שיחת משתמש:דויד/ארכיון 3
הדף הזה הוא ארכיון. אין לערוך את תוכן הדף הזה. נא לכתוב תגובות נוספות בדף השיחה הנוכחי
קיבלת כוכב!
| כוכב המפעילים | |
| כוכב המפעילים מוענק למפעילים מדהימים כמוך! Men770 – שיחה – מייל. כ"ג בחשוון ה'תש"ף, 22:41 22:41, 21 בנובמבר 2019 (IST) |
Men770 תודה רבה. אני באמת משתדל לעשות את שליחותי נאמנה. דויד (שיחה) כ"ד בחשוון ה'תש"ף 22:43 (IDT)
- גמ"א מצטרף.
חילך למכלולייתא!--שלמה המלך (◄✉ | תרומות) 23:11, 21 בנובמבר 2019 (IST)
- גמ"א מצטרף.
אחר הכבוד הראוי למכלולאי מקצוען ומומחה כמותו אשמח להבין מה חשיבות יתירה מצא ברב הנ"ל יתר על שאר רבנים ומורי תורה והלכה. בכל הכבוד הראוי מיכי • שיחה • כ"ז בחשוון ה'תש"ף • 11:41, 25 בנובמבר 2019 (IST)
- בעיקר מכיון שספריו מתפרסמים מאד ונמצאים בהרבה בתי מדרש. בנוסף - לדעתי כמעט כל רב שיש מה לרשום עליו זכאי לערך, בפרט כאלה עם 10 ספרי הלכה. דויד (שיחה) כ"ז בחשוון ה'תש"ף 16:26 (IDT)
תודה ובקשה
אם תוכל להעביר את הדף רבי בנימין הלוי (ראב"ד) לרבי בנימין הלוי (ראב"ד ירושלים) תודה אביאל (שיחה) 18:03, 28 בנובמבר 2019 (IST)
- אביאל, הוא היה ראב"ד ירושלים? או רק ראב"ד העדה הספרדית בירושלים כאשר היו בירושלים עוד כמה קבוצות עם מנהיגים שונים? דויד (שיחה) א' בכסלו ה'תש"ף 18:04 (IDT)
- אביאל,
בוצע. להבא תוכל לבקש זאת בדף זה. דויד, רק רציתי לראות האם אני מצליח להעביר בלי תקלות. אם תוכל לבדוק שהכל עבר כדבעי. לדעתי יש להעביר כי זה תוארו (א"א לכתוב ראב"ד העדה הספרדית ירושלים, זה מדאי מסורבל, וראב"ד לבד לא משקף את תפקידו). יושב פלשת (שיחה) 18:11, 28 בנובמבר 2019 (IST)
- יושב פלשת עבד מצויין. יישר כח. שים לב במקרים כאלה שצריכים לראות (עד כמה שאפשר) שאין הפניות שבורות, לדוג' בנימין הלוי (ראב"ד) שתיקנתי כרגע. דויד (שיחה) א' בכסלו ה'תש"ף 18:17 (IDT)
- אם לא היית מתקן אז ההפניה לא היתה עובדת? (היא לא היתה אמורה להפנות לדף הבא שהיה מפנה לערך, דהיינו הפניה להפניה?) יושב פלשת (שיחה) 18:47, 28 בנובמבר 2019 (IST)
- תראה מה קורה בהפניות כפולות: בישול עכו"ם, אתה יכול לתקן אותה. דויד (שיחה) א' בכסלו ה'תש"ף 18:54 (IDT)
- אם לא היית מתקן אז ההפניה לא היתה עובדת? (היא לא היתה אמורה להפנות לדף הבא שהיה מפנה לערך, דהיינו הפניה להפניה?) יושב פלשת (שיחה) 18:47, 28 בנובמבר 2019 (IST)
- יושב פלשת עבד מצויין. יישר כח. שים לב במקרים כאלה שצריכים לראות (עד כמה שאפשר) שאין הפניות שבורות, לדוג' בנימין הלוי (ראב"ד) שתיקנתי כרגע. דויד (שיחה) א' בכסלו ה'תש"ף 18:17 (IDT)
- אביאל,
מילה לא נעימה?
מדוע הסתרת את המילה 'להתחרבש' כאן? האם זו מילה בלתי ראויה במכלול? אם כן תסיר אותה גם כאן. שחרחר (שיחה) 09:40, 29 בנובמבר 2019 (IST)
- שחרחר, אכן זאת היתה כוונתי, באשר כמדומני שהמילה נגזרת ממילה מאד לא נעימה. תקנתי גם שם. מחילה אם נפגעת. דויד (שיחה) ג' בכסלו ה'תש"ף 02:39 (IDT)
- דויד. עכשיו הבנתי למה את מתכוין. לא שמתי לב. תודה. שחרחר (שיחה) 02:43, 1 בדצמבר 2019 (IST)
עשית שם עדכון מויקיפדיה, אבל בעצם בעדכון הוספת פעם נוספת קטע שכבר קיים מיד אח"כ (בפסקה 'נזר ישראל). הבנתי שטעית ולכן שיחזרתי. כנראה לא הבנת מדוע שיחזרתי וכתבת 'זה שייך גם פה. השנייה בטוח. לגבי הראשונה - אם תרצה תפתח דיון בדף שיחה', אך לא הבנתי כוונתך וחי בהם (שיחה) 14:19, 13 בדצמבר 2019 (IST)
- וחי בהם צודק, סליחה, חשבתי שאתה מתכוון שזה מופיע בערך נפרד על 'נזר ישראל'. ביטלתי, תודה. דויד (שיחה) י"ז בכסלו ה'תש"ף 00:00 (IDT)
מדוע הערכים על חברי המועצה החרדים עדיין שוכבים במחסן הטיוטות
מה חסר בהם איציק (שיחה) 01:15, 29 בדצמבר 2019 (IST)
- איציק ברגמן, תראה מה עשיתי בכמה דקות של השקעה בערך יוסף שטרית (פוליטיקאי), ותבין שהיית צריך לעשות זאת לפני ההעברה. דויד (שיחה) א' בטבת ה'תש"ף 12:23 (IDT)
ערך צורבא מרבנן
כצורבא מרבנן, אשמח אם תואיל לעבור על הערך החדש שכתבתי להאיר ולהעיר. עמוס חדד (שיחה) 13:06, 12 בינואר 2020 (IST)
- כיון שאיני צורבא מרבנן, עברתי רק בגלל בקשתך. אך תיכף נהניתי מכל שורה עד שעברתי להנאתי על כולו - מדהים! דויד (שיחה) ט"ז בטבת ה'תש"ף 18:45 (IDT)
בקשה ליצירת ערך חדש
איך אפשר להגיש בקשה ליצירת ערך חדש? ―ירא שמים (שיחה | תרומות) לא חתם
- ירא שמים ברוך בואך. אין מקום מיועד לכך, מה שצריך לעשות זה ליצור טיוטה עליו, לדוגמא טיוטה:ערך חדש ולרשום מה שאתה יודע. ובדף השיחה לתייג כך: ”{{מכלולאים פעילים}} מי שיכול להרחיב תבוא עליו הברכה.”. דויד (שיחה) א' בשבט ה'תש"ף 15:51 (IDT)
עדכון דף התפרצות נגיף הקורונה בישראל
צריך לשים לב כשמעדכנים דף מויקיפדיה, שלא דורסים מידע שנוסף על ידי המשתמשים כאן. זו פעם שניה שזה קורה, לא הולך לשחזר כל פעם (רק מקוה שזה לא קורה באלפי עידכונים אחרים..). אולי עדיף לכתוב בויקיפדיה.. אביר על סוס (שיחה) 23:35, 10 במרץ 2020 (IST)
- אביר על סוס בדיוק לפני כמה דקות ראיתי את הערתך למשתמש ישן ואני תו"כ בדיקה של מה הוספת. זאת בעיה בעיקר בערכים אקטואלים שמתעדכנים הרבה - קשה לבדוק כל פעם אם זה מידע שנמחק בויקיפדיה או שנוסף במכלול. ולגופו של עניין אני כותב לך עכשיו בדף שיחה שם. דויד (שיחה) ט"ו באדר ה'תש"ף 23:55 (IDT)
- דויד צריך לבנות בוט שבשלב ראשון ירוץ וישוה גרסאות אוטומטית, ובשלב שני יוכלו לייבא באמצעותו עידכונים ושינויים בלבד. אביר על סוס (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
- אביר על סוס אכן המתכנתים כבר בונים כזה. דויד (שיחה) ט"ו באדר ה'תש"ף 00:30 (IDT)
- בשביל זה יש {{אזהרת עריכה}}--שלמה (שיחה) 13:25, 11 במרץ 2020 (IST)
- בצפיה בנייד זה מופיע רק לשניה ונעלם לא מספיק לראות מה כתוב שם, זה קורה גם בעוד תבניות. אז שנעבור לכתוב בויקיפדיה?? אביר על סוס (שיחה) 13:42, 11 במרץ 2020 (IST)
- אביר על סוס קודם כל תודה על המידע לגבי תצוגת ניידים - אעביר את זה לטיפול. אגב שלמה דיבר על תבנית אחרת שלא מוצבת כרגע בערך. לגבי העריכות באופן כללי עדיף ערכים אקטואלים לעדכן בויקיפדיה, אך כפי שראית אם אתה מעיר את תשומת לב האנשים אנחנו משתדלים לא לדרוס את התוספות בעדכונים. תודה רבה. דויד (שיחה) ט"ו באדר ה'תש"ף 16:07 (IDT)
- בצפיה בנייד זה מופיע רק לשניה ונעלם לא מספיק לראות מה כתוב שם, זה קורה גם בעוד תבניות. אז שנעבור לכתוב בויקיפדיה?? אביר על סוס (שיחה) 13:42, 11 במרץ 2020 (IST)
- בשביל זה יש {{אזהרת עריכה}}--שלמה (שיחה) 13:25, 11 במרץ 2020 (IST)
- אביר על סוס אכן המתכנתים כבר בונים כזה. דויד (שיחה) ט"ו באדר ה'תש"ף 00:30 (IDT)
- דויד צריך לבנות בוט שבשלב ראשון ירוץ וישוה גרסאות אוטומטית, ובשלב שני יוכלו לייבא באמצעותו עידכונים ושינויים בלבד. אביר על סוס (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
מענין לענין באותו ענין, בוויקפדיה יש לפעמים שורה אפורה מתחת לערך שיש שם מידע נוסף או תקציר הערך, בערך הזה למשל כתוב: אירוע רפואי רחב היקף בישראל. אני מניח שצריך הרשאה מיוחדת כדי לכתוב תיאור לדף, אבל חבל שאין דרך שבייבוא דף זה יגיע ארוז יחד. ונקודה נוספת שיש תמונה שמופיעה בתחילת העמוד אבל אין לה זכר בקוד מקור, אז היא לא מיובאת (שמתי לב לזה בעוד ערכים), איך זה עובד בוויקפדיה ואיך המכלול יכול להגיע לייבוא מלא? אביר על סוס (שיחה) 05:16, 13 במרץ 2020 (IST)
- אביר על סוס ברשות בעה"ב. לשני שאלותיך תשובה אחת. ויקיפדיה שואב המון מידע מויקינתונים (כמו למשל מה שאנחנו שואבים גם מויקימדיה תמונות). וזה כולל את התיאור של הדף שאצלינו לא קיים בכלל ושם זה מגיע מויקינתונים. וגם תמונות ועוד המון חומר בתבניות מידע מגיע שם מויקינתונים. אצלינו מסיבות טכניות ואחרות לא נשאב עדיין מידע מויקינתונים. (תמונות למשל כנראה לעולם לא ירצו שישאבו. כי אז לא יהיה שליטה עליהן מבחינת צניעות). מקוה • שיחה • י"ז באדר ה'תש"ף 07:17 (IDT) 07:17, 13 במרץ 2020 (IST)
- אביר על סוס כמו שמקוה ענה, ובהרחבה, ויקינתונים החליטו שאינם מעוניינים לאפשר לנו לשאוב מהם נתונים. המתכנתים עובדים על פתרון לזה, אך בינתיים צריך לעדכן אותם ידנית. תוכל לראות לדוגמא בערך באקטואלי SARS-CoV-2 שמישהו עדכן פרטים ידנית בתבנית, ומאז כל מי שמעדכן מויקיפדיה דואג להעתיק אותם ידנית כדי שישארו. לכן אם תחליט לעדכן את פרטי התבנית ידנית כנראה שהם ישארו גם בעדכונים. יישר כח! דויד (שיחה) י"ט באדר ה'תש"ף 23:05 (IDT)
- לא הבנתי; מה ויקינתונים לא מעוניינים?! לפי מה שידוע לי קרן ויקימדיה כן מאפשרת לכל מאן דבעי לשאוב ממיזמיה..--שלמה (שיחה) 21:26, 18 במרץ 2020 (IST)
- לפי מה שידוע לי, זה מה שהם אומרים רשמית, ובפועל - לנו הם לא נותנים, וזאת הבעיה. דויד (שיחה) כ"ג באדר ה'תש"ף 09:37 (IDT)
- במקרה הזה ברור שעדיף לעדכן את התבנית כי היא משפיעה על ערכים נוספים. לא מסובך, פשוט לעדכן את דף התבנית מויקפדיה. הבעיה היחידה שכעת הקרדיט מופיע בתבנית 3 פעמים, השאלה אם יש דרך למנוע את זה? אגב, מה ההבדל בין קרדיט {{וח}} ל{{קרד}}? אביר על סוס (שיחה) 11:59, 19 במרץ 2020 (IST)
- אביר על סוס, באיזו תבנית מדובר? אין הבדל בין {{קרד}} ל{{וח}}. תבנית:וח היא הפניה לקרד.--שלמה (שיחה) 12:02, 19 במרץ 2020 (IST)
- במקרה הזה ברור שעדיף לעדכן את התבנית כי היא משפיעה על ערכים נוספים. לא מסובך, פשוט לעדכן את דף התבנית מויקפדיה. הבעיה היחידה שכעת הקרדיט מופיע בתבנית 3 פעמים, השאלה אם יש דרך למנוע את זה? אגב, מה ההבדל בין קרדיט {{וח}} ל{{קרד}}? אביר על סוס (שיחה) 11:59, 19 במרץ 2020 (IST)
- לפי מה שידוע לי, זה מה שהם אומרים רשמית, ובפועל - לנו הם לא נותנים, וזאת הבעיה. דויד (שיחה) כ"ג באדר ה'תש"ף 09:37 (IDT)
- לא הבנתי; מה ויקינתונים לא מעוניינים?! לפי מה שידוע לי קרן ויקימדיה כן מאפשרת לכל מאן דבעי לשאוב ממיזמיה..--שלמה (שיחה) 21:26, 18 במרץ 2020 (IST)
- אביר על סוס כמו שמקוה ענה, ובהרחבה, ויקינתונים החליטו שאינם מעוניינים לאפשר לנו לשאוב מהם נתונים. המתכנתים עובדים על פתרון לזה, אך בינתיים צריך לעדכן אותם ידנית. תוכל לראות לדוגמא בערך באקטואלי SARS-CoV-2 שמישהו עדכן פרטים ידנית בתבנית, ומאז כל מי שמעדכן מויקיפדיה דואג להעתיק אותם ידנית כדי שישארו. לכן אם תחליט לעדכן את פרטי התבנית ידנית כנראה שהם ישארו גם בעדכונים. יישר כח! דויד (שיחה) י"ט באדר ה'תש"ף 23:05 (IDT)
שלמה המלך {{נתוני התפרצות קורונה ווהאן}}. אביר על סוס (שיחה) 12:16, 19 במרץ 2020 (IST)
- אביר על סוס העדכון של התבנית בכל מקרה קורה ידנית בינתיים. מויקינתונים נשאבים רק כמה שדות בודדים, שאותם משאירים כשמעדכנים. הבעיה של הקרדיט המשולש היתה בגלל עדכון לא נכון של אחד המכלולאים - הוא תיקן את זה כבר. דויד (שיחה) כ"ג באדר ה'תש"ף 16:15 (IDT)
- ראיתי שהופעל בוט שאמור לעדכן את נתוני התבנית. בכל מקרה בדף עצמו יש שגיאה והתבנית לא מוצגת. אביר על סוס (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
- אביר על סוס זה לא בוט במכלול, זאת שורה שמראה על העדכון האחרון בויקיפדיה לפני ייבואו למכלול. באיזה דף יש שגיאה והתבנית לא מוצגת? דויד (שיחה) כ"ד באדר ה'תש"ף 18:30 (IDT)
- דויד ואביר על סוס, משתמש ישן ייבא מחדש את תבנית:מגפה ודרס את ההפניה בגירסה ויקיפדית שמבוססת על ויקינתונים ולכן זה לא הוצג.
טופל. בהזדמנות זו אבקש ממשתמש ישן:לא לייבא תבניות מידע!! (התבניות שמוצגות בצידי הערכים) לא לייבא מחדש, ולא לייבא לא מחדש, כי 99% מהן לא תואמות למכלול ולא יציגו כלום! תודה רבה. בברכה, שלמה (שיחה) 19:21, 19 במרץ 2020 (IST)
- נ.ב. באמת בויקיפדיה יש בוט שמעדכן. הבוט מתועד כאן, הבוט הראשון בטבלה.--שלמה (שיחה) 20:00, 19 במרץ 2020 (IST)
- היום בשעה 15:24 אתר המקור שבק חיים והעדכון בויקיפדיה פסק. יש רק את {{נתוני קורונה}} ו{{מפת קורונה}}.--שלמה (שיחה) 16:45, 24 במרץ 2020 (IST)
- נ.ב. באמת בויקיפדיה יש בוט שמעדכן. הבוט מתועד כאן, הבוט הראשון בטבלה.--שלמה (שיחה) 20:00, 19 במרץ 2020 (IST)
- דויד ואביר על סוס, משתמש ישן ייבא מחדש את תבנית:מגפה ודרס את ההפניה בגירסה ויקיפדית שמבוססת על ויקינתונים ולכן זה לא הוצג.
- אביר על סוס זה לא בוט במכלול, זאת שורה שמראה על העדכון האחרון בויקיפדיה לפני ייבואו למכלול. באיזה דף יש שגיאה והתבנית לא מוצגת? דויד (שיחה) כ"ד באדר ה'תש"ף 18:30 (IDT)
- ראיתי שהופעל בוט שאמור לעדכן את נתוני התבנית. בכל מקרה בדף עצמו יש שגיאה והתבנית לא מוצגת. אביר על סוס (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
ניסוח לא מדויק ולא מדייק
שלום רב. אני פונה אליך בקשר לערך על הרב יעקב ולצר.
אני מבקש שתבדוק את העריכה של מקוה. הוא הוסיף את המילים "מתנגדי חסידותו של רבי מנדל, טוענים כי הם אחראים למעשים האמורים, לעומת חסידיו של רבי מנדל המאשימים אינטרסנטים אחרים בכך" על אף שאין לכך שום מקור, לשני החלקים: לא שהאשמת חסידי ר' מנדל נעשית על ידי מתנגדיהם, ולא שחסידי ר' מנדל מאשימים אינטרסנטים אחרים בכך.
בכל המקורות המצויינים בערך ובדף השיחה נכתב בפשטות שהתקיפות נעשו על ידי המנדליסטים. ניתן לדון על הנוסח המדויק, אבל לא להפוך את זה למחלוקת בין חצרות ויז'ניץ.
לילה טוב. מקור האמת (שיחה) 02:40, 24 במרץ 2020 (IST)
- מקור האמת אף שאני מאד מותש מהויכוחים שלכם, ואני מאד סומך על מקוה, השתדלתי. ביקשתי את תגובת מקוה שם. נראה מה יענה ואיך נתקדם. דויד (שיחה) כ"ח באדר ה'תש"ף 02:55 (IDT)
- גם אני קיוויתי שאוכל לסמוך על מקוה, אך התבדיתי... הוא הוסיף משפט שהוא שגוי לענ"ד, וכשאני מנסה להאיר את עיניו לכך הוא עונה "אז זהו. כפי איך שהעריכה נראית כעת הערך עומד להישאר" כביכול זה לא אתר שיתופי. מקור האמת (שיחה) 02:59, 24 במרץ 2020 (IST)
- מקור האמת אתה העלמת את החצי השני של המשפט שכתבתי: "כפי איך שהעריכה נראית כעת הערך עומד להישאר. אלא אם יגיע מכלולאי אחר שהינו נייטרלי וירצה לשנות." מכיון שאתה אינך נייטרלי גם על פי הכללים חלק מהשיתופיות היא עריכה נייטרלית. עיין בהמכלול:מדריך לנקודת מבט נייטרלית. ומבחינתי כל זמן שאין פסיקה של בית דין חף מנגיעות מי עשה את זה. זה נשאר מבחינה אנציקלופדית בספק. נקודה. במיוחד כשכל האזכורים רק כותבים על רקע פרישתו ועל רקע מינויו. לא כתוב כלום רק אלמונים. כל השאר זה פרשנות נטו. אם מישהו אחר שהוא נייטרלי חושב אחרת. הוא מוזמן להתווכח. אתה אינך נייטרלי ואין לך זכות הבעת דעה בנושא. בהצלחה. מקוה • שיחה • כ"ט באדר ה'תש"ף 20:29 (IDT) 20:29, 24 במרץ 2020 (IST)
- גם אני קיוויתי שאוכל לסמוך על מקוה, אך התבדיתי... הוא הוסיף משפט שהוא שגוי לענ"ד, וכשאני מנסה להאיר את עיניו לכך הוא עונה "אז זהו. כפי איך שהעריכה נראית כעת הערך עומד להישאר" כביכול זה לא אתר שיתופי. מקור האמת (שיחה) 02:59, 24 במרץ 2020 (IST)
ביטול חתימה
לילה טוב (וכמעט בוקר אור..).
לא זכיתי להבין מדוע ביטלת כאן את החתימה שלי. אם היית מעיין בגרסאות הקודמות, היית נוכח לראות שאני פתחתי שם את הדיון וזו עריכה שלי, אלא ששכחתי לחתום, ולכן חתמתי כעת. יחיד ורבים (שיחה) 03:58, 24 במרץ 2020 (IST)
- יחיד ורבים אכן לא ראיתי זאת, אבל זה לא פתר אותך מהחצי השני של ההסבר שלי - לא כתבת את זה בתאריך שחתמת, לכן טוב שחתמת עכשיו בתאריך המקורי. דויד (שיחה) כ"ט באדר ה'תש"ף 21:41 (IDT)
מה הבעיה בפורטל אמנות
למה מה הבעיה באמנות פלוני אלמוני (שיחה) 17:50, 25 במרץ 2020 (IST)
- פלוני אלמוני, יש אמנות שמתאימה למכלול, ויש שלא, כפורטל לדעתי גם אם הוא היה נקי זה בעדיפות נמוכה מאד, בכל מקרה בוא ניקח לדוגמא את מה שמופיע בעמוד הראשי של הפורטל בויקיפדיה היום: "היום באמנות, 25 במרץ", ונראה מה זה האמנות בעיני ויקיפדיה:
- קפלת סקרובניי' כנסיית סנטה מריה דל פיורה, פטיפון, ארטורו טוסקניני, גאטסון בורגלם, בלה בארטוק, מגדה אוליברו, סימון סיניורה, אריתה פרנקלין, אלטון ג'ון, פואמה לא צנועה בעליל, שרה ג'סיקה פרקר, מוריס כהן.
- אם תעבור תראה ש-3 מתוכם פתוחים במכלול, ו-9 חסומים. דויד (שיחה) א' בניסן ה'תש"ף 19:14 (IDT)
- תודה פלוני אלמוני (שיחה) 21:27, 25 במרץ 2020 (IST)
- בשמחה. דויד (שיחה) א' בניסן ה'תש"ף 22:25 (IDT)
- אבל למה זה פורטל מומלץ פלוני אלמוני (שיחה) 17:40, 31 במרץ 2020 (IDT)
- שאלה טובה. הסרתי אותו מהמומלצים. תודה. דויד (שיחה) ז' בניסן ה'תש"ף 18:14 (IDT)
- תייגת אותי בדווקא? יחיד ורבים (שיחה) 01:13, 3 באפריל 2020 (IDT)
- יחיד ורבים לא, בטעות. התכוונתי לתייג את פלוני אלמוני. דויד (שיחה) ט' בניסן ה'תש"ף 01:17 (IDT)
- כן, שיערתי שזה הסיפור.. יחיד ורבים (שיחה) 01:19, 3 באפריל 2020 (IDT)
- יחיד ורבים לא, בטעות. התכוונתי לתייג את פלוני אלמוני. דויד (שיחה) ט' בניסן ה'תש"ף 01:17 (IDT)
- תייגת אותי בדווקא? יחיד ורבים (שיחה) 01:13, 3 באפריל 2020 (IDT)
- שאלה טובה. הסרתי אותו מהמומלצים. תודה. דויד (שיחה) ז' בניסן ה'תש"ף 18:14 (IDT)
- אבל למה זה פורטל מומלץ פלוני אלמוני (שיחה) 17:40, 31 במרץ 2020 (IDT)
- בשמחה. דויד (שיחה) א' בניסן ה'תש"ף 22:25 (IDT)
- תודה פלוני אלמוני (שיחה) 21:27, 25 במרץ 2020 (IST)
העברת קובץ
שלום דויד, עשית לי העברת קובץ של הקובץ קובץ:אמתא בריבועא.jpg, הדף באמת נוצר אך הקובץ לא נמצא, אשמח אם תוכל לעזור לי בכך. תודה רבה רזיאל (שיחה) 11:02, 26 במרץ 2020 (IST) רזיאל (שיחה) 11:02, 26 במרץ 2020 (IST)
- עכשיו אני כן רואה אותו כאן שהוספתי קישור אצלך בדף אבל בדף שאליו קישרתי משפט פיתגורס הקובץ לא נמצא. תודה רבה רזיאל (שיחה)רזיאל (שיחה) 11:07, 26 במרץ 2020 (IST)
דף הראשי - הידעת
שים לב כי הידעת של היום אינו קיים! בברכה בן-ימין (שיחה) 03:16, 27 במרץ 2020 (IDT)
- בן-ימין יישר כח גדול. תיקנתי (תעשה "רענן" בכפתור "עוד" למעלה או שתמתין שיתעדכן לבד עוד כשעתיים). אני מקוה שפנית אליי כי ראית שאני כרגע פעיל. אחרת עדיף לשלוח מייל ל [email protected], את המייל הזה רואים עוד כמה חוץ ממני והראשון שזמין מתקן. יישר כח גדול! דויד (שיחה) ב' בניסן ה'תש"ף 03:39 (IDT)
משתמש כפול
נא לשים לב שנפתחו שני חשבונות משתמש על שם אותו אדם באותה עת:ארי.,וארי וויס. תודה. עלה ירוק (שיחה) 16:24, 30 במרץ 2020 (IDT)
- ברשות בעה"ב, תסתכל בהמכלול:בובת קש ותראה שמותר.--שלמה (שיחה) 16:25, 30 במרץ 2020 (IDT)
החזרת ערך
איני יודע אם שמת לב הערך לוח לב החכמה מליצי יושר הוא רובו ככולו תוכן חדש לחלוטין ושוב אני מדגיש לחלוטין ממה שמופיע בערך מליצי יושר אבקשך להשיבו על כנו תודה מראש. המכלולאי אביאל (שיחה) 21:10, 31 במרץ 2020 (IDT)אביאל אביאל (שיחה) 21:10, 31 במרץ 2020 (IDT)
- אביאל קודם כל זה לא מקובל שאתה יוצר את זה בפעם הרביעית-חמישית, בשם הזה ובשם לב החכמה - מליצי יושר. זאת לכשעצמה סיבה למחוק את זה. בנוסף - יש שם קטעים כפולים משותפים למליצי יושר - זה לא מקובל במכלול. דויד (שיחה) ז' בניסן ה'תש"ף 21:25 (IDT)
תמונת הרב משה בן משה
התמונה של הרב משה בן משה נמחקה, נשמח אם תעלה את התמונה שוב,
. איציק (שיחה) 14:06, 6 באפריל 2020 (IDT)
- תזכורת--שלמה (שיחה) 16:46, 5 במאי 2020 (IDT)
יצירת קטגוריה חסרה
שלום רב. יצרתי קטגוריה חסרה, שהופיעה במספר ערכים.(קטגוריה:מכוניות AC). בדיעבד, הערכים שבקטגוריה זו לא מופיעים בדף הקטגוריה כחוסים תחתיה, אך הקישור מהם אל דף הקטגוריה תקין. מה לא עשיתי טוב? --גאון הירדן (שיחה) 09:31, 19 באפריל 2020 (IDT)
- גאון הירדן שאלה טובה. לא הבנתי עדיין.
בטיפול, נא להמתין... דויד (שיחה) כ"ה בניסן ה'תש"ף 11:52 (IDT)
- ברשות בעה"ב: לכאורה הקטלוג תקין לחלוטין, ראה לדוגמה כאן, וצריך פשוט לחכות שזה יופיע בקטגוריה עצמה. זה delay מוכר...--שלמה (שיחה) 14:00, 19 באפריל 2020 (IDT)
כעת אני רואה שזה כן מופיע בקטגוריה. אם צדקתי לכאורה...--שלמה (שיחה) 17:35, 27 באפריל 2020 (IDT)
- שלמה המלך טעית. בהתחלה עדכנתי רק את חלק מהערכים, ורק הם נכנסו לקטגוריה. לאחר מכן עדכנתי את כולם. לא מובן לי. דויד (שיחה) ד' באייר ה'תש"ף 21:10 (IDT)
- לא הבנתי מה הקשר לעדכונים.--שלמה (שיחה) 01:34, 29 באפריל 2020 (IDT)
- שלמה המלך גם אני לא לגמרי הבנתי, אבל כל הערכים האלו עד שלא עדכנתי אותם מויקיפדיה, לא נכנסו לקטגוריות - לא מובן. בעדכון כן נכנס שינוי קטן לגבי קטגוריית מכוניות AC, אבל לא משהו שאמור לגרום שבלעדיו הם לא יכנסו לקטגוריות, ובטח לא אמור להשפיע על שאר הקטגוריות שהן לא הופיעו גם בהן. דויד (שיחה) ה' באייר ה'תש"ף 02:36 (IDT)
- אכן סיפור מוזר. צ"ע...--שלמה (שיחה) 16:37, 29 באפריל 2020 (IDT)
- אני רואה שהסיפור מצוי בעוד המון המון ערכים. אולי צריך להריץ את סקריפט 101 (שעושה עריכות ריקות בקטגוריות כדי לרענן אותם, במקרים שזה מה שנדרש) על מרחב הערכים? אגב חבל מאוד ש-CAT-A-LOT לא עובד פה. כי יש מלא ערכים עם קטגוריות לא מעודכנות, או ערכים שחלקם משוייכים לאחת ואחת לשנייה, כי בויקיפדיה יש את זה, ובמכלול אין...--שלמה (שיחה) 14:52, 30 באפריל 2020 (IDT)
- שלמה המלך בדקתי עכשיו במספר ערכים שלא הופיעו בקטגוריה שלהם, ואחרי עריכה ריקה הם כן הופיעו. אז אולי באמת צריך להפעיל את הסקריפט 101 הזה מי מוסמך לעשות זאת? מפעילי מערכת מקוה • שיחה • י"ג באייר ה'תש"ף 09:35 (IDT) 09:35, 7 במאי 2020 (IDT)
- שלמה, אני עוד לא ראיתי תיעוד של סקריפט 101 - אם אתה מוצא אשמח לראות. מקוה, על איזה ערכים תפעיל את הסקריפט? כל מחרב הערכים? תאססוף קטגוריות שנראות בעייתיות וכל הערכים שנמצאים בהם? דויד (שיחה) י"ג באייר ה'תש"ף 15:18 (IDT)
- הסקריפט למיטב הבנתי לא יפתור את הבעיה. מקסימום הוא יכול להיות אולי כלי בסיסי לצורך שדרוג. ואני יסביר. הסקריפט עובד כך שכשאתה נמצא במרחב קטגוריה, בלשונית עוד נוסף לך כפתור נוסף בשם "רענון" ואז הוא מרענן באמצעות עריכה ריקה את כל הדפים בקטגוריה. הבעיה שהערכים שאינם בקטגוריה, לא מקבלים את הרענון והערכים שמופיעים בקטגוריה לא צריכים רענון. יכול רק להיות שאפשר על בסיס הסקריפט הנ"ל לבנות משהו שיאפשר להכניס רשימת ערכים עליהם להפעיל את זה. באם הינך מחפש רשימה אתה מוזמן פשוט לפתוח את מיוחד:דפים חסרי קטגוריה בבדיקה האחרונה שלי היו שם 88,713 ערכים. כשבמקבילה הויקיפדית יש בה רק 7. אז כמובן יש את קבוצת ה{{דף לטיפול}} שזה בערך 60,000. וכל השאר זה ערכים שיש בהם קטגוריה, רק שהשרת משום מה לא מזהה זאת. בכדי לנסות לאתר רשימה מדויקת אני מציע להוסיף לתבנית דף לטיפול קטגוריה, שתיקרא קטגוריה:דפים לטיפול. ואז נדע מי מתוך הרשימה אין לו קטגוריה כי הוא צריך רענון. אז גם נדע להחכים יותר, באיזה מספר מדובר. מקוה • שיחה • י"ג באייר ה'תש"ף 15:34 (IDT) 15:34, 7 במאי 2020 (IDT)
- שלמה, אני עוד לא ראיתי תיעוד של סקריפט 101 - אם אתה מוצא אשמח לראות. מקוה, על איזה ערכים תפעיל את הסקריפט? כל מחרב הערכים? תאססוף קטגוריות שנראות בעייתיות וכל הערכים שנמצאים בהם? דויד (שיחה) י"ג באייר ה'תש"ף 15:18 (IDT)
- שלמה המלך בדקתי עכשיו במספר ערכים שלא הופיעו בקטגוריה שלהם, ואחרי עריכה ריקה הם כן הופיעו. אז אולי באמת צריך להפעיל את הסקריפט 101 הזה מי מוסמך לעשות זאת? מפעילי מערכת מקוה • שיחה • י"ג באייר ה'תש"ף 09:35 (IDT) 09:35, 7 במאי 2020 (IDT)
- אני רואה שהסיפור מצוי בעוד המון המון ערכים. אולי צריך להריץ את סקריפט 101 (שעושה עריכות ריקות בקטגוריות כדי לרענן אותם, במקרים שזה מה שנדרש) על מרחב הערכים? אגב חבל מאוד ש-CAT-A-LOT לא עובד פה. כי יש מלא ערכים עם קטגוריות לא מעודכנות, או ערכים שחלקם משוייכים לאחת ואחת לשנייה, כי בויקיפדיה יש את זה, ובמכלול אין...--שלמה (שיחה) 14:52, 30 באפריל 2020 (IDT)
- אכן סיפור מוזר. צ"ע...--שלמה (שיחה) 16:37, 29 באפריל 2020 (IDT)
- שלמה המלך גם אני לא לגמרי הבנתי, אבל כל הערכים האלו עד שלא עדכנתי אותם מויקיפדיה, לא נכנסו לקטגוריות - לא מובן. בעדכון כן נכנס שינוי קטן לגבי קטגוריית מכוניות AC, אבל לא משהו שאמור לגרום שבלעדיו הם לא יכנסו לקטגוריות, ובטח לא אמור להשפיע על שאר הקטגוריות שהן לא הופיעו גם בהן. דויד (שיחה) ה' באייר ה'תש"ף 02:36 (IDT)
- לא הבנתי מה הקשר לעדכונים.--שלמה (שיחה) 01:34, 29 באפריל 2020 (IDT)
מקוה רעיון מצויין - הוספתי את הקטגוריה לתבנית ויצרתי את הקטגוריה. נחכה שהיא תתעדכן. דויד (שיחה) י"ג באייר ה'תש"ף 15:54 (IDT)
- רעיון מיותר - ניתן להגיע לנתון הזה גם באמצעות מיוחד:החלפת טקסט.--שלמה (שיחה) 16:43, 7 במאי 2020 (IDT)
- שלמה המלך איזה נתון? כמה דפי טיפול? המקסימום של החלפת טקסט זה 250 דפים. ברגע שהוא מוצא 250 דפים הוא מפסיק לחפש. דויד (שיחה) י"ג באייר ה'תש"ף 16:51 (IDT)
- אולי AutoWikiBrowser/Script Beta--שלמה (שיחה) 20:48, 7 במאי 2020 (IDT)
- שלמה המלך ודויד, השאלה היא פחות המספר. זה לא משנה כ"כ אם זה 15000 או 20000 אנחנו כבר יודעים בבירור שמדובר בכמות ענקית של ערכים, בסביבות 10% של הערכים שאינם דפי טיפול. אנחנו כעת צריכים רשימה. וכל זמן שמיוחד:דפים חסרי קטגוריה איננו ממלא את תפקידו זאת בעיה. הדף הזה בעצם אמור לוודא שאין ערכים חסרי קטגוריה. לכן כן חשוב לסווג את דפי הטיפול בתוך קטגוריה כל שהיא או למצוא דרך אחרת שהרשימה שם תשקף רק את אלו שאמורה להיות בהם קטגוריה... מקוה • שיחה • י"ד באייר ה'תש"ף 21:25 (IDT) 21:25, 7 במאי 2020 (IDT)
- ומה יעזור לך הדף המיוחד הנ"ל?--שלמה (שיחה) 21:40, 7 במאי 2020 (IDT)
- איך ידעתם לקשר בין הבעיה הזו לבעיה שהעליתי בדלפק היעוץ? מי הגאון?
דרך אגב, אני מחפש את השיחה על הנושא של שגיאות לואה. מישהו יכול להפנות אותי אליה? גאון הירדן (שיחה) 23:44, 7 במאי 2020 (IDT)- נראה לי שאתה הוא גאון (הירדן) ;-)... בכל מקרה זה נמצא לכאורה בנושא:Vkkmdxkg1i7u4evj, או בנושא אחר בדף שיחת משתמש:גאון הירדן. בהצלחה--שלמה (שיחה) 23:48, 7 במאי 2020 (IDT)
- איך ידעתם לקשר בין הבעיה הזו לבעיה שהעליתי בדלפק היעוץ? מי הגאון?
- ומה יעזור לך הדף המיוחד הנ"ל?--שלמה (שיחה) 21:40, 7 במאי 2020 (IDT)
- שלמה המלך ודויד, השאלה היא פחות המספר. זה לא משנה כ"כ אם זה 15000 או 20000 אנחנו כבר יודעים בבירור שמדובר בכמות ענקית של ערכים, בסביבות 10% של הערכים שאינם דפי טיפול. אנחנו כעת צריכים רשימה. וכל זמן שמיוחד:דפים חסרי קטגוריה איננו ממלא את תפקידו זאת בעיה. הדף הזה בעצם אמור לוודא שאין ערכים חסרי קטגוריה. לכן כן חשוב לסווג את דפי הטיפול בתוך קטגוריה כל שהיא או למצוא דרך אחרת שהרשימה שם תשקף רק את אלו שאמורה להיות בהם קטגוריה... מקוה • שיחה • י"ד באייר ה'תש"ף 21:25 (IDT) 21:25, 7 במאי 2020 (IDT)
- אולי AutoWikiBrowser/Script Beta--שלמה (שיחה) 20:48, 7 במאי 2020 (IDT)
- שלמה המלך איזה נתון? כמה דפי טיפול? המקסימום של החלפת טקסט זה 250 דפים. ברגע שהוא מוצא 250 דפים הוא מפסיק לחפש. דויד (שיחה) י"ג באייר ה'תש"ף 16:51 (IDT)
: שלמה המלך ודויד. קטגוריה:דפים לטיפול מלאה כעת בכ72000 דפים. ובמיוחד:דפים חסרי קטגוריה נשארו 16,596 דפים. כעת נשארה רק השאלה איך מבצעים עריכות ריקות על כל רשימת הדפים הבלתי נגמרת הזאת. לתשומת לב המשמעות של המספר הנ"ל הוא שבסביבות 10% מכלל הערכים במכלול שאינם דפי טיפול, אינם מופיעים בקטגוריה שלהם. אולי ל יש פיתרון כלשהוא?. מקוה • שיחה • י"ד באייר ה'תש"ף 09:03 (IDT) 09:03, 8 במאי 2020 (IDT)
- הכללתי פחות או יותר חצי מהערכים במכלול בקטגוריה:קטגוריה זמנית.--שלמה (שיחה) 15:53, 8 במאי 2020 (IDT)
- שלמה המלך היא מכילה רק פחות מ 3,000 ערכים. מקוה • שיחה • י"ז באייר ה'תש"ף 19:35 (IDT) 19:35, 10 במאי 2020 (IDT)
- בוט 101 אמור לרוץ על כל הדפים שבקטגוריה מסויימת שנבחרה, צריך למכלל אותו שירוץ גם על דף מיוחד.
- יש גם את הסקריפט לפעולות אוטומטיות שהזכירו פה, שממה שקצת קראתי עליו הוא יכול לרוץ גם על דפים מיוחדים. אביר על סוס (שיחה) 17:09, 10 במאי 2020 (IDT)
- אני אכן מחפש רבות בימים האחרונים דרך להריץ את זה על דף מיוחד. אולי תכוין אותי למקום שם אוכל להחכים בנושא. תודה. מקוה • שיחה • י"ז באייר ה'תש"ף 19:35 (IDT) 19:35, 10 במאי 2020 (IDT)
- מקוה, צריך לכתוב קטע משמעותי מהסקריפט מחדש. לגבי ה-3,000 - תחכה, לוקח לזה את הזמן שלו. אביר על סוס, לא יודע על איזה סקרפיט לפעולות אוטומטיות אתה מדבר.--שלמה (שיחה) 19:49, 10 במאי 2020 (IDT)
- אני אכן מחפש רבות בימים האחרונים דרך להריץ את זה על דף מיוחד. אולי תכוין אותי למקום שם אוכל להחכים בנושא. תודה. מקוה • שיחה • י"ז באייר ה'תש"ף 19:35 (IDT) 19:35, 10 במאי 2020 (IDT)
- הכללתי פחות או יותר חצי מהערכים במכלול בקטגוריה:קטגוריה זמנית.--שלמה (שיחה) 15:53, 8 במאי 2020 (IDT)
שגיאות לואה בתבניות
שלום רב.
שים לב כי התבניות הבאות לא מופיעות בערך עצמו וחלקם אף מחזירות שגיאה בניידים:
תבנית:מפל מים
בוצע בס"ד
תבנית:יבשת
בוצע בס"ד
תבנית:תחנת חלל
בוצע בס"ד
תבנית:סוג קובץ
בוצע
תבנית:מידע קונסולת משחקים
בוצע חלקית
תבנית:פדרציית ספורט
בוצע חלקית
תבנית:ויקיפדיה בשפה -
בוצע
תבנית:נמל
בוצע
תבנית:נתוני התפלגות
בוצע
תבנית:מלוכה
בוצע בס"ד
תבנית:שף
בוצע
תבנית:איזוטופ
בוצע
תבנית:אישיות משחק
תבנית:אגודת סטודנטים
בוצע
תבנית:תוכנית טלוויזיה
בוצע חלקית
תבנית:משאל עם
בוצע
תבנית:מעבד
בוצע
תבנית:מסילת רכבת - הוסב לתבנית:קו רכבת
תבנית:פתיחת שחמט
בוצע
תבנית:שחקן - הוסב לתבנית:אישיות משחק
תבנית:מטר מטאורים
בוצע
תבנית:ספורטאי
תבנית:צופן בלוקים
בוצע
תבנית:מרוץ אופניים
תבנית:קופת חולים
בוצע
תבנית:פעיל ניו מדיה
תבנית:קבוצת פוטבול
תבנית:אחווה
תבנית:בגד
תודה רבה וסליחה ממי שלא תייגתי אותו.---גאון הירדן (שיחה) 14:25, 21 באפריל 2020 (IDT)
- גאון הירדן תודה רבה. אתפנה לזה בקרוב בעזרת ה'. דויד (שיחה) כ"ז בניסן ה'תש"ף 14:56 (IDT)
- אני מזכיר לעצמי לתקן את השם הכפול בתבנית כלי רכב. דויד (שיחה) כ"ח בניסן ה'תש"ף 01:37 (IDT)
- תבנית:מפל מים תקינה. פעם הבאה אשמח שתתייג אותי... תודה :)--שלמה (שיחה) 17:39, 27 באפריל 2020 (IDT)
- כנ"ל תבנית:יבשת. תבנית:תחנת חלל, תבנית:סוג קובץ, תבנית:ויקיפדיה בשפה, תבנית:תחנת חלל, ותבנית:נמל לא תקינות עקב גרסת ויקינתונים. תבנית:פדרציית ספורט ותבנית:מידע קונסולת משחקים טופלו. כדאי לעשות שיפוץ שם ולייבא גרסה מעט יותר עדכנית, אך התבנית מופיעה. שלמה המלך (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
- שלמה המלך, תבנית:מפל מים תקינה כי אני התאמתי אותה, כנ"ל תבנית:יבשת. אתה, שרגא ומקוה יותר ממוזמנים לעזור לי להתאים את השאר, זה מעמיס עליי מאד. דויד (שיחה) ד' באייר ה'תש"ף 21:23 (IDT)
- אני משתדל לעזור. אני עדיין מתקשה לעשות זאת מהיסוד. אולי תלמד אותי איך אתה עושה זאת כ"כ מהר ובקלות?. גם, זה מאוד קשה לי לעשות זאת מהנייד. אז אני עושה זאת בד"כ רק כשאני במחשב. מה שקרה לאחרונה שנוספו לי עוד המון משימות שאפשר לעשות רק במחשב. מה שגורם לכך שכאשר אני נמצא ליד המחשב אני לא מגיע לתבניות... מקוה • שיחה • ד' באייר ה'תש"ף 21:29 (IDT) 21:29, 27 באפריל 2020 (IDT)
- קודם כל למדתי את עזרה:הוראות תנאי ואת עזרה:טבלאות. אח"כ קצת ניסוי וטעיה. ולבסוף אני מעתיק קטעי קוד מתבניות שכבר התאמתי. בעיקר יש את הקטע הראשון מההתחלה עד הפרמטר של "שם" (רק צריך להתאים את צבע הרקע ואת איזה תבנית מחליפה תבנית זמנית זו). ואח"כ אני מעתיק שדה אחד ומשכפל אותו הרבה פעמים. בעיקר יש 2 סוגי שדות - כזה שכתוב בצד ימין שם השדה (כמעט כולם) וכזה שלא - והשדה באמצע (שם, תמונה, ועוד כמה).
- בכל מקרה, אני אסתדר תודה רבה, אולי שלמה יעזור גם קצת. דויד (שיחה) ד' באייר ה'תש"ף 21:38 (IDT)
- את כל מה שכתבת גם אני ידעתי לעשות (וגם עשיתי) חשבתי יש דרך יותר קלה. זה באמת חתיכת עבודה. וזה הרבה יותר מורכב בתבניות שבהם צבע הרקע אמור להתחלף לפי פרמטרים מסוימים. אני גם לא בדיוק הבנתי איך אני מגלה בדיוק לאיזה צבע נתכוין המשורר. תודה על ההדרכה בכל מקרה. מקוה • שיחה • ד' באייר ה'תש"ף 06:37 (IDT) 06:37, 28 באפריל 2020 (IDT)
- הוספתי עוד. גאון הירדן (שיחה) 13:22, 28 באפריל 2020 (IDT)
- גאון הירדן תיוג לא עובד אם לא חותמים באותה עריכה. במקרה כזה צריך לתקן את התיוג ולמחוק את החתימה הישנה ולחתום שוב באותה עריכה של התיוג. שלמה המלך - גאון הירדן הוסיף עוד. דויד (שיחה) ד' באייר ה'תש"ף 14:43 (IDT)
- דרך אגב אם אתה כבר בעניין של התבניות. אולי תבדוק את תבנית:קו רכבת שאמורה להחליף צבע לפי מה שמזינים לה. בפועל זה לא עובד. ניסיתי פעם לטפל בזה ללא הצלחה. אולי אתה תצליח לתקן. תודה. מקוה • שיחה • ד' באייר ה'תש"ף 15:55 (IDT) 15:55, 28 באפריל 2020 (IDT)
- לצערי אני עמוס ולא מוצא זמן לסדר תבניות שבחלקן משפיעות על 15-20 דפים, שמותכם חלק מהדפים מכילים מעט מאוד נתונים, או רק את שם התבנית והשאר היה אמור להישאב מויקינתונים. אם זה מעמיס עליך אתה לא חייב לעשות את זה, ”לא עליך המלאכה לגמור”. נ.ב. טיפ קטן ומועיל - במקרים רבים יש בגרסאות הקודמות של התבנית בויקיפדיה גרסה שעובדת במכלול ואפשר להעתיק אותה (ואם צריך לעשות כמה עדכונים קטנים). בברכה, שלמה (שיחה) 22:23, 28 באפריל 2020 (IDT)
- דרך אגב אם אתה כבר בעניין של התבניות. אולי תבדוק את תבנית:קו רכבת שאמורה להחליף צבע לפי מה שמזינים לה. בפועל זה לא עובד. ניסיתי פעם לטפל בזה ללא הצלחה. אולי אתה תצליח לתקן. תודה. מקוה • שיחה • ד' באייר ה'תש"ף 15:55 (IDT) 15:55, 28 באפריל 2020 (IDT)
- גאון הירדן תיוג לא עובד אם לא חותמים באותה עריכה. במקרה כזה צריך לתקן את התיוג ולמחוק את החתימה הישנה ולחתום שוב באותה עריכה של התיוג. שלמה המלך - גאון הירדן הוסיף עוד. דויד (שיחה) ד' באייר ה'תש"ף 14:43 (IDT)
- הוספתי עוד. גאון הירדן (שיחה) 13:22, 28 באפריל 2020 (IDT)
- את כל מה שכתבת גם אני ידעתי לעשות (וגם עשיתי) חשבתי יש דרך יותר קלה. זה באמת חתיכת עבודה. וזה הרבה יותר מורכב בתבניות שבהם צבע הרקע אמור להתחלף לפי פרמטרים מסוימים. אני גם לא בדיוק הבנתי איך אני מגלה בדיוק לאיזה צבע נתכוין המשורר. תודה על ההדרכה בכל מקרה. מקוה • שיחה • ד' באייר ה'תש"ף 06:37 (IDT) 06:37, 28 באפריל 2020 (IDT)
- אני משתדל לעזור. אני עדיין מתקשה לעשות זאת מהיסוד. אולי תלמד אותי איך אתה עושה זאת כ"כ מהר ובקלות?. גם, זה מאוד קשה לי לעשות זאת מהנייד. אז אני עושה זאת בד"כ רק כשאני במחשב. מה שקרה לאחרונה שנוספו לי עוד המון משימות שאפשר לעשות רק במחשב. מה שגורם לכך שכאשר אני נמצא ליד המחשב אני לא מגיע לתבניות... מקוה • שיחה • ד' באייר ה'תש"ף 21:29 (IDT) 21:29, 27 באפריל 2020 (IDT)
- שלמה המלך, תבנית:מפל מים תקינה כי אני התאמתי אותה, כנ"ל תבנית:יבשת. אתה, שרגא ומקוה יותר ממוזמנים לעזור לי להתאים את השאר, זה מעמיס עליי מאד. דויד (שיחה) ד' באייר ה'תש"ף 21:23 (IDT)
- אני מזכיר לעצמי לתקן את השם הכפול בתבנית כלי רכב. דויד (שיחה) כ"ח בניסן ה'תש"ף 01:37 (IDT)
יישר כוח לכל העוסקים במלאכה. כאן המקום להבהיר, כי אין כוונתי להעמיס או להלחיץ לתיקון התבניות, אלא רק בבחינת תן לחכם ויחכם עוד, והכל לידיעה גרידא. והבוחר יבחר אם לתקן אם לאו. גאון הירדן (שיחה) 10:46, 29 באפריל 2020 (IDT)
משתמש:ביקורת
ביקורת, חסמתי אותך לפי בקשתך, והגנתי על דף המשתמש ודף השיחה שלך. דויד (שיחה) ג' באייר ה'תש"ף 03:17 (IDT)
מכלולאים פעילים
שלום רציתי לדעת איך אני מצרף את עצמי לתיוג של מכלולאים פעילים. תודה. המכלולאי הנודד (שיחה) 16:36, 27 באפריל 2020 (IDT)
- המכלולאי הנודד ברוך הבא לשורותינו. הוספתי אותך. תוכל לראות איך עשיתי זאת כאן. דויד (שיחה) ג' באייר ה'תש"ף 16:44 (IDT)
סולומון נורתאפ
את הערך בויקיפדיה מגזין יהלום/סולומון נורתאפ. אני כתבתי.--2006 (שיחה) 18:25, 28 באפריל 2020 (IDT)
- ניחשתי. למה נראה לך שרוצים להשחית אותו? בויקיפדיה פשוט מחכים שהוא יהיה בשל, כנ"ל גם פה. רק שים לב כשאתה מעתיק קוד מויקיפדיה, להעתיק למכלול במצב של עריכת קוד מקור. דויד (שיחה) ה' באייר ה'תש"ף 18:28 (IDT)
- שלום אפשר להציע חניכה בחממה?--2006 (שיחה) 19:25, 28 באפריל 2020 (IDT)
- 2006 אני כבר הצעתי. אם אתה מבקש חניכה - אשמח. אני עובר לתת לך טיפים לדף שיחה שלך. דויד (שיחה) ה' באייר ה'תש"ף 21:05 (IDT)
- נראה לי שהוא התכוון להציע בעצמו... :-)--Bot The big redirect import project (שיחה) 15:11, 8 במאי 2020 (IDT)
- 2006 אני כבר הצעתי. אם אתה מבקש חניכה - אשמח. אני עובר לתת לך טיפים לדף שיחה שלך. דויד (שיחה) ה' באייר ה'תש"ף 21:05 (IDT)
- שלום אפשר להציע חניכה בחממה?--2006 (שיחה) 19:25, 28 באפריל 2020 (IDT)
חסימה ליום
שלום דויד, אתה יכול לחסום(לא את כתובת IP) את המשתמש קיבונ ליום כאזהרה,לאחר שהשחית את דף המשתמש שלי אחר אזהרות. --2006 (שיחה) 23:33, 29 באפריל 2020 (IDT)
- א. דף הבקשות לחסימה הוא המכלול:בקשות ממפעילים.
- ב. למה לא לחסום IP?
- ג. למה כשהדרכתי אותך בדף שיחה שלך ענה לי "קיבונ" ולא אתה?
- ד. אתה בעצם מבין משאלות ב, ג שזה נראה שאתם אותו משתמש. אם זה נכון - תסביר לי מה בדיוק אתה עושה? דויד (שיחה) ו' באייר ה'תש"ף 23:47 (IDT)
- א' אני לא רוצה שתחסום את כתובת IP שלו שלא יחסמו אנשים אחרים. ב' גם אני לא הבנתי למה הוא ענה במקומי. ג' אנחנו לא אותו משתמש ואין לנו קשר.--2006 (שיחה) 23:56, 29 באפריל 2020 (IDT)
- תכל'ס תוצאה סופית: הזהרתי את שניכם. באם תהיה השחתה נוספת מאחד מהצדדים הוא ייחסם. וכמובן שכולל IP. אחרת אין שום טעם לחסום, אם אפשר לפתוח חשבון חדש ולהמשיך לערוך... בהצלחה.--שלמה (שיחה) 00:23, 30 באפריל 2020 (IDT)
- א' אני לא רוצה שתחסום את כתובת IP שלו שלא יחסמו אנשים אחרים. ב' גם אני לא הבנתי למה הוא ענה במקומי. ג' אנחנו לא אותו משתמש ואין לנו קשר.--2006 (שיחה) 23:56, 29 באפריל 2020 (IDT)
מייל חדש
אני מנסה להגדיר מייל חדש ומופיע לי הודעת שגיאה. איציק 1 (שיחה) 22:25, 6 במאי 2020 (IDT)
- איציק 1, תוכל לשלוח לי תמונת מסך במייל? דויד (שיחה) י"ג באייר ה'תש"ף 22:37 (IDT)
- אני לא מצליח לצלם הוא כותב לי שגיאה, שזה לא אמור להכיל את הסמל. איציק 1 (שיחה) 22:40, 6 במאי 2020 (IDT)
- מכלולאים פעילים זה הכתובת החדשה שלי [email protected] ואת הכתובת הזאת הוא לא נותן לי להגדיר איציק 1 (שיחה) 22:52, 6 במאי 2020 (IDT)
- אני לא מצליח לצלם הוא כותב לי שגיאה, שזה לא אמור להכיל את הסמל. איציק 1 (שיחה) 22:40, 6 במאי 2020 (IDT)
בקשת הרשאות
אולי לא שמת לב אבל גם אני מנטר, ואם ביקשתי הרשאה למישהו משמע שאני חושב שמגיעה לו ההרשאה. קובנא (שיחה) 20:08, 17 במאי 2020 (IDT)
- קובנא אני ממש מתנצל, באמת שכחתי זאת, אינני יודע איך זה קרה. דויד (שיחה) כ"ד באייר ה'תש"ף 20:54 (IDT)
הרב אברהם מאיר איזריעל
נא לשחרר הערך הענין הוסדר... יש להוסיף קישורים חיצוניים ותמונות תודה 120אביאל (שיחה) 03:56, 26 במאי 2020 (IDT)אביאל
- 120אביאל, פתחתי. אם אתה מוסיף משהו שהיה במחלוקת או שכבר היה והוסר, אתה נחסם לחודש! קח בחשבון, ותהיה בטוח בעריכות שלך. דויד (שיחה) ה' בסיוון ה'תש"ף 21:17 (IDT)
שים לב לדף שיחתי
בס"ד עיין מה שכתבתי לך בדף שיחתי. שים לב: אני מצהיר, כי במידה ותחסמו אותי, אין לכם (המכלול, או יותר נכון: אתה שרגא ומוטיאל, "בעלי" המכלול) רשות להשתמש בחומרים שלי באתר, עקב כך שהם מוגנים בזכויות היוצרים של חברת מ.ה. אתרים בע"מ, עקב כך, שעל פי ההסכם בין מאיר הוכמן (להלן "מאיר") לבין חברת מ.ה. אתרים בע"מ 2020 (להלן "החברה"), החברה אישרה למאיר לפרסם אך ורק במידה והוא לא נחסם. ע"פ ההסכם, על מכון לאוריינות וידע כהלכה (בע"מ, חל"צ, מלכ"ר) (להלן "המכלול"), לבקש אישור מחודש לזכויות יוצרים על התכנים ששם המוגנים בזכויות יוצרים, כיוון שהתוכן שמאיר כתב, מוגן בזכויות יוצרים. במידה ולא, החברה שומרת לעצמה את הזכות להשתמש בהליכים משפטיים. מאיר הוכמן
- מאיר היקר, אני מתרגש מההצהרות שלך, ואני מתפעל לטובה מהעובדה שאתה שם לב שאתה מתקרב מאד לחסימה. אני לא יודע על איזה חומרים שלך אתה מדבר ששמת במכלול, אך בכל מקרה, כדאי שתקרא שוב מה כתוב למטה בכל עריכה שלך, לפני שאתה שומר אותה ”שימו לב: שמירת השינויים מהווה את הסכמתך לתנאי השימוש ואת הסכמתך הבלתי־חוזרת לתרום את התוכן למכון לאוריינות וידע כהלכה...”. בהצלחה. דויד (שיחה) י' בסיוון ה'תש"ף 21:55 (IDT)
- כן, בהחלט מרגש. אגב, לידיעתך מאיר, בהסכם שנחתם ביני (להלן "אני") לבין חברת S.H. אתרים בע"מ (להלן "החברה") כתוב בפירוש שבמידה ותחסם מלערוך באתר המכלול הרי שכל התוכן שכתבת באתר המכלול וכעונש גם האתר שלך יועבר לבעלות החברה (S.H. אתרים בע"מ) שבבעלותי למען יראו ויראו.
- רק למען הפרוטוקול אציין כי מוטיאל דויד ואנוכי כשאר המכלולאים מתנדבים במכלול בהתנדבות מלאה ובעלי המכלול הוא מכון חכמת התורה (חל"צ, מלכ"ר) בלבד. שרגא - שיחה - ט' בסיוון ה'תש"ף - 22:15 (IDT)