שיחת משתמש:דויד/ארכיון 8
הדף הזה הוא ארכיון. אין לערוך את תוכן הדף הזה. נא לכתוב תגובות נוספות בדף השיחה הנוכחי
תמונות במכלול
במקרה שכתוב:
"תמונה זו נתרמה למכון חכמת התורה בע"מ (חל"צ) מפעיל המכלול על ידי מעלה התמונה".
זכויות היוצרים של התמונה הן כמו הטקסט שבאתר? המבקר (שיחה) 03:17, 16 באפריל 2023 (IDT)
- המבקר אכן, ”תכנים אחרים שנוצרו באתר זה ומתפרסמים בו בלא שמצויין עליהם במפורש אחרת - כל הזכויות עליהם שמורות למכון חכמת התורה (בע"מ, חל"צ), המכון מעניק רשות לשימוש אישי (לא מסחרי ולא ציבורי) בתכנים אלו. יתכן וישנם תנאים נוספים, ראה הבהרה משפטית.”. דויד (שיחה) כ"ה בניסן ה'תשפ"ג 08:08 (IDT)
- היה זכור לי שיש בקשה להעלות לויקישיתוף ולא למכלול. המבקר (שיחה) 14:58, 16 באפריל 2023 (IDT)
- יש בקשה מכל מי שמעלה תמונה חופשית, שיעלה אותה לויקישיתוף. מי שרוצה לתרום את תמונתו למכלול כי לא רוצה שהיא תהיה תמונה חופשית עושה זאת ע"י תרומת יצירה. יש כיום 235 תמונות שנתרמו למכלול במהלך השנים - לא משהו חדש. דויד (שיחה) כ"ה בניסן ה'תשפ"ג 17:46 (IDT)
- נראה לך שאנשים תורמים בדווקא ולא מעלים בצורה חופשית?
להבנתי זה קורה כי שולחים תמונות במייל והמערכת מסווגת כתרומה במקום כשימוש חופשי, ייתכן? המבקר (שיחה) 17:18, 23 באפריל 2023 (IDT)- א. נא להקפיד על הזחה מסודרת. ב. אין סיווג אוטומטי, זה מה שאנשים כותבים בטופס אז זה הרישיון שיש לתמונה. אם אתה רוצה לעורר את המעלים לאפשרות להעלות לויקישיתוף כתמונה חופשית, נסה. מוטי ~ שיחה • ב' באייר ה'תשפ"ג • 17:29, 23 באפריל 2023 (IDT)
- אנחנו לא רוצים לשכנע אנשים בכח שיעלו תמונות חופשיות למכלול, אם שואלים אותנו עדיף או תרומה למכלול או חופשיות לויקישיתוף, אחרת זה יועתק לויקישיתוף ויעמיס לחינם על המכלול. דויד (שיחה) ג' באייר ה'תשפ"ג 19:30 (IDT)
- בסדר גמור, נקודת הדיון שלי הייתה אחידות של טופס ההעלאה באתר והשליחה במייל. המבקר (שיחה) 00:40, 24 באפריל 2023 (IDT)
- אז עכשיו זה בסדר? דויד (שיחה) ז' באייר ה'תשפ"ג 21:01 (IDT)
- מה השתנה?, כרגע אדם שתורם למכלול באמצעות מייל מודע לכך שזה תרומה למכלול, ולא שימוש חופשי? המבקר (שיחה) 22:06, 30 באפריל 2023 (IDT)
- מי שרוצה לתרום למכלול שולחים לו את הנוסח של {{שליחת אישור}}, ואכן כרגע זה תרומה למכלול. דויד (שיחה) י' באייר ה'תשפ"ג 16:56 (IDT)
- איך אפשר לשנות את זה? לפתוח דיון? לפנות לועדה? המבקר (שיחה) 15:00, 4 במאי 2023 (IDT)
- לשנות את מה? דויד (שיחה) י"ג באייר ה'תשפ"ג 15:33 (IDT)
- את הניסוח ב{{שליחת אישור}}. המבקר (שיחה) 15:46, 4 במאי 2023 (IDT)
- איך אפשר לשנות את זה? לפתוח דיון? לפנות לועדה? המבקר (שיחה) 15:00, 4 במאי 2023 (IDT)
- מי שרוצה לתרום למכלול שולחים לו את הנוסח של {{שליחת אישור}}, ואכן כרגע זה תרומה למכלול. דויד (שיחה) י' באייר ה'תשפ"ג 16:56 (IDT)
- מה השתנה?, כרגע אדם שתורם למכלול באמצעות מייל מודע לכך שזה תרומה למכלול, ולא שימוש חופשי? המבקר (שיחה) 22:06, 30 באפריל 2023 (IDT)
- אז עכשיו זה בסדר? דויד (שיחה) ז' באייר ה'תשפ"ג 21:01 (IDT)
- בסדר גמור, נקודת הדיון שלי הייתה אחידות של טופס ההעלאה באתר והשליחה במייל. המבקר (שיחה) 00:40, 24 באפריל 2023 (IDT)
- אנחנו לא רוצים לשכנע אנשים בכח שיעלו תמונות חופשיות למכלול, אם שואלים אותנו עדיף או תרומה למכלול או חופשיות לויקישיתוף, אחרת זה יועתק לויקישיתוף ויעמיס לחינם על המכלול. דויד (שיחה) ג' באייר ה'תשפ"ג 19:30 (IDT)
- א. נא להקפיד על הזחה מסודרת. ב. אין סיווג אוטומטי, זה מה שאנשים כותבים בטופס אז זה הרישיון שיש לתמונה. אם אתה רוצה לעורר את המעלים לאפשרות להעלות לויקישיתוף כתמונה חופשית, נסה. מוטי ~ שיחה • ב' באייר ה'תשפ"ג • 17:29, 23 באפריל 2023 (IDT)
- נראה לך שאנשים תורמים בדווקא ולא מעלים בצורה חופשית?
- יש בקשה מכל מי שמעלה תמונה חופשית, שיעלה אותה לויקישיתוף. מי שרוצה לתרום את תמונתו למכלול כי לא רוצה שהיא תהיה תמונה חופשית עושה זאת ע"י תרומת יצירה. יש כיום 235 תמונות שנתרמו למכלול במהלך השנים - לא משהו חדש. דויד (שיחה) כ"ה בניסן ה'תשפ"ג 17:46 (IDT)
- היה זכור לי שיש בקשה להעלות לויקישיתוף ולא למכלול. המבקר (שיחה) 14:58, 16 באפריל 2023 (IDT)
כוונתך את העובדה שרשיון ברירת המחדל של העלאה למכלול הוא תרומת יצירה? דויד (שיחה) י"ג באייר ה'תשפ"ג 17:35 (IDT)
עזרה
שלום, תוכל לעזור לי בקשר לערכים - בי יוסף ברבי ורבי יעקב הכהן גדישא? אלו ערכים שכתבתי, מפעילי המערכת שלחו אותם לטיוטות. תיקנתי מה שביכולתי ואז כתבתי פניות במרחב הטיוטות, ומזה זמן רב טרם טופל. תודה רבה! משכיל לאסף, עט' האס"ף. 13:34, 23 באפריל 2023 (IDT) ―משכיל לאסף (שיחה | תרומות) לא חתם
- משכיל לאסף בשמחה. תסתכל ברבי יעקב הכהן גדישא הוספתי תבנית מידע, אם תרצה להוסיף עוד נתונים. תראה שם גם 2 בקשות להבהרה, תוכל להסיר אותם אם אתה מכניס הבהרות לערך. דויד (שיחה) ג' באייר ה'תשפ"ג 16:31 (IDT)
- משכיל לאסף כל התיוגים שלך לדוג' בדף בקשות העברת דפי טיוטה לא עבדו, כי יש לך בעיה כלשהי בחתימה, תראה שאמור להיות קישור לדף משתמש ודף שיחה מהחתימה שלך, אפשר גם לבחור ברירת מחדל, תעיין פה: עזרה:חתימה.
- וגם תעיין פה: המכלול:הזחה לגבי כתיבה בדפים כמו זה וכמו העברת דפי טיוטה. דויד (שיחה) ג' באייר ה'תשפ"ג 16:40 (IDT)
תודה רבה רבי דוד, עזרת לי מאוד. יישר כח עצום, ירבו כמותך! משכיל לאסף 01:04, 25 באפריל 2023 (IDT)
כוכב איכותי!
| כוכב איכותי | |
| איכותי איכותי איכותי
כל מילה נוספת גורעת משך חכמה (שיחה) 23:43, 13 במאי 2023 (IDT) |
בויקי הוסיפו שיפעל גם לאקדמיה אדו אני לא יודע איפה מבקשים לעדכן, אבל אני חושב שזה יועיל. המבקר (שיחה) 12:51, 25 במאי 2023 (IDT)
- המבקר יישר כח, הוספתי. דויד (שיחה) ח' בסיוון ה'תשפ"ג 00:36 (IDT)
- האמת, התחלתי להשתמש וזה יעיל בעיקר למאמרים באנגלית... המבקר (שיחה) 19:21, 28 במאי 2023 (IDT)
תחרות הכתיבה
שלום. כמזכיר בתחרות, בטח אתה יודע את הכללים: סיימתי לכתוב ערך. האם לבקש העברה שלו כבר עכשיו, או שזה צריך לחכות עד לאחר התחרות? עזרא ט. (שיחה) 01:32, 28 במאי 2023 (IDT)
- שלום עזרא ט., אם הערך מוכן כדאי להעביר אותו כבר עכשיו. וכדאי גם להוסיף בתבנית שבתחילה הערך את הפרמטר "ביקורת": {{מכלול היצירה היהודית|ביקורת}}. דויד (שיחה) ח' בסיוון ה'תשפ"ג 08:25 (IDT)
בוצע. ועכשיו שאלה נוספת: גיליתי פעם שהערך "בת קול" חסום, וכתוב שהוא הועבר לעורכי אספקלריה. יצא לי לברר ע"פ מקורות זרים איך הערך הזה נראה בויקיפדיה, ולטעמי אין מה לשפץ אותו אלא צריך לכתוב ערך חדש לגמרי שיהיה לרוחנו. השאלה היא האם אני צודק, והאם מתאים שאני אכתוב את החדש :) --עזרא ט. (שיחה) 09:30, 28 במאי 2023 (IDT)
- לא בטוח שצריך לכתוב ערך חדש, ייתכן שצריך לשנות חלקים ממנו. מדובר בערך לא קטן, הסוקר אספקטים שונים. חלקם גרועים, וחלקם פחות. אבל בהחלט יש מקום לכתיבת גרסה משלך לערך, שתוכל לשלבו אחר כך בערך. ספרא - שיחה 11:07, 28 במאי 2023 (IDT)
קישור פנימי
נראה לי שכדאי שתוסיף קישור פנימי לנטפרי בדף שלך יהיה לזה ערך מוסף אלי נדב (שיחה) 19:19, 28 במאי 2023 (IDT)
- דויד הוא בירוקרט ויודע היטב מעם קישורים פנימיים
שלמה 505 (שיחה - תרומות) 19:21, 28 במאי 2023 (IDT)
רבי משה בער בעק
ביזיון נורא ואיום שאין את התואר רבי עליו.
אתה לא יודע במה מדובר, אתה הולך לפי דעתך האישית.
מדובר קודם כל בתלמיד חכם עצום וצדיק נשגב, קדוש וטהור שכל ימיו היה דבוק בבוראו והיה מיוחד בקדושתו וטהרתו וענוותנותו, מגדולי חסידו של האמרי חיים מויזניץ שחיבבו והעריצו מאוד.
אני כחסיד יודע ברור שכל החסידים אחזו ממנו רק התנגדו לשיטתו בקנאות, הרבה אדמו"רים דיברו ממנו גדולות, אין א"א שסובר שלא היה צדיק רב ות"ח.
בנוסף היה רב קהילה של יהודים חרדים לדבר ה' שאולי לא תואמים לנו בהשקפותיהם,
והעיקר: אם התואר 'רב' ניתן לכל רב שהוא, אפילו מתנועת המזרחי ואין צורך בציון שמות, כי זה ידוע שהתואר ניתן לכל רב אפילו עם השקפות משונות אז ודאי שלרב הצדיק רבי משה בער בעק צריך לינתן התואר הזה.
אני מבהיר: לא שאני או מישהו אחר אוחז מהשקפותיו, רק המציאות הוא שהוא היה רב חרדי וצדיק ות"ח. אני פונה אליך בתוקף לא לעמוד על דעתך האישית ועל דעתם של אלו שמתנגדים לכל רב קנאי וגם היו רוצים להוריד את התואר 'רב' למשל מהרב יהושע רוזנברגר רק יודעים שזה מגוחך. לכן תברר את הנושא ואני ממש לא מאמין שזה קורא במציאות, אני ראיתי את הערך הזה רק היום ועיינתי בכל הדיונים, הכל זה חסר טעם ורק עם נגיעות אישיות.
הוא זכאי לתואר 'רבי' לכל דבר וענין! אין שום היתר לזלזל בכבודו של תלמיד חכם וצדיק ורב קהילה חרדית!
הם אתה יכול לחלוק על רבי יחזקאל ראטה, רב מקובל על כולם, שכתב עליו: "אחד מבני עלי' מופלג בתורה ומעוטר ביראה נאה דורש ונאה מקיים מקנא קנאת ה' במסי"נ ממיוחדי סגולה בתוך עם בני ישראל..."?! תכליתי (שיחה) 21:11, 31 במאי 2023 (IDT)
- זה נכון, הוא מאד צדיק! וירא שמים! המבקר (שיחה) 23:54, 31 במאי 2023 (IDT)
- תכליתי במכלול יש מדיניות, לפי המדיניות הוא לא זכאי (בלי שום קשר לרמת צדקותו וכו'), אני מניח שקראת את הדיונים לגבי התואר בערך שלו. אם אתה חושב שהמדיניות לא טובה - אתה מוזמן לפתוח דיון באולם דיונים. דויד (שיחה) י"ב בסיוון ה'תשפ"ג 15:59 (IDT)
- למה לא? הוא היה רב והתפרסם בשל פעילתיו בתוקף רבנותו. תכליתי (שיחה) 16:01, 1 ביוני 2023 (IDT)
- כאמור בדפי שיחה אחרים: יש דיון בדף ייעודי, יש לקיימו שם. ספרא - שיחה 16:15, 1 ביוני 2023 (IDT)
- למה לא? הוא היה רב והתפרסם בשל פעילתיו בתוקף רבנותו. תכליתי (שיחה) 16:01, 1 ביוני 2023 (IDT)
- תכליתי במכלול יש מדיניות, לפי המדיניות הוא לא זכאי (בלי שום קשר לרמת צדקותו וכו'), אני מניח שקראת את הדיונים לגבי התואר בערך שלו. אם אתה חושב שהמדיניות לא טובה - אתה מוזמן לפתוח דיון באולם דיונים. דויד (שיחה) י"ב בסיוון ה'תשפ"ג 15:59 (IDT)
ייתכן שאני טועה אך נראה לי שלפי הכללים אילולי עיסוקו הפוליטי הוא לא היה זוכה לערך ובשל כך הדיון שהיה מיותר, ויש להסיר את התואר.
הלא כן? המבקר (שיחה) 23:55, 31 במאי 2023 (IDT)
- המבקר אתה לא זוכר מה כבר עשית? כבר פתחת על זה דיון וכו' וכו', משהו השתנה מאז? אפרון (שיחה) 00:15, 1 ביוני 2023 (IDT)
- המבקר אני מסכים, אבל כפי שתראה בדף השיחה שלו - כבר דנו על זה כמדומני פעמיים - והרוב הכריע לא כמונו. דויד (שיחה) י"ב בסיוון ה'תשפ"ג 15:57 (IDT)
- לא היה רוב אלא תיקו ולכן נשאר לגרסה יציבה. תכליתי (שיחה) 15:58, 1 ביוני 2023 (IDT)
- אין הכי נמי. דויד (שיחה) י"ב בסיוון ה'תשפ"ג 16:00 (IDT)
- לא חכם לגרור את הקהילה שוב ושוב לדיון זהה עם טיעונים זהים, רק כי היא לא קיבלה את הדעה בה מישהו מצדד. תיקו גם היא הכרעה. ספרא - שיחה 16:15, 1 ביוני 2023 (IDT)
- אין הכי נמי. דויד (שיחה) י"ב בסיוון ה'תשפ"ג 16:00 (IDT)
- לא היה רוב אלא תיקו ולכן נשאר לגרסה יציבה. תכליתי (שיחה) 15:58, 1 ביוני 2023 (IDT)
- המבקר אני מסכים, אבל כפי שתראה בדף השיחה שלו - כבר דנו על זה כמדומני פעמיים - והרוב הכריע לא כמונו. דויד (שיחה) י"ב בסיוון ה'תשפ"ג 15:57 (IDT)
מדליית זהב עבורך!
| על חציית ה-100,000 עריכות. פלניא (שיחה) 19:33, 4 ביוני 2023 (IDT) |
- פלניא יישר כח. המון זמן לא הסתכלתי על זה. אמנם הרבה מהם התבצעו באמצעות כלים אוטומטיים של המפעילים. דויד (שיחה) ט"ז בסיוון ה'תשפ"ג 19:48 (IDT)
בקשת מחיקה
ביקשתי מחיקה למשתמש:אץ/יציאה בשאלה ולא נעניתי, זה רק נמחק מדף הבקשות, אבל הדף בעצמו לא נמחק. אשמח להסבר. ~ תכליתי (שיחה) 20:41, 25 ביוני 2023 (IDT)
- כל מפעיל התעלם כנראה כי סבר כמוני שאין צורך והשאיר את זה למקרה שמפעיל אחר יחליט שכן. לאחר שעבר הרבה זמן ומסתמר כל המפעילים ראו את הבקשה ולא ראו צורך - היא הוסרה. דויד (שיחה) ז' בתמוז ה'תשפ"ג 22:33 (IDT)
- אפשר אולי להבין למה אין צורך במחיקה ולמה יש צורך בדף הטיוטה הזאת ששוכבת כבר למעלה משנתיים ללא טיפול וללא עריכה/הרחבה/הוספה כל שהיא. תודה. ~ תכליתי (שיחה) 23:24, 25 ביוני 2023 (IDT)
דוגמה לעדכון מויקיפדיה שמחק הרבה
דויד סליחה שאני פונה אליך כאן, (פשוט אין לי כח לפתוח דיון על זה), אבל אתה רוצה לראות דוגמה טובה למה אני כ"כ מתנגד להבאת עדכונים מויקי לערכים בהמכלול, בלי לפתוח דיון על כל הבדל? הנה כעת "שרגא" עדכן מויקי ערך תינוק שנשבה, ובאורח פלא נמחק דעת האגרות משה, וכן מה שהוספתי מ"להורות נתן", ועוד. תהלים (שיחה) 18:16, 26 ביוני 2023 (IDT)
- @תהלים אולי תשאל את שרגא ? ואולם חי אני • שיחה • ז' בתמוז ה'תשפ"ג • 18:17, 26 ביוני 2023 (IDT)
- שאלתי כבר ולא נענתי, לדעתי זה חמור מאוד מה שקרה, וזה דוגמה טובה לטענתי (בדף שיחה הרב יעקב אריה אלתר), ולולא שהייתי בדיוק בהמכלול היום, אף אחד לא היה שם לב כלל שנמחקו דעת האגרות משה ועוד, בערך תינוק שנשבה, כי שרגא הוסיף כ"כ הרבה מויקי שלא יכולים לשים לב לזה. תהלים (שיחה) 18:21, 26 ביוני 2023 (IDT)
- איפה שאלת? (שלמה ~ שיחה ~ תרומות) • השתתפו • ח' בתמוז ה'תשפ"ג • 18:29, 26 ביוני 2023 (IDT)
- זה אכן לא בסדר. צריך להעיר לו בדף השיחה של הערך. דויד (שיחה) ח' בתמוז ה'תשפ"ג 18:36 (IDT)
- דויד אוקיי אבל עכשיו תכלס', מה יהיה לגבי כל ערך שמעדכנים מויקי, יצטרכו לבדוק בכל עדכון מה, וכמה נמחק? למה שלא תהיה מדיניות ברורה שצריך המעדכן מויקי לעדכן בנחת פיסקה אחר פיסקה, ולבדוק ששום דבר לא נמחק? תהלים (שיחה) 18:58, 26 ביוני 2023 (IDT)
- זה אכן לא בסדר. צריך להעיר לו בדף השיחה של הערך. דויד (שיחה) ח' בתמוז ה'תשפ"ג 18:36 (IDT)
- איפה שאלת? (שלמה ~ שיחה ~ תרומות) • השתתפו • ח' בתמוז ה'תשפ"ג • 18:29, 26 ביוני 2023 (IDT)
- שאלתי כבר ולא נענתי, לדעתי זה חמור מאוד מה שקרה, וזה דוגמה טובה לטענתי (בדף שיחה הרב יעקב אריה אלתר), ולולא שהייתי בדיוק בהמכלול היום, אף אחד לא היה שם לב כלל שנמחקו דעת האגרות משה ועוד, בערך תינוק שנשבה, כי שרגא הוסיף כ"כ הרבה מויקי שלא יכולים לשים לב לזה. תהלים (שיחה) 18:21, 26 ביוני 2023 (IDT)
כוכב מכל הלב!
| כוכב הנחמדים | |
| פשוט נחמד! (שלמה ~ שיחה ~ תרומות) • השתתפו • ח' בתמוז ה'תשפ"ג • 18:46, 26 ביוני 2023 (IDT) |
- הועבר לדף שיחה:מבצע בית וגן#מבצע בית וגן
בעניין מערכתי
שלום
אני מתנצל מראש אם אני מטריח בדבר שלא יצא ממנו משהו, אבל אני מקוה שכן יצא מזה משהו
במאוד הרבה מקומות כתוב "פלוני נישא לפלונית" שזה גישה המהווה סטיה מדרך התורה בעניין הנישואין, ולעניות דעתי נראה שאתר חרדי ואפי' דתי צריך לתקן זאת, כמובן מסתבר שזה לא באשמת אף אחד, אבל מכל מקום זה דבר שצריך לשנות.
לא נראה לי שזה ביכולתי ובסמכותי לפעול בנידון ולכן אני פונה אליך, ואודה לך מאוד אם תעביר את זה הלאה
תודה מראש ויישר כח על הכל נח גרין (שיחה) 16:12, 3 באוגוסט 2023 (IDT)
- נח גרין יישר כח, אין צורך להתנצל על שום דבר. אני מסכים, אם כי בעבר היו על זה דיונים וחלק הוכיחו שויקיפדיה לא עושה את זה מתוך פמיניזם אלא סתם מצורת דיבורם. בכל מקרה אני בד"כ משנה כשאני רואה את זה, אבל רק בערכים שנכתבו במכלול. ערכים מיובאים זה מסובך מאד כי הם מתעדכנים מדי פעם. אני לא חושב שזה עד כדי כך קריטי כדי לתקן גם במיובאים, אני יודע שלא מעט חושבים שזה לא כ"כ קריטי גם בערכים המקומיים, אז נראה לי שמה שכתבתי היא פשרה טובה. אם אתה נתקל בערך מקומי אתה יכול לתקן, רק לדעתי לא כדאי לעשות פרויקט רחב היקפים. דויד (שיחה) י"ט באב ה'תשפ"ג 00:37 (IDT)
- הגישה המהווה סטיה מדרך התורה אליה התכוונתי אינה רק פמניזם אלא גם השיבוש והסטיה הטוענים שהורי החתן והכלה לא רק מסייעים ועוזרים לזוג להינשא אלא שהם "סוגרים את השידוך" ו"מחתנים" את ה"ילדים", בניגוד לדרך התורה שלפיה ללא בחירתם ורצונם גם של האיש וגם של האשה הקידושין לא יכולים לחול. בויקיפדיה אני לא מבין ובכלל אין לי אפשרות להיכנס לאתר הזה, אבל כאן במכלול אני חושב שחובה לא לתת קיום לעיוות ועוול הנשמעים מביטוי זה הנוגדים את תורת ה'. נח גרין (שיחה)
- לא הבנתי, איך "פלוני נישא לפלונית" קשור להורים החתן והכלה? דויד (שיחה) כ"א באב ה'תשפ"ג 10:53 (IDT)
- נישא פירושו שהוא לא עשה את הפעולה אלא שהוא נפעל על ידי אחרים. זה יכול להתפרש שהוא נפעל על ידי האשה ויכול להתפרש שהוא נפעל על ידי ההורים או אנשים אחרים. הביטוי הזה חדר אלינו מאחת מהתפיסות הללו שנובעות או מעם ארציות או מכפירה בתורה או מרוע לב או משלושתם. אני מקווה שאכן אתה לא נתקלת בעיוות זה אבל אני רואה שזה מאוד חדר לחלקים רבים מתוכינו [אני מדבר על החלק מעם ישראל המכונה "ליטאי", מסתבר שבקהילות שעברו גלות במקומות שפחות הרסו אותם זה קיים פחות]. נח גרין (שיחה)
- נח גרין נראה לי שקצת הגזמת עם הפרשנות... במקור, "נשא" פירושו כמו נשא על כתפיו, מה שמבטא שהגבר נושא על כתפיו את האשה. בעברית מודרנית, הביטוי רוקן מתוכן, והביטוי נישא מגיע מלשון "נישואין", ובהטיה, הגבר נישא לאשה והאשה נישאת לגבר, בלא שתהיה משמעות כלשהי לביטוי. אפשר לתקן בערכים מקומיים על הדרך, כשאתה פוגש אזכור כזה במקרה, אבל מכאן ועד לטעון שזה עיוות מחשבתי מתוך רוע לב, הדרך רחוקה. (אגב, אני לא חושב שזה קשור למגזר כלשהו בגלל גלות זו או אחרת, אם כבר, זה משתנה אינדיבידואלית ביחס לכמה אדם התחבר לעברית המודרנית)--הכל לטובה (שיחה) 09:22, 10 באוגוסט 2023 (IDT)
- הפשטות של לשון הקודש היא כדבריי. וגם, מניין אתה יודע שלפי העברית המודרנית זה כפי השערתך? ומכל מקום ברי ושמא ברי עדיף. וודאי שצריך לכתוב כפי שכתבו ישראל הכשרים וחכמיהם במשך כל הדורות. ואם יש רצון לשנות ללשונם של פורקי העול יש לברר היטב האם אין כוונה זדונית לביטוי הבא מבית מדרשם. ובפרט בדברים עם משמעות מרכזית. ברוך תהיה. נח גרין (שיחה)
- נח גרין נראה לי שקצת הגזמת עם הפרשנות... במקור, "נשא" פירושו כמו נשא על כתפיו, מה שמבטא שהגבר נושא על כתפיו את האשה. בעברית מודרנית, הביטוי רוקן מתוכן, והביטוי נישא מגיע מלשון "נישואין", ובהטיה, הגבר נישא לאשה והאשה נישאת לגבר, בלא שתהיה משמעות כלשהי לביטוי. אפשר לתקן בערכים מקומיים על הדרך, כשאתה פוגש אזכור כזה במקרה, אבל מכאן ועד לטעון שזה עיוות מחשבתי מתוך רוע לב, הדרך רחוקה. (אגב, אני לא חושב שזה קשור למגזר כלשהו בגלל גלות זו או אחרת, אם כבר, זה משתנה אינדיבידואלית ביחס לכמה אדם התחבר לעברית המודרנית)--הכל לטובה (שיחה) 09:22, 10 באוגוסט 2023 (IDT)
- הגישה המהווה סטיה מדרך התורה אליה התכוונתי אינה רק פמניזם אלא גם השיבוש והסטיה הטוענים שהורי החתן והכלה לא רק מסייעים ועוזרים לזוג להינשא אלא שהם "סוגרים את השידוך" ו"מחתנים" את ה"ילדים", בניגוד לדרך התורה שלפיה ללא בחירתם ורצונם גם של האיש וגם של האשה הקידושין לא יכולים לחול. בויקיפדיה אני לא מבין ובכלל אין לי אפשרות להיכנס לאתר הזה, אבל כאן במכלול אני חושב שחובה לא לתת קיום לעיוות ועוול הנשמעים מביטוי זה הנוגדים את תורת ה'. נח גרין (שיחה)
הוספת קישור להערת שולים
די הסתבכתי עם ההוראות,
אני רוצה להוסיף קישור חיצוני להערת שולים ולא כל כך הבנתי מה אני אמור לעשות בשביל שזה אכן יתקשר,
לדוגמא בהערה כתוב כך: אריה לייב פופקא, תולדות וקורות חייו של בעל החפץ חיים, עמוד כז, באתר היברובוקס, יצוין כי כרך זה של הירושלמי המזויף על מסכת מנחות לא נדפס מעולם, אלא שה'חפץ חיים' סמך בזה על ה'מבואה' ש'ציטט' הזייפן בהקדמתו למסכת חולין.
אני רוצה לתפוס את המילים האחרונות (ה'מבואה' ש'ציטט' הזייפן בהקדמתו למסכת חולין). ולשלוח על ידם לקישור הזה https://beta.hebrewbooks.org/reader/reader.aspx?sfid=49588#p=13&fitMode=fitwidth&hlts=&ocr= מה אני עושה? שמואל תירוש (שיחה) 01:13, 6 באוגוסט 2023 (IDT)
- שמואל תירוש ברוך הבא.
- תולדות וקורות חייו של בעל החפץ חיים, עמוד כז, באתר היברובוקס. יצוין כי כרך זה של הירושלמי המזויף על מסכת מנחות לא נדפס מעולם, אלא שה'חפץ חיים' סמך בזה על ה'מבואה' ש'ציטט' הזייפן בהקדמתו למסכת חולין.
- שזה אומר שאתה כותב [ ואז את הקישור אז רווח ואזאת המילה שברצונך לקשר מהם ואז ]. אם לא מסתדר, תעדכן. בהצלחה. דויד (שיחה) י"ט באב ה'תשפ"ג 01:26 (IDT)
- תודה על התגובה הזריזה בשעה לא שעה.
- עשיתי מה שכתבת ואכן הצלחתי לקשר, הקישור עובד, אבל הוא לא צבע לי אותו בכחול, מדוע?
- ―שמואל תירוש (שיחה | תרומות) לא חתם
- שמואל תירוש זה צבע בכחול אבל בגלל שכבר ביקרת בקישור הזה זה צבוע בכחול כהה שמעט דומה לשחור. למי שעדיין לא ביקר זה צבוע בכחול בהיר. אגב זה ממש במקרה שאני זמין, ברוב שעות היממה אני מגיב תוך מספר שעות לא מועט :) דויד (שיחה) י"ט באב ה'תשפ"ג 01:53 (IDT) אתה מקסים!
שיחזור
שלום וברכה רציתי לדעת אם יש צפי לשיחזור הערך "איסור שכחת התורה" או לכתוב מתחילה? יהודה פיש (שיחה) 23:43, 9 באוגוסט 2023 (IDT)
הרשאת מאשר תמונות
מהי ההרשאה הזו ואיך היא עוזרת לסינון תמונות? • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"ג באב ה'תשפ"ג • 15:06, 10 באוגוסט 2023 (IDT)
- הרשאה ו מאפשרת למי שאין לו נטפרי, לצנזר תמונות ולהעלות בצורה קלה למכלול. אתה עם נטפרי? דויד (שיחה) כ"ג באב ה'תשפ"ג 15:12 (IDT)
- עכשיו ספציפית כן. אבל בכללי יש לי שעה שעתיים ביום עם אינטרנט בלי נטפרי (רימון דרגת סינון הרמטי) • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"ג באב ה'תשפ"ג • 15:49, 10 באוגוסט 2023 (IDT)
- שלוימי זה מצויין, בשלה הראשון תוכל לעזור בלהכניס את עצמך ל{{בודקי תמונות}}, כדי להגיד אם תמונה שחסומה בנטפרי חסומה בצדק או לא, בנוסף - האם תרצה להצטרף למערך שמצנזר תמונות? (בכלים קלים ופשוטים) דויד (שיחה) כ"ג באב ה'תשפ"ג 16:33 (IDT)
- כפי שתוכל לראות בגרסאות הקודמות של התבנית כבר הבנסתי והוצאתי את עצמי מהתבנית. עם צנזור התמונות לא יצא לי להתעסק. אני אשמח לנסות אבל אחרי בין הזמנים • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"ג באב ה'תשפ"ג • 17:44, 10 באוגוסט 2023 (IDT)
- שלוימי זה מצויין, בשלה הראשון תוכל לעזור בלהכניס את עצמך ל{{בודקי תמונות}}, כדי להגיד אם תמונה שחסומה בנטפרי חסומה בצדק או לא, בנוסף - האם תרצה להצטרף למערך שמצנזר תמונות? (בכלים קלים ופשוטים) דויד (שיחה) כ"ג באב ה'תשפ"ג 16:33 (IDT)
- עכשיו ספציפית כן. אבל בכללי יש לי שעה שעתיים ביום עם אינטרנט בלי נטפרי (רימון דרגת סינון הרמטי) • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"ג באב ה'תשפ"ג • 15:49, 10 באוגוסט 2023 (IDT)
אולי אתה תדע מה זה
אני פשוט לא מצליח לפתוח דף שיחה חדש בדרך הרגילה רק בעקיפין דרך עריכה וזה מסבך כי זה מבקש אחרי זה תקציר עריכה וחבל על זמני[1] אלי נדב • שיחה • כ"ו באב ה'תשפ"ג 14:01, 13 באוגוסט 2023 (IDT)
- @כנס להעדפות ← עריכה ובטל שם את האופציות בדפי שיחה. מוטי ~ שיחה • כ"ו באב ה'תשפ"ג • 14:18, 13 באוגוסט 2023 (IDT)
שיחזור 2
יש סיכוי עדיין לשיחזור ערך איסור שכחת התורה? יהודה פיש (שיחה) 17:22, 16 באוגוסט 2023 (IDT)
- @יהודה פיש סיכוי וודאי יש, השאלה מתי יתפנו לזה. מוטי ~ שיחה • כ"ט באב ה'תשפ"ג • 22:47, 16 באוגוסט 2023 (IDT)
בקשר לעריכה זו, מוטי לא התכוון שאפשר לתת גם לי? • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • ו' באלול ה'תשפ"ג • 19:21, 22 באוגוסט 2023 (IDT)
- הדאיג אותי קצת שהוא כתב על בסיס זמן פנוי, אני רוצה לראות אם יש לו באמת פנאי להדריך ולעקוב. דויד (שיחה) ו' באלול ה'תשפ"ג 19:57 (IDT)
- כמובן שהנושא יקודם בסדר העדיפויות בעת שהותי במכלול, אבל אכן סייגתי... מוטי ~ שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ג • 22:52, 22 באוגוסט 2023 (IDT)
בקשר לעריכה זו, כבוד לי לערוך כזה תיקון אחריך ואולם חי אני • שיחה • י"ב באלול ה'תשפ"ג 01:13, 29 באוגוסט 2023 (IDT)
- ואולם חי אני אתה בג'ט לג? :) כבר ביטלו את עריכתך וענינו לך אני ואפרון עוד לפני הערתך פה. דויד (שיחה) י"ב באלול ה'תשפ"ג 01:14 (IDT)
- כנראה מידי התרגשתי,
ולא הספקתי לראות את התגובה עד שכתבתי כאן.
ואולם חי אני • שיחה • י"ב באלול ה'תשפ"ג 01:17, 29 באוגוסט 2023 (IDT)
- כנראה מידי התרגשתי,
בקשר לעריכה זו, בעדכון הזה הורדת את הפרמטר מאת2 וזה גרם לשגיאות בעשרות דפים • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"ד באלול ה'תשפ"ג • 11:40, 31 באוגוסט 2023 (IDT)
- אז צריכים לטפל בזה ידנית או בוטית, ובהתחשב בסיווג הערכים זה לא בעדיפות ראשונה. מוטי ~ שיחה • י"ד באלול ה'תשפ"ג • 13:38, 31 באוגוסט 2023 (IDT)
- שלוימי יישר כח. מקוה או גאון הירדן בא לכם לבדוק אם אפשר לתקן את הדפים האלו בקלות? דויד (שיחה) י"ז באלול ה'תשפ"ג 16:38 (IDT)
בקשר לעריכה זו, למה לא? מצאתי הרבה תמונות בכל מיני אתרים. לעבעדיג (שיחה) 02:29, 20 בספטמבר 2023 (IDT)
- לדוגמא: https://telechofesh.co.il/zadik/%D7%99%D7%95%D7%97%D7%90%D7%99-%D7%90%D7%91%D7%99-%D7%A8%D7%A9%D7%91%D7%99/--לעבעדיג (שיחה) 02:30, 20 בספטמבר 2023 (IDT)
העתקה לוויקיפדיה
שלום רב,
ראיתי איפשהו בהמכלול שאתה מורה למי שרוצה להעתיק ערכים שכתב כאן – לוויקיפדיה, שייצור איתך קשר במייל. כיון שאינני יודע איך ליצור איתך קשר, אני פונה כאן. כמדומני שהעתקתי בעבר ערך אחד או כמה ערכים בודדים שכתבתי. אם זכור לי נכון היה זה כי מעיקרא תכננתי לפרסם בוויקיפדיה, אלא שהיה לי חסום באותו זמן וכדומה. אני מתנצל, ואשמח שתמחל/תמחלו לי על כך, בכדי שלא אכשל בגזל - אם באמת יש בזה משום גזל.
בלי קשר, אשמח אם תוכל להצדיק את הדרישה שלכם מבחינה מוסרית... הרי חלק הארי של המכלול הוא מועתק מוויקיפדיה, לכן זה קצת לא הוגן לא להחזיר להם (בפרומיל) ולאפשר להעתיק לשם ערכים.
תודה מראש. החרדי (שיחה) 14:12, 11 באוקטובר 2023 (IDT)
- אנו מעתיקים מויקיפדיה עם קרדיט, שם אין קרדיט במיקום בולט. ובמקרה שלך כנראה העתקת ללא קרדיט כלל. ביום שהמכלול יאפשר להעתיק את ערכיו - הוא יאבד את זכות קיומו. הוא יוותר אתר מראה, וגוגל יורידו אותו ממנועי החיפוש... ספרא - שיחה 14:27, 11 באוקטובר 2023 (IDT)
- מקבל במקצת. הרי גם כיום אין הצדקה להמכלול, אלא רק כי הוא מסונן (ובעיקר כי נטפרי מכריחים את המעבר אליו). לכאורה ל-96 אחוז מהקוראים אין מושג/עניין כמה מועתק מוויקיפדיה או תוכן מקורי. להיפך - אם זה היה תוכן מקורי לא היה לזה ביקוש. רק בגלל השכפול של ויקיפדיה יש לזה בכלל מקום. כך דעתי, אבל כמובן זכותם להגביל את הזכויות, וגם אין בכוונתי לקרוא תיגר או לפתוח פה דיון אינסופי. החרדי (שיחה) 15:33, 11 באוקטובר 2023 (IDT)
- דויד, אם אפשר, אשמח ליצור קשר בעניין הנ"ל. החרדי (שיחה) 21:26, 11 באוקטובר 2023 (IDT)
- מקבל במקצת. הרי גם כיום אין הצדקה להמכלול, אלא רק כי הוא מסונן (ובעיקר כי נטפרי מכריחים את המעבר אליו). לכאורה ל-96 אחוז מהקוראים אין מושג/עניין כמה מועתק מוויקיפדיה או תוכן מקורי. להיפך - אם זה היה תוכן מקורי לא היה לזה ביקוש. רק בגלל השכפול של ויקיפדיה יש לזה בכלל מקום. כך דעתי, אבל כמובן זכותם להגביל את הזכויות, וגם אין בכוונתי לקרוא תיגר או לפתוח פה דיון אינסופי. החרדי (שיחה) 15:33, 11 באוקטובר 2023 (IDT)
השמצת הרב אליהו מאיר פייבלזון בהמכלול ללא מקור מספק [דבר שאינו נכון]
הרב אליהו מאיר פייבלזון (ירושלים), מופיע שהוא בוגר מכון מנדל אך לא מדברים פה על מה שקרה בהיסטוריה הרחוקה מדובר באדם שחי איתנו בירושלים ומספר הטלפון שלו ידוע וזמין -
הדבר הראשון שצריך לעשות זה פשוט לברר מה נכון, ואחרי בירור עימו לא היו דברים מעולם
שנית כל ההוכחה הוא מהאלפון אך זה לא הוכחה יש בו הרבה שמות של אנשים שהם כלל לא בוגרים ורק עזרו או השתתפו בהרצאות וכדומה כמו הרב אוריה ענבל והרב דנציגר. שמבירור קל עולה שלא היו שם
שלישית כמדומה שאתר הרשמי הוא המקור שעליו ושם לא מופיע שמו צריך להסתמך בלי סברות - ללא כל הוכחה - שהוא ביקש להוריד את שמו.
רביעית היות שזה מידע מזיק ביותר בעקבות תהליך הדמוניזציה שעבר מכון מנדל - צריך להיות זהירים יותר.
אסיים במילים שכתב בדף השיחה הרב שמש מרפא: רק להעיר, שכשמדובר במידע שעלול להכפיש שמו של אדם על המידע להיות ודאי ב-100%, או ציטוט מכלי תקשורת מוכר
ואבקש מכבודו למחוק זאת מהערך
תודה הקניזי (שיחה) 19:44, 19 בדצמבר 2023 (IST)
בריך מתייך לשלם
התגעגענו, עכשיו גם דאגנו...
.
| אתה מוזמן לכוסות שתייה, מסתמא כבר גמרת אתה פשוט חייב לשתות והרבה. ואולם חי אני • שיחה • כ"ו בשבט ה'תשפ"ד 23:00, 5 בפברואר 2024 (IST) |
- תודה רבה. ברוכים הנמצאים. דויד (שיחה) כ"ז בשבט ה'תשפ"ד 23:02 (IDT)
- גא"מ בכל לב. מוטי ~ שיחה • כ"ז בשבט ה'תשפ"ד • 19:20, 6 בפברואר 2024 (IST)
- אח יקר! שמח שחזרת, חסרת לי מאוד!! אפרון (שיחה) 19:51, 6 בפברואר 2024 (IST)
- גא"מ בכל לב. מוטי ~ שיחה • כ"ז בשבט ה'תשפ"ד • 19:20, 6 בפברואר 2024 (IST)
תודה
על ניהול והעברת שרביט הבירוקרטיה למחליפך, כל הכבוד!! תישאר איתנו כמובן!! אפרון (שיחה) 14:30, 16 באפריל 2024 (IDT)
- באמת אין דרך לכמת את תרומתך למכלול בכל כובע שענדת. גם אין צורך, בהתחשב שפרשת רק מניהול הבירוקרטיה. מוטי ~ שיחה • ט' בניסן ה'תשפ"ד • 20:01, 16 באפריל 2024 (IDT)
שם משתמש חיים מאיר וייס
אתה צודק שאתה לא רואה עוד עריכה אבל ידוע לי שכשזה יצא לאויר העולם יהיו כאלה שירצו לשנות לכן אני רוצה שיהיה הגנה על ערך זה של שטיבלאך קארו חיים מאיר וייס (שיחה) 16:08, 8 במאי 2024 (IDT)
- חיים מאיר וייס במקרה כזו כדאי להבהיר ולרשום בסיבה - חשש למלחמת עריכה. בכל מקרה זה לא קורה כמעט בטיוטות משתמש אז נראה שאין צורך. בהצלחה. דויד (שיחה) א' באייר ה'תשפ"ד 16:24 (IDT)
כתבתי ערך בויקי על ישיבת אור לציון ואז גיליתי שהוא נמחק בעבר, יש אפשרות להעתיק מטיוטה בויקי את הערך למכלול? המבקר (שיחה) 19:51, 4 ביוני 2024 (IDT)
- המבקר לכאורה כן אבל עם קרדיט ובכפוף להצבעת חמישה בז"ה (כמו ערך שיובא משם ואח"כ נמחק שם). דויד (שיחה) כ"ח באייר ה'תשפ"ד 17:35 (IDT)
- מעולה, בהמשך השבוע אטפל. המבקר (שיחה) 11:19, 7 ביוני 2024 (IDT)
מדליית זהב עבורך!
| כל רגע שאתה כאן, שווה זהב. כל פעולה שאתה עושה כאן, מדויקת ונעימה.
אולי תזכה אותנו ביותר? מתגעגעים לזמנים בהם רף הפעילות הייתה עוד יותר. איך • שיחה • ז' באלול ה'תשפ"ד, למנינם: 17:11, 10 בספטמבר 2024 (IDT) |
- איך תודה רבה, כיף לשמוע. אולי בזכותך אשתדל למצוא עוד מעט זמן :) דויד (שיחה) ז' באלול ה'תשפ"ד 17:49 (IDT)
- @איך זו באמת זכות גדולה. מוטי ~ שיחה • ז' באלול ה'תשפ"ד • 17:51, 10 בספטמבר 2024 (IDT)
בקשת עזרה
ביצעתי שינוי בתב:העולם הזה, עד עתה התבנית הייתה מפנה לערך עולם הזה במקום לערך על השבועון, ביצעתי שינוי, אבל השינוי לא חל למפרע על כל העריכות הישנות שהשתמשו בתבנית זו, עשיתי גם ניקוי מטמון וזה לא עזר, מה צריכים לעשות? (לעבור אחד אחד???), אשמח לעזרתך, המעמיק (שיחה) 23:10, 29 באוקטובר 2024 (IST)
- בצעתי ניקוי מטמון לכלל הערכים (אי"צ בבוט אלא בהיכרות עם ארגז החול של הAPI). מוטי ~ שיחה • כ"ח בתשרי ה'תשפ"ה • 23:15, 29 באוקטובר 2024 (IST)
בקשר לעריכה זו, מה להפוך את כל ההצעה לשולצה? אפשר גם להתנגד/לתמוך בסעיפים אחרים. אם אתה מסכים עם הטיעון אשמח שתסדר את ההצבעה ואולי תבהיר את זה יותר ברור ממני. מוטי ~ שיחה • י"ג בחשוון ה'תשפ"ה • 12:49, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- לפי התוצאות כעת לא נראה לי שיש צורך בשולצה. אני מסכים איתך שאפשר להצביע על כל סעיף בנפרד. דויד (שיחה) י"ג בחשוון ה'תשפ"ה 16:27 (IDT) דויד (שיחה) י"ג בחשוון ה'תשפ"ה 16:27 (IDT) 16:27, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- אני מתכוון להצביע בסעיפים האלו בשולצה, אם לדעתך מהנוסח כרגע לא ברורה למשתמשים האפשרות הזו, זו סיבה יותר חשובה להבהיר כי אולי זה גורם לתוצאות הנוכחיות.. מוטי ~ שיחה • י"ג בחשוון ה'תשפ"ה • 17:09, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- אם כך לדעתי צריך להוציא את סעיפים 7,8,9 מההצעה הראשית, ולהצביע עליהם בנפרד מול ההסתייגויות שלהם. דויד (שיחה) י"ג בחשוון ה'תשפ"ה 17:16 (IDT) 17:16, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- אשמח אם תוכל לבצע, אפשר להבין מהנוסח המקורי שכתבתי שזו הייתה כוונתי. מוטי ~ שיחה • י"ג בחשוון ה'תשפ"ה • 17:23, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- תעבור תראה אם זה בסדר, בדגש על 5 אפשרויות בהצבעה השלישית. דויד (שיחה) י"ג בחשוון ה'תשפ"ה 17:48 (IDT) 17:48, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- במקור לא הייתה שם הצעה ג'. אם אתה הולך לתייג בז"ה (מניח) אז כדאי לעבור מלמעלה על עדכון התבנית אולי תיכף אריץ לזה סקריפט. מוטי ~ שיחה • י"ג בחשוון ה'תשפ"ה • 17:56, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- לדעתי הצעה ג' זה כמו שיש אפשרות להצביע בעד או נגד סעיף מסויים בהצעה הגדולה, אבל האמת שאם כך אז גם אפשר להפריד בין סימן שאלה לקריאה. בקיצור תחליט איך שאתה רוצה. וצריך לתייג בז"ה אחרי שתעדכן את התבנית, למחוק את ההצבעות של למאי נ"מ, ולעדכן את מי שהצביע כבר. דויד (שיחה) י"ג בחשוון ה'תשפ"ה 18:23 (IDT) 18:23, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- תודה! מוטי ~ שיחה • י"ג בחשוון ה'תשפ"ה • 19:12, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- לאור השינויים שנעשו בהצעה, ולאור תיוג בז"ה החדש, לדעתי צריך לחשב את תאריך תחילת ההצבעה מתיוג בז"ה האחרון. למאי נ"מ • שיחה • י"ד בחשוון ה'תשפ"ה 20:28, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- גם לדעתי. דויד (שיחה) י"ד בחשוון ה'תשפ"ה 20:29 (IDT) 20:29, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- ביד מי הסמכות לקבוע זאת? למאי נ"מ • שיחה • י"ד בחשוון ה'תשפ"ה 20:33, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- מוטי פתח את ההצבעה. דויד (שיחה) י"ד בחשוון ה'תשפ"ה 01:15 (IDT) 01:15, 15 בנובמבר 2024 (IST)
- ביד מי הסמכות לקבוע זאת? למאי נ"מ • שיחה • י"ד בחשוון ה'תשפ"ה 20:33, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- גם לדעתי. דויד (שיחה) י"ד בחשוון ה'תשפ"ה 20:29 (IDT) 20:29, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- לאור השינויים שנעשו בהצעה, ולאור תיוג בז"ה החדש, לדעתי צריך לחשב את תאריך תחילת ההצבעה מתיוג בז"ה האחרון. למאי נ"מ • שיחה • י"ד בחשוון ה'תשפ"ה 20:28, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- תודה! מוטי ~ שיחה • י"ג בחשוון ה'תשפ"ה • 19:12, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- לדעתי הצעה ג' זה כמו שיש אפשרות להצביע בעד או נגד סעיף מסויים בהצעה הגדולה, אבל האמת שאם כך אז גם אפשר להפריד בין סימן שאלה לקריאה. בקיצור תחליט איך שאתה רוצה. וצריך לתייג בז"ה אחרי שתעדכן את התבנית, למחוק את ההצבעות של למאי נ"מ, ולעדכן את מי שהצביע כבר. דויד (שיחה) י"ג בחשוון ה'תשפ"ה 18:23 (IDT) 18:23, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- במקור לא הייתה שם הצעה ג'. אם אתה הולך לתייג בז"ה (מניח) אז כדאי לעבור מלמעלה על עדכון התבנית אולי תיכף אריץ לזה סקריפט. מוטי ~ שיחה • י"ג בחשוון ה'תשפ"ה • 17:56, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- תעבור תראה אם זה בסדר, בדגש על 5 אפשרויות בהצבעה השלישית. דויד (שיחה) י"ג בחשוון ה'תשפ"ה 17:48 (IDT) 17:48, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- אשמח אם תוכל לבצע, אפשר להבין מהנוסח המקורי שכתבתי שזו הייתה כוונתי. מוטי ~ שיחה • י"ג בחשוון ה'תשפ"ה • 17:23, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- אם כך לדעתי צריך להוציא את סעיפים 7,8,9 מההצעה הראשית, ולהצביע עליהם בנפרד מול ההסתייגויות שלהם. דויד (שיחה) י"ג בחשוון ה'תשפ"ה 17:16 (IDT) 17:16, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- אני מתכוון להצביע בסעיפים האלו בשולצה, אם לדעתך מהנוסח כרגע לא ברורה למשתמשים האפשרות הזו, זו סיבה יותר חשובה להבהיר כי אולי זה גורם לתוצאות הנוכחיות.. מוטי ~ שיחה • י"ג בחשוון ה'תשפ"ה • 17:09, 14 בנובמבר 2024 (IST)
עדכנתי. זה היה הכרחי גם ללא השינוי בפורמט ההצבעה, בגלל שתבנית בז"ה לא הייתה מעודכנת בתיוג הראשון. מוטי ~ שיחה • ט"ז בחשוון ה'תשפ"ה • 10:39, 17 בנובמבר 2024 (IST)
שמות קבצים
אני מניח שאתה יודע שלא מומלץ להשתמש בשם גנרי. מוטי ~ שיחה • ב' בכסלו ה'תשפ"ה • 20:59, 2 בדצמבר 2024 (IST)
- שיניתי. דויד (שיחה) ב' בכסלו ה'תשפ"ה 14:44 (IDT) דויד (שיחה) ב' בכסלו ה'תשפ"ה 14:44 (IDT) 14:44, 3 בדצמבר 2024 (IST)
עריכה יהודית?
בקשר לעריכה זו. יואל נאמן • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה 17:13, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- מה השאלה? דויד (שיחה) ג' בכסלו ה'תשפ"ה 17:26 (IDT) 17:26, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- למה זה קרוי עריכה יהודית? יואל נאמן • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה 17:37, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- זה באמת לא מדויק, יותר מדוייק זה עריכה חרדית מכלולאית, אבל זה ארוך. דויד (שיחה) ג' בכסלו ה'תשפ"ה 17:38 (IDT) 17:38, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- מקווה שכאשר אתה מסיר משהו אתה לא מתקצר "הסרת תוכן" מהסיבה שפירטת - ההשלכה היא חסימת הערך לעדכון לעא"ס בלבד. למאי נ"מ • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה 18:59, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- אני אמנם לא, אבל אני רואה הרבה מאד שמדללים ענייני תרבות וכותבים "הסרת תוכן", כדאי להודיע את זה. דויד (שיחה) ד' בכסלו ה'תשפ"ה 15:55 (IDT) דויד (שיחה) ד' בכסלו ה'תשפ"ה 15:55 (IDT) 15:55, 5 בדצמבר 2024 (IST)
- מקווה שכאשר אתה מסיר משהו אתה לא מתקצר "הסרת תוכן" מהסיבה שפירטת - ההשלכה היא חסימת הערך לעדכון לעא"ס בלבד. למאי נ"מ • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה 18:59, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- זה באמת לא מדויק, יותר מדוייק זה עריכה חרדית מכלולאית, אבל זה ארוך. דויד (שיחה) ג' בכסלו ה'תשפ"ה 17:38 (IDT) 17:38, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- למה זה קרוי עריכה יהודית? יואל נאמן • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה 17:37, 4 בדצמבר 2024 (IST)
תודה
זה בדיוק מה שהיה חסר, חשבתי להוסיף אבל ביקשתי עדכון קודם. ליפמן (שיחה) 20:36, 17 בדצמבר 2024 (IST)
- בשמחה, טוב שביקשת עדכון ולא ערכת לבד :) דויד (שיחה) י"ז בכסלו ה'תשפ"ה 22:24 (IDT) 22:24, 17 בדצמבר 2024 (IST)
תוכל לעדכן (אני חושש אולי יש משהו לא תקין בגלל חוסר הידע שלי)? מוטי ~ שיחה • י"ג בטבת ה'תשפ"ה • 12:38, 13 בינואר 2025 (IST)
- עדכנתי. ראיתי שולדמן עשה על זה עבודה גדולה, לא יודע מה הוא עשה, חוץ מקישורים לערכים של כל הברה שדוקא נראים מועילים (אבל מה נעשה...), עדכנתי כרגיל. דויד (שיחה) י"ג בטבת ה'תשפ"ה 17:19 (IDT) 17:19, 13 בינואר 2025 (IST)
העברת טיוטה
שלום וברכה רבי 'דויד' אבקש אם אפשר להעביר למרחב הערכים את טיוטה:רבי יצחק קאפף וטיוטה:רבי יעקב אשר קאפף כפי שרבי שרגא הסביר לי אלו השנים אכן עומדים בקריוטונים, ועל שני האחרים טיוטה:רבי יעקב אשר קאפף (הראשון) וטיוטה:רבי שמואל עוזר קאפף צריך עדיין לדון - תודה רבה! ומצו"ב דברי רבי שרגא:
@ויכלו השמים, מרפרוף מהיר נראה שלכאורה רק רבי יצחק ורבי יעקב אשר השני יתכן וכן עומדים בקריטוריונים לערכי רבנים ואדמו"רים, מאחר והן רבי יעקב אשר הראשון והן רבי שמואל עוזר לא נשאו תפקיד רבני רשמי, ואין להם שום משמעות מבחינה אנציקלופדית, על אף שברורה השפעתם על בית לעלוב, יתכן ואפשר לכתוב את זה בערך חסידות לעלוב. אולי. שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ד בטבת ה'תשפ"ה > 11:01, 14 בינואר 2025 (IST)תגובה
ויכלו השמים (שיחה) 17:10, 14 בינואר 2025 (IST)
- העברה למרחב הערכים לא קשורה לחשיבות אנציקלופדית אלא לערך בשל מבחינת כתיבה אנציקלופדית, ולכן יש להגיש בקשה מסודרת בהמכלול:העברת דפי טיוטה שיבדקו זאת המומחים לכך. דויד (שיחה) י"ד בטבת ה'תשפ"ה 17:51 (IDT) 17:51, 14 בינואר 2025 (IST)
- נו, בסדר המעמיק כבר כתב שהוא טיפל בזה. ויכלו השמים (שיחה) 18:09, 14 בינואר 2025 (IST)
המקלדת שלך הוחלפה לאנגלית
עיין בתקציר עריכה אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ט בטבת ה'תשפ"ה ~ 17:14, 29 בינואר 2025 (IST)
- שמתי לב לאחר שלחצתי על שמירה. שכוייח. דויד (שיחה) כ"ט בטבת ה'תשפ"ה 17:15 (IDT) 17:15, 29 בינואר 2025 (IST)
עדכון גרסה
כדוגמא ישיבת באר יעקב ראיתי שביצעת עדכון מוקפדיה רציתי שניה להבין לאחר עדכון כל התוספת העיצוב שבוצע במכלול ונמחקים? המגהה (שיחה) 18:11, 29 בינואר 2025 (IST)
- סבלנות ידידי. הסתכל עכשיו. דויד (שיחה) כ"ט בטבת ה'תשפ"ה 18:12 (IDT) 18:12, 29 בינואר 2025 (IST)
- אז מה כן משתנה? המגהה (שיחה) 18:12, 29 בינואר 2025 (IST)
- הכל תלוי במה התעדכן בויקיפדיה, לפעמים לא התעדכן שם הרבה מעבר למה שהתעדכן במכלול ולפעמים כן. תראה את ההבדלים בכל זאת כאן. דויד (שיחה) כ"ט בטבת ה'תשפ"ה 18:14 (IDT) 18:14, 29 בינואר 2025 (IST)
- אז מה כן משתנה? המגהה (שיחה) 18:12, 29 בינואר 2025 (IST)
אשווע ואזעק חמס אנא הושיעה לגבי החמס שנעשה כאן בערך קיבוץ גלויות
אנא דויד עשה כדויד אשר עשה משפט וצדקה לכל עמו
ועיין בעוול ובחמס וברשע שנעשה בערך קיבוץ גלויות אשר מוחקים ומעלימים בו לגמרי כל קרן אורה
ומחקו אפילו את כבשת הרש שהייתה שם הלא הם דברי הרמב"ן בשיר השירים ח' י"ב אשר הביא הנצי"ב בהעמק דבר דברים ל' ג'
אל תתעלם 318 (שיחה) 10:33, 10 בפברואר 2025 (IST)
- למה אני לא רואה אותך בדיונים בדף השיחה שם? דויד (שיחה) י"ג בשבט ה'תשפ"ה 16:35 (IDT) 16:35, 11 בפברואר 2025 (IST)
- שלום
- מה התועלת כאשר הערך חסום לעריכה
- אנא אל תתעלם
- ברוך תהיה 318 (שיחה) 11:09, 19 בפברואר 2025 (IST)
- צורת העבודה במכלול בדברים שנויים במחלוקת היא ע"י דיון בדף השיחה של הערך. אין דרך אחרת. כשתהיה הסכמה או הכרעה - הערך יערך בהתאם. דויד (שיחה) כ"ג בשבט ה'תשפ"ה 00:28 (IDT) 00:28, 21 בפברואר 2025 (IST)
חוות דעת
מה דעתך על זה [2]? יש לעריכות כאלה מקום במכלול? (תסתכל בתקציר עריכה) ןסליחה על הקישור המסורבל. ממי • שיחה - בס"ד • י' בניסן ה'תשפ"ה 17:42, 8 באפריל 2025 (IDT)
- @נריה כבר טיפל בזה. (ויפה לו שלא מרגש אותו שהאג'נדבה היא מבית מדרשו של הראי"ה, כל הכבוד לו באמת!) ממי • שיחה - בס"ד • י' בניסן ה'תשפ"ה 17:48, 8 באפריל 2025 (IDT)
- אכן לא מתאים למכלול עריכות כאלה. דויד (שיחה) י' בניסן ה'תשפ"ה 18:29 (IDT) 18:29, 8 באפריל 2025 (IDT)
תב:אישיות רבנית
יש בתבנית עכשיו תקלה, זה מציג את תקופת הפעילות פעמיים, למה? (אני פונה אליך כי ראיתי בשינויים אחרונים שאתה התעסקת עכשיו בכל התבניות של אישיות) ממי • שיחה - בואו לעזור! • ה' בסיוון ה'תשפ"ה 22:29, 31 במאי 2025 (IDT)
- איך כעת? דויד (שיחה) ה' בסיוון ה'תשפ"ה 23:10 (IDT) 23:10, 31 במאי 2025 (IDT)
ממי • שיחה - בואו לעזור! • ה' בסיוון ה'תשפ"ה 23:44, 31 במאי 2025 (IDT)
בקשר לעריכה זו, לא מתאים לך לפספס עקיפת ויקינתונים במידע 4. מוטי ~ שיחה • ט' בסיוון ה'תשפ"ה • 23:07, 4 ביוני 2025 (IDT)
- צודק, בדקתי אח"כ בערכים וראיתי בעיה רק בהחלפת שם השדה שלא טופל בויקיפדיה. עכשיו כשאמרת בדקתי יותר יסודי ומצאתי לפחות ערך אחד שגם הויקינתונים הזה החזיר שגיאה. תודה. דויד (שיחה) י"ב בסיוון ה'תשפ"ה 00:23 (IDT) 00:23, 8 ביוני 2025 (IDT)
כוכב בדוק!
| כוכב הבודקים | |
| על מעקב וטיפול מתמיד בתמונות שמטופלות במכ:בת! תודה רבה! למאי נ"מ • שיחה • ט"ז בסיוון ה'תשפ"ה 23:47, 11 ביוני 2025 (IDT) |
- תודה רבה :) דויד (שיחה) ט"ז בסיוון ה'תשפ"ה 00:07 (IDT) 00:07, 12 ביוני 2025 (IDT)
לבעל החשבון בויקי.
א. בערך רב אחא (אמורא) אמרת שתפתח שם דיון, מה יצא? אצלינו היה תמיכה גורפת להעביר (2-0
)
ואם כבר אתה בעל חשבון שם תטפל בערכים האקטואליים אם אתה יכול- עם כלביא והמתקפה האיראנית על ישראל (יוני 2025) - בפסקת המפקדים להוריד את המחוסלים, הם לא פיקדו במהלך המבצע. וכן לציין כמה הרוגים היו יהודים הי"ד וכמה לא-יהודים כ"י, (אם השמאלנים שם יאשרו את זה) וסליחה על ההטרדה. חד מבתראי (ממי) • שיחה - בואו לעזור! • י"ט בסיוון ה'תשפ"ה 12:12, 15 ביוני 2025 (IDT)
- טוב שהזכרת לי, בדקתי שם ובאמת העבירו לפי הדיןו שלי. על שאר התיקונים אני לא מבזבז את הזמן שלי, רק על דברים שמקילים על המכלול. דויד (שיחה) כ' בסיוון ה'תשפ"ה 21:52 (IDT) 21:52, 15 ביוני 2025 (IDT)
הרשאה
אשמח מאוד אם כבודו יוכל להמליץ עלי שאתמנה לבדוק עריכות אוטומטיות, ברצוני לערוך ביתר שאת, ולהקל על המנטרים, תודה מראש, ותודה באופ"כ. חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 23:27, 16 ביוני 2025 (IDT)
- גם אני ממליץ עליו. הבעייה שאני לא מנטר וזה לא עוזר, אבל זה בעייה שאתה יכול לפתור
הוא עורך מעולה באמת. חד מבתראי (ממי) • שיחה - בואו לעזור! • כ"א בסיוון ה'תשפ"ה 23:49, 16 ביוני 2025 (IDT)
- חד גדיא - אבדוק. אגב 2 עניינים: א. כתוב אצלך בדף משתמש שאתה בחופשה מכלולאית. ב. אתה יודע שההרשאה הזו לא מועילה לך אלא רק למנטרים.
- חד מבתראי - תודה. דויד (שיחה) כ"א בסיוון ה'תשפ"ה 00:08 (IDT) 00:08, 17 ביוני 2025 (IDT)
- אתה רוצה שאוריד את זה? אין לי בעיה. (גם לחד מבתראי יש את זה והוא עורך בקצב), ב'. תרצה לתת לי הרשאה אחרת
? אין לי בעיה, אני בינתיים רוצה להתחיל כך. חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 00:15, 17 ביוני 2025 (IDT)
- א. סתם לא הבנתי איך בחופשה רוצים להתקדם. ב. משמע מדבריך שאתה רוצה הרשאה כלשהי, זה לא הכיוון הנכון. אני תמיד חשבתי שהרשאת בדוק צריכה לבוא רק מהמנטרים - זה הרי רק לטובתם (בעבר גם ניסינו לקבוע את זה ככלל, כנראה לא הצלחנו - לא זוכר כבר). דויד (שיחה) כ"א בסיוון ה'תשפ"ה 00:17 (IDT) 00:17, 17 ביוני 2025 (IDT)
- זה לא שיש לי איזה שהוא רצון לקבל הרשאה בשביל לנופף בה תחת כל עץ רענן, אני רוצה לקדם את המכלול צעד אחד קדימה, הרשאת "מייבא" ו"מעדכן" וכו' זה קצת מצריך כובד ראש ואחריות יותר גדולה, בדוק עריכות זה הרשאה שתעזור לי לערוך יותר מהר, ולהתרגל לאחריות. חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 00:24, 17 ביוני 2025 (IDT)
- להתרגל לאחריות אני עוד קצת מבין את ההו"א, אם כי אתה צריך לעשות זאת כבר כעת עד שהמנטרים כבר יגידו שמיותר לנטר אותך. עריכה מהירה יותר - לא הבנתי. דויד (שיחה) כ"א בסיוון ה'תשפ"ה 00:51 (IDT) 00:51, 17 ביוני 2025 (IDT)
- לפי מה שידוע לי א"א לערוך הרבה עריכות ביחד, אא"כ יש הרשאת בדוק עריכות אוטומטיות, אבל שוב זה לא המטרה העיקרית. חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 00:54, 17 ביוני 2025 (IDT)
- אתה מדבר על מסנן עריכות שמונע עריכות אוטומטיות, בן אדם נורמלי לא מגיע לקצב עריכות הזה. בכל מקרה אני את דעתי מסכם - חכה שלמנטרים ימאס לנטר אותך. לקבל את ההרשאה הזו לפני כן - לא טוב לך ולא טוב למכלול. דויד (שיחה) כ"א בסיוון ה'תשפ"ה 00:57 (IDT) 00:57, 17 ביוני 2025 (IDT)
- בכל אופן, תודה רבה על הקדשת הזמן. חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 00:58, 17 ביוני 2025 (IDT)
- בהצלחה. דויד (שיחה) כ"א בסיוון ה'תשפ"ה 00:59 (IDT) 00:59, 17 ביוני 2025 (IDT)
- חסימה מעריכות רבות קורית רק במקרים קיצוניים, לי זה קרא בעבר רק כאשר ייבאתי בקצב מסחרר. זה נראה שרק מי שהוא מייבא יכול להתנגש בחסימה הזאת (שמשתחררת אגב תוך חצי דקה). לפעמים זה גם יכול להיות תלוי האם האינטרנט איטי, שאז יש יותר מהר חסימה כזאת. למאי נ"מ • שיחה • כ"א בסיוון ה'תשפ"ה 01:55, 17 ביוני 2025 (IDT)
- @למאי נ"מ דווקא לי זה קרה כשארכבתי את הדפ"ש עם הסקריפט וזה משתחרר באמת באופן מיידי (אז מה העניין?) למרות שיש מעלות אחרות לבע"א (דפים מוגנים, שינוי שם דף ועוד) חד מבתראי (ממי) • שיחה - בואו לעזור! • כ"א בסיוון ה'תשפ"ה 08:57, 17 ביוני 2025 (IDT)
- בנוגע לחסימה, זה נועד למנוע פריצות וכדו', כמה שזה יותר מסובך יש יותר סיכויים שיעלו על זה. ככה הבנתי. איך • שיחה • כ"א בסיוון ה'תשפ"ה, למנינם: 19:41, 17 ביוני 2025 (IDT)
- זה לא כדי למנוע נזק מטרולים? טבעו של טרול שהוא נכנס ומשחית דפים רבים במהירות בזה אחר זה כדי לחולל כמה שיותר נזק עד שיעלו עליו ויעיפו אותו, ולכן בא המסנן הזה שעוצר עריכות בקצב מהיר. כך נראה לי. למאי נ"מ • שיחה • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ה 20:09, 17 ביוני 2025 (IDT)
- @בשביל זה מספיק לסנן משתמשים חדשים (ולא ותיקים) ואם אני כבר מדבר איתך, אשמח אם תחווה דעה בדף שמש:חד מבתראי/שכנציב חד מבתראי (ממי) • שיחה - בואו לעזור! • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ה 22:25, 17 ביוני 2025 (IDT)
- כנראה שאפי' שאנחנו משתמשים ותיקים, בכ"ז עוקבים אחרינו קצת. חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 22:27, 17 ביוני 2025 (IDT)
- @בשביל זה מספיק לסנן משתמשים חדשים (ולא ותיקים) ואם אני כבר מדבר איתך, אשמח אם תחווה דעה בדף שמש:חד מבתראי/שכנציב חד מבתראי (ממי) • שיחה - בואו לעזור! • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ה 22:25, 17 ביוני 2025 (IDT)
- זה לא כדי למנוע נזק מטרולים? טבעו של טרול שהוא נכנס ומשחית דפים רבים במהירות בזה אחר זה כדי לחולל כמה שיותר נזק עד שיעלו עליו ויעיפו אותו, ולכן בא המסנן הזה שעוצר עריכות בקצב מהיר. כך נראה לי. למאי נ"מ • שיחה • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ה 20:09, 17 ביוני 2025 (IDT)
- בנוגע לחסימה, זה נועד למנוע פריצות וכדו', כמה שזה יותר מסובך יש יותר סיכויים שיעלו על זה. ככה הבנתי. איך • שיחה • כ"א בסיוון ה'תשפ"ה, למנינם: 19:41, 17 ביוני 2025 (IDT)
- @למאי נ"מ דווקא לי זה קרה כשארכבתי את הדפ"ש עם הסקריפט וזה משתחרר באמת באופן מיידי (אז מה העניין?) למרות שיש מעלות אחרות לבע"א (דפים מוגנים, שינוי שם דף ועוד) חד מבתראי (ממי) • שיחה - בואו לעזור! • כ"א בסיוון ה'תשפ"ה 08:57, 17 ביוני 2025 (IDT)
- חסימה מעריכות רבות קורית רק במקרים קיצוניים, לי זה קרא בעבר רק כאשר ייבאתי בקצב מסחרר. זה נראה שרק מי שהוא מייבא יכול להתנגש בחסימה הזאת (שמשתחררת אגב תוך חצי דקה). לפעמים זה גם יכול להיות תלוי האם האינטרנט איטי, שאז יש יותר מהר חסימה כזאת. למאי נ"מ • שיחה • כ"א בסיוון ה'תשפ"ה 01:55, 17 ביוני 2025 (IDT)
- בהצלחה. דויד (שיחה) כ"א בסיוון ה'תשפ"ה 00:59 (IDT) 00:59, 17 ביוני 2025 (IDT)
- בכל אופן, תודה רבה על הקדשת הזמן. חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 00:58, 17 ביוני 2025 (IDT)
- אתה מדבר על מסנן עריכות שמונע עריכות אוטומטיות, בן אדם נורמלי לא מגיע לקצב עריכות הזה. בכל מקרה אני את דעתי מסכם - חכה שלמנטרים ימאס לנטר אותך. לקבל את ההרשאה הזו לפני כן - לא טוב לך ולא טוב למכלול. דויד (שיחה) כ"א בסיוון ה'תשפ"ה 00:57 (IDT) 00:57, 17 ביוני 2025 (IDT)
- לפי מה שידוע לי א"א לערוך הרבה עריכות ביחד, אא"כ יש הרשאת בדוק עריכות אוטומטיות, אבל שוב זה לא המטרה העיקרית. חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 00:54, 17 ביוני 2025 (IDT)
- להתרגל לאחריות אני עוד קצת מבין את ההו"א, אם כי אתה צריך לעשות זאת כבר כעת עד שהמנטרים כבר יגידו שמיותר לנטר אותך. עריכה מהירה יותר - לא הבנתי. דויד (שיחה) כ"א בסיוון ה'תשפ"ה 00:51 (IDT) 00:51, 17 ביוני 2025 (IDT)
- זה לא שיש לי איזה שהוא רצון לקבל הרשאה בשביל לנופף בה תחת כל עץ רענן, אני רוצה לקדם את המכלול צעד אחד קדימה, הרשאת "מייבא" ו"מעדכן" וכו' זה קצת מצריך כובד ראש ואחריות יותר גדולה, בדוק עריכות זה הרשאה שתעזור לי לערוך יותר מהר, ולהתרגל לאחריות. חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 00:24, 17 ביוני 2025 (IDT)
- א. סתם לא הבנתי איך בחופשה רוצים להתקדם. ב. משמע מדבריך שאתה רוצה הרשאה כלשהי, זה לא הכיוון הנכון. אני תמיד חשבתי שהרשאת בדוק צריכה לבוא רק מהמנטרים - זה הרי רק לטובתם (בעבר גם ניסינו לקבוע את זה ככלל, כנראה לא הצלחנו - לא זוכר כבר). דויד (שיחה) כ"א בסיוון ה'תשפ"ה 00:17 (IDT) 00:17, 17 ביוני 2025 (IDT)
- אתה רוצה שאוריד את זה? אין לי בעיה. (גם לחד מבתראי יש את זה והוא עורך בקצב), ב'. תרצה לתת לי הרשאה אחרת
לא מתאים!
@דויד, אני לא חושב שהיית צריך לכתוב את מה שכתבת לי בשיחה:יאיר אליצור, כי אמנם טעיתי, אבל לא צריך לכתוב את זה שכולם יראו, פעם הבאה תכתוב בדף המשתמש.שכחתי את סיסמה (שיחה) 09:05, 19 ביוני 2025 (IDT)
- טענה כזו שכבודו של שם משתמש נפגע ושם המשתמש מתבייש בגלל שהוא טעה בעריכה מכלולאית עוד לא שמעתי. דויד (שיחה) כ"ג בסיוון ה'תשפ"ה 17:33 (IDT) 17:33, 19 ביוני 2025 (IDT)
- אז עכשיו תשמע שכחתי את סיסמה (שיחה) 23:10, 21 ביוני 2025 (IDT)
- אני חושב שמי שמפריעה לו כזו הערה - אין מקומו באנציקלופדיה שיתופית. דויד (שיחה) כ"ו בסיוון ה'תשפ"ה 23:38 (IDT) 23:38, 21 ביוני 2025 (IDT)
- אתה מסתלבט? שכחתי את סיסמה (שיחה) 23:57, 21 ביוני 2025 (IDT)
- @שכחתי את סיסמה אענה במקום דויד. הוא לא מסתלבט כלל וכלל. דויד הוא עורך ותיק (מעל 8 שנים) ומפעיל מערכת, וככזה הוא אחראי על שמירה על המכלול מכל הפגעים. כשהוא ראה טעות בוטה זה כאב לו. אי לכך הוא נתן את ההערה הפחות או יותר עניינית ההיא, אין מקום להיפגע - גם אני ונלענ"ד שגם דויד, קיבלנו הערות קשיחות בוטות ופוגעניות מזאת. אם הערה כזאת מפריעה לך ככה"נ אתה אדם רגיש ואין בזה שום חיסרון, עניין של אופי - מומלץ לטובתך לעזוב את המכלול פן תיפגע יותר ונפשך העדינה תישרט. אנחנו עצובים מאוד שזה המצב הקיים, אבל לא ניתן להתנהל ברגישות גדולה מזו תוך כדי שמירה על איכותו של המכלול, ולידיעתך - בויקיפדיה המצב יותר חמור. בתקווה להבנה. חד מבתראי (ממי) • שיחה - בואו לעזור! • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ה 00:17, 22 ביוני 2025 (IDT)
- ⟨ תוכן הוסתר ⟩
- ”שעוד היום....” אתה יודע מה, עדיף שאני לא ימשיך, למה, אחרי הכל זה אתר ציבורי.⟨ תוכן הוסתר ⟩ שכחתי את סיסמה (שיחה) 23:50, 22 ביוני 2025 (IDT)
- @חד מבתראי שכחתי את סיסמה (שיחה) 14:36, 23 ביוני 2025 (IDT)
סליחה! אבל על זה בדיוק דיברתי... באמת סך הכל רציתי לעזור. ואל תשכח ש"שכחתי את הסימה" זה לא אתה. - אם אתה פורש/פותח חשבון חדש או משהו בסגנון - זה כאילו מחקו כל איזכור אליך. חבל סתם לשחית את המידות. וסתם ככה לידיעתך - כיוון שדויד הוא מפעיל מערכת - הוא יכול לחסום אותך ואם הוא לא יעשה את זה אני ימחא לו כפיים.
ואגב - אני מוחל מראש. חד מבתראי (ממי) • שיחה - בואו לעזור! • כ"ח בסיוון ה'תשפ"ה 22:04, 23 ביוני 2025 (IDT)- שרגא כבר חסם אותו. דויד (שיחה) כ"ח בסיוון ה'תשפ"ה 22:38 (IDT) 22:38, 23 ביוני 2025 (IDT)
- @שכחתי את סיסמה אענה במקום דויד. הוא לא מסתלבט כלל וכלל. דויד הוא עורך ותיק (מעל 8 שנים) ומפעיל מערכת, וככזה הוא אחראי על שמירה על המכלול מכל הפגעים. כשהוא ראה טעות בוטה זה כאב לו. אי לכך הוא נתן את ההערה הפחות או יותר עניינית ההיא, אין מקום להיפגע - גם אני ונלענ"ד שגם דויד, קיבלנו הערות קשיחות בוטות ופוגעניות מזאת. אם הערה כזאת מפריעה לך ככה"נ אתה אדם רגיש ואין בזה שום חיסרון, עניין של אופי - מומלץ לטובתך לעזוב את המכלול פן תיפגע יותר ונפשך העדינה תישרט. אנחנו עצובים מאוד שזה המצב הקיים, אבל לא ניתן להתנהל ברגישות גדולה מזו תוך כדי שמירה על איכותו של המכלול, ולידיעתך - בויקיפדיה המצב יותר חמור. בתקווה להבנה. חד מבתראי (ממי) • שיחה - בואו לעזור! • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ה 00:17, 22 ביוני 2025 (IDT)
- אתה מסתלבט? שכחתי את סיסמה (שיחה) 23:57, 21 ביוני 2025 (IDT)
- אני חושב שמי שמפריעה לו כזו הערה - אין מקומו באנציקלופדיה שיתופית. דויד (שיחה) כ"ו בסיוון ה'תשפ"ה 23:38 (IDT) 23:38, 21 ביוני 2025 (IDT)
- אז עכשיו תשמע שכחתי את סיסמה (שיחה) 23:10, 21 ביוני 2025 (IDT)
