לדלג לתוכן

שיחת משתמש:המלקט/ארכיון 4

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת מוטי בנושא מכ:במ

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

Skip to top
Skip to bottom

רבי רפאל שפירא

בקשר לעריכה זו, תוכל למקר? מוקיר רבנן (שיחה) 09:28, 4 באפריל 2024 (IDT)

@מוקיר רבנן, קו טלפוני רשמי שוה משהו? אם לא, תמחק או תציב דרוש מקור עד שאמצא.
ובד"א , אין לך את הסקריפט שנותן להשאיר הודעה בדף משתמש על עריכה כל שהוא? זה קל ויעיל, בפרט למנטרים. ~ תכליתישיחה • כ"ה באדר ב' ה'תשפ"ד 11:58 (IDT) 11:58, 4 באפריל 2024 (IDT)
בוא נשאל את @מוטי.
לגבי הסקריפטים, למען האמת עוד לא למדתי איך להשתמש בהם :) לא נורא, ככה אני שוקל פעמים אם לפנות למשתמש או להסתדר לבד :) מוקיר רבנן (שיחה) 12:07, 4 באפריל 2024 (IDT)
לדעתי לא אמור להיות מדי קשה למצוא מקור, צריך להשתמש בחיפוש אוצה"ח או אחרים. מוטי ~ שיחה • כ"ה באדר ב' ה'תשפ"ד • 13:12, 4 באפריל 2024 (IDT)
אולי מוטי יכול להתקין את זה לך? (אם כן זה לא מסובך כלל) איךשיחה ~ מיילכ"ה באדר ב' ה'תשפ"ד. 14:46, 4 באפריל 2024 (IDT)
@איך סמוך עליו, הוא כבר התקין :) מוקיר רבנן (שיחה) 14:47, 4 באפריל 2024 (IDT)
בקשר להנ"ל מקור לניגון, כמדומני שבדיסק של יוסף משה כהנא על שמח"ת, בניגון זה, סרטון באתר יוטיוב, הוא כותב שהמקור הוא מרבי רפאל שפירא מוואלוזין, (יתכן שאיני זוכר טוב כי ראיתי את זה לפני שנים לאחר הבר מצוה). תהלים (שיחה) 14:56, 4 באפריל 2024 (IDT)
@תהלים איך לא חשבתי בעצמי לשאול אותך?! הקישור חסום לי, אב אם הוא יפנה למקור הכתוב שלו זה יהיה ממש מעולה. מוקיר רבנן (שיחה) 15:01, 4 באפריל 2024 (IDT)
בקישור ליוטיוב בין כה לא כתוב שם מקור הניגון, רק קישרתי לניגון כדי שמי שיש לו הדיסק של ימ"כ על שמח"ת, שיבדוק בניגון זה מה הוא כותב, אני כמעט בטוח (ושוב רק אם זכרוני אינו מטעה אותי) שהוא ממקר לרבי רפאל שפירא. תהלים (שיחה) 15:06, 4 באפריל 2024 (IDT)
תכליתי לגבי מקור עי' פה, מישהו מצטט ממה שכתוב ב"לחיים טיש הקפות": "ברוך אלקינו שבראנו לכבודו. מושר בעולם הישיבות, ומקובל מבית וואלאז'ין. יש מייחסים להגאון ר' רפאל שפירא - בעל תורת רפאל, חתנו של הנצי"ב מוואלז'ין זצ"ל". ע"כ כתוב בלחיים טיש על ניגון זה. תהלים (שיחה) 13:16, 9 באפריל 2024 (IDT)

כוכב לעורך!

כוכב העורכים
לקראת הערך ה100 אני מוצא את ההזדמנות להעריך אותך על ערכיך היפים ועל כמויות המידע שאתה מוסיף למכלול.

אני לא עומד בקצב ובשפע שאתה מעניק לנו. נפתלי אילה שלוחה הנותן אמרי שפר. סענדערשיחה 13:19, 5 באפריל 2024 (IDT)

גא"מ. תכליתי, התורם הגדול. למאי נ"משיחה • כ"ו באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 13:39, 5 באפריל 2024 (IDT)
@סענדער, @למאי נ"מ, תודה! ~ תכליתישיחה • כ"ח באדר ב' ה'תשפ"ד 22:52 (IDT) 22:52, 6 באפריל 2024 (IDT)
סענדער הגיע השעה, (יש רק בעיה שהערך על הרב ירחמיאל גורליק כנראה ימחק, תתן לי רעיון על ערך? קריצה) ~ תכליתישיחה • א' בניסן ה'תשפ"ד 17:52 (IDT) 17:52, 9 באפריל 2024 (IDT)
אצלינו בבעלזא יש חשיבות למספרים 99 וד"ל, ו101. סענדערשיחה 21:31, 9 באפריל 2024 (IDT)
כוונתך לזה?.. תהלים (שיחה) 21:45, 9 באפריל 2024 (IDT)
יפה כיוונת. סענדערשיחה 21:48, 9 באפריל 2024 (IDT)

ערך רבי שמואל צילץ

התחלתי לבדוק עכשיו כיצד לערוך ערך זה שהופיע ב"עלים לתרופה" וכבר הקדמתני! כל הכבוד ! פלאלמוני (שיחה) 23:02, 6 באפריל 2024 (IDT)

חבל. הייתי נותן לך לכתוב את זה בכיף. לא משנה, יש עוד הרבה מה לכתוב, אם תרצה רעיונות אולי אוכל לתת לך. ~ תכליתישיחה • כ"ח באדר ב' ה'תשפ"ד 23:07 (IDT) 23:07, 6 באפריל 2024 (IDT)
מצטרף לתודה, ומנצל את ההזדמנות כדי להדגיש שאחד הגורמים לאיכות הערכים הוא בדיקה במקורות הראשוניים והתבססות על מגוון מקורות איכותיים. מוטי ~ שיחה • כ"ח באדר ב' ה'תשפ"ד • 00:07, 7 באפריל 2024 (IDT)
@מוטי, צודק. אני מקפיד על כך בכתיבת הערכים. חוץ מערך זה שעשיתי חיפוש נרחב באוצר החכמה אחרי קריאת הכתבה אודותיו, לא היה מה להוסיף, מה שכן היה ציינתי וקישרתי לאוצה"ח. והמקורות שהובאו בעלון עברו על ידי בדיקה במקור. ~ תכליתישיחה • כ"ח באדר ב' ה'תשפ"ד 02:15 (IDT) 02:15, 7 באפריל 2024 (IDT)

כוכב איכותי!

כוכב איכותי
על עזרה איכותית! - איכות בניסוח ואיכות אישית בפרגון וכו', וזאת בנוסף לערכים איכותיים ביותר שאתה כותב. בהערכה רבה! ! !

רציתי לחכות עם זה לערך ה"100" אך לא התאפקתי...קריצה לעבעדיג (שיחה) 11:32, 7 באפריל 2024 (IDT)

@לעבעדיג, תודה! ~ תכליתישיחה • כ"ח באדר ב' ה'תשפ"ד 13:17 (IDT) 13:17, 7 באפריל 2024 (IDT)

פסל מיכה

בקשר לעריכה זו, נא ציין מקור מדויק, במידת הצורך יש להשתמש בתבנית "תנ"ך". מוקיר רבנן (שיחה) 08:18, 8 באפריל 2024 (IDT)

איני יודע איך משתמשים בזה, גם על המקור מתרגום יונתן צריך יותר ממה שהבאתי? זה התרגום במקום שם. ~ תכליתישיחה • כ"ט באדר ב' ה'תשפ"ד 13:09 (IDT) 13:09, 8 באפריל 2024 (IDT)
אכן, זהו הסטנדרט (במקרה של קריאת מקור משני המצטט מקור ראשוני, אי אפשר לציין את המקור הראשוני ללא קריאה שלו ואימות הציטוט בשמו). להוראות שימוש בתבנית אפשר לראות את התיעוד בדפּהּ. אם עורכים בקוד מקור, מומלץ מאד להשתמש בעזרה:אשף התבניות עד להיכרות טובה עם התבנית. מוטי ~ שיחה • כ"ט באדר ב' ה'תשפ"ד • 13:15, 8 באפריל 2024 (IDT)
מי שמתמצה ויכול לקשר את התרגום יונתן לבתנית יבורך. כבר ניסתי כמה פעמים ולא הלך לי. ~ תכליתישיחה • כ"ט באדר ב' ה'תשפ"ד 13:21 (IDT) 13:21, 8 באפריל 2024 (IDT)
אם אתה מתעתד להמשיך ולהשקיע בתחום מאד כדאי שתתאמץ ללמוד את השימוש בה, אם יש בעיה מוגדרת אשמח לעזור. מוטי ~ שיחה • כ"ט באדר ב' ה'תשפ"ד • 13:36, 8 באפריל 2024 (IDT)
ומתוך נסיון, זה בכלל לא מסובך, אפשר לקלוט את זה תוך דקה. (אתה כמובן יכול לפנות בפרטי - אם יותר נעים לך) איךשיחה ~ מיילכ"ט באדר ב' ה'תשפ"ד. 13:38, 8 באפריל 2024 (IDT)
תודה! הצלחתי, אכן קל ממה שחשבתי, אני פשוט חשבתי שצריך לקשר וכו', כמו לאוצר החכמה והיברובוקס וכדו', לא ידעתי שפשוט צריך למלאות את השורות וזה נקשר אוטומטית. ~ תכליתישיחה • כ"ט באדר ב' ה'תשפ"ד 17:12 (IDT) 17:12, 8 באפריל 2024 (IDT)
מצוין, כך כל תבניות ספרי הקודש לא יוצרות את הקישור לבד, כל אחת עם הפרמטרים שלה. מוטי ~ שיחה • כ"ט באדר ב' ה'תשפ"ד • 17:14, 8 באפריל 2024 (IDT)
אבל לא הבנתי, אני יכול למלאות כל מפרש שאני רוצה? למשל "מנחה קטנה"? יש אפשרות? איך אני יודע איזה מפרשים יש ואיזה לא? ~ תכליתישיחה • כ"ט באדר ב' ה'תשפ"ד 17:19 (IDT) 17:19, 8 באפריל 2024 (IDT)
אאל"ט אם אין את המפרש זה יוביל לתנ"ך עצמו עם לשונית המפרשים. אם יש את זה בויקיטקסט אפשר לקשר לשם כמבואר בדף התבנית {{ויקיטקסט}}. אם אין שם השתמש בתבנית הרגילה. מוטי ~ שיחה • כ"ט באדר ב' ה'תשפ"ד • 17:25, 8 באפריל 2024 (IDT)

מדליית ברונזה עבורך!

לרגל הערך ה-100!! וואו! למאי נ"משיחה • א' בניסן ה'תשפ"ד (IDT) 17:52, 9 באפריל 2024 (IDT)
@למאי נ"מ, תודה! רק זה כעת עומד על 99. ~ תכליתישיחה • ג' בניסן ה'תשפ"ד 18:45 (IDT) 18:45, 11 באפריל 2024 (IDT)

מדליית זהב עבורך!

לרגל הערך ה100 כן ירבה!
בהערכה כנה לעבעדיג (שיחה) 00:08, 15 באפריל 2024 (IDT)
@לעבעדיג, תודה! עכשיו זה סופי כנראה קריצה... ~ תכליתישיחה • ז' בניסן ה'תשפ"ד 00:21 (IDT) 00:21, 15 באפריל 2024 (IDT)

פלגש בגבעה

- הועבר לדף שיחה:פילגש בגבעה#פלגש בגבעה

כוכב לכותב!

כוכב הכותבים
בהוקרה! הגדה של פסח (שיחה) 11:30, 15 באפריל 2024 (IDT)

חדושים ובאורים

הכוונה שלי הייתה חשיבות בחוג הרב גריינימן ותלמידיו, וחוצמיזה קודם תחזיר את שאר העריכות סלבודקער צעיר (שיחה) 23:21, 15 באפריל 2024 (IDT)

@סלבודקער צעיר, זה לא נפק"מ באיזה חוג, הערך לא שייך לחוג הרב גריינמן, את השאר החזרתי. בהצלחה. ~ תכליתישיחה • ח' בניסן ה'תשפ"ד 23:23 (IDT) 23:23, 15 באפריל 2024 (IDT)
אלא לפי מה תסדר? סלבודקער צעיר (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
תשאיר את הגרסה היציבה, בכדי לשנות צריך נימוק. (ונדמה לי שהגרד"ל לא צריך להופיע לפני הגרח"ק, גם בגלל שהוא חי וגם שהוא צעיר יותר, אבל שוב, אני לא מתעסק עם זה, רק כל שינוי מצריך נימוק) ~ תכליתישיחה • ח' בניסן ה'תשפ"ד 23:31 (IDT) 23:31, 15 באפריל 2024 (IDT)

עילוי לתכליתי

א גוט וואך, כפי שראית מישהו ראה לנכון למחוק את הפסקה הקודמת, לכן אכתוב שוב (וגם שונה, יותר מנומס ועוד), אם תוכל להסביר לי מה הבעיה לכתוב בערך "הרב יוסף חברוני" את הסכסוך שלו עם אור ישראל, בכנות גמורה, איני מבין מה הבעיה, אשמח לתשובה (אם תוכל לענות לי על זה בדף השיחה של הרב יוסף חברוני שם פתחתי דיון בנושא) עילוי (שיחה) 01:33, 21 באפריל 2024 (IDT)

אם אנחנו כבר מכירים (יחסית), אשמח שתומר לי, האם זה אפשרי לכתוב ערך על זליג אורלנסקי מנכ"ל יתד נאמן או שאינו חשוב מספיק בשביל זה. עילוי (שיחה) 15:32, 21 באפריל 2024 (IDT)
אגב. כעת אני שם לב שעל נתי גרוסמן (הקודם בתפקיד) יש ערך. עילוי (שיחה) 15:48, 21 באפריל 2024 (IDT)
עילוי, לא אני קובע חשיבות לערכים. אני לא מכיר את האדם שעליו אתה מדבר. תוכל לפתוח דיון חשיבות מקדים על ידי תיוג {{בזה}} בדף השיחה של הטיוטה שאתה תכתוב ונשמע את דעתם. בהצלחה גדולה! ~ תכליתישיחה • י"ד בניסן ה'תשפ"ד 00:50 (IDT) 00:50, 22 באפריל 2024 (IDT)

רבי אהרן דוד דיטש

ערך מיוחד ויפה. ללקק את האצבעות.. אם תרצה לגזור חתימה שלו בגרמנית, יש כאן: https://www.kedem-auctions.com/he/node/62281 לעבעדיג (שיחה) 17:34, 21 באפריל 2024 (IDT)

לעבעדיג, תודה. לאחרונה הסתבכתי בהעלת תמונות למכלול, יש לי איזה בעיה, הוא אומר לי שוב ושוב להביא רשיון ולמרות שאני מביא הוא לא מאשר, בקיצור, מסובך. אם תעשה את זה אתה יהיה לי לעונג גדול. יישר כח! ~ תכליתישיחה • י"ד בניסן ה'תשפ"ד 00:48 (IDT) 00:48, 22 באפריל 2024 (IDT)

מה דעתך?

לכתוב ערך על הרה"ק ר' הירש מגידזל, צדיק נסתר מתלמידי הנודע ביהודה שגדולי החסידות בפולין היו נכנסים ויוצאים בביתו והתייחסו אליו בחרדת קודש, חיפוש באוצר החכמה יביא לך עליו כמה מקורות, לדוגמה זה. גילוי נאות: אני מצאצאיו, אך אין לי ידע וניסיון בכתיבת ביוגרפיות. היה לו גם חתן בשם ר' שמואל גוטרמן שהיה מחסידי החוזה מלובלין ורב בקאמינסק, שיש אליו מכתב מר' ישעיה מפשדבוז', שדומני שמשפחת גוטרמן בגור היום הם צאצאיו, אך לא נראה לי שאפשר למצוא עליו די חומר כדי להפכו לערך. קהת (שיחה) 22:30, 21 באפריל 2024 (IDT)

קהת, בעיה. בדיוק רציתי לקחת חופשה אחרי הערך המאה ואחת, אני יש לי קצת "בעלזער קפידות", אחד הקפידות בבעלזא זה המס' מאה ואחת. יש בזה אריכות. למשל לצדקה לא יתנו מאה שקל אלא מאה ואחת. אז בעצם רציתי אחרי מאה ערכים לקחת חופשה מכתיבת ערכים, אבל בגלל הקפידה אז זה מאה ואחת. מה שכן, אם תרצה, תיצור אתה את הערך ותביא לשם את מה שאתה יודע, ובעז"ה כשאפנה אמלא אותו בתוכן, אם אמצא. אשמח לעזור לך. אתה כבר עכשיו יכול ליצור ערך ורק לכתוב שם המינימום. בהצלחה גדולה! ~ תכליתישיחה • י"ד בניסן ה'תשפ"ד 00:46 (IDT) 00:46, 22 באפריל 2024 (IDT)
אני לא אעשה את זה כי כמו שכתבתי אין לי ניסיון בביוגרפיות, אצטרך לחכות שמישהו אחר ירים את הכפפה...קהת (שיחה) 08:19, 22 באפריל 2024 (IDT)

הרב מנדלסון

למה הוא לא כתוב בוקפדיה הוא אדם חשוב שמואל מורגנשטרן (שיחה) 14:05, 25 באפריל 2024 (IDT)

הרב אברהם רייסנר

הוא רב חשוב למה לא כתוב אותו שמואל מורגנשטרן (שיחה) 14:08, 25 באפריל 2024 (IDT)

שמואל מורגנשטרן לא בדיוק הבנתי את השאלה וגם את הקודמת, תחדד. ~ תכליתישיחה • י"ח בניסן ה'תשפ"ד 22:57 (IDT) 22:57, 25 באפריל 2024 (IDT)

אוצר החכמה

לידיעתך אוצר החכמה פתוח כעת חופשי עד ד' באייר. זה יוכל מן הסתם לעזור לך. (או שיש לך מנוי) לעבעדיג (שיחה) 17:21, 30 באפריל 2024 (IDT)

לעבעדיג ודאי, ידוע כבר משנים עברו. זה הזמן לכתוב ערכים... צריכים לקרוא למ"פ שיפשילו שרוולים, אפשר לתרום הרבה מאוד למכלול בזמן הזה. ~ תכליתישיחה • כ"ב בניסן ה'תשפ"ד 17:38 (IDT) 17:38, 30 באפריל 2024 (IDT)

כוכב לכותב!

כוכב הכותבים
בדיקה קצרה שערכתי כאן העלתה שתרמת הכי הרבה בחודש האחרון - 1,057 פעולות! (התוצאה לא מכלילה את פעולותיו של פלאלמוני קטגוריות שעולות על מספר תרומותיך) למאי נ"משיחה • א' באייר ה'תשפ"ד (IDT) 21:56, 8 במאי 2024 (IDT)
@למאי נ"מ א גרויסן דאנק! מחמיא לי בהחלט, ה' יעזור הלאה, אויף שמחות. ~ תכליתישיחה • א' באייר ה'תשפ"ד 23:53 (IDT) 23:53, 8 במאי 2024 (IDT)

דא קענט איר האבן דער געוואלדיגע זכיה...

ח"י רוטל בשבילך!
אין לי כח לחלק באופן אישי, אז @למאי נ"מ תבא גם אתה לקחת...
הגדה של פסח (שיחה) 01:00, 9 במאי 2024 (IDT)
יישר כח!! א מחייה... ~ תכליתישיחה • א' באייר ה'תשפ"ד 01:08 (IDT) 01:08, 9 במאי 2024 (IDT)

כתבי רמ"מ

אני מבין שווידאת שאין אופציות נוספות לפענוח או שזו משמעות מובהקת בכלל המגזרים? אחרת אין הצדקה ליצור הפניה ממשהו ללא משמעות ייחודית. מוטי ~ שיחה • א' באייר ה'תשפ"ד • 12:41, 9 במאי 2024 (IDT)

כתבי רמ"מ זה ספר מפורסם ביותר בעולם החסידי. זה השם. אין עוד כזה. ~ תכליתישיחה • א' באייר ה'תשפ"ד 12:46 (IDT) 12:46, 9 במאי 2024 (IDT)
זה אכן מאוד מפורסם, אבל צריך אולי לחשוב אם זה לא מטעה עם 'כתבי הגרמ"מ' של רבי מנחם מנדל משקלוב. איךשיחה ~ מיילא' באייר ה'תשפ"ד. 14:02, 9 במאי 2024 (IDT)
@איך למה מטעה? זה רמ"מ וזה הגרמ"מ. ~ תכליתישיחה • א' באייר ה'תשפ"ד 17:19 (IDT) 17:19, 9 במאי 2024 (IDT)
לא אמרתי, שאלתי - אם לדעתך זה טוב, מוטב. איךשיחה ~ מיילב' באייר ה'תשפ"ד. 20:36, 9 במאי 2024 (IDT)

שמות קבצים

חשוב שיהיו אינפורמטיביים (שם שמגדיר את תוכנם, למשל, חתימת... ולא חתימתו). ובהזדמנות:

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!

שמתי לב להשקעתך בהסבת הקישורים לערך שפוצל 👍 מוטי ~ שיחה • ב' באייר ה'תשפ"ד • 22:42, 9 במאי 2024 (IDT)

@מוטי צודק. פשוט במחשב אני שומר את זה ככה ושוכח לשנות את השם באתר. אשתדל מכאן ולהבא. אפשר עוד לתקן?
תודה, אכן זה היה קשה, אך שווה. אני קצת מודאג מי יעשה את זה כשישנו את שם ישיבת בית מדרש עליון לישיבת בית מדרש עליון (מונסי), יש שם גם הרבה קישורים שצריכים להמר. ~ תכליתישיחה • ב' באייר ה'תשפ"ד 22:52 (IDT) 22:52, 9 במאי 2024 (IDT)
העברתי ותקנתי בערך, תוכל למלא את פרמטר תאריך בתבנית הרישיון שהצבת בקובץ. מוטי ~ שיחה • ב' באייר ה'תשפ"ד • 11:09, 10 במאי 2024 (IDT)
@מוטי לא בדיוק הבנתי מה צריך לעשות, תוכל להסביר שוב? ~ תכליתישיחה • ב' באייר ה'תשפ"ד 13:42 (IDT) 13:42, 10 במאי 2024 (IDT)
השתמשת בקבצים הללו בתבנית רישיון שמבוססת על תאריך היצירה, בהתאם יש בה פרמטר בשם תאריך שחובה למלא אותו. כלומר, למלא את תאריך היצירה, ואם לא ידוע, את תאריך מותו של בעל הזכויות עליה.בקיצור בתוך {{PD-old}} להוסיף |תאריך=1930. מוטי ~ שיחה • ב' באייר ה'תשפ"ד • 13:49, 10 במאי 2024 (IDT)
@מוטי בוצע בס"ד בוצע בס"ד ~ תכליתישיחה • ד' באייר ה'תשפ"ד 17:11 (IDT) 17:11, 12 במאי 2024 (IDT)

רבי בן ציון רבינוביץ

תודה. אין לי מושג איך החזרתי את כל העריכות האחרות שאת חלקם אני מחקתי בגרסאות הקודמות... (אולי ערכתי גירסה ישנה) יואל נאמןשיחה • ד' באייר ה'תשפ"ד 17:07 (IDT) 17:07, 12 במאי 2024 (IDT)

@יואל נאמן טל"ח, הכל בסדר. תוכל להחזיר את העריכה על בקשת הבהרה, היא בקשה נכונה. ~ תכליתישיחה • ד' באייר ה'תשפ"ד 17:11 (IDT) 17:11, 12 במאי 2024 (IDT)

כוכב לעורך!

כוכב העורכים
מ ז ל ט ו ב ! על הערך החדש ישיבת תורת חסד.

ערך אנציקלופדי, אינפורמטיבי וערוך היטב. ליגה אחרת. (ביידיש אמריקאית: נעקסט לעוול). סענדערשיחה 14:24, 13 במאי 2024 (IDT)

תענוג לראות אותו מתנוסס לתפארה בעמוד הראשי. סענדערשיחה 14:26, 13 במאי 2024 (IDT)
@סענדער ייש כח! (אם כבר, מה ביאור המילה "אינפורמטיבי", סליחה על הבורות) ~ תכליתישיחה • ה' באייר ה'תשפ"ד 16:51 (IDT) 16:51, 13 במאי 2024 (IDT)
מלשון אינפורמציה.
וטרם הספקנו לבלוע את הרוק, כבר הגיע ערך חדש - הרב מאיר ברנד. סענדערשיחה 20:43, 13 במאי 2024 (IDT)
@סענדער תודה! וגם על העזרה בערך. ~ תכליתישיחה • ו' באייר ה'תשפ"ד 18:34 (IDT) 18:34, 14 במאי 2024 (IDT)

שיחה:הרב דוד טברסקי (ירושלים)

בקשר לתגובה הזאת גם אם הוא טעה, אין סיבה להחריף כ"כ את הטון יואל נאמןשיחה • ז' באייר ה'תשפ"ד 19:24 (IDT) 19:24, 15 במאי 2024 (IDT)

@יואל נאמן צודק. ממש לא זו הדרך, כתבתי את הדברים בסערת רגשות אחרי שחשפתי את הטעות.
אערוך את תגובתי בהקדם. ~ תכליתישיחה • ח' באייר ה'תשפ"ד 20:23 (IDT) 20:23, 15 במאי 2024 (IDT)
@יואל נאמן תשמע, אני לא כ"כ בקיא בסוגיות הבוערות האחרונות, אני רק צופה מן הצד במאבקים והעימותים האינסופיים, ואם הגורם לכך הוא מישהו שהטעה במכוון - צריך לטפל בו במלוא החומרה. צריך לעשות סוף לאש המחלוקת שמשתוללת כאן. למאי נ"משיחה • ח' באייר ה'תשפ"ד (IDT) 21:31, 15 במאי 2024 (IDT)
מהתרשמותי הוא לא הטעה במכוון הוא פשוט טעה. אבל אני מצטרף לקריאה לעשות כאן סדר, לאחרונה נהיה קטסטרופה אולי בשל עורכים חדשים שתרבות הדיון שלהם אינו מהמשופרים, כל עובדה גוררת ויכוחים אין סופיים, העלבות ואזהרות...., לתכליתי הערתי רק משום שהוא מהמכלולאים שאני מאוד מעריך ופחדתי שמצליחים לגרור אותו לשם וכידוע הכלל שריפות לא מכבים עם עצים (אולי עם חסימה...) יואל נאמןשיחה • ח' באייר ה'תשפ"ד 22:00 (IDT) 22:00, 15 במאי 2024 (IDT)
יהא כלל זה נקוט בידכם: "למריבה יש שני צדדים". מוטי ~ שיחה • ח' באייר ה'תשפ"ד • 22:36, 15 במאי 2024 (IDT)

הרב אריה רוזנפלד

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף הרב אריה רוזנפלד בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר ולמרות זאת חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.

חזרה על עריכות שבוטלו, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת במכלול.

לתשומת ליבך: חזרות חוזרות ונשנות על עריכות שבוטלו, ללא דיון, יובילו לחסימתך.

תודה, שלום איל (שיחה) 21:16, 15 במאי 2024 (IDT)

לגבי מה שהורדת את התוספת שלי כתבת בתקציר שאפשר לכתוב חלק אז כתבתי חלק שלום איל (שיחה) 21:22, 15 במאי 2024 (IDT)

בהצבת תבנית האזהרה בדף שיחתי פעם שניה אחרי ביטולי עברת על מלחמת עריכה. ~ תכליתישיחה • ח' באייר ה'תשפ"ד 21:26 (IDT) 21:26, 15 במאי 2024 (IDT)
אין למחוק תגובות של משתמשים אחרים, אם יש בעיה פנה למפעילים. (לא בדקתי האם היה מלחמת עריכה או לא, זה לא רלוונטי למחיקת ההודעה. אפרון (שיחה) 21:28, 15 במאי 2024 (IDT)

רבי יוסף ישראל דייטש

בקשר לעריכה זו, אם תוכל להוסיף מקור מדוייק באוצה"ח, ייש"כ. אפרון (שיחה) 22:42, 20 במאי 2024 (IDT)

דגלים

- הועבר לדף שיחת תבנית:אישיות רבנית#דגלים

סקריפט עריכה מדף הבדלים

בקשר לעריכה זו, יש לשים לב לבאגים בעת שימוש בסקריפט הזה. באופן כללי לא מומלץ להשתשמש בו לתבניות מידע. גפ בגוף הערך הוא עושה לעיתים רווחים מיותרים שמשבשים את התצוגה. תמיד יש לבדוק בהבדלים בין גרסאות.


שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
שמש מרפא (שיחה) 12:54, 24 במאי 2024 (IDT)

הובן. ~ תכליתישיחה • י"ח באייר ה'תשפ"ד 03:03 (IDT) 03:03, 26 במאי 2024 (IDT)

בעיה בחתימה

נראה שהחתימה שלך קצת בעייתית, אשמח שתטפל בזה.
שבת שלום אפרון (שיחה) 14:33, 24 במאי 2024 (IDT)

צריך לסמן V על השדה "עיצוב חתימה אישי", מתחת לשורת החתימה החדשה (במיוחד:העדפות, פרטי המשתמש). נריה (שיחה) 14:56, 24 במאי 2024 (IDT)
Done טופל ~ תכליתישיחה • י"ח באייר ה'תשפ"ד 03:03 (IDT) 03:03, 26 במאי 2024 (IDT)

בתיאבון!

לא היה מיץ תפוזים... קהת שיקופיצקי (שיחה) 23:16, 28 במאי 2024 (IDT)

תודה!

על הערכים החדשים הנכתבים באופן עקבי, אין ספק שאתה מגדולי הכותבים במכלול, תודה על כל עריכה! איךשיחה ~ מיילכ"א באייר ה'תשפ"ד. 17:40, 29 במאי 2024 (IDT)

גא"מ. שמתי לב שהמכלול עבר ממש לאחרונה את היעד הראשוני (לא זוכר איפה ראיתי את זה, אשמח אם מישהו יזכיר לי) של 2,500 ערכים, אפשר לומר שהרבה בזכותך! למאי נ"משיחה • כ"א באייר ה'תשפ"ד (IDT) 18:58, 29 במאי 2024 (IDT)
אכן, תכליתי הספיק להשאיר יבול מבורך טרם פרש.
תקוותי שישוב בכוחות רעננים בעתיד. ובאופן שיהיה תפארת לעושיה ותפארת לו מן האדם. סענדערשיחה 01:03, 30 במאי 2024 (IDT)

ברוך שובך

שלום המלקט/ארכיון 4, וברוך שובך למכלול!

שמחה למאי נ"משיחה •• ב' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 20:40, 7 ביולי 2024 (IDT)

@למאי נ"מ ייש"כ על הקבל"פ. ~ תכליתישיחה • ד' בתמוז ה'תשפ"ד 01:23 (IDT) 01:23, 10 ביולי 2024 (IDT)

תיוג

בקשר לעריכה זו, התיוג בתקציר לא תקין יואל נאמןשיחה • ב' בתמוז ה'תשפ"ד 22:58 (IDT) 22:58, 7 ביולי 2024 (IDT)

קראסנא

בקשר לעריכה זו - כאן מופיע שהוא אדמו"ר, וצ"ע. תברר את זה, ואם באמת אינו אדמו"ר - אתה צריך לשנות גם את המילה מקראסנא שלא שינית. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 14:34, 8 ביולי 2024 (IDT)

@תלמיד חכמי הדור בוצע בוצע ~ תכליתישיחה • ד' בתמוז ה'תשפ"ד 01:24 (IDT) 01:24, 10 ביולי 2024 (IDT)

רבי שמעיה גרינבוים

שמו הוא שמעיה או שמעיהו? תלמיד חכמי הדור (שיחה) 21:34, 9 ביולי 2024 (IDT)

שמעיה. ~ תכליתישיחה • ד' בתמוז ה'תשפ"ד 22:14 (IDT) 22:14, 9 ביולי 2024 (IDT)
אז כדאי לשנות גם בערך עצמו תלמיד חכמי הדור (שיחה) 22:17, 9 ביולי 2024 (IDT)
@תכליתי בטוח? כי בהודעה להתפלל לרפואתו היה כתוב "שמעיהו". למאי נ"משיחה •• ד' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 01:01, 10 ביולי 2024 (IDT)
לא ראיתי מודעות, בבלנק שלו כותב "שמעיה". ~ תכליתישיחה • ד' בתמוז ה'תשפ"ד 01:03 (IDT) 01:03, 10 ביולי 2024 (IDT)

כוכב למבריק!

כוכב המבריקים
על כל העריכות שלך והערכים שאתה מוסיף, ועכשיו במיוחד על תבנית:תארים שיצרת. שְכּוֹיֶיח! יואל נאמןשיחה • י"ג בתמוז ה'תשפ"ד 09:07, 19 ביולי 2024 (IDT)
@יואל נאמן תודה! ~ תכליתישיחה • ט"ו בתמוז ה'תשפ"ד 00:09 (IDT) 00:09, 21 ביולי 2024 (IDT)

הבהרה

כתבתי לפני כמה דקות בכמה תקצירים "אי הבנה", לאחר מעשה חשבתי שזה יכול להישמע כפגיעה, מכיוון שא"א לערוך תקצירים אני מבהיר כאן שלא התכוונתי כלל למשמעות שלילית או משמעות לא מחמיאה. כוונתי הייתה כי לאחר העריכה שלי, ערכתי במקביל בקטגוריית האב ופעולה זו לא צדה את עינך. הגדה של פסח (שיחה) 20:24, 21 ביולי 2024 (IDT)

לא היה לי שכל להיפגע קריצה ~ תכליתישיחה • ט"ז בתמוז ה'תשפ"ד 13:37 (IDT) 13:37, 22 ביולי 2024 (IDT)

רבי יהושע רוקח (ירוסלב)

יישר כח על כל תרומותיך. בענין הערחיכה בערך זה, כל עריכותיך נכונות ומוצדקות, אך לגבי מכתבי אביו, נראה לי שכן יש לזה חשיבות, כי בחסידות בעלז מכתבים אלו נשתמרו ומכונים אצלם כ'צעטיל קטן' ויש מכתב של רבי מרדכי רוקח על זה, ולכן נראה לי שיש לזה חשיבות. אם אתה מכיר כאן מחסידי בעלז, תשאל אותם.

בענין חרם הקדמונים - אני איני מכיר את החרם כלל, אשמח למקורות קדומים. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 23:45, 22 ביולי 2024 (IDT)

כאחד שיש לו נסיון בכתיבת ערכים לא נראה לי שמקובל להכניס טקסט של מכתב. גם אם הוא חשוב, אבל אני לא ממש בטוח ותוכל להיוועץ בספרא ושמש מרפא.
לגבי החרם אין לי גם מושג. ~ תכליתישיחה • י"ז בתמוז ה'תשפ"ד 23:50 (IDT) 23:50, 22 ביולי 2024 (IDT)
אז מי אמר לך שהחרם הוא לא לקחת? תלמיד חכמי הדור (שיחה) 14:11, 24 ביולי 2024 (IDT)
@תלמיד חכמי הדור כך היה משמע מהנוסח בערך. ~ תכליתישיחה • י"ח בתמוז ה'תשפ"ד 14:12 (IDT) 14:12, 24 ביולי 2024 (IDT)

ביזוי ת"ח

בקשר לעריכה זו, מוחק את תחילת המשפט ומסתיר גירסה, נא להימנע ממעידות נוספות. אפרון (שיחה) 22:50, 24 ביולי 2024 (IDT)

לא יודע היכן מצאת ביזוי תלמיד חכם. ~ תכליתישיחה • י"ט בתמוז ה'תשפ"ד 22:57 (IDT) 22:57, 24 ביולי 2024 (IDT)
אם זה נראה כך אז מחקתי. ~ תכליתישיחה • י"ט בתמוז ה'תשפ"ד 23:33 (IDT) 23:33, 24 ביולי 2024 (IDT)

תודה!

על הערך (החדש) אידן אין אמריקה! איךשיחה • כ"א בתמוז ה'תשפ"ד למנינם 22:54, 27 ביולי 2024 (IDT)

@איך, תודה! ~ תכליתישיחה • כ"ב בתמוז ה'תשפ"ד 19:32 (IDT) 19:32, 28 ביולי 2024 (IDT)

תודה רבה על הכל

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
תלמיד חכמי הדור (שיחה) 19:13, 28 ביולי 2024 (IDT)

@תלמיד חכמי הדור, תודה! מי שמדבר... המכלול פורח מאז ביאת צדיק לעיר. ~ תכליתישיחה • כ"ב בתמוז ה'תשפ"ד 19:32 (IDT) 19:32, 28 ביולי 2024 (IDT)

חדשות המכלול - גיליון 2

חדשות המכלול
פינת העדכונים של קהילת המכלול
שנת 2026 – שבוע #32
עודכן ב־8 באוגוסט
לחתימה על מינוי לידיעון
הערות
  1. כלל הנתונים נבדקו לטווח מעט ארוך יותר
טבלת ערכים חדשים
שם הערך נושא יוצר(ים)
שלוש עשרה מידות האמורות בחנינה סליחות משתמש:יואל נאמן
רבי שמואל שמעלקא לייפר (הראשון) אדמו"רים משתמש:שמיה רבה, משתמש:תכליתי
רבי יצחק דוב מרגליות רבנים משתמש:לעבעדיג
הרב בצלאל טולידנו רבנים משתמש:עבד ד'
רבי אברהם אייזנשטיין רבנים משתמש:תכליתי


מייל

@תכליתי, איך שולחים מייל במכלול? עבד ד' (שיחה) 12:53, 6 באוגוסט 2024 (IDT) עבד ד' (שיחה) 12:54, 6 באוגוסט 2024 (IDT)

@עבד ד', מיוחד:שליחת דואר למשתמש/תכליתי ~ תכליתישיחה • ב' באב ה'תשפ"ד 13:00 (IDT) 13:00, 6 באוגוסט 2024 (IDT)

ויליאמסבורג

בקשר לעריכה זו איזה בעיות זה יכול לגרום אם משאירים את הדף ויליאמסבורג (ברוקלין) כהפנייה? עבד ד' (שיחה) 13:00, 6 באוגוסט 2024 (IDT)

בגדול שינוי שמות ערכים יוצר בעיות. למשל שינו את ישיבת בית מדרש עליון, ואני עמלתי לתקן את הקישורים של הישיבה במונסי. ונשארו ממש הרבה שא"א לא תיקן. מי יתקן בוומס"ב? ~ תכליתישיחה • ב' באב ה'תשפ"ד 13:01 (IDT) 13:01, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
בנוסף, במקרה שמדובר בערכי חולין בסבירות גבוהה השינו יידרס בעתיד על ידי עדכון. כבר ביצעו שינויים בשמות יותר מהותיים וניחמו על זה. מוטי ~ שיחה • ב' באב ה'תשפ"ד • 13:02, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
לא הבנתי, שם זה היה הפוך, שינו מהערך לפירושונים, אך כאשר משנים מפירושונים לויליאמסבורג, ומשאירים הנ"ל כקישור, איזה בעיה יכולה להיות? עבד ד' (שיחה) 13:03, 6 באוגוסט 2024 (IDT)

חסידות אלכסנדר

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף חסידות אלכסנדר בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר ולמרות זאת חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.

חזרה על עריכות שבוטלו, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת במכלול.

לתשומת ליבך: חזרות חוזרות ונשנות על עריכות שבוטלו, ללא דיון, יובילו לחסימתך.

תודה, שלום איל (שיחה) 15:28, 8 באוגוסט 2024 (IDT)

כוס קפה בשבילך!

או שתלך לישוןקריצה שאפו על עריכותיך ללא לאות בכל רחבי המכלול!

  הכל לטובה (שיחה) 03:07, 11 באוגוסט 2024 (IDT)

@הכל לטובה אני משתדל להפחית את הצריכה בקפאין בימים לפני תשעה באב קריצה. ~ תכליתישיחה • ז' באב ה'תשפ"ד 03:16 (IDT) 03:16, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
קניתי קפסולות קפאין בשיחרור איטי, נראה איך זה יעבוד... הכל לטובה (שיחה) 03:35, 11 באוגוסט 2024 (IDT)

חדשות המכלול - גיליון 3

חדשות המכלול
פינת העדכונים של קהילת המכלול
שנת 2026 – שבוע #33
עודכן ב־11 באוגוסט
לחתימה על מינוי לידיעון


כוכב לתומך!

כוכב התומכים
תודה רבה על התמיכה והעזרה! שנתת מכשרונותיך לטובת הערכים שכתבתי. משכיל לאסף 02:08, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
@משכיל לאסף, הרווח כולו שלנו... תודה שאתה מעשיר אותנו. ~ תכליתישיחה • י' באב ה'תשפ"ד 11:23 (IDT) 11:23, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
מה נשמע? משום מה לא מעלים את הערכים רבי נסים ביתאן ורבי מעתוק חדאד למרות שהם בשלים ומוכנים.
כמו כן, תוכל בבקשה לעזור לי עם הערך "רבי יצחק צדיקא"? גם בנוגע לשאלות ששאלתי שם. תודה רבה! משכיל לאסף 01:35, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
אני לא מנטר ואני לא יכול לענות לך על שאלתך.
אני קצת עייף עכשיו מלהשקיע ולהתעמק בערך על רבי יצחק צדיקא, מילא המנטרים יעברו על זה, אז אשאיר להם, אולי תפנה לנריה שיעזר לך בזה, או מנטרים אחרים. לילה טוב! ~ תכליתישיחה • י"א באב ה'תשפ"ד 01:37 (IDT) 01:37, 15 באוגוסט 2024 (IDT)

מכ:במ

בקשר לעריכה זו, המקובל הוא להסתפק בתקציר, אא"כ יש צורך בדיון/בירור כלשהו. מוטי ~ שיחה • י"ב באב ה'תשפ"ד • 22:33, 15 באוגוסט 2024 (IDT)

חדשות המכלול - גיליון 4

חדשות המכלול
פינת העדכונים של קהילת המכלול
שנת 2026 – שבוע #34
עודכן ב־18 באוגוסט
לחתימה על מינוי לידיעון

מערכת חדשות המכלול מברכת את אלפי לומדי התורה השבים לביתם בברכת "קוי ה' יחליפו כח"