שיחת משתמש:למאי נ"מ/ארכיון 1
דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
תתחדש
מוטי ~ שיחה • כ"ה בכסלו ה'תשפ"ד • 21:54, 7 בדצמבר 2023 (IST)
- @מוטי
תודה רבה! למאי נ"מ • שיחה • כ"ה בכסלו ה'תשפ"ד 21:55 (IDT) 21:55, 7 בדצמבר 2023 (IST)
- תודה רבה על הקבלת פנים החמה והנעימה עובדיה העברי (שיחה) 19:50, 18 בדצמבר 2023 (IST)
@
ממתין לתגובתך.. מוטי ~ שיחה • כ"ח בכסלו ה'תשפ"ד • 13:00, 11 בדצמבר 2023 (IST)
רחוב שבטי ישראל
יש ערך (חדש) בויקי על רחוב שבטי ישראל - שאין ש כמעט מידע, לייבא לך למתמש שלך? איך • שיחה ~ מייל • ב' בטבת ה'תשפ"ד. 20:14, 13 בדצמבר 2023 (IST)
- כן, בטח.
תודה רבה! למאי נ"מ • שיחה • ב' בטבת ה'תשפ"ד 12:22 (IDT) 12:22, 14 בדצמבר 2023 (IST) - אפ אפשר לגלוש קצת. ערכים מהוסוג הזה שנוצרים במכלול די מסבכים אותנו, כי הם ערכים שאינם חרדיים/יהודיים במובהק והרבה פעמים נערכים בויקי, ויש בעיה לעדכן אותם. אולי אייבא את הערך ותוסיף את עריכותיך בדערך המיובא? מוטי ~ שיחה • ב' בטבת ה'תשפ"ד • 12:59, 14 בדצמבר 2023 (IST)
- אין בעיה. תייבא. למאי נ"מ • שיחה • ב' בטבת ה'תשפ"ד 13:03 (IDT) 13:03, 14 בדצמבר 2023 (IST)
מה דעתך
על זה? ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כתוב לי • ז' בטבת ה'תשפ"ד • 12:59, 19 בדצמבר 2023 (IST)
האם תוכל עזור לי בהבאת הערכים שביקשתי
- בכ"ר רגל ―רגל (שיחה | תרומות) לא חתם
- רגל צריך לזה הרשאה, ועדיין אין לי את ההרשאה הזאת, תמתין בסבלנות. ואגב כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה, גלים) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה:
.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש סימן אחד או יותר של נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים, מוסיפים : אחד יותר. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. למאי נ"מ • שיחה • י"ג בטבת ה'תשפ"ד 13:34 (IDT) 13:34, 25 בדצמבר 2023 (IST)- תודה רבה על הסיוע רגל (שיחה) 13:36, 25 בדצמבר 2023 (IST)
- רגל צריך לזה הרשאה, ועדיין אין לי את ההרשאה הזאת, תמתין בסבלנות. ואגב כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה, גלים) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה:
מייבא
| שלום למאי נ"מ/ארכיון 1,
כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"מייבא". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "המכלול:מייבא. ההרשאה מעניקה לך את היכולת לייבא ערכים מויקיפדיה העברית באמצעות הסקריפטים המיועדים לכך. חשוב מאד להקפיד בעת ייבוא ערכים על הכללים דלהלן:
שים לב כי ההרשאה נועדה למטרת ייבוא, אי שימוש בהרשאה, או שימוש בה שלא למטרה לשמה היא מיועדת, תביא לשלילת ההרשאה. בברכה. |
בהצלחה! מוטי ~ שיחה • י"ז בטבת ה'תשפ"ד • 22:15, 28 בדצמבר 2023 (IST)
- מ ז ל
ט ו ב ! איך • שיחה ~ מייל • י"ז בטבת ה'תשפ"ד. 22:16, 28 בדצמבר 2023 (IST)
- הצלחה וברכה, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ז בטבת ה'תשפ"ד > 22:19, 28 בדצמבר 2023 (IST)
בהצלחה!, בהחלט מתאים לך! ~ תכליתי • שיחה • י"ז בטבת ה'תשפ"ד 22:28 (IDT) 22:28, 28 בדצמבר 2023 (IST)
- תודה ל כולכם על הפרגון, האמון, ועל הכל. כיף! לעבוד עם חברים נפלאים שכמותכם. למאי נ"מ • שיחה • י"ז בטבת ה'תשפ"ד 22:37 (IDT) 22:37, 28 בדצמבר 2023 (IST)
- אבל תמשיך להשקיע את רוב זמנך בעריכותיך האיכותיות, לא בייבוא ערכי ויקיפדים. איך • שיחה ~ מייל • י"ז בטבת ה'תשפ"ד. 22:46, 28 בדצמבר 2023 (IST)
- מ ז ל
ט ו ב ! מיר (שיחה) 00:04, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- מ ז ל
- אבל תמשיך להשקיע את רוב זמנך בעריכותיך האיכותיות, לא בייבוא ערכי ויקיפדים. איך • שיחה ~ מייל • י"ז בטבת ה'תשפ"ד. 22:46, 28 בדצמבר 2023 (IST)
- תודה ל כולכם על הפרגון, האמון, ועל הכל. כיף! לעבוד עם חברים נפלאים שכמותכם. למאי נ"מ • שיחה • י"ז בטבת ה'תשפ"ד 22:37 (IDT) 22:37, 28 בדצמבר 2023 (IST)
- הצלחה וברכה, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ז בטבת ה'תשפ"ד > 22:19, 28 בדצמבר 2023 (IST)
ערכים מילוניים
שים לב לייבא אותם באמצעות סימון הבוט המתאים בסקריפט. מקוה • שיחה • י"ט בטבת ה'תשפ"ד 18:44 (IDT)
הוספת תמונה ביבוא
שים לב שאכן התמונה היא של נשוא הערך, אפשר לראות בקלות כשוחצים על פתיח לראות האם בויקי זה מופיע. דוגמה. מוטי ~ שיחה • כ"א בטבת ה'תשפ"ד • 17:45, 2 בינואר 2024 (IST)
- @מוטי איך זה באמת קורה? שאני מעתיק תמונה - אוטומטית - והתמונה לא קשורה לנשוא? למאי נ"מ • שיחה • כ"א בטבת ה'תשפ"ד 17:47 (IDT) 17:47, 2 בינואר 2024 (IST)
- כי זה מעתיק את התמונה הראשונה שמצא בפתיח. כאמור מאד פשוט לראות האם בויקי יש תמונה ראשית. מוטי ~ שיחה • כ"א בטבת ה'תשפ"ד • 17:48, 2 בינואר 2024 (IST)
- נכון, בויקי ראיתי שכתוב "אין תמונה חופשית", חשבתי להעתיק גם אצלנו שאין תמונה חופשית, למעשה זה כנראה מעתיק תמונה אחרת. טוב, תודה. למאי נ"מ • שיחה • כ"א בטבת ה'תשפ"ד 17:51 (IDT) 17:51, 2 בינואר 2024 (IST)
- אין עניין להעתיק "אין תמונה חופשית" רק תמונה אמיתית. מוטי ~ שיחה • כ"א בטבת ה'תשפ"ד • 17:54, 2 בינואר 2024 (IST)
- 👍 למאי נ"מ • שיחה • כ"א בטבת ה'תשפ"ד 17:56 (IDT) 17:56, 2 בינואר 2024 (IST)
- אין עניין להעתיק "אין תמונה חופשית" רק תמונה אמיתית. מוטי ~ שיחה • כ"א בטבת ה'תשפ"ד • 17:54, 2 בינואר 2024 (IST)
- נכון, בויקי ראיתי שכתוב "אין תמונה חופשית", חשבתי להעתיק גם אצלנו שאין תמונה חופשית, למעשה זה כנראה מעתיק תמונה אחרת. טוב, תודה. למאי נ"מ • שיחה • כ"א בטבת ה'תשפ"ד 17:51 (IDT) 17:51, 2 בינואר 2024 (IST)
- כי זה מעתיק את התמונה הראשונה שמצא בפתיח. כאמור מאד פשוט לראות האם בויקי יש תמונה ראשית. מוטי ~ שיחה • כ"א בטבת ה'תשפ"ד • 17:48, 2 בינואר 2024 (IST)
כוכב למייבא!
| כוכב המייבאים | |
| על יבוא ללא גבול איך • שיחה ~ מייל • כ"ב בטבת ה'תשפ"ד. 22:07, 2 בינואר 2024 (IST) |
- גא"מ. פעילות מרשימה. מוטי ~ שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ד • 17:38, 3 בינואר 2024 (IST)
- גא"מ. מתפעל, מקנא, מעריך, מתפלא, המום, מפרגן, מהכמויות והחריצות ~ תכליתי • שיחה • כ"ג בטבת ה'תשפ"ד 18:23 (IDT) 18:23, 4 בינואר 2024 (IST)
- ג"א מצטרף להנ"ל, שכוייח! שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ז בטבת ה'תשפ"ד > 21:14, 7 בינואר 2024 (IST)
- הועבר לדף שיחה:הרב אהרן ברנדסדורפר#הרב אהרן ברנדסדורפר
תעביר את זה הלאה
מוקיר רבנן (שיחה) 14:46, 9 בינואר 2024 (IST)
- בהחלט, הצפה שלא נראתה תקופה ארוכה. מוטי ~ שיחה • כ"ח בטבת ה'תשפ"ד • 15:16, 9 בינואר 2024 (IST)
- רק מקווה שזה לא מפריע למעקב אחר השינויים. למאי נ"מ • שיחה • כ"ח בטבת ה'תשפ"ד 15:18 (IDT) 15:18, 9 בינואר 2024 (IST)
כוכב למייבא!
| כוכב המייבאים | |
| אתה מלמד אותנו על חריצות ללא פשרות, כל הכבוד!!
מעריך מאוד את חריצותך, יסודיותך, ונחמדותך!! המשך כך! אפרון (שיחה) 20:37, 9 בינואר 2024 (IST) |
מים בשבילך!
| שתה כוס מים ותירגע מיר (שיחה) 23:28, 16 בינואר 2024 (IST) |
בקשר לעריכה זו, למה שחזרת? אפרון (שיחה) 13:20, 22 בינואר 2024 (IST)
- @אפרון לא הבנתי את פשר העריכה, למה למחוק ערך שלם ולהשאיר אותו כהפניה (לאחמ"כ הבחנתי שכך זה גם בויקי, אתה יכול לבטל). למאי נ"מ • שיחה • י"ב בשבט ה'תשפ"ד 13:22 (IDT) 13:22, 22 בינואר 2024 (IST)
בוצע, למעשה יכלת לראות את תקציר העריכה שלו... אפרון (שיחה) 13:23, 22 בינואר 2024 (IST)
כוכב למייבא!
| כוכב המייבאים | |
| על הטיפול הנמרץ והמהיר בבקשות הייבוא, מה ששומר על אפקטיביות הבקשות. מלבד הייבוא הכללי. מוטי ~ שיחה • י"ג בשבט ה'תשפ"ד • 13:08, 23 בינואר 2024 (IST) |
- @מוטי תודה רבה! בעיקר התודה נתונה לך על שיפור תהליך הבקשה ברוב מקצועיות וכשרון. למאי נ"מ • שיחה • י"ג בשבט ה'תשפ"ד 17:49 (IDT) 17:49, 23 בינואר 2024 (IST)
- אכן, עכשיו אני מבין שעד היום הגיעו כל יום עשרות משתמשים אל ערכים לא מיובאים, ולא ידעו מה לעשות. איך • שיחה ~ מייל • י"ג בשבט ה'תשפ"ד. 17:53, 23 בינואר 2024 (IST)
בקשר לעריכה זו, אני מצטרף בכל הכוח למאבק, יחד ננצח!
איך • שיחה ~ מייל • י"ד בשבט ה'תשפ"ד. 22:13, 23 בינואר 2024 (IST)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| הגיע הזמן להעניק לך כוכב, אבל היה ממש קשה לבחור כוכב ספציפי...
כבר תקופה ארוכה שאני מתפעל מהחריצות שלך, התרומות שלך בתחום הייבוא עוזרות להצעיד את המכלול קדימה, ומשדרגות את האפקטיביות של בקשות ייבוא הערכים, והכל תוך שמירה על רמת הסינון הנדרשת. העבודה שלך מקצועית ויסודית, ונעשית תוך הקפדה על הכללים ובצמוד לדרישות האספקלריה. יש עוד הרבה מה לפרגן על הרוח הטובה, על עבודת הצוות, ועל פרגון מתמיד לכולנו. המשך לתרום בדרכך זו!! ליל"ט. אפרון (שיחה) 23:56, 24 בינואר 2024 (IST) |
- בדיוק עמדתי כעת בדף פה, וחשבתי לכתוב כמעט את כל מה שאפרון כתב, אך הסתפקתי אם מתאים אחרי שרק לפני יומיים כתבתי לך תודה. אבל אם כבר נכתב, אז אני מצטרף לכל מילה. איך • שיחה ~ מייל • ט"ו בשבט ה'תשפ"ד. 23:58, 24 בינואר 2024 (IST)
- תודה רבה!! אני פשוט מסמיק... איך אומר אפרון תמיד: תפסיקו לרדת עלי... @אפרון, תודה רבה על הליווי והתמיכה ו@איך תודה על הפרגון, תודה על האווירה הטובה שאתם משרים סביבכם לתועלת כולנו! למאי נ"מ • שיחה • ט"ו בשבט ה'תשפ"ד 00:05 (IDT) 00:05, 25 בינואר 2024 (IST)
- מקוה שהחופשה שלקחת בימים האחרונים היא זמנית. לא השארת לי תמונות להסיר :( מוקיר רבנן (שיחה) 14:38, 30 בינואר 2024 (IST)
- חופשה רשמית? לא הגשת בקשה לאישור. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ד • 14:41, 30 בינואר 2024 (IST)
- וגם אם תבקש, זה לא יאושר, אטיל ווטו.. איך • שיחה ~ מייל • כ' בשבט ה'תשפ"ד. 14:46, 30 בינואר 2024 (IST)
- חברים... תודה. איזו הרגשה טובה.... לא לקחתי חופשה רשמית, רק, הפעילות שלי אכן ירדה בימים האחרונים עקב בעיה טכנית במשרדי שלא נותנת לי את הגישה למכלול, ואני צריך לגשת לחדר"מ כדי להיכנס לאתר. מקווה שזה ייפתר בקרוב. ושוב תודה לכולכם!! למאי נ"מ • שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ד 15:56 (IDT) 15:56, 30 בינואר 2024 (IST)
- וגם אם תבקש, זה לא יאושר, אטיל ווטו.. איך • שיחה ~ מייל • כ' בשבט ה'תשפ"ד. 14:46, 30 בינואר 2024 (IST)
- חופשה רשמית? לא הגשת בקשה לאישור. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ד • 14:41, 30 בינואר 2024 (IST)
מייבא
לידיעתך אתה יכול לבקש הרחבת ההרשאה. מחכים לך... ואולם חי אני • שיחה • י"ט בשבט ה'תשפ"ד 14:05, 29 בינואר 2024 (IST)
טופל שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ט בשבט ה'תשפ"ד > 14:27, 29 בינואר 2024 (IST)
- נא להמנע ומייבוא ערכים טריים, בוודאי כאלה שמתנהלים לגביהם דיוני איחוד. תודה. שמש מרפא (שיחה) 22:33, 11 בפברואר 2024 (IST)
- שמש מרפא דיון האיחוד התחיל לאחר הייבוא, לא זכור לי שהיה תבנית בשעה שייבאתי. (אגב, ביזמתי ועפ"י הצעתי, המילים "בעבודה"/"לאחד" נצבעות).
- נא להמנע ומייבוא ערכים טריים, בוודאי כאלה שמתנהלים לגביהם דיוני איחוד. תודה. שמש מרפא (שיחה) 22:33, 11 בפברואר 2024 (IST)
למאי נ"מ • שיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד 22:38 (IDT) 22:38, 11 בפברואר 2024 (IST)
בקשר לעריכה זו, ?. אפרון (שיחה) 08:25, 11 בפברואר 2024 (IST)
- @אפרון טעות. ניסיתי לערוך עפ"י הפתיח אך שכחתי להוריד את הקטע הישן, סליחה. למאי נ"מ • שיחה • ב' באדר א' ה'תשפ"ד 12:31 (IDT) 12:31, 11 בפברואר 2024 (IST)
- אין צורך להתנצל, אגב שכחת גם לתקצר שזה מויקיפדיה.... אפרון (שיחה) 12:56, 11 בפברואר 2024 (IST)
בקשר לעריכה זו, ראה המכלול:קטגוריה#קִטְלוּג כפול, בהצלחה ~ תכליתי • שיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד 12:52 (IDT) 12:52, 12 בפברואר 2024 (IST)
חתימה
אם תוכל לשנות את חישוב הזמן בחתימתך לפורמט הזה {{ס:#זמןמ:xhxjj xjx xhxjY|+4 hours}} או משהו ברעיון, כך שהשעה לא תופיע כפול, זה מסבך את כלי התגובה. מוטי ~ שיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד • 18:36, 12 בפברואר 2024 (IST)
- @מוטי, אין בעיה, בשבילך... רק, לפני שאני משנה, תוכל להסביר קצת יותר לאיש הלא-טכני כמוני מה בדיוק הבעיה? למאי נ"מ • שיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד 18:43 (IDT) 18:43, 12 בפברואר 2024 (IST)
- חוצמזה, שעכשיו בדקתי ובחתימה שלי מופיע הפורמט הזה בדיוק. למאי נ"מ • שיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד 18:48 (IDT) 18:48, 12 בפברואר 2024 (IST)
- יש שני כלים שמאפשרים תגובה מהירה בדפי שיחה. 1. סקריפט 11 - דיונים נוחים. 2. בהעדפות > עריכה (כרגע צריך קודם להפעיל בהעדפות > בטא) הם מזהים סיום של תגובה לפי החתימה ומשהו בחתימה שלך לא עובד שם לפחות בחלק מהמקרים. אז אם מקובל עליך לשנות לקוד המדויק ששלחתי. מוטי ~ שיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד • 18:50, 12 בפברואר 2024 (IST)
- כאמור, אין לי שום בעיה לעשות את זה בשבילך, הבעיה שהמצב הנוכחי הוא כפי שביקשת, החתימה היא כבר בפורמט הזה. אולי יש לך פורמט אחר בשבילי? למאי נ"מ • שיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד 18:55 (IDT) 18:55, 12 בפברואר 2024 (IST)
- עכשיו? למאי נ"מ • שיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד (IDT) 19:45, 12 בפברואר 2024 (IST)
- נראה מצוין (חוץ מהמיקום של היום בחודש הלועזי אבל זה פחות בוער לי שתסדר). מוטי ~ שיחה • ד' באדר א' ה'תשפ"ד • 21:57, 12 בפברואר 2024 (IST)
- עכשיו? למאי נ"מ • שיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד (IDT) 19:45, 12 בפברואר 2024 (IST)
- כאמור, אין לי שום בעיה לעשות את זה בשבילך, הבעיה שהמצב הנוכחי הוא כפי שביקשת, החתימה היא כבר בפורמט הזה. אולי יש לך פורמט אחר בשבילי? למאי נ"מ • שיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד 18:55 (IDT) 18:55, 12 בפברואר 2024 (IST)
- יש שני כלים שמאפשרים תגובה מהירה בדפי שיחה. 1. סקריפט 11 - דיונים נוחים. 2. בהעדפות > עריכה (כרגע צריך קודם להפעיל בהעדפות > בטא) הם מזהים סיום של תגובה לפי החתימה ומשהו בחתימה שלך לא עובד שם לפחות בחלק מהמקרים. אז אם מקובל עליך לשנות לקוד המדויק ששלחתי. מוטי ~ שיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד • 18:50, 12 בפברואר 2024 (IST)
בבקשת ערך שלא קיים בוויקיפדיה
שים לב כי אתה יכול להוסיף את התבנית הבאה. {{לא קיים}} ואולם חי אני • שיחה • ד' באדר א' ה'תשפ"ד 13:40, 13 בפברואר 2024 (IST)
- @ואולם חי אני
למאי נ"מ • שיחה • ד' באדר א' ה'תשפ"ד (IDT) 17:27, 13 בפברואר 2024 (IST)
כוכב אספקלריה!
| כוכב אספקלריה | |
| יישר כח גדול לעריכה זו, טוב שיש כאלה שמסננים תוכן לא ראוי, ושוב שכויח! תהלים (שיחה) 14:57, 14 בפברואר 2024 (IST) |
אולם הדיונים
נערכה כאן (בפסקה מספרי טלפון במכלול) הצבעה? כפי שהבנתי זה דיון שלכל אחד יש זכות להשתתף (אני די חדש ואשמח אם תעזור לי להבין את החוקים)יואל נאמן • שיחה • י"ח באדר א' ה'תשפ"ד 12:48 (IDT) 12:48, 27 בפברואר 2024 (IST)
- @יואל נאמן, אם בעלי זכות הצבעה תוייגו אז כן, נערכה הצבעה. אבל עדיין, לא נראה לי שזו ממש הצבעה רשמית - יש מקום מיוחד בו נערכים ההצבעות הרשמיות - ולכן לא עברת על כלום עם הצבעתך, אך בכל זאת היה נצרך לציין שאין לך ז"ה. ראה כאן
למאי נ"מ • שיחה • י"ח באדר א' ה'תשפ"ד (IDT) 12:52, 27 בפברואר 2024 (IST)
- אפשר לערוך הצבעות גם באולם הדיונים, אבל זה במקביל לדיון שבו כל אחד רשאי להביע את דעתו גם ללא ז"ה. בהצבעות בדפי הצבעה רשמיים, ההצבעה מופרדת מהדיון והצבעות של משתמשים ללא זכות הצבעה מוצגות בפסקה נפרדת. מוטי ~ שיחה • י"ח באדר א' ה'תשפ"ד • 12:56, 27 בפברואר 2024 (IST)
- @מוטי, השאלה האם ההצבעה דנן הולכת לשנות את המדיניות באתר למאי נ"מ • שיחה • י"ח באדר א' ה'תשפ"ד (IDT) 12:59, 27 בפברואר 2024 (IST)
- לא הבנתי את השאלה, זו החלטה שקובעת מדיניות ברמה מסוימת. מוטי ~ שיחה • י"ח באדר א' ה'תשפ"ד • 13:13, 27 בפברואר 2024 (IST)
- מצויין. אז אם כן צריכים לציין למי יש ז"ה. למאי נ"מ • שיחה • י"ח באדר א' ה'תשפ"ד (IDT) 13:15, 27 בפברואר 2024 (IST)
- לא הבנתי את השאלה, זו החלטה שקובעת מדיניות ברמה מסוימת. מוטי ~ שיחה • י"ח באדר א' ה'תשפ"ד • 13:13, 27 בפברואר 2024 (IST)
כוכב לבלתי נראה!
| כוכב בלתי נראה | |
| על הייבוא הסיטונאי של דפי ההפניות - מה היינו עושים בלעדיך? עמנואל (שיחה) 16:53, 29 בפברואר 2024 (IST) |
בקשר לעריכה זו, מעדכן? ~ תכליתי • שיחה • כ"ג באדר א' ה'תשפ"ד 18:19 (IDT) 18:19, 3 במרץ 2024 (IST)
- ובכלל, כתבת שאתה בחופשה, לא? איך • שיחה ~ מייל • כ"ד באדר א' ה'תשפ"ד. 00:46, 4 במרץ 2024 (IST)
- @תכליתי, כדי לעדכן דף פירושונים לא צריך להיות מעדכן, ו@איך אם אני בחופשה אסור לי קצת לעזור?
למאי נ"מ • שיחה • כ"ה באדר א' ה'תשפ"ד (IDT) 17:39, 5 במרץ 2024 (IST)
שלום!!
איך • שיחה ~ מייל • כ"ו באדר א' ה'תשפ"ד. 21:02, 5 במרץ 2024 (IST)
מזל טוב
מ ז ל
ט ו ב ! לרגל שינוי הרשאותיך,
עכשיו אנחנו רגועים ... ואולם חי אני • שיחה • כ"ז באדר א' ה'תשפ"ד 17:00, 7 במרץ 2024 (IST)
- אכן, כוחות חדשים מגיעים.. מזל טוב, בברכה לעשייה פורייה ונעימה!! איך • שיחה ~ מייל • כ"ז באדר א' ה'תשפ"ד. 17:48, 7 במרץ 2024 (IST)
כוכב עם חתיכת לב!
| כוכב המסורים | |
- הגדה של פסח, תודה. אין לי בוט, המחשב שלי כבר התעייף לגמרי, מסכן...
למאי נ"מ • שיחה • כ"ח באדר א' ה'תשפ"ד (IDT) 20:07, 7 במרץ 2024 (IST)
- הגדה של פסח, תודה. אין לי בוט, המחשב שלי כבר התעייף לגמרי, מסכן...
מעדכן
| שלום למאי נ"מ/ארכיון 1,
כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"מעדכן". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "המכלול:מעדכן". ההרשאה מעניקה לך את האפשרות לעדכן ערכים באמצעות הסקריפטים המיועדים לכך. חשוב מאוד להקפיד בעת עדכון ערכים על הכללים דלהלן:
שים לב כי ההרשאה נועדה למטרת תחזוקה שוטפת ועדכון ערכים, אי שימוש בהרשאה, או שימוש בה שלא למטרה לשמה היא מיועדת, תביא לשלילת ההרשאה, בברכה. |
שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ח באדר א' ה'תשפ"ד > 00:08, 8 במרץ 2024 (IST)
בקשר לעריכה זו, תודה רבה, ותציין שהיה שמירה על העריכות, שלא נבהל😜 יהודה פיש (שיחה) 13:21, 11 במרץ 2024 (IST)
- @יהודה פיש אני לא זוכר שאכן שמרתי על עריכות, אם משהו נדרס תשחזר ידנית. למאי נ"מ • שיחה • א' באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 13:23, 11 במרץ 2024 (IST)
- משתמש:למאי נ"מ תבדוק את זה אתה, יש שם הרבה עריכות שנעשו במכלול, קשה לי לעבור על זהיהודה פיש (שיחה) 13:30, 11 במרץ 2024 (IST)
- למאי נ"מ אני לא רוצה להעביר ביקורת אך שים לב, זה היה די מורכב ושיחזרתי רק את העריכות הבסיסיות שנעשו כאן. ואולם חי אני • שיחה • א' באדר ב' ה'תשפ"ד 15:08, 11 במרץ 2024 (IST)
- @ואולם חי אני, אין שום בעיה, רק להבא כדאי לשים תבנית נב"מ כך אני יותר שם לב. למאי נ"מ • שיחה • א' באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 16:11, 11 במרץ 2024 (IST)
- @למאי נ"מ אני יחד איתך על הגל... ואולם חי אני • שיחה • א' באדר ב' ה'תשפ"ד 16:13, 11 במרץ 2024 (IST)
- @למאי נ"מ, @ואולם חי אני, שימו ♥️ שבערכים תורנים אין כמעט את התבנית {נבמ}.יהודה פיש (שיחה) 17:26, 11 במרץ 2024 (IST)
- ובכל ערך תורני, ע"פ רוב עדיף לא לעדכן כלל - מלעדכן בהסרת עריכות משמעותיות (כמובן שאפשר לראות כל פעם) איך • שיחה ~ מייל • א' באדר ב' ה'תשפ"ד. 17:47, 11 במרץ 2024 (IST)
- איך צודק לגמרי. בכל עדכון של ערך תורני חובה להתייחס כאילו יש תבנית נב"מ אא"כ ראית בגרסאות קודמות שהוא לא נערך מקומית או שהעריכות לא חשובות. זה כלל בסיסי. מוטי ~ שיחה • א' באדר ב' ה'תשפ"ד • 17:52, 11 במרץ 2024 (IST)
- וגם כתוב איך • שיחה ~ מייל • א' באדר ב' ה'תשפ"ד. 17:58, 11 במרץ 2024 (IST)
- מוטי ברור. השאלה היא האם לכן, בדווקא לא צריך לשים נב"מ או שזה בשביל לחסוך בעבודה... ואולם חי אני • שיחה • א' באדר ב' ה'תשפ"ד 19:16, 11 במרץ 2024 (IST)
- לא, אבל זה לא פוטר את המעדכן. מוטי ~ שיחה • א' באדר ב' ה'תשפ"ד • 19:18, 11 במרץ 2024 (IST)
- מוטי ברור. השאלה היא האם לכן, בדווקא לא צריך לשים נב"מ או שזה בשביל לחסוך בעבודה... ואולם חי אני • שיחה • א' באדר ב' ה'תשפ"ד 19:16, 11 במרץ 2024 (IST)
- וגם כתוב איך • שיחה ~ מייל • א' באדר ב' ה'תשפ"ד. 17:58, 11 במרץ 2024 (IST)
- איך צודק לגמרי. בכל עדכון של ערך תורני חובה להתייחס כאילו יש תבנית נב"מ אא"כ ראית בגרסאות קודמות שהוא לא נערך מקומית או שהעריכות לא חשובות. זה כלל בסיסי. מוטי ~ שיחה • א' באדר ב' ה'תשפ"ד • 17:52, 11 במרץ 2024 (IST)
- @למאי נ"מ אני יחד איתך על הגל... ואולם חי אני • שיחה • א' באדר ב' ה'תשפ"ד 16:13, 11 במרץ 2024 (IST)
- @ואולם חי אני, אין שום בעיה, רק להבא כדאי לשים תבנית נב"מ כך אני יותר שם לב. למאי נ"מ • שיחה • א' באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 16:11, 11 במרץ 2024 (IST)
- למאי נ"מ אני לא רוצה להעביר ביקורת אך שים לב, זה היה די מורכב ושיחזרתי רק את העריכות הבסיסיות שנעשו כאן. ואולם חי אני • שיחה • א' באדר ב' ה'תשפ"ד 15:08, 11 במרץ 2024 (IST)
- משתמש:למאי נ"מ תבדוק את זה אתה, יש שם הרבה עריכות שנעשו במכלול, קשה לי לעבור על זהיהודה פיש (שיחה) 13:30, 11 במרץ 2024 (IST)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| כפשוטו, שרגא > השתתפו >> שיחה > ב' באדר ב' ה'תשפ"ד > 08:39, 12 במרץ 2024 (IST) |
- גם אני מצטרף להנ"ל
יהודה פיש (שיחה) 09:33, 12 במרץ 2024 (IST)
- @שרגא, @יהודה פיש, תודה רבה לכם. חרוץ, מה הוא - אומר. למאי נ"מ • שיחה • ב' באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 12:18, 12 במרץ 2024 (IST)
הפניות כפולות
מעדכן שיש בוט שמטפל בזה פעמיים בשבוע, לא שאתה לא יכול לטפל במקרים מזדמנים אבל לא דחוף. מוטי ~ שיחה • ג' באדר ב' ה'תשפ"ד • 15:50, 13 במרץ 2024 (IST)
- בסדר, פשוט נתקלתי בזה. למאי נ"מ • שיחה • ג' באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 15:52, 13 במרץ 2024 (IST)


