לדלג לתוכן

שיחת משתמש:המעמיק/ארכיון 1

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני חודשיים מאת המעמיק בנושא תחכימני

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

Skip to top
Skip to bottom

שלום!

שלום המעמיק/ארכיון 1, וברוך בואך למכלול!

כדי לסייע לך להצטרף לעורכים, מומלץ לקרוא את עשרת הטיפים להשתלבות בקהילת המכלול.

להרחבה באפשרותך לגשת:

כדאי מאד להקדיש שעה לעבור על כל הקישורים המופיעים כאן. הם יועילו לך רבות בהמשך עבודתך.

בברכה, איךשיחה ~ מיילכ"ד בכסלו ה'תשפ"ד. 21:51, 6 בדצמבר 2023 (IST)

רבי חיים זושא הרצברג

העברתי למרחב האישי - המרחב שיצרת בו הוא הראשי. תודה.שמש מרפא (שיחה) 20:38, 20 בדצמבר 2023 (IST)

שמש מרפא, תודה רבה. האמת שאני התכוונתי לפתוח אותו כטיוטה, האם ניתן לבצע שינוי כזה? המעמיק (שיחה) 20:44, 20 בדצמבר 2023 (IST).
המעמיק, הערך בטעות נוצר שוב במכלול ומוזג לתוך הערך שהיה במרחב המשתמש (אם יש לך עדיפות אפשר בשמחה להעביר ממרחב המשתמש לטיוטה, כרגע הוא במשתמש:המעמיק/רבי חיים זושא הרצברג), לגוש"ע הערך צריך עוד ניסוח ומידע, כשהערך יהיה בשל אתה יותר ממוזמן לבקש העברה למרחב, בהצלחה רבה. אפרון (שיחה) 01:17, 21 בדצמבר 2023 (IST)

אפרון, אשמח אם יועבר לטיוטה, תודה המעמיק (שיחה) 19:30, 23 בדצמבר 2023 (IST)

מסכת יומא

בקשר לעריכה זו, תודה על ההרחבה. אני לא רואה טעם בכתיבת רשימה של מפרשים שכתבו על כל הש"ס - יש לנו ערך מפרשי התלמוד ומפרשי המשנה. אפשר אולי להזכיר ראשונים או אחרונים שכתבו רק על יומא. כנ"ל לגבי עריכתך בדף מסכת סוכה. שמש מרפא (שיחה) 20:35, 24 בדצמבר 2023 (IST)

שמש מרפא תודה, אני ביצעתי כדוגמא ממה שנעשה במסכתות ברכות וראש השנה. האמת שאני מסכים לטענתך אקוה שאתפנה לבצע שינוי המעמיק (שיחה) 20:46, 24 בדצמבר 2023 (IST)
חזרת בך?, המעמיק (שיחה) 20:09, 20 באוקטובר 2024 (IDT)

כוכב בשבילך!

הכוכב המקורי
לאיש יקר, על העבודה הנפלאה ועל הרצון להשכיל וללמוד, ירבו כמותך! ~ תכליתישיחה • כ"ח בטבת ה'תשפ"ד 21:01 (IDT) 21:01, 8 בינואר 2024 (IST)
תכליתי, תודה רבה!! המעמיק (שיחה) 14:13, 11 בינואר 2024 (IST)

כל הכבוד!

רציתי לומר לך תודה!
סיבה: משתמש חדש שמעורר התפעלות מהרגע הראשון!
נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{רציתי לומר לך תודה|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}

לעבעדיג (שיחה) 06:13, 11 בינואר 2024 (IST)

לעבעדיג, תודה רבה!! המעמיק (שיחה) 14:13, 11 בינואר 2024 (IST)

רבי אברהם שלמה בידרמן

בקשר לעריכה זו, לא נראה לך מיותר? ~ תכליתישיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ד 14:57 (IDT) 14:57, 31 בינואר 2024 (IST)

תכליתי, הוספת :גיסיו? למה מיותר? המעמיק (שיחה) 15:04, 31 בינואר 2024 (IST)

@רשימה ארוכה מאוד, מילא אלו שיש עליהם ערך, ניחא. אבל השאר נראה לי סתם פירוט יתר. ~ תכליתישיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ד 15:07 (IDT) 15:07, 31 בינואר 2024 (IST)
תכליתי, אני מבין מדבריך שלא נהוג לכתוב שמות של בני משפחה כאלו שאין להם ערך המעמיק (שיחה) 15:14, 31 בינואר 2024 (IST)

בית לוי אשכול

בקשר לעריכה זו ודומותיה, הצורך בתבנית הזו הוא רק כאשר זו ברירת המחדל - למשל נתניהו מפנה לבנימין נתניהו, אך יש גם את בן ציון נתניהו - לכן בראש הערך בנימין נתניהו תופיע הצעה לערך לערך על אביו (ובמקרה זה דף פירושונים, כי יש עוד כמה). במקרה של בית לוי אשכול אין בה שום צורך.

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
שמש מרפא (שיחה) 01:50, 15 באפריל 2024 (IDT)

צודק, סליחה... החלפתי עם התבנת "אין לבלבל עם", אשתדל לתקן, המעמיק (שיחה) 08:53, 15 באפריל 2024 (IDT)

ישיבת פרח מטה אהרן

בקשר לעריכה זו, אז כן, זה לא נכון. תלמידי הישיבה עברו ללמוד בישיבה באלעד, והישיבה נסגרה. הישבה באלעד לא נקראת "פרח מטה אהרן". (הישיבה קטנה בבית שמש נקראת רק "מטה אהרן", אם תרצה) (משאיר לך את ההודעה בדף השיחה, כי לא הולך לי בדף השיחה של הטיוטה) למאי נ"משיחה •• ג' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 21:26, 8 ביולי 2024 (IDT)

מקורותי בעניין זה היו מהמכלול, ואם כן צריכים לשנות גם שם, תודה בכל זאת. המעמיק (שיחה) 21:29, 8 ביולי 2024 (IDT)
אגב, אני מאמין שהיא נקראת בפי האנשים "מטה אהרן" בעקבות הסרבול, אבל שמה המלא יתכן שכן היה מדויק, המעמיק (שיחה) 21:31, 8 ביולי 2024 (IDT)
בעריכה זו, הגירסא האחרונה היא הנכונה, לגבי הישיבה קטנה יש פיסקה בהמשך "ישיבות קטנות". למאי נ"משיחה •• ג' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 23:40, 8 ביולי 2024 (IDT)
@למאי נ"מ, אני מבולבל לגמרי, בערך ישיבת תולדות אהרן צוינו שני ישיבות, אחת "פרח מטה אהרן" כישיבה גדולה הממוקמת כיום באלעד, ואחת ישיבה קטנה בשם "מטה אהרן", אם אתה מסכים עם גרסה זו מדוע מחקת אותה מהפירושונים? המעמיק (שיחה) 09:49, 10 ביולי 2024 (IDT)
למען האמת צוינו שם 7 ישיבות... ישיבה גדולה בירושלים, ישיבה גדולה בבית שמש בשם "פרח מטה אהרן" (שבהמשך התאחדו לישיבה אחת גדולה באלעד שנקראת "ישיבה גדולה תולדות אהרן" - ולכן מחקתי אותה מהפירושונים, כי היא כרגע כבר לא קיימת), שלושה ישיבות קטנות בירושלים, ועוד שתי ישי"ק בבית שמש ששם האחת מהן הוא "מטה אהרן". עכשיו כבר ברור? למאי נ"משיחה •• ד' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 11:03, 10 ביולי 2024 (IDT)
אז כך צריך לומר? המעמיק (שיחה) 13:40, 10 ביולי 2024 (IDT)
סיפוח משמע גם שהיא נשארה במקומה אלא שסופחה תחת אחריותה. לדעתי צריך לכתוב "הצטרפה ועברה אליה" למאי נ"משיחה •• ד' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 13:43, 10 ביולי 2024 (IDT)
בוצע בוצע המעמיק (שיחה) 13:45, 10 ביולי 2024 (IDT)

גזרות פפורצהיים

אם לא שמת לב, הגזרות שר' יוסלמן מדבר עליהם נעשו כמעט 200 שנה לאחר הגזרות של כ' בתמוז.

ועל כן לא שייך לרשום בהערות שוליים 'ראה' כי זה לא על אותם הגזרות.

נא לשנות בחזרה.

תודה ההיסטורון החרדי (שיחה) 01:48, 26 ביולי 2024 (IDT)

צודק, סליחה, עכשיו סידרתי את זה, רק שחסר שם פרטים על ה"קדושים" הנ"ל, וגם אם תוכל להביא מקור מדוייק יותר (עמוד/פרק), המעמיק (שיחה) 01:56, 26 ביולי 2024 (IDT)

טיוטה:אז בהלוך ירמיהו

לא מקובל להכניס לקטגוריות "טיוטות" אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י' באב ה'תשפ"ד ~ 09:03, 14 באוגוסט 2024 (IDT)

פיוטי יהדות המזרח

יישר כח על הוספת הקטגוריות. כמדומני שלערכים האלה פוטנציאל תוכן רחב הרבה יותר ממה שיש בהם כעת. אשמח אם תרתום את התעניינותך בתחום לשדרוג הערכים. אני אמנם לא מהמגזר אבל מכיר ואוהב הרבה מהפיוטים ואשמח לעזור. מוקיר רבנן (שיחה) 16:32, 14 באוגוסט 2024 (IDT)

תודה, אשתדל בל"נ, צריך למצוא זמן לזה... המעמיק (שיחה) 16:35, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
הרבה מהם רק צריכים עדכון מויקי כמו שעשה נריה כאן, המעמיק (שיחה) 16:40, 14 באוגוסט 2024 (IDT)

ערך נפלא - מלחמת בני אפרים ופלישתים

אני עובר על הערך הזה שוב ושוב ומתפעל כל פעם מחדש מההיקף האדיר, והשליטה בכל קצוות החומר. מדהים!

עשית עבודה מיוחדת!

אל תישבר מזה שהערך עדיין לא במרחב, הוא פשוט עמוס כל כך שלוקח זמן לעבור על הכל... עמוס חדד (שיחה) 11:38, 15 באוגוסט 2024 (IDT) עמוס חדד (שיחה) 11:38, 15 באוגוסט 2024 (IDT)

רבינו עמוס תודה רבה! המעמיק (שיחה) 13:30, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
ב"ה עברתי על הכל והעברתי למרחב. מקווה שדעתך נוחה עם כל השינויים שערכתי... שתי פסקאות שלא הבנתי די הצורך העברתי לדף שיחה עם בקשות הבהרה, לאחר הטיפול בהן נוכל להכניס אותן למרחב בע"ה. בהצלחה. ושוב תודה ענקית. אתה אלוף. עמוס חדד (שיחה) 16:55, 19 באוגוסט 2024 (IDT)

מ ז ל - ט ו ב אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ט"ו באב ה'תשפ"ד ~ 17:01, 19 באוגוסט 2024 (IDT)

🎂 🍻 מזל טוב! ~ תכליתישיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ד 17:44 (IDT) 17:44, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
תודה רבה! לכולם, המעמיק (שיחה) 17:46, 19 באוגוסט 2024 (IDT)

שמירה על עריכות

בקשר לעריכה זו, ראשית מבקש מחילה, שנית, כדי שלא ישנה בעתיד, כשאתה עורך ערך ומעונין שהמעדכן ישים לב לא לדרוס את השינויים שלך אתה צריך להוסיף בתחתית הערך את התבנית . זה גורם לכך שתקפוץ למעדכן התראה שהערך נערך מקומית ויש לשמור עריכות. מוקיר רבנן (שיחה) 17:19, 18 באוגוסט 2024 (IDT)

איזו תבנית? המעמיק (שיחה) 17:21, 18 באוגוסט 2024 (IDT)
{{נבמ}} (קיצור של {{נערך במכלול}}. מוטי ~ שיחה • י"ד באב ה'תשפ"ד • 19:40, 18 באוגוסט 2024 (IDT)

תיקון קישור לפירושונים

אפשר להשתמש בכפתור הבדיקה זה מאד מיקל על המלאכה. תודה על העבודה המושלמת. מוטי ~ שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ד • 22:06, 18 באוגוסט 2024 (IDT)

מוטי, תודה רבה, אבל אולי כדאי שמישהו יעשה לי קורס בעניין אין לי מושג איך להפעיל את זה. המעמיק (שיחה) 22:09, 18 באוגוסט 2024 (IDT)
העדפות ← גאדג'טים. הגדה של פסח (שיחה) 22:31, 18 באוגוסט 2024 (IDT)
מוטי, הגדה של פסח מעולה
תודה רבה! המעמיק (שיחה) 00:10, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
למה זה לא נמצא בברירת מחדל של כל משתמש? המעמיק (שיחה) 00:42, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
רוצה לשמוע השערה? כי שימוש בלתי זהיר עמו יכול לגרום להרבה בעיות. איךשיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ד למנינם 09:07, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
או אולי שלא ישתמשו לעריכות סרק. מוטי ~ שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ד • 11:11, 19 באוגוסט 2024 (IDT)

תבנית:כ"ט בחשוון

בקשר לעריכה זו, התקציר "הסרת תוכן" נועד להסרה מטעמי סינון. בהזדמנות:

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
מוטי ~ שיחה • כ"ה באב ה'תשפ"ד • 21:38, 28 באוגוסט 2024 (IDT)

תודה רבה מוטי המעמיק (שיחה) 21:40, 28 באוגוסט 2024 (IDT)

בקשה ליצירת קשר

שלום וברכה 'המעמיק',

שמי ניב כהן פרחיה צאצא של ר' אהרן הכהן פרחיה.

בתקופה האחרונה אני עוסק במחקר אודותיו והייתי שמח ליצור איתך קשר ע"מ לדלות מידע נוסף.

מספר הטלפון שלי: 058-7355388 (סמס/שיחות בלבד)

תודה רבה ושבוע טוב! ניב כהן (שיחה) 23:51, 21 בספטמבר 2024 (IDT)

מדליית זהב עבורך!

תודה.
אין לי הרשאות ניטור (אני לא יכול להעביר דפים למרחב...), המעמיק (שיחה) 14:45, 12 בדצמבר 2024 (IST)
אני לא מבין רק הערות אפשר להגיד?
איפה אני צריך לשלוח עכשיו את הטיוטה שיאשרו את זה?
האם להעביר את זה בפעם השלישית לדף העברת דפי טיוטה?
ויכלו השמים (שיחה) 16:54, 12 בדצמבר 2024 (IST)
לא מכניסים לשם יותר מפעם אחת, יש שם דפים מחכים כבר חודשים (אולי שנים..) אם זה לא מוכן זה לא ייכנס, בשביל שזה יהיה מוכן אתה צריך לתת לעורכים ותיקים לנסח עבורך את הערך ו... קצת סבלנות... המעמיק (שיחה) 01:02, 13 בדצמבר 2024 (IST)
ויכלו השמים, כעת ביצעתי מעט עריכות בטיוטה:רבי יעקב אשר קאפף‏, לקבלת הסברים מפורטים על שינויים ספציפיים, תוכל לפנות אלי כאן, מקוה שעוד מכלולאים יבואו לעזרתך ובקרוב יהיה ראוי לעבור למרחב, המעמיק (שיחה) 02:26, 13 בדצמבר 2024 (IST)
תודה רבה אין לי מילים על זה שאתה ו'איכא דאמרי' באו לעזרתי - אני מאוד אשמח אם תוכל להשלים לי את הפינישים החסרים (אם צריך עזרה אני אשמח לעזור ולענות על כל השאלות שצריכים ביאור) אבל בבקשה אל תעזבני כי זה מאוד חשוב לי שזה כבר יכנס לבמה כ"כ חשוב כמו המכלול אשר על כן אם תוכל לראות או לקדם את הענין, ואכפול את תודתי. ויכלו השמים (שיחה) 21:04, 15 בדצמבר 2024 (IST)
אם אתפנה לכך, בל"נ, המעמיק (שיחה) 21:45, 15 בדצמבר 2024 (IST)
שים לב, אל תבצע שום עריכה שכבר ביצעת בעבר ו"משום מה" בוטלה, אם יש לך השגות כבר אמרתי לך אתה יכול לפנות אלי או לכל מכלולאי אחר לקבלת הסבר, לדוגמא עריכה זו, זה מקשה על העורכים לבוא לעזרתך, בברכה המעמיק (שיחה) 22:00, 15 בדצמבר 2024 (IST)
סליחה, ותודה רבה. אני מאוד אשמח. ויכלו השמים (שיחה) 12:02, 16 בדצמבר 2024 (IST)
תודה לך המעמיק על כל העזרה בעריכת הערך אשמח אם תוכל לעזור לי הלאה כדי להעביר אותו למרחב הערכים - תודה רבה - וחנוכה שמח! ויכלו השמים (שיחה) 23:12, 29 בדצמבר 2024 (IST)
מה עם ההבהרה על תפקידו באוצר הפוסקים? המעמיק (שיחה) 00:28, 30 בדצמבר 2024 (IST)
למעשה יש לי ניסוח חדש והרבה יותר רציני אבל אני הייתי רוצה שזה יהיה גם במכלול וגם בויקפדיה אשר על כן חשבתי לעשות את הערך בויקפדיה ואח"כ לייבא את זה למכלול - השאלה היא מה אתה אומר על כך האם זה חשיבה נכונה או לא (כי אין לי כח עוד פעם להסתבך בטעות עם הפרת זכויות יוצרים כמו אתמול).
שנית בגלל כל הבלגן שהיה הם מחקו לי את הערך מויקפדיה עד אשר המכלול יתנו אישור לזכויות יוצרים אז אם אפשר לסדר לי את זה ואני מדגיש עוד פעם אני מתכנן לעשות ניסוח חדש בויקפדיה ולא להעתיק מהטיוטה של המכלול.
תודה רבה! ויכלו השמים (שיחה) 08:59, 10 בינואר 2025 (IST)
אם זה מנוסח לגמרי מחדש נראה לי בסדר @שרגא, @שמש מרפא? המעמיק (שיחה) 00:41, 12 בינואר 2025 (IST)
תודה רבה! - אין לי מילים!
אני מקווה שתעזרו לי בכך.
השאלה עכשיו היא אם קודם להכניסו למכלול או לוויקפדיה מבלי להסתבך בדברים שקרו בטעות כמו בפעם שעברה? ויכלו השמים (שיחה) 11:36, 12 בינואר 2025 (IST)
ואגב המעמיק ראתי בגרסאות קודמות שערכת כמה פעמים את הטיוטה חן חן לך ויישר כוחך אשמח מאוד אם תוכל לעזור לי להעביר את זה כמה שיותר מהר למרחב הערכים - ורק זאת תגיד לי למעשה מה לעשות האם להעביר את הניסוח החדש או לבנתיים לא? אני מחכה לתשובתך.
ואכפול את תודתי. ויכלו השמים (שיחה) 11:49, 12 בינואר 2025 (IST)
כדאי לבקש פשוט אישור מהמכון זה לא נראה לי מסובך תשאל מישהו אני לא בתחום, המעמיק (שיחה) 14:58, 13 בינואר 2025 (IST)
למה אתה חוזר על אותם טעויות, אל תחזיר ניסוחים ישנים, המעמיק (שיחה) 21:12, 13 בינואר 2025 (IST)
קודם כל ממש תודה רבה אין לי מילים על זה שאתה עוזר לי שנית איזה ניסוחים ישנים?
ואגב אני רואה חשיבות אנציקלופדית גבוהה לגבי רבי יעקב אשר הראשון ורבי שמואל עוזר ג"כ, בפרט אם תברר אצל חסידי לעלוב, (למשל רבי שמואל עוזר - כל הנוסחאות של התפילה והניגוני תפילה של כל הימים טובים והימים הנוראים וכן של כל ימות השנה הכל הוא רק על פיו ובזה אין חילוק בין כל הלעלוב"אים אלא הוא הרבי בנושא הזה אצל כולם בלי יוצא מן הכלל והוא בפרט היה דמות נערצת בהיותו חתנו הגדול של הרבי רבי משה מרדכי מלעלוב וכו').
ואם אפשר להוסיף ברבי יעקב אשר קאפף (האדמו"ר מלעלוב בראנוביץ) את המילה השני. תודה רבה ויכלו השמים (שיחה) 21:58, 13 בינואר 2025 (IST)

בדוק עריכות

שלום המעמיק,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "המכלול:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים, כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לשנות שם דף בתוך מרחב הערכים, ולבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט 33 בהמכלול:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: המכלול:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, שרגא > השתתפו >> שיחה > י' בכסלו ה'תשפ"ה > 15:42, 11 בדצמבר 2024 (IST)

מ ז ל ט ו ב ! למאי נ"משיחה • י' בכסלו ה'תשפ"ה 18:51, 11 בדצמבר 2024 (IST)
בהצלחה! • מטעמים20:37, 11 בדצמבר 2024 (IST)
מצטרף לברכות! איךשיחה • י"א בכסלו ה'תשפ"ה, למנינם: 15:34, 12 בדצמבר 2024 (IST)
אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תתיאשו ~ י"א בכסלו ה'תשפ"ה ~ 17:06, 12 בדצמבר 2024 (IST)
תודה לכולם על העידוד התמיכה והברכות, המעמיק (שיחה) 01:41, 15 בדצמבר 2024 (IST)
אגב שרגא, אני לא רואה התראות במקרה של תיוג תב:בעא, יש לכך סיבה? המעמיק (שיחה) 22:10, 15 בדצמבר 2024 (IST)
תכניס את עצמך לתבנית. למאי נ"משיחה • ט"ו בכסלו ה'תשפ"ה 22:16, 15 בדצמבר 2024 (IST)
כמה פשוט! תודה (פשוט ב"בזה" זה היה אוטומטית, לא זכור לי שהכנסתי את עצמי...), המעמיק (שיחה) 22:17, 15 בדצמבר 2024 (IST)
למען הדיוק גם בבזה זה לא היה אוטומטי (גם אם זה היה מחשבון הבוט שלי קריצה). שם זו תבנית רשמית אז מדי פעם מתחזקים אותה, כאן זו התנדבות אז לא מנדבים אותך אם לא תחליט להתנדב. מוטי ~ שיחה • ט"ו בכסלו ה'תשפ"ה • 23:01, 15 בדצמבר 2024 (IST)

תבנית רבני פוניבז

כידוע ישיבת גרודנא באר יעקב משתייכת לעמותת פוניבז, כמו"כ רבניה מופיעים בתבנית שלה ועל כן אשמח לדעת במה שונה הרב נחמיה פרידלנדר מקודמו הרב שניידר שהופיע בתבנית? איש אמת (שיחה) 21:28, 4 בינואר 2025 (IST)

Done טופל, תודה, המעמיק (שיחה) 21:34, 4 בינואר 2025 (IST)

כוכב בשבילך!

הכוכב המקורי
תודה על התיקונים בטיוטא שלי ותמיכתך להעלותו למרחב הערכים. בינו נא זאת (שיחה) 16:37, 8 בינואר 2025 (IST)

למה מחקת את המקור?

למה מחקת את המקור? הסתכלת בפנים?? יש שם פירוש יפה ומקורי מאוד לנושא הע’’ז של בעל צפון, כדאי לך מאוד לראות בפנים, זה יחסית בתחילת הדרוש, וחבל למנוע את הטוב הזה מהמשתמשים. רק אני לא יודע איך עושים ’הפנייה למקור’’ אשמח שתעשה את זה אתה (ותיקח את הקרדיט.. ז’וז’ו. (שיחה) 15:18, 9 במרץ 2025 (IST)

אם היית מעיין היטב בעריכה שביצעתי, היית שם לב ששיבצתי את הפירוש הנפלא שהבאת בפסקת משמעות השם, (אגב, הפיסקה "ראו גם" שייכת לדברים שלא קשורים ישירות לערך, אם כבר היית צריך לשים ב"לקריאה נוספת"), המעמיק (שיחה) 15:28, 9 במרץ 2025 (IST)
מחילה, יישר כח ענק.. (אגב, נושא פירוש זה הוא תחום עיסוק שלי בס’’ד, ותורה להוצאה ניתנה.... ז’וז’ו. (שיחה) 20:33, 9 במרץ 2025 (IST)

רב המנונא הרביעי

יופי של עירנות! התחלתי לכתוב עליו ערך אבל גיליתי שהיימן הוא דעת יחיד בכך שהוא קיים ואין עליו כמעט מידע, אז בהתאם להנחיות ישנות של @ספרא החלטתי להעביר את זה לערך הכללי. אני ממשיך לערוך כיוון שלענ"ד זה לא ממש מלחמת עריכה. בברכה ממי 02שיחה • י"ח באדר ה'תשפ"ה 22:17 (IDT)

התייעצות.

חיפשתי עורך שאפשר להתייעץ איתו, והפור נפל עליך. מה עושים אם משתמשות? לדוגמא פשוט לא עובר לי בגרון (מקלדת) "את עורכת מצוינת!" לכתוב בלשון רבים? ממישיחה - בס"ד • י"א בניסן ה'תשפ"ה 23:09, 8 באפריל 2025 (IDT)

זו שאלה של דעת תורה... ואין לי מזה... המעמיק (שיחה) 00:55, 9 באפריל 2025 (IDT)
מה אתה עושה? ממישיחה - בס"ד • י"א בניסן ה'תשפ"ה 10:24, 9 באפריל 2025 (IDT)
כמה שידוע לי אין משתמשות פעילות של ממש במכלול. איךשיחה • כ' בניסן ה'תשפ"ה, למנינם: 10:23, 18 באפריל 2025 (IDT)
@איך כרגע נכון. אבל השאלה היא גם לו היו, (הנידון היה מש:רות בן שלום בסוף החלטתי לפנות בלשון רבים) ממישיחה - בס"ד • כ"ב בניסן ה'תשפ"ה 10:31, 20 באפריל 2025 (IDT)

רבי גרשון אדלשטיין

--נמחק, נלחץ בטעות-- אפר (שיחה) 10:15, 22 באפריל 2025 (IDT)

אפר? שים לב היטב, העריכה שביצעתי לא הייתה השחתה, המעמיק (שיחה) 11:59, 22 באפריל 2025 (IDT)
@המעמיק, אתה יכול למחוק, זה היה בגלל מסך טאצ' שנלחץ, לא שמתי לב עד הרגע, סליחה. אפר (שיחה) 12:22, 22 באפריל 2025 (IDT)
זה היה טעות שלך
הרב ליפקוביץ הקריא את מכתבו של הרב אלישיב
תעיין טוב בהסרטה הסופר (שיחה) 14:48, 22 באפריל 2025 (IDT)
אתה מוזמן לדבר על זה כאן או בדף השיחה של הערך ולא לבצע עריכות חוזרות ונשנות לפני הסכמה של מכלולאים נוספים, המעמיק (שיחה) 14:51, 22 באפריל 2025 (IDT)

תבנית:חדשות ואקטואליה

בקשר לעריכה זו, הנוהג במכלול הוא רק ההבדלה בין רבנים ויהודים חרדיים לשאינם (ההבדלה בין מחבלים ואפיפיורים לשאר היא חידוש שלי). לא שהשינוי מפריע לי רק מעדכן בנוגע להבא. מוטי ~ שיחה • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה • 19:26, 27 באפריל 2025 (IDT)

ברור שלא ייתכן שיובא גוי עם יהודי גם אם חטא... זכור לי שהיה על זה איזשהו דיון בעבר, לא? המעמיק (שיחה) 00:18, 28 באפריל 2025 (IDT)
אכן, היה דיון בעבר (לא מצאתי היכן, יש קצת בד"ש התבנית), לא ממש התקבלה שם החלטה, לכן כתבתי שמדובר בנוהג. מוטי ~ שיחה • ל' בניסן ה'תשפ"ה • 13:05, 28 באפריל 2025 (IDT)

רבי חיים דב שטנצל

@המעמיק מי אמר לך שנולד בתרט"ו ולא בחורף תרט"ז? עבד ד' (שיחה) 13:43, 29 באפריל 2025 (IDT)

בענין משפחתו ראה המכלול:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים#את מי להזכיר בפסקת "משפחתו" עבד ד' (שיחה) 13:50, 29 באפריל 2025 (IDT)
במקרה שעל הבן יש ערך, זה מיותר ניתן לראות את נכדיו שם ראה לדוגמא בערך רבי יעקב ישראל קניבסקי, אין את נכדיו רבי שלמה וכו' המעמיק (שיחה) 15:07, 29 באפריל 2025 (IDT)

חדשות המכלול

חדשות המכלול
פינת העדכונים של קהילת המכלול
שנת 2026 – שבוע #34
עודכן ב־17 באוגוסט
לחתימה על מינוי לידיעון

• הופקו קבצי ZIM חדשים של המכלול, כולל גרסה עם ערכים מילוניים. הקבצים זמינים בהמכלול:להורדה. תודות לצוות הטכני של המכלול על הטיפול בנושא •


רעב בתנ"ך

מזל טוב על הכנסת הערך החדש, תודה על התוכן האיכותי שתרמת לנו! איךשיחה • א' בחשוון ה'תשפ"ו, למנינם: 15:43, 23 באוקטובר 2025 (IDT)

גא"מ וכן על הערכים רבי ישעיה ולא יחרץ כלב לשונו ליש ~ שיחה 21:04, 23 באוקטובר 2025 (IDT)

כוכב לגמיש!

כוכב הגמישים
שלא נבהל משום מתקפה שלא צודקת... היה שלום והעמק בדרך טובה! בדרך שאדם רוצה לילך לשם מוליכים אותו, המשך בעומקתך המדוקדקת! ממוני גבך (שיחה) 02:36, 4 בינואר 2026 (IST)

זכות הצבעה

אתה כן בז"ה. הצבעת במיקום לא רלוונטי כאן: • מטעמים00:54, 20 בינואר 2026 (IST)

צודק, בזמן התיוג הייתי חסר זכות, המעמיק (שיחה) 00:21, 21 בינואר 2026 (IST)

תחכימני

בקשר לעריכה זו, הקטגוריה מיועדת רק לרבנים שפעלו בבני ברק, ולא סגי בכך שמתגוררים שם? שבלי הלקטשיחה • ד' בשבט ה'תשפ"ו 08:37, 22 בינואר 2026 (IST)

התבאר היטב כאן, המעמיק (שיחה) 01:01, 26 בינואר 2026 (IST)