שיחת תבנית:תנ"ך
ציון פרק או פסוק בלי שם הספר
עידו, יש איזו אפשרות טכנית שכשמציינים "ללא=ספר" או "ללא=פרק" תהיה ברירת המחדל בצורה הארוכה? נראה לי שכעת זה יוצר בעיה בהרבה מאוד ערכים. איש גלילי • שיחה • ט"ו בשבט ה'תשע"ח • 16:48, 31 בינואר 2018 (IST)
- אפשרות טכנית ודאי שיש, אני רק צריך ללמוד אותה (זה היה כמעט הצעד הראשון שלי בעריכת תבניות). לא נשמע מסובך. שלח לינק להיכן שלדעתך מבלבל, אני לא משוכנע שזה נדרש. עידו (שיחה) 17:30, 31 בינואר 2018 (IST)
- זה ידרוש עריכת התבנית מחדש. דוד (שיחה) 17:56, 31 בינואר 2018 (IST)
- פשוט כשמציינים רק פסוק בלי פרק מקובל לכתוב (שם פסוק ג') ולא (שם ג'). מסתבר שב"ללא=ספר" זה לא כל כך חשוב, אבל כן ב"ללא=פרק". איש גלילי • שיחה • ט"ז בשבט ה'תשע"ח • 18:03, 31 בינואר 2018 (IST)
- משמיטים את הפרק כאשר יודעים על איזה פרק מדובר. נניח לדוגמא ערך שנכתב על פרק פלוני בספר אלמוני. אז גם לא צריך את האריכות, הלא כן? עידו (שיחה) 18:18, 31 בינואר 2018 (IST)
- פשוט כשמציינים רק פסוק בלי פרק מקובל לכתוב (שם פסוק ג') ולא (שם ג'). מסתבר שב"ללא=ספר" זה לא כל כך חשוב, אבל כן ב"ללא=פרק". איש גלילי • שיחה • ט"ז בשבט ה'תשע"ח • 18:03, 31 בינואר 2018 (IST)
- זה ידרוש עריכת התבנית מחדש. דוד (שיחה) 17:56, 31 בינואר 2018 (IST)
איש גלילי, אפשר לשקול תמיד באריכות רק בחלק הפסוקים. מה דעתך? עידו (שיחה) 19:36, 31 בינואר 2018 (IST)
- לא הבנתי. איש גלילי • שיחה • ט"ז בשבט ה'תשע"ח • 23:23, 31 בינואר 2018 (IST)
- הכוונה הייתה שאפשר תמיד לציין "פסוק" (או "פסוקים") גם בברירת המחדל. אבל לא בטול שגם זה רעיון טוב. עידו (שיחה) 23:26, 31 בינואר 2018 (IST)
- הבנתי. לא נראה לי שזה טוב, זה נראה מאוד מוזר בראשית, כ"ח, פסוק ג'. רק אם זה אפשרי שזה יהיה רק כאשר אין לפניו ספר ופרק. איש גלילי • שיחה • ט"ז בשבט ה'תשע"ח • 23:28, 31 בינואר 2018 (IST)
- הכוונה הייתה שאפשר תמיד לציין "פסוק" (או "פסוקים") גם בברירת המחדל. אבל לא בטול שגם זה רעיון טוב. עידו (שיחה) 23:26, 31 בינואר 2018 (IST)
דוגמאות
מוטיאל או Men770, האם תוכלו לייבא לפה את הדוגמאות? תודה. קובץ:מישהו 2.png מישהו (שיחה) 11:13, 21 באוגוסט 2019 (IDT)
שיתופתא
מישהו נא להמיר את התבנית להפניה לשיתופתא--דוב פרח (שיחה) 16:22, 15 בנובמבר 2020 (IST)
הפניה למפרשים
גאון הירדן יש אפשרות שיהיה קישור ישיר למפרשי התנ"ך?-- הכל לטובה 😊 שיחה א' בטבת ה'תשפ"ב • 02:19, 5 בדצמבר 2021 (IST)
- זה כתב חידה? אם כן, לא הצלחתי לפתור. גאון הירדן (שיחה) 08:27, 5 בדצמבר 2021 (IST)
- @גאון הירדן @דויד או @אלף אלף, אפשרי? הכוונה לפרמטר מפרש, כמו ב{{בבלי}}.שמש מרפא (שיחה) 22:20, 21 בנובמבר 2022 (IST)
- טכנית זה אפשרי, זה תבנית קבועה של url המשתנה לפי מפרש וספר--א"א (שיחה) 23:02, 21 בנובמבר 2022 (IST)
- מה שאלף אלף אומר, הוא יודע . אני אין לי מושג. גאון הירדן (שיחה) 19:14, 22 בנובמבר 2022 (IST)
- לא שאלתי (ברור שזה אפשרי), ביקשתי... אולי @דויד יוכל להתפנות לזה? שמש מרפא (שיחה) 19:38, 22 בנובמבר 2022 (IST)
- בקישור לוויקיטקסט יהיה הדבר קל למדי. איסתרק (שיחה) 7:26, 23 בנובמבר 2022
- להבנתי הפרמטר ”מפרש” רק מכניס את שם המפרש עם קישור לערכו בלבד, מה שאומר שאפשר להוסיף ידנית לפני התבנית בתוך [[]]. אם זה מה שאתה רוצה, זה העתקבק קצר שאוכל לעשות זאת כנראה.-- הכל לטובה 😊 שיחה כ"ט בחשוון ה'תשפ"ג • 17:22, 23 בנובמבר 2022 (IST)
- הכל לטובה לא זה מה שהוא רצה, הוא רוצה קישור למפרש בשיתופתא. השאלה היא איזה מפרשים צריך, יש שם רשימה ארוכה. ב. באיזה תצוגה יש שם תצוגה שזה מופיע בצד ויש תצוגה של מפרשים בעמוד נפרד--בוט אלף אלף (שיחה) 17:26, 23 בנובמבר 2022 (IST)
- אלף אלף לא ממש הבנתי את סוף דבריך. אני מבין שזה מה שהוא רוצה, במיוחד אחרי שאני הוא אשר ביקשתי זאת לראשונה... ציינתי, שבתבנית בבלי אין שום חידוש בפרמטר הנ”ל והוא לא מקשר למקום אחר מלבד העמוד הנתון.-- הכל לטובה 😊 שיחה ל' בחשוון ה'תשפ"ג • 20:25, 23 בנובמבר 2022 (IST)
- כיוונתי לקישור למפרש, אבל גם פרמטר מפרש בלבד זה טוב, ואני לא בטוח שזה כ"כ פשוט. בכל אופן, אם מישהו יעשה זאת, גם ברוך יהיה. שמש מרפא (שיחה) 20:42, 23 בנובמבר 2022 (IST)
- אלף אלף לא ממש הבנתי את סוף דבריך. אני מבין שזה מה שהוא רוצה, במיוחד אחרי שאני הוא אשר ביקשתי זאת לראשונה... ציינתי, שבתבנית בבלי אין שום חידוש בפרמטר הנ”ל והוא לא מקשר למקום אחר מלבד העמוד הנתון.-- הכל לטובה 😊 שיחה ל' בחשוון ה'תשפ"ג • 20:25, 23 בנובמבר 2022 (IST)
- הכל לטובה לא זה מה שהוא רצה, הוא רוצה קישור למפרש בשיתופתא. השאלה היא איזה מפרשים צריך, יש שם רשימה ארוכה. ב. באיזה תצוגה יש שם תצוגה שזה מופיע בצד ויש תצוגה של מפרשים בעמוד נפרד--בוט אלף אלף (שיחה) 17:26, 23 בנובמבר 2022 (IST)
- להבנתי הפרמטר ”מפרש” רק מכניס את שם המפרש עם קישור לערכו בלבד, מה שאומר שאפשר להוסיף ידנית לפני התבנית בתוך [[]]. אם זה מה שאתה רוצה, זה העתקבק קצר שאוכל לעשות זאת כנראה.-- הכל לטובה 😊 שיחה כ"ט בחשוון ה'תשפ"ג • 17:22, 23 בנובמבר 2022 (IST)
- בקישור לוויקיטקסט יהיה הדבר קל למדי. איסתרק (שיחה) 7:26, 23 בנובמבר 2022
- לא שאלתי (ברור שזה אפשרי), ביקשתי... אולי @דויד יוכל להתפנות לזה? שמש מרפא (שיחה) 19:38, 22 בנובמבר 2022 (IST)
- מה שאלף אלף אומר, הוא יודע . אני אין לי מושג. גאון הירדן (שיחה) 19:14, 22 בנובמבר 2022 (IST)
- טכנית זה אפשרי, זה תבנית קבועה של url המשתנה לפי מפרש וספר--א"א (שיחה) 23:02, 21 בנובמבר 2022 (IST)
שמש מרפא הוספתי פרמטר מפרש כמו בתבנית בבלי. כפי שציינתי, זה לא נותן הרבה, רק קישור לערך המפרש. הכל לטובה 😊 שיחה ל' בחשוון ה'תשפ"ג • 01:01, 24 בנובמבר 2022 (IST)
- הבעיה היא, שאם לא מוסיפים את הפרמטר, יהיה כתוב "תנ"ך" בתחילת התבנית, לא הצלחתי לפתור זאת. אולי גאון הירדן יכול? בכל מקרה, אם לא אהבתם, אתם יכולים לבטל. הכל לטובה 😊 שיחה ל' בחשוון ה'תשפ"ג • 01:12, 24 בנובמבר 2022 (IST)
- ב"ה גם בעיה זו נפתרה בס"ד. הכל לטובה 😊 שיחה ל' בחשוון ה'תשפ"ג • 01:56, 24 בנובמבר 2022 (IST)
- שכוייח. בעלי הידע בתנ"ך: שימוש ב {{תנ"ך|יהושע|א|א|מפרש=רש"י}} יתן את התוצאה רש"י על ספר יהושע, פרק א', פסוק א', וכן הלאה לשאר המפרשים. שמש מרפא (שיחה) 02:01, 24 בנובמבר 2022 (IST)
- למה החלטת שעדיף "על"( בשונה מתבנית בבלי)? ואם כן, צריך להוריד את הפסיק.-- הכל לטובה 😊 שיחה ל' בחשוון ה'תשפ"ג • 02:06, 24 בנובמבר 2022 (IST)
- אבל בקישור למפרשים אחרים כגון אור החיים זה כן מקשר לערך ולפסוק עם רש"י, ולא לדברי המפרש עצמו. יש מה לעשות בנידון? ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • ד' באלול ה'תשפ"ג • 15:57, 21 באוגוסט 2023 (IDT)
- למה החלטת שעדיף "על"( בשונה מתבנית בבלי)? ואם כן, צריך להוריד את הפסיק.-- הכל לטובה 😊 שיחה ל' בחשוון ה'תשפ"ג • 02:06, 24 בנובמבר 2022 (IST)
- שכוייח. בעלי הידע בתנ"ך: שימוש ב {{תנ"ך|יהושע|א|א|מפרש=רש"י}} יתן את התוצאה רש"י על ספר יהושע, פרק א', פסוק א', וכן הלאה לשאר המפרשים. שמש מרפא (שיחה) 02:01, 24 בנובמבר 2022 (IST)
- ב"ה גם בעיה זו נפתרה בס"ד. הכל לטובה 😊 שיחה ל' בחשוון ה'תשפ"ג • 01:56, 24 בנובמבר 2022 (IST)
שינויים
@גאון הירדן. הפסיק אחרי הפרק בצורה הארוכה נראה מיותר, והקישור הכפול לפרק, ושוב לפסוק - גם. בטווח פסוקים הקישור לפסוק הסופי מיותר ג"כ (כלומר אין בו שום תועלת לקורא). עדיף לכאורה קישור אחד גדול פרק ג פסוק ד, פרק ג פסוק ד-ה. וכך גם בפרק ומשנה ב תבנית משנה, רמב"ם וש"ע. שוורמר (שיחה) 21:29, 17 בינואר 2023 (IST)
- מכלולאים פעילים דעתכם? שוורמר (שיחה) 21:31, 17 בינואר 2023 (IST)
- @איסתרק, @הכל לטובה: . גאון הירדן (שיחה) 21:39, 17 בינואר 2023 (IST)
- אני חושב שגם "ספר" מיותר. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 21:48, 17 בינואר 2023
- הפסיק מקובל בציון ביבליוגרפי. לדעתי יש תועלת לקישור לפסוק עצמו. מי שלא רוצה לקשר בצורה המלאה, יש איך לקצר את זה. ספרא - שיחה 22:34, 17 בינואר 2023 (IST)
- ספרא א. דומני ששוורמר מבקש להסיר את הקישור מהפרק, לא מהפסוק. ב. אך בברירת המחדל הקישור ארוך, ולרוב הפרמטר המקצר אינו מופיע. ומשתמשים חדשים רבים מכירים אותו. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 22:39, 17 בינואר 2023
- הכל אפשרי. באמת שאין שום משמעות לקישור הכפול, כי אין בשיתופתא אופציה להצגת פרק שלם, כך שהקישור לפרק הוא בעצם קישור לתחילתו. מוטי • שיחה • 22:42, 17 בינואר 2023 (IST)
- לא ממש הבנתי את הבעיה. יש קישור לפרק - למי שמעוניין לראות את כל הנושא, ולפסוק - למי שרוצה לראות את המקור המדויק. נכון שכיום זה לא קיים בשיתופתא, אבל לא מן הנמנע שזה יהיה ביום מן הימים. מלבד זאת, זה קצת סירבול טכני, כיון שהקישור לפרק נחוץ למקרה שפרמטר פסוק לא ממולא. הכל לטובה (שיחה) 23:23, 17 בינואר 2023 (IST)
- כרגע הקישור לפרק הוא מטעה, כי הוא מקשר רק ל-3 הפסוקים הראשונים. הצורך בו למקרה של קישור ללא פסוק הוא לא מדויק, כי אפשר להפריד בין שני המקרים, אבל זה מצריך שכתוב של חלק נרחב בתבנית. מוטי ~ שיחה • כ"ד בטבת ה'תשפ"ג • 23:32, 17 בינואר 2023 (IST)
- כפי שציינתי, זה סירבול טכני. היש מישהו שמוכן לקחת את המלאכה? אם לא, הדיון מיותר. הכל לטובה (שיחה) 09:53, 18 בינואר 2023 (IST)
- > יש קישור לפרק - למי שמעוניין לראות את כל הנושא
מלבד בערכים על היסטוריה ואישית מקראים, נדיר שהפרק יהיה ה"נושא" המבוקש. שוורמר (שיחה) 03:48, 18 בינואר 2023 (IST)
- כרגע הקישור לפרק הוא מטעה, כי הוא מקשר רק ל-3 הפסוקים הראשונים. הצורך בו למקרה של קישור ללא פסוק הוא לא מדויק, כי אפשר להפריד בין שני המקרים, אבל זה מצריך שכתוב של חלק נרחב בתבנית. מוטי ~ שיחה • כ"ד בטבת ה'תשפ"ג • 23:32, 17 בינואר 2023 (IST)
- לא ממש הבנתי את הבעיה. יש קישור לפרק - למי שמעוניין לראות את כל הנושא, ולפסוק - למי שרוצה לראות את המקור המדויק. נכון שכיום זה לא קיים בשיתופתא, אבל לא מן הנמנע שזה יהיה ביום מן הימים. מלבד זאת, זה קצת סירבול טכני, כיון שהקישור לפרק נחוץ למקרה שפרמטר פסוק לא ממולא. הכל לטובה (שיחה) 23:23, 17 בינואר 2023 (IST)
- @ספרא: לא כל כך מתמצא בציון ביבליוגרפי, אך דומני שזה נכון ביחידות גדולות יותר. פרק ופסוק זה כמעט כמו דף ועמוד. אישית אני חושב שזה נובע מהארכת הקיצור המוקבל "ג, ה", לפרק ג, פסוק ה". שוורמר (שיחה) 03:45, 18 בינואר 2023 (IST)
- סתם כך, לא נכון שאנו נדון על פרמטרים של תבניות, כששיתופתא עדיין בהרצה. ולא נכון שאנו נדון על שינויים בתבניות ללא בחינה כללית איך זה באתרים דומים. ענייני תבניות הם מורכבים ודורשים ניסיון רב. בויקיפדיה יש מספר עורכים שעוסקים רק בזה למעלה מעשור. צריך לבדוק איך הם רואים את זה. ספרא - שיחה 11:48, 18 בינואר 2023 (IST)
- שוורמר,
בוצע בס"ד חלקית, איחדתי קישור התבנית כמו שביקשת. --תנא קמא (שיחה) 01:50, 21 באוגוסט 2023 (IDT)
- שוורמר,
- סתם כך, לא נכון שאנו נדון על פרמטרים של תבניות, כששיתופתא עדיין בהרצה. ולא נכון שאנו נדון על שינויים בתבניות ללא בחינה כללית איך זה באתרים דומים. ענייני תבניות הם מורכבים ודורשים ניסיון רב. בויקיפדיה יש מספר עורכים שעוסקים רק בזה למעלה מעשור. צריך לבדוק איך הם רואים את זה. ספרא - שיחה 11:48, 18 בינואר 2023 (IST)
- הפסיק מקובל בציון ביבליוגרפי. לדעתי יש תועלת לקישור לפסוק עצמו. מי שלא רוצה לקשר בצורה המלאה, יש איך לקצר את זה. ספרא - שיחה 22:34, 17 בינואר 2023 (IST)
- אני חושב שגם "ספר" מיותר. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 21:48, 17 בינואר 2023
- @איסתרק, @הכל לטובה: . גאון הירדן (שיחה) 21:39, 17 בינואר 2023 (IST)
הפניה לאור החיים
עורכי ממשק/מפעילי מערכת, איך יכול להיות שכאשר ב"מפרש" מציינים לאור החיים, הקישור שיתקבל יהיה אכן לספה"ק אור החיים, אך המילים ייצבעו בצהוב, דהיינו הפניה לדף פירושונים אור החיים? ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • ד' באלול ה'תשפ"ג • 23:43, 20 באוגוסט 2023 (IDT)
- @נאר אמונה מה לא הגיוני? הקישור הפנימי והחיצוני הם צווי דינים. אגב, הפתרון הוא לכתוב אור החיים (ספר)|. מוטי ~ שיחה • ג' באלול ה'תשפ"ג • 23:57, 20 באוגוסט 2023 (IDT)
- נאר אמונה
תוקן בס"ד. מעכשיון אם יוזן "אור החיים" זה יתקשר אטומטי לאור החיים (ספר). --תנא קמא (שיחה) 01:47, 21 באוגוסט 2023 (IDT)
- תודה רבה. לגבי הצעתך, חשבתי על כך, אך חשבתי (אני לא מבין בתבניות) שזה מובנה להבין ולקשר לספר אור החיים רק אם אני כותב אור החיים, ואם לאחר מפרש=, אכתוב מילים שאינן מוגדרות, זה לא יקשר. ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • ד' באלול ה'תשפ"ג • 15:52, 21 באוגוסט 2023 (IDT)
- האבסורד שבכל זה הוא שהקישור למעשה כלל אינו מוביל אל האור החיים, אלא לשיתופתא חורש"י, יש מה ואיך לעשות בנידון? לקשר לאור החיים בתבנית ולא בקישור רגיל (העתקת קוד הקישור)? ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • ד' באלול ה'תשפ"ג • 15:52, 21 באוגוסט 2023 (IDT)
- @נאר אמונה לא הייתי מגדיר את זה אבסורד, על אף שאני סבור שבאמת מיותר להוסיף את הפרמטר. רק לתוספת הבהרה, יש בצד לשונית למפרשים שם יש אוה"ח. בקשר לשאלות הטכניות מתייג את @תנא קמא שיותר חזק ממני בתחום. מוטי ~ שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ג • 13:25, 22 באוגוסט 2023 (IDT)
- בצד של מה ואיפה? ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • ה' באלול ה'תשפ"ג • 13:43, 22 באוגוסט 2023 (IDT)
- כוונתו שבצד הימני בתורה בשיתופתא יש לשונית "מפרשים", שם יש את אור החיים. אבל כרצונך עשיתי עכשיו שאם הוזן אור החיים זה יקשר הישר לדף באור החיים בשיתופתא. אם זה נצרך לעוד מפרשים, אפשר בקל להוסיפם. --תנא קמא (שיחה) 15:43, 22 באוגוסט 2023 (IDT)
- תודה רבה. א. אני לא מבין הוא מתכוון, מה התועלת שיש לי מזה. ב. למה שלא כל דבר שיש בשיתופתא יהיה איזה קישור בדומה לקישור של {{ויקיפדיה}}, כגון שערי תשובה שנצרכתי הרבה בערך האחרון שבו אני עוסק, ואני צריך כל פעם להעתיק קישורים בשעה שהוא מצוי ו נגיש בשיתופתא. ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • ה' באלול ה'תשפ"ג • 16:31, 22 באוגוסט 2023 (IDT)
- נאר אמונה, אתה מתכוון שיעשו עכשיו מאות תבניות לכל ספר וספר שיש בשיתופתא? אני לא מבין את איך תבנית:ויקיפדיה מתערב בכאן. אגב, יש את התחילית שית: שמקשר לשיתופתא. למשל [[שית:Sha'arei_Teshuvah_on_Shulchan_Arukh,_Orach_Chayim/21]] כמו קישור פנימי, אם זה יעזור לך. --תנא קמא (שיחה) 16:47, 22 באוגוסט 2023 (IDT)
- תודה לזה התכוונתי. חיפשתי כמה פעמים תבנית:שיתופתא ולא מצאתי, מענין. בכל אופן, מה שצריך זה להעתיק את כל הכתוב למעלה בקישור? וזה עובד בתורה כמו כל תבנית רגילה-דהיינו {{שית:XXX}}? ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • ה' באלול ה'תשפ"ג • 17:03, 22 באוגוסט 2023 (IDT)
- כמו שכתבתי זה כמו קישור פנימי. [[שית:Sha'arei_Teshuvah_on_Shulchan_Arukh,_Orach_Chayim/21|סימן כ"א]] יתן תוצאה: סימן כ"א --תנא קמא (שיחה) 17:11, 22 באוגוסט 2023 (IDT)
- תודה לזה התכוונתי. חיפשתי כמה פעמים תבנית:שיתופתא ולא מצאתי, מענין. בכל אופן, מה שצריך זה להעתיק את כל הכתוב למעלה בקישור? וזה עובד בתורה כמו כל תבנית רגילה-דהיינו {{שית:XXX}}? ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • ה' באלול ה'תשפ"ג • 17:03, 22 באוגוסט 2023 (IDT)
- נאר אמונה, אתה מתכוון שיעשו עכשיו מאות תבניות לכל ספר וספר שיש בשיתופתא? אני לא מבין את איך תבנית:ויקיפדיה מתערב בכאן. אגב, יש את התחילית שית: שמקשר לשיתופתא. למשל [[שית:Sha'arei_Teshuvah_on_Shulchan_Arukh,_Orach_Chayim/21]] כמו קישור פנימי, אם זה יעזור לך. --תנא קמא (שיחה) 16:47, 22 באוגוסט 2023 (IDT)
- תודה רבה. א. אני לא מבין הוא מתכוון, מה התועלת שיש לי מזה. ב. למה שלא כל דבר שיש בשיתופתא יהיה איזה קישור בדומה לקישור של {{ויקיפדיה}}, כגון שערי תשובה שנצרכתי הרבה בערך האחרון שבו אני עוסק, ואני צריך כל פעם להעתיק קישורים בשעה שהוא מצוי ו נגיש בשיתופתא. ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • ה' באלול ה'תשפ"ג • 16:31, 22 באוגוסט 2023 (IDT)
- כוונתו שבצד הימני בתורה בשיתופתא יש לשונית "מפרשים", שם יש את אור החיים. אבל כרצונך עשיתי עכשיו שאם הוזן אור החיים זה יקשר הישר לדף באור החיים בשיתופתא. אם זה נצרך לעוד מפרשים, אפשר בקל להוסיפם. --תנא קמא (שיחה) 15:43, 22 באוגוסט 2023 (IDT)
- בצד של מה ואיפה? ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • ה' באלול ה'תשפ"ג • 13:43, 22 באוגוסט 2023 (IDT)
- @נאר אמונה לא הייתי מגדיר את זה אבסורד, על אף שאני סבור שבאמת מיותר להוסיף את הפרמטר. רק לתוספת הבהרה, יש בצד לשונית למפרשים שם יש אוה"ח. בקשר לשאלות הטכניות מתייג את @תנא קמא שיותר חזק ממני בתחום. מוטי ~ שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ג • 13:25, 22 באוגוסט 2023 (IDT)
- האבסורד שבכל זה הוא שהקישור למעשה כלל אינו מוביל אל האור החיים, אלא לשיתופתא חורש"י, יש מה ואיך לעשות בנידון? לקשר לאור החיים בתבנית ולא בקישור רגיל (העתקת קוד הקישור)? ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • ד' באלול ה'תשפ"ג • 15:52, 21 באוגוסט 2023 (IDT)
- תודה רבה. לגבי הצעתך, חשבתי על כך, אך חשבתי (אני לא מבין בתבניות) שזה מובנה להבין ולקשר לספר אור החיים רק אם אני כותב אור החיים, ואם לאחר מפרש=, אכתוב מילים שאינן מוגדרות, זה לא יקשר. ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • ד' באלול ה'תשפ"ג • 15:52, 21 באוגוסט 2023 (IDT)
- נאר אמונה
2 מפרשים
יש אפשרות להכניס 2 מפרשים בתבנית אחת? שוחר צדק (שיחה) 20:32, 13 בדצמבר 2023 (IST)
- לא. מוטי ~ שיחה • ב' בטבת ה'תשפ"ד • 22:31, 13 בדצמבר 2023 (IST)
- אז מה עושים כשרוצים לציין ל-2 מפרשים? שוחר צדק (שיחה) 00:43, 15 בדצמבר 2023 (IST)
- משתמשים בשתי תבניות, אפשר עם פרמטר ללא למשל
|ללא = ספר. מוטי ~ שיחה • ג' בטבת ה'תשפ"ד • 09:47, 15 בדצמבר 2023 (IST)- וזה בהכרח יוצא כך רש"י על ספר בראשית, פרק א', פסוק א' ורמב"ן על ספר בראשית, פרק א', פסוק א'? שוחר צדק (שיחה) 09:57, 15 בדצמבר 2023 (IST)
- אני רואה שפרמטר ללא, ראה אודותיו בדף התבנית משמיט גם את שם המפרש. מתייג את @תנא קמא אם יתפנה לטפל בזה, אם לא, אולי אני אטפל. זה אמור לצאת רמב"ן פרק א' פסוק א' או רמב"ן פסוק א' בהתאם למה שהוזן שם. מוטי ~ שיחה • ג' בטבת ה'תשפ"ד • 10:03, 15 בדצמבר 2023 (IST)
- מקווה שאסתדר. תודה רבה! שוחר צדק (שיחה) 10:23, 15 בדצמבר 2023 (IST)
- אין על מה. הטיפול בתבנית צריך להיעשות בכל מקרה לדעתי. מוטי ~ שיחה • ג' בטבת ה'תשפ"ד • 11:17, 15 בדצמבר 2023 (IST)
- למה בתבנית ויקיטקסט נשמט שם המקור [לדוגמה: בראשית רמז קלה]? שוחר צדק (שיחה) 11:22, 15 בדצמבר 2023 (IST)
- לא הבנתי ברור את השאלה, הזנת שם בפרמטר 1 ילקוט שמעוני ז"א זה מקשר לדף הראשי, ובפרמטר 2 הזנת את המיקום המדויק בעוד הפרמטר נועד לתצוגה. ממליץ להשתמש באשף התבניות מופיע מעל תיבת העריכה כזוג סוגריים מסולסלים כפול, זה מאד מקל את השימוש בתבניות בכל מקרה שמסתבכים, השימוש מתבצע ע"י בחירת הטקסט של התבנית (מספיק שם התבנית עם הסוגריים לפני ואחרי) או הצבת הסמן בתוך טקסט התבנית ולחיצה על הסמל. קצת גלשנו מעניין דף השיחה הנוכחי, להבא אשמח לעשות את זה בדף שיחתי או שיחתך. מוטי ~ שיחה • ג' בטבת ה'תשפ"ד • 11:30, 15 בדצמבר 2023 (IST)
- למה בתבנית ויקיטקסט נשמט שם המקור [לדוגמה: בראשית רמז קלה]? שוחר צדק (שיחה) 11:22, 15 בדצמבר 2023 (IST)
- אין על מה. הטיפול בתבנית צריך להיעשות בכל מקרה לדעתי. מוטי ~ שיחה • ג' בטבת ה'תשפ"ד • 11:17, 15 בדצמבר 2023 (IST)
- מקווה שאסתדר. תודה רבה! שוחר צדק (שיחה) 10:23, 15 בדצמבר 2023 (IST)
- אני רואה שפרמטר ללא, ראה אודותיו בדף התבנית משמיט גם את שם המפרש. מתייג את @תנא קמא אם יתפנה לטפל בזה, אם לא, אולי אני אטפל. זה אמור לצאת רמב"ן פרק א' פסוק א' או רמב"ן פסוק א' בהתאם למה שהוזן שם. מוטי ~ שיחה • ג' בטבת ה'תשפ"ד • 10:03, 15 בדצמבר 2023 (IST)
- וזה בהכרח יוצא כך רש"י על ספר בראשית, פרק א', פסוק א' ורמב"ן על ספר בראשית, פרק א', פסוק א'? שוחר צדק (שיחה) 09:57, 15 בדצמבר 2023 (IST)
- משתמשים בשתי תבניות, אפשר עם פרמטר ללא למשל
- אז מה עושים כשרוצים לציין ל-2 מפרשים? שוחר צדק (שיחה) 00:43, 15 בדצמבר 2023 (IST)
שילוב ללא + מפרש
@תנא קמא אני מתרשם שלא קיים, יש לך רצון לטפל בזה? מוטי ~ שיחה • כ"ג בטבת ה'תשפ"ד • 17:08, 4 בינואר 2024 (IST)
טופל כרצונך? תנא קמא (שיחה) 02:44, 5 בינואר 2024 (IST)
- פספסתי את התגובה. עושה רושם שכן אבל לא בדקתי לעומק. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ד • 23:30, 29 בינואר 2024 (IST)
- כן, זה עובד. שוחר צדק (שיחה) 23:35, 29 בינואר 2024 (IST)
- להבא תייג את @תנא קמא, הוא טיפל בזה ויישר כוחו. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ד • 23:37, 29 בינואר 2024 (IST)
- כן, זה עובד. שוחר צדק (שיחה) 23:35, 29 בינואר 2024 (IST)
- פספסתי את התגובה. עושה רושם שכן אבל לא בדקתי לעומק. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ד • 23:30, 29 בינואר 2024 (IST)
אלשיך
מוטי, כשמקשרים לאלשיך כך {{|תנ"ך|בראשית|א|א|מפרש=אלשיך}} זה מקשר לאלשיך. אודה לך אם תתקן. שוחר צדק (שיחה) 18:10, 29 בינואר 2024 (IST)
- @שוחר צדק הפכתי לקישור לתורת משה, נראה לך שעדיף שיופיע משהו אחר בתצוגה? אגב, בקוד שלך יש | מיותר בהתחלה. מוטי ~ שיחה • י"ט בשבט ה'תשפ"ד • 18:19, 29 בינואר 2024 (IST)
- אם אפשרי שבתצוגה יהיה כתוב אלשיך והקישור יהיה לתורת משה זה נראה לי יותר טוב. כתבתי | כדי שהתבנית לא תעבוד. שוחר צדק (שיחה) 20:02, 29 בינואר 2024 (IST)
- שיניתי. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ד • 23:29, 29 בינואר 2024 (IST)
- מוטי הקישור לאלשיך לא עובד, תוכל לטפל בזה? תודה. תהלים (שיחה) 15:36, 6 בפברואר 2024 (IST)
- @תהלים כלומר? מוטי ~ שיחה • כ"ז בשבט ה'תשפ"ד • 15:40, 6 בפברואר 2024 (IST)
- כשמקישים על הקישור לאלשיך (בתבנית תנך עם מפרש אלשיך על תהלים), לא מופיע הפירוש בצד ימין בשיתופתא, בשונה מבשאר המפרשים. תהלים (שיחה) 15:44, 6 בפברואר 2024 (IST)
- כנראה עדיין אין שם אלשיך על תהלים. מוטי ~ שיחה • כ"ז בשבט ה'תשפ"ד • 15:46, 6 בפברואר 2024 (IST)
- מוטי, בדקתי וגם על התורה זה לא עובד. לדוגמה אלשיך על ספר בראשית, פרק א', פסוק א'. שוחר צדק (שיחה) 15:50, 6 בפברואר 2024 (IST)
- מוטי יש בשיתופתא אלשיך על תהלים, עי' במפרשים בצד, אחרי הרד"ק נמצא אלשיך. תהלים (שיחה) 15:53, 6 בפברואר 2024 (IST)
- לא הבנתי, יש הבדל בין אלשיך לרש"י? אני לא רואה. אם כוונתכם לשנות את ההתנהגות של התבנית כך שזה יפתח את המפרש בסרגל הצד, זו בקשה אחרת, אשתדל לטפל בהינתן פנאי ופניות. מוטי ~ שיחה • כ"ז בשבט ה'תשפ"ד • 15:54, 6 בפברואר 2024 (IST)
- אכן זה בדיוק כוונתי, לשנות שזה יפתח את המפרש בסרגל הצד, ובדיוק כמו ברד"ק. תודה רבה. תהלים (שיחה) 15:59, 6 בפברואר 2024 (IST)
- תנא קמא מתייג גם אותך. תהלים (שיחה) 16:01, 6 בפברואר 2024 (IST)
בוצע בס"ד. תנא קמא (שיחה) 05:21, 7 בפברואר 2024 (IST)
- תנא קמא תודה רבה. תבורך מהשמיים. תהלים (שיחה) 08:59, 7 בפברואר 2024 (IST)
- תנא קמא מתייג גם אותך. תהלים (שיחה) 16:01, 6 בפברואר 2024 (IST)
- אכן זה בדיוק כוונתי, לשנות שזה יפתח את המפרש בסרגל הצד, ובדיוק כמו ברד"ק. תודה רבה. תהלים (שיחה) 15:59, 6 בפברואר 2024 (IST)
- מוטי, בדקתי וגם על התורה זה לא עובד. לדוגמה אלשיך על ספר בראשית, פרק א', פסוק א'. שוחר צדק (שיחה) 15:50, 6 בפברואר 2024 (IST)
- כנראה עדיין אין שם אלשיך על תהלים. מוטי ~ שיחה • כ"ז בשבט ה'תשפ"ד • 15:46, 6 בפברואר 2024 (IST)
- כשמקישים על הקישור לאלשיך (בתבנית תנך עם מפרש אלשיך על תהלים), לא מופיע הפירוש בצד ימין בשיתופתא, בשונה מבשאר המפרשים. תהלים (שיחה) 15:44, 6 בפברואר 2024 (IST)
- @תהלים כלומר? מוטי ~ שיחה • כ"ז בשבט ה'תשפ"ד • 15:40, 6 בפברואר 2024 (IST)
- מוטי הקישור לאלשיך לא עובד, תוכל לטפל בזה? תודה. תהלים (שיחה) 15:36, 6 בפברואר 2024 (IST)
- שיניתי. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ד • 23:29, 29 בינואר 2024 (IST)
- אם אפשרי שבתצוגה יהיה כתוב אלשיך והקישור יהיה לתורת משה זה נראה לי יותר טוב. כתבתי | כדי שהתבנית לא תעבוד. שוחר צדק (שיחה) 20:02, 29 בינואר 2024 (IST)
רס"ג
מוטי, למה הקישור לרס"ג לא עובד? ראה בטיוטה:מגורי יצחק בארץ פלישתים ביאור ד. שוחר צדק (שיחה) 20:04, 29 בינואר 2024 (IST)
- @שוחר צדק מה כוונך לא עובד, לא מקשר לפירוש? מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ד • 23:30, 29 בינואר 2024 (IST)
- כן. שוחר צדק (שיחה) 23:33, 29 בינואר 2024 (IST)
- אני צריך לבדוק האם אפשרי לקשר ישירות. מזמין את @תנא קמא להקדים אותי אם יחפוץ. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ד • 23:36, 29 בינואר 2024 (IST)
בוצע בס"ד. תנא קמא (שיחה) 05:22, 7 בפברואר 2024 (IST)
- אני צריך לבדוק האם אפשרי לקשר ישירות. מזמין את @תנא קמא להקדים אותי אם יחפוץ. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ד • 23:36, 29 בינואר 2024 (IST)
- כן. שוחר צדק (שיחה) 23:33, 29 בינואר 2024 (IST)
אברבנאל
@מוטי כשהפרמטר במפרש הוא אברבנאל בהערות שוליים הוא מפנה לדף פירושונים. מה עושים עם זה? מוקיר רבנן (שיחה) 11:56, 30 בינואר 2024 (IST)
טופל. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ד • 13:42, 30 בינואר 2024 (IST)
מזרחי
מוטי, כנ"ל באברבנאל ובאור החיים, מפנה לדף פירושונים. תודה. ידענו (שיחה) 12:26, 11 בפברואר 2024 (IST)
- @ידענו אפשר פרטים? (קישור לתורה/נ"ך). מוטי ~ שיחה • ב' באדר א' ה'תשפ"ד • 12:51, 11 בפברואר 2024 (IST)
- לתורה, (כתבתי "מזרחי", אבל אפשר לכתוב "הרא"ם" וזה בסדר(?)). ידענו (שיחה) 13:07, 11 בפברואר 2024 (IST)
- @ידענו נכון להרגע מזרחי אמור לקשר לדף המפרש בשיתופתא ואילו רא"ם לא, מקווה לטפל גם בפירושונים בהקדם. באור החיים ואברבנאל זה לא אמור לקשר לפירושונים, אם אתה מנסה וזה עדיין מקשר לפירושונים שים כאן את הדוגמה בה השתמשת. מוטי ~ שיחה • ב' באדר א' ה'תשפ"ד • 13:20, 11 בפברואר 2024 (IST)
- סליחה, התכוונתי שבאור החיים ואברבנאל זה קישר בעבר לפירושונים ותוקן על ידך ותנא קמא. להחזיר מזרחי?. ידענו (שיחה) 13:27, 11 בפברואר 2024 (IST)
- מה שנראה לך עדיף, אפשר להכליל גם את רא"ם בתבנית. מוטי ~ שיחה • ב' באדר א' ה'תשפ"ד • 13:28, 11 בפברואר 2024 (IST)
- בין כך ובין בך זה לא מקשר למפרש, השארתי הרא"ם. ידענו (שיחה) 13:37, 11 בפברואר 2024 (IST)
- מה שנראה לך עדיף, אפשר להכליל גם את רא"ם בתבנית. מוטי ~ שיחה • ב' באדר א' ה'תשפ"ד • 13:28, 11 בפברואר 2024 (IST)
- סליחה, התכוונתי שבאור החיים ואברבנאל זה קישר בעבר לפירושונים ותוקן על ידך ותנא קמא. להחזיר מזרחי?. ידענו (שיחה) 13:27, 11 בפברואר 2024 (IST)
- @ידענו נכון להרגע מזרחי אמור לקשר לדף המפרש בשיתופתא ואילו רא"ם לא, מקווה לטפל גם בפירושונים בהקדם. באור החיים ואברבנאל זה לא אמור לקשר לפירושונים, אם אתה מנסה וזה עדיין מקשר לפירושונים שים כאן את הדוגמה בה השתמשת. מוטי ~ שיחה • ב' באדר א' ה'תשפ"ד • 13:20, 11 בפברואר 2024 (IST)
- לתורה, (כתבתי "מזרחי", אבל אפשר לכתוב "הרא"ם" וזה בסדר(?)). ידענו (שיחה) 13:07, 11 בפברואר 2024 (IST)
באג
@תנא קמא ככל הנראה השינוי האחרון שיבש את התבנית גם בתצוגה וגם בקישור, בשימוש בפרמטר מפרש. אני משחזר עד לתיקון של מי שיבצע. מוטי ~ שיחה • ב' באדר א' ה'תשפ"ד • 13:17, 11 בפברואר 2024 (IST)
- לא רואה איפה משובש. בינתיים החזרתי, אנא תציין איפה אתה רואה באג. תנא קמא (שיחה) 01:33, 12 בפברואר 2024 (IST)
פרמטר ד"ה למפרש
אם אפשר להוסיף, כמו בתב:בבלי. @מוטי @תנא קמא למאי נ"מ • שיחה • ד' באב ה'תשפ"ד 18:41, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @למאי נ"מ נראה לי מיותר, כי אפשר לציין לרמת פסוק, מה שבד"כ מספיק ממוקד הכל לטובה (שיחה) 22:48, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- יכול להיות שבנ"ך זה כן יועיל, אם יש מתנגדים אפשר לפתוח דיון במכ:תב. אשמח שת"ק יוסיף זו תבנית קצת מורכבת שלא יצא לי לטפל בה. מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ד • 23:07, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- למה צריך פרמטר? אפשר להוסיף את הד"ה אחר התבנית. קודם שיטפלו ב-28 ערכים עם שגיאה בתבנית. תנא קמא (שיחה) 00:48, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה ואם יש כמה ד"ה לאותו פסוק, כמו בפירש"י על שירת הים לדוגמה? למאי נ"מ • שיחה • ה' באב ה'תשפ"ד 01:17, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
- @מוטי אין מקום להתנגדות, מי שלא רוצה שלא ישתמש, @טענתי שזה נראה לי עבודה מיותרת, כי הציון לפסוק הוא מספיק מדויק מבחינה זו שלא צריך קישור ישירות לד"ה, ואם יש הרבה טקסט בפסוק אפשר להוסיף אחרי התבנית מיקום מדויק כולל ד"ה, ואפילו אם זה בתחילתו או בסופו, לא לכל דבר צריך פרמטר מיוחד. אם מישהו רוצה לעבוד על זה בכל זאת הוא מוזמן. הכל לטובה (שיחה) 07:14, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
- אני סבור שיש מקום להתנגדות לשינוי בתבניות בשימוש רב, הן לא ארגז חול ולא לחינם יש עליהן הגנה. מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ד • 11:12, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
- @מוטי אין מקום להתנגדות, מי שלא רוצה שלא ישתמש, @טענתי שזה נראה לי עבודה מיותרת, כי הציון לפסוק הוא מספיק מדויק מבחינה זו שלא צריך קישור ישירות לד"ה, ואם יש הרבה טקסט בפסוק אפשר להוסיף אחרי התבנית מיקום מדויק כולל ד"ה, ואפילו אם זה בתחילתו או בסופו, לא לכל דבר צריך פרמטר מיוחד. אם מישהו רוצה לעבוד על זה בכל זאת הוא מוזמן. הכל לטובה (שיחה) 07:14, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
- יכול להיות שבנ"ך זה כן יועיל, אם יש מתנגדים אפשר לפתוח דיון במכ:תב. אשמח שת"ק יוסיף זו תבנית קצת מורכבת שלא יצא לי לטפל בה. מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ד • 23:07, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
הצעת שיפור
הפניה לפרק מפנה רק לחלק הראשון של הפרק. תראו לדוגמה מתוך הדף של התבנית - פרק קכ"א. נראה לי שכדאי לעשות שיפנה לפרק השלם. עוד שיפור אפשרי זה שיהיה אפשר להפנות מפסוק עד פסוק.
בעצם אני לא בטוח אם אתם הכתובת. יש כאן מי שיכול לעשות שינוי בממשק שיתופתא? תודה רבה •נעם1•💬•רימון הרמטית• י' בשבט ה'תשפ"ו • למניינם: 00:49, 28 בינואר 2026 (IST)
גור אריה
מפעילי מערכת בפרמטר גור אריה, נא לשנות את הקישור מגור אריה (ספר) לגור אריה (מהר"ל), תודה רבה שבלי הלקט • שיחה • ל' בשבט ה'תשפ"ו 22:02, 16 בפברואר 2026 (IST)
- למה שינית את ההפניה ללא דיון? לדעתי זו המשמעות הראשית שלה. מוטי ~ שיחה • ל' בשבט ה'תשפ"ו • 22:16, 16 בפברואר 2026 (IST)