לדלג לתוכן

שיחת משתמש:אפר/ארכיון 2

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת אפרון בנושא שילוב

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

Skip to top
Skip to bottom

ארכוב

בוצע בס"ד בוצע בס"ד. איסתרקלמצוא ידיים ורגלייםשיחה • 22:19, 22 בינואר 2023

תודה רבה, אכן מגיע לך לחנוך את הדף החדשקריצה. אפרון (שיחה) 22:22, 22 בינואר 2023 (IST)

קישורים

שמח לפתוח את הנושא השני בדף החדש.. בהעדפות ← גאדג'טים בפסקת ניווט יש גאדג'ט להוספת קישורים בסרגל הצד, ובפסקת שונות יש גאדג'ט להוספת דף משימות עם קישור בשורת הקישורים האישיים למעלה. מוטי ~ שיחה • א' בשבט ה'תשפ"ג • 21:05, 23 בינואר 2023 (IST)

מוטי בוצע בוצע מעולה, תודה. אפרון (שיחה) 21:32, 23 בינואר 2023 (IST)
שמחתי לעזור. להשלמה מומלץ לעיין כאן על עיצוב התוכן. מוטי  ~ שיחה • א' בשבט ה'תשפ"ג • 21:53, 23 בינואר 2023 (IST)

הרבית מריבניץ

בבקשה אם תוכל לעיין בדף משתמש: תכליתי/הרבנית מריבניץ ולבדוק מה חסר שם. תכליתי (שיחה) 14:51, 26 בינואר 2023 (IST)

הרב דוד כהן

בקשר לעריכה זו, שים לב שהוא נין של רצ"פ. האם חשוב לציין שהוא נינם של רצ"פ ושל שטמפפר בגוף הערך? (לא הצלחתי לכתוב בדפ"ש בערך. תקלה טכנית) איכא דאמרי (שיחה) 00:08, 5 בפברואר 2023 (IST)

[[משתמש:איכא דאמרי|]] צודק לגמרי, שמתי לב אח"כ ולא היה לי זמן לתקן, מצטער, את המוזמן לשחזר. אפרון (שיחה) 08:15, 5 בפברואר 2023 (IST)

?

מה קרה לבוט? מוטי ~ שיחה • ט"ו בשבט ה'תשפ"ג • 20:12, 6 בפברואר 2023 (IST)

הלך לישון.קריצה. אפרון (שיחה) 22:05, 6 בפברואר 2023 (IST)
תערב עליך מנוחתו קריצה. מוטי ~ שיחה • ט"ו בשבט ה'תשפ"ג • 22:09, 6 בפברואר 2023 (IST)
עצלות אחת דוחה מאה תוכחות... אפרון (שיחה) 22:13, 6 בפברואר 2023 (IST)

הפילוג בגור

הרקע האישי היא תוצאה וגרורות. ואם אתה רוצה אז תוסיף גם את זה. עיין בשיחה הרב שאול אלתר.ירון (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

ירון אולי הפוך, אתה מכיר את הפוליטיקה הפנים משפחתית? אפרון (שיחה) 17:29, 12 בפברואר 2023 (IST)

עדכון מויקי

תשו"ל, לא למחוק את התמונות בתבניות המידע שכאן אינן נשאבות מויקינתונים, דוגמה בעריכה זו, מוטי ~ שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ג • 23:38, 12 בפברואר 2023 (IST)

לא הבנתי והקישור לא נפתח לי, אשמח להסבר שוב, תודה. אפרון (שיחה) 23:16, 13 בפברואר 2023 (IST)
א. {{הזחה}} קריצה. ב. לא יודע מה הבעיה בקישור, התבנית בצד שמאל בראש הדף מכונה תבנית מידע, היא כוללת בד"כ פרמטר של תמונה. בויקי ברוב התבניות מסוג זה התמונה נשאבת מויקינתונים (כמו ויקישיתוף בשורה ועוד ששואבות את תוכנן משם, ועבורן יש את הסקריפט של מקוה) משא"כ במכלול, אשר על כן, כשמעדכנים צריכים לשים לב שלא למחוק את הפרמטר למרות שבויקי הסירו, כי הם מסתדרים בלי ואנחנו לא. מקווה שהפעם הסברתי יותר ברור קריצה. מוטי ~ שיחה • כ"ג בשבט ה'תשפ"ג • 10:33, 14 בפברואר 2023 (IST)
כלומר הייתי צריך להשאיר את הפרמטר תמונה? (עכשיו נפתח לי הקישור). אפרון (שיחה) 18:36, 14 בפברואר 2023 (IST)
כן. מוטי ~ שיחה • כ"ג בשבט ה'תשפ"ג • 18:44, 14 בפברואר 2023 (IST)

כנופיית ליפתא

בקשר לעריכה זו, אינני מבין מדוע כתבת שביטלת, מדויק יותר שערכת. לגוש"ע הביטוי מיותר לדעתי שכן הביטוי משיחי, אינו מתאים למכלול, ממ"נ אם מדובר במקורות תורניים, הרי שמשיחי מעורר קונוטציות שליליות, ואם מדובר במקורות אחרים אני חושב שמיותר להזכירם, כשם שהערך משיחיות נמחק מהמכלול. מאיר (שיחה) • כ"ח בשבט ה'תשפ"ג • 13:45, 19 בפברואר 2023 (IST)

מאיר הערך אינו יכול להתאים למכלול (לפחות כרגע), זה לא אומר שהמוסג לא יכול להופיע, יש מקרים רבים בהם התוכן בעייתי הרבה יותר מהכותרת. אפרון (שיחה) 18:06, 19 בפברואר 2023 (IST)

זהות מקל ההוקי

למה לדעתך הערך החדש שיצרתי (תרגום מויקיפדיה האנגלית) אינו בשל עבור המכלול? יהודה שמחה ולדמן (שיחה) 10:37, 24 בפברואר 2023 (IST)

יהודה שמחה ולדמן, הערך ללא מקורות כלל, ללא קישו"ח, ללא קטגוריות, וכפי שהיה נראה לי מלמעלה יש רק ניסוחים ללא הסברים (שכן מופיעים בויקיאנגלית), אגב תרגום ערכים משם מחייב קרדיט, מלבד זאת יש בעיה עקרונית עם יצירת ערכים שאין למכלול יכולת לבקר אותם מבחינה טכנית - זה לא בעיה שלך אלא בעיה של המכלול, אבל לדעתי זה נותן טעם לפגם באפשרות לערוך (עריכות נרחבות כמו שאתה רגיל ואוהב) וליצור ערכים כשאין שום ביקורת עמיתים. אפרון (שיחה) 10:47, 24 בפברואר 2023 (IST)
מה הבעיה? למה אי אפשר להוסיף את הערך לקטגוריית "ערכים שנוצרו במכלול"? את שני הערכים האלה שיצרתי בעבר (סהרון (גאומטריה), הסהרון של היפוקרטס) הוסיפו.
ואם ישנה בעיית קרדיט, למה שלא נוסיף אותו בפשטות לערך? יהודה שמחה ולדמן (שיחה) 10:56, 24 בפברואר 2023 (IST)

איתמר פליישמן

בערך על איתמר פליישמן בקטע השני שמתחיל במילים 'ביוני 2014', חסר פסיקים ונקודות המחלקים את המשפטים. אתמול ניסיתי להוסיף שתיים כאלה לפי איך שהבנתי, וכעת עם העדכון שלך מויקיפדיה, הם הוסרו. אם תוכל לבדוק את הקטע הנ"ל ולפסק ולנקד במקומות המתאימים, אחרת המשפט אינו ברור כלל וכלל. תודה רבה.צעיר (שיחה) 19:08, 1 במרץ 2023 (IST)

זה לא רלוונטי אם אני יפסק או אתה, אתה ואני יכולים לפסק ולנקד וזה יידרס בפעם הבאה שהערך יעודכן, מומלץ להשקיע בערכים בהם מקובל להתעסק במכלול, בערכים אלו גם כשיש עדכון משתדלים לשמר עריכות משמעותיות אפרון (שיחה) 19:10, 1 במרץ 2023 (IST)

מנטר

אתה מנטר אולי? תכליתי (שיחה) 14:34, 5 במרץ 2023 (IST)

מדליית זהב עבורך!

כל הכבוד על העדכון האחרון של איתמר פליישמן כל הזמן טענתי שהוא לא גר ברמת גן אבל לא היה לי הוכחה חד משמעית איפה כן אז תודה לך על זה אלי נדב (שיחה) 19:27, 8 במרץ 2023 (IST)

למה הערך שכתבתי "יודו לך רעיוני" עוד לא נכנס להמכלול?

כתבתי ערך בשם זה כבר לפני קרוב לחודש, ועדיין לא זז בו כלום. אשמח לדעת האם יש צפי לכך, או שהערך אינו חשוב דיו בשביל זה. תודה.בן פתחיה (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אני פחות מבין בזה, מתייג את שמש מרפא, בהצלחה. אפרון (שיחה) 21:30, 16 במרץ 2023 (IST)

עידכון

ובכן, כבר בבסיס אני מסתבך... איפה הכפתור "עדכון" המדובר?--הדייג (שיחה) 13:24, 19 במרץ 2023 (IST)

התקנת את כל הסקריפטים הרלוונטיים? אפרון (שיחה) 21:52, 19 במרץ 2023 (IST)
כבר הוסבר. מוטישיחה21:53, 19 במרץ 2023 (IST)

עריכה בישי' זכרון מיכאל

[העריכה שלך אמנם הוא הפסיק למסור שיעור אך הוא עדיין דמות דומיננטית בישיבה ומתפלל בה בתפילות כמדו' גם משיב בסדרים וע"כ לא מוגזם, אבקש לשחזר סלבודקער צעיר (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

כנראה צריך להוריד את כל תמונות הרמי"ם, לא נראה לי מקובל, כ"ש מי שאינו נושא משרה בישיבה כרגע. אפרון (שיחה) 22:44, 22 במרץ 2023 (IST)

כוכב תורני!

כוכב תורני
על הערך המשובח שכירות בתים (הלכה). חיילך לאורייתא!
הכל לטובה (שיחה) 02:50, 23 במרץ 2023 (IST)

תיקון בדף טיוטה:גיא בוסי

לגבי התיקון דבר ראשון תודה דבר שני איך זה עובד אם זה ערך שמים את זה בקטגוריות ואם לא שמים את זה בהערות שוליים--אלי נדב (שיחה) 15:38, 23 במרץ 2023 (IST)

אלי נדב אם לא כותבים עם נקודותים לפני המילה קטגריה, ככה זה מוכן לכשיעבירו למרחב. אפרון (שיחה) 16:14, 23 במרץ 2023 (IST)

מצות מכונה

בקשר לעריכה זו, נאמר בפיסקה "טעמים להעדיף מצות אלו" לעבעדיג (שיחה) 02:34, 26 במרץ 2023 (IDT)

אכן, אבל זה מוזר ללפרט את הבעיות של צד אחד, להפסיק במשפט שאינו מסביר את הפתרונות בעיות שמציע הצד השני, ולחזור לפירוט הבעיות של הצד הראשון. אפרון (שיחה) 02:37, 26 במרץ 2023 (IDT)
צודק, אולי כדאי להביא את זה לפני "הטעמים לאסור את המצות נחלקו לשלוש סוגים וכו'--לעבעדיג (שיחה) 02:40, 26 במרץ 2023 (IDT)

שמות משתמשים

איך אני מגיע לרשימה של כלל המשתמשים הרשומים במכלול? פעם הגעתי לזה, ואין לי מושג איך אני מגיע לזה שוב פעם. ניסיתי לחפש ולא עלה בידי. אשמח אם תסייעני. צעיר (שיחה)

@צעיר, מיוחד:רשימת משתמשים. שמש מרפא (שיחה) 15:50, 26 במרץ 2023 (IDT)

כוכב ניטור!

כוכב המנטרים
על ניטור יעיל ואדיב. מוטי ~ שיחה • ד' בניסן ה'תשפ"ג • 19:11, 26 במרץ 2023 (IDT)

כל רגע

יש לך מושג אם זה אתר ששייך לבחדרי? או שלא? המבקר (שיחה) 19:41, 26 במרץ 2023 (IDT)

שייך.[דרוש מקור] תכליתי (שיחה) 19:42, 26 במרץ 2023 (IDT)

זה אתר שמלקט ידיעות מכמה אתרים ומסנן אותם, כך שהוא פתוח בסינונים. אאל"ט מי שהקים את זה זה נתיב. שמש מרפא (שיחה) 23:03, 26 במרץ 2023 (IDT)

כוכב לחרוץ!

כוכב החריצות
אני רוצה להודות לך על מלא עריכות נפלאות ומלא עדכונים שעושים את המכלול עדכני יותר וכמה שיותר מדויק.

בהצלחה בהמשך אודי (שיחה) 01:34, 28 במרץ 2023 (IDT)

שכחתי סיסמא

אני צריך שתעזור לי הייתי מחובר בהמכלול עם שם משתמש "הישבישער"

ומשום מה נמחקו לי הסיסמאות מהמחשב, ובטפשותי לא נרשמתי עם כתובת מייל, כך שאני לא מצליח להתחבר , אשמח לעזרה , אתה יכול לאמת אותי לפי הכתובת IP.

תודה מראש!משה לוין (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

משה לוין אני מניח שיש פתרון, מתייג את מקוה, אם מישהו יכול לעזור לך זה הוא, בהצלחה. אפרון (שיחה) 17:52, 28 במרץ 2023 (IDT)
יש עוד מישהו שיכול לעזור, משום ש"מקוה" לא מגיב,תודה מראש! משה לוין (שיחה | תרומות)
משה לוין תתייג בדף שיחתך את מפעילי המערכת--הכל לטובה (שיחה) 09:14, 31 במרץ 2023 (IDT)
אשמח לעזרתך בדחיפות כבר עבר הרבה זמן, אם תוכל ליצור עבורי קשר עם מנהלי המערכת, תודה רבה מראש משה לוין (שיחה | תרומות)
לא מצאתי את המשתמש האמור. מקוהשיחה • כ"ב בניסן ה'תשפ"ג 23:52 (IDT)
הישיבישער שיחה תרומות הנה הקישור לשם משתמש שלי ששכחתי את סיסמתו משה לוין (שיחה | תרומות)
@תיוג. שמש מרפא (שיחה) 01:29, 17 באפריל 2023 (IDT)
טופל כבר שבוע שעבר. מקוהשיחה • כ"ו בניסן ה'תשפ"ג 07:12 (IDT)

כוכב ניטור!

כוכב המנטרים
על ניטור מעולה. המבקר (שיחה) 17:16, 31 במרץ 2023 (IDT)

כתיבה בחול המועד

מה ההיתר לכתוב במכלול בחול המועד בערכי חולין ? יושב אוהלים (שיחה) 17:41, 10 באפריל 2023 (IDT) (לשעבר צעיר שבכהונה)

מה האיסור? (אתה לא מצלם תמונות בחול המועד?) אפרון (שיחה) 20:08, 10 באפריל 2023 (IDT)

בקשה

אבקש להפסיק להטרידנו בזה. אני לא אותו משתמש, אנחנו חברים טובים. ולפני תקופה ארוכה בגלגול הראשון השתמשתי לפעמים עם חשבונו, הפסקתי מאז שחזרתי, הטרדה נוספת בענין זה אפנה למי שצריך. בתקוה להבנה! שרביט (שיחה) 15:50, 17 באפריל 2023 (IDT)

@שרביט, קודם כל קח נשימה עמוקה ותרגע. יש לשמור על שפה נאותה בכל מקרה. במכלול אנו לא עובדים עם אנשים אלא עם חשבונות שמות משתמש, ולכן לעניין זה גם משתמש אחר נחשב כ"אתה", אם השתמשתם באותו חשבון. שמש מרפא (שיחה) 00:14, 18 באפריל 2023 (IDT)

"עד מתי יהיה זה לנו למוקש"?... האם בגלל שבעבר הרחוק השתמשנו לעתים באותו משתמש, ייחשב זאת לעד? הבהרתי שהפסקתי לחלוטין. וזה נתון לבדיקה. שרביט (שיחה) 12:15, 20 באפריל 2023 (IDT)

האם כל מגיב בדיון חשיבות, כמובן בעד, בערך הרב אליעזר צבי טויב, יזכה לתגובה מיידית? כך שימאס למכלולאים להגיב? רק רוצה להיות מוכן. שרביט (שיחה) 14:33, 24 באפריל 2023 (IDT)
שרביט, קוראים לזה "דיון חשיבות", כלומר דנים על החשיבות, איך לדעתך כדאי שזה יתנהל? (אגב תגובתו של טישיו הייתה בעד?) אפרון (שיחה) 14:40, 24 באפריל 2023 (IDT)
אין בעיה, רק רציתי להבין אם אתה הוא זה שהולך להתדיין פה עם כל אחד, או שתתן לאחרים (גם)? ולגבי תגובתו, זה היה תגובה לעניין, לא יודע אם בעד או נגד, פשוט תגובה עניינית ולא אינטרסנטית ודומיו (...). הוא הגיב שהוא לא יודע אם הוא עדיין כ"כ מפורסם אבל ודאי שהוא פועל למען התשובה וזה רחוק מעין הזרקורים שזה בדיוק נכון, לכן אין מניעה להכניס ערך של אדם שפעילתיו מוכחות מראיות ומקורות לכל דבר וענין, אך זה לא כ"כ מפורסם ומיוחצ"ן עקב הצניעות, אז הא גופא הטענה שצריך להיכנס לערך, כיון שזה שלא שמעת כ"כ על הפעילות זה משום הנ"ל, אבל זה מוכח עפ"י מקורות, כך שיש ראיות שזה פעילות נרחבת וזה צריך לזכות אותו לערך. שרביט (שיחה) 14:44, 24 באפריל 2023 (IDT)
שרביט כמובן שכל מי שמעוניין מוזמן להצטרף לדיון, אין במכלול סתימת פיות (מלבד מי שעובר על הכללים כמובן), אגב נא לא להאשים אחרים באינטרסנטיות, או שאתה רוצה להסביר לי מה העניין של אברך ליטאי שאינו גר בביתר ולא שמע את שמו עד העריכות במכלול באי הכנסתו למכלול? אפרון (שיחה) 14:47, 24 באפריל 2023 (IDT)
הוא לא מואשם (רק) באי הכנסתו לערך אלא בעוד דברים. ולגבי הדיון אני קצת פחות רגוע ממך. כי המכלולאים החסידיים ברובם עזבו פה ולא כ"כ פעילים במכלול, כפי שהבנתי מכמה מהם, וזה אומר דרשני, אני נוקט לדוגמא את: תנא קמא, מצב רוח, קנאפער ידען, ועוד ועוד. כך שהחסידיים שמכירים טוב טוב את נשוא הערך ויודעים עליו אז הם כבר לא בז"ה. וחבל מאוד שזה הולך ומתמעט, כנראה שיש לכך סיבה. שרביט (שיחה) 14:53, 24 באפריל 2023 (IDT)
אכן ראוי כולנו מיצרים על עזיבתם, כידוע לך יש גם בין המפעילים חסידים... באופן כללי ההטחת אשמות כאן מיותרת, אין כאן שום נסתר הכל שחור על גבי לבן בדפי המכלול, ישפוט הקורא.
נ.ב. אתה דווקא יודע היטב שאני לא אינטרסנט בעניין, כשהציקו לך נגד הכללים בנושאים אלו אני אישית טיפלתי בזה ככל יכולתי ומעבר למקובל. אפרון (שיחה) 15:17, 24 באפריל 2023 (IDT)

כוכב לחרוץ!

כוכב החריצות
על ניטור ועשיה בלתי נלאים לשיפור התוכן במכלול (לא נתתי כוכב ניטור כי כבר נדוש). מוטי ~ שיחה • כ"ט בניסן ה'תשפ"ג • 12:39, 20 באפריל 2023 (IDT)
גא"מ לחזק את ידיך על המתקפות שאתה עובר כאן בימים האחרונים "לך בכוחך זה והושע את ישראל" כיכר הלקש (ש|ת) 00:45, 21 באפריל 2023 (IDT)

כוכב מכל הלב!

כוכב הנחמדים
על המעקב, ועל הסבלנות! עמנואל (שיחה) 11:20, 21 באפריל 2023 (IDT)

ביטול גירסה בדף ישיבת זכרון מיכאל

לא הבנתי איזה גירסא ביטלת ולמה. אין לי בעיה רק ניסיתי להסתכל בגרסאות ולא הצלחתי להבין--אלי נדב (שיחה) 22:24, 23 באפריל 2023 (IDT)

כוכב לחרוץ!

כוכב החריצות
על הכל כולל הביטול האחרון בדף טלי גוטליב אתה מאוד חרוץ ושש לעזור ולהסביר כל דבר איפה טעו אלי נדב (שיחה) 14:16, 24 באפריל 2023 (IDT)

כוכב למאמץ!

כוכב המאמצים
תודה על כל העזרה שאתה עוזר לי אלי נדב (שיחה) 20:11, 24 באפריל 2023 (IDT)

מרן הגרי"ג שליט"א

למה זה פחות חשוב  מהמחאה על הלבן שפורסמה בהרחבה בערך?יושב אוהלים (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אתה חושב שיש השוואה בין בחור ישיבה שזורק לבן על ראש ישיבה מהישיבה המסוכסכת עם ישיבתו לבין חילוני שלא מבין מחייו שמפגין בכיכר הישיבה? או שיש השוואה בין חרם ציבורי על אנג'ל לעצרת בהשתתפות גדולי הדור? אפרון (שיחה) 22:55, 8 במאי 2023 (IDT)
לא. אבל אז אל תשכח שהוא עדיין לא היה גדול הדור ב. זה לא היה בכזה היקף וחוץ מזה חלק מגדולי ישראל שליט"א תומכים החרם גם אם בהסכמה שבשתיקה נכון שזה לא תמיכה פומבית כמו אז שהיה גינוי מפורש מקיר לקיר אבל מ"מ מחמת גודל המחאה נראה לי שצריך איזכור כך או כך אני לא הולך להתווכח ע"ז אז אם דעתך שלא צריך איזכור תכתוב את זה ואני יבטל את דעתי יושב אוהלים (שיחה) 23:39, 8 במאי 2023 (IDT)
לא יודע למה אבל לי לא מזיז שחילוני מנותק מפגין מול ביתו (חוץ מהעובדה שיש לבכות על מצב עמ"י) בשונה מבחור ישיבה שמזלזל. מוטי ~ שיחה • י"ז באייר ה'תשפ"ג • 23:54, 8 במאי 2023 (IDT)

הורדת צאצאים בעלי משרה

בקשר לעריכה זו וזו, זה ממש לא מקובל, הורדת צאצאים שנושאים בתקפיד רבני/אדמו"רי. אשמח אם תסביר את עצמך. תכליתי (שיחה) 16:20, 11 במאי 2023 (IDT)

תכליתי ראה כאן, מקובל שצריך חשיבות מיוחדת להזכרת נכדים, לא לדבר על נינים... אפרון (שיחה) 22:20, 11 במאי 2023 (IDT)

משתמש:אפרון/ימי זיבה

בקשר לעריכה זו, שים לב שתבנית רמב"ם שונתה, כך שההלכות הן הפרמטר הראשון בתבנית. מוטי ~ שיחה • כ"ד באייר ה'תשפ"ג • 19:31, 15 במאי 2023 (IDT)

מוטי Done טופל, תודה רבה, התגעגעתי... אפרון (שיחה) 21:19, 15 במאי 2023 (IDT)
אני רואה ששתי פסקאות קודם חתימתי מופיעה, כך שהמצב לא כ"כ גרוע קריצה. מוטי ~ שיחה • כ"ד באייר ה'תשפ"ג • 21:22, 15 במאי 2023 (IDT)
אולי אתה היחיד שמתייחס אלי... קריצה אפרון (שיחה) 21:27, 15 במאי 2023 (IDT)

תחרות

שמח לבקר פה שוב.. לתשומת ליבך השתתפות בתחרות ע"י שכתוב ערך מצריכה אישור מהמזכירים, כיון שהערך הנוכחי דל וחסר אני לא רואה סיבה להימנע. מתייג את דויד. מוטי ~ שיחה • כ"ה באייר ה'תשפ"ג • 17:26, 16 במאי 2023 (IDT)

כוכב לבלתי נראה!

כוכב בלתי נראה
על עבודה מסיבית non-stop למען המכלול! הכל לטובה (שיחה) 02:07, 18 במאי 2023 (IDT)
עכשיו אני רואה שאולי כדאי "כוכב הכוכבים"... אשריך! הכל לטובה (שיחה) 02:12, 18 במאי 2023 (IDT)

מזבח החיצון

תודה רבה על הוספת הקישור למקור שכתבתי בהערה. --יוסף בנימין (שיחה) 15:29, 18 במאי 2023 (IDT)

שלום אפרון

אני מקווה שיכבדו אותי כאן ולא ינסו אני עורך מעורך בויקיפדיה אני רק יכול לעלות כאן את הרמהההגיון ינצח (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

ההגיון ינצח במכלול נהוג לחתום בדפי השיחה, לא משנה מאיפה אתה בא, משנה לאיפה אתה הולך, בכל אופן אם אתה צריך עזרה אתה מוזמן לתייג אותי או כל אחד אחר שתרצה, אשמח לעזור אפרון (שיחה) 00:49, 19 במאי 2023 (IDT)

איום בחסימה

זה לא הוגן שאתה מאיים עלי בחסימה, בעוד שלא אני פתחתי את הנושא על התנגדות לחסידות בדף השיחה שלי אלא משתמש:אברהם., אני רק הגבתי לו פעם אחת מפני ששפך עלי מרורות בדף שלי, אבקש אם אפשר להסיר את כל הדיון הלא מכובד בלשון המעטה מהדף שלי.--פרפרת (שיחה) 20:04, 22 במאי 2023 (IDT)

אני לא "מאיים" על אף אחד, מדובר בתבנית קיימת ובמילים שמנוסחות בתבנית הקיימת, לפי הכללים אין להסיר/להסתיר דיונים סתם מדף השיחה, אם יש סיבה מיוחדת תבקש ממפעילי מערכת, להם יש יכולת טכנית למחוק מדף שיחתך. אפרון (שיחה) 20:56, 22 במאי 2023 (IDT)

תודה רבה!

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
יוסף בן מלמד (שיחה) 00:47, 23 במאי 2023 (IDT)

יהושע ילין

אני פתאום חושב שאולי היה בעריכה שביצעתי אחריך השחתה? או שאם הוספתי מקור זה לגיטימי? אשמח לדעת מוקיר רבנן (שיחה) 10:10, 29 במאי 2023 (IDT) מוקיר רבנן (שיחה) 10:10, 29 במאי 2023 (IDT)

מחכה לתגובה

גם אם ספרא סגר את הדיון אני מחכה לתשובה, האם "הרב" מאיר כהנא קיבל את הערך בגלל היותו רב או בגלל היותו פוליטיקאי ומפורסם, אני מחכה לתשובה בלי היתממות בלי "אזהרות" ובלי בקשות "להירגע" שטופער (שיחה) 22:58, 31 במאי 2023 (IDT)

גא"מ. תכליתי (שיחה) 23:00, 31 במאי 2023 (IDT)
אני מבין שזה קשה, אולי בכל אופן תתאמצו ותבדקו שם למה הוא קיבל "הרב", אם אתם לא מסתדרים אשמח לעזור, רק תבקשו, שניכם. אפרון (שיחה) 23:06, 31 במאי 2023 (IDT)


אני מוחה על גרירת הדיון לדפי שיחה שונים. יש לרכז את כל הטענות בדף שיחה אחד. לא ייתכן שתפתח דיונים באותו נושא בדפי שיחה של ברי פלוגתתך. ספרא - שיחה 15:04, 1 ביוני 2023 (IDT)
אכן, לא פעם ראשונה, בכלל העלאת אותם טענות שוב ושוב מכל מקום אפשרי ממש מפריעה ולא תקינה. אפרון (שיחה) 15:05, 1 ביוני 2023 (IDT)
אפרוןאיפה הפעם הראשונה? תכליתי (שיחה) 15:10, 1 ביוני 2023 (IDT)
צודק, מתנצל זה היה שטופער, טעות שלי. אפרון (שיחה) 15:14, 1 ביוני 2023 (IDT)
מתנצל על הדיון פה. אני מחקתי את הרשומה שלי, מוזמן למחוק את כל הנושא פה. תכליתי (שיחה) 15:16, 1 ביוני 2023 (IDT)
אפרון איפה הפעם הראשןנה? שטופער (שיחה) 16:39, 1 ביוני 2023 (IDT)

ביטול עריכה

בקשר לעריכתך בערך שלוש השבועות, ראית מה ש@תהלים הסיר? וראית מה כתב בקציר עריכה? אני ראיתי והוא צודק במאת אחוזים. תלמד טוב את הסוגיה ואח"כ תבטל עריכות. ~ מעוניינים לכתוב על רבנים שלחו לי אימייל או תכנסו לדף שיחה שלי. --תכליתי (שיחה) 13:48, 5 ביוני 2023 (IDT)

@תכליתי, אני מציע שתקח כוס מים ותרגע. אף פעם לא טוב לערוך ממקום אמוציונלי. יש במכלול דפי שיחה לכל ערך בדיוק למטרה הזו, ונא לשמור על שיח ענייני. שמש מרפא (שיחה) 14:30, 5 ביוני 2023 (IDT)
התחמקות? ממהירות התגובה שלך נראה שאתה לא רגוע וצמא... בבקשה לא להיכנס לשיח יתר של שתיית כוס מים וכדו'. שאלתי שאלה תענה לי על השאלה ואל תיכנס איתי לנושא אחר. למה זה מלחמת עריכה ולמה ביטלת? ~ מעוניינים לכתוב על רבנים שלחו לי אימייל או תכנסו לדף שיחה שלי. --תכליתי (שיחה) 14:33, 5 ביוני 2023 (IDT)
תכליתי, ביטלת גירסה שלי, ואכן לפי הכללים גם כשאתה בטוח שאתה צודק אין לך שום אפשרות לשחזר עריכה נגד הגירסה היציבה, ביטלתי את העריכה כי הקטע כתוב כקטע שקשור בהחלט לשלוש שבועות, המחיקה נימקה חלק מסויים מהמקורות ולא את השאר, מה שגרם שחזור מיידי של החומר (כשעורך ש"חם" לדבר מסויים מתחיל למחוק עם נימוקים חלקיים שלא יופתע כשהוא משוחזר... אפרון (שיחה) 14:38, 5 ביוני 2023 (IDT)
ציון בסוגריים לא נחשב כאילו כלום. בבקשה לא להתייחס אליי כ'עורך חם'. ברור? אני מחליט מחר לקרוא לך 'עורך חם' על מה שבאלי. בסדר? ערכתי למעלה מ3000 עריכות במרחב תספור כמה מהם הוא סביב הנושא הזה. הינך מתבקש למחוק את המילים האלו ופעם הבאה שיקרה אבקש להתייחסות מצד ה-מפעילי מערכת‏. לגבי העריכה, הפסקה הזו לא שייכת לערך, נקודה. לא מפני שמאן דהוא החליט לכתוב בתחילת הפסקה שזה ביטול של הג' שבועות, לא זה עושה את זה קשור לג' שבועות, הפסקה מדברת מענין עליית יהודים לארץ ולא על הסוגיה של ג' שבועות. ~ מעוניינים לכתוב על רבנים שלחו לי אימייל או תכנסו לדף שיחה שלי. --תכליתי (שיחה) 14:43, 5 ביוני 2023 (IDT)
@תכליתי, זה שערכת עריכות רבות זה לא סותר את העובדה שכעת אתה 'חם' מלשון ("כי ייחם לבבו"), זה קורה וזה בסדר, אבל לא בסדר לשפוך את כעסך אלי מקלדת כפי שברור מהתגובות שלך כאן. אני מציע לך שוב לקחת כוס מים ולהרגע. יש גם אפשרות לצאת מהחשבון ולחזור עוד מעט, כשהעניינים יירגעו. לאף אחד אין שום דבר נגדך. שמש מרפא (שיחה) 14:47, 5 ביוני 2023 (IDT)
אתה פשוט לא הבנת מה שקראת, הטיעון קשור באופן ישיר לשבועות, השאלה היחידה (והטובה) היא האם זה מחקר מקורי או לא. אפרון (שיחה) 14:50, 5 ביוני 2023 (IDT)
שוב. לא ביקשתי הצעות לכוס מים. תדבר איתי לענין. אין לכנות שם לחבירו בשופו"א וגם במכלול. זה כינוי לא מוצדק כאילו אני חם לדבר, לכן ציינתי שערכתי למעלה מ3000 עריכות ותיכנס לתרומות שלי ותראה שבודדים מהם הם סביב הנושאי םהאלו, כמה מהם בערך קדושת ציון ואחד בערך הזה. אני עורך במרחב בעשרות ערכים שלא קשורים לנושאים אלו, אז מה הצדק לקרוא לי כעורך חם לדברים האלו?. אז אני שוב דורש מאפרון למחוק את הדברים האלו במהירות. ~ מעוניינים לכתוב על רבנים שלחו לי אימייל או תכנסו לדף שיחה שלי. --תכליתי (שיחה) 14:52, 5 ביוני 2023 (IDT)
העריכות הרבות והברוכות אינן סותרות, ולא היה כאן שום כינוי שם. תקרא שוב את תגובתי הקודמת. שמש מרפא (שיחה) 14:54, 5 ביוני 2023 (IDT)
אפרון למה אתה גורר את הדיון לפה? פתחתי דיון בדף שיחה של הערך. ~ מעוניינים לכתוב על רבנים שלחו לי אימייל או תכנסו לדף שיחה שלי. --תכליתי (שיחה) 14:52, 5 ביוני 2023 (IDT)
אכן, זה באמת אינו מקומו, רק התלוננת על השחזור אז הסברתי, אני ממש לא הולך להתנצל על ה"חום" שאני מקבל ממך בימים האחרונים על ערכים הקשורים לאנטי ציונות (אגב לא כתבתי שאתה חם אלא תהילים, כנראה חם לך הכובע...😉) אפרון (שיחה) 14:55, 5 ביוני 2023 (IDT)
מהתכתבות שלי עם מספר משתמשים יעידו הם על 'חום' שקיבלו ומקבלים ממך ולכן לא עורכים כאן. ידוע וברור שאתה נלחם על כל מילה בערכים אלו ועכשיו אל תענה לי את הסלנג הידוע "מתפקידי כמנטר"... ~ מעוניינים לכתוב על רבנים שלחו לי אימייל או תכנסו לדף שיחה שלי. --תכליתי (שיחה) 14:57, 5 ביוני 2023 (IDT)
על כל טענה אלי אתה וכל משתמש אחר מוזמנים לכתוב בצורה ברורה (ומכובדת...), אם טעיתי אשמח לחזור בי, אם לא טעיתי חבל שתסחבו סתם בבטן...
כפי שאתה יכול לראות אני משתדל תמיד להסביר את דעתי ולנמק אותה היטב, אם אתה לא יכול להסתדר עם מי שלא מסכים איתך זה אומר שאני צריך לבטל את דעתי?
אגב אני אכן מנטר וזה תפקידי... אפרון (שיחה) 15:01, 5 ביוני 2023 (IDT)
סיימתי. יש לי עסקים יותר חשובים מלהתווכח איתך ולצאת עם 0 תוצאות. מנסיוני. (כעין הסתימת פיות בדיון על הרב בעק וכו'). חבל וחבל ושוב חבל. ~ מעוניינים לכתוב על רבנים שלחו לי אימייל או תכנסו לדף שיחה שלי. --תכליתי (שיחה) 15:05, 5 ביוני 2023 (IDT)
תכליתי, לא ממש היה שם סתימת פיות, היה שם דיון מלא, לא ראיתי שמישהו סתם את פיך, אני מבין שאסור לי לחשוב הפוך ממך, או לכתוב את זה. אפרון (שיחה) 15:10, 5 ביוני 2023 (IDT)

שילוב

לגבי העריכה הזו האם אני צודק בהתנהגות שמחקתי מהערך הקודם? אלי נדבשיחה • ד' בתמוז ה'תשפ"ג 00:41, 23 ביוני 2023 (IDT)

לא עברתי ביסודיות, מלמעלה נראה בסדר. אפרון (שיחה) 00:44, 23 ביוני 2023 (IDT)