לדלג לתוכן

שיחת משתמש:דויד/ארכיון 2

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני 6 שנים מאת בני ציון בנושא בקשת התערבות

הדף הזה הוא ארכיון. אין לערוך את תוכן הדף הזה. נא לכתוב תגובות נוספות בדף השיחה הנוכחי


הרב יואל שוורץ

אחרי שנעלת את הדיון על משה בר בק. אני חוזר לדף שלך כמו שביקשת. אני חושש לפתוח את הדיון בערך עליו. אבל מה דעתך על הטענה שהוזכרה. שמי שהקים את הנח"ל ומי שעומד בראשות "הסנהדרין החדשה" ראוי לתואר הרב? ואולי זה רק בגלל שאת השני לא מכירים בארץ כלל ולכן לא חשבו שהוא ראוי לתואר על סמך עדויות של יוצאי אמריקה. לענ"ד זו בכלל שאלה לוועדה הרוחנית. אני לא רוצה שהדיון ייתפתח מנקודה זו בדף שלך. יישר כוח--יעקוב (שיחה) 10:52, 15 באפריל 2019 (IDT)תגובה

קודם כל זאת ודאי שאלה לועדה הרוחנית, רק שהיא לא התכנסה להכריע בכלום כבר המון זמן. לבינתיים לדעתי יש הרבה הבדל, שוורץ מוכר מאד בעיקר בגלל הנח"ל החרדי (וגם אם הקדיח תבשילו - ואיני מכיר אותו, גם על שטיינזלץ יצאו פסקים מגדולי ישראל שהוא כותב דברי כפירה, וכ"ש שלמה גורן שלא חסר לו), בניגוד למשה בר בק שנמצא באיזה מקום עלום בעולם, אף אחד לא יודע מה הוא עשה, ומנהיג קהילה מסויימת.
עדויות של יוצאי אמרקיה על מה? לא כל רב קהילה קטנה נקרא "הרב" במכלול. אם היו מביאים לערך שלו שהוא מנהיג קהילה גדולה, שהוא בעל השפעה, שהוא מפורסם וכו' - היה על מה לדבר. דויד (שיחה) י' בניסן ה'תשע"ט 11:11 (IDT)

דוא"ל

ר' דויד, שלחתי לך דוא"ל; בדוק שלא הגיע לספאם. בברכה, א.ב. קיסרשיחה • י' בניסן ה'תשע"ט • 17:40, 15 באפריל 2019 (IDT)תגובה

א.ב. קיסר היקר, בקשר לכך שסיכמתי שוב את הנושא על משה בר בק. אני שוב מסביר: השיחה שם מיצתה את עצמה כבר שלוש פעמים, הדיונים שם הופכים אישיים ולא תמיד ענייניים. ובכלל כמו שמוסכם על כולם זאת שאלה לועדה הרוחנית, אלא שהשאלה היא רק לבינתיים - וכבר שלוש פעמים שהיתה שם הצבעה והמסקנה לא השתנתה. להשגות נוספות אנא פנה למוטיאל או מפעיל מערכות אחר - אם יגיד לפתוח - נפתח. דויד (שיחה) י"א בניסן ה'תשע"ט 10:15 (IDT)

הרב חיים קנייבסקי

אולי תשים עין על המלחמות עריכה בערך הנ"ל. תודה רבה וקיץ בריא. יש בורא עולם (שיחה) 20:18, 28 באפריל 2019 (IDT)תגובה

תודה רבה ויישר כח! אני נכנס לטפל בזה. דויד (שיחה) כ"ד בניסן ה'תשע"ט 09:18 (IDT)

לא נעים לי להטריד שוב, אך ההכרח לא יגונה

אולי תעקוב אחרי עריכותיו של אלץ ווייסער, ראה לדוגמא את העריכה האחרונה שלו בדף הרב אהרן טייטלבוים ובשאר תרומותיו. ישר כח. יש בורא עולם (שיחה) 21:21, 1 במאי 2019

יש בורא עולם קיבלתי את המשימה, אין טעם שלא יהיה לך נעים, זה תפקידי, לי זה נעים :) דויד (שיחה) כ"ז בניסן ה'תשע"ט 15:20 (IDT)

התיקון בערך כלב הבית

כעת אני רואה שאתה שינית "18:36, 12 במאי 2019 (הבדל | היסטוריה) . . (-22) . . כלב הבית (ביטול גרסה 616677 של משתמש 2014 (שיחה) - לא ברור מה היה אמור להיות התיקון) (נוכחי) (תגית: ביטול)". בגירסאות קודמות של הדף אני לא יכול עכשיו לראות את הגירסא הקודמת שלי. אבל תראה בבקשה את מה שכתבתי בדף השיחה שם ובדף השיחה של שרגא. יישר כח.--משתמש 2014 (שיחה) 21:43, 12 במאי 2019 (IDT)תגובה

משתמש 2014 יישר כח! תיקנתי קצת - אם עדיין לא בסדר תעדכנני. אגב הגרסאות הקודמות חסומות משום שיש שם תמונה חסומה שמחכה לצינזור. תודה רבה! דויד (שיחה) ח' באייר ה'תשע"ט 15:49 (IDT)

שלחתי לך מייל

ייתכן שעוד יהיה מה להתכתב בהמשך. אם לא תמצא, אולי זה בספאם.--יהודהשיחה • י"ז באייר ה'תשע"ט • 20:44, 21 במאי 2019 (IDT)תגובה

המרת תאריך

האם צריך באופן כללי להמיר תאריכים מלועזי לעברי? שלמה4 (שיחה) 22:33, 3 ביוני 2019 (IDT)תגובה

כעיקרון צריך להופיע במכלול רק תאריך עברי. דויד (שיחה) א' בסיוון ה'תשע"ט 15:04 (IDT)
רק? עמוס חדד (שיחה) 12:28, 13 ביוני 2019 (IDT)תגובה
כן. ראה במדיניות הסינון, תאריך לועזי צריך התאמה בעתיד. דויד (שיחה) י' בסיוון ה'תשע"ט 17:02 (IDT)

קים ג'ונג' און

בעיקרון אתה צודק אלא שבתחילת העריכה ראיתי שהערך של אחיו לא קיים בכלל במכלול וחשבתי שגם לא קיים בויקיפדיה אחר כך ראיתי שהוא נמצא בויקיפדיה אז יבאתי אותו למכלול ואז הוספתי את הכל בערך של האח וקיצרתי בערך של און עצמו כי לדעתי חייבים לכתוב את זה עכפ בקצרה בערך של השליט עצמו כי בכל זאת זה ציון דרך בחייו של השליט חיסולו ואופן חיסולו של אחיו "הסורר" צורן (שיחה) 11:52, 13 ביוני 2019 (IDT)תגובה

צורן, מצויין, אתה מוזמן בהחלט עכשיו להכניס את בתמצות. מה שביטלתי את ההוספות זה בעיקר בגלל מילים לא צנועות שהיו שם לפני כן, וחשבתי בטעות שאתה הכנסת אותם. דויד (שיחה) י' בסיוון ה'תשע"ט 17:10 (IDT) 17:10, 13 ביוני 2019 (IDT)

בקשת מחילה ובקשת מעקב

א. ברצוני להתנצל על הטעות בזיהוי בדף שיחה:בני תורה (מפלגה), פשוט בחיי לא ראיתי אדם שתולה על ביתו שלט של מפלגה מסויימת בלי לשים לב שזה של מפלגה בכלל... מה שמלמד שאתה אכן "בן תורה" כפשוטו, אשריך!
ב. אם תוכל לעקוב אחרי עריכותיו של משתמש:אריה יונה יהיה בזה תועלת גדולה, וישר כח. קובנא (שיחה) 21:01, 18 ביוני 2019 (IDT)תגובה

א. אין על מה להתנצל, כנראה איני מעורה מספיק בפוליטיקה (ב"ה), בכל מקרה הניסוח בתבנית זאת נראה לי חצוף מאד.
ב. מכיון שאין לו הרשאת בדוק עריכות אוטומטית, אני (בד"כ, ולפעמים מנטרים אחרים) עוקב אחריו באופן קבוע. תוכל לראות גם את עריכותיי אחריו בכל העריכות האחרונות שלו. יישר כח על תשומת ליבך! אם פספסתי משהו - אנא עורר אותי. דויד (שיחה) ט"ז בסיוון ה'תשע"ט 08:06 (IDT)

הודעה

בעריכתך האחרונה בוטל הקישור לרב שמואל מרקוביץ מוטי (שיחה) 18:53, 24 ביולי 2019 (IDT)תגובה

תודה. זה היה באמצע סט עריכות. דויד (שיחה) כ"ב בתמוז ה'תשע"ט 19:04 (IDT)
דויד, איך הגעת כבר לכ"ב תמוז? יש אפשרות לדלג ימים במכלול?...קריצה יושב פלשת (שיחה) 19:18, 24 ביולי 2019 (IDT)תגובה
יפה ששמת לב. יש אפשרות שלאחר 18:00 הוא יחליף תאריך, ראה עזרה:חתימה. דויד (שיחה) כ"ב בתמוז ה'תשע"ט 19:26 (IDT)

אושרתי?

שלום דויד נהניתי לראות שביקשת עבורי הרשאות. אושרתי למעשה? משה ברמן (שיחה) 20:15, 25 ביולי 2019 (IDT)תגובה

אתה עובד טוב, מגיע לך. משום מה כל סבב ההרשאות מתעכב, אני מאמין שתאושר, ואני מאמין שהסבב יהיה בימים הקרובים. דויד (שיחה) כ"ג בתמוז ה'תשע"ט 21:18 (IDT)
דויד נראה לי שאתה מקפיד לעבור אחר עריכותיי - זה דוקא אחריי או אתה עובר באופן כללי? משה ברמן (שיחה) 01:49, 26 ביולי 2019 (IDT)תגובה
משה היקר, בתור תפקידי כמנטר אני עובר על כל העריכות של משתמשים שלא בדוקות אוטומטית (תוכל לראות במיוחד:שינויים אחרונים ע"י לחיצה על "הסתרת עריכות בדוקות"). ולכן גם ביקשתי עבורך הרשאת בדוק עריכות אוטומטית כי אני מכיר היטב את עריכותיך (ועריכות כל המשתמשים החדשים). ברגע שתקבל את ההרשאה כבר לא יוצגו בפניי עריכותיך ביומן שאני מסתכל בו, ורק מי שמסתכל בכל השינויים האחרונים (גם הבדוקים אוטומטית) כגון מוטיאל ושרגא - יראו את עריכותיך (והם כמובן לא עוברים על כל עריכה, בניגוד אליי). בהצלחה! דויד (שיחה) כ"ג בתמוז ה'תשע"ט 01:56 (IDT)

מ ז ל ט ו ב !

מ ז ל ט ו ב על המינוי למפעיל מערכת!--Men770 - שיחה - מייל. כ"ו בתמוז ה'תשע"ט, 13:48

בלונים הרבה הצלחה וסייעתא דשמיא! שרגא - שיחה - כ"ו בתמוז ה'תשע"ט - 14:54 (IDT)
תודה רבה לכולם! יהי רצון שלא תצא תקלה מתחת ידינו. דויד (שיחה) כ"ו בתמוז ה'תשע"ט 15:44 (IDT)
ג"א מצטרף, תמשיך לעשות טוב! בלונים יאיר (שיחה) כ"ו בתמוז ה'תשע"ט 15:50, 29 ביולי 2019 (IDT)תגובה
ברכות!!!זר פרחים בשבילך יושב פלשת (שיחה) 18:32, 29 ביולי 2019 (IDT)תגובה
כנ"ל.בלוניםמ ז ל ט ו ב ! --שלמה המלך • (שיחה) • (תרומות) • (דפים חדשים) 06:07, 22 בספטמבר 2019 (IDT)תגובה

העלאת קובץ

לא הצלחתי אולי בגלל שאני עם נייד? ואני רוצה להעלות וידאו זה אפשרי? אליעזרי (שיחה) 01:12, 30 ביולי 2019 (IDT)תגובה

אליעזרי, תעבור לתצוגת מחשבים ואז תראה את כפתור "העלאת קובץ לשרת" בצד ימין. סוגי הקבצים הם: tiff, tif, png, gif, jpg, jpeg, doc, xls, mpp, pdf, ppt, bmp, docx, xlsx, pptx, ps, odt, ods, odp, odg, svg, ico, ogg, ogv, oga, flac, opus, wav, webm, mp3. זאת אומרת שאין וידאו, אלא רק gif ששם אפשרי אנימציות. לוידאו אתה צריך לשים בערך קישור לדף שהוידאו נמצא ולא להעלות למכלול. תעדכן אותי. דויד (שיחה) כ"ח בתמוז ה'תשע"ט 22:02 (IDT)

דחוף בא להציל ערכי יהדות!!!

אם יש לך משתמש בוויקיפדיה, יש שתי אדמו"רים בסכנת מחיקה, [1] [2] גאב"ד (שיחה)

אין לי. בהצלחה. דויד (שיחה) ה' באב ה'תשע"ט 21:30 (IDT)

סירטון

יש עוד סירטון לא ראוי בדף של הודו בקטע למעלה תנסה להוריד אליעזרי (שיחה) 02:45, 6 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה

אליעזרי אם היתה כוונתך לגבי ההמנון - הסרתי. אם לא - רשום את המילים שאוכל לחפש. תודה. דויד (שיחה) ה' באב ה'תשע"ט 08:46 (IDT)
"קטעי וידאו על הודו"ככה כתוב מתחת לסירטון. בהצלחה אליעזרי (שיחה) 15:15, 6 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה
ברשות בעה"ב הזה... הסרתי, תודה, שרגא - שיחה - ה' באב ה'תשע"ט - 15:27 (IDT)
דויד יש עוד סירטון לא ראוי בערך מצדה שנקרא סירטון בן דקה על הנוף ... בהצלחה ושיבנה בית המקדש במהרה בימינו. אליעזרי (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה
אליעזרי Done טופל. תודה. דויד (שיחה) י"ג באב ה'תשע"ט 21:15 (IDT)

ייבוא מויקישיבה

דויד האם ובאלו תנאים ניתן לייבא מויקישיבה המכור (שיחה) 16:41, 8 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה

המכור, אני מבין שהסתדרת בהרב דוד מילר. כל הכבוד. עזרתי לך שם על קטגוריות ותבנית רב וקישורים פנימיים. תעדכן את התבנית רב שם. דויד (שיחה) ז' באב ה'תשע"ט 17:02 (IDT)

קיבלת צל"ש!

כוכב מפעילי המערכת
על חריצות, נימוס ופעילות ענפה למען המכלול ועורכיו!

עלה והצלח!!! בברכה, שלמה המלך • (שיחה) • (תרומות) • (דפים חדשים) 06:17, 22 בספטמבר 2019 (IDT)תגובה

תודה רבה! דויד (שיחה) כ"ב באלול ה'תשע"ט 17:52 (IDT)
בבקשה ! שלמה המלך • (שיחה) • (תרומות) • (דפים חדשים) 14:48, 23 בספטמבר 2019 (IDT)תגובה

תודה

תודה רבה! על התיחסותך לעריכותי--המכור (שיחה) 17:59, 24 בספטמבר 2019 (IDT)תגובה

איני יודע על מה אתה, אבל בשמחה! דויד (שיחה) כ"ו באלול ה'תשע"ט 18:07 (IDT)
על כך שלאחר רבות מעריכותי אני מקבל ד"ש--המכור (שיחה) 18:10, 25 בספטמבר 2019 (IDT)תגובה
סימן שאתה עושה עבודה טובה! :) דויד (שיחה) כ"ו באלול ה'תשע"ט 18:39 (IDT)

קיבלת כוכב!

כוכב המפעילים
לכבוד המפעיל הגמיש דוב פרח (שיחה) 17:12, 2 באוקטובר 2019 (IDT)תגובה
דוב פרח, תודה רבה! אני משתדל. :) דויד (שיחה) ג' בתשרי ה'תש"ף 17:18 (IDT)

כוכב השלום

כוכב השלום
כוכב השלום מוענק למכלולאי אשר סייע לפתור מחלוקות במכלול והשכין שלום בין מכלולאים.

שלמה המלך • (שיחה) • (תרומות) • (דפים חדשים) 04:49, 3 באוקטובר 2019 (IDT)תגובה

תודה רבה! אני משתדל. דויד (שיחה) ד' בתשרי ה'תש"ף 16:05 (IDT)

אכן אבן יסוד במכלול

הרב רבי דרור דויד בחריצותך ועוד יותר בנעימותך הינך קובע בצורה סמויה את האופי השולט במרחבים השונים של המכלול, עד שקשה לתאר איך היה נראה המכלול בלעדיך.--אליצור (שיחה) 22:17, 4 בדצמבר 2019 (IST)תגובה
תודה רבה! לא אשכח מי קיבל את פני בהגעתי, והעמיד אותי על הדרך הנכונה. דויד (שיחה) ז' בכסלו ה'תש"ף 22:20 (IDT)
מה שנכון נכון! חילך למכלולייתא! רבי דויד! בו"ה, שרגאשיחה - ו' בכסלו ה'תש"ף - 22:21 (IDT)
תודה רבה גם לך שרגא, גם לך לא אשכח את הליווי הצמוד! דויד (שיחה) ז' בכסלו ה'תש"ף 22:24 (IDT)

מועדים לשמחה

א. אם שמת לב שלחתי לך דוא"ל בערב החג, קיבלת אותו?
ב. בזמנו כתבת לי בדלפק ייעוץ שעדיף לא לפתוח מיזם על התאריכים והשנים בכדי לעדכן את הרבנים שנפטרו (נמצא כאן), אם בכל זאת אני רוצה לפתוח תוכל לעזור לי? קובנא (שיחה) 13:17, 15 באוקטובר 2019 (IDT)תגובה

א. קיבלתי, ועכשיו כשנגמרו החגים אטפל בזה בע"ה החל ממחר.
ב. אשמח לעזור לך, אך שים לב שהמלצתי שם היתה לא לפתוח מיזם זה משום שצריך לשכנע מכלולאים להשקיע בזה זמן (זה הרי מהותו של מיזם) ולדעתי זה לא בסדר העדיפויות. לכן אם בכל זאת תפתח מיזם וישתכנעו מכלולאים להשתתף, או אם תחליט לעשות זאת לבד - בהחלט אשתדל לעזור. דויד (שיחה) כ"ג בתשרי ה'תש"ף 01:17 (IDT)

צל"ש למנטר!

מקום ראשון!
מקום ראשון!

מבדיקה אקראית של 5,000 שינויים בדוקים,
אתה במקום הראשון עם 2,310 שינויים!
חילך למכלולייתא!
שלמה המלך (שיחה|תרומות) 21:47, 17 באוקטובר 2019 (IDT)תגובה

תודה רבה. מפתיע אותי. ואכן זה אחד התחומים שלא נמצאים בעיני הזרקורים ובד"כ בכלל לא יודעים מי מנטר בפועל. תודה על תשומת הלב. דויד (שיחה) כ"ג בתשרי ה'תש"ף 01:16 (IDT)

מחיקת ערכים

אדון דוד החזר נא את הערכים שמחקת בלי לשאול ולהתייעץ עם כותב הערך שהשקיע מזמנו! חזק (שיחה | תרומות) שכח לחתום

ברוך שובך, אשמח לקבל קישור כי איני יודע על מה אתה מדבר. דויד (שיחה) כ"ה בתשרי ה'תש"ף 17:17 (IDT)
סליחה שאני מתערב, אבל ראה כאן והבן. קובנא (שיחה) 17:28, 24 באוקטובר 2019 (IDT)תגובה
קובנא תודה שאתה מתערב. בגלל התעסקויות עם אגודת קדושת ציון וכו' לא הספקתי להגיע לראות שהוא הגיב במקומות אחרים.
חזק היקר, כיון שכבר עניתי לך במקומות האחרים, רק אענה פה על טענתך ש"לא שאלתי והתייעצתי עם כותב הערך שהשקיע מזמנו", בכך שכבתי לך בדף שיחה לפני חודש בדיוק - ולא הגבת מכיון שלא היית בכלל במכלול מאז, מה גם שבשיחת הערכים האלו תייגתי את כל המכלולאים הפעילים 16 יום לפני המחיקה, בתקוה שמישהו יענה - ואף אחד לא ענה. דויד (שיחה) כ"ו בתשרי ה'תש"ף 18:31 (IDT)

בקשת התערבות

מה תאמר על זה ועל זה? מי צודק אני או וחי בהם?! קובנא (שיחה) 10:31, 7 בנובמבר 2019 (IST)תגובה

קובנא אתה צודק, שחזרתי את שניהם ואני מגיב בדף שיחה שם. דויד (שיחה) ט' בחשוון ה'תש"ף 16:18 (IDT)
והפעם לא בקשת התערבות, אלא בקשה שתשים את עיניך על הטיוטה שכתבתי טיוטה:רבי עובדיה יונה ואולי תוכל להרחיבה ולשפצה עד שתתאים למרחב הערכים. קובנא (שיחה) 14:39, 10 בנובמבר 2019 (IST)תגובה
בטיפול. דויד (שיחה) י"ב בחשוון ה'תש"ף 16:51 (IDT)

בקשת התערבות

כידוע לך כבר זמן מה שאני נאלץ להתעמת מול משתמש:קובנא ואחוזת מרעיו בדף אגודת קדושת ציון. לשבחך ייאמר שנכנסת לעובי הקורה כדי לטפל בעניין. על של עתה באתי:

לפני כ-שלשה שבועות פתחתי דיון בדף השיחה בנושא טענת הקונספירציה של נייגר. אני כתבתי שם שאין חשיבות אנציקלופדית לאיזכור התיאוריה של נייגר, כשם שלא נכתוב בערך על בנימין נתניהו כל טענה ותיאוריה שמישהו לא מוכר יכתוב וילכלך; באנציקלופדיה כותבים טענות מבוססות. לדעתי הצטרפו משתמשים נוספים, חנניה ומקור האמת, בעוד קובנא נשאר בעמדת מיעוט - בהתנגדות להסרת השורה. גם בעניין האיזכור של יהודה אפשטיין כבוגר כהנא או זילברמן תמכו השניים בעמדתי, מול קובנא. בחלוף שבועיים מתחילת הדיון, סיכמתי את ההכרעה שהתקבלה, ותיקנתי את הערך לפיה, כפי שתוכל לראות כאן. אך קובנא בא ושיחזר אותי, בנימוק "לא ראיתי שפתחת בהצבעה" (כאן). הטיעון הזה לא נכון לפי כללי המכלול; בדף המכלול:מנגנונים ליישוב מחלוקת נכתב בין היתר כך:

"כאשר מקורות אינם פותרים את הבעיה, הכלי הבסיסי והראשוני ליישובה של כל מחלוקת בענייני תוכן הוא דיון בדף השיחה של הערך שהמחלוקת עוסקת בתוכנו... דף השיחה משמש את הצדדים למחלוקת להצגת עמדותיהם ולנסיון לשכנע איש את רעהו. לעתים די בשיחה כזו כדי להגיע להסכמה. כאשר אין הסכמה, לעתים אחד הצדדים מפרסם הודעה בדבר המחלוקת בלוח המודעות, וניתן פרק זמן סביר לומכלולאים החפצים בכך לקחת חלק בדיון. מכלולאים נוספים המצטרפים לדיון מביעים את דעתם בצורה מנומקת, או תוך הצטרפות לדעתו של משתתף קודם בדיון. פעמים רבות מסתיים ויכוח בענייני תוכן כאשר יש רוב בדף השיחה בעד עמדה מסוימת. בהיעדר רוב כזה, נעשה שימוש בדרכים המפורטות בהמשך."

כלומר, כתוב כאן שמספיק רוב בדף השיחה כדי להכריע ואין צורך בפתיחת הצבעה. פתיחת הצבעה היא אחת מהדרכים המפורטות בהמשך, והיא נעשית רק כשאין רוב בדף השיחה.

אינני רוצה לשחזר לבד, כדי שלא להיגרר למלחמת עריכה. אך אבקשך לבטל את השחזור של קובנא ולהסביר לו שהוא עבר על הכללים. תודה מראש. בני ציון (שיחה) 21:29, 14 בנובמבר 2019 (IST)תגובה

בני ציון אני מעריך מאד שאינך משחזר בעצמך. שחזרתי עם הסבר, תיקנתי גם קצת בהמכלול:מנגנונים ליישוב מחלוקת, כך שבפעם הבאה צריך לתייג כמו שכתוב שם. ועם זאת כתוב שם שמי שלא מסתפק בהכרעת הדיון יכול לבקשה הצבעה, אך מבחינתי - ברגע הזה ההכרעה יכולה להכנס לערך עד לקיום ההצבעה. דויד (שיחה) י"ז בחשוון ה'תש"ף 21:50 (IDT)
תודה על ההתערבות. בני ציון (שיחה) 17:18, 19 בנובמבר 2019 (IST)תגובה
סליחה על ההטרחה, מה תאמר עכשיו על תוצאות "ההצבעה"? בקשר לדיון הנוסף השאלה היא האם לכתוב שהעלונים "ישיב לציון" ו"חומת בת ציון" הכילו ליצנותא דע"ז, או רק ש"חומת בת ציון" הכיל ליצנותא דע"ז, ראה בקישור לישיב לציון שם בערך ותחליט.
אם תום מלחמות העריכה על הערך מומלץ להפעיל עליו הגנה על כל צרה שלא תבוא. ישר כח. קובנא (שיחה) 00:36, 6 בדצמבר 2019 (IST)תגובה
קובנא לא הבנתי, אנא מקד אותי ותן קישור רלוונטי. דויד (שיחה) י' בכסלו ה'תש"ף 23:25 (IDT)
א. העלון הזה היית מגדיר אותו כליצנותא דע"ז? (מבלי להתייחס האם קדושת ציון זה ע"ז...) ב. בנוסף כאן הייתה הצבעה ותראה את תוצאותיה... קובנא (שיחה) 05:12, 8 בדצמבר 2019 (IST)תגובה
קובנא אין לי כח לקרוא שם. אם צריך תפתח גם על זה הצבעה, ותתפלל שלאחרים יהיה כח. לגבי ההצבעה שם אני רואה שאתה ודוב מול מקור האמת חנניה ובני ציון. מה הבעיה? דויד (שיחה) י' בכסלו ה'תש"ף 08:42 (IDT)
יש לי הרגשה שעוד הצבעה אחת שאני פותח בדף הזה אני נחסם לצמיתות מהמכלול... למעשה חנניה הוא בלי זכות הצבעה ונשארנו בתיקו. קובנא (שיחה) 15:18, 9 בדצמבר 2019 (IST)תגובה
קובנא, ממש לא תיחסם על עוד הצבעה, בכל מקרה באמת אולי כדאי לוותר קצת ולהחזיר את הערך הזה טיפה לשפיות - נראה לי שיש הרבה דברים יותר קריטים גם לך. דויד (שיחה) י"ב בכסלו ה'תש"ף 18:30 (IDT)
אמת שישנם דברים חשובים יותר אבל עדיין מפריע לי מאד שהוסר המידע הנחוץ שאפשטיין הוא תלמידו של כהנא. קובנא (שיחה) 00:05, 17 בדצמבר 2019 (IST)תגובה
לחוצפתו של קובנא אין גבולות, ואחרי שאתה דויד הסרת את השטויות של נייגר כאן בעקבות הדיון בדף השיחה, בא שוב קובנא במרמה ושיחזר בנימוק תמוה של גירסה יציבה.
לגופו של נידון, פתחתי דיון לפני חודשיים וחצי בדף השיחה - "טענת הקונספירציה של אביעד נייגר" (קובנא רץ מהר להוסיף לכותרת "הרב" אביעד נייגר), שם טענתי שהטענה של נייגר לא הוכחה בשום מקום, ואף אחד חוץ ממנו לא סבור כך, ואין טעם לצטט כל שטות של אלמוני בגלל שהוא מפרסם את זה בבלוג שלו. לדעתי הצטרפו עוד כמה חברים, ורק קובנא התנגד. כחלוף שבועיים (במקום שבוע) מתחילת הדיון, סיכמתי את הדיון בהחלטת הרוב על הסרת הקטע. קובנא התעלם באלגנטיות מהדיון בדף השיחה, ושיחזר. בעקבות התערבותך, חזר קובנא לדף השיחה וניסה את מזלו בגיוס תומכים נוספים לדעתו. לצערו הרב, עבר שבוע נוסף ואף אחד לא תמך. רק כעבור עשרה ימים נענה אחד העורכים לקריאתו הנואשת והצטרף לדעתו, אך בכך עדיין לא הביא קובנא רוב לדעתו.
כעבור שבועיים נוספים, ללא שום שינוי בדף השיחה, בא קובנא ושיחזר שוב! אחרי למעלה מחודש בו עמדה הגירסה שנקבעה על ידי החברים בדף השיחה, אותה אתה דויד קבעת.
זוטה נוספת, מבית מדרשו של קובנא: בדף שיחתי, לפני תקופה, הוא השאיר הודעה עם הכותרת "אזהרה", בו הוא מזהיר אותי להפסיק להשחית את הדף אגודת קדושת ציון. כדרכו, תוך גלגול עיניים צדקני, כביכול אני הוא המשחית והא הינו רק שומר הסף הישר וההגון של ערכי המכלול. לא רציתי להתעמת איתו, רק הגבתי קצרות "טול קורה מבין עיניך". אך מכיוון שלא רציתי שהכותרת "אזהרה" תופיע בדף שיחתי ללא שום הצדקה, מה גם שהוא אינו מפעיל שיש לו סמכות להזהיר ולחסום אלא רק בר הפלוגתא בערך מסוים, שיניתי את הכותרת ל"קובנא", כותרת שאינה מסגירה דבר. והוא בחוצפתו וכדרכו בקודש, בא ושיחזר, והחזיר את הכותרת "אזהרה" לדף שיחתי, ללא שום הצדקה!
אבקש לחסום את קובנא עקב ניהול מלחמת עריכה תוך התעלמות בוטה מנהלי וכללי המכלול. בני ציון (שיחה) 12:46, 6 בינואר 2020 (IST)תגובה
וכעת הצטרף דוב פרח ידידו הטוב של קובנא למלחמת העריכה, ושוב הוסיף את הקטע שהסרת. אני לא רוצה להיכנס למלחמת עריכה, ולכן אני מבקש ממך לשחזר אותו. כמו כן אני מבקש להזהיר ולחסום אותו על ניהול מלחמת עריכה, מתעבר על ריב. בני ציון (שיחה) 16:56, 6 בינואר 2020 (IST)תגובה
בני ציון שיחזרתי שם ופתחתי שם דיון. הדברים לא מספיק ברורים ובוטים כדי לחסום. לגבי דף השיחה שלך - פתחתי בהתייעצות עם שאר המפעילים. אני מציע לך לדאוג שתהיה לך זכות הצבעה בקרוב למקרה שיהיה צורך. דויד (שיחה) י' בטבת ה'תש"ף 19:10 (IDT)
תודה על הטיפול המהיר. אין כמוך! בני ציון (שיחה) 18:39, 7 בינואר 2020 (IST)תגובה

בקשת החזרה

כל הערך סעודה פירושונים בויקיפדיה וכאן אני טרחתי וערכתי אותו מראש ועד סוף כולל תמונות המסעדות נא לחוס על עמלי ולהחזיר התמונות למקומם התמונות של סעודת מצוה אינם קשורות לכאן כי הערך כאן עוסק בסעודות חולין ובסעודות גוים גם. תודה. אביאל אביאל (שיחה) 10:31, 20 בנובמבר 2019 (IST)תגובה

אביאל, כשנסיים את הדיון בדף השיחה שם. דויד (שיחה) כ"ב בחשוון ה'תש"ף 10:42 (IDT)
תסלח לי במקור ההתחלתי של פתיחת הדף הופיעו התמונות שאני ערכתי כעת מי ששינה זה אתה לא אני אשמח לקבל נימוק מפורט מדוע שינית מעריכה שלי בלי לקיים דיון בדף השיחה. אביאל אביאל (שיחה) 11:02, 20 בנובמבר 2019 (IST)תגובה
אביאל, אנא קרא את כללי המכלול בנושא מלחמת עריכה, והבן שכיון שאתה ייבאת ערך ואני שחזרתי, הגרסה היציבה היא לפני היבוא שלך. לעניין ההסבר - הרי כבר כתבתי לך בדף שיחה של הערך. דויד (שיחה) כ"ב בחשוון ה'תש"ף 11:12 (IDT)
דויד תתבונן היטב בלי נגיעות ותראה שאני צודק אביאל (שיחה) 11:58, 20 בנובמבר 2019 (IST)תגובה

תודה

על הטיפול במרכזים הרפורמיים והניאולוגיים. יש סיבה למה לפעמים כתבת 'המרכז הקהילתי ב...' ולפעמים 'המרכז הקהילתי הניאולוגי ב...'? (לדעתי הניסוח האחרון עדיף). מלאךשיחה • כ"ד בחשוון ה'תש"ף • 20:26, 21 בנובמבר 2019 (IST)תגובה

מלאך, את רוב השינויים עשיתי בהחלפות אוטומטיות של 'בית הכנסת' ל 'המרכז הקהילתי', כך שתלוי אם היה בכתוב בית הכנסת הניאולוגי או רק בית הכנסת. מבחינתי אתה יכול לשנות שם מה שנראה לך. רק עשיתי תיקוני עזרה ראשונה. דויד (שיחה) כ"ד בחשוון ה'תש"ף 21:13 (IDT)
אני איני יכול לשנות כי אינני מפעיל, ולשם כך פניתי אליך. מלאךשיחה • כ"ד בחשוון ה'תש"ף • 21:47, 21 בנובמבר 2019 (IST)תגובה
מלאך, לא שמתי לב שהתכוונת לגבי שמות הערכים. אני אפתח על זה דיון באולם דיונים כדי שתהיה אחידות. דויד (שיחה) כ"ד בחשוון ה'תש"ף 22:00 (IDT)