שיחת משתמש:מקוה/ארכיון 5
דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
בקשר לעריכה זו, המחיקה היה בכוונה? איך • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ג. 14:22, 3 בספטמבר 2023 (IDT)
- כן. הוספת פרמטרים בתבניות אמורה להיעשות אחרי דיון מסודר. בכל מקרה בתבניות אנחנו נצמדים ככל האפשר לויקיפדיה. אין לנו בשום צורה מספיק כח אדם לתחזק את זה לבד. מקוה • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ג 14:32 (IDT)
- באיזה תחזוקה מדובר? [כי אם רק דיון - אני יכול לפתוח דיון] (אם זה אכן כ"כ מורכב, כמובן שאבין) איך • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ג. 15:12, 3 בספטמבר 2023 (IDT)
- תבניות מתעדכנות מוויקיפדיה בצורה שוטפת (על בסיס עריכות שם) כל שינוי אצלינו מקשה על זה ללא צורך. מרחב הערכים מספיק נרחב לטפל בו. את מרחב התבניות משאירים לוויקיפדים. מקוה • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ג 15:23 (IDT)
- לא באתי להרחיב תבניות כלל, אך זה נצרך לי כמ"פ במרחב, לכן הרחבתי. [והרחבה לא צריך להקשות כלל - ולא נוגע למערכת הפרמטרים] (אולי יש למישהו שיש לו ניק בויקי, סבלנות לעשות זאת שם) איך • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ג. 15:28, 3 בספטמבר 2023 (IDT)
- הפעולה שעשית היא הרחבת תבנית, ושינוי במערכת הפרמטרים של התבנית. מקוה • שיחה • י"ח באלול ה'תשפ"ג 18:28 (IDT)
- תגובתי למעלה היה תגובה להערתך, שכתבת להתעסק במרחב. לכן כתבתי שהפעולה שעשיתי הוא רק כי הציק לי במרחב - ולא בכוונה להתעסק בתיקוני תבניות. וכן שהרחבת תבנית לא משנה את הפרמטרים (בשונה מרוב שינויים אחרים שכן משנים - וגורמים תקלות). כפי שאמרתי עדיין לא הבנתי מה יקרה עם יהיה כאן עוד אופציה בתבנית שאין בויקי. איך • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ג. 19:03, 3 בספטמבר 2023 (IDT)
- נדמה לי כבר כתבתי פעמיים למעלה. כל שינוי מקומי מקשה על עדכון עתידי גם של התבנית וגם של הערכים. מקוה • שיחה • י"ח באלול ה'תשפ"ג 21:24 (IDT)
- מבקש סליחה אם טרדתי מדי. (אל אף שלא הבנתי מה יפריע בעדכון ערכים אם יש עוד אופציות בתבנית. וכן אין מה לעדכן את התבנית - שום דבר לא שונה שם מאז שניצור.) איך • שיחה • י"ח באלול ה'תשפ"ג. 21:26, 3 בספטמבר 2023 (IDT)
- נדמה לי כבר כתבתי פעמיים למעלה. כל שינוי מקומי מקשה על עדכון עתידי גם של התבנית וגם של הערכים. מקוה • שיחה • י"ח באלול ה'תשפ"ג 21:24 (IDT)
- תגובתי למעלה היה תגובה להערתך, שכתבת להתעסק במרחב. לכן כתבתי שהפעולה שעשיתי הוא רק כי הציק לי במרחב - ולא בכוונה להתעסק בתיקוני תבניות. וכן שהרחבת תבנית לא משנה את הפרמטרים (בשונה מרוב שינויים אחרים שכן משנים - וגורמים תקלות). כפי שאמרתי עדיין לא הבנתי מה יקרה עם יהיה כאן עוד אופציה בתבנית שאין בויקי. איך • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ג. 19:03, 3 בספטמבר 2023 (IDT)
- הפעולה שעשית היא הרחבת תבנית, ושינוי במערכת הפרמטרים של התבנית. מקוה • שיחה • י"ח באלול ה'תשפ"ג 18:28 (IDT)
- לא באתי להרחיב תבניות כלל, אך זה נצרך לי כמ"פ במרחב, לכן הרחבתי. [והרחבה לא צריך להקשות כלל - ולא נוגע למערכת הפרמטרים] (אולי יש למישהו שיש לו ניק בויקי, סבלנות לעשות זאת שם) איך • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ג. 15:28, 3 בספטמבר 2023 (IDT)
- תבניות מתעדכנות מוויקיפדיה בצורה שוטפת (על בסיס עריכות שם) כל שינוי אצלינו מקשה על זה ללא צורך. מרחב הערכים מספיק נרחב לטפל בו. את מרחב התבניות משאירים לוויקיפדים. מקוה • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ג 15:23 (IDT)
- באיזה תחזוקה מדובר? [כי אם רק דיון - אני יכול לפתוח דיון] (אם זה אכן כ"כ מורכב, כמובן שאבין) איך • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ג. 15:12, 3 בספטמבר 2023 (IDT)
מיזם סינון תמונות
אם תוכל לצרף אותי למיזם, יש לי כמה שעות ביום עם סינון רימון • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"ח באלול ה'תשפ"ג • 13:44, 4 בספטמבר 2023 (IDT)
שחזור עריכותי
שלום וברכה! אני מאמין שלפני ר"ה כולנו חרדים מיום הדין. הפעולה שעשית, שחזור עריכותי כולם, לאחר יגיעה של כמה ימים הינה פעולה מצערת מאוד ולא תקינה. לו מפעיל היה קובע שאין לערוך במצב כזה, לא הייתי משקיע בערך. השקעתי בערך, ניסיתי להכניס כל מידע הקיים לשני הצדדים (לדוגמא בעריכות היום - הכנסתי הן טענת המתנגדים והן טענת התומכים). ביטול בהינף יד - שעות עריכה, שאותם הייתי יכול להשקיע בעבודתי בה אני מקבל 100 ש"ח לשעה היא פעולה לא הגיונית. מקווה שתוכל להודות ולומר טעיתי. בכבוד רב טישיו (שיחה) 22:18, 10 בספטמבר 2023 (IDT)
- כמשתמש ותיק ובדוק עריכות אוטומטית, אמור להיות ידוע לך מראש שהגנה לבדוקים זה לא אומר שמי שבדוק יכול להמשיך לעשות בערך כרצונו. זה רק מתוך הנחה שמי שבדוק יודע שערך שנמצא במחלוקת ובדיון בדף השיחה העריכה אמורה לעבור הסכמה שמה. למרות זאת בחרת להשקיע שעות מזמנך היקר ולעקוף את הפרוצדורה הבסיסית הזאת של אתר שיתופי. לא ברור לי למה בחרת כך, אולם משכך לא השארת לי ברירה כי אם לשחזר את עריכתך. עדיין אמור להיות ידוע לך גם שעריכותיך לא אבדו, והם שמורים בגרסאות הקודמות, תוכל לפנות לדף השיחה ולהכניס אותם לערך בדרך המלך.
- משכבר זכיתי שתבקרני בדף שיחתי בתלונות על פעולותי, אתכבד להעירך שהתנהגותך ותלונותיך על התנהלות האתר בחודשים האחרונים, משקפות מציאות בה אינך מבין את מהותה של אנציקלופדיה שיתופית, לפעמים סבור הינך כי הכללים שנקבעו במסגרתן ניתן לערוך את האנציקלופדיה באופן שיתופי הם מטרד בעלמא, וכך יש להתייחס אליהם, וכאשר אי מי מאלו שמונו להקפיד על מילוי הכללים האמורים מתעקש על כך, הרי שהוא זוכה על כך ממך לקיתונות של רותחים, תוך שימוש בטיעונים דמגוגיים שמקומם שייך במקום בו טענות נבחנות לפי מידת הרגש שהן מעוררות בקרב שומעיהן. תוכל לקחת דוגמה ממקרה זה בו הינך מלין עלי כי לא "חסתי" על זמנך היקר, אולם זהו טיעון דמגוגי במיטבו, שמטרתו אך ורק נסיון ליצור הזדהות בקרב הקוראים את טענותיך, ואין בו שום דבר שקשור לאנציקלופדיה. האם משום שהחלטת לבזבז את זמנך ולפעול בניגוד לכללים, כעת על כולנו לעבור לדום? כעת הכללים בטלים? מיותרים?
- תקותי כי תראה בתוכחתי המגולה זו אהבה נסתרת. ותפסיק בהתנהגות האמורה שאין בה דבר וחצי דבר עם קידום מטרתו של המכלול. מקוה • שיחה • כ"ה באלול ה'תשפ"ג 22:32 (IDT)
- שים לב שמעולם איני מתאונן על כללי המכלול. מעולם איני נכנס למלחמת עריכה, ואני מכיר היטב את הכללים. יש מקרים בהם הכללים אינם מוגדרים כלל ויש מחלוקת לפעמים אפילו בין עורכים וותיקים מאוד מה הם הכללים. הבעיה היא שאתה מעורב עמוק מדי במערכת, ומשתמש בסמכויותיך בתור ביורוקרט כדי להכריע לפי דעתך, שקרובה כמובן לדיעותיך האישיות. זה מקומם מאוד. דוגמה לדבר בשיחה על אביו של הבעש"ט, בה פקפקת באפשרות לעשות הצבעה (כמובן בלי להסביר מה הבעיה), וכשאחרים כבר הסבירו שכנראה שההצבעה אינה חוקית לא טרחת להכחיש או לאשר זאת (מתברר בסוף שהיא חוקית). כך לדעתי במקרים רבים נוספים, וכך גם פועלים מפעילי מערכת אחרים. דבר זה נותן לנו, אלו שאינם בעלי הרשאות, הרגשה מצערת מאוד, שסביר להניח שלעולם לא תוכל לחוש או להזדהות איתך, בין השאר בשל התקופה הארוכה בה הינך כבר משתמש כמפעיל וכביורקרט, ובשל העובדה שכבר התרגלת לעובדה שכל מילה שאתה כותב כפרשנות נהפכת למדיניות. איני היחיד שחש כך, אלא רבים מאוד, ואלו אינם שותקים אלא מגבים את דבריי בכל הזדמנות. כמובן שאין בכל זה לשנות את התנהלותכם, שכן רבים שמעדיפים למצוא חן בעיני המפעילים יהנהנו בראשם לכל הגה שתוציא. אני הקטן שזכיתי להיכוות בגחלתך, זכיתי שבתקופה האחרונה המנטרים מתעלמים לחלוטין מכל בקשה שלי, (סוג של 'תראה מה זה'), וכעת בביטול כל עריכותי (מבלי לבדוק איזה מהן בכלל שנויות במחלוקת), [ביטול עריכותי הם דבר שלא חוויתי אפילו פעם אחת בשנותיי הרבות בהמכלול, ולפני כן בויקיפדיה]. לכן לא קשה להבין מדוע לא כל אחד מוכן 'להתחיל' עם השוטרים/ השופטים. טישיו (שיחה) 14:41, 11 בספטמבר 2023 (IDT)
- ברשות בעל הבית, מכיון שאני מכיר את דרכו שאינו אוהב דיונים כאלה שנמשכים למקומות לא טובים, אך אני יותר בגישה של לנסות לענות, בתפילה שאפשר לשמור על שיח מכבד ולא מזלזל.
- מי שמוסמך לפרש ולאכוף את הכללים הם רק מפעילי המערכת, דעתם של עורכים ותיקים יכולה להיות רק להאיר את עיניהם טרם החלטתם - לא יותר מזה.
- ברוך ה' יש 5 מפעילי מערכת - 4 מתוכם יחסית פעילים, ו-3 ממש פעילים - אם יש תלונה על התנהגות של מפעיל מערכת אפשר לפנות אליהם (לא חייב דרך בירורים, אפשר גם בצורה פרטית או אישית) - כל דרך אחרת עושה אך ורק נזק ולא שום תועלת.
- בחירת מפעילי המערכת נעשית בדרך דמוקרטית, כל משתמשי המכלול צריכים לכבד אותה.
- לא יודע איך איפה התברר לך שההצבעה שם היתה לא חוקית, מקוה הבהיר 2 בעיות - פרוצדרולית ומהותית. לא ראיתי אף מפעיל שחלק על הבעיה הפרוצדרולית.
- ברור שיש כאלה שיגבו את דבריך - מחשבותיכם חשובות לי ואני בטוח שלכולנו, ואני יכול להעיד שהן נמצאות לנגד עינינו בכל דיון מסוג כזה. רק חבל שאתה מזלזל בכל מי שלא מסכים איתך והוא נהפך בעיניך למנסה למצוא חן בעינינו שמהנהן בראשו ללא שום מחשבה עצמית.
- איני מכיר את התופעה שאתה מדבר עליה בקרב המנטרים, אבל אני במקומך הייתי עושה חשבון נפש למה זה קרה, ותשתדל לא להאשים את כל העולם חוץ מאת עצמך.
- אם לאחר כ"כ הרבה זמן אתה לא מבין שעריכותיך ברש"י כפשוטו הן הפרה של מדיניות מלחמת עריכה שבמכלול - המצב גרוע מאד ומצריך תיקון דחוף. כנ"ל לגבי הקשר לכר שאינך מקבל, ליום הדין ולשעות הרבות שהשקעת.
- לסיכום העיקרי - אם יש לך וחבריך בעיה עם התנהלות של מפעיל מערכת - יש לפנות למפעילים אחרים. ובכל מקרה לכבד את השיטה הדמוקרטית של המכלול. דויד (שיחה) כ"ז באלול ה'תשפ"ג 16:40 (IDT)
- אם יותר לי רק להסב את תשומת לב המפעילי מערכת לטענות חוזרות ונשנות כל אחד בתורו, שלכאורה הדברים אומרים דרשני, עי' כאן וכאן וכאן, וזה מה שרק מצאתי כעת מלמעלה, מסתבר שיש והיו עוד. שיהיה
בהצלחה! (איני מתכוון להתריס אלא להאיר את עיני המ"מים בלבד). ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כתוב לי • ב' בחשוון ה'תשפ"ד • 16:27, 17 באוקטובר 2023 (IDT)
- נאר אמונה, הרצון של אנשים שיהיה אנציקלופדיה יהודית דמוקרטית לגמרי נועד לכישלון, אלו שלא הבינו את זה בהתחלה והלכו וניסו ראו בעיניהם שהניסוי כשל, בשביל לשמור על המכלול שלא יהפך לזירות התגוששויות, ויכוחים ומחלוקות, (שאנשים אוהבים משום מה לעשות את זה), בשביל שלא ליצור תקדימים שיהפכו בהמשך לבעיות ללא פתרונות ועוד כהנה וכנה צריך לפעמים להעמד על הרגליים האחוריות ולא לתת לדברים הללו להשתלט ולעמעם את האור והיופי של המכלול, כ-האנציקלופדיה של היהדות החרדית, הויקיפדיה של שומרי התורה והמצוות, לא עיכוב או דחייה של תואר כזה או אחר יעיב על זה, ולא רצונות וחלומות של איש כזה או אחר ישנו את זה, הלוואי והיה אפשר לרצות את כולם, אי אפשר. עם זאת, יש בזה משהו שמפעילי המערכת כאן זה אחרת מויקיפדיה, אחרי הכל כאן זה המכלול ולא ויקיפדיה, היא שונה בתכניה והיא שונה בהתנהלותה, בשורות טובות ישועות ונחמות, שרגא > השתתפו >> שיחה > ב' בחשוון ה'תשפ"ד > 17:23, 17 באוקטובר 2023 (IDT)
- אם יותר לי רק להסב את תשומת לב המפעילי מערכת לטענות חוזרות ונשנות כל אחד בתורו, שלכאורה הדברים אומרים דרשני, עי' כאן וכאן וכאן, וזה מה שרק מצאתי כעת מלמעלה, מסתבר שיש והיו עוד. שיהיה
- לצערי אני נאלץ להסכים אם כל מילה שלך מקוה מנצל את היותו עורך ומבטל עריכות שנעשה בהם הרבה מאד השקעה ללא שום נימוק מניח את הדעת דוד אהרונוביץ (שיחה) 12:13, 10 בדצמבר 2023 (IST)
- שים לב שמעולם איני מתאונן על כללי המכלול. מעולם איני נכנס למלחמת עריכה, ואני מכיר היטב את הכללים. יש מקרים בהם הכללים אינם מוגדרים כלל ויש מחלוקת לפעמים אפילו בין עורכים וותיקים מאוד מה הם הכללים. הבעיה היא שאתה מעורב עמוק מדי במערכת, ומשתמש בסמכויותיך בתור ביורוקרט כדי להכריע לפי דעתך, שקרובה כמובן לדיעותיך האישיות. זה מקומם מאוד. דוגמה לדבר בשיחה על אביו של הבעש"ט, בה פקפקת באפשרות לעשות הצבעה (כמובן בלי להסביר מה הבעיה), וכשאחרים כבר הסבירו שכנראה שההצבעה אינה חוקית לא טרחת להכחיש או לאשר זאת (מתברר בסוף שהיא חוקית). כך לדעתי במקרים רבים נוספים, וכך גם פועלים מפעילי מערכת אחרים. דבר זה נותן לנו, אלו שאינם בעלי הרשאות, הרגשה מצערת מאוד, שסביר להניח שלעולם לא תוכל לחוש או להזדהות איתך, בין השאר בשל התקופה הארוכה בה הינך כבר משתמש כמפעיל וכביורקרט, ובשל העובדה שכבר התרגלת לעובדה שכל מילה שאתה כותב כפרשנות נהפכת למדיניות. איני היחיד שחש כך, אלא רבים מאוד, ואלו אינם שותקים אלא מגבים את דבריי בכל הזדמנות. כמובן שאין בכל זה לשנות את התנהלותכם, שכן רבים שמעדיפים למצוא חן בעיני המפעילים יהנהנו בראשם לכל הגה שתוציא. אני הקטן שזכיתי להיכוות בגחלתך, זכיתי שבתקופה האחרונה המנטרים מתעלמים לחלוטין מכל בקשה שלי, (סוג של 'תראה מה זה'), וכעת בביטול כל עריכותי (מבלי לבדוק איזה מהן בכלל שנויות במחלוקת), [ביטול עריכותי הם דבר שלא חוויתי אפילו פעם אחת בשנותיי הרבות בהמכלול, ולפני כן בויקיפדיה]. לכן לא קשה להבין מדוע לא כל אחד מוכן 'להתחיל' עם השוטרים/ השופטים. טישיו (שיחה) 14:41, 11 בספטמבר 2023 (IDT)
"תבניות'
אשמח מאוד לקבל רשימה של כמה שיותר תבניות. {{בדף זה מקפידים על הנאה}} וכו' ―טומאצ'י (שיחה | תרומות) לא חתם
- טומאצ'י ראה משתמש:שלוימי/טיוטה/תיבות משתמש. וסתם שתדע שאם לא תפסיק להתעסק במרחב המשתמש ובדפי השיחה אתה תיחסם • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • ז' בתשרי ה'תשפ"ד • 17:04, 22 בספטמבר 2023 (IDT)
עריכת פרק המפקיד
ברצוני לערוך את פרק המפקיד במיזם 'פרקי הש"ס'. האם תוכל לכוין אותי? כגון: איך אדע אם אין מישהו שכבר באמצע עריכתו, וכיצד ידעו אחרים שאני עורך אותו? (ניסיתי להתחיל לערוך אותו אך זה לא הופיע במקום של המיזם) פלאלמוני (שיחה) 09:29, 26 בספטמבר 2023 (IDT)
- פלאלמוני, אתה יכול לשים בראש הערך תבנית:בעבודה, אני רואה שהתחלת לערוך ומחקת את עריכתך, זה דווקא כן מופיע בהמכלול:מיזמים/פרקי הש"ס
דף המיזם.
למעשה מומלץ לעבור על כמה ערכי פרקים שכבר הועברו למרחב ולהקפיד על מבנה דומה, אחרי שתסיים אני ממליץ לך לבקש ביקורת של מיעוט שיחה על תוכן הערך, הוא עורך מקצועי שטיפל ברוב הפרקים שהועברו לאחרונה, במקרה שהערך בשל אני מניח שהוא ישמח להעבירו למרחב הערכים. אפרון (שיחה) 09:35, 26 בספטמבר 2023 (IDT)
ארגז החול
איך מגיעים לארגז החול? טומאצ'י (שיחה) 10:56, 26 בספטמבר 2023 (IDT)
חיפוש עורכים
איך אפשר למצוא את רשימת העורכים והמשתמשים שמואל רובין (שיחה) 15:00, 27 בספטמבר 2023 (IDT)
על ניטור בלתי פוסק
| כוכב המנטרים המוכשרים | |
| אני מתפעל מחדש כל פעם על עבודתך המיוחדת והבלתי נלאית. בהערכה רבה. לעבעדיג (שיחה) 02:05, 1 באוקטובר 2023 (IDT) |
סינון תמונות
אשמח שתצרפני למיזם.. (אם כי אני לא פעיל 24/7...)
מה מקוה מטהר את הטרולים...
מקוה היקר, רק ביממה האחרונה נרשם שמך כמ"פ ביומן החסימות.
תמשיך בעבודת הקודש.
רק אם מותר לשאול, אולי תגלה לי את הסודות מהחדר: איך אתה מגדיר כ"כ מהר משתמש כטרול, אלה עשו רק עריכה אחת ומיד כבר חסמת אותם. אולי הם רק מעדו בתחילת הדרך, ולא התכוונו לפגוע? אני שואל. למאי נ"מ (שיחה) 19:37, 3 באוקטובר 2023 (IDT) למאי נ"מ (שיחה) 19:37, 3 באוקטובר 2023 (IDT)
- כולם היו בבקשים של משתמש טרול אחד, הייתי צריך אולי לכתוב בתקציר אבל מכיון שהשתמשתי בכלי ייחודי שיש לו תקציר ברירת מחדל והשם של הטרול קשה לכתוב אז התעצלתי ולא פירטתי. מקוה • שיחה • י"ט בתשרי ה'תשפ"ד 22:29 (IDT)
בקשר לעריכה זו, עברו כבר אלפי דיונים. למה שלא לפתוח ס"ס הצבעה? ע"פ הכללים הדיונים הם עד פתיחת ההצבעה, אחריו לא צריך להשיב כלום, אם יש מי שעשה את זה מאוד טוב, אבל לא מחייב. איך • שיחה • י"ט בתשרי ה'תשפ"ד. 21:48, 3 באוקטובר 2023 (IDT)
- איך אפרון ודויד העלו שם טענות, משיהו הגיב להם? כנראה הסכמתם שזו הצבעה לא חוקית אז איך ניתן לפתוח הצבעה, דיון לא נועד רק בשביל למלאות דפים, הוא מיועד בשביל להתדיין, תחזור תנהל שם דיון רציני וכשיבשיל (אם יבשיל) תיפתח הצבעה על פי הנהלים. מקוה • שיחה • י"ט בתשרי ה'תשפ"ד 22:27 (IDT)
- היו כבר עשר דיונים, על הכל היה מענות. מה שחוזרים על הטענות לא אומר שאין מענה. הדיון פשוט מוצה, זהו. - אין לאף אחד כח לחזור אלף פעמים על כל דבר. כמה זמן אפשר לסחוב? למה כל הצבעות השנוי שם במכלול עד היום כן עברו. כמה מנטרים הסבירו שם שאם הוועדה הרוחנית תתנגד לא יהיה שינוי שם, הובן - מה עכשיו. אני לא מנהל את ההצבעה, אבל אני עומד מהצד, ולא מצליח בכלל להבין מה הנושא, יש וויכוח אם הוא רב, בסדר אז יהיה הצבעה. באמת מבקש סליחה על התוקפנות אבל אני סה"כ לא מבין. איך • שיחה • י"ט בתשרי ה'תשפ"ד. 00:03, 4 באוקטובר 2023 (IDT)
- עריכתך מנוגדת לעקרון השיתופיות, והנך מתבקש לשחזר אותה. מפעילי המערכת מעולם לא מונו להחליט מה חוקי ומה לא ואם הטענות ענייניות או לא. הדיון כבר התקיים בדף השיחה, ו־72 שעות לאחר הצגת טענות הצדדים בדף ההצבעה ניתן להתחיל בה ללא כל דיון נוסף. כך, לפחות, היה בעבר, ולשינוי הכללים נדרשת הסכמת הקהילה. בברכה, איש הישראלי (שיחה) 02:23, 4 באוקטובר 2023 (IDT)
- לתשו"ל - אין חובה לקיים דיון אלא להציג את העמדות, והן הוצגו. כבר מרגיז לראות בדף השינויים את מלחמת הקודש הזו. הבו הצבעה וחסל. הערך הזה כבר הגיע לשיעור קביעות סעודה. שמש מרפא (שיחה) 02:38, 4 באוקטובר 2023 (IDT)
- מה יהיה ? איך • שיחה • כ"ו בתשרי ה'תשפ"ד. 10:10, 11 באוקטובר 2023 (IDT)
- אולי אפשר לחכות כמה ימים? זה באמת לא מתאים עכשיו. אפרון (שיחה) 10:52, 11 באוקטובר 2023 (IDT)
- צודק, חשבתי לחכות ושחכתי. איך • שיחה • כ"ו בתשרי ה'תשפ"ד. 11:18, 11 באוקטובר 2023 (IDT)
- מקוה תגובתך? אינני רוצה להשתמש בכח הזרוע-עד כמה שיש לי, ולשחזר בעצמי, היה אתה הוגן ושחזר את ההצבעה תוך קריאה מחודשת לבז"ה כי ניתתן כן להצביע (התנצלות לא אבקש), בפרט לאור דברי ש"מ. ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כ"ו בתשרי ה'תשפ"ד • 12:52, 11 באוקטובר 2023 (IDT)
- נאר אמונה אולי אפשר לחכות כמה ימים? זה באמת לא מתאים עכשיו. אפרון (שיחה) 13:46, 11 באוקטובר 2023 (IDT)
- לא הבנתי מה הקשר?... ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • ל' בתשרי ה'תשפ"ד • 19:37, 15 באוקטובר 2023 (IDT)
- אני רואה שזה לא התחום שלך.... אפרון (שיחה) 19:39, 15 באוקטובר 2023 (IDT)
- מה כן מתאים? לעדכן שוב ושוב את הערכים על טבח זה או מסיבה זו? לא רוצה לגרור לשיח, ברשות בעה"ב. ~ תכליתי • שיחה • ל' בתשרי ה'תשפ"ד 19:43 (IDT) 19:43, 15 באוקטובר 2023 (IDT)
- אפרון סליחה ממש, אבל באמת שאני לא מבין מה אתה רוצה להגיד, מה הבעיה עכשיו, ומה לא התחום שלי (נדמה לי כי דיבור ברמזים בלתי מובנים אינו התחום שלי
)?. ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • ל' בתשרי ה'תשפ"ד • 19:48, 15 באוקטובר 2023 (IDT)
- הבעיה שאנחנו עכשיו עסוקים אך ורק באבל על המוני קדושים שנטבחו לא מזמן ורובם עדיין מחכים לקבורה, אין שום צורך לעורר עכשיו הצבעות מעוררות מחלוקת שגם ככה עושים לכולנו טעם רע, אני מופתע שצריך להסביר כזה דבר. אפרון (שיחה) 19:50, 15 באוקטובר 2023 (IDT)
- אפרון לא יודע מי זה אנחנו, אבל בדף השינויים האחרונים שמשקף את כלל המ"פים זה לא נראה שעסוקים אך ורק באבל על המוני קדושים שנטבחו לא מזמן ורובם עדיין מחכים לקבורה, וגם איני מבין מה הקשר להצבעה המדוברת, בפרט אחר שזה התבקש לא היום..., סליחה אבל זה עושה יותר רושם כמו כל הזמן שהעיקר לדחותו ולא לתת לזה לעלות בצורה נורמלית מכבדת ודמוקרטית, ועכשיו סוכ"ס נמצא התירוץ במה להיתלות. חבל! ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • א' בחשוון ה'תשפ"ד • 17:41, 16 באוקטובר 2023 (IDT)
- הבעיה שאנחנו עכשיו עסוקים אך ורק באבל על המוני קדושים שנטבחו לא מזמן ורובם עדיין מחכים לקבורה, אין שום צורך לעורר עכשיו הצבעות מעוררות מחלוקת שגם ככה עושים לכולנו טעם רע, אני מופתע שצריך להסביר כזה דבר. אפרון (שיחה) 19:50, 15 באוקטובר 2023 (IDT)
- אפרון סליחה ממש, אבל באמת שאני לא מבין מה אתה רוצה להגיד, מה הבעיה עכשיו, ומה לא התחום שלי (נדמה לי כי דיבור ברמזים בלתי מובנים אינו התחום שלי
- מה כן מתאים? לעדכן שוב ושוב את הערכים על טבח זה או מסיבה זו? לא רוצה לגרור לשיח, ברשות בעה"ב. ~ תכליתי • שיחה • ל' בתשרי ה'תשפ"ד 19:43 (IDT) 19:43, 15 באוקטובר 2023 (IDT)
- אני רואה שזה לא התחום שלך.... אפרון (שיחה) 19:39, 15 באוקטובר 2023 (IDT)
- לא הבנתי מה הקשר?... ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • ל' בתשרי ה'תשפ"ד • 19:37, 15 באוקטובר 2023 (IDT)
- נאר אמונה אולי אפשר לחכות כמה ימים? זה באמת לא מתאים עכשיו. אפרון (שיחה) 13:46, 11 באוקטובר 2023 (IDT)
- מקוה תגובתך? אינני רוצה להשתמש בכח הזרוע-עד כמה שיש לי, ולשחזר בעצמי, היה אתה הוגן ושחזר את ההצבעה תוך קריאה מחודשת לבז"ה כי ניתתן כן להצביע (התנצלות לא אבקש), בפרט לאור דברי ש"מ. ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כ"ו בתשרי ה'תשפ"ד • 12:52, 11 באוקטובר 2023 (IDT)
- צודק, חשבתי לחכות ושחכתי. איך • שיחה • כ"ו בתשרי ה'תשפ"ד. 11:18, 11 באוקטובר 2023 (IDT)
- אולי אפשר לחכות כמה ימים? זה באמת לא מתאים עכשיו. אפרון (שיחה) 10:52, 11 באוקטובר 2023 (IDT)
- מה יהיה ? איך • שיחה • כ"ו בתשרי ה'תשפ"ד. 10:10, 11 באוקטובר 2023 (IDT)
- לתשו"ל - אין חובה לקיים דיון אלא להציג את העמדות, והן הוצגו. כבר מרגיז לראות בדף השינויים את מלחמת הקודש הזו. הבו הצבעה וחסל. הערך הזה כבר הגיע לשיעור קביעות סעודה. שמש מרפא (שיחה) 02:38, 4 באוקטובר 2023 (IDT)
סינון תמונות
אשמח שתצרף אותי למיזם.
העלתי תמונה שאני צילמתי ואני נותן את זה להמכלול, אני לא מבין למה אתה מבקש רישיון, מקור. אני מצפה להסבר
העלתי תמונה שאני צילמתי ואני נותן את זה להמכלול, אני לא מבין למה אתה מבקש רישיון, מקור. אני מצפה להסבר ―שרגא ורטהימר (שיחה | תרומות) לא חתם
בקשר לעריכתך זו
https://www.hamichlol.org.il/w/index.php?title=%D7%A8%D7%A6%D7%97_%D7%90%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%9F&diff=prev&oldid=2394179נכון שזה כבר לא אקטואלי כי עריכתך בוטלה על ידי מישהו אחר. אבל, אין לך שום זכות לבטל עריכה שלי, כשאני בדיון עם אפרון ומתנהל דיון בדף השיחה, וכן בדף השיחה שלי, על הנושא. מפעיל מערכת הוא מתנדב, יש להעריך את העובדה שלמרות אהבתך לשחות בים התלמוד הינך מוצא את הזמן לתרום למכלול. אולם אין לך שום זכות דעה במכלול יותר מאשר כל החברים.
על כבודי אינני נלחם, כי אם על כבודו של דוד מלכנו משיחנו, שכל מי שאומר שהוא חטא טועה ומטעה ועתיד ליתן על כך את הדין.
אין לי זמן וכח למלחמות עריכה. אני פורש כרגע לחופשה מכלולאית
עלה והצלח ―עורך תורני (שיחה | תרומות) לא חתם
- עורך תורני נכבד, אני לא יודע על מה יצא הקצף, אני חשבתי שגם עריכתך השניה לא היתה נכונה מהסיבות שמקוה כתב (פחות או יותר), כיוון שלא רציתי לשחזר את העריכה עליה טרחת ללא שמיעת חוו"ד נוספת התייעצתי עם מקוה, לא היה לי זמן ופניות לעשות את זה בעצמי אז הוא עשה את זה, לא צריך סמכויות של מפעיל כדי לא להסכים לעריכה של משתמש אחר וממילא לשחזרה עד להסכמה בדף השיחה, חבל שאתה לוקח את זה בצורה אישית, ליל"ט.אפרון (שיחה) 21:34, 25 באוקטובר 2023 (IDT)
- שטויות והבלים. אי אפשר לנהל דיון ענייני ותוך כדי הדיון לבטל את העריכות. בפרט שצנזרתי את עריכתי ועשיתי הרבה בשביל שהיא תתאים גם להשקפתך (הפסולה בעיניי), ואף קיבלתי ממך תודה רבה על עריכתי השניה, וכן מעוד כמה מכלולאים ששיגרו לי תודותיהם.
- אני ממש לא לוקח את זה אישי. אני רותח וכועס על כך שאתר חרדי מחרף ומגדף את דוד המלך בסגנון ששמענו בעבר מגדולי משנאי הדת.
- אינני חושד בך שאינך מאמין לדברי חז"ל שהוא לא חטא והיא היתה גרושה, אך אתה מרגיש שזה "דרוש" יפה וגם אמיתי לפי עומק הענין אך אין זו האמת הפשוטה והברורה והבהירה. ודא קשיא מכולא.עורך תורני (שיחה) 21:46, 25 באוקטובר 2023 (IDT)
- עורך תורני, שים לב להקפיד על חתימה, תיוג, והזחה, זה יקל על הקריאה של תגובותיך.
- אשמח לתגובות פחות תוקפניות, אתה מוזמן לדון בצורה עניינית על תוכן שלדעתך אינו מתאים, המקום לדיון על זה הוא בדף השיחה של הערך, אם יש לך טענות אישיות על מקוה זה אכן המקום לדון איתו בכך בצורה עניינית ולא מתלהמת.
- הסגנון של הניסוח "מחרף ומגדף את דוד המלך" קצת תמוה, זה מה שכתוב בנ"ך עצמו, אתה חושב שבספרי הקודש יש ח"ו חירופים וגידופים על אבותינו הקדושים? (אם יש תגובה הקשורה לתוכן הערך נא להעביר את הדיון לדפ"ש של הערך הרלוונטי, זה מקומו וזה חשוב לתיעוד)אפרון (שיחה) 21:49, 25 באוקטובר 2023 (IDT)
- אפרון, השאלה הזו נושנה וידועה, למה כך התבטא עליו הנ"ך. על כל פנים, לנו ודאי אסור באיסור חמור לכתוב עליו כך.
- אלא שאני לא באתי למכלול בשביל מלחמות. כדרכי בכל עת התלהטות רוחות, אני פורש עתה לחופשה.
- אגב יצויין, כי מעיון קל בדף השיחה של "מקוה" ותוכן תגובתיך בו, ומההתייעצות המסתורית והדיסקרטית שקיימת עימו הבוקר, אני תוהה על טיב הקשר ביניכם.
- כל טוב והמשך עשיה פוריה. עורך תורני (שיחה) 22:22, 25 באוקטובר 2023 (IDT)
- עורך תורני, כדי לא להשאיר אותך כ"כ סקרן אשמח להסביר לך, אני מנטר כבר כמה שנים במכלול ומקוה הוא מכלולאי פעיל מנטר ומפעיל מערכת די הרבה שנים (אחד הוותיקים החרוצים והחשובים ביותר לקיומו של אתר המכלול), בדרך הטבע יש לי ולמקוה יחסי עבודה די ממושכים. (כמו עם עורכים וותיקים אחרים ועם שאר המפעילים המנטרים המייבאים המעדכנים עורכי האספקלריה ובודקי התמונות..)
כאחד מהמנטרים שמנטרים הכי הרבה את המכלול אני בדר"כ רואה די מהר את "ההתקפות" עליהם, ומשתדל להסביר את עמדתם למשתמשים אחרים, אם יש לך עוד שאלות ותהיות אתה מוזמן לשאול בדף השיחה שלי או לעבור על היסטוריית העריכות שלי.
אני לא ממש רואה איפה ראית את התלהטות הרוחות, היא פשוט לא קיימת, גם העורך שערך נגד הכללים (ביודעין) וביטל את עריכתו של מקוה לא שוחזר, אבל אם אתה מרגיש שרוחך התלהטה (ואכן, ככה נראה מתשובותיך התוקפניות והלא נעימות, לצערי) זה אכן זמן לחופשה מכלולאית, כוס מים קרים ארוחה טובה וכמה שעות שינה, לילה דבש. אפרון (שיחה) 22:35, 25 באוקטובר 2023 (IDT)
- עורך תורני, כדי לא להשאיר אותך כ"כ סקרן אשמח להסביר לך, אני מנטר כבר כמה שנים במכלול ומקוה הוא מכלולאי פעיל מנטר ומפעיל מערכת די הרבה שנים (אחד הוותיקים החרוצים והחשובים ביותר לקיומו של אתר המכלול), בדרך הטבע יש לי ולמקוה יחסי עבודה די ממושכים. (כמו עם עורכים וותיקים אחרים ועם שאר המפעילים המנטרים המייבאים המעדכנים עורכי האספקלריה ובודקי התמונות..)
מתנצל מעומק לבי על הדרך בה פניתי אליך, והשתמשתי במילים לא מכבדות. אני בדרך כלל משתדל לדבר בצורה מכבדת, כנראה היה משהו לא קשור למכלול שהייתי בדקה לא רגועה. אני מקווה שתקבל את התנצלותי ותמחול לי בלב שלם. עמך הסליחה וכאן המקום להודות לך על כל פעילותיך הכבירות למען המכלול, בכל המישורים והתחומים. מעריך מאוד ומקווה להמשיך לכבד ולהעריך תמיד, ידידך. ~ תכליתי • שיחה • י"ב בחשוון ה'תשפ"ד 23:59 (IDT) 23:59, 26 באוקטובר 2023 (IDT)
- מעריך את ההתנצלות,
אפרון (שיחה) 00:20, 27 באוקטובר 2023 (IDT)
תודה

שמתי לב לתרומתך הרבה לערך המכלול:להורדה, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
--אלי נדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 12:11, 3 בנובמבר 2023 (IST)
- מצטרף מעומק הלב.
תודה על ההשקעה הענקית שהשקעת במיזם החשוב הזה!!
ועוד בנוסף לעבודך היומיומית והבלתי נלאית במכלול!!
ענק!! אפרון (שיחה) 12:30, 3 בנובמבר 2023 (IST)
כוכב תורני!
| כוכב תורני | |
| מחכים לערכים הבאים! מוטי ~ שיחה • כ"ד בחשוון ה'תשפ"ד • 10:14, 8 בנובמבר 2023 (IST) |
ערכים חדשים
בעריכה זו לא היה צריך להכלל גם פילגש (הלכה)?
תודה רבה! ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כתוב לי • כ"ד בחשוון ה'תשפ"ד • 10:16, 8 בנובמבר 2023 (IST)
- ומה עם אין מספרים אחר המת?
תודה רבה! למאי נ"מ • שיחה • כ"ד בחשוון ה'תשפ"ד 12:17 (IDT) 12:17, 8 בנובמבר 2023 (IST)
- הוספתי את הערך שכתבתי. אם יש ערכים נוספים להוסיף יש הוראות בגוף התבנית איך לעשות זאת. מקוה • שיחה • כ"ד בחשוון ה'תשפ"ד 13:13 (IDT)
- זה הדרך: הגנה מוגברת דף זה מוגן ויכולים לערוך אותו רק משתמשים בעלי הרשאות בדוק עריכות אוטומטית. לפרטים וסיבות עיינו ביומן ההגנות ובדף השיחה. אם אתם סבורים שיש לשנות את תוכן הדף, אנא ציינו זאת בדף השיחה, ושם גם המקום לטעון שהדף אינו צריך להיות מוגן... ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כתוב לי • כ"ד בחשוון ה'תשפ"ד • 16:51, 8 בנובמבר 2023 (IST)
- הוספתי את הערך שכתבתי. אם יש ערכים נוספים להוסיף יש הוראות בגוף התבנית איך לעשות זאת. מקוה • שיחה • כ"ד בחשוון ה'תשפ"ד 13:13 (IDT)
שווארמה בשבילך!
| אתה אחלה משתמש צוציק (שיחה) 23:41, 8 בנובמבר 2023 (IST) |
לשון הרע על רב חשוב במקום חרדי
בערך על הרב פייבלזון כתבתי שמדובר בשקר שהוא למד במכון מנדל
א. פשוט שלחתי לשאול אותו
ב. באתר הרשמי שלהם שאפשר לחפש את הבוגרים שמו לא מופיע
ג. המקורות האחרים אינם אמינים או מוכיחים זאת
ועכשיו אני שואל איך באינצלקופדיה "חרדית" לא פוחדים מאיסור לשון הרע להפיץ על אדם מידע כוזב שמזיק לו בגוף ובנפש, הקניזי (שיחה) 10:06, 16 בנובמבר 2023 (IST)
- יש בשביל זה דף שיחה. תפנה שם תסביר ותגיע להסכמה. זה לא עובד באמצעות מלחמת עריכה. אילו הייתי שם לב שכבר הוזהרת הייתי חוסם אותך. לפחות חסכת חסימה, אבל בפעם הבאה גם תיחסם. מקוה • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ד 10:21 (IDT)
עז
עזרה ביצירת ערך חדש במכלול עוזיאל בריח (שיחה) 09:30, 6 בדצמבר 2023 (IST)
האם עדיין בתוכנית?
שלום. מקווה שהיית במקווה היום. האם אתה עדיין בתוכנית לכתוב מחדש את כל העיר כארבע אמות או שכבר אין צורך? טישיו (שיחה) 09:34, 6 בדצמבר 2023 (IST)
- טישיו אני לא חושב שזה יקרה בעתיד הנראה לעין. תוכל לעשות זאת בשמחה. מקוה • שיחה • כ"ג בכסלו ה'תשפ"ד 13:04 (IDT)
בסרגל הכלים בצד
מופיע הסמל של המכלול בהגדלה מאוד, ולא נראה טוב. והיה ברכה ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כתוב לי • כ"ג בכסלו ה'תשפ"ד • 17:39, 6 בדצמבר 2023 (IST)
- @שרגא מוטי ~ שיחה • כ"ג בכסלו ה'תשפ"ד • 17:47, 6 בדצמבר 2023 (IST)
- קיבלתי, בטיפול, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ג בכסלו ה'תשפ"ד > 17:48, 6 בדצמבר 2023 (IST)
השחתת עריכה בדף לטרור יהודי
בדף לטרור יהודי הוספתי דעות והסברים בקטגורית התיחסות הציבור החרדי ואף שניתי לשומרי התורה על מנת שיתאפשר להכניס דעות נוספות. העריכה הייתה מנקודת מבט ניטרלית לחלוטין, לא הצדקתי שום דבר ובסך הכל הבאתי דעות נןספות בשם אומריהם, אתה משום מה ניצלת את היותך עורך והשחתת את עריכתי ובנוסף לאחר מכן חסמת אותי ואתה מסרב להגיב לטענותי אני דורש ממך לדון שוב בנושא והפעם ברצינות יותר ולהואיל בטובך להסביר לי מדוע הצדקתי טרור
בתקווה להיתייחסות
דוד אהרונוביץ
בקשר לעריכה זו, אם אכן כך כתוב במאירי בטח שזה שינוי מהותי בין פסקו מלמות לבין שנהפך היום ליו"ט ואולם חי אני • שיחה • ו' בטבת ה'תשפ"ד 15:39, 18 בדצמבר 2023 (IST)
- @מקוה סליחה עכשיו אני רואה שלא היה כתוב שזה יו"ט ואולם חי אני • שיחה • ו' בטבת ה'תשפ"ד 15:48, 18 בדצמבר 2023 (IST)
המידע שכתבתם במשמר יהודה הינו פירסומי ולא עובדתי:
מה שעשיתם הסתמכתם על כתבה שיקרית של גלובס שתבענו אותם תביעת דיבה בניסיון כושל שלא יצלח להוצאת שם רע על המיזם ואני מבקש שתתקנו העוול
יכול לשלוח לכם את כל החומרים העובדתים אציין את הפירסומות שכתבתם :
1. כתבתם: "בינואר 1984 החליטה ועדת השרים להתיישבות להקים את מצפה יהודה[3], החלטה שלא מומשה עקב הדרישה להשלמת הסדרת רישום המקרקעין, כשהחברה המשווקת החזיקה בכ-30 אחוז מהשטח בלבד[2]."
זה לא נכון עובדתי! הסיבה שההחלטה לא מומשה מכיוון שהקרקע שנקנתה ע"י חברת מצפה לבניה חברון בע"מ לא נרשמה ברישום ראשון והיועצת משפטית לממשלה דאז גברת פליאה אלבק קבעה בחוו"ד שכל קרקע שלא נרשמה ברישום ראשון לא ניתן לקדמה לכדי בנייה..
2.ב-2016 עברו הקרקעות מידי חברת מצפה לבניין (חברון) לידי קרן ירושלים המאוחדת, ששיווקה אותם כיישוב חרדי עתידי[4][2]. בעקבות השיווק פנה משרד החוץ של הרשות הפלסטינית למועצת הביטחון של האו"ם בבקשה לנקוט צעדים נגד הרחבת ההתנחלות[5]
זה מידע שקרי ולא מכון עובדתית! אני הבעלים של קרן ירושלים המאוחדת ומעולם קרן ירושלים המאוחדת לא קנתה את הקרקע מחברת מצפה לבניה חברון בע"מ.מי שנשארה הבעלים של הקרקע זו חברת מצפה לבניה חברון בע"מ אך בהבדיל משמעותי שבשנת דצמבר 2014 נרשמו 417 דונם ברישום ראשון ע"ש החברה מצפה לבניה חברון בע"מ ואותם כן ניתן לתכנן ולבנות שכן הם רשומות! וחברת קרן ירושלים המאוחדת היא המשווקת של אותם קרקעות עבור חברת מצפה לבניה חברון בע"מ! אלו העובדות.!
בשנת 2022 הוחלט במשרד הבינוי והשיכון לקדם פעולות תכנוניות ליצירת תכנית אב להקמה של עיר חדשה בשם 'מצפה יהודה' באיתור רחב של כ-1,500 דונם, סביב אזור חוות צאן קידר. העיר מיועדת בחלקה לציבור החרדי.[דרוש מקור]
יש לי הרבה מסמכים שיאששו מקור זה לאן לשלוח? שתשימו אותם?
לאן לשלוח את זה שבשנת 2023 חברת בונה ירושלים קנתה את חברת מצפה לבניה ?
בקיצור יש ל הרבה מסמכים לשלוח ולהראות את אמיתות דבריי ושתסירו את העוולות לדוגמא הכתבה המגמתית והפירסומית של גלובס: שהגשתי נגדם תביעת דיבה :הנה התביעת דיבה שהוגשה נגד מוציאי הדיבה: "א 27633-08-23 גבריאל ואח' נ' גלובס פבלישר עתונות (1983) בע"מ ואח' כתובת מקוצרת: העתק שופט/ת בית משפט שלום פתח תקווה מצב פתוח תוצאה סוג תיק תיק אזרחי בסדר דין רגיל (ת"א) עניין לשון הרע סכום התביעה 140,000.00 תאריך פתיחה 13/08/2023 תבנית וורד גוגל דוקס צור צדדים תפקיד שם בא/י כח תובע 1 גד גבריאל איתי חבר תובע 2 קרן ירושלים המאוחדת בע"מ איתי חבר נתבע 1 גלובס פבלישר עתונות (1983) בע"מ יורם מושקט נתבע 2 דרור מרמור יורם מושקט
מדוע אתם שמים את הכתבה הזו?
מבקש ודורש להסירה לאלתר פן אגיש גם נגדכם תביעת דיבה.
תודה!
בברכה גד גבריאל מנכ"ל חברת בונה ירושלים ומנכ"ל חברת קרן ירושלים המאוחדת. ―באגד (שיחה | תרומות) לא חתם
- אני מבין שאתה טוען שהגשת כעת תביעת לשון הרע על פרסום מלפני 7 שנים. שיהיה לך בהצלחה. באופן עקרוני המכלול אינו מקור ראשוני אלא מצטט מקורות חיצוניים מוסמכים, גלובס כמקור מוסמך מצוטט בערך, אם הינך טוען שהמידע בגלובס אינו נכון הינך מוזמן להציג מקור מוסמך לכך וגם זה יוצג בערך.
- לגבי הסרת המידע שפורסם בגלובס, כל עוד הוא מופיע בגלובס הוא מהווה מידע ענייני ומגובה, תביעה להסתרת המידע הוא ניסיון השתקה.
- זאת ועוד, גם המידע המופיע כעת במכלול מקורו מוויקיפדיה, שם הוא נכתב, אם הינך רוצה לשנות את המידע עדיף שתפנה למקור המידע.
- בהצלחה. מקוה • שיחה • ט"ו בטבת ה'תשפ"ד 13:50 (IDT)
בקשר לעריכה זו, אולי אפשר להוסיף שאחרי השימוש חובה לבדוק אם השינוים תואמים את המכלול:שמות הקודש איך • שיחה ~ מייל • כ' בטבת ה'תשפ"ד. 14:05, 1 בינואר 2024 (IST)
- לא חושב, הרעיון הוא שלא ישתמשו במשהו אוטומטי בלי לשים לב לתוצאות. אנחנו מניחים שעורכים במכלול עם שכל ולא באוטומט. מוטי ~ שיחה • כ' בטבת ה'תשפ"ד • 17:08, 1 בינואר 2024 (IST)
שמחים לראותך!
איתנו. פעיל (חוץ ממפעיל). מחכים ליותר... ~ תכליתי • שיחה • כ"ז בטבת ה'תשפ"ד 23:13 (IDT) 23:13, 7 בינואר 2024 (IST)
תעביר את זה הלאה
איך • שיחה ~ מייל • כ"ח בטבת ה'תשפ"ד. 15:47, 9 בינואר 2024 (IST)
כוכב בשבילך!
| הכוכב המקורי | |
| היי מקוה.
נראה לי שגם לבירוקרט/מפעיל/מייבא/עורך אספקלריה/עורך ממשק/בודק תמונות/מפתח על וכו' מגיע מידי פעם פידבק, קח כוס מים כי זה הולך להיות ארוך... תודה ענקית על זמינות קבועה וטיפול יסודי בכל הנצרך(...). הייתי מגדיר אותך כהתורם למכלול, אבל אתה לא תורם למכלול, אתה המכלול עצמו. אין שום ענף במכלול שאתה לא מקדם, לפני הקלעים ומאחוריהם, והכל במקצועיות רבה, בשיקול דעת נבון, ובעבודת צוות מעל ומעבר. "שומרים הפקד לעירך כל היום וכל הלילה" באמת כבוד נוחות וכיף לעבוד לצידך. תודה . אפרון (שיחה) 10:33, 26 בינואר 2024 (IST) |
- אפרון
תודה רבה! מקוה • שיחה • ט"ז בשבט ה'תשפ"ד 10:35 (IDT) - רק ניצלתי הזדמנות שאני ואתה לבד כאן...😉 אפרון (שיחה) 10:41, 26 בינואר 2024 (IST)
בקשר לתמונה
שלום קיבלתי את תגובתך על התמונה זהו קובץ שלא העליתי אלא היה קיים במכלול ובטעות לחצתי על כפתור העלאה אדרבה אשמח לשינוי העניין תודה רבה על תשומת הלב. ישר כח.
כוכב איכותי!
| כוכב איכותי | |
| על פועלך הרבים! מחכה בבית (שיחה) 12:44, 26 בינואר 2024 (IST) |
בקשר לעריכה זו, ראשית הבקשה היתה על חסימה מוצדקת, אני למדתי את כללי התנהגות בין העורכים ושם כתוב שאסור לדבר בצורה לא מכבדת למכלולאי, והעובר על הכללים שם נחסם, שנית איפה צויין כלל שהמבקש חסימה לא מוצדקת נחסם? ~ תכליתי • שיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד 17:19 (IDT) 17:19, 12 בפברואר 2024 (IST)
- אם יש לך בעיה אישית עם משתמש כלשהו, למה להפוך את זה לפרוצדורה שלמה? תתכתב איתו במייל, ותסדירו את זה ביניכם. עמנואל (שיחה) 14:51, 29 בפברואר 2024 (IST)
- @עמנואל, מה נזכרת? ולמה להתערב בנושאים שלא קשורים אליך? ~ תכליתי • שיחה • כ' באדר א' ה'תשפ"ד 17:40 (IDT) 17:40, 29 בפברואר 2024 (IST)
- כיון שלא חתמת, אי אפשר לדעת מתי הגבת.
לידיעתך: כל התוכן המוצג כאן באתר הינו נחלת הכלל, ואם אדם רוצה לנהל שיחה אישית - הוא עושה זאת במייל. כל דפי השיחה במכלול מלאים בתגובות של כל מיני אנשים, בכל מיני נושאים. אתה מספיק זמן כאן, ולא נראה לי שצריך לכתוב לך את זה. (אולי כן?) עמנואל (שיחה) 17:53, 29 בפברואר 2024 (IST)- @עמנואל הוא חתם, זה לא הוצג לך. אפשר להגיב לכל דבר אבל אין טעם לעורר מדנים ישנים. מוטי ~ שיחה • כ"א באדר א' ה'תשפ"ד • 20:07, 29 בפברואר 2024 (IST)
- כיון שלא חתמת, אי אפשר לדעת מתי הגבת.
עצי ההקדש
בענין התבנית ששמת בעצי המערכה ושאלת אם זה ערך בענין עצי המערכה או בעצים
הנני להזכיר ששם הערך הוא עצי המקדש
וכבר דנתי על נושא השם בשעת העריכה
ואמרו לי אין לך מה לדאוג שאפשר לשנות אחרי כן ולא ביארו לי איך משנים כי זה מסובך לשנות למי שלא מתמחה בענין
נמצא בזה
שהערך עוסק בעצים
ומבאר איך היו מכינים את העצים ומה היו עושים אתם וזה סידור המערכה
משך חכמה (שיחה) 20:17, 29 בפברואר 2024 (IST)
הודעה על שינוי שם
הייתי שמח אם הייתה מידע אותי על השינוי בשמי - לא הבנתי למה אני לא מצליח להיכנס ―הרב שבי"ב (שיחה | תרומות) לא חתם .
- @הרב שבי"ב אני משער שהייתה אמורה להישלח הודעה אוטומטית במייל, הוא מעודכן באתר? מוטי ~ שיחה • כ"ו באדר א' ה'תשפ"ד • 18:14, 6 במרץ 2024 (IST)
דף שיחה לאחר שינוי שם
דבר ראשון תודה על שינוי שמי דבר שני יש אפשרות להעביר גם את דף השיחה שלי לשם החדש? אלי נדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 08:59, 22 במרץ 2024 (IST)
שלום וברכה
אני חושב שבערך פירות ים לא אמורים להופיע קישורים לאתרי מתכונים. ―שר שלום (שיחה | תרומות) לא חתם
חיתוך תמונה ישירות מתוך ערך
כיצד ניתן לחתוך תמונה מסוימת מתוך ערך? עמנואל (שיחה) 00:43, 1 באפריל 2024 (IDT)
- לא הבנתי השאלה. אתה רוצה לדעת איך חותכים תמונה? מקוה • שיחה • כ"ב באדר ב' ה'תשפ"ד 05:36 (IDT)
- אני שואל האם הדרך היחידה היא להוריד את התמונה למחשב, לחתוך אותה ולהעלות אותה כקובץ חדש, תחת רישיון "יצירה נגזרת", או שאפשר לחתוך גם בממשק העריכה במכלול באיזה קיצור דרך עמנואל (שיחה) 14:25, 1 באפריל 2024 (IDT)
- אין בממשק של המכלול. יש בממשק של ויקימדיה, או באתר שלי (מיועד ספיציפית לעריכה של כמות גדולה של תמונות כחלק מפרויקט הסינון, ומצריך הרשאה מיוחדת) אם מדובר בתמונה שקיימת בויקימדיה עדיף לעשות שם. בכל מקרה רשיון יצירה נגזרת מיועד רק לעריכות כמותיות. מקוה • שיחה • כ"ב באדר ב' ה'תשפ"ד 14:40 (IDT)
- נתת לי הרשאה לפרוייקט הסינון, אבל איני יודע כיצד למצוא שם תמונה מסוימת. עמנואל (שיחה) 14:54, 1 באפריל 2024 (IDT)
- כאן. נ.ב. הייתי מצפה שתדע על הזחה. מקוה • שיחה • כ"ב באדר ב' ה'תשפ"ד 17:12 (IDT)
- אני מגיב עם סקריפט 11 עמנואל (שיחה) 22:16, 1 באפריל 2024 (IDT)
- כתוב שאין לי הרשאה לכך עמנואל (שיחה) 22:18, 1 באפריל 2024 (IDT)
- ניסית להיכנס לחשבון? מקוה • שיחה • כ"ג באדר ב' ה'תשפ"ד 02:35 (IDT)
- נכנסתי, הוא נותן לי לסנן דרך הלשונית "תמונות" אבל שם הוא בוחר תמונות אקראית, וכשאני נכנס דרך הקישור שנתת הוא כותב "שגיאת הרשאה" עמנואל (שיחה) 17:12, 2 באפריל 2024 (IDT)
- כתוב שאין לי הרשאה לכך עמנואל (שיחה) 22:18, 1 באפריל 2024 (IDT)
- אני מגיב עם סקריפט 11 עמנואל (שיחה) 22:16, 1 באפריל 2024 (IDT)
- כאן. נ.ב. הייתי מצפה שתדע על הזחה. מקוה • שיחה • כ"ב באדר ב' ה'תשפ"ד 17:12 (IDT)
- נתת לי הרשאה לפרוייקט הסינון, אבל איני יודע כיצד למצוא שם תמונה מסוימת. עמנואל (שיחה) 14:54, 1 באפריל 2024 (IDT)
- אין בממשק של המכלול. יש בממשק של ויקימדיה, או באתר שלי (מיועד ספיציפית לעריכה של כמות גדולה של תמונות כחלק מפרויקט הסינון, ומצריך הרשאה מיוחדת) אם מדובר בתמונה שקיימת בויקימדיה עדיף לעשות שם. בכל מקרה רשיון יצירה נגזרת מיועד רק לעריכות כמותיות. מקוה • שיחה • כ"ב באדר ב' ה'תשפ"ד 14:40 (IDT)
- אני שואל האם הדרך היחידה היא להוריד את התמונה למחשב, לחתוך אותה ולהעלות אותה כקובץ חדש, תחת רישיון "יצירה נגזרת", או שאפשר לחתוך גם בממשק העריכה במכלול באיזה קיצור דרך עמנואל (שיחה) 14:25, 1 באפריל 2024 (IDT)
ניסוי
ניסוי בוט מקוה (שיחה) 18:38, 11 באפריל 2024 (IDT)
- הועבר לדף שיחת משתמש:הגדה של פסח#הרב דוד טברסקי (ירושלים)
קיבלת כוכב!
| כוכב המפעילים | |
| פשוטו כמשמעו "מפעיל המכלול". |
סקריפט טעינת הסרה
לא נוסף לי הכפתור המאפשר לחסום תמונות עמנואל (שיחה) 19:32, 17 באפריל 2024 (IDT)
- @עמנואל הייתה לך תקלדה, צריך לכתוב
importScriptעם S גדולה. תקנתי, מקווה שמוסכם עליך. מוטי ~ שיחה • י' בניסן ה'תשפ"ד • 00:00, 18 באפריל 2024 (IDT) - מה השאלה... עמנואל (שיחה) 12:34, 18 באפריל 2024 (IDT)
אתר סינון התמונות
שלום מקוה,
נרשמתי עכשיו לאתר סינון התמונות, ואשמח להצטרף לצוות סינון התמונות.
שם המשתמש שלי באתר: נריה
תודה! נריה (שיחה) 13:30, 30 באפריל 2024 (IDT)
- בעיקרון אני בעד, תוך כדי הבנת ולמידת הכללים, אגב, Neriah מומלץ באמת לבקש החלפת שם לעברית מ-Neriah ל-נריה בדף המיועד לכך מאחר וכיום לא נהוג שמות משתמש באנגלית, וזה מקשה על התיוג שלך, תודה וקיץ בריא, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ב בניסן ה'תשפ"ד > 16:11, 30 באפריל 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, אני יצרתי את הקטגוריה. ~ תכליתי • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד 12:09 (IDT) 12:09, 6 במאי 2024 (IDT)
- היתה קיימת בויקי 4 חודשים לפני כן... מקוה • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד 12:11 (IDT)
- אבל הוא לא הועלתה משם, אלא אני יצרתיה במכלול. בכהאי גוונא לא מייחסים אותה ליצירת המכלול? ~ תכליתי • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד 12:16 (IDT) 12:16, 6 במאי 2024 (IDT)
- מה גם שכשיצרתי אותה היה אמור להופיע לי שזה בוויקי ולמה זה לא הופיע ולא עלה משם? כמו שלאחרונה רציתי ליצור קטגוריה:בוגרי ישיבת בית מדרש עליון ושכרציתי ליצור זה יובא מוויקי, למה אז זה לא קרה? ~ תכליתי • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד 12:20 (IDT) 12:20, 6 במאי 2024 (IDT)
- כל הקטגוריה הזו היא חסרת משמעות ברמת העיקרון. (בעיקרון אין משמעות לקטגוריה כדף, זה רק הערכים שמקוטלגים בה). אבל ודאי שאין מקום בקטגוריה זו לקטגוריה רק בגלל שמשתמש מקומי לחץ על שמירת שינויים בלי להשתמש בפונקציית הייבוא... מקוה • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד 12:39 (IDT)
- למה חסרת משמעות? מה שונה מקטגוריה:ירושלים: אדמו"רים למשל?
אם הפונקצייה היתה קיימת הייתי ללא ספק מייבא, כמו שעשיתי לא פעם ולא פעמיים, כנראה זה לא עבד אז. ~ תכליתי • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד 12:46 (IDT) 12:46, 6 במאי 2024 (IDT)- א. אשמח אם תקפיד על הזחה זה יקל קצת על לקרוא את התוכן. ב. כשכתבתי חסרת משמעות דברתי על הקטגוריה של קטגוריות שנוצרו במכלול.מקוה • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד 12:50 (IDT)
- אני לא משתמש בקוד מקור, יש לי את הסקריפט שמראה לי את הדפי שיחה כישנים, ובזה לא מזיחים, רגיל זה עושה לבד הזחה, לא יודע. ~ תכליתי • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד 12:54 (IDT) 12:54, 6 במאי 2024 (IDT)
- @מוטי, למה זה ללא הזחה כרגיל? ~ תכליתי • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד 12:55 (IDT) 12:55, 6 במאי 2024 (IDT)
- כי הגבת לנושא ולא לתגובה מעליך שבה לא הופיעה אפשרות תגובה כי החתימה כוללת רק תאריך עברי. מוטי ~ שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד • 13:35, 6 במאי 2024 (IDT)
- @מוטי, למה זה ללא הזחה כרגיל? ~ תכליתי • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד 12:55 (IDT) 12:55, 6 במאי 2024 (IDT)
- אני לא משתמש בקוד מקור, יש לי את הסקריפט שמראה לי את הדפי שיחה כישנים, ובזה לא מזיחים, רגיל זה עושה לבד הזחה, לא יודע. ~ תכליתי • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד 12:54 (IDT) 12:54, 6 במאי 2024 (IDT)
- א. אשמח אם תקפיד על הזחה זה יקל קצת על לקרוא את התוכן. ב. כשכתבתי חסרת משמעות דברתי על הקטגוריה של קטגוריות שנוצרו במכלול.מקוה • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד 12:50 (IDT)
- למה חסרת משמעות? מה שונה מקטגוריה:ירושלים: אדמו"רים למשל?
- כל הקטגוריה הזו היא חסרת משמעות ברמת העיקרון. (בעיקרון אין משמעות לקטגוריה כדף, זה רק הערכים שמקוטלגים בה). אבל ודאי שאין מקום בקטגוריה זו לקטגוריה רק בגלל שמשתמש מקומי לחץ על שמירת שינויים בלי להשתמש בפונקציית הייבוא... מקוה • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד 12:39 (IDT)
- מה גם שכשיצרתי אותה היה אמור להופיע לי שזה בוויקי ולמה זה לא הופיע ולא עלה משם? כמו שלאחרונה רציתי ליצור קטגוריה:בוגרי ישיבת בית מדרש עליון ושכרציתי ליצור זה יובא מוויקי, למה אז זה לא קרה? ~ תכליתי • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד 12:20 (IDT) 12:20, 6 במאי 2024 (IDT)
- אבל הוא לא הועלתה משם, אלא אני יצרתיה במכלול. בכהאי גוונא לא מייחסים אותה ליצירת המכלול? ~ תכליתי • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד 12:16 (IDT) 12:16, 6 במאי 2024 (IDT)
סינון תוכן
כאן יש מילים בלתי ראויות, שמן הצורך לסננן. תודה. מחשבה ומוסר (שיחה) 13:13, 7 במאי 2024 (IDT)
- אולי שינוי שם המשתמש יפתור את הבעיה... עמנואל (שיחה) 13:15, 7 במאי 2024 (IDT)
תודה על ההגנה. אך נשמט תוכן שהיה עם מקור שעל זה אין מלחמה וזה הוסר על ידי משתמש ללא שום נימוק. מה גם שעל שאר התוכן אין הצדקה להסרה כיון שלא הוצב תבנית דרוש מקור.
אשמח אם תשחזר לכל הפחות את התוכן עם המקור. תודה רבה. ~ תכליתי • שיחה • ה' באייר ה'תשפ"ד 13:12 (IDT) 13:12, 13 במאי 2024 (IDT)
- מצטער כל דבר שהוא לא מהגרסה יציבה יכנס אמור להיכנס רק בהסכמת הצדדים. הדיון על כך אמור להתנהל בדף השיחה, ואינני מהוה צד לכך. מקוה • שיחה • ו' באייר ה'תשפ"ד 22:52 (IDT)
- אגב, רבי @מקוה, נראה ששיחזרת בטעות לגרסה שלפני הגרסה היציבה. לתשומת לב.
מחשבה ומוסר (שיחה) 00:36, 14 במאי 2024 (IDT)
כוכב לבלתי נראה!
| כוכב בלתי נראה | |
| למי שעובד כל הזמן, מה שרואים ומה שלא... |
מדליית ברונזה עבורך!
| ניכרת עבוד ארוכת טווח, חזון ונחישות עד השגת המטרה,
שאפו, חיילך לאורייתא. מר שושני (שיחה) 14:21, 21 במאי 2024 (IDT) |
לראות גם את הסמליל בקישור
בס"ד שלו' וברכה, אודה לכב' אם יוסיף בבקשה את הלוגו בעת שעולים על קישור קרן הצלה. תודה מראש ! בכבוד רב טהרת הקודש (שיחה) 02:11, 23 במאי 2024 (IDT)
שמחתי לעזור
אבל אולי תוכל להסביר לי את פשר בקשה זו ואולם חי אני • שיחה • כ' באייר ה'תשפ"ד 09:10, 28 במאי 2024 (IDT)
- כשאני נתקל בערכים שאין לי זמן לעשות שמירת עריכות מקומיות אני מבקש שיעדכנו מי שיש לו זמן. אני מבקש די נפוץ בדף הזה... מקוה • שיחה • כ' באייר ה'תשפ"ד 10:05 (IDT)
החתימה שלך
יש משהו שונה בחתימה שלך. א' אין קישור "תגובה" אחריה כמו בחתימות שאר המכלולאים, ב' לא מקבלים הודעה על כך שהגבת בנושא. יש סיבה לכך? למאי נ"מ • שיחה • כ' באייר ה'תשפ"ד (IDT) 19:47, 28 במאי 2024 (IDT)
- יכול להיות שתי אפשרויות. א. אין לי את ההרחבה הזאת מופעל אצלי (לא נראה לי קשור). ב. אני חותם באמצעות 3 טילדות בשביל לשים רק תאריך עברי... וזה כנראה מה שגורם לכך. מקוה • שיחה • כ"א באייר ה'תשפ"ד 19:48 (IDT)
- מעניין. ותיוג משתמשים אחרים כן עובד אם חותמים רק ב-3 טילדות? למאי נ"מ • שיחה • כ' באייר ה'תשפ"ד (IDT) 19:55, 28 במאי 2024 (IDT)
- לחלוטין מקוה • שיחה • כ"א באייר ה'תשפ"ד 19:58 (IDT)
- כבר כתבתי בעבר, הסקריפט/הרחבה מפענחים את מיקום התגובות לפי מבנה החתימה, הקוד שלהם לא כולל זיהוי של תאריך עברי. רוב המשתמשים כוללים גם את התאריך הלועזי, משא"כ מקוה שמקפיד גם על זה. נשמח, אם לאחר סיום הרחבת אספקלריה, יוכל בעה"ב להקדיש מספר דקות כדי לדחוף שם הצעת תיקון על בסיס קיים. מוטי ~ שיחה • כ"א באייר ה'תשפ"ד • 21:55, 28 במאי 2024 (IDT)
- לחלוטין מקוה • שיחה • כ"א באייר ה'תשפ"ד 19:58 (IDT)
- מעניין. ותיוג משתמשים אחרים כן עובד אם חותמים רק ב-3 טילדות? למאי נ"מ • שיחה • כ' באייר ה'תשפ"ד (IDT) 19:55, 28 במאי 2024 (IDT)
תמונה שפורסמה בגוגל מפות האם מורשת לפרסום במכלול
תמונה שפורסמה בגוגל מפות האם מורשת לפרסום במכלולאבריימלה מלמד (שיחה) 22:35, 29 במאי 2024 (IDT)
- אבריימלה מלמד אין להעלות למכלול בשום צורה תמונה שלא אתה בעצמך צילמת. מקוה • שיחה • כ"ב באייר ה'תשפ"ד 22:38 (IDT)
לגבי תמונה שתרמתי מעוניין למידע
העתי תמונה שאינה שלי אבקש להוריד אותה אני חושש לזכיות יוצרים תמונה קראתי את הכללים ויש בעיה עם תמונה זהאבריימלה מלמד (שיחה) 00:32, 3 ביוני 2024 (IDT)
איך אני מסיר תמונה שתרמתי לויקי והתברר לי שיש בזה הפרה של זכיות יוצרים
תרמתי תמוונה והתברר לי שיש בה הפרה של זכיות יוצרים איך אני מסיר אותה היה נכנסה לערך על האדמור מקליב וחבר הסביר לי שיש בה הפרה של זכיות יוצרים אני מעונין להסיר אותה מהשרת של המכלול אבריימלה מלמד (שיחה) 00:59, 3 ביוני 2024 (IDT)
תמונה
שלום רב, לגבי התמונה של הרב יצחק יוסף שהעליתי למכלול, זו תמונה שלי אני היוצרים שלה (צילום עריכה וכו') והעליתי אותה לתועלת הציבור
הפסקת ויקי עבורך!
| על מאמץ כביר לקידום המכלול. 🫡 מוטי ~ שיחה • כ"ט באייר ה'תשפ"ד • 12:50, 6 ביוני 2024 (IDT) |
- מצטרף לתודה! איך • שיחה ~ מייל • כ"ט באייר ה'תשפ"ד. 12:55, 6 ביוני 2024 (IDT)
- למען הבהירות, לא שלחתי מדליה או כוכב כי לא מצאתי מתאים, אולי יאות מישהו ליצור כוכב אספקלריה לאיש הטכני וגם זה לא מכסה את תרומתך הכבירה. מוטי ~ שיחה • כ"ט באייר ה'תשפ"ד • 13:30, 6 ביוני 2024 (IDT)
- אתה ענק!! !! !! כל הכבוד!! (המסנן לא נתן לי יותר משנים צמודים...) אפרון (שיחה) 13:37, 6 ביוני 2024 (IDT)
הצדק איתך!
רק אחרי כמה דקות שמתי לב שזה לא המקום הנכון לבקשות כאלה...
איפה המקום הנכון?
אבקש ממי שיכול לבצע עריכה נרחבת לערכי אדריכלות, ובמיוחד גותיקה, שימחוק את כל תמונות הכנסייות שיש שם.אפילו המיני פורטל שיש לגותיקה הוא בעל אייקון של כנסיה. נא לתקן! תודה האדמו"ר ממלבורן 09:44, 9 ביוני 2024 (IDT) האדמו"ר ממלבורן 10:36, 9 ביוני 2024 (IDT)
הצטרפות למיזם סינון התמונות
יש לי חשבון בהמכלול על שם ספרותא ומשום מה אני לא מצליח לרשום אותו באתר שלך (אולי בגלל שהסיסמה לחשבון של המשתמש במכלול לא עומדת בקריטריונים של הסיסמה לאתר שלך. אם זה הבעיה אשמח לדעת מה לעשות) בכל מקרה אני מעוניין להשתתף במיזם סינון וייבוא התמונות שבת שלום--ספרותא (שיחה) 14:58, 28 ביוני 2024 (IDT)
- @ספרותא, כמדומה שצריך להרשם לאתר בנפרד. בכל אופן, יש לך גישה לאינטרנט בלי נטפרי? זה רלוונטי רק אם התשובה חיובית. שמש מרפא (שיחה) 16:37, 30 ביוני 2024 (IDT)
מיזם סינון תמונות
מזה כמה חודשים עוקב אנוכי אחר הדף של הסינון תמונות, ואינני רואה שהאחוזים מתעדכנים, אשמח אם תאמר לי האם המיזם מתקדם? מחכה לתשובה.איש אמת (שיחה) 19:43, 30 ביוני 2024 (IDT)
- האחוזים אינם מתעדכנים אוטומטית, אם כי חושבני שלא הייתה התקדמות דרמטית. כמובן שכל הזמן יש פעילות של בודקי התמונות היעילים (שרגא, מוקיר רבנן ונריה). לצד זאת עלו כיווני חשיבה נוספים שיבדקו בתקופה הקרובה בעז"ה. מוטי ~ שיחה • כ"ד בסיוון ה'תשפ"ד • 19:46, 30 ביוני 2024 (IDT)
עזרה בכתיבת ערך
מזומנים ―לשיטתו (שיחה | תרומות) לא חתם
- האם התכוונת לתכנית מזומנים שיש בגור?--אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ח בסיוון ה'תשפ"ד ~ 00:01, 4 ביולי 2024 (IDT)
- לא תייגת יואל נאמן • שיחה • כ"ח בסיוון ה'תשפ"ד 09:49 (IDT) 09:49, 4 ביולי 2024 (IDT)
- יואל נאמן צודק --אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ט בסיוון ה'תשפ"ד ~ 21:06, 4 ביולי 2024 (IDT)
- מה צריך לעשות ? לשיטתו (שיחה) 14:25, 7 ביולי 2024 (IDT)
- מה זה ל"תייג" ? לשיטתו (שיחה) 14:25, 7 ביולי 2024 (IDT)
- @לשיטתו עי' עזרה:תיוג.
- ולגוש"ע אפשר להתחיל לכתוב ערך בטיוטה ולבדוק בדף השיחה האם יש לו חשיבות (אני לא בטוח, אך ייתכן שיש לזה מקום בתוך הערך של חסידות גור.
- בהצלחה יואל נאמן • שיחה • א' בתמוז ה'תשפ"ד 16:08 (IDT) 16:08, 7 ביולי 2024 (IDT)
- מתנצל בפני מקוה רק עכשיו אני שם לב שהכל בדף שיחתו אתה מוזמן להעביר זאת למקום הראוי יואל נאמן • שיחה • א' בתמוז ה'תשפ"ד 16:12 (IDT) 16:12, 7 ביולי 2024 (IDT)
- יואל נאמן צודק --אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ט בסיוון ה'תשפ"ד ~ 21:06, 4 ביולי 2024 (IDT)
- לא תייגת יואל נאמן • שיחה • כ"ח בסיוון ה'תשפ"ד 09:49 (IDT) 09:49, 4 ביולי 2024 (IDT)
אבולוציה
- הועבר לדף שיחה:חתוליים#אבולוציה
תאריכים עבריים ולועזיים
כל פעם שרואים תאריך ללועזי צריך לשבור את הראש מתי זה יוצא בדיוק בעברי.
האם יש אפשרות שהמערכת תעשה שהמילה הראשונה בערך של כל שנה לועזית תהיה המקבילה שלה בעברית וכך כשיעמדו עליה יוכלו מיד לראות באיזו שנה מדובר מבלי להצטרך להיכנס לערך הספציפי של אותו שנה ולגלגל למטה עד שמוצאים את השנה העברית, זה מסובך, מתיש, ולוקח הרבה זמן,אבקש אם תוכל לבדוק אפשרות כזו. למשל שנת 1523 רפ''ב רפ''ג ורק אחרי שיופיעו מילים אלו יגיע ההסבר הארוך יותר של זוהי השנה ה 23 מתוך...
תודה ההיסטורון החרדי (שיחה) 20:55, 24 ביולי 2024 (IDT)
שינוי שם
תודה על היענות המהירה! בטעות לא הועבר גם שיחת משתמש:לעבעדיג/ארכיון מראש צורים (שיחה) 18:01, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
איחוד ערכים
לדעתי כדאי לאחד את הערכים שחוטי חוץ ו ריכוז ההקרבה במקום המקדש האם יש לי רשות לנסות לעשות זאת ? ד"ק (שיחה) 17:03, 6 בספטמבר 2024 (IDT)
- ד"ק בלי להתייחס לגוש"ע, לא ניתן לאחד ערך מכלולאי וערך ויקיפדי בגלל השינוי בין הרשיונות. מקוה • שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ד 21:38 (IDT)
עיכוב ערכים
מה נשמע יש פה כמות ערכים שהעלתי והם מתעכבים לטענת העורכים מרבי תיוגים למרות אין ממש בכך, והסברתי שהסיבה היא בגלל הלחץ שערכי יעלו וחזרתי בי מהתנהלות זו אבקש את טיפולך בענין תודה רבה אברמלה (שיחה) 23:49, 7 בספטמבר 2024 (IDT)
- תגובה של עמוס חדד לערכים שלי בגלל טעות אנוש פעם אחת! למורות התנצלותי ״אברמלה, הסברתי מדוע איני מטפל בערכים שכתבת.״ (ראה בדף שיחה של עמוס חדד) אברמלה (שיחה) 02:03, 8 בספטמבר 2024 (IDT)
- התנצלתי בפני מי שהיה צריך, ומבקש שיקדמו את הערכים בטיוטה, תודה רבה! אברמלה (שיחה) 02:54, 8 בספטמבר 2024 (IDT)
- מההודעות שלך בד"ש עמוס חדד, עושה רושם שעדיין לא הבנת את העובדה, שפנייה למישהו אחר באתר לא מחייבת אותו להגיב בטווח של מספר דקות (גם לא שעות). מוטי ~ שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ד • 12:26, 8 בספטמבר 2024 (IDT)
- @מוטי הבנתי מצוין תקרא הכל. אברמלה (שיחה) 12:27, 8 בספטמבר 2024 (IDT)
- @מוטי למה לך להגן על דברים לא נכונים, כל כוונתי היתה לעלות כמה ערכים אני חדש פה לא הכרתי את המערכת ועשית טעות או שתים התנצלתי מה עכשיו ? אברמלה (שיחה) 12:29, 8 בספטמבר 2024 (IDT)
- @מוטי הבנתי מצוין תקרא הכל. אברמלה (שיחה) 12:27, 8 בספטמבר 2024 (IDT)
רבי שלמה ברמן
אם הוא ר"מ, מדוע בערך עצמו כתוב עליו מראשי ישיבת פוניבז'? אין לי בעיה שתתקן אבל שים לב לכל הפרטים. לא סתם ערכתי את זה פעם נוספת. אם אתה רוצה אפשר לכתוב עליו ר"מ גם בערך. אגב, בתמונה של המצבה כתוב עליו מראשי ישיבת פוניבז.
שינוי שם משתמש
אני מעוניין לשנות את שם המשתמש שלי, אתה יכול לספר לי איך אני עושה את זה? תודה רבה מראש איבעיא להו (שיחה) 16:19, 13 באוקטובר 2024 (IDT)
- איבעיא להו ראה מכ:בלש מקוה • שיחה • י"ב בתשרי ה'תשפ"ה 23:58 (IDT)
- כן תודה כבר שמתי לב לזה ושלחתי לשם בקשה, אשמח אם תוכל להיענות תודה רבה איבעיא להו (שיחה) 00:30, 14 באוקטובר 2024 (IDT)
העלאת תמונה
שלחתי לחבר אני מקוה שבקרוב הוא ישלח לךבדרך אגב אם תוכל לאשר לי לערוך קישור מסויים בערך של האדמו"ר מויז'ניץ
כוכב בשבילך!
| הכוכב המקורי | |
| יש"כ גם אני משתמט כדעת רבותינו (שיחה) 16:37, 22 באוקטובר 2024 (IDT) |
עזרה דחופה
קח את הקישור של דף השיחה שלי, שיחת משתמש:הארי פוטר... מה אני עושה בשביל לתרום למכלול ושלא ימחקו לי ערכים, מה אני מוסיף שם ואיך אני מתחיל לכתוב ערכים על דברים שאין לי בהם יד? הארי פוטר... (שיחה) 00:01, 23 באוקטובר 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, לא שאתעקש על זה, אבל הסיבה לכך היא שראיתי כך ממש בהרבה ערכים כששם המשפחה נפוץ ומפורסם בכתב יידי ובשם הערך אי אפשר לכתוב באידיש, אז כותבים בסוגריים, אני אישית כתבתי כך בהרבה ערכים והם עברו את ניטורם של ספרא ושמש מרפא ואף פעם לא הוערתי על כך, וג"א ראיתי את ספרא נוהג כך כמה פעמים. ~ המלקט • שיחה • כ"ג בתשרי ה'תשפ"ה 14:27 (IDT) 14:27, 25 באוקטובר 2024 (IDT)
- לא יודע מה היה במקומות אחרים. במקרה הנוכחי זה מוסיף משהו? יש מישהו שבלי זה לא יידע הקשר בין רוזנברגר לראזענבערגער? מקוה • שיחה • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ה 04:35 (IDT)
פרטים הולמים לקטגוריה
הרב מקוה, מאחר שנוכחתי כי ראית לשחזר באבחה אחת את כלל ההרחבות שביצעתי בקטגוריה משפחות לעווי-בהר״ן-ויספיש בנימוק שאין זה המקום הראוי לאינפורמציה זו, אשמח אם תוכל לסייע לי בשיפור הערך על ידי שתאלפני בהגדרה ברורה לגבי סוג וטווח המידע שאמור, לפי דעתך ולפי המקובל במכלול, להיכלל בערך מסוג זה. שכן בצורתו הנוכחית הערך הוא דל, חסר וגם משובש. לפי דעתי ככל שיש מקום לקטגוריה זו, יש מקום להוספת מידע בסיסי אודות נושא ונשואי הקטגוריה. בפרט בערך על משפחות יהודיות, שהקורא בא כדי לדלות מידע גניאולוגי רחב יותר. תודה! קרנונא