המכלול:העברת דפי טיוטה/ארכיון 21
דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
מצב טיפול: לא בשל
משתמש:ספרא, מנטרים אשמח שתעבירו למרחב, גם באנציקלופדיה התלמודית יש ערך בנפרד על ביטול בששים, מ לבד מערך ביטול ברוב. יהודה פיש (שיחה) 13:34, 7 ביוני 2024 (IDT)
- @יהודה פיש, הערך כפול עם הערכים נותן טעם וטעם כעיקר. מציע שתעביר לשם את התוכן הרלוונטי. שמש מרפא (שיחה) 14:49, 17 ביוני 2024 (IDT)
- @שמש מרפא, את דעתך החשובה בעניין אני כבר מכיר, ואני רוצה לשמוע גם דעות של מנטרים אחרים, אם גם חושבים כך, או שזה חשוב לערך בפני עצמו כמו למשל דוחקא דסכינא, דבר שיש לו מתירין, חתיכה הראויה להתכבד, דבר שבמניין, שאף שמוזכרים בערכים מרכזים, יש להם ערך בפני עצמו
- יהודה פיש (שיחה) 16:00, 17 ביוני 2024 (IDT)
- אני אישית חושב שבהחלט יש מקום לערך ביטול בשישים בנוסף לנותן טעם. כדאי לעשות סדר מול כל המושגים שיש בערך תערובת (הלכה) (ביטול ברוב בשישים או במאה. או לעשות את כולם יחד או שלא, או לעשות ערך אב "ביטול ברוב" עם הפניה לערך מורחב "ביטול בשישים". המצב כעת שמוזכר כאן על ביטול במאה וב59 קצת דורש סידור.) מישהו (שיחה) 16:32, 17 ביוני 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:חיים בריאים כהלכה למרחב הערכים, או לחילופין לכתוב מה יש לשפר. (החשיבות ברורה.) תודה רבה מאמין (שיחה) 00:20, 16 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא מוכן
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי יהושע דרומיא למרחב הערכים. תודה מוטל • שיחה • י"ח בסיוון ה'תשפ"ד 13:17 (IDT) 13:17, 24 ביוני 2024 (IDT)
- מוטל, ניסיתי לטפל בערך, נתקעתי אצל רב ספרא. צריך לבדוק איך מתקבלת גרסא זו בתלמודנו, רב ספרא לא יכול להגיד בשמו בשעה שהוא בן הדור החמישי. ספרא - שיחה 01:21, 28 ביוני 2024 (IDT)
- הימן מעיר על זה, מדבריו משמע שזה טעות כי בירושלמי מובא מאמר זה פעמיים שלא בשמו, אבל כנראה משאר מאמריו (ג' דברים וכדו') זה כן אימרה של ר' יהושע, אח"כ בדיון על זיהויו הוא מנסה לתרץ ותירוצו אפשר לענות גם על זה. מוטל • שיחה • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ד 10:41 (IDT) 10:41, 28 ביוני 2024 (IDT)
- לא הבנתי לגמרי, ובכל מקרה צריך לסדר את הערך. ערך אנצי' לא יכול לספר סיפור כזה. אגב, הימן לא כותב זאת מדעתו, הוא בסה"כ משכתב את הדורות הראשונים (חלק חמישי, עמ' קמז). ספרא - שיחה 11:57, 28 ביוני 2024 (IDT)
- הימן מעיר על זה, מדבריו משמע שזה טעות כי בירושלמי מובא מאמר זה פעמיים שלא בשמו, אבל כנראה משאר מאמריו (ג' דברים וכדו') זה כן אימרה של ר' יהושע, אח"כ בדיון על זיהויו הוא מנסה לתרץ ותירוצו אפשר לענות גם על זה. מוטל • שיחה • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ד 10:41 (IDT) 10:41, 28 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: נמחק
מנטרים יקרים. תודה רבה על כל עבודתכם הנפלאה. אבקש להעביר את הערך משתמש:עבד ד'/רבי חיים דב שטנצל למרחב הערכים תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:15, 16 ביולי 2024 (IDT)
- יש הרבה מקום לשיפור, עשיתי חלק והשארתי בקשות הבהרה הכל לטובה (שיחה) 04:58, 24 ביולי 2024 (IDT)
- תודה רבה תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:22, 24 ביולי 2024 (IDT)
- מנטרים אשמח להתעדכן מה קורה. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 18:03, 28 ביולי 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור ערכתי עוד, אשמח שתעבור על העריכות כדי להתקדם.
עדיין לא בשל מבחינת ניסוח לדעתי.
תדלל בבקשה בצורה משמעותית את הפתגמים הכל לטובה (שיחה) 00:23, 11 באוגוסט 2024 (IDT)- @הכל לטובה עיצבתי את הפתגמים אחרת, תבדוק אם זה טוב. תודה רבה רבה רבה. עבד ד' (שיחה) 11:48, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עבד ד', ערכתי את הטיוטה.
- לא מצאתי בחידושי הגאון מסוסנוביץ את עניין החנות והשכול, תבדוק שוב את המקורות.
- באופן כללי, כפי שהעיר שמש מרפא בדף השיחה, הערך לא ממוקר.
- לא סביר להניח שכיהן כאב"ד מיד לאחר נישואיו, תנסה להבהיר את העניין.
- הגדה של פסח (שיחה) 02:28, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח תסתכל שם בהקדמה, זה מופיע עבד ד' (שיחה) 13:30, 29 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עבד ד', השכול לא צריך מקור, מפני שאביו כתב הקדמה לספר בנו שנפטר, אבל לא מצאתי שום אזכור (עכ"פ בעמוד 11) לחנות.
תיקנתי את מה שהוער בהערה השנייה. הגדה של פסח (שיחה) 20:29, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
- @עבד ד', השכול לא צריך מקור, מפני שאביו כתב הקדמה לספר בנו שנפטר, אבל לא מצאתי שום אזכור (עכ"פ בעמוד 11) לחנות.
- @הגדה של פסח תסתכל שם בהקדמה, זה מופיע עבד ד' (שיחה) 13:30, 29 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עבד ד', ערכתי את הטיוטה.
- @הכל לטובה עיצבתי את הפתגמים אחרת, תבדוק אם זה טוב. תודה רבה רבה רבה. עבד ד' (שיחה) 11:48, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור ערכתי עוד, אשמח שתעבור על העריכות כדי להתקדם.
- מנטרים אשמח להתעדכן מה קורה. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 18:03, 28 ביולי 2024 (IDT)
- תודה רבה תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:22, 24 ביולי 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא טופל
מנטרים, משתמש:נריה, משתמש:מוקיר רבנן אשמח שתנטרו ותעבירו למרחב הערכים. יהודה פיש (שיחה) 15:31, 30 ביולי 2024 (IDT)
- @יהודה פיש: ערך יפה ומושקע! צריך שיפוץ לשוני - התחלתי. הכל לטובה (שיחה) 00:49, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה תודה על הפירגון, ואם תוכל לפרט, יותר כי עברתי על הטיוטה.
- יהודה פיש (שיחה) 14:22, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
- @יהודה פיש, אני מציע להעביר את הערך לרובא דאיתא קמן ולהוסיף פסקה על כל קבוע כמחצה על מחצה, עם הפניה לערך מורחב. תודה על הערך החשוב והמושקע. שמש מרפא (שיחה) 01:05, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- מצטרף. ספרא - שיחה 12:56, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- @ספרא ברגע שיש ערך על רוב בנפרד, זה מצחיק
- יהודה פיש (שיחה) 13:44, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא הבנתי. "כל דפריש מרובא פריש" זהו כלל זהה ל"רובא דאיתא קמן". שמש פשוט הציע להעביר לשם יותר נפוץ. ספרא - שיחה 13:47, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- יתכן שזה גם יותר נפוץ, אבל התכוונתי לעניין מהותי יותר - כל דפריש זה מקרה פרטי של רובא דאיתא קמן, שבו אכן ההכרעה היא לפי הרוב (ערך על שניהם זה בוודאי חסר טעם). הערך רוב הוא ערך אב שכולל הרבה מאד סוגי רוב. שמש מרפא (שיחה) 16:25, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- אתה לא מפרט את הצעתך. אתה מתכוון בעצם שיש לשנות את כל הערך, שיתאים ל"רובא דאיתא קמן"? ספרא - שיחה 16:50, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- אני לא חושב שצריך לשנות כל כך הרבה. הערך רובא דאיתא קמן מעצם טבעו אמור לעסוק בעיקר במקרה שבו כן מכריעים לפי הרוב (כלומר בפריש), אבל הוא צריך לכלול גם פסקה על מקרה שבו לא הולכים אחרי רובא דאיתא קמן. לא יהיה מאד קשה לערוך את השינוי הזה. שמש מרפא (שיחה) 16:53, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- @ספרא, @שמש מרפא בחלק מקומות זה באמת מצוין תחת הפסקה רובא דאיתא קמן, אמנם בכמה מקומות זה מופיע בשם כל דפריש, ראו בקישורים החיצוניים, אם תתעקשו אני ישנה אבל זה טרחה מרובה שגם לא בטוח שתיהיו מרוצים אח"כ🤣, לגבי כל קבוע זה מוזכר בכותרת הערך שזה דין מסתעף נראה לי מספיק?!
- יהודה פיש (שיחה) 18:11, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- @שמש מרפא@ספרא הוספתי בפרק הסבר הדין את החלוקה בין רובא שאיתא קמן לליתיה קמן, נראה לכם יותר טוב?
- נ.ב. קצת שונה מהרעיון של שמש
- Yehuda_Fish • שיחה • כ' בטבת ה'תשפ"ה • 14:53, 20 בינואר 2025 (IST)
- לא. כל דפריש שייך רק באיתא קמן, לא בליתא קמן. ליתא קמן לא פורש משום מקום, אנחנו רק תולים שהמקרה היה כמו הרוב מכוח טבע העולם או מנהגו. לכן בדיוק ההצעה שלי לשינוי השם, אגב, ראיתי שגם באנצ"ת כל דפריש זה הפניה. שמש מרפא (שיחה) 01:13, 22 בינואר 2025 (IST)
- @שמש מרפא אני סבור אחרת ממך לגמרי, אני סבור שאמור להיות ערך רק על כל דפריש [במיוחד שכבר יש ערך בנפרד על כל קבוע] ולא על עוד דברים וכך גם בערכי הש"ס של הוצאת מכון המאור הנושא רובא דאיתא קמן קיים בערך רוב, ויש ערך נפרד לכל דפריש, לגבי הערתך השניה אני ימחוק את מה שהוספתי, בכל אופן אתה הבוס
- אם תוכל בבקשה תשנה את הכותרת של הערך לטיוטה:רובא דאיתא קמן שינתי את נושא לרובא דאיתא קמן.
- לא. כל דפריש שייך רק באיתא קמן, לא בליתא קמן. ליתא קמן לא פורש משום מקום, אנחנו רק תולים שהמקרה היה כמו הרוב מכוח טבע העולם או מנהגו. לכן בדיוק ההצעה שלי לשינוי השם, אגב, ראיתי שגם באנצ"ת כל דפריש זה הפניה. שמש מרפא (שיחה) 01:13, 22 בינואר 2025 (IST)
- אני לא חושב שצריך לשנות כל כך הרבה. הערך רובא דאיתא קמן מעצם טבעו אמור לעסוק בעיקר במקרה שבו כן מכריעים לפי הרוב (כלומר בפריש), אבל הוא צריך לכלול גם פסקה על מקרה שבו לא הולכים אחרי רובא דאיתא קמן. לא יהיה מאד קשה לערוך את השינוי הזה. שמש מרפא (שיחה) 16:53, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- אתה לא מפרט את הצעתך. אתה מתכוון בעצם שיש לשנות את כל הערך, שיתאים ל"רובא דאיתא קמן"? ספרא - שיחה 16:50, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- יתכן שזה גם יותר נפוץ, אבל התכוונתי לעניין מהותי יותר - כל דפריש זה מקרה פרטי של רובא דאיתא קמן, שבו אכן ההכרעה היא לפי הרוב (ערך על שניהם זה בוודאי חסר טעם). הערך רוב הוא ערך אב שכולל הרבה מאד סוגי רוב. שמש מרפא (שיחה) 16:25, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא הבנתי. "כל דפריש מרובא פריש" זהו כלל זהה ל"רובא דאיתא קמן". שמש פשוט הציע להעביר לשם יותר נפוץ. ספרא - שיחה 13:47, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- מצטרף. ספרא - שיחה 12:56, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- @יהודה פיש, אני מציע להעביר את הערך לרובא דאיתא קמן ולהוסיף פסקה על כל קבוע כמחצה על מחצה, עם הפניה לערך מורחב. תודה על הערך החשוב והמושקע. שמש מרפא (שיחה) 01:05, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
בתודה מראש
- Yehuda_Fish • שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ה • 09:15, 22 בינואר 2025 (IST)
ראשי ישיבת ארחות תורה
מנטרים אבקש להעביר את משתמש:תלמיד חכמי הדור/הרב יחיאל קלרמן ואת משתמש:תלמיד חכמי הדור/הרב צבי יהודה אדלשטיין (ארחות תורה) למרחב הערכים. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 23:53, 30 ביולי 2024 (IDT)
- כמה "ראש ישיבה" יש לארחות תורה? מקוה • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד 07:05 (IDT)
- 4, כולם מוסרים שיעו"כ ברוטציה. שניים מתוכם ידועים יותר. הבהרה: לא באתי להבהיר חשיבות שלא ברורה לי אלא להבהיר את העובדות. מוטי ~ שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד • 12:56, 31 ביולי 2024 (IDT)
- אז צריך דבר ראשון לרשום אצל כולם "מראשי". אכן יל"ד חשיבות האם ארחות תורה מצדיק 5 ערכים לראשי ישיבה או שיש אחד בולט, אולי הם זכאים מדין רמי"ם אבל אז הרף הרבה יותר גבוה, ולא בטוח שהם עוברים. מקוה • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד 13:32 (IDT)
- לטעמי ראש/מראשי זה הבדלי מעמדות. יש שניים בולטים (הרב גרבוז והרב דיסקין) שלא חושב שיש מקום להספק לגבי חשיבות ערכם, מעבר לזה אין לי דעה. אפשר לפתוח דיון. מוטי ~ שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד • 13:38, 31 ביולי 2024 (IDT)
- לדעתי אין לכתוב "מראשי" כי המשמעות המקובלת של מילה זו היא ר"מ.
- עיין גם בערך ראשי ישיבת גרודנא באר יעקב הרב צבי דרבקין והרב יצחק הקר שלשניהם יש את התואר "ראש ישיבת". כך גם בערכי ראשי ישיבת עטרת שלמה הרב חיים פיינשטיין והרב חיים מרדכי אוזבנד. וכן בערכי ראשי ישיבת פוניבז' רבי שמואל רוזובסקי, רבי דוד פוברסקי והרב שך, וכן בערכי הרב ברוך דב פוברסקי (עוד בחיי רבי גרשון אדלשטיין) ורבי חיים שלמה ליבוביץ. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:46, 31 ביולי 2024 (IDT)
- אז צריך דבר ראשון לרשום אצל כולם "מראשי". אכן יל"ד חשיבות האם ארחות תורה מצדיק 5 ערכים לראשי ישיבה או שיש אחד בולט, אולי הם זכאים מדין רמי"ם אבל אז הרף הרבה יותר גבוה, ולא בטוח שהם עוברים. מקוה • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד 13:32 (IDT)
- 4, כולם מוסרים שיעו"כ ברוטציה. שניים מתוכם ידועים יותר. הבהרה: לא באתי להבהיר חשיבות שלא ברורה לי אלא להבהיר את העובדות. מוטי ~ שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד • 12:56, 31 ביולי 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא בשל
משתמש:רפול ברלינר/סידור אזור אליהו אני לא יודע אם יש חשיבות, אם כן נא להעביר, אם לא נא ליידע.
תודה. רפול ברלינר (שיחה) 21:53, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- @מנטרים אם הערך לא בשל/אין חשיבות (לדעתי יש), נא להודיע, לא לייבש אותי סתם רפול ברלינר (שיחה) 13:01, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
- @רפול ברלינר לגבי חשיבות אני לא בטוח, לא יודע מה הרף כלפי דברים כאלה.
מבחינת בשלות, צריך לשפר עריכה, אבל בראש ובראשונה: מקורות הכל לטובה (שיחה) 00:44, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- @רפול ברלינר לגבי חשיבות אני לא בטוח, לא יודע מה הרף כלפי דברים כאלה.
- השאלה היא אם יש למה, אני מעדיף לא לעבוד סתם.
אם תוכל לבדוק לי, או להגיד לי איך בודקים חשיבות, תודה רבה.
מה הכוונה "מקורות"?, הסידור יצא לאור. מי?מה? הכל כתוב בהקדמה לסידור, ככלל, רוב הערך לקוח מהסידור בעצמו.(אני גם מתפלל בסידור הזה)
אני אוסיף את המקורות שאני יודע, ותודה רבה. רפול ברלינר (שיחה) 21:29, 14 באוגוסט 2024 (IDT) - הוספתי מקורות למה שאפשר.
אם אפשר לפרט מה לשפר, לא לייבש אותי רפול ברלינר (שיחה) 16:51, 16 באוגוסט 2024 (IDT)- אין לנו ערכים על סידורים מקבילים, כ שקשה לומר שיש חשיבות מבלי שתהיה יחודיות מיוחדת לסידור. אפשר להתרשם מהמקור שהוספתי, ובכל אופן הערך צריך להתבסס על מקורות מסוג זה. שמש מרפא (שיחה) 23:36, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @שמש מרפא, אחפש, תודה.
בנוסף, מקווה להרחיב. רפול ברלינר (שיחה) 22:02, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @שמש מרפא, אחפש, תודה.
- אין לנו ערכים על סידורים מקבילים, כ שקשה לומר שיש חשיבות מבלי שתהיה יחודיות מיוחדת לסידור. אפשר להתרשם מהמקור שהוספתי, ובכל אופן הערך צריך להתבסס על מקורות מסוג זה. שמש מרפא (שיחה) 23:36, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה @שמש מרפא, הרחבתי והוספתי מקור.
כמו כן הרחבתי שישתמע חשיבות מלשון הערך.
האם מספיק טוב?
נא להשיב לי בהקדם האפשרי רפול ברלינר (שיחה) 00:44, 29 באוגוסט 2024 (IDT) - כעת הורחב שוב, גם על ידי @איבעיא להו, וגם על ידי, ועכשיו לדעתי כבר בשל.
אם אפשר להעביר כמה שיותר מהר, לא לייבש אותי.
תודה רבה. רפול ברלינר (שיחה) 23:22, 29 באוגוסט 2024 (IDT)- הלו?
מישהו שומע אותי?
זה בשל-או לא?(לדעתי זה כן)
אם יש עוד מה לשפר-לענות לי!
אם אין (ואין) להעביר! אני פונה לכל המנטרים שאני מכיר! @הכל לטובה @שמש מרפא @אפרון @נריה אם שכחתי מישהו- @מנטרים! רפול ברלינר (שיחה) 18:02, 2 בספטמבר 2024 (IDT)- הלו, לא לצעוק.
- הערך צריך ניסוח ועריכה לכל אורכו. ממליץ להשתמש גם בהפניה שהוספתי. שמש מרפא (שיחה) 23:23, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- הלו?
- רק כשאני צועק שומעים.
בכל אופן, תודה על המענה, אעשה ככל שביכלתי. רפול ברלינר (שיחה) 00:32, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא מוכן
חברים אחרי הרבה זמן הערך נראה לי מוכן... אחיה היהודי ◙ שִׂיחָה ◙ עֲרִיכוֹתַי בַּמִּכְלוֹל) ◙ א' באב ה'תשפ"ד ◙ 14:19, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
מנטרים, אין לי מושג מי במשרה הזאת היום, אבל גם מצד מי שלא מכיר אותי אני אשמח לקצת תשומת לב... אחיה היהודי ◙ שִׂיחָה ◙ עֲרִיכוֹתַי בַּמִּכְלוֹל) ◙ ג' באב ה'תשפ"ד ◙ 11:22, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אחיה היהודי הטיוטה רחוקה מבשלות, אבל חבל על הזמן, לא נראה לי שיעבור חשיבות הכל לטובה (שיחה) 22:54, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- אחי אתה אולי לא יודע, אבל כיום לא רק הציבור החרדי משתמש במכלול, אלא גם הרבה חרדים לאומים, גם אם הם לא שותפים בעריכה עצמה. ולגבי הבשלות- מוזמן להעיר קונקרטי ולעזור. אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ ד' באב ה'תשפ"ד ◙ 22:57, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- העיקר ייבאו לכאן כמו רובוטים את הערכים על גמזו ומורשה מוויקיפדיה, שכל מי שקצת מכיר יודע שיש להם חצי מהחשיבות שיש למעלה חבר. אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ ד' באב ה'תשפ"ד ◙ 23:03, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אחיה היהודי ראה כאן תביע שם את עמדתך, ואם היא תתקבל נוכל להתקדם. אני משתדל לא לטפל בערכים שאיני בטוח בחשיבותם, תמיד אפשר לפתוח דיון מקדים בטיוטה. הכל לטובה (שיחה) 07:19, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
- אכתוב לך כאן, וגם שם. הקריטריונים של החרדים שונים לחלוטין מהחרד"ל. אין דבר כזה ישיבה קטנה מעל מאה עשרים בחורים. ועדיין הן מוכרות, ויצא לי לפגוש אפילו חרדים "שחורים" שהכירו.
- @הכל לטובה אכתוב לך כאן, וגם שם. הקריטריונים של החרדים שונים לחלוטין מהחרד"ל. אין דבר כזה ישיבה קטנה מעל מאה עשרים בחורים. ועדיין הן מוכרות, ויצא לי לפגוש אפילו חרדים "שחורים" שהכירו.
- 0
- 12 אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ ה' באב ה'תשפ"ד ◙ 13:09, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אחיה היהודי אולי אתה צודק, אתה מוזמן לפתוח דיון חשיבות מקדים בדף שיחת הטיוטה, אם תתקבל דעתך, תהיה מוטיבציה לעזור לך בכתיבת הערך. בכל מקרה, כרגע הוא גם לא בשל כלל, אז העברה לא עומדת על הפרק. הכל לטובה (שיחה) 22:10, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- אשמח שתעזור לי עם זה, לא מבין כ"כ בבירוקרטיות... אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ ו' באב ה'תשפ"ד ◙ 23:18, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אחיה היהודי פתחתי עבורך דיון בדף השיחה. תפרט שם יותר בבקשה. הכל לטובה (שיחה) 23:59, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- בכל אופן, הערך כתוב בצורה פרסומית ולל מקורות. שמש מרפא (שיחה) 13:50, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אחיה היהודי פתחתי עבורך דיון בדף השיחה. תפרט שם יותר בבקשה. הכל לטובה (שיחה) 23:59, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- אשמח שתעזור לי עם זה, לא מבין כ"כ בבירוקרטיות... אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ ו' באב ה'תשפ"ד ◙ 23:18, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אחיה היהודי אולי אתה צודק, אתה מוזמן לפתוח דיון חשיבות מקדים בדף שיחת הטיוטה, אם תתקבל דעתך, תהיה מוטיבציה לעזור לך בכתיבת הערך. בכל מקרה, כרגע הוא גם לא בשל כלל, אז העברה לא עומדת על הפרק. הכל לטובה (שיחה) 22:10, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אחיה היהודי ראה כאן תביע שם את עמדתך, ואם היא תתקבל נוכל להתקדם. אני משתדל לא לטפל בערכים שאיני בטוח בחשיבותם, תמיד אפשר לפתוח דיון מקדים בטיוטה. הכל לטובה (שיחה) 07:19, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
- העיקר ייבאו לכאן כמו רובוטים את הערכים על גמזו ומורשה מוויקיפדיה, שכל מי שקצת מכיר יודע שיש להם חצי מהחשיבות שיש למעלה חבר. אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ ד' באב ה'תשפ"ד ◙ 23:03, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- אחי אתה אולי לא יודע, אבל כיום לא רק הציבור החרדי משתמש במכלול, אלא גם הרבה חרדים לאומים, גם אם הם לא שותפים בעריכה עצמה. ולגבי הבשלות- מוזמן להעיר קונקרטי ולעזור. אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ ד' באב ה'תשפ"ד ◙ 22:57, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
משתמש:בני ברקי בנשמה/טיוטות להעברה
להלן רשימת טיוטות שביקשתי להעבירם לערכים ואבקש שוב להעבירם וכן טיוטות נוספות שאבקש להעבירם: משתמש:בני ברקי בנשמה/כביש 9088, משתמש:בני ברקי בנשמה/מסוף אוניברסיטת תל אביב, משתמש:בני ברקי בנשמה/מסוף בית החולים בית שמש, משתמש:בני ברקי בנשמה/מסוף הריבירייה, משתמש:בני ברקי בנשמה/מסוף כרמי גת, משתמש: בני ברקי בנשמה/מסוף מועצה אזורית אשכול, משתמש:בני ברקי בנשמה/מסוף פרץ סנטר, משתמש:בני ברקי בנשמה/מסוף קהילות יעקב, משתמש:בני ברקי בנשמה/תחנה מרכזית ראש פינה, משתמש:בני ברקי בנשמה/תחנת יפה נוף. תודה רבה ואשמח לתגובות על כל ערכים אלו באם לא ניתן להעבירם--בני ברקי בנשמה (שיחה) 18:56, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- ביקשת תגובה? אישית אני ממעט להתעסק עם ערכים לא יהודיים/חרדיים, ואני לא היחיד. ציינתי זאת בעבר הכל לטובה (שיחה) 22:56, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- הכל לטובה אבל אתה בתפקיד פה... וזו אנציקלופדיה כללית. מי אמור להתעסק בערכים אלו אם לא אתם?משכיל לאסף 12:01, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
- @משכיל לאסף מכיון שאני פועל בהתנדבות, זכותי להחליט במה אני מתעסק. אתה יותר ממוזמן לסייע בקידום וניטור המכלול, כך תוכל להתמנות למנטר ולהעביר איזה ערכים שבא לך. הכל לטובה (שיחה) 22:12, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- אבל כולם מודים שחסר מנטרים. אולי תפנה את מקומך לכאלו שרוצים לעבוד כמו שצריך לטובת כלל נושאי המכלול?משכיל לאסף 23:49, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- @משכיל לאסף בכיף! אתה מוזמן לפנות לגורמים הרלוונטיים בבקשה לפטר אותי ו/או למנות מנטר אחר.
אני מתחייב (בלנ"ד) להעניק כוכב כלשהו בדף השיחה במידה והמהלך יצא לפועל. הכל לטובה (שיחה) 23:54, 10 באוגוסט 2024 (IDT) - הוסבר לך שוב ושוב, אם יהיו עוד משתמשים שמתאימים להיות מנטרים הם יקודמו לניטור, אין מחסור ב"מקום" ועצם העלאת הטענה ש"תפנה את מקומך" מראה על חוסר הבנה בסיס בצורת העבודה של המכלול, ממליץ לא להטיח ביקורת ללא היכרות עם המערכת או הבנתה. אפרון (שיחה) 23:54, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה על ההמלצה. מה עם תכליתי? ועוד רבים. יש 150 בדוקי עריכות, למה לא מקדמים לפחות 10 מהם? משכיל לאסף 23:56, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- מה עם סנדעער? משכיל לאסף 00:01, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- @משכיל לאסף בדקת כמה מהם פעילים בכלל?
עכ"פ, יש למנטרים אינטרס ראשון במעלה למנות מנטרים נוספים, ואם זה לא קורה, כנראה שאין עדיין משתמשים נוספים שהגיעו לזה.
נשמח להתמקד כרגע בהמשך כתיבה איכותית במרחב הערכים והטיוטות במקום לכלות את זמנינו בדפי שיחה. הכל לטובה (שיחה) 00:01, 11 באוגוסט 2024 (IDT)- אינני בוחן כליות ולב כדי שיהיה ברור לי שזה "אינטרס ראשון במעלה". משכיל לאסף 00:04, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- @משכיל לאסף, ממליץ לעצור את הדיון לפני שנדרוך בטעות על משתמשים שלא עשו לנו כל רע, אני סיימתי, שבוע טוב. אפרון (שיחה) 00:06, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- אינני בוחן כליות ולב כדי שיהיה ברור לי שזה "אינטרס ראשון במעלה". משכיל לאסף 00:04, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה על ההמלצה. מה עם תכליתי? ועוד רבים. יש 150 בדוקי עריכות, למה לא מקדמים לפחות 10 מהם? משכיל לאסף 23:56, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- @משכיל לאסף בכיף! אתה מוזמן לפנות לגורמים הרלוונטיים בבקשה לפטר אותי ו/או למנות מנטר אחר.
- אבל כולם מודים שחסר מנטרים. אולי תפנה את מקומך לכאלו שרוצים לעבוד כמו שצריך לטובת כלל נושאי המכלול?משכיל לאסף 23:49, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- @משכיל לאסף מכיון שאני פועל בהתנדבות, זכותי להחליט במה אני מתעסק. אתה יותר ממוזמן לסייע בקידום וניטור המכלול, כך תוכל להתמנות למנטר ולהעביר איזה ערכים שבא לך. הכל לטובה (שיחה) 22:12, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- הכל לטובה אבל אתה בתפקיד פה... וזו אנציקלופדיה כללית. מי אמור להתעסק בערכים אלו אם לא אתם?משכיל לאסף 12:01, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
טיוטות להעברה למרחב הערכים
מנטרים אשמח להעברת הטיוטות הבאות:
- טיוטה:מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל
- תלמיד חכמי הדור/הרב יחיאל קלרמן
- תלמיד חכמי הדור/הרב עזרא רוטשילד
- תלמיד חכמי הדור/הרב צבי יהודה אדלשטיין (ארחות תורה)
- טיוטה:זאב ברלין
- משתמש:עבד ד'/הרב צבי וינפלד
עבד ד' (שיחה) 13:56, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עבד ד'
על כתיבת ערכים רבים, אני מודע לכך שזה די מתסכל לחכות עם כל כך הרבה ערכים, נשתדל להגיע להכל בהקדם. הכל לטובה (שיחה) 01:09, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה אני גם מקווה שיגיעו לזה, כי אין לי כח לעבוד על ערך ימים ושעות, ואחרי זה להתחנן שיעבירו את זה, ולאחר חודש אולי מישהו מסתכל על זה (זה הסיבה שבינתיים הפסקתי לכתוב עוד ערכים, כל עוד איני רואה השיש רצון לשינוי והתקדמות). עבד ד' (שיחה) 11:02, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עבד ד' אני מודע לתחושות הללו, ופתחתי דיון באולם כדי לנסות לפתור את בעיית הטיוטות . אתה מוזמן להצטרף. הכל לטובה (שיחה) 22:02, 17 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עבד ד' הרב וינפלד: לדעתי חסר עוד תוכן מעבר לפרטים ביוגרפיים. האם ראוי שהוא והרב חדש יזכו בתואר "ראש ישיבת אור אלחנן"? אני חושב שצריך לשנות ל"מראשי" הכל לטובה (שיחה) 01:17, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עבד ד' אני מודע לתחושות הללו, ופתחתי דיון באולם כדי לנסות לפתור את בעיית הטיוטות . אתה מוזמן להצטרף. הכל לטובה (שיחה) 22:02, 17 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה אני גם מקווה שיגיעו לזה, כי אין לי כח לעבוד על ערך ימים ושעות, ואחרי זה להתחנן שיעבירו את זה, ולאחר חודש אולי מישהו מסתכל על זה (זה הסיבה שבינתיים הפסקתי לכתוב עוד ערכים, כל עוד איני רואה השיש רצון לשינוי והתקדמות). עבד ד' (שיחה) 11:02, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- הרב טשזנר: אין כמעט תוכן, רק פסקה ענקית על ספרים
הרב קלרמן: גם כן חסר תוכן, צריך לשפר ניסוח. את הטענה שהוא מקבל החלטות א"א להשאיר לדעתי בלי מקור הכל לטובה (שיחה) 23:49, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא הועבר
מנטרים אבקש להעביר למרחב הערכים. תודה אדי97 (שיחה) 6:38, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- מה מקורות המידע? שמש מרפא (שיחה) 00:12, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- לדעתי מוכן להעברה אדי97 (שיחה) 23:04, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:ישיבת אמרי משה למרחב הערכים. תודה שמואל עמית (שיחה) 13:29, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא נראה שישרוד חשיבות הכל לטובה (שיחה) 06:11, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה למה להוריד ישיבה?אבריימלה מלמד (שיחה) 11:41, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד לא הורדתי שום דבר, פשוט ציינתי עובדה. ראה דיון בעניין באולם הדיונים הכל לטובה (שיחה) 21:29, 17 באוגוסט 2024 (IDT)
- למעיישה, חסר משהו? למה לא להעביר? מים אחרונים (שיחה) 04:29, 2 באוקטובר 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד לא הורדתי שום דבר, פשוט ציינתי עובדה. ראה דיון בעניין באולם הדיונים הכל לטובה (שיחה) 21:29, 17 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה למה להוריד ישיבה?אבריימלה מלמד (שיחה) 11:41, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רועי וולר למרחב הערכים. תודה אפרתוש (שיחה) 18:50, 18 באוגוסט 2024 (IDT)
- חסרים מקורות. ערכים מסוג זה עדיף להעלות בויקיפדיה הכל לטובה (שיחה) 13:37, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: נענה
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:חוק הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים למרחב הערכים. תודה העיתונאי (שיחה) 19:39, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @העיתונאי, ממליץ להעביר את הערכים לוויקיפדיה. @שרגא ישמח לעזור (אגב, אני לא בטוח שזה בשל). שמש מרפא (שיחה) 16:34, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- אשמח שתעזור, תודה! העיתונאי (שיחה) 21:16, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא נענה
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:NEXT (סיגריות) למרחב הערכים. תודה העיתונאי (שיחה) 21:00, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:תחת (אישיות מהתנ"ך) למרחב הערכים (קצרמר?).
נ.ב: בנוגע לשם הערך שימו לב לדיון כאן תודה המעמיק (שיחה) 01:32, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- אפשר להקדיש שורה בערך על בני אפרים. לא רואה צורך בערך נפרד. שמש מרפא (שיחה) 16:34, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- גם אני הייתי מסופק בזה, אבל היו שחשבו אחרת (עיין כאן), המעמיק (שיחה) 01:08, 28 באוגוסט 2024 (IDT)
- הערך לא ברור. בסוש"ד אין בו מספיק תוכן בשביל ערך נפרד, גם אם יש חשיבות הכל לטובה (שיחה) 16:43, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- @עמוס חדד ו@איך האם את חוזרים בכם ממה שכתבתם כאן? המעמיק (שיחה) 18:29, 14 באוקטובר 2024 (IDT)
- אני לא, אבל לא חייבים לעשות כדעתי כמובן - יש צד שני. איך • שיחה • י"ב בתשרי ה'תשפ"ה, למנינם: 18:38, 14 באוקטובר 2024 (IDT)
- יש סיבה לחזרה? עמוס חדד (שיחה) 22:59, 14 באוקטובר 2024 (IDT)
- יש מי שטוען כאן שהוא מיותר, מה לעשות? המעמיק (שיחה) 10:20, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
- @מוכן להעברה? המעמיק (שיחה) 20:03, 6 באפריל 2025 (IDT)
- כמעט מוכן. רק לא ברור שתחן ותחת הם אותו אדם. יש מקום להוסיף משהו בפתיח, כי באזכורים מיד מופיע תחן ורק אח"כ תחת. ואז מובא המלבי"ם שסובר שזה אינו אותו אדם. עמוס חדד (שיחה) 02:59, 7 באפריל 2025 (IDT)
- זו דעה די שולית שלא מוזכרת לפני המלבי"ם עד כמה שידוע לי, אתה בטוח שזה צריך להיות בפתיח? המעמיק (שיחה) 10:45, 7 באפריל 2025 (IDT)
- אני בטוח שצריך להיות בפתיח מידע על כך שתחת הוא תחן. אחרת לא ברור תוכן הערך כולו. (ציינתי שרק בסוף הערך בדברי המלבי"ם פתאום מתנוצצת ההבנה מה קרה כאן...) עמוס חדד (שיחה) 12:34, 7 באפריל 2025 (IDT)
- מה רע בזה: "תַחַן (או תַחַת)", המעמיק (שיחה) 13:48, 7 באפריל 2025 (IDT)
- צודק. טעות שלי.
בוצע בס"ד תחן (אישיות מהתנ"ך). המשך ליצור ערכים שכיף להעביר למרחב עמוס חדד (שיחה) 14:07, 7 באפריל 2025 (IDT)
- ייש"כ רבי עמוס, כיף לעבוד איתך, המעמיק (שיחה) 14:13, 7 באפריל 2025 (IDT)
- שיניתי את השם, יש משמעות ראשית, המעמיק (שיחה) 14:13, 7 באפריל 2025 (IDT)
- ייש"כ רבי עמוס, כיף לעבוד איתך, המעמיק (שיחה) 14:13, 7 באפריל 2025 (IDT)
- צודק. טעות שלי.
- מה רע בזה: "תַחַן (או תַחַת)", המעמיק (שיחה) 13:48, 7 באפריל 2025 (IDT)
- אני בטוח שצריך להיות בפתיח מידע על כך שתחת הוא תחן. אחרת לא ברור תוכן הערך כולו. (ציינתי שרק בסוף הערך בדברי המלבי"ם פתאום מתנוצצת ההבנה מה קרה כאן...) עמוס חדד (שיחה) 12:34, 7 באפריל 2025 (IDT)
- זו דעה די שולית שלא מוזכרת לפני המלבי"ם עד כמה שידוע לי, אתה בטוח שזה צריך להיות בפתיח? המעמיק (שיחה) 10:45, 7 באפריל 2025 (IDT)
- כמעט מוכן. רק לא ברור שתחן ותחת הם אותו אדם. יש מקום להוסיף משהו בפתיח, כי באזכורים מיד מופיע תחן ורק אח"כ תחת. ואז מובא המלבי"ם שסובר שזה אינו אותו אדם. עמוס חדד (שיחה) 02:59, 7 באפריל 2025 (IDT)
- @מוכן להעברה? המעמיק (שיחה) 20:03, 6 באפריל 2025 (IDT)
- יש מי שטוען כאן שהוא מיותר, מה לעשות? המעמיק (שיחה) 10:20, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
- יש סיבה לחזרה? עמוס חדד (שיחה) 22:59, 14 באוקטובר 2024 (IDT)
- אני לא, אבל לא חייבים לעשות כדעתי כמובן - יש צד שני. איך • שיחה • י"ב בתשרי ה'תשפ"ה, למנינם: 18:38, 14 באוקטובר 2024 (IDT)
- @עמוס חדד ו@איך האם את חוזרים בכם ממה שכתבתם כאן? המעמיק (שיחה) 18:29, 14 באוקטובר 2024 (IDT)
- הערך לא ברור. בסוש"ד אין בו מספיק תוכן בשביל ערך נפרד, גם אם יש חשיבות הכל לטובה (שיחה) 16:43, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- גם אני הייתי מסופק בזה, אבל היו שחשבו אחרת (עיין כאן), המעמיק (שיחה) 01:08, 28 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא הועבר
עורכים יקרים, אשמח שתעזרו לי בשיוף הניסוח, וכן בהוספת קישורים וכו' כנדרש. תודה רבה! משכיל לאסף 13:24, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים ערכתי חוץ מענין המחלוקת בחארה כבירא. אשמח אם אי מי יעבור על זה ויערוך. ~ המלקט • שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד 01:47 (IDT) 01:47, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- לדעתי אפשר להעלות משכיל לאסף 10:12, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא הועבר
מנטרים אבקש להעביר את הדף טיוטה הרב נחום בר חיים למרחב הערכים. תודה.
- @עורך בכיר לפני שנדון על הערך, האם ישנה חשיבות אנציקלופדית לנשוא הערך? הכל לטובה (שיחה) 17:44, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא הועבר
מנטרים נא להעבירו למרחב ערכים הרשל'ה מאוסטרופולי (שיחה) 16:09, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא בשל
מנטרים נא להעבירו למרחב הערכים 17: אבריימלה מלמד (שיחה) 17:51, 25 באוגוסט 2024 (IDT)47, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- חשיבות יש רחוב ברמת שלמה על שמו. אבריימלה מלמד (שיחה) 15:03, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- זה לא ראיה לחשיבות. עכ"פ הערך לא בשל. שמש מרפא (שיחה) 23:25, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- @שמש מרפא מה חסר? אבריימלה מלמד (שיחה) 13:19, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- @שמש מרפא הוספתי מידע ועריכה מחדש אברמלה (שיחה) 20:59, 5 בספטמבר 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד@אברמלה@שמש מרפא יש טעם להרחיב על הערך הזה יש לי מידע עליו? והשיב את הגזלה (שיחה) 15:38, 1 בדצמבר 2024 (IST)
- @שמש מרפא הוספתי מידע ועריכה מחדש אברמלה (שיחה) 20:59, 5 בספטמבר 2024 (IDT)
- @שמש מרפא מה חסר? אבריימלה מלמד (שיחה) 13:19, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- זה לא ראיה לחשיבות. עכ"פ הערך לא בשל. שמש מרפא (שיחה) 23:25, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: ישן
מנטרים אבקש להעבירו למרחב הערכים תודה אבריימלה מלמד (שיחה) 19:44, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא הועבר
מנטרים יקרים, אשמח שתעבירו את הדף משתמש:אלעזר א./הרב אפרים רוב למרחב הערכים. הנ"ל בנוסף לזה שהינו ר"מ משמש אף כראש ישיבה בשיבה חדשה. אשמח לעדכון בנושא. תודה רבה! אלעזר א. (שיחה) 20:56, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אלעזר א. לא פתחתי את הטיוטה, אבל מדבריך נראה שאין חשיבות אנציקלופדית. נא להבהיר חשיבות. הכל לטובה (שיחה) 03:15, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- בטח חשוב, ראש ישיבה, ר"מ חשוב, ועולה על הכל הוא עורך של סדרת הספרים הפופלרית 'חידושי רבי נחום'. ראה בטיוטה. בנש"ק (שיחה) 11:26, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- מזכיר לי את הדיון הזה, המעמיק (שיחה) 11:48, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- @בנש"ק ממה שכתוב בטיוטה אין חשיבות. כדאי להסביר בהתאם לכתוב בדף שקישרתי אליו, למה יש חשיבות אנציקלופדית, אחרת, הסיכויים שהמנטרים יטפלו בטיוטה, אפסיים.--הכל לטובה (שיחה) 13:58, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- מזכיר לי את הדיון הזה, המעמיק (שיחה) 11:48, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- הכל לטובה פשוט שיש, ופעם הבאה כדאי שתפתח את הטיוטה לפני שאתה מגיב. כך בכל אופן אומר ההיגיון הפשוט. בכל אופן הרב משמש כראש ישיבה - וזה עומד בקטריונים של פתיחת ערך, ב. הרב עורך את סדרת הספרים 'חידושי רבי נחום' פרצוביץ], דבר המקנה שם בעולם התורה הישיבתי. בנוסף הרב מאוד מוכר בעולם הישיבות. אלעזר א. (שיחה) 03:56, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אלעזר א. אם תקרא את ההודעה האחרונה שלי, תבין שקראתי את הטיוטה, ולמרות זאת אני כותב שעל פניו הוא לא זכאי אא"כ הוא מפורסם באופן חריג. ממליץ לך לפתוח דיון בדף שיחת הטיוטה. אתה לא חייב, פשוט בלי זה, כנראה שהמנטרים לא יטפלו בערך שלך. בהצלחה. הכל לטובה (שיחה) 08:24, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- בטח חשוב, ראש ישיבה, ר"מ חשוב, ועולה על הכל הוא עורך של סדרת הספרים הפופלרית 'חידושי רבי נחום'. ראה בטיוטה. בנש"ק (שיחה) 11:26, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:מי שמש למרחב הערכים. תודה העיתונאי (שיחה) 19:47, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא בשל
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי יעקב יצחק אלחנן רוטנברג למרחב הערכים. תודה אדי97 (שיחה) 22:46, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- צריך עוד עריכה וניסוח, וגם ציון מקורות בצורה מסודרת יותר. שמש מרפא (שיחה) 13:04, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
טיוטה:הישיבה הגדולה ישיבת "אמרי משה" בני ברק
נראה לי שמוכן, אפשר להעלות אותו לאתר.
טיוטה:הישיבה הגדולה ישיבת "אמרי משה" בני ברק
יחיאל בנדיקט
לכבוד העורכים החשובים שליט"א
בבקשה אם אפשר להעביר את הטיוטה שהכנתי למרחב הערכים
אני לא מוצא את זה יותר
תודה רבה
מצב טיפול: חדש
מנטרים, שרגא אבקש להעביר את טיוטה:מוידרברג למרחב הערכים. תודה המעמיק (שיחה) 09:20, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- @המעמיק, שו הדא "איזור סטטיסטי"? שמש מרפא (שיחה) 23:27, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- שמש מרפא, זה יובא כך (ע"י שרגא מויקיפדיה, אולי תרגום לא מוצלח של משהו...)
- אגב נראה לי שזה נמחק שם בעקבות הפרת זכויות או משהו כזה, אתה יכול לבדוק את זה? (ראיתי רק מדף החיפוש בגוגל - ויקי חסום אצלי), המעמיק (שיחה) 00:33, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא נמחק, נשאר כפי שהיה. זה ערך מתורגם על ידי כל התרגום כמובן שהוא מצריך עריכה. שרגא > השתתפו >> שיחה > א' באלול ה'תשפ"ד > 22:16, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- יש סיכוי לזה יום אחד? המעמיק (שיחה) 01:42, 29 בנובמבר 2024 (IST)
- ביום שהבעיות תטופלנה, שמש מרפא (שיחה) 10:26, 29 בנובמבר 2024 (IST)
- שמש מרפא עוד משהו חוץ מה"איזור סטטיסטי"? המעמיק (שיחה) 00:56, 1 בדצמבר 2024 (IST)
- ביום שהבעיות תטופלנה, שמש מרפא (שיחה) 10:26, 29 בנובמבר 2024 (IST)
- יש סיכוי לזה יום אחד? המעמיק (שיחה) 01:42, 29 בנובמבר 2024 (IST)
- לא נמחק, נשאר כפי שהיה. זה ערך מתורגם על ידי כל התרגום כמובן שהוא מצריך עריכה. שרגא > השתתפו >> שיחה > א' באלול ה'תשפ"ד > 22:16, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר את טיוטה:הלכות דעות (רמב"ם) למרחב הערכים. תודה! מאמין (שיחה)
מנטרים אבקש לשפץ ולהעביר למרחב הערכים
אבקש להעביר ערך זה למרחב הערכים תודה--בני ברקי בנשמה (שיחה) 22:17, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב ערן חבה למרחב הערכים. תודה אוהב התורה והחסידות 12:02, 15 בספטמבר 2024 (IDT) ―בית סטאשוב (שיחה | תרומות) לא חתם
- בית סטאשוב, הטיוטה לדעתך מוכנה? היא דומה לערכים דומים? (ניסוח, מקורות, קישו"פ וכו'). בנוסף נא ראה: עזרה:חתימה. איכא דאמרי (שיחה) 14:00, 15 בספטמבר 2024 (IDT)
- טעות בשמירה לא? אוהב התורה והחסידות 15:27, 15 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא יועבר
תודה אברמלה (שיחה) 02:23, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
- על פניו לכאורה אין חשיבות הכל לטובה (שיחה) 02:23, 30 באוקטובר 2024 (IST)
מצב טיפול: לא מוכן
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב בנימין משה לנדא למרחב הערכים. תודה בני לנדאו (שיחה) 13:22, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
- @בני לנדאו, נא לצרף מקורות מסודרים לערך ולא קישןרים לתקיית דרייב. שמש מרפא (שיחה) 09:59, 24 בספטמבר 2024 (IDT)
- מבקש לדעת האם יש סיבה שהערך לא עולה למרחב הערכים . בני לנדאו (שיחה) 09:47, 3 בנובמבר 2024 (IST)
מצב טיפול: לא נענה
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:ישיבת שערי חיים (אחיעזר) למרחב הערכים. תודה ע"ט לעשות (שיחה) 23:22, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב נחום בר חיים למרחב הערכים. תודה תכל'ס (שיחה) 01:57, 23 בספטמבר 2024 (IDT)
- ב"ה יש ישיבות קיבוץ כאלה בלי סוף . אני מציע לחכות עם הערך. שמש מרפא (שיחה) 15:38, 6 באוקטובר 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא בשל
מנטרים אחר שבוע מאז שהעלתי בקשה חמכלולאים פעילים בדף שיחה של הערך, אני מבקש לבחון את הערך יהודה פיש (שיחה) 12:42, 24 בספטמבר 2024 (IDT)
- @יהודה פיש, תודה על הערך המושקע,אני חושב שהוא מסורבל מדי וצריך לע ור תמצות, ליטוש וניסוח. שים לב גם לטיוטה:ספק ספיקא. שמש מרפא (שיחה) 16:20, 24 בספטמבר 2024 (IDT)
- מנטרים יקרים ומסורים!
- אשמח אם מאן דהו יתן מזמנו על אחד מהערכים הבאים, לסדר מה שצריך ולהעבירם למרחב.
- יהודה פיש (שיחה) 20:30, 24 בספטמבר 2024 (IDT)
- מנטרים בקשתי שאם תוכלו תעשו אתם את השינויים הנדרשים, כי אני לא מצליח לקלוע לטעם של הדרישות, וטיוטה:אגדת סבי דבי אתונא עברה שינויים רבים ולדעתי בטוח מוכנה
- יהודה פיש (שיחה) 08:53, 25 בספטמבר 2024 (IDT)
- @יהודה פיש, התחלתי לעבוד על ניסוח הערך. נסה לחדד ולהבהיר את הדברים, ולהמנע מ"פינות" מיותרות. שמש מרפא (שיחה) 10:20, 28 באוקטובר 2024 (IST)
- @שמש מרפא תודה רבה, זה בקשה קשה ליישום, כי לא ברור לי מה צריך לעשות.
- יהודה פיש (שיחה) 11:05, 28 באוקטובר 2024 (IST)
- ראה למשל את עריכתי האחרונה. שמש מרפא (שיחה) 15:52, 28 באוקטובר 2024 (IST)
- @שמש מרפא ערכתי שוב מה שאני יכול, תראה מה אתה יכול בבקשה להשלים את המלאכה אם צריך
- יהודה פיש☑️@YehudaFish (שיחה) 16:20, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- ראה למשל את עריכתי האחרונה. שמש מרפא (שיחה) 15:52, 28 באוקטובר 2024 (IST)
- @יהודה פיש, התחלתי לעבוד על ניסוח הערך. נסה לחדד ולהבהיר את הדברים, ולהמנע מ"פינות" מיותרות. שמש מרפא (שיחה) 10:20, 28 באוקטובר 2024 (IST)
מצב טיפול: לא הועבר
לא יודע איך מעבירים זאת לטיוטה: הרב שמעון וייצהנדלר.
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה. --הגאולה בפתח (שיחה) 00:34, 2 באוקטובר 2024 (IDT)
- אנא ציין קישור לטיוטה המדוברת. עמוס חדד (שיחה) 01:57, 2 באוקטובר 2024 (IDT)
- הנה הקישור: [1] --הגאולה בפתח (שיחה) 23:44, 5 באוקטובר 2024 (IDT)
- למיטב הבנתי תצטרך להצדיק את חשיבות בעל הערך במכלול. עמוס חדד (שיחה) 01:48, 6 באוקטובר 2024 (IDT)
- מה גודלה של הישיבה? שמש מרפא (שיחה) 15:37, 6 באוקטובר 2024 (IDT)
- למיטב הבנתי תצטרך להצדיק את חשיבות בעל הערך במכלול. עמוס חדד (שיחה) 01:48, 6 באוקטובר 2024 (IDT)
- הנה הקישור: [1] --הגאולה בפתח (שיחה) 23:44, 5 באוקטובר 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא נענה
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:תבנית:בחצרות הקודש למרחב הערכים. תודה ~ המלקט • שיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ה 16:58 (IDT) 16:58, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא נענה
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב ישראל יעקב שמואלביץ למרחב הערכים. תודה הכהן הגדול (שיחה) 20:31, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
- @הכהן הגדול יש טעם להרחיב על ערך זה? והשיב את הגזלה (שיחה) 15:39, 1 בדצמבר 2024 (IST)
- מה נסגר,
- למה לא מעלים את זה למרחב הערכים ? הכהן הגדול (שיחה) 12:23, 14 באפריל 2025 (IDT)
- נראה לי מספיק הכהן הגדול (שיחה) 12:24, 14 באפריל 2025 (IDT)
מצב טיפול: לא נענה
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:ישיבת מגדל עוז למרחב הערכים. תודה הכהן הגדול (שיחה) 20:46, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא בשל
מנטרים זה כל המידע שמצאתי. נראה לי שבכל זאת אפשר להעביר כקצרמר. --מראש צורים (שיחה) 19:17, 22 באוקטובר 2024 (IDT)
- @מראש צורים ”3. כל 'אחרון' מלפני השואה, שיש לנו עליו מידע אנציקלופדי, יותר מאשר פרטים ביוגרפיים בסיסיים, זכאי לערך.” (המכלול:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים/רבנים) לא חושב שהערך עומד בקריטריון הכל לטובה (שיחה) 02:00, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- ייתכן שלא. (פשוט אני מתחיל את הערכים שלי לא לפי כמות הידע שאני יודע שיש עליהם כאשר לעיתים לאחר חפירות ישנם הפתעות גדולות..). מראש צורים (שיחה) 02:06, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- הכל לטובה עיין שוב. מראש צורים (שיחה) 19:13, 2 בנובמבר 2024 (IST)
- @מראש צורים כרגע אין חומר לערך הכל לטובה (שיחה) 10:26, 3 בנובמבר 2024 (IST)
- הכל לטובה עיין שוב. מראש צורים (שיחה) 19:13, 2 בנובמבר 2024 (IST)
- ייתכן שלא. (פשוט אני מתחיל את הערכים שלי לא לפי כמות הידע שאני יודע שיש עליהם כאשר לעיתים לאחר חפירות ישנם הפתעות גדולות..). מראש צורים (שיחה) 02:06, 30 באוקטובר 2024 (IST)
מצב טיפול: לא מוכן
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:שערי יצחק למרחב הערכים. תודה פנחס שמחה (שיחה) 22:12, 22 באוקטובר 2024 (IDT)
- @פנחס שמחה הטיוטה עדיין רחוקה מבשלות, מציע להיעזר בהמכלול:סיוע בעריכת דפי טיוטה. בהצלחה הכל לטובה (שיחה) 02:03, 30 באוקטובר 2024 (IST)
פודקאסט משפחה
מצב טיפול: לא מוכן
אם אפשר לבקש שהערך משתמש:הארי_פוטר.../פודקאסט_משפחה יעלה למרחב הערכים הם כבר די מפורסמים.
- @הארי פוטר... השווה בבקשה עם הערך כאן הסכתים הכל לטובה (שיחה) 02:09, 30 באוקטובר 2024 (IST)
מצב טיפול: לא הועבר
בתודה מראש יהודה פיש (שיחה) 11:23, 25 באוקטובר 2024 (IDT)
- @יהודה פיש תודה על הערך, אבל כרגע הסיפור לא ברור. למשל: ”בשנת תשס"ב כאשר קיבל על עצמו הרב יהושע ארנברג[דרושה הבהרה] את ניהולה של ישיבת עיון התלמוד של רבי אבא מרדכי ברמן, מינה הרב ארנברג את הרב נוביק (שהיה עד לאותה עת ממנהליה של ישיבת כנסת יצחק - חדרה)[דרושה הבהרה] למנהלה הרוחני והגשמי של הישיבה,[דרושה הבהרה]” הכל לטובה (שיחה) 02:14, 30 באוקטובר 2024 (IST)
מצב טיפול: לא הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי משה גפן למרחב הערכים. תודה שמואל הנביא (שיחה) 15:44, 31 באוקטובר 2024 (IST)
- הוא לא היה ר"י אלא ר"מ, ומשכך לא עמוד ברף המקובל. שמש מרפא (שיחה) 00:36, 13 בנובמבר 2024 (IST)
- @שמש מרפא לאנשים שנפטרו אין יותר פריוילגיה להכנס למכלול? שמואל הנביא (שיחה) 23:50, 28 בנובמבר 2024 (IST)
- פתחתי דיון מקדים בדף השיחה, המעמיק (שיחה) 00:01, 29 בנובמבר 2024 (IST)
מצב טיפול: לא הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:מלחמת אש דת למרחב הערכים. תודה גם אני משתמט כדעת רבותינו (שיחה) 22:49, 31 באוקטובר 2024 (IST)
- רוב הערך כלל לא עוסק בארגון, ולא ברורה חשיבותו. שמש מרפא (שיחה) 00:36, 13 בנובמבר 2024 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב ברוך יחיאל נויבירט למרחב הערכים. תודה פלאם (שיחה) 09:49, 1 בנובמבר 2024 (IST)
- פלאם, פסקת הביוגרפיה מלאה בסימני שאלה ואתה מבקש להעביר למרחב? חסרה גם תבנית:אישיות רבנית. עמוס חדד (שיחה) 00:08, 23 במרץ 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה --מראש צורים (שיחה) 22:32, 9 בנובמבר 2024 (IST)
- מנטרים אם אפשר לבקש שוב, לא כ"כ מסובך כפי שנראה... השם של הערך צריך להיות חכמת שלמה (מהרש"ל) --מראש צורים (שיחה) 20:27, 3 בדצמבר 2024 (IST)
- @מראש צורים, יש על זה עבודת דוקטורט, אשמח אם תמתין עד שאספיק לעיין בה. שמש מרפא (שיחה) 22:42, 11 בדצמבר 2024 (IST)
- ? מראש צורים (שיחה) 22:45, 17 בדצמבר 2024 (IST)
- שמש מרפא אפשר לבקש שוב? מראש צורים (שיחה) 04:52, 2 בינואר 2025 (IST)
- אני יכול להעביר, אבל אז הערך כנראה יהיה הרבה פחות איכותי ממה שהוא יכול להיות. שמש מרפא (שיחה) 12:01, 2 בינואר 2025 (IST)
- שמש מרפא התכוונתי לבקש שתעיין שם ותשבח את הערך אוחר כך להעביר. תודה מראש צורים (שיחה) 20:58, 2 בינואר 2025 (IST)
- שמש מרפא אם אתה לא רואה מתי שמגיע לזה, אולי תשלח לי את החומר? מראש צורים (שיחה) 14:39, 16 בינואר 2025 (IST)
- בשבוע הבא בעז"ה. שמש מרפא (שיחה) 14:42, 16 בינואר 2025 (IST)
- תזכורת... אבל בלי לחץ... מראש צורים (שיחה) 21:31, 22 בינואר 2025 (IST)
- שמש מרפא מה קורה? מראש צורים (שיחה) 00:30, 4 בפברואר 2025 (IST)
- זה דורש כמה שעות פנויות. אם לא אגיע לזה בימים הקרובים אעביר. שמש מרפא (שיחה) 00:43, 4 בפברואר 2025 (IST)
- @שמש מרפא? אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ב' בניסן ה'תשפ"ה ~ 14:09, 31 במרץ 2025 (IDT)
- זה דורש כמה שעות פנויות. אם לא אגיע לזה בימים הקרובים אעביר. שמש מרפא (שיחה) 00:43, 4 בפברואר 2025 (IST)
- שמש מרפא מה קורה? מראש צורים (שיחה) 00:30, 4 בפברואר 2025 (IST)
- תזכורת... אבל בלי לחץ... מראש צורים (שיחה) 21:31, 22 בינואר 2025 (IST)
- בשבוע הבא בעז"ה. שמש מרפא (שיחה) 14:42, 16 בינואר 2025 (IST)
- שמש מרפא אם אתה לא רואה מתי שמגיע לזה, אולי תשלח לי את החומר? מראש צורים (שיחה) 14:39, 16 בינואר 2025 (IST)
- שמש מרפא התכוונתי לבקש שתעיין שם ותשבח את הערך אוחר כך להעביר. תודה מראש צורים (שיחה) 20:58, 2 בינואר 2025 (IST)
- אני יכול להעביר, אבל אז הערך כנראה יהיה הרבה פחות איכותי ממה שהוא יכול להיות. שמש מרפא (שיחה) 12:01, 2 בינואר 2025 (IST)
- שמש מרפא אפשר לבקש שוב? מראש צורים (שיחה) 04:52, 2 בינואר 2025 (IST)
- ? מראש צורים (שיחה) 22:45, 17 בדצמבר 2024 (IST)
- @מראש צורים, יש על זה עבודת דוקטורט, אשמח אם תמתין עד שאספיק לעיין בה. שמש מרפא (שיחה) 22:42, 11 בדצמבר 2024 (IST)
מצב טיפול: לא בוצע
מנטרים אשמח להעברה למרחב, תודה עוז שרמן (שיחה) 18:58, 11 בנובמבר 2024 (IST)
- מנטרים בבקשה עוז שרמן (שיחה) 09:59, 26 בנובמבר 2024 (IST)
- נראה בסה"כ כמו זמר חובב/מתחיל. מציע לחכות עד שיצבור קצת יותר קילומטראז'. שמש מרפא (שיחה) 13:25, 26 בנובמבר 2024 (IST)
- אולי מתחיל אך לא נראה שונה משמוליק סוכות, בכל אופן תודה על התגובה. עוז שרמן (שיחה) 16:02, 26 בנובמבר 2024 (IST)
לא בוצע: נראה ללא חשיבות. אם אתה חולק על הקביעה, אנא פתח דיון בדף השיחה של הטיוטה ותתייג בעלי זכות הצבעה. נריה - 💬 - 08:50, 11 ביולי 2025 (IDT)
- אולי מתחיל אך לא נראה שונה משמוליק סוכות, בכל אופן תודה על התגובה. עוז שרמן (שיחה) 16:02, 26 בנובמבר 2024 (IST)
- נראה בסה"כ כמו זמר חובב/מתחיל. מציע לחכות עד שיצבור קצת יותר קילומטראז'. שמש מרפא (שיחה) 13:25, 26 בנובמבר 2024 (IST)
משתמש אבי10/משה חיים סוסקינו
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את: משה חיים סוסקינו למרחב ערכים. תודה
מצב טיפול: הועבר
לא מצאתי עוד ביוגרפיה עליו יהודה פיש☑️@Yehuda_Fish (שיחה) 15:29, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- הוספתי מקור חשוב. שמש מרפא (שיחה) 00:49, 5 בינואר 2025 (IST)
- @שמש מרפא
בוצע Yehuda_Fish • שיחה • ח' בטבת ה'תשפ"ה • 14:52, 8 בינואר 2025 (IST)
- @שמש מרפא
מצב טיפול: לא הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב יהושע רובין למרחב הערכים. תודה מכון זוטשקא אמסנא (שיחה) 12:33, 24 בנובמבר 2024 (IST)
- נא לצרף מקורות. שמש מרפא (שיחה) 00:39, 1 בדצמבר 2024 (IST)
לא בוצע: מכון זוטשקא אמסנא ללא מקורות, הערך לא יוכל להכנס למרחב הערכים. תוכלו לחדש את הבקשה לאחר מציאת מקורות והוספתם לערך. נריה - 💬 - 08:53, 11 ביולי 2025 (IDT)
מצב טיפול: לא הועבר
לא יודע מי העלה את הערך הזה אך מעונין שהוא יעלה תודה רבה!
- חוץ מזה שהערך לא בשל, אני לא רואה כל חשיבות לכתב נייעס בתחילת דרכו. שמש מרפא (שיחה) 14:14, 9 בדצמבר 2024 (IST)
- אין כל חשיבות לערך עליו ובלי לפגוע בו, לכתבים חרדין בכירים יותר להרבה מהם אין ערך... בית סטאשוב (שיחה) 10:50, 4 במרץ 2025 (IST)
לא בוצע: ללא חשיבות אנציקלופדית. נריה - 💬 - 08:54, 11 ביולי 2025 (IDT)
- אין כל חשיבות לערך עליו ובלי לפגוע בו, לכתבים חרדין בכירים יותר להרבה מהם אין ערך... בית סטאשוב (שיחה) 10:50, 4 במרץ 2025 (IST)
מצב טיפול: לא הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:נחמני הכהן לנחמני, ואת הקיים להעביר לנחמני (פירושונים). תודה למאי נ"מ • שיחה • ח' בכסלו ה'תשפ"ה 12:09, 9 בדצמבר 2024 (IST)
- @למאי נ"מ, לא הבנתי מה הנקודה בערך הזה. הוא לא היה אמורא אלא "אבא של", לא ידוע עליו מאומה, וכל הערך כלל לא עוסק בו אלא מביא כמה סיפורים על בניו. שמש מרפא (שיחה) 04:01, 30 בדצמבר 2024 (IST)
- תן לי עוד אבא לכל כך הרבה אמוראים (חוץ מרב פפא...). אתה צודק שאין כל כך הרבה מידע, מה שרציתי באמת זה לרכז את כל המידע שנוגע לאחים במשפחה. ייתכן שאפשר לקרוא לערך "משפחת נחמני". למאי נ"מ • שיחה • ל' בכסלו ה'תשפ"ה 00:55, 31 בדצמבר 2024 (IST)
- ערך על משפחה עושים כשיש מה לכתוב על המשפחה. במקרה הזה זה בסך הכל אחים רבים. אפשר לעשות קטגוריה:בני נחמני. שמש מרפא (שיחה) 01:10, 31 בדצמבר 2024 (IST)
לא בוצע: כמו דברי שמש. נריה - 💬 - 08:59, 11 ביולי 2025 (IDT)
- ערך על משפחה עושים כשיש מה לכתוב על המשפחה. במקרה הזה זה בסך הכל אחים רבים. אפשר לעשות קטגוריה:בני נחמני. שמש מרפא (שיחה) 01:10, 31 בדצמבר 2024 (IST)
- תן לי עוד אבא לכל כך הרבה אמוראים (חוץ מרב פפא...). אתה צודק שאין כל כך הרבה מידע, מה שרציתי באמת זה לרכז את כל המידע שנוגע לאחים במשפחה. ייתכן שאפשר לקרוא לערך "משפחת נחמני". למאי נ"מ • שיחה • ל' בכסלו ה'תשפ"ה 00:55, 31 בדצמבר 2024 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר טיוטה זו למרחב הערכים לשם רבי בנימין זאב כהן. תודה! מאמין (שיחה) 22:00, 23 בדצמבר 2024 (IST)
- מנטרים לא רוצה לטרטר, אבל הערך נראה בשל, מורחב ומוכן להעברה. המקור לערך הוא מהתולדות שמופיע בקישור החיצוני לאוצה"ח. @שמש מרפא, המתחיל במצווה וכו'. מאמין (שיחה) 03:07, 31 בינואר 2025 (IST)
- ערכתי מעט, אך יש עוד, בנוסף יש שגיאת פרמטרים. איכא דאמרי (שיחה) 07:26, 31 בינואר 2025 (IST)
- @איכא דאמרי, איזו זריזות! טיפלתי בהבהרה ובשגיאת פרמטרים. מאמין (שיחה) 13:38, 31 בינואר 2025 (IST)
- מנטרים, מחכים להעברה. (הערך ממתין חודשים). תודה. מאמין (ש) 20:27, 21 באפריל 2025 (IDT)
- חסרים מקורות בערך. (או שמא הם בפסקת ה"קישורים חיצוניים"? אם כן יש להוסיפם בגוף הטקסט.) נריה - 💬 - 21:02, 21 באפריל 2025 (IDT)
- @נריה, אכן, הם בקישורים חיצוניים, ליתר דיוק בקישור החיצוני הראשון. כוונתך להוסיף בגוף הטקסט עמודים מדוייקים לכל דבר? מאמין (ש) 21:07, 21 באפריל 2025 (IDT)
- יועיל. נריה - 💬 - 21:10, 21 באפריל 2025 (IDT)
- תודה, יבוצע בעז"ה (בל"נ) בהקדם. תודה! מאמין (ש) 21:13, 21 באפריל 2025 (IDT)
- @נריה,
בוצע. מאמין (ש) 00:15, 27 באפריל 2025 (IDT)
- הועבר. תודה על הערך המושקע. שמש מרפא (שיחה) 20:29, 26 במאי 2025 (IDT)
- שמש מרפא, תודה על ההעברה והעריכות. תודה למנטרים איכא דאמרי, נריה ומוטי על חלקם במלאכה; ולעורכים איש אמת, רבה, אלינדב ויבנה וחכמיה על עריכותיהם המועילות. תודה גם לעורכי הקטגוריות מראש צורים ופלאלמוני. ברכות לכולם! מאמין (ש) 17:46, 30 במאי 2025 (IDT)
- הועבר. תודה על הערך המושקע. שמש מרפא (שיחה) 20:29, 26 במאי 2025 (IDT)
- @נריה,
- תודה, יבוצע בעז"ה (בל"נ) בהקדם. תודה! מאמין (ש) 21:13, 21 באפריל 2025 (IDT)
- יועיל. נריה - 💬 - 21:10, 21 באפריל 2025 (IDT)
- @נריה, אכן, הם בקישורים חיצוניים, ליתר דיוק בקישור החיצוני הראשון. כוונתך להוסיף בגוף הטקסט עמודים מדוייקים לכל דבר? מאמין (ש) 21:07, 21 באפריל 2025 (IDT)
- חסרים מקורות בערך. (או שמא הם בפסקת ה"קישורים חיצוניים"? אם כן יש להוסיפם בגוף הטקסט.) נריה - 💬 - 21:02, 21 באפריל 2025 (IDT)
- מנטרים, מחכים להעברה. (הערך ממתין חודשים). תודה. מאמין (ש) 20:27, 21 באפריל 2025 (IDT)
- @איכא דאמרי, איזו זריזות! טיפלתי בהבהרה ובשגיאת פרמטרים. מאמין (שיחה) 13:38, 31 בינואר 2025 (IST)
- ערכתי מעט, אך יש עוד, בנוסף יש שגיאת פרמטרים. איכא דאמרי (שיחה) 07:26, 31 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים נא להעביר למרחב. תודה פלאלמוני (שיחה) 22:28, 15 בדצמבר 2024 (IST)
- @פלאלמוני, קטגוריות. שמש מרפא (שיחה) 02:03, 22 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:סיום בדבר טוב למרחב הערכים (מחכה להכרעתכם הסופית בעניין שם הערך). תודה המעמיק (שיחה) 00:10, 20 בדצמבר 2024 (IST)
- צריך לסדר ולנסח שם. שמש מרפא (שיחה) 05:12, 27 בדצמבר 2024 (IST)
טופל המעמיק (שיחה) 22:19, 13 בינואר 2025 (IST)
- @המעמיק, קטגוריות בבקשה. שמש מרפא (שיחה) 18:45, 16 בינואר 2025 (IST)
- ייש"כ! בהקדם. המעמיק (שיחה) 21:10, 16 בינואר 2025 (IST)
- שמש מרפא, אתה בטוח שחסר? המעמיק (שיחה) 21:30, 20 בינואר 2025 (IST)
- ייש"כ! בהקדם. המעמיק (שיחה) 21:10, 16 בינואר 2025 (IST)
- @המעמיק, קטגוריות בבקשה. שמש מרפא (שיחה) 18:45, 16 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:עזריהו בן יוחנן למרחב הערכים. תודה Yehuda_Fish • שיחה • כ"ד בכסלו ה'תשפ"ה • 20:32, 24 בדצמבר 2024 (IST)
- צריך קצת סדר מתי בדיוק הוא חי לפי כל דעה. שמש מרפא (שיחה) 19:52, 5 בינואר 2025 (IST)
- @שמש מרפא עכשיו טוב?!
- Yehuda_Fish • שיחה • ו' בטבת ה'תשפ"ה • 20:13, 5 בינואר 2025 (IST)
- @שמש מרפא אשמח שתקדם
- Yehuda_Fish • שיחה • כ"ו באדר ה'תשפ"ה • 19:34, 26 במרץ 2025 (IST)
- @עמוס חדד אשמח שתקדם בתודה מראש
- Yehuda_Fish • שיחה • ט' באייר ה'תשפ"ה • 21:47, 6 במאי 2025 (IDT)
- יהודה פיש,
בוצע בס"ד עזריהו בן יוחנן. שמש מרפא, רגע לפני שתהפוך למפעיל אשמח לעינך הפקוחה... עמוס חדד (שיחה) 11:05, 7 במאי 2025 (IDT)
- יהודה פיש,
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:חתונה ביום שישי למרחב הערכים. תודה נחלי מים (שיחה) 19:42, 29 בדצמבר 2024 (IST)
- נחלי מים,
בוצע בס"ד חתונה ביום שישי. עמוס חדד (שיחה) 02:07, 7 במאי 2025 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי תנחום בריה דרבי חייא איש כפר עכו למרחב הערכים. תודה Yehuda_Fish • שיחה • א' בטבת ה'תשפ"ה • 16:31, 1 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה. --מראש צורים (שיחה) 00:10, 5 בינואר 2025 (IST)
- @מראש צורים, נא לטפל בהבהרה. שמש מרפא (שיחה) 03:21, 8 בינואר 2025 (IST)
- שמש מרפא, טופל. תודה! מראש צורים (שיחה) 03:27, 8 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:עין בעין למרחב הערכים. תודה למאי נ"מ • שיחה • ה' בטבת ה'תשפ"ה 13:46, 5 בינואר 2025 (IST)
- ? למאי נ"מ • שיחה • י"ג בטבת ה'תשפ"ה 23:44, 12 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה. --מראש צורים (שיחה) 08:50, 6 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: לא יועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:דן עזרא למרחב הערכים. תודה רועי יוסופוב (שיחה) 05:00, 7 בינואר 2025 (IST)
- רועי יוסופוב, כפי שהגיב מקוה בדף השיחה נשוא הערך אינו זכאי לערך. עמוס חדד (שיחה) 23:29, 12 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: טופל
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הין צדק למרחב הערכים. תודה ממי (שיחה) 15:42, 12 בינואר 2025 (IST)
- שם הערך ותוכנו צריכים להיות הונאה במשקלות ובמידות. שמש מרפא (שיחה) 22:17, 12 בינואר 2025 (IST)
- צודק. מקבל את האמת ממי שאמרה ממי (שיחה) 23:04, 12 בינואר 2025 (IST)
- אין לי מושג איך משנים, קריינא דאיגרתא איהו ליהווי פרוונקא. ממי (שיחה) 23:11, 12 בינואר 2025 (IST)
- ממי, לשינוי שם הערך נגיע בבוא העת. כרגע צריך לכתוב את הערך... אז ראשית, יישר כח על כתיבת הערך, אך עדיין יש כברת דרך לפני שהוא ייכנס למרחב הערכים. ערוך השוואה בינו לבין ערך על מצוה אחרת בתורה ותלמד כמה דברים חשובים. למשל: חלה (מתנות כהונה). עמוס חדד (שיחה) 23:27, 12 בינואר 2025 (IST)
- בדיוק בשביל כך פניתי לידידי הותיקים שליט"א, אני עורך חדש ולא הייתי מנסה לכתוב את הערך אם לא הייתי מזועזע מכך שהוא לא קיים! כמו כן אם זמנך בידך יש צורך בערכים מהותיים נוספים כגון הילך ומיגו להוציא וכח טענה, הרב יותר חשובים ממחמאות ממי (שיחה) 23:35, 12 בינואר 2025 (IST)
- ממי, לצערי אין עיתותי בידי. וכשיש לי זמן אני מקדיש אותי לאשר חשקה נפשי, ולא למה שמזעזע אחרים... אחזור על מה שכבר אמרתי, ראשית השווה את הערך לערך על מצוה אחרת. תוכל ללמוד מזה הרבה. לאחר מכן מבקשים עזרה בהמכלול:סיוע בעריכת דפי טיוטה, ורק לאחר מכן תחזור בחזרה לדף זה. עמוס חדד (שיחה) 19:56, 13 בינואר 2025 (IST)
- בדיוק בשביל כך פניתי לידידי הותיקים שליט"א, אני עורך חדש ולא הייתי מנסה לכתוב את הערך אם לא הייתי מזועזע מכך שהוא לא קיים! כמו כן אם זמנך בידך יש צורך בערכים מהותיים נוספים כגון הילך ומיגו להוציא וכח טענה, הרב יותר חשובים ממחמאות ממי (שיחה) 23:35, 12 בינואר 2025 (IST)
- ממי, לשינוי שם הערך נגיע בבוא העת. כרגע צריך לכתוב את הערך... אז ראשית, יישר כח על כתיבת הערך, אך עדיין יש כברת דרך לפני שהוא ייכנס למרחב הערכים. ערוך השוואה בינו לבין ערך על מצוה אחרת בתורה ותלמד כמה דברים חשובים. למשל: חלה (מתנות כהונה). עמוס חדד (שיחה) 23:27, 12 בינואר 2025 (IST)
- אין לי מושג איך משנים, קריינא דאיגרתא איהו ליהווי פרוונקא. ממי (שיחה) 23:11, 12 בינואר 2025 (IST)
- צודק. מקבל את האמת ממי שאמרה ממי (שיחה) 23:04, 12 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים, קצרמר. תודה --מראש צורים (שיחה) 10:47, 13 בינואר 2025 (IST)
אבקש להעביר את טיוטה:ירד במקום הערך ירד. עבדתי על ערך זה שעות רבות בחיפוש מקורות ואשמח להעברה מהירה. תודה רבה. עבד ד' (שיחה) 21:54, 13 בינואר 2025 (IST)
- צריך כאן מפעילי מערכת שמש מרפא (שיחה) 00:01, 14 בינואר 2025 (IST)
בוצע בס"ד דויד (שיחה) י"ד בטבת ה'תשפ"ה 00:03 (IDT) 00:03, 14 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
נא להעבירו למרחב הערכים אין עוד מידע עליו תודה המגהה (שיחה) 00:49, 14 בינואר 2025 (IST)
- מנטרים נא להעבירו, אין עוד מידע עליו לאחר שעברתי על לפחות 7 מקורות תודה המגהה (שיחה) 20:14, 14 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה --מראש צורים (שיחה) 19:58, 14 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים נראה לי ערך בשל, וניתן להעבירו למרחב הערכים, במקום הערך הקיים, פרפרת (שיחה) 15:08, 7 במרץ 2025 (IST).
- פרפרת, צריך לבקש קודם מחיקה לקיים. אחרת אין למנטרים אפשרות להעביר. עמוס חדד (שיחה) 20:33, 25 במרץ 2025 (IST)
- כתבתי במפורש "במקום הערך הקיים" פרפרת (שיחה) 20:42, 25 במרץ 2025 (IST)
- @עמוס חדד אגב הערך הקיים צריך בלאו הכי להמחק, הוא שיבוש אחד גדול עיי"ש. פרפרת (שיחה) 20:43, 25 במרץ 2025 (IST)
- ביקשת מחיקה? עמוס חדד (שיחה) 00:04, 26 במרץ 2025 (IST)
- ביקשתי החלפה שזה אומר לכאורה מחיקה של הקודם וההעלאה של החדש במקומו, לא כך? פרפרת (שיחה) 00:45, 26 במרץ 2025 (IST)
- @עמוס חדד, אני אסביר שוב, בערך הקיים עכשיו מופיעה תבנית שהערך לא תקין, ולכן כתבתי את הערך מחדש, וביקשתי כאן שיחליפו את הערך הקיים בערך שכתבתי, רק ציינתי שאני הייתי מוחק את הערך הקיים גם אם לא היה נכתב ערך אחר במקומו, פרפרת (שיחה) 00:52, 26 במרץ 2025 (IST)
- פרפרת, למנטרים אין את היכולת למחוק דפים. לכן גם אם אני רוצה להעביר את הערך שלך במקום הקיים אני לא יכול לעשות זאת. יש אפשרות אחת לחכות עד שיגיע לבקשה זו מנטר שהוא גם מפעיל ויוכל למחוק. או אפשרות שנייה לבקש בדף הערך מחיקה (בלשונית עוד לימין החיפוש לשמאל גרסאות קודמות ואז מן הסתם זה יהיה מהיר יותר. וכשהערך ימחק. כל מנטר (כמוני) יוכל להעביר. מקווה שהובנתי הפעם. עמוס חדד (שיחה) 01:17, 26 במרץ 2025 (IST)
- @עמוס חדד אני יעשה את זה, מקוה שיסכימו למחוק לפני שיש ערך חליפי, תודה פרפרת (שיחה) 01:38, 26 במרץ 2025 (IST)
- העברתי ודרסתי. מוטי ~ שיחה • ב' בניסן ה'תשפ"ה • 13:12, 31 במרץ 2025 (IDT)
- @עמוס חדד אני יעשה את זה, מקוה שיסכימו למחוק לפני שיש ערך חליפי, תודה פרפרת (שיחה) 01:38, 26 במרץ 2025 (IST)
- פרפרת, למנטרים אין את היכולת למחוק דפים. לכן גם אם אני רוצה להעביר את הערך שלך במקום הקיים אני לא יכול לעשות זאת. יש אפשרות אחת לחכות עד שיגיע לבקשה זו מנטר שהוא גם מפעיל ויוכל למחוק. או אפשרות שנייה לבקש בדף הערך מחיקה (בלשונית עוד לימין החיפוש לשמאל גרסאות קודמות ואז מן הסתם זה יהיה מהיר יותר. וכשהערך ימחק. כל מנטר (כמוני) יוכל להעביר. מקווה שהובנתי הפעם. עמוס חדד (שיחה) 01:17, 26 במרץ 2025 (IST)
- @עמוס חדד, אני אסביר שוב, בערך הקיים עכשיו מופיעה תבנית שהערך לא תקין, ולכן כתבתי את הערך מחדש, וביקשתי כאן שיחליפו את הערך הקיים בערך שכתבתי, רק ציינתי שאני הייתי מוחק את הערך הקיים גם אם לא היה נכתב ערך אחר במקומו, פרפרת (שיחה) 00:52, 26 במרץ 2025 (IST)
- ביקשתי החלפה שזה אומר לכאורה מחיקה של הקודם וההעלאה של החדש במקומו, לא כך? פרפרת (שיחה) 00:45, 26 במרץ 2025 (IST)
- ביקשת מחיקה? עמוס חדד (שיחה) 00:04, 26 במרץ 2025 (IST)
- @עמוס חדד אגב הערך הקיים צריך בלאו הכי להמחק, הוא שיבוש אחד גדול עיי"ש. פרפרת (שיחה) 20:43, 25 במרץ 2025 (IST)
- כתבתי במפורש "במקום הערך הקיים" פרפרת (שיחה) 20:42, 25 במרץ 2025 (IST)
בוצע פרפרת (שיחה) 13:14, 31 במרץ 2025 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים, אבקש להעביר את הערך למרחב הערכים.פרפרת (שיחה) 19:34, 25 במרץ 2025 (IST)
בוצע ע"י שרגא פרפרת (שיחה) 11:11, 25 במאי 2025 (IDT)
מצב טיפול: נמחק
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב פסח שטיין למרחב הערכים. תודה איש יהודי פלוני (שיחה) 12:26, 16 בינואר 2025 (IST)
- איש יהודי פלוני, לבקש שנעביר למרחב ולבקש לייבא מה שהעברת לויקי זה קצת תרתי דסתרי. עמוס חדד (שיחה) 21:31, 16 בינואר 2025 (IST)
- אם תעיין בתאריכים תגלה מה נכתב לפני מה איש יהודי פלוני (שיחה) 12:09, 19 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה --מראש צורים (שיחה) 22:33, 16 בינואר 2025 (IST)
- @מראש צורים, אם תוכל לטפל בהבהרה. שמש מרפא (שיחה) 01:47, 27 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את הטיוטה משתמש:נוטע/רבי נתן צבי קניג למרחב הערכים, תודה רבה נוטע (שיחה) 09:36, 23 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את הטיוטה נוטע/הרב שמעון ישראל שפירא למרחב הערכים, תודה רבה נוטע (שיחה) 09:40, 23 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב אלי סטפנסקי למרחב הערכים. רק תודה Yehuda_Fish • שיחה • כ"ג בטבת ה'תשפ"ה • 14:18, 23 בינואר 2025 (IST)
- אני לא רואה חשיבות, ויש גם פרטים לא מדוייקים. שמש מרפא (שיחה) 19:26, 23 בינואר 2025 (IST)
- @יהודה פיש , לפי דעתי הקטנה הוא מספיק מפורסם, והוא מאוד ייחודי בגישה שלו והקיפי היוזמות שלו. אם יש פרטים לא מדויקים כדאי לשנות אותם. הכתבה בהידברות מאוד מפורטת וניתן להוציא משם המון פרטים יבשים אנציקלופדית. • מטעמים • 22:50, 23 בינואר 2025 (IST)
- @שמש מרפא שים לב שהערך קיים בויקפדיה באנגלית {{אנ|Eli Stefansky}}, שנית מה הם הפרטים הלא מדויקים כדאי לציין
- Yehuda_Fish • שיחה • ז' בשבט ה'תשפ"ה • 23:08, 4 בפברואר 2025 (IST)
- @משתמש:עמוס חדד מנטרים הערך צבר מספר צפיות גבוה בטיוטה, וזה מראה שזה מעניין את האנשים, אם אפשר לקדם את העניין.
- Yehuda_Fish • שיחה • כ"ג באדר ה'תשפ"ה • 15:02, 23 במרץ 2025 (IST)
- יהודה פיש,
בוצע בס"ד הרב אלי סטפנסקי. מלא את התבנית שהנחתי בראש הערך, וטפל בהבהרה שביקשתי. אם רק תרגמת אז צריך קרדיט לויקי האנגלית, ואם כתבת מחדש אז תוסיף קטגוריה ערכים שנוצרו במכלול. עמוס חדד (שיחה) 16:26, 23 במרץ 2025 (IST)
- [משתמש: עמוס חדד]] לא העתקתי מויקיפדיה באנגלית בכלל, לא ראיתי שום תבנית ששמת בתחילת הערך, לא הבנתי מה לא ברור אחרי שלוש שנים שהיה בכולל הוא חזר לארצות הברית, תודה רבה אני מקווה שתמשיך להעביר עוד ערכים מהדף הזה, יש עורכים שהם לא רוצים לנסות לייצר ערכים כי הם בין נשארים פה הרבה זמן.
- יהודה פיש,
- @יהודה פיש , לפי דעתי הקטנה הוא מספיק מפורסם, והוא מאוד ייחודי בגישה שלו והקיפי היוזמות שלו. אם יש פרטים לא מדויקים כדאי לשנות אותם. הכתבה בהידברות מאוד מפורטת וניתן להוציא משם המון פרטים יבשים אנציקלופדית. • מטעמים • 22:50, 23 בינואר 2025 (IST)
Yehuda_Fish • שיחה • כ"ג באדר ה'תשפ"ה • 19:13, 23 במרץ 2025 (IST)
- יהודה פיש, א. לא תייגת נכון. ב. אתה לא עובד בקוד מקור? יש תבנית בתחילת הערך, רבה התחיל למלא תוכל להמשיך. ג. הסדר הכרונולגי המופיע כרגע: עלייה לארץ. מקרה רפואי - ירידה לחו"ל. ישיבה בחו"ל. נישואים. כולל בארץ. חזרה לארה"ב. חסר את הקטע מתי הוא חזר לארץ אחרי הישיבה בחו"ל. ד. ערך שנתקע כאן כנראה מלא בעיות ואולי כדאי לעורך כזה עדיין לא ליצור ערכים אלא לעבוד על הקיימים ואחרי שישתפשף יכתוב ערכים שיועברו מיד. עמוס חדד (שיחה) 19:37, 23 במרץ 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים על פועלכם מבין שאינני הראשון בתור אך בכל אופן אשמח להיות בתור לפחות אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ו בטבת ה'תשפ"ה ~ 17:27, 26 בינואר 2025 (IST)
- @אלינדב, להבא נא לכלול את שם הערך בכותרת. שמש מרפא (שיחה) 20:53, 4 בפברואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הקול החדש למרחב הערכים. תודה רבה ~ תדברו איתי 18:26, 26 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: פרסומי
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:פרקא דרב יוסף למרחב הערכים. תודה יעקב פחימא (שיחה) 13:52, 27 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
ערך בעל חשיבות יתרה מחכה להעברה תודה פרידליס (שיחה) 10:07, 28 בינואר 2025 (IST)
- מנטרים תוכלו להעבירו למרחב, המשגיח מחכה תודה רבה פרידליס (שיחה) 13:14, 29 בינואר 2025 (IST)
- נא לתקן את התאריכים. למשל כתבת שהוא למד בשער התורה עד ת"ש ובסוגריים 1940, אך זה היה ב-1939. כך גם כל ציון שנה ללא תאריך מדויק לא ניתן להמירו. (אני משער שאתה זוכר את הדיון שפתחת על כך...) איכא דאמרי (שיחה) 13:46, 29 בינואר 2025 (IST)
- בנוסף יש בערך אריכות יתירה על נושאים שוליים. נא לתמצת כל דבר שלא קשור לנשוא הערך. איכא דאמרי (שיחה) 13:50, 29 בינואר 2025 (IST)
- התאריכים מתוך המקור עד כמה שזכור לי או מומרים על ידי ממיר תאריכים,
- מה אתה מתכון נושא שולי עברתי על הערך 10 פעמים לפחות ולא ברור לי את כונתך פרידליס (שיחה) 13:53, 29 בינואר 2025 (IST)
- אשמח למקור על כך שהישיבה עזבה ב1940. למשל השיח עם ר' שמעון האם לעזוב. איכא דאמרי (שיחה) 13:56, 29 בינואר 2025 (IST)
- השיח לעזוב הוא לא חשוב? הוא נקודה מאד חשובה איך לנהוג זה דבר שקבע לו את המשך החיים וברור שאם ר' שמעון היה אומר לו להשאר הוא היה נשאר ומי יודע אם היה ניצל ענין של פיקוח נפש, זו לא היתה שאלה רטורית
- הישיבה עזבה אצרך לך את המקור https://tablet.otzar.org/#/book/170571/p/122/t/4058616435891112341234/fs/u8RHnupm5mSO6W9DozXFEa1HhlliknGEGKmyjrl4sarP/start/312/end/339/c פרידליס (שיחה) 14:01, 29 בינואר 2025 (IST)
- @איכא דאמרי שכתחי לתייג פרידליס (שיחה) 14:03, 29 בינואר 2025 (IST)
- במקור כתוב 1940? זו רק דוגמא לטעויות שההמרה שלך גורמת, לא בדקתי עוד תאריכים אך אתה מתבקש לעבור על כולם ומה שלא כתוב במקור ולא ניתן להמיר נא להסיר.
- שוב: זה חשוב אך נא לתמצת בשורה אחת. איכא דאמרי (שיחה) 14:09, 29 בינואר 2025 (IST)
- @איכא דאמרי איפה כתבתי 1940? כתבתי תחלת ת"ש ללא תוספת צטט לי בבקשה פרידליס (שיחה) 14:11, 29 בינואר 2025 (IST)
- רבי אברהם שלום גולדברג הנה ערך דומה שהתוכן הזה מוזכר גם שם, (_באופן כללי העריכות שלי הם בדרך כלל אחרי שראיתי בערכים דומים התמקדותת בנושאים שאני כותב) פרידליס (שיחה) 14:09, 29 בינואר 2025 (IST)
- למרות שתוך כדי הדיון החלפת את התאריך, הארכיון זוכר הכל. בערך שציינת הנידון הוא על נשוא הערך. איכא דאמרי (שיחה) 14:52, 29 בינואר 2025 (IST)
- @איכא דאמרי התאריך לא על הישיבה אלא על סך שנותיו של הרב כגן בישיבה, ואתה דיברת הישיבה אצטט "על כך שהישיבה עזבה ב1940. למשל השיח עם ר' שמעון האם לעזוב. איכא דאמרי (שיחה) 13:56," ועשיתי את זה לפי בקשתך כי חשבתי שאתה יודע משהו שאני לא יודע שהסתכלת באיזה מקור אבל באמת צריך להחזיר ל1940 כי הוא היה עם הישיבה עד סוף ת"ש שזה גם במהלך 1940.
- (נראה לך שיש לי איזה ענין עלום לרמות אותך באמת מנסה להבין את דבריך, ולהגיע להעמק השווה) פרידליס (שיחה) 15:12, 29 בינואר 2025 (IST)
- הישיבה נסגרה בתחילת ת"ש כמו שכתוב בערך על הישיבה. ולכן לכתוב שהוא למד שם עד 1940 זהו נתון שגוי. איכא דאמרי (שיחה) 15:19, 29 בינואר 2025 (IST)
- @איכא דאמרי להבנתך, שאני כתבתי את זה חשבנתי אחרת, ואם אתה חושב לתקן בגלל זה אוקי אבל אין קשר לחשבון תאריכים, והראיה שאת ההמשך לא המרתי כי לא היה לי ברור (אני מרגיש שאני מבזבז זמן על ויכוחים אם יש לך משהו נקודתי לתקן אתה מוזמן, אני השקעתי בערך 5 שעות על הערך הזה שהיה מדויק) פרידליס (שיחה) 15:33, 29 בינואר 2025 (IST)
- הישיבה נסגרה בתחילת ת"ש כמו שכתוב בערך על הישיבה. ולכן לכתוב שהוא למד שם עד 1940 זהו נתון שגוי. איכא דאמרי (שיחה) 15:19, 29 בינואר 2025 (IST)
- למרות שתוך כדי הדיון החלפת את התאריך, הארכיון זוכר הכל. בערך שציינת הנידון הוא על נשוא הערך. איכא דאמרי (שיחה) 14:52, 29 בינואר 2025 (IST)
- @איכא דאמרי שכתחי לתייג פרידליס (שיחה) 14:03, 29 בינואר 2025 (IST)
- אשמח למקור על כך שהישיבה עזבה ב1940. למשל השיח עם ר' שמעון האם לעזוב. איכא דאמרי (שיחה) 13:56, 29 בינואר 2025 (IST)
- נא לתקן את התאריכים. למשל כתבת שהוא למד בשער התורה עד ת"ש ובסוגריים 1940, אך זה היה ב-1939. כך גם כל ציון שנה ללא תאריך מדויק לא ניתן להמירו. (אני משער שאתה זוכר את הדיון שפתחת על כך...) איכא דאמרי (שיחה) 13:46, 29 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: נמחק
נא להעבירו למרחב הערכים,פרידליס (שיחה) 10:07, 28 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
תודה תודה ושוב תודה 13:40, 28 בינואר 2025 (IST)עקיבא הקטן (שיחה) 13:41, 28 בינואר 2025 (IST)
- @עקיבא הקטן, הערך מאד דל, אין עוד מידע? שמש מרפא (שיחה) 20:55, 4 בפברואר 2025 (IST)
- @שמש מרפא עברתי על עשרות ספרים באורצ החכמה ועוד, אין. עקיבא הקטן (שיחה) 15:18, 5 בפברואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי יהושע פלק (מליסא) למרחב הערכים, המידע עליו מעט מאד ולכן הערך דליל. תודה Yehuda_Fish • שיחה • א' בשבט ה'תשפ"ה • 14:40, 30 בינואר 2025 (IST)
מנטרים נא להעביר למרחב. תודה
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להחליף את הערך משפחת סולובייצ'יק שכתוב בצורה מבולגנת ולא ברורה עם הערך טיוטה:משפחת סולובייצ'יק. תודה רבה. עבד ד' (שיחה) 23:59, 2 בפברואר 2025 (IST)
יחיאל בנדיקט
שלום וברכה נא להכניס את הטיוטה של יחיאל בנדיקט אני לא מוצא את זה זה נעלם לי תודה רבה ―חכם ארזים (שיחה | תרומות) לא חתם
- לא ביקשת מחיקה? המעמיק (שיחה) 21:47, 24 בפברואר 2025 (IST)
- ביקשתי, אבל זה היה בטעות, אשמח אם אפשר לשחזר חכם ארזים (שיחה) 18:19, 21 ביולי 2025 (IDT)
מצב טיפול: לא יועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב משה חיים בויאר למרחב הערכים. תודה אהל יהודה (שיחה) 22:25, 9 בפברואר 2025 (IST)
- א. לא נראה שיש חשיבות אנציקלופדית. ב. אין מקורות ג. הערך לא בשל. שמש מרפא (שיחה) 20:16, 11 בפברואר 2025 (IST)
לא נכון. יש חשיבות גבוהה מאוד. מדובר ברב מוכר וחשוב. אם הערך לא בשל אשמח שתכוון אותנו מה חסר, הוספתי וערכתי כבר הרבה, אני חושב שזה השתפר.
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי אהרן פרלוב (קוידנוב) למרחב הערכים. תודה חד פעמי (שיחה) 15:07, 24 בינואר 2025 (IST)
- @חד פעמי, יש הרבה בעיות ניסוח. נתחיל עם הפיסוק. תנסה לקרוא את הערך בקול ולראות האם הקריאה זורמת. שמש מרפא (שיחה) 20:50, 4 בפברואר 2025 (IST)
אבקש להעביר את טיוטה:רבי אהרן פרלוב (קוידנוב) למרחב הערכים. תודה איש יהודי פלוני (שיחה) 12:23, 13 בפברואר 2025 (IST)
- איש יהודי פלוני, עברתי על הערך והוא ראוי למרחב. אך השם רבי אהרן פרלוב (קוידנוב) תפוס להפנייה לדף החסידות. לכן ביקשתי מחיקה לדף ההוא כדי שנוכל להעביר את הערך למרחב תחת השם המתאים. עמוס חדד (שיחה) 16:15, 17 בפברואר 2025 (IST)
בוצע בס"ד רבי אהרן פרלוב (קוידנוב). עמוס חדד (שיחה) 17:26, 18 בפברואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר למרחב הערכים במקום הערך משפחת בירדוגו שאינו מעודכן כלל. עבד ד' (שיחה) 14:16, 14 בפברואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב מיכאל פרץ למרחב הערכים. תודה פחד (שיחה) 16:33, 19 בפברואר 2025 (IST)
- עברתי על הערך והוא כמעט בשל. טפל בשתי ההבהרות בבקשה, לגבי שם אשתו בתבנית ומיקום מדויק של הקהילה. הוסף קטגוריות מתאימות. לגבי בנים לא מפורסמים אני לא זוכר מה המדיניות. עמוס חדד (שיחה) 00:30, 25 בפברואר 2025 (IST)
- סידרתי מה שביקשתה, ולגבי הבנים, לדעתי אפשר להשיר אך אם נראה לך שלא אז תימחק אותם פחד (שיחה) 21:41, 26 בפברואר 2025 (IST)
- פחד,
בוצע בס"ד. הרב מיכאל פרץ. עמוס חדד (שיחה) 12:02, 3 במרץ 2025 (IST)
- תודה רבה פחד (שיחה) 20:16, 3 במרץ 2025 (IST)
- פחד,
- סידרתי מה שביקשתה, ולגבי הבנים, לדעתי אפשר להשיר אך אם נראה לך שלא אז תימחק אותם פחד (שיחה) 21:41, 26 בפברואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:תדבר איתו למרחב הערכים. תודה רבה ~ תדברו איתי 19:09, 19 בפברואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי צבי מאיר בר למרחב הערכים. תודה המעמיק (שיחה) 13:34, 24 בפברואר 2025 (IST)
בוצע • מטעמים • 23:32, 26 בפברואר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים
אבקש להעביר את טיוטה:הרב אברהם שלמה בלום למרחב הערכים.
אבקש להעברה מהירה כדי שאוכל לשים עין אם צריך בימים הקרובים. תודה המלקט • שיחה • ז' באדר ה'תשפ"ה 20:27 (IDT) 20:27, 6 במרץ 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי משולם זלמן זילברפרב למרחב הערכים. תודה חד פעמי (שיחה) 21:57, 8 במרץ 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים נא להעביר, הרחבתי והבאתי מקורות --תפארת אבות (שיחה) 16:59, 13 במרץ 2025 (IST) {{נריה הערך שוכב כאן כמעט שבועיים מאז שהעברת אותו, כשהוא ערך אקטואלי מאוד עקב פטירתו. נא להעביר בדחיפות... --תפארת אבות (שיחה) 22:25, 23 במרץ 2025 (IST)
- יש 3 טיוטות שונות. מקוה • שיחה • כ"ד באדר ה'תשפ"ה 22:36 (IDT)
- אשמח לטפל בטיוטה זו. אך קודם הוסף מקורות. קטגוריות. והוסף את שם הפרטי חתנו הרב ?? ריזל. עמוס חדד (שיחה) 01:04, 24 במרץ 2025 (IST)
- עמוס חדד שיפרתי את הערך, הוספתי קטגוריות וקישורים, ותיקנתי הכל. יצויין כי הכתבות שבקישורים החיצוניים הם כל המקורות לכתוב בערך. אם יש דברים נוספים לתקן תכתוב כאן, ונזרז את זה. כי הערך הזה שוכב בטיוטה יותר מידי זמן... תפארת אבות (שיחה) 01:25, 24 במרץ 2025 (IST)
- יש את משתמש:מלבים/הרב יוסף זאב פיינשטיין ויש את משתמש:מאיר הצדיק/יוסף זאב פיינשטיין צריך לבדוק מה הכי טוב. פרפרת (שיחה) 02:28, 24 במרץ 2025 (IST)
- פרפרת, אין מה להשוות. התשובה ברורה.
- תפארת אבות,
בוצע בס"ד.
- מלבים ומאיר הצדיק, אם יש בטיוטות שלכם חומר שלא מופיע בערך שכתב תפארת תוכלו להוסיף בערך שנמצא כרגע במרחב, בימים הקרובים הטיוטות ימחקו לצמיתות. עמוס חדד (שיחה) 10:24, 24 במרץ 2025 (IST)
- עמוס חדד תודה רבה על העריכה וההעברה --תפארת אבות (שיחה) 15:05, 24 במרץ 2025 (IST)
- יישר כח על הערך היפה לדעתי יצאו לאור חיבורים תורניים שלו אני אנסה לבדוק בכל אופן שכוייח פרפרת (שיחה) 19:13, 24 במרץ 2025 (IST)
- עמוס חדד תודה רבה על העריכה וההעברה --תפארת אבות (שיחה) 15:05, 24 במרץ 2025 (IST)
- יש את משתמש:מלבים/הרב יוסף זאב פיינשטיין ויש את משתמש:מאיר הצדיק/יוסף זאב פיינשטיין צריך לבדוק מה הכי טוב. פרפרת (שיחה) 02:28, 24 במרץ 2025 (IST)
- עמוס חדד שיפרתי את הערך, הוספתי קטגוריות וקישורים, ותיקנתי הכל. יצויין כי הכתבות שבקישורים החיצוניים הם כל המקורות לכתוב בערך. אם יש דברים נוספים לתקן תכתוב כאן, ונזרז את זה. כי הערך הזה שוכב בטיוטה יותר מידי זמן... תפארת אבות (שיחה) 01:25, 24 במרץ 2025 (IST)
- אשמח לטפל בטיוטה זו. אך קודם הוסף מקורות. קטגוריות. והוסף את שם הפרטי חתנו הרב ?? ריזל. עמוס חדד (שיחה) 01:04, 24 במרץ 2025 (IST)
- יש 3 טיוטות שונות. מקוה • שיחה • כ"ד באדר ה'תשפ"ה 22:36 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רב המנונא (הרביעי) למרחב הערכים (דף הפניה) תודה ממי 02 • שיחה • י"ח באדר ה'תשפ"ה 22:09 (IDT) 22:09, 17 במרץ 2025 (IST)
- ממי 02,
בוצע בס"ד. רב המנונא (הרביעי). עמוס חדד (שיחה) 01:09, 24 במרץ 2025 (IST)
- @[[משתמש:עמוס חדד|
]] ממי 02 • שיחה • כ"ח באדר ה'תשפ"ה 22:36 (IDT) 22:36, 27 במרץ 2025 (IST)
- @[[משתמש:עמוס חדד|
כמדומה שזה כבר ראוי להעברה
כמדומה שכבר נכתב למעלה:
מנטרים
אבקש להעביר למרחב הערכים --בכא (שיחה) 13:17, 1 בנובמבר 2024 (IST)
- נראה שהוא רק ר"י בתואר, ומשכך אין חשיבות. שמש מרפא (שיחה) 00:37, 13 בנובמבר 2024 (IST)
- שמש מרפא, גם אם זה נכון, בישיבת חכמת שלמה הוא בפועל, וכן לדעתי יש חשיבות מכוח ההכשר, שהוא די מוכר ואמין בציבור, המעמיק (שיחה) 19:47, 20 בנובמבר 2024 (IST)
- מה עם זה?
- שימו לב גם לטיוטה:הרב ברוך יחיאל נויבירט בכא (שיחה) 16:19, 21 באפריל 2025 (IDT)
- לכאו' הטיוטה יכולה להמחק, היא לא מכילה תוכן חשוב שאין במשתמש:בכא/הרב ברוך נויבירט, מנטרים המעמיק (שיחה) 21:03, 21 באפריל 2025 (IDT)
- מתקדם משהו? בכא (שיחה) 14:59, 25 באפריל 2025 (IDT)
- הא? בכא (שיחה) 12:27, 5 ביוני 2025 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב נתן בן סניור למרחב הערכים. תודה המלקט • שיחה • ה' בניסן ה'תשפ"ה 17:28 (IDT) 17:28, 3 באפריל 2025 (IDT)
- מנטרים מה עם זה? המלקט • שיחה • כ"ג בניסן ה'תשפ"ה 12:36 (IDT) 12:36, 21 באפריל 2025 (IDT)
- רבי עמוס? המלקט • שיחה • ג' באייר ה'תשפ"ה 11:33 (IDT) 11:33, 1 במאי 2025 (IDT)
- המלקט,
בוצע בס"ד הרב נתן בן סניור. עמוס חדד (שיחה) 19:55, 1 במאי 2025 (IDT)
- המלקט,
- רבי עמוס? המלקט • שיחה • ג' באייר ה'תשפ"ה 11:33 (IDT) 11:33, 1 במאי 2025 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי אברהם אבא רזניק למרחב הערכים. תודה חד פעמי (שיחה) 21:25, 8 באפריל 2025 (IDT)
- אשמח לטיפול בדרישות ההבהרה שהוספתי בערך. כמו כן מקורות לא יזיקו. נריה - 💬 - 21:47, 8 באפריל 2025 (IDT)
- @נריה תיקנתי והוספתי עוד שני מקורות.חד פעמי (שיחה) 22:06, 8 באפריל 2025 (IDT)
- לכאו' שם הערך יהיה הרב אברהם אבא רזניק, המעמיק (שיחה) 22:15, 8 באפריל 2025 (IDT)
- למה איש יהודי פלוני (שיחה) 15:17, 16 באפריל 2025 (IDT)
- @איש יהודי פלוני כי לאדם חי זה "הרב" ולנפטר "רבי" ממי • שיחה - בס"ד • י"ט בניסן ה'תשפ"ה 10:27, 17 באפריל 2025 (IDT)
- @ממי הוא נפטר הרבה לפני שנולדת... התואר הרב ניתן לרבני הציונות הדתית גם לאחר 120 שלהם, המעמיק (שיחה) 12:31, 17 באפריל 2025 (IDT)
- @איש יהודי פלוני כי לאדם חי זה "הרב" ולנפטר "רבי" ממי • שיחה - בס"ד • י"ט בניסן ה'תשפ"ה 10:27, 17 באפריל 2025 (IDT)
- למה איש יהודי פלוני (שיחה) 15:17, 16 באפריל 2025 (IDT)
- לכאו' שם הערך יהיה הרב אברהם אבא רזניק, המעמיק (שיחה) 22:15, 8 באפריל 2025 (IDT)
- @נריה תיקנתי והוספתי עוד שני מקורות.חד פעמי (שיחה) 22:06, 8 באפריל 2025 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי משולם זלמן זילברפרב למרחב הערכים. תודה חד פעמי (שיחה) 14:36, 17 באפריל 2025 (IDT)
- @חד פעמי, רוב התוכן בערך ללא ציון מקורות. תוסיף בבקשה מקור לכל טענה. שמש מרפא (שיחה) 14:26, 1 במאי 2025 (IDT)
- @שמש מרפא המקורות שציינתי (גם בקישורים לקריאה נוספת) הם מקורות לכל הטענות המוזכרות, אולי תפרט למה כוונתך חד פעמי (שיחה) 13:55, 2 במאי 2025 (IDT)
- כוונתי שרצוי לציין מקור צמוד לכל טענה. שמש מרפא (שיחה) 17:18, 2 במאי 2025 (IDT)
- עכשיו זה לא מספיק? חד פעמי (שיחה) 17:19, 9 במאי 2025 (IDT)
- @שמש מרפא למה לא עולה כערך?חד פעמי (שיחה) 23:09, 5 ביוני 2025 (IDT)
- הועבר. שמש מרפא (שיחה) 03:30, 6 ביוני 2025 (IDT)
- @שמש מרפא למה לא עולה כערך?חד פעמי (שיחה) 23:09, 5 ביוני 2025 (IDT)
- עכשיו זה לא מספיק? חד פעמי (שיחה) 17:19, 9 במאי 2025 (IDT)
- כוונתי שרצוי לציין מקור צמוד לכל טענה. שמש מרפא (שיחה) 17:18, 2 במאי 2025 (IDT)
- @שמש מרפא המקורות שציינתי (גם בקישורים לקריאה נוספת) הם מקורות לכל הטענות המוזכרות, אולי תפרט למה כוונתך חד פעמי (שיחה) 13:55, 2 במאי 2025 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי טוביה כ"ץ למרחב הערכים. תודה Yehuda_Fish • שיחה • כ"ב בניסן ה'תשפ"ה • 18:27, 20 באפריל 2025 (IDT)
- טעון עוד עריכה. התחלתי. שמש מרפא (שיחה) 22:29, 5 במאי 2025 (IDT)
בוצע בס"ד, רבי טוביה כ"ץ. עמוס חדד (שיחה) 00:50, 6 במאי 2025 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים
אבקש להעביר את טיוטה:הרב יצחק שטיין למרחב הערכים.
החשיבות אוטומטית כאב"ד בבד"צ מוכר. תודה המלקט • שיחה • כ"ו בניסן ה'תשפ"ה 10:29 (IDT) 10:29, 24 באפריל 2025 (IDT)
- מנטרים אשמח להעברה. תודה. המלקט • שיחה • ל' בניסן ה'תשפ"ה 16:43 (IDT) 16:43, 28 באפריל 2025 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מטפל: שמש מרפא
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב ברוך יחיאל נויבירט למרחב הערכים. תודה מעלת התורה (שיחה). (שיחה) 12:29, 27 באפריל 2025 (IDT)
- @מעלת התורה, נא להוסיף קטגוריות. שמש מרפא (שיחה) 03:38, 6 ביוני 2025 (IDT)
מנטרים אם אפשר להעביר את המכלול:מיזמים/פרקי הש"ס/המביא בתרא למרחב הערכים. בתודה מראש. חד גדיא (שיחה) 15:24, 27 באפריל 2025 (IDT)
- מנטרים מה המצב? חד גדיא (שיחה) 15:39, 2 במאי 2025 (IDT)
- הערך צריך ניסוח לכל ארכו. מטרת ערכי פרקים היא לא לסכם את הסוגיות. שמש מרפא (שיחה) 00:29, 12 במאי 2025 (IDT)
- תודה על ההארה נשתדל לתקן,
שְכּוֹיֶיח! חד גדיא (שיחה) 00:33, 12 במאי 2025 (IDT)
- תודה על ההארה נשתדל לתקן,
- הערך צריך ניסוח לכל ארכו. מטרת ערכי פרקים היא לא לסכם את הסוגיות. שמש מרפא (שיחה) 00:29, 12 במאי 2025 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב שלמה יהודה וינברגר למרחב הערכים. תודה המלקט • שיחה • ח' באייר ה'תשפ"ה 12:34 (IDT) 12:34, 6 במאי 2025 (IDT)
טיוטה אבי דרור
מישו עשה לזה טיוטה אפשר לשחרר אותה? ―האדמור ממלבורן (שיחה | תרומות) לא חתם
- האדמור ממלבורן, האם תוכל להפנות אותנו לטיוטה המדוברת שנדע במה אפשר לעזור? מצאתי רק משהו שלא נקרא אפילו טיוטה: טיוטה:אבי דרור... בינתיים עיין בערך אברהם דרור
עמוס חדד (שיחה) 02:22, 7 במאי 2025 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מטפל: שמש מרפא
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:נאמנות כפולה למרחב הערכים. תודה למאי נ"מ • שיחה • ט' באייר ה'תשפ"ה 21:14, 6 במאי 2025 (IDT)
- אה ושכחתי, נאמנות כפולה כבר קיים, גם נאמנות כפולה (ספר) מתייחס לספר מאת בן דונקלמן. השאלה האם מקובל נאמנות כפולה (מ. ארבל) או נאמנות כפולה (יאיר וינשטוק). למאי נ"מ • שיחה • ט' באייר ה'תשפ"ה 21:34, 6 במאי 2025 (IDT)
- בטוח שיש חשיבות? שמש מרפא (שיחה) 03:38, 6 ביוני 2025 (IDT)
- כמו שאר ספרי וינשטוק. למאי נ"מ • שיחה • י"ב בסיוון ה'תשפ"ה 13:09, 8 ביוני 2025 (IDT)
- מצטרף להנ"ל. ביצעתי עריכה ומכלוליזציה רצינית להתאמה למרחב הערכים • עפר ואפר (שיחה ~ תרומות) • י"ב בסיוון ה'תשפ"ה • 23:41, 8 ביוני 2025 (IDT)
- ומי אמר שלכל ספר של וינשטוק יש חשיבות? שמש מרפא (שיחה) 23:56, 8 ביוני 2025 (IDT)
- אני לא.
- אבל באחיית, מה הספק שיש חשיבות? למאי נ"מ • שיחה • י"ג בסיוון ה'תשפ"ה 09:37, 9 ביוני 2025 (IDT)
- שמש מרפא, לא יודע בקשר לספרים החדשים שלו, אבל ספרי המתח הישנים שלו הם סוג של קלאסיקות בציבור החרדי • עפר ואפר (שיחה ~ תרומות) • י"ג בסיוון ה'תשפ"ה • 09:42, 9 ביוני 2025 (IDT)
- כמו שאר ספרי וינשטוק. למאי נ"מ • שיחה • י"ב בסיוון ה'תשפ"ה 13:09, 8 ביוני 2025 (IDT)
- בטוח שיש חשיבות? שמש מרפא (שיחה) 03:38, 6 ביוני 2025 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אשמח להעברה מהירה של הערך. תודה רבה על כל עבודתכם המסורה. עבד ד' (שיחה) 14:26, 9 במאי 2025 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:חיים יצחק מוסאפיא למרחב הערכים. תודה אבי10 (שיחה) 21:17, 12 במאי 2025 (IDT)
- אבי10
בוצע בס"ד. עמוס חדד (שיחה) 11:30, 19 במאי 2025 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. עבד ד' (שיחה) 00:04, 14 במאי 2025 (IDT)
- בוצע על ידי איכא דאמרי. עמוס חדד (שיחה) 10:41, 19 במאי 2025 (IDT)
מצב טיפול: לא יועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:ישיבת עמק דעת למרחב הערכים. תודה אריה 11 (שיחה) 12:24, 18 במאי 2025 (IDT)
- אריה 11, אינני נכנס לשאלת חשיבות נשואת הערך. אך הטיוטה אינה ראויה כרגע למרחב. חסר פתיח. פסקאות ריקות. ותוכן מועט מאד. עיין בערכי ישיבות מקבילות והבן כיצד אמור להראות ערך על ישיבה. בהצלחה יקירי. עמוס חדד (שיחה) 10:40, 19 במאי 2025 (IDT)
- אני כן אכנס, אם יורשה לי: יש ב"ה אינספור ישיבות חיזוק, והיו עוד יותר כאלה שנעלמו לאחר כמה שנים. בשביל ערך אנציקלופדי צריך מעט יותר מזה. שמש מרפא (שיחה) 14:14, 19 במאי 2025 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:מהללאל למרחב הערכים. תודה עבד ד' • שיחה • כ"ג באייר ה'תשפ"ה • 22:55, 20 במאי 2025 (IDT)
מצב טיפול: לא מוכן
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:מודעא למרחב הערכים. תודה תור (שיחה) 01:57, 21 במאי 2025 (IDT)
- @תור הערך כבר קיים בשם מודעה (הלכה), אגב ראה שם איך לכל הפחות ערך צריך להראות כדי להיות במרחב הערכים, מה שכתבת זה התחלה טובה, אבל רחוק מלהיות מוכן, בהצלחה, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ח באייר ה'תשפ"ה > 18:09, 25 במאי 2025 (IDT)
מצב טיפול: נפתר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:אורי בץ למרחב הערכים. תודה שאול רוזנר (שיחה) 14:49, 29 במאי 2025 (IDT)
- יובא ערך מויקי - אורי בץ. איכא דאמרי (שיחה) 14:54, 29 במאי 2025 (IDT)
משתמש:רפול ברלינר/הרב אליהו בסר
מצב טיפול: לא מוכן
מבקש להעביר את משתמש:רפול ברלינר/הרב אליהו בסר למרחב הערכים.
אני לא בטוח לגבי החשיבות, אם כי לפי דעתי זה חשוב מספיק, בכל אופן, גם אם לא ויוחלט שלא להעביר, אני מבקש שיעדכנו אותי בלי לייבש.
אמנם לפי הרשימה פה נראה שיגיעו אלי עוד שנה, אבל השם יעזור.
תודה. רפול ברלינר (שיחה) 00:20, 1 ביוני 2025 (IDT)
- למה לא עשו לי "מצב טיפול"?
ולמה לא זזים? רפול ברלינר (שיחה) 00:23, 5 ביוני 2025 (IDT) - הלו? מנטרים? מישהו שומע אותי? רפול ברלינר (שיחה) 00:38, 6 ביוני 2025 (IDT)
- אם גם אתה לא בטוח לגבי החשיבות, איך אתה מצפה שזה יעבור?
- בכל אופן, לא ניתן להעביר ערך ללא מקורות. גם הניסוח לא מושלם. שמש מרפא (שיחה) 03:24, 6 ביוני 2025 (IDT)
- מה שתגיד
אנסה לחפש מקורות, זה מחקר מקורי, אבל אנסה
אני מקווה שבמהלך הזמן הוא יתפרסם עוד ותהיה חשיבות, אני אנסה לשפר ניסוח
תודה בכל אופן על המענה רפול ברלינר (שיחה) 15:15, 6 ביוני 2025 (IDT)
מצב טיפול: לא בוצע
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רב המנונא (הראשון) למרחב הערכים (אין עוד מידע). תודה ממי • שיחה - בואו לעזור! • ז' בסיוון ה'תשפ"ה 23:14, 2 ביוני 2025 (IDT)
- ממי,
לא בוצע: מילוני. אם אין מידע אז גם אין דרך לשפר... נריה - 💬 - 23:23, 10 ביולי 2025 (IDT)
- מסכים איתך... הערך לא שלי, ופשוט טענו לי באד שכל אמורא זכאי לערך ללא קשר לכמות המידע עליו. חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • ט"ו בתמוז ה'תשפ"ה למניין הכופרים: 23:25, 10 ביולי 2025 (IDT)
- אין מקום לערך של "פלוני אלמוני חי בתקופה X וכונה Y". מכל סוג שהוא. נריה - 💬 - 23:29, 10 ביולי 2025 (IDT)
- מסכים איתך... הערך לא שלי, ופשוט טענו לי באד שכל אמורא זכאי לערך ללא קשר לכמות המידע עליו. חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • ט"ו בתמוז ה'תשפ"ה למניין הכופרים: 23:25, 10 ביולי 2025 (IDT)
מצב טיפול: לא בוצע
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:קרעטשניף-סיגעט למרחב הערכים. תודה הערשל בר"ד (שיחה) 13:59, 3 ביוני 2025 (IDT)
אסכם כאן את כל התגובות בענין זה שנכתבו לעיל, ואמחוק את כל האמור שם. בתקווה שבצורה זאת יובן הענין.
- אבקש להעביר את טיוטה:קרעטשניף-סיגעט למרחב הערכים. תודה עוד ישמע (שיחה) 21:35, 2 במרץ 2025 (IST)
- הערך לא בשל, כלל לא עוסק בקרעטשניף-סיגעט אלא בקרעטשניף, וגם אין בו שום צורך. שמש מרפא (שיחה) 03:08, 6 במרץ 2025 (IST)
- הערך מדבר מרבי זיידל עוד ישמע (שיחה) 10:54, 10 במרץ 2025 (IST)
- הערך עוסק בקרעשטניף סיגעט שזה אותו משפחה אבל בעקרון קרעטשניף זה של ר' דוד משה וכהיום אדמו"ר מקרעשניף מרחובות וקרעטשניף סיגעט זה של ר הרשל'ע וכהיום ר' ניסן אדמו"ר מקרעטשניף ירושלים ור' זיידל אדמו"ר מקרעשניף סיגעט תעבור על כל הערך ותמצא עוד ישמע (שיחה) 16:22, 10 במרץ 2025 (IST)
- אבקש להעביר את טיוטה:קרעטשניף-סיגעט למרחב הערכים. תודה שיטה הקדושה (שיחה) 13:10, 5 במרץ 2025 (IST)
- @שיטה הקדושה וגונדא דילך, אנא הפסיקו להספים דף זה. זה לא יעזור. אנחנו מבינים בפעם אחת. שמש מרפא (שיחה) 03:16, 6 במרץ 2025 (IST)
- ואוסיף ואומר כי הערך אינו כתוב בצורה המקובלת במכלול. סופרלטיבים. עברית יידישאית. שגיאות כתיב. ועוד. עמוס חדד (שיחה) 14:39, 3 ביוני 2025 (IDT)
לא בוצע: זקוק עוד לריטוש רב. תוכלו להשתמש במדריך לכתיבת ערכים ולבקש מחדש כשהערך יענה על כך הדרישות. נריה - 💬 - 23:21, 10 ביולי 2025 (IDT)
- ואוסיף ואומר כי הערך אינו כתוב בצורה המקובלת במכלול. סופרלטיבים. עברית יידישאית. שגיאות כתיב. ועוד. עמוס חדד (שיחה) 14:39, 3 ביוני 2025 (IDT)
מצב טיפול: לא בוצע
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב מנחם ריביץ למרחב הערכים. תודה חרדון (שיחה) 23:42, 9 ביוני 2025 (IDT)
- אין חשיבות אנציקלופדית. שמש מרפא (שיחה) 03:18, 25 ביוני 2025 (IDT)
לא בוצע: ללא חשיבות אנציקלופדית. אם אתה חולק על הקביעה, יש לפתוח דיון בדף השיחה של הטיוטה ולתייג בעלי זכות הצבעה. נריה - 💬 - 22:19, 10 ביולי 2025 (IDT)
מצב טיפול: לא טופל
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי רפאל יצחק רייכמן למרחב הערכים. תודה ישיבישיער (שיחה) 06:28, 19 ביוני 2025 (IDT)
- מה החשיבות? מקוה • שיחה • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ה 06:32 (IDT)
- מחשובי רבני ירושלים ישיבישיער (שיחה) 06:05, 7 ביולי 2025 (IDT)
- א. הוא לא היה רב אלא ראש כולל. ב. גם זה הוא בעיקר היה עסקן. ג. גם אילו היה רב הוא אינו עומד בשום תנאי סף. מקוה • שיחה • י"א בתמוז ה'תשפ"ה 14:06 (IDT)
לא בוצע: חשיבות מוטלת בספק. אם אתה חולק על כך, נא לקיים דיון בדף השיחה של הערך. נריה - 💬 - 21:58, 10 ביולי 2025 (IDT)
- א. הוא לא היה רב אלא ראש כולל. ב. גם זה הוא בעיקר היה עסקן. ג. גם אילו היה רב הוא אינו עומד בשום תנאי סף. מקוה • שיחה • י"א בתמוז ה'תשפ"ה 14:06 (IDT)
- מחשובי רבני ירושלים ישיבישיער (שיחה) 06:05, 7 ביולי 2025 (IDT)
מצב טיפול: בוצע
הערך בשל וניתן להעבירו למרחב יצמח פורקניה • שיחה • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ה • 21:17, 21 ביוני 2025 (IDT).
- מנטרים הוספתי והרחבתי, נא להעביר למרחב.יצמח פורקניה • שיחה • י"ב בתמוז ה'תשפ"ה • 22:23, 7 ביולי 2025 (IDT).
- יצמח פורקניה,
בוצע בס"ד - רבי משה קנר, יישר כח גדול על עוד ערך מושקע ומיוחד. עמוס חדד (שיחה) 00:45, 8 ביולי 2025 (IDT)
- יצמח פורקניה,
מצב טיפול: הועבר
מנטרים תודה רבה! חד מבתראי (ממי) • שיחה - בואו לעזור! • ל' בסיוון ה'תשפ"ה 22:31, 25 ביוני 2025 (IDT)
- חד מבתראי, יישר כח על עוד ערך נפלא. ערכתי אותו, והוא כמעט ראוי להיכנס למרחב. טפל ב-4 ההבהרות שהנחתי בבקשה. הוסף קטגוריות מתאימות. ומאמין שהוא יחליק פנימה בלי שתרגיש. בהצלחה. עמוס חדד (שיחה) 10:53, 26 ביוני 2025 (IDT)
- @סוף סוף משהו זז בדף הזה. טיפלתיי בכולן (3 הבהרתי בגוף הערך, ובקשר לבניו - פשוט לא כתוב מי הם. רק ציינתי שהיו לו בנים). אשמח מאוד אם תחליק אותו. חד מבתראי (ממי) • שיחה - בואו לעזור! • א' בתמוז ה'תשפ"ה 22:27, 26 ביוני 2025 (IDT)
- חד מבתראי,
בוצע בס"ד - רב עיליש. אמנם ע"ה אני, אך בכל מקום שנתקלתי ברב עיליש נשמע היה שהיה שווים לרבא, לכן מחקתי את כל ענין התלמיד, והשארתי רק את היותו נתון תחת מרותו בב"ד, כפי שציין היימאן. עמוס חדד (שיחה) 14:05, 27 ביוני 2025 (IDT)
- חד מבתראי,
- @סוף סוף משהו זז בדף הזה. טיפלתיי בכולן (3 הבהרתי בגוף הערך, ובקשר לבניו - פשוט לא כתוב מי הם. רק ציינתי שהיו לו בנים). אשמח מאוד אם תחליק אותו. חד מבתראי (ממי) • שיחה - בואו לעזור! • א' בתמוז ה'תשפ"ה 22:27, 26 ביוני 2025 (IDT)
מצב טיפול: לא בוצע
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי יצחק איזק מאיר זלמנוביץזצ"ל למרחב הערכים. תודה הנגע (שיחה) 12:42, 3 ביולי 2025 (IDT) הרב יצחק איזק מאיר זלמנוביץ בנו של הגה,צ ישראל אריב זלמנוביץ אב"ד עבו נסתלק לבית עלומו בו תמוז תשפ,ה בן 72 בפטירתו נולד בר"ח אלול תשי"ב שימש במירות נפש את כ"ק האדמו"ר רבי צבי אלימלך הלברשטאם מצאנז למעלה מ50שנה היה דבוק בלב ונפש להאדמור הרה"ק בעל בהשפע חיים מצאנז ולהרה"ק הבית ישראל מגור והברכת אברהם מסלונים למד בישיבת צאנז ולאחר מכן בישיבת טשעבין שם למד חברותא עם הראש ישיבה כמו"כ בישיבה בצאנז למד חבורתא אם כ"ק האדמור מסאסוב וכק האדמור מצאנז והאדמור מצאנז קלוזנברוג והדיין הגאון הרב חים יעקב שורץ נישא להביצתו של הגה,ח רבי חיים שלמה רבניבוץ זצ,ל נכד היהודי הקושדש מפשיסחא גר בקרית צאנז בנתניה לאחר נישאור ושימש כמשגיח בישיבה עשרות שנים והיה מדולה ומשקה מתורת רבותיו לאחרים בניו הרב משה זלמנוביץ מגדולי העסקהנים הצאנדז בנו דוד ראש ישיבת ניכל הצתורה ומשפיע בחידות צאנז ובנו מרדכי מאישי החסד בקריצת צאנז חתניו הגאון הרב צבי אלימלך הורביתץ רב בית המדרש צאנז בפחתח תקוה ורב בית הקברות סגולה הרת יחיאל חנא לנגסאם מנהל מוסדות צאנז אךלעד הרב מרארי אברהם שנק מחשובי המחנכים בקרית צאנז והרב יחזקאל רוט מביתר
לא בוצע ערך לא קיים. נריה - 💬 - 21:29, 10 ביולי 2025 (IDT)