שיחת משתמש:שרגא/ארכיון 10
הדף הזה הוא ארכיון. אין לערוך את תוכן הדף הזה. נא לכתוב תגובות נוספות בדף השיחה הנוכחי.
מדיה ויקי
מברור שעשיתי הבנתי כי אתה אמור לדעת, אתה יודע אולי מהו המדיה ויקי של התמונה בצד ימין למעלה ושל הקישורים בצד ימין? יעקב • שיחה • תרומות • מייל • ב' בכסלו ה'תשפ"ג 22:18, 26 בנובמבר 2022 (IST)
- אם אתה סבור שיש לשנות משהו אתה מוזמן לכתוב בהמכלול:בקשות ממפעילים#בקשות עריכת דף מוגן או הודעת מערכת, על ניסוח ההודעות אפשר לדון בדף המכלול:ניסוח הודעות מערכת, שרגא > השתתפו > שיחה > ג' בכסלו ה'תשפ"ג > 22:27, 26 בנובמבר 2022 (IST)
- אני בעיקר מעוניין לראות את כל הגרסאות הקודמות, העריכה זה משהו אחר. יעקב • שיחה • תרומות • מייל • ב' בכסלו ה'תשפ"ג 22:47, 26 בנובמבר 2022 (IST)
שדרוג מדיה-ויקי
אני מציע שתספרו לציבור מה שופר במדיה ויקי לפני שבועיים. איסתרק (שיחה) 13:31, 27 בנובמבר 2022
- איסתרק, בעיקר טכני, הציבור לא מבין בזה, אולי ווקטור 2022 יעניין אותו, שרגא > השתתפו > שיחה > ג' בכסלו ה'תשפ"ג > 13:38, 27 בנובמבר 2022 (IST)
בקשר לעריכה זו, יש״כ על ההגנה אבל לענ״ד שהיה מן הראוי כמו המדיה שרק מפעילי מערכת יוכלו לערוך. יעקב • 💬 • ✉️ • תרומות • ח' בכסלו ה'תשפ"ג 00:28, 2 בדצמבר 2022 (IST)
- ולדעתי זה מצויין ככה, תודה, שרגא > השתתפו > שיחה > י' בכסלו ה'תשפ"ג > 15:05, 4 בדצמבר 2022 (IST)
בקשר לעריכה זו, לכבוד מה החלטת שאין צורך?? יעקב • 💬 • ✉️ • תרומות • י' בכסלו ה'תשפ"ג 14:34, 4 בדצמבר 2022 (IST)
- לכבוד מה החלטת שכל בקשת מחיקה שלך צריכה להיעשות? בכל מקרה, התקציר הנכון יותר היה 'לא מיותר'. ותחדול מהנוהג הלא ראוי הזה של דיבור לא יפה ומכבד למכלולאים אחרים (כמו למשל בפסקה מעל), שרגא > השתתפו > שיחה > י' בכסלו ה'תשפ"ג > 15:04, 4 בדצמבר 2022 (IST)
- חשבתי שעשית זאת משום פנייתו של הנ"ל אליך. בכל אופן בחיים לא פגעתי במישהו שלא פגע בי קודם לכן, ולא רק במכלול אלא גם בחיים האישיים. יעקב • 💬 • ✉️ • תרומות • י' בכסלו ה'תשפ"ג 18:19, 4 בדצמבר 2022 (IST)
- זה ממש לא משנה אם פגעו בך קודם או לא, איפה בדיוק אתה חושב שהתירוץ הזה יחזיק מים, והחיים האישיים שלך ממש לא אקטואליים כאן, שמור אותם לעצמך, שרגא > השתתפו > שיחה > י"א בכסלו ה'תשפ"ג > 20:35, 4 בדצמבר 2022 (IST)
- וגם בחיים האישיים לא חייבים לפגוע בכל מי שפגע בי... מוטי ~ שיחה • י' בכסלו ה'תשפ"ג • 20:42, 4 בדצמבר 2022 (IST)
- חשבתי שעשית זאת משום פנייתו של הנ"ל אליך. בכל אופן בחיים לא פגעתי במישהו שלא פגע בי קודם לכן, ולא רק במכלול אלא גם בחיים האישיים. יעקב • 💬 • ✉️ • תרומות • י' בכסלו ה'תשפ"ג 18:19, 4 בדצמבר 2022 (IST)
תבנית דף היומי
את זה ראית?--א"א (שיחה) 22:03, 6 בדצמבר 2022 (IST)
- כן, לא הצלחתי עם זה, תודה, שרגא > השתתפו > שיחה > י"ג בכסלו ה'תשפ"ג > 22:08, 6 בדצמבר 2022 (IST)
שמירה על עריכות
בקשר לעריכה זו בערך צנזורה על ספרים עבריים, שים לב שלא לגמרי שמרת על עריכות, שכן נשמטה לך עריכה זו של הכל לטובה. אילולא החזרתי אותה, היא הייתה אובדת. איסתרקש (שיחה) 12:27, 14 בדצמבר 2022 (IST)
- צודק, תודה, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ' בכסלו ה'תשפ"ג > 17:23, 14 בדצמבר 2022 (IST)
בקשר לתמונה החסומה
בקשר לקובץ הזה, משום מה הוא חסום בנטפרי אך כשאני פותח את הקישור למקור - הוא כן פתוח. והעוד יותר מזה (אך כנראה לא קשור אליכם) שברגע שאני נכנס לדף המסוים הזה - אני מתנתק מהחשבון, אך כשאני עובר לכל דף אחר - אני מחובר מחדש. (אולי קשור לניקוי קבצי קוקיז שעשיתי ואכמ"ל) • עפר ואפר (שיחה ~ תרומות) • ד' בטבת ה'תשפ"ג • 03:51, 28 בדצמבר 2022 (IST)
- קורה, לא יודע למה, אגב אני סבור שהתמונה הזאת מיותרת, שרגא > השתתפו >> שיחה > ד' בטבת ה'תשפ"ג > 15:48, 28 בדצמבר 2022 (IST)
מדליית ברונזה עבורך!
| כל הכבוד למעדכן המהיר
יש במדליה זו משום שוחד חיימקה פלונצ'ק (שיחה) 23:29, 31 בדצמבר 2022 (IST) |
אתה יכול להסתכל בדף השיחה ולהבין מה רציתי ?ואולם חי אני • שיחה • ט"ו בטבת ה'תשפ"ג • 12:46, 8 בינואר 2023 (IST)
- ואולם חי אני, עניתי שם, שרגא > השתתפו >> שיחה > ט"ו בטבת ה'תשפ"ג > 12:52, 8 בינואר 2023 (IST)
פופוליזם
אשמל להסבר מה הצורך בערך מלחמת העי הראשונה והערך מלחמת העי השנייה כששניהם מדברים על מלחמה אחת בשני מערכות.
אני שואל אותך ולא שם תב' איחוד כדי שלא תאשימני בפופוליזם.
באהבה. המבקר (שיחה) 17:05, 17 בינואר 2023 (IST)
- אולי גם @חידוד יעזור. המבקר (שיחה) 17:06, 17 בינואר 2023 (IST)
- המבקר היקר,
- ראשית, יתכן שבאמת זה לא נצרך, נשמע שהסקת כבר שיש צורך, האם מישהו קבע כך?
- שנית, לא משווה, אבל כמה ערכים על מערכות באותה מלחמה יש למשל בקטגוריה:הפלישה הרוסית לאוקראינה?
- בכבוד, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ה בטבת ה'תשפ"ג > 22:17, 17 בינואר 2023 (IST)
איך אני מעדכן את הרבנים החברים
איך אני מעדכן את הרבנים החברים במועצג"ת באמריקה? תיאוריה (שיחה) 16:43, 29 בינואר 2023 (IST)
- תיאוריה, תעשה פסקה על זה כמו במועצת גדולי התורה#חברי מועצת גדולי התורה, שרגא > השתתפו >> שיחה > ז' בשבט ה'תשפ"ג > 17:09, 29 בינואר 2023 (IST)
כוכב אספקלריה!
| כוכב אספקלריה | |
| תודה רבה על תרומתך למכלול, ועל התייחסותך לכל בקשה קטנה!
ניכרת השקעותיך בסינון הערכים הדורשות טיפול, ומאמציך למען יהנו כולם מתוכן נקי ואיכותי. יעזור השי"ת שתצליח בכל מעשיך, ותראה ברכה בעבודתך למען הכלל. מבין ומאזין (שיחה) 15:10, 1 בפברואר 2023 (IST) |
- מבין ומאזין, תודה, תבורך גם אתה, שרגא > השתתפו >> שיחה > י' בשבט ה'תשפ"ג > 15:11, 1 בפברואר 2023 (IST)
הסרת תמונה
מה טעם עריכה זו? איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 21:10, 1 בפברואר 2023
- איסתרק, בערכי פתיח לא אמורים להיות תמונות, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"א בשבט ה'תשפ"ג > 21:56, 1 בפברואר 2023 (IST)
יצירת קטגוריה
אתה יכול לכוון אותי בערך איך מייצרים דף קטגוריה? תודה תכליתי (שיחה) 14:47, 2 בפברואר 2023 (IST)
- תכליתי, המדיניות כאן היא להיצמד לויקיפדיה העברית בקטגוריות מסיבות טכניות, אין ליצור או לשנות קטגוריות למעט מקרים מיוחדים, האם זה מקרה מיוחד? שרגא > השתתפו >> שיחה > י"א בשבט ה'תשפ"ג > 14:50, 2 בפברואר 2023 (IST)
- כן, היה כבר נושא בענין ראה שיחה: רבי שמואל הלוי וואזנר. והוסכם לייצר קטגורית תלמידי הרב וואזנר, ואני רוצה לייצר. תודה 14:57, 2 בפברואר 2023 (IST)
- תכליתי, קטגוריה:תלמידי הרב שמואל וואזנר, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"א בשבט ה'תשפ"ג > 15:26, 2 בפברואר 2023 (IST)
- יפה, אז זה מויקי ולא מה שניסתי לייצר? תכליתי (שיחה) 15:27, 2 בפברואר 2023 (IST)
- יצרתי את זה בויקי למען הסדר הטוב, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"א בשבט ה'תשפ"ג > 15:29, 2 בפברואר 2023 (IST)
- תודה, אבל היה לי חשק שאני בעצמי ייצר, אבל מאת ה' היתה זאת, תודה רבה תכליתי (שיחה) 15:30, 2 בפברואר 2023 (IST)
- תייצר ערכים בעלי ערך מוסף לאנציקלופדיה יהודית, זה מה שחשוב, אין סיבה להתעסק עם דברים טכניים, חבל על זמנך, בהצלחה, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"א בשבט ה'תשפ"ג > 15:33, 2 בפברואר 2023 (IST)
- תודה, אבל היה לי חשק שאני בעצמי ייצר, אבל מאת ה' היתה זאת, תודה רבה תכליתי (שיחה) 15:30, 2 בפברואר 2023 (IST)
- יצרתי את זה בויקי למען הסדר הטוב, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"א בשבט ה'תשפ"ג > 15:29, 2 בפברואר 2023 (IST)
אתה חזק. ―ירון (שיחה | תרומות) לא חתם
- תודה, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ז בשבט ה'תשפ"ג > 17:46, 8 בפברואר 2023 (IST)
תיקונים
שלום כפי שאתה רואה אני יחסית חדש במכלול ואם אני טועה אני מאוד שמח שאתה מתקן אותי יש דברים אגב שפעם הייתי עושה אותם במכלול והיום בזכות ההסבר שלך אני יודע שלא עושים את זה --אלי נדב (שיחה) 18:24, 22 בפברואר 2023 (IST)
- אלי נדב, שמח לשמוע, ככה זה, לומדים, בהצלחה, שרגא > השתתפו >> שיחה > ב' באדר ה'תשפ"ג > 19:21, 22 בפברואר 2023 (IST)
חזרה שלי לפעילות (ברמה מסויימת)
היי שרגא! שנים לא דיברנו, אני מעוניין לחזור לפעילות במכלול אבל נכון לרגע זה אין לי את הכוחות לחזור לפעילות מלאה אני רוצה בעיקר לסייע במלאכת הניטור והעדכון אשמח אם תיתן לי את ההרשאות הנחוצות לשם כך. בנוסף, איבדתי את כתובת המייל שלך, אשמח אם תשלח לי מייל דרך המכלול יאיר (שיחה) ט' באדר ה'תשפ"ג 17:22, 2 במרץ 2023 (IST)
- יאיר מן, ברשות בעה"ב, אתה אמור לראות את המייל שלך כאן. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 17:45, 2 במרץ 2023
- איסתרק הוא ביקש את המייל של שרגא, (יאיר, שלחתי מקווה שהגיע לכתובת הנכונה). מוטי ~ שיחה • ט' באדר ה'תשפ"ג • 18:03, 2 במרץ 2023 (IST)
- היי יאיר, בסוף כולם חוזרים למקורות... שמח מאוד לראותך, שלחתי כבקשתך, שרגא > השתתפו >> שיחה > י' באדר ה'תשפ"ג > 18:25, 2 במרץ 2023 (IST)
- איסתרק הוא ביקש את המייל של שרגא, (יאיר, שלחתי מקווה שהגיע לכתובת הנכונה). מוטי ~ שיחה • ט' באדר ה'תשפ"ג • 18:03, 2 במרץ 2023 (IST)
בקשר לעריכה זו, מה לדעתך חסר? או שאפשר להוריד? לעבעדיג (שיחה) 21:42, 2 במרץ 2023 (IST)
- לעבעדיג, זה לא אומר שיש בעיה בערך, זה מזמין את העורכים לשפר את הערך, זה הכל, שרגא > השתתפו >> שיחה > י' באדר ה'תשפ"ג > 21:56, 2 במרץ 2023 (IST)
- לא נפגעתי, בפרט שאתה באמת רק עוזר לכולם כן בהמכלול, פשוט חשבתי שאם יש משהו ספציפי ולא כללי בניסוח אנסה אני לשפר, ובאמת תודה על הכל!.--לעבעדיג (שיחה) 22:00, 2 במרץ 2023 (IST)
- אם זה היה משהו ספציפי הייתי פשוט מתקן את זה... אגב אתה יכול ליצור ערכים במרחב טיוטה לא חייב במרחב משתמש, בהזדמנות זו תודה על כל הערכים החשובים! שרגא > השתתפו >> שיחה > י' באדר ה'תשפ"ג > 22:05, 2 במרץ 2023 (IST)
- זה משנה איפה כותבים את הטיוטה? פשוט לי נוח יותר ככה כשזה נמצא בדפי המשנה שלי. --לעבעדיג (שיחה) 22:07, 2 במרץ 2023 (IST)
- לא משנה, מה שיותר נוח לך, שרגא > השתתפו >> שיחה > י' באדר ה'תשפ"ג > 22:19, 2 במרץ 2023 (IST)
- זה משנה איפה כותבים את הטיוטה? פשוט לי נוח יותר ככה כשזה נמצא בדפי המשנה שלי. --לעבעדיג (שיחה) 22:07, 2 במרץ 2023 (IST)
- אם זה היה משהו ספציפי הייתי פשוט מתקן את זה... אגב אתה יכול ליצור ערכים במרחב טיוטה לא חייב במרחב משתמש, בהזדמנות זו תודה על כל הערכים החשובים! שרגא > השתתפו >> שיחה > י' באדר ה'תשפ"ג > 22:05, 2 במרץ 2023 (IST)
- לא נפגעתי, בפרט שאתה באמת רק עוזר לכולם כן בהמכלול, פשוט חשבתי שאם יש משהו ספציפי ולא כללי בניסוח אנסה אני לשפר, ובאמת תודה על הכל!.--לעבעדיג (שיחה) 22:00, 2 במרץ 2023 (IST)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| על אספקלריה, ייבוא, וכל מה שצריך, תודה ענקית. אפרון (שיחה) 01:38, 14 במרץ 2023 (IST) |
- בשמחה אפרון, תודה גם לך על הכל 🙏, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"א באדר ה'תשפ"ג > 13:13, 14 במרץ 2023 (IST)
ייבוא ערכים חדשים
היי, אני רואה שאתה מייבא ערכים חדשים, לעיתים בני יומם. לא עדיף שהערך יערך קצת יותר בוויקיפדיה? כך הם לעיתים קרובות נשארים בוסריים. תודה על תרומתך למפעל החשוב. צופה מהצד (שיחה) 13:32, 19 במרץ 2023 (IST)
- טוב שאתה שם לב, עם זאת בערכים שאני מייבא בדר"כ ישנם כבר מידע מספק וראוי, אם לא אתה מילא עוקב אחרי עריכותי אז אתה מוזמן לעדכן שבוע אחרי... אגב אין סיבה שלא תעיר זאת מהמשתמש הרגיל שלך, זה לגיטימי לגמרי, המשך יום טוב, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ו באדר ה'תשפ"ג > 15:27, 19 במרץ 2023 (IST)
הסרת הפניה
השם הנכון של הרב אברהם וינברג (בני ברק) צריך להיות הרב אברהם וינברג (הרביעי), לא יודע למה שינו ל"בני ברק", בבקשה אם אפשר לשנות ולעשות רק ל"הרביעי" כך צריך להיות. שרביט (שיחה) 15:31, 19 במרץ 2023 (IST)
- שרביט, תפתח דיון בדף השיחה, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ז באדר ה'תשפ"ג > 18:54, 19 במרץ 2023 (IST)
בקשר לעריכה זו - דף היעד לא קיים. ניטראלי • שיחה • כ"ח באדר ה'תשפ"ג 18:00 (IDT) 18:00, 20 במרץ 2023 (IST)
- צודק, תודה, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ח באדר ה'תשפ"ג > 19:51, 20 במרץ 2023 (IST)
- הועבר לדף שיחת המכלול:העברת דפי טיוטה#טיוטה:שער החפירות
שחזור ממחיקה
האם יש אפשרותת לשחזר דף שנמחק -במחילה ואולם חי אני • שיחה • ה' בניסן ה'תשפ"ג • 09:11, 27 במרץ 2023 (IDT)
- @ואולם חי אני כן (ע"י מפעיל). מוטי ~ שיחה • ה' בניסן ה'תשפ"ג • 11:45, 27 במרץ 2023 (IDT)
- מיהו מפעיל ?
כך {{מפעילי מערכת} }? ואולם חי אני • שיחה • ה' בניסן ה'תשפ"ג • 11:50, 27 במרץ 2023 (IDT)- כן, אבל במכ:במ לא בתיוג. מוטי ~ שיחה • ה' בניסן ה'תשפ"ג • 11:53, 27 במרץ 2023 (IDT)
- מיהו מפעיל ?
עדכון מוויקפדיה
האם אפשר לעדכן את הערך מליאת הכנסת מוויקפדיה תודה רבה ―שמואל רובין (שיחה | תרומות) לא חתם
- שמואל רובין, עודכן, יש לבקש עדכון על ידי לחיצה על 'בקש עדכון' בתפריט
שרגא > השתתפו >> שיחה > ה' בניסן ה'תשפ"ג > 14:13, 27 במרץ 2023 (IDT) - תודה רבה מאודשמואל רובין (שיחה) 14:51, 27 במרץ 2023 (IDT)
- שרגא - לשימושך {{בע}}. שמש מרפא (שיחה) 16:52, 30 במרץ 2023 (IDT)
תרגום מויקיפדיה האנגלית
האם יש תועלת להביא ולתרגם (אני יכול) מויקיפדיה האנגלית לייבעל (שיחה) 15:10, 27 במרץ 2023 (IDT)
- לייבעל, בערכים יהודיים - בהחלט, שרגא > השתתפו >> שיחה > ח' בניסן ה'תשפ"ג > 16:55, 30 במרץ 2023 (IDT)
- לייבעל, ברשות בעה"ב, אשמח אם תוכל לתרגם את הערך הבא: https://en.wikipedia.org/wiki/Arta,_Greece - (ארטה, עירו של של בעל שו"ת בנימין זאב)
שְכּוֹיֶיח!. • מטעמים (שיחה) 14:23, 31 במרץ 2023 (IDT)
- לייבעל, ברשות בעה"ב, אשמח אם תוכל לתרגם את הערך הבא: https://en.wikipedia.org/wiki/Arta,_Greece - (ארטה, עירו של של בעל שו"ת בנימין זאב)
הבעת דעה
אולי תביע דעתך בנידון על הערך טיוטה: הרב אליעזר צבי טויב, הבהרתי בהמכלול: העברת דפי טיוטה שהוא פעיל מאוד בתנועת התשובה אז זה מזכה אותו. הבאתי כל המקורות הנדרשות לכך. שרביט (שיחה) 02:32, 2 באפריל 2023 (IDT)
- שרביט, לא מכיר ולא שמעתי עליו, אם הוא אכן כמו שאתה טוען ויש לך מקורות לזה, אז יגיעו למסקנה הנכונה בעז"ה, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"א בניסן ה'תשפ"ג > 16:36, 2 באפריל 2023 (IDT)
תודה לך, ערכת מעולה
ערכת 'מעולה' את אום כולתום ואת עבדל וואהב, גם מחקת את רוב מה שהיה רשום שם.
כן, עבודה מעולה.
את העבודה ערבית, עשית בעבודה ערבית.
אני גם יקצר את חייו של הרב לכדי משפט בודד.
ואני לא מבין, למה. למה למען ה' אשכנזים שלא יודעים מימינם ומשמאלם בשירה הערבית, מתערבים לנו משל היו יודעים.
אני למשל לא מבין באדמורים שלכם, אבל אני גם לא מקצר את הערך שלהם כמוכם.
וזה לא רק פה זה גם בנטפרי, טוב, ככה זה כשאשכנזים משתלטים על העולם.
אני יודע, אתה צודק.
ובטח תמחק גם את ההודעה הזו. ―יוסי כהן ב' (שיחה | תרומות) לא חתם
- יוסי כהן ב',
- א. לא נכון, מוחמד עבד אל-והאב הערך בשלימותו למעט משפט אחד חסר חשיבות.
- ב. על סמך מה החלטת שאני אשכנזי? שאנחנו אשכנזים? יש כאן גם ספרדים ומרוקאים ותימניים וכו'.
- ג. ערכי פתיח לא קצרים יותר כי מישהו לא מבין בזה, אלא כי זו מדיניות האתר לגבי ערכי תרבות ובידור לא משנה אשכנזים או ערבים או דרוזים.
- ד. המכלול מיועד עבור אנשים שומרי תורה ומצוות שרצונם ובקשתם לקרוא אנציקלופדיה נקייה וכשרה, וזו בדיוק מה שהם רוצים. אם זה לא מוצא בעיניך לך לוויקיפדיה העברית.
- ה. כנ"ל לגבי נטפרי זכותך לבחור כל סינון שיתאים לצרכיך, אף אחד לא מכריח אותך, רק שה' ישמור אותך.
- ו. זה לא רק שהאשכנזים משתלטים על העולם, זה הרבה יותר מזה, ראה בהרחבה - כאן.
- ז. ח"ו אל תקצר את חייו של אף יהודי, כל יהודי באשר הוא עד 120 שנים בריאות ומאושרות.
- פסח כשר ושמח, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ג בניסן ה'תשפ"ג > 21:49, 3 באפריל 2023 (IDT)
מציאת ערך
למה אין ערך על התאונה לפני שלוש עשרה שנים בה נהרגו משפחת ברנשטיין שמואל רובין (שיחה) 20:28, 13 באפריל 2023 (IDT)
- שמואל רובין, על הרבה דברים עדיין אין ערך, לכל תאונה אמורה להיות ערך? שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ג בניסן ה'תשפ"ג > 20:41, 13 באפריל 2023 (IDT)
- בתאונה בה נהרגו שבעת בני משפחה אחת אני חושב שצריך להית ערךשמואל רובין (שיחה) 20:44, 13 באפריל 2023 (IDT)
- שמואל רובין מוזמן לכתוב ערך. המבקר (שיחה) 21:04, 13 באפריל 2023 (IDT)
- שמואל רובין, כנ"ל, תתחיל לכתוב, קח כדוגמה את תאונת הדרכים בטבריה, בהצלחה, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ג בניסן ה'תשפ"ג > 21:09, 13 באפריל 2023 (IDT)
- שמואל רובין מוזמן לכתוב ערך. המבקר (שיחה) 21:04, 13 באפריל 2023 (IDT)
מכלולאי
אשמח לעזור בייבוא מויקיפדיה (מכלולאי), והאם אפשר להיות מייבא אם יש לי סינון של נטפרי? ―ספרותא (שיחה | תרומות) לא חתם
- שבוע טוב ספרותא, מאוד חשוב לעזור, ובהחלט אפשר, אם כי צריך קודם לצבור וותק ולהתמקצע בעריכה, בהצלחה, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ה בניסן ה'תשפ"ג > 00:49, 16 באפריל 2023 (IDT)
חתימה
איך חותמים כשאני כותב בדף השיחה לפעמים הוא נותן לי למטה אפשרות לחתימה ולפעמים לא איך זה עובד אגב יש אפשרות לעשות שזה יחתום אוטומטית?--אלי נדב (שיחה) 19:05, 17 באפריל 2023 (IDT)
- אלי נדב ראה עזרה:חתימה, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ז בניסן ה'תשפ"ג > 19:07, 17 באפריל 2023 (IDT)
מציאת ערכם הצריכים עריכה
איפה נמצאים כל הערכים התורניים שעדיין לא קיימים וצריכים עריכה--שמואל רובין (שיחה) 23:33, 17 באפריל 2023 (IDT)
- המכלול:מיזם ערכים תורניים, בהצלחה, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ז בניסן ה'תשפ"ג > 23:45, 17 באפריל 2023 (IDT)
- אם אני לא גומר עכשו איך אני שומר להמשך שמואל רובין (שיחה) 23:49, 17 באפריל 2023 (IDT)
- שמואל רובין, תשמור את זה בדף טיוטה או משתמש, למשל: טיוטה:שם הדף או משתמש:שמואל רובין/שם הדף, ראה גם המכלול:מרחב טיוטה והמכלול:דף משתמש, בהצלחה, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ז בניסן ה'תשפ"ג > 13:27, 18 באפריל 2023 (IDT)
- אם אני לא גומר עכשו איך אני שומר להמשך שמואל רובין (שיחה) 23:49, 17 באפריל 2023 (IDT)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| תודה לך על העדכונים מוויקיפדיה, זה מעלה את המכלול פי כמה וכמה חיימקה פלונצ'ק (שיחה) 19:00, 19 באפריל 2023 (IDT) |
- תודה, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ט בניסן ה'תשפ"ג > 19:42, 19 באפריל 2023 (IDT)
עריכות מיותרות
האם יש טעם לעריכה שהוספתי את הקהילה החרדית בזכרון יעקב בערך זכרון יעקב או שהוא ממילא ידרס--אלי נדב (שיחה) 14:53, 24 באפריל 2023 (IDT)
- אלי נדב, העריכה הספציפית הזו נראה לי שאפשר יהיה לשמור אותו למרות העדכונים, אם כי הייתי מנסח את פסקת הקהילה החרדית בצורה יותר רהוטה, שרגא > השתתפו >> שיחה > ד' באייר ה'תשפ"ג > 20:16, 24 באפריל 2023 (IDT)
כוכב למייבא!
| כוכב המייבאים | |
| החריצות בה אתה מטפל בכל בקשת עדכון ערך זה נראה כאילו יש לך תוכנה שברגע שאני מבקש זה מיד מעדכן כל הכבוד לך חילך לאורייתא אלי נדב (שיחה) 20:08, 24 באפריל 2023 (IDT) |
- משתדל, תודה, שרגא > השתתפו >> שיחה > ד' באייר ה'תשפ"ג > 20:15, 24 באפריל 2023 (IDT)
- מצטרף, שרגא אתה באמת נדיר, מלא בחריצות אינסופית, אדיבות נעימה, מקצועיות ללא פשרות, ובעיקר אתה פשוט בלתי נלאה, תודה רבה. אפרון (שיחה) 22:01, 27 באפריל 2023 (IDT)
ויקיגניה
זה קשור לויקיפדיה (לגבי ייבוא)?--אלי נדב (שיחה) 22:36, 25 באפריל 2023 (IDT)
- אלי נדב, לא מה שידוע לי, שרגא > השתתפו >> שיחה > ה' באייר ה'תשפ"ג > 22:39, 25 באפריל 2023 (IDT)
מגש פיצה חמה עבורך!
| אחרי כזה הרבה עזרה שאתה עוזר לי בלי להתייאש ממני אלי נדב (שיחה) 20:04, 26 באפריל 2023 (IDT) |
מציאת ערך
יש איזה סיפור שהיה בערך בתקופת האר"י ע"י תלמידיו ניסיון להביא את המשיח שכשל יש לך מושג איך קוראים לערך הזה? תודה--אלי נדב (שיחה) 17:37, 27 באפריל 2023 (IDT)
- @אלי נדב. רבי יוסף דילה ריינה, הוא קדם לאר"י. מוטי ~ שיחה • ו' באייר ה'תשפ"ג • 17:42, 27 באפריל 2023 (IDT)
@
הצץ שם בבקשה.--שמש מרפא (שיחה) 20:51, 27 באפריל 2023 (IDT)
קישורים פנימיים
האם יש טעם להוסיף קישורים פנימיים לדפים מיובאים או שהם ממילא ידרסו ואם יש ענין האם כל ערך שאפשר לקשר אותו לדף או שיש ערכים שזה מיותר כגון בהפגנות נגד ממשלת איראן האם יש טעם להוסיף קישור לממשלה--אלי נדב (שיחה) 19:26, 9 במאי 2023 (IDT)
- -אכן, הבנת מצויין, אין טעם וזה מיותר, בברכה, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ט באייר ה'תשפ"ג > 20:30, 9 במאי 2023 (IDT)
כוכב איכותי!
| כוכב איכותי | |
| איכותי איכותי איכותי
כל המוסיף מילה גורע משך חכמה (שיחה) 23:40, 13 במאי 2023 (IDT) |
- משך חכמה, תודה, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ד באייר ה'תשפ"ג > 20:16, 14 במאי 2023 (IDT)