שיחת משתמש:מוקיר רבנן
ארכוב
היי. ארכבתי את דף השיחה הישן שלך ל/ארכיון זרימה. בימים הקרובים תופעל חסימה שתמנע מעריכות בדפי זרימה, כך שלא ניתן להחריג דפים בודדים... סליחה, נריה (שיחה) 11:25, 9 בנובמבר 2025 (IST)
- @נריה, תודה שאתה דואג לי, ותודה באופן כללי שאתה קיים פה באתר :) תבורך. מוקיר רבנן (שיחה) 11:46, 9 בנובמבר 2025 (IST)
קיבלת כוכב!
| כוכב המפעילים | |
| תודה רבה!!! הן על החסימה והן על השחרור, ירבו כמותך אין עליך (חוץ מכיפה, כובע, טלית, תפילין, תקרת ביהמ"ד וכיפת השמים במקרה שהחלטת לצאת ללמוד בגג ביהמ"ד) ליש ~ שיחה 14:54, 25 בנובמבר 2025 (IST) |
- ורק שאלה קטנה, האם תוכל לשחרר גם את חגוי הסלע וחסדא? ליש ~ שיחה 14:55, 25 בנובמבר 2025 (IST)
- לשם מה?! מוקיר רבנן (שיחה) 15:09, 25 בנובמבר 2025 (IST)
- לשם את"ל שאני צודק ליש ~ שיחה 15:09, 25 בנובמבר 2025 (IST)
- אדעתא דהכי. מוקיר רבנן (שיחה) 15:12, 25 בנובמבר 2025 (IST)
- ? ליש ~ שיחה 15:14, 25 בנובמבר 2025 (IST)
- הבקשה כאן פשוט הצחיקה אותי. הוסבר לך שמבחינת המכלול עברת על הכללים. הסכימו לשחרר אותך לאחר הצהרה שלך על כל בובות הקש, לפנים משורת הדין (ואני מסופק אם מישהו מלבד מוקיר היה עושה את זה). אז אתה מבקש ממנו לשחרר גם את בובות הקש שנחסמו?
עשה לעצמך טובה ותשתמש בחשבון אחד בלבד. אם יש אחד נוסף שלא חסום, בקש בעצמך לחוסמו. אולי ככה תשמור על עצמך שלא תחסם שוב. נריה - 💬 - 20:03, 25 בנובמבר 2025 (IST)- אבקש שתחסמו את "יעלו", זה אני מודה שזה בבק"ש והצהרתי עליה בדפ"ש. ליש ~ שיחה 10:41, 26 בנובמבר 2025 (IST)
- ההבהרה ששמתי בדף המשתמש זה בסדר? ליש ~ שיחה 10:47, 26 בנובמבר 2025 (IST)
- אבקש שתחסמו את "יעלו", זה אני מודה שזה בבק"ש והצהרתי עליה בדפ"ש. ליש ~ שיחה 10:41, 26 בנובמבר 2025 (IST)
- הבקשה כאן פשוט הצחיקה אותי. הוסבר לך שמבחינת המכלול עברת על הכללים. הסכימו לשחרר אותך לאחר הצהרה שלך על כל בובות הקש, לפנים משורת הדין (ואני מסופק אם מישהו מלבד מוקיר היה עושה את זה). אז אתה מבקש ממנו לשחרר גם את בובות הקש שנחסמו?
- ? ליש ~ שיחה 15:14, 25 בנובמבר 2025 (IST)
- אדעתא דהכי. מוקיר רבנן (שיחה) 15:12, 25 בנובמבר 2025 (IST)
- לשם את"ל שאני צודק ליש ~ שיחה 15:09, 25 בנובמבר 2025 (IST)
- לשם מה?! מוקיר רבנן (שיחה) 15:09, 25 בנובמבר 2025 (IST)
הגאון רבי זבדיה כהן - פרופיל עדכני
שלום וערב טוב,
אשמח אם תכניס את העדכונים הבאים שאשנה במקומות בהם אתה מוצא לנכון.
הוא משתייך באופן מוצהר לתנועת ש"ס, הוא הוזכר כמועמד מטעמה לתפקיד הראשל"צ ולבסוף קיבל את הבטחת דרעי להתמנות כרב העיר ת"א - בחירות הנערכות בימים אלו. שמעון בן פזי (שיחה) 21:15, 30 בנובמבר 2025 (IST)
- @שמעון בן פזי בשמחה. יש לך מקורות קבילים לכל המידע הזה? מוקיר רבנן (שיחה) 09:07, 1 בדצמבר 2025 (IST)
סדרי רשימות
בקשר לעריכה זו, תסתכל לבד ותראה שזה מסודר בצורה לא נורמאלית לחלוטין, לדוגמא הרב משה צדקה לפני אביו רבי יהודה ועוד. קניבסקי (שיחה) 22:56, 30 בנובמבר 2025 (IST)
- @קניבסקי לא התעמקתי בכל הרשימה, ומה שהקפיץ אותי זה שהעברת את מיקומו של הרב עובדיה יוסף מראש הרשימה... זה הריח לא טוב...
אתה רוצה לסדר לפי תאריך לידה/ פטירה? מוקיר רבנן (שיחה) 09:06, 1 בדצמבר 2025 (IST)- או לפי אלף בית של שם המשפחה... אפר (שיחה) 09:13, 1 בדצמבר 2025 (IST)
נשיא בפועל
בקשר לעריכה זו, הוא בהחלט צודק. לפי החוק היבש עמית אינו נשיא העליון. כינוס הוועדה לא בוצעה בסמכות. לא מדובר מסתם התעקשות של יריב לוין. למאי נ"מ • שיחה • י"ב בכסלו ה'תשפ"ו 14:31, 2 בדצמבר 2025 (IST)
- בסמכות מי לקבוע מהו הפירוש הסביר החוק היבש? אם בסמכות בג"ץ אנחנו חוזרים לאותה נקודה במעגל... בקיצ, אין במידע הזה בעיה אספקלרית ולכן אנחנו נצמדים לויקי השמאלנית. מוקיר רבנן (שיחה) 14:34, 2 בדצמבר 2025 (IST)
- כנראה הסמכות לקבוע את פרשנות החוק היבש היא בידי וויקי... אבל לגופו של ענין, אפילו לא בג"ץ פירשן את החוק שהוא יכול לכנס את הוועדה עצמאית, אלא שהוא כפה על השר - המוסמך היחיד - לכנס את הוועדה, והשר הזה צפצף ואז הגיע איזה פקיד (מזכיר הוועדה) וכינס את הוועדה ללא סמכות, אף לא מכוח בג"ץ.
- בקיצ בקיצ, מסכים שזה לא ענין אספקלרי ולא צריך לריב עם ויקיפדיה השמאלנית על זה. למאי נ"מ • שיחה • י"ב בכסלו ה'תשפ"ו 14:40, 2 בדצמבר 2025 (IST
רבי חיים שלמה
למה מחקת את שיעורי נכדו הרב יעקב אפשטיין? [סכסוך משפחתי על השיעורים לא משנים מציאות]. הסופר (שיחה) 10:42, 5 בדצמבר 2025 (IST)
- @הסופר הפוך, מישהו מחק ואני החזרתי. (לא מכיר את הסכסוכים ולא מעונין להכיר) מוקיר רבנן (שיחה) 08:34, 7 בדצמבר 2025 (IST)
בנוגע לעריכה שביצעת
א. לא הבנתי למה מחלק מהנשים בחרת להוריד את תואר הרבנית. למה לא מכולן או מאף אחת?
ב. למה מחקת את הבנות? לפי הגירסה הנוכחית חושבים שחלק מהרבנים הם בנים של רבנים אחרים בעוד שלמעשה הם חתנים שלהם.
אליהו ר (שיחה) 16:11, 9 בדצמבר 2025 (IST)
- @אליהו ר אסביר:
א. במכלול לא כותבים לנשים את התואר רבנית. אחת התפספסה לי ותיקנתי כעת. (כבוד כולן במקומן מונח כמובן)
ב. אם תשים לב בעץ משפחה יש קוים רגילים וקוים מקווקוים. הקוים מלאים- לבנים, המקווקוים- לחתנים. זה מקרא עצי משפחה בכל ויקיפדיה/ המכלול. אין טעם להביא בנות כשאנחנו לא יודעים את שמן וכשהן אינן מוכרות בפני עצמן.
ג. העץ ממש יפה ומסביר, תודה שיצרת אותו. מוקיר רבנן (שיחה) 08:27, 10 בדצמבר 2025 (IST)- הבנתי. ישר כח אליהו ר (שיחה) 10:56, 10 בדצמבר 2025 (IST)
- מוקיר, יש להסיר תואר רבנית גם בהפניות? א"כ ראה הרבנית יהודית קוק שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 22:59, 21 בדצמבר 2025 (IST)
- נראה לי שלא. @אפר? מוקיר רבנן (שיחה) 08:26, 22 בדצמבר 2025 (IST)
- לדעתי לא אפר (שיחה) 05:34, 23 בדצמבר 2025 (IST)
- אם יורשה לי לחלוק על שני מפעילים, לפחות במקרה המקושר כאן אין מקום להפניה הזו היא נובעת מטעות ביצירה, צריך להחליף את הקישורים ולמחוק את ההפניה. מוטי ~ שיחה • ג' בטבת ה'תשפ"ו • 11:52, 23 בדצמבר 2025 (IST)
- במחשבה שניה, לא קריטי למחוק על אף שהיא מיותרת. מוטי ~ שיחה • ג' בטבת ה'תשפ"ו • 12:03, 23 בדצמבר 2025 (IST)
- @מוטי מעולה שחזרת בך, כי ממש הסתפקתי אם להרשות לך לחלוק
מוקיר רבנן (שיחה) 12:16, 23 בדצמבר 2025 (IST)
- לא מדויק לכתוב שחזרתי בי, אני רק לא דורש מכם להפעיל את הרשאותיכם למחוק. מוטי ~ שיחה • ג' בטבת ה'תשפ"ו • 12:30, 23 בדצמבר 2025 (IST)
- @מוטי נס, ניצלנו בעור שינינו... אפר (שיחה) 13:47, 23 בדצמבר 2025 (IST)
- לגמרי. מוטי ~ שיחה • ד' בטבת ה'תשפ"ו • 20:04, 23 בדצמבר 2025 (IST)
- @מוטי נס, ניצלנו בעור שינינו... אפר (שיחה) 13:47, 23 בדצמבר 2025 (IST)
- לא מדויק לכתוב שחזרתי בי, אני רק לא דורש מכם להפעיל את הרשאותיכם למחוק. מוטי ~ שיחה • ג' בטבת ה'תשפ"ו • 12:30, 23 בדצמבר 2025 (IST)
- @מוטי מעולה שחזרת בך, כי ממש הסתפקתי אם להרשות לך לחלוק
- במחשבה שניה, לא קריטי למחוק על אף שהיא מיותרת. מוטי ~ שיחה • ג' בטבת ה'תשפ"ו • 12:03, 23 בדצמבר 2025 (IST)
- אם יורשה לי לחלוק על שני מפעילים, לפחות במקרה המקושר כאן אין מקום להפניה הזו היא נובעת מטעות ביצירה, צריך להחליף את הקישורים ולמחוק את ההפניה. מוטי ~ שיחה • ג' בטבת ה'תשפ"ו • 11:52, 23 בדצמבר 2025 (IST)
- לדעתי לא אפר (שיחה) 05:34, 23 בדצמבר 2025 (IST)
- נראה לי שלא. @אפר? מוקיר רבנן (שיחה) 08:26, 22 בדצמבר 2025 (IST)
- מוקיר, יש להסיר תואר רבנית גם בהפניות? א"כ ראה הרבנית יהודית קוק שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 22:59, 21 בדצמבר 2025 (IST)
- הבנתי. ישר כח אליהו ר (שיחה) 10:56, 10 בדצמבר 2025 (IST)
בקשה
אפשר לבקש משהו? שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 14:37, 10 בדצמבר 2025 (IST)
- כן. מוקיר רבנן (שיחה) 14:40, 10 בדצמבר 2025 (IST)
- שכוי'. יש מצב שתוכל לעבור על טי:רב שמואל גאון? אמרו לי משהו שיש בו מקורות חלקיים, אבל אני לא מצאתי, ייש"כ. שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 14:46, 10 בדצמבר 2025 (IST)
- מה אתה מצפה שאעשה? מה כוללת הבקשה שלך? מוקיר רבנן (שיחה) 15:15, 10 בדצמבר 2025 (IST)
- לשפץ את הערך ולהעבירו שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 15:15, 10 בדצמבר 2025 (IST)
- @שבלי הלקט לא אחזתי ששינית שם, סליחה על הקרירות :) (קיימת את הכתוב "מדרכי התשובה להיות השב צועק תמיד.. ומתרחק הרבה מן הדבר שחטא בו ומשנה שמו כלומר אני אחר"
) אשתדל מאוד לעזור לך, כנראה לא היום. רק קח בחשבון שבאופן כללי אני לא מעביר טיוטות (אני לא טוב בזה). מוקיר רבנן (שיחה) 08:18, 11 בדצמבר 2025 (IST)
- @שבלי הלקט לא אחזתי ששינית שם, סליחה על הקרירות :) (קיימת את הכתוב "מדרכי התשובה להיות השב צועק תמיד.. ומתרחק הרבה מן הדבר שחטא בו ומשנה שמו כלומר אני אחר"
- לשפץ את הערך ולהעבירו שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 15:15, 10 בדצמבר 2025 (IST)
- מה אתה מצפה שאעשה? מה כוללת הבקשה שלך? מוקיר רבנן (שיחה) 15:15, 10 בדצמבר 2025 (IST)
- שכוי'. יש מצב שתוכל לעבור על טי:רב שמואל גאון? אמרו לי משהו שיש בו מקורות חלקיים, אבל אני לא מצאתי, ייש"כ. שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 14:46, 10 בדצמבר 2025 (IST)
למה מחקת את ההפניה? שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 15:04, 14 בדצמבר 2025 (IST)
- @שבלי הלקט כדי לאותת לך שנסחפת :)
לא סביר שמישהו יחפש כך את הערך הזה. מוקיר רבנן (שיחה) 15:08, 14 בדצמבר 2025 (IST)- למה לא? הרבה פעמים הוא מכונה "רב יעקב הכהן בן מרדכי", והדף גאונים לדוגמא קישר דרך הפניה זאת שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 15:17, 14 בדצמבר 2025 (IST)
- אז מחפשים רב יעקב וגו'.
בקיצור, ריבוי הפניות הוא לא להיט ואף פחות מכך. מבין? מוקיר רבנן (שיחה) 15:25, 14 בדצמבר 2025 (IST)
- אז מחפשים רב יעקב וגו'.
- למה לא? הרבה פעמים הוא מכונה "רב יעקב הכהן בן מרדכי", והדף גאונים לדוגמא קישר דרך הפניה זאת שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 15:17, 14 בדצמבר 2025 (IST)
בקשר לעריכה זו, א. שמי השתנה כך שהתיוג לא עבד, לתשו"ל. ב. ר' יעקב ישראל היה תלמידו של הרשב"ם אך היה מגדולי תלמידיו של רבנו תם, מה מיותר? שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 13:10, 15 בדצמבר 2025 (IST)
- אם הייתי בטוח שמיותר הייתי משמיט בלי תיוג (שגוי :)) @אפר דעתך? תלמיד מובהק של ראשון אחר, אבל גם של הנ"ל. מוקיר רבנן (שיחה) 14:15, 15 בדצמבר 2025 (IST)
- @מוקיר רבנן @שבלי הלקט, בעיקרון פסקת תלמידים מיועדת לתלמידים מובהקים, בהקרה של ראשונים אני מניח שצריך זיקה יותר נמוכה, במה מתבטא שהוא היה רבו? אפר (שיחה) 15:17, 15 בדצמבר 2025 (IST)
- לא אמרתי שהוא לא היה תלמיד מובהק של הרשב"ם (ראה אוצר הגדולים), למעשה הוא מוכר בתור אחד מתלמידי ר"ת, ככל הנראה אפשר להסיר זאת. שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 15:30, 15 בדצמבר 2025 (IST)
- לא הבנתי אותך. אם הוא אכן תלמיד רשב"ם וגם ר"ת, שיהיה בשניהם... מוקיר רבנן (שיחה) 16:09, 15 בדצמבר 2025 (IST)
- התכוונתי שאפשר להסיר את זה שהוא תלמיד ר"ת בערך על הרשב"ם שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 16:09, 15 בדצמבר 2025 (IST)
- אם מותר להתערב, הייתי מציע את הנוסח: "רבי יעקב ישראל בן יוסף, מגדולי תלמידי רבנו תם אחיו." למאי נ"מ • שיחה • כ"ה בכסלו ה'תשפ"ו 16:33, 15 בדצמבר 2025 (IST)
- נוסח נחמד, אבל מנלן שהוא היה מ"גדולי" תלמידיו? שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 16:34, 15 בדצמבר 2025 (IST)
- כך אתה אמרת. למאי נ"מ • שיחה • כ"ו בכסלו ה'תשפ"ו 13:19, 16 בדצמבר 2025 (IST)
- צודק, סליחה. לא ידוע לי שהוא מגדולי תלמידי ר"ת אך הוא מוכר יותר כתלמידו שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 13:27, 16 בדצמבר 2025 (IST)
- אם הקישור היה כחול הייתי מסתפק רק בשמו, אבל בגלל שזה קישור אדום חשבתי שצריך להוסיף קצת מידע עליו, ולכן הצעתי את הנוסח שהצעתי.
- ולמען האמת אפשר להשמיט את "אחיו", לא ברור אחיו של מי. מצד שני, מה משמעינו שהוא "מגדולי תלמידי רבינו תם" אם לא שרבינו תם הוא אחיו של נשוא הערך.
מתלבט. למאי נ"מ • שיחה • כ"ו בכסלו ה'תשפ"ו 15:21, 16 בדצמבר 2025 (IST)
- צודק, סליחה. לא ידוע לי שהוא מגדולי תלמידי ר"ת אך הוא מוכר יותר כתלמידו שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 13:27, 16 בדצמבר 2025 (IST)
- כך אתה אמרת. למאי נ"מ • שיחה • כ"ו בכסלו ה'תשפ"ו 13:19, 16 בדצמבר 2025 (IST)
- נוסח נחמד, אבל מנלן שהוא היה מ"גדולי" תלמידיו? שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 16:34, 15 בדצמבר 2025 (IST)
- אם מותר להתערב, הייתי מציע את הנוסח: "רבי יעקב ישראל בן יוסף, מגדולי תלמידי רבנו תם אחיו." למאי נ"מ • שיחה • כ"ה בכסלו ה'תשפ"ו 16:33, 15 בדצמבר 2025 (IST)
- התכוונתי שאפשר להסיר את זה שהוא תלמיד ר"ת בערך על הרשב"ם שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 16:09, 15 בדצמבר 2025 (IST)
- לא הבנתי אותך. אם הוא אכן תלמיד רשב"ם וגם ר"ת, שיהיה בשניהם... מוקיר רבנן (שיחה) 16:09, 15 בדצמבר 2025 (IST)
- לא אמרתי שהוא לא היה תלמיד מובהק של הרשב"ם (ראה אוצר הגדולים), למעשה הוא מוכר בתור אחד מתלמידי ר"ת, ככל הנראה אפשר להסיר זאת. שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 15:30, 15 בדצמבר 2025 (IST)
- @מוקיר רבנן @שבלי הלקט, בעיקרון פסקת תלמידים מיועדת לתלמידים מובהקים, בהקרה של ראשונים אני מניח שצריך זיקה יותר נמוכה, במה מתבטא שהוא היה רבו? אפר (שיחה) 15:17, 15 בדצמבר 2025 (IST)
שלו' וברכה
אשמח שתבקש בעדי להיות בדוק עריכות אוטומטית, דובר על זה בעבר וגם ביקשו כבר וזה נדחה לעוד חודש, כבר עבר אני חושב יותר משנה מאז. המייל המכלולאי שלי סגור, איני יודע אותו, לכן אני מבקש כאן באתר. אשמח מאוד, זה יקל על העבודה שלי. חנוכה שמח. המלקט • שיחה • כ"ז בכסלו ה'תשפ"ו 16:05 (IDT) 16:05, 17 בדצמבר 2025 (IST)
- אין לי בשורות כרגע. בכנות- מצטער. מוקיר רבנן (שיחה) 14:24, 18 בדצמבר 2025 (IST)
- מעניין ותמוה בהחלט. נו, חבל.. המלקט • שיחה • כ"ח בכסלו ה'תשפ"ו 14:42 (IDT) 14:42, 18 בדצמבר 2025 (IST)
- באמת לא מובן, יש לו 152 ערכים במכלול וכ22,000 עריכות והוא עוד לא קיבל את זה? @המלקט משתתף בצערך. חד גדיא (שיחה) 12:25, 19 בדצמבר 2025 (IST)
- סליחה על הבורות, אבל מה הענין להיות בדוק עריכות אוטומטית? קניבסקי (שיחה) 13:45, 19 בדצמבר 2025 (IST)
- @קניבסקי ראה מכ:בדוק עריכות אוטומטית שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 14:38, 19 בדצמבר 2025 (IST)
- @המלקט הוא אחד העורכים הפרודוקטיביים שהכרתי, והתרומה שלו לאתר לא מדידה. מוקיר רבנן (שיחה) 08:56, 21 בדצמבר 2025 (IST)
- אל תגזימו... 'צער' מאן דכר שמיה. סה"כ יותר יקל על עבודתי. מה שתחליטו, הצלחה וברכה. המלקט • שיחה • ב' בטבת ה'תשפ"ו 14:09 (IDT) 14:09, 22 בדצמבר 2025 (IST)
- טוב, אז אתה משאיר אותי להצטער לבד... מוקיר רבנן (שיחה) 14:17, 22 בדצמבר 2025 (IST)
- @מוקיר רבנן אל תדאג, אני איתך... חד גדיא • שיחה • מתי יעבור? 14:18, 22 בדצמבר 2025 (IST)
- טוב, אז אתה משאיר אותי להצטער לבד... מוקיר רבנן (שיחה) 14:17, 22 בדצמבר 2025 (IST)
- אל תגזימו... 'צער' מאן דכר שמיה. סה"כ יותר יקל על עבודתי. מה שתחליטו, הצלחה וברכה. המלקט • שיחה • ב' בטבת ה'תשפ"ו 14:09 (IDT) 14:09, 22 בדצמבר 2025 (IST)
- @המלקט הוא אחד העורכים הפרודוקטיביים שהכרתי, והתרומה שלו לאתר לא מדידה. מוקיר רבנן (שיחה) 08:56, 21 בדצמבר 2025 (IST)
- @קניבסקי ראה מכ:בדוק עריכות אוטומטית שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 14:38, 19 בדצמבר 2025 (IST)
- סליחה על הבורות, אבל מה הענין להיות בדוק עריכות אוטומטית? קניבסקי (שיחה) 13:45, 19 בדצמבר 2025 (IST)
- באמת לא מובן, יש לו 152 ערכים במכלול וכ22,000 עריכות והוא עוד לא קיבל את זה? @המלקט משתתף בצערך. חד גדיא (שיחה) 12:25, 19 בדצמבר 2025 (IST)
- מעניין ותמוה בהחלט. נו, חבל.. המלקט • שיחה • כ"ח בכסלו ה'תשפ"ו 14:42 (IDT) 14:42, 18 בדצמבר 2025 (IST)
בקשר לעריכה זו, דווקא לא היה תב:שינוי שם. חד גדיא • שיחה • מתי יעבור? 14:23, 22 בדצמבר 2025 (IST)
- נכון. ראיתי שניה אחרי האנטר, רשמתי לי לבדוק עם @מוטי אם זה קריטי.
תמשיך לגלות עירנות... :) מוקיר רבנן (שיחה) 14:25, 22 בדצמבר 2025 (IST)- אתה אחד המפעילים הנוחים והזורמים ביותר, כיף לעבוד איתך. חד גדיא • שיחה • מתי יעבור? 14:27, 22 בדצמבר 2025 (IST)
- תודה. גם איתך. מוקיר רבנן (שיחה) 14:29, 22 בדצמבר 2025 (IST)
- לפי המבואר במכ:שינוי שם ערך, זה לא חובה. לא יודע למה לא שמתי תבנית, אולי לא הייתי בז"ה בזמן פתיחת הדיון, אבל גם זה לא מופיע כמעכב. מוטי ~ שיחה • ג' בטבת ה'תשפ"ו • 11:56, 23 בדצמבר 2025 (IST)
- אתה אחד המפעילים הנוחים והזורמים ביותר, כיף לעבוד איתך. חד גדיא • שיחה • מתי יעבור? 14:27, 22 בדצמבר 2025 (IST)
בענין 'תבנית בעריכה'
ניתן לדעת היכן מופיעה העבודה על הערך רבי דוד נחמן קולידצקי? חיפשתי הדק היטב לפני שפרסמתי את הערך, וצר לי אם כתיבתי באה על חשבון אחרים. תודה רבה מגשר (שיחה) 09:14, 12 בינואר 2026 (IST)
- @מגשר הנחתי את התבנית כיוון שראיתי שכתבת בתקציר שהערך עדין בוסרי, ולא רציתי שמנטר מזדמן יעביר לך אותו לטיוטה. כוונתי היתה לעזור לך... מוקיר רבנן (שיחה) 09:17, 12 בינואר 2026 (IST)
- תודה רבה! לעניות דעתי הערך אינו בוסרי כלל, הכל ממוקר על כל פנים ממוסף ש"ק, רק רציתי ליידע שבעז"ה אביא מקורות יותר מהימנים... ושוב תודה רבה! שימחתני... מגשר (שיחה) 09:19, 12 בינואר 2026 (IST)
- הערך אכן בוסרי ברמת הניסוח וחלק מהתוכן לא אנצי' בעליל (אנקדוטות חסרות חשיבות אנצי'), ואכן מוקיר שם את התבנית בשביל שהיא לא תועבר לטיוטה אלא תוכל לטפל בזה בעצמך במרחב הערכים, ממליץ לטפל בהקדם בניסוח החל מהפתיח דרך שאר הערך. אפר (שיחה) 09:23, 12 בינואר 2026 (IST)
- תודה רבה. אטפל בע"ה בהמשך (יש חלק שהסתפקתי אם הם חשובים ברמה האנצי', אבל ראיתי שהוא מובא בכל הערכים האחרים הנוגעים למשפחת קוליץ. אשמח אם תוכל לסמן לי לדעתך מה חסר חשיבות, או לחילופין למחוק בעצמך. ושוב תודה) מגשר (שיחה) 09:27, 12 בינואר 2026 (IST)
- הערך אכן בוסרי ברמת הניסוח וחלק מהתוכן לא אנצי' בעליל (אנקדוטות חסרות חשיבות אנצי'), ואכן מוקיר שם את התבנית בשביל שהיא לא תועבר לטיוטה אלא תוכל לטפל בזה בעצמך במרחב הערכים, ממליץ לטפל בהקדם בניסוח החל מהפתיח דרך שאר הערך. אפר (שיחה) 09:23, 12 בינואר 2026 (IST)
- תודה רבה! לעניות דעתי הערך אינו בוסרי כלל, הכל ממוקר על כל פנים ממוסף ש"ק, רק רציתי ליידע שבעז"ה אביא מקורות יותר מהימנים... ושוב תודה רבה! שימחתני... מגשר (שיחה) 09:19, 12 בינואר 2026 (IST)
קושיא
@מוקיר רבנן אני הוא בעצם "שבלי הלקט(0) אלא שבטעות נותקתי מהחשבון ועכשיו אין לי דרך להגיע לסיסמה בדרך הפשוטה, אך רשמתי פתק עם הסיסמה ותקעתי אותו אי שם, ומלמעלה נראה שהוא עבד, השאלה אם יש אפשרות למזג חשבונות או משהו כזה? שבלי הלקט1 (שיחה) 09:19, 1 בפברואר 2026 (IST)
- בודק. מוקיר רבנן (שיחה) 09:21, 1 בפברואר 2026 (IST)
- בעיקרון אני יכול לנסות לנבור יותר רציני ואולי אני אמצא, השאלה אם יש ענין שבלי הלקט1 (שיחה) 09:22, 1 בפברואר 2026 (IST)
- @שבלי הלקט1 אני צריך שתאשר לי לבדוק את כתובת המחשב שלך כדי שאוכל לוודא שאכן זה אתה. מוקיר רבנן (שיחה) 09:24, 1 בפברואר 2026 (IST)
- אתה יכול לעשות את זה לבד, לא? (אני פשוט לא יודע איך עושים את זה) שבלי הלקט1 (שיחה) 09:25, 1 בפברואר 2026 (IST)
- אכן, אבל אני צריך את אישורך מבחינה חוקית. מוקיר רבנן (שיחה) 09:26, 1 בפברואר 2026 (IST)
- אתה יכול לעשות את זה לבד, לא? (אני פשוט לא יודע איך עושים את זה) שבלי הלקט1 (שיחה) 09:25, 1 בפברואר 2026 (IST)
- עכשיו נזכרתי שבעצם יש לי בבק"ש לתמ"פ ובז"ה, זה עוזר לך? ליש (שיחה) 09:27, 1 בפברואר 2026 (IST)
- אני רוצה שבירוקרט ימזג לך את המשתמש החדש עם הישן וכך תוכל לערוך בו, אבל אני צריך בשביל זה לוודא שזה אתה או באמצעות מייל או באמצעות אימות כתובת. כיוון שאין לך מייל נותרת האופציה השניה אבל היא כרוכה באישור שלך לבדוק את הכתובת שלך. יש? מוקיר רבנן (שיחה) 09:29, 1 בפברואר 2026 (IST)
- כן ליש (שיחה) 09:29, 1 בפברואר 2026 (IST)
- אבל זה לא יעזור לי שבתמזג את הישן עם החדש, אני צריך שתמזג את הישן עם החדש ואז לשנות שם ליש (שיחה) 09:30, 1 בפברואר 2026 (IST)
- @מוקיר רבנן הנה מצאתי את הפתק והכל בא על מקומו בשלום, מתנצל על הבלגן שבלי הלקט • שיחה • י"ד בשבט ה'תשפ"ו 09:35, 1 בפברואר 2026 (IST)
- פתקא טבא :)
זו ההזדמנות להציע לך פתיחת מייל מכלולאי, יכול להקל בפעם הבאה שתחליט לעשות סדר בניירת.
המשך בוקר נפלא והרבה שטייגען. מוקיר רבנן (שיחה) 09:40, 1 בפברואר 2026 (IST)- מסקרנות: אם אסור לך חוקית לעשות את זה, איך בדקו אותי בעבר? ואיך כל משתמש שלישי יודעים שהוא אביאל/המגהה? שבלי הלקט • שיחה • י"ד בשבט ה'תשפ"ו 19:09, 1 בפברואר 2026 (IST)
- אם יש חשש על בבק"ש, מותר לבדוק. איך • שיחה • ט"ו בשבט ה'תשפ"ו, למנינם: 06:00, 2 בפברואר 2026 (IST)
- המכלול:בודק איך • שיחה • ט"ו בשבט ה'תשפ"ו, למנינם: 06:03, 2 בפברואר 2026 (IST)
- אם יש חשש על בבק"ש, מותר לבדוק. איך • שיחה • ט"ו בשבט ה'תשפ"ו, למנינם: 06:00, 2 בפברואר 2026 (IST)
- מסקרנות: אם אסור לך חוקית לעשות את זה, איך בדקו אותי בעבר? ואיך כל משתמש שלישי יודעים שהוא אביאל/המגהה? שבלי הלקט • שיחה • י"ד בשבט ה'תשפ"ו 19:09, 1 בפברואר 2026 (IST)
- פתקא טבא :)
- @מוקיר רבנן הנה מצאתי את הפתק והכל בא על מקומו בשלום, מתנצל על הבלגן שבלי הלקט • שיחה • י"ד בשבט ה'תשפ"ו 09:35, 1 בפברואר 2026 (IST)
תודה
למוקיר רבנן. יישר כוח גדול לך על המילים החמות שכתבת לי. תבורך!! ברכה והצלחה בכל מעשי ידיך אהללה (שיחה) 23:41, 11 בפברואר 2026 (IST)
- @אהללה הגיע לך ביושר. תודה גם לך! מוקיר רבנן (שיחה) 08:08, 12 בפברואר 2026 (IST)
מוזיקה של ימי הביניים.
הדף שמחקת היה הפניה שיובאה מוויקפדיה העברית, מה פגם מצאת בו? חד גדיא • שיחה 15:19, 5 במרץ 2026 (IST)
- שהוא חד צדדי לטובת הנצרות. ואגב, היה קרדיט?? מוקיר רבנן (שיחה) 18:30, 5 במרץ 2026 (IST)
- א. לא ידוע לי שצריך קרדיטים על הפניות, ב. ולא לטובת מי? חד גדיא • שיחה 18:35, 5 במרץ 2026 (IST)
- א. נראה לי שצריך, בוא נשאל את @מוטי ועל הדרך נשאל עם גם צריך הרשאה. ב. לא לטובת אף אחד. אובייקטיבית. מוקיר רבנן (שיחה) 22:11, 5 במרץ 2026 (IST)
- מצאת אי פעם דף הפניה עם קרדיט?? שבלי הלקט ♦ שיחה ♦ י"ז באדר ה'תשפ"ו 22:14, 5 במרץ 2026 (IST)
- אף פעם לא חיפשתי :) אם יצאתי טמבל, מתנצל... מוקיר רבנן (שיחה) 22:16, 5 במרץ 2026 (IST)
- מוטי פעם אמר לי שלא צריך הרשאה חד גדיא • שיחה 22:25, 5 במרץ 2026 (IST)
- כאן שבלי הלקט ♦ שיחה ♦ י"ז באדר ה'תשפ"ו 10:35, 6 במרץ 2026 (IST)
- מוטי פעם אמר לי שלא צריך הרשאה חד גדיא • שיחה 22:25, 5 במרץ 2026 (IST)
- אף פעם לא חיפשתי :) אם יצאתי טמבל, מתנצל... מוקיר רבנן (שיחה) 22:16, 5 במרץ 2026 (IST)
- לא צריך, בגלל שאין בזה יצירה. אפשר להיווכח בעובדה שהסקריפטים לא מוסיפים את הקרדיט. אני סבור שכל מה שאפשרי טכנית (ייבוא הפניות וקטגוריות) לא מצריך הרשאה. מוטי ~ שיחה • י"ט באדר ה'תשפ"ו • 22:53, 7 במרץ 2026 (IST)
- מצאת אי פעם דף הפניה עם קרדיט?? שבלי הלקט ♦ שיחה ♦ י"ז באדר ה'תשפ"ו 22:14, 5 במרץ 2026 (IST)
- א. נראה לי שצריך, בוא נשאל את @מוטי ועל הדרך נשאל עם גם צריך הרשאה. ב. לא לטובת אף אחד. אובייקטיבית. מוקיר רבנן (שיחה) 22:11, 5 במרץ 2026 (IST)
- א. לא ידוע לי שצריך קרדיטים על הפניות, ב. ולא לטובת מי? חד גדיא • שיחה 18:35, 5 במרץ 2026 (IST)
תבנית חשיבות
בקשר לעריכתך בדף שמעון פרץ (פוליטיקאי) אתה טועה. ראה כאן.
בהצלחה! דולה ומשקה • שיחה • כ' באדר ה'תשפ"ו • 11:57, 9 במרץ 2026 (IST)
- צודק, תודה. מוקיר רבנן (שיחה) 11:57, 9 במרץ 2026 (IST)
כוכב אספקלריה!
| כוכב אספקלריה | |
| כל הכבוד על פתיחת עשרות ערכים לציבור! המשך כך ועשה חיל! חד גדיא • שיחה 12:13, 23 במרץ 2026 (IST) |
- תודה על הפידבק, בשמחה :) מוקיר רבנן (שיחה) 12:34, 23 במרץ 2026 (IST)
- למי שמגיע, מגיע. חד גדיא • שיחה 12:36, 23 במרץ 2026 (IST)
גא"מ שבלי הלקט (שיחה) 14:14, 23 במרץ 2026 (IST)
- תודה גם לך, תבורך. מוקיר רבנן (שיחה) 15:29, 23 במרץ 2026 (IST)
- @מוקיר רבנן תודה על הפידבק
חד גדיא • שיחה 15:51, 23 במרץ 2026 (IST)
- וואלה, מישהו גנב לי את הזהות ברשת, זה לא אני! אין לי ניק באתר הזה בכלל... מוקיר רבנן (שיחה) 16:15, 23 במרץ 2026 (IST)
- אופסס.. כנראה אתה מאוד פופלארי שמישהו גנב לך את התואר... חד גדיא • שיחה 16:16, 23 במרץ 2026 (IST)
- אני מבין אותו
מוקיר רבנן (שיחה) 16:19, 23 במרץ 2026 (IST)
- @חד גדיא במחשבה שניה, כנראה רבנן הם הפופלארים והרבה מוקירים אותם :) מוקיר רבנן (שיחה) 08:35, 24 במרץ 2026 (IST)
- אני מודה לך שוב על המשך העריכות בעניני האספקלריה המועילות שלך!! (ולא רק)... חד גדיא • שיחה 13:21, 25 במרץ 2026 (IST)
- @חד גדיא במחשבה שניה, כנראה רבנן הם הפופלארים והרבה מוקירים אותם :) מוקיר רבנן (שיחה) 08:35, 24 במרץ 2026 (IST)
- אני מבין אותו
- אופסס.. כנראה אתה מאוד פופלארי שמישהו גנב לך את התואר... חד גדיא • שיחה 16:16, 23 במרץ 2026 (IST)
- וואלה, מישהו גנב לי את הזהות ברשת, זה לא אני! אין לי ניק באתר הזה בכלל... מוקיר רבנן (שיחה) 16:15, 23 במרץ 2026 (IST)
- @מוקיר רבנן תודה על הפידבק
- תודה גם לך, תבורך. מוקיר רבנן (שיחה) 15:29, 23 במרץ 2026 (IST)
עוד קושיא
בזמן האחרון אני נחסם המון באשמת עריכה בקצב גבוה, יש אפשרות שאקבל הרשאת בדוק? שבלי הלקט (שיחה) 22:59, 29 במרץ 2026 (IDT)
- יש אפשרות לקבל החרגה מהמגבלה. למאי נ"מ • שיחה • י"ב בניסן ה'תשפ"ו 00:19, 30 במרץ 2026 (IDT)
- @שבלי הלקט עיין שמש:דויד#חסימה, שם הוא החריג אותי מכך. חד גדיא • שיחה 11:43, 30 במרץ 2026 (IDT)
- @דויד אפשר להחריגני? שבלי הלקט (שיחה) 13:37, 30 במרץ 2026 (IDT)
- @שבלי הלקט עיין שמש:דויד#חסימה, שם הוא החריג אותי מכך. חד גדיא • שיחה 11:43, 30 במרץ 2026 (IDT)
- אתה מסתפק במועט, תבקש ממנו בדוק
מוקיר רבנן (שיחה) 13:40, 30 במרץ 2026 (IDT)
- ומה איתי
... חד גדיא • שיחה 13:46, 30 במרץ 2026 (IDT)
- @שבלי הלקט החרגתי. דויד (שיחה) י"ג בניסן ה'תשפ"ו 10:36 (IDT) 10:36, 31 במרץ 2026 (IDT)
- ומה איתי
תוריד את התמונה
בקשר לעריכה זו, אומנם הורדת את התקרית הדיפלומטית, אבל תוריד גם את התמונה של משרת האליל הזה... חד גדיא • שיחה 14:02, 30 במרץ 2026 (IDT)
- בוצע, תודה על תשומ"ל.בעצם אתה לא בדוק, אנסה לעשות משהו... תאותת אם אני מפשל שוב :)
מוקיר רבנן (שיחה) 14:42, 30 במרץ 2026 (IDT)
- מה הקשר של התמונה ששמת? זה היה בחדשות שהורדת. אין לזה קשר לעכשיו. חד גדיא • שיחה 15:15, 30 במרץ 2026 (IDT)
אתה מוכן לטפל בזה בעצמך? כפי שאתה רואה זה לא הצד החזק שלי... מוקיר רבנן (שיחה) 15:21, 30 במרץ 2026 (IDT)
- אין לי הרשאת בדוק, כך שאין לי אפשרות לערוך, אבל תוריד את התמונה וזהו. חד גדיא • שיחה 15:27, 30 במרץ 2026 (IDT)
מדליית זהב עבורך!
| אחד המשתמשים שאני הכי מעריך, ערכי, ת"ח, מסור, נאמן.
שיהיה פסח כשר ושמח, ולא לשכוח ש "לא נתנו ימים טובים לישראל אלא כדי שיעסקו בהם בתורה" חד גדיא • שיחה 22:23, 31 במרץ 2026 (IDT) |
- וכמו תמיד
גא"מ שבלי הלקט (שיחה) 22:26, 31 במרץ 2026 (IDT)
- חח החלטתם שניכם להעלות לי את הדימוי העצמי?! תודה תודה.
- אני קורא את התזכורת רק כעת אבל יישמתי ב"ה גם בלעדיה.
- מזכיר לכם את הרמב"ן שימי ספירת העומר הם כחוה"מ, ומאחל לכם אחלה "תמימות" (בלי "שבירת הלוחות" אחרי :) ) מוקיר רבנן (שיחה) 13:07, 12 באפריל 2026 (IDT)
- @מוקיר רבנן אמן! היית חסר לנו בחוה"מ, אבל לא נורא, תוכל להסתכל כאן, וכאן? חד גדיא • שיחה 13:09, 12 באפריל 2026 (IDT)
- מצטער, אני משתמש במחשב בחוה"מ רק לדבר האבד או לצורך המועד, אם היית אומר שזה שובר אותך או משהו הייתי שוקל
. על הטיוטה אעבור בל"נ תיכף, לגבי הדיון שלנו בשה האלוהים, אגיב שם. אגב, זכרתי שהיה לי משהו מהמכלול לבדוק הלכתית בזמני הפנוי ולא זכרתי מה, עכשיו אני נזכר שזה היה זה! :( מוקיר רבנן (שיחה) 13:18, 12 באפריל 2026 (IDT)
- תודה רבה, זה פשוט הנאה לעבוד איתך! חד גדיא • שיחה 13:28, 12 באפריל 2026 (IDT)
- מצטער, אני משתמש במחשב בחוה"מ רק לדבר האבד או לצורך המועד, אם היית אומר שזה שובר אותך או משהו הייתי שוקל
- @מוקיר רבנן אמן! היית חסר לנו בחוה"מ, אבל לא נורא, תוכל להסתכל כאן, וכאן? חד גדיא • שיחה 13:09, 12 באפריל 2026 (IDT)
אב"ד תהילות ישראל
במשך כל חייו התנגד שיקראו לו אדמו"ר והסכים רק לתואר "רב" ובהגייה חסידית "דער רוב" בשורוק ליד ה-"ו" דרור אריה (שיחה) 10:53, 12 באפריל 2026 (IDT)
- נפלא. יש משהו מסוים שאתה רוצה שאעשה במידע הזה? מוקיר רבנן (שיחה) 13:08, 12 באפריל 2026 (IDT)
- שלא תבטל את העריכות שלי בעניין זה. דרור אריה (שיחה) 16:22, 13 באפריל 2026 (IDT)
בקשר לעריכה זו, תגובה יפה מקבלת ומכילה, שלא מבריחה עורכים חדשים יהודה פיש 🐟 • שיחה • כ"ז בניסן ה'תשפ"ו • 15:31, 14 באפריל 2026 (IDT)