שיחת משתמש:שרגא/ארכיון 11
הדף הזה הוא ארכיון. אין לערוך את תוכן הדף הזה. נא לכתוב תגובות נוספות בדף השיחה הנוכחי.
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| על עדכונים, ללא לאות! המבקר (שיחה) 16:41, 14 במאי 2023 (IDT) |
- המבקר, תודה, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ד באייר ה'תשפ"ג > 20:17, 14 במאי 2023 (IDT)
קישורים פנימיים
יש לי תחביב להוסיף קישורים פנימיים לערכים השאלה היא האם יש בזה טעם?--אלי נדב (שיחה) 20:09, 15 במאי 2023 (IDT)
- שאלה מדי כללית, הוספת קישור אחד או קצת יותר לא מצדיקה עריכה, אם אתה משפר את הערך ועל הדרך מוסיף קישורים בהתאם למקובל (לא יותר מפעם בערך, קישורים שמוסיפים מידע שרלוונטי לערך הנוכחי), מצוין. מוטי ~ שיחה • כ"ד באייר ה'תשפ"ג • 21:21, 15 במאי 2023 (IDT)
- אלי נדב, בערכים המכלולאים אין בעיקרון חשש של דריסת העריכות, אם זה תחביב, חשוב שתעשה דברים שאתה מחבב... ולא סתם להפציץ קישורים, הכל בגבול הטעם הטוב ולפי הכללים האמורים בעזרה:קישורים#קווים מנחים ליצירת קישורים, בהצלחה, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ה באייר ה'תשפ"ג > 22:08, 15 במאי 2023 (IDT)
- תודה עזרתם לי מאוד אלי נדב (שיחה) 17:32, 16 במאי 2023 (IDT)
- אלי נדב, בערכים המכלולאים אין בעיקרון חשש של דריסת העריכות, אם זה תחביב, חשוב שתעשה דברים שאתה מחבב... ולא סתם להפציץ קישורים, הכל בגבול הטעם הטוב ולפי הכללים האמורים בעזרה:קישורים#קווים מנחים ליצירת קישורים, בהצלחה, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ה באייר ה'תשפ"ג > 22:08, 15 במאי 2023 (IDT)
בקשת מחיקה
לא מפריע לי שיהיה פעיל. מפריע שמכלולאים מתייגים אותו במקום לעורכי אספקלריה. וכמו כאן, איך (שיחה), ט"ו בתמוז ה'תשפ"ג 16:27, 4 ביולי 2023 (IDT)
- איך, אפשר יהיה לתייג אותו גם אם אמחק את דף המשתמש, שרגא > השתתפו >> שיחה > ב' בסיוון ה'תשפ"ג > 17:09, 22 במאי 2023 (IDT)
- אין פתרון? איך (שיחה). ב' בסיוון ה'תשפ"ג 19:12, 22 במאי 2023 (IDT)
- איך, זה קורה מאוד הרבה? שרגא > השתתפו >> שיחה > ג' בסיוון ה'תשפ"ג > 20:21, 22 במאי 2023 (IDT)
- אני ראיתי רק פעם אחד. וחשבתי שאפשר בקלות לתקן כי איננו יודע כמה זה קורה. אך אם זה מסובך זה לא נראה דחוף. תודה איך (שיחה). ב' בסיוון ה'תשפ"ג 20:25, 22 במאי 2023 (IDT)
- איך, זה קורה מאוד הרבה? שרגא > השתתפו >> שיחה > ג' בסיוון ה'תשפ"ג > 20:21, 22 במאי 2023 (IDT)
- אין פתרון? איך (שיחה). ב' בסיוון ה'תשפ"ג 19:12, 22 במאי 2023 (IDT)
אבולוציה של האדם
בקשר ל עריכתך זו, האם המדיניות של המכלול היא להתעלם מהאבולוציה כאילו היא אינה קיימת?
מה הבעיה לכתוב לדוג' "עפ"י התאורייה הכפרנית של דרוין לפני כך וכך שנים התקיים האדם הניאנדרטלי..." וכד', האם אנחנו לא אמורים להתייחס לעולם שסביבנו ולתת תשובה הולמת? בטוחני שנזדקק לעבודה קשה כדי לתת אספקלריה תורנית מקיפה לערכים מסוג זה, אך האם לא זו מטרתה של הקמת המכלול? תקן אותי אם אני טועה--הבן החכם (שיחה) 20:29, 24 במאי 2023 (IDT)
- @הבן החכם מדיניות המכלול אינה מתעלמת מהאבולוציה אלא מניחה אותה במקומה הראוי לה מבחינה יהודית ותורנית,
לא ראיתי סיבה ולהופעת הערך כדף טיפול, כשאין מישהו שהתנדב לטפל בזה בזמן הקרוב, לכשיהיה כזה, הוא יוכל ליצור פסקה 'האדם הניאנדרטלי' בערך 'אדם' אין צורך בערך נפרד, חג שמח שרגא > השתתפו >> שיחה > ה' בסיוון ה'תשפ"ג > 21:25, 24 במאי 2023 (IDT)- אשמח לנסות ידיי בטיוטה כזו מדע עפ"י תורה (שיחה) 11:17, 30 בנובמבר 2023 (IST)
הרב ישראל דב ויזל
ר' שרגא, שיפצתי את הערך טיוטה:הרב ישראל דב ויזל קצת. הוא לא ראוי לעבור למרחב כבר? יש לי רק תימה אחת- בקטגוריות הוא מופיע כבוגר ישיבת גייטסהד ובערך אין זכר לכך. אנסה לברר. ―מוקיר רבנן (שיחה | תרומות) לא חתם
- מוקיר רבנן, המקום לבקשות העברה הוא המכלול:העברת דפי טיוטה, לגבי הישיבה אני רואה שזה היה מוזכר בבבקשת הערך בזמנו, שרגא > השתתפו >> שיחה > ט' בסיוון ה'תשפ"ג > 10:18, 29 במאי 2023 (IDT)
לתשו"ל, הערך כבר עבר דיון לפי המדיניות. בכל מקרה "נמחק מוויקיפדיה העברית" זה לא נימוק למחיקה אלא להעברה לטיוטה לצורך דיון כמקובל. שמש מרפא (שיחה) 13:53, 29 במאי 2023 (IDT)
- @שמש מרפא, צודק התכוונתי לכתוב 'נסגר ומשולב בוויקיפדיה העברית' שרגא > השתתפו >> שיחה > ט' בסיוון ה'תשפ"ג > 14:22, 29 במאי 2023 (IDT)
- אז אפשר לקיים דיון חשיבות כמקובל. שמש מרפא (שיחה) 19:01, 29 במאי 2023 (IDT)
חתימת תאריך עברי
איך כותבים את זה ניסיתי לראות כאן ולא הצלחתי להבין איזה כתובת אני צריך להעתיק אלי נדב • שיחה • י"ט בסיוון ה'תשפ"ג 19:24, 8 ביוני 2023 (IDT)
- טוב אני רואה שהצלחתי תודה
- אלי נדב • שיחה • י"ט בסיוון ה'תשפ"ג 19:25, 8 ביוני 2023 (IDT)
- סימן שגדלת שרגא > השתתפו >> שיחה > כ' בסיוון ה'תשפ"ג > 20:57, 8 ביוני 2023 (IDT)
מה זה?
אירעה שגיאת JavaScript. ר' פרטים על מסוף ה־JavaScipt (F12 ← מסוף או Console).
הוא מראה לי את זה בדפי שיחה ולא נותן לי לכתוב אלי נדב • שיחה • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ג 19:09, 11 ביוני 2023 (IDT)
- @אלי נדב אין לי מוזג, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ג בסיוון ה'תשפ"ג > 20:27, 11 ביוני 2023 (IDT)
- למי כן יכול להיות מושג את מי לתייג? אלי נדב • שיחה • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ג 23:11, 11 ביוני 2023 (IDT)
שרגא, נשמח לעדכון חדש מויקיפדיה, פשוט עדכנת פרטים האבדות של הפלסטינים, ודבר זה גרם למחיקה של כמה טקסטים
הכל כתוב בנושא, ―אביתר (שיחה | תרומות) לא חתם
- אביתר,להבא אל תכתוב הכל בנושא. איזה ערך? ניתן לבקש בהמכלול:בקשת עדכון ערך, או בערך המדובר על ידי "בקש עדכון" ב
שרגא > השתתפו >> שיחה > ט"ז בתמוז ה'תשפ"ג > 21:19, 4 ביולי 2023 (IDT).
צודק, זה היה בטעות..
בערך מבצע בית וגן.. חושב שכבר עדכנו אותו מוויקיפדיה
תודה על המידע ―אביתר (שיחה | תרומות) לא חתם
בערך הפיגוע סמוך לקדומים
כתוב שנרצח סייר הבטחון וזה לא נכון.. נרצח שם חייל מסיירת גבעתי אביתר (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
- אביתר, אתה בטוח? שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ח בתמוז ה'תשפ"ג > 03:00, 7 ביולי 2023 (IDT)
100%.. זה מפורסם..
- גם אני מצטרף להנ"ל זה התפרסם בתקשורת שזה במסגרת מילואים באזור אלי נדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 23:56, 11 בנובמבר 2023 (IST)
קט' בטיוטות
ייש"כ על העריכה בטיוטה: רבי זושא מפלאצק, רק רציתי לדעת האם אין בעיה להוסיף קטגוריות לדף טיוטה, כי ראיתי שהוספת, כי בדר"כ לא ראיתי שמוסיפים לטיוטה. ~ תכליתי (שיחה) 23:33, 8 ביולי 2023 (IDT)
- @תכליתי, אכן "דפים שהם טיוטות בדפי־משנה של משתמשים או במרחב טיוטה בדרך־כלל אינם אמורים להיכלל בקטגוריות", היוצא מן הכלל לדעתי הוא למשל טיוטה מוכנה שממש אמורה כבר לעבור למרחב, שבוע טוב, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ' בתמוז ה'תשפ"ג > 23:37, 8 ביולי 2023 (IDT)
- ייש"כ. ~ תכליתי (שיחה) 23:41, 8 ביולי 2023 (IDT)
- תכליתי זה צריך לפרגן אותך, זה מראה על התקדמות לדעתי. איך (שיחה), י"ט בתמוז ה'תשפ"ג 23:43, 8 ביולי 2023 (IDT)
- לכן הגבתי לו
שְכּוֹיֶיח!. ~ תכליתי (שיחה) 23:45, 8 ביולי 2023 (IDT)
- לכן הגבתי לו
- תכליתי זה צריך לפרגן אותך, זה מראה על התקדמות לדעתי. איך (שיחה), י"ט בתמוז ה'תשפ"ג 23:43, 8 ביולי 2023 (IDT)
- ייש"כ. ~ תכליתי (שיחה) 23:41, 8 ביולי 2023 (IDT)
בקשר לעריכה זו, שכחת להסיר את התבנית מוטי ~ שיחה • כ"ג בתמוז ה'תשפ"ג • 21:20, 12 ביולי 2023 (IDT)
- תודה @מוטי, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ד בתמוז ה'תשפ"ג > 21:34, 12 ביולי 2023 (IDT)
העלאת תמונה לויקישיתוף
קובנא מבקש סיוע להעלאת תמונה לויקישיתוף ברשיון חופשי. האם אפשר לשלוח לך את התמונה? הוא מצהיר שצילמה בעצמו טישיו (שיחה) 15:11, 1 באוגוסט 2023 (IDT)
- טישיו הממשק שם מאד פשוט, מה הבעיה? מוטי ~ שיחה • י"ד באב ה'תשפ"ג • 18:46, 1 באוגוסט 2023 (IDT)
- אכן, מה הבעיה? אתה צריך לפנות אלי בשביל להעלות תמונה עבור קובנא? לא הבנתי. שרגא > השתתפו >> שיחה > ט"ו באב ה'תשפ"ג > 15:22, 2 באוגוסט 2023 (IDT)
- אני לא הצלחתי להרשם לויקישיתוף (זה היה מסובך) כמה וכמה תמונות תרמתי למלול בגלל שאני לא מסתדר עם ויקישיתוף אם תוכלו לעזור לי אשמח
וחוץ מזה

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
אלי נדב • שיחה • כ"ו באב ה'תשפ"ג 13:54, 13 באוגוסט 2023 (IDT)
- די מסובך לעזור להירשם, איפה הסתבכת, בשפה? תחליף לעברית. מוטי ~ שיחה • כ"ו באב ה'תשפ"ג • 14:08, 13 באוגוסט 2023 (IDT)
הכנסת ערכים לתחרות
אני רוצה להכניס את משתמש:שמואל רובין/פרשת החודש לתחרות כתיבה ואני לא מצליח האם אפשר להכניס את זה ואם אפשר גם להפוך את זה לדף טיוטה רגיל אשמח מאד תודה רבה שמואל רובין (שיחה) 22:48, 2 באוגוסט 2023 (IDT)
- שמואל רובין מה לא הצלחת, להוסיף ברשימה? היכנס לקישור הזה ולקראת סופו יש תבניות מועמד לתחרות שלא מולאו מלא את אחת מהן, הכי חשוב בשם הערך עליו אתה עובד ושמך כמתמודד וזהו. העברתי את הערך לשם טיוטה:פרשת החודש. ועוד הערה אחרונה, אתה בטוח שיש לך מספיק חומר לכתוב על זה? מוטי ~ שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ג • 11:44, 3 באוגוסט 2023 (IDT)
יצירת דף משתמש
אם אתה יכול ליצור דף משתמש של נבחן דרשו ודף משתמש של תלמידי הגרי"ג אדלשטיין אשמח מאד כי אני לא מצליח לעשות את זה שמואל רובין (שיחה) 00:03, 3 באוגוסט 2023 (IDT)
- @שמואל רובין, אני מנחש שאתה מתכוון לתבניות משתמש, אם כי לא מצליח להבין על מה אתה מדבר, נסה לכתוב שוב ברור יותר וללא תקלדות (שגיאות כתיב) תודה. שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ז באב ה'תשפ"ג > 18:34, 3 באוגוסט 2023 (IDT)
- נראה לי כוונתו {{משתמש נבחן דרשו}} ו{{משתמש תלמיד הגרי"ג אדלשטיין}} ~ תכליתי (שיחה) 18:38, 3 באוגוסט 2023 (IDT)
- @תכליתי אין צורך לתייג אותי בדף השיחה שלי, אם אתה כבר כאן אולי תעזור לו עם זה? אה ואגב תנסה להתמקצע בפענוח כת"י יש לי הרגשה שיש לך עתיד במקצוע הזה
, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ז באב ה'תשפ"ג > 18:41, 3 באוגוסט 2023 (IDT)
- אחד מהם
בוצע כעת השניה יש כבר. ~ תכליתי (שיחה) 18:53, 3 באוגוסט 2023 (IDT) - תודה רבה לא מצאתי את השני שכבר יש איך קוראים לזה שמואל רובין (שיחה) 02:10, 6 באוגוסט 2023 (IDT)
- אחד מהם
- @תכליתי אין צורך לתייג אותי בדף השיחה שלי, אם אתה כבר כאן אולי תעזור לו עם זה? אה ואגב תנסה להתמקצע בפענוח כת"י יש לי הרגשה שיש לך עתיד במקצוע הזה
- נראה לי כוונתו {{משתמש נבחן דרשו}} ו{{משתמש תלמיד הגרי"ג אדלשטיין}} ~ תכליתי (שיחה) 18:38, 3 באוגוסט 2023 (IDT)
זכויות יוצרים
- הועבר לדף המכלול:זכויות יוצרים/שאלות ותשובות#זכויות יוצרים
בקשר לעריכה זו,
תודה רבה! 👍 ועל מה אני כ"כ מתרגש ?.
ששמרת על העריכות,! ! ! (א"א ברצף...)
וזאת למודעי - כי כל (מה שידוע לי) מה שיוצא מתחת ידיו של הרב יוצא בד"כ מושלם. ואולם חי אני • שיחה • ז' באלול ה'תשפ"ג 22:36, 24 באוגוסט 2023 (IDT)
- ואולם חי אני, תודה, משתדלים, שרגא > השתתפו >> שיחה > ח' באלול ה'תשפ"ג > 00:51, 25 באוגוסט 2023 (IDT)
בנושא חומש פשוטו של מקרא
היות והפעלת הגנה בכך נהיה הערך מוטה לצד מתנגדי החומש חבל מאוד - אתה יכול לעיין בדף השיחה ותראה שטענותיו של בקשת חכמה נגד העריכה שעשיתי הוא חסר כל ענייינות ורצינות אנא חזור בך לדוגמא טענתי שהאתר אינו אנונימי ואפשר לסמוך עליו כי הוא עם שמות ויצרתי אימם קשר ואישרו לי את זה אך ממשיך עם טענות כביכול זה פיקטיבי וזאת ללא כל הוכחה וראיה טענתי שמכתבי הרבנים ידועים ושיכתוב דרוש מקור - הוא התעלם כתבתי עוד שבלתי אפשרי שטענות האוסרים יופיעו בהרחבה ואילו הסברי המתירים לא יופיעו הערך יוצא מוטה לצד אחד - שוב הוא התעלם אני מבקש שתחזיר את העריכה שעשיתי בתודה הקניזי (שיחה) 10:19, 3 בספטמבר 2023 (IDT)
- אתה יכול לבקש מכל "בדוק עריכות" במכלול שיוסיף לך בערך מה ברצונך להוסיף, כמובן עם מקורות. בהצלחה ~תכליתי • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ג 16:42 (IDT) 16:42, 3 בספטמבר 2023 (IDT)
- אני חושב שזה נכנס להגדרה של מלחמת עריכה ולפי הכללים גם לבדוקי עריכות אוטומטית אסור להוסיף פרטים - לכאן או לכאן. • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"ח באלול ה'תשפ"ג • 19:49, 4 בספטמבר 2023 (IDT)
כוכב לגרפיקאי!
| כוכב הגרפיקאים | |
| על טיפול בתמונות לא ראויות • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"ח באלול ה'תשפ"ג • 19:51, 4 בספטמבר 2023 (IDT) |
- תודה, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ט באלול ה'תשפ"ג > 19:53, 4 בספטמבר 2023 (IDT)
תואר בשם הערך
להבנתי אתה טועה. סמכות הוועדה היא במקרים שמדובר בוויכוח השקפתי, כבר"י קאפח ושרלו. זה לא דומה כלל לנדו"ד, שמדובר בנושא אנציקלופדי בלבד. איש הישראלי (שיחה) 08:34, 28 בספטמבר 2023 (IDT) איש הישראלי (שיחה) 08:34, 28 בספטמבר 2023 (IDT)
- ?. ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כ' בתשרי ה'תשפ"ד • 20:43, 4 באוקטובר 2023 (IDT)
- @איש הישראלי זכותך להבין אחרת, הבנתי היא שהיות והדבר יכול ליצור תקדים מטעה שהעורכים יכולים לקבוע תואר, יש להשאיר זאת לוועדה. ולא פלגינן.
אין ספק שבערך הזה לא צריך להוסיף תואר רבי לא משום שזה פחות "נכון" אלא כי זה פחות "אנציקלופדי". אבל העורכים המתווכחים בעניין נראה שלא הבינו זאת כראוי.
בכל מקרה, די לנו בויכוחים הקיימים כבר, מיותר להוסיף לרשימת הויכוחים והדיונים את עניין הוספת התואר, כל עוד הוועדה תסכים להתעסק עם זה זה ישאר בסמכותה. שרגא > השתתפו >> שיחה > כ' בתשרי ה'תשפ"ד > 01:12, 5 באוקטובר 2023 (IDT)- אין שום הבדל בין התערבות הוועדה בענייני תוכן להתערבותם בשמות הערכים. שם ושם תפקידם להתערב בענייני אספקלריא בלבד, ואי לא פלגינן בהא (שמות הערכים) לא פלגינן נמי בהא (תוכן הערכים), ועל מה יתווכחו המכלולאים?...
- על טענתך ש"אין ספק" – לדעתי יש ספק. וכפי שהארכתי בדף השיחה. בדיוק במקרים כאלו יש להביא את הנושא להכרעת הקהילה. איש הישראלי (שיחה) 06:34, 5 באוקטובר 2023 (IDT)
- מלבד עצם הנידון גם אחרי המקורות האם הוא מוגדר "רב", יש כאן גם נידון עקיף על המשקל ה"אנציקלופדי" שיש למקורות המדוברים בענין זה. חב"דפדיה למשל כתבו עליו בתבנית האישיות שהוא "משנה למלך". את זה [בינתיים..] אף עורך לא טען שצריך לכתוב עליו גם במכלול.. אם המכלול ישנה גישה וסגנון כשאיפת כמה וכמה מכלולאים מסוימים בנידונים שחוזרים על עצמם לאחרונה בכל מיני צורות, יש סיכון ממשי שאצל המוני קוראים הוא יחדל מלהחשב "אנציקלופדיה", וח"ו קוראים אלו יעדיפו, (ואפשר קצת להבין אותם), לבדוק את ה"מידע" שהם זקוקים לו ב"אנציקלופדיה האמיתית" הכפרנית. לא מדובר על שאלת תואר רב, אלא זו שאלה מאוד מקיפה שנוגעת להמון המון עניינים. נקח שוב לדוגמה את חבדפדיה, ברגע שרואים שרבי אליעזר מכונה שם "משנה למלך", כל הערך נחשב כפולקלור חמוד לספר לילדים לפני השינה כדי לחזק בליבם את האמונה בצדיקים, אבל בשביל "לדעת" "מי זה", צריך ללכת לויקיפדיה "לבדוק מה כתוב שם":( מישהו (שיחה) 12:04, 5 באוקטובר 2023 (IDT)
- אתה יודע טוב טוב ואין טעם לכתוב שוב ושוב מה שכבר נכתב פעמים רבות, ואתה יודע טוב את התשובה לדבריך. לגופו של ענין, פניתי זה מכבר לוועדה הרוחנית? האם המתנגדים כאן הם המה בוועדה הרוחנית? שהרי לא קבלתי עד לרגע זה שום בדל של זכר של ידיעה על כך ששאלתי התקבלה, שלא לדבר על תשובה בענין. ואם אתה סבור כי באמת כל הדיבורים מיותרים וזה נתון לוועדה בלבהד, ולא לדעתי ודעתך האישיים, פנית אליהם בנידון?! ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כ' בתשרי ה'תשפ"ד • 13:06, 5 באוקטובר 2023 (IDT)
- חוצמזה שבאנצי' יש כללים. אי אפשר להביא ביאור מוצדק ככל שיהיה ולשנות כללים. הכללים הם ש"אם זה אספקלריה יש וועדה שיכולה להתערב, ואם אינה אספקלריה יש עורכים שיכולים להצביע בעד ונגד. לא משום שזה לא לדעתך אפשר להחליט כללים חדשים. אולי מחר אני מחליט שלכל הצבעת מחיקה צריך וועדה רוחנית, כי יש קבוצה שרוצים למחוק ערכים לא חשובים - ובכך לסכן את המכלול ולגרום לאנשים ללכת מכאן מחוסר מידע? (אל אף שלדעתי, אם זה היה עובר בקל (כמו כאן כאן כאן כאן וכאן) אף אחד לא היה מדמיין את מה שכתבת) איך • שיחה • כ' בתשרי ה'תשפ"ד. 13:49, 5 באוקטובר 2023 (IDT)
- ושוב אנחנו חוזרים למלאות דפי שיחה, מקווה שלפחות מישהו מכם נהנה מזה,
@איך כל עוד היו כאלו הצבעות יחידות פה ושם, זה עוד עובר, אבל ברגע זה מתחיל לצבור תאוצה זה מראה על כיוון לא טוב, ואנחנו ממש לא רוצים להיות כמו חבדפדיה בעניין הזה,
הוועדה היא הסמכות העליונה בכל מה שמעבר לדברים הטכניים וה"חול"יים במכלול, וכן, אם יקומו קבוצת אנשים ויחליטו שלרב מסויים יש למחוק את הערך, יעשו הצבעה ויהיה להם רוב, הוועדה בהחלט יכולה לקבוע שאין למחוק את הערך.
@נאר אמונה הוועדה יש לה את הקצב שלה, אם שלחת פנייה הרי שהיא התקבלה, מניח שתקבל תגובה ראשונית אחרי החג, בכל זאת ישנם כאלו שלא בוער להם להתעסק עם זה באמצע החג.
וגם אחרי החג יש לה ערימת פניות והכרעות לקבל, חלקם פניות ממני לגבי ,פתיחת ערכים חסומים וניסוח מושגים מסויימים, שלי נראים יותר חושבים מהדחיפות הנוראה והעצומה של התואר שהעמדת בראש מעיינך;, כאילו ואין פה עוד דברים לעשות.
בכל מקרה @איש הישראלי, איני רואה שום תועלת מעיסוק בנושא בדף שיחתי, מלבד מילוי עוד דף שיחה, ודיון עקר חסר תועלת בו כל אחד אומר שוב את עמדתו בעניין.
אבקשכם כולם, לא להטריד אותי שוב עם זה, בטח לא בחג בו אני משתדל לבצע פעולות מינימליות.
פתקא טבא. שרגא > השתתפו >> שיחה > כ' בתשרי ה'תשפ"ד > 14:23, 5 באוקטובר 2023 (IDT)- דיון עקר חסר תועלת... ברור שהדיון חסר תועלות! זה כלל לא דיון לצערי, הענין מוטה ומוכרע מראש... ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כ"ג בתשרי ה'תשפ"ד • 11:56, 8 באוקטובר 2023 (IDT)
- ושוב אנחנו חוזרים למלאות דפי שיחה, מקווה שלפחות מישהו מכם נהנה מזה,
- חוצמזה שבאנצי' יש כללים. אי אפשר להביא ביאור מוצדק ככל שיהיה ולשנות כללים. הכללים הם ש"אם זה אספקלריה יש וועדה שיכולה להתערב, ואם אינה אספקלריה יש עורכים שיכולים להצביע בעד ונגד. לא משום שזה לא לדעתך אפשר להחליט כללים חדשים. אולי מחר אני מחליט שלכל הצבעת מחיקה צריך וועדה רוחנית, כי יש קבוצה שרוצים למחוק ערכים לא חשובים - ובכך לסכן את המכלול ולגרום לאנשים ללכת מכאן מחוסר מידע? (אל אף שלדעתי, אם זה היה עובר בקל (כמו כאן כאן כאן כאן וכאן) אף אחד לא היה מדמיין את מה שכתבת) איך • שיחה • כ' בתשרי ה'תשפ"ד. 13:49, 5 באוקטובר 2023 (IDT)
- אתה יודע טוב טוב ואין טעם לכתוב שוב ושוב מה שכבר נכתב פעמים רבות, ואתה יודע טוב את התשובה לדבריך. לגופו של ענין, פניתי זה מכבר לוועדה הרוחנית? האם המתנגדים כאן הם המה בוועדה הרוחנית? שהרי לא קבלתי עד לרגע זה שום בדל של זכר של ידיעה על כך ששאלתי התקבלה, שלא לדבר על תשובה בענין. ואם אתה סבור כי באמת כל הדיבורים מיותרים וזה נתון לוועדה בלבהד, ולא לדעתי ודעתך האישיים, פנית אליהם בנידון?! ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כ' בתשרי ה'תשפ"ד • 13:06, 5 באוקטובר 2023 (IDT)
- מלבד עצם הנידון גם אחרי המקורות האם הוא מוגדר "רב", יש כאן גם נידון עקיף על המשקל ה"אנציקלופדי" שיש למקורות המדוברים בענין זה. חב"דפדיה למשל כתבו עליו בתבנית האישיות שהוא "משנה למלך". את זה [בינתיים..] אף עורך לא טען שצריך לכתוב עליו גם במכלול.. אם המכלול ישנה גישה וסגנון כשאיפת כמה וכמה מכלולאים מסוימים בנידונים שחוזרים על עצמם לאחרונה בכל מיני צורות, יש סיכון ממשי שאצל המוני קוראים הוא יחדל מלהחשב "אנציקלופדיה", וח"ו קוראים אלו יעדיפו, (ואפשר קצת להבין אותם), לבדוק את ה"מידע" שהם זקוקים לו ב"אנציקלופדיה האמיתית" הכפרנית. לא מדובר על שאלת תואר רב, אלא זו שאלה מאוד מקיפה שנוגעת להמון המון עניינים. נקח שוב לדוגמה את חבדפדיה, ברגע שרואים שרבי אליעזר מכונה שם "משנה למלך", כל הערך נחשב כפולקלור חמוד לספר לילדים לפני השינה כדי לחזק בליבם את האמונה בצדיקים, אבל בשביל "לדעת" "מי זה", צריך ללכת לויקיפדיה "לבדוק מה כתוב שם":( מישהו (שיחה) 12:04, 5 באוקטובר 2023 (IDT)
כוכב למייבא!
| כוכב המייבאים | |
|
שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה! |
- לעבעדיג, תודה, שיהיה רק בשורות טובות, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ד בתשרי ה'תשפ"ד > 21:33, 8 באוקטובר 2023 (IDT)
בקשר לעריכה זו: בלי צל של תלונה ח"ו, אין מה לעדכן?
בכבוד רב ובהוקרה על כל פעולותיך הברוכות במכלולים, ניטראלי • שיחה • כ"ו בתשרי ה'תשפ"ד 23:38 (IDT) 23:38, 10 באוקטובר 2023 (IDT)
- @ניטראלי, טעות שלי, אם לא היה מה לעדכן הייתי כותב 'אין מה לעדכן' לא 'בוצע', נראה שיש כן מה לעדכן אבל זה ערך ששוכתב והורחב במכלול, עדכון שלו דורש שימת לב יתירה ושילוב עריכות, אעדכן ואשחזר כדי שתוכל לעשות זאת זאת, עמך הסליחה, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ו בתשרי ה'תשפ"ד > 14:27, 11 באוקטובר 2023 (IDT)
כוכב לגמיש!
| כוכב הגמישים | |
| על העבודה בחריצות נפלאה, בטיהור הערכים, בסינון, בייבוא, והכל ביישוב הדעת ובזריזות, ה' עמך גבור חיל! ידידך עז ~ תכליתי • שיחה • ג' בחשוון ה'תשפ"ד 16:59 (IDT) 16:59, 18 באוקטובר 2023 (IDT) |
- תודה, שרגא > השתתפו >> שיחה > ג' בחשוון ה'תשפ"ד > 17:48, 18 באוקטובר 2023 (IDT)
דף מותאם
בקשר לערך יחסי אישות (הלכה), ראיתי שהצבת תבנית "דף מותאם". בעבר הערך היה בתבנית זו, לאחר שעשיתי שינויים מתבקשים, הצגתי את הערך בדף טיוטה, ואח"כ ביקשתי ממפעילי מערכת להעלות את הערך. אשמח אם תחזיר את הערך למצבו הקודם (כי כרגע אין לי אפשרות לראות אותו או לערוך אותו) ואוכל לתקן את ה"פירוט יותר מידי" שיש בערך. בתודה יוסי (שיחה) 10:34, 19 באוקטובר 2023 (IDT)
- תודה רבה. בקשר לפירוט בערך. יותר מחצי מהערך שבויקיפדיה אינו מופיע כאן, הרוב מתייחס לזמנים ואופנים בהם אסור או מותר או חובה. בפיסקה "כוונה" יש קצת יותר פירוט, אך ממש מינימלי, ולא במילים (ולא בפירושים) שאינם מופיעים בשולחן ערוך סימן ר"מ. גם אין שימוש בעברית מודרנית, אלא בלשון חז"ל והפוסקים בלבד. כך שנראה לי שזה בסדר מבחינת צניעות. אם יש לך הערה קונקרטית לגבי קטע או ניסוח מסויים, אשמח לקבל. יוסי (שיחה) 11:30, 20 באוקטובר 2023 (IDT)
- יוסי התיאור הפרטני מדי טופל. זה ערך עדין ביותר, יש לשים לב שלא מתווסף לו תוכן לא מתאים וכן בדף השיחה. מיעוט שיחה (שיחה) 21:19, 21 באוקטובר 2023 (IDT)
לייק לכוכב!
| כוכב לייק | |
| כל בכבוד על העבודה שלך במסגרת בדיקת התמונות זה הופך את המכלול לנקי יותר לטובת כולנו אלי נדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 23:53, 11 בנובמבר 2023 (IST) |
- @אלי נדב, תודה, וכל הכבוד גם לך, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ח בחשוון ה'תשפ"ד > 14:49, 12 בנובמבר 2023 (IST)
- מצטרף בהתפעלות לתודה!, על שעות העבודה הבלתי נגמרות. בענין החשוב והעדין כ"כ, למען כולנו!. איך • שיחה ~ מייל • כ"ח בחשוון ה'תשפ"ד. 14:53, 12 בנובמבר 2023 (IST)
- תודה גם לך @איך, כולנו עובדים יחד כדי להגיע בעז"ה לתוצאה מוגמרת, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ח בחשוון ה'תשפ"ד > 15:01, 12 בנובמבר 2023 (IST)
- מצטרף בהתפעלות לתודה!, על שעות העבודה הבלתי נגמרות. בענין החשוב והעדין כ"כ, למען כולנו!. איך • שיחה ~ מייל • כ"ח בחשוון ה'תשפ"ד. 14:53, 12 בנובמבר 2023 (IST)
הרצת בוט
היי, אשמח אם מישהו יריץ בוט שישנה אזכורים עם שם המשתמש הישן שלי diamond • יהלום • על דא ועל הא ☎ 19:24, 14 בנובמבר 2023 (IST)
ביקשתי מחיקה ומחקת. תודה. אך שכחתי שרציתי את זה שיהיה לי באישי, אז אשמח אם תשלח לי את החומר באימייל. תודה רבה ~ תכליתי • שיחה • ז' בכסלו ה'תשפ"ד 00:27 (IDT) 00:27, 20 בנובמבר 2023 (IST)
- נשלח, לילה טוב גשום ומבורך, שרגא > השתתפו >> שיחה > ז' בכסלו ה'תשפ"ד > 00:31, 20 בנובמבר 2023 (IST)
- וכן למתוק. ~ תכליתי • שיחה • ז' בכסלו ה'תשפ"ד 00:33 (IDT) 00:33, 20 בנובמבר 2023 (IST)
עריכת דף פרהיסטוריה
אני עורך חדש, תוכל לעזור לי לערוך ולהתאים דף פרהיסטוריה למה שכתוב בפסוק? תודה מדע עפ"י תורה (שיחה) 18:40, 28 בנובמבר 2023 (IST)
- @מדע עפ"י תורה איך אני יכול לעזור? שרגא > השתתפו >> שיחה > ט"ז בכסלו ה'תשפ"ד > 20:25, 28 בנובמבר 2023 (IST)
- אני צריך הדרכה כמה אני יכול לערוך וגם עזרה עם ההתאמה בין התקופות. מדע עפ"י תורה (שיחה) 11:14, 30 בנובמבר 2023 (IST)
בהערכה ובהתפעלות
| כוכב השופטים | |
| על מעבר ושפיטה של כמות הערכים הרבה מבלי לעצור עם התרומות השוטפות (איך הצלחת?) לעבעדיג (שיחה) 02:09, 1 בדצמבר 2023 (IST) |
- @לעבעדיג, תענוג היה לראות כ"כ הרבה ערכים יפים מושקעים על ידי העורכים המוכשרים שלנו,
מקובלני מרבותי שהזמן הוא דבר המופשט, ברצותו מרחיב וברצותו מקצר... שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ח בכסלו ה'תשפ"ד > 03:32, 1 בדצמבר 2023 (IST)- גא"מ, לכבוד מורי וידידי הרב שרגא. מתפעל מהסבלנות, העבודה הממושכת והכל, יחד עם כבוד הרב ספרא והרב שמש מרפא. ברכותיי ואיחוליי לכם עד בלי די, מודה לכם מקרב הלב! ~ תכליתי • שיחה • י"ח בכסלו ה'תשפ"ד 13:27 (IDT) 13:27, 1 בדצמבר 2023 (IST)
- תודה @תכליתי, כשמגיע לך - מגיע לך. שבוע טוב ומבורך, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ' בכסלו ה'תשפ"ד > 21:47, 2 בדצמבר 2023 (IST)
- שרגא ובכ"ז רבים ניסו אך לא הצליחו ?! ואולם חי אני • שיחה • כ"ג בכסלו ה'תשפ"ד 21:22, 6 בדצמבר 2023 (IST)
- גא"מ, לכבוד מורי וידידי הרב שרגא. מתפעל מהסבלנות, העבודה הממושכת והכל, יחד עם כבוד הרב ספרא והרב שמש מרפא. ברכותיי ואיחוליי לכם עד בלי די, מודה לכם מקרב הלב! ~ תכליתי • שיחה • י"ח בכסלו ה'תשפ"ד 13:27 (IDT) 13:27, 1 בדצמבר 2023 (IST)
עזרה ביצירת ערך חדש כיצד
לא יודע איך יוצרים ערך חדש במכלול עוזיאל בריח (שיחה) 09:29, 6 בדצמבר 2023 (IST)
- @עוזיאל בריח ראה המכלול:יצירת ערך חדש והמכלול:אשף הערכים, בהצלחה, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ג בכסלו ה'תשפ"ד > 13:30, 6 בדצמבר 2023 (IST)
ראיתי שאתה מטפל בענייני אבולוציה התווכחתי אם מפעיל
אחר ולא הסכים כי היו גדוי שניסו לתרץ בלנ אפנה רק אליך בעניין זה ישכ זברה (שיחה) 14:55, 6 בדצמבר 2023 (IST)
כוכב למייבא!
| כוכב המייבאים | |
| על הייבוא והעדכונים הבלתי פוסקים, אשריך! ~ תכליתי • שיחה • כ"ד בכסלו ה'תשפ"ד 23:42 (IDT) 23:42, 6 בדצמבר 2023 (IST) |
- גא"מ, בעיקר על חלק העדכונים. למאי נ"מ • שיחה • כ"ד בכסלו ה'תשפ"ד 23:45 (IDT) 23:45, 6 בדצמבר 2023 (IST)
- @תכליתי @למאי נ"מ, תודה, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ז בכסלו ה'תשפ"ד > 23:39, 9 בדצמבר 2023 (IST)
- רוצה להודות שוב. ~ תכליתי • שיחה • ח' בטבת ה'תשפ"ד 20:49 (IDT) 20:49, 19 בדצמבר 2023 (IST)
כוכב למציל!
| כוכב המצילים | |
| על עבודה למעלה מהזמן - על מכלול נקי איך • שיחה ~ מייל • כ"ד בכסלו ה'תשפ"ד. 01:31, 7 בדצמבר 2023 (IST) |
- @איך, תודה, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ז בכסלו ה'תשפ"ד > 23:39, 9 בדצמבר 2023 (IST)
בערך על בעל המנחת אלעזר ממונקטש ישנם
כל מיני תיאורים מאוד מבזים על פוליטיקה אלימות העלמות מס כמדומה מעצריו ע''י המדינה וכו' ממקורות תקשורתיים אנטי חרדיים בלבד שמסוגלים לכל כנ''ל אותך ראיתי צדיק בזה שיותר רגיש ומתקן כמדומה שראוי למחוק ואולי לבדוק אם יש רמז במקורות מקבילים לעניין זה זברה (שיחה) 13:49, 8 בדצמבר 2023 (IST)
כעת
דוד לא נמצא הוא מגויס למלחמת מצווה וחסרונו ניכר אשמח אם תשתף פעולה לבקשותי אני לא מנסה לערוך כבר מנסיון אינני מתאים ( והתגובה לעריכות היתה...... ) בערך דוד אלינסון כתוב שהוסמך לרבנות והוא היה רפורמי אשמח אם תתתקן זברה (שיחה) 19:41, 10 בדצמבר 2023 (IST)
- אשתדל בל"נ, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ח בכסלו ה'תשפ"ד > 00:23, 11 בדצמבר 2023 (IST)
- איש יקר אתה שעושה מה שאחר לצערי הצדיק כמו''כ בערך עמק קרחוני כמדומה יש אבולוציה וכן בעשרות ואולי יותר אם יש אמצעי טכנולוגי ( בוט ? ) שיכול לזהות מקומות רבים שכאלה או כולם גם אבולוציה וגם מפץ כדאי זברה (שיחה) 13:29, 11 בדצמבר 2023 (IST)
- לגבי הערכים אבולוציה מפץ ועוד שמסוננים מאוד אבל קיימים א' מגדו''י נשאל למה בשעה שמצב הדת כה קשה אינו מסכים להתפשר הרי שריפה מכבים גם בביוב ? ענהו שבביוב כן אבל לא בנפט וכן לענ''ד ע''פ דעת א' מגדו''י שעסק רבות בזה ואנשיו גם יודעים רבות בזה ומתעסקים בזה לא מעט ( לא כשיטה אלא כצורך ) [ וממילא אם לכם יש ספיקות כפי שהבנתי מהמשתמש ד. אפשר לשאלם כי להם שיטה סדורה { כתובתי [/cdn-cgi/l/email-protection [email protected]] ואשמח לדברך ע''ז } ] צריך לסגור לגמרי את הערכים הללו בגלל הנ''ל הוא לא היה קיצוני בד''כ אבל אחז שצריך ליצור ספרי לימוד נקיים ובמקרה שאי אפשר יש לתלוש את הדפים ולא לקשקש כדי לא לגרות את הלומדים הוא לא אחז שיש לתת למי שלא דתי או לא מאוד דתי את החומר בספרינו כדי שלא יגלוש למקומות אחרים וכדו' אם אתה מתעניין עוד בזה כתובתי לעיל זברה (שיחה) 13:40, 11 בדצמבר 2023 (IST)
- סליחה על החוצפה אבל אלו נושאים שמאוד כואבים לי ויכולים להיות גם בעוד חודשים ארוכים שנה ויותר
- אני רק מציע שאם תסכים שאני צודק להכניס לרשימת משימות לעתיד הרחוק אפילו
- מכלול האשכולות שכלול מהכל נזהר מאוד מג''ע חוסם ומשנה מאוד אבל בענייני אביזריהו דע''ז ( ועל חלק מזה הסכמת וכבר עשית קודם ולכן פניתיך ) מיקל קצת
- בנוסף לעניין האבולוציה והמפץ יש את ערכי ענייני הנצרות שנפסק שהיא ע''ז ( ומש''כ הרמ''א באו''ח קנ''ו כמדומה הוא רק גבי לפני עוור בגוי ) שקצת פתוחים קתדרלות כנסיות מנזרים חלק מאישי הברית החדשה ואולי עוד
- נ.ב. לגבי אותו האיש אפשר לכאורה גם לכתחילה וע''פ הלכה לצמצם למ''ש בסה''ק
- עד כאן בל''נ בזמן הקרוב וסליחה על החפירה זברה (שיחה) 18:33, 11 בדצמבר 2023 (IST)
- איש יקר אתה שעושה מה שאחר לצערי הצדיק כמו''כ בערך עמק קרחוני כמדומה יש אבולוציה וכן בעשרות ואולי יותר אם יש אמצעי טכנולוגי ( בוט ? ) שיכול לזהות מקומות רבים שכאלה או כולם גם אבולוציה וגם מפץ כדאי זברה (שיחה) 13:29, 11 בדצמבר 2023 (IST)
<script data-cfasync="false" src="/cdn-cgi/scripts/5c5dd728/cloudflare-static/email-decode.min.js"></script>
מה דעתך
על זה? ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כתוב לי • ז' בטבת ה'תשפ"ד • 13:01, 19 בדצמבר 2023 (IST)
- @נאר אמונה היקר, ציינת שאין על זה הרבה תוכן, אז למה לא כפסקה בערך טבילה? שרגא > השתתפו >> שיחה > ז' בטבת ה'תשפ"ד > 16:48, 19 בדצמבר 2023 (IST)
- לכן הדגשתי, שאין על זה הרבה תוכן, בכמויות, וודאי שיש תוכן, נדמה לי שאפילו עמוד שלם או קצת יותר, ובפרט לאור העובדה - כפי שציינתי - שהערך על טבילה ארוכה מיני ארץ כמעט..., וענין זה שהוא נושא שממלא סימן בשו"ע, חבל ואין מתאים שייבלע שם, כנלע"ד. והיינו טעמא שביקשתי את חוו"ד המכלולאים, ובינתיים כולם כאחד הבהירו לי שלפי ראות עיניהם אין סיבה שלא. ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כתוב לי • ז' בטבת ה'תשפ"ד • 18:59, 19 בדצמבר 2023 (IST)
- @נאר אמונה, לא נותר לי אלא לברך אותך בהצלחה. שרגא > השתתפו >> שיחה > ח' בטבת ה'תשפ"ד > 19:39, 19 בדצמבר 2023 (IST)
(בעצם סוג של הסכמה?!...). ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כתוב לי • ח' בטבת ה'תשפ"ד • 21:10, 19 בדצמבר 2023 (IST)
- @נאר אמונה, לא נותר לי אלא לברך אותך בהצלחה. שרגא > השתתפו >> שיחה > ח' בטבת ה'תשפ"ד > 19:39, 19 בדצמבר 2023 (IST)
- לכן הדגשתי, שאין על זה הרבה תוכן, בכמויות, וודאי שיש תוכן, נדמה לי שאפילו עמוד שלם או קצת יותר, ובפרט לאור העובדה - כפי שציינתי - שהערך על טבילה ארוכה מיני ארץ כמעט..., וענין זה שהוא נושא שממלא סימן בשו"ע, חבל ואין מתאים שייבלע שם, כנלע"ד. והיינו טעמא שביקשתי את חוו"ד המכלולאים, ובינתיים כולם כאחד הבהירו לי שלפי ראות עיניהם אין סיבה שלא. ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כתוב לי • ז' בטבת ה'תשפ"ד • 18:59, 19 בדצמבר 2023 (IST)
כוכב לבלתי נראה!
| כוכב בלתי נראה | |
| על העדכונים הזורמים למאי נ"מ • שיחה • י"ג בטבת ה'תשפ"ד 21:34 (IDT) 21:34, 24 בדצמבר 2023 (IST) |
- מצטרף. במיוחד על העדכון האחרון בתחום שבת טישיו (שיחה) 21:43, 24 בדצמבר 2023 (IST)
- @למאי נ"מ @טישיו תודה, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ג בטבת ה'תשפ"ד > 22:06, 24 בדצמבר 2023 (IST)
האם זה נכון לתת מידע על סרטים שאינם הולמים ?
ראיתי בדף אסקימו לימון שהגרסה האחרונה היא שלך והדף הזה עם כל תוכנו כולל כל הסרטים היוצאים משם הם סרטים מאוד בעייתים ורציתי לדעת מדוע לא עדיף למחוק ולכתוב דף זה עם תוכן לא ראוי ואי אפשר לגשת אליו? ―אוהב ללמוד ולעזור (שיחה | תרומות) לא חתם
- שאלה טובה, אז ככה, ראשית, אם כוונתך לערך אסקימו לימון, הגרסה האחרונה שם אינה שלי אלא של ספרא, שנית, לא עדיף למחוק אלא להסיר את הפירוט המיותר, כך או כך רשימת שמות הסרטים אינם תוכן לא ראוי אלא תוכן מיותר, תודה, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ד בטבת ה'תשפ"ד > 23:55, 25 בדצמבר 2023 (IST)
- אוקי, אבל מה עם השם עצמו בעייתי אהבה צעירה ? אוהב ללמוד ולעזור (שיחה) 00:03, 26 בדצמבר 2023 (IST)
כוכב לעורך!
| כוכב העורכים | |
| עכשיו זה על עריכה וניסוח בערכים מקומיים, שמחתי להכירך גם כעורך אנציקלופדי מיוחד, חוץ מהעדכונים והתפעול הבלתי פוסק. העריכות שלך מפארות את המכלול, תמשיך עם זה לתועלת כולם (במקביל לייבוא, עדכון ותפעול)! ~ תכליתי • שיחה • ט"ו בטבת ה'תשפ"ד 20:22 (IDT) 20:22, 26 בדצמבר 2023 (IST) |
- @תכליתי, תודה, שרגא > השתתפו >> שיחה > ט"ו בטבת ה'תשפ"ד > 20:33, 26 בדצמבר 2023 (IST)
- אכן, מצטרף לכל מילה. חוץ מעריכותיו של שרגא הוא גם אדיב וסבלן, וממש לא מתנשא על אף מעמדו הגבוה
. למאי נ"מ • שיחה • ט"ו בטבת ה'תשפ"ד 20:40 (IDT) 20:40, 26 בדצמבר 2023 (IST)
- אכן, מצטרף לכל מילה. חוץ מעריכותיו של שרגא הוא גם אדיב וסבלן, וממש לא מתנשא על אף מעמדו הגבוה
ראיתי שנמנעת לעדכן את הערך, ואף מחקת את הבקשה ללא תגובה, אשמח להסבר.
בתודה ובהערכה על כל פעולות העדכון ועוד! המבקר (שיחה) 02:17, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- אני נמנע הרבה פעמים מלעדכן כל מיני ערכים, מסיבות כאלו ואחרים, ספציפית הערך הזה משתי סיבות: 1. הוא עבר כאן כ-70 עריכות. 2. צורת תצוגת ההבדלים בין הגרסה הקיימת לערך המעודכן קשה ומורכבת לשילוב עקב השינוי הגדול בערך ומבנהו. חיכיתי לראות אם מעדכן אחר ירצה לעשות את זה ומשלא היה דיללתי את הבקשות כמו תמיד, באפשרותך לנסות לבקש שוב.
וכמובן כידוע לך אנחנו עושים ככל יכולתם על מנת לדאוג שהערכים יהיו מעודכנים לטובת המשתמשים. עם זאת אין התחייבות מצידנו שכל בקשות העדכון יבוצעו. שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ז בטבת ה'תשפ"ד > 02:37, 29 בדצמבר 2023 (IST)- שרגא בכל שבעים העריכות אין מידע חדש שלא קיים בויקי, הערך במצבו הנוכחי מוזנח ביותר, אם יש בעיות רוחניות בערך בוויקי אוכל לטפלם. המבקר (שיחה) 14:23, 31 בדצמבר 2023 (IST)
- זה לא רק עניין של מידע חדש, גם של ניסוח, ואם יש בעיות רוחניות רק עורך אספקלריה מורשה לטפל בהם, במקרה ולא הייתי ברור מספיק אני לא מעוניין להתעסק ספציפית בערך הזה, באפשרותך לבקש ממעדכן אחר, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ט בטבת ה'תשפ"ד > 17:38, 31 בדצמבר 2023 (IST)
- שרגא בכל שבעים העריכות אין מידע חדש שלא קיים בויקי, הערך במצבו הנוכחי מוזנח ביותר, אם יש בעיות רוחניות בערך בוויקי אוכל לטפלם. המבקר (שיחה) 14:23, 31 בדצמבר 2023 (IST)
כוס קפה בשבילך!
| אם אתה עייף, יש פה קפאין זה קצת יעורר... ~ תכליתי • שיחה • י"ז בטבת ה'תשפ"ד 02:42 (IDT) 02:42, 29 בדצמבר 2023 (IST) |
- תודה, אני שותה קפה ללא קפאין ותה ללא תה... שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ז בטבת ה'תשפ"ד > 02:44, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- לכן אתה עייף.... איך • שיחה ~ מייל • י"ז בטבת ה'תשפ"ד. 02:45, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- אם אני ממש עייף אני ממלא אקסל... שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ז בטבת ה'תשפ"ד > 02:46, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- כנראה התכוונת ל: XL (משקה) ~ תכליתי • שיחה • י"ז בטבת ה'תשפ"ד 02:49 (IDT) 02:49, 29 בדצמבר 2023 (IST)
אגב. יש שם יותר קפאין מקפה.. איך • שיחה ~ מייל • י"ז בטבת ה'תשפ"ד. 02:50, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- לא, כתבתי בפירוש ממלא. לא שותה. שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ז בטבת ה'תשפ"ד > 02:53, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- לא יודע לגבי המשקה, אבל למלא אקסל זה ממכר... שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ז בטבת ה'תשפ"ד > 02:54, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- ?. מה אתה כותב שם? איך • שיחה ~ מייל • י"ז בטבת ה'תשפ"ד. 02:55, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- יכול להעיד. אני גם משתמש בזה הרבה, זה באמת יכול למכר, זה עבודה נעימה מאוד. אני למשל כותב באקסל רשימה של הספרים שיש לי באוצר הספרים בבית, ואני כותב כל ספר את השם של הספר, המחבר, באיזה מדף, מספר וכו'. אני מציע למי שיש אוצר ספרים גדול שיעשה את זה, זה מיקל על עבודת חיפוש ספרים~ תכליתי • שיחה • י"ז בטבת ה'תשפ"ד 02:56 (IDT) 02:56, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- אתה לא רוצה לדעת. שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ז בטבת ה'תשפ"ד > 02:57, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- @נו איך • שיחה ~ מייל • י"ז בטבת ה'תשפ"ד. 02:58, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- מה נו, תעשה המוציא. שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ז בטבת ה'תשפ"ד > 02:59, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- במה אתה ממלא אותו ?אני הייתי בבורא נפשות... איך • שיחה ~ מייל • י"ז בטבת ה'תשפ"ד. 03:00, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- חישובים דינמיים למיניהם, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ז בטבת ה'תשפ"ד > 03:02, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- שלחתי לאיך באימייל, לחם, הוא כבר בירך. ~ תכליתי • שיחה • י"ז בטבת ה'תשפ"ד 03:02 (IDT) 03:02, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- אני מוחה נמרצות, שרגא לא עייף, ראיתם אותו עייפים פעם?
למאי נ"מ • שיחה • י"ז בטבת ה'תשפ"ד 10:54 (IDT) 10:54, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- במה אתה ממלא אותו ?אני הייתי בבורא נפשות... איך • שיחה ~ מייל • י"ז בטבת ה'תשפ"ד. 03:00, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- מה נו, תעשה המוציא. שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ז בטבת ה'תשפ"ד > 02:59, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- @נו איך • שיחה ~ מייל • י"ז בטבת ה'תשפ"ד. 02:58, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- ?. מה אתה כותב שם? איך • שיחה ~ מייל • י"ז בטבת ה'תשפ"ד. 02:55, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- כנראה התכוונת ל: XL (משקה) ~ תכליתי • שיחה • י"ז בטבת ה'תשפ"ד 02:49 (IDT) 02:49, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- אם אני ממש עייף אני ממלא אקסל... שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ז בטבת ה'תשפ"ד > 02:46, 29 בדצמבר 2023 (IST)
- לכן אתה עייף.... איך • שיחה ~ מייל • י"ז בטבת ה'תשפ"ד. 02:45, 29 בדצמבר 2023 (IST)