שיחת משתמש:איך/ארכיון 3
דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
כוכב למייבא!
| כוכב המייבאים | |
| עבודה יפה מאוד, כל הכבוד, המשך כך! שרגא > השתתפו >> שיחה > ז' בכסלו ה'תשפ"ד > 16:29, 20 בנובמבר 2023 (IST) |
- מצטרף ~ תכליתי • שיחה • ז' בכסלו ה'תשפ"ד 18:04 (IDT) 18:04, 20 בנובמבר 2023 (IST)
שלום איך הנכבד!
שלום איך הנכבד! החמיא לי עד מאד לקבל את תגובתך תיכף עם הצטרפותי לעריכת המכלול. בעוברי על דף השיחה שלך היה ניכר כבר מבין השיתין שמדובר באדם שמח בעל נפש עשירה במיוחד, שהערכתו העצמית לא רק שאינה מזיקה לו אלא אדרבה, מוסיפה לו עוד כהנה וכהנה.
אשמח באמת לקבל את עזרתך!
לצערי, כיון שאנו חסום בחסימת נטפרי - חותם, אינני יכול ליצור דפים חדשים ואף לא להעלות תמונות, זאת למרות שהצלחתי לבצע עריכות רבות ונחוצות, לטעמי, בערכים קיימים.
האם יש דרך לכבודו לסייע בעדי? מגשר (שיחה) 22:29, 27 בנובמבר 2023 (IST)
- נשמע מעניין, אם יש לך אפשרות לעבור לחדר מחשבים אחר - הכי טוב (יש כאן הרבה משתמשים עם חותם, ואצלם זה כן אפשרי - זה חסום ספיציפי ע"י החד"מ שאתה משתמש). אם לא - איני יודע אם יש לי איך לעזור. (אם תרצה - אשמח לייצר לך את הדפים שאתה רוצה)
- אגב, מה נכתב לך בדף כשאתה מנסה לערוך? איך • שיחה ~ מייל • ט"ו בכסלו ה'תשפ"ד. 22:57, 27 בנובמבר 2023 (IST)
- סליחה על ההתערבות, אבל יתכן שניסית ליצור דף שכולל את השם "מלחמת חרבות ברזל" שהרובוט של חותם מזהה כמילים שהוא אמור לחסום ולכן לא הצלחת? למאי נ"מ • שיחה • ט"ו בכסלו ה'תשפ"ד 11:24 (IDT) 11:24, 28 בנובמבר 2023 (IST)
- ייש"כ על תגובתך. מלבד מה שהמחשב מייצר לי קוד שגיאה כל פעם שאני מנסה ליצור שינויים (והשינויים בכל זאת נשמרים), כשאני מנסה ליצור דף חדש הוא מעלה לי את החסימה של נטפרי וחוסם את האתר. פשוטו כמשמעו.
- אנסה שוב בעז"ה, ועל כל פנים תודה על רצונך הטוב! מגשר (שיחה) 16:39, 28 בנובמבר 2023 (IST)
- לפני שאתה עורך, אתה מקיש על עריכה או על עריכת קוד מקור? (כי אם עריכת קוד מקור חסום לך, אין פתרון - מלבד לעבור לחדר מחשבים אחר) איך • שיחה ~ מייל • ט"ו בכסלו ה'תשפ"ד. 17:02, 28 בנובמבר 2023 (IST)
- אכן עריכת קוד מקור חסומה לי. ברוך שכיוונת. מגשר (שיחה) 17:12, 28 בנובמבר 2023 (IST)
- לפני שאתה עורך, אתה מקיש על עריכה או על עריכת קוד מקור? (כי אם עריכת קוד מקור חסום לך, אין פתרון - מלבד לעבור לחדר מחשבים אחר) איך • שיחה ~ מייל • ט"ו בכסלו ה'תשפ"ד. 17:02, 28 בנובמבר 2023 (IST)
- סליחה על ההתערבות, אבל יתכן שניסית ליצור דף שכולל את השם "מלחמת חרבות ברזל" שהרובוט של חותם מזהה כמילים שהוא אמור לחסום ולכן לא הצלחת? למאי נ"מ • שיחה • ט"ו בכסלו ה'תשפ"ד 11:24 (IDT) 11:24, 28 בנובמבר 2023 (IST)
כוכב הכוכבים
| ירבו כמותך | |
| כוכב הכוכבים על תרומותיך בכל המישרים בהמכלול, וכן על מאור מקלדת ונעימות לכל אחד ואחד, שבזה אתה ממש יחיד במינו כמעט חד בדרא (של המכלול).
רק שתדע רבים צריכים לך, הלוואי שירבו כמותך! מאחל לך שהחנוכה הבעל"ט תהיה אצליך שמח ומאיר אמן! תהלים (שיחה) 00:41, 7 בדצמבר 2023 (IST) |
- גא"מ בהערכה! למאי נ"מ • שיחה • כ"ז בכסלו ה'תשפ"ד 21:13 (IDT) 21:13, 9 בדצמבר 2023 (IST)
לאיך
אני מבקש ממך לא לחלק קטגורית ה''התיחסות בציבור שומרי התורה'' ל''ציבור חרדי ו''ציבור מזרחי'' זה יוצר תדמית נמוכה לציבור שאתה מכנה ''מזרחי''
@איך בתקווה להבנה
דוד אהרונוביץ דוד אהרונוביץ (שיחה) 20:58, 9 בדצמבר 2023 (IST)
- יש לחלק בין הציבור החרדי לציבור הדת"ל. אם כותבים "הציבור המזרחי" יש מקום לטעות שהכוונה לציבור עולי ארצות המזרח, (ר' מזרחים). אך בהחלט יש להבדיל בין דעת הציבור החרדי לבין דעת ציבור הציוה"ד. למאי נ"מ • שיחה • כ"ז בכסלו ה'תשפ"ד 21:12 (IDT) 21:12, 9 בדצמבר 2023 (IST)
- החילוק יוצר תחושה שהציבור המכונה חרדי שומ''צ יותר מהציבור הדתל''י,הדברים נכונים רק אם מסתכלים על כלל הציבור אבל בהקשר של אותה עריכה הוזכרו דמיות כמו הרב מאיר כהנא והרב דב ליאור אלו הם אנשים יראי שמים בדיוק כמו הציבור המכונה חרדי. דוד אהרונוביץ (שיחה) 21:27, 9 בדצמבר 2023 (IST)
- @לא אני חידשתי שהם נקראים כך, ובמציאות יש הבדל גדול בדעות הפוליטיות בין הדל"י לחרדי. עכ"פ זה נראה לי ממילא לא אקטואלי. איך • שיחה ~ מייל • כ"ז בכסלו ה'תשפ"ד. 13:05, 10 בדצמבר 2023 (IST)
- ? דוד אהרונוביץ (שיחה) 17:04, 10 בדצמבר 2023 (IST)
- @איך, אתה צודק שלא אתה חידשת שהם נקראים כך והוא ראשי תיבות של מרכז רוחני, אבל כיום לא קוראים להם כך אלא דת"ל או ציוה"ד.
- ולבטח אתה צודק בעשיית ההבחנה בין הציבור החרדי לציבור הד"לי. הנסיונות לעיוות המציאות לא יצלחו. למאי נ"מ • שיחה • כ"ח בכסלו ה'תשפ"ד 12:38 (IDT) 12:38, 11 בדצמבר 2023 (IST)
- ברור כשמש וטענה לא מובנת כלל ההבדלים הגדולים בהשקפה הם כהבדלים בין שטריימל לקנייטש ואין החי מכחיש את החי לגבי הפירוש שנתת האשמה בפירוש אינה באיך ולא עליו טענותיך לגבי השאלה האם המציאות עצמה כפי שפירשת אין מקומה במכלול לפי הכללים וכן מנסיון זה מסוג הדברים שאם ויכוח לא יועיל בין באופן כללי לגמרי בלי לנקוט צד ומי ששינה דעתו ובאופן כללי כנ''ל
- עשה זאת מהתבוננות עצמית במצב וכו
- ל' זברה (שיחה) 13:58, 11 בדצמבר 2023 (IST)
- לגבי הדוגמאות של אהרונוביץ' כחרדי לא קלאסי דעתי שהדברים אמת היו ויש כמה ויכוחים הלכתיים מהותיים בענייני הלכה הכי לא קלים וד''ל בינם לבין רבני הציבור החרדי ובינם לבין רוב רבני הד''ל האחרים והכי גדולים אבל כחרדי לא קלאסי אני אומר שהיו גם מקרים להפך ושבעניינים שכאלה צדקו דווקא רבני הד''ל גם המאוד לא חרדים ( אלא שחלקם מסיבה אחרת ) וכבוד המכלול וכלליו הסתר דבר
- אם חרגתי אשמח שיעירוני שוב כי אני חדש זברה (שיחה) 14:09, 11 בדצמבר 2023 (IST)
- מזמן בטלו שם את העריכה כליל- כך שזה לא אקטואלי. אשמח אם הדיון לא ימשיך כאן. איך • שיחה ~ מייל • כ"ח בכסלו ה'תשפ"ד. 15:20, 11 בדצמבר 2023 (IST)
- אוקיי זברה (שיחה) 18:23, 11 בדצמבר 2023 (IST)
- אין לי שום בעיה שתבדילו רק אמרתי שתעשו את זה בתוך הקטגוריה של שומרי התורה ואני די בטוח שמתרחש פה איזה ניסיון עלוב להשוות בין בין שני הציבורים הנ''ל כי הרבה יותר משכנע לשמוע את דעתם ההלכתית של חרדים מאשר ה''מזרחים'' כפי שאתם מגדירים אותם על אחת כמה וכמה שמדובר באנשים מכלולאים שהם כיביכול אובייקטביים ולא בעלי דעות אישיות זה לא פעם ראשנה שציבור או אדם שאינם מוצאים חן בעיני אי אלו מהעורכים זוכה לשלל כינויים [לא דעות אישיות ,חס וחלילה...] לא הכי מחמיאים בעולם...וזה גם לא הפעם הראשונה שדברים ששנוים במחלוקת מתוארים כעובדה תוך התעלמות מוחלטת מהצד השני [ע''ע הפיגוע בדומא] ועל כגון זה אמר מי שאמר ''במקום במשפט שם הרשע'' ו... מכיון שאינני מעונין לקבל שלל תגובות מתחמקות או ציניות ובלתי מובנות [ רק לטיפשים] אז אולי עדיף שבאמת לא תגיבו ותראו אם ההתנהלות שלכם זקוקה לשינוינ בדחיפות דוד אהרונוביץ (שיחה) 23:53, 21 בדצמבר 2023 (IST)
- אוקיי זברה (שיחה) 18:23, 11 בדצמבר 2023 (IST)
- מזמן בטלו שם את העריכה כליל- כך שזה לא אקטואלי. אשמח אם הדיון לא ימשיך כאן. איך • שיחה ~ מייל • כ"ח בכסלו ה'תשפ"ד. 15:20, 11 בדצמבר 2023 (IST)
- ? דוד אהרונוביץ (שיחה) 17:04, 10 בדצמבר 2023 (IST)
- @לא אני חידשתי שהם נקראים כך, ובמציאות יש הבדל גדול בדעות הפוליטיות בין הדל"י לחרדי. עכ"פ זה נראה לי ממילא לא אקטואלי. איך • שיחה ~ מייל • כ"ז בכסלו ה'תשפ"ד. 13:05, 10 בדצמבר 2023 (IST)
- החילוק יוצר תחושה שהציבור המכונה חרדי שומ''צ יותר מהציבור הדתל''י,הדברים נכונים רק אם מסתכלים על כלל הציבור אבל בהקשר של אותה עריכה הוזכרו דמיות כמו הרב מאיר כהנא והרב דב ליאור אלו הם אנשים יראי שמים בדיוק כמו הציבור המכונה חרדי. דוד אהרונוביץ (שיחה) 21:27, 9 בדצמבר 2023 (IST)
קראתי את פרופילך
אני רוצה להוסיף שאיך הוא כוכב רציני ודמות מאוד צבעונית רק לטוב ולשבח ויש לו הרבה מן המשותף איתי ואולי הרוב ( סמיילי קורץ ) זברה (שיחה) 13:47, 11 בדצמבר 2023 (IST)
- שים לב - ברשות בעה"ב, קיים תבנית:קריצה. ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כתוב לי • י"ב בטבת ה'תשפ"ד • 18:45, 24 בדצמבר 2023 (IST)
תודה
תודה נחמן כהן.. (שיחה) 20:40, 11 בדצמבר 2023 (IST)
מה דעתך
על זה? ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כתוב לי • ז' בטבת ה'תשפ"ד • 12:58, 19 בדצמבר 2023 (IST)
- @לא מצאתי את הזמן לחקור את הנושא. אבל מסתבר שמה שאתה עושה אפשר להיות בטוח שיצא משהו טוב
איך • שיחה ~ מייל • י"ב בטבת ה'תשפ"ד. 14:53, 24 בדצמבר 2023 (IST)
. ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כתוב לי • י"ב בטבת ה'תשפ"ד • 18:41, 24 בדצמבר 2023 (IST)
מעדכן
| שלום איך/ארכיון 3,
כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"מעדכן". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "המכלול:מעדכן". ההרשאה מעניקה לך את האפשרות לעדכן ערכים באמצעות הסקריפטים המיועדים לכך. חשוב מאוד להקפיד בעת עדכון ערכים על הכללים דלהלן:
שים לב כי ההרשאה נועדה למטרת תחזוקה שוטפת ועדכון ערכים, אי שימוש בהרשאה, או שימוש בה שלא למטרה לשמה היא מיועדת, תביא לשלילת ההרשאה, בברכה. |
בהצלחה. מוטי ~ שיחה • י"ג בטבת ה'תשפ"ד • 14:35, 25 בדצמבר 2023 (IST)
- @איך
ו
בהצלחה! ואולם חי אני • שיחה • י"ג בטבת ה'תשפ"ד 14:44, 25 בדצמבר 2023 (IST)
- גא"מ באהדה. למאי נ"מ • שיחה • י"ג בטבת ה'תשפ"ד 14:48 (IDT) 14:48, 25 בדצמבר 2023 (IST)
בהצלחה! --אלי נדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 14:54, 25 בדצמבר 2023 (IST)
- מזל טוב!! רק חבל שגנבו לי אותך מהתיארוכים :( מקווה שתצליח ללהטט בין כל התפקידים. מוקיר רבנן (שיחה) 15:00, 25 בדצמבר 2023 (IST)
- גא"מ
מזל טוב! --לעבעדיג (שיחה) 17:50, 25 בדצמבר 2023 (IST)
חילך למכלולייתא!. הצלחה וברכה, שנשמע ונתעדכן רק בשורות טובות אכי"ר ~ תכליתי • שיחה • י"ג בטבת ה'תשפ"ד 18:23 (IDT) 18:23, 25 בדצמבר 2023 (IST)
- גא"מ
- מזל טוב!! רק חבל שגנבו לי אותך מהתיארוכים :( מקווה שתצליח ללהטט בין כל התפקידים. מוקיר רבנן (שיחה) 15:00, 25 בדצמבר 2023 (IST)
- גא"מ באהדה. למאי נ"מ • שיחה • י"ג בטבת ה'תשפ"ד 14:48 (IDT) 14:48, 25 בדצמבר 2023 (IST)
אתה גדול
איך שנראה לי אופן הכתיבה שלך נראה שאתה לא מדבר ברית מדוברת אבל די חכם שאחרים יבינו את מה שאתה כותב באופן רצוף בטל ומבוטל (שיחה) 19:50, 26 בדצמבר 2023 (IST)
- אני גם מבין לפי הנראה לי שאתה משוייך לחסידים אני מאוד מעריך העניין ובפרט שבשיטת החסידות יש גם מה שסבור ובעיקר יש מה שלא מבינים ואפילו כשמבינם יכולים לבטל את הדעת העצמי להעניין העליון בטל ומבוטל (שיחה) 19:57, 26 בדצמבר 2023 (IST)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| ממש מתפעל לעבעדיג (שיחה) 02:47, 28 בדצמבר 2023 (IST) |
- יפה שאתה מתפעל, רק מענין - ממה? איך • שיחה ~ מייל • ט"ז בטבת ה'תשפ"ד. 02:48, 28 בדצמבר 2023 (IST)
- בין היתר מהענווה...--לעבעדיג (שיחה) 02:51, 28 בדצמבר 2023 (IST)
לא חשבתי שצריכים להסביר, לדעתי אתה בדרך להיות מנטר --לעבעדיג (שיחה) 02:52, 28 בדצמבר 2023 (IST)
- וואו, איזה לחץ - אהיה צריך לצעוק על כולם.. איך • שיחה ~ מייל • ט"ז בטבת ה'תשפ"ד. 03:00, 28 בדצמבר 2023 (IST)
--לעבעדיג (שיחה) 03:24, 28 בדצמבר 2023 (IST)
כוכב למייבא!
| כוכב המייבאים | |
| אחד הכוכבים שמתאימים לך, יש עוד הרבה. ~ תכליתי • שיחה • י"ז בטבת ה'תשפ"ד 02:40 (IDT) 02:40, 29 בדצמבר 2023 (IST) |
מדליית כסף עבורך!
| לרגל מלאות שנה מכלולאית - י"ח טבת תשפ"ג - י"ח טבת תשפ"ד!
שמח מאוד שאתה איתנו, יה"ר שנזכה להרבה שנים פורות ומועילות לעם ישראל, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ז בטבת ה'תשפ"ד > 03:58, 29 בדצמבר 2023 (IST) |
- @תודה אכן תענוג להיות כאן עם חבר מכלולאים כל כך נעים! בתפילה לשנים ארוכות ברוגע בעשיה ובהנאה. איך • שיחה ~ מייל • י"ט בטבת ה'תשפ"ד. 21:51, 30 בדצמבר 2023 (IST)
הישות 'איך'
אתה בטח יודע שבמעזריטש סלדו מ'ישות'. מציע לך לשנות ל'אפסות' או משהו כזה. טישיו (שיחה) 16:28, 3 בינואר 2024 (IST)
בטיפול, נא להמתין...- במעזריטש עבדו גם על אמת כשאהיה אפסות, אתקן. כרגע זה המציאות... איך • שיחה ~ מייל • כ"ב בטבת ה'תשפ"ד. 18:53, 3 בינואר 2024 (IST)
- אתה מכיר את המעשה עם בעל התניא שנאלץ לומר 10 פעמים "לא אני" כי פעם אחת אמר "אני"? לומר זה יותר גרוע מלהרגיש. להרגיש זה בלי בחירה. לומר ולכתוב זו בחירה. טישיו (שיחה) 18:56, 3 בינואר 2024 (IST)
- @טישיו כבר חשבתי מזמן לכתוב ערך על ביטול היש, אולי נכתב ביחד? למאי נ"מ • שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ד 19:01 (IDT) 19:01, 3 בינואר 2024 (IST)
- אני גם מוכן לעזור, אולי זה קצת ישנה אותי.... איך • שיחה ~ מייל • כ"ב בטבת ה'תשפ"ד. 19:02, 3 בינואר 2024 (IST)
- בגדול הפסקתי כבר להשקיע בערכים כאן, זאת עבודה שאולי תלך לטמיון. אולי בעתיד זה ישתנה. טישיו (שיחה) 19:16, 3 בינואר 2024 (IST)
- @טישיו עד כדי כך האכזבה?! למאי נ"מ • שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ד 19:52 (IDT) 19:52, 3 בינואר 2024 (IST)
- בא נעשה קל וחומר, אם אין אדם מוציא דבריו לבטלה, על אחת כמה וכמה שאין אדם כותב ערך לבטלה. גיי פרעג עס אפ... טישיו (שיחה) 19:55, 3 בינואר 2024 (IST)
- אהה, יש כבר ערך חדש אין אדם כותב ערך לבטלה... איך • שיחה ~ מייל • כ"ב בטבת ה'תשפ"ד. 19:58, 3 בינואר 2024 (IST)
- בהלכות ברכת התורה נפסק לפי כמה דיעות (לפי דעת הב"י והרמ"א) שכתיבה נחשבת כדיבור ומברכים עליה ברכת התורה. אז אולי אפשר לכלול את זה בערך על אאמד"ל. טישיו (שיחה) 20:09, 3 בינואר 2024 (IST)
- אם כבר דיברתם על הישות 'איך' אעיר שישות זה לשון נקבה ועל כן המשך המשפט אמור להיות בנקבה... (סליחה שהורדתי אתכם מדיון קודש לחול) מוקיר רבנן (שיחה) 08:41, 4 בינואר 2024 (IST)
- נכון, כבר חשבתי מזה הרבה פעמים, ועדיין לא החלפתי - כי זה שינוי מידי גדול. (סמכתי על כך שישות זה לא שם או חפץ, ישות זה שם של מושג...) איך • שיחה ~ מייל • כ"ג בטבת ה'תשפ"ד. 12:35, 4 בינואר 2024 (IST)
- אני יכול להתנדב לעשות את זה, זה ממש צורם למאי נ"מ • שיחה • כ"ג בטבת ה'תשפ"ד 12:44 (IDT) 12:44, 4 בינואר 2024 (IST)
- @איך תתפרגן כמה הדף משתמש שלך פופולארי :) מוקיר רבנן (שיחה) 13:43, 4 בינואר 2024 (IST)
- אכן מפרגן, כבר חשבתי שזה לא קריא, ואולי צריך לכתוב אחר. למאי נ"מ בינתיים ניסיתי ולא יצא יפה, אולי אתה יכול לנסות בדף אחר (אולי פה) ונראה מה ייצא. איך • שיחה ~ מייל • כ"ג בטבת ה'תשפ"ד. 13:47, 4 בינואר 2024 (IST)
- דף זה נצפה 2,063 פעמים. למאי נ"מ • שיחה • כ"ג בטבת ה'תשפ"ד 13:47 (IDT) 13:47, 4 בינואר 2024 (IST)
- @איך תתפרגן כמה הדף משתמש שלך פופולארי :) מוקיר רבנן (שיחה) 13:43, 4 בינואר 2024 (IST)
- אני יכול להתנדב לעשות את זה, זה ממש צורם למאי נ"מ • שיחה • כ"ג בטבת ה'תשפ"ד 12:44 (IDT) 12:44, 4 בינואר 2024 (IST)
- נכון, כבר חשבתי מזה הרבה פעמים, ועדיין לא החלפתי - כי זה שינוי מידי גדול. (סמכתי על כך שישות זה לא שם או חפץ, ישות זה שם של מושג...) איך • שיחה ~ מייל • כ"ג בטבת ה'תשפ"ד. 12:35, 4 בינואר 2024 (IST)
- אם כבר דיברתם על הישות 'איך' אעיר שישות זה לשון נקבה ועל כן המשך המשפט אמור להיות בנקבה... (סליחה שהורדתי אתכם מדיון קודש לחול) מוקיר רבנן (שיחה) 08:41, 4 בינואר 2024 (IST)
- בהלכות ברכת התורה נפסק לפי כמה דיעות (לפי דעת הב"י והרמ"א) שכתיבה נחשבת כדיבור ומברכים עליה ברכת התורה. אז אולי אפשר לכלול את זה בערך על אאמד"ל. טישיו (שיחה) 20:09, 3 בינואר 2024 (IST)
- אהה, יש כבר ערך חדש אין אדם כותב ערך לבטלה... איך • שיחה ~ מייל • כ"ב בטבת ה'תשפ"ד. 19:58, 3 בינואר 2024 (IST)
- בא נעשה קל וחומר, אם אין אדם מוציא דבריו לבטלה, על אחת כמה וכמה שאין אדם כותב ערך לבטלה. גיי פרעג עס אפ... טישיו (שיחה) 19:55, 3 בינואר 2024 (IST)
- @טישיו עד כדי כך האכזבה?! למאי נ"מ • שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ד 19:52 (IDT) 19:52, 3 בינואר 2024 (IST)
- בגדול הפסקתי כבר להשקיע בערכים כאן, זאת עבודה שאולי תלך לטמיון. אולי בעתיד זה ישתנה. טישיו (שיחה) 19:16, 3 בינואר 2024 (IST)
- אני גם מוכן לעזור, אולי זה קצת ישנה אותי.... איך • שיחה ~ מייל • כ"ב בטבת ה'תשפ"ד. 19:02, 3 בינואר 2024 (IST)
- @טישיו כבר חשבתי מזמן לכתוב ערך על ביטול היש, אולי נכתב ביחד? למאי נ"מ • שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ד 19:01 (IDT) 19:01, 3 בינואר 2024 (IST)
- אתה מכיר את המעשה עם בעל התניא שנאלץ לומר 10 פעמים "לא אני" כי פעם אחת אמר "אני"? לומר זה יותר גרוע מלהרגיש. להרגיש זה בלי בחירה. לומר ולכתוב זו בחירה. טישיו (שיחה) 18:56, 3 בינואר 2024 (IST)
תעביר את זה הלאה
למאי נ"מ • שיחה • כ"ח בטבת ה'תשפ"ד 15:03 (IDT) 15:03, 9 בינואר 2024 (IST)
כוכב למייבא!
| כוכב המייבאים | |
| אחלההההההההההההההה שמואל רובין (שיחה) 00:47, 12 בינואר 2024 (IST) |
- @שמואל רובין תודה! איך • שיחה ~ מייל • ה' בשבט ה'תשפ"ד. 01:46, 15 בינואר 2024 (IST)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| על ייעול כל מערך העדכון. למאי נ"מ • שיחה • ה' בשבט ה'תשפ"ד 21:35 (IDT) 21:35, 14 בינואר 2024 (IST) |
- @למאי נ"מ תודה! ותודה על הייבוא השוטף שלך! איך • שיחה ~ מייל • ה' בשבט ה'תשפ"ד. 01:46, 15 בינואר 2024 (IST)
על עריכת ערכו של רבינא
תודה על עריכתך. למש"כ. תשואות חן חן לך. זאב אריות (שיחה) 18:54, 22 בינואר 2024 (IST)
- @וכמובן תודה על ההוספה שלך שעוררה לי את התיאבון. איך • שיחה ~ מייל • י"ב בשבט ה'תשפ"ד. 19:06, 22 בינואר 2024 (IST)
כוכב למדריך!
| כוכב המדריכים | |
| על יצירת דף המדיניות "המכלול:ערכים מילוניים". מוטי ~ שיחה • י"ג בשבט ה'תשפ"ד • 16:59, 23 בינואר 2024 (IST) |
- @התכוונת לזה המכלול:מדיניות ערכים מילוניים.
העיקר שלך, תודה! איך • שיחה ~ מייל • י"ג בשבט ה'תשפ"ד. 17:41, 23 בינואר 2024 (IST)
לייק לכוכב!
| כוכב לייק | |
| אהבתי שלמה ו. (שיחה) 22:25, 24 בינואר 2024 (IST) |
כוכב לפרוייקטור!
| כוכב הפרוייקטור | |
| לא באמת חשבת שתורך לא יגיע!!😉
כבר תקופה ארוכה שאני רוצה לשלוח לך צל"ש יסודי... כל הכבוד על ההשקה שלך במגוון פרויקטים במכלול, ובעיקר ייבוא ועדכון, והרצת פרויקט שכתוב ערכים תורניים. בזכותך ובזכות עוד חברים תנופת הייבוא והעדכון של המכלול עלתה מעל למשוער, בקשות ייבוא ועדכון נענות בצורה מהירה, והכל בזריזות ביעילות וברוח טובה. כיף לעבוד לצידך. המשך בדרכך זו!! ליל"ט אפרון (שיחה) 00:23, 25 בינואר 2024 (IST) |
- לא אשיב כלום, כל מילה רק יגרע. אומר רק תודה, תודה על הכל!! הכל זה הכל
איך • שיחה ~ מייל • ט"ו בשבט ה'תשפ"ד. 00:35, 25 בינואר 2024 (IST) - @שכחתי לתייג איך • שיחה ~ מייל • ט"ו בשבט ה'תשפ"ד. 00:41, 25 בינואר 2024 (IST)
דויד
נו הוא חזר אבל מי אמר שרוצה בכך ?
הרי הוא גם הציב תבנית שהוא בתקופת עבודה מועטת....
אני רק מתעניין...
ואולם חי אני • שיחה • כ"ז בשבט ה'תשפ"ד 13:48, 6 בפברואר 2024 (IST)
- אני לא יודע, אני מחקתי אותו משני התבניות - כי הוא לא היה, וכשהוא חזר - החזרתי. (הוא כמובן לא חייב לבוא אם תייגו אותו כשהוא בחופשה) איך • שיחה ~ מייל • כ"ז בשבט ה'תשפ"ד. 13:51, 6 בפברואר 2024 (IST)
כוכב בעד!
| כוכב הבעד | |
| ירבו כמותך במכלול! • מטעמים (שיחה) 22:19, 6 בפברואר 2024 (IST) |
כוכב עם חתיכת לב!
| כוכב המסורים | |
| כוכב ענק על ייבוא ועדכון ללא לאות, על עירנות ועזרה לכל מי שזקוק לכך, ועל מאור מקלדת לכולנו.
ירבו כמותך במכלול... אפרון (שיחה) 20:08, 11 בפברואר 2024 (IST) |
- וואו! נחתת עלי פתאום, תודה על כל מילה! ותודה על הסביבה הנעימה אותה אתה פועל לפזר תמיד! איך • שיחה ~ מייל • ג' באדר א' ה'תשפ"ד. 20:11, 11 בפברואר 2024 (IST)
מדליית זהב עבורך!
| לרגל מלאת חצי שנה למיזם שכתוב ערכי התנ"ך!
כה לחי! מוקיר רבנן (שיחה) 14:45, 15 בפברואר 2024 (IST) |
- גם אני מצטרף להנ"ל, יישר כח. תהלים (שיחה) 14:49, 15 בפברואר 2024 (IST)
- @מוקיר רבנן בחצי השנה נערכו 40 ערכים (הרוב על ידיך)
איך • שיחה ~ מייל • ו' באדר א' ה'תשפ"ד. 14:52, 15 בפברואר 2024 (IST)
בקשר לעריכה זו, אני מודה לך מאד הבעיה שהשם של יוצר הדף מופיע על שם היוצר הפניה😜😜 יהודה פיש (שיחה) 22:09, 18 בפברואר 2024 (IST)
- @אכן בעיה, אבל אני אישי - כשאני רוצה לראות על ערך מי בנה את זה, אני מסתכל בגרסאות האחרונות מי ערך את זה, ולא מסתכל מי יצר את זה. (כי כאמור זה מאוד הרבה פעמים לא נכון) איך • שיחה ~ מייל • י' באדר א' ה'תשפ"ד. 22:17, 18 בפברואר 2024 (IST)
אליהו צבי סולובייצ'יק
ראיתי שחיפשת מקור להיותו רב, אז רק רציתי להעיר שבהמשך הערך מובא הסכמת התפארת ישראל לספרו, הסכמת הרש"ר הירש ועוד.
אני חושב שזה מספיק, אם צריך עוד יש גם את המבוא למהדורה החדשה של תולדות אדם, את המסה של דב היימן ועוד. המבקר (שיחה) 15:51, 5 במרץ 2024 (IST)
- @כתוב שם שהיה רב? (אני באמת לא בקיא בנושא, רק ראיתי ששמש שאל את זה בד"ש שם - ולא קיבל מענה) איך • שיחה ~ מייל • כ"ה באדר א' ה'תשפ"ד. 19:33, 5 במרץ 2024 (IST)
- כן. המבקר (שיחה) 22:02, 6 במרץ 2024 (IST)
- @אתה יכול לציין למקור ספציפי שכתוב שם שהוא היה 'רב', איפה, וכו'? איך • שיחה ~ מייל • כ"ז באדר א' ה'תשפ"ד. 00:19, 7 במרץ 2024 (IST)
- כן. המבקר (שיחה) 22:02, 6 במרץ 2024 (IST)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| רק בזכותך העזתי לבקש ביום אחד כמה בקשות! הגדה של פסח (שיחה) 11:51, 28 במרץ 2024 (IST) |
- אגב, אתה מכיר את התבנית {{בקשת עדכון ערך}}? זה יכול לעזור לך. הגדה של פסח (שיחה) 17:04, 28 במרץ 2024 (IST)
- מכיר אבל איני רוצה עדיין לקבל כל כך הרבה תיוגים, אני נכנס כל פעם שיש לי זמן לדף הבקשות ומעדכן. אגב, תודה על תרומתיך למכלול, נעים לעבוד אתך! איך • שיחה ~ מייל • י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד. 17:14, 28 במרץ 2024 (IST)
המכלול הוא לא אתר ניסויים
![]() |
ברוך בואך למכלול.
כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף משתמש:איך/common.js מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של המכלול. השחתות, הבלים, שגיאות בולטות וגסויות לא נשארים בדפי המכלול זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם. כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בערכים הקיימים במכלול, יש להוסיף כאן. |
תודה,
למאי נ"מ • שיחה • כ"ו באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 02:20, 5 באפריל 2024 (IDT)
- נו, למה אתה משאיר אותי מפוחד? תחסום אותי כבר וזהו. איך • שיחה ~ מייל • כ"ו באדר ב' ה'תשפ"ד. 02:22, 5 באפריל 2024 (IDT)
למאי נ"מ • שיחה • כ"ו באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 02:23, 5 באפריל 2024 (IDT)
מבנה
תאר את עצמך ברור אז אוכל לענות לך
חכימא דיהודאי (שיחה) 17:30, 10 באפריל 2024 (IDT)
כוכב למייבא!
| כוכב המייבאים | |
|
שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה! |


