המכלול:העברת דפי טיוטה/ארכיון 1

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.


משתמש:יהודה 1/מונחון IUPAC

נא להעביר לדף מונחון IUPAC, כעת לא דרושה עריכה. (אולי עריכה מינורית) יהודהשיחה • י"ח בחשוון ה'תשע"ח • 12:35, 7 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

יהודה, טיוטה מיועדת לערכים חדשים. בערך קיים לא ידוע לי שנהוג להעביר ולדרוס אותו, הדרך הנכונה היא לבצע את העריכות בגוף הערך, ובאופן הדרגתי. כעת משכבר עשית כך, נראה לי שמה שנכון הוא להעתיק את זה לגוף הערך בעריכה אחת, מחוסר ברירה. אך אנו מפסידים את הפיצול עריכות והתקצירים. כמו כן, נראה לי שבדף שלך השמטת בלי כוונה את הפסאות של ראו גם וקישורים חיצוניים. אני מתייג את מוסיף והולך, אני חושב שהוא ידע טוב יותר כיצד לנהוג. דוד (שיחה) 22:49, 8 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
דוד צודק. אי אפשר להעביר את הטיוטה על חשבון הערך הראשון בעוד שהטיוטה אינה יצירה עצמית. צריך לשמור קרדיט. כעת ראוי להעביר את השינויים לתוך הערך הקיים, עם כמה שיותר פירוט על אופי העריכה. מוסיף והולךשיחה • כ' בחשוון ה'תשע"ח • 00:39, 9 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
מוסיף והולך ודוד, לדעתי אין שום חיוב להימנע מלדרוס ערך שיובא מויקיפדיה. באם השכתוב הוא מקורי ודאי שאין צורך לתת קרדיט לויקיפדיה. ולכן כאן גם המקום לטיוטות שידרסו ערכים קיימים. עידו (שיחה) 11:31, 5 בפברואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]

טיוטה: אכילת דגים בשבת

האם ניתן להעביר למרחב המכלול? צב"י (שיחה) 12:31, 23 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]

אולי נגבש מדיניות מהו הזמן המקסימלי בו מותר לערך לעמוד כאן שומם עד שיותר להעבירו למרחב המכלול? צב"י (שיחה) 13:58, 24 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]
בגדול הערך טוב. 1. חוזר על עצמו כמה פעמים הביטוי "צדיקי ה..." - זה ממש לא נאציקלופדי. 2. עושה רושם מתוך הערך שזה מנהג חסידי. מובא מקורות מהגמרא והראשונים ומוסבר שאין בהם משום מנהג אלא רגילות בלבד כי זה היה חשוב אצלהם. ואח"כ מובא מג"א בלי לציין טעמו ומקורו, ואח"כ מובא שהמקובלים החשיבו בלי לציין טעמם ומקורם ומיהם. ביטויים כמו "סודות" וכו' אינם מוסיפים אלא הם מצוטטים בשם אומריהם. ותיאור על קיום המנהג הוא בעיקר אצל אדמור"ים. כ"כ לא היה מזיק להכניס את האימרה הנפוצה כל האוכל דג וכו' אם שייך. דוד (שיחה) 09:06, 9 בפברואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]
בוצע בוצע, בברכה, שרגא • Candle icon.png • שיחה  •  י' בשבט ה'תשע"ט • 13:38 (IDT)

טיוטה:רבי משה מצוריך

האם ניתן להעביר למרחב המכלול? צב"י (שיחה) 13:56, 24 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]

1. בולט מחסור במידע על רבותיו ותלמידיו.
2. הלשון צריכה ליטוש, ביטויים כמו "נשרפו ונהרגו יהודים רבים על קידוש השם" "קידש את השם יחד עם קהילת ציריך" הם צבעוניים ואינם מוסיפים כמעט מידע. "יש להניח" - מי מניח?
דוד (שיחה) 08:58, 9 בפברואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]
בוצע בוצע, בברכה, שרגא • Candle icon.png • שיחה  •  י' בשבט ה'תשע"ט • 14:03 (IDT)

טיוטה:המכון למצוות התלויות בארץ

מבקש העברה למרחב הראשי.--יהודהשיחה • ט"ו בשבט ה'תשע"ח • 21:40, 30 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]

בגדול זה ערך טוב. אבל חסר לו קצת ליטוש לשוני. ביקשתי הבהרות בגוף הערך, וכן יש בו די הרבה ביטויים שיש בהם צליל של שבח ויחצנ"ות למכון יותר מדיוק אנציקלופדי. דוד (שיחה) 08:54, 9 בפברואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]
בוצע בוצע, בברכה, שרגא • Candle icon.png • שיחה  •  י' בשבט ה'תשע"ט • 14:03 (IDT)

טיוטה:שמואל שפירו

נא להעביר למרחב הערכים יוצר (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה

לדעתי יש מקום לשפר. יש צורך להסיר מידע מיותר (כמו יתר פירוט על כל הופעה ומוזיקאי שאיתו הופיע), ויש צורך להוכיח חשיבות, מקור כלשהו שאינו איזה מוזיקאי שולי. דומני שהנמצאים כאן לא מכירים את שמו. יש לנו חנוך העניך שטיין, שלוימי

בעלי הידע במוזיקה? דוד (שיחה) 08:45, 9 בפברואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]

שלום דוד - תברר באינטרנט בפרט בלועזית יש הרבה ידע עליו - הוא מאד מוכר כאן באירופה אני מלונדון. יש לו ויקיפדיה ב3 שפות אנגלית, צרפתית ויידיש. הוא אחד מהמוזיקאים האהובים עלי. מה שבטוח שזמר שממלא בעולם אולמות של אלפים עם שיתופי פעולה עם אמנים בנלאומיים בכלל לא זמר שולי. אולי בארץ הוא קצת פחות מוכר זה אני לא יודע אתה יכול לברר. איזה סגנון מקור אתה צריך?--יוצר15 (שיחה) 17:41, 10 באפריל 2018 (IDT)תגובה[תגובה]
המכלול:ביבליוגרפיה. דוד (שיחה) 23:26, 10 באפריל 2018 (IDT)תגובה[תגובה]
לא הבנתי מה צריך לעשות? - אני רוצה להמשיך ליצור ערכים חדשים אבל אני רואה שבערך אחד לוקח כל כך הרבה זמן ובעיות אז אין לי כבר חשק לכתוב--יוצר15 (שיחה) 00:54, 12 באפריל 2018 (IDT)תגובה[תגובה]

טיוטה:רבי ישראל דוב גילרנטר

נא להעביר למרחב הערכים. צב"י (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום

האם אין מידע להוסיף לערך, או לפחות קצת תיאור בפתיח? הערך מכיל רק מידע "טכני". שמות האיש, הוריו, רבותיו, ילדיו וספריו. לא ברור מיהו ומה חשיבותו מעבר לעצם תפקידו הרשמי כרב. מתוך המקורות החשובים בערך אני מאמין שניתן להרחיב ולשפר קצת לפני העברה למרחב. דוד (שיחה) 08:50, 9 בפברואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]
לפחות לכתוב היכן היה רב (כתוב בפתיח שהיה רב בכמה עיירות) עידו (שיחה) 14:29, 18 במרץ 2018 (IST)תגובה[תגובה]
בוצע בוצע, בברכה, שרגא • Candle icon.png • שיחה  •  י' בשבט ה'תשע"ט • 13:38 (IDT)

טיוטה:מטריצת גישה

הערך בשל. אמנם יש את נושא הנוסחאות שמשתבשות כרגע, אך זה יסתדר ברגע שיסדרו לכולם. אנטוויקלען (שיחה) 00:51, 11 במרץ 2018 (IST)תגובה[תגובה]

בוצע בוצע--יוסף (שיחה) 01:29, 11 במרץ 2018 (IST)תגובה[תגובה]

טיוטה:מלח (קריפטוגרפיה)

הערך בשל למרחב הערכים.
יש לנו דף למיזם יצירת ערכים במכלול? אנטוויקלען (שיחה) 07:24, 11 במרץ 2018 (IST)תגובה[תגובה]

אנטוויקלען לא, אתה מוזמן ליצור.
בוצע בוצע-- יוסף (שיחה) 17:13, 18 במרץ 2018 (IST)תגובה[תגובה]

טיוטה:לינט

בשל למרחב הערכים אנטוויקלען (שיחה) 10:33, 14 במרץ 2018 (IST)תגובה[תגובה]

בוצע בוצע-- יוסף (שיחה) 17:13, 18 במרץ 2018 (IST)תגובה[תגובה]

טיוטה:מודל קח-הענק

בשל למרחב הערכים. אנטוויקלען (שיחה) 09:37, 15 במרץ 2018 (IST)תגובה[תגובה]

בוצע בוצע-- יוסף (שיחה) 17:13, 18 במרץ 2018 (IST)תגובה[תגובה]

טיוטה:הורמון סטרואידי

בשל למרחב הערכים. עידו (שיחה) 14:27, 18 במרץ 2018 (IST)תגובה[תגובה]

בוצע בוצע-- יוסף (שיחה) 17:13, 18 במרץ 2018 (IST)תגובה[תגובה]

טיוטה:אנטישמיות בסקוטלנד

בשל למרחב הערכים עידו (שיחה) 14:45, 18 במרץ 2018 (IST)תגובה[תגובה]

הערך קיים כבר--יוסף (שיחה) 22:51, 26 במרץ 2018 (IDT)תגובה[תגובה]

טיוטה:חומצות שומן אומגה 6

בשל למרחב הערכים עידו (שיחה) 14:45, 18 במרץ 2018 (IST)תגובה[תגובה]

טיוטה:מודל ביבה

בשל למרחב הערכים אנטוויקלען (שיחה) 19:26, 20 במרץ 2018 (IST)תגובה[תגובה]

בוצע בוצע--יוסף (שיחה) 22:50, 26 במרץ 2018 (IDT)תגובה[תגובה]

טיוטה:Scrypt

בשל למרחב הערכים אנטוויקלען (שיחה) 11:26, 9 באפריל 2018 (IDT)תגובה[תגובה]

בוצע בוצע עידו (שיחה) 13:54, 23 באפריל 2018 (IDT)תגובה[תגובה]

טיוטה:תליוהו וזבין

אפשר להעביר?--יצחקשיחה • ח' באייר ה'תשע"ח 13:34, 23 באפריל 2018 (IDT)תגובה[תגובה]

בוצע בוצע, בברכה, שרגא • Candle icon.png • שיחה  •  י' בשבט ה'תשע"ט • 13:38 (IDT)

העברת טיוטה 'ישראל מאיר סברדלוב' לערך

נא להעביר.--שביט (שיחה) 01:21, 18 בינואר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

אני רואה שבוצע!--שביט (שיחה) 01:22, 18 בינואר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

טיוטה:גבורה יהודית בשואה

אשמח אם תבדוק האם לדעתך הערך בשל למרחב הערכים, וא"כ - להעבירו בשעה טובה ומוצלחת. כמובן שעדיין יש עבודה בערך, אבל אמשיך אח"כ בעז"ה...

--אל תקראו (שיחה) 22:23, 7 במרץ 2019 (IST) הועבר למרחב הערכים: גבורה יהודית בשואה. מוטיאל (שיחה) 15:00, 2 במאי 2019 (IDT)תגובה[תגובה]

יעקב וירז'בינסקי

להעביר לטיוטה משתמש ישן (שיחה) 22:11, 1 במאי 2019 (IDT) שרגא מוטיאלתגובה[תגובה]

משתמש ישן, בעיקרון דף זה מיועד לבקשות הפוכות של העברת טיוטה למרחב הערכים, אבל זה לא ממש משנה.
למה זה צריך טיוטה לדעתך? אפשר להניח תבנית לשכתוב או לשכתב בפועל ולהשאיר את זה כקצרמר. מה דעתך? מוטיאל (שיחה) 22:15, 1 במאי 2019 (IDT)תגובה[תגובה]

לדעתי אין שום תוכן ממשי בערך שאפשר לשכתב (בקיצור טיוטה) משתמש ישן (שיחה) 22:18, 1 במאי 2019 (IDT)

הוא זכאי לערך לפחות כמו כל חבר מועצה. מוטיאל (שיחה) 16:21, 2 במאי 2019 (IDT)תגובה[תגובה]

טיוטה: כבוד תלמידי חכמים

הערך ככל הנראה בשל להעברה למרחב הערכים. תודה. כמו גם אני מסופק אם עדיף להשאיר כך את שם הערך או לשנות לכבוד חכמים חזק (שיחה) 00:16, 17 ביולי 2019 (IDT)תגובה[תגובה]

הועבר ע"י שרגא. דויד (שיחה) י"ט באלול ה'תשע"ט 23:04 (IDT)

טיוטה:הפולמוס בעניין הבחירות לכנסת

להעביר לערכים. זה ברמה גבוהה ובפרט עכשיו לפני בחירות ודאי שיש להעבירו לערכים.
{{מפעילי מערכת}} למה אין תגובה בענין? וחי בהם (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
וחי בהם, אין תיוג בדפי שיחה ישנים ללא חתימה.--שלמה המלך • (שיחה) • (תרומות) • (דפים חדשים) 14:20, 13 בספטמבר 2019 (IDT)תגובה[תגובה]
הועבר ע"י מוטיאל. דויד (שיחה) י"ט באלול ה'תשע"ט 23:03 (IDT)

טיוטה:רבי אהרן זקס ומשתמש:קובנא/געוואלד

מפעילי מערכת‏לדעתי שני הערכים אמורים לעבור בכבוד למרחב הערכים. קובנא (שיחה) 14:23, 16 באוקטובר 2019 (IDT)תגובה[תגובה]

בוצע בוצע דויד (שיחה) כ"ג בתשרי ה'תש"ף 16:42 (IDT)
Emoji u1f44f.svgשְכּוֹיֶיח! קובנא (שיחה) 16:50, 22 באוקטובר 2019 (IDT)תגובה[תגובה]

טיוטה:חוט שני

מתייג את מפעילי מערכת‏, לדעתי בשל למרחב הערכים קובנא (שיחה) 19:20, 23 באוקטובר 2019 (IDT)תגובה[תגובה]

קובנא, בוצע בוצע על ידי עמוס חדד. יישר כוח על כתיבת הערך. מוטיאל (שיחה) 11:29, 24 באוקטובר 2019 (IDT)תגובה[תגובה]

טיוטה:מכון תורת הקרבנות

מפעילי מערכת‏נא להעביר, לדעתי קצרמר רגיל. ולהוסיף קישור לקו הלשון (לא הצלחתי)--המכורשיחה • ו' בחשוון ה'תש"ף • 17:47, 4 בנובמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

המכור, בוצע בוצע.
Kindness Barnstar Hires.png

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
מוטיאל (שיחה) 16:48, 5 בנובמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

טיוטה:רבי אריה לייב אברהמס

מפעילי מערכת‏ בשל למרחב הערכים, אגב כמדומני במודעות עליו נכתב רבי אריה ליב אברהמס ביו"ד אחת. קובנא (שיחה) 19:23, 28 בנובמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

קובנא, בוצע בוצע, לגבי היוד, דון בדף השיחה, שרגא - שיחה - ל' בחשוון ה'תש"ף - 19:30 (IDT)
Emoji u1f44f.svgשְכּוֹיֶיח! קובנא (שיחה) 19:33, 28 בנובמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

טיוטה:רבי אהרן צבי רומפלר

מפעילי מערכת‏ לדעתי בשל למרחב הערכים. קובנא (שיחה) 20:03, 28 בנובמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

קובנא, בוצע בוצע, שרגא - שיחה - ל' בחשוון ה'תש"ף - 20:09 (IDT)

אפרים צמל

בבקשה להעביר את הדף טיוטה:אפרים צמל (גרסאות קודמות | שיחה | דפים מקשרים) לדף אפרים צמל (גרסאות קודמות | שיחה | דפים מקשרים), ראוי להכלל במרחב הערכים מבחינת התוכן ומבחינת התפקיד, עומד בכל הכללים וראוי להכלל במרחב הערכים בלונד (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום

טיוטה:באר הפרשה

קצרמר --מיכישיחה • ד' בכסלו ה'תש"ף • 18:12, 1 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

טיוטה:הרב דוד מנחם שניידר

קצרמר--מיכישיחה • ד' בכסלו ה'תש"ף • 18:12, 1 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

מיכי, בוצע בוצע הרב דוד מנחם שניידר. כדאי מאוד להרחיב. מוטיאל (שיחה) 19:09, 1 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

טיוטה:מיל (הלכה)

לדעתי--מיכישיחה • ד' בכסלו ה'תש"ף • 12:11, 2 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

טיוטה:חברת ש"ס

לדעתי יש להעביר למרחב הערכים. אבל אין הנחתום מעיד על עיסתו. שחרחר (שיחה) 00:56, 4 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

אבל בדיעבד אם העיד מקבלין עדותו... שרגא - שיחה - ו' בכסלו ה'תש"ף - 14:04 (IDT)

טיוטה:משיבת נפש

- הועבר מהדף המכלול:בקשות ממפעילים

Symbol oppose vote.svg נגד-לא בשל חזותית--@שלמה - שיחה - 15:33, 3 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]
אין מה לפרט יותר ממה שכבר מובא בערך--איציק ברגמן (שיחה) 15:36, 3 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]
אבל זה לא מספיק נראה כמו ערך אלא כרשימה של נתונים...--@שלמה - שיחה - 15:38, 3 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]
צריך להוסיף:תמונה, נתונים, קישור חיצוני או שניים, פירוט על הספר עצמו (ולא על ההוצאות וכו'), ולמלא כמה שיותר שדות בתבנית, וראה עריכותי והמקומות המסומנים כזקוקים מילוי. Yes check.svg בהצלחה!--@שלמה - שיחה - 15:43, 3 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

קבלתי את העצות השתדלתי למלאות דעתכם אז בבקשה חוו דעתכם. איציק ברגמן (שיחה) 15:24, 5 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

- סוף העברה

טיוטה:קובץ אגרות (חזון איש)

מפעילי מערכת‏ לדעתי בשל למרחב הערכים, צריך רק להחליט מה השם המתאים בדיוק (יש עוד קובץ אגרות בכלל?). קובנא (שיחה) 05:27, 19 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

קובנא, תודה על הערך החשוב! הועבר לקובץ אגרות. לא ידוע לי על קובץ אגרות נוסף, בטח לא מפורסם כמו זה. מוטיאל (שיחה) 12:42, 19 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

טיוטה:פנחס סירוקה

העברה למרחב הערכים איציק ברגמן (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום

איציק ברגמן, חסר לדוגמא תבנית {{מנהיג}}, וצריך קצת קישורים פנימיים, וקצת ניסוח. חוץ מזה לא מצאת עוד מידע ברשת? קישורים חיצוניים? תסיים את זה ותתייג את {{מכלולאים פעילים}} שיעזרו קצת לשפץ ואז תבקש שוב פה. דויד (שיחה) כ"ד בכסלו ה'תש"ף 17:26 (IDT)
הערך בהרחבה מקסימלית מפי מקורבים אם קשורים חיצוניים ככל הניתן על נציג חרדי בתוספת שכתוב לפחות ברמה של קצרמר השארתו של הערך במרחב הטיוטות נוגדת את כללי המכלול בברכה איציק (שיחה) 17:38, 22 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]
איציק, העברתי, בלי קשר להצהרתך כי השארתו נוגדת את כללי המכלול. אנחנו יודעים לטפל גם בלי הצהרות כאלו. בו"ה. דויד (שיחה) כ"ה בכסלו ה'תש"ף 11:00 (IDT)
בכל אופן תודב רבה על הכל ובליחה אם דברתי במורה לא הכי מכובדת ומכבדת איציק (שיחה) 16:17, 23 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

טיוטה:אלעד צדיקוב

לשם אלעד צדיקוב הערך מכיל פרטים בכל הפרמטרים, עבר שכתוב רציני וראוי לענ"ד לעבור לנרחב הערכים איציק (שיחה) 16:32, 24 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

בוצע בוצע, שרגא - שיחה - כ"ז בכסלו ה'תש"ף - 23:12 (IDT)

טיוטה:יוסף שטרית

לשם יוסף שטרית(פוליטיקאי) איציק (שיחה) 16:32, 24 בדצמבר 2019 (IST) במידה והערך לא יועבר למרחב הערכים לפי שיקול דעתכם המקצועית יש להעביר את הערך לשם יוסף שטרית (פוליטיקאי) או לשם יוסי שטרית (פוליטיקאי) ע"מ למנוע כפיליות.תגובה[תגובה]

איציק ברגמן כתבתי לך בדף שיחה ששמת תבנית בלי שום מידע. לפחות התפקידים שכיהן בהם והתקופה. תעתיק את התבנית מערך דומה. דויד (שיחה) א' בטבת ה'תש"ף 02:08 (IDT)

טיוטה:מנחם שפירא

לשם מנחם שפירא הערך עבר שיפוץ רציני הן בשכתוב והן בהוספת פרטים איציק (שיחה) 16:42, 24 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

יש בנותן טעם להוסיף פרטים בכולם מיכי - שיחה - כ"ו בכסלו ה'תש"ף - 22:31 (IDT)‏
מיכי יש לך הרשאה להעביר את הערכים אז לעבודה איציק (שיחה) 22:54, 24 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]
אם יש לך פרטים כמו תאריך לידה וכו' כדאי להוסיף. ואגב ראה כאן. מיכי - שיחה - כ"ו בכסלו ה'תש"ף - 22:59 (IDT)‏
לא ענית לי על השאלה איציק (שיחה) 23:00, 24 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]
כן, ואז? מיכי - שיחה - כ"ו בכסלו ה'תש"ף - 23:02 (IDT)‏
תכל'ס הערכים ראוים לשולחן הערכים או לא אם לא תסביר מדוע וא"כ אז תעביר איציק (שיחה) 23:05, 24 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]
למרות היות לי הרשאה לזה מכח היותי מנטר עדיין אינני רואה את עצמי מספיק מנוסה לקבוע זאת. (אגב יש להוסיף בכל פעם נקודותיים יותר מהשורה הקודמת) מיכי - שיחה - כ"ו בכסלו ה'תש"ף - 23:08 (IDT)‏
איציק ברגמן, זה לא מספיק הרשאה. לעבור על הערכים ולוודא שהם מתאימים, לתקן מה שצריך, להעיר מה צריך לשפר - זאת ללא ספק עבודה. בכל מקרה הערתי בכל אחד מדפי השיחות של ערכים אלו. דויד (שיחה) כ"ז בכסלו ה'תש"ף 00:02 (IDT)
איציק ברגמן, גם פה יש להוסיף לפחות את התפקידים בתבנית. דויד (שיחה) א' בטבת ה'תש"ף 02:10 (IDT)
איציק ברגמן, הועבר למרחב הערכים. יש שם עוד מה להשלים כדי שהערך יהיה מכובד. מוטיאל (שיחה) 04:40, 29 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]
דויד, חלק מהפרטים בתבנית קיימים אך לא מוצגים משום מה. מוטיאל (שיחה) 04:42, 29 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

טיוטה:שמואל גרוסברד

העברה לשם שמואל גרוסברד עפ"י כללי מרחב הערכים בנושא קצרמרים מפעילי מערכתאיציק (שיחה) 23:10, 30 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

איציק ברגמן תיקנתי את שגיאות הכתיב. בוצע בוצע. דויד (שיחה) ג' בטבת ה'תש"ף 23:27 (IDT)
Emoji u1f44f.svgשְכּוֹיֶיח! איציק (שיחה) 23:29, 30 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

טיוטה:ישיבת דבי אליהו

אם אפשר להעביר לערך חדש-ישיבת דבי אליהו.תודה.משתמש:דניאל אמור בוצע בוצע איציק ברגמן (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום

טיוטה:אבי אמסלם

הערך עבר ליטוש עם הוספת פרטים רבים איציק (שיחה) 16:40, 23 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]

למה מחכים איציק (שיחה) 22:59, 25 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]
כנראה לך... שרגא - שיחה - כ"ז בכסלו ה'תש"ף - 23:10 (IDT)
מה חסר? איציק (שיחה) 23:13, 25 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]
איציק ברגמן לדוג' מה שהערתי לך בדף שיחה שם על המשפטים כמו הסבר מדוע התרבו מספר המנדטים. דויד (שיחה) א' בטבת ה'תש"ף 02:06 (IDT)
דויד בקטע הזה הבנתי ועניתי מה אם הבאים בתור איציק (שיחה) 02:08, 29 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]
ענית תשובה לא קשורה על פרטים נוספים. לא תיקנת. דויד (שיחה) א' בטבת ה'תש"ף 02:10 (IDT)
דויד בקטע של אמסלם אתה צודק איציק (שיחה) 02:12, 29 בדצמבר 2019 (IST)תגובה[תגובה]
מפעילי מערכת‏ הערך עבר שכתוב ושמירה על ניטרליות איציק (שיחה) 20:35, 4 בינואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]
תייבא את זה מויקי ותקשר בדף אליו, תוסיף לקישורים חיצוניים כל מה שמופיע בגוגל תחת השם אבי אמסלם אשדוד, תעיף כבר את הקישור למוסף עיר ועיר, ותנסה לבדוק בתוכנות בלתי חוקיות אודות הביוגרפיה שלו, ואולי אני ארחם עליך קריצה עמוס חדד (שיחה) 21:24, 4 בינואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]
איציק ברגמן, העברתי למרחב הערכים. אבל תעשה את מה שעמוס ביקש. כדי שנעביר גם בפעמים הבאות כשהערך ברמה סבירה. דויד (שיחה) ח' בטבת ה'תש"ף 22:37 (IDT)
עמוס חדד אין לי תוכנות לא חוקיות כגון אגרון וכדו' איציק (שיחה) 01:17, 5 בינואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]

טיוטה:שמעון רגובי

אבקש להעביר את הערך שמעון רגובי לדף הערכים אלחנן.ר. (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה

טיוטה:שלמה מונטג

הערך מכיל את כל הפרטים הנדרשים לקצרמר איציק (שיחה) 22:39, 8 בפברואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]

מפעילי מערכתאיציק (שיחה) 14:37, 12 בפברואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]

טיוטה:טופס 101

בשל לענ"ד להעברתו למרחב הערכים, אם כי שיש להוסיף קטגוריות. שחרחר (שיחה) 01:54, 28 בינואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]

בוצע בוצע, שרגא - שיחה - י"ז בשבט ה'תש"ף - 16:48 (IDT)

אברהם רוזנטל (פוליטיקאי)

לשם אברהם רוזנטל, ערך מאד לא אנצקלופדי מכל הבחינות, מבחינת הניסוח, ומבחינת התוכן איציק (שיחה) 15:14, 29 בינואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]

מחילה, אבל לא ברור על איזה ערך אתה מדבר, ומה אתה רוצה לעשות אתו. איש גלילישיחה • ג' בשבט ה'תש"ף • 15:23, 29 בינואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]
להעביר אותו למרחב הטיוטה איציק (שיחה) 15:32, 29 בינואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]
יישר כח. זה דבר שיכול להתבצע רק לאחר הסכמה רחבה. בינתיים אין אפילו דיון כזה בדף השיחה. איש גלילישיחה • ג' בשבט ה'תש"ף • 15:52, 29 בינואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]
אין צורך, לפחות כעת. דויד (שיחה) כ"ח בשבט ה'תש"ף 16:25 (IDT)

טיוטה:בועז ביטון‏

מפעילי מערכת‏ נראה לי שהערך מכיל את הפרטים הנדררשים איציק (שיחה) 14:28, 18 בפברואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]

איציק ברגמן בוצע בוצע בועז ביטון. תודה ובהצלחה! מוטיאל (שיחה) 14:00, 20 בפברואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]
תודה לך על העברת הערך, ועל כל פעילותך למען המכלול Emoji u1f44f.svgשְכּוֹיֶיח! איציק (שיחה) 14:02, 20 בפברואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]
הערך ממש חסר אולטרה קצרמר אפילו תאריך לידה אין ויש בו מספר שורות בלבד. אני מבקש להעבירו חזרה.--שלמה - (שיחה) - 14:14, 20 בפברואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]
הערך מלא בפעילות ציבורית, ביוגרפיה אין כמעט מה להוסיף חוץ מתאריך לידה, אז מה קצרצר בערך איציק (שיחה) 14:16, 20 בפברואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]
שלמה אני לא מסכים אתך. כך לא נראה אולטרה קצרמר, מקסימום קצרמר וגם זה גבולי. לדעתי הערך ראוי שמש מרפא (שיחה) 15:16, 20 בפברואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]
צודק. כנראה התבלבלתי בדף....הסמקה--שלמה - (שיחה) - 15:37, 20 בפברואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]

טיוטה:פנחס גרוס

מפעילי מערכת‏ הערך מכיל פרטים רבים, (קצרמר) יש לי עוד חומר להוסיף אבל בכל אופן אני לא חושב שיש טעם להשאיר אותו במרחב הטיוטות איציק (שיחה) 22:49, 20 בפברואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]

איציק, בוצע בס"ד בוצע בס"ד. אבל אני מבקש מאוד- לעצב ולמכלל את העיצוב והטכניקה של הטיוטות. ובמיוחד לעצב קישורים חיצוניים בצורה המקובלת במכלול. תודה.--שלמה - (שיחה) - 23:04, 20 בפברואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]

משתמש:גיאומטריה/טיוטה

נא להעביר להזהות של (COS (A+B תודה רבה. --גיאומטריה (שיחה) 16:07, 19 בינואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]

מתנהל דיון בדף השיחה של הטיוטה. דויד (שיחה) כ"ג בטבת ה'תש"ף 21:32 (IDT)

טיוטה:משה גורא

מפעילי מערכתמנטרים הערך מכיל את כל הפרטים הנדרשים איציק (שיחה) 14:34, 25 בפברואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]

סגנון מכלולאי תוכן הערך צריך להיות תואם למדריך לעיצוב דפים.
שלמה המלך (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום

שלמה המלך תתמקד בבקשה איציק (שיחה) 14:30, 27 בפברואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]

שלמה המלך טיפלתי בערך איציק (שיחה) 15:33, 27 בפברואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]
עברת על כל המדריך הנ"ל?--שלמה - (שיחה) - 15:36, 27 בפברואר 2020 (IST)תגובה[תגובה]
ברפרוף איטי. למה מה חסר איציק (שיחה)
איציק ברגמן, בוצע בס"ד בוצע בס"ד. שלמה המלך אם יש לך עוד דגשים תוכל להעביר לאיציק. דויד (שיחה) ה' באדר ה'תש"ף 16:37 (IDT)
אין בפי מיליפ להודות לך איציק (שיחה) 21:49, 1 במרץ 2020 (IST)תגובה[תגובה]

טיוטה:פועל

העברת דף פועל, הוא דף פירשונים שייבאתי מויקיפדיה הוספתי עוד פירשון אחד. אביר על סוס (שיחה) 11:57, 2 במרץ 2020 (IST)תגובה[תגובה]

אביר על סוס לא הבנתי את כוונתך. זה כעת בטיוטה או זה ערך? מקוהשיחה • ו' באדר ה'תש"ף 13:04 (IDT) 13:04, 2 במרץ 2020 (IST)תגובה[תגובה]
טיוטה. אביר על סוס (שיחה) 13:26, 2 במרץ 2020 (IST)תגובה[תגובה]
בוצע להבא תדע שערכים מויקיפדיה לא צריך ליצור קודם בטיוטה. תודה. מקוהשיחה • ו' באדר ה'תש"ף 14:04 (IDT) 14:04, 2 במרץ 2020 (IST)תגובה[תגובה]