שיחת משתמש:דויד/ארכיון 7
הדף הזה הוא ארכיון. אין לערוך את תוכן הדף הזה. נא לכתוב תגובות נוספות בדף השיחה הנוכחי
בתיה בת פרעה
לכבוד דויד תודה על שעיינת בדבריי בענין בתיה בת פרעה משך חכמה (שיחה) 23:10, 6 בינואר 2022 (IST)
- אני לא יודע היכן כותבים תודה אז כתבתי לך כאן את התודה משך חכמה (שיחה) 23:10, 6 בינואר 2022 (IST) אם יש מקום אחר אנא אם תוכל תעדכנני
רפואה שלמה
מקווים שתחלים במהרה מן הנגיף ותשוב לפעילות מלאה. מיק | שיחה 17:45, 12 בינואר 2022 (IST)
- גא"מ. מיכי ~ שיחה • 17:47 י' בשבט, שמיטה תשפ"ב (IDT)
- רפואה שלמה ובריאות במהרה מוטל'ה (שיחה) 19:39, 12 בינואר 2022 (IST)
- גא"מ. בא לתקן (שיחה) 20:00, 12 בינואר 2022 (IST)
- גא"מ באהבה. ניטראלי • י"א בשבט ה'תשפ"ב 20:42 (IDT)
- גא"מ. בא לתקן (שיחה) 20:00, 12 בינואר 2022 (IST)
- רפואה שלמה ובריאות במהרה מוטל'ה (שיחה) 19:39, 12 בינואר 2022 (IST)
בקשר לעריכתך הזו, לא הבנתי למה זה ”נסיבות”. בנוסף, כמדומני נהוג (לצערי) לכתוב ”מאוד”. חוץ מזה, אתה חושב שיום אחד יכתב ערך ”מחיקת ערכים בויקיפדיה”?! אולי המכלול:מחיקת ערכים. הכל לטובה 😊 שיחה י"ד בשבט ה'תשפ"ב • 13:59, 16 בינואר 2022 (IST)
- ברשות בעל הבית כבר קיימת מחיקת ערכים בויקיפדיה להלל (שיחה) 14:19, 16 בינואר 2022 (IST)
- הכל לטובה כמו שכתב להלל - הערך מחיקת ערכים בוויקיפדיה קיים, ולגבי "מאד" - בויקיפדיה נהוג מאוד, במכלול אין מנהג. דויד (שיחה) י"ד בשבט ה'תשפ"ב 14:20 (IDT)
- אוקי. לא חשבתי שיש ערך שמדבר על ההשפעה הכללית של העניין. אגב, למה ”וויקיפדיה” ולא ”ויקיפדיה”?-- הכל לטובה 😊 שיחה ט"ו בשבט ה'תשפ"ב • 20:59, 16 בינואר 2022 (IST)
- ראה כאן פשר העניין. ספרא - שיחה 21:14, 16 בינואר 2022 (IST)
- ושם כתוב שאני צודק פעמיים...-- הכל לטובה 😊 שיחה ט"ו בשבט ה'תשפ"ב • 02:18, 17 בינואר 2022 (IST)
- לא יודע איך הגעת למסקנה זו. ”כפולה באמצע המילה ואחרי מיליות (למעט ו' החיבור): לוויליאם, הוויסקי, הוורד; תווך (תָּוֶךְ), תקווה, תווים, עכשווי”. צא ולמד, כמו ויליאמסבורג, שכותבים בוויליאמסבורג. ספרא - שיחה 02:21, 17 בינואר 2022 (IST)
- צודק, לא שמתי לב שגם אחרי אותיות שימוש זה נחשב לאמצע מילה. עכ”פ, אני צודק בעניין ה”מאוד” (שאגב מופיע גם בצ’קטי) וצריך לדעתי להגיע לכלל החלטה. (דעתי האישית היא, שלמרות התנגדותי הנחרצת, כיוון שכך נהוג בויקיפדיה, ורוב תוכן המכלול שאוב משם, צריך להתאים את עצמנו אליהם)-- הכל לטובה 😊 שיחה ט"ו בשבט ה'תשפ"ב • 02:56, 17 בינואר 2022 (IST)
- לא יודע איך הגעת למסקנה זו. ”כפולה באמצע המילה ואחרי מיליות (למעט ו' החיבור): לוויליאם, הוויסקי, הוורד; תווך (תָּוֶךְ), תקווה, תווים, עכשווי”. צא ולמד, כמו ויליאמסבורג, שכותבים בוויליאמסבורג. ספרא - שיחה 02:21, 17 בינואר 2022 (IST)
- ושם כתוב שאני צודק פעמיים...-- הכל לטובה 😊 שיחה ט"ו בשבט ה'תשפ"ב • 02:18, 17 בינואר 2022 (IST)
- ראה כאן פשר העניין. ספרא - שיחה 21:14, 16 בינואר 2022 (IST)
- אוקי. לא חשבתי שיש ערך שמדבר על ההשפעה הכללית של העניין. אגב, למה ”וויקיפדיה” ולא ”ויקיפדיה”?-- הכל לטובה 😊 שיחה ט"ו בשבט ה'תשפ"ב • 20:59, 16 בינואר 2022 (IST)
- הכל לטובה כמו שכתב להלל - הערך מחיקת ערכים בוויקיפדיה קיים, ולגבי "מאד" - בויקיפדיה נהוג מאוד, במכלול אין מנהג. דויד (שיחה) י"ד בשבט ה'תשפ"ב 14:20 (IDT)
התכוונתי לסקריפט שצובע באדום את המילה ”מאוד”.-- הכל לטובה 😊 שיחה ט"ו בשבט ה'תשפ"ב • 03:20, 17 בינואר 2022 (IST)
- הכל לטובה אני לא מכיר את הסקריפט הזה. אני הורדתי מהרשימה של צ'קטי. תבדוק לי איזה סקריפט צובע לך. דויד (שיחה) ט"ו בשבט ה'תשפ"ב 03:24 (IDT)
כוכב לכבאי!
| כוכב הכבאים | |
| השיטה הטובה ביותר לכבות שריפה היא למנוע אותה... תודה על ייבוא ועריכת המכלול:עשרה טיפים להשתלבות בקהילת המכלול! הכל לטובה 😊 שיחה י"ד בשבט ה'תשפ"ב • 14:02, 16 בינואר 2022 (IST) |
תמונת הערך: הרב גבריאל יוסף לוי
אשמח לדעת מדוע שינית את התמונה שהלעליתי אחד משלנו (שיחה) 01:44, 18 בינואר 2022 (IST)
- מכיון שהתמונה שלך אינה תקריב גדול וברור של הפנים, אפשר להוסיף את שלך לערך איפשהו אבל יש כבר תמונה דומה "במסירת שיעור בהיכל הישיבה". בנוסף בתמונה שלך העיניים מעט עצומות, ההשתקפות על המצח מציקה והיא מעט מטושטשת. דויד (שיחה) ט"ז בשבט ה'תשפ"ב 01:52 (IDT)
- הבנתי, לדעתי, עדיין התמונה שאני שמתי עדיפה, התמונה הנוכחית לא מספיק 'פרופילית' משום שהיא נראית מרושלת משהו, אך עשה כהבנתך, אנסה לפנות לארכיון תמונות לקבל תמונה אחרת, אך עדיין דעתי שהשניה יותר טובה --אחד משלנו (שיחה) 01:54, 18 בינואר 2022 (IST)
אבות בתי דין
אפשר להוסיף קטגוריות (לדוג' גרמניה:אבות בתי דין וכדו')? מוטל (שיחה) 17:21, 18 בינואר 2022 (IST)
שילוח הקן
ראיתי שקראת את דבריי בענין שילוח הקן וחן חן לך
שימחת אותי מאוד למאוד
בענין מה שהערת שם על הגליון מה המקור
כן מבואר בתוספות יום טוב בברכות פרק ה' על המשנה שם.
וכמדומני שיש עוד אחרונים שכתבו כן.
משך חכמה (שיחה) 00:08, 20 בינואר 2022 (IST)
- משך חכמה יישר כח - תוכל להוסיף זאת במקום תבנית מקור שהכנסתי? דויד (שיחה) י"ח בשבט ה'תשפ"ב 00:10 (IDT
נשים במכלול
דוד דויד אתה עכשיו עובר על עריכות שלי, אני חושבת שאני אעזוב כי זה לא מתאים אני אשה וכולכם גברים, אשמח לתשובה מהירה קרן הפוך (שיחה) 20:43, 1 בפברואר 2022 (IST)
- קרן הפוך אני ושאר המנטרים עוברים על כל העריכות במכלול בצורה כזו או אחרת - כמעט תמיד זה על ה"שינויים האחרונים" שנעשים במכלול ולא על כל העריכות של משתמש ספציפי. כרגע עברתי על שלך כי ראיתי את עריכתך בשולחן החול וראיתי שאת רוצה לערוך ולא יודעת איך להתחיל. ישנה עוד לפחות מכלולאית אחת במכלול, יותר פעילה ממך בשם "מלם". את צריכה לזכור שכולם פה זה מחשבים, את האנשים שמאחוריהם אף אחד לא באמת מכיר. אם בכל זאת לא נח לך - את יכולה לפתוח חשבון חדש ולא להזדהות בתור אשה. לפי הרגשתך. בהצלחה. דויד (שיחה) א' באדר א' ה'תשפ"ב 20:48 (IDT)
- כפי שמעיד השם שבחרתי אין לי עניין לא להזדהות בתור אשה אבל אני שואלת את עצמי אם זה מתאים. קרן הפוך (שיחה) 20:58, 1 בפברואר 2022 (IST)
- לדעתי זה תלוי בהרגשה שלך. (תוסיפי לשיקולים שרוב האנשים לא יודעים שאת אשה) דויד (שיחה) א' באדר א' ה'תשפ"ב 08:44 (IDT)
- אין כאן אינטראקציה עם אנשים או נשים אלא עם ניקים, לכן לטעמי אין בכך כל בעיה, ואף רצוי שיהיו כאן קהלים נוספים מלבד גברים חרדים.--שמש מרפא (שיחה) 10:39, 2 בפברואר 2022 (IST)
- אם כי לדעתי מי שמעוניין פחות לבלוט, הדבר הראשון שצריך זה להוסיף פרט כלשהו בדף המשתמש, אחרת זה קופץ בצבע אדום כל הזמן... אפרון (שיחה) 13:09, 2 בפברואר 2022 (IST)
- אין כאן אינטראקציה עם אנשים או נשים אלא עם ניקים, לכן לטעמי אין בכך כל בעיה, ואף רצוי שיהיו כאן קהלים נוספים מלבד גברים חרדים.--שמש מרפא (שיחה) 10:39, 2 בפברואר 2022 (IST)
- לדעתי זה תלוי בהרגשה שלך. (תוסיפי לשיקולים שרוב האנשים לא יודעים שאת אשה) דויד (שיחה) א' באדר א' ה'תשפ"ב 08:44 (IDT)
- כפי שמעיד השם שבחרתי אין לי עניין לא להזדהות בתור אשה אבל אני שואלת את עצמי אם זה מתאים. קרן הפוך (שיחה) 20:58, 1 בפברואר 2022 (IST)
תחזוקה/ניסויים במכלול?
היי דויד אם מה שקורה עכשיו במכלול וממלא את דף השינויים אחרונים זה נסיון מכוון שלכם, אולי עדיף פעם הבאה [או בפעם הנוכחית אם זה הולך להמשיך] להשאיר איזה הבהרה בדף שינויים אחרונים, זה נראה ממש מלחיץ (חוצמזה שאני לא יודע אם להשאיר ברוך הבא!!😉). אפרון (שיחה) 00:15, 7 בפברואר 2022 (IST)
- אפרון מחילה. הניסוי הסתיים בהצלחה. המשתמש נחסם ע"י מסנן ההשחתות, וכך יעשה גם למשחית הבא שלא יבוא בע"ה. בפעם הבאה אעשה תקציר ברור יותר שזה ניסוי מבוקר. שוב סליחה, ויישר כח. דויד (שיחה) ו' באדר א' ה'תשפ"ב 00:17 (IDT)
ניסוח תוך כדי ויכוח
שלום לך, אני מבין שהניסוח של דבריי אינו מקובל עליכם. על אף שהדברים שכתבתי אינם מכוונים למכלולאי ספציפי, ואינם סותרים את המכלול:כללי התנהגות בין חבר העורכים. בכל זאת, אם הניסוחים שלי אינם מקובלים באתר הזה, אשמח להשתפר. תכוונו אותי בבקשה איזה מילים אני צריך לתקן ואעשה זאת. אין לי עניין לריב עם אף אחד, ואם יש מישהו שחושב שזה לא ראוי אני מעוניין לתקן זאת. (אני רגיל לנהוג כבוויקיפדיה, שם הייתי עורך עד לפני כשנתיים עד שעברתי לנטפרי. שם לעיתים הסגנון יותר חריף. בפרט בויכוחים בין ימין לשמאל וכדו'). בן שטח (שיחה) 11:09, 17 בפברואר 2022 (IST)
- בן שטח אני מעריך מאד את ההודעה הזו, ניכרים דברי אמת. עד כמה ששמעתי אכן בויקיפדיה הדיונים הם ברמות אחרות לגמרי מאשר פה. אין לי מילה ספציפית להצביע עליה, אבל היתה ניכרת תקיפות שחוזרת על עצמה, נראה לי שבדיעבד אתה מבין מה הפריע לנו. ואכן זו לא היתה הודעה מזעזעת ופוגענית במיוחד ולכן גם לא הערתי עליה מעצמי במקום. דויד (שיחה) ט"ז באדר א' ה'תשפ"ב 14:14 (IDT)
- גם אני מצטרף לדברי דויד. לשבחך ייאמר, שלא היו בהודעות שלך שום דיבורים לגופם של עורכים ספיציפיים, ואדרבה, החמאת וניסית להשרות אוירה נעימה. אלא שהיה נראה שהגעת לדיון עם אמוציות אישיות נגד הפלג, עד כדי שקראת להשתייכות לפלג "בזיון כבוד התורה", וזה גרם לכך שלא הסכמת לקבל את דברי שאר המכלולאים, וגם כאלו שהם בדרגות ניהול בכירות כאן ומתמצאים בכל האותיות הקטנות.
בהמשך גם ניסית להטיל דופי בכוונתם של העורכים, ובנסיון שלהם להכניס מידע לא ראוי דרך הפתח האחורי של דף השיחה.
אצלי זה עשה רושם מוזר, שמגיע מכלולאי חדש[1], ונראה כרוצה ללמד אותנו מה הכללים כאן. לכן כתבתי את מה שכתבתי.
בכל אופן, מעריך את הרצון שלך לתקן (ולא שיש לך הרבה מה לתקן, כי אתה באמת בסדר), וגם מעריך את הניסוח המעולה שלך, ואני מאחל לך המון הצלחה בהמשך הדרך, בתקווה איתנה שתתרום למיזם מכשרונותיך הברוכים. משה מ (שיחה) 15:13, 17 בפברואר 2022 (IST)- אם יורשה לי להוסיף את השניקל שלי, בתור אחד שפעיל קצת בוויקיפדיה. הסגנון שם אכן הרבה יותר חריף, אבל כנראה שאנציקלופדיה יהודית מתאפיינת גם בסגנון מעודן יותר, וכדברי הרמב"ם ”ת"ח לא יהיה צועק וצווח ...אלא דבורו בנחת.”[2]. ביטוי לכך אפשר לראות בעובדה שזירת האגרוף הידועה בשם ויקיפדיה:בירורים כוללת מתפרסת על 25 ארכיונים מהעשור האחרון, ואילו אצלנו זה חסר שימוש. מי שמגיע מכאן לוויקיפדיה יצטרך להקהות מעט את סכיניו. גם אני חש כך לפעמים, למרות ש-98% מהעריכות שלי הן במכלול. שמש מרפא (שיחה) 23:34, 17 בפברואר 2022 (IST)
- משה מ, תמיד כשמשפט כזה עולה - חשוב להגיב: אין כאן הבדלי מעמדות של בדוקים, מנטרים או מפעילים. ההבדל הוא רק בהרשאות. בעריכות ובדיונים בדף השיחה יש לכולנו מעמד שווה, וכולם מחויבים לאותה מדיניות. מחובתו של כל עורך להזכיר מדיניות כלשהי כשהוא סבור שהיא נשכחה בלהט הויכוח או במירוץ העריכות. ובד בבד, יעזור אם נשנן מדי תקופה שבסך הכל באנו לכתוב אנציקלופדיה, בנעימות וברוגע ובכבוד הדדי, בניסיון להכיל דעות נוספות ולגלות אורך רוח רבה ככל הניתן, במיוחד לעורכים חדשים. ספרא - שיחה 00:20, 18 בפברואר 2022 (IST)
- כל מילה פנינה. אקח זאת לתשומת לבי, ואקוה מכאן ולהבא להשתדל תמיד לנהל שיח נעים יותר. --משה מ (שיחה) 01:05, 18 בפברואר 2022 (IST)
- מעריך את הכנות של כל משתתפי הדיון. ספרא - שיחה 01:08, 18 בפברואר 2022 (IST)
- אכן כל הכבוד, "מעז יצא מתוק". אפרון (שיחה) 01:13, 18 בפברואר 2022 (IST)
- מעריך את הכנות של כל משתתפי הדיון. ספרא - שיחה 01:08, 18 בפברואר 2022 (IST)
- כל מילה פנינה. אקח זאת לתשומת לבי, ואקוה מכאן ולהבא להשתדל תמיד לנהל שיח נעים יותר. --משה מ (שיחה) 01:05, 18 בפברואר 2022 (IST)
- משה מ, תמיד כשמשפט כזה עולה - חשוב להגיב: אין כאן הבדלי מעמדות של בדוקים, מנטרים או מפעילים. ההבדל הוא רק בהרשאות. בעריכות ובדיונים בדף השיחה יש לכולנו מעמד שווה, וכולם מחויבים לאותה מדיניות. מחובתו של כל עורך להזכיר מדיניות כלשהי כשהוא סבור שהיא נשכחה בלהט הויכוח או במירוץ העריכות. ובד בבד, יעזור אם נשנן מדי תקופה שבסך הכל באנו לכתוב אנציקלופדיה, בנעימות וברוגע ובכבוד הדדי, בניסיון להכיל דעות נוספות ולגלות אורך רוח רבה ככל הניתן, במיוחד לעורכים חדשים. ספרא - שיחה 00:20, 18 בפברואר 2022 (IST)
- אם יורשה לי להוסיף את השניקל שלי, בתור אחד שפעיל קצת בוויקיפדיה. הסגנון שם אכן הרבה יותר חריף, אבל כנראה שאנציקלופדיה יהודית מתאפיינת גם בסגנון מעודן יותר, וכדברי הרמב"ם ”ת"ח לא יהיה צועק וצווח ...אלא דבורו בנחת.”[2]. ביטוי לכך אפשר לראות בעובדה שזירת האגרוף הידועה בשם ויקיפדיה:בירורים כוללת מתפרסת על 25 ארכיונים מהעשור האחרון, ואילו אצלנו זה חסר שימוש. מי שמגיע מכאן לוויקיפדיה יצטרך להקהות מעט את סכיניו. גם אני חש כך לפעמים, למרות ש-98% מהעריכות שלי הן במכלול. שמש מרפא (שיחה) 23:34, 17 בפברואר 2022 (IST)
- גם אני מצטרף לדברי דויד. לשבחך ייאמר, שלא היו בהודעות שלך שום דיבורים לגופם של עורכים ספיציפיים, ואדרבה, החמאת וניסית להשרות אוירה נעימה. אלא שהיה נראה שהגעת לדיון עם אמוציות אישיות נגד הפלג, עד כדי שקראת להשתייכות לפלג "בזיון כבוד התורה", וזה גרם לכך שלא הסכמת לקבל את דברי שאר המכלולאים, וגם כאלו שהם בדרגות ניהול בכירות כאן ומתמצאים בכל האותיות הקטנות.
הערות שוליים
- ↑ יתכן שאתה ותיק כאן - עם שם משתמש אחר; בכל מקרה - שם המשתמש הנוכחי שלך די חדש כאן
- ↑ הלכות חמץ ומצה, פרק דעו"ת, הלכות ה'–ז'.
עריכותיו של איש עיטי
הייתי שמח אם תבדוק ברשימת תרומותיו של משתמש "איש עיטי". עושה רושם שהוא מוחק/משנה/מוסיף כאוות נפשו, מבלי שום נימוק וכדו'. אין לי את הכח/הסבלנות וכו' לנטר אותו או לדון אתו על עריכותיו, ואני מוסר לך את הכיבוד בשמחה.. תודה, משה מ (שיחה) 01:34, 22 בפברואר 2022 (IST)
- בדקתי את רובן בימים האחרונים, נראה די בסדר. אשמח לעוד שיבדקו. ספרא - שיחה 03:07, 22 בפברואר 2022 (IST)
תחרות
תודה רבה על חלקך הגדול בתחרות, היתה חוויה ממש טובה. אפרון (שיחה) 09:47, 8 במרץ 2022 (IST)
- אפרון בשמחה גדולה, מקוה שניפגש בקרוב בתחרויות נוספות. דויד (שיחה) ו' באדר ב' ה'תשפ"ב 18:20 (IDT)
- מקוה להיפגש לפני :-). אפרון (שיחה) 22:00, 8 במרץ 2022 (IST)
מדליית זהב עבורך!
| תודה על העדכונים מוויקיפדיה, תמשיך כך!! חיימקה פלונצ'ק (שיחה) 23:47, 2 באפריל 2022 (IDT) |
בקשה
יצרתי טיוטה זו משתמש:יוסי/יחסי אישות (הלכה), בשביל הערך יחסי אישות (יהדות). לפני כמה שנים כתבתי את הערך בויקיפדיה העברית. כעת עשיתי תקציר מותאם להמכלול. בתור "ערוך אספקלריא" האם תוכל לעזור לי ולהכניס את הערך למרחב הערכים. בתודה יוסי (שיחה) 11:14, 3 באפריל 2022 (IDT)
- יוסי הערך נראה יפה מאד. יישר כח גדול. ביקשתי בדף השיחה מעורכי האספקלריה שיביעו דעה ואז נתקדם. עבודה יפה מאד. דויד (שיחה) ב' בניסן ה'תשפ"ב 16:34 (IDT)
- תודה רבה. נראה שתמו ההערות על הערך, האם אפשר להתקדם? יוסי (שיחה) 10:29, 1 במאי 2022 (IDT)
- יוסי בהחלט. תגיש בבקשה בקשה בהמכלול:העברת דפי טיוטה. יישר כח גדול! דויד (שיחה) ב' באייר ה'תשפ"ב 18:16 (IDT)
- תודה רבה. נראה שתמו ההערות על הערך, האם אפשר להתקדם? יוסי (שיחה) 10:29, 1 במאי 2022 (IDT)
- הועבר לדף שיחת פורטל:הציבור החרדי/רבנים#פורטל:הציבור החרדי/רבנים
מנת סביח עבורך!
| על הכנסת פורטל:הציבור החרדי לדף הראשי!
ישר כח גדול! 🫵רוצים לעזור בפורטל הציבור החרדי? • עפר ואפר (שיחה) • ב' באייר ה'תשפ"ב • 19:25, 3 במאי 2022 (IDT) |
הרב חיים משה בן נאים
למה מחקת את הערך? יש חשיבות. הוא מחבר ספרים רבים. וראש ישיבה חשוב. נא לשחזר אותו. כפוף לכללים (שיחה) 19:12, 8 במאי 2022 (IDT)
- כתבתי בבקשות ממפעילים. תפעל לפי המכלול:חשיבות אנציקלופדית#שחזור ערך שנמחק. דויד (שיחה) ח' באייר ה'תשפ"ב 19:13 (IDT)
בירוקרט
לכבוד הוא לי להעביר אליך את השרביט ולמנותך לבירוקרט, אין ראוי ממך לתפקיד הזה!
בהצלחה רבה!! מוטיאל (שיחה) 23:10, 8 במאי 2022 (IDT)
- מזל טוב למכלול. מקוה • שיחה • ח' באייר ה'תשפ"ב 23:12 (IDT)
- בהצלחה ענקית!! 🎈🎈 אפרון (שיחה) 01:30, 9 במאי 2022 (IDT)
- גם אני מצטרף
בהצלחה! בא לתקן (שיחה) 01:41, 9 במאי 2022 (IDT)
- גם אני מצטרף
- בהצלחה ענקית!! 🎈🎈 אפרון (שיחה) 01:30, 9 במאי 2022 (IDT)
פוליטיקה
האם אפשר להוסיף את פרישה וחזרתה לקואליציה של חברת הכנסת זועבי ―מאיר אבישי (שיחה | תרומות) לא חתם
- מאיר אבישי אנחנו משתדלים להיצמד לויקיפדיה, ומסתמא שהם יעשו זאת. הוספות חול בערכי חול מביאה לבעיה להמשיך לעדכן את הערך וזה מקשה עלינו. יישר כח! דויד (שיחה) כ"ב באייר ה'תשפ"ב 00:33 (IDT)
בקשה
כבר עבר 6 ימים מאז הודעתי זו וחוץ מתודה שקיבלתי ממך לא ראיתי שום דבר שזז, אני לא בא אליך בתלונות ולא חתמנו חוזה מעולם, אבל בכל זאת אני מבקש את עזרתך, על רבי אליהו חיים מייזל חוץ מוחי בהם כולם הסכימו עמי (אחודה חידה בדף שיחה שלי, חידוד בדף שיחה שם ומוטל'ה בהיסטוריית גירסאות), על רבי יוסף סוסו הכהן אף אחד לא הביע את דעתו בבירור, וככה מצליח מכלולאי אחד בבריונות למחוק את כל עריכותי בנימוקי סרק והבל, רק תחשובס איזו הרגשה זו שעריכות שעבדתי עליהם (למצוא מקורות, לנסח וכו') יורדים לטמיון ללא כל סיבה אלא רק בגלל שנאה שיש למכלולאי מסויים לשיטה מסויימת. קרני חיטין (שיחה) 18:01, 23 במאי 2022 (IDT)
- קרני חיטין מחילה גדולה, מקוה שתוכל להבין כמה הדיונים האינסופיים האלה התישו גם אותי. בכל יום פתחתי את רשימת המשימות שלי - ראיתי את בקשתך, ואמרתי - אין לי כח להיכנס לזה, וכך נדחה ונדחה. כעת אילצתי את עצמי ונכנסתי. יש עוד מקום חוץ מהרב סוסו והרב מייזל? דויד (שיחה) כ"ג באייר ה'תשפ"ב 17:32 (IDT)
- ישר כח עצום, אלו היו המקומות היחידים (בימים האחרונים רציתי להוסיף כל מיני דברים אלא שנמנעתי מחשש להתנכלות, כעת אני מקוה שאוכל להמשיך לתרום למכלול). קרני חיטין (שיחה) 19:52, 25 במאי 2022 (IDT)
- קרני חיטין אני שמח מאד שאתה מתכוון להמשיך לתרום כי התרשמותי היא שאתה מאד מועיל פה - בעל ידע, ניסוח ודרך ארץ. דויד (שיחה) כ"ה באייר ה'תשפ"ב 16:40 (IDT)
- ישר כח עצום, אלו היו המקומות היחידים (בימים האחרונים רציתי להוסיף כל מיני דברים אלא שנמנעתי מחשש להתנכלות, כעת אני מקוה שאוכל להמשיך לתרום למכלול). קרני חיטין (שיחה) 19:52, 25 במאי 2022 (IDT)
כוכב איכותי!
| כוכב איכותי | |
| כולם יודעים את האיכות הגדולה שזכית לה מן השמים ולא באתי לחדש כאן שום דבר לאף אחד אלא רק להודות ולשבח לר' דוד על האיכות המעולה שנותן כאן בהמכלול ואשריו שמנצל את כשרונותיו כראוי להגדיל תורה ולהאדירה כתבתי כל זה בעיקר בעקבות שניסח היטב דברים שכתבתי באחד מן הערכים. תודה לך ר' דוד ותזכה עוד להוסיף כהנה וכהנה כה לחי! משך חכמה (שיחה) 22:15, 24 במאי 2022 (IDT) |
כוכב אספקלריה!
| כוכב אספקלריה | |
| על טיפול מסיבי בדף המכלול:דיווח על תוכן בלתי הולם הכל לטובה 😊 שיחה כ"ה באייר ה'תשפ"ב • 20:32, 25 במאי 2022 (IDT) |
מניעת דיונים מיותרים
אולי הגיע הזמן לכתוב דף למפעילים להיות יותר נועזים, ולא לגלות אחריות יתר בתיוג משתמשים על דיונים שכבר מוצו ושיש בהם רוב ברור. מה דעתך? טישיו (שיחה) 18:54, 26 במאי 2022 (IDT)
- טישיו איני רואה קשר לדף הזה - מדובר פה במחיקה, לא בעריכה פשוטה לשחזור. יש מפעילים עם גישות יותר נועזות כמו מקוה, לא יודע אם נועזות עד כדי מחיקה כמו פה, ובכל מקרה חיכיתי כמה שעות טובות כדי שהוא יחליט מה לעשות, לדעתי הוא לא רצה למחוק גם כן. בכל מקרה אני סבור כמו שכתבתי בהתחלה, הרי ברור שיש סיכוי טוב שיקפצו חסידי ויז'ניץ וטכנית הם צודקים. אם כי אני חייב לומר שאני בהחלט מבין אותך ושותף לרחשי הלב האלו והלואי והייתי יכול לעשות כך בלי לחשוב שזה לא טוב. דויד (שיחה) כ"ו באייר ה'תשפ"ב 19:12 (IDT)
קיבלת כוכב!
| כוכב המפעילים | |
| ירבו כמותך! הכל לטובה 😊 שיחה ג' בסיוון ה'תשפ"ב • 03:19, 2 ביוני 2022 (IDT) |
הרשאות
אם הרשאת הבדוק ניתנה רק לייבוא אז למה היא לא חופפת בתאריך? מיכי ~ שיחה • 14:50, י"ד בסיוון שמיטה תשפ"ב (IDT)
- שאלה טובה. מכיון שבפעם הבאה המייבא כנראה יהפוך לקבוע אז חבל לקצר את הבדוק. דויד (שיחה) י"ד בסיוון ה'תשפ"ב 14:57 (IDT)
- למה כ"כ קשה להאריך
. מיכי ~ שיחה • 14:58, י"ד בסיוון שמיטה תשפ"ב (IDT)
- לא קשה אבל מיותר לגמרי, גם מיותר להזין תאריך ספציפי ידנית לסוף הבדוק כשאפשר לסמן "חודש". ובטח לא שווה את זה אם נפספס יום אחד ונצטרך לסמן עשרות עריכות כבדוקות ידנית. ולמעשה כמעט נתנו לא בדוק קבוע אז לקצר מחודש זה ודאי מיותר. והאמת שאם היתה אפשרות מהירה לחודשיים יש מצב שזה מה שהייתי נותן. ברגע שהבנו שהוא מיישם ומקבל את ההערות שהוא מקבל - זה אומר שהוא יהיה בסדר גם בעריכות רגילות אם ומתי שיתחיל לעשות. דויד (שיחה) י"ד בסיוון ה'תשפ"ב 15:01 (IDT)
- למה כ"כ קשה להאריך
הרב אב"ד ויזניץ -הבהרה-
אבקש להבין על סמך מה כתבת שיש הסכמה ברוב דעות משתמש:איכא מאן דאמר משתמש:ניטראלי משתמש:כפוף לכללים חוץ ממשתמש:יצמח פורקניה (שכתב שבכלל לא היה הרב או המנהיג רק סתם חזר לחסידות...) כתבו בפירוש שהוא היה מנהיג חסידי ויזניץ בחסידות ויזניץ השאלה אם התואר או בלי אז מה זה הסכמה כללית?? --א רוזן (שיחה) 20:31, 13 ביוני 2022 (IDT)
- א רוזן הדיון שם ולא פה - אענה לך שם. דויד (שיחה) ט"ו בסיוון ה'תשפ"ב 21:48 (IDT)
- חשבתי שהדיון נסגר לכן בלי לעשות רעש מיותר כתבתי את זב פה. תודה על פתיחתה מחדש.--א רוזן (שיחה) 16:40, 14 ביוני 2022 (IDT)
בקשר לעריכה זו, לע"ע חסום מטעמם ולא מטעם נטפרי. ניטראלי • שיחה • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ב 01:55 (IDT) 01:55, 14 ביוני 2022 (IDT)
דויד היקר, ראיתי שערכת בטיוטה דלעי'. גם אני הוספתי שם מעט תוכן. לא הגיע הזמן להעלות אותה לערך? (האיש מאד מפורסם)--הדייג (שיחה) 15:15, 22 ביוני 2022 (IDT)
בוצע דויד (שיחה) כ"ג בסיוון ה'תשפ"ב 16:15 (IDT)
- שאפו על הזריזות. לשלב הבא. טיוטה:בג"ד כפ"ת. ניסחתי קצת. עדיין נצרכות בה השלמות אמנם, אבל לדעתי היא יכולה לעלות לערך, ולאחמ"כ לבקש ממכלולאים פעילים להרחיב. (בכפוף למחיקה של "ציטוטון" המופיע בגוף הערך ובו הוראות של אחד העורכים היאך להמשיך לערוך וכו', אבל את זה צריך לבצע ברגע האחרון.) מה דעתך בנידון?--הדייג (שיחה) 17:04, 23 ביוני 2022 (IDT)
- הדייג סידרתי את הפסקה של דחיק והעברתי למרחב הערכים. אגב יש לי טיוטה נוספת ששוכבת זמן רב טיוטה:דחיק ואתי מרחיק. דויד (שיחה) כ"ט בסיוון ה'תשפ"ב 03:01 (IDT)
- שאפו על הזריזות. לשלב הבא. טיוטה:בג"ד כפ"ת. ניסחתי קצת. עדיין נצרכות בה השלמות אמנם, אבל לדעתי היא יכולה לעלות לערך, ולאחמ"כ לבקש ממכלולאים פעילים להרחיב. (בכפוף למחיקה של "ציטוטון" המופיע בגוף הערך ובו הוראות של אחד העורכים היאך להמשיך לערוך וכו', אבל את זה צריך לבצע ברגע האחרון.) מה דעתך בנידון?--הדייג (שיחה) 17:04, 23 ביוני 2022 (IDT)
הסבר
למה מחקת את מה שכתבתי בדף השיחה של רבי משה יהושע הגר וכן מהו האזהרה שקבלתי (אין לי טענות אני מבקש הסבר).א. רוזן • שיחה • ל' בסיוון ה'תשפ"ב 19:31 (IDT) 19:31, 28 ביוני 2022 (IDT)
- א רוזן התשובה היא כמובן זהה, אתה רוצה שאשלח לך את הציטוט למייל עם הדגשה של הדברים היותר בעייתיים? (אגב כדאי שתתקן את חתימתך ותוריד את הנקודה בשם המשתמש שלך, זה מבלבל) דויד (שיחה) ל' בסיוון ה'תשפ"ב 21:46 (IDT)
בקשר לעריכה זו, לשחוק אמרתי מהולל
ניטראלי • שיחה • ב' בתמוז ה'תשפ"ב 23:45 (IDT) 23:45, 30 ביוני 2022 (IDT)
- ניטראלי טוב שהראית לי, אבדוק כעת אם היו עוד תקלות כאלה. שכוייח. דויד (שיחה) ב' בתמוז ה'תשפ"ב 23:47 (IDT)
- ניטראלי 2 בזכותך, אחת יהודית ואחת סתם: התקופה הביזנטית בארץ ישראל, מכון הלכה חב"ד. שכוייח. דויד (שיחה) ב' בתמוז ה'תשפ"ב 23:49 (IDT)
שינויים חזותיים באתר
היי דויד, מי אחראי על השינויים האלו? מישהו מהמכלולאים? כרם (שיחה) 22:12, 5 ביולי 2022 (IDT)
- כרם בד"כ צוות טכני (היינו שרגא וגאון הירדן). על מה מדובר? דויד (שיחה) ז' בתמוז ה'תשפ"ב 15:00 (IDT)
- תודה. סתם, לא התלהבתי מהחלק העליון כפי שהוא כרגע.. אבל אולי יש בזה צורך, אני יתרגל.. כרם (שיחה) 21:25, 6 ביולי 2022 (IDT)
- כרם, אולי זה משהו בהגדרות? לא הבחנתי אצלי שום שינוי. ניטראלי • שיחה • ח' בתמוז ה'תשפ"ב 21:55 (IDT)
- לא שיניתי כלום, התעדכן לבד. ואני גם לא מקבל תיוגים.. אז זה רק אצלי? כרם (שיחה) 22:35, 6 ביולי 2022 (IDT)
- גם אני לא מכיר שום שינוי. גאון הירדן יודע לעזור? דויד (שיחה) ח' בתמוז ה'תשפ"ב 00:08 (IDT)
- אולי תנסה ללחוץ על תצוגת מחשבים?... ניטראלי • שיחה • ח' בתמוז ה'תשפ"ב 00:14 (IDT)
- אין לי מושג מה מהות השינוי וסיבותיו. גאון הירדן (שיחה) 01:02, 7 ביולי 2022 (IDT)
- אולי תשלח צילום מסך לגאון. ניטראלי • שיחה • ח' בתמוז ה'תשפ"ב 01:31 (IDT)
- אוף. בכל אופן, תודה על ההתגייסות. (אני קבוע על תצוגת מחשבים). כרם (שיחה) 02:17, 7 ביולי 2022 (IDT)
- אני יכול לנחש שהכוונה ללחצן "הסתר/הצג" שגדל לאחרונה, זה באמת לא מוצלח. שמש מרפא (שיחה) 03:04, 7 ביולי 2022 (IDT)
- את זה לא ראיתי.. אבל דברים אחרים לא מוצלחים מפריעים לי קצת ואף אחד לא יודע על מה אני מדבר 😑 כרם (שיחה) 19:37, 7 ביולי 2022 (IDT)
- אני יכול לנחש שהכוונה ללחצן "הסתר/הצג" שגדל לאחרונה, זה באמת לא מוצלח. שמש מרפא (שיחה) 03:04, 7 ביולי 2022 (IDT)
- אוף. בכל אופן, תודה על ההתגייסות. (אני קבוע על תצוגת מחשבים). כרם (שיחה) 02:17, 7 ביולי 2022 (IDT)
- אולי תשלח צילום מסך לגאון. ניטראלי • שיחה • ח' בתמוז ה'תשפ"ב 01:31 (IDT)
- אין לי מושג מה מהות השינוי וסיבותיו. גאון הירדן (שיחה) 01:02, 7 ביולי 2022 (IDT)
- אולי תנסה ללחוץ על תצוגת מחשבים?... ניטראלי • שיחה • ח' בתמוז ה'תשפ"ב 00:14 (IDT)
- גם אני לא מכיר שום שינוי. גאון הירדן יודע לעזור? דויד (שיחה) ח' בתמוז ה'תשפ"ב 00:08 (IDT)
- לא שיניתי כלום, התעדכן לבד. ואני גם לא מקבל תיוגים.. אז זה רק אצלי? כרם (שיחה) 22:35, 6 ביולי 2022 (IDT)
- כרם, אולי זה משהו בהגדרות? לא הבחנתי אצלי שום שינוי. ניטראלי • שיחה • ח' בתמוז ה'תשפ"ב 21:55 (IDT)
- תודה. סתם, לא התלהבתי מהחלק העליון כפי שהוא כרגע.. אבל אולי יש בזה צורך, אני יתרגל.. כרם (שיחה) 21:25, 6 ביולי 2022 (IDT)
חסימה
עד למתי אני חסום בדפי שיחה?--א. רוזן • שיחה ח' בתמוז ה'תשפ"ב 23:58 (IDT) 23:58, 6 ביולי 2022 (IDT)
- לא אמורה להיות לך שום חסימה החל מ 17:27. מה אתה לא מצליח לעשות? דויד (שיחה) ח' בתמוז ה'תשפ"ב 00:10 (IDT)
- אני מנסה לכתוב בדפי השיחה וכן להקיש תודה וכו' פשוט זה לא נותן לי.--א. רוזן • שיחה ח' בתמוז ה'תשפ"ב 00:12 (IDT) 00:12, 7 ביולי 2022 (IDT)
- לא ברור. תנסה לנקות עוגיות בדפדפן. ותעשה טובה ותתקן את החתימה שלך. אני כל פעם מתבלבל ומוסיף נקודה לשם משתמש שלך בתיוגים. דויד (שיחה) ח' בתמוז ה'תשפ"ב 00:42 (IDT)
- זה התחיל לעבוד (דרך מה שהצעת.תודה.) אבל זה עוד פעם לא עובד חוץ מהלחצן תודה תיקנתי את החתימה א. רוזן שיחה ח' בתמוז ה'תשפ"ב 16:03, 7 ביולי 2022 (IDT)
- לא הבנתי מה כוונתך "אבל זה עוד פעם לא עובד חוץ מהלחצן". לגבח החתימה - לא הבנת אותי. כתבת את שמך בחתימה "א. רוזן" בעוד שמך הוא "א רוזן" בלי נקודה. הנקודה שהורדת לא מפריעה לי. דויד (שיחה) ח' בתמוז ה'תשפ"ב 17:39 (IDT)
- בצהרים הצלחתי לסדר את הדפדפן ולאחר 2 הודעות שאני שולח אני מפסיק לקבל רישוי לכתוב הודעות (שלחתי לך במייל תמונה מה אני רואה - זה לא מעלה תמונות) יכול להיות שזה בגלל שמשתמש טוב לי כתב לפחות 5 פעמים שיחסמו אותי ? לגבי החתימה הייתי רומה לדעת בכלל איך מחליפים שם משתמש כולל שימור הערכים שיצרתי שיהיו על השם החדש א רוזן | שיחה ט' בתמוז ה'תשפ"ב 19:02, 7 ביולי 2022 (IDT)
- אינך חסום כעת בשום חסימה, לא קיבלתי במייל כלום, כל הערכים כתובים על שם "א רוזן" שהוא למיטב ידיעתי השם שלך מאז ומתמיד (בלי קשר למה היה כתוב בחתימתך). אם תרצה להחליפו תבקש כאן: המכלול:בקשות לשינוי שם משתמש. דויד (שיחה) ט' בתמוז ה'תשפ"ב 23:25 (IDT)
- תודה רבה ,ב"ה עכשיו הכל הסתדר לי. הייתי רוצה לשאול אותך האם לאיים ולהטריד לפחות ארבע פעמים שחייבים לחסום שם משתמש פלוני דבר שיכול להשפיע על שיקול דעתם של מפעילי המערכת אפי' שהם לא רוצים הם יהיו חייבים זה נראה בעיה או שזה בסדר ע"פ הכללים ואינו מחייב --א רוזן | שיחה ט' בתמוז ה'תשפ"ב 00:15, 8 ביולי 2022 (IDT)
- א רוזן אנחנו משתדלים להיות ענייניים ולדון בבקשות לגופו של עניין בלי קשר למי הגיש אותה וכמה פעמים עשה זאת. ממילא כל אחד יכול להגיש בקשות כאוות נפשו, כמובןש אם הבקשות מוגזמות לגמרי ואין להם בסיס רציני - הוא יקבל הערה להפסיק עם זה. אני יכול לגלות לך שבמקרה אפילו היום עניתי לשמש מרפא - בכיר המנטרים וכו' במכלול, שלא נגוע בשום אינטרס זר - שאיני נענה לבקשתו לחסום משתמש כלשהו מערך מסויים, כי לא השתכנעתי בצורך ובצדק בכך, למרות זהותו של מגיש הבקשה. דויד (שיחה) ט' בתמוז ה'תשפ"ב 00:26 (IDT)
- קודם כל תודה רבה על הכינות ועל המוכנות לעזור(כמו תמיד)! בשלב זה אני לא רואה איום כלשהוא המרתיע אותי להמשיך לפתח את המכלול , רציתי רק לדעת האם בכלל להתלונן ואיפה וב"ה שמצאתי כתובת נכונה בשלב שהרגיש מאוים אדע להיכן לפנות ולבנתיים תודה רבה!--א רוזן | שיחה ט' בתמוז ה'תשפ"ב 00:36, 8 ביולי 2022 (IDT)
- הכתובת היא המכלול:בקשות ממפעילים בפסקה הרלוונטית. בהצלחה! דויד (שיחה) ט' בתמוז ה'תשפ"ב 00:38 (IDT)
- קודם כל תודה רבה על הכינות ועל המוכנות לעזור(כמו תמיד)! בשלב זה אני לא רואה איום כלשהוא המרתיע אותי להמשיך לפתח את המכלול , רציתי רק לדעת האם בכלל להתלונן ואיפה וב"ה שמצאתי כתובת נכונה בשלב שהרגיש מאוים אדע להיכן לפנות ולבנתיים תודה רבה!--א רוזן | שיחה ט' בתמוז ה'תשפ"ב 00:36, 8 ביולי 2022 (IDT)
- א רוזן אנחנו משתדלים להיות ענייניים ולדון בבקשות לגופו של עניין בלי קשר למי הגיש אותה וכמה פעמים עשה זאת. ממילא כל אחד יכול להגיש בקשות כאוות נפשו, כמובןש אם הבקשות מוגזמות לגמרי ואין להם בסיס רציני - הוא יקבל הערה להפסיק עם זה. אני יכול לגלות לך שבמקרה אפילו היום עניתי לשמש מרפא - בכיר המנטרים וכו' במכלול, שלא נגוע בשום אינטרס זר - שאיני נענה לבקשתו לחסום משתמש כלשהו מערך מסויים, כי לא השתכנעתי בצורך ובצדק בכך, למרות זהותו של מגיש הבקשה. דויד (שיחה) ט' בתמוז ה'תשפ"ב 00:26 (IDT)
- תודה רבה ,ב"ה עכשיו הכל הסתדר לי. הייתי רוצה לשאול אותך האם לאיים ולהטריד לפחות ארבע פעמים שחייבים לחסום שם משתמש פלוני דבר שיכול להשפיע על שיקול דעתם של מפעילי המערכת אפי' שהם לא רוצים הם יהיו חייבים זה נראה בעיה או שזה בסדר ע"פ הכללים ואינו מחייב --א רוזן | שיחה ט' בתמוז ה'תשפ"ב 00:15, 8 ביולי 2022 (IDT)
- אינך חסום כעת בשום חסימה, לא קיבלתי במייל כלום, כל הערכים כתובים על שם "א רוזן" שהוא למיטב ידיעתי השם שלך מאז ומתמיד (בלי קשר למה היה כתוב בחתימתך). אם תרצה להחליפו תבקש כאן: המכלול:בקשות לשינוי שם משתמש. דויד (שיחה) ט' בתמוז ה'תשפ"ב 23:25 (IDT)
- בצהרים הצלחתי לסדר את הדפדפן ולאחר 2 הודעות שאני שולח אני מפסיק לקבל רישוי לכתוב הודעות (שלחתי לך במייל תמונה מה אני רואה - זה לא מעלה תמונות) יכול להיות שזה בגלל שמשתמש טוב לי כתב לפחות 5 פעמים שיחסמו אותי ? לגבי החתימה הייתי רומה לדעת בכלל איך מחליפים שם משתמש כולל שימור הערכים שיצרתי שיהיו על השם החדש א רוזן | שיחה ט' בתמוז ה'תשפ"ב 19:02, 7 ביולי 2022 (IDT)
- לא הבנתי מה כוונתך "אבל זה עוד פעם לא עובד חוץ מהלחצן". לגבח החתימה - לא הבנת אותי. כתבת את שמך בחתימה "א. רוזן" בעוד שמך הוא "א רוזן" בלי נקודה. הנקודה שהורדת לא מפריעה לי. דויד (שיחה) ח' בתמוז ה'תשפ"ב 17:39 (IDT)
- זה התחיל לעבוד (דרך מה שהצעת.תודה.) אבל זה עוד פעם לא עובד חוץ מהלחצן תודה תיקנתי את החתימה א. רוזן שיחה ח' בתמוז ה'תשפ"ב 16:03, 7 ביולי 2022 (IDT)
- לא ברור. תנסה לנקות עוגיות בדפדפן. ותעשה טובה ותתקן את החתימה שלך. אני כל פעם מתבלבל ומוסיף נקודה לשם משתמש שלך בתיוגים. דויד (שיחה) ח' בתמוז ה'תשפ"ב 00:42 (IDT)
- אני מנסה לכתוב בדפי השיחה וכן להקיש תודה וכו' פשוט זה לא נותן לי.--א. רוזן • שיחה ח' בתמוז ה'תשפ"ב 00:12 (IDT) 00:12, 7 ביולי 2022 (IDT)
הזמנה לגישור
השלום והברכה, לכבוד הוא לי להזמין אותך למלאכת גישור, כאן --יהונדב (שיחה) 09:20, 11 ביולי 2022 (IDT)
פירנצה
כידוע הנתונים בתבניות מידע נלקחים בויקיפדיה מויקינתונים תוכל לראות כאן שבשנת פטירתו של רד"ט היא הייתה בשליטת צרפת. פלניא (שיחה) 17:36, 12 ביולי 2022 (IDT)
- פלניא יישר כח, חיפשתי בערך פירנצה ולא ראיתי את זה שם. אתקן כעת. אגב המקום של הערות מצויינות כאלה הוא בדף השיחה של הערך. דויד (שיחה) י"ג בתמוז ה'תשפ"ב 17:43 (IDT)
- גם אני לא מצאתי בערך נתון מפורש למרות שבפסקה על פירנצה#פירנצה הטרום מודרנית יש אזכור לצרפת. זה לא כ"כ משמעותי כי לפי המופיע שם מדובר רק ב-8 שנות שלטון שכפי שראית בקושי הובלעו בערך. פלניא (שיחה) 17:48, 12 ביולי 2022 (IDT)
מחיקת הנושאים הבלתי ראויים בדפי השיחה.
זעזוע וחרדה, המכלול עומד בפני פשיטת רגל?!
קבלתי הודעה מחבר היודע על עבודתי במכלול בו הוא טוען ש'פתחו קבוצת וואטצאפ על פרויקט המחלוקות בויזניץ שנפתחו מחדש והכל בהכשר של המכלול. הכנסו יש אקשן.'
עד כאן ההודעה ועכשיו לבקשה המובנת מעליה אנא מחוק את כל דפי השיחה בלי אפשרות להיכנס אפי' לארכיון. הדבר משמיץ את המכלול הידוע בתוכן הכשר והנקי ופתאום נותן גושפנקא על לשון הרע ורכילות הנוראים ביותר וכמובן מכאן ולהבא צריך לראות אפי' במחיר של לקבוע כללים חדשים במכלול הכל צריך לעשות שכזה דבר לא ישנה שוב.
(באופן אישי אני יכול להגיד לך שלדעתי בוויכוחים עם טוב לי לא נגיע לשום מקום ואגב תראה שהוא פתח שם משתמש רק כדי לריב על נושאים אלו בלי להוסיף שום דבר במכלול).להלן דפי השיחה שצריך למחוק לאלתר מרכז חיסידי ויזניץ הרב מנחם מענדל הגר (ביניהם גם נושאים שכבר נסגרו לדיון או שלא צריך למחוק אותם.)תנו לבבכם (שיחה) י"ד בתמוז ה'תשפ"ב 00:10, 13 ביולי 2022 (IDT)
- א. אני מקבל, טוב מאד שאמרת, אני מנסה לראות מה אפשר למחוק.
- ב. בוא נעשה עסקה נקבל את כל טענותיו של טוב לי ואז נמחק את כל דפי השיחה ולא נפתח דיונים חדשים. אבל כנראה אתה לא רוצה את זה כי המצב בעיניך כרגע טוב, אז כמו שלא היית מקבל מצב כמו שטוב לי רוצה ככה הוא לא מקבל מצב כמו שאתה רוצה. תאמין לי שמבחינתי הכי קל זה לסגור הכל אבל אני מבין שזה לא מעשה שיתופי ומוביל למידע לא מדויק בערכים.
- ג. בדיונים איתו כבר הגענו לכמה הסכמות, אבל אני מסכים שהשיח לא עובד טוב, אני מנסה לעבוד על זה. דויד (שיחה) ט"ו בתמוז ה'תשפ"ב 18:07 (IDT)
- תנו לבבכם נושא:Ww9ndcay8o40wqd8 בעייתי? דויד (שיחה) ט"ו בתמוז ה'תשפ"ב 18:38 (IDT)
- קודם כל אהבתי שלקחת את הנושא ברצינות (ואני רוצה להדגיש מה שכתבתי לך אין כל קשר למה שאני טוען הוואצאפ משמיץ את שתי הצדדים או בכלל את המכלול) לא אמרתי למחוק או לסגור דיונים כתבתי למחוק לאלתר את כל הנושאים (גם מה שמוזכר מה אני כתבתי... הקישורים עם הנושאים במכלול נוסעים בוואצאפ נזק רב ושם רע למכלול (דעתי כבר הוזכרה גם ע"י בקשת חכמה לסגור ולמחוק את כל הנושאים) כמובן נושאים שעדיין פעלים ונראים לקראת הסכמה (עם צל"ש ענק השייך לך!) עדיין יישארו עד להסכמה סופית ולאחר מחיקתם וזריקתם לפתוח נושא עם ההחלטות ולנעול את ההחלטה. ועוד פעם תודה על האכפתיות והכנות!--תנו לבבכם (שיחה) ט"ו בתמוז ה'תשפ"ב 00:20, 14 ביולי 2022 (IDT)
- תנו לבבכם נושא:Ww9ndcay8o40wqd8 בעייתי? דויד (שיחה) ט"ו בתמוז ה'תשפ"ב 18:38 (IDT)
בקשה
אבקש שתביע את דעתך בהצבעה להלן: שיחה:בית המדרש הגדול של חסידות ויז'ניץ.
לאחר הצבעה למעלה משבוע איך ממשיכים? תודה.--תנו לבבכם (שיחה) כ"ח בתמוז ה'תשפ"ב 20:16, 27 ביולי 2022 (IDT)
- תנו לבבכם מכיון שאין רוב ברור, והיו כמה מתנגדים, ואולי אפילו רוב מתנגדים, זה או לשכנע אותם או לפתוח הצבעת מחלוקת. דויד (שיחה) ג' באב ה'תשפ"ב 00:07 (IDT)
שחזור
מה נשמע דויד? זה אחיה, זוכר? גם אם אתה לא מאמין. אבדה לי הדרך לגישה למייל, והסיסמה משום מה לא עובדת לי... אם אתה מאמין תודיע לי כאן. אחיה היהודי שחזור (שיחה) 16:12, 2 באוגוסט 2022 (IDT)
- אחיה היהודי שחזור שלחתי לך מייל לחשבון שחזור, ענה לי עליו. דויד (שיחה) ה' באב ה'תשפ"ב 16:37 (IDT)
- כתבתי בטעות מייל לא נכון. שלח שוב. מחילה. אחיה היהודי שחזור (שיחה) 18:15, 2 באוגוסט 2022 (IDT)
- נשלח. דויד (שיחה) ו' באב ה'תשפ"ב 18:17 (IDT)
- ברוך שובך אחיה היהודי. דויד (שיחה) ו' באב ה'תשפ"ב 18:40 (IDT)
- אני כתבתי לו הודעה בד"ש החדש ועכשיו נמחק הדף הישן צריך לארכב אחד מהם, אחיה היהודי תעדיף דף ישן או זרימה? מוטי (לשעבר מיכי) ~ שיחה • 18:42, ה' באב שמיטה תשפ"ב (IDT)
- שחזרתי את הישן. דויד (שיחה) ו' באב ה'תשפ"ב 19:07 (IDT)
- אשריך! תוכל רק לשחזר את דף המשתמש הקודם שלי? אני לא מוצא את זה בגרסאות קודמות משום מה... אֲחִיָּה הַיְּהוּדִי (שִׂיחָה ◙ עֲרִיכוֹתַי בַּמִּכְלוֹל) ◙ ה' באב ה'תשפ"ב ◙ 22:00, 2 באוגוסט 2022 (IDT)
- אחיה היהודי טופל. אשמח אם תוכל למחוק את הניקוד של שם המשתמש שלך מהחתימה, זה מקשה להעתיק את השם כשמנסים לתייג אותך. (תוכל להשאיר את הניקוד בשיחה ובעריכותיך במכלול) דויד (שיחה) ו' באב ה'תשפ"ב 16:05 (IDT)
בוצע בס"ד משתמש:אחיה היהודי ◙ שִׂיחָה ◙ עֲרִיכוֹתַי בַּמִּכְלוֹל) ◙ ו' באב ה'תשפ"ב ◙ 16:36, 3 באוגוסט 2022 (IDT)
- אחיה היהודי תוכל להשאיר בצורה [[משתמש:אחיה היהודי|אחיה היהודי]], זה אפילו יותר נח לי. אא"כ אתה בדוקא רוצה כך. דויד (שיחה) ו' באב ה'תשפ"ב 16:47 (IDT)
- פשלה... אחיה היהודי ◙ שִׂיחָה ◙ עֲרִיכוֹתַי בַּמִּכְלוֹל) ◙ ו' באב ה'תשפ"ב ◙ 16:52, 3 באוגוסט 2022 (IDT)
- אחיה היהודי תוכל להשאיר בצורה [[משתמש:אחיה היהודי|אחיה היהודי]], זה אפילו יותר נח לי. אא"כ אתה בדוקא רוצה כך. דויד (שיחה) ו' באב ה'תשפ"ב 16:47 (IDT)
- אחיה היהודי טופל. אשמח אם תוכל למחוק את הניקוד של שם המשתמש שלך מהחתימה, זה מקשה להעתיק את השם כשמנסים לתייג אותך. (תוכל להשאיר את הניקוד בשיחה ובעריכותיך במכלול) דויד (שיחה) ו' באב ה'תשפ"ב 16:05 (IDT)
- אשריך! תוכל רק לשחזר את דף המשתמש הקודם שלי? אני לא מוצא את זה בגרסאות קודמות משום מה... אֲחִיָּה הַיְּהוּדִי (שִׂיחָה ◙ עֲרִיכוֹתַי בַּמִּכְלוֹל) ◙ ה' באב ה'תשפ"ב ◙ 22:00, 2 באוגוסט 2022 (IDT)
- שחזרתי את הישן. דויד (שיחה) ו' באב ה'תשפ"ב 19:07 (IDT)
- אני כתבתי לו הודעה בד"ש החדש ועכשיו נמחק הדף הישן צריך לארכב אחד מהם, אחיה היהודי תעדיף דף ישן או זרימה? מוטי (לשעבר מיכי) ~ שיחה • 18:42, ה' באב שמיטה תשפ"ב (IDT)
- ברוך שובך אחיה היהודי. דויד (שיחה) ו' באב ה'תשפ"ב 18:40 (IDT)
- נשלח. דויד (שיחה) ו' באב ה'תשפ"ב 18:17 (IDT)
- כתבתי בטעות מייל לא נכון. שלח שוב. מחילה. אחיה היהודי שחזור (שיחה) 18:15, 2 באוגוסט 2022 (IDT)
בקשות ממפעילים
ביקשתי בהמכלול:בקשות ממפעילים שתי דברים, אתה יכול בבקשה לעזור לי ליישם אותם? אודה לך על כך מאד! --המנצח (שיחה) 08:57, 4 באוגוסט 2022 (IDT)
לע"נ רבי שלום כהן
למה אצל ר' חיים קנייבסקי יצא המכלול במיזם לע"נ ור'שלום שמייצג ציבור כמעט כפול ממנו לא עושים?--תנו לבבכם (שיחה) כ"ה באב ה'תשפ"ב 13:15, 22 באוגוסט 2022 (IDT)
- תנו לבבכם, גם אצל הגר״ח זה לא קרה באותו יום. אתה מוזמן להציע כל מיזם שעולה בדעתך, אבל אין סיבה לקפוץ למסקנות קונספירטיביות. מיק | שיחה 13:18, 22 באוגוסט 2022 (IDT)
- שיחה לא קפצתי להסיק מסקנות קונספירטיביות ואגב אצל ר'חיים במוצ"ש המיזם כבר היה באתר!!--תנו לבבכם (שיחה) כ"ה באב ה'תשפ"ב 13:45, 22 באוגוסט 2022 (IDT)
- בכל מקרה אין צורך בהשוואות בכדי להציע רעיונות. מתייג גם את שרגא. מוטי ~ שיחה • 13:48, כ"ה באב שמיטה תשפ"ב (IDT) 13:48, 22 באוגוסט 2022 (IDT)
- ההשוואה היתה רק להזכיר מה היה אז ולנצל את הרעון גם עכשיו (אני לא משתייך לאנשי ספרד ואם כל זאת יש לי כבוד רב וערך עצום לצדיקי וגדולי הדור מכל העדות והחוגים )--תנו לבבכם (שיחה) כ"ה באב ה'תשפ"ב 13:54, 22 באוגוסט 2022 (IDT)
- תנו לבבכם כעת חזרתי למכלול לאחר 4 ימים. העברתי לטיפולו של שרגא שעשה זאת אצל הגר"ח. שכוייח. דויד (שיחה) כ"ח באב ה'תשפ"ב 23:50 (IDT)
- הייתה ממש חסר. אפרון (שיחה) 00:09, 25 באוגוסט 2022 (IDT)
- מחמם את הלב, תודה. עכשיו אתה תהיה חסר. דויד (שיחה) כ"ט באב ה'תשפ"ב 03:14 (IDT)
- ראשית, שיתופתא הוקם בברכת שר התורה, שנית, לא התקבלו פניות בנושא זה למערכת שיתופתא מלבד פנייתו במייל של תנו לבבכם למשרדי המכלול, אם לדעתכם ראוי ונכון לעשות סיום הש"ס לע"נ חכם שלום, תפנו ל[/cdn-cgi/l/email-protection [email protected]], שבוע טוב, שרגא > השתתפו > שיחה > א' באלול ה'תשפ"ב > 01:10, 28 באוגוסט 2022 (IDT)
- מחמם את הלב, תודה. עכשיו אתה תהיה חסר. דויד (שיחה) כ"ט באב ה'תשפ"ב 03:14 (IDT)
- הייתה ממש חסר. אפרון (שיחה) 00:09, 25 באוגוסט 2022 (IDT)
- תנו לבבכם כעת חזרתי למכלול לאחר 4 ימים. העברתי לטיפולו של שרגא שעשה זאת אצל הגר"ח. שכוייח. דויד (שיחה) כ"ח באב ה'תשפ"ב 23:50 (IDT)
- ההשוואה היתה רק להזכיר מה היה אז ולנצל את הרעון גם עכשיו (אני לא משתייך לאנשי ספרד ואם כל זאת יש לי כבוד רב וערך עצום לצדיקי וגדולי הדור מכל העדות והחוגים )--תנו לבבכם (שיחה) כ"ה באב ה'תשפ"ב 13:54, 22 באוגוסט 2022 (IDT)
- בכל מקרה אין צורך בהשוואות בכדי להציע רעיונות. מתייג גם את שרגא. מוטי ~ שיחה • 13:48, כ"ה באב שמיטה תשפ"ב (IDT) 13:48, 22 באוגוסט 2022 (IDT)
- שיחה לא קפצתי להסיק מסקנות קונספירטיביות ואגב אצל ר'חיים במוצ"ש המיזם כבר היה באתר!!--תנו לבבכם (שיחה) כ"ה באב ה'תשפ"ב 13:45, 22 באוגוסט 2022 (IDT)
מדליית זהב עבורך!
| ראיתי את כמות הערכים שכתבת ראיתי את המקצועיות שלך בראבו! זיכרונאי (שיחה) 05:49, 25 באוגוסט 2022 (IDT) |
- זיכרונאי כנראה לא עברתי על רשימת הערכים שכתבו המכלולאים החרים - שלי ממש לא מרשים ביחס אליהם (ראה קצת בשיחת משתמש:המנצח). בכל מקרה תודה רבה, כיף לקרוא. דויד (שיחה) כ"ט באב ה'תשפ"ב 03:15 (IDT)
התכוונתי בעיקר על המיקצועיות ראיתי בספר "הסטיפלער" שכשהיו מביאים לו מכתב הוא היה קורא ישר את השורה האחרונה שזה העיקר זיכרונאי (שיחה) 10:38, 28 באוגוסט 2022 (IDT)
שינוי שם משתמש
מעתה כל משתמש שאתה משנה את שמו שלח לו הודעה לדף שיחת המשתמש שלו בתבנית:שינוי שם משתמש בוצע.
תודה רבה! המנצח (שיחה) 15:47, 25 באוגוסט 2022 (IDT)
כוכב עם חתיכת לב!
| כוכב המסורים | |
| עברתי על הנושא מייבא בדף שיחת המשתמש שלי ופשוט לא הצלחתי לתפוס איך זה שלא הענקתי לך כוכב עד עכשיו אז עכשיו זה הזמן - |
מה פשר שינוי ההרשאות שלי?
דויד איני מבין מה המשמעות של השינוי, אם תוכל להסביר לי אודה על כך. (גם ראיתי שבינתיים זכיתי להיות היחיד בעל תואר זה במכלול) מנחם הירשזון (שיחה) 21:10, 29 באוגוסט 2022 (IDT)
- זו טעות, הכוונה הייתה להרשאת בדוק עריכות. בירוקרטים שמש מרפא (שיחה) 21:30, 29 באוגוסט 2022 (IDT)
תוכל בבקשה לעבור על הטיוטה ולהעיר אם צריך? מצב רוח • שיחה • ג' באלול ה'תשפ"ב • 19:55, 30 באוגוסט 2022 (IDT)
- מצב רוח בשמחה למרות שאני ממש לא מהמומחים בעריכות תוכן. התחלתי, מקוה לסיים מחר בע"ה. דויד (שיחה) ד' באלול ה'תשפ"ב 16:28 (IDT)
- תוכל גם להמליץ לי על מישהו כזה? מצב רוח • שיחה • ד' באלול ה'תשפ"ב • 20:05, 31 באוגוסט 2022 (IDT)
- סליחה שפספסתי את ההודעה. אני רואה שאני לא מצליח להגיע לזה. אני מציע שתבקש בהמכלול:העברת דפי טיוטה, ואז גם תקבל עזרה אם צריך. דויד (שיחה) י"ח באלול ה'תשפ"ב 17:50 (IDT)
- תוכל גם להמליץ לי על מישהו כזה? מצב רוח • שיחה • ד' באלול ה'תשפ"ב • 20:05, 31 באוגוסט 2022 (IDT)
למה אין שום בודק במכלול? (מקוה) יעקב (לשעבר המנצח) שיחה ג' באלול ה'תשפ"ב 21:59, 30 באוגוסט 2022 (IDT)
- לא שמת לב מה עניתי בדלפק היעוץ? מקוה • שיחה • ד' באלול ה'תשפ"ב 22:19 (IDT)
- אה, סליחה, אכן לא שמתי לב. אבל עוד שאלה קטנה: אם זה כלול בהרשאות המפעיל מה העניין לעשות הרשאה נפרדת? יעקב (לשעבר המנצח) שיחה ג' באלול ה'תשפ"ב 23:09, 30 באוגוסט 2022 (IDT)
- בתוכנת מדיה ויקי זה מופרד כברירת מחדל, במכלול נתנו למפעיל גם הרשאת בודק. גאון הירדן (שיחה) 23:14, 30 באוגוסט 2022 (IDT)
- אה, סליחה, אכן לא שמתי לב. אבל עוד שאלה קטנה: אם זה כלול בהרשאות המפעיל מה העניין לעשות הרשאה נפרדת? יעקב (לשעבר המנצח) שיחה ג' באלול ה'תשפ"ב 23:09, 30 באוגוסט 2022 (IDT)
ברוך שובך
יעקב (שיחה - תרומות) ג' בתשרי ה'תשפ"ג 17:56, 28 בספטמבר 2022 (IDT)
מהו מקור מוסמך
האם צילום מודעה על רקע ביהכ"נ שבה כתוב מאן דהוא בתואר רב ביהכ"נ האם זה מקור מספק שהוא הרב. ―עזריאל3 (שיחה | תרומות) לא חתם
- עזריאל3 לכאורה אם זה נראה אמין ולא משהו שקל לזייף אז כן. שמש מרפא מה דעתך? דויד (שיחה) כ"ד בתשרי ה'תשפ"ג 08:19 (IDT)
הרשאות
מעדכן ומייבא. בתודה. מוטי בוט (שיחה) 17:32, 26 באוקטובר 2022 (IDT)
הכנסה למרחב הערכים
דויד מכיוון שאני רואה בך כיעיל מאוד, אבקש לשאול מדוע הערך הזה, והזה, לא נכנסים למרחב הערכים, אולי יגידו לי מה ניתן לשפר ?
אבל לע"ע זה גורם לי חוסר נוחות, וק"ל תודה ממש (שיחה)ואולם חי אני • שיחה • ב' בחשוון ה'תשפ"ג • 19:18, 27 באוקטובר 2022 (IDT)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| ייש"כ על ההסתערות שלך, חילך למכלולאיתא אפרון (שיחה) 19:51, 27 באוקטובר 2022 (IDT) |
ערכים חדשים
כשנברתי בהמכלול בין היתר עלה לי דף-נדמה לי שממך, עם רשימת ערכים שיש לערוך אותם, דהיינו ערכים שעדיין לא קיימים. א. יש הרבה דפים כאלה ואחרים שאני לא מצליח לקלוט מה המיקום שלהם, כבר שעה אני מחפש את הדף הנ"ל, ואיננו... ב, היה רשום שם בין היתר ר' חיים אלפאנדרי, והנה גם ר'חיים הזקן וגם השני על שניהם יש כבר ערכים, שאלתי האם הכוונה לשלישי שהיה גר בירושלים לפני כמאה+ שנים?! ב, היה רשום שם בין היתר ר' חיים אלפאנדרי, והנה גם ר'חיים הזקן וגם השני על שניהם יש כבר ערכים, שאלתי האם הכוונה לשלישי שהיה גר בירושלים לפני כמאה+ שנים?! הצדיק מטשחויב (שיחה) 10:22, 28 באוקטובר 2022 (IDT)
- הצדיק מטשחויב אתה מתכוון לזה - המכלול:מיזם ערכים תורניים?. אפרון (שיחה) 10:29, 28 באוקטובר 2022 (IDT)
תודה
כן לזה התכוונתי, אך בנוסף רציתי להבין מה ה'מיקום' שלו? ושל דומיו? הצדיק מטשחויב (שיחה) 11:30, 28 באוקטובר 2022 (IDT)
- הצדיק מטשחויב בשורת החיפוש מקלידים בהתחלה "המכלול:" או "עזרה:" או "מיוחד:". אפרון (שיחה) 11:34, 28 באוקטובר 2022 (IDT)
- תודה לך אפרון! הצדיק מטשחויב (שיחה) 11:44, 28 באוקטובר 2022 (IDT)
אשמח לעזרה בכמה מישורים
כשאני נכנס להמכלול:מיזם חכמי ישראל מופיע בין היתר רשימה של הרבה ספרים, ואני שם לב שכל הספרים (שאני בדקתי עכ"פ) כולם אינם ערכים בפני עצמם אלא מופנים ומקושרים (אגב, יש הבדל בין מופנה למקושר?) לערכים של מחבריהם, ובזה יש לי כמה שאלות ובירורים ואי הבנות, א. למה אין ערכים על הספרים עצמם, רובא דרובא מן הספרים יש מה לספק עליהם ערך שלם. ב. אם זה המדיניות הרשמית לא לעשות ערך על הספר בנפרד אלא לקשר אותו למחברו, למה יש בקשה לעריכה על ספרים בנפרד ועל צדיקים בנפרד, הרי היינו הך. ג. למה יש כאלה שמצוין על ידם שספר זה קושר למחבר? מה שונה בו משאר הספרים שכמוהו ג"כ קושרו למחבריהם. ד. למה יש ספרים שעל אף שיש ערכים על מחבריהם, עם כל זאת הם מצוינים ככאלה שדרושים לעריכת ערך עליהם, ואינם מקושרים אל מחברם.?! ה. איך אני יכול לשאול שאלות כלליות לא למישהו ספציפי אלא לכלל המכלולאים? לא בדף שיחה של מאן דהוא... סליחה על התקפת השאלות... בתקוה להבנה. הצדיק מטשחויב (שיחה) 19:01, 30 באוקטובר 2022 (IST)
- הצדיק מטשחויב קודם כל יישר כח על השאלות, ממש לא התקפה.
- הפניה הכוונה שם של דף שהוא לא ערך אלא שולח אותך לערך בשם אחר. בניגוד להטמעת קישור לערך בתוך ערך אחר. באותה צורה יכול להיות קישור להפניה ואז בלחיצה נשלחת להפניה ובאותו רגע נשלחת לערך הסופי.
- א. זה בדיוק מה שחסר ובגלל זה הם ברשימה הזו, כרגע זה הפניה למחבר כי עוד לא כתבו על הספר.
- ג. לא הבנתי, אשמח אם תביא דוגמא.
- ה. בדף המכלול:דלפק ייעוץ.
- שאר השאלות לדעתי עניתי בתשובה א' - אם לא אז תבהיר את שאלותיך שוב.
- שוב יישר כח ובהצלחה. דויד (שיחה) ז' בחשוון ה'תשפ"ג 20:12 (IDT)
- דויד תודה רבה לך,
רק עכשיו שאלה אחת נוספת, אני כעת עורך ומעונים להכניס הערה שבתוכה קישור לאוצר החכמה כזה: [1] מה הטעות שלי פה שזה לא נוצר כהלכה?! אשמח על תשובה בהקדם, אני עכשיו יושב על זה הצדיק מטשחויב (שיחה) 20:31, 31 באוקטובר 2022 (IST)
- הטעות הייתה שבקישור (בשונה מתבנית) לא מוסיפים | להפריד בין הקישור לשם אלא פשוט רווח. אבל מומלץ שתכיר את תבנית {{אוצר החכמה}} שמיועדת לקישור לאוצר החכמה, ויש עוד תבניות דומות לקישור להיברובוקס ועוד הרבה אתרים. בשביל להקל את השימוש בתבנית מומלץ להשתמש בבוקמרקלטים. מוטי ~ שיחה • ו' בחשוון ה'תשפ"ג • 20:35, 31 באוקטובר 2022 (IST)
- ↑ [https://tablet.otzar.org/#/b/16054/p/1/t/1667239916900/fs/0/start/0/end/0/c שכותב] "...יש תחת ידי כתב ידו הקדושה שחיבר על שו"ע או"ח...ואקוה להשי"ת שאוציא לאור כל כוחו שהיה לו בתורה..."
חשיבות בדף שיחה:רבי יצחק וינגרטן
ראיתי שסיכמת את נושא "חשיבות" בדף שיחה: רבי יצחק וינגרטן, בנימוק שהובהרה חשיבות. לא הבנתי היכן ראית שם הבהרת חשיבות. הרי 2 המכלואים שהבהירו חשיבות - סה"כ חזרו כמנטרה על מה שנכתב בערך, או שציינו דברים תלושים באוויר (- "כל ירושלים ידעה עליו" וכדו', דבר המהווה הפרחת סופרלטיבים בעלמא, ובוודאי שאין בו שום הבהרת חשיבות אנציקלופדית מנומקת). אשמח לשמוע דעתך. --משה מ (שיחה) 17:28, 3 בנובמבר 2022 (IST)
- מה הבעיה בזה שהם חזרו על מה שכתוב בערך? אדרבה - הבהרת חשיבות חייבת להיות מתוך מה שכתוב בערך. דויד (שיחה) י' בחשוון ה'תשפ"ג 23:22 (IDT)
- כלומר?! הרי ניתן להניח כי מי שהציב את תבנית בקשת החשיבות קרא את מה שכתוב בערך, ובכל זאת לא הבין איך זה מקנה לו חשיבות לפי המדיניות. אז מה מוריד ומה מעלה אם נשלח אותו לעיין במלל המופיע בערך?! זה כמו שאשאל מה החשיבות של נשוא הערך, ויענו לי: ודאי שיש חשיבות, וההוכחה לכך - שיש לו ערך במכלול... במחילה, זה מעט מוזר ומגוחך בעיניי. --משה מ (שיחה) 23:38, 3 בנובמבר 2022 (IST)
- זה שהובהרה לא אומר שיש הסכמה, ואין צורך לשכנע אף אחד בהבהרת חשיבות. התכלית של הדיון הזה הוא לשמוע את הדעות ולהחליט אם רוצים ללכת להצבעת מחיקה. אין התכלית להחליט אם למחוק את הערך או לא, רק שאם אין שום דעה סבירה לחשיבות ממילא מוחקים כבדרך אגב. דויד (שיחה) י' בחשוון ה'תשפ"ג 23:54 (IDT)
- אם הבנתי אותך נכון - כוונתך היא שהבהרת חשיבות תלויה בכך שמכלולאי מסויים החליט לתת חנינה לנשוא הערך (או למי שכתב אותה, כדי שהוא יחזיר לו אח"כ חנינה בערכים שלו, או כדי שבויכוח הבא הוא יעמוד לצידו..). אני משום מה הבנתי שהבהרת החשיבות תלויה האם בז"ה הצליח להוכיח שנשוא הערך עומד בקריטריונים שנקבעו במדיניות. מה שכתבת מחודש מאד בעיניי, אבל אם קבלה היא נקבל. בכל מקרה, תודה על המענה ועל הסבלנות. --משה מ (שיחה) 23:57, 3 בנובמבר 2022 (IST)
- ממש לא חנינה, ההבהרה צריכה להיות הגיונית, זה נתון לשיקול דעתם של המפעילים, היא צריכה להוכיח עמידה בקריטריונים. או הקריטריונים המפורטים במדיניות, או בסעיף ההשפעה והפרסום שמופיע בכל מדיניות כיוצא מן הכלל - וזה כמובן תמיד יהיה אפור ולא הרמטי. קשה לי להאמין שלא נתקלת בסגנון כזה של דיוני חשיבות, לדעתי שכחת, מסתמא שאם תפתח עשרה דיוני חשיבות אקראיים תמצא לא מעט מהסגנון של הוכחת השפעה ופרסום. דויד (שיחה) י' בחשוון ה'תשפ"ג 00:06 (IDT)
- שומע. --משה מ (שיחה) 00:24, 4 בנובמבר 2022 (IST)
- ממש לא חנינה, ההבהרה צריכה להיות הגיונית, זה נתון לשיקול דעתם של המפעילים, היא צריכה להוכיח עמידה בקריטריונים. או הקריטריונים המפורטים במדיניות, או בסעיף ההשפעה והפרסום שמופיע בכל מדיניות כיוצא מן הכלל - וזה כמובן תמיד יהיה אפור ולא הרמטי. קשה לי להאמין שלא נתקלת בסגנון כזה של דיוני חשיבות, לדעתי שכחת, מסתמא שאם תפתח עשרה דיוני חשיבות אקראיים תמצא לא מעט מהסגנון של הוכחת השפעה ופרסום. דויד (שיחה) י' בחשוון ה'תשפ"ג 00:06 (IDT)
- אם הבנתי אותך נכון - כוונתך היא שהבהרת חשיבות תלויה בכך שמכלולאי מסויים החליט לתת חנינה לנשוא הערך (או למי שכתב אותה, כדי שהוא יחזיר לו אח"כ חנינה בערכים שלו, או כדי שבויכוח הבא הוא יעמוד לצידו..). אני משום מה הבנתי שהבהרת החשיבות תלויה האם בז"ה הצליח להוכיח שנשוא הערך עומד בקריטריונים שנקבעו במדיניות. מה שכתבת מחודש מאד בעיניי, אבל אם קבלה היא נקבל. בכל מקרה, תודה על המענה ועל הסבלנות. --משה מ (שיחה) 23:57, 3 בנובמבר 2022 (IST)
- זה שהובהרה לא אומר שיש הסכמה, ואין צורך לשכנע אף אחד בהבהרת חשיבות. התכלית של הדיון הזה הוא לשמוע את הדעות ולהחליט אם רוצים ללכת להצבעת מחיקה. אין התכלית להחליט אם למחוק את הערך או לא, רק שאם אין שום דעה סבירה לחשיבות ממילא מוחקים כבדרך אגב. דויד (שיחה) י' בחשוון ה'תשפ"ג 23:54 (IDT)
- כלומר?! הרי ניתן להניח כי מי שהציב את תבנית בקשת החשיבות קרא את מה שכתוב בערך, ובכל זאת לא הבין איך זה מקנה לו חשיבות לפי המדיניות. אז מה מוריד ומה מעלה אם נשלח אותו לעיין במלל המופיע בערך?! זה כמו שאשאל מה החשיבות של נשוא הערך, ויענו לי: ודאי שיש חשיבות, וההוכחה לכך - שיש לו ערך במכלול... במחילה, זה מעט מוזר ומגוחך בעיניי. --משה מ (שיחה) 23:38, 3 בנובמבר 2022 (IST)
קטורה
בנוגע לבקשות ממפעילים, כפי שטען שם צמא לדעת בתוספת הערתי ההעברה נעשתה ללא סיבה, ומשכך ראוי להחזיר את הערך למצבו הראשון ואז לפתוח דיון אם לדעתך יש צורך. עוד אחד (שיחה) 18:58, 17 בנובמבר 2022 (IST)
- עוד אחד למה ללא סיבה? הסקריפטים שמעדכנים צריכים לעדכן לפי שם הערך, ואם רוצים לעדכן את הערך קטורה בויקיפדיה, צריך לעדכן אותו בערך קטורה במכלול. דויד (שיחה) כ"ד בחשוון ה'תשפ"ג 19:09 (IDT)
- אאל"ט העדכון מבוסס על תבנית מיון ויקיפדיה, כשבויקי יתחילו לעדכן מהמכלול גם הם יצטרכו ליצור תבנית
. עוד אחד (שיחה) 19:11, 17 בנובמבר 2022 (IST)
- אאל"ט העדכון מבוסס על תבנית מיון ויקיפדיה, כשבויקי יתחילו לעדכן מהמכלול גם הם יצטרכו ליצור תבנית
כוכב עם חתיכת לב!
| כוכב המסורים | |
| על הסבר והדרכה ותגובות והארת פנים במייל דבר יום ביומו, למרות שאתה בן אדם כל כך עסוק, זה דבר ממש לא מובן מאליו. אתה ענק לא רק במספר העריכות, אלא גם במידותיך הטובות! יעקב • שיחה • תרומות • מייל • ל' בחשוון ה'תשפ"ג 23:12, 24 בנובמבר 2022 (IST) |
בשביל מה יש לך בוט?
בשביל מה יש לך בוט? מוטי ~ שיחה • י"א בכסלו ה'תשפ"ג • 20:07, 5 בדצמבר 2022 (IST)
- סליחה, לא התכוננתי לכך שיש לשלמה המלך עשרות רבות של דפי משנה, ושכולם ייראו בשינויים האחרונים 4 פעמים. דויד (שיחה) י"ג בכסלו ה'תשפ"ג 18:09 (IDT)
משיחיות
שים לב שף השיחה מוגן אף הוא. יישר כח. שמש מרפא (שיחה) 22:06, 7 בדצמבר 2022 (IST)
- לא שמתי לב :) מה למעשה? אתה חושב שאין בעיה? ראית את ההערות בויקיפדיה? דויד (שיחה) י"ד בכסלו ה'תשפ"ג 22:20 (IDT)
- זכותם של כלל העורכים להשתתף בדיון, ולכן עדיף שתסיר את ההגנה ונדון שם... שמש מרפא (שיחה) 22:23, 7 בדצמבר 2022 (IST)
תודה
תודה רבה על המשוב והעזרה מינאי ידידך ומעריצך מכלולאי טרי --לעבעדיג (שיחה) 16:27, 19 בדצמבר 2022 (IST)
רישיון תמונות
בוקר טוב דויד שמדי חצי שנה שולח הודעה לגבי איזה תמונה סתם שתהיה בענין שהעלאת תמונות במכלול זה חתיכת בעיה עם הרישיון תנסה ותראה ליל"ט שלייקעס
- שלייקעס יש בעיה להכנס לתמונה לאחר ההעלאה ולהוסיף לה רשיון? (אגב שים לב לעזרה:חתימה). דויד (שיחה) כ"ז בכסלו ה'תשפ"ג 02:47 (IDT)
- התכוונתי להעלות תמונה עם רישיון כלשהוא בדרך הרגילה זה סיפור ―שלייקעס (שיחה | תרומות) לא חתם
- אכן יש בעיה כלשהי בדף ההעלאה (בלי קשר לרישיון), וכבר דובר על זה עם מקוה. מוטי ~ שיחה • כ"ז בכסלו ה'תשפ"ג • 13:21, 21 בדצמבר 2022 (IST)
- התכוונתי להעלות תמונה עם רישיון כלשהוא בדרך הרגילה זה סיפור ―שלייקעס (שיחה | תרומות) לא חתם
אני רואה שאתה מוחק טיוטות יש כבר ערך רבי מרדכי גולדמן--אטיאס (שיחה) 19:05, 25 בדצמבר 2022 (IST)
האם צריך שיהיה עליו ערך כדי להוסיף אותו בנפטרים
נראה לי שהמנהג שלא, וכמדומה לי שכבר דיברו בזה אני לא זוכר איפה--פשוט1 (שיחה) 08:45, 30 בינואר 2023 (IST)
- כן. המכלול הוא לא אתר חדשות, וכל ייעודה של התבנית היא חדשות שיש עליהן ערכים. מוטי ~ שיחה • ח' בשבט ה'תשפ"ג • 10:21, 30 בינואר 2023 (IST)
- אכן. דויד (שיחה) ט' בשבט ה'תשפ"ג 18:14 (IDT)
- אין כוונתי בתבנית בחדשות, אלא בערך של היום. ואם כן אז יש הרבה שאין עליהם ערך. מסברא הייתי אומר שלא צריך שהרי כל מה שקרה ביום ההוא אפילו דברים לא כל כך חשובים אז צריך. אבל זכור לי שדיברו על זה. ובמיוחד אם זה אישיות שהיה ראוי שיהיה עליה ערך. אבל מסתמא אתם זוכרים את המקור של זה. ―פשוט1 (שיחה | תרומות) לא חתם
- פשוט1 מה הכוונה בערך של היום? דויד (שיחה) י' בשבט ה'תשפ"ג 19:22 (IDT)
- עיין בערך 'כ"ג באייר' [זה לא תבנית] מה שמחקת לי.--פשוט1 (שיחה) 22:30, 31 בינואר 2023 (IST)
- לגבי ערכים כאלה, אני חושב שאולי אין מניעה אם זה מישהו שברור שראוי שיהיה עליו ערך רק עוד לא כתבו. אבל צריך לפתוח דיון באולם דיונים בשביל זה. אתה יכול לתת לי דוגמאות לערכים כאלה שיש בהם ערכים אדומים? דויד (שיחה) ט"ז בשבט ה'תשפ"ג 22:46 (IDT)
- י"ט בסיוון. כ' בסיוון. כ"ד בסיוון. ל' בסיוון. ד' בתמוז. ה' בתמוז. ו' בתמוז. ז' בתמוז. ט' בתמוז. י"ג בתמוז. וכו'.--פשוט1 (שיחה) 07:09, 7 בפברואר 2023 (IST)
- לגבי ערכים כאלה, אני חושב שאולי אין מניעה אם זה מישהו שברור שראוי שיהיה עליו ערך רק עוד לא כתבו. אבל צריך לפתוח דיון באולם דיונים בשביל זה. אתה יכול לתת לי דוגמאות לערכים כאלה שיש בהם ערכים אדומים? דויד (שיחה) ט"ז בשבט ה'תשפ"ג 22:46 (IDT)
- עיין בערך 'כ"ג באייר' [זה לא תבנית] מה שמחקת לי.--פשוט1 (שיחה) 22:30, 31 בינואר 2023 (IST)
- פשוט1 מה הכוונה בערך של היום? דויד (שיחה) י' בשבט ה'תשפ"ג 19:22 (IDT)
- אין כוונתי בתבנית בחדשות, אלא בערך של היום. ואם כן אז יש הרבה שאין עליהם ערך. מסברא הייתי אומר שלא צריך שהרי כל מה שקרה ביום ההוא אפילו דברים לא כל כך חשובים אז צריך. אבל זכור לי שדיברו על זה. ובמיוחד אם זה אישיות שהיה ראוי שיהיה עליה ערך. אבל מסתמא אתם זוכרים את המקור של זה. ―פשוט1 (שיחה | תרומות) לא חתם
- אכן. דויד (שיחה) ט' בשבט ה'תשפ"ג 18:14 (IDT)
בקשת עזרה
| תוכל להעביר את הטיוטה "הרב אלחנן פרץ" אל מרחב הערכים?
אינני יודע איך עושים את זה! משה מן ההר (שיחה) 01:25, 8 בפברואר 2023 (IST) |
- משה מן ההר ראיתי שהגשת בקשה אתמול, אני מקוה בקרוב יתייחסו אליה. דויד (שיחה) י"ז בשבט ה'תשפ"ג 07:35 (IDT)
לא הובן
תסביר מה היה כל הסיפור בדף המשתמש שלי? נעליתי תמונות עם אישורים והכל, מה קרה? שלחתי אימייל מפורט למכלול, לא רואים את זה? שרביט (שיחה) 22:23, 20 במרץ 2023 (IST)
- שרביט כעת בדקתי וראיתי, אבל רק לגבי 2 תמונות, ובלי נוסח האישור, ובעיקר הפחיד אותי שהעלית תמונה אחת ברשיון ודאי שגוי, ועוד אחת שסביר ששגוי. נמשיך במייל לגבי נוסח האישור ובשיחות הרלוונטיות לגבי הרשיון. דויד (שיחה) כ"ח באדר ה'תשפ"ג 22:27 (IDT)
קטגוריות מויקיפדיה
סליחה על השאלה אבל למה קטגוריות מויקיפדיה אפי' שהם ריקות ניתן לייבא - ואילו ליצור לא ? ואולם חי אני • שיחה • כ"ח באדר ה'תשפ"ג • 18:29, 21 במרץ 2023 (IST)
- ואולם חי אני שאלה מצויינת. והתשובה היא כי הקטגוריות באמת מלאות, רק שעוד לא עדכנו את הערכים שמופיעים בהם. גם במכלול ניתן ליצור קטגוריות שיש להם פוטנציאל ל-5 ערכים, רק שכדאי לעשות זאת בחכמה ובהתייעצות. דויד (שיחה) כ"ט באדר ה'תשפ"ג 18:30 (IDT)
תודה רבה! על היחס החם והאוהב ואולם חי אני • שיחה • כ"ח באדר ה'תשפ"ג • 18:32, 21 במרץ 2023 (IST)
- בשמחה רבה! דויד (שיחה) כ"ט באדר ה'תשפ"ג 18:40 (IDT)
תמונות בדף שיחה-חשיפת פרטים
סתם כך, לא יודע איך הגעתי למצב הזה, אבל כל הד"ש מלא בפרטים אישיים, אני שלחתי אימייל למכלול עם הצהרות לגבי התמונות שלא היה לי ברור, שאר התמונות כתבתי אישור ברור. למה סתם פתחת את הנושא בד"ש שלי? אני נגררתי לכל הדו"ד ויצא מזה חשיפת פרטים שלא בצדק, כי כל האישורים נכתבו או ששולחו לאימייל, אז יוצא שסתם התלכלך הדף שיחה, ע"כאבקש למחוק את כל הנושא מהד"ש, פשוט לא הוגן, כי השגתי את האישורים הנדרשים או בתמונות או באימייל. מקווה שתבין אותי. שרביט (שיחה) 23:45, 21 במרץ 2023 (IST)
- אני מבין, אם כי אתה לא מדייק, שלחת במייל אישור לשתי תמונות בלבד. אמחק כעת ואתה תשלח מייל עם אישור לגבי כל התמונות שאתה צילמת (עם השמות שלהם), ולגבי התמונה שאחיך צילם - אנא החתם אותו על הפורמט של האישור ותשלח גם. דויד (שיחה) כ"ט באדר ה'תשפ"ג 23:55 (IDT)
בעניין בני תורה
היה הסכמה לגבי עורך אובייקטיבי שמעוניין לשנות את הנוסח של המוסדות בפלג בערך בני תורה, אני מעוניין לעשות זאת, ואבקשך לאפשר לי, בתודה מראש. ישר ונאמן 18:28, 623 במרץ 2023 (IST) תורה הקדושה 18:28, 623 במרץ 2023 (IST)
- ישר ונאמן, אתה עורך אובייקטיבי?! (מה קרה לחתימתך?) ספרא - שיחה 11:48, 22 במרץ 2023 (IST)
סיבוב תמונה
אם זה מקל עליך יש לי סקריפט לזה משתמש:מוטי בוט/סיבוב תמונה.js. מוטי ~ שיחה • כ"ט באדר ה'תשפ"ג • 22:44, 22 במרץ 2023 (IST)
אתה בטוח שהדף הכיל רק תוכן בעייתי? איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 19:23, 29 במרץ 2023
