שיחת משתמש:מוטי/ארכיון 2
דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
דריסת עריכה
בקשר לעריכה זו האם בכוונה הסרת את ענין ההתייחסות הרבנית? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 00:37, 16 ביוני 2024 (IDT)
- לא זוכר בבירור (מהתקציר לא נראה). אם כן, הסיבה היא משום שזה לא קשור לעצם המושג של בינה מלאכותית, אלא לצ'אט או לסוג הבינה המלאכותית הספציפי שמשמש שם. @אלינדב. מוטי ~ שיחה • י' בסיוון ה'תשפ"ד • 11:07, 16 ביוני 2024 (IDT)
- האם אני יכול להחזיר או לא? הנידון בנושא היה כאן אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 21:21, 16 ביוני 2024 (IDT)
- אני רואה שהיו שם מספר דיונים ולא הייתה הסכמה כוללת. כאמור עדיף למצוא את הערך המדויק, גם אם בשפה המדוברת בציבור הכל מוגדר כבינה מלאכותית. הערכים האפשריים ממבט ראשון הם: אתיקה של בינה מלאכותית, צ'אטבוט, אולי GPT כי עליו יצא הקצף. @אלינדב מוטי ~ שיחה • י"א בסיוון ה'תשפ"ד • 18:38, 17 ביוני 2024 (IDT)
- לאחר עיון בערכים נראה לי יותר בערך אתיקה של בינה מלאכותית שם מובא כל הטררם שעשו על זה בכל העולם שזה בגדול אותו סוג טענות אבל בגשמיות ולא ברוחניות אז האם להוסיף את זה שם מתייג גם את אפרון ואת מקוה אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 22:56, 17 ביוני 2024 (IDT)
- אני רואה שהיו שם מספר דיונים ולא הייתה הסכמה כוללת. כאמור עדיף למצוא את הערך המדויק, גם אם בשפה המדוברת בציבור הכל מוגדר כבינה מלאכותית. הערכים האפשריים ממבט ראשון הם: אתיקה של בינה מלאכותית, צ'אטבוט, אולי GPT כי עליו יצא הקצף. @אלינדב מוטי ~ שיחה • י"א בסיוון ה'תשפ"ד • 18:38, 17 ביוני 2024 (IDT)
- האם אני יכול להחזיר או לא? הנידון בנושא היה כאן אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 21:21, 16 ביוני 2024 (IDT)
ארכוב
נראה לי שהגיע הזמן
שבוע טוב!! אפרון (שיחה) 01:04, 16 ביוני 2024 (IDT)
בוצע מוטי ~ שיחה • י' בסיוון ה'תשפ"ד • 11:15, 16 ביוני 2024 (IDT)

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
, חרוץ, אין כמוך! אפרון (שיחה) 16:41, 16 ביוני 2024 (IDT)
- נראה לי התכוונת ל{{תודה2}}
. מוטי ~ שיחה • י' בסיוון ה'תשפ"ד • 17:16, 16 ביוני 2024 (IDT)
תזכורת
בקשר לזה ביקשת להזכיר לך לטפל בזה, אז הארכיון זוכר הכל
יואל נאמן • שיחה • י' בסיוון ה'תשפ"ד 15:51 (IDT) 15:51, 16 ביוני 2024 (IDT)
- תודה! זה נמצא בראש רשימת המשימות שלי. מוטי ~ שיחה • י' בסיוון ה'תשפ"ד • 16:00, 16 ביוני 2024 (IDT)
חסימה
תוכל להפסיק לחסום אותי? אני כן מעוניין לתרום, וסליחה על מה שהיה. בברכה תמים של הרבי (שיחה) 20:20, 17 ביוני 2024 (IDT)
- @תמים של הרבי מן הדין היית אמור להיחסם בכל המשתמשים, לפנים משורת הדין השארתי חסמתי רק אחד. מקוה שלא יהיה צורך ביותר מזה. מוטי ~ שיחה • י"ב בסיוון ה'תשפ"ד • 20:28, 17 ביוני 2024 (IDT)
כוס קפה בשבילך!
| היזהר כל הכוחות שלך, חטוף כוסות קפה בין עבודה למשנהו. איך • שיחה • י"ד בסיוון ה'תשפ"ד. למנינם 06:22, 20 ביוני 2024 (IDT) |
לגבי עריכה זו
למדתי עוד משהו חדש אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 22:36, 30 ביוני 2024 (IDT)
פעולת חיסום
לגבי עריכתי זו אשמח לדעת אם מקובל לעשות דברים כאלו במכלול וא"כ באיזה צורה [לדעתי זה עובדה מאד מענינת ומלמדת שכבר ה"מאירי" מכיר בפעולת חיסום זו], אשמח לתשובה-הכוסף לזכות לידיעת התורה•כ"ח בסיוון ה'תשפ"ד • 11:16, 4 ביולי 2024 (IDT)
- אפשר, לא בטוח שזה נצרך. בכל מקרה זה נעשה כמו כל הוספת תוכן, מידע על האזכור ב... עם הערה המקשרת למקור. מוטי ~ שיחה • כ"ח בסיוון ה'תשפ"ד • 11:46, 4 ביולי 2024 (IDT)
- @מוטי אבקש לתייג ע"מ שהראה את תגובתך, אני הוספתי זאת בהערה אך הבוט היקר שלך עדכן מויקיפדיה וההערה ירדה רציתי לדעת אם העדכון היה בגלל שהתווסף משהו (כלומר ההערה) או סתם עדכון שיגרתי שאגב מחק את ההוספות וא"כ כיצד ניתן למנוע זאת בעדכונים הכאים, ייש"כ עצום הכוסף לזכות לידיעת התורה•כ"ח בסיוון ה'תשפ"ד • 13:32, 4 ביולי 2024 (IDT)
- זה היה עדכון לצורך בדיקה כלשהי ולא שמתי לב שיש תוכן מקומי שנדרס. לא יודע האם זה משמעותי לערך, לא בדקתי. מוטי ~ שיחה • כ"ח בסיוון ה'תשפ"ד • 16:31, 4 ביולי 2024 (IDT)
- @הכוסף לזכות לידיעת התורה תיוג. מוטי ~ שיחה • כ"ח בסיוון ה'תשפ"ד • 16:31, 4 ביולי 2024 (IDT)
- @מוטי לדעתי מעניין וחשוב בברכה הכוסף לזכות לידיעת התורה•כ"ט בסיוון ה'תשפ"ד • 22:48, 4 ביולי 2024 (IDT)
- @מוטי אבקש לתייג ע"מ שהראה את תגובתך, אני הוספתי זאת בהערה אך הבוט היקר שלך עדכן מויקיפדיה וההערה ירדה רציתי לדעת אם העדכון היה בגלל שהתווסף משהו (כלומר ההערה) או סתם עדכון שיגרתי שאגב מחק את ההוספות וא"כ כיצד ניתן למנוע זאת בעדכונים הכאים, ייש"כ עצום הכוסף לזכות לידיעת התורה•כ"ח בסיוון ה'תשפ"ד • 13:32, 4 ביולי 2024 (IDT)
סימון עריכות כבדוקות ע"י בוט
בדיקת העריכות ע"י הבוט שלך היא פעולה אוטומטית או שאתה פשוט נכנס לחשבון הבוט? הגדה של פסח (שיחה) 00:10, 8 ביולי 2024 (IDT)
- תפוס לשון אחרון. מוטי ~ שיחה • ב' בתמוז ה'תשפ"ד • 09:45, 8 ביולי 2024 (IDT)
- @הגדה שים לב, מוטי הוא אפילו לא מנטר, רק הבוט... למאי נ"מ • שיחה •• ב' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 11:11, 8 ביולי 2024 (IDT)
- האמת, לא הבנתי. אגב, בהגדרות ברירת המחדל של מדיה ויקי הרשאת ניטור ניתנת למפעילים, מנטרים זו קבוצה שיוצרים בהגדרות האתר. מוטי ~ שיחה • ב' בתמוז ה'תשפ"ד • 12:09, 8 ביולי 2024 (IDT)
- סליחה, לא שמתי לב, רשמית אתה לא מנטר, כך זה בהרשאות. לא ידעתי שזה כלול במפעילות למאי נ"מ • שיחה •• ב' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 12:13, 8 ביולי 2024 (IDT)
- אין בעיה. אי ההבנה הייתה למה כתבת שהבוט שלי כן מנטר, גם הוא לא בקבוצת מנטרים. מוטי ~ שיחה • ב' בתמוז ה'תשפ"ד • 12:17, 8 ביולי 2024 (IDT)
- סליחה, לא שמתי לב, רשמית אתה לא מנטר, כך זה בהרשאות. לא ידעתי שזה כלול במפעילות למאי נ"מ • שיחה •• ב' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 12:13, 8 ביולי 2024 (IDT)
- האמת, לא הבנתי. אגב, בהגדרות ברירת המחדל של מדיה ויקי הרשאת ניטור ניתנת למפעילים, מנטרים זו קבוצה שיוצרים בהגדרות האתר. מוטי ~ שיחה • ב' בתמוז ה'תשפ"ד • 12:09, 8 ביולי 2024 (IDT)
- @הגדה שים לב, מוטי הוא אפילו לא מנטר, רק הבוט... למאי נ"מ • שיחה •• ב' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 11:11, 8 ביולי 2024 (IDT)
חלץ (גוש עציון)
בקשר לזה לא הבנתי את התקציר... למאי נ"מ • שיחה •• ג' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 12:46, 9 ביולי 2024 (IDT)
- היה אמור להיות כתבו שדף היעד מדי טרי (נוצר היום), שכחתי שהמקלדת על אנגלית. מוטי ~ שיחה • ג' בתמוז ה'תשפ"ד • 16:20, 9 ביולי 2024 (IDT)
- תכל'ס כבר ייבאתי (אילו ידעתי...) למאי נ"מ • שיחה •• ג' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 19:03, 9 ביולי 2024 (IDT)
תגית: נא לבדוק
לראשונה אני נתקל בתגית, משהו חדש? ומה פשרה? אם אפשר לשאול. למאי נ"מ • שיחה •• ד' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 19:12, 10 ביולי 2024 (IDT)
- זו תגית שנוספת על ידי התוכנה, היא רלוונטית לאתרים שמשתמשים בהרחבה של תרגום תוכן. נראה שהיא מבוססת על הטקסט בדף. מוטי ~ שיחה • ד' בתמוז ה'תשפ"ד • 19:16, 10 ביולי 2024 (IDT)
- מי אמור למלאות את הבקשה של התגית "נא לבדוק"? למאי נ"מ • שיחה •• ד' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 19:19, 10 ביולי 2024 (IDT)
- מי שרוצה, עודי מדבר וראיתי את המסנן שמוסיף את זה וכיביתיהו. מוטי ~ שיחה • ד' בתמוז ה'תשפ"ד • 19:27, 10 ביולי 2024 (IDT)
- מי אמור למלאות את הבקשה של התגית "נא לבדוק"? למאי נ"מ • שיחה •• ד' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 19:19, 10 ביולי 2024 (IDT)
פרח מטה אהרן
@מוטי היקר, בקשר לעריכה זו, העברת הטיוטה לא בוצעה, המעמיק (שיחה) 09:56, 11 ביולי 2024 (IDT)
- סליחה, לא שמתי לב לבקשה הזו. אבדוק בהמשך. מוטי ~ שיחה • ה' בתמוז ה'תשפ"ד • 10:56, 11 ביולי 2024 (IDT)
בעניין ערך קיבוץ גליות
שלום וברכה.
אנא תעיין בערך קיבוץ גליות ובדף השיחה שלו.
ותעזור לנרדפים והמושפלים והנאנקים על העוולות שנעשו שם.
תודה רבה יברכך ה' נח גרין (שיחה) 15:06, 12 ביולי 2024 (IDT)
הסבר
- הועבר מהדף שיחת משתמש:מוטי בוט
בקשר לעריכה זו,
| שלום לך, במכלול אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת אינו עומד בסטנדרטים אלה. אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, או להסביר בדף השיחה מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה. |
בברכה,
למאי נ"מ • שיחה • י"ז בתמוז ה'תשפ"ד 14:46, 23 ביולי 2024 (IDT)
- סוף העברה
- ? מוטי ~ שיחה • י"ז בתמוז ה'תשפ"ד • 16:10, 23 ביולי 2024 (IDT)
טכני
מה יכול להיות שאין לי אפשרות לערוך בעריכה חזותית? הוא נותן לי שזה שגיאה, רק בקוד מקור אני יכול. ~ תכליתי • שיחה • י"ז בתמוז ה'תשפ"ד 17:11 (IDT) 17:11, 23 ביולי 2024 (IDT)
- הבאג כבר דווח, מקווה שהמתכנתים שלנו יצליחו לפתור עד מחר. מוטי ~ שיחה • י"ז בתמוז ה'תשפ"ד • 17:26, 23 ביולי 2024 (IDT)
בוצע שינויים שמאד צורמים לי
בקשר לעריכה זו, לכדוגמא בפתיח, 1חלקי 61 שצריך לכתוב 60, ב למה שינת במה שכתבתי שזה שייך בדאורייתא ודרבנן ועוד, בקיצור הרבה שינוים שלדעתי הנוסח הקודם היה טוב יותר, לפחות בעיני שאני עכשיו לומד את הסוגייא יהודה פיש (שיחה) 23:24, 24 ביולי 2024 (IDT) יהודה פיש (שיחה) 23:24, 24 ביולי 2024 (IDT)
- 1. אני טועה שבסך הכללי של התערובת זה חלקי 61, ז"א יש אחד של איסור + 61 של היתר = 1/61? 2
- 2. לא הבנתי לאיזה שינוי כוונתך, באופן כללי כתיבה שמובנת למי שמונח בסוגיא יותר מלקורא אחר היא כתיבה לא רצויה באנציקלופדיה. אני מניח שאתה לא מתייחס למכלול כאתר לאחסון סיכמי דוגיות שלך, בהתאם, הנוסח צריך להיות כמה שיותר ברור למי שמחוץ לסוגיא. אם יש לך הערות על התוכן ששיניתי כדאי שנדון עליהן בדף השיחה של הטיוטה.
- מעבר לזה, תודה על ההשקעה הניכרת בערך. מוטי ~ שיחה • י"ט בתמוז ה'תשפ"ד • 23:35, 24 ביולי 2024 (IDT)
- @יהודה פיש אשמח לתגובתך, אין לי בעלות על הטיוטה יותר ממך ואשמח לדעת שהעריכות שלי תקינות ומקובלות בעיניך. מוטי ~ שיחה • י"ט בתמוז ה'תשפ"ד • 18:01, 25 ביולי 2024 (IDT)
- @מוטי היקר! הערתך שהערך לא אמור להיות רק פסיקת הלכה, ולהוסיף את החולקים על טעם כעיקר דאורייתא, צודקת, שאר השינוים כגון פתיח, והסבר למה מדרבנן רק יבש ביבש מין במינו בטל ברוב, בעיני הנוסח שלי יותר טוב, הייתי שמח לאישור להחזיר את חלק מהעריכות
- בברכה והוקרה
- יהודה פיש (שיחה) 19:59, 25 ביולי 2024 (IDT) יהודה פיש (שיחה) 19:59, 25 ביולי 2024 (IDT)
- לדעתי הנוסח שלי פחות תורני כפי המקובל כאן, אם יש לך הצעות נוספות אתה מוזמן לערוך ולדון בדף השיחה שם. אשמח אם במקביל תשלים נקודות כמו, ראשונים נוספים שכתבו שהשיעור הוא קבלה, האם לסוברים שטעכע"ק ל"ד יש גם מקרים שזה נ"מ מדאורייתא (קדשים?). מוטי ~ שיחה • כ' בתמוז ה'תשפ"ד • 21:38, 25 ביולי 2024 (IDT)
- @יהודה פיש אשמח לתגובתך, אין לי בעלות על הטיוטה יותר ממך ואשמח לדעת שהעריכות שלי תקינות ומקובלות בעיניך. מוטי ~ שיחה • י"ט בתמוז ה'תשפ"ד • 18:01, 25 ביולי 2024 (IDT)
מעקב
לגבי עריכה זו אני עקבתי וראיתי גם את התיוג ובדקתי גם וכשאני הסתכלתי זה היה נראה שהולך להפתח אבל עדיין לא היה פתוח אמרתי למה לענות לפני שאני יודע סופית חיכיתי ואני לא נמצא במכלול 24 שעות ביממה ובינתיים עשיתי בשבילי את העבודה ובדקת וענית ועל כך אני אומר לך
תודה רבה! אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד ~ 23:57, 30 ביולי 2024 (IDT)
- אני מדגיש ראיתי את התיוג הראשון את השני לא ראיתי אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד ~ 00:03, 31 ביולי 2024 (IDT)
- OK. הסיבה שתייגתי ולא הסתמכתי על העובדה שאתה לא במכלול 24/7, משום שהתיוג הקודם היה לפני 5 ימים. מוטי ~ שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד • 09:07, 31 ביולי 2024 (IDT)
חדשות המכלול – גיליון 1
- שים לב לשלוח כ
{{חדשות המכלול/קוד|2024/31|31}}. לשמירת העיצוב. נריה - 💬 - 19:22, 31 ביולי 2024 (IDT)- שמתי לב, שלחתי שוב. מוטי ~ שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד • 19:26, 31 ביולי 2024 (IDT)
חדשות המכלול - שבוע 31
| חדשות המכלול פינת העדכונים של קהילת המכלול |
שנת 2026 – שבוע #31 עודכן ב־1 באוגוסט לחתימה על מינוי לידיעון |
- ערכים חדשים: בשבוע האחרון נכתבו הערכים: גירוש יהודי אוסטריה, רבי אברהם בן-רמוך, שלוחי מצווה אינם ניזוקים, ועוד 12...
- המכלול להורדה: קובץ ZIM מעודכן לי"ד בתמוז תשפ"ד זמין להורדה בלחיצה כאן
- הרשאות: ברכות לתלמיד חכמי הדור לקבלת הרשאת הבדוק, לנריה לקבלת הרשאת הניטור.
- עדכונים טכניים
- עדכוני גרסת מדיה ויקי: בעדכוני הגרסה האחרונים נוספו האפשרויות הבאות: אי הצגת עריכות בשינויים אחרונים לפי תגית.
- הרחבת אספקלריה: נוספו בהעדפות האפשרויות: ביטול קישורים לדפים הנעולים ניתן לבחירה לפי רמת נעילה, מניעת הצגת דפים נעולים גם הזמינים לצפייה לפי הרשאת המשתמש.
- העברת דפים: הרשאת העברה נוספה לבדוקי עריכות אוטומטית מוגבלת להעברה בתוך המרחב, נוספה האפשרות למעדכנים להשוות את שמות הערכים לוויקיפדיה באמצעות הסקריפט שנועד לכך.
קישורים לקול הלשון
בקשר לעריכה זו אשמח אם תלמד אותי איך עושים קישורים מקול הלשון כדי לדעת לערכים אחרים. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 22:57, 3 באוגוסט 2024 (IDT)
- הדרך הכי נוחה היא להתקין את הבוקמרקלט ולהשתמש בו, נסה לפעול לפי ההוראות בדף שקישרתי אם יסתבך חזור אלי. הדף הרלוונטי בקול הלשון במקרה של רב הוא הדף שמגיעים אליו מחיפוש שם הרב, באתר הישן שלהם זה דרך חיפוש רבנים, באתר החדש ממשק החיפוש משותף. מוטי ~ שיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד • 11:31, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- לגבי {{בינינו}}, כדי שזה יפעל צריך לבדוק ששם הדף זהה לשם הקישור לשיעוריו באתר (בשורת הכתובת), אם לא זהה אפשר להוסיף פרמטר (
|)עם השם באתר שם ואם רוצי פרמטר נוסף לשם שיוצג לקורא כאן. @תלמיד חכמי הדור. מוטי ~ שיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד • 17:48, 4 באוגוסט 2024 (IDT) - @תיוג מוטי ~ שיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד • 17:55, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה רבה עבד ד' (שיחה) 18:03, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- לגבי {{בינינו}}, כדי שזה יפעל צריך לבדוק ששם הדף זהה לשם הקישור לשיעוריו באתר (בשורת הכתובת), אם לא זהה אפשר להוסיף פרמטר (
חיפוש סקריפט מיותר
הוספתי יום אחד בדף הסקריפטים האישי סקריפט שבעריכת קוד מקור הוא מציג לי למעלה תצוגה מקדימה והיום יש לי את זה כבר בצד הדף (במצב עריכה) ומיותר לי פעמיים עברתי כמה פעמים על הדף שלי ופשוט אינני מוצא את זה (אולי זה בכלל בהעדפות אינני זוכר אשמח את תוכל לעזור/להסיר לי
תודה רבה! אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד ~ 17:41, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- אני משער שכוונך להגדרה הרלוונטית בהעדפות ← עריכה אם כי לא הבנתי באיזה מקרה זה כפול. אם לא לזה הכוונה תוכל לחפש במכ:סקריפטים/הכול את כל הסקריפטים הממוספרים שיש לך ולבדוק האם אחד מהם גורם לזה. אגב, הסקריפט בשורה 19 אצלך מיותר כיוון שזה כבר מובנה בתוכנה (לחצן התודה מש"א). מוטי ~ שיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד • 17:46, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- זהו עזרת לי מה שקרה ששם עשיתי גם "הצגת תצוגה מקדימה כבר בזמן תחילת העריכה" וגם "הצגת תצוגה מקדימה לפני תיבת העריכה" וגם "הצגת תצוגה מקדימה בלי לטעון מחדש את הדף" וביחד נוצר בלגן גדול אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד ~ 17:53, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא הבנתי מה היה הבלגן, גם אצלי כולם מסומנים. זה סיבך משהו בעריכה חזותית (לא נשמע לי סביר). מוטי ~ שיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד • 17:54, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא, זה סיבך בעריכת קוד מקור מה שהיה זה 1)תצוגה מקדימה בראש הדף 2)תצוגה מקדימה בצד הדף (ביחד לא או או) אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד ~ 17:56, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא הבנתי מה היה הבלגן, גם אצלי כולם מסומנים. זה סיבך משהו בעריכה חזותית (לא נשמע לי סביר). מוטי ~ שיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד • 17:54, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- זהו עזרת לי מה שקרה ששם עשיתי גם "הצגת תצוגה מקדימה כבר בזמן תחילת העריכה" וגם "הצגת תצוגה מקדימה לפני תיבת העריכה" וגם "הצגת תצוגה מקדימה בלי לטעון מחדש את הדף" וביחד נוצר בלגן גדול אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד ~ 17:53, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
חדשות המכלול - גיליון 2
| חדשות המכלול פינת העדכונים של קהילת המכלול |
שנת 2026 – שבוע #32 עודכן ב־8 באוגוסט לחתימה על מינוי לידיעון |
- ערכים חדשים: שלוש עשרה מדות האמורות בחנינה, רבי שמואל שמעלקא לייפר, רבי יצחק דוב מרגליות, הרב בצלאל טולידנו, רבי אברהם אייזנשטיין. פירוט בטבלה למטה:
- עורכי השבוע[31 1]: משתמש:הגדה של פסח עם 355 עריכות שהן כ-10% מכלל העריכות, משתמש:שמש מרפא עם כ-37% מיומן סימון העריכות, משתמש:מנחם הירשזון עם כ-387 עריכות בתחום הייבוא
- עדכונים טכניים: במסגרת עדכוני הגרסה האחרונים נוספה האפשרות לעורך קוד ויקי 2017, בהעדפות ← עריכה, זה מאפשר הצגת טקסט קוד המקור בשילוב עם סרגל הכלים של עריכה חזותית.
- הערות
- ↑ כלל הנתונים נבדקו לטווח מעט ארוך יותר
- טבלת ערכים חדשים
עזרה טכנית
מאז ששינתי בהגדרות את: "* עדכונים טכניים: במסגרת עדכוני הגרסה האחרונים נוספה האפשרות לעורך קוד ויקי 2017, בהעדפות ← עריכה, זה מאפשר הצגת טקסט קוד המקור בשילוב עם סרגל הכלים של עריכה חזותית".
נאבד לי בסרגל כלים את האפשרות של המרת הערות שוליים. מה עושים? ~ תכליתי • שיחה • א' באב ה'תשפ"ד 17:28 (IDT) 17:28, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- בוחרים מה מעדיפים
, זה יהיה קצת מורכב להתאים אותו למצב עריכה הזה (זה בעצם עריכה חזותית רק מוצג לך הקוד מקור). מוטי ~ שיחה • א' באב ה'תשפ"ד • 17:35, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- אכן, חסר שם הרבה דברים. (אולי אפשר לעשות שיהיה אפשרות להחליף מצב עריכה בכל דף?) איך • שיחה • א' באב ה'תשפ"ד למנינם 18:59, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- אפשר לכתוב סקריפט קטן שיוסיף לך לחצן לשינוי בכל דף, אם כי זה יועיל רק לטעינה הבאה כמובן. מוטי ~ שיחה • א' באב ה'תשפ"ד • 19:11, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- יש לך את הזמן והכח לעשות את זה. (לא משנה איזה מבין השניים יהיה ברירת המחדל, אולי אפשר לעשות שזה אפילו יהיה כפתור ליד ה'עריכה' ו'עריכת קוד מקור'?) איך • שיחה • א' באב ה'תשפ"ד למנינם 19:15, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- אם לא יטופל עד שבוע הבא, תזכיר. מוטי ~ שיחה • א' באב ה'תשפ"ד • 19:17, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- הוספתי לך בדף הסקריפטים, זה מופיע בסוף סרגל הכלים. @תכליתי אם אתה מעוניין אוכל להוסיף גם לך. מוטי ~ שיחה • ב' באב ה'תשפ"ד • 12:59, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- משתמש:תכליתי/common.js מעוניין. ~ תכליתי • שיחה • ב' באב ה'תשפ"ד 13:02 (IDT) 13:02, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- הוספתי, תודה על החסכון בהקלדת שם הדף
. רק שים לב שכאמור זה משפיע רק בכניסה הבאה לעריכה. מוטי ~ שיחה • ב' באב ה'תשפ"ד • 13:04, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- הוספתי, תודה על החסכון בהקלדת שם הדף
- משתמש:תכליתי/common.js מעוניין. ~ תכליתי • שיחה • ב' באב ה'תשפ"ד 13:02 (IDT) 13:02, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- יש לך את הזמן והכח לעשות את זה. (לא משנה איזה מבין השניים יהיה ברירת המחדל, אולי אפשר לעשות שזה אפילו יהיה כפתור ליד ה'עריכה' ו'עריכת קוד מקור'?) איך • שיחה • א' באב ה'תשפ"ד למנינם 19:15, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- אפשר לכתוב סקריפט קטן שיוסיף לך לחצן לשינוי בכל דף, אם כי זה יועיל רק לטעינה הבאה כמובן. מוטי ~ שיחה • א' באב ה'תשפ"ד • 19:11, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- אכן, חסר שם הרבה דברים. (אולי אפשר לעשות שיהיה אפשרות להחליף מצב עריכה בכל דף?) איך • שיחה • א' באב ה'תשפ"ד למנינם 18:59, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
מספרים
ראיתי פעם באיזה מקום מספרים של המכלול, כמה ערכים חדשים, כמה דפי הפניות, כמה מכלולאים פעילים, כמה מנטרים וכו', אני לא מוצא היכן זה, אם אתה יודע אשמח שתעדכן אותי. עבד ד' (שיחה) 14:31, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עבד ד' מיוחד:סטטיסטיקות איך • שיחה • ב' באב ה'תשפ"ד למנינם 14:47, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- ראוי לציין שנתוני הצפיה שם לא מדוייקים וכוללים טעינה של דפים באמצעות סקריפטים וקריאות של בוטי מנועי החיפוש. מוטי ~ שיחה • ב' באב ה'תשפ"ד • 16:13, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
חדשות המכלול - גיליון 3
| חדשות המכלול פינת העדכונים של קהילת המכלול |
שנת 2026 – שבוע #33 עודכן ב־11 באוגוסט לחתימה על מינוי לידיעון |
- ערכים חדשים: אדם הראשון, רבי אליעזר פינקלר, רבי יהושע רוקח, ישיבת סוד ישרים, הרב יעקב יהושע אנגלנדר, רבי ישכר בער רוטנברג, רבי מאיר אברהם מטשאבא, הרב מרדכי פנחס טברסקי, רבי צבי הירש מרגליות, הרב שלום ביטאן. לפירוט, ראו טבלת ערכים חדשים
- אולם הדיונים - דיונים פתוחים: שמות ניגונים חסידיים, רעיון להקמת אתר באנגלית.
- סטטיסטיקות השבוע: 9 טיוטות הועברו למרחב הערכים, כ-3000 עריכות בוצעו במרחבי התוכן, למעלה מ-550 עריכות נבדקו.
- עדכונים טכניים: נוספה הצגת תצוגה מקדימה חיה בתוך תיבת העריכה במצב עריכת קוד מקור
Cat-a-lot
תוכל להגדיר מעקב ללא שינוי (כמו ב-HotCat)? תודה רבה. הגדה של פסח (שיחה) 15:52, 12 באוגוסט 2024 (IDT)
- הקוד שלו נמצא בויקישיתוף, צריך לבקש שם, לא יודע היכן. אולי בדף השיחה. מוטי ~ שיחה • י"א באב ה'תשפ"ד • 20:14, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
העברה ללא הפניה
למה אין לי אפשרות להעביר ללא השארת הפניה? הגדה של פסח (שיחה) 20:49, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- זו הרשאה נפרדת מהרשאת העברה והיא נותרה רק למנטרים (בויקי יש אותה רק למפעילים). מוטי ~ שיחה • י"א באב ה'תשפ"ד • 20:50, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
תיקון הפניות כפולות
הבוט שלך לא יודע לזהות הפניה לפסקה. למשל כאן. הגדה של פסח (שיחה) 09:51, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- הוא מתבסס על ההפניה הנוכחית, לא על פענוח ההפניה האמצעית. אולי אפשר לשנות צריך לחשוב האם אין מקרים הפוכים. מוטי ~ שיחה • י"א באב ה'תשפ"ד • 10:08, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
אחי תקרא את מאחז, ותקרא טוב את הערך. היישוב אושר לפני חודש בערך... הוא חוקי והכל, עם כל האישורים, זה אפילו לא צריך מקור. זה רשום מפורש בערך. אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ י"ב באב ה'תשפ"ד ◙ 13:26, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- מוטי היקר, אשמח לתגובה.
אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ ט"ו באב ה'תשפ"ד ◙ 15:52, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- מתנצל ששכחתי להגיב. החלטת ממשלה להסדיר = הוסדר, או אפשר להתחיל בהליך? מוטי ~ שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ד • 17:48, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- הכל טוב. הוסדר, יחד עם חלץ, אדוריים ועוד יישוב אחד, לא זוכר כרגע את שמו. אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ ט"ו באב ה'תשפ"ד ◙ 17:58, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- אם זה ברור לך אתה יכול לשנות, אבל שים לב שלא כל אזכור של המילה בערך אמור להשתנות, אלא רק מה שמתייחס להגדרה הנוכחית. מוטי ~ שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ד • 18:05, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- למה לא? ההגדרה מאחז לא שייכת. זה כמו שתרשום מאחז על קדומים או אפילו על ת"א. אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ ט"ו באב ה'תשפ"ד ◙ 18:14, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- בשלב בו הם היו מאחז, באמת מתאים לכתוב עליהם כך. מוטי ~ שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ד • 18:21, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- למה לא? ההגדרה מאחז לא שייכת. זה כמו שתרשום מאחז על קדומים או אפילו על ת"א. אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ ט"ו באב ה'תשפ"ד ◙ 18:14, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- אם זה ברור לך אתה יכול לשנות, אבל שים לב שלא כל אזכור של המילה בערך אמור להשתנות, אלא רק מה שמתייחס להגדרה הנוכחית. מוטי ~ שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ד • 18:05, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- הכל טוב. הוסדר, יחד עם חלץ, אדוריים ועוד יישוב אחד, לא זוכר כרגע את שמו. אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ ט"ו באב ה'תשפ"ד ◙ 17:58, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- מתנצל ששכחתי להגיב. החלטת ממשלה להסדיר = הוסדר, או אפשר להתחיל בהליך? מוטי ~ שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ד • 17:48, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
חדשות המכלול - גיליון 4
| חדשות המכלול פינת העדכונים של קהילת המכלול |
שנת 2026 – שבוע #34 עודכן ב־18 באוגוסט לחתימה על מינוי לידיעון |
מערכת חדשות המכלול מברכת את אלפי לומדי התורה השבים לביתם בברכת "קוי ה' יחליפו כח"
- ערכים חדשים: איכה את אשר כבר עשוהו, ברבי, רבי גרשון ליטש-רוזנבוים, הרב דוד אייכנשטיין, רבי יצחק חורי, רבי לוי שור, רבי מנחם מאזוז, רבי משה אברהם אבוש מרגליות, רבי נסים ביתאן ורבי פנחס לרנר . לפירוט ראו טבלת ערכים חדשים
- דיונים: הנושאים הוספת כינויי ישיבות לשמן ומצוקת הטיוטות, פתוחים לדיון באולם הדיונים.
- סטטיסטיקות השבוע: 8 טיוטות הועברו למרחב הראשי, כ-3000 עריכות בוצעו במרחב הערכים, כ-800 עריכות ייבוא ועדכון, כ-900 עריכות נוטרו ע"י 10 מנטרים.
בקשת סיוע דחופה
שלום
כתבת שיש לך יכולת לסייע בפתיחת המייל החסום, אשמח לשמוע כיצד
תודה רבה דניאל רפפורט (שיחה) 00:33, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא בטוח שיש לי יכולת, אבל לנסות תמיד אפשר. מה הכוונה שהמייל חסום? @דניאל רפפורט. מוטי ~ שיחה • י"ח באב ה'תשפ"ד • 11:16, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה, אתה מעדיף להתכתב פה או במייל דניאל רפפורט (שיחה) 16:42, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- כרצונך. @דניאל רפפורט. מוטי ~ שיחה • י"ט באב ה'תשפ"ד • 23:50, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- איני מצליח לשלוח לך מייל, המערכת לא מאפשרת אופציה כזו דניאל רפפורט (שיחה) 02:11, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
- יש משתמש אחר שיש לו את המייל שלך? ככל הנראה בהעתקה של כתובת המייל שלך יש בעיה, נסה להעתיק ידנית תו אחר תו. מוטי ~ שיחה • י"ט באב ה'תשפ"ד • 09:26, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
- כאמור, המייל מושבת ואת שלך איני מצליח לראות כלל, אשמח מאד אם תכתוב כאן או בדפ"ש שלי את כתובת המייל שלך (לזמן מועט ולאח"כ תמחוק) דניאל רפפורט (שיחה) 11:20, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
- בדוק במצב עריכה (קוד מקור או בלשונית ההודעות). מוטי ~ שיחה • י"ט באב ה'תשפ"ד • 11:59, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
- @תיוג לאחר קריאת ההודעה נא לעדכן. מוטי ~ שיחה • י"ט באב ה'תשפ"ד • 11:59, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
- התכוונת שבמצב עריכת קוד מקור בדפ"ש שלך אראה אופציה כזו ? לא הצלחתי, וככלל אתה כותב ברמה של גיימר, "רד לעם" דניאל רפפורט (שיחה) 12:06, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא, התכוונתי ששם תמצא את המייל. @דניאל רפפורט. מוטי ~ שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד • 23:04, 24 באוגוסט 2024 (IDT)
- קיבלת ? דניאל רפפורט (שיחה) 22:06, 31 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא, התכוונתי ששם תמצא את המייל. @דניאל רפפורט. מוטי ~ שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד • 23:04, 24 באוגוסט 2024 (IDT)
- התכוונת שבמצב עריכת קוד מקור בדפ"ש שלך אראה אופציה כזו ? לא הצלחתי, וככלל אתה כותב ברמה של גיימר, "רד לעם" דניאל רפפורט (שיחה) 12:06, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
- כאמור, המייל מושבת ואת שלך איני מצליח לראות כלל, אשמח מאד אם תכתוב כאן או בדפ"ש שלי את כתובת המייל שלך (לזמן מועט ולאח"כ תמחוק) דניאל רפפורט (שיחה) 11:20, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
- יש משתמש אחר שיש לו את המייל שלך? ככל הנראה בהעתקה של כתובת המייל שלך יש בעיה, נסה להעתיק ידנית תו אחר תו. מוטי ~ שיחה • י"ט באב ה'תשפ"ד • 09:26, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
- איני מצליח לשלוח לך מייל, המערכת לא מאפשרת אופציה כזו דניאל רפפורט (שיחה) 02:11, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
- כרצונך. @דניאל רפפורט. מוטי ~ שיחה • י"ט באב ה'תשפ"ד • 23:50, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה, אתה מעדיף להתכתב פה או במייל דניאל רפפורט (שיחה) 16:42, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
קיבלת כוכב!
| כוכב המפעילים | |
| תודה על תחזוקת האתר בלי הפסקה, מעורבות בדיוני הקהילה וטיפוחם ומזג מפעילי מיוחד.
וְכָל מִי שֶׁעוֹסְקִים בְּצָרְכֵי צִבּוּר בֶּאֱמוּנָה. הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יְשַׁלֵּם שְׂכָרָם וְיָסִיר מֵהֶם כָּל מַחֲלָה וְיִרְפָּא לְכָל גּוּפָם וְיִסְלַח לְכָל עֲוֹנָם. וְיִשְׁלַח בְּרָכָה וְהַצְלָחָה בְּכָל מַעֲשֵׂה יְדֵיהֶם עִם כָּל יִשְׂרָאֵל אֲחֵיהֶם. הגדה של פסח (שיחה) 11:36, 23 באוגוסט 2024 (IDT) |
- שכוייח. מוטי ~ שיחה • י"ט באב ה'תשפ"ד • 11:59, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
- וואו! יפה, מצטרף לכל מילה, מדויק וקולע! איך • שיחה • י"ט באב ה'תשפ"ד למנינם 14:39, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
תסביר שאבין
מה זה? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"א באב ה'תשפ"ד ~ 10:16, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- זה הסקריפט שהתכוונת לשים, במקומו שמת את ההוא של שורה קודם. מוטי ~ שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד • 10:18, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"א באב ה'תשפ"ד ~ 10:19, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- אגב אני לא מוצא את זה כרגע אבל אם תוכל להסיר לי את סקריפט ההבדלים מויקי (כמות התגים) כי עכשיו כבר יש לי את למעלה (כנראה קשור לאחד הסקריפטים האחרים ששמתי) אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"א באב ה'תשפ"ד ~ 10:28, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- הסקריפט שמציג למטה מוגדר בהעדפות ← גאדג'טים. מוטי ~ שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד • 10:31, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- אגב אני לא מוצא את זה כרגע אבל אם תוכל להסיר לי את סקריפט ההבדלים מויקי (כמות התגים) כי עכשיו כבר יש לי את למעלה (כנראה קשור לאחד הסקריפטים האחרים ששמתי) אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"א באב ה'תשפ"ד ~ 10:28, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
חדשות המכלול - גיליון 5
| חדשות המכלול פינת העדכונים של קהילת המכלול |
שנת 2026 – שבוע #35 עודכן ב־15 בספטמבר לחתימה על מינוי לידיעון |
- ערכים חדשים: אז בהלוך ירמיהו, רבי בצלאל מרגליות, הרב ברוך צבי לב, רבי גרשון אשכנזי, רבי חנוך העניך זילברפרב, הרב חיים זאיד, רבי יהושע השל לויטמן, רבי יוסף מאוסטילא, רבי יחיאל מנחם זינגר, רבי יצחק לנדמן, רבי יצחק מאיר זינגר, מלחמת בני אפרים ופלשתים, רבי מעתוק חדאד, רבי שמואל מאפטא. לפירוט ראו טבלת ערכים חדשים
- סטטיסטיקות: 2869 עריכות בוצעו במרחב הערכים, מתוכן 124 עריכות ייבוא ו-295 עריכות עדכון. 10 טיוטות הועברו למרחב הראשי.
בקשר לעריכה זו, איך ידעת את התאריך? ~ המלקט • שיחה • כ"ה באב ה'תשפ"ד 21:52 (IDT) 21:52, 28 באוגוסט 2024 (IDT)
- הסתמכתי על המופיע בערך שהוא מונה במקום אביו, הייתי צריך לנדוד לערך הסב כדי לדעת באיזו שנה זה אירע. גם אם נניח שזה היה שנה מאוחר יותר, זה לא משנה לעניין הרישיון. העדר הפרמטר מכליל את הדף בקטגוריית שגיאות פרמטריות. מוטי ~ שיחה • כ"ה באב ה'תשפ"ד • 22:31, 28 באוגוסט 2024 (IDT)
אהבתי שיערתי שכך עשית, כיוון טוב. אציין בערכו את התאריכים. ~ המלקט • שיחה • כ"ה באב ה'תשפ"ד 00:25 (IDT) 00:25, 29 באוגוסט 2024 (IDT)
חדשות המכלול - גיליון 6
| חדשות המכלול פינת העדכונים של קהילת המכלול |
שנת 2026 – שבוע #36 עודכן ב־2 בספטמבר לחתימה על מינוי לידיעון |
מערכת חדשות המכלול מברכת את לומדי התורה בברכת זמן אלול פורה ומרומם
● ערכים חדשים: רבי אברהם שלום גולדברג, רבי אהרן הכהן פרחיה, רבי אהרן סודיץ ביכלר, רבי אליהו זינגר, רבי חיים מקולומיאה, הרב יהודה טשזנר, רבי יצחק צדיקא, רבי נחמן צבי אפשטיין, רבי ראובן הלוי הורוביץ. לפירוט ראו טבלת ערכים חדשים. ●
● סטטיסטיקות כלליות: בשבוע החולף בוצעו על ידי העורכים למעלה מ-5000 עריכות בכלל המרחבים, מתוכם כ-2400 במרחב הראשי. כמו כן, בוצעו כ-240 עריכות ייבוא וכ-320 עריכות עדכון. ●
● עורך השבוע: בהמלצת שרגא, נפתח מיזם עורך השבוע, הקריטריונים בהליכי גיבוש. השבוע נבחר מוטי על תרומתו למכלול. ●
● אולם דיונים: מתקיים דיון בנוגע להצגת אירועי השבת בעמוד הראשי גם ביום שישי הסמוך לה. ●
עורך השבוע
| העורך הנבחר של המכלול | ||
| אין מישהו יותר מתאים ממך להיות הראשון, אתה ראש וראשון, והעיטור הזה מוענק לך ביושר רב על כל פועליך הרבים והגדולים הידועים ושאינם ידועים ממשתמש זה או מהבוט, יה"ר שזכות הרבים תעמוד לך ולמשפ' לזכות ולחסד ולרחמים, כתיבה וחתימה טובה! העיטור מוענק במסגרת מיזם "העורך הנבחר". העיטור מוענק בכל שבוע למכלולאי נבחר שבלט לחיוב בצורה יוצאת דופן בתחום כלשהו, בתקופה שקדמה להענקת העיטור. למידע נוסף לחצו כאן |
שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ט באב ה'תשפ"ד > 22:54, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- ללא ספק האיש הנכון, לדעתי כדאי לפתוח למוטי דף ייעודי לקבלת צל"שים, מגיע לו ♾️+ אפרון (שיחה) 22:56, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- 👍 איך • שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד למנינם 23:37, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- מצטרף בכל פה. למאי נ"מ • שיחה • כ"ט באב ה'תשפ"ד 23:41, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- כל מילה בסלע. נריה - 💬 - 23:43, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
והמברכים יתברכו בכפל כפליים ממקור הברכות! מוטי ~ שיחה • כ"ט באב ה'תשפ"ד • 00:06, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- כל מילה בסלע. נריה - 💬 - 23:43, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- מצטרף בכל פה. למאי נ"מ • שיחה • כ"ט באב ה'תשפ"ד 23:41, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- 👍 איך • שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד למנינם 23:37, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
בוט
אני גם הבנתי כך אך יום אחד מישהו (מוסמך אך לא זוכר מי) אמר לי שרק שחקנים אני ידע שזה טעות ואשתדל ליבא עם בוט אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ט באב ה'תשפ"ד ~ 16:54, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- חוזר בי מההאשמה (של לאיודע מי) התבססתי לפי הקטגוריות שלו עברתי על ערכים אחרים בקטגוריות אלה ועל בסיס זה הסתמכתי (אף פעם אין בדיוק את אותו ערך כנראה שטעיתי בהשואות) אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ט באב ה'תשפ"ד ~ 16:57, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- פשוט התבלבלתי עם ערך אחר (לגבי התגובה הראשונה) אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ט באב ה'תשפ"ד ~ 16:58, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- כתבתי לפני התנגשות עריכה – מה ההבדל ElectroBOOM?
אגב יש אפשרות לתייג בתקציר ע"י @? אתה לימדת אותי שרק עם קישור אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ט באב ה'תשפ"ד ~ 17:02, 2 בספטמבר 2024 (IDT)- אם יש הבדל (לא בטוח) הוא תחום העיסוק ברשת, במקרה דנן עיקר הפרסומים שלו ברשת היא בתחומי תרבות. לאגב, אף פעם אי אפשר לתייג עם @, יש סקריפטים שמאפשרים לך למצוא משתמש לאחר ההקלדה של @ אני מניח את זה כסימן מקובל שאח"כ בא תיוג (כמו בסקריפטים). מוטי ~ שיחה • כ"ט באב ה'תשפ"ד • 17:06, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא מדוייק שאי אפשר לתייג הוא משמש למעשה כתחליף לתבניות תיוג וספציפית אלינו שמת את זה בשביל סימון כעין פסיק? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ט באב ה'תשפ"ד ~ 17:09, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- ממש לא מדויק, התיוג מתבצע באמצעות קישור לדף המשתמש, תבניות התיוג נועדו לקצר את התהליך ומכילות בתוכן את הקישור, ה@ לא מעלה ולא מוריד בתיוג. מוטי ~ שיחה • כ"ט באב ה'תשפ"ד • 17:12, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- התכוונו לאותו דבר
אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ט באב ה'תשפ"ד ~ 17:17, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- התכוונו לאותו דבר
- ממש לא מדויק, התיוג מתבצע באמצעות קישור לדף המשתמש, תבניות התיוג נועדו לקצר את התהליך ומכילות בתוכן את הקישור, ה@ לא מעלה ולא מוריד בתיוג. מוטי ~ שיחה • כ"ט באב ה'תשפ"ד • 17:12, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא מדוייק שאי אפשר לתייג הוא משמש למעשה כתחליף לתבניות תיוג וספציפית אלינו שמת את זה בשביל סימון כעין פסיק? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ט באב ה'תשפ"ד ~ 17:09, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- אם יש הבדל (לא בטוח) הוא תחום העיסוק ברשת, במקרה דנן עיקר הפרסומים שלו ברשת היא בתחומי תרבות. לאגב, אף פעם אי אפשר לתייג עם @, יש סקריפטים שמאפשרים לך למצוא משתמש לאחר ההקלדה של @ אני מניח את זה כסימן מקובל שאח"כ בא תיוג (כמו בסקריפטים). מוטי ~ שיחה • כ"ט באב ה'תשפ"ד • 17:06, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- כתבתי לפני התנגשות עריכה – מה ההבדל ElectroBOOM?
- פשוט התבלבלתי עם ערך אחר (לגבי התגובה הראשונה) אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ט באב ה'תשפ"ד ~ 16:58, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- מבדיקה מדגמית של הקטגוריות הרלוונטיות (כולל מקבילות כי שלו ממש ריקות), יש כאלו שכך ויש שכך. לזכרוני מי שחשיבותו היא פעילות רשת מיובא כבוט. מוטי ~ שיחה • כ"ט באב ה'תשפ"ד • 17:01, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- בכללי צריך מאוד להיזהר בשימוש דרך קטגוריות, רוב הערכים שיובאו עד בערך לפני שנתיים - יובאו שלא ע"פ כללי ערכי המילונים שהתגבש רק אח"כ. איך • שיחה • כ"ט באב ה'תשפ"ד למנינם 18:57, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
ברשותך החזרתי לקדמותו חלק מהדברים
שאלה
מקווה שתבין את שאלתי.
כמה פעמים פגשתי בערכים שיש שם מילים שצבועים בצבע מסוים, זה נראה כאילו קישור אבל זה לא, לא יודע את ההגדרה של הצבע. למשל בערך בריאת אדם וחוה במילים: "בת זוג", "בהמות", ובהער"ש: "בשונה מבעלי חיים". תדע מה זה? ~ המלקט • שיחה • ב' באלול ה'תשפ"ד 22:36 (IDT) 22:36, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- כי הערך חסום לצפיה. ראה המכלול:הרחבת אספקלריה. הגדה של פסח (שיחה) 22:38, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- נכון. אם אני מבין נכון, מופיע לך הרקע הכחול של הפניה. מוטי ~ שיחה • ב' באלול ה'תשפ"ד • 22:41, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- אכן ~ המלקט • שיחה • ב' באלול ה'תשפ"ד 22:46 (IDT) 22:46, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- אם כבר: בערך בהמות - "בהמה - כינוי לחיות מבויתות לפי היהדות". מה הכוונה? ולמה זה חסום?, כי שם על המילה "בהמה" הוא גם חוסם לי. אם זה באמת צריך להיות חסום ויש סיבה אז אל תגיב לי על שאלתי "מה הכוונה"... ~ המלקט • שיחה • ב' באלול ה'תשפ"ד 22:49 (IDT) 22:49, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- בד"כ החסימות מוצדקות (במקרים בודדים לא, לא יודע האם עדיין יש כאלו). מוטי ~ שיחה • ב' באלול ה'תשפ"ד • 23:10, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- אם כבר: בערך בהמות - "בהמה - כינוי לחיות מבויתות לפי היהדות". מה הכוונה? ולמה זה חסום?, כי שם על המילה "בהמה" הוא גם חוסם לי. אם זה באמת צריך להיות חסום ויש סיבה אז אל תגיב לי על שאלתי "מה הכוונה"... ~ המלקט • שיחה • ב' באלול ה'תשפ"ד 22:49 (IDT) 22:49, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- אכן ~ המלקט • שיחה • ב' באלול ה'תשפ"ד 22:46 (IDT) 22:46, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- נכון. אם אני מבין נכון, מופיע לך הרקע הכחול של הפניה. מוטי ~ שיחה • ב' באלול ה'תשפ"ד • 22:41, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
שאלה
@מוטי רוצה לשאול שאלה אפשר? למה לעלות פה ערך לוקח שנה, זה מיאש אבריימלה מלמד (שיחה) 16:25, 5 בספטמבר 2024 (IDT) אבריימלה מלמד (שיחה) 16:25, 5 בספטמבר 2024 (IDT)
- לשאול תמיד אפשר, לא תמיד יש תשובות.
- לגוף השאלה, לא כל ערך לוקח שנה (תוכל להתרשם בחדשות המכלול שמדי שבוע יש ערכים חדשים). אם אתה רוצה תשובה ספציפית יותר (סביר שכן), הערכים שכתבת צריכים עריכה ניכרת לפני העברה למרחב הראשי (סביר בהחלט,, לא כל משתמש חזק בניסוח ובוודאי כמשתמש חדש) וכוח האדם שעוסק בעריכה הוא לא מאד גדול. בנוסף, התנהלותך הראשונית לא ממש הבינה את העובדות האלו, וזה הפחית את המוטיבציה של העורכים שכן ניסו לטפל בערכים שיצרת. מוטי ~ שיחה • ב' באלול ה'תשפ"ד • 16:32, 5 בספטמבר 2024 (IDT)
- @מוטי תודה, עכשיו לגופו של ענין עם כל חוסר בידע שלי בווקפידה העלתי ערכים תוך פחות מיום, ולא שתבין לא נכון אין לי ויקפדיה והרצון שלי לעלות רק כאן, פשוט ככה יעצו לי פה מלא פעמים לעלות שם ודי, אבל אין לי גישה זמינה לוויקפידה. ואני שוב ושוב מנסה לעלות פה ושוב זה לא מתקדם.
- לגבי ההתנהלות שלי היא הגיע לאחר חוסר יחס לערכים חדשים שלי. אוקי אני עם פנים קדימה ניסיתי להראות שינוי כיוון ולהתייחס אחרת! מה עכשיו לעזוב את המכלול?
- אגב כבר בקשתו פה גם עם יש עיכובים וחוסר כוח אדם מותר להראות קצת יחס ולכתוב תגובה כל שהיא ולא רק אחרי מלא תיוגים מנטרים. מנטרים.
- טוב אמרתי את מה שאני חושב אין בכוונתי להתריס או משהו כזה פשוט לא מבין מה עוד אני יכול לעשות אבריימלה מלמד (שיחה) 16:44, 5 בספטמבר 2024 (IDT)
- ההשוואה לוויקיפדיה רק מוכיחה שלא כל הערכים שם נבדקים.
- לגופו של עניין, הרושם שלי (ממש שטחי) שלא הרבה זמן מאז שניסית לשנות התנהלות בקשר לערכים שלך, נסה לתת לזה הזדמנות. ביתר פירוט, הדברים שהפריעו בהתנהלות שלך היו שניים. הראשון, מחשבה שיממה היא המון זמן בשביל לקבל תגובה וזה ממש לא כך. דבר שני, יש רושם שאתה סבור שערך שיצרת הוא בבעלותך ואתה אמור להחליט על תוכנו וניסוח, זה דבר שמאד מקשה על קידום הערכים לסטנדרט המקובל. אין לי מושג האם שינית גישה בשני הנקודות שציינתי, אם כן, ייתכן שייקח מעט זמן אבל סביר להניח שהיחס אליך ישתנה. אם אינך מעוניין שהודעה זו תישאר חשוה עדכן אותי ואמחק. מוטי ~ שיחה • ב' באלול ה'תשפ"ד • 16:50, 5 בספטמבר 2024 (IDT)
- @מוטי אקח את הדברים בשני ידים! והתנהל לגופו של ענין! בעזרת ה׳ מקלדת (שיחה) 16:57, 5 בספטמבר 2024 (IDT)
- @מוטי אקח אותם בשני ידים ננסה בשם אחר עדיף? אבריימלה מלמד (שיחה) 16:59, 5 בספטמבר 2024 (IDT)
- @מוטי לא צריך למחוק אני בסדר עם ביקורת בונה אבריימלה מלמד (שיחה) 17:00, 5 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא חושב שיש צורך לעבור שם, לא השם עיקר אלא המעשה. מוטי ~ שיחה • ב' באלול ה'תשפ"ד • 17:02, 5 בספטמבר 2024 (IDT)
- @מוטי ישר כוח תודה אבריימלה מלמד (שיחה) 17:03, 5 בספטמבר 2024 (IDT)
- אגב, אין צורך לתייג משתמש בדף שיחתו, הוא מקבל התראה בכל מקרה. מוטי ~ שיחה • ב' באלול ה'תשפ"ד • 17:05, 5 בספטמבר 2024 (IDT)
- @מוטי ישר כוח תודה אבריימלה מלמד (שיחה) 17:03, 5 בספטמבר 2024 (IDT)
- @מוטי אקח אותם בשני ידים ננסה בשם אחר עדיף? אבריימלה מלמד (שיחה) 16:59, 5 בספטמבר 2024 (IDT)
- @מוטי אקח את הדברים בשני ידים! והתנהל לגופו של ענין! בעזרת ה׳ מקלדת (שיחה) 16:57, 5 בספטמבר 2024 (IDT)
חדשות המכלול - גיליון 7
| חדשות המכלול פינת העדכונים של קהילת המכלול |
שנת 2026 – שבוע #37 עודכן ב־8 בספטמבר לחתימה על מינוי לידיעון |
● ערכים חדשים: רבי אלימלך הולשטוק, רבי חיים לוונשטאם, רבי משה מקיטוב, רבי משה פרנקפורט, רבי פנחס סאסיש, רבי צבי הירש גרוסמן, לפירוט ראו טבלת ערכים חדשים ●
● סטטיסטיקות: בוצעו למעלה מ-6000 עריכות בכלל המרחבים, מתוכן כ-3000 במרחב הראשי. מנחם הירשזון למעלה מ-500 עריכות במרחב הראשי ולמאי נ"מ למעלה מ-400. המלקט למעלה מ-250 עריכות במרחב טיוטה. ●
● סטטיסטיקות ייבוא: כ-900 עריכות ייבוא וכ-550 עדכון. אלינדב כ-150 עריכות ייבוא (מקום שני) נריה כ-120 עריכות עדכון (מקום שני אחרי למאי נ"מ) ●
● העורך הנבחר: השבוע נבחר למאי נ"מ על תרומתו הרבה למכלול בכלל ומערך הייבוא והעדכון ובדיקת התמונות בפרט ●
תבנית ויקיפדית
זה לא ענין של קרדיט? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ו' באלול ה'תשפ"ד ~ 12:14, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא חושב, בכל מקרה אנחנו גם לא מעתיקים את רשימת כל התורמים אלא רק מפנים לעיין בוויקיפדיה. מוטי ~ שיחה • ו' באלול ה'תשפ"ד • 12:15, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
אז אפשר גם למחוק את התבנית אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ו' באלול ה'תשפ"ד ~ 12:18, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
- כבר נמחקה. מוטי ~ שיחה • ו' באלול ה'תשפ"ד • 14:28, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
@
@מוטי בוט איך • שיחה • ז' באלול ה'תשפ"ד, למנינם: 21:24, 10 בספטמבר 2024 (IDT)
- 👍 איך • שיחה • ז' באלול ה'תשפ"ד, למנינם: 21:36, 10 בספטמבר 2024 (IDT)
חדשות המכלול - גיליון 7
| חדשות המכלול פינת העדכונים של קהילת המכלול |
שנת 2026 – שבוע #38 עודכן ב־16 בספטמבר לחתימה על מינוי לידיעון |
● ערכים חדשים: הרב אהרן מאיר פורטוגל, רבי אריה לייב ברסלא, רבי חנוך זילברפרב, מצד ירוחם, רבי מרדכי אביטן, רבי מרדכי לוונשטאם, רבי שמואל גינצלר. לפירוט ראו טבלת ערכים חדשים. ●
● סטטיסטיקות: נוטרו כ-600 עריכות על ידי כ-10 מנטרים, מתוכן קרוב ל-200 ע"י אפרון. בוצעו כ-4300 עריכות במרחב הראשי, מתוכן כ-1800 עריכות ייבוא וכ-260 עריכות עדכון. ●
● העורך הנבחר: השבוע נבחר איך על היותו אחד מגדולי המייבאים והמעדכנים, ועל תרומותיו הרבות למכלול ●
● דרושים: מערכת חדשות המכלול מחפשת מתנדבים לעזרה בעריכת הגיליונות בתקופה הקרובה, המעוניינים יפנו לאחראי ●
תבנית התאמה בתמונות
כלומר בייבוא אני גם אמור להסיר כאלה? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"ג באלול ה'תשפ"ד ~ 09:53, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
- בהחלט. אגב, לא מדובר בתבנית אלא בהפניה שנועדה למנוע את הצגת התמונה מויקישיתוף, מבצעים את החסימה רק אם אי אפשר לחתוך או לטשטש (כיום, בעבר היו פחות כלים). מוטי ~ שיחה • י"ג באלול ה'תשפ"ד • 09:57, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, אשמח מאוד אם תזכיר לי אז
, כך גם בתב:ג' בסיוון, תודה ~ המלקט • שיחה • י"ג באלול ה'תשפ"ד 17:55 (IDT) 17:55, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
- כתוב לעצמך ברשימת המשימות. מוטי ~ שיחה • י"ג באלול ה'תשפ"ד • 18:04, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
- רעיון טוב דווקא, לא חשבתי. ~ המלקט • שיחה • י"ג באלול ה'תשפ"ד 18:05 (IDT) 18:05, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
- כמובן שאני מתכוון לשימוש בשילוב עם הגאדג'ט בהעדפות ← גאדג'טים. מוטי ~ שיחה • י"ג באלול ה'תשפ"ד • 18:13, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
- רעיון טוב דווקא, לא חשבתי. ~ המלקט • שיחה • י"ג באלול ה'תשפ"ד 18:05 (IDT) 18:05, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, כ"פ ניסתי להכניס תאריך בתבנית וזה מסתבך לי לא יודע למה ומדוע ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 22:12 (IDT) 22:12, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- תוכל להגדיר יותר בפירוט מה היה הסיבוך? אולי הוספת את זה ללא שם הפרמטר
|תאריך=. מוטי ~ שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד • 22:16, 19 בספטמבר 2024 (IDT)- וואווהו!! לא רק מנטר, גם בעל רוח הקודש... בדיוק זה, עכשיו שמתי לב לזה שניסיתי להוסיף את מס' התאריך בלי
|תאריך=. ולכן זה לא הלך. בעז"ה אקפיד מעכשיו בלנ"ד. ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 22:18 (IDT) 22:18, 19 בספטמבר 2024 (IDT)- במסגרת הרשאותי הנוכחיות אין לי הרשאת ניטור, אולי במקום זה הלכתי על האפיק של רוה"ק
. מוטי ~ שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד • 22:29, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- במסגרת הרשאותי הנוכחיות אין לי הרשאת ניטור, אולי במקום זה הלכתי על האפיק של רוה"ק
- וואווהו!! לא רק מנטר, גם בעל רוח הקודש... בדיוק זה, עכשיו שמתי לב לזה שניסיתי להוסיף את מס' התאריך בלי
תבניות אמן
בעניין זה, והבקשה מכבודו, אשמח להבין, האם זה לא מועיל? בתודה, צביקהלנד (שיחה) 23:52, 21 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא הבנתי בבירור את השאלה, כפי שציינתי זה מועיל מאד אבל גם עריכות מועילות לא מבצעים בסיטונאות מוגזמת, ותל"מ. אם לא ברור, אתה מוזמן להוסיף אבל לא לבצע סדרה בת 100 עריכות ברצף. אגב, אין צורך לפנות אלי בגוף שלישי. מוטי ~ שיחה • י"ט באלול ה'תשפ"ד • 00:22, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
- אוקי תודה צביקהלנד (שיחה) 01:44, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
עזרה בהוספה לעץ משפחה
אני מעוןניין להוסיף שמות אנשים לעץ משפחה האיך אני לומד איך עושים זאת ? ראיתי במכלול שאתה יודע או שיש לך עץ כזה... תודה רבה בית סטאשוב (שיחה) 15:45, 25 בספטמבר 2024 (IDT)
שינוי השם...
האם יש היכן לבדוק שם קודם? לאחרונה היו הרבה שינויי שם של משתמשים ותיקים וארך לי הרבה זמן לקלוט מה קורה פה... יואל נאמן • שיחה • כ"ג באלול ה'תשפ"ד 16:22, 26 בספטמבר 2024 (IDT)
- @יואל נאמן מי:יומנים/renameuser. מוטי ~ שיחה • ו' בתשרי ה'תשפ"ה • 19:37, 8 באוקטובר 2024 (IDT)
תודה
רציתי לשלוח לבוט שלך כמה תודות (טיפול בצירוף תחבירי, שבט הלוי) אבל אין אופציה כזאת, אז אני מודה לך. ~ המלקט • שיחה • ז' בתשרי ה'תשפ"ה 18:45 (IDT) 18:45, 9 באוקטובר 2024 (IDT)
מה ההבדל
בין {{ו}} לבין {{וח}} למה עשו שתים? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ח' בתשרי ה'תשפ"ה ~ 08:58, 10 באוקטובר 2024 (IDT)
- לא יודע, לא בזמני. מוטי ~ שיחה • ח' בתשרי ה'תשפ"ה • 13:21, 10 באוקטובר 2024 (IDT)
- נראה ש{{ו}} משמש לקרד' בערכי קודש ששמם שונה מהויקיפדי. למאי נ"מ • שיחה • ח' בתשרי ה'תשפ"ה 15:16, 10 באוקטובר 2024 (IDT)
- כמה שאני מבין, גם בקרד מציינים את שם הערך השונה. איך • שיחה • ח' בתשרי ה'תשפ"ה, למנינם: 17:06, 10 באוקטובר 2024 (IDT)
- שאלתי היתה למה עשו את בשתים אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ח' בתשרי ה'תשפ"ה ~ 17:36, 10 באוקטובר 2024 (IDT)
- כמה שאני מבין, גם בקרד מציינים את שם הערך השונה. איך • שיחה • ח' בתשרי ה'תשפ"ה, למנינם: 17:06, 10 באוקטובר 2024 (IDT)
- נראה ש{{ו}} משמש לקרד' בערכי קודש ששמם שונה מהויקיפדי. למאי נ"מ • שיחה • ח' בתשרי ה'תשפ"ה 15:16, 10 באוקטובר 2024 (IDT)
חורף מבורך
התגעגעתי אפר (שיחה) 23:06, 26 באוקטובר 2024 (IDT)
- תודה, וכן למר. להשתמע/להתראות. מוטי ~ שיחה • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ה • 23:49, 26 באוקטובר 2024 (IDT)
- מצטרף לב"ה, התגעגענו. איך • שיחה • כ"ו בתשרי ה'תשפ"ה, למנינם: 01:38, 28 באוקטובר 2024 (IST)
- שכוייח, והמברכים יתברכו בחורף בריא ושמח. מוטי ~ שיחה • כ"ו בתשרי ה'תשפ"ה • 12:37, 28 באוקטובר 2024 (IST)
- מצטרף לב"ה, התגעגענו. איך • שיחה • כ"ו בתשרי ה'תשפ"ה, למנינם: 01:38, 28 באוקטובר 2024 (IST)
@
• מטעמים • 13:51, 29 באוקטובר 2024 (IST)
סידור ד"ש מחדש
כפי שתוכל לראות מישהו יצר לי בלגן בד"ש בקשתי היא אם תוכל לסדר לי אותו בחזרה, תודה רבה (רק אם אתה יכול כי כפי שאתה יודע לא העברתי לך עדיין את המשכורת בשנה האחרונה
) אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ח בתשרי ה'תשפ"ה ~ 22:23, 29 באוקטובר 2024 (IST)
- כפי שראית יש היום כתובת לא פחות יעילה ממני... מוטי ~ שיחה • כ"ח בתשרי ה'תשפ"ה • 22:28, 29 באוקטובר 2024 (IST)
- טופל (ללא קשר לבקשה כאן). מקווה שלא פספסתי פסקאות, וסליחה על התיוגים הרבים. נריה - 💬 - 22:28, 29 באוקטובר 2024 (IST)
ארכוב לא מוצלח
יש לך מושג מה לא היה נכון בארכוב של הד"ש שלי או בקישורים לארכיון? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ח בתשרי ה'תשפ"ה ~ 23:13, 29 באוקטובר 2024 (IST)
- כן, הכללת את המילה ארכיון בשם שהזנת, היא מוכללת אוטומטית. מוטי ~ שיחה • כ"ח בתשרי ה'תשפ"ה • 23:14, 29 באוקטובר 2024 (IST)
אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ח בתשרי ה'תשפ"ה ~ 23:16, 29 באוקטובר 2024 (IST)
תודה
אין כמוך!! אפר (שיחה) 22:52, 9 בנובמבר 2024 (IST)
חדשות המכלול - גיליון 9
| חדשות המכלול פינת העדכונים של קהילת המכלול |
שנת 2026 – שבוע #47 עודכן ב־17 בנובמבר לחתימה על מינוי לידיעון |
● מועצת: במועצת המכלול מתקיימת הצבעה על קביעת חוקים חדשים לשמות המשתמשים. הצביעו והשפיעו! ●
● עדכונים טכניים: נוספה האפשרות של שחזור עריכה אבודה, יש להפעילה בהעדפות עריכה. פרטים בלוח המודעות ●
צבי קגן
תודה מוטי, גם אני שמתי לב לזה, כוונתי הייתה שלדעתי מי שהביא את הקישור הזה חשב איך להחליף את המשמעות של מתקפה אנטישמית לאופי יבש של חלק מהמלחמה האזורית, (לא חשוב...) המעמיק (שיחה) 22:55, 24 בנובמבר 2024 (IST)
- לא בהכרח, המבנה של אתר מדיה ויקי הוא להוליך את הקורא סחור סחור לכל מידע קשור. מוטי ~ שיחה • כ"ד בחשוון ה'תשפ"ה • 23:01, 24 בנובמבר 2024 (IST)
בקשר לעריכה זו
|
כדי לסייע לך להצטרף לעורכים, מומלץ לקרוא את עשרת הטיפים להשתלבות בקהילת המכלול. להרחבה באפשרותך לגשת:
|
||
| כדאי מאד להקדיש שעה לעבור על כל הקישורים המופיעים כאן. הם יועילו לך רבות בהמשך עבודתך. | ||
בברכה, פה תמיד לעזרתך :) מוקיר רבנן (שיחה) 11:02, 27 בנובמבר 2024 (IST)
- תודה! מחמם את הלב! האמת שמכל המשתמשים שלי המשתמש הראשי בסוף נשאר בלי תבנית, ובכל מקרה תמיד טוב לרענן את הכללים. מוטי ~ שיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"ה • 11:42, 27 בנובמבר 2024 (IST)
- זה וידוי על הפעלת בבק"שים?? לתייג מפעילים? מוקיר רבנן (שיחה) 11:49, 27 בנובמבר 2024 (IST)
- בקשר לבבק"שים אני שומר על זכות השתיקה. אני מתכוון לזה. מוטי ~ שיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"ה • 12:01, 27 בנובמבר 2024 (IST)
- @מוקיר רבנן אם תתייג מפעילים. האתר יקרוס. (הכרזה על כל בבקשי מוטי כטרול תהפוך את כל הסקריפטים ללא פעילים) • מטעמים • 12:03, 27 בנובמבר 2024 (IST)
- אתה מייחס לי כוחות מאגיים?? מוטי ~ שיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"ה • 12:07, 27 בנובמבר 2024 (IST)
- שיכנעת
מוקיר רבנן (שיחה) 12:08, 27 בנובמבר 2024 (IST)
- יצירת חשבונות זהים שוב ושוב זה לא כוח מאגי? למה אני לא מצליח?... למאי נ"מ • שיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"ה 12:10, 27 בנובמבר 2024 (IST)
- מוטי, נטו סקרנות - מה עשית? איך • שיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"ה, למנינם: 12:12, 27 בנובמבר 2024 (IST)
- אתה יודע איך צופים בפעולות של בוטים;).
לכל מי שמאד מסוקרן, עדכנתי את מסנן ההשחתות שפועל ביצירת חשבון לפי ההחלטה במועצת, ניסיתי לבדוק ואחרי שהניסוי הצליח מיזגתי את המשתמש החדש לעצמי. ותו לא מידי. מוטי ~ שיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"ה • 12:14, 27 בנובמבר 2024 (IST)- אני שמח לדעת שהדיון במועצת היה עם משמעות מעשית.
ונעצור כאן. • מטעמים • 12:18, 27 בנובמבר 2024 (IST)
- שמח בשמחתך
. מוטי ~ שיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"ה • 12:20, 27 בנובמבר 2024 (IST)
- שמח בשמחתך
- אני שמח לדעת שהדיון במועצת היה עם משמעות מעשית.
- אתה יודע איך צופים בפעולות של בוטים;).
- מוטי, נטו סקרנות - מה עשית? איך • שיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"ה, למנינם: 12:12, 27 בנובמבר 2024 (IST)
- יצירת חשבונות זהים שוב ושוב זה לא כוח מאגי? למה אני לא מצליח?... למאי נ"מ • שיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"ה 12:10, 27 בנובמבר 2024 (IST)
- @מוקיר רבנן אם תתייג מפעילים. האתר יקרוס. (הכרזה על כל בבקשי מוטי כטרול תהפוך את כל הסקריפטים ללא פעילים) • מטעמים • 12:03, 27 בנובמבר 2024 (IST)
- בקשר לבבק"שים אני שומר על זכות השתיקה. אני מתכוון לזה. מוטי ~ שיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"ה • 12:01, 27 בנובמבר 2024 (IST)
סינון
שים לב שבכדי שבעל הדף הזה יוכל לערוך אותו נאלצתי לבצע את העריכה הזאת. תוכל לשער לבד מה הבעיה. תודה ובהצלחה. מקוה • שיחה • כ"ז בחשוון ה'תשפ"ה 15:19 (IDT)
- @מקוה שלחתי תיקון בגיטהאב. מוטי ~ שיחה • כ"ז בחשוון ה'תשפ"ה • 17:30, 28 בנובמבר 2024 (IST)
- לא הסתכלתי על השינוי, זה יפתור גם את הבעיה ששלחתי שלשום (קט')? תודה! נריה - 💬 - 17:50, 28 בנובמבר 2024 (IST)
- כן, אותה בעיה. מוטי ~ שיחה • כ"ז בחשוון ה'תשפ"ה • 17:53, 28 בנובמבר 2024 (IST)
- לא הסתכלתי על השינוי, זה יפתור גם את הבעיה ששלחתי שלשום (קט')? תודה! נריה - 💬 - 17:50, 28 בנובמבר 2024 (IST)
עריכות מהבוט
הי, למה זה לא מוסתר? (בדקתי, עריכות בוטיות מסוננות אצלי). למאי נ"מ • שיחה • כ"ח בחשוון ה'תשפ"ה 22:20, 28 בנובמבר 2024 (IST)
- רק השחזורים. יש סיכוי שצריך להוסיף &bot=1 למרות שהחשבון עצמו בוט? נריה - 💬 - 22:44, 28 בנובמבר 2024 (IST)
- נריה, כן. שחזור לא מוגדר כעריכת בוט אם לא מעבירים את הפרמטר. לגבי אלו שהוצגו לא יודע, תוכלו לראות שלפני (או אחרי לא בדקתי) בצעתי סדרת שחורים מאותו סקריפט וכן היה מוגדר כבוט. מוטי ~ שיחה • כ"ח בחשוון ה'תשפ"ה • 12:18, 29 בנובמבר 2024 (IST)
@
? אפר (שיחה) 19:55, 8 בדצמבר 2024 (IST)
- @אפר הגבתי. מוטי ~ שיחה • ז' בכסלו ה'תשפ"ה • 19:56, 8 בדצמבר 2024 (IST)
שמח שחזרת
בקשר לעריכה זו, עכשיו שמתי לב שחזרת למפעילות, אני מניח שרבים מאיתנו שמחים על כך. תהא חזרתך להנהגה לחיזוק והרמת קרן המכלול! למאי נ"מ • שיחה • ח' בכסלו ה'תשפ"ה 20:14, 8 בדצמבר 2024 (IST)
מה השגיאה
בזה נראה לי שעשיתי כמו בסקריפט שאני תמיד השתמשתי כתבתי "ש:מחוך" צריך לכתוב "שיחה"? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תתיאשו ~ י' בכסלו ה'תשפ"ה ~ 08:15, 11 בדצמבר 2024 (IST)
- לא יודע, באיזה סקריפט השתמשת להעברה? מוטי ~ שיחה • י' בכסלו ה'תשפ"ה • 10:51, 11 בדצמבר 2024 (IST)
- בשלוש נקודות בצד אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תתיאשו ~ י"א בכסלו ה'תשפ"ה ~ 20:27, 11 בדצמבר 2024 (IST)
- לא מספיק ברור לי. תוכל לראות שניסיתי עכשיו וזה הצליח. אני חושב על שתי אפשרויות: 1. שכחת לכתוב ש:. 2. לא בחרת מהרשימה שהוצעה (לא חושב שזה מה שגרם). מוטי ~ שיחה • י"א בכסלו ה'תשפ"ה • 20:37, 11 בדצמבר 2024 (IST)
- לגבי 1 איני מלאך אבל אנני זוכר בבירור שעשיתי לגבי 2 מסכים שלא נראה לי שזה הבעיה אבל לא בחרתי אבל עולה לי מספר 3 שכתבתי ש: ואז כדי להדביק את שם הדף בטעות הכחלתי את ש: לפני זה ואז זה נמחק אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תתיאשו ~ י"א בכסלו ה'תשפ"ה ~ 20:40, 11 בדצמבר 2024 (IST)
- מצוין, העיקר שזה לא בעיה בסקריפט... מוטי ~ שיחה • י"א בכסלו ה'תשפ"ה • 21:38, 11 בדצמבר 2024 (IST)
- לגבי 1 איני מלאך אבל אנני זוכר בבירור שעשיתי לגבי 2 מסכים שלא נראה לי שזה הבעיה אבל לא בחרתי אבל עולה לי מספר 3 שכתבתי ש: ואז כדי להדביק את שם הדף בטעות הכחלתי את ש: לפני זה ואז זה נמחק אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תתיאשו ~ י"א בכסלו ה'תשפ"ה ~ 20:40, 11 בדצמבר 2024 (IST)
- לא מספיק ברור לי. תוכל לראות שניסיתי עכשיו וזה הצליח. אני חושב על שתי אפשרויות: 1. שכחת לכתוב ש:. 2. לא בחרת מהרשימה שהוצעה (לא חושב שזה מה שגרם). מוטי ~ שיחה • י"א בכסלו ה'תשפ"ה • 20:37, 11 בדצמבר 2024 (IST)
- בשלוש נקודות בצד אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תתיאשו ~ י"א בכסלו ה'תשפ"ה ~ 20:27, 11 בדצמבר 2024 (IST)
יש כזה סקריפט
שמסיר תבניות עריכה בכותרת הערך ביבוא? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תתיאשו ~ ט"ו בכסלו ה'תשפ"ה ~ 17:29, 16 בדצמבר 2024 (IST)
- לא, אתה מתכוון בערכים מילוניים, אולי גם זה יקרה מתישהו. מוטי ~ שיחה • ט"ו בכסלו ה'תשפ"ה • 17:34, 16 בדצמבר 2024 (IST)
- מוטי עכשיו אני רואה אצל למאי בדף הסקריפטים הכי למטה ראיתי שכתוב משהו ועם זה התבלבלתי (אגב מה זה אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תתיאשו ~ ט"ז בכסלו ה'תשפ"ה ~ 23:17, 16 בדצמבר 2024 (IST)
- זה כלום... אלה תקצירי-עריכה אישיים, אחד מהם הוא "השלמת נתונים מוויקינתונים", ירושה מאיך, עוד מהימים שוויקינתונים לא השלים לנו תבניות. למאי נ"מ • שיחה • ט"ז בכסלו ה'תשפ"ה 11:01, 17 בדצמבר 2024 (IST)
- לא מדויק, זה לא כלום אלא כמו שכתבת רשימה של תקצירי עריכה אישיים, פירוט על הנושא אפשר לראות בהמכלול:סקריפטים/תקצירים. למאי, מתי הוא החל להשלים לנו? מוטי ~ שיחה • ט"ז בכסלו ה'תשפ"ה • 11:53, 17 בדצמבר 2024 (IST)
- זה כלום לגבי מה שהוא רצה...
- הבנתי שמקוה עשה משהו שחלק מהנתונים יושלמו אוטמטית, כמו הפרמטרים של ויקישיתוף, תמונות וכדו'. רק חלק מהנתונים. למאי נ"מ • שיחה • ט"ז בכסלו ה'תשפ"ה 11:56, 17 בדצמבר 2024 (IST)
- אתה מתכוון לסקריפט U:מקוה/ויקינתונים.js? זה היה קיים כשכתבת את התקציר
. מוטי ~ שיחה • ט"ז בכסלו ה'תשפ"ה • 11:57, 17 בדצמבר 2024 (IST)
- תקציר שימש אותי כשהשלמתי לפעמים פרטים מויקינתונים ידנית, אכן למילוי האוטומטי של התבניות אין קשר - הם תלוים בסקריפט של מקוה. איך • שיחה • ט"ז בכסלו ה'תשפ"ה, למנינם: 12:02, 17 בדצמבר 2024 (IST)
- אתה מתכוון לסקריפט U:מקוה/ויקינתונים.js? זה היה קיים כשכתבת את התקציר
- לא מדויק, זה לא כלום אלא כמו שכתבת רשימה של תקצירי עריכה אישיים, פירוט על הנושא אפשר לראות בהמכלול:סקריפטים/תקצירים. למאי, מתי הוא החל להשלים לנו? מוטי ~ שיחה • ט"ז בכסלו ה'תשפ"ה • 11:53, 17 בדצמבר 2024 (IST)
- זה כלום... אלה תקצירי-עריכה אישיים, אחד מהם הוא "השלמת נתונים מוויקינתונים", ירושה מאיך, עוד מהימים שוויקינתונים לא השלים לנו תבניות. למאי נ"מ • שיחה • ט"ז בכסלו ה'תשפ"ה 11:01, 17 בדצמבר 2024 (IST)
- מוטי עכשיו אני רואה אצל למאי בדף הסקריפטים הכי למטה ראיתי שכתוב משהו ועם זה התבלבלתי (אגב מה זה אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תתיאשו ~ ט"ז בכסלו ה'תשפ"ה ~ 23:17, 16 בדצמבר 2024 (IST)
לגבי תיוגך בתקציר עריכה
בדקתי וראיתי שזה נותן את הכותרת של הדף אותו ערך המשתמש (ממנו שלחתי את "כתוב על עתמך") אלינדב ~ שו"ת ~ אל תתיאשו ~ י"ח בכסלו ה'תשפ"ה ~ 22:08, 18 בדצמבר 2024 (IST)
- תוכל לנדב
מעט יותר מידע, איך שלחת את ההודעה, באיזה סקריפט השתמשת? מוטי ~ שיחה • י"ח בכסלו ה'תשפ"ה • 08:59, 19 בדצמבר 2024 (IST)
- בהעדפות ← גאדג'טים בפסקה ניטור הראשון ברשימה אלינדב ~ שו"ת ~ אל תתיאשו ~ י"ח בכסלו ה'תשפ"ה ~ 09:26, 19 בדצמבר 2024 (IST)
- יפה, ענית על הפרט השני, מה עם הראשון? כלומר, מהיכן שלחת (כתבת ש"א?), מה היה אמור לקרות? מוטי ~ שיחה • י"ח בכסלו ה'תשפ"ה • 09:40, 19 בדצמבר 2024 (IST)
- שלחתי מדף השינויים האחרונים ושים לב בד"ש שלי מה ההבדלים בין "בה" לבין "כתוב על עצמך" (בכותרות) אלינדב ~ שו"ת ~ אל תתיאשו ~ י"ח בכסלו ה'תשפ"ה ~ 09:43, 19 בדצמבר 2024 (IST)
- לא ממש ברור לי איך שולחים מש"א. הגאדג'ט שהזכרת פועל בהבדלים בין גרסאות. הכי כדאי שתפרט את התהליך כולו (אם אתה רוצה לשלוח צ"מ במייל, בשמחה). מוטי ~ שיחה • י"ח בכסלו ה'תשפ"ה • 09:47, 19 בדצמבר 2024 (IST)
- אהה... עשיתי הבדל בין גירסאות מדף הש"א אלינדב ~ שו"ת ~ אל תתיאשו ~ י"ח בכסלו ה'תשפ"ה ~ 09:48, 19 בדצמבר 2024 (IST)
- נו ויש לזה פתרון? אלינדב ~ שו"ת ~ אל תתיאשו ~ י"ח בכסלו ה'תשפ"ה ~ 16:52, 19 בדצמבר 2024 (IST)
- ככל הנראה כותב הסקריפט סבר ש{{בה}} לא אמורה להופיע עם כותרת כי היא הראשונה בדף.
- אגב, בהקשר של סקריפטים זה חסר משמעות מה הדף ממנו הגעת לדף שבו הייתה הבעיה. כך שההגדרה היא, דף: הבדלים בין גרסאות/השוואת גרסאות. תהליך: שליחה של שתי התבניות (אחת מהן היא הוספה אישית). מוטי ~ שיחה • י"ח בכסלו ה'תשפ"ה • 18:08, 19 בדצמבר 2024 (IST)
- הבנתי שזה לא קשור לתהליך ולכן עניתי לפני מס' תגובות ”אהה...” אלינדב ~ שו"ת ~ אל תתיאשו ~ י"ט בכסלו ה'תשפ"ה ~ 21:54, 19 בדצמבר 2024 (IST)
- אבל לא הגבת עם שום הסבר לתהליך, לכן נטיתי לומר שהבקשה שלי לא הובנה. מוטי ~ שיחה • כ"א בכסלו ה'תשפ"ה • 00:20, 22 בדצמבר 2024 (IST)
- הבנתי שזה לא קשור לתהליך ולכן עניתי לפני מס' תגובות ”אהה...” אלינדב ~ שו"ת ~ אל תתיאשו ~ י"ט בכסלו ה'תשפ"ה ~ 21:54, 19 בדצמבר 2024 (IST)
- נו ויש לזה פתרון? אלינדב ~ שו"ת ~ אל תתיאשו ~ י"ח בכסלו ה'תשפ"ה ~ 16:52, 19 בדצמבר 2024 (IST)
- אהה... עשיתי הבדל בין גירסאות מדף הש"א אלינדב ~ שו"ת ~ אל תתיאשו ~ י"ח בכסלו ה'תשפ"ה ~ 09:48, 19 בדצמבר 2024 (IST)
- לא ממש ברור לי איך שולחים מש"א. הגאדג'ט שהזכרת פועל בהבדלים בין גרסאות. הכי כדאי שתפרט את התהליך כולו (אם אתה רוצה לשלוח צ"מ במייל, בשמחה). מוטי ~ שיחה • י"ח בכסלו ה'תשפ"ה • 09:47, 19 בדצמבר 2024 (IST)
- שלחתי מדף השינויים האחרונים ושים לב בד"ש שלי מה ההבדלים בין "בה" לבין "כתוב על עצמך" (בכותרות) אלינדב ~ שו"ת ~ אל תתיאשו ~ י"ח בכסלו ה'תשפ"ה ~ 09:43, 19 בדצמבר 2024 (IST)
- יפה, ענית על הפרט השני, מה עם הראשון? כלומר, מהיכן שלחת (כתבת ש"א?), מה היה אמור לקרות? מוטי ~ שיחה • י"ח בכסלו ה'תשפ"ה • 09:40, 19 בדצמבר 2024 (IST)
- בהעדפות ← גאדג'טים בפסקה ניטור הראשון ברשימה אלינדב ~ שו"ת ~ אל תתיאשו ~ י"ח בכסלו ה'תשפ"ה ~ 09:26, 19 בדצמבר 2024 (IST)
@
@ אלינדב ~ שו"ת ~ אל תתיאשו ~ כ"א בכסלו ה'תשפ"ה ~ 00:22, 22 בדצמבר 2024 (IST)
עובד
בקשר לעריכה זו, יש לך תכנית לגבי התצוגה של ויקיפדיות לפי כמות ערכים. איך • שיחה • כ"ג בכסלו ה'תשפ"ה, למנינם: 15:04, 24 בדצמבר 2024 (IST)
- כפי שבטח ראית כתוב שזה עדכון אוטומטי, למעשה אני משתדל לוודא שלא גרמתי נזקים אבל זה בעיקר היכן שיש חשש לעריכה יהודית. אבל כיוון שהעלית את הנושא ייתכן שנמצא הפתרון. מוטי ~ שיחה • כ"ג בכסלו ה'תשפ"ה • 18:22, 24 בדצמבר 2024 (IST)
- עדכון:
טופל בס"ד ע"י משתמש מקוה. מוטי ~ שיחה • כ"ח בכסלו ה'תשפ"ה • 19:45, 29 בדצמבר 2024 (IST)
- עדכון:
טיוטה:אונטערן קריג
@מוטי אתה העברת את "אונטערן קריג" לטיוטה: טיוטה:אונטערן קריג, אמרת שאחרי שאתקן אותו הוא יחזור למקומו, תיקנתי בימים האחרונים את כל מה שאמרת, אולי תוכל להחזיר אותו אל מרחב הערכים?
תודה רבה. נודניק (שיחה) 19:23, 12 בינואר 2025 (IST)
- @מוטי אתה יכול בבקשה להחזיר את אונטערן קריג אל מרחב הערכים? נודניק (שיחה) 23:25, 15 בינואר 2025 (IST)
- הגבתי במכ:הדט. מוטי ~ שיחה • ט"ז בטבת ה'תשפ"ה • 17:35, 16 בינואר 2025 (IST)
- @מוטי עשיתי כל מה שאפשר לעשות, אני חושב שזה כבר יכול לחזור, בבקשה תדאג לזה.
- תודה רבה. נודניק (שיחה) 20:16, 26 בינואר 2025 (IST)
- @מוטי??? נודניק (שיחה) 13:52, 29 בינואר 2025 (IST)
- סליחה ששכחתי להגיב. האמת שאני די חלש בתחום ההצגות אבל אשתדל לקדם ככך ולא יימצא מישהו יותר מתאים ממני. אגב, אין חובה על מי שהעביר לטיוטה להחזיר למרחב הראשי, זה לא עניין אישי שלו. מוטי ~ שיחה • כ"ט בטבת ה'תשפ"ה • 14:04, 29 בינואר 2025 (IST)
- כמובן שזו לא חובה עליך, אבל כיוון שאתה העברת לטיוטה לכן אני מבקש ממך שתעזור ותחזיר את זה למרחב הראשי,
- אגב, לא הבנתי מה הכוונה ב"אבל אשתדל ככך ולא יימצא מישהו מתאים יותר ממני", אשמח אם תסביר.
- תודה. נודניק (שיחה) 14:39, 29 בינואר 2025 (IST)
- שלכאורה יש משתמשים שיותר יוכלו לשפר את הערך, למשל @יואל ווייס דא עקא שהוא לא כ"כ פעיל. מוטי ~ שיחה • כ"ט בטבת ה'תשפ"ה • 14:42, 29 בינואר 2025 (IST)
- בעיקרון, על פי מה שראיתי בערכים אחרים, "אונטערן קריג" כבר יכול לחזור למרחב, ונמשיך לערוך אותו ולשפר אותו כמו כל ערך אחר. נודניק (שיחה) 15:29, 29 בינואר 2025 (IST)
- צהריים טובים @מוטי
- הייתי רוצה לדעת להיכן זה מתקדם. נודניק (שיחה) 15:05, 13 בפברואר 2025 (IST)
- נודניק ראשית, תודה רבה על הערך! רק הערה, לטעמי לפחות, ראוי לקצר מאוד בתיאורים ולהותיר תיאור קצר ותמציתי בלבד. כנ"ל בערכים של אונטערן אויוון ופענסטער. לא הגיוני בעיני שהצגה שמבוצעת 3-6 פעמים בפני כמה אלפים בעיקר ילדים, תקבל ערך עם פירוט של מחזה שייקספירי..יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 19:30, 11 באפריל 2025 (IDT)
- בעיקרון, על פי מה שראיתי בערכים אחרים, "אונטערן קריג" כבר יכול לחזור למרחב, ונמשיך לערוך אותו ולשפר אותו כמו כל ערך אחר. נודניק (שיחה) 15:29, 29 בינואר 2025 (IST)
- שלכאורה יש משתמשים שיותר יוכלו לשפר את הערך, למשל @יואל ווייס דא עקא שהוא לא כ"כ פעיל. מוטי ~ שיחה • כ"ט בטבת ה'תשפ"ה • 14:42, 29 בינואר 2025 (IST)
- סליחה ששכחתי להגיב. האמת שאני די חלש בתחום ההצגות אבל אשתדל לקדם ככך ולא יימצא מישהו יותר מתאים ממני. אגב, אין חובה על מי שהעביר לטיוטה להחזיר למרחב הראשי, זה לא עניין אישי שלו. מוטי ~ שיחה • כ"ט בטבת ה'תשפ"ה • 14:04, 29 בינואר 2025 (IST)
- @מוטי??? נודניק (שיחה) 13:52, 29 בינואר 2025 (IST)
- הגבתי במכ:הדט. מוטי ~ שיחה • ט"ז בטבת ה'תשפ"ה • 17:35, 16 בינואר 2025 (IST)
לדעתי יש להכניס בערך זה את הביקורת על הבד"ץ שהושמעה אשתקד (מלבד שורה אחת בקישו"ח). מה דעתך? עבד ד' (שיחה) 11:58, 13 בינואר 2025 (IST)
- לא מכיר את הנושא. בכללות במכלול מעדיפים לדוש כמה שפחות בגנות יהודים שותו"מ וכדומה. מוטי ~ שיחה • י"ג בטבת ה'תשפ"ה • 12:03, 13 בינואר 2025 (IST)
קטגוריה ערכים תורניים
בהמלצת @מוקיר רבנן באתי בזאת להתייעץ אודות קטגוריה חדשה שפתחתי, והבאות בתור.
אני סבור כי יש מקום לפתוח בתיוג כל ערך תורני בקטגוריה נפרדת, כמו כן בקטגוריה נוספת ערכים שיש בהם התייחסות תורנית.
וזאת כדי לתת כבוד לערכים אלו.
ולכן פתחתי דף קטגוריה:ערכים תורניים.
אשמח לדעתך.
תודה הגיוני (שיחה) 16:26, 13 בינואר 2025 (IST)
- @אפר @ספרי קודש @מקוה @אלינדב ועוד כל מי שיש לו דעה בעניין, מוטי משום מה לא עונה, אשמח שתחוו את דעתכם. הגיוני • שיחה • י"ד בטבת ה'תשפ"ה • 10:59, 14 בינואר 2025 (IST)
- קורה לפעמים שלוקח קצת זמן עד שזמינים לענות. לדעתי זה לא ממש עניין לקטגוריה, זו חלוקה טכנית. הקטגוריה יכלה להיות בסיס לחלוקות אחרות יש קטגרוריה שאוכלסה חלקית בשם קט:המכלול: ערכים הנכללים בזים תורני שנוצרה למטרה מעט דומה. מוטי ~ שיחה • י"ד בטבת ה'תשפ"ה • 12:49, 14 בינואר 2025 (IST)
- תודה, אשמח רק לדעת מה זה המושג זים תורני אין כזה ערך במכלול זים מלבד כזה המפנה לזימים של דגים.
- כמו כן למה הערך הזה יש בו זים תורני (אולי כי מצוין עליו שהוא אינו כשר). הגיוני • שיחה • י"ד בטבת ה'תשפ"ה • 17:31, 14 בינואר 2025 (IST)
- ראה המכלול:להורדה. לא יודע למה הכניסו אותם כנראה טעות, הסרתי. מוטי ~ שיחה • י"ד בטבת ה'תשפ"ה • 18:24, 14 בינואר 2025 (IST)
- סליחה, אבל עדיין לא הבנתי מה זה זים תורני.
- אני רואה שם הרבה ערכים כלולים שאינני מבין למה הם תורניים כגון זה ועוד
- סליחה ותודה הגיוני • שיחה • י"ד בטבת ה'תשפ"ה • 19:15, 14 בינואר 2025 (IST)
- זה בעצם אמור להיות קובץ ZIM נפרד שיכלול את הגרסה התורנית של המכלול, כלומר, ערכים שקשורים לנושאים תורניים. הבאתי את הקישור אליה כדוגמה לקטגוריה לצורך טכני שמתייחסת לתורניות של ערך. לגבי הקטגוריה שיצרת כבר הבעתי דעתי, אם תרצה פתח דיון בדף השיחה שלה ותייג שם {{בעלי זכות הצבעה}}. מוטי ~ שיחה • ט"ו בטבת ה'תשפ"ה • 20:05, 14 בינואר 2025 (IST)
- כעת אני רואה שיצרו קטגוריה דומה קט:המכלול: המכלול התורני., אבל היא במצב עוד יותר התחלתי. מוטי ~ שיחה • ט"ו בטבת ה'תשפ"ה • 20:06, 14 בינואר 2025 (IST)
- ראה המכלול:להורדה. לא יודע למה הכניסו אותם כנראה טעות, הסרתי. מוטי ~ שיחה • י"ד בטבת ה'תשפ"ה • 18:24, 14 בינואר 2025 (IST)
- קורה לפעמים שלוקח קצת זמן עד שזמינים לענות. לדעתי זה לא ממש עניין לקטגוריה, זו חלוקה טכנית. הקטגוריה יכלה להיות בסיס לחלוקות אחרות יש קטגרוריה שאוכלסה חלקית בשם קט:המכלול: ערכים הנכללים בזים תורני שנוצרה למטרה מעט דומה. מוטי ~ שיחה • י"ד בטבת ה'תשפ"ה • 12:49, 14 בינואר 2025 (IST)
הסרת קטגוריה
במכלול מופיע ב[[קטגוריה:אישים שהגיעו לגיל 120 ומעלה לפי המסורת]] את שמותיהם של עירד מחויאל ומתושאל. חיפשתי ולא מצאתי שום מקור מהימן לכך [אא"כ נחבר את המדרש תנחומא שלמך הרג את קין קודם לידת שת, וא"כ היה זה קודם שנת ק"ל (ודלא כמדרש רבה וספר הישר שחולקים על זה), יחד עם המדרש ששמם נקרא על שם שהורדו ונימותו והותשו במבול, אך גם זה אינו מוכרח שמדובר עליהם עצמם ולא על משפחותיהם], השאלה היא האם אמורים למחוק דבר שכזה לבד או להציב דיון בדפ"ש. עבד ד' (שיחה) 08:37, 14 בינואר 2025 (IST)
- כדאי לברר מול @פלאלמוני שהוסיף אותן מה מקורותיו (כהמלצה כללית, במקרה שניתן בקלות לזהות את העורך שביצע תמיד כדאי להתחיל בבירור מולו). מוטי ~ שיחה • י"ד בטבת ה'תשפ"ה • 12:50, 14 בינואר 2025 (IST)
הידעת באפליקציה
אני מניח שצריך לפנות אליך. תבנית הידעת בעמוד הראשי לתקופות מופיעה באפליקציה ולתקופות לא, כיום לא, והייתי שמח שזה יחזור. תודה, צבי (שיחה) 12:57, 14 בינואר 2025 (IST)
- אתה כותב את זה נכון להרגע או לבוקר? כי היא אמורה להופיע, רק שבבוקר עדיין לא יצרו את התבנית המתאימה ואולי באפליקציה זה מוסתר כשזה לא קיים. מוטי ~ שיחה • י"ד בטבת ה'תשפ"ה • 13:04, 14 בינואר 2025 (IST)
- נכון לשבועות האחרונים. צבי (שיחה) 13:07, 14 בינואר 2025 (IST)
- ועברתי עכשיו לתצוגת מחשבים עשיתי ריקון מטמון (זה עובד בתמונת היום כשעלתה אבל עוד לא רואים באפליקציה), ועדיין אין צבי (שיחה) 13:09, 14 בינואר 2025 (IST)
- "ריקון מטמון" כוונתך ללחצן של ניקוי מטמון מסרגל הכלים? זה פחות רלוונטי, השאלה האם יש מטמון מקומי במכשיר שלך ראה תב:ניקוי מטמון. תרצה לפרט לי כאן או במייל את דגם המכשיר ואנסה לסמלץ אותו? מוטי ~ שיחה • י"ד בטבת ה'תשפ"ה • 13:11, 14 בינואר 2025 (IST)
- S23fe, ואין לי מושג מה עושים עם ההוראות בתב:ניקוי מטמון בכל הנוגע לאפליקציה צבי (שיחה) 13:13, 14 בינואר 2025 (IST)
- בדקתי עכשיו עם אשתי, גם אצלה לא מופיע צבי (שיחה) 13:22, 14 בינואר 2025 (IST)
- סליחה. כנראה מתישהו העלמתי את זה, כעת אמור להופיע. מוטי ~ שיחה • י"ד בטבת ה'תשפ"ה • 13:32, 14 בינואר 2025 (IST)
- אכן מופיע. תודה רבה צבי (שיחה) 13:48, 14 בינואר 2025 (IST)
- כבדרך אגב, ישנה אפשרות להוסיף גם את השבת בלוח השנה? תודה וגוצ׳אבעס צבי (שיחה) 15:43, 17 בינואר 2025 (IST)
- אההממ... אפשר להוסיף הכל השאלה מי אמור להחליט מה. אני מעדיף להשאיר את ההחלטה ל@שרגא. מוטי ~ שיחה • י"ט בטבת ה'תשפ"ה • 17:30, 19 בינואר 2025 (IST)
- כבדרך אגב, ישנה אפשרות להוסיף גם את השבת בלוח השנה? תודה וגוצ׳אבעס צבי (שיחה) 15:43, 17 בינואר 2025 (IST)
- אכן מופיע. תודה רבה צבי (שיחה) 13:48, 14 בינואר 2025 (IST)
- סליחה. כנראה מתישהו העלמתי את זה, כעת אמור להופיע. מוטי ~ שיחה • י"ד בטבת ה'תשפ"ה • 13:32, 14 בינואר 2025 (IST)
- בדקתי עכשיו עם אשתי, גם אצלה לא מופיע צבי (שיחה) 13:22, 14 בינואר 2025 (IST)
- S23fe, ואין לי מושג מה עושים עם ההוראות בתב:ניקוי מטמון בכל הנוגע לאפליקציה צבי (שיחה) 13:13, 14 בינואר 2025 (IST)
- "ריקון מטמון" כוונתך ללחצן של ניקוי מטמון מסרגל הכלים? זה פחות רלוונטי, השאלה האם יש מטמון מקומי במכשיר שלך ראה תב:ניקוי מטמון. תרצה לפרט לי כאן או במייל את דגם המכשיר ואנסה לסמלץ אותו? מוטי ~ שיחה • י"ד בטבת ה'תשפ"ה • 13:11, 14 בינואר 2025 (IST)
- ועברתי עכשיו לתצוגת מחשבים עשיתי ריקון מטמון (זה עובד בתמונת היום כשעלתה אבל עוד לא רואים באפליקציה), ועדיין אין צבי (שיחה) 13:09, 14 בינואר 2025 (IST)
- נכון לשבועות האחרונים. צבי (שיחה) 13:07, 14 בינואר 2025 (IST)
מזל טוב למכלול!!!
על העריכה ה100.000 שלך, עריכות מכל גווני הקשת: אקלטואליה, היסטוריה, ניטור, ממשק, סקריפטים, מפעילות, עזרה, ומה לא? איך • שיחה • ט"ז בטבת ה'תשפ"ה, למנינם: 00:07, 16 בינואר 2025 (IST)
- מצטרף לאיחולים! המעמיק (שיחה) 00:10, 16 בינואר 2025 (IST)
- תודה! מוטי ~ שיחה • ט"ז בטבת ה'תשפ"ה • 17:28, 16 בינואר 2025 (IST)
הצבעה
@מוטי, רציתי לשאול בשאלות שנדרשת לגביהן הכרעת בעלי זכות הצבעה, האם יש מינימום כמה השתתפו בדיון, ומה קורה כאשר רק פותח הדיון גילה דעתו ואך אחד לא הסכים או חלק? עבד ד' (שיחה) 08:46, 17 בינואר 2025 (IST)
- בהצבעות ממש אני חושב שאין רף מינימום (לא בהצבעות מועצת). בדיונים (כמו איחוד) לכאורה יש משמעות לאי השתתפות. מוטי ~ שיחה • י"ז בטבת ה'תשפ"ה • 12:38, 17 בינואר 2025 (IST)
הרב דויטש
בקשר לדיון בשיחה:רבי אשר דויטש, מכיון שאין כל הכרעה, האם לא אמורים לפתוח על כך הצבעה? עבד ד' (שיחה) 12:46, 17 בינואר 2025 (IST)
- אין כל חובה להמשיך כל דיון שלא הוכרע בהצבעה. אם זה חשוב לך אתה רשאי לפתוח. מוטי ~ שיחה • י"ז בטבת ה'תשפ"ה • 12:56, 17 בינואר 2025 (IST)
בהמשך לנושא התגיות
אשמח לדעת אם ישנה אפשרות להסתיר את תגית:תצוגת מחשבים ניידים
Yehuda_Fish • שיחה • י"ט בטבת ה'תשפ"ה • 19:22, 19 בינואר 2025 (IST)
- אחרי חיפוש בנושא ראיתי שיש דרך להסתיר ובצעתי. מוטי ~ שיחה • כ' בטבת ה'תשפ"ה • 20:25, 19 בינואר 2025 (IST)
- @מוטי תודה רבה על הכל
- Yehuda_Fish • שיחה • כ' בטבת ה'תשפ"ה • 22:37, 19 בינואר 2025 (IST)
כתיבת אחים וגיסים
בקשר לעריכה זו, בדרך כלל מקובל שכותבים גם אחים שאין עליהם ערך במכלול, כל שנושאים בתפקיד עם חשיבות כלשהי, רק באמת לא מתאים כמו שערכו כל אחד בנפרד, אלא כמו במקור כולם בשורה אחת. אני יכול לשחזר? עבד ד' (שיחה) 09:09, 26 בינואר 2025 (IST)
- לא ידוע לי על סטנדרט כזה. מניח שלקחת אותו מהכללים שנקבעו לגבי בנים וחתנים וכמובן שאחים נחית חד דרגא. מוטי ~ שיחה • כ"ו בטבת ה'תשפ"ה • 18:07, 26 בינואר 2025 (IST)
- בנים בעלי תפקידים תורניים מוזכרים, אחים צריכים רף פרסום הרבה יותר גבוה. אפר (שיחה) 18:49, 26 בינואר 2025 (IST)
- אכן, לזו הייתה כוונתי גם אם לא כתבתי ברור מספיק. מוטי ~ שיחה • כ"ו בטבת ה'תשפ"ה • 18:56, 26 בינואר 2025 (IST)
- האמת שתגובתי כנראה הייתה מיותרת, הסברת את עצמך מעולה כרגיל.
אפר (שיחה) 19:00, 26 בינואר 2025 (IST)
- דווקא לי היה נראה שלא הייתי מספיק ברור.. מוטי ~ שיחה • כ"ו בטבת ה'תשפ"ה • 19:06, 26 בינואר 2025 (IST)
- האמת שתגובתי כנראה הייתה מיותרת, הסברת את עצמך מעולה כרגיל.
- אכן, לזו הייתה כוונתי גם אם לא כתבתי ברור מספיק. מוטי ~ שיחה • כ"ו בטבת ה'תשפ"ה • 18:56, 26 בינואר 2025 (IST)
- בנים בעלי תפקידים תורניים מוזכרים, אחים צריכים רף פרסום הרבה יותר גבוה. אפר (שיחה) 18:49, 26 בינואר 2025 (IST)
הרב תנחום פישהוף
טוב מוטי אני חושב בכל אופן שכבר הגיע הזמן להכניס את הרב תנחום פישהוף למרחב הערכים, התווכחנו מספיק ועוד לא הובהר צד ברור מצידך. תורת ה תמימה (שיחה) 02:26, 27 בינואר 2025 (IST)
- @תורת ה תמימה, הובהר בהחלט לגבי החשיבות, אם זאת כשהערך יהיה בשל יהיה ניתן לפתוח דיון חשיבות. אפר (שיחה) 03:13, 27 בינואר 2025 (IST)
- רק אבהיר שהערך כרגע לא עומד בסטנדרט הסגנוני של המכלול ולכן הוא לא יכול לעבור למרחב הראשי ללא קשר לשאלת החשיבות. מוטי ~ שיחה • כ"ז בטבת ה'תשפ"ה • 09:49, 27 בינואר 2025 (IST)
- א. מדוע הוא אינו עובר את החשיבות של המכלול
- ב. הנ"ל הוא ראש ישיבת פוניבז הקטנה ומרבניה של שכונת אור החיים, וכן ראש ישיבת שכר שכיר האין זה מספיק?? אדם החושב (שיחה) 16:04, 27 בינואר 2025 (IST)
- שאלה מעניינת ואולי אפילו מרתקת אבל אינה קשורה לדף שיחתי. אגב, אני חושב שכבר ענו על כל השאלות שהזכרת.. מוטי ~ שיחה • כ"ז בטבת ה'תשפ"ה • 18:45, 27 בינואר 2025 (IST)
השוואת גודל הערך מול ויקיפדיה
בימים האחרונים זה לא מופיע לי יש לך מושג למה (קצת מצחיק אותי לשאול אותך, נשמע כאילו שאתה נביא אבל אני מנסה אולי במקרה יש לך מושג) אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ח בטבת ה'תשפ"ה ~ 12:22, 28 בינואר 2025 (IST)
- ראיתי, עוד לא הגעתי לבדיקה מעמיקה של זה. (אני מנחש שאתה שואל אותי לא בגלל שבן נביא אני, אלא בגלל שבס"ה מדובר בסקריפטים ואני מבין העוסקים בטיפול בהם.) מוטי ~ שיחה • כ"ח בטבת ה'תשפ"ה • 12:24, 28 בינואר 2025 (IST)
- אכן שיערתי שזה קשור לסקריפטים ולכן שאלתי אך מכיון שאני אינני מבין בזה חששתי שמה זה לא קשור לסקריפטים אלא בעיה אצלי אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ח בטבת ה'תשפ"ה ~ 12:26, 28 בינואר 2025 (IST)
טופל. מוטי ~ שיחה • כ"ח בטבת ה'תשפ"ה • 12:55, 28 בינואר 2025 (IST)
- אני עדיין לא רואה אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ח בטבת ה'תשפ"ה ~ 12:57, 28 בינואר 2025 (IST)
- {{ניקוי מטמון}}. מוטי ~ שיחה • כ"ח בטבת ה'תשפ"ה • 13:00, 28 בינואר 2025 (IST)
- ברור שעשיתי ועדיין אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ח בטבת ה'תשפ"ה ~ 13:02, 28 בינואר 2025 (IST)
- לפי ההוראות בתבנית שקישרתי? מוטי ~ שיחה • כ"ח בטבת ה'תשפ"ה • 13:03, 28 בינואר 2025 (IST)
- בעצם, אתה מדבר על ההשוואה שראש הדף או בסופו? מוטי ~ שיחה • כ"ח בטבת ה'תשפ"ה • 13:05, 28 בינואר 2025 (IST)
- עשיתי Ctrl-Shift-R ולא מה שאמרת
- אח"כ עשיתי גם לפי מה שאמרת
- אני מדבר על שתיהם
- אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ח בטבת ה'תשפ"ה ~ 13:07, 28 בינואר 2025 (IST)
- 1-2. היינו הך. 3. מוזר, זו שבהתחלה חזרה לפעול אצלי, תיכף אטפל גם בזו שבסוף. מוטי ~ שיחה • כ"ח בטבת ה'תשפ"ה • 13:09, 28 בינואר 2025 (IST)
- יכול להיות שזה איפשהוא בהעדפות אצלי (אני לא מצאתי)? אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ח בטבת ה'תשפ"ה ~ 13:12, 28 בינואר 2025 (IST)
- לא סביר, סביר להניח שמשום מה המטמון אצלך לא התנקה ובהמשך היום זה יסתדר. מוטי ~ שיחה • כ"ח בטבת ה'תשפ"ה • 13:13, 28 בינואר 2025 (IST)
- יכול להיות שזה איפשהוא בהעדפות אצלי (אני לא מצאתי)? אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ח בטבת ה'תשפ"ה ~ 13:12, 28 בינואר 2025 (IST)
- 1-2. היינו הך. 3. מוזר, זו שבהתחלה חזרה לפעול אצלי, תיכף אטפל גם בזו שבסוף. מוטי ~ שיחה • כ"ח בטבת ה'תשפ"ה • 13:09, 28 בינואר 2025 (IST)
- ברור שעשיתי ועדיין אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ח בטבת ה'תשפ"ה ~ 13:02, 28 בינואר 2025 (IST)
- {{ניקוי מטמון}}. מוטי ~ שיחה • כ"ח בטבת ה'תשפ"ה • 13:00, 28 בינואר 2025 (IST)
- אני עדיין לא רואה אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ח בטבת ה'תשפ"ה ~ 12:57, 28 בינואר 2025 (IST)
- אכן שיערתי שזה קשור לסקריפטים ולכן שאלתי אך מכיון שאני אינני מבין בזה חששתי שמה זה לא קשור לסקריפטים אלא בעיה אצלי אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ח בטבת ה'תשפ"ה ~ 12:26, 28 בינואר 2025 (IST)
בקשת עזרה
ערכתי את הדף תבנית:רבני ישיבת פוניבז' ומשהו שם הסתבך. אשמח לעזרתך. עבד ד' (שיחה) 21:44, 28 בינואר 2025 (IST)
- אין צורך, הסתדרתי. עבד ד' (שיחה) 22:20, 28 בינואר 2025 (IST)
תגובה
[1][2]חיכיתי לתגובתך בערך הנזכר צירפו מקורות רבים המזכרים את היות רב אצרף אחד, השאר יעוין שם המגהה (שיחה) 00:08, 29 בינואר 2025 (IST)
- אני לא מכיר את הנושא והנשוא, כך שאין לי כ"כ מה להוסיף, רק הבהרתי שם בדיון שיש הבדל גדול בין מינוי רשמי ללא שאינו רשמי. מוטי ~ שיחה • כ"ט בטבת ה'תשפ"ה • 11:43, 29 בינואר 2025 (IST)
- ↑ איציק אוחנה, תיעוד בלעדי ב'כיכר השבת': מאות מתושבי תל אביב בתפילת נעילה של יום הכיפורים בראשות הרב אריה לוין רבה של צפון תל אביב • צפו בתיעוד שצולם ע"י גוי (בארץ), באתר כיכר השבת, י' בתשרי | 12.10.24
- ↑ נעה עמיאל לביא, בתי הכנסת בתל אביב בפריחה הודות לצרפתים, באתר הארץ, 05 באוקטובר 2016
עצי משפחה
שלום וברכה. רציתי לשאול מה הקריטריונים ליצירת עצי משפחה. האם יש מינימום של כמה דורות או כמה אישים בעל ערך במכלול וכדומה. ושאלה נוספת, האם יש איזשהו קריטריון ליצירת ערך על משפחה (כמו משפחת קרליץ, משפחת מנדלבוים, משפחת רקובר וכדומה). עבד ד' (שיחה) 13:34, 2 בפברואר 2025 (IST)
- לידיעה, על שלשת המשפחות שהזכרת יש כבר עצים. ראה: תבנית:עץ משפחת קרליץ, תבנית:עץ משפחת מנדלבוים, תבנית:עץ משפחת רקובר. מוקיר רבנן (שיחה) 14:12, 2 בפברואר 2025 (IST)
- @מוקיר רבנן בשאלתי השנייה שאלתי שאלה אחרת, האם יש איזשהו קריטריון ליצירת ערך על משפחה כמו המשפחות הנ"ל. עבד ד' (שיחה) 14:15, 2 בפברואר 2025 (IST)
- ושאלה נוספת מוטי ומוקיר רבנן, האם בכל ערך על אדם ממשפחה מסויימת אמור להופיע בסוף ערכו התבנית. והאם גם כמה תבניות כשמוזכר בכולם. עבד ד' (שיחה) 14:46, 2 בפברואר 2025 (IST)
- ועוד שאלה ברשותכם, היכן מופיע במכלול הדרכה מפורטות לכתיבת עצי משפחה. הסתכלתי בתבנית:עץ משפחה ובתבנית:עץ משפחה/תיעוד ועדיין לא הבנתי עבד ד' (שיחה) 17:39, 2 בפברואר 2025 (IST)
- אענה לך רק על מה שאני יודע כל ערך שמוזכר באיזשהוא תבנית אזי התבנית אמורה להופיע בערכ עיין לדוגמא בנימין נתניהו אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ד' בשבט ה'תשפ"ה ~ 17:43, 2 בפברואר 2025 (IST)
- לשאלה הראשונה: לטעמי צריך לפחות 3 דורות אחרת זה ממש לא מצריך עץ וגם אין לזה צורת עץ. שניה: לא, אבל אם לא מדובר במשפחה מפורסמת לא בטוח שיש חשיבות. שלישית: כל תבנית (מסוג ניווט או עץ) בד"כ אמורה להופיע בכל ערך שמוכלל בה, בויקי אפילו מריצים לזה בוטים אוטומטיים. רביעית: בתבנית עץ משפחה (בעצם בדף התיעוד מוכלל בה) יש את כל המידע, זה באמת דבר מורכב ולכן משתמש בויקיפדיה יצר את {{תרשים}}, לדעתי התחביר שלה מורכב עוד יותר כי הוא מורכב גם לחזותי ועוד יותר לקוד מקור, יש לה מעלה שהיא מאפשרת עיצוב יותר מודרני אבל אולי מתישהו זה יועבר גם לעץ משפחה המקורי. מוטי ~ שיחה • ד' בשבט ה'תשפ"ה • 17:46, 2 בפברואר 2025 (IST)
- הסתכלתי שם, ונסיתי לפעול כפי ההוראות, ורק הסתבכתי.
- תכל'ס, מי שאינו בקי ומומחה אין לו אפשרות ליצור תבנית שכזו? אין מקום שבו מסבירים מהתחלה איך יוצרים כזו תבנית? עבד ד' (שיחה) 18:04, 2 בפברואר 2025 (IST)
- אתה יכול לחפש תבנית כזו עם עץ קטן למשל תבנית:עץ משפחת אלישיב אאל"ט, להעתיק למרחב המשתמש ולהתחיל לשחק. מוטי ~ שיחה • ד' בשבט ה'תשפ"ה • 18:10, 2 בפברואר 2025 (IST)
- השאלה העיקרית שלי היא בשורה:
- {{עץ משפחה| |.|-|-|-|-|-|-|-|ז|-|-|-|^|-|-|-|ז|-|-|-|-|-|-|-|ז|-|-|-|-|-|-|-|,| }
- איך אני מבין מה זה כל סימון. עבד ד' (שיחה) 18:18, 2 בפברואר 2025 (IST)
- יש טבלה בדף התבנית תבנית:עץ משפחה#פרמטרים עם הסבר איזה סוג קו מייצג כל תו. בהתייחס לדוגמה שהבאת: . מייצגת זוית בצד ימין, -מייצג קו ישר, ז מייצג קו ישר עם קו שיורד ממנו למטה (בן), , מייצג זוית בצד שמאל.
שכחתי לציין שאם תשתמש בתבנית תרשים סביר שלא תמצא מי שיעזור לך (מי שהתעסק כאן עם עצים משתמש בקוד מקור, מי שלא לכאורה לא מספיק מכיר את השימוש בקוד ויקי). מוטי ~ שיחה • ד' בשבט ה'תשפ"ה • 18:27, 2 בפברואר 2025 (IST)- אגב אציין שלא ממש מסובך לקלוט את זה, אתה יכול גם להיעזר במטעמים - הוא מומחה לנושא. וגם להיעזר ב איך • שיחה • ד' בשבט ה'תשפ"ה, למנינם: 21:44, 2 בפברואר 2025 (IST)
- באמת טיפ חשוב, להגדיר בהעדפות ← עריכה תצוגה מקדימה בלי לטעון את הדף מחדש, בהקשר של עריכת עצי משפחה זה מאד משמעותי. מוטי ~ שיחה • ה' בשבט ה'תשפ"ה • 11:07, 3 בפברואר 2025 (IST)
- @מוטי @איך יישר כח על העצות הנפלאות, הגדרתי תצוגה מקדימה וכך ערכתי את הדף תבנית:עץ משפחת אדלשטיין. לקח אמנם המון זמן, אך אני חושב שבסוף יצא טוב. אשמח אם תוכלו לבדוק שם שזה באמת בסדר. עבד ד' (שיחה) 18:46, 5 בפברואר 2025 (IST)
- ממבט ראשוני זה נראה מוצלח מאוד!איך • שיחה • ז' בשבט ה'תשפ"ה, למנינם: 20:11, 5 בפברואר 2025 (IST)
- @מוטי @איך ברוך ד' יצרתי את התבנית הראשונה (!) תבנית:עץ משפחת גרשונוביץ. ומה שרציתי לשאול זה שני שאלות. א. למה הגרמ"י ליפקוביץ מוזח שמאלה (כשמחקתי תו אחד הוא הוזח מדי ימינה). ב. האם לשים את התבנית בכל השמות עושים ידנית או שיש בוק מיוחד לזה. עבד ד' (שיחה) 22:47, 5 בפברואר 2025 (IST)
- יפה מאד, נראה שלא היית צריך הדרכה אישית... אני מבין ש-א' הסתדר? לגבי ב' כרגע עדיין אין לנו בוט כזה. מוטי ~ שיחה • ח' בשבט ה'תשפ"ה • 23:24, 5 בפברואר 2025 (IST)
- א' לא הסתדר. למה הוא לא באמצע בין רב קורלנסקי לרמ"ד ליפקוביץ? עבד ד' (שיחה) 23:32, 5 בפברואר 2025 (IST)
- בעיה, המבנה עליו מבוססת התבנית ממש לא מושלם. אולי ב{{תרשים}} זה יצא יותר טוב. עקרונית יש לי תכנון ישן לשכתב את תבנית עץ משפחה ולהוסיף לה סקריפט לעריכה קלה, אבל זה הרבה השקעה ולא יודע האם ומתי זה יקרה. מוטי ~ שיחה • ח' בשבט ה'תשפ"ה • 23:38, 5 בפברואר 2025 (IST)
- עכשיו יותר טוב? @מוטי הרבה פעמים חלומות שלך מתגשמות... איך • שיחה • ז' בשבט ה'תשפ"ה, למנינם: 23:43, 5 בפברואר 2025 (IST)
- בעיה, המבנה עליו מבוססת התבנית ממש לא מושלם. אולי ב{{תרשים}} זה יצא יותר טוב. עקרונית יש לי תכנון ישן לשכתב את תבנית עץ משפחה ולהוסיף לה סקריפט לעריכה קלה, אבל זה הרבה השקעה ולא יודע האם ומתי זה יקרה. מוטי ~ שיחה • ח' בשבט ה'תשפ"ה • 23:38, 5 בפברואר 2025 (IST)
- א' לא הסתדר. למה הוא לא באמצע בין רב קורלנסקי לרמ"ד ליפקוביץ? עבד ד' (שיחה) 23:32, 5 בפברואר 2025 (IST)
- יפה מאד, נראה שלא היית צריך הדרכה אישית... אני מבין ש-א' הסתדר? לגבי ב' כרגע עדיין אין לנו בוט כזה. מוטי ~ שיחה • ח' בשבט ה'תשפ"ה • 23:24, 5 בפברואר 2025 (IST)
- @מוטי @איך ברוך ד' יצרתי את התבנית הראשונה (!) תבנית:עץ משפחת גרשונוביץ. ומה שרציתי לשאול זה שני שאלות. א. למה הגרמ"י ליפקוביץ מוזח שמאלה (כשמחקתי תו אחד הוא הוזח מדי ימינה). ב. האם לשים את התבנית בכל השמות עושים ידנית או שיש בוק מיוחד לזה. עבד ד' (שיחה) 22:47, 5 בפברואר 2025 (IST)
- ממבט ראשוני זה נראה מוצלח מאוד!איך • שיחה • ז' בשבט ה'תשפ"ה, למנינם: 20:11, 5 בפברואר 2025 (IST)
- @מוטי @איך יישר כח על העצות הנפלאות, הגדרתי תצוגה מקדימה וכך ערכתי את הדף תבנית:עץ משפחת אדלשטיין. לקח אמנם המון זמן, אך אני חושב שבסוף יצא טוב. אשמח אם תוכלו לבדוק שם שזה באמת בסדר. עבד ד' (שיחה) 18:46, 5 בפברואר 2025 (IST)
- באמת טיפ חשוב, להגדיר בהעדפות ← עריכה תצוגה מקדימה בלי לטעון את הדף מחדש, בהקשר של עריכת עצי משפחה זה מאד משמעותי. מוטי ~ שיחה • ה' בשבט ה'תשפ"ה • 11:07, 3 בפברואר 2025 (IST)
- אגב אציין שלא ממש מסובך לקלוט את זה, אתה יכול גם להיעזר במטעמים - הוא מומחה לנושא. וגם להיעזר ב איך • שיחה • ד' בשבט ה'תשפ"ה, למנינם: 21:44, 2 בפברואר 2025 (IST)
- יש טבלה בדף התבנית תבנית:עץ משפחה#פרמטרים עם הסבר איזה סוג קו מייצג כל תו. בהתייחס לדוגמה שהבאת: . מייצגת זוית בצד ימין, -מייצג קו ישר, ז מייצג קו ישר עם קו שיורד ממנו למטה (בן), , מייצג זוית בצד שמאל.
- אתה יכול לחפש תבנית כזו עם עץ קטן למשל תבנית:עץ משפחת אלישיב אאל"ט, להעתיק למרחב המשתמש ולהתחיל לשחק. מוטי ~ שיחה • ד' בשבט ה'תשפ"ה • 18:10, 2 בפברואר 2025 (IST)
עיצוב בדף משתמש
רציתי לשאול, אם תוכל לראות בדף המשתמש שלי, האם יש אפשרות לעצב באופן שהתבניות יהיו משמאל לערכים ולא תחתיהם. עבד ד' (שיחה) 10:54, 3 בפברואר 2025 (IST)
- ערכתי כך שתיבות המשתמש יופיעו יותר גבוה, אח"כ ביטלתי כי אולי אתה רוצה דווקא במקביל, אם כן אני צריך לבדוק יותר מדויק. אגב, בעריכה שביטלתי הוספתי מספר עריכות ל{{משתמש תרומות}} כדי שמי שאין לו סקריפט 13 לא יראה {{{1}}}. מוטי ~ שיחה • ה' בשבט ה'תשפ"ה • 11:09, 3 בפברואר 2025 (IST)
- תודה רבה. באמת התכוונתי במקביל. עבד ד' (שיחה) 12:43, 3 בפברואר 2025 (IST)
כתיבת ילדים
רציתי לשאול, האם יש איזהו כלל כשכותבים בני משפחה אם לכתוב ילדיו ואז להכניס את הבנים והחתנים לפי סדר הגילאים או לחלק לבניו וחתניו (ראה כאן). לדעתי האפשרות הראשונה עדיפה, כי כך מבינים את סדר הגילאים, אך האם יש בזה איזשהו כלל? עבד ד' (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
- במקרה שכוללים את כל הילדים לכאורה אתה צודק אלא אם מדובר ברשימה ממש ארוכה שאולי כן עדיף לפצל. במקרה שלא, לכאורה עדיף לפצל. בכל מקרה אין בזה כלל. מוטי ~ שיחה • ו' בשבט ה'תשפ"ה • 14:16, 4 בפברואר 2025 (IST)
- אגב, כדי ליצור נושא חדש בדף שיחה פשוט לוחצים בראש הדף על פסקה חדשה ליד גרסאות קודמות (אם אתה משתמש בעיצוב ווקטור 22 אז זה כפתור נפרד מעל גרסאות קודמות בשם "הוספת נושא"). מוטי ~ שיחה • ו' בשבט ה'תשפ"ה • 14:18, 4 בפברואר 2025 (IST)
תבנית
האם אוכל להוסיף תבנית זו לישיבות המוזכרות בו? המגהה (שיחה) 14:12, 4 בפברואר 2025 (IST)
- בדרך כלל תבנית ניווט אמורה להופיע בכל הערכים שנמצאים בה, לא יכול לענות על השאלה הספציפית כיוון שאין כאן את שם התבנית. מוטי ~ שיחה • ו' בשבט ה'תשפ"ה • 14:19, 4 בפברואר 2025 (IST)
חיפוש בשמות הערכים
איך אפשר לחפש בשמות הערכים חלק מהשם? (לדוגמא לכתוב משפחת ולקבל את כל התוצאות המכילות את המילה משפחת). עבד ד' (שיחה) 23:49, 4 בפברואר 2025 (IST)
- לא הבנתי, אתה מקליד בתיבת החיפוש "משפחת" ולא נפתחת אחרי כמה שניות רשימה של עשר תוצאות? או שאתה רוצה את הכל, אם אתה רוצה את הכל הכנס למי:חיפוש (אפשר גם בלחיצה על סמל החיפוש(/כפתור החיפוש בווקטור 22)) ולפתוח את חיפוש מתקדם (מתחת לתיבת הטקסט משם זה די פשוט, לחילופין, דרך טיפה יותר מסובכת, נמצאת בהדרכה שבתיבה בצד דף החיפוש עם הכותרת מילות מפתח בחיפוש. מוטי ~ שיחה • ח' בשבט ה'תשפ"ה • 23:22, 5 בפברואר 2025 (IST)
- כשאני מקליד מילה אחת לא מופיע לי שום תוצאה (במכלול להורדה שיש לי זה כן מופיע, אך באתר לא) עבד ד' (שיחה) 23:34, 5 בפברואר 2025 (IST)
- בהעדפות ← חיפוש תגדיר "חיפוש תחילית קלאסי". מוטי ~ שיחה • ח' בשבט ה'תשפ"ה • 23:35, 5 בפברואר 2025 (IST)
- @מוטי תודה רבה. עבד ד' (שיחה) 09:52, 6 בפברואר 2025 (IST)
- בהעדפות ← חיפוש תגדיר "חיפוש תחילית קלאסי". מוטי ~ שיחה • ח' בשבט ה'תשפ"ה • 23:35, 5 בפברואר 2025 (IST)
- כשאני מקליד מילה אחת לא מופיע לי שום תוצאה (במכלול להורדה שיש לי זה כן מופיע, אך באתר לא) עבד ד' (שיחה) 23:34, 5 בפברואר 2025 (IST)
פנייה ישירה לקורא
תודה רבה על עריכה זו פשוט העתקתי מתבנית:עץ משפחת קרליץ שכך היה כתוב שם (כעת שיניתי גם שם). עבד ד' (שיחה) 20:30, 6 בפברואר 2025 (IST)
לגבי מה שעוללת בערך "קיבוץ גלויות"
מי האומרים?
הובאו שם 3 מקורות וצריך גם להוסיף את הרמב"ן בעצמו שיר השירים ח' י"ב
ראה מה כתוב בדף המשתמש שלי [לא לחינם כתבתי כן אלא מפני שידעתי את אשר יעשו אתה ושכמותך אך עדיין לא מאוחר לשוב בך]
אל תתחמק
עשית עוול
תקן אותו
יש אלהים שופטים בארץ
@נריה
318 (שיחה) 10:24, 10 בפברואר 2025 (IST)
כוכב המנקים
אהבתי את התקצירים המפורטים האחרונים. למאי נ"מ • שיחה • י"ב בשבט ה'תשפ"ה 14:38, 10 בפברואר 2025 (IST)
- חלק מהקרדיט מגיע לצ'קטי
. זה בשביל שיבינו מה אני עושה ויבצעו לבד להבא... מוטי ~ שיחה • י"ב בשבט ה'תשפ"ה • 14:41, 10 בפברואר 2025 (IST) - כוכב המנקים זה מעט מעליב, הייתי מחליף לתואר מנהל אדמיניסטרטיבי, אבל זה ממש לא ממצה את מגוון פעולותיך הברוכות. שכוייח על הכל!! מוקיר רבנן (שיחה) 14:44, 10 בפברואר 2025 (IST)
עזרה
בקשר לעריכה זו, תודה רבה, ידוע לך למה אני לא מצליח לראות עדיין את הרשאה שנתנו לי הבוקר, לייבא Yehuda_Fish • שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ה • 20:13, 17 בפברואר 2025 (IST) Yehuda_Fish • שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ה • 20:13, 17 בפברואר 2025 (IST)
- כתבתי בד"ש שלך, היה בדף הסקריפטים טקסט לא תקין וזה שבר את כל הקוד. כעת אתה צריך לבצע {{ניקוי מטמון}}. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ה • 20:15, 17 בפברואר 2025 (IST)
- עדיין לא מצליח
- Yehuda_Fish • שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ה • 20:21, 17 בפברואר 2025 (IST)
- היכנס לכאן ודווח האם מופיע לך למטה לחצן ייבוא. אם לא, פנה למייל. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ה • 20:30, 17 בפברואר 2025 (IST)
- תודה ה' יפנק אותך
- שלא יחסר משולחנך לא צנון ולא חזרת וכולי' Yehuda_Fish • שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ה • 20:39, 17 בפברואר 2025 (IST)
- היכנס לכאן ודווח האם מופיע לך למטה לחצן ייבוא. אם לא, פנה למייל. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ה • 20:30, 17 בפברואר 2025 (IST)
כדאי שמישהו מהעורכים המנוסים יעבור על מלחמות העריכה האחרונות (בין פרפרת לברוך אברהם יצחק) בערך חסידות נדבורנה. עבד ד' (שיחה) 08:28, 18 בפברואר 2025 (IST)
- אני רואה שכבר טופל ביסודיות על ידי מקוה. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ה • 12:17, 18 בפברואר 2025 (IST)
- @מוטי @מקוה תודה רבה. עבד ד' (שיחה) 13:08, 18 בפברואר 2025 (IST)
כוכב למדריך!
| כוכב המדריכים | |
| תודה על הליווי בכל שאלה, מוערך!! מוקיר רבנן (שיחה) 19:36, 23 בפברואר 2025 (IST) |
- לא יודע מה הסיבה למסיבה כעת, אבל מצטרף מעומק הלב! למאי נ"מ • שיחה • כ"ה בשבט ה'תשפ"ה 19:42, 23 בפברואר 2025 (IST)
- גם אני לא יודע, אבל נראה שתמיד זה קיים - זה מתאים להיכתב בכל עת. איך • שיחה • כ"ה בשבט ה'תשפ"ה, למנינם: 19:48, 23 בפברואר 2025 (IST)
- בקיצור המדריך של כולם😍
- Yehuda_Fish • שיחה • כ"ה בשבט ה'תשפ"ה • 19:58, 23 בפברואר 2025 (IST)
- וכל זה חוץ מהתואר "אהוב הקהל"... מוקיר רבנן (שיחה) 20:00, 23 בפברואר 2025 (IST)
- גא"מ בחום. עבד ד' (שיחה) 20:24, 23 בפברואר 2025 (IST)
- זה שוחד כדי שיראו אותי יותר בש"א?? או מה?
- ב"א אפשר לכתוב על המברכים שכאן כל הפוסל במומו פוסל וקי"ל שמידה טובה מרובה. מוטי ~ שיחה • כ"ו בשבט ה'תשפ"ה • 23:51, 23 בפברואר 2025 (IST)
- סוף סוף חזרת. כבר שקלתי לבקש חסימה בגין הזנחת פעילות באופן הגורם נזק ישיר ועקיף לאתר המכלול ולעורכיו. למאי נ"מ • שיחה • כ"ו בשבט ה'תשפ"ה 23:52, 23 בפברואר 2025 (IST)
- לא חזרתי משהייתי עד כה. ומי אמר שמדובר בהזנחה שפוגעת במכלול? שמא ירידה לצורך עליה? מוטי ~ שיחה • כ"ו בשבט ה'תשפ"ה • 23:55, 23 בפברואר 2025 (IST)
- זה היה בהומור כמובן. ואכן, מי יודע איך תראה העליה שלאחר הירידה. מי יודע? למאי נ"מ • שיחה • כ"ו בשבט ה'תשפ"ה 23:57, 23 בפברואר 2025 (IST)
- לא חשבנו על לראות אותך בש"א - כי גם כשאתה פעיל, לא רואים את זה שם, כי אתה משתמש המון בבוטך. איך • שיחה • כ"ו בשבט ה'תשפ"ה, למנינם: 02:28, 24 בפברואר 2025 (IST)
- זה היה בהומור כמובן. ואכן, מי יודע איך תראה העליה שלאחר הירידה. מי יודע? למאי נ"מ • שיחה • כ"ו בשבט ה'תשפ"ה 23:57, 23 בפברואר 2025 (IST)
- לא חזרתי משהייתי עד כה. ומי אמר שמדובר בהזנחה שפוגעת במכלול? שמא ירידה לצורך עליה? מוטי ~ שיחה • כ"ו בשבט ה'תשפ"ה • 23:55, 23 בפברואר 2025 (IST)
- סוף סוף חזרת. כבר שקלתי לבקש חסימה בגין הזנחת פעילות באופן הגורם נזק ישיר ועקיף לאתר המכלול ולעורכיו. למאי נ"מ • שיחה • כ"ו בשבט ה'תשפ"ה 23:52, 23 בפברואר 2025 (IST)
- גא"מ בחום. עבד ד' (שיחה) 20:24, 23 בפברואר 2025 (IST)
- וכל זה חוץ מהתואר "אהוב הקהל"... מוקיר רבנן (שיחה) 20:00, 23 בפברואר 2025 (IST)
- גם אני לא יודע, אבל נראה שתמיד זה קיים - זה מתאים להיכתב בכל עת. איך • שיחה • כ"ה בשבט ה'תשפ"ה, למנינם: 19:48, 23 בפברואר 2025 (IST)
דף משתמש
ערב טוב. רציתי לבקש ממך עזרה קטנה. בדף המשתמש שלי ב'תבניות שיצרתי' משום מה רואים רק תבנית אחת וגם כל מה שנמצא בדף מתחת לזה אינו נראה. אשמח אם תעזור לי לסדר את התקלה. עבד ד' (שיחה) 20:55, 25 בפברואר 2025 (IST)
- עכשיו כן רואים את הכל, אך בתוך התבניות ניווט. עיין שם ותבין מה אני מתכוין. עבד ד' (שיחה) 20:57, 25 בפברואר 2025 (IST)
- אני לא מספיק מתמצא בעומק הקוד של התבניות ומה גרם לזה, פתרתי את זה על ידי הוספה של תוכן כלשהו בתחילת התוכן. אגב, מן הסתם ראית את התיוג האחרון שלי, בכל התגיות שיש במדיה ויקי יש תגית פותחת ויש סוגרת הפותחת לא כוללת / והסוגרת כן, להבא מומלץ להוסיף באמצעות סרגל העריכה > מתקדם > תבניות להוספה. מוטי ~ שיחה • כ"ח בשבט ה'תשפ"ה • 21:19, 25 בפברואר 2025 (IST)
- עוד אגב, הסרתי את הפרמטר מספר פירושונים מתבנית מכלולאי הוא לא קיים בתבנית (אני אישית סבור שאין מה להשתבח ביצירת פירושונים שלא מצריכים השקעה מיוחדת מלבד ליקוט מערכים). וזה הזמן להזכיר שוב על השימוש באשף התבניות
מוטי ~ שיחה • כ"ח בשבט ה'תשפ"ה • 21:21, 25 בפברואר 2025 (IST)
התיוג לא עבד אשמח אם תעבור על הערך ואגב תלמד אותי איך משתמשים עם @ בתיוג בתקציר עריכה? אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ח בשבט ה'תשפ"ה ~ 21:47, 25 בפברואר 2025 (IST)
- הערך נראה טוב. לגבי תיוג, פשוט מקשרים לדף המשתמש, ה@ ממש לא חלק מהתיוג. בגלל הנוחות אני רגיל להשתמש בכינוי U למרחב המשתמש. בקיצור אפשר לתייג בכל דרך שיוצרת קישור לדף המשתמש, לא כולל באמצעות תבניות. מוטי ~ שיחה • כ"ח בשבט ה'תשפ"ה • 09:40, 26 בפברואר 2025 (IST)
- איך לתייג אני יודע ראיתי רק שאתה לפעמים משתמש עם ה@ ואני יודע שזה לא חלק מהקישור שאלתי מה הוא כן עושה בתהליך (אמרת לי פעם שזה עוזר לחפש שם משתמש) אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ח בשבט ה'תשפ"ה ~ 17:11, 26 בפברואר 2025 (IST)
- לא עושה כלום, זה סימון מקובל לתיוג. בסקריפטי התגובה בדפי שיחה הקלדת @ פותחת רשימה לבחירת משתמשים. מוטי ~ שיחה • כ"ח בשבט ה'תשפ"ה • 18:47, 26 בפברואר 2025 (IST)
- איך לתייג אני יודע ראיתי רק שאתה לפעמים משתמש עם ה@ ואני יודע שזה לא חלק מהקישור שאלתי מה הוא כן עושה בתהליך (אמרת לי פעם שזה עוזר לחפש שם משתמש) אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ח בשבט ה'תשפ"ה ~ 17:11, 26 בפברואר 2025 (IST)
קטגוריה
האם אפשר ליצור [[קטגוריה:רבנים הקבורים בבית הקברות סגולה]] (מתוך ה[[קטגוריה:אישים הקבורים בבית הקברות סגולה]])? עבד ד' (שיחה) 22:52, 25 בפברואר 2025 (IST)
- @עבד ד' לפי הנראה כאן אפשר אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ח בשבט ה'תשפ"ה ~ 08:55, 26 בפברואר 2025 (IST)

