לדלג לתוכן

שיחת משתמש:שמש מרפא/ארכיון 7

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת ספרא בנושא למה למחוק?

יוסי ערבליך

ראיתי שהיית שותף בדף השיחה של יוסי ערבליך, מתקיים כעת דיון חשיבות על כך בוקיפדיה, דעתך תתרום שם.

אליהו הנביא

אני מתנצל שאני פותח פה דיון ולא בדף השיחה של הערך פשוט אני לא יודע לתייג משתמשים בכאלו דפי שיחה אז לא ידעתי איך להפנות את תשומת ליבך לדף שם

א. נראה לי שהתוכן שם מבזה ולא מתאים כמו הוא שיתף פעולה עם המלכות והוא לא מה זה להבדיל מריבה בין אגודה לדגל מי נפגש עם כהנא במירון  ?

ב. נראה לי שצריך לשלב את הפיסקה דמותו של אליהו בקורותי פשוט חלקים גדולים מזה שייכים לשם כמו החלק על לידתו שיותר מתאים לשם וגם החלק על עליתו לשמים ם כדי לשלב שם בחלק שמדבר על זה צעיר שבכהונה (שיחה) 01:51, 26 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

@צעיר שבכהונה, צריך לתייג {{עורכי אספקלריה}}. דף השיחה שלי אכן אינו המקום, תוכל להעתיק את דבריך לדף השיחה שם. שמש מרפא (שיחה) 15:37, 26 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
התכוונתי שאני לא יודע לתייג משתמשים לא עורכי אספקלריה וכדומה צעיר שבכהונה (שיחה) 15:54, 26 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
אז תלמד, ראה עזרה:תיוג. שמש מרפא (שיחה) 15:55, 26 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
שמש מרפא יישר כח צעיר שבכהונה (שיחה) 16:02, 26 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

הוספת תואר

ייבאתי עכשיו כמה ערכים של רבנים, האם תוכל להוסיף להם תואר? אביר על סוס (שיחה) 01:40, 28 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

אתה יכול לנטר אותי קצת?

בעבר כל ערך שהייתי עורך מייד היית קופץ עליי... :) כמובן ברוח טובה....

עכשיו אני באמצע לערוך את הערך של שליחות אשמח אם תנטר אותי לבדוק שאני בסדר

ובעריכות הבאות אם אתה יכול פשוט לסמן לייק שזה בסדר ואני לא הורס או משו...

כל הכבוד לך תודה רבה שמעון חבצלת (שיחה | תרומות)

שלום שמעון, העריכות במכלול מנוטרות כולן, אבל יש הרבה עומס על המערכת לאחרונה... אגיע גם לעריכות שלך בע"ה, ובגלל שביקשת אקדם אותן לראש הרשימה (;
נ.ב. שים לב איך חותמים: בסוף הודעה שנכתבה בדף שיחה), נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה, גלים), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. שמש מרפא (שיחה) 21:48, 28 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

שלומי צ'רקה

בקשר לערך דלעיל. אפשר יהיה לטפל בו יותר ברצינות? מדובר בקומיקסאי דתי, מהטובים בתחומו, אח של שי צ'רקה שלו יש ערך גדול ומכובד במכלול. לדעתי מגיע לו טיפול אנושי ולא "בוטי", ולראות איך אפשר למלא קצת את הערך. תודה רבה מראש--הדייג (שיחה) 09:48, 30 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

@הדייג, עדכנתי ובטלתי. אני לא מבין בזה, ולא ברור לי מה סוג היצירה שלו. אם זה לא תרבות בהגדרה, אפשר להחזיר. שמש מרפא (שיחה) 15:17, 31 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
שמש מרפא לכאורה מספיק כך. מי שבאמת מענין אותו שיסתכל ב"גרסאות קודמות". אם כי לגוש"ע, הוא פשוט מאייר, וכמו שאמרתי, אם שי צ'רקה לא נחשב תרבות, הוא וודאי לא.--הדייג (שיחה) 17:47, 31 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

שילוב

איך אשלב את מכ:עהל במכ:מעת? יעקב (לשעבר המנצח) שיחה ה' באלול ה'תשפ"ב 14:03, 1 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

יעקב, כפי שכתבתי לך. תעביר את כל אלה שבוצעו לפסקה נפרדת תחת "ערכים שבוצעו" או משהו כזה. זה הרבה יותר יעיל מסתם ליצור כפילות. יישר כח. שמש מרפא (שיחה) 01:19, 2 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
@תוכל להעביר את זה ללשוניות, כמו שהתחלתי לעשות, ואז אפשר לייחד את אחת מהלשוניות ל"ערכים שבוצעו". זה ייצא גם הרבה יותר יפה ומסודר. תודה מראש. שמש מרפא (שיחה) 14:53, 4 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
לא הבנתי מה התחלת לעשות יעקב (לשעבר המנצח) שיחה ח' באלול ה'תשפ"ב 22:11, 4 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
להעביר את העסק לתב' לשוניות, ראה מכ:מעת#רשימת הערכים החסרים. שמש מרפא (שיחה) 22:12, 4 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
אוכל לעשות זאת בשמחה, אבל זה לא יפתור את הבעיה של הצורך בצפייה ברשימה עורפית של הערכים החסרים. יעקב (לשעבר המנצח) שיחה ח' באלול ה'תשפ"ב 22:15, 4 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
מה ההתעקשות על עורפית? זה סתם מסורבל ומבזבז חצי עמוד. שמש מרפא (שיחה) 22:20, 4 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
הרב שמש ההעברה ללשוניות בוצעה. יעקב (לשעבר המנצח) שיחה ח' באלול ה'תשפ"ב 22:24, 4 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
@מצויין, כעת אפשר להעביר את הערכים שבוצעו לפסקה או לשונית נפרדת ולהשאיר את התבנית נקייה. שמש מרפא (שיחה) 20:56, 5 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

דוא"ל

שלחתי הצילום בדוא"ל. ייש"כ ליבא בעי (שיחה) 15:56, 7 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

שלחתי גם הצילום שביקשת. גמח"ט ליבא בעי (שיחה) 15:20, 28 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

שיח תקין?

שמש מרפא נא לבדוק מה שקורה בדף שיחה שלי. ספרי קודש (שיחה) 03:46, 11 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

ספרי קודש, כמובן שלא. העניין טופל ברגע שראיתי הודעה זו, ואני מקוה שהמפעילים ישכילו לטפל כראוי. שמש מרפא (שיחה) 16:02, 11 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
מפעילי מערכת‏ לתשומת לבכם. ספרי קודש (שיחה) 18:51, 11 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
אשמח לקישור מדויק. מקוהשיחה • ט"ז באלול ה'תשפ"ב 19:52 (IDT)
הנושא נמחק. שמש מרפא (שיחה) 22:39, 11 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

הנס המלכותי

בנוגע לזה מדובר באירוע שאירע כך שאין מקום להחלפה. משועמם אחד (שיחה) 14:53, 11 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

היאכטה הייתה בשימוש רק בזמן המלכה? גם אם כן, אפשר להשתמש בלשון הסתמית "המלך", כיוון שמדובר רק בכללים. שמש מרפא (שיחה) 14:59, 11 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

בדיקה

צהריים טובים לך ידידי מכיוון שאתה הפעיל כעת - היכן אפשר לראות רשימה של המשתמשים לפי כמות העריכות הגבוה ביותר, לפי הסדר (אם אפשר, כמובן...) 🧐? יעקב (לשעבר המנצח) שיחה י"ח באלול ה'תשפ"ב 14:16, 14 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

ארכוב 2

63 נושאים זה כבר די והותר, ובלי קשר אם תוכל לשמור מחדש את ההודעה בד"ש זה, הגהתי את התבנית. מוטי. (שיחה) 22:20, 14 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

ארכוב בשבילי...

אשמח שתארכב את דף שיחתי תודה רבה! יעקב (לשעבר המנצח) שיחה י"ח באלול ה'תשפ"ב 22:43, 14 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

@יעקב, תסמן את הנושאים כפתורים, אין כ"כ עניין לארכב בדף כמו שלך. שמש מרפא (שיחה) 13:51, 20 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

בקשה

נאמר בתורה: "וַיֹּאמַר אַל נָא אַחַי תָּרֵעוּ". אשמח שתקיים את הפסוק. אריה יונה (שיחה) 03:01, 19 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

למחוק - זה השיטה שלך בלי לבדוק כל דבר לגופו?

מה אתה מבטל מלא הוספות במילה אחת זה לא איצקלופדי ? מה לא אצאנציקלופדי תסביר , ברגע שאתה לא מסביר זה מוכיח כוונה מסויימת - אם יש לך בעיה עם משהו תסבי--טוב לי (שיחה) 12:14, 20 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

מילים כמו "לא משה ידו" ו"כינוסס היסטורי ענק" מתאימות לעיתון ולא לאנצי'. שמש מרפא (שיחה) 13:51, 20 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
לכן לא כותבים? תכתוב בצורה שאתה מבין אז למה אתה מוחק? מהסיבה הזאת בדיוק אני כותב שוב ואתה אומר שזה מלחמת עריכה בשעה שאני מתקן את העריכה לפי הביקורת , אבל מבחינתך אינך רצה לראות את המשפט כלל כך זה נראה, והטענה שאתה כותב היא סתם בשביל להצדיק את המחיקות הסדרתיות שלך, הלוא כן? אשמח אם תסביר את עצמך טוב לי (שיחה) 17:05, 21 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
גם הניסוח השני סבל מאותן בעיות. תפקידי הוא לא בהכרח לנסח את עריכותיך. שמש מרפא (שיחה) 19:14, 21 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

קטגוריה:המכלול: משתמשים בחופשה מכלולאית

הקטגוריה הזאת, מיותרת, אבל אנגלים שנולדו ב1956 וגרמנים שנקברו בבית הקברות בבודפשט ומדינות בהם ילדים בני 3 אוהבים לשחק בדוב פנדה עם כובע סגול -(אני מתכוון לקטגוריות מיובאות מויקיפדיה) זה הקטגוריות שהמכלול צריך! זה הקטגוריות שבונות את המכלול, ומשפרות אותו ליותר אינצקלופדי ויותר גדול! יעקב (שיחה - תרומות) כ"ה באלול ה'תשפ"ב 14:08, 21 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

יעקב, ערבבת כאן שני דיונים: הראשון לגבי הצורך בקטגוריה שיצרת, השני לגבי הצורך בקטגוריות שונות במרחב הערכים (שאת חלקן המצאת, לא חשוב), הערבוב הזה אינו מקובל עלי. אנא בחר על מה אתה רוצה לדון, תודה. שמש מרפא (שיחה) 19:13, 21 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
הרב שמש היקר, דבר ראשון הסמקה סליחה! על ההתקפה. פשוט הייתי קצת בעצבנות מכלולאית טבעית של אחד שמוחקים לו משהו שהוא עשה... קריצה דבר שני כמובן לא התכוונתי לרגע שקטגוריות מוזרות אילו נמצאות במכלול, אלא רק נתתי דוגמאות קיצוניות. דבר שלישי תודה רבה! על ההעברה של אילו וכאילו למרחב הערכים, ואשמח שתעדכן זאת בתבנית:ערכים חדשים יעקב (שיחה - תרומות) כ"ה באלול ה'תשפ"ב 21:25, 21 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
הרב שמש היקר, אתה יכול להעביר לתבנית:ערכים חדשים את אילו וכאילו?
אני מבין בפעם אחת. אנשים לא אוהבים שמטרידים אותם.
זה ערך די קצר ובלי מקורות, ובד"כ לא שמים שם כאלה. שמש מרפא (שיחה) 02:02, 22 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
במה נגרע חלקו מעשרים ואחד בבית אחד? אנא, מתחנן אני כי תשים זאת בתבנית. יעקב (שיחה - תרומות) כ"ו באלול ה'תשפ"ב 14:05, 22 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
לא אני הוספתי אותו, אבל יש שם קצת מקורות, וגם הרבה יותר מידע. שמש מרפא (שיחה) 21:49, 22 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
ובכל זאת... יש לו את כל הסיבות: הערך מלא, מסכם, ברור, בשל, חדש, ואפילו יותר ארוך יחסית לערכים אחרים שמופיעים בתבנית. מה איכפת לך? הרבה זמן עבדתי עליו וציפיתי בכליון עיינים לראות אותו מופיע שם, תעשה לי טובה ואל תנפץ תקוותי ומשאלותי. יעקב (שיחה - תרומות) כ"ו באלול ה'תשפ"ב 21:58, 22 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
@יקירי, יש לי רעיון יותר טוב - נעבוד על טיוטה:תענית חלום, וכך נרוויח שתי ציפורים במכה. הולך? שמש מרפא (שיחה) 23:09, 22 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
הולך, ובגדול! שמחה יעקב (שיחה - תרומות) כ"ו באלול ה'תשפ"ב 23:16, 22 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
אולי בכל אופן תשים את אילו וכאילו? אחרי הכל, בלי קשר לתעני"ח, הוא כפי שצייניתי - הערך מלא, מסכם, ברור, בשל, חדש, ואפילו יותר ארוך יחסית לערכים אחרים שמופיעים בתבנית. יעקב (שיחה - תרומות) ג' בתשרי ה'תשפ"ג 20:44, 28 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

דף השיחה שלי!

דף השיחה שלי הוא שלי ונא לא לסמן בו נושאים כפתורים כלל כפי שביקשתי כבר בדף כוח"ט זיכרונאי (שיחה) 16:43, 23 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

דף השיחה הוא לא שלך, אלא משוייך אליך. כוח"ט. שמש מרפא (שיחה) 20:57, 24 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

כוכב בשבילך!

הכוכב המקורי
תגיד לי, איך אתה עושה את ה"תיבות משתמש"? מבין ומאזין (שיחה) 09:32, 28 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

אני פשוט לא יודע איך כותבים נורמלי, והאפשרות היחידה שאני יודע הוא כתיבה באמצעות הכוכב. עמכם הסליחה. מבין ומאזין.

ראה המכלול:תיבות משתמש, שמש מרפא (שיחה) 09:45, 28 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
שאלות כאלה אפשר לשאול במכ:די, אין צורך לתת עליהם כוכב. יעקב (שיחה - תרומות) ג' בתשרי ה'תשפ"ג 16:31, 28 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

רבי יחיאל מיכל מזלוטשוב

מדוע מחקת מקטגוריית ערכים שנוצרו במכלול? יעקב (שיחה - תרומות) ג' בתשרי ה'תשפ"ג 12:50, 28 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

ומדוע הוספת? שמש מרפא (שיחה) 13:12, 28 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
כך ראיתי בגרסאות הקודמות של הדף, שמישהו מפה יצר אותם. יעקב (שיחה - תרומות) ג' בתשרי ה'תשפ"ג 13:15, 28 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
ומה זה אומר? שמש מרפא (שיחה) 13:16, 28 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
אם הוא היה מייבא, היו רואים ייבוא מויקיפדיה העברית יעקב (שיחה - תרומות) ג' בתשרי ה'תשפ"ג 13:21, 28 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
ורק כי המייבא לא כתב בתקציר אתה מסיק שזה מקומי? שמש מרפא (שיחה) 14:15, 28 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
ואיך כן אסיק שזה מקומי? יעקב (שיחה - תרומות) ג' בתשרי ה'תשפ"ג 14:19, 28 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
אם ערך דומה לא קיים או היה קיים בוויקיפדיה, למשל. אתה יכול לסמוך גם על העורך שהוסיף {{קרד}} שהוא לא עשה את זה רק כי היה משועמם. שמש מרפא (שיחה) 14:23, 28 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
שאלה קטנה: האם אני יכול ליצור תבנית המודיעה למשתמש על חסימתו? אני רואה שכל הזמן עושים זאת ידנית. יעקב (שיחה - תרומות) ג' בתשרי ה'תשפ"ג 14:30, 28 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
יש כבר. את השימוש בה אתה יכול להשאיר למפעילים. באופן כללי, כדאי להתמקד במרכז העשייה במכלול ולא בשוליים ושולי השוליים. אני מוכרח לומר שזה כבר מתחיל קצת לעצבן. שמש מרפא (שיחה) 14:39, 28 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
מה שתאמר. יעקב (שיחה - תרומות) ג' בתשרי ה'תשפ"ג 16:30, 28 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
@יעקב, אין לערוך דברי אחרים. נא להקפיד על כך. שמש מרפא (שיחה) 21:09, 29 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

הדרכה

תוכל להדריך אותי ? מצב רוחשיחה • ג' בתשרי ה'תשפ"ג • 18:33, 28 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

@מצב רוח, שלח לי מייל. שמש מרפא (שיחה) 19:45, 28 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

יעוץ בענין טיוטה:שבעים נפש

שלום רב.

באולם הדיונים העלה "איכא מאן דאמר" טענה כי את הערכים החשובים (שהם למשל, לדעתי, גרשון קהת מררי) לא צריך להעביר לטיוטה אלא להשאירם במתכונתם הנוכחית. סבורני כמוהו אל שהתוצאה המתקבלת לא אסטטית כ"כ. פתאום בבני לוי השמות מופיעים לבד, ובכחול.

דעתי היא כי בכל אופן אין להעביר את הערכים המשמעותיים לטיוטה אל להותירם כךץ אשמח לשמוע את דעתך.--הדייג (שיחה) 18:28, 29 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

ללא ספק הכוונה לא הייתה להסיר כל ערך על בני יעקב. אני לא רואה בעיה בהופעת חלק מהערכים בכחול, אפשר להוסיף גם שורה על האישיות. שמש מרפא (שיחה) 20:16, 29 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
תודה רבה! להוסיף שורה קצרה הוא פיתרון נכון. --הדייג (שיחה) 10:20, 30 בספטמבר 2022 (IDT)ישר כחתגובה

תודה וברכה

תודה על השקעתך במכלול מסירות יוצאת מן הכלל גמר חתימה טובה ושנה פוריה בעריכות וכל הנצרך.משך חכמה (שיחה) 17:03, 30 בספטמבר 2022 (IDT) תודה רבה! תודה רבה!תגובה

ניטור

אני אשמח לדעת למה מחקת את כל ההוספות על ישיבת כנסת יחזקאל על אף שהם נכונות אני לומד שם כבר 6 שנים (למרות שחלק אני מבין למה מחקת) דוד 1234 (שיחה) 02:11, 2 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

אין צורך לכתוב תפקידים ברמת משיבים ומק"קים, ולא כותבים תארים במכלול מעבר להרב/רבי. שמש מרפא (שיחה) 02:23, 2 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

תבנית:ערכים חדשים

חשקה נפשי לערוך אף אני את התבנית הנ"ל, אוכל גם להשתתף (לא בשביל להכניס שם את אילו וכאילו... מבטיח שלא אכניס שם את זה)? א"כ אודה לך ע"כ מאד. יעקב (שיחה - תרומות) ז' בתשרי ה'תשפ"ג 18:20, 2 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

למיטבי ידיעתי המקום לפניות כאלו הוא מכ:במ#בקשות הגנה / הסרת הגנה, שכן המניעה שלך לערות את התבנית היא הגנה ברמת בדוק. הצעה חילופית להשקיע בעריכות תוכן שבשלב מסוים יביאו אותך להרשאה המדוברת. מוטי. (שיחה) 19:14, 2 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
1.מוטי אני כבר שנים משקיע בעריכות תוכן, שלפי מספרם אני כבר יכול להיות מפעיל מערכת ואף אחד לא נותן לי את ההרשאה הזאת 2.אני יודע על האפשרות לבקש את זה שם, אבל אני רוצה קודם כל לשאול אותו אם הוא מסכים, כי זה שייך לו. יעקב (שיחה - תרומות) ז' בתשרי ה'תשפ"ג 19:27, 2 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
1. לפי מספר עריכות התוכן שלך אתה עדיין לא יכול להיות מנטר. 2. שום דף לא שייך לאף מכלולאי (למעט דפים במרחב משתמש), כנראה התכוונת שהוא אחראי על זה. גמח"ט. מוטי. (שיחה) 19:37, 2 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
ואני יכול לערוך את זה בלי לשאול להסכמתו? יעקב (שיחה - תרומות) ז' בתשרי ה'תשפ"ג 19:38, 2 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
תוכל לבדוק שם בהיסטוריה שערכו שם עוד משתמשים, הוא אחראי לדאוג שערכים של משתמשים שאינם בדוקים יוכנסו. אתה כרגע לא יכול לערוך שם כאמור. גמח"ט. מוטי. (שיחה) 19:41, 2 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
אבל למה אני לא יכול להיות מנטר? יש לי למעלה מ2,000 עריכות כפי שניתן לראות כאן יעקב (שיחה - תרומות) ז' בתשרי ה'תשפ"ג 19:42, 2 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
פספסת את המונחון בהודעתי השנייה (אם תרצה, המספר המדויק של עריכותיך בכל האתר נכון לתחילת כתיבת הודעתי-2397). גמח"ט. מוטי. (שיחה) 19:45, 2 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
הקישור שנתת לא תקין. יעקב (שיחה - תרומות) ז' בתשרי ה'תשפ"ג 19:48, 2 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
מתנצל בפני בעה"ב על הדיון גלש מקווה שנסיים כאן (בכל מקרה אני תיכף זז). לא שמתי קישור, הכר {{מונחון}}, ולגש"ע ראה המכלול:מנטר#תנאי הסף לקבלת ההרשאות ובקישור שם בתנאי השני. גמח"ט. מוטי. (שיחה) 19:54, 2 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

מנת פיצה חמה עבורך!

מנת פיצה למכלולאי שאין ערך שהוא לא עורך בו, אין דיון שהוא לא משתתף בו, ואין משתמש שהוא לא מדבר איתו. שְכּוֹיֶיח! על החשבון שפתחת לי באוצר החכמה, כעת אוכל לתרום למכלול בצורה יותר היקפית ומועילה יעקב (שיחה - תרומות) י"א בתשרי ה'תשפ"ג 17:10, 6 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

מחיקה ביודעין או שלא ביודעין

עשית עדכון מויקפדיה בערך אושפיזין אחרי שהוספתי בו דברים וכך נמחקה עריכתי האם זה היה ביודעין או לא ביודעין?משך חכמה (שיחה) 07:27, 9 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

האם אתה מתנגד לעריכות שלימשך חכמה (שיחה) 10:21, 9 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

אני מתנגד, בעריכה שבה ביקשת מקור פשוט המשפט נמחק, לעריכה שבה תיקנת תקלדה התקלדה תוקנה, ובעריכה שהוספת לגבי אדם ששמו כשם בעל האושפיזין, דרוש מקור. המבקר (שיחה) 11:15, 9 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה


לכבוד המבקר

א. שמש מרפא מסרב להתייחס אלי.

ב. פניתי אליו בשבוע שעבר והכחיש אבל מה לעשות מעשיו מוכיחים לא כן.

ג. הרי הוא כל היום גם היום הזה עורך בהמכלול ולא מוצא זמן להגיב לי.

ד. עד שאתה נזקק לבוא לעזרתו.

ה. לגוף הענין יש הרבה מקומות שדרוש מקור ולא מוחקים את הדבר אלא מחכים שיביאו מקור ואני לא חסיד לכן אינני יודע מקור לדבר הזה אבל זה דבר ידוע לכן אני חושב שזה פגיעה חמורה בבין אדם לחברו מיד לאחרי יום הכיפורים לבוא ולמחוק לו עריכה ללא אפשרות לתת לו הסבר מדוע נמחקה עריכתו וכבר התרעתי על זה כמה וכמה פעמים כאן.

ו. הרושם שלי שמשך חכמה הוא לנטל כאן על העורכים משום מה והם חושבים ואולי בצדק שאני מבזבז להם את הזמן ואולי הם מחכים שאני יבין את זה כבר אני פשוט לא יודע מה לחשוב.

ז. אני מבקש מאת כל האחראים אם אתם חושבים שאני מבזבז את זמנכם אז תגידו לי את זה בפירוש אני לא נעלב אני יודע שאני לא מתאים לכל מקום וזהו אבל למה לעשות לי סחור סחור.

חג שמח וגוט יום טוב.משך חכמה (שיחה) 14:11, 9 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

מש"ח היקר, אפשר לחשוב על האפשרות שיש לי עוד דברים לעשות בערב יו"ט, אני לא עורך כל היום במכלול וגם לא ביום הזה, ובכל מקרה יתכן שגם בתוך המכלול יש דברים דחופים יותר. בכל אופן אני מבקש בכנות סליחה ומחילה אם פגעתי בך, ולגבי ז', תודה שאתה אומר, זה חשוב ונדבר על זה בהזדמנות. שמש מרפא (שיחה) 16:54, 9 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

כעת ראיתי את הודעתך, (משום מה בזמן האחרון אני לא מקבל דווח בהתראת ההודעות שלי על חלק מן ההודעות אשר נשלחו אליי),

ודאי שאני לא מקפיד ח"ו כי בודאי יכולים להיות כל מיני הסברים וכל מיני אילוצים ובפרט שאין אחד מכיר היטב היטב את העורך השני אלא רק באתי לומר את הרגשתי משך חכמה (שיחה) 00:09, 11 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

משך חכמה, לא קיבלת התראה כי לא תוייגת, ככה זה תמיד. אפרון (שיחה) 14:08, 11 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

תגובות לאחרים

מה משמעות שתי האותיות האנגליות שאתה מוסיף בתקצירי עריכה כשאתה עונה למשתמשים אחרים? יעקבשיחהתרומות • ט"ו בתשרי ה'תשפ"ג 23:09, 10 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

תלחץ עליהן פעם אחת ותבין. עוד אחד (שיחה) 23:12, 10 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
לחצתי עליהם כבר ולא הצלחתי להבין, תוכל להסביר לי? יעקבשיחהתרומות • ט"ו בתשרי ה'תשפ"ג 23:15, 10 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
זה סקריפט לתגובות בדפ"ש שאינם דפי זרימה. עוד אחד (שיחה) 13:11, 11 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
סקריפט 11 כמדומני. תהנה. שמש מרפא (שיחה) 14:48, 11 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
שְכּוֹיֶיח! אתה לא מבין כמה שזה נח! חייבים לכתוב זאת לציבור, כל שניה שהם לא יודעים מכך זה פשוט בזבוז זמן!
יעקבשיחהתרומות • ט"ז בתשרי ה'תשפ"ג 18:04, 11 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

מדליית זהב עבורך!

שְכּוֹיֶיח! על העזרה בהגשמת החלום - ערך שאני כתבתי מופיע במקום הראשון ב"ערכים חדשים מבית המכלול". חילך למכלולייתא! ושיהיה גם לאורייתא... יעקבשיחהתרומות • ט"ז בתשרי ה'תשפ"ג 22:07, 11 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

תבנית:ערכים חדשים

להוסיף את פדהאל תודה רבה! יעקבשיחהתרומות • י"ח בתשרי ה'תשפ"ג 13:03, 13 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

ערכים לייבוא

לא הבנתי בדיו קמה קרה תכל'ס אני רואה שאתה מייבא אז שלושה ערכים: הבחירות לרשויות המקומיות בישראל (2023), עמיר ריטוב, שמעון סויסה (ראש מועצה). ייש"כ ומועדים לשמחה. בנש"קשיחה • ח"י תשרי ה'תשפ"ג 19:12.

המקום לבקשות אלו הוא מכ:בע. מוטי ~ שיחה • י"ט בתשרי ה'תשפ"ג, 20:31 (IDT) 20:31, 13 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

פורטל חדש

אוכל לעשות את פורטל:תפילה? יעקבשיחהתרומותמייל • כ"ג בתשרי ה'תשפ"ג 00:32, 18 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

לא חושב שיש בזה צורך. שמש מרפא (שיחה) 15:40, 18 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
ואוכל להתחיל את פורטל:חסידות? יעקבשיחהתרומותמייל • כ"ג בתשרי ה'תשפ"ג 15:56, 18 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
ראה פורטל:תנועת החסידות, שמש מרפא (שיחה) 15:57, 18 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
יעקב, לדעתי אם אתה מתייעץ ואח"כ בכו"כ עושה כרצונך, מה הקטע להתייעץ? אפרון (שיחה) 20:36, 18 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
רציתי שיגיד לי כיצד עושים זאת, אבל בסוף הסתדרתי. יעקבשיחהתרומותמייל • כ"ג בתשרי ה'תשפ"ג 20:41, 18 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
יעקב, לא לכל נושא רחב מתאים פורטל. פורטל מיועד לנושא שהוא תחום שלם, עולם בפני עצמו. לדוגמא, לא היה מזיק פורטל:קדשים, ופורטל:נזיקין. אבל קח לדוגמא, נושא אחר ביהדות (שאמנם הערכים עליו מועטים בהרבה), כמו שופר; האם נעשה פורטל למצוות שופר? זה לא תלוי רק בגודל הנושא וריבוי־פרטיו, אלא גם במידת היותו 'דיסציפלינה' מיוחדת.
ואכן לגבי תפילה יש אולי מקום לראותה כדיסציפלינה ('מקצוע בתורה'). אני לא חושב כך, וכנראה גם הרוב לא יחשוב כך. איסתרק (שיחה) 20:46, 18 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
הדימוי בין שופר לתפילה מאד רחוק, על שופר יש 2-3 ערכים ואילו ראה קטגוריה:תפילה. יעקבשיחהתרומותמייל • כ"ג בתשרי ה'תשפ"ג 20:56, 18 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
מספר הערכים שם רחוק מאד מלהצדיק קטגוריה. מתוך המכלול:פורטל: "תנאי ליצירת פורטל הוא קיומם של ערך ראשי טוב (בדרך כלל שמו כשם הפורטל), קטגוריה ראשית אחת בנושא הפורטל, מספר קטגוריות משנה ומספר רב של ערכים בתחום." באופן רשמי צריך לקיים דיון לפני יצירת הפורטל. שים לב שאם גם לא תצליח לבנות אותו כמו שצריך, הוא יועבר לטיוטה. שמש מרפא (שיחה) 01:34, 19 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
סבבה. יעקבשיחהתרומותמייל • כ"ד בתשרי ה'תשפ"ג 01:39, 19 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
@יעקב ??👍סבבה המבקר (שיחה) 13:59, 19 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
תודה הסמקה יעקבשיחהתרומותמייל • כ"ד בתשרי ה'תשפ"ג 14:01, 19 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

העלאת קובץ של פסק הלכה שפורסם לרבים

לא הבנתי את תגובתך לשאלה זו--פרפרת (שיחה) 14:47, 19 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

הוא תייג משתמש אחר שמתמצא יותר בתחום. מוטי ~ שיחה • כ"ד בתשרי ה'תשפ"ג, 14:56 (IDT) 14:56, 19 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

כוכב ניטור!

כוכב המנטרים
על ניטור מסיבי תמיד, ובמיוחד בזמני לחץ. שאפו הכל לטובה 😊 שיחה כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג • 05:25, 20 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

ביטול עריכות

זה לא כל כך נעים לאמר את זה, אבל זה נראה שיצאת בפרוייקט לבטל כל עריכה שלי. לאחרונה זה כבר הפך להיות פשוט בלתי נסבל ואני דורש שתפסיק עם זה במיידית, או שתפרט את הסיבה בתקציר ותודיע לי על כך בדף השיחה שלי. אתה ממלמל משהו על חלק קטן בעריכה ומוחק את כולה, או שלא תמחוק או שתפרט לי את המחיקה וסיבתה בדף השיחה שלי. לא איכפת לי שתפתח לכך נושא מיוחד, אבל שים לב מתי צריך למחוק באמת ולהודיע ומתי לא צריך! אם אני לא בדוק זה לא אומר שגם את עריכותי צריך לבטל! יעקבשיחהתרומותמייל • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 08:54, 20 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

הסיבה מפורטת תמיד בתקציר, ואני עומד מאחורי כל שיחזור. כמובן שתמיד אפשר לפתוח דיון בדף השיחה. כמובן שאין לי כל עניין אישי נגדך, וצר לי אם נפגעת. שמש מרפא (שיחה) 08:57, 20 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
יעקב, ברשות בעל הבית ארשה לי להתייחס גם כן. זה שאתה לא בדוק אומר שצריך לבדוק אותך ולכן הפרוייקט של שמש מרפא כמנטר הוא לבדוק אותך. התפקיד שלו לנטר ושלך לשאול שאלות. רק ככה תלמד. ומהר מאד תהיה בדוק. כולנו נשמח בזה. עמוס חדד (שיחה) 09:28, 20 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
אתקן את טעותך: התפקיד שלכם הוא לבדוק, לא למחוק. ולא פניתי רק אליו אלא אל כל המנטרים, אבל הוא היה העיקרי. גם אתה עם חזקי טורנהיים, שזה שהאדמו״ר השתתף בבר מצוה זה פרט שולי ולא חשוב, אבל זה שחזקי הגיע בהתחלה רק בימי שישי ושמוצמדת לו מורת עזר כל הפרטים שם שנראים יותר כלקוחים מתוך איזה תיק רפואי-פסיכולוגי של איזה ילד בן 12 זה פרטים חשובים. יעקבשיחהתרומותמייל • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 10:31, 20 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
ואם רואים עריכה בעייתית מה אמורים לעשות? מוטי ~ שיחה • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג • 10:43, 20 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
צריך לשאול אותי מדוע עשיתי את העריכה הזאת. ואני אענה. יעקבשיחהתרומותמייל • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 11:50, 20 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
מצטער, הניטור לא אמור להתנהל כך ולא יכול להתנהל כך. לא ניתן לפתוח דיון על כל עריכה. שמש מרפא (שיחה) 12:12, 20 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
יעקב אתה מוזמן למחוק כל פרט שנראה בעיניך שולי. עמוס חדד (שיחה) 12:35, 20 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

הצביעות של השמטת התואר "הרב" להרב בעק

"שמש מרפא" לא הבנתי למה אתה משמיט מהרב בעק, את התואר "הרב"? הרי הוא היה ת"ח גדול, ומתמיד, ועד היום צבור של עשרות ומאות אנשים מכל העולם (מונסי, וויליאמסבורג, מונרו, לונדון, ירושלים, בית שמש ועוד), רואים בהרב בעק את רבם, ובנוסף אחד מכללי המכלול היא:"כל אדם שיש ציבור שרואה אותו כרב, אף כאן הוא מכונה כך, את השקפתינו האישית אנו מתירים בליבנו כאשר אנו עורכים במכלול", האם כלל זה מהמכלול, לפתע לא תקף כשמדובר בהרב בעק?

הרב בעק קיבל הסכמות לספריו מגדולי הרבנים והפוסקים, כמו הגאון רבי יחזקאל ראטה זצ"ל (בעל שו"ת עמק התשובה 11 חלקים), וכן קיבל הסכמה מהאדמור מקאשוי זצ"ל, ועוד גדולים, וכולם תיארוהו כגדול ורב, אז מי הוא המוסמך להשמיט התואר "הרב" מהרב בעק??

לא הבנתי האם גם בערך על האיש עצמו, אתם מוסמכים לבזותו? אם אתם רוצים תבזוהו בכל מקום אחר, אבל בערך עליו, אמור להיות הפינה האישי של המדובר, ובפרט שמדובר היה בת"ח גדול בתורה, וגאון עצום, כל ת"ח וגאון שידע שס ופוסקים זכאי לתואר רב!

קח למשל את ר' מאיר כהנא, שהיה קיצוני מהצד השני, ובכל זאת לא השמיטו ממנו בהמכלול את התואר "הרב", ק"ו להרב בעק שהרבה יהודים בעולם רואים בו את רבם ומורה דרכם, ובנוסף חיבר כמה ספרים תורניים, (לא רק בענין הציונות), שזה ממש לא נורמלי ולא הוגן, להשמיט ממנו התואר הרב. יכולים לחלוק עליו חריף, אבל צריך לפחות באופן מינימאלי לכנות אותו "הרב" משום הסיבות הנ"ל. תהלים בכל יום (שיחה) 01:25, 30 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

אתה מוזמן לפתוח דיון בדף השיחה, בהצלחה. שמש מרפא (שיחה) 19:57, 2 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
פתחתי כבר מזמן (נדמה לי לפני כשבוע כבר) דיון בדף השיחה בערך על הרב בעק! אגב אני לא מבין בשביל מה צריך "דיון"? למשל האם בגלל שכל כך הרבה גדולי ישראל דברו נגד הרב קוק, (עיין בערך עליו, מה שכתב האמרי אמת, ורבי אלחנן וסרמן, ןרבים) לכן הורידו ממנו תואר הרב? לא! אז נניח שהרבה התנגדו לדרכו של הרב בעק, אבל לכן זה סיבה להשמיט תואר "הרב" מת"ח גדול כמוהו, שעשרות (והרבה יותר) אנשים רואים בו את רבם? אחד מכללי המכלול היא: "כל אדם שיש ציבור שרואה אותו כרב, אף כאן הוא מכונה כך, את השקפתינו האישית אנו מתירים בליבנו כאשר אנו עורכים במכלול", ויש צבור של עשרות ומאות אנשים מכל העולם (מונסי, ווילמסבורג, מונורו, לונדון, ירושלים, בית שמש ועוד), שרואים בהרב בעק את רבם! תהלים בכל יום (שיחה) 21:40, 5 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

אשמח להסבר

בנוגע לעריכה של יצחקי בערך "הרב גרוס", אני הבאתי מקור ברור לכך שהרב וייל רב ביהכנ"ס ב-ג'1 ויצחקי טוען שחלק ממתפללי ביהכנ"ס אינם מרוצים מהמינוי (טענה שאינה נכונה אך גם לו היתה נכונה) האם זה נוגד את המקור? האם משום כך צריך לסיים לדון? (ראה מהם הטיעונים שלו, האם הם רלוונטים למכלול או שמא...) האם זה לא שקוף שכל כוונתו היא להטרידני? איכא דאמרי (שיחה) 19:32, 2 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

ברמת העיקרון כללי גירסה יציבה הם לצידו (אם כי זה אכן טיעון לא ענייני במיוחד), אם הדבר ימשך באופן שנראה כרדיפה אישית או כניצול הכללים לרעה יש לפנות למפעילים. שמש מרפא (שיחה) 20:02, 2 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
ציטוט: מה ייחשב למלחמת עריכה: מחלוקת על פרשנות של עובדות תיחשב למלחמת עריכה האם זה נחשב למחלוקת על פרשנות של עובדות או על מקור ברור? וראה שטענתו היא שחלק מהמתפללים לא רצו את המינוי אך יישרו קו... כלומר א. אין מחלוקת על היותו הרב, ב. גם אם היה מחלוקת כזו הרי הבאתי מקור אז על מה הדיון? איכא דאמרי (שיחה) 20:20, 2 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
אגיב שם בהמשך, הדיון גם כך התפצל מדי. שמש מרפא (שיחה) 09:34, 3 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

ניטור

תוכל לנטר את העריכה הזו מצב רוחשיחה • ח' בחשוון ה'תשפ"ג • 22:47, 2 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

כלומר? פעלת נכון, אם זאת השאלה. שמש מרפא (שיחה) 09:32, 3 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

הדרכה

אולי תסכים במטותא להדריכני בייבוא כפי שעשית עם מצב רוח? יעקבשיחהתרומותמייל • י' בחשוון ה'תשפ"ג 11:31, 4 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

יעקב שכחת לחתום שמש זכות הרבים תהיה תלויה בך כיכר הלקש (שיחה) 11:29, 4 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
כיכר הלקש תודה, במקרים אלה נכון להשתמש בתבנית:שכח לחתום יעקבשיחהתרומותמייל • י' בחשוון ה'תשפ"ג 11:31, 4 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
הייתי מאד שמח לעשות זאת, אבל כפי שניתן לראות זמני המוקדש למכלול הצטמצם מאד מאז תחילת הזמן, אני לא מאמין שיהיה לי פנאי לכך. שמש מרפא (שיחה) 12:28, 4 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
שמש אני לא חושב שתצטרך להקדיש הרבה מזמנך, מקסימום ביום הראשון של הייבוא. בגדול אני מכיר את כל הכללים. וכפי שכיכר הלקש אומר - זכות הרבים תיזקף לך, ואף תזכה ממני לכוכב אישי... קריצהיעקבשיחהתרומותמייל • י' בחשוון ה'תשפ"ג 12:42, 4 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
ייתכן שאתה צודק וייתכן שלא. בכל אופן, אם אני צריך להתחייב על כך עלי לוודא שאוכל להקדיש לכך זמן, מה שאיני יכול לעשות. שמש מרפא (שיחה) 20:27, 5 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
אתה יכול להתחייב ללא דאגה, תראה שכמעט ואין מה להדריך אותי. אני יודע את הכללים בגדול - ערכים שאינם מתאימים, סינון, קיצור, קרדיט, לתייג בודקי תמונות במ"ה וכו'. יעקבשיחהתרומותמייל • י"א בחשוון ה'תשפ"ג 20:55, 5 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

רבי יצחק צבי ברנפלד

עד עכשיו לא נודע על הבעיה בערך הזה,

אם אני מסדר אותו עכשיו אני יוכל לקבל דיווח עדיין מה לא מתאים ?(שיחה)ואולם חי אנישיחה • י"ג בחשוון ה'תשפ"ג • 11:38, 7 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

הסברתי לך כבר יותר מפעם אחת. תסדר את ציר הזמן בצורה מדויקת ומסודרת, מתי עבר לארה"ב, מתי לאוטרליה ומתי חזר לארץ. כרגע הבלגן חוגג. שמש מרפא (שיחה) 19:12, 7 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
היה מסודר נשאר מסודר, הבעיה הזאת סודרה מזמן וכפי ששאלת מתי נסע לאוסטרלי:תחילת תש"ח,מתי חזר לארץ:אב תש"ח איזה בלאגן ?ואולם חי אנישיחה • י"ד בחשוון ה'תשפ"ג • 14:19, 8 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
אם הבעיה היתה רק בערך הזה אני מבין השאלה היא למה הערך רבי נח צבי אולמן ורבי שלמה זלמן אולמן (ביסטריץ) והרב ישראל אברג'ל נכנסו ומשתמש:ואולם חי אני/יצחק צבי ברנפלד ומשתמש:ואולם חי אני/רבי אברהם אולמן ועוד נתקעים בבירוקרטיה ואולם חי אנישיחה • ל' בחשוון ה'תשפ"ג • 12:38, 24 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
בעיקר כי הם לא בשלים, לגבי רוזנגרטן - אין שום חשיבות. שמש מרפא (שיחה) 12:52, 24 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
מה נותן בישול מה שונהזה מזה בדף העברת טיוטות כתוב ברים אחרים לא שאינו בשל וגם על הדברים הכתובים שם עניתי כבר ומ"ש רבי נח צבי אולמן ועוד מזה זה נכתב כמעט באותה צורה. ואולם חי אנישיחה • ל' בחשוון ה'תשפ"ג • 14:09, 24 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
@אני ממליץ לך לעקוב אחרי העריכות שנעשות מבקשת ההעברה ועד להעברה בפועל. שמש מרפא (שיחה) 15:20, 24 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

מחיקת עריכות

הבחנתי שמחקת את כל ההוספות האחרונות בערך הרב קוק. לא הצלחתי להבין למה ומדוע (בפרט שבתוך המחיקה הכוללנית מחקת גם עריכות מועילות), ובמיוחד לא הבנתי מה ההשוואה לחזו"א. מדובר באישיות שהיתה שנויה במחלוקת, כך שכל ציטוט מוסיף לעניין.
יחסו של האמרי אמת לעניינו היתה ייחודית, כשמצד אחד החשיב את אישיותו באופן מובהק, ומצד שני התייחס לדעותיו בהסתייגות (אך לא בלחימה). לדעתי דבר זה זכאי לאיזכור.
'מגמה נחיתית' היא סתם הוצש"ר, וחבל. אין לי כל קשר לאישיות הזו, ובוודאי שלא להשקפתו ולדעותיו. כך שכל השמצה אישית בנושא אינה מוסיפה כלום לאף אחד [ואגב, חבל שכאן בחרת להתייחס במלוא העוצמה, ואילו בשאלה ששאלתי לגבי מדיניות מסויימת - בחרת משום מה להתעלם]. משה מ (שיחה) 19:40, 9 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

ראשית, דיון כזה מקומו בדף שיחת הערך. לא מצאתי עריכות מועילות שלהן לא התייחסתי בתקציר, אשמח שתאיר את עיני. לא השוותי בדווקא לחזו"א, אלא נקטתי אותו לדוגמא כמי שיש עליו ערך גדול מאד, ובכל זאת לא עלה על דעת איש שצריך לכלול בו ספרות שבחים שכזאת.
יחסו של האמרי אמת לא צריך להיות מובא בצורת ציטוט טרחני וארוך, אלא בצורה מתומצתת ועניינית, ובעיקר פרופורציונאלית.
לגבי "מגמה נחיתית" כוונתי למגמה שקיימת כבר בערך, שהעריכה שלך מהווה העמקה שלה. אניח כאן ציטוט של וויקיפד מנוסה ומוערך (חובש כיפה סרוגה אגב): ”לגבי הרב קוק, בעקבות דבריך עלעלתי בערך עליו. זה ערך בזיוני למדי, וניכר שנכתב בידי לובי של מעריצים. אם היה מדובר בדמות בת ימינו, היה מועבר לטיוטה מיידית כערך פרסומי. הרב קוק היה נתון במחלוקת קשה בימיו, מצד רבנים וציבורים (מעטים אמנם) שחלק עליו בתקיפות ואף רדפו אותו. העובדה שזה לא מקבל מקום בערך היא בעיה, לא נקודה שיש להצביע עליה. הפסקה 'מתנגדיו' היא בזיונית עוד יותר, כי המגמתיות זועקת ממנה”.
לגבי הערת האגב שלך, לא לגמרי הבנתי על מה אתה מדבר, אבל איני אוהב להתייחס לטיעוני אד הומינם, אז השאיר את זה כך. שמש מרפא (שיחה) 22:56, 9 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
לא פתחתי את הדיון שם, משום שדפי השיחה (של הערכים) חסומים לי רוב שעות היום (עקב סינון עצמי). ואגב, חבל שלא תוייגתי, כי לא קבלתי התרעה על התגובה.
עריכות מועילות, כגון תמונת הקול קורא.
לא מבין ב'מגמות נחיתיות', ואיני יודע מה מתרחש בערך הזהה בוקיפדיה. אחזור שוב על דעתי, למרות שכנראה אני טוחן מים: ככל שמדובר בדמות שנויה במחלוקת, יש ענין בהבאת הצדדים השונים (אם כי יתכן שצריך להביאם בתמצות).
לא מדובר כלל באד הומינם, אלא בהבעת תסכול קל על חוסר התייחסות כאן. בברכה, משה מ (שיחה) 01:06, 10 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
רק מעיר את תשומת ליבך שיש לגאון הירדן סקריפט לשליחת הודעות מדף ההבדלים, שייתכן ויאפשר לך פתיחת דיונים גם כשדפי השיחה חסומים לך. עוד אחד (שיחה) 13:26, 10 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
אני עם הארץ גמור בענייני סקריפטים ושות'. אשמח אם תדע לכוון אותי מה אני אמור לעשות. תודה. משה מ (שיחה) 13:38, 10 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
ברשות בעה"ב, פתח את הדף הזה (מומלץ בחלון חדש) והוסף שם שורה זו:
importScript('משתמש:בוט גאון הירדן/הודעה למשתמש.js');
בהצלחה. - צמא לדעתשיחה • ט"ז בחשוון ה'תשפ"ג • 15:28, 10 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
תודה. רק אציין שהדף שקישרת אליו הוא דף הסקריפטים האישיים של הרב שמש. אני אמור ליצור דף חדש על שמי, ושם להכניס זאת.. --משה מ (שיחה) 15:35, 10 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

סקריפט

שלום לך ידידי אשמח אם תאמר לי שניה איזה מספר סקריפט הוא הסקריפט הזה יעקבשיחהתרומותמייל • ט"ו בחשוון ה'תשפ"ג 23:01, 9 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

זה לא סקריפט מקומי. שמש מרפא (שיחה) 13:45, 10 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
גאון הירדן או מקוה יכולים להתקין את זה כאן? ומה כן עושים כשרוצים להשתמש בו? יעקבשיחהתרומותמייל • ט"ז בחשוון ה'תשפ"ג 14:10, 10 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
פשוט תוסיף את הקוד הבא לדף הסקריפטים שלך.
// [[m:User:Jon Harald Søby/diffedit.js]]
mw.loader.load( '//meta.wikimedia.org/w/index.php?title=User:Jon_Harald_Søby/diffedit.js&action=raw&ctype=text/javascript' );
מקוהשיחה • ט"ז בחשוון ה'תשפ"ג 15:19 (IDT)

ג'ימי קרטר

הוספתי היום את תאריך מותו של קרטר שמת היום בשיבה טובה הייתי שמח להבין על שום מה מחקת את עדכון זה בתודה נח1--נח1 (שיחה) 13:57, 10 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

הוא חי. שמיה רבה (שיחה) 13:58, 10 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

תבדוק לפני שאתה משחזר עריכות

בדף השיחה של הערך מופיע בדיוק למה צריך למחוק את הפיסקה הזו. ואין שום זכות לבטל עריכה בטענה ש"היא לא נומקה". ההתנהלות שלך במכלול בריונית, מזמן כבר שמתי לב לזה רחמיי על אישיותך עורך תורני (שיחה) 13:49, 13 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

מחיקה לא מנומקת משוחזרת, לא אני המצאתי את זה. בדף השיחה ישנה הסכמה שלא להסיר את הניסוח המעודן הזה. אני מבין שלשיטתך יש לתת לכל אחד למחוק ככל העולה על רוחו, אחרת זו בריונות. שמחתי לשמוע את חוות דעתך על התנהלותי ועלי, ועוד יותר שמחתי לקבל את רחמיך על אישיותי, שאני בטוח שאתה מכיר היטב. בהצלחה. שמש מרפא (שיחה) 14:53, 13 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
למרות שאינני פעיל כ"כ באתר כאן, רואה לנכון לציין שהתרשמותי מאישיותו של שמש מרפא היא די חיובית, התקיפה הברוטאלית כאן עושה רושם קצת פחות... פלניא (שיחה) 15:06, 13 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
עורך תורני, כאחד שהיה פעיל לא מעט, באתר בכלל ,ובהתנהלות מול שמש מרפא בפרט (בעיקר מאחורי הקלעים), אני מוחה בתוקף על הדברים! למרות שלא היה מן הראוי להתייחס, רק שלא יאמרו מדשתקי ניחא להו.-- הכל לטובה 😊 שיחה כ"ז בחשוון ה'תשפ"ג • 01:08, 21 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
מסכים לגמרי עם הכל לטובה ופלניא. אם יש מישהו במכלול שהוא מתחשב, עדין, תמיד מנומס ותמיד מנומק הוא רבי שמש.--הדייג (שיחה) 12:21, 21 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

לא יהיה לך

יישר כוח על ההעברה המהירה שְכּוֹיֶיח! אשמח אם וכאשר תוכל להוסיף הערך לתבנית:ערכים חדשים. - צמא לדעתשיחה • כ' בחשוון ה'תשפ"ג • 19:46, 14 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

ספה"ק שולחן הטהור

אני רואה שביצעת היום העברה של טיוטה למרחב הערכים, התוכל לפחות לעדכן/להסביר לי מה קורה עם טיוטה:ספר שולחן הטהור (קאמרנא) הצדיק מטשחויב (שיחה) 16:58, 15 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

@זה כמעט מוכן. ראה מה שכתבתי בף השיחה. שמש מרפא (שיחה) 10:49, 16 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

בוקר

בקשר לעריכה זו, מדוע שזה לא יהיה כתוב לכל הפחות בסוף הערך? ומדוע מחקת את כל הכותרות של המצוות? יעקבשיחהתרומותמייל • כ"ו בחשוון ה'תשפ"ג 22:08, 20 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

זו שאלה מצויינת לדף השיחה של הערך. שמש מרפא (שיחה) 22:11, 20 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

ניסוי העברה למרחב מיוחד

ביקשתי ממך לנסות להעביר את הדף משתמש:איסתרק/הפניה לדף מיוחד לשם "מיוחד:מספר עריכות", על מנת לבדוק אם בעצם מצאנו את הדרך ליצור דפים מיוחדים (ונפק"מ להפניות). כנראה שכחת, הריני מתזכר. בתודה מראש, איסתרק (שיחה) 0:31, 27 בנובמבר 2022

לא ניתן. שמש מרפא (שיחה) 00:33, 27 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

אשמח לחוות דעתך

אשמח מאד אם תואיל להציץ בדיון הקטנטן כאן, ולחוות את דעתך.
פשוט אהיה רגוע כשאדע שהעניין עבר את אישורך (לכאן או לכאן, ממש לא משנה).
תודה! משה מ (שיחה) 13:39, 27 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

@משה מ, אציץ שם בהמשך. שמש מרפא (שיחה) 23:23, 29 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

כוכב בשבילך!

הכוכב המקורי
כל הכבוד על העלאת ערך הרב יצחק מאיר אייזיק בידרמן דייקן (שיחה) 23:33, 28 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

לשיקול דעתך לכתוב על מישהו שהוא בין החיים על גירושיו לפעמים יוצרת אי נעימות מסוימת לחסידיו ומשפחתו תודה דייקן (שיחה) 23:50, 28 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

איך מקבלים את התואר "משתמש זה מדקדק בהלכה"

קצת ענווה ופחות מריחת תארים יהיה יותר יאה לעורך רציני חיים זקהיים (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים. ניטראלישיחה • ו' בכסלו ה'תשפ"ג 18:47 (IDT)

שאלה קצרה.

מצטערת על ההפרעה בחופשה. נרשמתי לפני חודש ולא הבנתי את ההוראות וכתבתי בטעות ב"תגובה לכתוב על עצמך" במקום בדף המשתמש. השאלה אם עדיין רואים את זה? ואם כן אם אפשר למחוק את זה. (אם אתה ראית את התגובה שלי עכשיו אז הוא ראית גם את זה) תמרוז (שיחה) 23:11, 29 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

כל מה שנכתב במכלול גלוי לכולם, תגובות שאת כתבת ניתן להסתיר באמצעות לחצן ה"להסתיר" משמאל. בדפי שיחה כמו שלי אפשר פשוט למחוק, באותה דרך שההודעה נכתבה... בהצלחה. שמש מרפא (שיחה) 23:22, 29 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

הסברה

האם תוכל להסביר לי איך מביאים קישור מאתר ועל הקישור יופיע כיתוב שאני יכתוב, ולא הדבקה של כתובת הקישור? שרביט (שיחה) 22:50, 3 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

כגון ? תוסיף את הקישור ותלחץ עליו יהיה כתוב שינוי טקסט ואולם חי אנישיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ג • 22:55, 3 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

די לברברת

בקשר לזה, גם אני לא מתחבר, לא נראה לי שיש ברירה, לדעתי יהיה טוב אם ייצרו תבנית ייחודית בעלת ניסוח דומה, אחרת זה נהיה אישי נגד מי שמעירים לו. די לברברת (שיחה) 23:35, 3 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

ייש"כ עצום

על העברת הערך על רבי פנחס יצחק בידרמן למרחב. חילך! ייש"כ.

רק צריך לשנות ל'הרב' פנחס יצחק בידרמן ולא 'רבי' כי הוא עוד חי, ועל פי הכללים על בנ"א חי כותבים 'הרב'. שרביט (שיחה) 01:23, 9 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

שחזור עריכתי

רבינו, ראשית כל אין לכת"י של קודקס יוסטיניאן שייכות לשנים מקרא. אבל איפה מוזכר שהייונים קראו לתכלת פורפורה? לא בתורה שלי... עכ"פ (שיחה) 08:38, 9 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

טעות שלי. אשחזר את השחזור, אבל לא קשה למצוא לזה מקור. שמש מרפא (שיחה) 22:52, 11 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

אהלן

אני יכול לשאול משהו בבקשה? 𝒯𝒽𝑒𝒲𝒾𝓀𝒾𝓅𝑒𝒹𝒯𝒶𝓁𝓀𝒞𝑜𝓃𝓉𝓇𝒾𝒷𝓊𝓉𝑒𝓈 22:51, 11 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

כוכב בשבילך!

הכוכב המקורי
תודה על העברת הערך הרב פנחס יצחק בידרמן למרחב הערכים דייקן (שיחה) 01:27, 12 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

מקווה שהקוראים יראו חשיבות דייקן (שיחה) 01:29, 12 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

כמו"כ אני מנסה להעלות תמונה שאני צילמתי לערך והעלתיו לאתר אך לא מצליח להעלותו למרות הדף עזרה. אשמח אם תתפנה לזה אם זה אפשרי. תודה דייקן (שיחה) 02:57, 12 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

עריכה

שלום שמש בקשר לזה אשמח לדעת אם יש לך ידיעה הפוכה אני רק שיחזרתי את עריכת איכא דאמרי למה שהיה כתוב לפני כן תודה רבה--שפכי כמים לבך (שיחה) 00:30, 16 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

אין לו שם מעמד רשמי. למה שחזרת? שחזור אינו יכול להתבצע סתם כך. שמש מרפא (שיחה) 00:34, 16 בדצמבר 2022 (IST)תגובה
ככל הידוע לי הוא נקרא ראש הוועדה, ולכן שיחזרתי את עריכתו, (שנערכה גם ממניעים אישיים) אם אתה אומר שלא אז לא. תודה רבה.--שפכי כמים לבך (שיחה) 00:39, 16 בדצמבר 2022 (IST)תגובה
אין שום בעיה לערוך ממניעים אישיים כל עוד העריכה נכונה, הבעיה היא לבטל עריכה נכונה ממניעים אישיים. איכא דאמרי (שיחה) 11:30, 16 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

מרכז חסידי ויז'ניץ

לא מבין למה שיחזרת את כל העריכה שלי--אטיאס (שיחה) 16:42, 18 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

תודה!

תודה לשמש מרפא לא ידעתי שאתה מנטר למה זה לא כתוב לך בדף משתמש? ובכן חוץ מזה רציתי שתעבור על [1] תגיד מה שאתה חושב שצריך לשפר --לעבעדיג (שיחה) 00:53, 21 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

כתבתי לך בשיחת הערך - אני לא חושב שיש צורך בערך הזה. שמש מרפא (שיחה) 00:56, 21 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

אני חושב שאם תקרא את זה תשנה את דעתך הוספתי שם המון חומר בפרט שיש אומרים שזה לא אותו סכנה של בשר ןדגים --לעבעדיג (שיחה) 01:03, 21 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

והיה מחניך קדוש

איך עכשיו?--הכל לטובה (שיחה) 06:52, 23 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

עטרת שלמה - פיסוק

ראה המכלול:לשון שימוש חוזר במילות יחס --גולדי (שיחה) 15:26, 29 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

אוקי, שיחזרתי. שמש מרפא (שיחה) 16:34, 29 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

תבנית:ערכים חדשים

שלום לך שמש מרפא אשמח אם תכניס את הערכים שכתבתי ועדיין לא מוצגים בתבנית:ערכים חדשים שהם רבי יצחק (זוהר) ונתן דצוציתא תודה --לעבעדיג (שיחה) 21:21, 8 בינואר 2023 (IST)תגובה

ערכים יפים, אגב. המבקר (שיחה) 16:47, 9 בינואר 2023 (IST)תגובה

דעתך על 'בשמים ראש'

קראתי את תגובתך בדף בקשת העברת טיוטות, ואיני מבין מהיכן מגיעה האשמה שכביכול הטיוטה מועתקת על הערך המקביל באתר אנצ"י? רק לאחר שהתחלתי את העבודה נתקלתי בדף באנצ"י, ואכן בדקתי את הערך שם כו'כ פעמים ע"מ לראות שאיני מחסיר פרטים בסיסיים, אך מפה ולהגיע שהערך כולו מבוסס על הערך באנצ"י? ייתכן ולא הבנתי את דבריך כדבעי, וא"כ אבקש מכב' הבהרה בנושא. בכלל, הטענה עצמה של הימנעות מעזרה בנושאים כאלו - למרות שאין בהם שום חשש להפרת ז"י - לעניות דעתי מופרכת מן היסוד, כי באותה מידה שכותבים בהמכלול ערכים שקיימים כבר בויקיפדיה, ניתן גם לכתוב על ערכים שקיימים באנצ"י (שהפרסום של האתר ברמה נמוכה מאוד). כמובן - שזכותך המלאה לתרום ולערוך לאיפה שתרצה, ואין כאן חלילה תרעומת ע"כ שנמנע אתה מלערוך במקום מסוים, כמובן. אך דבריך, שעולים כאשמה להעתקה וכיו"ב - צרמו לי מאוד. צבי סופר (שיחה) 18:10, 12 בינואר 2023 (IST)תגובה

לא התכוונתי להאשים אותך בהעתקה. התכוונתי לחזור על עמדתי שהובעה בכמה הזדמנויות, שאין עניין ביצירת ערך שקיים כבר במרשתת רק בכדי שהערך יופיע גם כאן. המטרה של המכלול ביצירת ערכים עצמאיים זה לתת ערך מוסף, וככל שהערך קיים במקומות אחרים - אפשר למקד את המאמצים בהשלמת החסר העצום בערכים שלא קיים בשום מקום אחר, ושלא ניתן להשלימו בשום מקום אחר. מעבר לכך, אני חושש שיש כאן גם קצת עניין של דעלך סני לחברך לא תעביד. למדתי זאת מכל מיני נשמות טובות שמכלים את זמנם רק כדי להעתיק ערכים לוויקיפדיה. אני מניח שיש אנשים שזה לא נחמד להם.
עם זאת, כמובן שאני מעריך מאד את תרומתך למכלול, גם בערך זה. שמש מרפא (שיחה) 23:32, 15 בינואר 2023 (IST)תגובה
סליחה על ההתערבות, ככל והערך קיים באתר שלא מאפשר העתקה, יש מקום לדעתי ליצור ערך מקומי, אם-כי, אני מסכים שבמידת האפשר עדיף לכתוב ערך אחר. הכל לטובה (שיחה) 02:15, 16 בינואר 2023 (IST)תגובה
עכשיו אני מבין למה לא כתבת את הערך על חידושי הריטב"א... המבקר (שיחה) 17:01, 17 בינואר 2023 (IST)תגובה
אני מקווה שהבנת על הדרך עוד כמה דברים. שמש מרפא (שיחה) 14:55, 18 בינואר 2023 (IST)תגובה
בכלל לא...
ראה כיבוש העי אך אלוקים עדי שזה לא היה מכוון, (רק תחילת הקטע של לאחר המלחמה)... המבקר (שיחה) 23:20, 19 בינואר 2023 (IST)תגובה
אל תערב את האלוקים כאן, כי אם הוא יהיה עד - לא יהיה ממש נעים. עוד לא היה בויקיפדיה אחד שביקש לעצמו חיים קלים כמוך.
ההבדל בינינו, שאנחנו נותנים קרדיט לך ולשאר הכותבים בכל ערך 3 פעמים. אתה אפילו את זה לא. לא בתקציר, לא בדף שיחה, וגם כמעט לא בקישו"ח. בושה. ספרא - שיחה 00:48, 20 בינואר 2023 (IST)תגובה

סליחה על האיחור, ויישר כח על ההבהרה. צבי סופר (שיחה) 11:35, 24 בינואר 2023 (IST)תגובה

ערב טוב! גם לך ספרא, כרגיל ממשיך לדחוף אשמות, ולהתערב בדיונים. המבקר (שיחה) 18:08, 24 בינואר 2023 (IST)תגובה

מגפת הקורונה בקוריאה הדרומית

ראיתי שכתבת כי הערה 11 טופלה. הצלחתי להיכנס דרך הקישור המופיע שם, ונפתח. לענ"ד, וזו היתה גם כוונת המעיר, יש להסיר קישור זה אע"פ שהוא פתוח בנטפרי (וזו אכן שאלה גדולה למה).צעיר (שיחה) 20:20, 19 בינואר 2023 (IST)תגובה

במכלול יש מאות אלפי הפניות לאתרים שאינם גלאט. התפקיד שלנו זה לדאוג הטקסט במכלול יהיה כשר, לא שהטקסט באתרים המקושרים יהיה כשר. אבל עשה כרצונך. שמש מרפא (שיחה) 12:03, 20 בינואר 2023 (IST)תגובה

אינני מתכוין למחוק, רק רציתי לדעת האם זוהי מדיניות המכלול (לא שיש לי בעיה עם זה, רק רציתי לדעת) צעיר (שיחה) 12:13, 20 בינואר 2023 (IST)

כוכב למבריק!

כוכב המבריקים
על הליטוש המבריק בערך יקום איש צרורות לעבעדיג (שיחה) 06:07, 20 בינואר 2023 (IST)תגובה

כוכב לעורך!

כוכב העורכים
על עריכה יסודית בלתי מתפשרת, בחריצות אדיבות ויעילות של הערך של פרפרת - ערבות (הלכה), יה"ר שיצטרפו עוד ערכים ועורכים תורניים מובחרים, ייש"כ. אפרון (שיחה) 22:54, 22 בינואר 2023 (IST)תגובה

אלפי שמשות ורבבות של כוכבים ממני פרפרת (שיחה) 20:21, 23 בינואר 2023 (IST)תגובה

לבדוק

בקבשה אם תוכל לבדוק את הדף משתמש תכליתי/הרבנית מריבניץ ותעדכן אותי מה חסר שם, כדי שאוכל להוסיף. תודה. תכליתי (שיחה) 23:18, 25 בינואר 2023 (IST)תגובה

תכליתי, כתבתי לך בדף השיחה שם לפתוח ראשי תיבות. הצלחות. עמוס חדד (שיחה) 19:45, 29 בינואר 2023 (IST)תגובה
בדקת? כי תיקנתי מאז. תכליתי (שיחה) 19:48, 29 בינואר 2023 (IST)תגובה
לא הייתי מעיר לולא בדקתי.
ראה גם ראה לאחמ"כ. עמוס חדד (שיחה) 19:54, 29 בינואר 2023 (IST)תגובה

טיוטה

מה יש להוסיף בטיוטה מנחת יצחק (שו"ת)? תודה על העזרה תכליתי (שיחה) 19:31, 29 בינואר 2023 (IST)תגובה

תכליתי, הרשה לי ללמד אותך פרק קצר בהלכות כתיבת ערכים. עד כמה שהניסוח קריטי וחשוב בכל הערך, בפתיח הוא חשוב עשרת מונים. בא נבחן את הפתיח שכתבת: שו"ת מנחת יצחק, הינו סדרת ספרים של שאלות ותשובות שנכתבה ע"י רבי יצחק יעקב וייס, גאב"ד העדה החרדית ומפוסקי ההלכה הבולטים.”. הפסיק הראשון אחרי מנחת יצחק - מיותר, ראה בכל הערכים המקבילים. הינו זה זכר - סדרה - זו נקבה. נהוג לכתוב ספר שאלות ותשובות ולא ספר של שאלות ותשובות. ע"י - כאמור - נא לפתוח ראשי תיבות. כל התארים של הרב וויס לכאורה מיותרים אחרי שיש קישור כחול. בטח שאין לכתוב סופרלטיב מובהק כמו מפוסקי ההלכה הבולטים. אולי ניתן לכתוב שהספר הוא מספרי השו"ת הבולטים בדורנו וכדומה.
עכשיו, שים לב, הייתי יכול לשנות את כל זה במחי עריכה של דקה. ובכל זאת טרחתי לכתוב ולפרט, א. כדי שתבין למה הערך עדיין אינו בשל. ב. הרבה יותר חשוב, כי יש לך פוטנציאל, ואני מאמין שתוכל לכתוב עוד הרבה ערכים טובים, לכן חשוב לי שתלמד ולא שאני אעשה זאת. הצלחות וברכות. עמוס חדד (שיחה) 19:51, 29 בינואר 2023 (IST)תגובה
חזק ביותר, מיוחד התשומת לב וכח ההסברה, חן חן לך! בעז"ה אשתדל לקבל. תכליתי (שיחה) 19:56, 29 בינואר 2023 (IST)תגובה
תיקנתי תכליתי (שיחה) 20:31, 29 בינואר 2023 (IST)תגובה
יורשה לי להעיר הינו סדרה זו לא טעות,הספר הוא זכר אבל מהותו היא סדרה, איני זוכר כרגע את המקור לטענתי אם במכלול או באקדמיה ללשון (אגב, לפי מכ:ל אין להשתמש ב"הינו" אלא ב"הוא". מוטי ~ שיחה • ז' בשבט ה'תשפ"ג • 20:35, 29 בינואר 2023 (IST)תגובה

חביתת פריטטה בשבילך!

בתאבון!! מידת הרחמים 12:52, 30 בינואר 2023 (IST)תגובה

עריכות שנעשו אתמול

לכבוד הרב שמש מרפא האם עריכות שנעשו אתמול בשעות הלילה הלכו לטמיון. ישראל מאיר ק. (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

ישראל מאיר ק., לצערנו כן. היתה בעיה חמורה בשרת, וכשהיא תוקנה ב"ה - הלך לטמיון מה שנערך מחצות ואילך. גם זו לטובה. ספרא - שיחה 01:08, 7 בפברואר 2023 (IST)תגובה

סיוע

אולי יש לך כח לעבור על הדף טיוטה משתמש: תנו לבבכם/הרב יעקב מאיר שטרן, ותבדוק מה חסר שם כדי שאוכל לשפר, מדובר בערך נחוץ מאוד. תכליתי (שיחה) 13:17, 8 בפברואר 2023 (IST)תגובה

יש לתקן את הביבליוגרפיה לפי המכלול:ביבליוגרפיה, צורת ההפנייה "ראו כאן" אינה מקובלת. פרק הערות שוליים הוא לעולם בסוף. מעבר לכך אין לי הערות. שמש מרפא (שיחה) 13:35, 8 בפברואר 2023 (IST)תגובה

למה למחוק?

למה צריך למחוק את הדף רבי טוביה כהן, פשוט תמחק הכל ותעשה הפניה לטוביה כהן או להיפך אחד יחיד (שיחה) 23:02, 8 בפברואר 2023 (IST) אחד יחיד (שיחה) 13:02, 9 בפברואר 2023 (IST)תגובה

דפים שנוצרים שלא כפי המדיניות נמחקים. אין צורך לטרטר עורכים אחרים. אתה רוצה, תיצור הפניה. ספרא - שיחה 13:40, 9 בפברואר 2023 (IST)תגובה