לדלג לתוכן

שיחת משתמש:מוטי/ארכיון 1

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת מוטי בנושא בקשות דרך לשונית "עוד"

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

Skip to top
Skip to bottom

עדכון האחרון לערך הסנהדרין החדשה - מחק חצי מהערך

בכוונה?

קבלת

תכליתי אחרי שראיתי שיש שם כבר למעלה מ-100 נושאים החלטתי להתחשב קריצה. מוטי ~ שיחה • י"א בחשוון ה'תשפ"ד • 16:43, 26 באוקטובר 2023 (IDT)

תתחדש! איךשיחהי"א בחשוון ה'תשפ"ד. 17:27, 26 באוקטובר 2023 (IDT)

עריכה מקבילה בויקיפדיה

שלום מוטי

ראיתי שביטלת לי עריכה, אך לא הבנתי את הנימוק?

האם יש בעיה כלשהי להכניס תוכן בוויקפדיה ופה במקביל? עברתי עם הערך שוב לפני שהכנסתי לכאן ושיניתי אותו מעטו כדי שיתאים. מקצועי (שיחה) 17:54, 26 באוקטובר 2023 (IDT)

@מקצועי אני מניח שידוע לך שהמכלול מבוסס בעיקרו על ויקיפדיה, בהתאם נוצרו כללים ונהגים איך ומה מייבאים מויקיפדיה, אחד מהם הוא שיש צורך לקבל הרשאה כדי לבצע עדכון או יבוא מוויקיפדיה. מוטי ~ שיחה • י"ד בחשוון ה'תשפ"ד • 11:39, 29 באוקטובר 2023 (IST)

דריסת עריכות מקומיות

- הועבר מהדף שיחת משתמש:מוטי בוט

שמתי לב כמה פעמים שבעדכון תבניות אתה דורס תוכן מקומי. ראה למשל תבנית:הרבנים הראשיים לאנגליה. אביר על סוס (שיחה) 21:04, 29 באוקטובר 2023 (IST)

@אביר על סוס תודה על ההערה! מצאת עוד פעמים?
זה סקריפט די אוטומטי, אבל אני משתדל לבדוק תבניות שנראות לי בסבירות גבוהה עם עריכה מקומית, זו התפספסה לי. מוטי ~ שיחה • ט"ו בחשוון ה'תשפ"ד • 22:08, 29 באוקטובר 2023 (IST)
אני שם לב רק בתבניות שאני עוקב אחריהם. אני אתן לך כלל אצבע, כל תבנית שיש בה שמות רבנים והיא עברה התאמה למכלול, דהיינו, הכנסת שם התואר לשם הערך (כדי שהשם יופיע בהדגשה בערכו), אזי עדכון אוטומטי מחזיר את המצב לקדמותו. ראה למשל: תבנית:רבני ישיבת חברון (כנסת ישראל). אביר על סוס (שיחה) 11:27, 30 באוקטובר 2023 (IST)
כמובן. שאלתי האם פגשת קטגוריות נוספות של עריכות בתבניות, שחשוב לשים לב אליהן? מוטי ~ שיחה • ט"ו בחשוון ה'תשפ"ד • 17:20, 30 באוקטובר 2023 (IST)

- סוף העברה

כוכב לדיפלומט!

כוכב הדיפלומטים
מהלב!... ללא מילים. ~ תכליתישיחה • י"ח בחשוון ה'תשפ"ד 13:44 (IDT) 13:44, 2 בנובמבר 2023 (IST)
תודה מוטי ~ שיחה • י"ח בחשוון ה'תשפ"ד • 14:48, 2 בנובמבר 2023 (IST)

כוכב נאמן!

כוכב הנאמנים
על מאור מקלדת ללא סוף!! איךשיחה ~ מיילכ"ח בחשוון ה'תשפ"ד. 22:37, 11 בנובמבר 2023 (IST)
תודה מוטי ~ שיחה • כ"ח בחשוון ה'תשפ"ד • 23:04, 11 בנובמבר 2023 (IST)
אגב בדיקת תמונות‏ התמונה בכוכב הזה הוא בעייתי? (הסמקה סליחה! ממוטי על השימוש בדף שיחה שלו) אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 23:49, 11 בנובמבר 2023 (IST)
לא. מקוהשיחה • כ"ח בחשוון ה'תשפ"ד 06:48 (IDT)
@אלי נדב, זה חסום? שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ח בחשוון ה'תשפ"ד > 15:22, 12 בנובמבר 2023 (IST)
זה היהה חסום עכשיו זה כבר נפתח תודה אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 09:04, 13 בנובמבר 2023 (IST)

ביאור

האם יש אפשרות (טכנית בלי להכנס אם זה נצרך או לא) לקשר פעמיים לאותו ביאור וכן השאלה לגבי הערת שוליים תודה אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 09:14, 13 בנובמבר 2023 (IST)

כן, באמצעות שימוש בפרמטר שם. דוגמה ראה בתבנית:הערה. מוטי ~ שיחה • כ"ט בחשוון ה'תשפ"ד • 10:22, 13 בנובמבר 2023 (IST)

כוכב מתוקשר!

כוכב תקשורתי
על העדינות, הנחמדות, התקשורתיות והמידות התרומיות. לב זהב יש לך! ירבו כמותך! ~ תכליתישיחה • כ"ט בחשוון ה'תשפ"ד 18:15 (IDT) 18:15, 13 בנובמבר 2023 (IST)
אני מבין שהחלטת להשלים לי פערים קריצה. מוטי ~ שיחה • כ"ט בחשוון ה'תשפ"ד • 18:25, 13 בנובמבר 2023 (IST)
גם. וגם לגלות את מצפוני ליבי. שאני מעריך אותך. ~ תכליתישיחה • כ"ט בחשוון ה'תשפ"ד 18:28 (IDT) 18:28, 13 בנובמבר 2023 (IST)
מוטי, מה הסוד? מה הגורם של כל הלייקים? מה אי צריך לעשות גם לקבל?... איךשיחה ~ מיילכ"ט בחשוון ה'תשפ"ד. 19:12, 13 בנובמבר 2023 (IST)

שמואל הנביא

מתאים להוסיף לדיון את שמואל הנביא שערכו הוא רק שמואל? מוקיר רבנן (שיחה) 15:34, 22 בנובמבר 2023 (IST)

לכאורה אפשר. אבל זה יהיה כבר דיון כללי על ערכי אישים בתנ"ך. מוטי ~ שיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ד • 17:54, 22 בנובמבר 2023 (IST)

כוכב לאיש הטכני!

כוכב טכני
על השכלולים בבוט, המורה על שעות של מחשבה! איךשיחה ~ מיילט"ו בכסלו ה'תשפ"ד. 13:57, 28 בנובמבר 2023 (IST)
תודה. לא מדובר על משהו דרמטי. מוטי ~ שיחה • ט"ו בכסלו ה'תשפ"ד • 14:53, 28 בנובמבר 2023 (IST)
ומה שלא דרמטי? (וסתם ככה, זה הזדמנות על הבלתי נראים) איךשיחה ~ מיילט"ו בכסלו ה'תשפ"ד. 15:28, 28 בנובמבר 2023 (IST)

תודה. להטריח שוב...?

תודה ששייכת את קטגוריה:רבנים משנות ה'ש' ה'ת' לקטגוריה:רבנים לפי תקופה. האם תוכל לעשות זאת גם בקטגוריה:רבנים משנות ה'ר' ה'ש'? ניסיתי ולא הצלחתי. תודה פלאלמוני (שיחה) 22:05, 4 בדצמבר 2023 (IST)

אני רואה שמקוה כבר טיפל. להבא יש הדרכה מפורטת בהמכלול:קטגוריה#הכללת ערך בקטגוריה. תוכל גם להפעיל את גאדג'ט HotCat בפסקת קטגוריות בהעדפות ← גאדגטים, זה מוסיף אפשריות לעריכת קטגוריות ישירות ממצב צפיה. מוטי  ~ שיחה • כ"ב בכסלו ה'תשפ"ד • 11:40, 5 בדצמבר 2023 (IST)
@ואם עם כל זאת לא תבין, אתה יכול לשאול, ונשמח לעזור לעריכותיך המועילות! איךשיחה ~ מיילכ"ב בכסלו ה'תשפ"ד. 14:09, 5 בדצמבר 2023 (IST)
למרבה הפלא ניסיתי לשייך את רבנים משנות ה'ק' - ה'ר' לקטגוריה, ועדיין (!) לא הצלחתי.... פלאלמוני (שיחה) 18:01, 5 בדצמבר 2023 (IST)
@נראה שכבר הלך לך. לא? איךשיחה ~ מיילכ"ב בכסלו ה'תשפ"ד. 19:39, 5 בדצמבר 2023 (IST)
אכן. תודה. פלאלמוני (שיחה) 19:43, 5 בדצמבר 2023 (IST)

תבנית:שבועות

בקשר לעריכה זו, האם תוכל לאלפני בינה פעם לתמיד, מה המדיניות בתבניות, האם הסדר הוא לפי האלפבית או לפי הכרונולוגיה? לפעמים אני רואה כך ולפעמים כך. למאי נ"משיחה • כ"ד בכסלו ה'תשפ"ד 21:30 (IDT) 21:30, 6 בדצמבר 2023 (IST)

אה. לא חשבתי שסדרת לפי א"ב, ההגיון אומר שדוד המלך אמור להופיע לפני הבעש"ט וראב"א. בכללי אני חושב שכרונולוגי עדיף, אבל לא תמיד יש כזה סדר. כלומר, זו דעתי לא ידועה לי מדיניות נהוגה. מוטי ~ שיחה • כ"ד בכסלו ה'תשפ"ד • 09:37, 7 בדצמבר 2023 (IST)

המשך הנושא

דף השיחה שלך אינה דף זרימה, כך שאוכל להציג לך כאן את הקוד שהכנסתי, ותוכל לראות ב קוד מקור מהו, ולהסביר לי מה טיבו שגורם למה שגורם. ••• נאר אמונהשיחהדפי משנה שליכתוב לי • כ"ז בכסלו ה'תשפ"ד • 12:48, 10 בדצמבר 2023 (IST)

טוב שעברת לכאן א. זה הקוד לחתימה שלך העתק מקוד מקור: והיה ברכה ב. אתה השתמשת בס:שם התבנית שמכליל את כל התבנית, הבעיות הן 2: אחת שלפי הכללים לא משתמשים בתבניות בחתימה כדי למנוע מצב של דפי שיחה שנטענים באיטיות בגלל עשרות תבניות שיופיעו בהן. שניה שכאמור הטמעת את התבנית ולא רק הכללת. מוטי ~ שיחה • כ"ז בכסלו ה'תשפ"ד • 12:53, 10 בדצמבר 2023 (IST)

מ ז ל ט ו ב !

לנו, על המפעיל החדש, בהצלחה!! אפרון (שיחה) 22:53, 12 בדצמבר 2023 (IST)

איזו שמחה!! מזל טוב!! איךשיחה ~ מיילא' בטבת ה'תשפ"ד. 23:37, 12 בדצמבר 2023 (IST)
לענ"ד, אמורים לשים תבנית מזל טוב בכל דפי המשתמשים במכלול, לא רק בשלך! מזל טוב לנו ובהצלחה לך! "לך בכוחך זה והושעת את ישראל" מוקיר רבנן (שיחה) 08:14, 13 בדצמבר 2023 (IST)
וואו מוטי, מזל טוב!! למאי נ"משיחה • א' בטבת ה'תשפ"ד 13:10 (IDT) 13:10, 13 בדצמבר 2023 (IST)
שתזכה להפיק תועלת רב בס"ד ~ תכליתישיחה • ב' בטבת ה'תשפ"ד 13:39 (IDT) 13:39, 14 בדצמבר 2023 (IST)
תודה! מוטי ~ שיחה • ה' בטבת ה'תשפ"ד • 23:05, 16 בדצמבר 2023 (IST)

ויקיטקסט

אני ממשיך את הדיון כאן.

לא הבנתי את דבריך העמוקים, אני די חדש. תוכל להסביר לי ולהדגים איפה טעיתי ומה צריך לעשות? ומה התכוונת בקשר לאשף התבניות וכו'? שוחר צדק (שיחה) 11:58, 15 בדצמבר 2023 (IST)

מתנצל, חששתי שאני לא מספיק ברור. אין לי פנאי היום, לכאורה במוצ"ש, אפשר גם במייל אם תרצה. בגדול הרעיון הוא שלא כל התבניות בדיוק באותו מבנה, לתבניות שמקשרות לשיתופתא יש מבנה די זהה (בבלי, תנ"ך ודומותיהן). מוטי ~ שיחה • ג' בטבת ה'תשפ"ד • 13:27, 15 בדצמבר 2023 (IST)

עדיין

לא קיבלתי תשובה לשאלתי ( על הוראות כמה מהמפעילים לערוך רק בערכי קודש ושמי שכותב רק בדפי שיחה אין מקומו.... ! )

האם הערה על חומר חסר בדפי חול כן אפשר להשאיר אשמח לשמוע ( גם ) ממך תשובה ?

ובינתיים אעיר

( אם התשובה שלילית אחדל [ כמעט ? ] כליל משימוש בדפי שיחה בל''נ )


בערך כווית וערך אמירי כווית חסר האמיר האחרון / השניים האחרונים וכן חסר קישור ופסקה בערך עצמו לזה

וכן חסר בערך זה ;


יחסי ישראל כווית

( וגם בערכי מדינות אחרות חסר ערכים מקבילים )

ולכל הנ''ל ישנם ערכים ערכים נפרדים זברה (שיחה) 22:57, 16 בדצמבר 2023 (IST)

בדרך כלל הפתרון הוא לבקש עדכון דרך לשונית שבראש הערכים, כי בדרך כלל בוויקיפדיה הערך כבר כולל את המידע הנצרך. במקרה שהעדכן לא עזר, תלוי כמה המידע חשוב.
אם אפשר לא לחלק את התגובות להרבה שורות זה מאד מכביד, במקום זה להשתמש בנקודה. מוטי ~ שיחה • ה' בטבת ה'תשפ"ד • 23:03, 16 בדצמבר 2023 (IST)

מה דעתך

על זה? ••• נאר אמונהשיחהדפי משנה שליכתוב לי • ז' בטבת ה'תשפ"ד • 12:59, 19 בדצמבר 2023 (IST)

הגבתי, להבא, תוכל באמצעות ליצה על קישור קבוע באפשרויות בשורת הכותרת, לקשר קישור פנימי לנושא. מוטי ~ שיחה • ז' בטבת ה'תשפ"ד • 13:04, 19 בדצמבר 2023 (IST)

מחיקת הערך הרב אברהם דב טברסקי (מונסי)

היא מחיקה לא חוקית כלל. היו שני הבהרות חשיבות על ידי @תהלים ו@נאר אמונה, אתה מתעלם מזה ללא סיבה, אין בכוחך כמפעיל להחליט על מחיקת ערך ללא דיון מחיקה, אני דורש הסבר מדויק. בעלי זכות הצבעה חוו דעתכם: שיחה:הרב אברהם דב טברסקי (מונסי) ~ תכליתישיחה • ז' בטבת ה'תשפ"ד 15:33 (IDT) 15:33, 19 בדצמבר 2023 (IST)

האמת שהמקום הוא בדף שיחת הערך אבל אני מבין שאתה לא רוצה להלהיט את הרוחות, יפה. לגוף שאלתך, נטען שהוא כעין אדמו"ר לא משהו שמזכה בחשיבות. אציין שהמחיקה נעשתה על דעת המפעילים האחרים. מוטי ~ שיחה • ז' בטבת ה'תשפ"ד • 15:36, 19 בדצמבר 2023 (IST)
נטען על ידי תהלים שמדובר באיש מפורסם. ~ תכליתישיחה • ז' בטבת ה'תשפ"ד 15:37 (IDT) 15:37, 19 בדצמבר 2023 (IST)
התגובה שלו לא מבהירה שיש רמת פרסום שמצדיקה ערך ללא קריטריונים נוספים. מוטי  ~ שיחה • ז' בטבת ה'תשפ"ד • 15:49, 19 בדצמבר 2023 (IST)
הוא לא צריך לכתוב בדיוק כמה ומה. אם בז"ה טוען על פרסום זה הבהרה. מה גם שלהבהרה שלי הצטרף נאר אמונה. ~ תכליתישיחה • ז' בטבת ה'תשפ"ד 15:50 (IDT) 15:50, 19 בדצמבר 2023 (IST)
לא כל פרסום מצדיק ערך, רק משהו חריג. מוטי ~ שיחה • ז' בטבת ה'תשפ"ד • 15:54, 19 בדצמבר 2023 (IST)
מראה מקום? ~ תכליתישיחה • ז' בטבת ה'תשפ"ד 15:55 (IDT) 15:55, 19 בדצמבר 2023 (IST)
המכלול:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים לא כתוב מפורש אבל ברור מההגדרות המופיעות בו. מוטי ~ שיחה • ז' בטבת ה'תשפ"ד • 16:03, 19 בדצמבר 2023 (IST)
לא רואה משהו שכתוב שם שלא מגדיר את הערך לחשיבות, אם יש פרסום יש חשיבות. הערך עבר דיון והובהר על ידי שני מכלולאים. לא רואה סיבה לפקפוק. מקסימום אפשר לפתוח דיון מחיקה. @ספרא קראת את הדיון?
בכל ערך יש ביד כל אחד לטעון שאין חשיבות, לכן פותחים דיון ואם יש הבהרה אז הערך נשאר, אם מישהו רוצה אז הוא פותח בהצבעת מחיקה, כמו שעשו כבר, זה לא בעיה. ~ תכליתישיחה • ז' בטבת ה'תשפ"ד 16:42 (IDT) 16:42, 19 בדצמבר 2023 (IST)
לא כל טענה חשוב כי... מהווה הבהרה, במיוחד אם זה לא מבוסס על נתנים ברורים. אם המפעילים חושבים שלא הובהרה חשיבות, הם צריכים למחוק ואין להם שיקול דעת. מוטי ~ שיחה • ז' בטבת ה'תשפ"ד • 17:11, 19 בדצמבר 2023 (IST)
קראתי את הדיון לפני המחיקה, חיוויתי את דעתי בפרטי שאין כאן הבהרת חשיבות. ספרא - שיחה 00:56, 25 בדצמבר 2023 (IST)
ברוך שובך רבינו ספרא הגדול!. מתגעגעים ! ! !. צריך אותך!, אתה חסרררר. ~ תכליתישיחה • י"ג בטבת ה'תשפ"ד 00:58 (IDT) 00:58, 25 בדצמבר 2023 (IST)
אכן, כל מילה מדויק. מתגעגעים. איךשיחה ~ מיילי"ג בטבת ה'תשפ"ד. 01:02, 25 בדצמבר 2023 (IST)

הדיון היה

חדש לגמרי על הסגנון בגלל תגובתו צ׳ זברה (שיחה) 18:59, 21 בדצמבר 2023 (IST)

קשה לי להבין רמזים, אם אתה לא רוצה לפרט כאן אפשר לשלוח לי מייל. מוטי ~ שיחה • י' בטבת ה'תשפ"ד • 22:14, 21 בדצמבר 2023 (IST)

ר' יעקב אייזנבאך

בערך ר' יעקב אייזנבאך לאחר עריכה מחודשת בס"ד, הסרתי את ההודעה על הצורך בשכתוב. בברכה הגדה של פסח (שיחה) 01:18, 29 בדצמבר 2023 (IST)

כוכב לחרוץ!

כוכב החריצות
מאז שנהיית מפעיל מערכת רשמי, הענינים התחילו לזוז, הבקשות מהמפעילים מתבצעות במהירות ומקצועיות, רואים שהתווסף כח חזק למערכת. בברכת המשך תפעול מקצועי, עניני, דיפלומטי ואדיב! ידידך עז ~ תכליתישיחה • י"ט בטבת ה'תשפ"ד 16:53 (IDT) 16:53, 31 בדצמבר 2023 (IST)
אכן, כל מילה נכונה! איךשיחה ~ מיילי"ט בטבת ה'תשפ"ד. 16:54, 31 בדצמבר 2023 (IST)

קו תוכן

האם זה תקני להוסיף בערך (תחת 'לקריאה נוספת') קו תוכן בנשוא הערך ? תודה רבה! הגש"פ (שיחה) 00:05, 3 בינואר 2024 (IST)

@הגדה של פסח לא מקובל. מוטי ~ שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ד • 00:06, 3 בינואר 2024 (IST)
הוספתי כאן בהער"ש, מקווה שזה בסדר. הגש"פ (שיחה) 01:27, 12 בינואר 2024 (IST)


תעביר את זה הלאה

רציתי לומר לך תודה!
סיבה: סמל ודוגמא להתנהלות הממשק בין מפעילי המערכת למכלולאים
נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{רציתי לומר לך תודה|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}

מוקיר רבנן (שיחה) 14:41, 9 בינואר 2024 (IST)

כל מילה מדויק!, אבל לא רק בין ממשק, סמל לכל מכלולאי. איךשיחה ~ מיילכ"ח בטבת ה'תשפ"ד. 15:40, 9 בינואר 2024 (IST)

בקלווה בשבילך!

כליטאי כדאי לנסות טעמים חדשים פילוסוף (שיחה) 16:22, 9 בינואר 2024 (IST)

תאכל

[[1]] בתאבון
לא לכעוס פילוסוף (שיחה) 16:34, 9 בינואר 2024 (IST)
לא כעסתי, המכלול לא נועד לשמש כאתר ניסויים או תעסוקה. נראה שיש לך מה לתרום בצורה יעילה וחבל. מוטי ~ שיחה • כ"ח בטבת ה'תשפ"ד • 16:36, 9 בינואר 2024 (IST)
@פילוסוף, הגעת לכתובת הלא נכונה. מוטי לא כועס ולא יכעס אף פעם. בבקשה תתנצל ממפעיל מערכת שעובד ללא מש"ב למען המכלול. מצפה להתנצלות. המוחה בכאב. ~ תכליתישיחה • כ"ח בטבת ה'תשפ"ד 16:49 (IDT) 16:49, 9 בינואר 2024 (IST)

תודה רבה !

הגדה של פסח (שיחה) 00:12, 16 בינואר 2024 (IST)

בשמחה! מוטי ~ שיחה • ו' בשבט ה'תשפ"ד • 17:29, 16 בינואר 2024 (IST)

מחיקת הנושא של להחזיר טהרה ליושנה .

למה למחוק את הנושא .

למה למחוק את האמת .

ברור שדין ז נקיים הוא מנהג וכדברי רבא בגמרא ודינו להבטל מצד התקלות החמורות שהוא גורם .

למה למחוק בגלל שלא נראה לך . תן לאנשים את המידע ויעשו איתו מה שהם רוצים . בן חורין (שיחה) 12:48, 18 בינואר 2024 (IST)

באנציקלופדיה לא כותבים מה שברור לך, אלא תכנים קיימים וידועים בציבור. המשך ניסיון להחדרת תכנים על בסיס דעות אישיות לא קביל באתר. מוטי ~ שיחה • ח' בשבט ה'תשפ"ד • 12:56, 18 בינואר 2024 (IST)
נושא להחזיר טהרה ליושנה הוא תוכן קיים וידוע בציבור . בבקשה תחפש באינטרנט. להחזיר טהרה ליושנה
המחיקה שלך היא מחיקה על בסיס דעות אישיות בן חורין (שיחה) 13:30, 18 בינואר 2024 (IST)
ואם כדבריך . למה למחוק את דברי רבא שחולק על אביי בגמרא שזהו מנהג ולא הלכה פסוקה ? בן חורין (שיחה) 13:34, 18 בינואר 2024 (IST)

תואר

האם יש במכלול קווי מדיניות להוספת תואר 'רבי' לנשוא ערך ? תודה, הגדה של פסח (שיחה) 14:50, 18 בינואר 2024 (IST).

המכלול:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים#תארים בשמות ערכי רבנים. בקשר לשאלתך השנייה אין לי מושג, חסימת תמונות שייכת לנטפרי. מוטי ~ שיחה • ח' בשבט ה'תשפ"ד • 16:33, 18 בינואר 2024 (IST)
רק רב/אדמו"ר נחשב ל'אישיות תורנית', או גם בעל תפילה (יעקב אייזנבך) ? הגדה של פסח (שיחה) 17:04, 18 בינואר 2024 (IST)
רק רב וכל תפקיד תורני ברעיונו. מוטי ~ שיחה • ח' בשבט ה'תשפ"ד • 17:18, 18 בינואר 2024 (IST)
אגב, למה חלק מהתמונות כאן חסומות לצפיה במצב עריכה, זה קשור לנטפרי ?

בדיקת תמונות

לו היתה תמונה שלך בדף משתמש שלך, התגובה שליהיתה: אין בעיה, נסה לשלוח לבדיקה חוזרת, :) מוקיר רבנן (שיחה) 14:31, 30 בינואר 2024 (IST)

יש בו יותר מתמונה אחת... מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ד • 14:34, 30 בינואר 2024 (IST)
סליחה אני רואה שמדובר על תמונה שלי, לא יודע על סמך מה קבעת שאין בעיה. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ד • 14:35, 30 בינואר 2024 (IST)

דרוש מקור

תודה על עריכתך ברבי חייא בקישור ששלחת לי לא ברור לי איך עושים טעון מקור יתכן וחשוב וכדאי להשאיר את הפרט הזה בענין האר"י כדי שלא יבוא אחד ויאמר שהמקור הוא מהאר"י כי האר"י רק גילה מקום הקברמשך חכמה (שיחה) 11:37, 2 בפברואר 2024 (IST) הערכה ותודה רבה מאוד

שמים תבנית {{מקור}}. באופן כללי כדי להכיר את השימוש בקוד ויקי אפשר לקרוא את משתמש:איסתרק/למצוא ידיים ורגליים. ההערות נועדו להוסיף מידע או מקורות לקורא, לא הערות על הכתוב, אם אתה רוצה פתח נושא בדף השיחה ותייג שם מכלולאים פעילים. מוטי ~ שיחה • כ"ג בשבט ה'תשפ"ד • 13:35, 2 בפברואר 2024 (IST)
@תיוג. מוטי ~ שיחה • כ"ג בשבט ה'תשפ"ד • 13:36, 2 בפברואר 2024 (IST)

כוכב לאיש הטכני!

כוכב טכני
למומחה שכמעט ואין כמוהו! איךשיחה ~ מיילכ"ח בשבט ה'תשפ"ד. 19:48, 7 בפברואר 2024 (IST)
אתה ממעיט בעשייתו, מוטי הוא יחיד ומיוחד, חרוץ מאין כמוהו, אהוב על כולם, עוזר כל הזמן, והכל במאור מקלדת ובשיח נעים ענייני ומקצועי. ייש"כ ענק!!
ללא ספק קיבלנו מפעיל ראוי ביותר... אפרון (שיחה) 20:05, 7 בפברואר 2024 (IST)
הסמקה מוטי ~ שיחה • כ"ט בשבט ה'תשפ"ד • 21:50, 7 בפברואר 2024 (IST)
@מוטי, זה היה ממש מקצת שבחו, באמת אתה אלוף. אפרון (שיחה) 21:58, 7 בפברואר 2024 (IST)
גם אני מצטרף, בדיוק תכננתי גם להניח לך כוכב...אז תודה על הזמינות, החריצות והצניעות. שוחר צדק (שיחה) 22:06, 7 בפברואר 2024 (IST)
לכתוב את הכל ממילא לא אפשרי, אז כתבתי את מה שהוציא אותי מהכלים, אכן - השאר נשאר עליך.. איךשיחה ~ מיילכ"ט בשבט ה'תשפ"ד. 22:26, 7 בפברואר 2024 (IST)

הערך של מגדל בבל

מה תגידו לו השאיר תבנית שם וכתב לתאם אתו ומחקת את ההודעה שםמשך חכמה (שיחה) 18:22, 15 בפברואר 2024 (IST)

@משך חכמה כי ההודעה שהשארת מחקה את כל תוכן הדף, לפני שאתה שומר שינוי בדף תשתמש בהצגת שינויים. מוטי ~ שיחה • ט' באדר א' ה'תשפ"ד • 11:02, 18 בפברואר 2024 (IST) תודה משתמש: משך חכמה (שיחה) 15:38, 18 בפברואר 2024 (IST)

כוכב עם חתיכת לב!

כוכב המסורים
תודה מקרב לב לעורך החשוב מוטי שעזר ועוזר לי בהרבה דברים כאן במכלול הוא עונה תשובות בזריזות וביעילות והאיר את עיני בכמה וכמה דברים וללא ספק שהוא אחד מעמודי התווך של אתר המכלול יהי רצון שימשיך להרבות טוב לבו כאן ובכל מקום ורבים יהנו מנועם שיחו והנהגתו הראויה משתמש: משך חכמה (שיחה) 15:37, 18 בפברואר 2024 (IST)

המכלול:בקשות ממפעילים

בקשר לעריכה זו,

משתמש:מוטי בזכותך יש ערך חדש על ביטול בששים,

אם תוכל רק להפוך את זה לערך חדש ולא שישב על הדף הקודם שהיה דף הפניה גם בשביל הקרדיט, וגם בשביל שידעו שיש ערך חדש בתודה מראש יהודה פיש (שיחה) 10:19, 19 בפברואר 2024 (IST)

@יהודה פיש קצת הסתבך לי מה אני אמור לעשות. קרדיט לא נותנים על הפניה וגם אם היה זה לא קשור לערך. מוטי ~ שיחה • י' באדר א' ה'תשפ"ד • 10:49, 19 בפברואר 2024 (IST)

מוטי כתבתי את הערך ביטול בששים בדף שבמקור שלו היה דף הפניה, אז יוצר הערך כתוב על שם משתמש אליצור ולא על שמי, וגם לא יופיע שנוצר ערך חדש אם תוכל למחוק בבקשה את הערך וליצור אותו או אני מחדש יהודה פיש (שיחה) 11:41, 19 בפברואר 2024 (IST)

אין סיבה למחוק אותו, מה משנה מי הראשון בהיסטוריית הדף, כל מי שבודק יכול לראות שהיצירה הייתה של הפניה. מוטי ~ שיחה • י' באדר א' ה'תשפ"ד • 11:51, 19 בפברואר 2024 (IST)

יחסי החוץ של מדינות

אני חושב שהם החליפו את הפורמט בכל המדינות - אין איזה סקריפט שיעבור על זה ויעדכן באופן אוטומטי? מנחם הירשזון - שיחה 12:07, 19 בפברואר 2024 (IST)

אכן היה שינוי רוחבי (לא בכולן רק אם אחת מהמדינות יותר ממילה אחת). מקווה בימים הקרובים לטפל עם בוט. מוטי ~ שיחה • י' באדר א' ה'תשפ"ד • 12:15, 19 בפברואר 2024 (IST)

רבי שמואל אוירבך

בקשר לעריכה זו, למה הסרת את ההדגשה מ"רבי", כמקובל בכל הערכים להדגיש את התואר והשם? (לא הבנתי בתקציר עריכה שלך מה כוונתך) ~ תכליתישיחה • ט"ז באדר א' ה'תשפ"ד 18:51 (IDT) 18:51, 25 בפברואר 2024 (IST)

לא ראיתי שמקובל בכל הערכים, בחלק מהערכים שינו לזה ללא סיבה. ההדגשה נועדה להבליט את השם (בתקציר נשמטה המילה "לא"). מוטי ~ שיחה • ט"ז באדר א' ה'תשפ"ד • 18:57, 25 בפברואר 2024 (IST)
לי נראה שערכי המכלול שכתובים עם תואר כמו "הרב" ו"רבי" אז הם מודגשים, רק כשהם מובאים או מעודכנים מוויקי, אז נשמט התואר אז יש מי שמחזיר ושוכח להדגיש, אני כתבתי כמה ערכים וכולם הדגשתי וכך הבנתי. ~ תכליתישיחה • ט"ז באדר א' ה'תשפ"ד 19:00 (IDT) 19:00, 25 בפברואר 2024 (IST)
גם בויקי בד"כ בפתיח כותבים תואר רק בשם הערך משמיטים, כך שלא זו הסיבה אלא כנ"ל. אם לא הסברתי ברור, ההדגשה באה להדגיש את שם נשוא הערך (לאוו דווקא באישים), התואר הוא תוספת על השם והדגשה שלו מסיטה את המיקוד מהשם עצמו. מוטי ~ שיחה • ט"ז באדר א' ה'תשפ"ד • 19:03, 25 בפברואר 2024 (IST)
לא התכוונתי להתווכח. פשוט הסברתי מאיפה נבעה המחשבה שלי. (נהנה שאתה מגיב מיידית ולא משאיר את השואלים ללא מענה, ילמדו ממך...) ~ תכליתישיחה • ט"ז באדר א' ה'תשפ"ד 19:08 (IDT) 19:08, 25 בפברואר 2024 (IST)

אחידות

ישנם שלושה ערכים העוסקים בעניינים דומים, אבל אין אחידות בשמות שלהם:

לא תלך רכיל בעמיך

הוצאת שם רע

איסור לשון הרע

מה אפשר לעשות (חוץ מלפתוח דיונים מייגעים)? הגדה של פסח (שיחה) 18:54, 25 בפברואר 2024 (IST)

אפשר לכל היותר לשנות את רכילות ל"איסור רכילות" וגם זה לא בטוח שאפשר ללא דיון, מעבר לזה חובה לערוך דיון. הדיונים לדעתי אלו אמורים להיות ענייניים לגמרי. מוטי ~ שיחה • ט"ז באדר א' ה'תשפ"ד • 18:59, 25 בפברואר 2024 (IST)
וגם צודקים. איךשיחה ~ מיילט"ז באדר א' ה'תשפ"ד. 19:00, 25 בפברואר 2024 (IST)
למעשה אם הנדון הוא להחליף לאיסור... צריך לבדוק האם לא דנו בעבר (לא חושב שהיה משהו מסודר) ולהחליט רוחבית. מוטי ~ שיחה • ט"ז באדר א' ה'תשפ"ד • 19:04, 25 בפברואר 2024 (IST)
גם לא תישא שמע שווא.
כבר כמעט התחלתי לכתוב ערך על קבלת לה"ר ורכילות, עד שבאקראיות הגעתי אליו. הגדה של פסח (שיחה) 20:57, 25 בפברואר 2024 (IST)

מפץ הגדול

מוטי (שיחה | תרומות)האם ראית את העדכון בדף השיחה לפני שמחקת ?משך חכמה (שיחה) 12:34, 27 בפברואר 2024 (IST)

היה שם רק קוד מקור וכל המקור נכנס בתוך הטקסט אז טוב עשית שמחקת את כל המקור אבל את ציון המקור היה לך להשאיר שם כי היה שם בקשה לציין מקור

@משך חכמה אני מניח שקבלת הודעה על השחזור שלי וראית שם מה הנימוקים. מוטי ~ שיחה • י"ח באדר א' ה'תשפ"ד • 12:43, 27 בפברואר 2024 (IST)
@מוטי
אין שם אפשרות של גירסאות קודמות כך שאני לא רואה שם נימוקים תודה
משך חכמה (שיחה) 13:37, 27 בפברואר 2024 (IST)
"אין מקום לציטוט נקודתי של מדרש הערך אמור לתת מבט רוחבי על הנושא, נכנס במיקום לא תקין". זה הנימוק. מוטי ~ שיחה • י"ח באדר א' ה'תשפ"ד • 14:26, 27 בפברואר 2024 (I
מוטי (שיחה | תרומות) מצטער לא מבין את דבריך כלל ואני יבאר את דבריי
הערך אומר שבתחילת הבריאה העולם פעל במהירות יתירה ממה שאנחנו מכירים ועל זה הבאתי מדרש מפורש שאומר כן שבתחילת הבריאה הקב''ה נתן לבריאה לפעול במהירות רבה והמזלות נסעו מהר מהר וכיון שחטא אדם הראשון האט את קצב מסע הילוך המזלות והבריאה וכמבואר שם לגבי עוד דברים ולא רק לענין המזלות וזה ממש מקור לדברי הערך לכן ג' הטענות שהעלית במכתבך אלי לא ראיתי שיש להם מקום כלל. וג' הטענות שלך הם כדלהלן.
א. ציטוט נקודתי.
ב.מבט רוחבי.
ג. מיקום לא תקין
ולפי האמור לעיל
א. נתתי ציטוט לנושא המדובר.
ב. נתתי ציטוט למבט הרוחבי.
ג. נתתי ציטוט במקום התקין
ואני ממש מתפלא על מה מחקת את המקור
כל אחד יכול לבדוק מה המקור ומה הערך וכמו שטרחתי לבאר גם בדף השיחה וגם הודעתי לך לעיין בדף השיחה
לכן אבקש ממך שתבדוק את מחיקתך שוב אם נעשתה על פי שיקול הראוי או שצריך לשקול את הדברים שוב
בכבוד רב על השקעתך לביסוס המכלול
משך חכמה (שיחה) 23:40, 27 בפברואר 2024 (IST)
אכן אני רואה שדברי המדרש הם מעניין הערך, אבל כיוון שאנציקלופדיה לא יוצרת את המידע אלא רק מגישה אותו, מתבקש להביא מקור שמביא את דברי המדרש כהסבר לנושא. אגב, אני מניח שכוונתך היא להבאת המקור לא לציטוט תוכנו שהשתרבב באמצע משפט. מוטי ~ שיחה • כ' באדר א' ה'תשפ"ד • 21:40, 28 בפברואר 2024 (IST)
למוטי הנכבד @@
א. שמח שאכן הסכמת שיש כאן מקור.
ב. מה שאמרת שאנציקלופדיה לא יוצרת את המידע וכו' וכו' אני חושב שכאן זה לא שייך ואתן דוגמא תאר לך שיהיה כתוב במכלול שמרדכי רכב על סוס ללא מקור ואחד יציין מקור ממגילת אסתר האם ידרשו ממנו להביא ספר שמשייך בין הדברים ואותו הדבר כאן בערך כתוב שהעולם זז מהר בתחילת בריאתו וזה מה שכתוב במדרש.
ג.נכון שהבאתי מקור והתוכן נשתרבב בטעות וכמו שמיד ציינתי את זה בדף השיחה כי לא הצלחתי איך לסדר את המקור ללא תוכן הדברים.
ד. תודה על התייחסותך הנאותה מאוד ובכבוד רב לי ולכל העורכים הנהנים ממך עצה ותושיה
משך חכמה (שיחה) 08:48, 29 בפברואר 2024 (IST)

הרב אפרים חיים יהודה פורטוגל

בקשר לעריכה זו, ביטלתי, כיון שאתה ממש לא צודק, ביטלתי כי אין לי כח למלחמות, אני עכשיו תורם למכלול מה שבא לי בכיף ובקליל. אני רק מודיע לך שאתה לא צודק. מה הנפק"מ בין "סגן נשיא" ל"סגן ראש העיר"? ~ תכליתישיחה • כ"ו באדר א' ה'תשפ"ד 17:13 (IDT) 17:13, 6 במרץ 2024 (IST)

סליחה אני רואה שלא הסברת כאן מה עשית. לדעתי באמת עדיף להסיר, זה תואר שלא קיים בשונה מסגן ראש העיר. מוטי ~ שיחה • כ"ו באדר א' ה'תשפ"ד • 17:16, 6 במרץ 2024 (IST)

הבהרה נחוצה

איני מעוניין כלל לעורר מהומות --מחקתי-- הגדה של פסח (שיחה) 14:04, 7 במרץ 2024 (IST)

מתנצל, התגובה שלך נטועה עמוק במבט שלך ללא מחשבה לגופם של דברים. סימון מראש = פסילה מראש של האובייקטיביות שלו בלי לחשוב האם הוא צודק. בנוסף, ההגדרה כפשע ממש לא קבילה, אצפה שתמחוק אותה בעצמך, ולא אאלץ אני להסיר. @הגדה של פסח. מוטי ~ שיחה • כ"ז באדר א' ה'תשפ"ד • 14:14, 7 במרץ 2024 (IST)
נראה שלא מספיק הובנתי, הוא לא עשה שום דבר בעייתי מלבד עיסוק בנושא נפיץ. מוטי ~ שיחה • כ"ז באדר א' ה'תשפ"ד • 14:17, 7 במרץ 2024 (IST)
הפותח כתב בגילוי דעת ובפומבי בדף המשתמש שלו שהוא מתנגד לחסידות ולא התבייש בכך, וממילא יש השלכות, במוקדם או במאוחר. ~ תכליתישיחה • כ"ז באדר א' ה'תשפ"ד 14:34 (IDT) 14:34, 7 במרץ 2024 (IST)
רק לשים בדף המשתמש תבנית משתמש חסיד מותר? שוחר צדק (שיחה) 14:38, 7 במרץ 2024 (IST)
ואכן --מחקתי-- כי מבחינת חסידים רבים, ובפרט אצל חסידי חב"ד (יש תחת ידי הרבה אזכורים בנושאים סתמיים, בהם הם חותמים בתפילה שתהי' יד החסידים על העליונה), מופרך שלא יהיה כאן ערך על החרם. ויש כאן ערכים גם בעניינים שרמת חשיבותם מושפעת מקבוצות שוליות בעם-ישראל --מחקתי-- הגדה של פסח (שיחה) 14:35, 7 במרץ 2024 (IST)
"בפרט אצל חסידי חב"ד" - ממש מוזר, בחב"דפדיה אין כזה ערך עדיין...שוחר צדק (שיחה) 14:41, 7 במרץ 2024 (IST)
אני מתנגד בתוקף להעברת ההתנצחויות לדף השיחה שלי. ומבקש מכל עורך במכלול לנתק ככל האפשר דעות אישיות מעריכה במכלול. מוטי ~ שיחה • כ"ז באדר א' ה'תשפ"ד • 14:49, 7 במרץ 2024 (IST)

==

ברשות בעה"ב, גם כאן אני מתנצל בפני שוחר צדק. אנא קבל את התנצלותי, והאמת והשלום אהבו. הגדה של פסח (שיחה) 22:39, 7 במרץ 2024 (IST)

טיוטה

יצרתי טיוטה על בסיס דף ישן שמחקתי את תוכנו הבעיה היא שבגרסאות הקודמות עדיין מופיע גם הערך הישן עכשיו השאלה מה הפתרון האם יש אפשרות למחוק גרסאות ישנות או שברגע שיעבירו אותו למרחב הערכים זה יתוקן אני לא רוצה להעתיק את התוכן לדף חדש כי זה ייצור בלבול אצל משתמשים אחרים --אלי נדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 08:59, 11 במרץ 2024 (IST)

לא הבנתי את כוונתך "הערך הישן", אתה מתכוון שהיו גרסאות בנושא אחר? אפשר לסדר את זה. מוטי ~ שיחה • א' באדר ב' ה'תשפ"ד • 11:09, 11 במרץ 2024 (IST)
@תיוג. מוטי ~ שיחה • א' באדר ב' ה'תשפ"ד • 19:16, 11 במרץ 2024 (IST)
אכן זה מה שהתכוונתי עכשיו ראיתי שיש מקום מסודר לבקשת מחיקת גרסאות אבקש שם אלי נדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 16:55, 12 במרץ 2024 (IST)
אם אתה רוצה אפשר אחרי ההעברה לשחזר את הגרסאות הראשונות של הערך. מוטי ~ שיחה • ב' באדר ב' ה'תשפ"ד • 16:58, 12 במרץ 2024 (IST)

הרב שמואל דוד גרוס

היות וראיתי שאני לא מצליח למצא מידע ומקורות פתחתי דף טיוטה חדש טיוטה:הרב שמואל דוד גרוס במרחב הטיוטות הרגיל ע"מ שעורכים נוספים ישתתפו בזה (כפי שאכן קרה) ולכן אני רוצה שימחקו את משתמש:יואל נאמן/הרב שמואל דוד גרוס למנוע טעויות וכפילויות יואל נאמןשיחה • א' באדר ב' ה'תשפ"ד 19:02 (IDT) 19:02, 11 במרץ 2024 (IST)

@יואל נאמן Done טופל. מוטי ~ שיחה • א' באדר ב' ה'תשפ"ד • 19:16, 11 במרץ 2024 (IST)
תודה רבה יואל נאמןשיחה • א' באדר ב' ה'תשפ"ד 19:17 (IDT) 19:17, 11 במרץ 2024 (IST)

ד"ק

למה מחקת את "שטולן"? ד"ק (שיחה) 18:29, 13 במרץ 2024 (IST)

@ד"ק כי אחד המנטרים כתב שזה הועבר למרחב השמתמש שלך, ובמתכונת שזה היה זה לא יכל להישאר במרחב הראשי זה היה התחלה של ערך. מוטי ~ שיחה • ד' באדר ב' ה'תשפ"ד • 22:03, 13 במרץ 2024 (IST)

זה לא היה מספיק ארוך? ד"ק (שיחה) 18:58, 14 במרץ 2024 (IST)

אתה שואל למה זה הועבר? זה אכן לא מספיק ארוך ולא כולל את המידע הנצרך לקיום של ערך. תוכל לנסות ללמוד מערכים אחרים מה אמור לכלול הערך, ראה גם המכלול:מדריך לכתיבת ערכים. מוטי ~ שיחה • ה' באדר ב' ה'תשפ"ד • 22:13, 14 במרץ 2024 (IST)

תודה ד"ק (שיחה) 15:11, 15 במרץ 2024 (IST)

הרחבה לערך מגילת איכה

כתבתי בדף השיחה דברים להרחבה כמו שיש בירמיה וישעיה, אבל אף אחד לא מתייחס. אשמח אם תוכל אתה להוסיף את זה לערך, תודה רבה חלקי ה' (שיחה) 14:07, 17 במרץ 2024 (IST)

מדליית זהב עבורך!

תודה רבה הרב שבי"ב (שיחה) 18:24, 17 במרץ 2024 (IST)

משה רבינו נולד באדר ראשון ונפטר באדר ראשון

@מוטי

בענין שאלתך בדבר מקור לזמן לידת ופטירת משה רבינו

בסוטה י''ב ב' מבואר שנולד באדר ראשון

ובמכילתא בשלח ט''ז ל''ה מבואר שנפטר באדר ראשון

נ.ב. התיקון שלי באירועים לא התייחס לאדר ראשון או שני אלא למשמעות הלא נכונה שיש שם ולצערי עדייין קיימת כמו שכתבתי וביארתי שם.@משך חכמה משך חכמה (שיחה) 18:05, 19 במרץ 2024 (IST)

היכן זה קיים? הסרתי מהתבנית של אדר ב'. מוטי ~ שיחה • ט' באדר ב' ה'תשפ"ד • 18:12, 19 במרץ 2024 (IST)
תשובה  : למוטי ! זה טוב מאוד שהסרת את המידע מתאריך חודש אדר שני אך לא ציינת כלום בחודש אדר הראשון אלא שהודעת והשארת שם בתפריט תקציר השינויים בקשה מה המקור ותגובתי מתייחסת לזה והיינו שיש מקור שמשה רבינו נולד בחודש אדר הראשון וגם נפטר באדר הראשון משך חכמה (שיחה) 19:31, 19 במרץ 2024 (IST)

תגובה ב' : בענין התיקון של המשמעות הוא בדף האירועים הכללי שבו כתוב ב'תפ''ח נולד ונפטר וזה לא נכון כי נולד 120 שנה קודם לכן כמו שציינתי וביארתי שם וטעות זו עדיין קיימת שםמשך חכמה (שיחה) 19:34, 19 במרץ 2024 (IST)

רבי מאיר שמחה הכהן

לא בדיוק הבנתי את כוונתך בתקציר עריכה. קרני חיטין (שיחה) 20:01, 21 במרץ 2024 (IST)

נימקת את החזרת התוכן בכך שגם קונספירציות זה אנצי' ושבכיכר השבת"טרחו" לכתוב כתבות בנושא. הגבתי: 1. הטירחה שלהם לא מהווה משקל אנציקלופדי. 2. קונספירציות מובאות רק כשהן מפורסות ומוצגות כקונספירציה לא כיש טוענים. מוטי ~ שיחה • י"ב באדר ב' ה'תשפ"ד • 10:26, 22 במרץ 2024 (IST)
1. נכון, אבל זה נותן פרספקטיבה לענ"ד. 2. איך אתה ממליץ להציג זאת? קרני חיטין (שיחה) 12:59, 22 במרץ 2024 (IST)
לא מכיר את הנושא. אם הוא טיעון שבאמת מידה מקצועית לא שוקל, לא חושב שיש מקום לציין. מוטי ~ שיחה • ט"ז באדר ב' ה'תשפ"ד • 10:27, 26 במרץ 2024 (IST)

עמוד ראשי

ב"נפטרו היום" מופיע רבי אברהם מפראהבישט ומקושר לערך של אביו רבי שלום שכנא מפראהבישט, תוכל לטפל בזה? תודה ~ תכליתישיחה • י"ז באדר ב' ה'תשפ"ד 12:18 (IDT) 12:18, 27 במרץ 2024 (IST)

Done טופל, תודה! מוטי ~ שיחה • י"ז באדר ב' ה'תשפ"ד • 12:22, 27 במרץ 2024 (IST)

קישור חיצוני

תודה על ההערה, אשמח להתנהג כפי הכללים. האם יש לך ביקורת על מה שהוספתי עד עתה? או שאתה מתכון להזהיר אותי לא לקשר בדפים ללא קשר? אני מקשר אתר מאד מיוחד, עם מידע שלא קיים בשום מקום ברשת, אני מוסיף את הקישור אליו בדפים הרלוונטיים (פרוטה, פדיון הבן, מחצית השקל, כתובה). אשמח לתגובתך, בתודה מראש..ע.ג. (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

@ע.ג.כיוון שהיה נראה שיש לך עניין בקשור הזה שלחתי את ההודעה, לא בדקתי את מהימנות האתר. מוטי ~ שיחה • י"ז באדר ב' ה'תשפ"ד • 19:48, 27 במרץ 2024 (IST)

למה חסר משמעות?

הרי מובא שם בדף שלו שמות של כמה וכמה רבנים שהיה לו קשר עימם בעניני הנהגה והשקפה, ואם היה לו רב מובהק בהלכה במשך עשר שנים, למה זה חסר משמעות? זה מלא במשמעות, לא כן? אגב, ברמת שלמה היו מסתכלים בהשתאות איך ר' שלמה עומד כעבדא קמי' מרא כלפי הרב, למרות שהיה מבוגר ממנו בכשלושים שנה!. אליער זוסמן (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

@אליער זוסמן משמעות עצומה כערך רוחני לא כמידע לקורא. אם הוא היה פוסק הדור הייתה משמעות למי הוא מבטל את דעתו, אבל הוא לא היה. נ.ב. הופעת המידע הזה ודומיו לא משפיעה על כבודו של הרב דייטש במאומה... מוטי ~ שיחה • י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד • 12:02, 28 במרץ 2024 (IST)

קטגוריה:חברי הכנסת מטעם יהדות התורה

כלל הח"כים של אגו"י ודגה"ת מוכללים בקטגוריות בת: חברי הכנסת מטעם אגודת ישראל, חברי הכנסת מטעם דגל התורה, במה טעיתי? הגדה של פסח (שיחה) 23:01, 31 במרץ 2024 (IDT)

הסברתי בתקציר השחזור הראשון, באופן כללי אנחנו ממעטים בעריכת ערכי חולין, בקטגוריות זה הרבה יותר משמעותי, כיוון שזה יגרום לכפליות ותסבוכת, לכן בתחום הזה אנחנו נצמדים לויקי, למעט התחום התורני ומקרים חריגים. מוטי ~ שיחה • כ"ב באדר ב' ה'תשפ"ד • 10:39, 1 באפריל 2024 (IDT)
למה שזה לא יופיע במדיניות הרשמית? הגדה של פסח (שיחה) 11:03, 1 באפריל 2024 (IDT)
כמו דברים רבים, מדיניות דה פקטו ולא דה יורה. מוטי ~ שיחה • כ"ב באדר ב' ה'תשפ"ד • 11:05, 1 באפריל 2024 (IDT)

שוב דריסת עריכות מקומיות

בערך רמות אלון הסרתי את ישיבת דעת אליהו מפני שהיא לא ברמות כיום ובעידכון שלך הוא חזר אשמח אם תוכל להסירו דובר טוב (שיחה) 14:34, 3 באפריל 2024 (IDT)

@דובר טוב אשמח אם תביא קישור עוסק בעניין לאמת את דבריך. מוטי ~ שיחה • כ"ד באדר ב' ה'תשפ"ד • 16:46, 3 באפריל 2024 (IDT)
כמו מה ? דובר טוב (שיחה) 21:08, 3 באפריל 2024 (IDT)
מקור ברשת או מודפס שיש מידע שמאמת את מעבר הישיבה מרמות, למשל דיווח באתר חדשות או מקור כלשהו שמציין את מיקומה החדש של הישיבה. מוטי ~ שיחה • כ"ה באדר ב' ה'תשפ"ד • 22:13, 3 באפריל 2024 (IDT)
אין שום מקור לזה ברשת מדובר בישיבה של 40 בחורים שאגב נסגרת בימים אלו ממש
כך שאם הינך רוצה ערך אמיתי
הסר את הישיבה מהערך דובר טוב (שיחה) 08:06, 4 באפריל 2024 (IDT)
הסרתי. מוטי ~ שיחה • כ"ה באדר ב' ה'תשפ"ד • 14:12, 4 באפריל 2024 (IDT)

פרטים מכלולאים

בדף משתמש שלך, תוכל לעדכן שאתה מ"מ. ~ תכליתישיחה • כ"ח באדר ב' ה'תשפ"ד 00:00 (IDT) 00:00, 7 באפריל 2024 (IDT)

@תכליתי Done טופל, תודה. מוטי ~ שיחה • כ"ח באדר ב' ה'תשפ"ד • 00:06, 7 באפריל 2024 (IDT)

תבנית קישור לתוספתא

אתה יודע אם קיימת? לא מצאתי.
אם לא קיימת תוכלו (אתה או תנא קמא) לפנק אותנו בתבנית חדשה? אפרון (שיחה) 13:17, 8 באפריל 2024 (IDT)

אני מבין שהחיפוש עשה לך בעיות, אז הנה קישור: {{תוספתא}}. מוטי ~ שיחה • כ"ט באדר ב' ה'תשפ"ד • 13:20, 8 באפריל 2024 (IDT)
@מוטי כנס בקישור שנתת. איךשיחה ~ מיילכ"ט באדר ב' ה'תשפ"ד. 13:21, 8 באפריל 2024 (IDT)
@מוטי אני חיפשתי קישור למקורות, החיפוש לא עשה לי בעיות... (כלומר אני יודע לכתוב את המילים עד הסוף...) אפרון (שיחה) 13:22, 8 באפריל 2024 (IDT)
החיפוש אכן לאחרונה לא משהו... חשבתי שזה רק אצלי. התקבלו דיווחים כאלו? למאי נ"משיחה • כ"ט באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 13:23, 8 באפריל 2024 (IDT)
אכן, אצלי לאחרונה החיפוש לא מראה כלל תוצאות אם איני כותב את הכל עד הסוף. (מתכוון כמובן בחיפוש דרך הלמעלה - לא חיפוש במנוע הפנימי) איךשיחה ~ מיילכ"ט באדר ב' ה'תשפ"ד. 13:26, 8 באפריל 2024 (IDT)
@אפרון הסמקה, {{קישור לתוספתא}} (ג.נ. מצאתי בחיפוש מורחב לא בתיבה). כנסו להעדפות ← חיפוש יש שם כל מיני אופציות אולי יעזור לכם. מוטי ~ שיחה • כ"ט באדר ב' ה'תשפ"ד • 13:28, 8 באפריל 2024 (IDT)
@מוטי, יש לך רעיון איך להשאיר תבנית:מפנה בלי שזה יכנס לתבנית המקושרת בערכים? אפרון (שיחה) 13:31, 8 באפריל 2024 (IDT)
Done טופל, תודה! מוטי ~ שיחה • כ"ט באדר ב' ה'תשפ"ד • 13:35, 8 באפריל 2024 (IDT)

חזרה על עריכה

בשיחה גשר השבת#כן צריך את זה אני רוצה לשחזר את העריכה המדוברת שם אבל אני מנוע בגלל שאף אחד לא עונה לי האם במקרה כזה אני יכול לשחזר ואם לא מה אני צריך לעשות כדי שאוכל לשחזר (זה חשוב לי)

וחוץ מזה


רציתי לומר לך תודה!
סיבה: על עבודתך ללא לאות עבור כלל עורכי המכלול המתחילים והמתקדמים
נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{רציתי לומר לך תודה|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}

אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 14:14, 5 במאי 2024 (IDT)

אני חושב שאתה יכול להחזיר ותעדכן בדף השיחה שם עם תיוג של שמש. מוטי ~ שיחה • כ"ז בניסן ה'תשפ"ד • 14:22, 5 במאי 2024 (IDT)

הרב יוסף משה

אל תחשוד, זה היה טעות. ~ תכליתישיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד 23:53 (IDT) 23:53, 5 במאי 2024 (IDT)

סיוע

תוכל להסביר לי מאיזו סיבה יכול להיות שנעלם לי הכפתור "עדכון" כשאני עורך ערכים?, (מבדיקה קצרה עולה כי אני עדיין מעדכן) הדייג (שיחה) 16:43, 7 במאי 2024 (IDT)

מורכב לי לענות בלי מידע נוסף. הוא לא מופיע כלל או רק בחלק מהפעמים? לפי פרקי זמן או משהו אחר? מוטי ~ שיחה • ל' בניסן ה'תשפ"ד • 22:47, 7 במאי 2024 (IDT)
@הדייג. מוטי ~ שיחה • ל' בניסן ה'תשפ"ד • 17:37, 8 במאי 2024 (IDT)

ג'אווה (שפת תכנות)

בקשר לעריכה זו, אתה יכול לבדוק אם לא מחקתי את ההוספות שלך? איךשיחה ~ מיילל' בניסן ה'תשפ"ד. 13:52, 8 במאי 2024 (IDT)

לא, בכל מקרה כל מה שהוספתי היה מוויקינתונים. מוטי ~ שיחה • א' באייר ה'תשפ"ד • 12:37, 9 במאי 2024 (IDT)

עריכת דברי אחרים?

לתשומת לבך. עפ"י הכללים אין לערוך עריכות של אחרים (כך הובהר לי שוב ושוב ושוב ושוב). אי לכך, לא מובנות המחיקות שלך בדף שיחה הרב דוד טברסקי (ירושלים). מחשבה ומוסר (שיחה) 14:34, 14 במאי 2024 (IDT)

ראשית, תודה על הביקורת, אני שמח שמבקרים גם אותי ולא חושבים שאני חסין.
לשאלתך, גם לפי הכללים מפעילים רשאים לערוך. הלוגיקה מאחורי זה מאד פשוטה, איסור העריכה של דברי אחרים מבוסס על שתי סיבות. א' התגובות בדפי שיחה בנויות זו על גבי זו ולעתים גם דיונים אחרים מושפעים מתגובה במק"א. ב' בשונה מהערכים, בד"ש הטקסט חתום על ידי המשתמש והתערבות בדבריו היא יצירת מצג שווא. לצד זאת ברור שיש מקרים שיש צורך להתערב גם בדפי השיחה, ובהתחשב שהמפעילים הם המכלולאים היחידים שעמדו להצבעה של הקהילה, ה"תענוג" נשמר להם. מוטי ~ שיחה • ו' באייר ה'תשפ"ד • 16:13, 14 במאי 2024 (IDT)
הבעיה מתחילה כשהמפעילים נוהגים בצורה חד-סטרית. דבריו של האחד נמחקים ומצונזרים שוב ושוב, והשמצות של אחרים נשארים להזדקר בגאווה. (גם את דבריו המקוממים של אפרון לא היית מוחק אלמלא התגובה שלי כלפיו. תודֶה נא על האמת). מחשבה ומוסר (שיחה) 16:25, 14 במאי 2024 (IDT)
אמוג'י צוחק. אתה באמת מצפה שאודה על האמת שאני מתנהל בצורה מוטה? נ.ב. אין לי התנגדות להגיב עניינית אם גם אתה מעוניין. מוטי ~ שיחה • ו' באייר ה'תשפ"ד • 16:38, 14 במאי 2024 (IDT)
אמוג'י בוכה. אם אתה סבור שהתגובה שלך תשפר ותקדם, בלא להעליב או לדרוך, בשמחה. מחשבה ומוסר (שיחה) 16:40, 14 במאי 2024 (IDT)

כוכב לחרוץ!

כוכב החריצות
עוד לא יבש הדיו, והעניין מסודר... יואל נאמןשיחה • ז' באייר ה'תשפ"ד 17:24 (IDT) 17:24, 15 במאי 2024 (IDT)
תודה! מוטי ~ שיחה • ז' באייר ה'תשפ"ד • 17:31, 15 במאי 2024 (IDT)

כוכב מכל הלב!

כוכב הנחמדים
דווקא על רקע כל החסימות והטיפול בהתנהלות לא עניינית של עורכים, מעריך אותך על הנחמדות והאדיבות תמיד!! אפרון (שיחה) 13:55, 16 במאי 2024 (IDT)
אכן! למאי נ"משיחה • ח' באייר ה'תשפ"ד (IDT) 14:39, 16 במאי 2024 (IDT)
@אפרון, @למאי נ"מ. תודה על הגיבוי והנחמדות . מוטי ~ שיחה • ח' באייר ה'תשפ"ד • 15:24, 16 במאי 2024 (IDT)
מצטרף, 'מפעיל' אמיתי, ולעניין! איךשיחה ~ מיילט' באייר ה'תשפ"ד. 12:48, 17 במאי 2024 (IDT)
הרקידה ההמונית כאן על הדם - מעלה תחושות קשות.
[אני מניח שה"ויצעקו" בוא יבוא. אך אם מישהו כאן מוכן לשפוט בהגינות, יהא נא מוכן לענות על הדברים הכואבים שאעלה]. מחשבה ומוסר (שיחה) 00:03, 19 במאי 2024 (IDT)
כפי ששיערתי לעצמי, בקשות החסימה באו מהר יותר מכפי שצפיתי.
אי לכך, כבר אעלה עכשיו את התגובה שהכנתי.
אני חושב, שמי שניחון בישרות, ואינו לקוי באטימות, יבין את הכאב.
אחרי שתבינו, תחסמו כאוות נפשכם.
אז הנה התגובה:
הרי שומרים כאן באדיקות על כללי התנהגות בין העורכים. הבעיה היא, שאדיקות יתירה זו מוצאת (באורח פלא) את ביטוייה רק כלפי משתמש אחד, ואילו כלפי אחרים שלוקים בדבר זה בצורה הרבה יותר גרועה - אין פוצה פה ומצפצף.
כאשר התחושה היא שסימנו אותך, וכל מה שרק תעשה או לא תעשה - תוביל כלפיך לאזהרות וחסימות וצנזורים וסתימת פיות, כאשר לעומת זאת - מכלולאים אחרים המתנהגים בצורה מבישה פי מאה זוכים לחסינות תמוהה, הדבר מעלה תהיות עמוקות לגבי מידת הניטרליות ושיקול הדעת הטהור של
המפעילים.
הרי הבסיס המינימלי של כללי ההתנהגות, הוא להיזהר מרמיסת כבודו של האחר. וכעת הבה נתבונן מה היה פה: הדבר הכי גרוע שעשיתי כאן (מבחינתכם), זה להאשים שיש כאלו (בלא להתייחס למי ולְמה) שמנסים להתנהל מתוך מניעים לא טהורים ולא אנציקלופדיים. בשביל זה הוזהרתי וצונזרתי ונחסמתי. נפלא.
וכעת נתבונן מה עשו האחרים. מיד כאשר התחלתי לערוך, קבלתי תגובות נזעמות על כך שאינני מתנהג בעדינות ופוגע באחריםושאני 'נֶעכס' ואגרסיבי ומעצבן, ונטפל כעלוקה לעורכים מסויימים בצורה מעצבנת ולא בדרכי נועם, והשאירו לי הודעות שאפסיק לנטר אם איני מנטר, ושאני סתם מפריע ומשרה אווירה רעה,  וכו' וכו'וכל זה היה ממש על ההתחלה.
אח"כ כתבו עלי שאני מעכיר את האווירה במכלול, ושאני בבק"ש מתחזה, ועוד שלל פנינים יקרים, בהם הרודף הפך לנרדף. עוד כתבו עלי שהמצאתי טענות של "מקור מעגלי", ועל משתמש אחר (אותו האשימו כמתחזה) כתבו שהוא היטעה באופן מכוון, ושיש להתנהג איתו בחומרה.
[ואגב, אחד מאלו ש"ברוב יעילות" הציף את דף שיחתי באזהרות, נזעק על כך שביטלתי עריכה שלו. ובכן, מה היתה עריכתו? הוא מחק את דברי הבלע שכתב נגדי, ואני שיחזרתי. או-אז הוא מיהר להאשים אותי בכך שאין לערוך דברי אחרים. ניחא. אבל הפלא הגדול הוא, שכמה ימים לאחמ"כ, הוא עצמו נהג כך עם משתמש אחר, ועוד הזהיר אותו על מלחמת עריכה! פשוט הפלא ופלא!].
כל התגובות הללו - עדיין מופיעים במלוא תפארתם. "משום מה", הם לא צונזרו, כותביהם לא הוזהרו ובוודאי שלא נחסמו.
אך אני, הרי מזיק למכלול באופן חסר תקנה, ולכן יש לחסום אותי 3 פעמים במשך שבועיים, בריש גלי ולעיני כל הקהל, תוך רמיסת והשפלת כבודי עד עפר.
האין כאן רקידה על הדם כאשר הכל רצים להלל את החוסם הסדרתי ולהכתירו ככוכב הנחמדים לאור חסימת העורכים ה"מזיקים" וה"בלתי רצויים"? מחשבה ומוסר (שיחה) 02:13, 19 במאי 2024 (IDT)
סליחה ממוטי שהדף שלו צריך להיות במה ציבורית לויכוחים אבל אענה לך @מחשבה ומוסר בקצרה ממש כשנכנסתי למכלול ביטלו לי כמה פעמים עריכות וזעקתי עד לב השמים והתוכחתי והסבירו לי ולא הבנתי ואז החלטתי שעדיף להיות חכם ולא צודק ותאמין לי הרבה יותר כיף ככה וחוץ מזה שכמעט לגבי הכל אם לא הכל ממש ברבות הימים הבנתי שהם צדקו ולא אני אז אני ממליץ לך להבליג ולהשתדל לעשות דברים שמוסכמים על כולם אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 17:20, 19 במאי 2024 (IDT)

תודה

יותר נכון תודה רבה! מעריך! אפרון (שיחה) 19:31, 21 במאי 2024 (IDT)

וואו, תודה על ההערכה! באמת היה קשה קריצה. מוטי ~ שיחה • י"ג באייר ה'תשפ"ד • 19:34, 21 במאי 2024 (IDT)
שימחת. אפרון (שיחה) 19:35, 21 במאי 2024 (IDT)

לעיונך בזמנך החופשי

מצו"ב שני קישורים אמנם ישנים ולא מעודכנים, אך יש בזה ע"מ להראות את רוח הדברים:

ישראל שפירא, שינויים בישיבת מיר: "השיעור היומי הגדול" הפך ל"חבורה", באתר כיכר השבת

משה ויסברג, מהפכה בעולם התורה: הישיבה של ר' אשר אריאלי בתוך ישיבת מיר, באתר בחדרי חרדים, 20 באפריל 2023

שיעורו של ר' אשר אריאלי משפחה ט''ו בשבט עד

בתודה, ישר"א ישראל איסר (שיחה) 19:33, 22 במאי 2024 (IDT)

קיבלת כוכב!

כוכב המפעילים
המפעילות כל כך מתאימה לך, כמו כפפה ליד. איךשיחה ~ מיילט"ו באייר ה'תשפ"ד. 22:49, 22 במאי 2024 (IDT)
תודה! הסמקה מוטי ~ שיחה • ט"ו באייר ה'תשפ"ד • 22:57, 22 במאי 2024 (IDT)
@איך, תפסת לי... לפעמים אני מרגיש שמוטי הוא פשוט להטוטן... הגדה של פסח (שיחה) 23:07, 22 במאי 2024 (IDT)

שחזור בקרן הצלה

אני ממש מתפלא מדוע בוצע השיחזור ? טהרת הקודש (שיחה) 11:51, 23 במאי 2024 (IDT)

כי כשהקובץ מופיע בתור תמונה הוא מוצג בגודל הרבה יותר גדול ופחות מתאים. ההצגה של התמונה בחלון הצף לא כ"כ משמעותית, למי שקורא את הערך זה מוצג מצוין. @טהרת הקודש. מוטי ~ שיחה • ט"ו באייר ה'תשפ"ד • 12:23, 23 במאי 2024 (IDT)
דווקא מאוד היה מתאים ומילא את התבנית הקטן בצורה נאותה, לעומת כעת שהסמליל מאוד מטושטש ומשובש עד כי אין אפשרות לראות כלל את התוכן ! כמו"כ ההצגה של התמונה בחלון הצף דווקא כן משמעותית !
בתקווה להבנה ואובייקטיביות. בכבוד רב ובהוקרה עד בלי די ! טהרת הקודש (שיחה) 12:39, 23 במאי 2024 (IDT)
סדרתי כעת על מצב ממוצע. מוטי ~ שיחה • ט"ו באייר ה'תשפ"ד • 12:46, 23 במאי 2024 (IDT)

שיחה:הרב חיים פלאהר

בקשר לעריכה זו, כבר פעם שניה להיום שאתה מתייחס אלי בתקצירי עריכה ב?, זה לא מקובל עלי, אתה עורך משהו תנמק ברור. ~ תכליתישיחה • כ' באייר ה'תשפ"ד 19:24 (IDT) 19:24, 28 במאי 2024 (IDT)

אומרים "התפתח הכולל" ולא "התפתחה", כולל הוא גדול ולא גדולה. אפרון (שיחה) 19:35, 28 במאי 2024 (IDT)
במקרה הראשון אפרון הסביר, נמנעתי מלכתוב זאת בתקציר. במקרה השני, באמת לא הבנתי על שום מה החלטת לסדר את התגובות לפי ראות עיניך. מוטי ~ שיחה • כ' באייר ה'תשפ"ד • 19:36, 28 במאי 2024 (IDT)
כשעורך מסוים התנהג ככה ותייגתי אותך, לא ראיתי שטיפלת בזה, הסקתי מכך שאין בעיה לסדר תגובות כפי הנראה. ~ תכליתישיחה • כ' באייר ה'תשפ"ד 19:43 (IDT) 19:43, 28 במאי 2024 (IDT)
מתנצל שאינני זוכר במה המדובר. ייתכן שבאותו הזמן לא הייתי פנוי לטפל, או ששם זה סודר על בסיס כרונולוגי/משהו שניכר הצורך לעין. כאן לא ראיתי סיבה לשינוי ומשכך חזרנו להנחת היסוד שלא עורכים תגובות של אחרים. מוטי ~ שיחה • כ"א באייר ה'תשפ"ד • 21:52, 28 במאי 2024 (IDT)

המכלול:מיזם שכתוב ערכי התנ"ך

בקשר לעריכה זו, אתה חושב מידי עמוק, פשוט אין סדרקריצה. איךשיחה ~ מיילכ"ב באייר ה'תשפ"ד. 21:51, 29 במאי 2024 (IDT)

כך היה נראה, ניסיתי לשער אולי יש סדר בסיסי ורק חלק התבלגן. מוטי ~ שיחה • כ"ב באייר ה'תשפ"ד • 21:58, 29 במאי 2024 (IDT)
בעצם, כשכתבתי את הדף עברתי על תבניות הניווט של התנ"ך, להם יש איזשהו סדר. (ע"פ רוב כרונולוגי) איךשיחה ~ מיילכ"ב באייר ה'תשפ"ד. 22:05, 29 במאי 2024 (IDT)
היה נראה לי שהיה בסיס מקורי ואח"כ קצת התערבב. מוטי ~ שיחה • כ"ב באייר ה'תשפ"ד • 22:39, 29 במאי 2024 (IDT)
אני הוספתי הרבה ערכים וזה היה באי סדר מוחלט קריצה בכל מקרה במקום לעסוק בלסדר אותם עדיף לעסוק בלשכתב אותם ולהעיף מהרשימה :) מוקיר רבנן (שיחה) 08:22, 30 במאי 2024 (IDT)
לא הייתה כאן כוונה לדרוש סידור של הערכים במקום לשכתב אותם, יותר התנצלות אם זה מסודר לפי סדר הנביא/כרונולוגי ואני לא מכניס במקום. מוטי ~ שיחה • כ"ב באייר ה'תשפ"ד • 11:48, 30 במאי 2024 (IDT)

שאלות טכניות

  1. ראיתי שבתבנית אישיות רבנית אם כותבים שנות פעילות בלועזי אז כתוב מתחתיו (כXX שנים) יש מצב שגם בתאריך עברי זה יעבוד? (או לפחות שיוכלו להוסיף זאת בתבנית)
  2. כשאני נמצא בדף שיחה/ארכיון אין למה לי איך להגיע לערך (בלחיצת כפתור)? יואל נאמןשיחה • כ"ג באייר ה'תשפ"ד 21:58 (IDT) 21:58, 30 במאי 2024 (IDT)
  1. זה קוד שמחשב אוטומטי, עקרונית כשאין תאריך לועזי ויש עברי אני חושב שהוא אמור לחשב את העברי, לא יודע איך בפועל. מורכב לי לבדוק כעת את הקוד אולי יום אחד...
  2. בגלל שהקישור הוא לדף בשם זהה לדף השיחה (וכן להיפך), אולי אכתוב לזה סקריפט קטן.
מוטי ~ שיחה • כ"ג באייר ה'תשפ"ד • 22:14, 30 במאי 2024 (IDT)
כאן שיניתי לעברי ונמחק (היה כתוב שהוא כיהן כ51 שזה נתון די חשוב) יואל נאמןשיחה • כ"ג באייר ה'תשפ"ד 09:08 (IDT) 09:08, 31 במאי 2024 (IDT)
חשבתי שזה כמו בגיל שכן מחושב העברי, תזכיר לי שבוע הבא לבדוק את הנושא. מוטי ~ שיחה • כ"ג באייר ה'תשפ"ד • 11:06, 31 במאי 2024 (IDT)
מצאתי את הסיבה, אנסה לטפל בהמשך. מוטי ~ שיחה • כ"ה באייר ה'תשפ"ד • 23:59, 1 ביוני 2024 (IDT)

קיבלת כוכב!

כוכב המפעילים
זה כבר משעמם.... אבל מה לעשות מה שמגיע מגיע... יואל נאמןשיחה • כ"ה באייר ה'תשפ"ד 09:48 (IDT) 09:48, 2 ביוני 2024 (IDT)

בעקבות השדרוגים האחרונים

קודם כל תודה רבה! לך ולכל מי שמעורב בזה.

כחלק מהשדרוגים, מהיום כאשר כותבים בחיפוש את המילה "מכ:" זה הופך אוטומטית ל"המכלול:" התוצאה היא שאי אפשר להגיע לדפי שיחה עם התחילית "שיחה:מכ:", למשל שיחה:מכ:בע (זה דף שהיה קיים בעבר, והיום אי אפשר להגיע אליו), האם יש פתרון? למאי נ"משיחה • כ"ה באייר ה'תשפ"ד (IDT) 19:40, 2 ביוני 2024 (IDT)

זה לא קשור לחיפוש. אנסה לברר. מוטי ~ שיחה • כ"ו באייר ה'תשפ"ד • 21:38, 2 ביוני 2024 (IDT)
@ללא קשר לבעיה הצריכה טיפול, מאז שיש תקציר צריך לכתוב [שמכ:בקשת ערך] כמבואר כאן איךשיחה ~ מיילכ"ו באייר ה'תשפ"ד. 21:44, 2 ביוני 2024 (IDT)
@איך, לא בטוח. גם לפני כן זה לא התחיל ב"שיחת המכלול" אלא "שיחה:מכ:". יחי ההבדל. למאי נ"משיחה • כ"ו באייר ה'תשפ"ד (IDT) 21:46, 2 ביוני 2024 (IDT)

בקשות דרך לשונית "עוד"

לדעתי כדאי להגדיר בבקשות למפעילים דרך הלשונית בצד שמאל, שדף הבקשות לא יצורף לרשימת המעקב, כפי שמוגדר בבקשת עדכון. הגדה של פסח (שיחה) 20:05, 4 ביוני 2024 (IDT)

@הגדה של פסח Done טופל, כעת זה לא משנה את הגדרת המעקב. מוטי ~ שיחה • כ"ח באייר ה'תשפ"ד • 12:13, 5 ביוני 2024 (IDT)