המכלול:העברת דפי טיוטה/ארכיון 23
דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
משתמש:שם השם\טיוטה הרב אהרן יהושע צוקר
להעביר ערך זה למרחב הערכים. תודה ישראל מאיר ק. (שיחה)
- רק לתשומ"ל, משתמש:עורך מתחיל/הרב אהרן יהושע צוקר, משתמש:המתקן/הרב אהרן צוקר וטיוטה:אהרן יהושע צוקר.
- לדעתי נשוא הערך אינו בעל חשיבות אנצי' (למרות גדולתו החרגיה ודמותו הייחודית) אפר (שיחה) 22:34, 2 בנובמבר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את הערך המתורגם משתמש:עמנואל/רבי נתן אב הישיבה למרחב הערכים. תודה! אביר על סוס (שיחה) 10:56, 25 בנובמבר 2024 (IST)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב שמעון וייצהנדלר למרחב הערכים. תודה --הגאולה בפתח (שיחה) 01:11, 22 בנובמבר 2024 (IST)
- פנייתי לא זכתה משום מה למענה.--הגאולה בפתח (שיחה) 01:02, 25 בנובמבר 2024 (IST)
- הגאולה בפתח איזה ישיבה מדובר קטנה גדולה כמה בחורים? אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ה בתמוז ה'תשפ"ה ~ 17:37, 21 ביולי 2025 (IDT)
- אלינדב כיום מונה 40. בתקופותיה הטובות (עת שימש בה כמשפיעים הרב חיים לוי יצחק גינזבורג והרב זלמן נוטיק) ייתכן שמנתה 60 80. הרב ויצהנדלר הוא גם מראשי הישיבה הקטנה בראשון לציון - הישיבה המונה אף היא 40 תלמידים. לכאורה כשם שהערך הרב יצחק מתתיהו וינברג נמצא במרחב הערכים - כך דינה של טיוטת הרב וייצהנדלר. --הגאולה בפתח (שיחה) 22:53, 21 ביולי 2025 (IDT)
- הגאולה בפתח אינני יודע להשוות ואני לא בא להשוות רק שואל מדובר בישיבה קטנה או בישיבה גדולה? --אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ו בתמוז ה'תשפ"ה ~ 23:58, 21 ביולי 2025 (IDT)
- @הגאולה בפתח, אני לא רואה סיבה לחשביות אנצי'. אפר (שיחה) 22:36, 2 בנובמבר 2025 (IST)
- הגאולה בפתח אינני יודע להשוות ואני לא בא להשוות רק שואל מדובר בישיבה קטנה או בישיבה גדולה? --אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ו בתמוז ה'תשפ"ה ~ 23:58, 21 ביולי 2025 (IDT)
- אלינדב כיום מונה 40. בתקופותיה הטובות (עת שימש בה כמשפיעים הרב חיים לוי יצחק גינזבורג והרב זלמן נוטיק) ייתכן שמנתה 60 80. הרב ויצהנדלר הוא גם מראשי הישיבה הקטנה בראשון לציון - הישיבה המונה אף היא 40 תלמידים. לכאורה כשם שהערך הרב יצחק מתתיהו וינברג נמצא במרחב הערכים - כך דינה של טיוטת הרב וייצהנדלר. --הגאולה בפתח (שיחה) 22:53, 21 ביולי 2025 (IDT)
מנטרים אשמח שתעבירו את טיוטא:הרב אלימלך וסרמן למרחב הערכים ולשפר על פי הצורך. תודה בינו נא זאת
- לא עומד ברף החשיבות האנציקלופדית שנקבע לדיינים. שמש מרפא (שיחה) 01:18, 25 בדצמבר 2024 (IST)
- אני חושב שיש לו חשיבות יתר מלבד ייחוסו (חתן ר' אושר) ומעמדו (דיין מוכר וותיק), הוא מוכר גם מחמת שנרצח בפיגוע, זה לא נחשב? המעמיק (שיחה) 00:37, 30 בדצמבר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי ברוך דוד זלדוביץ למרחב הערכים. תודה יצחק פינס (שיחה) 23:27, 22 בדצמבר 2024 (IST)
- הערך לא בכיוון בכלל. תשווה לערכים אחרים ותלמד את המבנה והסגנון. שמש מרפא (שיחה) 20:38, 29 בדצמבר 2024 (IST)
טיוטה: רבי חיים משה הלוי הנזיר
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה על רבי חיים משה הלוי הנזיר הנמצא פה למרחב הערכים. תודה נחלי מים (שיחה) 19:44, 29 בדצמבר 2024 (IST)
- נחלי מים לאחרונה יובאה ערך מויקיפדיה בשם - רבי משה הלוי הנזיר, אולי אפשר לשלב --מראש צורים (שיחה) 01:13, 5 בינואר 2025 (IST)
טיוטה:הרב נחום יצחק ברוידא
טיוטה ישנה. אשמח להעברה למרחב הערכים נמצאת בקישור טיוטה:הרב נחום יצחק ברוידא
משתמש:בני ברקי בנשמה/מסוף חופית
אבקש להעביר ערך זה --בני ברקי בנשמה (שיחה) 15:30, 31 בדצמבר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב מאיר פורטוגל למרחב הערכים. תודה המלקט • שיחה • א' בטבת ה'תשפ"ה 11:54 (IDT) 11:54, 1 בינואר 2025 (IST)
- מנטרים המלקט • שיחה • כ"ט בשבט ה'תשפ"ה 12:59 (IDT) 12:59, 27 בפברואר 2025 (IST)
- לא קצרמר? אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ה בתמוז ה'תשפ"ה ~ 17:45, 21 ביולי 2025 (IDT)
- אין מקורות. שמש מרפא (שיחה) 21:39, 13 באוגוסט 2025 (IDT)
- לא קצרמר? אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ה בתמוז ה'תשפ"ה ~ 17:45, 21 ביולי 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב נחמיה פרידלנדר למרחב הערכים. תודה רבה ~ תדברו איתי 13:26, 2 בינואר 2025 (IST)
- לא עומד ברף החשיבות המקובל. שמש מרפא (שיחה) 21:40, 13 באוגוסט 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי יצחק קאפף למרחב הערכים. תודה ויכלו השמים (שיחה) 17:19, 13 בינואר 2025 (IST) לכבוד כל העוסקים במלאכת הקודש תיקנתי ניסחתי והוספתי אבקש אם סוף סוף אפשר לאשר את הטיוטות ולהעבירם למרחב הערכים - תודה רבה!
- המכלול:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים/רבנים>רבנים קדומים>3. כל 'אחרון' מלפני השואה, שיש לנו עליו מידע אנציקלופדי, יותר מאשר פרטים ביוגרפיים בסיסיים, זכאי לערך.
- מקווה להבנה - תודה רבה! מילתא אוושא (שיחה) 11:50, 14 בינואר 2025 (IST)
- מילתא אוושא, אף אחד לא עירער על חשיבות נשוא הערך. עמוס חדד (שיחה) 11:58, 14 בינואר 2025 (IST)
משתמש:פרפרת/טיוטות להעברה
מצב טיפול: בטיפול
מנטרים לדעתי הערכים 1משתמש:פרפרת/טבילה (יהדות),
בוצע . ו2משתמש:פרפרת/טבילה בשבת, מוכנים ובשלים להעברה, אבקש להעביר למרחב הערכים, (טבילה (יהדות) במקום הערך הקיים). תודה פרפרת (שיחה) 21:26, 15 בינואר 2025 (IST)
- @פרפרת, יישר כח על הערך המשובח והמושקע. הוא צריך עוד קצת תמצות וחידוד, אגיע לזה בהמשך בעז"ה. שמש מרפא (שיחה) 16:06, 26 בינואר 2025 (IST)
- מנטרים ערך נוסף שנראה לי בשל: 3משתמש:פרפרת/קם ליה בדרבה מיניה, הוא ערך כבד ומורכב, אבל נראה לי שמיציתי. אם אפשר להעבירו למרחב הערכים פרפרת (שיחה) 11:03, 9 בפברואר 2025 (IST)
- מנטרים, גם הערך 4משתמש:פרפרת/תשלומי תרומה בשל לכאורה, ערך כזה קיים גם באנציקלופדיה תלמודית, ערך חובה לדעתי.
בוצע --פרפרת (שיחה) 21:07, 17 בפברואר 2025 (IST)
- אכן. הטיפול בערכים הללו הוא בעדיפות ראשונה אצלי (ואשמח כמובן לכל מי שיצטרף). מקווה להגיע לזה בימים הקרובים. למען הסדר הטוב, להבא עדיף בפסקה נפרדת. שמש מרפא (שיחה) 01:46, 19 בפברואר 2025
- מתסכל שהמון ערכים שיצרתי עדיין ממתינים מנטרים )-: פרפרת (שיחה) 01:16, 19 במרץ 2025 (IST)
- הגיע זמן גאולתכם, אלא שגאולתן של ישראל קמעא קמעא. שמש מרפא (שיחה) 04:22, 25 במרץ 2025 (IST)
- קמעא קמעא על סטרואידים... פרפרת (שיחה) 21:21, 3 ביולי 2025 (IDT)
- נו, למרדכי ואסתר זה לקח 13 שנה... שמש מרפא (שיחה) 22:37, 10 ביולי 2025 (IDT)
- @פרפרת, תוסיף קטגוריות בבקשה. שמש מרפא (שיחה) 23:58, 21 באוגוסט 2025 (IDT)
- מנטרים, נשארו רק הערכים משתמש:פרפרת/טבילה בשבת ומשתמש:פרפרת/קם ליה בדרבה מיניה, מי יזכה לגאול אותם?--פרפרת (שיחה) 09:57, 27 באוגוסט 2025 (IDT)
- @פרפרת, תוסיף קטגוריות בבקשה. שמש מרפא (שיחה) 23:58, 21 באוגוסט 2025 (IDT)
- נו, למרדכי ואסתר זה לקח 13 שנה... שמש מרפא (שיחה) 22:37, 10 ביולי 2025 (IDT)
- קמעא קמעא על סטרואידים... פרפרת (שיחה) 21:21, 3 ביולי 2025 (IDT)
- אכן. הטיפול בערכים הללו הוא בעדיפות ראשונה אצלי (ואשמח כמובן לכל מי שיצטרף). מקווה להגיע לזה בימים הקרובים. למען הסדר הטוב, להבא עדיף בפסקה נפרדת. שמש מרפא (שיחה) 01:46, 19 בפברואר 2025
- מנטרים, גם הערך 4משתמש:פרפרת/תשלומי תרומה בשל לכאורה, ערך כזה קיים גם באנציקלופדיה תלמודית, ערך חובה לדעתי.
- מנטרים ערך נוסף שנראה לי בשל: 3משתמש:פרפרת/קם ליה בדרבה מיניה, הוא ערך כבד ומורכב, אבל נראה לי שמיציתי. אם אפשר להעבירו למרחב הערכים פרפרת (שיחה) 11:03, 9 בפברואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:פרימיום (קן תוכן) למרחב הערכים. תודה סדש (שיחה) 21:07, 19 בינואר 2025 (IST)
קינן ומהללאל
מפעילי מערכת, מנטרים, אשמח להעברה מהירה של טיוטה:קינן וטיוטה:מהללאל למרחב הערכים. עבד ד' (שיחה) 09:15, 24 בינואר 2025 (IST)
- לא צריך לתייג מפעילי מערכת. אם המנטרים יחליטו שהערך ראוי, הם יתייגו אותנו. דויד (שיחה) כ"ו בטבת ה'תשפ"ה 22:02 (IDT) 22:02, 25 בינואר 2025 (IST)
- @שמש מרפא אשמח לעזרתך בהעברה מהירה. עבד ד' (שיחה) 17:59, 27 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:ישיבת אורחות חיים למרחב הערכים. תודה אורחות חיים (שיחה) 09:11, 12 בפברואר 2025 (IST)
- אין לנו ערכים על ישיבות קטנות, למעט הבולטות ביותר. שמש מרפא (שיחה) 22:38, 13 בפברואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב צבי נח פורטוגל למרחב הערכים. תודה Avreymaleh (שיחה) 16:23, 19 בפברואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:עתיקין למרחב הערכים. תודה בנשק (שיחה) 13:23, 5 במרץ 2025 (IST)
- בנשק, הערך כתוב בצורה סיפורית ולא מידעית. חסר נקודה בסוף הפתיח. חסר מקורות. חסר קטגוריות. חסר קישורים פנימיים. וזה רק ממבט מהיר. עמוס חדד (שיחה) 20:02, 17 במרץ 2025 (IST)
- וכבר כתב לך שמש מרפא לעיל: ”פרסומת. שמש מרפא (שיחה) 20:17, 11 בפברואר 2025 (IST)”.
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב שלמה זלמן דרוק למרחב הערכים. תודה בריסקער (שיחה) 08:26, 28 במרץ 2025 (IDT)
- לא עומד ברף החשיבות האנציקלופדית המקובל. שמש מרפא (שיחה) 00:18, 22 ביולי 2025 (IDT)
משתמש: ידעאל בן הלל/הרב אליעזר רובין
נא להעביר את הקובץ למרחב הערכים, מדובר בדמות חשובה הידועה בתרומתה לתורת הבן מלך. ―מלבים (שיחה | תרומות) לא חתם
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב בנימין דוד רבינוביץ למרחב הערכים. תודה תומר אברהם (שיחה) 15:21, 10 באפריל 2025 (IDT)
- זה ערך לקסיקלי, כמעט ללא מידע. שמש מרפא (שיחה) 06:43, 17 באפריל 2025 (IDT)
- תפסת מועט תפסת.
- הרב כתב חיבורים לא מעטים. ראוי לענ"ד שיהיה אפשרות קצת לדעת על דמותו ומשפחתו בצורה מינימלית.
- ניסיתי ככל יכולתי לדלות את המידע מהמקורות השונים.
- וזה בסיס ופתח ליוצרים אחרים לפתח את הדף.
- חג שמח! תומר אברהם (שיחה) 09:52, 17 באפריל 2025 (IDT)
- בהתחשב שאין בשום מקום באינטרנט מידע על דמותו אם לא מצרפים טיפה לטיפה. תומר אברהם (שיחה) 09:55, 17 באפריל 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב רפאל שמואלביץ למרחב הערכים. תודה ישראל ברדוגו (שיחה) 12:18, 15 באפריל 2025 (IDT)
- לא נראה שעומד בדרף החשיבות המקובל. שמש מרפא (שיחה) 03:27, 6 ביוני 2025 (IDT)
מנטרים אשמח אם תוכלו להעביר את הטיוטה למרחב הערכים. תודה! גיבארט (שיחה) 10:34, 11 ביוני 2025 (IDT)
מנטרים האם יש עודף מאמרים או חוסר במנטורים, תודה על העבודה הקשה שלכם , רק מעולם לא לקח כל כך הרבה זמן, מעריך מאוד גיבארט (שיחה) 17:27, 22 ביוני 2025 (IDT)
- @גיבארט, לא כ"כ ברור מה ומי הוא היה. בפתיח לא כתוב מאומה. הדבר גם יכול להשליך על עניין החשיבות - אמנם הכללים לדמויות מלפני השואה מאד מקלים, אבל צריך שיהיה איזשהו תפקיד רב או אדמו"ר וכד'. שמש מרפא (שיחה) 03:20, 25 ביוני 2025 (IDT)
- תודה @שמש מרפא, הוא היה שוחט ומו"צ של קארלאט, אבל שמו התפרסם בעיקר על שם שהיה פועל ישועות. אציין בפתיח שוחט ומו"צ בקארלאט. גיבארט (שיחה) 10:36, 25 ביוני 2025 (IDT)
מצב טיפול: בדיון
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:Generative Engine Optimization למרחב הערכים. תודה תמר 1993 (שיחה) 11:52, 17 ביוני 2025 (IDT)
- תמר 1993, יש לצרף מקורות לכתוב בערך. נריה - 💬 - 21:59, 10 ביולי 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:שי וינר למרחב הערכים. תודה אאט (שיחה) 16:54, 27 ביוני 2025 (IDT)
מצב טיפול: בדיון
מנטרים אבקש להעביר למרחב הערכים. עבד ד' • שיחה • ה' בתמוז ה'תשפ"ה • 12:18, 1 ביולי 2025 (IDT)
- עבד ד', עץ המשפחה נראה מושקע בהחלט. מאילו מקורות ליקטת את המופיע בו? נריה - 💬 - 21:47, 10 ביולי 2025 (IDT)
- @נריה בעיקר מערכים ברחבי המכלול, וגם מכאן. עבד ד' • שיחה • כ"א בתמוז ה'תשפ"ה • 19:25, 17 ביולי 2025 (IDT)
מצב טיפול: לא הועבר
מנטרים אשמח להעברה למרחב הערכים, הערך בשל. איש אמת (שיחה) 02:21, 3 ביולי 2025 (IDT)
- איש אמת, האם הערך נכתב בעזרת בינה מלאכותית? נריה - 💬 - 21:43, 10 ביולי 2025 (IDT)
- לא. איש אמת (שיחה) 13:58, 11 ביולי 2025 (IDT)
- לא רואה חשיבות בשלב זה. שמש מרפא (שיחה) 21:19, 12 באוגוסט 2025 (IDT)
- לא. איש אמת (שיחה) 13:58, 11 ביולי 2025 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
Yehuda_Fish • שיחה • ח' בתמוז ה'תשפ"ה • 00:26, 4 ביולי 2025 (IDT)
- ין מקורות. שמש מרפא (שיחה) 22:56, 19 באוגוסט 2025 (IDT)
- @שמש מרפא לא קיים מקורות חיפשתי, הידע שלי הוא מערכים אחרים ושיחות עם מנהל הישיבה ובוגריה, ואחיינו, לדעתי יש להעביר למרחב עם תבנית חסר מקורות, או שהערך יעלה אבק, וגם ככה יש לו Yehuda_Fish • שיחה • כ"ו באב ה'תשפ"ה • 23:16, 19 באוגוסט 2025 (IDT)
- לפי הכללים, ערכים ללא מקורות לא מועברים למרחב הראשי. שמש מרפא (שיחה) 23:43, 19 באוגוסט 2025 (IDT)
- @שמש מרפא
בוצע טיפול במקורות Yehuda_Fish • שיחה • ה' בכסלו ה'תשפ"ו • 00:14, 25 בנובמבר 2025 (IST)
- @שמש מרפא
- לפי הכללים, ערכים ללא מקורות לא מועברים למרחב הראשי. שמש מרפא (שיחה) 23:43, 19 באוגוסט 2025 (IDT)
- @שמש מרפא לא קיים מקורות חיפשתי, הידע שלי הוא מערכים אחרים ושיחות עם מנהל הישיבה ובוגריה, ואחיינו, לדעתי יש להעביר למרחב עם תבנית חסר מקורות, או שהערך יעלה אבק, וגם ככה יש לו Yehuda_Fish • שיחה • כ"ו באב ה'תשפ"ה • 23:16, 19 באוגוסט 2025 (IDT)
מצב טיפול: לא יועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:NodeBB למרחב הערכים. תודה. הערך הוא מחקר עצמאי איש אמת (שיחה) 11:21, 7 ביולי 2025 (IDT)
- 1. אין שום מקור חיצוני לאף טענה בערך, הכל מתבסס על הטענות של המפתחים. 2. מה מזכה את זה בערך על פני כל ספריית JS אחרת? מקוה • שיחה • י"א בתמוז ה'תשפ"ה 14:04 (IDT)
- אשמח להסבר כיצד מחקר עצמאי מלא בקישורים שמובילים לשגיאה 404 Not Found. נריה - 💬 - 17:10, 7 ביולי 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אשמח אם טיוטת הנחלה דרבי יוחנן בן ברוקה, יועבר למרחב הערכים, תודה. ―פייבל (שיחה | תרומות) לא חתם
א. קיבלת מצב טיפול. ב. סגנון הכתיבה בערך מתאים למאמר תורני, לא לערך אנציקלופדי. אנא שכתב את הערך לפי ההסברים במדריך לכתיבה תורנית.
- בהצלחה. נריה - 💬 - 21:27, 10 ביולי 2025 (IDT)
- א. בהוראות נאמר שצריך בעיקר לציין עובדות ולא הרצאה מתישה, האם תוכל לכוון אותי בדיוק מה לתקן. ב. האם באמת יש חשיבות אנציקלופדית ששוה להשקיע בזה. פייבל (שיחה) 22:04, 10 ביולי 2025 (IDT)
מנטרים?? פייבל (שיחה). 00:46, 18 באוגוסט 2025 (IDT)
- לא חושב שיש לזה חשיבות כערך עצמאי. כדאטי למצוא את הדרך לשלב בערך ירושה (הלכה). מתנצל על אי- המענה. שמש מרפא (שיחה) 01:55, 18 באוגוסט 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב צבי נח פורטוגל למרחב הערכים. תודה אדי97 (שיחה) 19:33, 27 ביולי 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי יעקב יצחק אלחנן רוטנברג למרחב הערכים. תודה אדי97 (שיחה) 19:41, 27 ביולי 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב מאיר פורטוגל למרחב הערכים. תודה אדי97 (שיחה) 19:44, 27 ביולי 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי אברהם גורביץ (ירושלים) למרחב הערכים. תודה ישיבישיער (שיחה) 01:01, 8 באוגוסט 2025 (IDT
- אני כתבתי את הערך בטיוטה במכלול
- מישהו לקח ממני את זה ושם בויקיפדיה (אין לי בעיה בזה)
- ואז העבירו את זה לכאן ישיבישיער (שיחה) 17:23, 18 באוגוסט 2025 (IDT)
מצב טיפול: נענה
מנטרים אבקש להעביר את משתמש:הדעה_והדיבור/ארגון_בקשו_בהלכה למרחב הערכים. תודה! הדעה והדיבור (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
- הדעה והדיבור, הערך חסר מקורות, אין שום תיעוד ברשת לארגון הזה. גאון הירדן (שיחה) 17:17, 11 באוגוסט 2025 (IDT)
- הארגון אינו 'רשמי' ברמת הממסד, אך הוא פעיל בהחלט הדעה והדיבור (שיחה) 17:23, 11 באוגוסט 2025 (IDT)
- @גאון הירדן, אני רואה שאתה בשטח אשמח שתבדוק את הטיוטות שלי. פייבל (שיחה). 17:26, 11 באוגוסט 2025 (IDT)
- אף פעם לא העברתי טיוטה למרחב, אני לא רואה את עצמי בשל לזה גאון הירדן (שיחה) 17:28, 11 באוגוסט 2025 (IDT)
- @הדעה והדיבור
א) הערך לא בשל
ב) לא בטוח שבכלל זכאי לערך אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ג באב ה'תשפ"ה ~ 15:06, 17 באוגוסט 2025 (IDT)
- @הדעה והדיבור
- אף פעם לא העברתי טיוטה למרחב, אני לא רואה את עצמי בשל לזה גאון הירדן (שיחה) 17:28, 11 באוגוסט 2025 (IDT)
מצב טיפול: לא בשל
פירוש רבינו חננאל
מנטרים אשמח שהדף יעבור עריכה קלה (אם צריך) ויעבור למרחב הערכים. (אם הוא ארוך מספיק ואינפורמטיבי) ―יונתן מ (שיחה | תרומות) לא חתם
- מכלולאים פעילים, האם זכאי לערך נפרד? עיין ערך רבינו חננאל, אולי צריך לשלב כפיסקה בערך עצמו? פרפרת (שיחה) 03:05, 17 באוגוסט 2025 (IDT)
- בהחלט ראוי, אבל צריך עיבוי, סידור ויסוח ומקורות. שמש מרפא (שיחה) 00:31, 18 באוגוסט 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:שערי יצחק למרחב הערכים. תודה יניק וחכים (שיחה) 01:20, 15 באוגוסט 2025 (IDT)
- תביא עוד מקורות, יוטיוב אינו מקור. המעמיק (שיחה) 11:23, 17 באוגוסט 2025 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:עפרא לפומיה למרחב הערכים. תודה למאי נ"מ • שיחה • כ"ה באב ה'תשפ"ה 13:16, 19 באוגוסט 2025 (IDT)
- גם זה צריך הרבה עריכה וקיצוץ. אם הערך הוא על הביטוי, אין טעם בפירוט מלא של הגמרא בב"ב הכל לטובה (שיחה) 04:14, 24 באוגוסט 2025 (IDT)
- @הכל לטובה מדוע לא? הרי צריך להביא את המקור, ובמה זה שונה מטי:להפוך קערה על פיה? למאי נ"מ • שיחה • ל' באב ה'תשפ"ה 13:37, 24 באוגוסט 2025 (IDT)
- מקור כן, פירוט מלא מה כל אמורא אמר - לא. הכל לטובה (שיחה) 13:45, 25 באוגוסט 2025 (IDT)
- מה אתה היית עושה למשל? בוחר מימרא אחת מבין השלושה? איזו, ולמה דווקא היא? למאי נ"מ • שיחה • א' באלול ה'תשפ"ה 13:47, 25 באוגוסט 2025 (IDT)
- @למאי נ"מ, כיסחתי וניסחתי, תוכל לתקן את בקשת ההבהרה? שמש מרפא (שיחה) 21:05, 3 בנובמבר 2025 (IST)
- בבן יהוידע לא נתבאר מדוע. (מתייג את @שר האלפים שהוסיף את זה לערך)
- הקטע הזה אולי לא קשור אבל מאוד חשוב להבהרת הענין. לשיקולך. למאי נ"מ • שיחה • י"ג בחשוון ה'תשפ"ו 21:14, 3 בנובמבר 2025 (IST)
- @למאי נ"מ, כיסחתי וניסחתי, תוכל לתקן את בקשת ההבהרה? שמש מרפא (שיחה) 21:05, 3 בנובמבר 2025 (IST)
- מה אתה היית עושה למשל? בוחר מימרא אחת מבין השלושה? איזו, ולמה דווקא היא? למאי נ"מ • שיחה • א' באלול ה'תשפ"ה 13:47, 25 באוגוסט 2025 (IDT)
- מקור כן, פירוט מלא מה כל אמורא אמר - לא. הכל לטובה (שיחה) 13:45, 25 באוגוסט 2025 (IDT)
- @הכל לטובה מדוע לא? הרי צריך להביא את המקור, ובמה זה שונה מטי:להפוך קערה על פיה? למאי נ"מ • שיחה • ל' באב ה'תשפ"ה 13:37, 24 באוגוסט 2025 (IDT)
מצב טיפול: לא יועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:כנפי יונה למרחב הערכים. תודה מנחם מן (שיחה) 10:23, 21 באוגוסט 2025 (IDT)
- אין חשיבות כרגע, אז חבל על הזמן. הכל לטובה (שיחה) 02:59, 24 באוגוסט 2025 (IDT)
- מה הכוונה 'אין חשיבות כרגע'?
- מה הקריטיון של 'חשוב'?
- כל הערכים חשובים לאנשים מסוימים ולא חשובים לאחרים. מנחם מן (שיחה) 10:31, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
- @מנחם מן אולי יעזור לך קצת לקורא את הדף הזה המכלול:חשיבות אנציקלופדית
ואגב, כדי לשפר את הסיכוי שמשתמש מסוים ישים לב להודעה שהשארת, במכלול ניתן "לתייג" את אותו משתמש. הפעולה מתבצעת באמצעות כתיבת שם המשתמש של המשתמש המיועד. המשתמש שתוייג יקבל על כך הודעה. בדף שיחה של המשתמש עצמו, אין צורך לתייג אותו.
אופן התיוג הוא בצורה הבאה: {{א|שם משתמש}}. לדוגמה, כדי לתייג את "משה123", יש להשתמש ב-{{א|משה123}}. מידע נוסף בעניין זה ניתן לקרוא בדף "{{תגובה ל}}" וב-"{{א}}".
בכל פעם בה מתייגים, יש "לחתום" כנהוג במכלול: באמצעות הקלדת ארבעה סימני טילדה (~~~~). ללא ה"חתימה" בסוף הדברים, התיוג לא יבוצע. איך • שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה, למנינם: 10:41, 29 באוגוסט 2025 (IDT)- מודה לך על המידע והטרחה.
- אך עדיין אינני מבין מה שונה ארגון כנפי יונה מזיכרון מנחם או מאיר פנים?
- הכל לטובה
- איך
- מנחם מן (שיחה) 10:52, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
- @ללא להיכנס להשוואות, המכלול אינו מהווה פרסום בשום אופן, המכלול מנגיש מידע למי שמחפש מידע על הנושא. (כמובן שאין שום קשר בין החשיבות והגדלות של העוסקים בצורכי ציבור, לכך שאין ערך במכלול בינתיים על הארגון) איך • שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה, למנינם: 10:56, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
- אין ארגון או חסידות או רב שיש לו ערך בהמכלול, שזה לא נעשה בשביל שיכירו אותו.
- אתה לא באמת מאמין שליטאי כתב את הערך של האדמו"ר מויזניץ או שחסיד ויזניץ כתב את הערך של קופת העיר.
- זה לא פרסומת בצורה של ספאם, אך בהחלט יש ענין שכשמחפשים עליהם מידע, שימצאו את זה. מנחם מן (שיחה) 11:07, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
- @מנחם מן אין ל זמן להסביר בפירוט, אציין רק, שמשתמש חדש אינו אמור לכתוב ערכים אלא לערוך קיימים. בוא נדבר אחרי 300 עריכות בערכים קיימים. הכל לטובה (שיחה) 12:19, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
- יצא המרצע מן השק...
- זה מה שמפריע לכם! מנחם מן (שיחה) 16:02, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
- @לא, לא זה מה שמפריע, אבל אחרי 300 עריכות אתה תבין הרבה יותר מהר והרבה יותר טוב מה ההבדל בין מאיר פנים (נוסדה בשנת 2000, מחזור כספי 2023 כ- 19 מיליון ש"ח) וזכרון מנחם (נוסדה בשנת 1990, מחזור כספי כ-14 מיליון ש"ח) לבין כנפי יונה (נוסדה בשנת 2023, אין בגיידסטאר נתונים כספיים עדיין) הכל לטובה (שיחה) 17:02, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
- כנפי יונה נוסדה ב2020.
- אנחנו עובדים תחת עמותה אמריקאי, ונשלי ישירות לזכאים בארץ.
- אבל אתה צודק, רק בדקתי חלק מהעמותות בהמכלול:
- https://www.hamichlol.org.il/%D7%97%D7%96%D7%A7%D7%95
- https://www.hamichlol.org.il/%D7%91%D7%99%D7%AA_%D7%9C%D7%97%D7%9D_%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94
- https://www.hamichlol.org.il/A_TIME
- https://www.hamichlol.org.il/%D7%97%D7%A1%D7%93%D7%99_%D7%A2%D7%9E%D7%A8%D7%9D
- https://www.hamichlol.org.il/%D7%96%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%9F_%D7%A8%D7%91%D7%99%D7%A0%D7%95_%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D מנחם מן (שיחה) 18:00, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
- רוב הערכים שהבאת נוצרו במכלול, ויש בהחלט מקום לדון האם יש להם חשיבות אנציקלופדית. "A TIME" נוצר בויקי, אבל הוא לא ישראלי כך שאני לא יודע איך מוצאים מידע לגבי היקף הפעילות, אבל באתר הבית כתוב שזה נוסד ב-1993 והם ליוו ומלווים יותר מ-1400 זוגות חשוכי ילדים.
תכל'ס, חבל על הויכוחים, לדעתי אין לזה חשיבות, זכותך להתווכח, ואם יש מנטר שמעוניין (אני ממילא בחופשה ארוכה מאד) לטפל בזה - בכבוד. אני ממליץ לך לפתוח דיון חשיבות מקדים בדף השיחה של הטיוטה.
בהצלחה הכל לטובה (שיחה) 00:02, 31 באוגוסט 2025 (IDT)
- רוב הערכים שהבאת נוצרו במכלול, ויש בהחלט מקום לדון האם יש להם חשיבות אנציקלופדית. "A TIME" נוצר בויקי, אבל הוא לא ישראלי כך שאני לא יודע איך מוצאים מידע לגבי היקף הפעילות, אבל באתר הבית כתוב שזה נוסד ב-1993 והם ליוו ומלווים יותר מ-1400 זוגות חשוכי ילדים.
- @לא, לא זה מה שמפריע, אבל אחרי 300 עריכות אתה תבין הרבה יותר מהר והרבה יותר טוב מה ההבדל בין מאיר פנים (נוסדה בשנת 2000, מחזור כספי 2023 כ- 19 מיליון ש"ח) וזכרון מנחם (נוסדה בשנת 1990, מחזור כספי כ-14 מיליון ש"ח) לבין כנפי יונה (נוסדה בשנת 2023, אין בגיידסטאר נתונים כספיים עדיין) הכל לטובה (שיחה) 17:02, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
- @מנחם מן אין ל זמן להסביר בפירוט, אציין רק, שמשתמש חדש אינו אמור לכתוב ערכים אלא לערוך קיימים. בוא נדבר אחרי 300 עריכות בערכים קיימים. הכל לטובה (שיחה) 12:19, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
- @ללא להיכנס להשוואות, המכלול אינו מהווה פרסום בשום אופן, המכלול מנגיש מידע למי שמחפש מידע על הנושא. (כמובן שאין שום קשר בין החשיבות והגדלות של העוסקים בצורכי ציבור, לכך שאין ערך במכלול בינתיים על הארגון) איך • שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה, למנינם: 10:56, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
- @מנחם מן אולי יעזור לך קצת לקורא את הדף הזה המכלול:חשיבות אנציקלופדית
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:שר-שלום מהצרי למרחב הערכים, מהצרי ניצח במקום השני בתוכנית ריאליטי הקול החדש. רבה ~ תדברו איתי 15:23, 24 באוגוסט 2025 (IDT)
- אז אני בטוח שהכינו לו דף קו"ח באתר שלהם. לא מצדיק ערך באנציקלופדיה. שמש מרפא (שיחה) 21:06, 3 בנובמבר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:יהודה בורן למרחב הערכים, בורן ניצח במקום השלישי בתוכנית ריאליטי הקול החדש. רבה ~ תדברו איתי 15:24, 24 באוגוסט 2025 (IDT)
- @רבה באמת כל אחד שהגיע לגמר זכאי לערך?! אני לא מכיר את הכללים בעניין, אבל זה מאד מוזר. הכל לטובה (שיחה) 12:21, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב יצחק קלמן למרחב הערכים. תודה פללמוני (שיחה) 18:24, 1 בספטמבר 2025 (IDT)
מצב טיפול: לא בשל
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:משה דוד וייסמאנדל למרחב הערכים. תודה מגשר (שיחה) 16:59, 19 בספטמבר 2025 (IDT)
- יש להסיר סופרלטיבים. שמש מרפא (שיחה) 15:00, 12 באוקטובר 2025 (IDT)
ישיבת דעת חיים
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:דעת חיים למרחב הערכים. תודה אבי 12:00, 26 בספטמבר 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב אריה שפירא למרחב הערכים. תודה מונק (שיחה) 22:40, 4 באוקטובר 2025 (IDT)
- איני מנטר, אך לדעתי הערך צריך שכתוב וחסר בו תוכן מהותי. על החתום ליש ~ שיחה ~ אולי תעזור? י"ד בתשרי ה'תשפ"ו 12:01, 6 באוקטובר 2025 (IDT)
מצב טיפול: לא יועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:אותנטי ניוז למרחב הערכים. תודה פיסטוק חלבי (שיחה) 08:36, 12 באוקטובר 2025 (IDT)
- פרסומת. שמש מרפא (שיחה) 21:46, 20 בנובמבר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:ישי טולידנו למרחב הערכים. תודה אבי 00:25, 13 באוקטובר 2025 (IDT)
מצב טיפול: לא יועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:תסמותק למרחב הערכים. תודה תמר א. (שיחה) 05:54, 13 באוקטובר 2025 (IDT)
- לר נראה שהיקף הפעילות מצדיק ערך אנצי'. המכלול אינו גיידסטאר. שמש מרפא (שיחה) 21:47, 20 בנובמבר 2025 (IST)
נמרוד ניר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:נמרוד ניר למרחב הערכים הראשי. תודה! עומרכותב (שיחה) 14:57, 16 באוקטובר 2025 (IDT)
תוספות יום טוב
מנטרים אבקש הבערה של הדף משתמש:אני ואתה/תוספות יום טוב, למרחב הערכים אם לא זכאי תכתבו בבקשה מה לתקן, בתודה מראש ושבת שלום. אני ואתה (שיחה) "עם ישראל חי" כ"ה בתשרי ה'תשפ"ו 01:26, 17 באוקטובר 2025 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
נא להוסיף את הערך למרחב. נראה לי שיותר מתאים לקרוא לו כרם ציון (קובץ) להבדילו מספר כרם ציון פלאלמוני (שיחה) 17:41, 23 באוקטובר 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב אברהם משה באקאן למרחב הערכים. תודה יישוב הדעת (שיחה) 02:23, 26 באוקטובר 2025 (IST)
- צריך שכתוב דחוף מאוד ליש ~ שיחה 09:46, 26 באוקטובר 2025 (IST)
- אולי באמת תוכל לעזור לי בשכתוב תודה! יישוב הדעת (שיחה) 21:29, 26 באוקטובר 2025 (IST)
- אשתדל אי"ה, נדבר בדפ"ש הטיוטה ליש ~ שיחה 21:34, 26 באוקטובר 2025 (IST)
- אולי באמת תוכל לעזור לי בשכתוב תודה! יישוב הדעת (שיחה) 21:29, 26 באוקטובר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב שלום לוי חמדי למרחב הערכים. תודה משהמשה23 (שיחה) 22:58, 28 באוקטובר 2025 (IST)
מצב טיפול: נענה
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:תלמוד תורה תורת אמת למרחב הערכים. תודה אור שן (שיחה) 14:24, 29 באוקטובר 2025 (IST)
- נא לבקש העברה של הערך בוויקיפדיה ולבקש ייבוא. שמש מרפא (שיחה) 15:26, 2 בדצמבר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הילד הזה למרחב הערכים. תודה רבה ~ תדברו איתי 19:19, 9 בנובמבר 2025 (IST)
- רבה, הילד הזה, בבקשה. עמוס חדד (שיחה) 23:00, 29 בנובמבר 2025 (IST)
משתמש:נער/טיוטה
מצב טיפול: לא יועבר
אשמח להעברת טיוטת משתמש:נער/טיוטה למרחב הערכים. תודה רבה בברכה נער (שיחה) 22:35, 9 בנובמבר 2025 (IST)
- היו על כך דיונים בעבר והחלט שמקומו בערך על כלל מוסדות הישיבה. איכא דאמרי (שיחה) 00:18, 11 בנובמבר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים נא להעביר בבקשה למרחב הערכים, תודה! אביר על סוס (שיחה) 22:33, 10 בנובמבר 2025 (IST)
- אביר על סוס, הערך די דליל, קישרתי לאוצה"ח מדברי חתנו (על פניו גרינברג העתיק את רוב דבריו משם), יש שם חומר נוסף. איכא דאמרי (שיחה) 00:16, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- אין הרבה מה להוסיף, הרוב זה סיפורים שמתאימים לספר ולא לאנציקלופדיה. בספר שציינת נכללו (כמעט) כל המקורות על דמותו והמעוניין יטלם משם. צריך לזכור שהוא נפטר צעיר לימים. אביר על סוס (שיחה) 00:56, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- אביר על סוס, מקווה שלא הרסתי... עמוס חדד (שיחה) 18:43, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- @עמוס חדד עבדת קשה, אבל לעניות דעתי על ההרחבה על אבא שלו לא רלוונטית, זה ערך על הבן. כמה נקודות אחרות שהוספת הם בהחלט השבחה. נראה שנהנת לקרוא את הספר. אביר על סוס (שיחה) 19:47, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- זה הערך שלך והחלטה שלך. בהחלט מקובל להרחיב מעט על האבא כשאין עליו ערך בפנ"ע. עמוס חדד (שיחה) 19:55, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- @עמוס חדד אין כזה דבר ערך שלי, יש ערך שאני יצרתי, הערך הוא של המכלול והוא צריך לעמוד בסטנדרטים שלו. תודה על העזרה. אביר על סוס (שיחה) 20:00, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- כל עוד הוא במרחב משתמש הוא שלך. עמוס חדד (שיחה) 20:16, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- @עמוס חדד אין כזה דבר ערך שלי, יש ערך שאני יצרתי, הערך הוא של המכלול והוא צריך לעמוד בסטנדרטים שלו. תודה על העזרה. אביר על סוס (שיחה) 20:00, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- זה הערך שלך והחלטה שלך. בהחלט מקובל להרחיב מעט על האבא כשאין עליו ערך בפנ"ע. עמוס חדד (שיחה) 19:55, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- @עמוס חדד עבדת קשה, אבל לעניות דעתי על ההרחבה על אבא שלו לא רלוונטית, זה ערך על הבן. כמה נקודות אחרות שהוספת הם בהחלט השבחה. נראה שנהנת לקרוא את הספר. אביר על סוס (שיחה) 19:47, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- אביר על סוס, מקווה שלא הרסתי... עמוס חדד (שיחה) 18:43, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- אין הרבה מה להוסיף, הרוב זה סיפורים שמתאימים לספר ולא לאנציקלופדיה. בספר שציינת נכללו (כמעט) כל המקורות על דמותו והמעוניין יטלם משם. צריך לזכור שהוא נפטר צעיר לימים. אביר על סוס (שיחה) 00:56, 11 בנובמבר 2025 (IST)
מצב טיפול: לא בשל
בינתיים זה מה שיש עליו מוטל • שיחה • כ"א בחשוון ה'תשפ"ו 13:16 (IDT) 13:16, 12 בנובמבר 2025 (IST)
- מאד מינימלי... כדאי לחפש אולי מעבר לספר זכרונות של תושב העיר. שמש מרפא (שיחה) 15:54, 23 בנובמבר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:ישיבת דעת אהרן למרחב הערכים. תודה שלמה בי (שיחה) 12:26, 14 בנובמבר 2025 (IST)
טיוטה: -רבי ישראל סגל לנדא
שלום וברכה אבקש להעביר את טיוטה רבי ישראל סג''ל לנדא האדמו"ר מדראהביטש
מצב טיפול: לא הועבר
מנטרים הערך הינו תיעוד היסטורי ראשון מסוגו שנכתב בשנת 1897 על הקהילה היהודית בפאס מרוקו, המסקר את חיי הקילה לפרטיה, והחלט יש לו חשיבות היסטורית רבה ורוב הידוע לנו על החיים היהודים במרוקו מעותק משם, האגרת המקורית היתה בראשות הספריה של בן צבי נשיא המידנה. אבקש להעבירו למרחב הערכים ליפא (שיחה) 06:05, 17 בנובמבר 2025 (IST)
- @אפר בוצע עריכה לשונית ליפא (שיחה) 14:38, 17 בנובמבר 2025 (IST)
- הניסוח עדיין מסורבל, והפתיח ארוך מדי. יש להעביר חלקים ממנו לגוף הערך. למען האמת, אני לא לגמרי בטוח מהי חשיבות הכרוניקה הזאת. שמש מרפא (שיחה) 15:52, 23 בנובמבר 2025 (IST)
- @שמש מרפא מה אתה מתכון שהערך לא חשוב? ליפא (שיחה) 07:37, 24 בנובמבר 2025 (IST)
- @שמש מרפא @נריה מבקש להעביר לוויקפדיה? ליפא (שיחה) 13:16, 26 בנובמבר 2025 (IST)
- @אפר ליפא (שיחה) 13:31, 26 בנובמבר 2025 (IST)
- לא הבנתי מה אתה רוצה. כתבתי לך נקודות לשיפור. שמש מרפא (שיחה) 23:44, 27 בנובמבר 2025 (IST)
- @אפר ליפא (שיחה) 13:31, 26 בנובמבר 2025 (IST)
- @שמש מרפא @נריה מבקש להעביר לוויקפדיה? ליפא (שיחה) 13:16, 26 בנובמבר 2025 (IST)
- @שמש מרפא מה אתה מתכון שהערך לא חשוב? ליפא (שיחה) 07:37, 24 בנובמבר 2025 (IST)
- הניסוח עדיין מסורבל, והפתיח ארוך מדי. יש להעביר חלקים ממנו לגוף הערך. למען האמת, אני לא לגמרי בטוח מהי חשיבות הכרוניקה הזאת. שמש מרפא (שיחה) 15:52, 23 בנובמבר 2025 (IST)
היה ראש ישיבת נווה ארץ, ופעיל בעולם הספרדי ליפא (שיחה) 15:42, 17 בנובמבר 2025 (IST)
מנטרים הערך נמצא במצבו הנוכחי במרחב הערכים
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את משתמש:אביר על סוס/רבי משה יהודה סגל המבורגר למרחב הערכים תחת השם רבי משה סג"ל המבורגר. תודה! אביר על סוס (שיחה) 10:03, 19 בנובמבר 2025 (IST)
- היום זה היורצאייט. אביר על סוס (שיחה) 09:10, 23 בנובמבר 2025 (IST)
מצב טיפול: נענה
להעביר את הטיוטה למרחב הערכים תחת השם ברכת וציוונו על קריאת שמע. תודה רבה, Sije (שיחה) 07:08, 20 בנובמבר 2025 (IST)
- אני לא חושב שיש מקום לערך עצמאי. אפשר להוסיף כפסקה בערך קריאת שמע. באופן כללי אין לנו ערכים נפרדים על ברכות המצוות, בוודאי לא כאלה שנוהגות רק לפי חלק מהראשונים. שמש מרפא (שיחה) 15:51, 23 בנובמבר 2025 (IST)
מצב טיפול: לא בשל
מנטרים יקרים, אבקש להעביר את משתמש:שלש שבועות/רבי יחיאל חיים אפשטיין למרחב הערכים. תודה! שלש שבועות (שיחה) 20:25, 20 בנובמבר 2025 (IST)
- מה נשאר מנטרים יקרים? שלש שבועות • שיחה • ו' בכסלו ה'תשפ"ו • 14:32, 26 בנובמבר 2025 (IST)
- מנטרים יקרים, אני לא רוצה סתם להטריד, אבל לדעתי הערך מוכן ומזומן להכניסו למרחב הערכים, האם יש איזושהי סיבה למה לא מכניסים אותה? שלש שבועות • שיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ו • 19:17, 29 בנובמבר 2025 (IST)
- קצת פחות הגיוגרפיה וקצת יותר ניסוח. שמש מרפא (שיחה) 01:17, 30 בנובמבר 2025 (IST)
- אני לא מבין מה הבעיה? @מראש צורים שהוא מהעורכים הוותיקים והמנוסים עבר על זה וכתב בתקציר העריכה שהערך מוכן להעברה, איפה לדעתך הבעיה? שלש שבועות • שיחה • י' בכסלו ה'תשפ"ו • 10:09, 30 בנובמבר 2025 (IST)
- למען האמת כיוון שאני יודע שמנטר צריך לעבור על הערך, ערכתי את הערך באופן כזה, מנטר צריך לקחת אחריות באמת, והכוונה ש"הערך מוכן להעברה" הייתה לזה. ערכתי כעת עוד קצת מראש צורים (שיחה) 19:06, 30 בנובמבר 2025 (IST)
- @עמוס חדד ראיתי שעברת על הערך, האם תוכל להעבירו למרחב הערכים? שלש שבועות • שיחה • י"א בכסלו ה'תשפ"ו • 00:16, 1 בדצמבר 2025 (IST)
- שלש שבועות, אכן עברתי, אך לא סיימתי, לכן לא העברתי. אך גם מה שעברתי עליו זקוק ליטוש... הגיגוגרפיה קרא לזה שמש מרפא ובצדק... (סודות נשמתו, התפעלות רבותיו, חרדת קראקא...) עמוס חדד (שיחה) 17:21, 1 בדצמבר 2025 (IST)
- @עמוס חדד ראיתי שעברת על הערך, האם תוכל להעבירו למרחב הערכים? שלש שבועות • שיחה • י"א בכסלו ה'תשפ"ו • 00:16, 1 בדצמבר 2025 (IST)
- למען האמת כיוון שאני יודע שמנטר צריך לעבור על הערך, ערכתי את הערך באופן כזה, מנטר צריך לקחת אחריות באמת, והכוונה ש"הערך מוכן להעברה" הייתה לזה. ערכתי כעת עוד קצת מראש צורים (שיחה) 19:06, 30 בנובמבר 2025 (IST)
- אני לא מבין מה הבעיה? @מראש צורים שהוא מהעורכים הוותיקים והמנוסים עבר על זה וכתב בתקציר העריכה שהערך מוכן להעברה, איפה לדעתך הבעיה? שלש שבועות • שיחה • י' בכסלו ה'תשפ"ו • 10:09, 30 בנובמבר 2025 (IST)
- קצת פחות הגיוגרפיה וקצת יותר ניסוח. שמש מרפא (שיחה) 01:17, 30 בנובמבר 2025 (IST)
- מנטרים יקרים, אני לא רוצה סתם להטריד, אבל לדעתי הערך מוכן ומזומן להכניסו למרחב הערכים, האם יש איזושהי סיבה למה לא מכניסים אותה? שלש שבועות • שיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ו • 19:17, 29 בנובמבר 2025 (IST)
מצב טיפול: לא יועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב ישראל אליעזר הגר למרחב הערכים. תודה מאיר הצדיק (שיחה) 14:05, 23 בנובמבר 2025 (IST)
- @מאיר הצדיק, הערך עדיין צריך התאמה ניסוחית, אבל אני לא רואה כל כך היתכנות לחשיבות אנצי'. אפר (שיחה) 14:12, 23 בנובמבר 2025 (IST)
- אז תעשה אתזה מאיר הצדיק (שיחה) 14:16, 23 בנובמבר 2025 (IST)
- @אפר למה מה הבעיה מאיר הצדיק (שיחה) 14:16, 23 בנובמבר 2025 (IST)
- רב קהילה זה לא נחשב תפקיד בעל חשיבות אנציקלופדית אפר (שיחה) 14:18, 23 בנובמבר 2025 (IST)
- בטח הרי היה לו בית מדרש עם למעלה מתפללים ומאוד מאוד מוכר אב"ד של קהילה של כמה מאות משפחות והוא בן של אדמו"ר ובסערט הוא נקרא בחשיבות דרגה אחת מתח לאדמו"ר מאיר הצדיק (שיחה) 14:21, 23 בנובמבר 2025 (IST)
- אין חשיבות לערך (חשיבות לאיש יש, זצ"ל) המלקט • שיחה • ו' בכסלו ה'תשפ"ו 19:03 (IDT) 19:03, 26 בנובמבר 2025 (IST)
- בטח הרי היה לו בית מדרש עם למעלה מתפללים ומאוד מאוד מוכר אב"ד של קהילה של כמה מאות משפחות והוא בן של אדמו"ר ובסערט הוא נקרא בחשיבות דרגה אחת מתח לאדמו"ר מאיר הצדיק (שיחה) 14:21, 23 בנובמבר 2025 (IST)
- רב קהילה זה לא נחשב תפקיד בעל חשיבות אנציקלופדית אפר (שיחה) 14:18, 23 בנובמבר 2025 (IST)
- @אפר למה מה הבעיה מאיר הצדיק (שיחה) 14:16, 23 בנובמבר 2025 (IST)
- אז תעשה אתזה מאיר הצדיק (שיחה) 14:16, 23 בנובמבר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:אלי דורון למרחב הערכים. תודה איקיי דיזיין (שיחה) 15:50, 25 בנובמבר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים בבקשה להעביר למרחב הערכים, קל מאוד לניטור. תודה --מראש צורים (שיחה) 21:47, 29 בנובמבר 2025 (IST)
- מראש צורים,
בוצע בס"ד, דגל התורה (וישווה) בהתאם לכתיב בערך של ראש הישיבה, ולכתוב בערך עצמו. עמוס חדד (שיחה) 22:53, 29 בנובמבר 2025 (IST)
- תודה, יותר מצוין ממציין. אין עליך! מראש צורים (שיחה) 22:56, 29 בנובמבר 2025 (IST)
- אתה כותב כל כך מצוין שכיף להעביר ערכים שלך... הגיע הזמן שתחנוך כמה מהכותבים שהטיוטות שלהם תקועות כאן...
עמוס חדד (שיחה) 22:59, 29 בנובמבר 2025 (IST)
- @עמוס חדד יש ערכים שהוא ערך ושיכתב ואף כתב שהערך מוכן להעברה למרחב הערכים, כמו את משתמש:שלש שבועות/רבי יחיאל חיים אפשטיין עיין כאן, ועדיין לא מעבירים אותה למרחב הערכים, מה הפשט? שלש שבועות • שיחה • י' בכסלו ה'תשפ"ו • 11:32, 30 בנובמבר 2025 (IST)
- ואם המחבר מוכן אשמח שישכתב גם את חמשת הטיוטות שלי שלדעתי בשלות לגמרי שמתייבשות בדף זה: טיוטה:מצוות זכירת מעשה העגל, טיוטה:דורות הראשונים, טיוטה:איסור גרושה לכהן, טיוטה:רב שמואל גאון, טיוטה:שיטה קדמונית ליש ~ שיחה 14:18, 30 בנובמבר 2025 (IST)
- שלש שבועות, אין פשט. כשיש לי זמן פנוי אני פותח את מה שבא ליד ועובד עליו. אלא אם כן ליבי נמשך לערך מסויים.
- ליש, אומרים חמש הטיוטות ולא חמשת הטיוטות, כמו שלש שבועות... עמוס חדד (שיחה) 17:22, 30 בנובמבר 2025 (IST)
- ואם המחבר מוכן אשמח שישכתב גם את חמשת הטיוטות שלי שלדעתי בשלות לגמרי שמתייבשות בדף זה: טיוטה:מצוות זכירת מעשה העגל, טיוטה:דורות הראשונים, טיוטה:איסור גרושה לכהן, טיוטה:רב שמואל גאון, טיוטה:שיטה קדמונית ליש ~ שיחה 14:18, 30 בנובמבר 2025 (IST)
- @עמוס חדד יש ערכים שהוא ערך ושיכתב ואף כתב שהערך מוכן להעברה למרחב הערכים, כמו את משתמש:שלש שבועות/רבי יחיאל חיים אפשטיין עיין כאן, ועדיין לא מעבירים אותה למרחב הערכים, מה הפשט? שלש שבועות • שיחה • י' בכסלו ה'תשפ"ו • 11:32, 30 בנובמבר 2025 (IST)
- אתה כותב כל כך מצוין שכיף להעביר ערכים שלך... הגיע הזמן שתחנוך כמה מהכותבים שהטיוטות שלהם תקועות כאן...
- תודה, יותר מצוין ממציין. אין עליך! מראש צורים (שיחה) 22:56, 29 בנובמבר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי בנימין ציילברגר למרחב הערכים. תודה המשגיח דמיר (שיחה) 17:17, 30 בנובמבר 2025 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי ישראל ליבוביץ למרחב הערכים. תודה המשגיח דמיר (שיחה) 14:28, 2 בדצמבר 2025 (IST)