לדלג לתוכן

שיחת משתמש:אמר רבא/ארכיון מספר 1

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני 8 ימים מאת מקוה בנושא הרב אברהם אטיאס

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

Skip to top
Skip to bottom

ברוך הבא

שלום אמר רבא/ארכיון מספר 1, וברוך בואך למכלול!

כדי לסייע לך להצטרף לעורכים, מומלץ לקרוא את עשרת הטיפים להשתלבות בקהילת המכלול.

להרחבה באפשרותך לגשת:

כדאי מאד להקדיש שעה לעבור על כל הקישורים המופיעים כאן. הם יועילו לך רבות בהמשך עבודתך.

בברכה, שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 12:31, 12 בדצמבר 2025 (IST)

הסרת תבניות

בקשר לעריכה זו ודומות לה, שים לב כי אין להסיר תבניות אלו ללא סיבה וללא שהמתואר בתבנית טופל. תודה! איכא דאמרי (שיחה) 17:46, 22 במרץ 2026 (IST)

זאת טעות ניסיתי למחוק אמר רבא (שיחה) 17:51, 22 במרץ 2026 (IST)
למה טעות? איכא דאמרי (שיחה) 20:16, 22 במרץ 2026 (IST)

ייבוא מוויקיפדיה

שלום לך,

תודה על תרומתך למכלול ועל הייבוא מוויקיפדיה. במכלול הוחלט שהייבוא יהיה באמצעות הרשאת מייבא בלבד.

לבקשת ערך ספציפי תוכלו להשתמש בדף המכלול:בקשת ייבוא ערך.

מוטי ~ שיחה • י"ג בניסן ה'תשפ"ו • 21:22, 30 במרץ 2026 (IDT)

אתה כנראה לא מבין! אסור ליבא ללא הרשאה, המשך התנהגות זו תוביל לחסימה. חד גדיאשיחה 23:21, 30 במרץ 2026 (IDT)
אני מתנצל לא העביר עוד עד שאקבל הרשאה תוכל לבטל את מה שיביאתי חלק מהדברים לא יבאתי אלא כתבתי אבל כל מה שיבאתי תוכל למחוק אשמח אם תתקן את זה אמר רבא (שיחה) 10:24, 31 במרץ 2026 (IDT)
ואיך מקבלים הרשאת יבוא? אמר רבא (שיחה) 10:25, 31 במרץ 2026 (IDT)
מבקשים במכ:במ שבלי הלקט (שיחה) 10:53, 31 במרץ 2026 (IDT)
כבר ביקשתי אתמול אני מחכה לתשובה (תוך כמה זמן זה אמור להגיע) אמר רבא (שיחה) 11:03, 31 במרץ 2026 (IDT)
וגם העריכות האחרונות שלי בסיומות אינטרנט וחלק והעריכות בקרחונים לא יבאתי מויקפדיה רק מה שיבאתי אשמח אם מישהו ימחוק (אני לא יכול למחוק) אמר רבא (שיחה) 11:04, 31 במרץ 2026 (IDT)
אם אחד המפעילים יחשוב שאתה מתאים לתפקיד הוא ייתן לך את ההרשאה, ואם לא - אז לא שבלי הלקט (שיחה) 11:29, 31 במרץ 2026 (IDT)
לכן אני מחכה לתשובה אם קיבלו אותי או לא אמר רבא (שיחה) 11:50, 31 במרץ 2026 (IDT)

קובץ:טפיר_קבומני.jpeg

שלום משתמש יקר, אנו מודים לך על תרומותיך למכלול.

שים לב: במכלול מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים.
אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה טפיר קבומני.jpeg ואת הרישיון המתאים לה.
לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.
אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים.
אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם לעיתים למחיקת תמונות בשגגה.
מצפה לתשובתך בהקדם. שבלי הלקט (שיחה) 13:28, 31 במרץ 2026 (IDT)

מדובר בתמונה חופשית איך אני מגדיר זאת לא הצלחתי להבין? (אני לקחתי כפרויקט לדאוג לערכים ללא תמונות ואני העליתי גם תמונה של זעמן האוכפים) אמר רבא (שיחה) 13:35, 31 במרץ 2026 (IDT)
כיצד היא הפכה לחופשית? שבלי הלקט (שיחה) 13:38, 31 במרץ 2026 (IDT)
כתבתי בגוגל טפיר קמבוני תמונה חופשית אמר רבא (שיחה) 13:39, 31 במרץ 2026 (IDT)
@מקוה? שבלי הלקט (שיחה) 13:40, 31 במרץ 2026 (IDT)
? אמר רבא (שיחה) 13:42, 31 במרץ 2026 (IDT)
תייגתי את משתמש:מקוה כדי לשאול אותו מה הדין בכגון דא שבלי הלקט (שיחה) 13:42, 31 במרץ 2026 (IDT)
מה זה אומר (אני משתמש די חדש) אמר רבא (שיחה) 13:44, 31 במרץ 2026 (IDT)
איני בקי בכללי זכויות יוצרים אך מרפרוף במכ:תמונה חופשית לא נראה לי שיש דבר כזה תמונה חדשה חופשית שבלי הלקט (שיחה) 13:57, 31 במרץ 2026 (IDT)
אז אין אפשרת לעלות תמונה? בלי שצילמתי אותה אמר רבא (שיחה) 14:00, 31 במרץ 2026 (IDT)
לא נראה לי, בוא נחכה לשמוע דעת מקוה שבלי הלקט (שיחה) 14:03, 31 במרץ 2026 (IDT)
אוקיי אמר רבא (שיחה) 14:10, 31 במרץ 2026 (IDT)
מה עם משתמש:מקוה אמר רבא (שיחה) 21:31, 2 באפריל 2026 (IDT)
? אמר רבא (שיחה) 22:54, 4 באפריל 2026 (IDT)
בשום אופן לא, לא יודע איך עשית חיפוש ומה קיבלת אבל הסיכוי שהיא תמונה חופשית קלוש. אם תרצה תכתוב לי את הקישור אליה ואראה לך.
בכל מקרה נא לא להעלות תמונות שלא אתה צילמת אותם, או שהצלם חתם על אישור ספציפי למכלול. דויד (שיחה) כ' בניסן ה'תשפ"ו 12:45 (IDT) 12:45, 7 באפריל 2026 (IDT)
אוקיי (ודרך אגב נראה לי שערכתי את הטעון תיקון מישהו יכול לבדוק אם זה מה שהצריך טיפול ואם כן להסיר את תבנית העריכה) 10:37, 9 באפריל 2026 (IDT)

קובץ:זעמן_אוכפים.jpeg

שלום משתמש יקר, אנו מודים לך על תרומותיך למכלול.

שים לב: במכלול מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים.
אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה זעמן אוכפים.jpeg ואת הרישיון המתאים לה.
לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.
אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים.
אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם לעיתים למחיקת תמונות בשגגה.
מצפה לתשובתך בהקדם. שבלי הלקט (שיחה) 13:33, 31 במרץ 2026 (IDT)

כנ"ל. דויד (שיחה) כ' בניסן ה'תשפ"ו 12:46 (IDT) 12:46, 7 באפריל 2026 (IDT)==im.==

שים לב כי הערך ללא מקורות כלל, בצורה כזו הו א לא יוכל להישאר במרחב הערכים. מצפה לטיפולך. תודה. איכא דאמרי (שיחה) 21:29, 31 במרץ 2026 (IDT)

@איכא דאמרי זה מויקיפדיה, הבנאדם ממשיך ליבא אפילו להוא עוד לא קיבל את ההרשאה. חד גדיאשיחה 21:31, 31 במרץ 2026 (IDT)
אתה בטוח? לא רואה שיש כזה ערך בויקי. איכא דאמרי (שיחה) 21:33, 31 במרץ 2026 (IDT)
@אמר רבא, כנ"ל: Ki.. איכא דאמרי (שיחה) 21:34, 31 במרץ 2026 (IDT)
טופל אמר רבא (שיחה) 21:56, 31 במרץ 2026 (IDT)
👍 אמר רבא (שיחה) 21:50, 31 במרץ 2026 (IDT)
מה פתאום הפסקתי ליבא מאז שכתבתי שאני לא מיבא יותר רק כתבתי ערכים חדשים אמר רבא (שיחה) 21:49, 31 במרץ 2026 (IDT)
טופל אמר רבא (שיחה) 21:50, 31 במרץ 2026 (IDT)
אני משער שאתה כותב את הערכים ב-AI, אני צודק? איכא דאמרי (שיחה) 21:52, 31 במרץ 2026 (IDT)
לא אני מחפש איתם מקור (ומידע לפני שאני כותב ובודק את המקורות בצורה ידנית) אמר רבא (שיחה) 21:55, 31 במרץ 2026 (IDT)
ואם זה מידע אמין אני משכתב את מה שAI אומר אמר רבא (שיחה) 21:58, 31 במרץ 2026 (IDT)

תודה על הרצון לעזור

אמנם תבקש רק  ערכים ספציפים שאתה רוצה שנייבא, כי ערכים שיש בויקיפדיה שלא יובאו, יש הרבה ועוד נגיע לזה בע"ה. יהודה פיש 🐟שיחה • י"ד בניסן ה'תשפ"ו • 16:11, 1 באפריל 2026 (IDT)

רעש

כשנכנסתי לדף הזה הוא אמר שקים דף כזה בויקפדיה בשם שאון ושאל אם ליבא או לא ליבא לחצתי בטעות על ליבא מה זה אומר? אמר רבא (שיחה) 20:40, 2 באפריל 2026 (IDT)

הפניות וקטגוריות אפשר לייבא ללא הרשאה --שבלי הלקט (שיחה) 21:02, 2 באפריל 2026 (IDT)
תודה רבה אמר רבא (שיחה) 21:12, 2 באפריל 2026 (IDT)
דרך אגב גם אם החליטו שלא לתת לי הרשאת יבוא אני אמור לקבל הודעה? אמר רבא (שיחה) 21:13, 2 באפריל 2026 (IDT)
מן הסתם שבלי הלקט (שיחה) 21:18, 2 באפריל 2026 (IDT)
לא קיבלתי שום הודעה עדיין ואני מחכה כבר ימים אמר רבא (שיחה) 21:29, 2 באפריל 2026 (IDT)
ועוד דבר בנושא בלארוסים תיקנתי מישהו יכול לבדוק אם זה טוב ואם כן להחזיר? אמר רבא (שיחה) 21:29, 2 באפריל 2026 (IDT)
ועוד דבר מישהו יודע מי יכול לזרז תהליכים בנושא הבקשה של הרשאת היבוא? אמר רבא (שיחה) 21:30, 2 באפריל 2026 (IDT)
נכון לעכשיו התשובה היא שלילית. תצטרך ללמוד טוב את הכללים של המכלול כדי לקבל אותה. דויד (שיחה) כ"ב בניסן ה'תשפ"ו 20:46 (IDT) 20:46, 8 באפריל 2026 (IDT)
תוכל לעזור לי בזה? אמר רבא (שיחה) 21:48, 8 באפריל 2026 (IDT)
אני מנסה. כתבתי לך כמה הערות ואני עדיין מחכה לתשובה אחת, תפעל לפי זה ותהיה בכיוון הנכון. דויד (שיחה) כ"ב בניסן ה'תשפ"ו 00:01 (IDT) 00:01, 9 באפריל 2026 (IDT)
תודה רבה רבה רבה!!! (ודרך אגב נראה לי שערכתי את הטעון תיקון מישהו יכול לבדוק אם זה מה שהצריך טיפול ואם כן להסיר את תבנית העריכה) 10:36, 9 באפריל 2026 (IDT)

כמה הערות והארות.

א. הסיכויים לקבלת הרשאות למשתמש חדש אפסיים, אז אם לא הגיבו לך במכ:במ כ"ש שלא תקבל עורך ממשק שזה מיועד למי שמבין בסקריפטים וכתיבת תכנות.

ב. אין צורך לכתוב תגובות בנושאים שהיו לפני כמה שבועות.

ג. אשמח להכיר לך את {{הזחה}} {{תיוג}} {{חתימה}}.

ד. אין לעלות תמונה ללא רישיון, רשיון ז"א שאתה מצהיר בהעלאת הקובץ שאתה צילמת את התמונה.

ה. תבניות נועדו כדי לשים בסוף הערך המדובר, כדי להכיר את נשוא הערך, כגון תבנית {{חג הפסח}} שנצאת בסוף הערך פסח ונותנת מבט כללי על הערך.

ו. עיטורים שולחים ע"י לחיצה על סימן הלב בראש הדף.

ז. חג שמח ומועדים לשמחה. חד גדיאשיחה 23:48, 4 באפריל 2026 (IDT)

אני אוהב ביקורת בונה תכתוב לי אם יש לך עוד ביקורת עלי (תבדוק את מה שעשיתי ואשמח לקבל עוד ביקורת אם יש משהו שאני לא עושה טוב)
+ ג. אשמח להכיר לך את {{הזחה}} {{תיוג}} תפרט לא הבנתי אמר רבא (שיחה) 23:53, 4 באפריל 2026 (IDT)
א. הסיכויים לקבלת הרשאות למשתמש חדש אפסיים, אז אם לא הגיבו לך במכ:במ כ"ש שלא תקבל עורך ממשק שזה מיועד למי שמבין בסקריפטים וכתיבת תכנות.
אני מתכוון לאחוז האפסי אמר רבא (שיחה) 23:57, 4 באפריל 2026 (IDT)
תיכנס לקישור תבנית ותראה, ובקשר לאחוז האפסי, אין כזה אחוז... חד גדיאשיחה 00:01, 5 באפריל 2026 (IDT)
עורך ממשק הסברתי בבקשות ממפעילים שלא רלוונטי.
יש סיכוי לקבל את ההרשאה בשני תנאים בסיסיים: א. נסיון סביר (ראיתי שערכת הרבה בימים האחרונים, עוד לא עברתי עליהם לחוות דעת). ב. עורך ותיק שמסכים להשקיע זמן בחניכה (לאחר שנבדוק את א' נחפש את ב'). דויד (שיחה) י"ח בניסן ה'תשפ"ו 00:57 (IDT) 00:57, 5 באפריל 2026 (IDT)
ח. כמשתמש די טרי, שככל הנראה עדין לא מכיר לגמרי את צורת העריכה המקובלת במכלול, לא כדאי שתסיר את תבניות השכתוב והעריכה וכו' מהערכים שבלי הלקט (שיחה) 15:32, 5 באפריל 2026 (IDT)
מצטרף להמלצה זו, נתקלתי בערך שהסרת את התבנית, על אף שלפי כללי הכתיבה במכלול הניסוח שלו לא שופר. מוטי ~ שיחה • י"ח בניסן ה'תשפ"ו • 19:45, 5 באפריל 2026 (IDT)
אוקיי אז הפסקתי להסיר תבניות אבל אחרי שאני עורך אני רוצה שמישהו יעבור על העריכה כדי לבדוק אם ניתן להסיר את התבנית (ודרך אגב נראה לי שערכתי את הטעון תיקון מישהו יכול לבדוק אם זה מה שהצריך טיפול ואם כן להסיר את תבנית העריכה) 10:42, 9 באפריל 2026 (IDT)

לא מוגזם?

לא מוגזם לדעתך לתת למשתמש די טרי הרשאות בודק ומסתיר שהם מההרשאות הגבוהות ביותר? למה שלא תבקש להיות מפעיל מערכת? פחות מופקע... שבלי הלקט (שיחה) 09:54, 5 באפריל 2026 (IDT)

לא אמר רבא (שיחה) 10:19, 5 באפריל 2026 (IDT)
למה שלא תבקש להיות מפעיל מערכת? פחות מופקע... שבלי הלקט (שיחה)
(למה לא אז הנה אני מבקש)🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂🤞🤞😜😉😆😃👍👍👍🤩🙄👍 אמר רבא (שיחה) 10:25, 5 באפריל 2026 (IDT)
מכ:מנ שבלי הלקט (שיחה) 10:26, 5 באפריל 2026 (IDT)
מתוק, לא תקבל שום הרשאה. הנח לנו. נריה - 💬 - 11:21, 5 באפריל 2026 (IDT)==אזהרה ==

הכוכבים המרובים, צורת ההתנהגות, מזכירה לצערי... ילד קטן. אבקשך להפסיק עם זה, ואם אינך יכול, אתה מתבקש להפסיק את עריכותך באתר. זוהי אזהרה אחרונה, ניסיתי לרמוז לך את זה בתגובות הקודמות, אבל אתה לא מבין. חד גדיאשיחה 16:03, 5 באפריל 2026 (IDT)

ערכי חולין

יישר כח על הרצון לעזור ועל היכולת ללמוד מהערות ולהשתפר.

בבקשה לא לערוך בערכי חולין, אותם אנו מעדכנים מויקיפדיה. ובודאי לא להסיר תבניות שכתוב וכו' עד שלא תהיה בעל נסיון גדול בשכתוב במכלול.

תתרכז בלערוך בצורה מועילה ערכים הקשורים ליהדות. דויד (שיחה) כ' בניסן ה'תשפ"ו 12:48 (IDT) 12:48, 7 באפריל 2026 (IDT)

תודה על ההברה אמר רבא (שיחה) 21:47, 8 באפריל 2026 (IDT)

קובץ:קופת רבי מאיר בעל הנס סמל.PNG

שלום אמר רבא, אנו מודים לך על תרומותיך למכלול.

שים לב: במכלול מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים.
אנא וודא כי צירפת את מקורן המלא של התמונות (תמונות אלו) ואת הרישיון המתאים להן.
לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.
אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים.
אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם לעיתים למחיקת תמונות בשגגה.
מצפה לתשובתך בהקדם. שבלי הלקט (שיחה) 20:10, 8 באפריל 2026 (IDT)

המקור הוא פירסומי https://baalhanes.co.il/%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%AA-%D7%A6%D7%93%D7%A7%D7%94/ אמר רבא (שיחה) 20:12, 8 באפריל 2026 (IDT)
@דויד שבלי הלקט (שיחה) 20:23, 8 באפריל 2026 (IDT)
כמדומני שכתבתי לך לא להעלות שום תמונה שלא אתה צימלת. למה העלית את זאת? דויד (שיחה) כ"ב בניסן ה'תשפ"ו 20:45 (IDT) 20:45, 8 באפריל 2026 (IDT)
חשבתי שהתכוונת רק לתמונות חדשות ולא להעלאת גרסה חדשה אמר רבא (שיחה) 11:53, 9 באפריל 2026 (IDT)
איך אתה יודע מה היתה הגרסה הקודמת? אולי זו תמונה אחרת? ואולי אפילו זו אותה תמונה רק שהיא הייתה ברשיון חוקי וזו לא? עד שלא תלמד לשאול לפי דברים אפורים זה לא נקרא לעמוד בכללי המכלול. דויד (שיחה) כ"ב בניסן ה'תשפ"ו 11:56 (IDT) 11:56, 9 באפריל 2026 (IDT)
לפי מה שכתוב לא? אמר רבא (שיחה) 11:57, 9 באפריל 2026 (IDT)
אתה לא חושב שאפשר למצוא כמה תמונות שונות שרואים בהם את אותה הקופה? דויד (שיחה) כ"ב בניסן ה'תשפ"ו 12:13 (IDT) 12:13, 9 באפריל 2026 (IDT)
לא הבנתי את מה ששאלת אמר רבא (שיחה) 13:32, 9 באפריל 2026 (IDT)
אתה מתאר לעצמך שיש כמה וכמה תמונות של קופת הצדקה הזו, שאת כל אחת מהתמונות צילם מישהו אחר שיש לו זכויות יוצרים על הצילום שלו? דויד (שיחה) כ"ב בניסן ה'תשפ"ו 15:55 (IDT) 15:55, 9 באפריל 2026 (IDT)
@דויד כדאי להחזיר את הגרסה הקודמת של התמונה שבלי הלקט (שיחה) 15:57, 9 באפריל 2026 (IDT)
הגרסה הקודמת היתה מחוקה, בגלל זה הוא העלה חדשה. מה גם שהיא לא מופיעה בשום ערך (אולי בגלל שהיא היתה מחוקה אז הסירו אותה) דויד (שיחה) כ"ב בניסן ה'תשפ"ו 16:15 (IDT) 16:15, 9 באפריל 2026 (IDT)

טיוטה:ישיבת אור התלמוד

מודיע לך מראש שאין חשיבות לישיבות קטנות אלא במקרים מאוד יוצאי דופן שבלי הלקט (שיחה) 17:11, 12 באפריל 2026 (IDT)

ואו איזה באסה אני עובד על זה קשה ואני כבר באמצע אמר רבא (שיחה) 17:15, 12 באפריל 2026 (IDT)
איזה דף אתה יכול להציע לי לכתוב (ומאיפה יהיו לי מקורות)אמר רבא (שיחה) 18:47, 12 באפריל 2026 (IDT)
@שבלי הלקט אתה יכול להציע לי דף שאוכל לכתוב (ואיפה יש מקורות)אמר רבא (שיחה) 19:10, 12 באפריל 2026 (IDT)
אתה יכול לכתוב את הערך בת קול, ולקחת מקורות מכאן שבלי הלקט (שיחה) 19:16, 12 באפריל 2026 (IDT)
תודה רבה (החלטתי לשלוח גם את אור התלמוד לתחרות וגם את בת אין לי מה להפסיד)אמר רבא (שיחה) 19:17, 12 באפריל 2026 (IDT)
כבר קיים ערך בשם בת קול אמר רבא (שיחה) 19:28, 12 באפריל 2026 (IDT)
אתה יכול לחפש עוד הרבה כאן וכאן שבלי הלקט (שיחה) 19:59, 12 באפריל 2026 (IDT)
תודה רבה אמר רבא (שיחה) 20:01, 12 באפריל 2026 (IDT)
אני רוצה לעשות את הדף אין סומכין על הנס אבל יש כבר פרק בתוך הדף נס אמר רבא (שיחה) 20:10, 12 באפריל 2026 (IDT)
אין סומכין על הנס☀אין סומכין על הנס אמר רבא (שיחה) 20:10, 12 באפריל 2026 (IDT)
מה אתה אומר @שבלי הלקטאמר רבא (שיחה) 20:10, 12 באפריל 2026 (IDT)
רעיון מעולה שבלי הלקט (שיחה) 20:11, 12 באפריל 2026 (IDT)
זה הקטע הראשון שערכתי תבדוק אם זה טוב
אין סומכין על הנס הינו כלל שלמרות שצריך לאמין בנס, כלל הוא שאין סומכין על הנס, כלומר על אדם להיזהר, ולא לקחת סיכונים מיותרים בתקווה שיקרה לו נס. המחשה לעיקרון זה מופיעה בסיפור מהגמרא (מגילה עמוד ז' ע"ב) הבא:

"רבה ורבי זירא עבדו סעודת פורים בהדי הדדי, איבסום. קם רבה שחטיה לרבי זירא. למחר בעי רחמי ואחייה. לשנה אמר ליה: "ניתי מר ונעביד סעודת פורים בהדי הדדי". אמר ליה: "לא בכל שעתא ושעתא מתרחיש ניסא".

— (הסיפור בעברית: רבה ורבי זירא ערכו סעודת פורים ביחד, והשתכרו. קם רבה ושחט את רבי זירא. למחרת ביקש רבה רחמים, ורבי זירא קם לתחייה. כעבור שנה פנה רבה לרבי זירא והזמין אותו לערוך שוב סעודת פורים יחדיו. ענה לו רבי זירא: לא בכל שעה ושעה מתרחש נס). כלומר בפעם הקודמת היה נס אבל אין לסמוך עליו.
אמר רבא (שיחה) 20:23, 12 באפריל 2026 (IDT)
עצה בכתיבת ערכים: תכניס בדף הטיוטה את כל החומר שיש לך ואז תשב איך בדיוק לבנות באמצעותו ערך, כך נוהג אני הקטן שבלי הלקט (שיחה) 20:27, 12 באפריל 2026 (IDT)
[1] שבלי הלקט (שיחה) 20:28, 12 באפריל 2026 (IDT)
זה מה שאני עושה אבל הראתי לך את הקטע הראשון שערכתי אמר רבא (שיחה) 20:29, 12 באפריל 2026 (IDT)
רב רבא, אתה העתקת את הערך כולו מהמיקרופדיה התלמודית? שבלי הלקט (שיחה) 20:35, 12 באפריל 2026 (IDT)
כן אבל אני באמצע לערוך בטעות פירסמתי את הבוסר אני באמצע לערוך אמר רבא (שיחה) 20:48, 12 באפריל 2026 (IDT)
ומה עם זכויות יוצרים? שבלי הלקט (שיחה) 20:49, 12 באפריל 2026 (IDT)

כלומר אמר רבא (שיחה) 20:52, 12 באפריל 2026 (IDT)

לא נראה לך שיש בעיה כלשהי בלהעתיק למכלול טקסט שמוגן בזכויות יוצרים? שבלי הלקט (שיחה) 20:56, 12 באפריל 2026 (IDT)
ויקי ישיבה זה חלק מויקיפדיה כך שאין בעיה!!! @שבלי הלקט@שבלי הלקט אמר רבא (שיחה) 21:16, 12 באפריל 2026 (IDT)
[משתמש:אמר רבא/אין סומכין על הנס]] אמר רבא (שיחה) 21:17, 12 באפריל 2026 (IDT)
ויקישיבה זה לא חלק מויקיפדיה, אבל אכן מותר להעתיק משם ערכים בתוספת קרדיט, אך ערך זה אין מקורו מויקישיבה אלא מהמיקרופדיה התלמודית שבלי הלקט (שיחה) 21:35, 12 באפריל 2026 (IDT)
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/deed.en
כתוב בבירור שאם לא נאמר אחרת מותר להישתמש ומה גם שערכתי את זהאמר רבא (שיחה) 11:59, 13 באפריל 2026 (IDT)
לא משנה אם נאמר אחרת או לא, מיקרופדיה לא שייכת לויקישיבה ומה שעשית הוא הז"י למהדרין שבלי הלקט (שיחה) 14:14, 13 באפריל 2026 (IDT)
(הערה: ראה כאן לגבי מיקרופדיה. מישהו (שיחה) 10:30, 10 במאי 2026 (IDT))
אז מאיפה יהיו לי מקורות? אמר רבא (שיחה) 15:56, 13 באפריל 2026 (IDT)
תתבסס על המקורות שמובאים במיקרופדיה שבלי הלקט (שיחה) 15:59, 13 באפריל 2026 (IDT)
כתוב בבירור בתחתית הדך שהשימוש הוא על פי https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/deed.en
אמר רבא (שיחה) 16:40, 13 באפריל 2026 (IDT)
כתוב באיזה רשיןו אנחנו משחררים את החומר שלנו, אבל בחומר הזה הוא לא שלנו, הוא הז"י. דויד (שיחה) כ"ו בניסן ה'תשפ"ו 18:25 (IDT) 18:25, 13 באפריל 2026 (IDT)
הז"י מה זה אמר רבא (שיחה) 19:07, 13 באפריל 2026 (IDT)
הפרת זכויות יוצרים דויד (שיחה) כ"ו בניסן ה'תשפ"ו 19:33 (IDT) 19:33, 13 באפריל 2026 (IDT)==אין סומכין על הנס==

שלום אמר רבא,
תודה על תרומתך למכלול. הערך-לעתיד "אין סומכין על הנס" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של ערך במכלול, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:אמר רבא/אין סומכין על הנס". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • סימוכין – האם הערך מלווה בסימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – המכלול הוא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית. ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג במכלול?

אפשר להסתייע במדריך לכתיבת ערכים, או, אם ברצונך לקבל סיוע אישי מצוות החונכים, ניתן לפנות לחממה, בנוסף ניתן לפנות להמכלול:סיוע בעריכת דפי טיוטה ולקבל סיוע בעריכת הערך מצוות המכלולאים. מומלץ לפני עריכת הערך לברר את חשיבותו האנציקלופדית. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך במכלול – יהיה אפשר לבקש את החזרתו למרחב הערכים בדף המכלול:העברת דפי טיוטה, בהצלחה. אפר (שיחה) 21:01, 12 באפריל 2026 (IDT)

תיקנתי אמר רבא (שיחה) 21:12, 12 באפריל 2026 (IDT)
@אמר רבא התחלת טוב מאוד אבל יש עוד עבודה מציע לך להשוות מול ערכים אחרים מאותו סוג אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ו בניסן ה'תשפ"ו ~ 21:20, 12 באפריל 2026 (IDT)
ערכתי שוב תבדוק אמר רבא (שיחה) 12:06, 13 באפריל 2026 (IDT)
ערכתי עוד יש עדיין עבודה אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ז בניסן ה'תשפ"ו ~ 21:40, 13 באפריל 2026 (IDT)
רק חייב לציין ששיפרת מאוד את הערך אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ז בניסן ה'תשפ"ו ~ 21:41, 13 באפריל 2026 (IDT)
תוכל לפרט מה צריך לתקן? אשמח מאוד!אמר רבא (שיחה) 11:55, 14 באפריל 2026 (IDT)

תחרות הכתיבה הרביעית

תזכורת: ג' באייר התשפ"ו, 20 באפריל 2026, הוא המועד האחרון לפרסום גרסאות סופיות לשיפוט בתחרות הכתיבה. בברכה מישהו (שיחה) 00:51, 13 באפריל 2026 (IDT)

אוקיי הגשתי את טיוטה:ישיבת אור התלמוד אשר מוכן סופית אמר רבא (שיחה) 12:30, 13 באפריל 2026 (IDT)

המכלול:מועצת

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות במכלול ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "המכלול:מועצת". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
סליחה פשוט רציתי לשנות את החתימה שלי 📖📕📔📚📘 משתמש:אמר רבא (שיחה) 17:41, 17 באפריל 2026 (IDT)
באמת האזהרה קצת מוגזמת. דויד (שיחה) ז' באייר ה'תשפ"ו 00:35 (IDT) 00:35, 24 באפריל 2026 (IDT)

הסרת תבניות

בקשר לעריכה זו, חשבתי שביקשו ממך לא להסיר תבניות שכתוב וכו', טעיתי? שבלי הלקטסוד שיח • ל' בניסן ה'תשפ"ו • ולמניינם: 18:14, 17 באפריל 2026 (IDT)

נכון אבל אמרו שיהיה לי ניסיון ולדעתי 700+ עריכות מספיק לא? 📖📕📔📚📘 משתמש:אמר רבא (שיחה) 20:13, 18 באפריל 2026 (IDT)
ל@שבלי הלקט דרך אגב כמי שהסכים לתת לי יעוץ. אני שואל אותך אם אני יוצר דף או עורך דף האם זה עובר לויקיפדיה? 📖📕📔📚📘 בברכה משתמש:אמר רבא (שיחה) 20:17, 18 באפריל 2026 (IDT)
א. לא, ניסיון לא נקבע דווקא לפי מספר עריכות, ולדעתי כדי שתרכוש עוד קצת ב. לא שבלי הלקטסוד שיח • ב' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:26, 18 באפריל 2026 (IDT)
אז איך אדע אם זה נחשב שיש לי ניסיון בנושא בית אז איך לויקיפדיה יש התוכן תורני 📖📕📔📚📘 בברכה משתמש:אמר רבא (שיחה) 20:28, 18 באפריל 2026 (IDT)
ושאלה ג. בעצבעות זה משנה נגד חזק נגד רגיל וכולי? 📖📕📔📚📘 בברכה משתמש:אמר רבא (שיחה) 20:30, 18 באפריל 2026 (IDT)
וכמה זה עוד קצת? 📖📕📔📚📘 בברכה משתמש:אמר רבא (שיחה) 20:30, 18 באפריל 2026 (IDT)
א. שאלה קשה מדי, אולי @דויד יוכל לענות לך עליה. ב. כי יש עורכים שם שכותבים תוכן תורני מן הסתם. ג. בעצבעות כן, בהצבעות לא. ד. כלול בסעיף א שבלי הלקטסוד שיח • ב' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:32, 18 באפריל 2026 (IDT)
"ג. בעצבעות כן, בהצבעות לא"
אל תיתקע על טעות הכתיב הראשונה שלי במכלול (אתה יכול לבדוק את זה) 📖📕📔📚📘 בברכה משתמש:אמר רבא (שיחה) 20:35, 18 באפריל 2026 (IDT)
עד שתעשה כמה שכתובים בלי להוריד את התבנית, תשאל בדף שיחה ויגידו לך שהשכתוב מספיק טוב ואפשר להוריד את התבנית. כמה כאלה ואז זה נסיון טוב. דויד (שיחה) ב' באייר ה'תשפ"ו 23:05 (IDT) 23:05, 18 באפריל 2026 (IDT)
תודה רבה בברכה, חובב האותיות אמר רבא|דפי משנה=כן (שיחה) 09:52, 19 באפריל 2026 (IDT)

יצירת תבנית משתמש

אני רוצה ליצור תבנית של משתמש זה מנוי על העלון מרוה לצמא @שבלי הלקט איך עושים את זה? 📖📕📔📚📘 בברכה משתמש:אמר רבא (שיחה) 20:33, 18 באפריל 2026 (IDT)

באמצעות {{תיבת משתמש}}, עיי"ש. נ.ב. בין אם יהיה חוק על אימוג'י ובין אם לא, מה דעתך להסיר את האימוג'ים מהחתימה שלך? זה מאוד מפריע בעיניים שבלי הלקטסוד שיח • ב' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:35, 18 באפריל 2026 (IDT)
אוקיי אבל אני יכול להשאיר אימוג'י אחד של ספרים כי אני ממוכר לאות הכתובה? 📚 בברכה משתמש:אמר רבא (שיחה) 20:38, 18 באפריל 2026 (IDT)
אם אתה ממוכר לאות הכתובה עדיף שהחתימה שלך תכלול אותיות ולא ציורים... שבלי הלקטסוד שיח • ב' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:40, 18 באפריל 2026 (IDT)
אוקיי 📚 בברכה משתמש:אמר רבא (שיחה) 20:41, 18 באפריל 2026 (IDT)
דרך אגב איך אני יכול להירשם שכל פעם שיהיה תיבת משתמש חדשה? 📚 בברכה משתמש:אמר רבא (שיחה) 20:40, 18 באפריל 2026 (IDT)
לא ידוע לי על דרך שבלי הלקטסוד שיח • ב' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:42, 18 באפריל 2026 (IDT)
חבל, ושיניתי את החתימה שלי אשמח שתגיב. בברכה חובב האותיות משתמש:אמר רבא (שיחה) 20:44, 18 באפריל 2026 (IDT)
בברכה משתמש:אמר רבא (שיחה) חובב האותיות 20:45, 18 באפריל 2026 (IDT)
החתימה החדשה שלי בברכה משתמש:אמר רבא (שיחה) חובב האותיות 20:45, 18 באפריל 2026 (IDT)
טוב מאוד, אבל כדאי שתסיר עיצוב חתימה אישי שבלי הלקטסוד שיח • ב' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:47, 18 באפריל 2026 (IDT)
אבל זה יסיר את הבברכה, ואת חובב האותיות בברכה משתמש:אמר רבא (שיחה) חובב האותיות 20:50, 18 באפריל 2026 (IDT)
אז תשים את הקוד הבא: בברכה, חובב האותיות [[משתמש:אמר רבא|אמר רבא]] ([[שמש:אמר רבא|שיחה]]) אוקי? --שבלי הלקטסוד שיח • ב' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:54, 18 באפריל 2026 (IDT)
אוקיי תראה בברכה, חובב האותיות אמר רבא (שיחה) 20:55, 18 באפריל 2026 (IDT)
שבלי הלקטסוד שיח • ב' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:57, 18 באפריל 2026 (IDT)
לא סידרת את ההפניה לדף שיחתך בהפניה. כרגע המילה "שיחה" לא מקושרת לכלום. דויד (שיחה) ב' באייר ה'תשפ"ו 17:08 (IDT) 17:08, 19 באפריל 2026 (IDT)

הארות והערות

שמתי לב שמש:נריה ניטר כיום עירוכת רבות שלך, חלקם שוחזרו בגלל: קישורים פנימיים לא מתאימים או מיותרים, טיפול לא נכון בערכים עם תבניות עריכה, עירכות אספקלריה ללא הכשרה בתחום, ועוד.
אשמח אם תעבור אחרי השחזורים שלו ותראה מה צריך לשפר.
אתה עורך חרוץ ואני בטוח שתלמד מהר מכל שחזור, הארה, הערה או ביקורת.
מעריך, אפר (שיחה) 22:09, 19 באפריל 2026 (IDT)

תודה בברכה, חובב האותיות אמר רבא|דפי משנה=כן (שיחה) 08:41, 20 באפריל 2026 (IDT)

נריה

@נריה שמתי לב שמחקת לא מעט עריכות שלי בלי לפרט למה אשמח שתפרטי. בברכה, חובב האותיות אמר רבא|דפי משנה=כן (שיחה) 08:53, 20 באפריל 2026 (IDT)

רשימת הסיבות שכתב אפר. אם יש משהו ספציפי שלא מובן, אסביר בשמחה. נריה - 💬 - 11:15, 20 באפריל 2026 (IDT)
איזה רשימה? בברכה, חובב האותיות אמר רבא|דפי משנה=כן (שיחה) 08:43, 21 באפריל 2026 (IDT)
” קישורים פנימיים לא מתאימים או מיותרים, טיפול לא נכון בערכים עם תבניות עריכה, עירכות אספקלריה ללא הכשרה בתחום, ועוד.” שבלי הלקטסוד שיח • ד' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:26, 21 באפריל 2026 (IDT)
עריכות אקספלריה, @נריה איזה דפים בדיוק? בברכה, חובב האותיות אמר רבא|דפי משנה=כן (שיחה) 19:05, 21 באפריל 2026 (IDT)
תהלים פ"ח לדוג', אגב כדאי שתסדר את החתימה שלך, משהו בה משובש שבלי הלקטסוד שיח • ד' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:08, 21 באפריל 2026 (IDT)
מה ? בברכה, חובב האותיות אמר רבא|דפי משנה=כן שיחה 08:42, 22 באפריל 2026 (IDT)

ki.

שלום אמר רבא,
תודה על תרומתך למכלול. הערך-לעתיד "ki." שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של ערך במכלול, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:אמר רבא/ki.". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • סימוכין – האם הערך מלווה בסימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – המכלול הוא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית. ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג במכלול?

אפשר להסתייע במדריך לכתיבת ערכים, או, אם ברצונך לקבל סיוע אישי מצוות החונכים, ניתן לפנות לחממה, בנוסף ניתן לפנות להמכלול:סיוע בעריכת דפי טיוטה ולקבל סיוע בעריכת הערך מצוות המכלולאים. מומלץ לפני עריכת הערך לברר את חשיבותו האנציקלופדית. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך במכלול – יהיה אפשר לבקש את החזרתו למרחב הערכים בדף המכלול:העברת דפי טיוטה, בהצלחה. איכא דאמרי (שיחה) 00:06, 21 באפריל 2026 (IDT)

@שבלי הלקט תעזור לי בברכה, חובב האותיות אמר רבא|דפי משנה=כן (שיחה) 08:42, 21 באפריל 2026 (IDT)
איני יכול לעזור בערכי חולין, דבר ראשון כדאי שתתוסיף מקורות שבלי הלקטסוד שיח • ד' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:30, 21 באפריל 2026 (IDT)

חתימה

אולי תסדר את החתימה שלך? בלי ה"דפי משנה" הזה. דויד (שיחה) ז' באייר ה'תשפ"ו 00:36 (IDT) 00:36, 24 באפריל 2026 (IDT)

דפי משה? בברכה, חובב האותיות אמר רבא|דפי משנה=כן שיחה 09:19, 24 באפריל 2026 (IDT)
תיקנתי את דפי משנה בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה 09:22, 24 באפריל 2026 (IDT)
@דויד עכשיו זה טוב? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות ז' באייר ה'תשפ"ו 09:29, 24 באפריל 2026 (IDT)
לאחר שתיקנת גם את הקישור לדף השיחה שלך - מצויין. שכוייח. דויד (שיחה) ז' באייר ה'תשפ"ו 13:52 (IDT) 13:52, 24 באפריל 2026 (IDT)

יבוא

ל@שבלי הלקט כחונך שלי האם לדעתך אני יכול לבקש שוב הרשאת יבוא? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות ז' באייר ה'תשפ"ו 09:35, 24 באפריל 2026 (IDT)

לא. נריה - 💬 - 09:53, 24 באפריל 2026 (IDT)
למה? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות ז' באייר ה'תשפ"ו 09:55, 24 באפריל 2026 (IDT)
ההרשאה דורשת חניכה ארוכה ומסיבית מאחד המנטרים, ובשלב זה אין מי שיוכל לעשות את זה. נריה - 💬 - 10:07, 24 באפריל 2026 (IDT)
כלומר? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות ז' באייר ה'תשפ"ו 10:10, 24 באפריל 2026 (IDT)
כפשוטו, בשביל לקבל את ההרשאה תצטרך לעבור קורס מאוד רציני ממנטר או לכל הפחות מייבא, ואין כרגע מי שיכול לתת לך אחד כזה שבלי הלקטסוד שיח • ז' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 12:51, 24 באפריל 2026 (IDT)
מה התוכן של הקורס? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות ז' באייר ה'תשפ"ו 13:35, 24 באפריל 2026 (IDT)
איך לייבא ולסנן כראוי שבלי הלקטסוד שיח • ז' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:35, 24 באפריל 2026 (IDT)
ומתי מישהו יתפנה ללמד אותי? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות ז' באייר ה'תשפ"ו 13:44, 24 באפריל 2026 (IDT)
תשאל את נריה או דויד עוד פעם בעוד חודשיים-שלוש-ארבע שבלי הלקטסוד שיח • ז' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:46, 24 באפריל 2026 (IDT)
חדשיים/3/4 בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות ט' באייר ה'תשפ"ו 20:17, 25 באפריל 2026 (IDT)
@שבלי הלקט כמה זמן לוקח לך לענות? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות ט' באייר ה'תשפ"ו 08:09, 26 באפריל 2026 (IDT)
על מה אני אמור לענות? שבלי הלקטסוד שיח • ט' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 10:07, 26 באפריל 2026 (IDT)
מתי לבקש בעוד חודשיים, או 3, או 4, בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות י"ב באייר ה'תשפ"ו 08:11, 29 באפריל 2026 (IDT)
חושש שלפחות 4. יש עוד בתור שאנחנו רוצים להכניס לפניך. נריה - 11:30, 29 באפריל 2026 (IDT)
כגון מי בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות י"ג באייר ה'תשפ"ו 14:10, 30 באפריל 2026 (IDT)
ואלו הן (בבקשה @נריה אשמח שתפרטי) בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות י"ד באייר ה'תשפ"ו 21:48, 30 באפריל 2026 (IDT)
אם אלו ירצו הם יוכלו לספר לך לבד. אתה יכול לנחש לבד - עורכים ותיקים ממך, שגם ביקשו בעבר וקיבלו אותה תשובה, וכו'. נריה - 01:46, 1 במאי 2026 (IDT)
ובכל מקרה, אגלה לך, שהרשאת מייבא משמעותה גישה לכל התכנים בוויקיפדיה, ולכן המפעילים משתדלים שלא לתת אותה לנערים. נריה - 01:47, 1 במאי 2026 (IDT)
  1. מי אמור להעביר את הקורס?
  2. מה הקשר נערים?
  3. בכל מקרה יש לכולם גישה לחומרים של ויקיפדיה!
  4. בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות י"ד באייר ה'תשפ"ו 08:16, 1 במאי 2026 (IDT)
  1. . מנטרים או לכל הפחות מייבא מנוסה.
  2. . כי לנערים יותר חשוב להישמר מתכנים פסולים, עי' דף שיחתי ארכיון 3 פרק הרשאת ייבוא.
  3. לכולם?! לרוב המכלולאים אין גישה לויקיפדיה בלי הרשאת המייבא שבלי הלקטסוד שיח • י"ד באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 12:51, 1 במאי 2026 (IDT)
3. אפשר פשוט לחפש בגוגל ויקפדיה ותיכנס! בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות י"ד באייר ה'תשפ"ו 12:52, 1 במאי 2026 (IDT)
2. עדיין לא הבנתי למה היא כותבת נער מה הקשר? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות י"ד באייר ה'תשפ"ו 12:53, 1 במאי 2026 (IDT)
2. מי זה היא? מה לא מובן? לכל בן אדם לתא טוב שיהיה גישה לתכנים פסולים אך כ"ש לנערים צעירים!
3. כן, אבל לרוב המשתמשים כאן ויקיפדיה חסומה שבלי הלקטסוד שיח • י"ד באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 12:55, 1 במאי 2026 (IDT)
4.
שלום ותודה על תרומתך למכלול!
הדרך בה אתה נוהג לחתום אינה תקינה :אין לכלול בחתימה תבניות

כדי לאפס את חתימתך עליך להיכנס להעדפות ← פרטי משתמש ולהסיר את הסימון מ"עיצוב חתימה אישי".
למידע נוסף ראה עזרה:חתימה. בברכה, שבלי הלקטסוד שיח • י"ד באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 12:55, 1 במאי 2026 (IDT)

אמר רבא, אתה משתמש בנתיב? נריה - 18:33, 1 במאי 2026 (IDT)

חתימה

ל@שבלי הלקט איך אני משנה את החתימה שלי ככה שבמקום שיחה יופיע טקסט אחר? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות ט' באייר ה'תשפ"ו 08:14, 26 באפריל 2026 (IDT)

[[שיחת משתמש:אמר רבא|כאן תשים את הטקסט שאתה רוצהשיופיע]] שבלי הלקטסוד שיח • ט' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 10:09, 26 באפריל 2026 (IDT)

חסידות הוסיאטין

אני ערכתי את זה, מישהו יכול להגיד לי אם אני יכול להוריד את תבנית העריכה? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות י"ד באייר ה'תשפ"ו 12:30, 1 במאי 2026 (IDT)

? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות י"ד באייר ה'תשפ"ו 13:15, 1 במאי 2026 (IDT)
מנטרים? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ד באייר ה'תשפ"ו 20:01, 10 במאי 2026 (IDT)
@שבלי הלקט? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ד באייר ה'תשפ"ו 20:15, 10 במאי 2026 (IDT)

יבוא

3. ויקפדיה לא חסום לי אך ההגנה חוסמת לי את האפשרות לערוך בויקיפדיה!

2. אבל למה היא תוקעת את זה עכשיו למה שיענין אותי עכשיו שלא רוצים לתת הרשאה לנערים? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות י"ד באייר ה'תשפ"ו 13:01, 1 במאי 2026 (IDT)

3. לך, אבל להרבה אחרים לא, תימה על אפשרות העריכה.
4. אמרתי לך, אבל אם מילא ויקיפדיה פתוחה לך אין הרבה מה להפסיד, מקרה אבוד...
5. נריה הוא בן ולא בת.
6. למה פתחת פסקה חדשה? שבלי הלקטסוד שיח • י"ד באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:13, 1 במאי 2026 (IDT)
6. לא מצליח הוא עושה בעיות וכותב
הקישור "תגובה" אינו יכול לשמש כדי להגיב לשיחה הזאת. כדי להגיב, נא להשתמש בעורך הדף המלא באמצעות לחיצה על "עריכת קוד מקור". בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות י"ד באייר ה'תשפ"ו 13:34, 1 במאי 2026 (IDT)
הרשאת ייבוא תאפשר לך לקבל את רוב תכני ויקיפדיה ללא סינון, גם אלו ש"ברגיל" נחסמים לך. לכן לא תקבל את ההרשאה. נריה - 17:03, 4 במאי 2026 (IDT)
האפשרות עריכה זה בגלל ש wikimedia.org חסום ודרכו מתחברים. תבקש ממי שאחראי על ההגנה שלחה להוסיף ל"נטו שלי" ותתחבר, ואז שיוציא את זה (הבנתי שזה אתר בעייתי) נעם1שיחהח' בסיוון ה'תשפ"ו•למניינם: 15:01, 24 במאי 2026 (IDT)
תודה אבח אני לא רוצה לערוך בויקיפדיה אלא במכלול (וחוץ מזה כל פעם שהוספתי אתר לנטו שלי הוא עושה בעיות ומאפשר גישר רק לכתובת שנתתי לו ולא לחלק האחר של האתרים) בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ח' בסיוון ה'תשפ"ו 15:12, 24 במאי 2026 (IDT)

תמונות

אני כרגע עורך ערכים על בתי כנסת, ושם בהם תמונות שכבר קימות במכלול או בערך,

עכשיו אני רוצה לשאול מה עדיף

  1. תמונה עתיקה שנצבעה, או תמונה שחור לבן, (במקרים בהם בית הכנסת נהרס)?
  2. אם אפשר תמונה של פנים בית הכנסת?
  3. אם אפשר תמונה של סרטוט בית הכנסת?
  4. בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות ט"ז באייר ה'תשפ"ו 20:25, 2 במאי 2026 (IDT)
+אם בית הכנסת נחרב ושיפצו אותו איזה תמונה עדיף מבית הכנסת המקורי, או מהחורבות, או תמונה מאחרי השיפוץ,
בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות ט"ז באייר ה'תשפ"ו 20:33, 2 במאי 2026 (IDT)

הוספת ילדים לתבנית

בקשר לעריכה זו, אין טעם להוסיף לתבנית המידע ילדים ללא ערך, ניתן לראותם בפיסקת משפחתו. בהצלחה! איכא דאמרי (שיחה) 09:37, 4 במאי 2026 (IDT) איכא דאמרי (שיחה) 09:37, 4 במאי 2026 (IDT)

רבי תנחומא

בקשר לעריכה זו, מאיפה הבאת את שנת לידתו? בערך אני לא רואה שזה כתוב שבלי הלקטסוד שיח • כ"א באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:27, 8 במאי 2026 (IDT)

כתוב באמצע המאה ה-4 עשיתי חישוב וזה יוצא בערך בג'תק"י בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"א באייר ה'תשפ"ו 17:29, 8 במאי 2026 (IDT)

חדש אסור מן התורה

שלום לך,
במכלול אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף חדש אסור מן התורה אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, או להסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, שבלי הלקטסוד שיח • כ"ג באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:59, 9 במאי 2026 (IDT)

פשוט ראתי שיש דפים שכותבים וכדו' במקום וכדומה! בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ג באייר ה'תשפ"ו בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ג באייר ה'תשפ"ו 21:02, 9 במאי 2026 (IDT)
אז כדאי שתתקן גם שם, אם כי הביטוי "וכדומה" לא הכי אנצי' שבלי הלקטסוד שיח • כ"ג באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:05, 9 במאי 2026 (IDT)

אאוטינג

@אמר רבא, שים לב, כל עיסוק בזהויות נוספות שקיימות ברשת (או שאתה חושב שקיימות) למשתמש כזה או אחר גובל באאוטינג, אנחנו מתייחסים בחומרה רבה לנושא זה, אם כי אני מניח שבמקרה זה זה נעשה בתום לב, לתשומת לבך. אפר (שיחה) 22:50, 9 במאי 2026 (IDT)

הוא שאל את זה בפומבי! בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ג באייר ה'תשפ"ו 14:33, 10 במאי 2026 (IDT)

רבנית

@שבלי הלקט (אני תמיד מתייג אותך כי אתה עונה הכי מהר 😉) כשאני עורך דף של רבנית מה הכי מתאים, תבנית של אישיות תורנית, או תבנית אישיות פשוטה,? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ג באייר ה'תשפ"ו 14:45, 10 במאי 2026 (IDT)

@אפר? שבלי הלקטסוד שיח • כ"ג באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:49, 10 במאי 2026 (IDT)
כלומר? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ג באייר ה'תשפ"ו 14:50, 10 במאי 2026 (IDT)
למה תיגת את אפר? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ג באייר ה'תשפ"ו 14:51, 10 במאי 2026 (IDT)
כי אני לא יודע שבלי הלקטסוד שיח • כ"ג באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:52, 10 במאי 2026 (IDT)
@שבלי הלקט כל הכבוד שמתי לב שלוקח 2.5 דקות להגיב. בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ג באייר ה'תשפ"ו 14:55, 10 במאי 2026 (IDT)
בערכים מוויקיפדיה לא לשנות את התבנית (רלוונטי גם לשבלי, שים לב לכך להבא). בערך שאתה כותב אני מניח שאפשר גם אישיות רבנית. נריה - 15:22, 10 במאי 2026 (IDT)
למה? שבלי הלקטסוד שיח • כ"ג באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 18:22, 10 במאי 2026 (IDT)
אתה שואל על החלק הראשון? התשובה היא שזה משמעותי לקוד המקור של הדף בלבד, ולכן העריכה די חסרת תועלת. נריה - 18:24, 10 במאי 2026 (IDT)

הרשאת יבוא

אני פותח עוד פעם את נושא היבוא, כל המנטרים אם מישהו יכול ללמד אותי להיות מייבא? בתודה מראש. (הדיון הוא רק עם מישהו יכול ללמד אותי להערות ולגערות נא לפתוח נושא חדש) בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ג באייר ה'תשפ"ו 15:19, 10 במאי 2026 (IDT)

אני מתנצל. קיבלת תשובה ברורה. גם אם יש מי שמוכן ללמד אותך, אינך יכול לקבל את ההרשאה מסיבות שונות - כך שאין טעם שילמדו אותך. הנח לנושא בבקשה. נריה - 15:21, 10 במאי 2026 (IDT)
@נריה אם לא הבנת עדין איני נער סליחה על הביטוי אבל זה טיפשות גמורה. אני לא נער! בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ג באייר ה'תשפ"ו 15:24, 10 במאי 2026 (IDT)
לא ראיתי בהודעתי אזכור כלשהו לגילך. אמרתי שמסיבות ושיקולים שונים לא תוכל לקבל את ההרשאה. זו לא החלטה אישית שלי. אם יעזור לך שגם מפעיל ש"מוסמך" לדחות בקשת הרשאה אוכל לסדר אותך בזה. נריה - 15:28, 10 במאי 2026 (IDT)
אוקיי ותפרט למה? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ג באייר ה'תשפ"ו 15:28, 10 במאי 2026 (IDT)
מה הסיבות? @נריה בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ג באייר ה'תשפ"ו 17:16, 10 במאי 2026 (IDT)
בדרך כלל לא מביאים את פירוט הסיבות לנילון. נריה - 17:21, 10 במאי 2026 (IDT)
לנילון? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ג באייר ה'תשפ"ו 17:29, 10 במאי 2026 (IDT)
@נריהבברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ג באייר ה'תשפ"ו 17:30, 10 במאי 2026 (IDT)
לנידון. "תיקון" אוטומטי של הטלפון, סליחה. נריה - 17:40, 10 במאי 2026 (IDT)
ההחלטה היא לתמיד או רק זמנית? +אשמח לראות מפעיל שיגיד לי את זה!@נריה בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ג באייר ה'תשפ"ו 17:51, 10 במאי 2026 (IDT)
בטווח הזמן הנראה לעין. מקוהשיחה • כ"ד באייר ה'תשפ"ו 20:06 (IDT) 20:06, 10 במאי 2026 (IST)
שבועות/חודשים /שנים? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ד באייר ה'תשפ"ו 20:09, 10 במאי 2026 (IDT)
לא יודע. כמה זמן אפשר לראות בעין? מקוהשיחה • כ"ד באייר ה'תשפ"ו 20:44 (IDT) 20:44, 10 במאי 2026 (IST)
0 בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ד באייר ה'תשפ"ו 20:44, 10 במאי 2026 (IDT)
משקפיים יוכלו לעזור שבלי הלקטסוד שיח • כ"ד באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:48, 10 במאי 2026 (IDT)
@אמר רבא, אם לפני הפסקה הזו הייתי אומר לך חצי שנה, הגעת כבר לשנה וחצי, לפחות. אפר (שיחה) 21:08, 10 במאי 2026 (IDT)

רבי נפתלי הירץ לנדא מסטרליסק

תיקנתי את הדף אני יכול להסיר את תבנית השכתוב? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ג באייר ה'תשפ"ו 17:18, 10 במאי 2026 (IDT)

מנטרים? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ד באייר ה'תשפ"ו 20:01, 10 במאי 2026 (IDT)
@שבלי הלקט? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ד באייר ה'תשפ"ו 20:15, 10 במאי 2026 (IDT)
מאיפה הבאת את זה שהיה תלמידם של אביו וסבו? שבלי הלקטסוד שיח • כ"ד באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:18, 10 במאי 2026 (IDT)
אני מצטט "תלמיד אביו יואל משה מיאברוב, וזקנו מרדכי זיסקינד מסטריא". בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ד באייר ה'תשפ"ו 20:21, 10 במאי 2026 (IDT)
@שבלי הלקט? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ד באייר ה'תשפ"ו 20:38, 10 במאי 2026 (IDT)
מה? שבלי הלקטסוד שיח • כ"ד באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:38, 10 במאי 2026 (IDT)
אני יכול להסיר את התבנית כן/לא בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ד באייר ה'תשפ"ו 20:39, 10 במאי 2026 (IDT)
ותענה גם על חסידות הוסיאטין בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ד באייר ה'תשפ"ו 20:40, 10 במאי 2026 (IDT)
אני עכשיו באמצע לשכתב את הערך. על חסידות הוסיאטין לא עברתי. שבלי הלקטסוד שיח • כ"ד באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:41, 10 במאי 2026 (IDT)
כלומר אני לא יכול להסיר את התבנית? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ד באייר ה'תשפ"ו 20:42, 10 במאי 2026 (IDT)
חכה... שבלי הלקטסוד שיח • כ"ד באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:42, 10 במאי 2026 (IDT)
למה לחכות? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ד באייר ה'תשפ"ו 20:43, 10 במאי 2026 (IDT)
כי אני באמצע לשכתב... שבלי הלקטסוד שיח • כ"ד באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:46, 10 במאי 2026 (IDT)
לא לזה התכוונתי דויד אמר לי לנסות ולשכתב דפים ואז לשאול מישהו אם ערכתי טוב כדי ללמוד, התכוונתי לשאול אם שכתבתי את זה טוב ואם לא מה לא היה טוב. בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ד באייר ה'תשפ"ו 20:49, 10 במאי 2026 (IDT)
אה. לא מספיק, סורי... עקוב אחרי עריכותי אחריך שבלי הלקטסוד שיח • כ"ד באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:56, 10 במאי 2026 (IDT)
כבר פירסמת את העריכות שלך? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ד באייר ה'תשפ"ו 20:57, 10 במאי 2026 (IDT)

כן שבלי הלקטסוד שיח • כ"ד באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:59, 10 במאי 2026 (IDT)

תן לי קישור בתודה מראש! בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ד באייר ה'תשפ"ו 21:00, 10 במאי 2026 (IDT)
מי:היסטוריה/רבי נפתלי הירץ לנדא מסטרליסק, כעת לדעתי רוב הערך תקין, מלבד כמה דרישות הבהרה ששמתי, וניתן להסיר את תבנית השכתוב ולהחליפה ב{{מקורות|רמה=אין}, מייג קודם את מניח התבנית @איכא דאמרי שבלי הלקטסוד שיח • כ"ד באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:02, 10 במאי 2026 (IDT)
תגיד לי אם הבנתי נכון: הבעיה שהייתה בדף שזה שזה נכתב בלשון גבוהה? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ד באייר ה'תשפ"ו 21:05, 10 במאי 2026 (IDT)
לא, הבעיה הייתה שהוא היה מנוסח לא בניסוח האנציקלופדי המקובל במכלול שבלי הלקטסוד שיח • כ"ד באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:07, 10 במאי 2026 (IDT)
כגון חיבוריו ולא ספריו? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ד באייר ה'תשפ"ו 21:08, 10 במאי 2026 (IDT)
בין השאר, אבל זה הדוגמה הקטנה שבלי הלקטסוד שיח • כ"ד באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:10, 10 במאי 2026 (IDT)
רבי יהודה אריה ליב אלתר שכתבתי את זה זה טוב יותר? בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ד באייר ה'תשפ"ו 21:21, 10 במאי 2026 (IDT)
עדכון: איכא הסיר את התבנית, ואולי @הנביא שהרחיב בזמנו את הערך יוסיף מקורות שבלי הלקטסוד שיח • כ"ד באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:26, 10 במאי 2026 (IDT)

רבי יהודה אריה ליב אלתר

שלום לך,
במכלול אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף רבי יהודה אריה ליב אלתר אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, או להסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

בברכה, שבלי הלקטסוד שיח • כ"ד באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:21, 10 במאי 2026 (IDT)

למה הסרת את דבריו של הרב קוק? ולמה הסרת מהפתיח את ספרו? שבלי הלקטסוד שיח • כ"ד באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:23, 10 במאי 2026 (IDT)
1. כי זה כתוב בהמשך,
2. אתה לא יכול לביא המלצות לספרים כי זה לא יגמר
בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"ד באייר ה'תשפ"ו 22:27, 10 במאי 2026 (IDT)
1. התבלט מאוד בזכות ספרו, ולכן ראוי להזכיר זאת גם בפתיח.
2. זה לא סתם "המלצה", זה שהספר התקבל בהערכה אצל גדולי אותו הדור אף שלא השתייכו לחוגו של השפת אמת זה מידע אנצי' חשוב מאוד. שבלי הלקטסוד שיח • כ"ד באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:34, 10 במאי 2026 (IDT)
1. במחשבה שנהי אני מסכים.
2. לכן לספר יש ערך נפרד שמה כתוב כל הפרטים בהרחבה!
בברכה, חובב האותיות אמר רבא אמר אביי תרומות כ"ה באייר ה'תשפ"ו 20:14, 11 במאי 2026 (IDT)

רבי יעקב יוסף כ"ץ

בקשר לעריכה זו, אפשר גם כך וגם כך אני אישית יותר מתחבר ל"קורות/תולדות חייו" אך מ"מ אין צורך לשנות שבלי הלקטסוד שיח • כ"ה באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:21, 11 במאי 2026 (IDT)

אני רוצה שתמיד יהיה כתוב אותו הדבר, ובגלל שברוב כתוב ביוגרפיה ככה יהיה תמיד! (כמובן לדעתי) בברכה, חובב האותיות אמר רבא אמר אביי תרומות כ"ה באייר ה'תשפ"ו 20:28, 11 במאי 2026 (IDT)
אגב, גם ה"ספריו>חיבוריו" זה לא משמעותי, אין צורך לשנות, אני עברתי על הערך אז על הדרך שיניתי את הנוסח (תלוי בעיקר מה חיבוריו, לא חושב שכל קונטרס או מאמר ניתן להגדיר כ"ספר") שבלי הלקטסוד שיח • כ"ה באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:48, 11 במאי 2026 (IDT)

רבי העשיל צורף

@שבלי הלקט אפשר להסיר את התבנית? בברכה, חובב האותיות אמר רבא אמר אביי תרומות כ"ה באייר ה'תשפ"ו 20:41, 11 במאי 2026 (IDT)

רבי פרחיה בן משולם

שלום לך,
במכלול אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף רבי פרחיה בן משולם אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, או להסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

בברכה, שבלי הלקטסוד שיח • כ"ו באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 22:45, 12 במאי 2026 (IDT)

שים לב

שמתי לב שיש כמה טעויות בעריכותיך שחוזרות שוב ושוב, ממליץ לעקוב על התיקונים אחריך באמצעות רשימת המעקב, כך תוכל ללמוד לעתיד. להלן רשימה חלקית:
א. כשבפתיח כותבים את צורת הכתיב היידית, כותבים "בכתיב יידי: ---" ולא "בכתיב יידיש: ---"
ב. אם כתוב בערך "מתגורר בירושלים", צ"ל "מתגורר בירושלים" ולא מתגורר בירושלים.
ג. שינוי קישור מדף הפניה לדף היעד על אף שהוא לא מזיק הוא חסר תועלת.
ד. מדינת ישראל הוקמה בשנת תש"ח, כך שרבנים שפעלו קודם לכן יש לכתוב בתבנית בפרמטר מקום מגורים / מקום פעילות / מדינה לא "ישראל" כי אם "ארץ ישראל". שבלי הלקטסוד שיח • כ"ו באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:10, 12 במאי 2026 (IDT)

ועוד משהו ששכחתי: קישור לערך לא קיים שמים רק לערך בעל חשיבות שבלי הלקטסוד שיח • כ"ו באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:43, 13 במאי 2026 (IDT)
מזכיר שוב את הסעיף האחרון שבלי הלקטסוד שיח • ה' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:48, 21 במאי 2026 (IDT)

תבניות בעלי ידע

פסיקים בין משתמשים לא משנים מאומה לתבנית, מיותר לעשות זאת שבלי הלקטסוד שיח • כ"ח באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:00, 15 במאי 2026 (IDT)

כנ"ל צורת תיוג המשתמש, אם על ידי {{א}} או {{T}}, [[משתמש:שם המשתמש|שם המשתמש]] שבלי הלקטסוד שיח • כ"ח באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:02, 15 במאי 2026 (IDT)
וסתם שאלה, מאיפה רכשת כ"כ הרבה ידע בכל הנושאים הללו? שבלי הלקטסוד שיח • כ"ח באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:15, 15 במאי 2026 (IDT)
קריאה מגיל אפס ... בברכה, חובב האותיות אמר רבא אמר אביי תרומות כ"ח באייר ה'תשפ"ו 13:16, 15 במאי 2026 (IDT)
@אמר רבא, אשמח אם תעצור במה שכבר עשית, התבניות לא ממש בשימוש במכלול וזה מספים לשווא את דף השינויים האחרונים אפר (שיחה) 13:25, 15 במאי 2026 (IDT)
אוקיי בברכה, חובב האותיות אמר רבא אמר אביי תרומות כ"ח באייר ה'תשפ"ו 13:26, 15 במאי 2026 (IDT)
דרך אגב נראה לי שזה כן בשימוש קיבלתי כבר בקשה!! בברכה, חובב האותיות אמר רבא, אמר אביי, תרומות ה' בסיוון ה'תשפ"ו 20:18, 20 במאי 2026 (IDT)
אני חושב שכן כדאי שאעשה זאת כי בסופו של יום זה שימושי בברכה, חובב האותיות אמר רבא, אמר אביי, תרומות ה' בסיוון ה'תשפ"ו 23:29, 20 במאי 2026 (IDT)
מה תחומי הידע שלך? גאון הירדן (שיחה) 23:34, 20 במאי 2026 (IDT)
המון בברכה, חובב האותיות אמר רבא, אמר אביי, תרומות ה' בסיוון ה'תשפ"ו 23:35, 20 במאי 2026 (IDT)
תן שלושה גאון הירדן (שיחה) 23:36, 20 במאי 2026 (IDT)
היסטוריה, פוליטקה , חדשן=ות ואקטואליה בברכה, חובב האותיות אמר רבא, אמר אביי, תרומות ה' בסיוון ה'תשפ"ו 23:37, 20 במאי 2026 (IDT)
תוכל להוכיח? גאון הירדן (שיחה) 23:39, 20 במאי 2026 (IDT)
אין בעיה בברכה, חובב האותיות אמר רבא, אמר אביי, תרומות ה' בסיוון ה'תשפ"ו 23:39, 20 במאי 2026 (IDT)
@גאון הירדן, יאלה בוא נתחיל איך את רוצה שאוכיח? בברכה, חובב האותיות אמר רבא, אמר אביי, תרומות ה' בסיוון ה'תשפ"ו 23:43, 20 במאי 2026 (IDT)
תנ"ך אירכולוגיה, אוסטרונומיה (חלל), אלקטרוניקה, מחשב, וכוליבברכה, חובב האותיות אמר רבא, אמר אביי, תרומות ה' בסיוון ה'תשפ"ו 23:39, 20 במאי 2026 (IDT)
לא נראה לי שאתה נחשב בבעלי הידע, גם את השמות לא כתבת בצורה תקינה. גאון הירדן (שיחה) 23:44, 20 במאי 2026 (IDT)
בסדר כי הידרזתי לכתוב בברכה, חובב האותיות אמר רבא, אמר אביי, תרומות ה' בסיוון ה'תשפ"ו 23:45, 20 במאי 2026 (IDT)
תן לי עובדה לא ידועה אחת על כל אחד מהנושאים שרשמת גאון הירדן (שיחה) 23:46, 20 במאי 2026 (IDT)
מחשב: שהמחשבים הראשונים לא עבדוו על חשמל.
אלקטרוניקה: למרות שהחשמל נע במהירות הקרובה למהירות האור בתוך חוטים האלקטרונים עצמם זזים פיזית לאט מאוד.
תנ"ך: כשלושים אחוז מהמילים בלשון הקודש הופיעו רק פעם אחת בתנ"ך.
אירכלוגיה: האירכולוג הראשון בהיסטוריה היה המלך הבבלי נבונאיד שהיה משחזר מקדשים היסטוריים.
אוסטרונומיה (חלל): הירח מתרחק מכדור הארץ כל שנה בכ 3.8 סנטימטר.
בברכה, חובב האותיות אמר רבא, אמר אביי, תרומות ה' בסיוון ה'תשפ"ו 23:56, 20 במאי 2026 (IDT)
אמרת שהמחשבים הראשונים לא עבדו על חשמל, אז איך הם ביצעו פעולות לוגיות כמו תנאי 'אם-אז' (IF)? גאון הירדן (שיחה) 23:58, 20 במאי 2026 (IDT)
הם לא ביצעו פשוט זה דומה יותר לשעון הם פעלו על קפיצים וגלגלי שניים ויכלו לעשות רק חישובים של 1+5 וכדו' אבל משום מה קראו לזה מחשב!! בברכה, חובב האותיות אמר רבא, אמר אביי, תרומות ה' בסיוון ה'תשפ"ו 00:02, 21 במאי 2026 (IDT)
תכלס, בינה מלאכותית עזרה לך כאן יפה מאד, באיזו אתה משתמש? גאון הירדן (שיחה) 00:04, 21 במאי 2026 (IDT)
על המחשב קראתי בבקהילה לפני כמה שנים בברכה, חובב האותיות אמר רבא, אמר אביי, תרומות ה' בסיוון ה'תשפ"ו 00:06, 21 במאי 2026 (IDT)
בהחלט. גאון הירדן (שיחה) 00:08, 21 במאי 2026 (IDT)
@גאון הירדן אני לא יודע מה הוא מכיר או לא, אבל טעויות בכתיב באמת אינן יכולות לגלות, אדרבה, יש פעמים שזה תלוי בסוגי אנשים. איךשיחה • ה' בסיוון ה'תשפ"ו, למנינם: 02:32, 21 במאי 2026 (IDT)
בגלל שגיאות הכתיב שלי לא כתבתי את עצמי בבעלי ידע בעברית! בברכה, חובב האותיות אמר רבא, אמר אביי, תרומות ה' בסיוון ה'תשפ"ו 09:52, 21 במאי 2026 (IDT)
לא מתכנן להמשיך את השיחה הזו, את המסקנות שלי כבר הסקתי. גאון הירדן (שיחה) 10:13, 21 במאי 2026 (IDT)

מה זה?

בקשר לעריכה זו, שחזרתי לע"ע אפר (שיחה) 14:25, 15 במאי 2026 (IDT)

רבי אלכסנדר זיסקינד כהנא

בקשר לעריכה זו, מנין לך שהיה זה באדר א'? שבלי הלקטסוד שיח • א' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:05, 16 במאי 2026 (IDT)

בקשר לעריכה זו, כנ"ל שבלי הלקטסוד שיח • א' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:05, 16 במאי 2026 (IDT)
בקשר לעריכה זו, כנ"ל שבלי הלקטסוד שיח • א' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:05, 16 במאי 2026 (IDT)
כנ"ל שבלי הלקטסוד שיח • א' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:07, 16 במאי 2026 (IDT)
כנ"ל שבלי הלקטסוד שיח • א' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:12, 16 במאי 2026 (IDT)
לא היה כתוב כלום סימן שזה היה שנה בלי שני אדר! (הוספתי את א' כדי שיתבצע חישוב אוטומטי של גיל) בברכה, חובב האותיות אמר רבא אמר אביי תרומות א' בסיוון ה'תשפ"ו 21:14, 16 במאי 2026 (IDT)
אתה מבין שעריכותיך מהוות השחתה? או שצריך הסבר נוסף? @אמר רבא גאון הירדן (שיחה) 23:29, 16 במאי 2026 (IDT)
רבי פרץ אריאל: הבדלים בין גרסאות בדף – המכלול שבלי הלקטסוד שיח • ד' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:31, 20 במאי 2026 (IDT)

תאריכים

השינויים השונים של התאריכים בתבנית אישיות (תקפ"ה/ה'תקפ"ה; תאריך לידה/תאריך לידה עברי; כ' כסלו/כ' בכסלו וכו') מיותרים לחלוטין, אנא תפסיק, זה סתם מספים את השינויים האחרונים ומכביד על המנטרים שבלי הלקטסוד שיח • א' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:38, 16 במאי 2026 (IDT)

אני פשוט רוצה לנקות את הקטגוריה הזאת קטגוריה:דפים עם שגיאות בתאריך. בברכה, חובב האותיות אמר רבא אמר אביי תרומות א' בסיוון ה'תשפ"ו 21:40, 16 במאי 2026 (IDT)
קטגוריה:דפים עם שגיאות בתאריך בברכה, חובב האותיות אמר רבא אמר אביי תרומות א' בסיוון ה'תשפ"ו 21:40, 16 במאי 2026 (IDT)
כנ"ל הוספת {{דגל}} - מיותר לחלוטין ומכביד שבלי הלקטסוד שיח • א' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 22:13, 16 במאי 2026 (IDT)
מזכיר שוב שבלי הלקטסוד שיח • ד' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 22:40, 19 במאי 2026 (IDT)
אני לא רואה בעריכות האלו בעיה, כל עוד מדובר בערכים יהודיים. הרצוי הוא שקטגוריות תחזוקה יהיו נקיות גם ממקרים שאין בהם בעיה אמיתית, כדי שהמקרים הבעייתיים לא יעלמו. מוטי ~ שיחה • ד' בסיוון ה'תשפ"ו • 23:21, 19 במאי 2026 (IDT)
למה תקל"ג בלי ה'תקל"ג זה נחשב שגיאה בתאריך? שבלי הלקטסוד שיח • ד' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:25, 19 במאי 2026 (IDT)
כי יש (או יכולים להיות) ערכים שעוסקים בד'תקל"ג. מוטי ~ שיחה • ד' בסיוון ה'תשפ"ו • 23:42, 19 במאי 2026 (IDT)



מלחמות עריכה

בקשר לעריכה זו וזו,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר ולמרות זאת חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.

חזרה על עריכות שבוטלו, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת במכלול.

לתשומת ליבך: חזרות חוזרות ונשנות על עריכות שבוטלו, ללא דיון, יובילו לחסימתך.

תודה, שבלי הלקטסוד שיח • א' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:51, 16 במאי 2026 (IDT)

רבי אלכסנדר זיסקינד כהנא: הבדלים בין גרסאות בדף – המכלול: ”לתשומת ליבך: חזרות חוזרות ונשנות על עריכות שבוטלו, ללא דיון, יובילו לחסימתך.” ”אתה מבין שעריכותיך מהוות השחתה? או שצריך הסבר נוסף? @אמר רבא” שבלי הלקטסוד שיח • ה' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:02, 20 במאי 2026 (IDT)

ייבוא הפניות

שים לב! לא כל הפניה שקיימת בויקיפדיה מתאימה למכלול. זו הסיבה ששם הפניה מוצג לפני האישור לייבא. המשך ייבוא הפניות לא מתאימות עשוי לחסום את שימושך בסקריפט במקרה הטוב. אם לא ברור לך על מה אני מדבר, מוטב שתימנע מכל הפניה שלא ברור לך מה משמעותה והאם היא מתאימה למכלול. מוטי ~ שיחה • א' בסיוון ה'תשפ"ו • 19:59, 17 במאי 2026 (IDT)

תודה על הערה, אקח את זה לתשומת לבי. בברכה, חובב האותיות אמר רבא אמר אביי תרומות ב' בסיוון ה'תשפ"ו 20:00, 17 במאי 2026 (IDT)
אם זה לא היה ברור מספיק, אז בפעם הבאה תהיה חסימה כנראה ארוכה. היא היתה אמורה להיות גם כעת, אולם הפעם נניח לזה. מקוהשיחה • ב' בסיוון ה'תשפ"ו 20:08 (IDT) 20:08, 17 במאי 2026 (IST)
לא הבנתי. אני מתנצל ומעכשיו אבדוק לפני לחיצה על אישור. למה אתה אומר את זה שוב? בברכה, חובב האותיות אמר רבא אמר אביי תרומות ב' בסיוון ה'תשפ"ו 20:11, 17 במאי 2026 (IDT)
כי אני רק מנטר, לכן לא הזהרתי מפורש מאפשרות של חסימה כוללת, מקוה בשונה ממני כן מחזיק בסמכות הזו ולכן הבהיר את חומר השגיאה שהיא עילה לחסימה. מוטי ~ שיחה • ב' בסיוון ה'תשפ"ו • 20:13, 17 במאי 2026 (IDT)
אוקיי הבנתי תודה!! בברכה, חובב האותיות אמר רבא אמר אביי תרומות ב' בסיוון ה'תשפ"ו 20:15, 17 במאי 2026 (IDT)
@מוטי אני חושב שכדאי להוסיף איזו אזהרה בהודעה של ייבוא הפניות, גם לי היה בזה פשלות כמה פעמים שבלי הלקטסוד שיח • ב' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:19, 17 במאי 2026 (IDT)
לא הבנתי, בכל פעם הסקריפט שואל אותך האם לייבא, אם לא היה מה לבדוק, הוא היה מייבא גם בלי אישור. מוטי ~ שיחה • ב' בסיוון ה'תשפ"ו • 20:34, 17 במאי 2026 (IDT)
הבעיה היא שלא כולם מבינים את זה... שבלי הלקטסוד שיח • ב' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:52, 17 במאי 2026 (IDT)
באמת בעיה, אני עם קלוד איך לעזור להם קריצה. מוטי ~ שיחה • ב' בסיוון ה'תשפ"ו • 21:03, 17 במאי 2026 (IDT)
יש בכלל דפי עזרא על ייבוא הפניות? בברכה, חובב האותיות אמר רבא אמר אביי תרומות ב' בסיוון ה'תשפ"ו 21:26, 17 במאי 2026 (IDT)
@שבלי הלקט ? בברכה, חובב האותיות אמר רבא אמר אביי תרומות ב' בסיוון ה'תשפ"ו 19:15, 18 במאי 2026 (IDT)
מה השאלה? שבלי הלקטסוד שיח • ב' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:15, 18 במאי 2026 (IDT)
@שבלי הלקט השאלה היא האם יש בכלל דפי עזרא על ייבוא הפניות? בברכה, חובב האותיות אמר רבא אמר אביי תרומות ב' בסיוון ה'תשפ"ו 19:16, 18 במאי 2026 (IDT)
לא ידוע לי. מניח שפגשתם כבר את ההתראה שהוספתי. מוטי ~ שיחה • ב' בסיוון ה'תשפ"ו • 19:16, 18 במאי 2026 (IDT)
מה לא ידוע? בברכה, חובב האותיות אמר רבא אמר אביי תרומות ב' בסיוון ה'תשפ"ו 19:35, 18 במאי 2026 (IDT)
ואיזה התראה? בברכה, חובב האותיות אמר רבא אמר אביי תרומות ב' בסיוון ה'תשפ"ו 19:35, 18 במאי 2026 (IDT)
לא ידוע לו על דפי עזרה בנושא ייבוא ההפניות. @אני לא ראיתי שום התראה שבלי הלקטסוד שיח • ג' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:25, 18 במאי 2026 (IDT)

ייבאתם ביממה האחרונה הפניות? מוטי ~ שיחה • ג' בסיוון ה'תשפ"ו • 22:19, 18 במאי 2026 (IDT)

כן למה? בברכה, חובב האותיות אמר רבא, אמר אביי, תרומות ג' בסיוון ה'תשפ"ו 22:20, 18 במאי 2026 (IDT)
לא ייבאתי, אבל נכנסתי לדף שבו הוא הציע לי לייבא (אך ההפניה היתה נעולה ליצירה) והוא לא כתב כלום שבלי הלקטסוד שיח • ג' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 22:20, 18 במאי 2026 (IDT)
לפני חצי דקה יבאתי את ההפניה בדיחות שואה וזה מה שהוא כותב לי: ההפניה הבאה קיימת בויקיפדיה: בדיחות שואה לייבא? בברכה, חובב האותיות אמר רבא, אמר אביי, תרומות ג' בסיוון ה'תשפ"ו 22:23, 18 במאי 2026 (IDT)
הבנתי, אתה משתמש בגאדג'ט ולא בסקריפט אשתדל להטמיע שם את ההתראה בהקדם. מוטי ~ שיחה • ג' בסיוון ה'תשפ"ו • 22:29, 18 במאי 2026 (IDT)
כלומר? בברכה, חובב האותיות אמר רבא, אמר אביי, תרומות ג' בסיוון ה'תשפ"ו 22:29, 18 במאי 2026 (IDT)
אני עדיין לא רואה שום שינוי בברכה, חובב האותיות אמר רבא, אמר אביי, תרומות ה' בסיוון ה'תשפ"ו 12:28, 21 במאי 2026 (IDT)

שלום לך

@אמר רבא היקר, זה לי במכלול 6 שנים, מתוכם שימשתי כאן כמפעיל 3 שנים, התחלתי כמוך, בתיקון שגיאות טכניות. מה שאני ממליץ לך בתור די ותיק כאן, ומעט מנוסה, זה לא ללכת ראש בקיר עם העורכים, זה לא יוביל אותך לשום מקום. תשאל, תתיעץ, תקבל ביקורת ותפנים אותה, ייצא לך מזה רק טוב, מנסיון... גאון הירדן (שיחה) 22:44, 20 במאי 2026 (IDT)

שְכּוֹיֶיח! בברכה, חובב האותיות אמר רבא, אמר אביי, תרומות ה' בסיוון ה'תשפ"ו 23:22, 20 במאי 2026 (IDT)

דפי שיחה

קודם כל תודה על תרומותיך למכלול.
אשמח אם תוכל להימנע מהספמה מיותרת של דפי שיחה (כמו עריכה זו שאין לי מושג כיצד היא שייכת לדיון ומה היא באה להשיג) באופן כללי כדאי לא לאבד את הרצף בדפים ולעבור מנושא לנושא. תודה על ההקשבה. • מטעמים23:48, 20 במאי 2026 (IDT)

תודה על הארה בברכה, חובב האותיות אמר רבא, אמר אביי, תרומות ה' בסיוון ה'תשפ"ו 12:27, 21 במאי 2026 (IDT)

תוספתא כפשוטה

בוטל
בוטל

שלום,

קודם תודה רבה! על המאמץ לתרום למכלול. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף תוספתא כפשוטה. הסיבה לכך היא: ???. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך שלנו לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של המכלול.
שבלי הלקטסוד שיח • ה' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:44, 21 במאי 2026 (IDT)

מה זה?

אפשר לדעת מה זה ה" " שאתה מוסיף בדפים? שבלי הלקטסוד שיח • ח' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:21, 23 במאי 2026 (IDT)

רווח קשיח שנוצר עקב סקריפטים שונים או העורך החזותי, אני מניח. אם תקשר לעריכה ספציפית אוכל להסתכל. נריה - 21:11, 24 במאי 2026 (IDT)
מניח שהכוונה הפוכה. העורך החזותי מסיר רווחים ברשימות וכל מיני מקומות שאין משמעות למראה, כדי לחסוך בגודל הדף. מוטי ~ שיחה • ט' בסיוון ה'תשפ"ו • 21:21, 24 במאי 2026 (IDT)

עזרה:תחביר ויקי

בוטל
בוטל

שלום,

קודם תודה רבה! על המאמץ לתרום למכלול. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף עזרה:תחביר ויקי. הסיבה לכך היא: אתה בטוח שהבנת מה עשית?. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך שלנו לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של המכלול.
שבלי הלקטסוד שיח • ח' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:23, 23 במאי 2026 (IDT)

חתימה מבלבלת

אבקש אם תוכל לשנות את חתימתך היא מבלבלת מאוד את הקוראים ונותנת תחושה שיש פה 2 מכלולאים שכתבו את אותה תגובה אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ח' בסיוון ה'תשפ"ו ~ 11:36, 24 במאי 2026 (IDT)

בברכה, חובב האותיות אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ח' בסיוון ה'תשפ"ו 11:38, 24 במאי 2026 (IDT) טוב יותר?
זה מצויין אך אם תוכל להסיר גם את חובב האותיות (פחות קריטי מלפני זה אך אם לא קשה לך אשמח) אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ח' בסיוון ה'תשפ"ו ~ 11:43, 24 במאי 2026 (IDT)
עכשיו? בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ח' בסיוון ה'תשפ"ו 11:44, 24 במאי 2026 (IDT)
מעולה אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ח' בסיוון ה'תשפ"ו ~ 11:45, 24 במאי 2026 (IDT)

ספר נשים

בקשר לעריכה זו, אפשר לדעת מה עשית בעריכה הזאת? שבלי הלקטסוד שיח • ט' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:11, 25 במאי 2026 (IDT)

הוספתי קישור להלכות אישיות (למה זה לא מופיע?) בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט' בסיוון ה'תשפ"ו 19:13, 25 במאי 2026 (IDT)

תבניות בדף השיחה

שלום. אשמח אם תסיר את כל התבניות ששמת בדף השיחה. זה משגע את השכל. תוכל להעבירם לדף המשתמש. שבלי הלקטסוד שיח • י"א בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:17, 27 במאי 2026 (IDT)

??? שבלי הלקטסוד שיח • י"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:17, 29 במאי 2026 (IDT)

הרב אברהם אטיאס

מנין לך תאריך הללידה הלועזי שלו? מקוהשיחה • י"ג בסיוון ה'תשפ"ו 08:39 (IDT) 08:39, 29 במאי 2026 (IST) 08:39, 29 במאי 2026 (IDT)

פשוט המרתי את התאריך העברי לתאריך הלועזי בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ג בסיוון ה'תשפ"ו 08:40, 29 במאי 2026 (IDT)
המרה לא נכונה ברבע מהמקרים... מקוהשיחה • י"ג בסיוון ה'תשפ"ו 08:41 (IDT) 08:41, 29 במאי 2026 (IST)
???בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ג בסיוון ה'תשפ"ו 08:43, 29 במאי 2026 (IDT)
כוונתו של מקוה שלאחר אלפי המרות התאריך שעשית מוטב שתעצור מכיוון שההמרה אינה ודאית, כי שעת המעבר ליום הבא הלועזי שונה מזה העברי, וכן להיפך --שבלי הלקטסוד שיח • י"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:11, 29 במאי 2026 (IDT)
גם המרה אחת לא אמורים לעשות ככה. נ.ב. למה ארכבת דיון בן יום? מקוהשיחה • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 07:39 (IDT) 07:39, 31 במאי 2026 (IST)

חתונת השנאה

ברוך בואך למכלול.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף חתונת השנאה מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של המכלול. השחתות, הבלים, שגיאות בולטות וגסויות לא נשארים בדפי המכלול זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בערכים הקיימים במכלול, יש להוסיף כאן.

תודה, שבלי הלקטסוד שיח • י"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:15, 29 במאי 2026 (IDT)

??? בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ג בסיוון ה'תשפ"ו 13:15, 29 במאי 2026 (IDT)
צודק. הייתי אמור לשים {{אזהרה}} שבלי הלקטסוד שיח • י"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:16, 29 במאי 2026 (IDT)