לדלג לתוכן

שיחת משתמש:שמש מרפא/ארכיון 9

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת תלמיד חכמי הדור בנושא בקשה

גביע בשבילך!

גביע העולם
על עזרה בהמצאת חומרים מרחיבים במיוחד!

ועל עמידה אמיצה בחזית. לעבעדיג (שיחה) 12:44, 1 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

@לעבעדיג, תודה. פעילותך הפוריה והמלאת חדוות עשייה מעוררת השראה. מעריך. שמש מרפא (שיחה) 12:54, 1 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

ערכים חדשים

רבי יוסף מאיר פולק, אדמו"ר וצדיק שנהרג בשואה, בחיר תלמידי רבי אהרן ראטה וראש חבורתו בברגסז, נראה לי ערך יפה. אם אפשר. תודה ~ תכליתישיחה • י"ח באלול ה'תשפ"ג 14:30 (IDT) 14:30, 4 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

ובד"א רוצה להציע לך כבר לארכב, אתה קצת עמוס... ~ תכליתישיחה • י"ח באלול ה'תשפ"ג 14:31 (IDT) 14:31, 4 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
@תכליתי, הערך דורש שיפורי ניסוח. התחלתי, תמשיך בבקשה. שמש מרפא (שיחה) 16:08, 4 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
אני כתבתי את הטיוטה ואחר כמה ימים כתב תכליתי גם הוא ערך, שילבתי קצת ביניהם, אפשר לבדוק שוב בשניהם? ולמחוק את המיותר?
בתודה מראש. מוטלשיחה • י"ט באלול ה'תשפ"ג 22:39 (IDT) 22:39, 4 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
אני בתקופה מאד עמוסה, וכנראה לא אתפנה לערוך בעצמי. כפי שכתבתי בדף השיחה, מצב הערך לא טוב. שמש מרפא (שיחה) 00:09, 5 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
@מוטל, טופל, ראה הערתי בדף השיחה שם. שמש מרפא (שיחה) 20:20, 10 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
אשמח מאוד מאוד אם תוסיף לתבנית "ערכים חדשים" את רבי צבי הירש מורגנשטרן ורבי יוסף מאיר פולק, שני ערכים חשובים. ~ תכליתישיחה • כ"ז בתשרי ה'תשפ"ד 15:24 (IDT) 15:24, 12 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

חולדה הנביאה

בקשר לעריכה זו, למה בויקיפדיה הורידו? • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"א באלול ה'תשפ"ג • 15:58, 7 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

ביטול עריכה עם מקור ולגבי פירוש רש"י

ביטלת את עריכתי בדף פירוש רש"י על התורה, איני דן לגופו של ענין אלא אני הבאתי מקור מדברי הרב דביר והגרש"ז ברודא איך אפשר למחוק בהמכלול דבר עם מקור ?

האם מחיקתך מבוססת על מדיניות כלשהוא ?

לגופו של ענין לגבי ר"א באקרט ראה כאן

ובכללות לגבי פירוש רש"י עיי"ש הערה 6 ובסוף מאמרו שכיום רבים החוקרים אינם מסכימים עם נחמה ליבוביץ

וע"ע ישעיהו מאורי במאמרו הנ"ל וגם 'אגדות חלוקות' בפירוש רש"י למקרא", שנתון לחקר המקרא והמזרח הקדום 19 (2009), עמ' 155–207.

שם כותב שרש"י כוונתו "ואני לא באתי אלא לפשוטו של מקרא ולאגדה המיישבת דברי המקרא דבר דבור על אופניו"

היינו המתיישבת עם המקרא ולא המיישבת את המקרא - ודו"ק


הקניזי (שיחה) 14:19, 10 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

המאמר חסום לךי כרגע, בכ"א, זה דיון לדף השיחה של הערך. בהצלחה. שמש מרפא (שיחה) 14:40, 10 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
בכל אופן תענה לי על מדיניות המכלול לא לגבי גופו של ענין הקניזי (שיחה) 14:41, 10 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
הביטול שלי לווה בנימוק ענייני ומפורט, והוא תקין לחלוטין. אפשר לדון בדף השיחה ולהגיע להסכמות. שמש מרפא (שיחה) 14:49, 10 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
כוונתי לשאול שלפי הידוע לי אם אחד עורך עם מקור לא ניתן לבטל עריכתו, ולכן שאלתי אלא איך אתה שולל את המקור שהבאתי ומוחק אותו [הנימוק שלך היה בכללות לגבי פירוש רש"י ולא התייחסת כלל לדברי הרב דביר]
ובקיצור מה המדיניות של המכלול לביטול עריכה עם מקור אשמח להסבר זה ישמש אותי לא רק פה אלא בעריכות בעתיד הקניזי (שיחה) 16:48, 10 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
אני לא שולל את המקור, אני שולל את צורת הצגת הדברים שהיא לא מדוייקת ולא פרופורציונאלית, ולכן לא אובייקטיבית. מקור אינו מעניק חסינות מביטול, ממש לא. שמש מרפא (שיחה) 20:16, 10 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

נמצא אחד מהן קרוב או פסול

תוכל להוסיף לתבנית ערכים חדשים? • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"ד באלול ה'תשפ"ג • 17:46, 10 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

@טישיו? או @שרגא? • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"ו באלול ה'תשפ"ג • 18:52, 12 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
אאל"ט, זה קשור רק לדויד. טישיו (שיחה) 20:24, 12 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
לא משנה, בוצע בוצע כבר • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"ז באלול ה'תשפ"ג • 20:25, 12 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
לפרוטוקול, התבנית הזו מתוחזקת בעיקר על ידי שמש מרפא. אני אחראי על רשימת הערכים החדשים שמופיעים בניוזלטר של "כל המכלול". דויד (שיחה) כ"ז באלול ה'תשפ"ג 17:25 (IDT)

תבנית:ערכים חדשים

בקשר לעריכה זו, גם אין מוקדם ומאוחר בתורה ומיכל לא מכלולאיים • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"ו באלול ה'תשפ"ג • 19:44, 12 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

הם כן. שמש מרפא (שיחה) 19:44, 12 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
צודק, טעיתי • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"ו באלול ה'תשפ"ג • 19:45, 12 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

ערך י"ג מידות

תודה רבה על העריכה בערך זה. השקעתי היום הרבה על הוספות ותיקונים, וזה כותב לי שיש התנגשות עריכה, אין לי מושג מה צריך לעשות, ואני ממש חושש שהעבודה תלך לטמיון. אשמח אם תוכל לעזור לי, תודה רבה! הולך ישר (שיחה) 12:00, 27 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

@הולך ישר העתק את תוכן הערך כפי שהוא לאחר עריכתך, צא ממצב עריכה וחזור שוב לעריכה, אז תדביק את תוכן הערך כפי שערכת. את כל זה צריך לבצע במצב עריכת קוד מקור, אפשר לעבור לזה ממצב עריכה חזותית על ידי לחיצה על סימון העט בראש תיבת העריכה בצד שמאל. שים לב לא לדרוס את השינויים של שמש. מוטי ~ שיחה • י"ב בתשרי ה'תשפ"ד • 12:22, 27 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

בקשר להורדת תבנית המידע בדף עטר"ש לא הייתה כל כונה להוריד פשוט יש תמונה יותר מעודכנת וניסיתי להעלות אותה ואגב כך נמחקה התבנית אם אתה יכול להשים את התמונה בתוך התבנית תבורך

כוכב למבריק!

כוכב המבריקים
פשוט לא יכולתי להתאפק מרוב פליאה, אז אני כותב לך. איךשיחהכ' בתשרי ה'תשפ"ד. 22:07, 4 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

בקשת התנצלות + תמיהה

  1. ראשית כל אנא קבל את התנצלותי על כך שבטעות ערכתי לך את דף המשתמש שלך (אל דאגה שיניתי בחזרה)

2. אשמח לדעת למה מחקת את התמונות שהוספתי בערך גרודנא באר יעקב ואשמח גם שתראה לי מקור מדויק של הבעיה בכך.

בתודה "מקצוען על" מקצוען על (שיחה) 04:24, 8 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

עוד בעניין ערך זה אשמח גם לדעת מניין לך שלא מקובל לציין משגיחים קטנים? ועל כן עד שתענה לי תשובה המניחה את דעתי אחזיר לעת עתה את עריכתי. מקצוען על (שיחה) 04:29, 10 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

לתמונות אין קשר ישיר לישיבה ואין בהם צורך. זאת לי מנסיון של 4 שנים בעריכה במכלול. ראה גם כאן. שמש מרפא (שיחה) 05:53, 10 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

גם אם נסכים על הקטע מקקי"ם עדיין לא ברור בעליל העריכה החדשה:

א. מה המשמעות שהפרדת את הכותרת "רבני הישיבה" ושמת אותה בתוך פסים מוזרים??

ב. כתבת "לתמונות אין קשר ישיר לישיבה ואין בהם צורך זאת לי מנסיון של 4 שנים בעריכה במכלול" עיין פה שכן מקובל לשים תמונה של ביהמ"ד מבפנים.

ג. מחקת את הרחוב בו שוכנת הישיבה עיין פה שכן מקובל לציין את הרחוב.

מחכה לתשובה. אם לא אשמע ממך אחזיר בחזרה (אינני רוצה כמובן להיכנס למלחמת עריכה) מקצוען על (שיחה) 13:11, 10 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

לא צריך לפתוח נושא חדש על כל הודעה. קצת מגוחך מצדך להוכיח מעריכה בת שבוע, ובכל מקרה זה שמשהו לא מתאים מופיע בערך אחד זה לא אומר שהוא צריך להופיע בערך אחר. אם תחזיר את העריכה זו תהיה מלחמת עריכה, גם אם "אינך רוצה". שמש מרפא (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) 15:59, 10 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
תגובה: ולגופם של דברים לא הבאת לי מקור לכך שלא מציינים את הרחוב ואת תמונת ביהמ"ד מי אמר לך שזה "לא מתאים"?? מקצוען על (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

עופר כסיף

למה מחקת את ההתבטאות החמורה בערך של עופר כסיף במקרה גם בויקיפדיה צריך לכתוב את זה פשוט אין לי גישה לויקיפדייה BAM (שיחה) 20:16, 14 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

לאיש יש שפע התבטאויות חמורות, לא בטוח שכל שטות צריכה לקבל כאן במה, ובכל מקרה זה ידרס בעדכון הבא. שמש מרפא (שיחה) 13:20, 20 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

בקשה

שמח לראותך, אולי תתפנה לטיוטות טיוטה:אומר שירה (ואם יעבור אז בבקשה לעדכן בתבנית ערכים חדשים), טיוטה:הרב מאיר לוריא. ולעדכן בתבנית ערכים חדשים רבי יוסף מאיר פולק, רבי צבי הירש מורגנשטרן ורבי אורי מילר. זה פשוט עושה חשק לכתוב ערכים כשאתה רואה אותם בתבנית ערכים חדשים מתנוססים לתפארה. ייש"כ וסליחה על הנכסוס... ~ תכליתישיחה • א' בחשוון ה'תשפ"ד 22:24 (IDT) 22:24, 15 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

וגם רבי אשר שטיינמץ, אני כותב ערכים, אני מצפה שיראו אותם. תודה ~ תכליתישיחה • ג' בחשוון ה'תשפ"ד 18:08 (IDT) 18:08, 18 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
וייש"כ על העברת הערך הרב מאיר לוריא. ~ תכליתישיחה • ג' בחשוון ה'תשפ"ד 18:08 (IDT) 18:08, 18 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
אולי הגיע הזמן שאקבל את הרשאת בדוק, כדי שאוכל להוסיף בעצמי ערכים חדשים, כפי הכ' כאן: "מכלולאים שאינם בדוקי עריכות אוטומטית יכולים לפנות למשתמש:שמש מרפא בדף שיחתו לבקשת הוספת ערכים".
פשוט ביקשתי ולא נעניתי. ~ תכליתישיחה • ד' בחשוון ה'תשפ"ד 20:01 (IDT) 20:01, 18 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
@תכליתי, בוצע בס"ד בוצע בס"ד, לפני הוספה לתבנית אני מוודא שהם עונים על הקריטריונים (במיוחד כשמדובר בערכים שלא עברו דרך מכ:הדט), זה דורש מעט זמן. נ.ב.אם תוכל לתת כותרת לפסקה כאן. שמש מרפא (שיחה) 13:18, 20 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
ייש"כ. אשמח אם תוסיף את האחרים, כמובן אחרי בדיקתך. ~ תכליתישיחה • ז' בחשוון ה'תשפ"ד 15:17 (IDT) 15:17, 22 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

כוכב לכותב!

כוכב הכותבים
על העריכות והניסוחים בערך ירמיהו אלי נדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 14:07, 25 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

כוכב למנסח!

כוכב המנסחים
כל הכבוד על תרומותיך הרבות לניסוח בערך ירמיהו אלי נדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 14:32, 30 באוקטובר 2023 (IST)תגובה

פולמוס ההשתתפות בבחירות

בקשר לעריכה זו, תשמע. אני מכבד אותך ומעריך את העבודה שלך, תמיד. אבל זה לא חשוב ולא רלוונטי כעת. שתדע שהעריכה הזאת, הוא ממש לא חוקית, לא מוסרית ולא לענין. אתה ביטלת עריכות בהינף יד, עמל של מכלולאי שהוסיף כמות נכבדת של גדולי ישראל בולטים מאוד זצ"ל ושליט"א שדעותיהם מאוד חשובות ושוות משקל. לא אכנס איתך למלחמת עריכה ולא לויכוחי סרק. מחקת למשל את רבי הלל ליכטנשטיין, רבי רפאל בלום, הויחי יוסף, - מצד האוסרים. רבי ישראל מהוסיאטין - מצד המתירים. ועוד ועוד. תחשוב שוב, ועמוק, האם כל מה שהסרת זה מיותר, ומכל הצדדים. בתקוה להבנה. ~ תכליתישיחה • כ"ג בחשוון ה'תשפ"ד 21:06 (IDT) 21:06, 6 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

עריכה מקבילה בויקיפדיה

בוטלה לי עריכה, בנימוק שצריך לבקש עדכון מסודר.

אשמח לדעת האם מבחינת מדיניות יש מניעה כלשהי לבצע עריכות בוויקפדיה ופה במקביל? הבעיה הייתה שחשפתי בתקציר את העובדה שהתוכן נוסף גם בויקיפדיה?

קיבלתי אמנם תבנית welcome גנרית לדף שיחתי, אבל זה לא ממש עוזר להבין מהי המדיניות. מקצועי (שיחה) 15:02, 9 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

מקצועי המדיניות מופיעה בהמכלול:מעדכן. הסיבה למדיניות, מטבע הדברים עורך שרגיל לערוך בוויקיפדיה לא יהיה מודע להבדלים בסינון ובניסוח התוכן (וכן הבדלים טכניים של צורך במתן קרדיט ועוד).
במקרה עליו שאלת, מדובר בערך שנכתב במכלול ועדכון שלו מוויקיפדיה מאבד את הערך של תרומת יוצרו המקומי, במקרה כזה נדרש שיקול דעת של העורכים המקומיים כיצד לפעול, והעתקה שלו מוויקיפדיה ללא הבחנה לא מוצדקת. מוטי ~ שיחה • כ"ה בחשוון ה'תשפ"ד • 15:27, 9 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
מוטי סליחה אם זה היה נראה כמו נסיון לעקוף אותך. פניתי לשמש מרפא כי על פי ההיכרותי הדיגיטלית ציפיתי לקבל ממנו תשובה קונקרטית ומדויקת יותר ולא רק תבנית גנרית של ברוך הבא למכלול.
מעוניין להבין ברור מה הן גבולות הגזרה, האם יש מדיניות שאוסרת עלי להכניס תוכן במקביל? בהמכלול:מעדכן יש הנחיות כלליות למורשים (ומהם משתמע בעקיפין שלאחרים אסור לייבא), אין שום מדיניות לגבי הכנסת תוכן במקביל שבזה השאלה מתמקדת.
בשולי הדברים:
  1. מי שרגיל לערוך בווויקפדיה זה לא סותר את היכולת שלו בכתיבה חרדית ובוודאי שלא ניתן לקבוע אוטוטמטית שאינו מודע להבדלים בסינון ובניסוח התוכן והצורך במתן קרדיט, התוכן שהכנסתי הותאם למכלול ואם זה היה נעשה במספר עריכות בינוניות לולא חשיפת העובדה שהתוכן הוכנס גם לוויקיפדיה כנראה היה שורד.
  2. במקרים של עדכון קלאסי מויקיפדיה ברור לי שיש אספקטים של צנזור תכנים, מתן קדריט וכו.
    פה אין שום ענין כזה, מדובר על תוכן שאני היוצר הבלעדי שלו, נערך במחשב שלי והדבקתי אותו בויקיפדיה ופה במקביל תוך התאמות נדרשות. ההיסטוריה של הערך נשמרת גם ככה, לא דרסתי שם מידע מהותי שהיה קיים בערך ״ללא הבחנה״ אלא הרחבתי אותו עם תשומת לב, הפרק ראו גם נשאר וכל השאר הורחבו. הדבר היחיד שהלבטתי הוא האם לתקן את כל הקישורים לרבי/הרב אבל ראיתי שיש הפניה אז השארתי ככה. אני מבין את הטענה הכללית שנדרש שיקול דעת במיזוג, להבנתי זה לא המצב פה אבל בכל מקרה אקבל את דעתך אם תחלוק עלי. מקצועי (שיחה) 16:51, 9 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
אין שום בעיה, ואין לי בעיה ששמש מרפא יגיב אחרת ממני. מתנצל על הטעות בצירוף הקישור, הנחיה רשמית מופיעה בהמכלול:ייבוא מוויקיפדיה ועוסקת בייבוא ובכלל מאתיים מנה. הנימוקים שלי באו להסביר את הסיבה ליצירת המדיניות לא את הבעיה בעריכה הספציפית. במקרה הזה הייתה בעיה בשל העובדה בדריסת הערך מקומי, וכפי שראית בדף ההנחיות למעדכנים זה דבר שמוקדשת לו תשומת לב.
  1. כמובן, והעורך שאנו בדף שיחתו יוכיח. אבל זו סיבה מספקת לקבוע מדיניות כדי למנוע תקלות.
  2. מתן הקרדיט נדרש גם במצב זה, כיון שהערכים המקומיים הם בבעלות מכון חכמת התורה לעומת הערכים בוויקיפדיה שמשוחררים ברישיון חופשי. כך שהערך שיצרת שם כבר שוחרר לציבור, והכנסה שלו כאן ללא ציון שמדובר בתוכן חופשי עלולה להיות בעייתית. אציין, שבאמת התלבטתי האם לשחזר את העריכה, ובצעתי זאת בצירוף המדיניות והיות הערך המקורי ערך מקומי. מבחינה זכויות יוצרים גם לא ניתן להתייחס להכנסת תוכן במקביל, כיון שההפצה הראשונה שלו מגדירה את סטטוס זכויות היוצרים עליו. מוטי ~ שיחה • כ"ה בחשוון ה'תשפ"ד • 17:07, 9 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
לא יצאתי ברור,
לפי כללי הרשיון של ויק׳ חובה לציין קרדיט בהפצה, האם חובה זו חלה גם על היוצר עצמו/בעל הזכויות המקורי?
לדוגמה, דובר צהל משחרר לויק׳ זכויות על תמונות שלו אז כשהוא מפיץ אותם הוא צריך לציין את הרשיון? מקצועי (שיחה) 17:20, 9 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
לא, כיוון שהקרדיט נדרש בשבילו. כאן אתה מפיץ את זה באתר שטוען לבעלות על התוכן שנוצר פה, ללא ציון שמדובר בתוכן חופשי. מסתבר שזו לא בעיה חמורה, אבל זה וודאי לא סיבה לפטור מהצבת תבנית הקרדיט. מוטי ~ שיחה • כ"ה בחשוון ה'תשפ"ד • 17:36, 9 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
רשיון צריך לתת בכל מקרה. קרדיט - מבחינה חוקית, אם אתה הכותב היחיד (מצב נדיר למדי, כשמדובר בערך שלם) לכאורה אין צורך לתת קרדיט לתורמים, אך בכל אופן יש לתת קרדיט לוויקיפדיה. ישנן סיבות נוספות לא לעדכן ידנית, ויש גם את עניין הסדר הטוב. שמש מרפא (שיחה) 22:22, 9 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
יש חובה לתת קרדיט לוויקי? הנושא הוא לא התורמים? מוטי ~ שיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"ד • 23:05, 9 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
כן, ראה HE:ויקיפדיה:האם מותר להעתיק טקסטים מוויקיפדיה? שמש מרפא (שיחה) 23:18, 9 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
אם אני התורם היחיד מתוך מידע שאספתי באתר מסויים (ללא הפרת זכויות יוצרים של האתר ההוא) ואני כותב אותו במקביל גם בהמכלול וגם בויקי אני צריך לתת קרדיט לויקיתמיההעל מה ולמה התוכן לא שלהם ולא קיבלתי אותו דרכם אלי נדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 23:10, 9 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
כי נתת להם, בדיוק כמו תוכן שאתה כותב במכלול ונותן במתנה למכון. מוטי ~ שיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"ד • 00:00, 10 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
מוטי זה לא אותו דבר, בהצהרה לפני הפרסום המכלול דורש ויתור מלא על הזכויות. בויקי׳ הדרישה שונה, התרומה איננה נהפכת לנחלת הכלל או נחלת ויקי׳ אלא נמסרת תחת רישיון מסוים לשימוש והפצה (המאפשר לעשות בחומר כמעט כל שימוש תוך מתן קרדיט ורישיון).
על פי הבנתי, אם תרמתי את החומר למכלול אסור לי להעתיק לויק׳ כי כבר איננו שלי, לעומת זאת אם תרמתי לויק׳ מותר לי לתרום למכלול, כלומר, למסור למכלול את הזכויות שנותרו לי לאחר התרומה לויקי (כמו האפשרות של בעל הזכויות להתיר שימוש והפצת החומר תוך ויתור על חלק מתנאי הרשיון).
שמש מרפא
  1. השאלה הייתה עקרונית על כתיבת טקסטים במקביל. בדוגמה הנוכחית אכן ערך שלם (אולי נדיר אבל זה המצב).
  2. הצבת תבנית רישיון פה היא חובה חוקית או רק משום והייתם נקיים ומניעת תביעות פוטנציאליות? (כי זה עשוי להיראות כהעתקה מויקי׳ ללא קרדיט)
  3. לגבי קרדיט לויקי׳ הקישור עוסק בהעתקה מויקי, בעוד שתוכן שאני הזנתי לויקי מועתק ממני ולא מויקי. אם אתה יודע אחרת לא אתווכח, כי זכור לי שהמידע שלך מבוסס משפטית.
הסרת אחריות: אינני מומחה לזכויות יוצרים, זה מה שהבנתי מקריאה חומר בנושא. מקצועי (שיחה) 00:38, 10 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
1. אם תטרח ותעלה את החומר בו-זמנית למכלול ולויקי, אפשר, אך אין בכך טעם. במקרה אחר זה לא "במקביל".
2. לא הבנתי את ההבדל, מי שנוהג כחוק ימנע מעצמו תביעות... התבנית היא אמנם רק שכבה אחת של קרדיט, אך הקרדיט מחוייב חוקית.
3. אין הבדל. ככל שבפועל זה פורסם כבר בויקיזה צריך להתפרסם בתנאים שלהם. שמש מרפא (שיחה) 01:36, 10 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
שמש מרפא
  1. בהתבסס על תשובה 3, גם העלאה בו זמנית עשויה להיחשב כהעלאה בזה אחר זה (או במילים אחרות, מה נקרא בו זמנית? אותה שעה/דקה/שניה/אלפית שניה?)
  2. כתבת ״רשיון צריך לתת בכל מקרה״ השלאה היא האם זו חובה חוקית גם במקרה של העלאה מקבילה (כי נחשב ״העתקה״ מהם) או רק כדי שאנשי ז״י בויקי לא יחשדו בטעות שמדובר על הפרה.
  3. השאלה היא האם הדרישה הזו היא חובה חוקית או רק ליתר ביטחון (למקרים שהמעתיק אינו בעל הזכויות). אני לא ראיתי כתוב דבר כזה, אלא ההפך, כתוב במפורש ״ניתן לוותר על התנאים לעיל בהסכמתו של בעל זכויות היוצרים״ אז אם אני בתור היוצר הינו בעל הזכויות רשאי לוותר עליהן. מקצועי (שיחה) 02:03, 10 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

לא מצליח לתייג אותך

לא הצלחתי לתייג אותך בדף השיחה שם אך כתבתי שם

באתר הרשמי של בוגרי מכון מנדל לא מופיע שמו של הרב פיייבזלון כך שזהו שקר - בנוסף מה שהוא טוען כך.

אנא מחוק את ההזכרה שהוא בוגר מכון מנדל

ואל תכתוב שאתה לא מתערב בזה

הקניזי (שיחה) 11:04, 15 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

זה דיון שמתאים לדף השיחה של הערך, לא לדף שיחתי האישי. שמש מרפא (שיחה) 14:49, 15 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
כתבתי זאת בדף השיחה גם רק לא הצלחתי לתייג אותך איני בקיא בתיוגים ולכן כתבתי זאת גם פה, מתנצל הקניזי (שיחה) 16:54, 15 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
לצערי הערך ננעל אז אכתוב פה את תחושתי,
כתבתי שמדובר בשקר שהוא למד במכון מנדל
א. פשוט שלחתי לשאול אותו
ב. באתר הרשמי שלהם שאפשר לחפש את הבוגרים שמו לא מופיע
ג. המקורות האחרים אינם אמינים או מוכיחים זאת
ועכשיו אני שואל איך באינצלקופדיה "חרדית" לא פוחדים מאיסור לשון הרע להפיץ על אדם מידע כוזב שמזיק לו בגוף ובנפש, ואין אף אחד שאיכפת לו מהאמת הקניזי (שיחה) 10:17, 16 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
כל טענותיך/מענותיך נענו כבר בדיון הקודם. שמש מרפא (שיחה) 22:55, 16 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
בכל הדיון הקודם, לא הוזכר האתר הרשמי של מכון מנדל ששמו לא מופיע
בכל הדיון הקודם, לא נעשה נסיון לברר איתו כמו שעשיתי והדבר הראשון שצריך לעשות
ואזכיר לך מה שכתבת שם בדף השיחה:
רק להעיר, שכשמדובר במידע שעלול להכפיש שמו של אדם על המידע להיות ודאי ב-100%, או ציטוט מכלי תקשורת מוכר. הקניזי (שיחה) 10:13, 17 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
יש כזה. אנו לא מבררים עם נשואי ערכים מה הם רוצים שיכתבו עליהם. מעבר לכך נראה שאתה מבלבל בין ענבל לפייבלזון. בכל אופן זה לא דיון לדף שיחה שלי. שמש מרפא (שיחה) 10:33, 17 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

כוכב התורה

"אות כותב ההלכה" לויקיפד שיזם את חידוש מיזם הערכים המומלצים בהדגשה על ערכים תורניים

בענווה ובשפלות גדולה טישיו (שיחה) 03:51, 23 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

תבנית ערכים חדשים

עיין שם ••• נאר אמונהשיחהדפי משנה שליכתוב לי • י' בכסלו ה'תשפ"ד • 11:46, 23 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

שלא יובן לא נכון, התכוונתי להעיר/לעורר, למה צריך להפוך את העולם ולהשתטח על הרצפה בבקשה שיואיל מאן דהוא ויעדכן זאת, חבל שלא כל מנטר בעת ההעברה של ערך מתאים, מעדכן את התבנית. לתשומ"ל הרי בכל המכלול זה כבר הופיע מזמן, נדמה לי שזאת לא יותר מאבסורד... ••• נאר אמונהשיחהדפי משנה שליכתוב לי • י' בכסלו ה'תשפ"ד • 11:50, 23 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
לכל המכלול אין קריטריונים, לכניסה לתבנית ערכים חדשים יש, רוב המנטרים מעדיפים להשאיר את זה לטיפולו של שמש. מוטי ~ שיחה • י' בכסלו ה'תשפ"ד • 13:00, 23 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
כנראה לא ידעת, אבל הדרך הפשוט הוא לפנות אל שמש כאן, לבקש שיכניס - ואז הוא בודק אם ראוי, ואם כן מכניס. זה בכלל לא מסובך, זה דבר שקורא כאן כל כמה ימים, פשוט לא ידעת. איךשיחה ~ מיילי' בכסלו ה'תשפ"ד. 13:59, 23 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
וכנראה שאתה לא הבנת את הערתי, למה שהכל יפול על מנטר אחד שיצטרך לעקוב איזה ערכים נכנסו ואחראי מיזם הערכים המומלצים, ולמה שכל מכלולאי שאינו בעל הרשאה יצטרך לבקש את זה, למה לא שכמו שהמנטר מעביר את השמות של הערכים ודפ"שיהם, ומוסיף קטגוריות וכו' וכד', שכבר גם יעשה את הפעולה הקטנה כגדולה הזו, לטובת כולם ויפעיל את שיקול דעתו ויעדכן את הערך בתבנית. ••• נאר אמונהשיחהדפי משנה שליכתוב לי • י' בכסלו ה'תשפ"ד • 15:46, 23 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

בהערכה והתפעלות

כוכב השופטים
על שפיטת מספר מוגזם של ערכים ובד בבד (!) לשפר ולבקר בצורה מכבדת את הערכים וכן לעזור למכלולאים להגיע להישגים מקסימלים! מעריך מאוד! ! !תודה לעבעדיג (שיחה) 02:05, 1 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
גא"מ, ייש"כ על הכל! ~ תכליתישיחה • י"ח בכסלו ה'תשפ"ד 13:29 (IDT) 13:29, 1 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

תודה על עריכותיך

תודה על עריכותיך בערך רבי אהרן שמעון שפירא. פלאלמוני (שיחה) 20:56, 3 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

ערך חדש

רבי אברהם דוד ניזניק, אם אפשר להוסיף, ערך חדש, על רב ראשי של מונטריאול. תודה ~ תכליתישיחה • כ"ב בכסלו ה'תשפ"ד 16:01 (IDT) 16:01, 5 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

רבי אליהו הכהן

לגבי ביטול העריכה הזו.

מקווה שהבנתי את דעתך. המילה "עם זאת" גם הייתה אמורה להמחק ואכן כך נעשה. הביטוי "ניסוח תורני" אינו נכון, גם טעות שלי.

לא יתכן להביא במכלול ביב ורפש שכתב אותו חילוני פוקר כנגד אחד מגדולי הדורות הענק שבענקים רבי אליהו הכהן.

אברהם. (שיחה) 16:31, 7 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

מצווה בו יותר מבשלוחו

בקשר לעריכה זו, ראהכאן למאי נ"משיחה • כ"ה בכסלו ה'תשפ"ד 22:24 (IDT) 22:24, 7 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

נ"ל שהקישור שכתבת פגום. איךשיחה ~ מיילכ"ח בכסלו ה'תשפ"ד. 15:13, 11 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

רבי שמעון קאליש

תודה על ההעברה. אם אפשר להוסיף לתבנית ערכים חדשים. בברכה. ~ תכליתישיחה • ט' בטבת ה'תשפ"ד 20:32 (IDT) 20:32, 20 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

@שמש מרפא, יש סיבה על אי התגובה, או על אי העדכון בתבנית? נראה לי עומד על קריטוריוני העדכונים בתבנית ערכים חדשים. ~ תכליתישיחה • י"ב בטבת ה'תשפ"ד 15:38 (IDT) 15:38, 24 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

העברת דפי טיוטה

תודה רבה! על העברת טיוטות למרחב הערכים הגשתי בקשה על עוד 3 טיוטות להעברה ובנתיים אין התייחסות אם תוכל לעסוק בזה הודה לך מאוד

  1. טיוטה:נאטור
  2. טיוטה:שטרנבוך
  3. טיוטה:רבי אברהם יעקב שפירא אטיאס (שיחה) 16:54, 24 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

קדמונינו (ארגון)

בקשר לעריכה זו, למה זה עומס? למאי נ"משיחה • י"ג בטבת ה'תשפ"ד 20:55 (IDT) 20:55, 24 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

מדליית כסף עבורך!

כהוקרה על פעולתך הרבה, למען איכות המכלול, וריבוי ידע במכלול 💪💪 יהודה פיש (שיחה) 09:48, 26 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

רבי אהרן מאיר פרידלנדר

בקשר לעריכה זו, תודה על העברה! את הציטוטים הבאתי בגלל גאונותו הבלתי רגילה שנתפסת כגוזמה כיוון שהשם לא מידי מוכר. יש לך רעיון אחר? לעבעדיג (שיחה) 23:01, 27 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

כוכב לאמן!

כוכב האמנים
+ כוכב המנטרים.

תודה על הכל. בהערכה כנה!
לעבעדיג (שיחה) 23:20, 27 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

רשב"י

בנוגע לעריכה זו:

א. הניסוח לא ברור כלל (ההשתתחויות כוללות השלכת בגדים לאש).

ב.כבר מוזכרת התנגדות להשחתת הבגדים.

ג. אין התנגדות אמיתית מטעמי עבודת אלילים (? ? ? ?) ודרישה אל המתים. הגדה של פסח (שיחה) 01:22, 28 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

? הגדה של פסח (שיחה) 23:48, 30 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
מקומו של הדיון בדף השיחה של הערך. בהצלחה. שמש מרפא (שיחה) 15:28, 1 בינואר 2024 (IST)תגובה

בקשה

שמש מרפא אינני כועס עליך ששחזרת אבל לכל הפחות שיהיה כתוב את מקור דברי הזוהר בחלק א' דף רי"ט ע"ב

מעריך שאתה לא כועס. אוסיף את המקור בעז"ה. שמש מרפא (שיחה) 21:23, 30 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

פרשת בראשית

קישורים לא מתאימים לערך? למה? ••• נאר אמונהשיחהדפי משנה שליכתוב לי • כ' בטבת ה'תשפ"ד • 12:29, 1 בינואר 2024 (IST)תגובה

כי אין ערך מוסף למי שמחפש מידע נוסף על נושא הערך. שמש מרפא (שיחה) 15:28, 1 בינואר 2024 (IST)תגובה

ברוך שובך

שלום רבינו שמש מרפא, וברוך שובך למכלול!

,

לא חשבנו לרגע שהלכת...
אבל בכ"ז שמחנו לראותך כבימים ימימה... ואולם חי אנישיחה • כ"ו בטבת ה'תשפ"ד 14:38, 7 בינואר 2024 (IST)תגובה

גא"מ לכל מילה! --לעבעדיג (שיחה) 14:40, 7 בינואר 2024 (IST)תגובה

תעביר את זה הלאה

רציתי לומר לך תודה!
סיבה: מיותר לפרט, ובכל זאת... שמירה על איכות התוכן של המכלול במגוון מישורים
נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{רציתי לומר לך תודה|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}

מוטי ~ שיחה • כ"ח בטבת ה'תשפ"ד • 15:12, 9 בינואר 2024 (IST)תגובה

מצטרף, בעיקר על עומק ההבנה בכל תחום. איךשיחה ~ מיילכ"ח בטבת ה'תשפ"ד. 15:32, 9 בינואר 2024 (IST)תגובה
תודה. שמש מרפא (שיחה) 02:02, 15 בינואר 2024 (IST)תגובה

כללי קטגוריה ערכים שנוצרו במכלול

שמש מרפא בקשר לעריכה זו, האם מחמת שעשיתי הרחבה משמעותית בערך, זה נחשב ל"ערכים שנוצרו במכלול", ולא "ערכים ששוכתבו בהמכלול"? אשמח לדעת מה הכללים, מתי מכניסים ל"שוכתבו" ומתי ל"נוצרו"?  תודה! תהלים (שיחה) 19:26, 10 בינואר 2024 (IST)תגובה

אני מניח שזו הייתה טעות. שמש מרפא (שיחה) 02:02, 15 בינואר 2024 (IST)תגובה

ערכים חדשים

כתבתי: רבי מנחם מנדל הלברשטאם (פריסטיק) ורבי מנחם מנדל רובין (גלאגוב), רבי לייבוש מרדכי הלברשטאם, רבי נפתלי רובין, אשמח אם תעדכן, בפרט שאני רואה שכל מי שיש לו בדוק מוסיף לבד. וכי למה אגרע? אם אתה לא זמין, אני מתייג את @מוטי, @שרגא, @איך שיש להם אפשרות להוסיף. תודה רבה ~ תכליתישיחה • א' בשבט ה'תשפ"ד 15:21 (IDT) 15:21, 11 בינואר 2024 (IST)תגובה

@שמש מרפא ? ~ תכליתישיחה • ד' בשבט ה'תשפ"ד 16:22 (IDT) 16:22, 14 בינואר 2024 (IST)תגובה
כמה שהבנתי, 'בדוק' יכול להכניס רק את הערכים שהוא כתב, שאר העורכים צריכים לפנות אל שמש - כפי שעשית. איךשיחה ~ מיילה' בשבט ה'תשפ"ד. 00:53, 15 בינואר 2024 (IST)תגובה
כולם גבוליים. השארתי כמה בקשות הבהרה. אם מישהו רוצה להוסיף - בבקשה, במקרה הזה אני חושב שאמנע מכך. שמש מרפא (שיחה) 01:25, 15 בינואר 2024 (IST)תגובה
@שמש מרפא, תיקנתי. @איך או @סענדער, תוכלו להוסיף? ~ תכליתישיחה • ה' בשבט ה'תשפ"ד 15:06 (IDT) 15:06, 15 בינואר 2024 (IST)תגובה
@תכליתי אני מוסיף רק את הערכים שלי, ורק את אלו שחושבני שהם ראויים לעמוד הראשי. סענדער  •  שיחה 15:37, 15 בינואר 2024 (IST)תגובה

רבי נפתלי הרץ קלצקין

בנוגע לעריכה זו, אושפול היא אכן עיירה, אבל שימבורג היא עיר.

בנוגע לעריכה זו, אני ממליץ לך לעיין במה שכתב הרב משה זעירא, "רבי אליהו קלצקין - אב"ד לובלין: אביו, חמיו ואֶחיו הגאונים", ישורון טו (ניסן תשס"ה), עמ' תשסג–תשצז, באתר היברובוקס. המעמיק (שיחה) 12:58, 12 בינואר 2024 (IST)תגובה

תודה רבה על כל העזרה! ירבו כמותך!

ישיבת כנסת ישראל (סלבודקה)

עמוס חדד כבר שיחזר את הערך לטרום עריכותיו של הכוסף. אני עשיתי היום עריכה והרחבה. אם יש מה לעדכן מויקיפדיה צריך לבחון בזהירות. אביר על סוס (שיחה) 15:58, 16 בינואר 2024 (IST)תגובה

@אביר על סוס, זה לא נכון, הוא לא שיחזר שחזור עמוק אלא רק את העריכות האחרונות. לא ראיתי עריכות משמעותיות שנדרסו ולא קיימות בעדכון. שמש מרפא (שיחה) 22:07, 16 בינואר 2024 (IST)תגובה

יעקב אייזנבך

תודה על עריכותיך בערך, חשוב לי לציין כי מקריאה של החומר ותיאורים עליו ברור שהוא היה שונה מחזנים אחרים, ובמהותו הוא היה יותר 'בעל תפילה' מאשר 'חזן', לאחר חלק מעריכותיך הרושם הזה מתעמעם. לשיקול דעתך. נ. ב. השינוי מ'קול טנור חזק מאוד' ל'קול טנור', הוא מכוון או שהמילים נשמטו בסידור הפסקאות ? בברכה, הגדה של פסח (שיחה) 13:55, 18 בינואר 2024 (IST)תגובה

מקומן של הערות כאלה בדף שיחת הערך. מה זה "קול טנור חזק"? זו הגדרה מאד לא ברורה. אם הכוונה לקונטרה-טנור אפשר לכתוב זאת. שמש מרפא (שיחה) 14:04, 18 בינואר 2024 (IST)תגובה
הערך הזה אינו תופס מקום רב בין עורכי המכלול (וחבל שכך), ואף בקריאה למ"פ לסיים את הערך לא היה כל מענה, כך שאיני רואה טעם לדון על זה בדף השיחה של הערך, וכקול קורא במדבר. רצוני היה להסב את תשומת ליבך לעניין, הגדה של פסח (שיחה) 14:35, 18 בינואר 2024 (IST). מעיון במקור, נראה שהכותב בא לתאר קול אדיר ועוצמתי, כלומר קול טנור, וגם מאוד חזק. הגדה של פסח (שיחה) 16:57, 18 בינואר 2024 (IST)תגובה
זה לא כל כך עניין של קול קורא איפה, אלא של איפה הדיון צריך להיות. פיזור דיונים בדפי שיחה פרטיים הוא מתכון לתוהו ובוהו מוחלט. שמש מרפא (שיחה) 01:36, 19 בינואר 2024 (IST)תגובה
אתה צודק, וכבר כתבתי שם בעניין. נ. ב. הנטיה הראשונית היא ליצור קשר בד"ש הפרטי, משום שכך יש תשתית יותר ודאית לכניסה לדיון, בברכה, הגדה של פסח (שיחה) 02:47, 19 בינואר 2024 (IST)תגובה

סיוע

היי שמש מרפא אני משתמש שבמקור ערך בויקיפדיה העברית אך נחסם לפני כשנה וחצי ומאז עורך כאן במכלול רציתי לדעת האם אתה עורך בויקיפדיה העברית כדי שתוכל לעזור לי לשחרר את חסימתי שם. --לכה דודי (שיחה) 20:56, 21 בינואר 2024 (IST)תגובה

@לכה דודי, תגדיר מייל במיוחד:העדפות ונמשיך שם, תודה. שמש מרפא (שיחה) 01:38, 22 בינואר 2024 (IST)תגובה
משתמש:שמש מרפא איך אני מגדיר מייל במיוחד:העדפות. --לכה דודי (שיחה) 19:59, 22 בינואר 2024 (IST)תגובה
@לכה דודי, מיוחד:שינוי דואר אלקטרוני. מוטי ~ שיחה • י"ג בשבט ה'תשפ"ד • 20:01, 22 בינואר 2024 (IST)תגובה
היי מוטי האם שמש מרפא יכול לשלוח לי מייל. --לכה דודי (שיחה) 20:07, 22 בינואר 2024 (IST)תגובה
נראה שלא, הגדרת מייל בקישור דלעיל? אם כן, היכנס להעדפות ולמטה מתחת לכתובת המייל, אשר למשתמשים אחרים לשלוח אליך הודעות ושמור. מוטי ~ שיחה • י"ג בשבט ה'תשפ"ד • 20:11, 22 בינואר 2024 (IST)תגובה
מוטי כתוב במיוחד:שינוי דואר אלקטרוני יש להזין חלק ואחריו @ אז מה עושים במקרה כזה. --לכה דודי (שיחה) 20:22, 22 בינואר 2024 (IST)תגובה
לא הבנתי ברור אבל כנראה שהזנת את הכתובת לא מדויק, פלוס רווח בהתחלת או בסוף הכתובת. תוכל להעתיק ידנית תו תו, או להקפיד בסימון הכתובת מהיכן שאתה מעתיק, שלא יכללו רווחים. מוטי ~ שיחה • י"ג בשבט ה'תשפ"ד • 20:34, 22 בינואר 2024 (IST)תגובה

פיתום ורעמסס

בקשר לעריכה זו, בכוונה לא כתבתי שמהגמרא משתמע שזה עיר אחת על פי המהרש"א שמחייב שהיו שני ערים יהודה פיש (שיחה) 00:09, 23 בינואר 2024 (IST)תגובה

ביטול עריכה בערך ישיבת פונביז'

למה, זה מיותר? ? ? זאב אריות (שיחה) 11:57, 25 בינואר 2024 (IST)תגובה

כי זה לא מידע מהותי ואנציקלופדי בשליטת מי כל חדר. אגב, מספיק סימן שאלה אחד. מוטי ~ שיחה • ט"ו בשבט ה'תשפ"ד • 12:07, 25 בינואר 2024 (IST)תגובה

רבי ישראל איסר יעקב קלצקין

אם אפשר לשבץ ב"ערכים חדשים מבית המכלול", תודה המעמיק (שיחה) 13:47, 31 בינואר 2024 (IST)תגובה

טיוטה:הרב יעקב שלמה מייזליש

מה יהיה? בבקשה תעביר את זה. זה לא משהו שדורש אנרגיה. הכל בשל. תודה מראש! ~ תכליתישיחה • כ"ב בשבט ה'תשפ"ד 22:26 (IDT) 22:26, 31 בינואר 2024 (IST)תגובה

כוכב מיזם חכמי ישראל!

כוכב מיזם חכמי ישראל
תודה על טיפולך בערכים המדוברים ביעילות ובזריזות משך חכמה (שיחה) 11:53, 2 בפברואר 2024 (IST)תגובה

בית הלוויות שמגר

בקשר לעריכה זו, תודה רבה, וגם אל שאר פועלך♥️♥️♥️ תוכל לבדוק מה קורה עם משתמש: יהודה פיש/שמעון שישא למה לא מטופל הרבה זמן. יהודה פיש (שיחה) 20:57, 15 בפברואר 2024 (IST)תגובה

רמא בר חמא

לא כ"כ הבנתי למה בטלת את העריכה? זאב אריות (שיחה) 15:41, 18 בפברואר 2024 (IST)תגובה

הסברתי בתקציר, מה לא מובן? שמש מרפא (שיחה) 23:06, 18 בפברואר 2024 (IST)תגובה

תיוג בתקציר

האם תוכל להחכים אותי כיצד אתה מתייג בתקצירי עריכה? תודה מראש, הגדה של פסח (שיחה) 23:04, 18 בפברואר 2024 (IST)תגובה

@הגדה של פסח, לא ניתן לתייג בתקצירים. שמש מרפא (שיחה) 23:06, 18 בפברואר 2024 (IST)תגובה
@שמש מרפא, למשל בעריכה זו, הגדה של פסח (שיחה) 23:31, 18 בפברואר 2024 (IST)תגובה
זה לא תיוג, זה תקציר אוטומטי. שמש מרפא (שיחה) 00:27, 19 בפברואר 2024 (IST)תגובה
@הגדה של פסח אפשר לכתוב שם את שם של כל משתמש, אבל זה לא מתייג את המשתמש, זה רק מזכיר את שמו. איךשיחה ~ מיילי' באדר א' ה'תשפ"ד. 13:18, 19 בפברואר 2024 (IST)תגובה
רק מציין שבתקציר מפוענחים רק קישורים לא תבניות. מוטי ~ שיחה • י' באדר א' ה'תשפ"ד • 13:23, 19 בפברואר 2024 (IST)תגובה

משתמש:יהודה פיש/שמעון שישא

האם תוכל להעבירו למרחב הערכים מיר (שיחה) 23:12, 18 בפברואר 2024 (IST)תגובה

אובייקטיביות

איני רוצה להטריח את גדול המנטרים והאיש שהמכלול נשען עליו, אבל בכל זאת--

בקשר לעריכה זו

א. אם התוספת היא נכונה למה עליה להמחק מצד חוסר אובייקטיביות? ב. למה הינך מניח שהעורך אינו אובייקטיבי? הגדה של פסח (שיחה) 15:52, 25 בפברואר 2024 (IST)תגובה

לכתוב "הסתה" על קמפיין בחירות זה לא אובייקטיבי. שמש מרפא (שיחה) 15:52, 25 בפברואר 2024 (IST)תגובה

לכל או לכול

בערך הרב עקיבא הכרמי עשיתי שם כמה תיקונים וחלק מן התיקונים השארת וגם עשית עדכון מויקיפדיה אך בענין לכל השארת לכול האם משום שכך כותבים או שמא בטעות נשמט תיקון לכלמשך חכמה (שיחה) 15:15, 11 במרץ 2024 (IST)תגובה

21 יום

בקשר לעריכה זו, אשמח לדעת את מקור הדברים. תודה --מחשבה ומוסר (שיחה) 10:27, 12 במרץ 2024 (IST)תגובה

@מחשבה ומוסר המקור הוא בחוק הרשויות המקומיות סעיף 12. מוקיר רבנן (שיחה) 10:35, 12 במרץ 2024 (IST)תגובה

מוקיר רבנן, לא ראיתי שם, ודאי לא בסעיף 12. --מחשבה ומוסר (שיחה) 10:40, 12 במרץ 2024 (IST)תגובה

@מחשבה ומוסר פה מוקיר רבנן (שיחה) 10:59, 12 במרץ 2024 (IST)תגובה
תודה, והוספתי את הקישור כאן וכאן. --מחשבה ומוסר (שיחה) 11:06, 12 במרץ 2024 (IST)תגובה

תבנית:ערכים חדשים

בקשר לעריכה זו, למה לא חדש? חדש יותר כמעט מכל המופיע בתבנית. ~ תכליתישיחה • ב' באדר ב' ה'תשפ"ד 13:25 (IDT) 13:25, 12 במרץ 2024 (IST)תגובה

על ביטול העריכה בערך חאבייר מיליי

לא כ"כ הבנתי למה בטלת את העריכה. אם זה לא יהודי אז לכאו' אין כאן מקומו...

חוצמזה אין לזה שום הסבר בהמכלול לפירוש המונח הלז וא"כ לענ"ד אין כל סיבה להשאיר את זה. זאב אריות (שיחה) 18:24, 12 במרץ 2024 (IST)תגובה

בקשה

1. עשיתי ערך חדש ובטעות לא שמרתי אותו כטיוטה, רציתי לבקש אם תוכל לומר לי איך עושים את זה. 2. האם יש במכלול כתובת לשאלות מסוג זה [איך עושים כל מיני עריכות וכדו'].--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 10:28, 14 במרץ 2024 (IST)תגובה

1. יוצרים אותו בתוספת הקידומת טיוטה: אם אתה עושה את זה בחיפוש אתה מחפש טיוטה:הרב נפתלי קופשיץ. 2. יש המכלול:דלפק ייעוץ, אפשר גם לפנות למשתמשים שנראים מנוסים בדף שיחתם (כמו שעשית). מוטי ~ שיחה • ד' באדר ב' ה'תשפ"ד • 15:17, 14 במרץ 2024 (IST)תגובה

אם אני רוצה להוסיף את הערך למכלול, איך אני עושה זאת, והאם צריך הצבעה על כך?--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 19:09, 7 באפריל 2024 (IDT)תגובה

@תלמיד חכמי הדור מבקשים בהמכלול:העברת דפי טיוטה, כשבכותרת מקשרים לדף הטיוטה, וממתינים להערות (אם ישנן). מוטי ~ שיחה • כ"ט באדר ב' ה'תשפ"ד • 22:36, 7 באפריל 2024 (IDT)תגובה
תודה רבה תלמיד חכמי הדור (שיחה) 23:21, 7 באפריל 2024 (IDT)תגובה

רבי משה יוסף מילצקי

אם אפשר בבקשה לשבץ את הערך רבי משה יוסף מילצקי ברשימת "ערכים חדשים מבית המכלול", ייש"כ, המעמיק (שיחה) 22:16, 16 במרץ 2024 (IST)תגובה