שיחת משתמש:חד מבתראי/ארכיון 1
ברוך הבא!
|
כדי לסייע לך להצטרף לעורכים, מומלץ לקרוא את עשרת הטיפים להשתלבות בקהילת המכלול. להרחבה באפשרותך לגשת:
|
||
| כדאי מאד להקדיש שעה לעבור על כל הקישורים המופיעים כאן. הם יועילו לך רבות בהמשך עבודתך. | ||
בברכה, רבה ~ תדברו איתי 18:24, 12 בינואר 2025 (IST)
- בתודה. מידע זה רשום אצלי. אני לא משתמש חדש. אם כוונתך למידע ספציפי לא זו הדרך ולא זו העיר, "אל נא דבר באוזני העם ארמית, דבר נא יהודית"
- ~~~ ממי (שיחה) 18:31, 12 בינואר 2025 (IST)
- @ממי אז למה אין לך את זה בדף שיחה? רבה ~ תדברו איתי 18:33, 12 בינואר 2025 (IST)
- נ.ב. אם זה מה שמפריע לך, אז גם ערכתי יותר מ10 עריכות ואין כאן שום תודות, זה לא מפריע לך? לגופו של עניין יש מושג של "הודעות" ולא רק דפי שיחה.
- על כל פנים תודה על הסיוע והרצון לסייע.
- ~~~ ממי (שיחה) 18:36, 12 בינואר 2025 (IST)
- @ממי אז למה אין לך את זה בדף שיחה? רבה ~ תדברו איתי 18:33, 12 בינואר 2025 (IST)
פישלנד

שלום ממי,
תודה על תרומתך למכלול. הערך-לעתיד "פישלנד" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של ערך במכלול, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:ממי/פישלנד". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:
- סימוכין – האם הערך מלווה בסימוכין ומקורות?
- סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
- תוכן – המכלול הוא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית. ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
- לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג במכלול?
אפשר להסתייע במדריך לכתיבת ערכים, או, אם ברצונך לקבל סיוע אישי מצוות החונכים, ניתן לפנות לחממה, בנוסף ניתן לפנות להמכלול:סיוע בעריכת דפי טיוטה ולקבל סיוע בעריכת הערך מצוות המכלולאים. מומלץ לפני עריכת הערך לברר את חשיבותו האנציקלופדית. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך במכלול – יהיה אפשר לבקש את החזרתו למרחב הערכים בדף המכלול:העברת דפי טיוטה, בהצלחה. אפר (שיחה) 16:02, 18 בדצמבר 2024 (IST)
- אשמח לשמוע על הבעיות באופן יותר ספציפי ממי (שיחה) 14:37, 19 בדצמבר 2024 (IST)
- אני עדיין מחכה מה החסרון בערך הנ"ל ממי (שיחה) 23:16, 1 בינואר 2025 (IST)
- הייתי קרבן לטרול. נא לא לפרסם ערך זה. ממי (שיחה) 17:54, 12 בינואר 2025 (IST)
- בבקשה בבקשה אל תרוקן את הדף או תבקש למחוק אותו. גרמת לי עכשיו לכמה דקות של שמחה רבה, ואשמח לקרוא את זה מידי פעם שוב 🤣🤣🤣 צבי (שיחה) 18:15, 12 בינואר 2025 (IST)
- אין בעייה. לידיעתך בשנת 2017 התרחש במדינה מרד, ולאחר התערבות נאורו הוטלה על המדינה פצצת אטום, לכן לא תראה שום דבר. נ.ב הייתי ממליץ לך לבדוק את הנ.צ. הזאת (אתה יכול לחפש במפות גוגל אי החזירים!!! זה מאוד קרוב. האי בצורת דג.
- ~~~ ממי (שיחה) 18:19, 12 בינואר 2025 (IST)
- אני סקרן לדעת מה פשר הבדיחה? זה משל למשהו, פרק בספר שעתיד להתפרסם בעתיד או מה? אגב תראה בערך נגד אפיון הסבר לכך שלא מוצאים מקורות ארכיאולוגים על עשרת המכות של מצרים. ליפמן (שיחה) 18:13, 12 בפברואר 2025 (IST)
- ההסבר פשוט מאוד, ישנו פודקאסט בשם התשובה שלצערי פעם האזנתי לא הרבה, אחד הפרקים עוסק במדינות קטנות, ובתור לעג המגיש דורון פישלר הכריז על עצמו כמלך פישלנד, והבדיחה המשיכה להתגלגל. לאחמ"כ במהלך שיטוטי במפות גוגל, מצאתי אי קטן בצורת פיש (דג) והבנתי שכאן היתה פישלנד, יתר הרמזים וכדו' קשורים לפרקים נוספים, אבל לא ממליץ לך לשמוע אותם. ממי • שיחה - בס"ד • ט"ז בשבט ה'תשפ"ה 22:50, 13 בפברואר 2025 (IST)
- אני סקרן לדעת מה פשר הבדיחה? זה משל למשהו, פרק בספר שעתיד להתפרסם בעתיד או מה? אגב תראה בערך נגד אפיון הסבר לכך שלא מוצאים מקורות ארכיאולוגים על עשרת המכות של מצרים. ליפמן (שיחה) 18:13, 12 בפברואר 2025 (IST)
- בבקשה בבקשה אל תרוקן את הדף או תבקש למחוק אותו. גרמת לי עכשיו לכמה דקות של שמחה רבה, ואשמח לקרוא את זה מידי פעם שוב 🤣🤣🤣 צבי (שיחה) 18:15, 12 בינואר 2025 (IST)
עריכה בערך הין צדק
@ממי ביצעתי עריכה בערך שכתבת האם לשביעות רצונך?< רקדן פורטא (שיחה) 23:14, 12 בינואר 2025 (IST)
- איני יודע מי ערך מה, אך הכל מוצא חן בעיני, חוץ ממי שהפך את המידות לטבלא, אין שום קשר בין שתי מערכות המידות! ממי (שיחה) 23:18, 12 בינואר 2025 (IST)
- אין קשר אבל בשביל הסדר הטוב כמו שני שורות ארוכות רקדן פורטא (שיחה) 23:19, 12 בינואר 2025 (IST)
- אמנם, אך יכול לבלבל, אם כבר עדיף להוסיף את הערך במידות זמנינו. אם כבודו פנוי, יש עו הרבה מה להוסיף, מ"מ. ב"ב פח. והלאה. רמב"ם פ"ח מהל' גזילה. שו"ע סי' של"ז. חינוך מצווה רנ"ז רנ"ח. כן הוא ע"פ זכרוני (מקופיא) במחילה אם אחד מהם לא נכון. ממי (שיחה) 23:23, 12 בינואר 2025 (IST)
- את כוכב, מזכרונך? זה ערך ויקפדי לא דף סיכום צריך להיות מדיוק, רקדן פורטא (שיחה) 23:26, 12 בינואר 2025 (IST)
- מתנצל אל אי ההבנה. כל מה שבערך (לע"ע טיוטה) הלכה פסוקה. המקורות ששלחתי לך לעיין בהם, הם, ורק הם, על פי זכרוני (שבד"כ הוא לא כ"כ גרוע). בתקווה להבנה. ממי (שיחה) 23:37, 12 בינואר 2025 (IST)
- אהה רקדן פורטא (שיחה) 23:38, 12 בינואר 2025 (IST)
- לכל העורכים החשובים עריכתכם עברה כבוד לערך הונאת המידות, ואם מעניין אותכם למה, תסכלו בהמכלול: סיוע בעריכת דפי טיוטה ולמרות שהערך שלנו היה הרבה יותר מוצלח ומורחב, אבל נראה לי שאם הייתי משאיר אותו, ומוחק את הערך השני היה בזה הרבה מאוד "נגיע'ס" לכן העברתי הכל לשם. תודה על עריכתכם עד כה. תוכלו להמשיך ולערוך תחת הערך הנ"ל. ממי (שיחה) 23:02, 21 בינואר 2025 (IST)
- נ.ב. אם כבר, אשמח אם משהו יוסיף לערך הנ"ל תמונה של מאזניים. ממי (שיחה) 23:22, 21 בינואר 2025 (IST)
- לכל העורכים החשובים עריכתכם עברה כבוד לערך הונאת המידות, ואם מעניין אותכם למה, תסכלו בהמכלול: סיוע בעריכת דפי טיוטה ולמרות שהערך שלנו היה הרבה יותר מוצלח ומורחב, אבל נראה לי שאם הייתי משאיר אותו, ומוחק את הערך השני היה בזה הרבה מאוד "נגיע'ס" לכן העברתי הכל לשם. תודה על עריכתכם עד כה. תוכלו להמשיך ולערוך תחת הערך הנ"ל. ממי (שיחה) 23:02, 21 בינואר 2025 (IST)
- אהה רקדן פורטא (שיחה) 23:38, 12 בינואר 2025 (IST)
- מתנצל אל אי ההבנה. כל מה שבערך (לע"ע טיוטה) הלכה פסוקה. המקורות ששלחתי לך לעיין בהם, הם, ורק הם, על פי זכרוני (שבד"כ הוא לא כ"כ גרוע). בתקווה להבנה. ממי (שיחה) 23:37, 12 בינואר 2025 (IST)
- את כוכב, מזכרונך? זה ערך ויקפדי לא דף סיכום צריך להיות מדיוק, רקדן פורטא (שיחה) 23:26, 12 בינואר 2025 (IST)
- אמנם, אך יכול לבלבל, אם כבר עדיף להוסיף את הערך במידות זמנינו. אם כבודו פנוי, יש עו הרבה מה להוסיף, מ"מ. ב"ב פח. והלאה. רמב"ם פ"ח מהל' גזילה. שו"ע סי' של"ז. חינוך מצווה רנ"ז רנ"ח. כן הוא ע"פ זכרוני (מקופיא) במחילה אם אחד מהם לא נכון. ממי (שיחה) 23:23, 12 בינואר 2025 (IST)
- אין קשר אבל בשביל הסדר הטוב כמו שני שורות ארוכות רקדן פורטא (שיחה) 23:19, 12 בינואר 2025 (IST)
כוכב בשבילך!
| הכוכב המקורי | |
| דף משתמש מרהיב, מרתק, חכם ומצחיק; נהניתי מכל מילה! איש שלמה 15:07, 19 בינואר 2025 (IST) |
- האמת, תודה, (לא הבנתי את העניין של הכוכבים, אני כאילו יכול לתת מה שבאלי ולמי שבא לי? ולעצמי?) אבל מפחיד אותי לחשוב על כך שהמכלול יהפוך לאתגר כתיבת דפי משתמש, אז עד כמה שדף משתמש זה נחמד (וכאמור, נראה לי שרוב העריכות שלי הם בדף משתמש) הוא לא אמור להיות מרכז תשומת הלב.
- אבל בעיקר תודה. ממי (שיחה) 14:00, 21 בינואר 2025 (IST)
- (אתה יכול לְכַכֵב כל אחד, על ידי לשונית קטנה עליה מסומלל לב, כזה ממש:
, היא נמצאת בראש כל דף משתמש, מלבד הדף שלך) אך אין לך מה לפחד "שהמכלול יהפוך לאתגר כתיבת דפי משתמש", כיון שזה כבר קרה. בלתי אפשרי לפחד מפיגוע, או כל אירוע מפחיד אחר, אם הוא כבר אירע. איש שלמה 19:52, 21 בינואר 2025 (IST)
- יותר לי לחלוק? המכלול ממש לא הפך ל"אתגר כתיבת דפי משתמש", האתגר העיקרי במכלול הוא להשביח את האתר, דפי משתמש הם צד שולי באתר. עיסוק רב מדי בדמ"ש - שמאפיל על יתר התרומות - עלול לגרור לחסימה. למאי נ"מ • שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ה 20:15, 21 בינואר 2025 (IST)
- למאי נ"מ, "עיסוק רב מדי בדמ"ש - שמאפיל על יתר התרומות - עלול לגרור לחסימה" יש לכך מקור? איש שלמה 20:24, 21 בינואר 2025 (IST)
- עיסוק אובססיבי בדף המשתמש ללא תרומה אחרת, עשוי להגדיר את המשתמש כ"לא בא לתרום", שזו אחת מעילות החסימה. מוטי ~ שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ה • 20:26, 21 בינואר 2025 (IST)
- עובדות בשטח. למאי נ"מ • שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ה 20:28, 21 בינואר 2025 (IST)
- ליתר דיוק: במקרה של משפחת פיונטק החסימה היתה לבקשת המשתמש. מאמין (שיחה) 01:44, 31 בינואר 2025 (IST)
- א. ברור שמכלולאי פעיל, שעיקר עיסוקו בדף משתמש לא נחסם סתם כך, המערכת תסתפק באזהרה, אך בדרך כלל (בעיקר בגלל התגובות) זה יגרר לחסימה. ונא לא להמשיך לדון בזה כאן. ממי • שיחה - רוצה לעזור ואולי אני יצליח • ב' בשבט ה'תשפ"ה 01:49, 31 בינואר 2025 (IST)
- ליתר דיוק: במקרה של משפחת פיונטק החסימה היתה לבקשת המשתמש. מאמין (שיחה) 01:44, 31 בינואר 2025 (IST)
- למאי נ"מ, "עיסוק רב מדי בדמ"ש - שמאפיל על יתר התרומות - עלול לגרור לחסימה" יש לכך מקור? איש שלמה 20:24, 21 בינואר 2025 (IST)
- יותר לי לחלוק? המכלול ממש לא הפך ל"אתגר כתיבת דפי משתמש", האתגר העיקרי במכלול הוא להשביח את האתר, דפי משתמש הם צד שולי באתר. עיסוק רב מדי בדמ"ש - שמאפיל על יתר התרומות - עלול לגרור לחסימה. למאי נ"מ • שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ה 20:15, 21 בינואר 2025 (IST)
- (אתה יכול לְכַכֵב כל אחד, על ידי לשונית קטנה עליה מסומלל לב, כזה ממש:
תודה
תודה רבה על האריחה בדף המשתמש ישיבע' בוחער רק אני לא מבין למה דף משתמש לא חסום מפני עריכות של משתמשים אחרים זה מינימום של פרטיות לא? אשמח לתגובה בתודה מראש! ושוב תודה על העריכה באמת חיפשתי איך מקבצים הכל יחד ישיבע' בוחער (שיחה) 23:43, 25 בינואר 2025 (IST)
- @ישיבע בוחער א. לא יודע אבל תמיד אתה תוכל להחזיר את זה. (גם לי עשו את זה...)
- ב. כל דבר שאתה רואה אצל עורכים אחרים ואתה חושש לאיסור לא תחמוד, תפתח "קוד מקור" ותבדוק איך הם עשו את זה.
- ג. אם אתה רוצה לעשות קישור לשם משתמש שלך- תעשה שטרודל לפני. (כזה @ ראה וקדש) ממי (שיחה) 23:46, 25 בינואר 2025 (IST)
שמחתי לראות את הארת המקלדת שלך לכל משתמש חדש, אם זאת כדאי לשים לב שתבנית "ברוך הבא" נועדה למשתמשים שניכר שהם באו לערוך במכלול ולא לכל משתמש שנרשם באתר.
שבוע טוב. אפר (שיחה) 00:27, 26 בינואר 2025 (IST)
שמחתי לראות את הארת המקלדת שלך לכל משתמש חדש, אם זאת כדאי לשים לב שתבנית "ברוך הבא" נועדה למשתמשים שניכר שהם באו לערוך במכלול ולא לכל משתמש שנרשם באתר.
שבוע טוב. אפר (שיחה) 00:27, 26 בינואר 2025 (IST)
לייק לכוכב!
| כוכב לייק | |
| תותח, שיפרת לי את הערך קם ליה בדרבה מיניה, בכבוד רב. פרפרת (שיחה) 04:16, 9 בפברואר 2025 (IST) |
עבר למרחב משתמש

שלום ממי,
תודה על תרומתך למכלול. הערך-לעתיד "משתמש בנהר ובים" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של ערך במכלול, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:ממי/משתמש בנהר ובים". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:
- סימוכין – האם הערך מלווה בסימוכין ומקורות?
- סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
- תוכן – המכלול הוא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית. ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
- לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג במכלול?
אפשר להסתייע במדריך לכתיבת ערכים, או, אם ברצונך לקבל סיוע אישי מצוות החונכים, ניתן לפנות לחממה, בנוסף ניתן לפנות להמכלול:סיוע בעריכת דפי טיוטה ולקבל סיוע בעריכת הערך מצוות המכלולאים. מומלץ לפני עריכת הערך לברר את חשיבותו האנציקלופדית. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך במכלול – יהיה אפשר לבקש את החזרתו למרחב הערכים בדף המכלול:העברת דפי טיוטה, בהצלחה מקוה • שיחה • י"א בשבט ה'תשפ"ה 09:21 (IDT) 09:21, 9 בפברואר 2025 (IST)
- על פי הכללים עד שלא יהיו 5 משתמשים שישתמשו בזה זה יהיה במרחב המשתמש. מקוה • שיחה • י"א בשבט ה'תשפ"ה 09:22 (IDT)
כוכב בשבילך!
| הכוכב המקורי | |
| הרשמת אותי. רק חיסרון אחד: אתה לא כזה מששתף וזמין במכלול. "נטע" (שיחה) 16:07, 13 בפברואר 2025 (IST) |
- תגיד לי, ממי, אתה 'שכיסט'? אם אתה אומר: "יחי אדוננו מורנו ורבנו הרב שך לעולם ועד אז אתה 'שכיסט' ולא 'משיחיסט'. "נטע" (שיחה) 16:09, 13 בפברואר 2025 (IST)
- א. אני מודע לכך שאני פחות פעיל במכלול, וזה מופיע בראש הדף משתמש שלי.
- ב. אני לא שכיסט ולא משכיסט אני מקורי. (ואם זה מעניין אותך אני צאצא של הרש"ב...) ממי • שיחה - בס"ד • י"ח בשבט ה'תשפ"ה 21:48, 15 בפברואר 2025 (IST)
- לצערנו, לא נותרו לרש"ב צאצאים חיים. אא"כ כוונתך לצאצא רוחני (או שלא הבנתי מיהו הרש"ב?). איש הישראלי (שיחה) 02:03, 17 באפריל 2025 (IDT)
- @איש הישראלי קודם כל היו לו צאצאים חיים, אבל האמת שאני לא בטוח שאני נכד שלו של האדמו"ר האמצעי ודאי, אבל שלו לא בטוח פשוט לא כ"כ מעניין אותי הענף המשפחתי הזה.
- לצערנו, לא נותרו לרש"ב צאצאים חיים. אא"כ כוונתך לצאצא רוחני (או שלא הבנתי מיהו הרש"ב?). איש הישראלי (שיחה) 02:03, 17 באפריל 2025 (IDT)
- ממי • שיחה - בס"ד • י"ט בניסן ה'תשפ"ה 10:25, 17 באפריל 2025 (IDT)
- כתבתי שלא נותרו, לא שלא היו. אני מניח שאכן מדובר באדמו"ר האמצעי. איש הישראלי (שיחה) 13:04, 17 באפריל 2025 (IDT)
כוכב איכותי!
| כוכב איכותי | |
| ללל כל אשריך אשריך (שיחה) 22:26, 17 בפברואר 2025 (IST) |
- יותר לי לשאול על מה? ממי • שיחה - בס"ד • כ' בשבט ה'תשפ"ה 22:36, 17 בפברואר 2025 (IST)
המגייה
למה החלטת שזה שם פוגעני? עבד ד' (שיחה) 10:14, 20 במרץ 2025 (IST)
- סליחה, התלבטתי אם להעיר לו שזה דומה למגהה ואיכשהו תוך כדי שחפשתי את התבנית של זה, נלחצה לי התבנית הזאת. בסוף החלטתי לא להעיר ויצאתי בלי לשמור, אבל יש לי שמירה אוטומטית או משהו כזה, אז זה נשאר. אבל לא משנה בין כה הוא נחסם.
נ.ב. מה הקשר אליך? (רמז:בבק"ש/מדליה) ממי • שיחה - בס"ד • כ"א באדר ה'תשפ"ה 22:05, 20 במרץ 2025 (IST)
התמכרות
ממי שלום. התרשמתי מאד ממך אתה בהחלט בעל IQ גבוה. אבל אם אתה מציין שאתה לא מעשן כנראה שאתה מבין שהתמכרות איננה חיובית. קח בחשבון שהתמכרות למכלול גם היא יכולה להיות התמכרות. וכבחור צעיר, המלצתי היא שאל תקבל החלטות משמעותיות שיכולות להשפיע על העתיד שלך. מידי פעם תעצור ותבדוק שאתה מסוגל להתנתק. בהצלחה
נ.ב. אם אתה כבר מסתובב במכלול, תנצל את זה לשטייגען, אתה מוכשר, ותרבה בעריכות תורניות. מתעלה (שיחה) 18:11, 23 במרץ 2025 (IST)
- יופי של תשומת לב ואכפתיות! אני שם גבולות לעצמי ועומד בהם ב"ה. לא כאן המקום לויכוחים בנוגע להתמכרות אך דעתי (שלא משנה לשום דבר) היא שלא כ"כ גרוע להתמכר למכלול ואכמ"ל. (זה לא סתם דרך להשקיט מצפון כואב), ובנוגע לעריכות שלי 98% הם בנושאים תורניים פלוס מינוס ואתה מוזמן לבדוק.
נ.ב. לקרוא דפמי"ם מהתחלה ועד הסוף לא מועיל בשום דבר. ממי • שיחה - בס"ד • כ"ד באדר ה'תשפ"ה 21:45, 23 במרץ 2025 (IST)
ברוך הבא לדף של איסתרק
ראיתי שביקשת (אינני זוכר איפה) שיתווסף הדף משתמש:איסתרק/למצוא ידיים ורגליים לתבנית:ברוך הבא.
א. ביכולתך לעשות זאת, גש לדף הרלוונטי, ופעל בו ככל העולה על רוחך.
ב. עשיתי כזה דבר, מוצא חן בעיניך? איש שלמה 18:45, 6 באפריל 2025 (IDT)
- @איש שלמה אין ביכולתי לעשות זאת כי על כל שינוי בתבנית צריך לפתוח דיון ואין לי כח לזה.
ורציתי להוסיף את זה לתבנית הרגילה, תבנית נפרדת קיימת כבר. ממי • שיחה - בס"ד • ט' בניסן ה'תשפ"ה 22:48, 6 באפריל 2025 (IDT)- קודם כל שהמנטרים יחליטו להעביר את הדף ממרחב המשתמש למרחב המכלול:, ואח"כ ממילא הוא ייכנס לתבנית ברוך הבא. עמנואל (שיחה) 16:48, 17 באפריל 2025 (IDT)
- @עמנואל הבעיה שהדף הזה הוא בצורה חברית, ולא בצורת מדיניות וכדו' כך שזה פחות מקובל (בכללי אני בעד לכופף את החוקים בפני ההגיון, אבל את המפעילים אין לי מושג אם שה משכנע)
- ממי • שיחה - בס"ד • י"ט בניסן ה'תשפ"ה 16:58, 17 באפריל 2025 (IDT)
- גם אני בעד לכופף את החוקים בעד ההיגיון (או לחלופין לנסח אותם מחדש).
- הבעיה שכל אחד היה רוצה לעשות זאת לפי ההיגיון שלו.
- אלא אם כן יוחלט רשמית מה עומד בכללי ההיגיון ומהו איגיון, ואז כל האתר יצא לפנסיה עמנואל (שיחה) 17:05, 17 באפריל 2025 (IDT)
- ממי בנתיים אפשר ליצור תבנית ברוך הבא הלטרנטיבי פחות רשמי (שכך יהיה שמו או אחרת) שם יהיה קישור לדף של איסתרק מה דעתך עזריאל3 (שיחה) 18:01, 17 באפריל 2025 (IDT)
- ממי • שיחה - בס"ד • כ' בניסן ה'תשפ"ה 22:07, 17 באפריל 2025 (IDT)
דיני שמים

שלום ממי,
תודה על תרומתך למכלול. הערך-לעתיד "דיני שמים" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של ערך במכלול, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:ממי/דיני שמים". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:
- סימוכין – האם הערך מלווה בסימוכין ומקורות?
- סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
- תוכן – המכלול הוא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית. ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
- לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג במכלול?
אפשר להסתייע במדריך לכתיבת ערכים, או, אם ברצונך לקבל סיוע אישי מצוות החונכים, ניתן לפנות לחממה, בנוסף ניתן לפנות להמכלול:סיוע בעריכת דפי טיוטה ולקבל סיוע בעריכת הערך מצוות המכלולאים. מומלץ לפני עריכת הערך לברר את חשיבותו האנציקלופדית. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך במכלול – יהיה אפשר לבקש את החזרתו למרחב הערכים בדף המכלול:העברת דפי טיוטה, בהצלחה נריה - 💬 - 21:08, 6 באפריל 2025 (IDT)
- @פרפרת יש סיכוי שתטפל בזה? ממי • שיחה - בס"ד • י' בניסן ה'תשפ"ה 10:31, 8 באפריל 2025 (IDT)
מדליית זהב עבורך!
אשריך!מעריך על הפרישה בשיא, וסליחה שהייתי מה"מנקצים". איש שלמה 11:22, 7 באפריל 2025 (IDT) |
- @איש שלמה
רק לא ממש הבהרתי את עצמי תסתכל שם שוב. ואיפה זה כתוב בדיוק באיזהו מקומן? ממי • שיחה - בס"ד • י' בניסן ה'תשפ"ה 10:30, 8 באפריל 2025 (IDT)
- תחזיק את העכבר על איזהו מקומן, תראה את התשובה. למאי נ"מ • שיחה • כ"ז בניסן ה'תשפ"ה 23:27, 24 באפריל 2025 (IDT)
לא שמתי לב. (אבל זה א. למי שלא מכיר את סיפורו של נחמיה העמסוני - מה שאומר שהוא לא נכנס ליותר מ30 ועדים, ב. ברברי שלא שמע על גוגל) ממי • שיחה - בס"ד • כ"ז בניסן ה'תשפ"ה 23:31, 24 באפריל 2025 (IDT)
כוכב בשבילך!
| הכוכב המקורי | |
| כיף להתדיין איתך במכלול אתה אדם טוב ומעניין עזריאל3 (שיחה) 02:51, 17 באפריל 2025 (IDT) |
ציונים לספרי יסוד
נא להכיר: {{תנך}} {{בבלי}} {{ירושלמי}} ועוד רבות כמותן. מקשרות לדף והעמוד הרלוונטים בשיתופתא (ואם אין - בויקיטקסט) עמנואל (שיחה) 22:16, 17 באפריל 2025 (IDT)
- @עמנואל
על תשומת הלב. אם הבנתי נכון אתה מתכוון לערך דיני שמים שלא עשיתי ככה, אז אל תזכור לנו עוונות ראשונים - זה היה בראשית ימי במכלול (תראה גם מהסגנון) מאז השתפרתי בהרבה. (גם עז הייתי עושה הערת מהעורך החזותי- מה שמקשה על הוספת התבנית. בכל דפי האחרונים אני משתמש עם זה (דוגמא:מש:ממי/ברתיה דרב חסדא). אגב זה לא רק לספרי היסוד האלו- יש שו"ע שועה"ר קיצשו"ע ועוד. בכל אופן
שְכּוֹיֶיח! ממי • שיחה - בס"ד • כ' בניסן ה'תשפ"ה 22:20, 17 באפריל 2025 (IDT) - קבלתי 2 התראות, אז שמתי לב לעריכה החוזרת שלך. אין לך את הסקריפט של דיונים נוחים? לי זה חותם באופן אוטמטי. ממי • שיחה - בס"ד • כ' בניסן ה'תשפ"ה 22:23, 17 באפריל 2025 (IDT)
- דווקא יש לי, אבל החלטתי לנסות פעם ראשונה את התבנית הנחמדה בראש הדפ"ש שלך
עמנואל (שיחה) 22:27, 17 באפריל 2025 (IDT) - אם מישהו קורא את זה אז יש לי מה לערוך שם
אגב, למה החיוכים שלך הם שטניים? ומי בכלל החליט שהחיוך הזה הוא שטני? 
- דווקא יש לי, אבל החלטתי לנסות פעם ראשונה את התבנית הנחמדה בראש הדפ"ש שלך
- ממי • שיחה - בס"ד • כ' בניסן ה'תשפ"ה 22:34, 17 באפריל 2025 (IDT)
כוכב עם חתיכת לב!
| כוכב המסורים | |
| עובד גם בחול המועד... שאפו! עמנואל (שיחה) 23:50, 17 באפריל 2025 (IDT) |
@וכן למר ממי • שיחה - בס"ד • כ' בניסן ה'תשפ"ה 09:09, 18 באפריל 2025 (IDT)
מקורות
בקשר לעריכה זו, נא להוסיף מקורות לכל ההוספות החשובות אפר (שיחה) 11:15, 20 באפריל 2025 (IDT)
- @אפר כל אלו מוזכרים בהמשך בפסקאות של ההתנגדות ההלכתית, יש עניין להוסיף גם שם? לבנתים אני מוסיף. ממי • שיחה - בס"ד • כ"ב בניסן ה'תשפ"ה 11:18, 20 באפריל 2025 (IDT)
- כן, אם זה המקור מופיע (לבד) בהערה בהמשך הערך מאחדים את ההערות. אפר (שיחה) 11:22, 20 באפריל 2025 (IDT)
- @איך? ממי • שיחה - בס"ד • כ"ב בניסן ה'תשפ"ה 13:21, 20 באפריל 2025 (IDT)
- בקוד מקור כותבים {הערה|שם=1|ויקרא כט}, ובמקום השני שזה מופיע כותבים רק {הערה|שם=1}, בשם ההערה בדר"כ כותבים ראשי תיבות או קיצור של המקור. אפר (שיחה) 13:56, 20 באפריל 2025 (IDT)
- @ואגב בעריכה זו שעשיתי זה בסדר מה שהוספתי יש לציין וכו' או שזה מקר עצמאי? ובהערה זה בסדר? ממי • שיחה - בס"ד • כ"ב בניסן ה'תשפ"ה 13:25, 20 באפריל 2025 (IDT)
- זה מחקר מקורי, אני הייתי משאיר את זה בדף השיחה. אפר (שיחה) 13:58, 20 באפריל 2025 (IDT)
- @אפר דפ"ש של מה? בהערה זה בסדר? (אגב, אין סיכוי שזה חקוי? ואם זה מופיע בחוברת כל שהיא של זילברמן?) ממי • שיחה - בס"ד • כ"ב בניסן ה'תשפ"ה 13:59, 20 באפריל 2025 (IDT)
- לא, מחקר מקורי אינו יכול להיות כתוב בערך בכלל, גם לא בהערה, אני הייתי מעתיק את זה לדף שיחת הערך, אם זה מופיע בחוברת רצינית אולי אפשר בהערה לא יודע. אפר (שיחה) 14:00, 20 באפריל 2025 (IDT)
- או קי. ובנוגע להוספת המקור לא עבד לי, זה עשה לי שגיאה.
- @אפר דפ"ש של מה? בהערה זה בסדר? (אגב, אין סיכוי שזה חקוי? ואם זה מופיע בחוברת כל שהיא של זילברמן?) ממי • שיחה - בס"ד • כ"ב בניסן ה'תשפ"ה 13:59, 20 באפריל 2025 (IDT)
- זה מחקר מקורי, אני הייתי משאיר את זה בדף השיחה. אפר (שיחה) 13:58, 20 באפריל 2025 (IDT)
- ממי • שיחה - בס"ד • כ"ב בניסן ה'תשפ"ה 14:07, 20 באפריל 2025 (IDT)
- @ממי, ראה שם שני עריכות אחרונות. אפר (שיחה) 14:10, 20 באפריל 2025 (IDT)
- @אפר צ'קטי עושה את זה באופן יותר פשוט. (למה לא אמרת?) ממי • שיחה - בס"ד • כ"ה בניסן ה'תשפ"ה 14:01, 23 באפריל 2025 (IDT)
איך עושים אימוג'ים
@ממי אשמח שתלמד אותי איך עושים אימוג'ים שאפו וכו' עזריאל3 (שיחה) 15:21, 22 באפריל 2025 (IDT)
- @עזריאל3 קטגוריה:תבניות רגשונים. נ.ב. בדפ"ש של המשתמש אין צורך לתייג אני מקבל התראה בין כה. נ.ב.ב. יש לי דף בשם מש:ממי/טיוטה אולי זה יעזור לך קצת. ממי • שיחה - בס"ד • כ"ד בניסן ה'תשפ"ה 16:45, 22 באפריל 2025 (IDT)
- @עזריאל3
סליחה! לא שמתי לב שלא עניתי תשובה (הקישור לא עבד לא יודע למה), חפש דף "קטגוריה:תבניות רגשונים" ממי • שיחה - בס"ד • כ"ה בניסן ה'תשפ"ה 14:01, 23 באפריל 2025 (IDT) - תודה
דרך אגב איך עושים חיפוש בדפים שהם לא ערכים, אין אפשרות נכון? עזריאל3 (שיחה) 01:01, 24 באפריל 2025 (IDT) - @עזריאל3 תעשה Ctrl+ F עובד בכל דף באינטרנט (הבנתי למה הקישור לפני"ז לא עבד, ומוטי תיקן את זה) ומה אתה מתכוון חיפוש בדפים שהם לא ערכים? איך עושים בערכים (או שאתה מתכוון לחפש את ההערכים) ממי • שיחה - בס"ד • כ"ו בניסן ה'תשפ"ה 10:46, 24 באפריל 2025 (IDT)
- בדיוק! התכוונתי חיפוש של הערכים, דהיינו לחפש את הערכים הללו עזריאל3 (שיחה) 11:28, 24 באפריל 2025 (IDT)
- אפשר בהחלט, צריך הוסיף את הקידומת של שם המרחב. למשל: קטגוריה:רבנים, תבנית:תנאים. לפירוט שמות המרחבים וגם קיצורים שלהם, ראה כאן ובעז:מרחב שם. מוטי ~ שיחה • כ"ו בניסן ה'תשפ"ה • 12:59, 24 באפריל 2025 (IDT)
תודה רבה! עזריאל3 (שיחה) 13:08, 24 באפריל 2025 (IDT)
- אפשר בהחלט, צריך הוסיף את הקידומת של שם המרחב. למשל: קטגוריה:רבנים, תבנית:תנאים. לפירוט שמות המרחבים וגם קיצורים שלהם, ראה כאן ובעז:מרחב שם. מוטי ~ שיחה • כ"ו בניסן ה'תשפ"ה • 12:59, 24 באפריל 2025 (IDT)
- בדיוק! התכוונתי חיפוש של הערכים, דהיינו לחפש את הערכים הללו עזריאל3 (שיחה) 11:28, 24 באפריל 2025 (IDT)
- תודה על המידע של חיפוש בכל דף אינטרנט עזריאל3 (שיחה) 11:30, 24 באפריל 2025 (IDT)
- @עזריאל3 אפרופו קיצורים יש קיצור לא רק למרחבים, אלא גם לדפים (לדוגמא אולם דיונים,במקום לעשות המכלול:אולם דיונים או: מכ:אולם דיונים, אפשר לעשות מכ:אד, רשימה מלאה במכ:קד ממי • שיחה - בס"ד • כ"ו בניסן ה'תשפ"ה 14:12, 24 באפריל 2025 (IDT)
מדליית ברונזה עבורך!
| יפה! עתים לדעה (שיחה) 14:42, 23 באפריל 2025 (IDT) |
- מגיע לי מהרבה סיבות, על איזה אחת זה
פעם הבאה לפרט קצת יותר
ממי • שיחה - בס"ד • כ"ה בניסן ה'תשפ"ה 14:44, 23 באפריל 2025 (IDT)
מדליית זהב עבורך!
| מדליה זו מוענקת לך, על זה שזכית לשמח את כלל משתמשי המכלול, בקריאת דף המשתמש שלך. דוד הקדוש (שיחה) 17:01, 24 באפריל 2025 (IDT) |
- @דוד הקדוש
למרות שעל כאלה דברים בד"כ לא שולחים מדליות וודאי לא זהב ממי • שיחה - בס"ד • כ"ו בניסן ה'תשפ"ה 19:55, 24 באפריל 2025 (IDT)
- אולי תוכל להציג את עצמך, במקום לכתוב "מודעת אבל" על הפרנציסקוס הזה בדף המשתמש שלך?, (וד"א שמי הוחלף, (לצערי) לחד גדיא, נא להשתמש אך ורק בשם זה). חד גדיא (שיחה) 20:58, 24 באפריל 2025 (IDT)
- @חד גדיא זה לא מודע אבל, זה מודעת שמחה, כן יאבדו כל אויביך ה', תפתח בגרסאות אחרונות מה שהיה לפני, או שתחכה קצת, זה יעודכן בקרוב. ממי • שיחה - בס"ד • כ"ז בניסן ה'תשפ"ה 22:54, 24 באפריל 2025 (IDT)
- חס ושלום, לא התכוונתי להתאבל על אותו צורר אנטישמי, כתבתי "מודעת אבל" וד"ל, מה זה השם הזה ממי? חד גדיא (שיחה) 23:04, 24 באפריל 2025 (IDT)
- ”פירוש השם ממי. גם אני לא יודע, פליטת קולמוס, שגגה היוצאת מפי השליט, את הנעשה אין להשיב. מי חכם ויבן זאת. וכמובן ט.ל.ח. לאחר מעיישה יש לי "פשט" בזה אבל הוא ארוך מדי מענה ינתן בדף שיחה.
וחוץ מזה שם כינוי נחמד לדף ממו, שזה אחד הדברים הטובים ביותר שהומצאו אי-פעם! קטן, נח, ותמיד טוב שהוא נמצא.” העתק מהגרסאות קודמות של הדף שלי, תעיין שם. ואגב זה בסגול, (ונא להפסיק אם שאלות לא הכי קשורות למכלול כי עוד שניה אלינדב מתעצבן
) ממי • שיחה - בס"ד • כ"ז בניסן ה'תשפ"ה 23:09, 24 באפריל 2025 (IDT)
בקשר לעריכה זו, לא מקובל לבצע עריכה רק בשביל שינוי כזה. מוטי ~ שיחה • ל' בניסן ה'תשפ"ה • 22:57, 27 באפריל 2025 (IDT)
- @מוטי פשוט הפעלתי צ'קטי, מאיפה לי לדעת שרק את זה יש לתקן? בכל אופן אקח לתשומת לבי. ממי • שיחה - בס"ד • ל' בניסן ה'תשפ"ה 23:02, 27 באפריל 2025 (IDT)
- השינויים שלו מתוקצרים בתיבת התקציר, בנוסף הוא מתריע במקרה שכל השינויים הם אוטומטיים. מוטי ~ שיחה • ל' בניסן ה'תשפ"ה • 23:11, 27 באפריל 2025 (IDT)
- @? שמתי לב. אגב אולי תחסום את המשתמש שערך בנושא הקודם ממי • שיחה - בס"ד • ל' בניסן ה'תשפ"ה 23:12, 27 באפריל 2025 (IDT)
- על מה נסוב? חסמתי מדף שיחתך. מוטי ~ שיחה • ל' בניסן ה'תשפ"ה • 23:15, 27 באפריל 2025 (IDT)
- @על זה שזה בתיבת התקציר, פשיטא ולמאי נפק"מ.
ממי • שיחה - בס"ד • ל' בניסן ה'תשפ"ה 10:30, 28 באפריל 2025 (IDT)
- @על זה שזה בתיבת התקציר, פשיטא ולמאי נפק"מ.
- על מה נסוב? חסמתי מדף שיחתך. מוטי ~ שיחה • ל' בניסן ה'תשפ"ה • 23:15, 27 באפריל 2025 (IDT)
- @? שמתי לב. אגב אולי תחסום את המשתמש שערך בנושא הקודם ממי • שיחה - בס"ד • ל' בניסן ה'תשפ"ה 23:12, 27 באפריל 2025 (IDT)
- השינויים שלו מתוקצרים בתיבת התקציר, בנוסף הוא מתריע במקרה שכל השינויים הם אוטומטיים. מוטי ~ שיחה • ל' בניסן ה'תשפ"ה • 23:11, 27 באפריל 2025 (IDT)
מדליית ברונזה עבורך!
| מגיע לך ביושר, וסתם פיצוי על המחיקה. בהצלחה. חד גדיא (שיחה) 15:18, 2 במאי 2025 (IDT) |
לא צריך פיצוי. ממי • שיחה - בס"ד • ד' באייר ה'תשפ"ה 18:10, 2 במאי 2025 (IDT)
- אין בעד מה חד גדיא (שיחה) 21:27, 3 במאי 2025 (IDT)
- ותעשה טובה ותטפל בערך ערבים נוצרים שיש שמה "פסוקים" מהעוון גיליון וממעשי השוטים, שלהם חד גדיא (שיחה) 00:42, 5 במאי 2025 (IDT)
- אין בעד מה חד גדיא (שיחה) 21:27, 3 במאי 2025 (IDT)
מיזם שמות הקודש
בערך פרו מופיע שם המפורש, מותר למחוק את זה? חד גדיא (שיחה) 16:16, 9 במאי 2025 (IDT)
- @חד גדיא אני עדיין לא פוסק, אבל למיטב ידיעתי מותר. אך אני לא מסוגל לעשות את זה ובוודאי לא בשם המפורש. ממי • שיחה - בס"ד • י"ג באייר ה'תשפ"ה 22:48, 10 במאי 2025 (IDT)
דף המשתמש
נו באמת....חד גדיא (שיחה) 22:45, 10 במאי 2025 (IDT)
- ממה התאכזבת? ממי • שיחה - בס"ד • י"ג באייר ה'תשפ"ה 22:48, 10 במאי 2025 (IDT)
- ממתי נהיית פילוסוף? חד גדיא (שיחה) 22:51, 10 במאי 2025 (IDT)
- בערך מהרגע שנולדתי. מה הבעיה? (רוצה לבחון אותי על ספר העקרים?) אחרי הערך של החד-קרן המטופשת ההיא, צריך תגובה מתאימה, לא? ממי • שיחה - בס"ד • י"ג באייר ה'תשפ"ה 22:52, 10 במאי 2025 (IDT)
- אשמח לבחון אותך בפילוסופיה, אבל לא כאן. חד גדיא (שיחה) 22:54, 10 במאי 2025 (IDT)
- מובן לגמרי. ואם אתה יכול לבחון זה אומר שיש לך ידע, לא? ממי • שיחה - בס"ד • י"ג באייר ה'תשפ"ה 22:55, 10 במאי 2025 (IDT)
- אני מבין בפילוסופיה ובשאר הדברים כדי לדעת מה להשיב, (אל תדאג עשיתי את זה כבר), חד גדיא (שיחה) 22:57, 10 במאי 2025 (IDT)
- שבוע טוב @ממי ו@חד גדיא.
רק רציתי להסב את תשומת לבכם דפי השיחה נועדו למטרות השבחת המכלול וערכיו, זה לא שאסור לחייך או להגיב תגובות נחמדות פה ושם אבל בבקשה לשמור על גבול הטעם הטוב ולא להספים את המכלול בברברת מיותרת (אפשר להתכתב במייל אם זה חשוב לכם...), וכמובן תודה על תרומתיכם הברוכות לאתר המכלול.
תודה מראש אפר (שיחה) 22:59, 10 במאי 2025 (IDT)- @אפר מקבל את ההערה בברכה, תמשיך לשמור על המכלול. ממי • שיחה - בס"ד • י"ג באייר ה'תשפ"ה 23:00, 10 במאי 2025 (IDT)
- אפר אתה צודק חד גדיא (שיחה) 23:00, 10 במאי 2025 (IDT)
- שבוע טוב @ממי ו@חד גדיא.
- אני מבין בפילוסופיה ובשאר הדברים כדי לדעת מה להשיב, (אל תדאג עשיתי את זה כבר), חד גדיא (שיחה) 22:57, 10 במאי 2025 (IDT)
- מובן לגמרי. ואם אתה יכול לבחון זה אומר שיש לך ידע, לא? ממי • שיחה - בס"ד • י"ג באייר ה'תשפ"ה 22:55, 10 במאי 2025 (IDT)
- אשמח לבחון אותך בפילוסופיה, אבל לא כאן. חד גדיא (שיחה) 22:54, 10 במאי 2025 (IDT)
- בערך מהרגע שנולדתי. מה הבעיה? (רוצה לבחון אותי על ספר העקרים?) אחרי הערך של החד-קרן המטופשת ההיא, צריך תגובה מתאימה, לא? ממי • שיחה - בס"ד • י"ג באייר ה'תשפ"ה 22:52, 10 במאי 2025 (IDT)
- ממתי נהיית פילוסוף? חד גדיא (שיחה) 22:51, 10 במאי 2025 (IDT)
גם אני בגיל החכם עשרה! אבל אין לי על מה להתווכח!
רפאל יצחק ג
- כלל לחיים: "אם אין לך מה לעשות, אל תעשה את זה פה" (נ"א: אם אן לך מה לומר, אל תומר את זה פה")
חבל לבזבז את הזמן על כאלו דברים, זה נחמד, אבל לא מוכרחים למצוא. ממי • שיחה - בואו לעזור! • כ"ה באייר ה'תשפ"ה 22:03, 22 במאי 2025 (IDT)
- אגב, בסוף הודעה שנכתבה בדף שיחה), נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה, גלים), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה:
. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. ממי • שיחה - בואו לעזור! • כ"ה באייר ה'תשפ"ה 22:03, 22 במאי 2025 (IDT)
- אגב, בסוף הודעה שנכתבה בדף שיחה), נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה, גלים), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה:
כוכב איכותי!
| כוכב איכותי | |
| אתה מרתק! רפאל יצחק ג (שיחה) 21:29, 22 במאי 2025 (IDT) |
אמוראי בבל.
ממי בקטגוריה של האמוראים מופיע שהדור השני לאמוראי בבל הסתיים בשנת 280 בעוד שרב הונא שהיה מראשיו נפטר בשנת 297, ורב יהודה שנפטר בשנת 299 ורב נחמן שנפטר בשנת 320, מה עושים? חד גדיא (שיחה) 22:30, 22 במאי 2025 (IDT)
- לא עברתי על כל אלה, אבל גם הדור הרביעי כתוב 340 והוא נגמר ב351 (זה קרה כי רצו להשוות את השנים לא"י, ומה לעשות שזה לא חופף) וחוץ מזה חצי מהאמוראים לא כתובים במקום הנכון, אתה יכול לתקן לענ"ד. לי לא היה כח לתקן את הכל. מתייג @ספרא ממי • שיחה - בואו לעזור! • כ"ה באייר ה'תשפ"ה 22:35, 22 במאי 2025 (IDT)
רב עיליש

שלום ממי,
תודה על תרומתך למכלול. הערך-לעתיד "רב עיליש" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של ערך במכלול, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:ממי/רב עיליש". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:
- סימוכין – האם הערך מלווה בסימוכין ומקורות?
- סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
- תוכן – המכלול הוא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית. ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
- לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג במכלול?
אפשר להסתייע במדריך לכתיבת ערכים, או, אם ברצונך לקבל סיוע אישי מצוות החונכים, ניתן לפנות לחממה, בנוסף ניתן לפנות להמכלול:סיוע בעריכת דפי טיוטה ולקבל סיוע בעריכת הערך מצוות המכלולאים. מומלץ לפני עריכת הערך לברר את חשיבותו האנציקלופדית. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך במכלול – יהיה אפשר לבקש את החזרתו למרחב הערכים בדף המכלול:העברת דפי טיוטה, בהצלחה. איכא דאמרי (שיחה) 23:38, 24 במאי 2025 (IDT)
- @איכא דאמרי ניסוח/חשיבות/מכלולזציה ובאיזה קטעים? ממי • שיחה - בואו לעזור! • כ"ט באייר ה'תשפ"ה 22:22, 26 במאי 2025 (IDT)
- תנסה להתמקד יותר בביוגרפיה שלו - היכן גדל, עם מי, מי היו רבותיו, מי חבריו, תלמידיו, משפחתו וכו'. לאחר שיש את המידע עליו ניתן להוסיף מעשים ממנו, כעת המעשים הם עיקר הערך. בהצלחה. איכא דאמרי (שיחה) 08:43, 27 במאי 2025 (IDT)
- @איכא דאמרי אולי יש לך בשבילי בש"ס ובמדרשים הוא לא מופיע עוד, מאיפה לקחת? או שאני ימחק את הסיפור? ממי • שיחה - בואו לעזור! • ג' בסיוון ה'תשפ"ה 21:54, 29 במאי 2025 (IDT)
- יש ספרים שונים על תולדות התנאים והאמוראים, תוכל לחפש באוצה"ח. בכל מקרה אין טעם למחוק, מדובר בערך חשוב וגם אם אתה לא מוצא חומר, תמיד יכול לבוא אחר ולהשלימו. איכא דאמרי (שיחה) 00:44, 30 במאי 2025 (IDT)
- @איכא דאמרי אני מחפש ו90% זה על הסיפור, מה לעשות אם הוא מוזכר 5 פעמים וא' מהם זה סיפור ארוך, אז כנראה שעל זה יהיה רוב הדברים. אז אפשר לשלוח בקשה להעלאה ככה? (כדי שזה יעלה עוד חודשיים) ממי • שיחה - בואו לעזור! • ה' בסיוון ה'תשפ"ה 22:20, 31 במאי 2025 (IDT)
- יש ספרים שונים על תולדות התנאים והאמוראים, תוכל לחפש באוצה"ח. בכל מקרה אין טעם למחוק, מדובר בערך חשוב וגם אם אתה לא מוצא חומר, תמיד יכול לבוא אחר ולהשלימו. איכא דאמרי (שיחה) 00:44, 30 במאי 2025 (IDT)
- @איכא דאמרי אולי יש לך בשבילי בש"ס ובמדרשים הוא לא מופיע עוד, מאיפה לקחת? או שאני ימחק את הסיפור? ממי • שיחה - בואו לעזור! • ג' בסיוון ה'תשפ"ה 21:54, 29 במאי 2025 (IDT)
- תנסה להתמקד יותר בביוגרפיה שלו - היכן גדל, עם מי, מי היו רבותיו, מי חבריו, תלמידיו, משפחתו וכו'. לאחר שיש את המידע עליו ניתן להוסיף מעשים ממנו, כעת המעשים הם עיקר הערך. בהצלחה. איכא דאמרי (שיחה) 08:43, 27 במאי 2025 (IDT)
אפשר לדעת למה אתה תומך במדינה פלסטינית?
רק תסביר לי איפה השכל בזה
- @ישיטור קודם כל המכלול לא מיועד לויכוחים (וכל הכבוד שמחקת את הקריאה לעזאזל, כי יהיה לי מה זה משעמם שם) לגופש"ע אם אתה מתכוון לתיבת משתמש, מומלץ שתקרא את זה שוב ושוב עד שתבין. (ואני לא תומך, כי מה זה משנה אם אני תומך או לא?)
- ממי • שיחה - בואו לעזור! • ח' בסיוון ה'תשפ"ה 22:03, 3 ביוני 2025 (IDT)
- וואי סליחה אחי עכשיו שמתי לב.. מחילה ישיטור (שיחה) 23:47, 3 ביוני 2025 (IDT)
כוכב בשבילך!
| הכוכב המקורי | |
| אתה עובד נפלא!!! (בשעות הסדרים??) חד גדיא (שיחה) 10:44, 8 ביוני 2025 (IDT) |
- @חד גדיא באיזה נושא? וכן למר, ואצלנו עכשיו זה "שבירת הלוחות" (שבת חופשית = ביום ראשון מתחילים מאוחר) ממי • שיחה - בואו לעזור! • י"ב בסיוון ה'תשפ"ה 10:45, 8 ביוני 2025 (IDT)
- א. בעריכת האמוראים, (אני קצת בפיגור, ה' יעזור), ב. בשני הלחם היה שם מלא בלאגן וסידרת את זה טוב. (אצלינו יש מבחנים לישיבות גדולות וזה כבר נחשב בין הזמנים, ולכך אל תתפלא עלי). חד גדיא (שיחה) 10:49, 8 ביוני 2025 (IDT)
- @חד גדיא
בהצלחה! בהכל, וזה סיבה ללכת ללמוד לא להפך. ממי • שיחה - בואו לעזור! • י"ב בסיוון ה'תשפ"ה 10:51, 8 ביוני 2025 (IDT)
- לאחר מעיישה... (וד"ל). חד גדיא (שיחה) 10:53, 8 ביוני 2025 (IDT)
- @חד גדיא
- א. בעריכת האמוראים, (אני קצת בפיגור, ה' יעזור), ב. בשני הלחם היה שם מלא בלאגן וסידרת את זה טוב. (אצלינו יש מבחנים לישיבות גדולות וזה כבר נחשב בין הזמנים, ולכך אל תתפלא עלי). חד גדיא (שיחה) 10:49, 8 ביוני 2025 (IDT)
שם משתמש דומה
אתה קשור למשתמש:ממי 2? Yehuda_Fish • שיחה • י"ב בסיוון ה'תשפ"ה • 11:39, 8 ביוני 2025 (IDT)
- @יהודה פיש היית פותח את החשבון - מש:ממי 02 זה הבבק"ש שלי שמשמש לקבלת תיוגים (לכן שתתייג מפ אני יענה לך משם.) ממי • שיחה - בואו לעזור! • י"ד בסיוון ה'תשפ"ה 22:26, 9 ביוני 2025 (IDT)
- למה אני לא רשום בתור מכלולאי פעיל? חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 00:06, 10 ביוני 2025 (IDT)
- תרשום את עצמך (תכנס לדף מכ:מכלולאים פעילים ותלחץ על עריכת קוד מקור) ממי • שיחה - בואו לעזור! • י"ד בסיוון ה'תשפ"ה 00:08, 10 ביוני 2025 (IDT)
- אין דף כזה חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 00:10, 10 ביוני 2025 (IDT)
- @חד גדיא טעות - תב:מפ. תעבור לקוד מקור ותפעל בהתאם להוראות. ממי • שיחה - בואו לעזור! • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ה 21:49, 10 ביוני 2025 (IDT)
- בסדר כבר רשמתי את עצמי, חיפשתי בכוחות עצמי, ועיין כאן ותאמר לי מה דעתך. חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 21:51, 10 ביוני 2025 (IDT)
- @חד גדיא טעות - תב:מפ. תעבור לקוד מקור ותפעל בהתאם להוראות. ממי • שיחה - בואו לעזור! • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ה 21:49, 10 ביוני 2025 (IDT)
- אין דף כזה חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 00:10, 10 ביוני 2025 (IDT)
- מה זה קשור אלי? (מסיקי התנורים מתחשבים בתבנית?!) ממי • שיחה - בואו לעזור! • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ה 22:08, 10 ביוני 2025 (IDT)
- לא הבנתי חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 22:10, 10 ביוני 2025 (IDT)
- כוונתי היא: שלמרות שאני נוהג להתערב כמעט בכל שיחה במכלול - בנושא הזה פשוט אין לי דעה (!) כוונתי במשפט הוא - האם שם נוהגים לעיין ברשימות של המכלול בשביל שיבוץ החדרים. (פקיד: אתה אפיפיור? . נבדוק במכלול (יש לו נטפרי). אכן. בשבילך מדור 6 חדר 347 על תיבהל מהצרחות מחדר 345 זה פרנצשיקוץ, הוא עדיין לא התרגל
) ממי • שיחה - בואו לעזור! • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ה 22:13, 10 ביוני 2025 (IDT)
- אפיפיור אינו רק מנהיג רוחני או דתי, הוא סמל למורשת ולתרבות הנוצרית העתיקה כבר למעלה מאלפיים שנה, לבד מזאת, הוא היה מנהיג מדינת האפיפיור (בעבר), ומנהיג מדינת הוותיקן בהווה. חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 22:17, 10 ביוני 2025 (IDT)
- כאמור - הם פשוט לא מעניינים אותי. אם כבר מה דעתך בזה ממי • שיחה - בואו לעזור! • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ה 22:35, 10 ביוני 2025 (IDT)
- ערך נפלא, נראה לי שכדאי להעלותו למרחב הערכים, אבל רק שכל הדורות יהיו מוכנים. חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 22:36, 10 ביוני 2025 (IDT)
- את זה אני יודע, אני רק מחפש מישהו שיסביר את לשמש. ממי • שיחה - בואו לעזור! • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ה 22:38, 10 ביוני 2025 (IDT)
- אתה רוצה שאסביר לו? חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 22:42, 10 ביוני 2025 (IDT)
- והיה ויהיה דיון זה יועיל. הוא לא ידוע לי כעקשן. (ובמהלך המו"מ על הבוטים אולי תוסיף גם בוט - שכל קישור מרב שיפנה לדף שלו עם הקישור במילת הרב, מצוי מאוד שהקישור הוא לשם הפרטי. האמת אני לא יודע עד כמה זה משנה) ממי • שיחה - בואו לעזור! • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ה 22:48, 10 ביוני 2025 (IDT)
- אתה רוצה שאסביר לו? חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 22:42, 10 ביוני 2025 (IDT)
- את זה אני יודע, אני רק מחפש מישהו שיסביר את לשמש. ממי • שיחה - בואו לעזור! • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ה 22:38, 10 ביוני 2025 (IDT)
- ערך נפלא, נראה לי שכדאי להעלותו למרחב הערכים, אבל רק שכל הדורות יהיו מוכנים. חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 22:36, 10 ביוני 2025 (IDT)
- כאמור - הם פשוט לא מעניינים אותי. אם כבר מה דעתך בזה ממי • שיחה - בואו לעזור! • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ה 22:35, 10 ביוני 2025 (IDT)
- אפיפיור אינו רק מנהיג רוחני או דתי, הוא סמל למורשת ולתרבות הנוצרית העתיקה כבר למעלה מאלפיים שנה, לבד מזאת, הוא היה מנהיג מדינת האפיפיור (בעבר), ומנהיג מדינת הוותיקן בהווה. חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 22:17, 10 ביוני 2025 (IDT)
- כוונתי היא: שלמרות שאני נוהג להתערב כמעט בכל שיחה במכלול - בנושא הזה פשוט אין לי דעה (!) כוונתי במשפט הוא - האם שם נוהגים לעיין ברשימות של המכלול בשביל שיבוץ החדרים. (פקיד: אתה אפיפיור? . נבדוק במכלול (יש לו נטפרי). אכן. בשבילך מדור 6 חדר 347 על תיבהל מהצרחות מחדר 345 זה פרנצשיקוץ, הוא עדיין לא התרגל
- לא הבנתי חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 22:10, 10 ביוני 2025 (IDT)
