שיחת משתמש:חד גדיא/ארכיון 1
ברוך הבא!
|
כדי לסייע לך להצטרף לעורכים, מומלץ לקרוא את עשרת הטיפים להשתלבות בקהילת המכלול. להרחבה באפשרותך לגשת:
|
||
| כדאי מאד להקדיש שעה לעבור על כל הקישורים המופיעים כאן. הם יועילו לך רבות בהמשך עבודתך. | ||
בברכה, עמנואל (שיחה) 01:59, 22 באפריל 2025 (IDT)
- תודה רבה לך, עזרת לי מאוד דוד הקדוש (שיחה) 18:46, 22 באפריל 2025 (IDT)
שם משתמש

שלום חד גדיא/ארכיון 1, ותודה על תרומתך למכלול!
שם המשתמש שבחרת אינו עונה על הכללים לבחירת שם,
אם ברצונך לתרום למכלול נא בקש החלפת שם בדף בקשות לשינוי שם משתמש.
לחלופין, ניתן לפתוח חשבון חדש. הנחיות לבחירת שם ניתן לראות כאן.
תודה.
• מטעמים • 20:45, 22 באפריל 2025 (IDT)
- אני חייב לשנות? דוד הקדוש (שיחה) 21:17, 22 באפריל 2025 (IDT)
- אלו כללי האתר. הכללים נועדו לעזור למשתמשים. • מטעמים • 21:24, 22 באפריל 2025 (IDT)
- שלחתי להם שישנו את שמי, בכל אופן תודה רבה, האם תוכל לומר לי איך עושים שאני כותב למשל אינני תומך בשחרור "מחבלים" ו אני רוצה שהמילה מחבלים תפנה לטרור פלסטיני, איך עושים את זה? דוד הקדוש (שיחה) 21:32, 22 באפריל 2025 (IDT)
- בעורך קוד מקור, תיצור קישור עם שתי סוגריים מרובעות, תכתוב טרור פלסטיני, אחריו קו ניצב, ואז מחבלים, ותסגור עם שתי סוגריים מרובעות. תוכל להעתיק בקוד מקור מכאן: מחבלים צבי (שיחה) 22:35, 22 באפריל 2025 (IDT)
- ממליץ לך מאד לעבור על דף זה [[1]] עזריאל3 (שיחה) 22:39, 22 באפריל 2025 (IDT)
- @עזריאל3 הקישור לא תקין. התכוונת מן הסתם לדף של איסתרק? צבי (שיחה) 22:46, 22 באפריל 2025 (IDT)
- כן צדקת!
מחילה, עכשיו למדתי איך עושים את זה
כנראה לא עברתי מספיק טוב על הדף של איסתרק.. עזריאל3 (שיחה) 22:52, 22 באפריל 2025 (IDT)- @עזריאל3 האמת שבעקבות השיחה כאן אני מוצא את עצמי עובר עליו לראשונה, הוא בהחלט מעניין ושווה זהב למשתמשים חדשים... צבי (שיחה) 22:54, 22 באפריל 2025 (IDT)
- תודה לכולם עזרתם לי מאוד מאוד, תבורכו מן השמיים. דוד הקדוש (שיחה) 22:59, 22 באפריל 2025 (IDT)
- @צבי אם כבר עכשיו בחנויות חלק ב'! ממי • שיחה - בס"ד • כ"ה בניסן ה'תשפ"ה 23:01, 22 באפריל 2025 (IDT)
- @עזריאל3 האמת שבעקבות השיחה כאן אני מוצא את עצמי עובר עליו לראשונה, הוא בהחלט מעניין ושווה זהב למשתמשים חדשים... צבי (שיחה) 22:54, 22 באפריל 2025 (IDT)
- כן צדקת!
- @עזריאל3 הקישור לא תקין. התכוונת מן הסתם לדף של איסתרק? צבי (שיחה) 22:46, 22 באפריל 2025 (IDT)
- שלחתי להם שישנו את שמי, בכל אופן תודה רבה, האם תוכל לומר לי איך עושים שאני כותב למשל אינני תומך בשחרור "מחבלים" ו אני רוצה שהמילה מחבלים תפנה לטרור פלסטיני, איך עושים את זה? דוד הקדוש (שיחה) 21:32, 22 באפריל 2025 (IDT)
- אלו כללי האתר. הכללים נועדו לעזור למשתמשים. • מטעמים • 21:24, 22 באפריל 2025 (IDT)
בקשר לעריכה זו, לא נהוג לשנות ערכים מסוג זה יען הם מתעדכנים בויקיפדיה תוכל לשלוח בקשת עדכון בצד שמאל של המסך עזריאל3 (שיחה) 22:27, 22 באפריל 2025 (IDT)
- שלחתי דוד הקדוש (שיחה) 22:59, 22 באפריל 2025 (IDT)
בקשר לעריכה זו, ידידי זה לא עלה טובעזריאל3 (שיחה) 18:17, 25 באפריל 2025 (IDT) עזריאל3 (שיחה) 18:17, 25 באפריל 2025 (IDT)
- אני באמצע להעלות גרסה מוקטנת של התמונה חד גדיא (שיחה) 18:21, 25 באפריל 2025 (IDT)
- עכשיו בסדר?
- וד"א ערכתי את פרק המביא בתרא, איך אפשר להעלות אותו למכלול? חד גדיא (שיחה) 18:24, 25 באפריל 2025 (IDT)
- @ממי בא לעזור עם התמונה
עזריאל3 (שיחה) 20:33, 26 באפריל 2025 (IDT)
- @ממי בא לעזור עם התמונה
- @עזריאל3 בזה (וברוב הדברים) אני פחות מבין, מתייג @נריה (הוא ה"אלוף" שלנו בזה) ממי • שיחה - בס"ד • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה 20:36, 26 באפריל 2025 (IDT)
- חד גדיא אתה בטוח שצילמת את זה? או שסרקת עטיפה של אלבום/עשית צילום מסך וכדו' (ההרשאות זה לא משחק, זה קנסות של עשרות אלפי שקלים) ממי • שיחה - בס"ד • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה 20:37, 26 באפריל 2025 (IDT)
- קודם כל אתם מה זה זריזים הרגע יצא שבת וכל התעדכנתם בהכל? חד גדיא (שיחה) 21:00, 26 באפריל 2025 (IDT)
- השבת לא יצאה הרגע (נכון לירושלים השבת יצא ב20:05 כפי דעת מרן זלל"ה) והספקנו מלווה מלכה. לגופש"ע, אתה צילמת את זה? ממי • שיחה - בס"ד • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה 21:02, 26 באפריל 2025 (IDT)
- מה פתאום זה הסרטה שהתפרסמה ביוטיוב, וחתכתי את התמונה הזאת, לעת עתה הורדתי אותה מהדף שלום למר. חד גדיא (שיחה) 21:06, 26 באפריל 2025 (IDT)
- ממי תעשה לי טובה ותאמר לי האם תמונה זו כשרה חד גדיא (שיחה) 21:30, 26 באפריל 2025 (IDT)
- מה פתאום זה הסרטה שהתפרסמה ביוטיוב, וחתכתי את התמונה הזאת, לעת עתה הורדתי אותה מהדף שלום למר. חד גדיא (שיחה) 21:06, 26 באפריל 2025 (IDT)
- לכאורה לא. ממי • שיחה - בס"ד • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה 21:57, 26 באפריל 2025 (IDT)
- תסתכל במכ:זכויות יוצרים, ובמכ:זישות אי אפשר ללכוד תמונה בודדת מסרט רק בשביל ערך על הסרט עצמו אבל יתכן שמי שמעלה ליוטיוב מקנה להם את הזכויות והם נותנים שימוש הוגן, אין לי מושג. @מוטי? ממי • שיחת - בס"ד • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה 22:01, 26 באפריל 2025 (IDT)
- איך מוחקים את זה? ממי אל תבוא להעיר לי בלי לומר לי מה עושים, חד גדיא (שיחה) 22:23, 26 באפריל 2025 (IDT)
- קודם כל אני לא מעיר, אני רק מסיב את תשומת ליבך, במקום שעוד יומיים איזה מנטר ישים לך תבנית. ועדיין אל תמחוק, צריך לברר מה הזכויות יוצרים ביוטיוב. (@מקוה של מי הז"י ביוטיוב?) ממי • שיחה - בס"ד • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה 22:27, 26 באפריל 2025 (IDT)
- אני חושב שככל ומדובר בתמונה של היוצר יש בזה שימוש הוגן. התמונה הנוכחית ממש גרועה ולדעתי לא מתאים להציג אותה בערך (על אף שבתמונות שימוש הוגן מומלץ לא להעלות באיכות גבוהה). מוטי ~ שיחה • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה • 23:27, 26 באפריל 2025 (IDT)
- @מוטי תמונה של היוצר? מה כוונתך? ממי • שיחה - בס"ד • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה 23:31, 26 באפריל 2025 (IDT)
- של יוצר הסרט (או מה שמדובר כאן). מוטי ~ שיחה • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה • 23:35, 26 באפריל 2025 (IDT)
- @מוטי מדובר בסרטון שהועלה ליוטיוב שלא ע"י חד גדיא. איך יש בזה שימוש הוגן(הזמר בעצמו העלה את הסרטון?) ממי • שיחה - בס"ד • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה 23:38, 26 באפריל 2025 (IDT)
- עיינו בערוץ שלום לעמער ותראו את התמונה הזאת באחד הסרטונים, (תקוו שנטפרי לא חסם את זה כמו חצי מהסרטונים בערוץ) חד גדיא (שיחה) 23:39, 26 באפריל 2025 (IDT)
- ? שימוש הוגן = אנחנו מפרים את זכויות היוצרים לתועלת הציבור כיוון שלא מצאנו דרך אחרת. מוטי ~ שיחה • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה • 23:39, 26 באפריל 2025 (IDT)
- לא הבנתי מוטי האם תוכל להסביר? חד גדיא (שיחה) 23:40, 26 באפריל 2025 (IDT)
- כנ"ל ממי • שיחה - בס"ד • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה 23:47, 26 באפריל 2025 (IDT)
- הגבתי לטענה של ממי שלא חד גדיא העלה את הסרטון. עניתי שאם אנחנו מדברים של שימוש הוגן זה לא ממש משנה. למעשה, כעת אני נותן דעתי על תנאי אחר בכללי שימוש הוגן שמגביל את מספר התמונות לאתר, וככה"נ מיוטיוב כבר הועלו תמונות. מוטי ~ שיחה • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה • 23:50, 26 באפריל 2025 (IDT)
- ”אין להעלות תמונות שימוש הוגן של אנשים חיים” ממי • שיחה - בס"ד • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה 23:52, 26 באפריל 2025 (IDT)
החזרתי את התמונה לפי התיוג בתחילת השיחה, ולאחר מכן ראיתי את ההתייחסות לנושא זכויות היוצרים. אם לא אתה צילמת את התמונה, עליך לבקש את מחיקתה בהמכלול:בקשות ממפעילים. נריה - 💬 - 11:09, 27 באפריל 2025 (IDT)
- התמונה נמחקה, אין להעלות תמונות שנמצאות ברשת. שרגא > השתתפו >> שיחה > ל' בניסן ה'תשפ"ה > 15:09, 28 באפריל 2025 (IDT)
- שרגא בסדר, לא דמיינתי שהתמונה הזו תעשה כזה הרבה רעש. אבל אם אלו הכללים אז הריני מכפיף עצמי בפני כללי המכלול. חד גדיא (שיחה) 15:13, 28 באפריל 2025 (IDT)
פרק המביא בתרא
ממי ומוטי שני הפונצ'ערעס האם תוכלו לעבר על הדף שלי המביא בתרא? חד גדיא (שיחה) 23:36, 26 באפריל 2025 (IDT)
- גיטין זה פחות התחום שלי (בושננתם נבחנתי רק מסדר נזיקין) תשאל את @פרפרת. מאיפה הבאת את זה שאני פונצע'ר? ממי • שיחה - בס"ד • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה 23:49, 26 באפריל 2025 (IDT)
- אענה על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, קודם כל ברכותי על זה שנבחנת בושננתם, (כי אני נבחנתי שם וקיבלתי 70) ועל זה שאתה פונצ'ר, ככה זכוך לי מההיסטוריה של דפי המשתמש שלך, אם טעיתי, אולי תתקן אותי ותאמר איפה אתה לומד? (בתור בני ברקי אני שואל את זה...) חד גדיא (שיחה) 00:01, 27 באפריל 2025 (IDT)
- אתה אכן בני ברקי, אבל אני בישיב"ק. ממי • שיחה - בס"ד • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה 11:55, 27 באפריל 2025 (IDT)
- ממי איזה? חד גדיא (שיחה) 15:20, 27 באפריל 2025 (IDT)
- הגזמת. (למרות שכתבתי את זה בעבר). אם עוזר לך בירושלים. ממי • שיחה - בס"ד • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה 15:27, 27 באפריל 2025 (IDT)
- ממי איזה? חד גדיא (שיחה) 15:20, 27 באפריל 2025 (IDT)
- אתה אכן בני ברקי, אבל אני בישיב"ק. ממי • שיחה - בס"ד • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה 11:55, 27 באפריל 2025 (IDT)
- אענה על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, קודם כל ברכותי על זה שנבחנת בושננתם, (כי אני נבחנתי שם וקיבלתי 70) ועל זה שאתה פונצ'ר, ככה זכוך לי מההיסטוריה של דפי המשתמש שלך, אם טעיתי, אולי תתקן אותי ותאמר איפה אתה לומד? (בתור בני ברקי אני שואל את זה...) חד גדיא (שיחה) 00:01, 27 באפריל 2025 (IDT)
- פרפרת אולי תוכל לעבור על זה? (תודה לממי על ההפניה), חד גדיא (שיחה) 00:03, 27 באפריל 2025 (IDT)
תנ"ך
לפני כמה ימים הסתכלתי בוויקיפדיה האנגלית (בעוונותי הרבים) וראיתי שיש להם ערך על כל פרק בתנ"ך! למה שבמכלול שהוא הוויקיפדיה החרדית התורנית אין את זה? מי רוצה להיחלץ חושים ולערוך את פרקי התנ"ך (לא הרבה רק 929 פרקים). מישהו רוצה להצטרף? חד גדיא (שיחה) 19:07, 27 באפריל 2025 (IDT)
- קודם נסיים עם פרקי הש"ס. מוטי ~ שיחה • כ"ט בניסן ה'תשפ"ה • 19:16, 27 באפריל 2025 (IDT)
- המיזם הזה הוא כבר שנה ככה חד גדיא (שיחה) 19:17, 27 באפריל 2025 (IDT)
כוכב איכותי!
| כוכב איכותי | |
| יש לך עתיד! (במכלול וגם בישיבת X) ממי • שיחה - בס"ד • ד' באייר ה'תשפ"ה 18:11, 2 במאי 2025 (IDT) |
- ממי שבוע טוב, על מה זה מגיע לי? חד גדיא (שיחה) 21:25, 3 במאי 2025 (IDT)
- ומבורך. על זה שאתה איכותי, חשבתי שאתה יודע לקרוא עברית בסיסית ללא ניקוד. (ואתה האחרון שיכול להתלונן על אי-פירוט מניעי שליחת הכוכבים.) נ.ב. כדאי שבאמת תתחיל לעסוק יותר ברצינות בעוד דברים חוץ מהדפ"מ, כי באמת אתה יכול להועיל, פשוט קח נושא שאתה טוב בו ותראה מה צריך. ונ.ב.ב. בסוף אני היחיד מבין שנינו שאמרו בו הלל בברכה ביום העצמאות ממי • שיחה - בס"ד • ו' באייר ה'תשפ"ה 21:29, 3 במאי 2025 (IDT)
- ממי אולי תתן לי משהו? חד גדיא (שיחה) 21:33, 3 במאי 2025 (IDT)
- במה אתה מבין? מוזיקה? היסטוריית רבותינו? הלכה? (קח נושאים שאתה אוהב, לא רק מכיר) ממי • שיחה - בס"ד • ו' באייר ה'תשפ"ה 21:35, 3 במאי 2025 (IDT)
- תתן לי ערך, (לא משנה באיזה נושא) ואטפל בו. חד גדיא (שיחה) 21:40, 3 במאי 2025 (IDT)
- קטגוריה:המכלול - תחזוקה והמכלול:תחזוקה ממי • שיחה - בס"ד • ו' באייר ה'תשפ"ה 21:44, 3 במאי 2025 (IDT)
- תתן לי ערך, (לא משנה באיזה נושא) ואטפל בו. חד גדיא (שיחה) 21:40, 3 במאי 2025 (IDT)
- במה אתה מבין? מוזיקה? היסטוריית רבותינו? הלכה? (קח נושאים שאתה אוהב, לא רק מכיר) ממי • שיחה - בס"ד • ו' באייר ה'תשפ"ה 21:35, 3 במאי 2025 (IDT)
- ממי אולי תתן לי משהו? חד גדיא (שיחה) 21:33, 3 במאי 2025 (IDT)
- ומבורך. על זה שאתה איכותי, חשבתי שאתה יודע לקרוא עברית בסיסית ללא ניקוד. (ואתה האחרון שיכול להתלונן על אי-פירוט מניעי שליחת הכוכבים.) נ.ב. כדאי שבאמת תתחיל לעסוק יותר ברצינות בעוד דברים חוץ מהדפ"מ, כי באמת אתה יכול להועיל, פשוט קח נושא שאתה טוב בו ותראה מה צריך. ונ.ב.ב. בסוף אני היחיד מבין שנינו שאמרו בו הלל בברכה ביום העצמאות ממי • שיחה - בס"ד • ו' באייר ה'תשפ"ה 21:29, 3 במאי 2025 (IDT)
אם כבר אז כבר.
בקשר לעריכה זו, חיפשת משהו לעשות, חושב שתצליח ליצור ערך על דור כל שהוא? יש לך ידע בנושא או לכה"פ אוצר החוכמה? ממי • שיחה - בס"ד • ו' באייר ה'תשפ"ה 22:57, 3 במאי 2025 (IDT)
- אם אני קורא בספר על דור מסוים אני יכול לקחת משם ולכתוב כאן? חד גדיא (שיחה) 22:59, 3 במאי 2025 (IDT)
- מבוא לתלמוד? עידן התלמוד? דורות ראשונים?. עקרונית כן אם אתה משכתב, אבל צריך התאמה למכלול, (זה אמור להועיל בעיקר לרקע ולסקירה הכללית). ממי • שיחה - בס"ד • ו' באייר ה'תשפ"ה 23:04, 3 במאי 2025 (IDT)
- איך אתה כותב (מאיפה) חד גדיא (שיחה) 23:07, 3 במאי 2025 (IDT)
- א. מהמוח. ב. מתבסס על מבוא לתלמוד ועידן התלמוד וכן מסדר הדורות, אבל בעיקר מהמכלול (ערכים כמו: אמוראים אמוראי בבל ישיבות בבל יהדות בבל וכדו') ממי • שיחה - בס"ד • ו' באייר ה'תשפ"ה 23:15, 3 במאי 2025 (IDT)
- נראה, אולי נצליח לעזור לך, תתן לי איזה דור, חד גדיא (שיחה) 23:17, 3 במאי 2025 (IDT)
- השני (הדור של רב יהודה) ממי • שיחה - בס"ד • ו' באייר ה'תשפ"ה 23:21, 3 במאי 2025 (IDT)
- איפה אני אמור לערוך את זה? חד גדיא (שיחה) 23:22, 3 במאי 2025 (IDT)
- במרחב טיוטה או בדפ"מ ממי • שיחה - בס"ד • ו' באייר ה'תשפ"ה 23:24, 3 במאי 2025 (IDT)
- סליחה על הבורות אין לי מושג איך עושים דבר כזה חד גדיא (שיחה) 23:26, 3 במאי 2025 (IDT)
- תלחץ על הקישור עז:דף משנה בצד שמאל למעלה יש תיבה תכתוב שם במקום המיוחד:וכו' את המלים: הדור השני לאמוראי בבל, ואז תלחץ על יצירת דף משנה ממי • שיחה - בס"ד • ו' באייר ה'תשפ"ה 23:32, 3 במאי 2025 (IDT)
- ממי איך אני נכנס לזה עכשיו? חד גדיא (שיחה) 23:37, 3 במאי 2025 (IDT)
- תכתוב בחיפוש ערכים משתמש:חד גדיא/טיוטה הדור השני לאמוראי בבל, (באמצא הוא כבר מציע לך להשלים, לא צריך את כל האורך הזה אתה יכול להתבסס על הערך שלי משתמש:ממי/הדור הרביעי לאמוראי בבל ממי • שיחה - בס"ד • ט' באייר ה'תשפ"ה 22:54, 6 במאי 2025 (IDT)
- ממי מה אתה עושה, לך לישיבה,
ד"א תטפל במה שכתבתי לך בדף שיחה שלך. חד גדיא (שיחה) 22:57, 6 במאי 2025 (IDT)
- וכן למר, (אני לפחות חוזר רק פעמיים בשבוע הביתה) טפלתי כבר ומאיפה אתה מוצא אותם? ממי • שיחה - בס"ד • ט' באייר ה'תשפ"ה 23:00, 6 במאי 2025 (IDT)
- אני בני ברקי חוזר כל יום הבייתה, וד"א אני נראה לי עברתי על כמעט 70% מהמכלול, חד גדיא (שיחה) 23:02, 6 במאי 2025 (IDT)
- וכן למר, (אני לפחות חוזר רק פעמיים בשבוע הביתה) טפלתי כבר ומאיפה אתה מוצא אותם? ממי • שיחה - בס"ד • ט' באייר ה'תשפ"ה 23:00, 6 במאי 2025 (IDT)
- ממי מה אתה עושה, לך לישיבה,
- תכתוב בחיפוש ערכים משתמש:חד גדיא/טיוטה הדור השני לאמוראי בבל, (באמצא הוא כבר מציע לך להשלים, לא צריך את כל האורך הזה אתה יכול להתבסס על הערך שלי משתמש:ממי/הדור הרביעי לאמוראי בבל ממי • שיחה - בס"ד • ט' באייר ה'תשפ"ה 22:54, 6 במאי 2025 (IDT)
- סליחה על הבורות אין לי מושג איך עושים דבר כזה חד גדיא (שיחה) 23:26, 3 במאי 2025 (IDT)
- במרחב טיוטה או בדפ"מ ממי • שיחה - בס"ד • ו' באייר ה'תשפ"ה 23:24, 3 במאי 2025 (IDT)
- איפה אני אמור לערוך את זה? חד גדיא (שיחה) 23:22, 3 במאי 2025 (IDT)
- השני (הדור של רב יהודה) ממי • שיחה - בס"ד • ו' באייר ה'תשפ"ה 23:21, 3 במאי 2025 (IDT)
- נראה, אולי נצליח לעזור לך, תתן לי איזה דור, חד גדיא (שיחה) 23:17, 3 במאי 2025 (IDT)
- א. מהמוח. ב. מתבסס על מבוא לתלמוד ועידן התלמוד וכן מסדר הדורות, אבל בעיקר מהמכלול (ערכים כמו: אמוראים אמוראי בבל ישיבות בבל יהדות בבל וכדו') ממי • שיחה - בס"ד • ו' באייר ה'תשפ"ה 23:15, 3 במאי 2025 (IDT)
- איך אתה כותב (מאיפה) חד גדיא (שיחה) 23:07, 3 במאי 2025 (IDT)
- מבוא לתלמוד? עידן התלמוד? דורות ראשונים?. עקרונית כן אם אתה משכתב, אבל צריך התאמה למכלול, (זה אמור להועיל בעיקר לרקע ולסקירה הכללית). ממי • שיחה - בס"ד • ו' באייר ה'תשפ"ה 23:04, 3 במאי 2025 (IDT)
העברת מקום ההערות
בקשר לעריכה זו, במכלול מקפידים להניח את ההערות לפני הנקודה. ממי • שיחה - בס"ד • ט' באייר ה'תשפ"ה 23:02, 6 במאי 2025 (IDT)
- עיין ערך המכלול:מיזמים/פרקי הש"ס/המביא בתרא, (הערך היחיד שערכתי). חד גדיא (שיחה) 23:05, 6 במאי 2025 (IDT)
- אז למה שם כן שינית את זה? ממי • שיחה - בס"ד • ט' באייר ה'תשפ"ה 23:06, 6 במאי 2025 (IDT)
- כלומר? חד גדיא (שיחה) 23:07, 6 במאי 2025 (IDT)
- כאן הזזת את ההערות מלפני הנקודה לאחרי. (אל תטרח לשנות את זה ידנית, צקטי עושה את זה) ממי • שיחה - בס"ד • ט' באייר ה'תשפ"ה 23:09, 6 במאי 2025 (IDT)
- הערך הזה הוא גאונות בהתגלמותה! אתה האדם הגאון ביותר שפגשתי. חד גדיא (שיחה) 23:10, 6 במאי 2025 (IDT)
לא להגזים, וגם אתה לא קטלא קניא. אגב, כנראה לא הבנת איך עשיתי את זה, תתבסס על תב:אמוראי בבל ותעתיק מערכי האמוראים תו"כ שכתוב קל והשמטת סיפורים ומימרות. ואל תסמוך על התבנית באופן עיוור, אולי 80% שם נכון. עיקר העבודה זה ברקע ובאנשים נוספים שם אתה צריך להשיג איכשהו רשימה (לדוג' בדור השני- יעקב מינא ממי • שיחה - בס"ד • י"א באייר ה'תשפ"ה 22:19, 8 במאי 2025 (IDT)
- היי ממי ליל שישי שמח, אני כאין וכאפס לעומתך, אבל ציפיתי ממך שכמו שאחרי שהשוטה מת עשית מודעת שמחה עכשיו תעשה מודעת אבל. חד גדיא (שיחה) 22:35, 8 במאי 2025 (IDT)
- לא ממש כאין וודאי שלא לעומתי. אבל אם אתה רומז שמינו חדש, האמת שלא ידעתי (בזמנו גיליתי את זה שהוא מת בהשגחה פרטית- אחרי שבמהלך הפסח הנוצרים עלו לי על העצבים רציתי לעשות תבנית נגדו ואז ראיתי בערך שהוא מת) וזה זמני עד שיפנה את כסאו למשיח בן דוד בב"א. ממי • שיחה - בס"ד • י"א באייר ה'תשפ"ה 22:39, 8 במאי 2025 (IDT)
- היי ממי ליל שישי שמח, אני כאין וכאפס לעומתך, אבל ציפיתי ממך שכמו שאחרי שהשוטה מת עשית מודעת שמחה עכשיו תעשה מודעת אבל. חד גדיא (שיחה) 22:35, 8 במאי 2025 (IDT)
- הערך הזה הוא גאונות בהתגלמותה! אתה האדם הגאון ביותר שפגשתי. חד גדיא (שיחה) 23:10, 6 במאי 2025 (IDT)
- כאן הזזת את ההערות מלפני הנקודה לאחרי. (אל תטרח לשנות את זה ידנית, צקטי עושה את זה) ממי • שיחה - בס"ד • ט' באייר ה'תשפ"ה 23:09, 6 במאי 2025 (IDT)
- כלומר? חד גדיא (שיחה) 23:07, 6 במאי 2025 (IDT)
- אז למה שם כן שינית את זה? ממי • שיחה - בס"ד • ט' באייר ה'תשפ"ה 23:06, 6 במאי 2025 (IDT)
עריכה בערך חסום
בקשר לעריכה זו, אפשר לדעת איך הצלחת לערוך את הערך הזה? סתם שואל. למאי נ"מ • שיחה • י"ד באייר ה'תשפ"ה 14:21, 12 במאי 2025 (IDT)
- למאי נ"מ מה הבעיה? חד גדיא (שיחה) 14:22, 12 במאי 2025 (IDT)
- למאי, חסימה של תבניות סינון פועלת לפי פסקאות, וניתן להשתמש בעריכת קוד מקור לפסקאות האחרות.
- חד גדיא, לגבי מיוחד:הבדלים/2959206, שים לב שתיוג בעריכה נפרדת אינו נשלח אלא אם אתה מעדכן את חתימתך. (כלומר - מסיר את החתימה וחותם מחדש.) נריה - 💬 - 14:59, 12 במאי 2025 (IDT)
- תודה נריה אין עליך! חד גדיא (שיחה) 15:01, 12 במאי 2025 (IDT)
תודה והפנית תשומ"ל
בוקר טוב, שמתי לב שלקחת על עצמך לגייר את שמו של אותו האיש בהתאם לנוהל באתר, תודה!
שים לב שבתקצירי העריכה יש כפתור ייעודי לתיאור עריכה כזו שנקרא "גיור מונח", מומלץ להשתמש בו. מוקיר רבנן (שיחה) 08:59, 13 במאי 2025 (IDT)
- מוקיר רבנן תודה רבה, וכל הכבוד ששמת לב. חד גדיא (שיחה) 14:23, 13 במאי 2025 (IDT)
אספקלריה
בעקבות דו-שיח במספר מקומות במקביל בענייני אספקלריה, החלטתי להשיב במרוכז. א. קודם כל, שנינו לא ערכי אספקלריה, כך שדעתינו כלל לא נחשבת. ב. עליך לעשות הפרדה ברורה בין הלכה להרגשים. מה שבעייתי בענייני הלכה- (כגון ציטוטים מהבליהם) אחת דינו למחיקה ללא שהיות. מה שבעייתי בהרגשים- זה כבר לא קשור. ברור שלכל אחד מאיתנו הרגשים שונים ולכן ההחלטה נתונה בידי העוא"ס בלבד, ולא לשיקול דעת פרטי של כל עורך ועורך מוכשר ככל שיהיה. בגדול הגישה למחוק רק את ההכרחי כדי לייצר אלטרנטיבה לויקיפדיה, ועל כן ייובאו גם ערכים שלא הכי קשורים אלינו (יעידו על כך ערכי הסרטים שמיובאים רק הפתיח בגישה הנכונה שמה שהחרדי לא אמור לצפות הוא לא אמור לקרוא, למרות שלענ"ד זה חסר תועלת לייבא באופן זה, רק צריך כמות ערכים שתהיה תחליף הולם לויקי הכפרנית) ג. בנוגע לבעייה ההלכתית בציורי אותו ממזר, כל עוד שזה לא ציור מוסכם על כלל השוטים הטמאים, זה לא קשור אליו. ממי • שיחה - בס"ד • י"ח באייר ה'תשפ"ה 22:07, 15 במאי 2025 (IDT)
ממי אענה לך על מה שכתבת, (קצת מאוחר, אתה יודע, מירון וכו' אבל טוב מאוחר מלא כלום), א. זה לא בעיה שלי שאני לא עורך אספקלריה, (אשמח להיות אבל זה לא הנושא) אני רק אומר את דעתי, ואם לעורכי אספקלריה זה לא נוח, אז זה כבר בעיה שלהם, ("חופש הביטוי"). ב. בנושא ייבוא הסרטים והשחקנים וכו' אני קצת פחות "מבין" אבל למשל בזמרים שלא משלנו, (ולאו דווקא יהודים) אני יותר מתענין, ואילולי המכלול הייתי בודק במקום אחר רח"ל, ג. זה מוסכם על כולם, שיש לו שער אדום ארוך והוא עם גלימה יפה, והפרצוף שלו חוזר על עצמו בווריאציות שונות אצל כולם. חד גדיא (שיחה) 22:19, 20 במאי 2025 (IDT)
- א. אכן, אבל אין שום טעם שתתווכח הלוך ושוב. (ואתה לא יכול להיות כי יש מגבלת גיל). ב. זה הרעיון, בלו יצוייר שהיית מתעניין בסרטים, פתח ערך על סרט כלשהו ותגיד לי אם זה מספק אותך. ג. שוב זה לא משנה, זה לא מקובל בדת (בציורים בויא דולורזה הוא בלי גלימה, אז אם כבר) ממי • שיחה - בואו לעזור! • כ"ג באייר ה'תשפ"ה 22:27, 20 במאי 2025 (IDT)
- אגב זכור לי איפשהו, שכתוב שכל ציור של הצלוב יש למוחקו (אולי במיזם סינון תמונות), תשאל עורכי אספקלריה חד גדיא (שיחה) 22:18, 7 ביוני 2025 (IDT)
קורלאט
למה מחקת לי, אני רוצה עכשיו לכתוב עליו ערך? גיבארט (שיחה) 16:45, 23 במאי 2025 (IDT)
- לענ"ד, עד שתסיים לכתוב עליו ערך ייקח זמן, ובינתיים זה לא מוסיף שום דבר, (אם יש לך סברא אחרת, אשמח לשמוע, ואדרבא אני רק רוצה שהמכלול יהיה יותר טוב). חד גדיא (שיחה) 16:48, 23 במאי 2025 (IDT)
- מקבל גיבארט (שיחה) 16:49, 23 במאי 2025 (IDT)
למה מחקת את הערך קהילת מאירת עיניים מהערך חסידות ברסלב ? ?
? ? ? יידלה (שיחה) 15:48, 4 ביוני 2025 (IDT)
- תסתכל כאן. חד גדיא (שיחה) 15:49, 4 ביוני 2025 (IDT)
כוכב אספקלריה!
| כוכב אספקלריה | |
| על המסירות למחות את שם התלוי מאתרינו (אבל אני לא נותן לגטימציה לבזבוז הזמן של לפתוח דפים מקושרים ולעבור אחד אחד, כי זה שריפת זמן - מסתבר שאפשר לבנות בוט שיעשה את זה אוטמטי) ממי • שיחה - בואו לעזור! • י"ב בסיוון ה'תשפ"ה 22:12, 7 ביוני 2025 (IDT) |
- ממי
, אבל אל תדאג חשבתי על הבוט, ואמרו לי כאן שזה לא כ"כ יועיל כיוון ששמות של אתרים וציורים וכדו' כגון שביל ישו וישו הצהוב שמם הוא ישו בפועל, ולכך א"א לשנות לאותו האיש. בכ"א תודה על החשיבה. חד גדיא (שיחה) 22:16, 7 ביוני 2025 (IDT)
- לא שאי אפשר לסדר את זה (מאמין שפשוט ניתן לעשות שבמקום שהוא יחליף אוטמטי אתה פשוט תלחץ על אישור על כל אחד). אז
בהצלחה! וכשתתפנה תרחיב בערך שלו עצמו קח תוכן מכאן ממי • שיחה - בואו לעזור! • י"ב בסיוון ה'תשפ"ה 22:20, 7 ביוני 2025 (IDT)
- אין לי מושג איך עושים בוט חד גדיא (שיחה) 22:21, 7 ביוני 2025 (IDT)
- עי' מכ:בוט בין כה צריך רשיון וידע מתאים, לא התכוונתי שאתה תעשה אלא שתנדנד לאחד מהחבר'ה שמבינים שיעשה את זה. ממי • שיחה - בואו לעזור! • י"ב בסיוון ה'תשפ"ה 22:24, 7 ביוני 2025 (IDT)
- אין לי מושג איך עושים בוט חד גדיא (שיחה) 22:21, 7 ביוני 2025 (IDT)
- לא שאי אפשר לסדר את זה (מאמין שפשוט ניתן לעשות שבמקום שהוא יחליף אוטמטי אתה פשוט תלחץ על אישור על כל אחד). אז
ניטור עריכות של משתמשים אחרים
שלום ותודה על תרומותיך למכלול.
ניטור עריכות של משתמשים אחרים היא פעולה ממש חיובית וברוכה. והיא חלק בלתי נפרד מהעריכה השיתופית במכלול. (כל אחד יכול לנטר, אין קשר להרשאה).
כמה נקודות שרציתי להסב את תשומת ליבך:
א. נא לשים לב ל: המכלול:איך לנטר ולהישאר בחיים#הניחו כוונות טובות
ב. כשמשחזרים עריכה של משתמש אחר, יש לוודא את חשיבות השחזור ולשמור על ענייניות כלפי העורך. אין לנו כוונה חלילה להרחיק עורכים או לדכא יצירה, אנחנו צריכים לתעל את השחזור למקום טוב ולכוון את העורך לתרום בצורה נכונה.
ג. יש לנמק בצורה ברורה מדוע הפעולה נצרכת, ולאחר מכן בדף השיחה לספק הסברים במידה ותידרש.
אגב, דעתך שווה לכל עורך אחר, וגם אם אחרים משתתפים בשיחה אתה יכול להמשיך ולעמוד על דעתך ולהסביר אותה.
(אני שולח לך את ההודעה בעבות הדיון בדף חסידות ברסלב, לדעתי היה אפשר לכוון את מהלך העניינים שם בצורה יותר רגועה. העורכים בד"כ מגיעים לתרום למכלול ולא לפתוח מאבקים...)
תודה על ההקשבה. • מטעמים • 00:05, 9 ביוני 2025 (IDT)
- יש"כ על ההערה, אקח לתשומת לב. חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 04:43, 9 ביוני 2025 (IDT)
פירושונים
נא עיין בהמכלול:פירושונים תודה! איכא דאמרי (שיחה) 00:55, 9 ביוני 2025 (IDT)
- כלומר? יש בעיה במה שעשיתי? חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 04:42, 9 ביוני 2025 (IDT)
- הפירושון בן ציון אבא שאול (פירושון) מיותר מאחר ומדובר על 2 ערכים ואחת מהם היא משמעות ראשית. איכא דאמרי (שיחה) 13:06, 9 ביוני 2025 (IDT)
- אז לבקש בקשה למחיקה עליו? (בן ציון אבא שאול (פירושונים)), ומה עם זה האימפריה הרומית (פירושונים)? הוא טוב? חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 14:06, 9 ביוני 2025 (IDT)
- כבר ביקשתי מחיקה. האימפריה הרומית על פניו נראה בסדר, אם כי לא מומלץ להשקיע בפירושונים על ערכי חולין, מאחר שהם זקוקים לתיחזוק (קישורים והפניות) ומבחינת כח אדם עדיף להתבסס על ויקי. איכא דאמרי (שיחה) 23:45, 9 ביוני 2025 (IDT)
- אז לבקש בקשה למחיקה עליו? (בן ציון אבא שאול (פירושונים)), ומה עם זה האימפריה הרומית (פירושונים)? הוא טוב? חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 14:06, 9 ביוני 2025 (IDT)
- הפירושון בן ציון אבא שאול (פירושון) מיותר מאחר ומדובר על 2 ערכים ואחת מהם היא משמעות ראשית. איכא דאמרי (שיחה) 13:06, 9 ביוני 2025 (IDT)
הכללת תבנית
בהכללת תבניות (בשונה משאר המרחבים) לא צריכים להוסיף את הקידומת תבנית:. מוטי ~ שיחה • י"ד בסיוון ה'תשפ"ה • 23:04, 9 ביוני 2025 (IDT)
- תודה מוטי אין עליך, תמשיך ככה!! חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 23:05, 9 ביוני 2025 (IDT)
על סמך מה?
בקשר לעריכה זו, תפתח בערך מחוזא, אתה מבין בדברים האלו? למה שם כתוב ככה? חד מבתראי (ממי) • שיחה - בואו לעזור! • י"ט בסיוון ה'תשפ"ה 14:33, 15 ביוני 2025 (IDT)
- @חד מבתראי מה קרה, מה לא עשיתי טוב? חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 14:35, 15 ביוני 2025 (IDT)
- ככה"נ מטרפוליס זה לא טעות. (סמ"ך בכוונה) חד מבתראי (ממי) • שיחה - בואו לעזור! • י"ט בסיוון ה'תשפ"ה 14:48, 15 ביוני 2025 (IDT)
- כבודו יודע אנגלית? חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 14:49, 15 ביוני 2025 (IDT)
- ? כוונתך שזה מגיע מתרגום מוטעה? (לגופש"ע - לא) חד מבתראי (ממי) • שיחה - בואו לעזור! • כ' בסיוון ה'תשפ"ה 21:51, 15 ביוני 2025 (IDT)
- מטרופוליס, זה מטרופולין באנגלית חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 22:08, 15 ביוני 2025 (IDT)
סליחה! חד מבתראי (ממי) • שיחה - בואו לעזור! • כ' בסיוון ה'תשפ"ה 14:06, 16 ביוני 2025 (IDT)
- מטרופוליס, זה מטרופולין באנגלית חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 22:08, 15 ביוני 2025 (IDT)
- ? כוונתך שזה מגיע מתרגום מוטעה? (לגופש"ע - לא) חד מבתראי (ממי) • שיחה - בואו לעזור! • כ' בסיוון ה'תשפ"ה 21:51, 15 ביוני 2025 (IDT)
- כבודו יודע אנגלית? חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 14:49, 15 ביוני 2025 (IDT)
- ככה"נ מטרפוליס זה לא טעות. (סמ"ך בכוונה) חד מבתראי (ממי) • שיחה - בואו לעזור! • י"ט בסיוון ה'תשפ"ה 14:48, 15 ביוני 2025 (IDT)
מחיקת תמונה
שלום,
שמתי לב לכך שהעלית תמונה או מספר תמונות למכלול תוך התעלמות מההנחיות שבדף העלאת קבצים. התמונה שלך נמחקה, בהתאם לאזהרות שבדף העלאת קבצים, משום שאנו מקפידים שלא לפגוע בזכויות יוצרים. אנא עבור על דפי עזרה רלוונטיים בנושא בטרם תעלה תמונות חדשות למכלול:
אין בזה שום דבר אישי ואשמח לראותך עמנו גם בהמשך. מקוה • שיחה • כ"א בסיוון ה'תשפ"ה 10:11 (IDT) 10:11, 17 ביוני 2025 (IDT)
- אבל מה ההיגיון למחוק את כל עריכותיי בתבנית של האפיפיורים? חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 14:16, 17 ביוני 2025 (IDT)
- ומה ההיגיון למחוק כל עריכה שלי! למה אתה מעדכן מויקיפדיה? אסור לערוך כאן כלום!. חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 14:17, 17 ביוני 2025 (IDT)
עריכות אספקלריה
לתשומת לבך,
עריכות שטופלו על ידי עורכי אספקלריה הן לאחר דיון וחשיבה על איזון בין שמירה על לשון נקיה ומתאימה לבין הגשת מידע באופן תקין.
אם יש לך ערעור או מחלוקת תוכל לתייג אחד מעורכי אספקלריה או לכתוב באישי להנ"ל. על מנת לתקן בעצמך עריכות אלו דרושה הרשאה תואמת. • מטעמים • 12:07, 22 ביוני 2025 (IDT)
- @מטעמים על מה אתה מתכוון? חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 14:11, 22 ביוני 2025 (IDT)
- @חד גדיא זה. אני מניח שלא שמת לב אבל זה עבר עריכה מדוקדקת וכנ"ל. • מטעמים • 19:48, 22 ביוני 2025 (IDT)
- @מטעמים עריכה מדוקדקת? מה בער ל@מקוה להשאיר את השורה הבאה: אלו היו ארבע שנים מדהימות. אוהב אותך לנצח. את תשמחי מאוד מישהו יום אחד??? חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 22:18, 22 ביוני 2025 (IDT)
- אם יש לך בעיה עם החלטת עורכי האספקלריה – אתה מוזמן לשטח את טענותיך בדף השיחה של הערך או לפנות לאחד מעורכי האספקלריה במייל. להחליט מה מתאים ומה לא זה מעבר לתפקידך. נריה - 💬 - 11:19, 23 ביוני 2025 (IDT)
- אכן שורה שיש לדון עליה. וכנ"ל. • מטעמים • 18:43, 23 ביוני 2025 (IDT)
- אם יש לך בעיה עם החלטת עורכי האספקלריה – אתה מוזמן לשטח את טענותיך בדף השיחה של הערך או לפנות לאחד מעורכי האספקלריה במייל. להחליט מה מתאים ומה לא זה מעבר לתפקידך. נריה - 💬 - 11:19, 23 ביוני 2025 (IDT)
- @מטעמים עריכה מדוקדקת? מה בער ל@מקוה להשאיר את השורה הבאה: אלו היו ארבע שנים מדהימות. אוהב אותך לנצח. את תשמחי מאוד מישהו יום אחד??? חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 22:18, 22 ביוני 2025 (IDT)
- @חד גדיא זה. אני מניח שלא שמת לב אבל זה עבר עריכה מדוקדקת וכנ"ל. • מטעמים • 19:48, 22 ביוני 2025 (IDT)
סקריפט 67
מוטי, נריה, למה הסקריפט הזה לא עובד לי? חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 00:39, 23 ביוני 2025 (IDT)
- הסקריפט עבר הרבה בוויקי. אעדכן בהזדמנות. נריה - 💬 - 10:25, 23 ביוני 2025 (IDT)
גיור מונחים
בקשר לעריכה זו ודומיה, א. כל הכבוד על הטיפול והתיקונים החשובים, ב. שים לב שככל ולא מדובר בקב"ה כמעט תמיד יש להחליף לאליל. בהצלחה! איכא דאמרי (שיחה) 00:54, 24 ביוני 2025 (IDT)
- @איכא דאמרי ציפיתי שזה יגיע, אחרי הטיפול שלך בערכים שטיפלתי בהם, וסתם כך, האם יש עניין בעריכות אלו, שאחרי כמה זמן מעדכנים מוויקיפדיה והכל חוזר להיות כמו שהיה לפני? חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 00:56, 24 ביוני 2025 (IDT)
- בהחלט יש ענין. תוכל להוסיף למטה {{נבמ}}, כך המעדכנים יבחינו כי הערך נערך במכלול, כמובן שאין טעם להוסיף את התבנית בכל הגהה או עדכון, אך בעריכות מעין אלו זה בהחלט נחוץ. איכא דאמרי (שיחה) 01:04, 24 ביוני 2025 (IDT)
- מה הפירוש למטה? חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 01:09, 24 ביוני 2025 (IDT)
- בתחתית הערך מתחת לכל הקטגוריות. איכא דאמרי (שיחה) 01:13, 24 ביוני 2025 (IDT)
- מה הפירוש למטה? חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 01:09, 24 ביוני 2025 (IDT)
- בהחלט יש ענין. תוכל להוסיף למטה {{נבמ}}, כך המעדכנים יבחינו כי הערך נערך במכלול, כמובן שאין טעם להוסיף את התבנית בכל הגהה או עדכון, אך בעריכות מעין אלו זה בהחלט נחוץ. איכא דאמרי (שיחה) 01:04, 24 ביוני 2025 (IDT)
משיח שקר
חסימה
לבקש חסימה על דבר כזה לא שזה הבעיה כי מחקתי אבל בהחלט נראה מטורלל ותודה שמחקת אנקפלדיה (שיחה) 23:43, 8 ביולי 2025 (IDT)
מה הלו"ז תענה לי דחוף אנקפלדיה (שיחה) 23:47, 8 ביולי 2025 (IDT)
- הוא נחסם בעקבות מחיקתו את דף המשתמש שלי, ובפעם הבאה לא למחוק שום דף שיחה, (אא"כ כתוב שם מידע פוגעני). חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 19:06, 9 ביולי 2025 (IDT)
ערך חדש
שלום וברכה א. לא אני שמתי את הערך "קנין דרבנן אי מהני לדאורייתא, במרחב הכללי. ב. אשמח שתעבור עליו ואם יש בעיות תכתוב לי. ג. שמתי את הערך בטיוטה רק מפני שחד מבתראי כתב לי לשים בטיוטה ושיעבור עליו כיון שביקשתי ממנו. ד. מה אתה חושב שהבעיה בערך הנ"ל? אשמח לתגובה, תודה הגאון (שיחה) 21:00, 10 ביולי 2025 (IDT)
- הרב @הגאון שליט"א, כמה דברים, א. שים לב לא לכתוב כמוש"כ אלא לכתוב ללא קפיצת שורות (זה מאוד מפריע,) ב. יש כמה סוגי טיוטות במכלול, טיוטה אישית- זה טיוטה שלך שאתה עוסק בה וכותב אותה והיא מתייחסת למרחב משתמש שלך, וטיוטה כללית זה טיוטות כלליות שלא שייכות למרחב המשתמש, ליצירת טיוטה כללית אתה נכנס להמכלול:טיוטה ויוצר טיוטה. ליצירת טיוטה אישית אתה נכנס לעזרה:דף משנה וכותב שם את שם הנושא שאתה רוצה לכתוב עליו דברים. בהצלחה. חד גדיא (שיחה) - ובלשכותיהם אין אנו מתייצבים - 21:17, 10 ביולי 2025 (IDT)
- מה הכוונה 'קפיצת שורות'
- תודה הגאון (שיחה) 21:18, 10 ביולי 2025 (IDT)
- בדיוק איך שכתבת, לא כותבים מה הכוונה קפיצת שורות
- תודה,
- אלא מה הכוונה קפיצת שורות, תודה. חד גדיא (שיחה) - ובלשכותיהם אין אנו מתייצבים - 21:20, 10 ביולי 2025 (IDT)
- הבנתי תודה הגאון (שיחה) 21:21, 10 ביולי 2025 (IDT)
- אבל אם יש שני שיטות למה לא לעשות קפיצת שורות? הגאון (שיחה) 21:22, 10 ביולי 2025 (IDT)
- מה הפירוש שני שיטות? חד גדיא (שיחה) - ובלשכותיהם אין אנו מתייצבים - 21:22, 10 ביולי 2025 (IDT)
- כגון שיטת הרמב"ן ושיטת הרשב"א. או שיטת המשנה ברורה ושיטת השער הציון הגאון (שיחה) 21:34, 10 ביולי 2025 (IDT)
- במקרה כזה כן, אבל לא בכתיבת תשובות במהלך שיחה. חד גדיא (שיחה) - ובלשכותיהם אין אנו מתייצבים - 21:35, 10 ביולי 2025 (IDT)
- אבל בערך הנ"ל כן כתבתי שתי שיטות הגאון (שיחה) 21:37, 10 ביולי 2025 (IDT)
- לא הבנתי למה אתה מתכוון חד גדיא (שיחה) - ובלשכותיהם אין אנו מתייצבים - 21:38, 10 ביולי 2025 (IDT)
- לערך 'קנין דרבנן אי מהני לדאורייתא' כתבתי את שיטת תוספות ושיטת המשנה ברורה ושיטת ה'דבר אברהם' הגאון (שיחה) 21:40, 10 ביולי 2025 (IDT)
- מצויין, מה הבעיה? חד גדיא (שיחה) - ובלשכותיהם אין אנו מתייצבים - 21:42, 10 ביולי 2025 (IDT)
- אז מה כתבת לי שהבעיה בערך הנ"ל הוא 'קפיצת שורות' הגאון (שיחה) 21:43, 10 ביולי 2025 (IDT)
- לא אמרתי שזה הבעייה התכוונתי שהבעייה היא שזה לא בשל, ואגב זה הערתי לך שלא עושים קפיצת שורות בדפי שיחה. חד גדיא (שיחה) - ובלשכותיהם אין אנו מתייצבים - 21:50, 10 ביולי 2025 (IDT)
- אני רוצה לתקן: כדי ליצור דף טיוטה עליך להיכנס כאן, וכדי ליצור טיוטה פרטית עליך ללחוץ כאן. למאי נ"מ • שיחה • ט"ו בתמוז ה'תשפ"ה 23:08, 10 ביולי 2025 (IDT)
- @למאי נ"מ א. אין הבדל, בין מה שכתבתי למה שכתבת לעניין טיוטה כללית, וטיוטה פרטית התכוונתי ל משתמשXXXX:וכו' ולא טיוטה שלי שכבר קיימת.(ואני רוצה ליצור עוד אחד,) חד גדיא (שיחה) - ובלשכותיהם אין אנו מתייצבים - 23:12, 10 ביולי 2025 (IDT)
- אני רוצה לתקן: כדי ליצור דף טיוטה עליך להיכנס כאן, וכדי ליצור טיוטה פרטית עליך ללחוץ כאן. למאי נ"מ • שיחה • ט"ו בתמוז ה'תשפ"ה 23:08, 10 ביולי 2025 (IDT)
- לא אמרתי שזה הבעייה התכוונתי שהבעייה היא שזה לא בשל, ואגב זה הערתי לך שלא עושים קפיצת שורות בדפי שיחה. חד גדיא (שיחה) - ובלשכותיהם אין אנו מתייצבים - 21:50, 10 ביולי 2025 (IDT)
- אז מה כתבת לי שהבעיה בערך הנ"ל הוא 'קפיצת שורות' הגאון (שיחה) 21:43, 10 ביולי 2025 (IDT)
- מצויין, מה הבעיה? חד גדיא (שיחה) - ובלשכותיהם אין אנו מתייצבים - 21:42, 10 ביולי 2025 (IDT)
- לערך 'קנין דרבנן אי מהני לדאורייתא' כתבתי את שיטת תוספות ושיטת המשנה ברורה ושיטת ה'דבר אברהם' הגאון (שיחה) 21:40, 10 ביולי 2025 (IDT)
- לא הבנתי למה אתה מתכוון חד גדיא (שיחה) - ובלשכותיהם אין אנו מתייצבים - 21:38, 10 ביולי 2025 (IDT)
- אבל בערך הנ"ל כן כתבתי שתי שיטות הגאון (שיחה) 21:37, 10 ביולי 2025 (IDT)
- במקרה כזה כן, אבל לא בכתיבת תשובות במהלך שיחה. חד גדיא (שיחה) - ובלשכותיהם אין אנו מתייצבים - 21:35, 10 ביולי 2025 (IDT)
- כגון שיטת הרמב"ן ושיטת הרשב"א. או שיטת המשנה ברורה ושיטת השער הציון הגאון (שיחה) 21:34, 10 ביולי 2025 (IDT)
- מה הפירוש שני שיטות? חד גדיא (שיחה) - ובלשכותיהם אין אנו מתייצבים - 21:22, 10 ביולי 2025 (IDT)
- אבל אם יש שני שיטות למה לא לעשות קפיצת שורות? הגאון (שיחה) 21:22, 10 ביולי 2025 (IDT)
- הבנתי תודה הגאון (שיחה) 21:21, 10 ביולי 2025 (IDT)
חתימה
החתימה שלך מפירה את מכ:חתימה#כללים לבחירת חתימה סעיף 5. אנא החלף אותה. שמש מרפא (שיחה) 00:24, 11 ביולי 2025 (IDT)
- @שמש מרפא על איזה כלל עברתי? חד גדיא (שיחה) - ובלשכותיהם אין אנו מתייצבים - 00:25, 11 ביולי 2025 (IDT)
- סליחה, סעיף 6. שמש מרפא (שיחה) 00:27, 11 ביולי 2025 (IDT)
- @שמש מרפא שנוי במחלוקת? חד גדיא (שיחה) - ובלשכותיהם אין אנו מתייצבים - 00:29, 11 ביולי 2025 (IDT)
- ”מטרת החתימה היא לזהות את הכותב, לא לשמש להעברת דעות, פרסומות או מסרים” אפר (שיחה) 00:30, 11 ביולי 2025 (IDT)
- אם גם @שמש מרפא וגם @אפר שהם מגדולי העורכים במכלול כך אומרים אני מניף
. עכשיו זה בסדר? חד גדיא (שיחה) 00:36, 11 ביולי 2025 (IDT)
- מצויין. תודה. שמש מרפא (שיחה) 00:40, 11 ביולי 2025 (IDT)
- מעריך, טוב שאתה לא יורד לקטנות האלו, ליל"ט. אפר (שיחה) 00:45, 11 ביולי 2025 (IDT)
- אשרי המכלול שעורכיו אדיבים זה לזה. גאון הירדן (שיחה) 01:39, 11 ביולי 2025 (IDT)
- מצויין. תודה. שמש מרפא (שיחה) 00:40, 11 ביולי 2025 (IDT)
- אם גם @שמש מרפא וגם @אפר שהם מגדולי העורכים במכלול כך אומרים אני מניף
- ”מטרת החתימה היא לזהות את הכותב, לא לשמש להעברת דעות, פרסומות או מסרים” אפר (שיחה) 00:30, 11 ביולי 2025 (IDT)
- @שמש מרפא שנוי במחלוקת? חד גדיא (שיחה) - ובלשכותיהם אין אנו מתייצבים - 00:29, 11 ביולי 2025 (IDT)
- סליחה, סעיף 6. שמש מרפא (שיחה) 00:27, 11 ביולי 2025 (IDT)
בערכי שנים, הוספת נפטרו באמצעות דפי משנה. במקרה הנוכחי המכלול:בוט/בוט שנים/1056/נפטרו. נריה - 💬 - 14:09, 13 ביולי 2025 (IDT)
- @נריה אני אמור לכתוב את זה מתחת השורה הראשונה? (וכנ"ל לכל התאריכים בכל השנים?) חד גדיא (שיחה) 14:13, 13 ביולי 2025 (IDT)
- ראה כעת. נריה - 💬 - 15:21, 13 ביולי 2025 (IDT)
- @נריה סתם שאלה, יש עניין בעריכות חול במכלול? הרי בין כה עדכנים את זה תדיר חד גדיא (שיחה) 15:23, 13 ביולי 2025 (IDT)
- אכן, לענ"ד עדיף להתמקד בענייני קודש. נריה - 💬 - 15:26, 13 ביולי 2025 (IDT)
- מה נעשה שיש לי נטפרי ואני לא יכול לערוך ערכי חול (שלצערי אני יותר פעיל בנושא?), נעבור לערוך קצת ערכי קודש, או לתרגם ערכים מויקי האנגלית. חד גדיא (שיחה) 15:28, 13 ביולי 2025 (IDT)
- אכן, לענ"ד עדיף להתמקד בענייני קודש. נריה - 💬 - 15:26, 13 ביולי 2025 (IDT)
- @נריה סתם שאלה, יש עניין בעריכות חול במכלול? הרי בין כה עדכנים את זה תדיר חד גדיא (שיחה) 15:23, 13 ביולי 2025 (IDT)
- ראה כעת. נריה - 💬 - 15:21, 13 ביולי 2025 (IDT)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| אלא למי? חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • י"ז בתמוז ה'תשפ"ה למניין הכופרים: 18:41, 13 ביולי 2025 (IDT) |
- @חד מבתראי
מחמם את הלב לקבל כזה כוכב. חד גדיא (שיחה) 18:42, 13 ביולי 2025 (IDT)
- עוד אחד? חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • י"ז בתמוז ה'תשפ"ה למניין הכופרים: 18:43, 13 ביולי 2025 (IDT)
- לא יזיק כלל, (בפרט שעד עכשיו כל הכוכבים שקיבלתי הם רק ממך
) חד גדיא (שיחה) 18:50, 13 ביולי 2025 (IDT)
- לא יזיק כלל, (בפרט שעד עכשיו כל הכוכבים שקיבלתי הם רק ממך
- עוד אחד? חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • י"ז בתמוז ה'תשפ"ה למניין הכופרים: 18:43, 13 ביולי 2025 (IDT)
עזרה
- חד גדיא. א) לא ביקשתי עזרה בחתימה. פשוט שכחתי לחתום. ב) לא שאלתי איפה יוצרים קשר, אלא איך יוצרים קשר [ לא הצלחתי לעשות פה כותרת]
- ג) הצלחתי לתייג רק בתגובות להודעות ששלחו לי. [ הסבר בבקשה איך אפשר גם בסתם שכתוב ]. ד) אני לא מוצא ידים ורגלים בכל התוכנות והתתי-תוכנות למיניהם
- האם תוכל להסביר לי למה כשאני עורך טיוטה ועושה ראשי תיבות או מירכאות זה עושה 'קוד ויקי לא יעבוד כאן' וכו' ואיך אפשר לסדר זאת. ( אתה יכול למחוק זאת, אם זה מפריע שזה בלי כותרת וכו')
- תודה רבה פייבל (שיחה) 21:49, 17 ביולי 2025 (IDT)
- ממליץ לך לעיין טוב כאן. חד גדיא (שיחה) 22:21, 17 ביולי 2025 (IDT)
תודה!
- @חד גדיא, (חד מבתראי)
שְכּוֹיֶיח! על כל העזרה בנושא הוויקי. פייבל (שיחה) 00:00, 20 ביולי 2025 (IDT)
- @פייבל ממש לא אנחנו שני אנשים שונים, זה שמישהו החליט שאני בבק"ש זה לא אומר כלום. חד גדיא (שיחה) 01:35, 20 ביולי 2025 (IDT)
- @חד גדיא, (חד מבתראי)
מדליית כסף עבורך!
| בלי לשים לב, עקפת את ה2000!
נ.ב. סליחה על כל הבלגן בקשר לבבק"ש שהיה גם קצת בגללי. נ.ב.ב. וגם אם אף אחד אחר לא נתן לך שום דבר ”"דייך, שאני ובוראך מכירים את כוחך"”. חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • כ"ו בתמוז ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 14:39, 22 ביולי 2025 (IDT) |
- מו"ר
תודה רבה! חד גדיא (שיחה) 14:42, 22 ביולי 2025 (IDT)
אאוטינג
עיין ערך אאוטינג, ברוך (שיחה) 19:06, 22 ביולי 2025 (IDT)
- @ברוך אם כוונתך שזה לא נכון, אז תדע שזה כתוב גם בוויקי, ואם כוונתך שזה לא יפה לכתוב, אז תמחוק חצי מהערכים על אישים, שכן גם שם כתוב כל מיני מעשים שלהם. חד גדיא (שיחה) 21:12, 22 ביולי 2025 (IDT)
- אין ערך כזה בוויקי, הוא נוצר פה. למאי נ"מ • שיחה • כ"ז בתמוז ה'תשפ"ה 21:13, 22 ביולי 2025 (IDT)
- נכון, סליחה אין, אבל בוויקי כתוב כך: עורך האתר בחדרי חרדים הוא משה ויסברג (שם עט), עכ"ל. חד גדיא (שיחה) 21:14, 22 ביולי 2025 (IDT)
- כתוב שזה שם עט, לא ששם המשפחה הוא ברגמן. למאי נ"מ • שיחה • כ"ז בתמוז ה'תשפ"ה 22:34, 22 ביולי 2025 (IDT)
- כתבתי בגוגל משה ברגמן, ומשום מה הגוגל מראה לי בחיפוש נוסף חיפושים רק על ויסברג. חד גדיא (שיחה) 22:44, 22 ביולי 2025 (IDT)
- כשיהיה מקור אנציקלופדי יהיה טעם בהמשך הדיון. אפר (שיחה) 15:11, 23 ביולי 2025 (IDT)
- כפי שכבר הוסבר כאן, אין מקור לדברים, ובלי מקור אין שום סיבה לכתוב על אדם דברים. מה שכתוב על אנשים אחרים כל מיני מעשים שלהם זה רק דברים שיש להם מקור. כתיבה ללא מקור אין מקומה באנציקלופדיה - ראה גם את דפי המדיניות המכלול:מחקר מקורי והמכלול:ביבליוגרפיה, ברוך (שיחה) 20:29, 28 ביולי 2025 (IDT)
- כשיהיה מקור אנציקלופדי יהיה טעם בהמשך הדיון. אפר (שיחה) 15:11, 23 ביולי 2025 (IDT)
- כתבתי בגוגל משה ברגמן, ומשום מה הגוגל מראה לי בחיפוש נוסף חיפושים רק על ויסברג. חד גדיא (שיחה) 22:44, 22 ביולי 2025 (IDT)
- כתוב שזה שם עט, לא ששם המשפחה הוא ברגמן. למאי נ"מ • שיחה • כ"ז בתמוז ה'תשפ"ה 22:34, 22 ביולי 2025 (IDT)
- נכון, סליחה אין, אבל בוויקי כתוב כך: עורך האתר בחדרי חרדים הוא משה ויסברג (שם עט), עכ"ל. חד גדיא (שיחה) 21:14, 22 ביולי 2025 (IDT)
- אין ערך כזה בוויקי, הוא נוצר פה. למאי נ"מ • שיחה • כ"ז בתמוז ה'תשפ"ה 21:13, 22 ביולי 2025 (IDT)
כפירה
@חד גדיא, למה אי אפשר לעשות הפניה לערך מורחב, שחסום לציפייה. (אפילו שלקשר כן אפשר) ואת"ל שכן אפשר, אז עיין בבקשה כאן. תודה! בורקס~תדבו איתי 23:21, 24 ביולי 2025 (IDT)
- כי הערך הזה הוא לא ערך שכתוב עליו תבנית בטיפול שאז אפשר לקשר אותו, אלא ערך שעוא"ס פתחו אותו לקריאה אצלם והם עורכים אותו עריכה יהודית, ולכך כיוון שקיים ערך כזה אבל הוא מוסתר, א"א לקשר אותו למשל: אם תכנס לדף פאולוס או תכתוב:
ערך מורחב – פאולוס
אז לא תוכל לקרוא כיוון שזה ערך שעכשיו עובדים עליו, ולכך כל קישור שהוא אינו ניתן לקריאה, לעומת זאת ישו הצהוב או
ערך מורחב – ישו הצהוב
, אז כיוון שהערך הזה לא מוסתר לקריאה אלא בכלל לא עובדים עליו, תוכל לקשר ולהפנות אליו.- נ.ב. לא על כל פתגם תלמודי צריך לכתוב ערך, תמהני עם זה ישרוד דיון חשיבות, ובכלל קודם כל תסיים עם ערכים קודמים שלך, בהצלחה. חד גדיא (שיחה) 23:30, 24 ביולי 2025 (IDT)
- א.
שְכּוֹיֶיח! ב. לאיזה ערכים אתה מתכוון? (פרט) ג. הנני להעיר לתשו"ל, שספק רב אם יתקבל בקשתך למחוק הערך הקיים ע"ש אותו האיש, ולהחליפו בבמה שכתבת, בהצלחה. בורקס~תדבו איתי 17:59, 25 ביולי 2025 (IDT)
- א.
הצעה
אני רואה שאתה משקיע מאמץ רב בשיפור המכלול. אם תרצה יש אפיק נוסף שאפשר לתרום בו תרומה משמעותית (גם אם גמדכלולאית). אני מדבר על תחום השגיאות הפרמטריות. כדוגמה תוכל להציץ בקטגוריה שגיאות פרמטריות בתבנית אוצר החכמה. בכל הדפים הכלולים שם הוכללה התבנית עם פרמטר לא תקין, לפעמים זה לא כל כך משמעותי, ולפעמים זו שגיאה מהותית למשל שלא הוזן מזהה הספר ואין קישור תקין. מוטי ~ שיחה • ג' באב ה'תשפ"ה • 12:35, 28 ביולי 2025 (IDT)
- ומה אני צריך לעשות? חד גדיא (שיחה) ג' באייר ה'תשפ"ו 12:39, 28 ביולי 2025 (IDT)
- להיכנס לקישור שגיאות הפרמטריות ול פעול לפי המובא שם. במקקרה של אוצר החכמה - בחלק מהמקרים צריך לחפש את המקור התקין. בהצלחה! מוטי ~ שיחה • ג' באב ה'תשפ"ה • 12:45, 28 ביולי 2025 (IDT)
- @מוטי למשל, בערך אבנר בן נר מופיע לי שגיאה בגלל שכתוב בתבנית |עמודים והתבנית לא אמורה להכיל פרמטר כזה, אז מחקתי אותו (כיוון שיש קישור לעמוד הדיגיטלי), עשיתי טוב? חד גדיא (שיחה) ג' באייר ה'תשפ"ו 12:50, 28 ביולי 2025 (IDT)
- כן, אבל היה עדיף לשנות לעמ/עמוד בהדפסה שהוא הפרמטר שמתאים. שכחתי לציין קישור נוסף שמאד מועיל בעריכת תבניות (אולי אתה מכיר) עז:אשף התבניות. מוטי ~ שיחה • ג' באב ה'תשפ"ה • 13:09, 28 ביולי 2025 (IDT)
- שאפו על הקצב המהיר:
- כן, אבל היה עדיף לשנות לעמ/עמוד בהדפסה שהוא הפרמטר שמתאים. שכחתי לציין קישור נוסף שמאד מועיל בעריכת תבניות (אולי אתה מכיר) עז:אשף התבניות. מוטי ~ שיחה • ג' באב ה'תשפ"ה • 13:09, 28 ביולי 2025 (IDT)
- @מוטי למשל, בערך אבנר בן נר מופיע לי שגיאה בגלל שכתוב בתבנית |עמודים והתבנית לא אמורה להכיל פרמטר כזה, אז מחקתי אותו (כיוון שיש קישור לעמוד הדיגיטלי), עשיתי טוב? חד גדיא (שיחה) ג' באייר ה'תשפ"ו 12:50, 28 ביולי 2025 (IDT)
- להיכנס לקישור שגיאות הפרמטריות ול פעול לפי המובא שם. במקקרה של אוצר החכמה - בחלק מהמקרים צריך לחפש את המקור התקין. בהצלחה! מוטי ~ שיחה • ג' באב ה'תשפ"ה • 12:45, 28 ביולי 2025 (IDT)

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ה • 23:25, 29 ביולי 2025 (IDT)
תבנית אוצר החכמה
בקשר לעריכה זו, יש 2 פרמטרים, עמוד בספר ועמוד דיגיטלי, לדעתי יש טעם להשאיר את שניהם. בנוסף אם שם הספר עם קישור פנימי אז הוא לא מקשר לאוצה"ח. תודה! איכא דאמרי (שיחה) 15:10, 28 ביולי 2025 (IDT)
- שמתי לב, ולכך @מוטי תיקן אחרי. חד גדיא (שיחה) ג' באייר ה'תשפ"ו 17:16, 28 ביולי 2025 (IDT)
שגיאות פרמטריות במיון ויקיפדיה
בקשר לעריכה זו, מסופקני אם כדאי להסיר, אולי עדיף לחכות שהשגיאה תיפתר על ידי עדכון הערכים. גאון הירדן (שיחה) 23:21, 29 ביולי 2025 (IDT)
- כדאי שלא. נריה - 💬 - 23:23, 29 ביולי 2025 (IDT)
- בוודאי שלא. ככלל תיקו שגיאות פרמטריות בתבניות כלליות בד"כ פחות מתבצע מקומית, אם נגמר בתב:אצה"ח אפשר לעבור לכל הקטגוריה של קישו"ח יהדות/תבניות המקשרות לשיתופתא, אם תסיים את כולם יש עוד תחומים מסוג זה. מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ה • 23:24, 29 ביולי 2025 (IDT)
- קדימה לעבודה! (כל מה שנשאר בתבנית אוצה"ח, לא הצלחתי לתקן, שינסו טובים ממני). חד גדיא (שיחה) ג' באייר ה'תשפ"ו 23:36, 29 ביולי 2025 (IDT)
- @מוטי בשיתופתא אין בעיות, תתן לי קטגוריה אחרת. חד גדיא (שיחה) ג' באייר ה'תשפ"ו 00:06, 30 ביולי 2025 (IDT)
- ניסית לתקן עם הבוקמרקלט של אוצר החוכמה? נריה - 💬 - 00:21, 30 ביולי 2025 (IDT)
- לא הבנתי חד גדיא (שיחה) ג' באייר ה'תשפ"ו 00:22, 30 ביולי 2025 (IDT)
- המכלול:בוקמרקלטים. נריה - 💬 - 00:38, 30 ביולי 2025 (IDT)
- לא, זה לא מותקן אצלי. חד גדיא (שיחה) ג' באייר ה'תשפ"ו 00:40, 30 ביולי 2025 (IDT)
- לא שזה יועיל במקרה שבדקתי בקטגוריה, אבל זה בהחלט כלי בסיסי במלאכה.
- מה עם קטגוריה:שגיאות פרמטריות בתבנית היברובוקס? מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ה • 00:45, 30 ביולי 2025 (IDT)
- מוטי כרגע רוקנתי את הקטגוריה שגיאות פרמטריות בתבנית בעל חיים מפורסם, חוץ ממה שצרריך עוא"ס, ובקשר להיברובוקס, זה מצריך עיון באתר עצמו למצוא מקורות, ואין לי כוח לזה, לבנתיים נתקן שגיאות אחרות. ובתפילה שסוף סוף יעניקו לי הרשאה של בדוק, כדי להראות לי שאני עורך טוב, ולא זקוק לניטור על ימין ועל שמאל
, אשמח להמשך מטלות, ורק אשמח אם תאמר לי האם זה בסדר מה שעשיתי עם הקטגוריה הנ"ל. חד גדיא (שיחה) 00:56, 30 ביולי 2025 (IDT)
- כפי שכתבתי שגיאות בתבניות כלליות בדרך כלל מתבצעות ע"י עדכון של הערכים. אני מבין שברת גם על בבלי, תנ"ך והשאר? יש גם את קט:שגיאות קריאה לתבניות ספרי קודש, וקט:שגיאות קריאה לתבנית הערה, בקריאה לספרי קודש יש בעיה עם תבנית יורשלמי שיש בבה שתי אפשרויות לקישור ואם משתמשים בשניה נוצרת שגיאה ובזה לא צריך לטפל. מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ה • 12:30, 30 ביולי 2025 (IDT)
- @מוטי תוכל לתת לי קישור לקטגוריות בבלי ותנ"ך שהצבת? חד גדיא (שיחה) 12:39, 30 ביולי 2025 (IDT)
- קט:תבניות המקשרות לשיתופתא, בראש כל תבנית בקטגוריה יש קישור לקטגורית השגיאות. מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ה • 12:58, 30 ביולי 2025 (IDT)
- @מוטי לא צריך לתקן, אין הבדל בקישורים אם זה עם הללא הזה לבין אם זה עם הללא הזה, זה מוביל לאותו מקום, ונראה בחיצוני אותו דבר, כך שאין צורך לתקן למשהו אחר. חד גדיא (שיחה) 13:29, 30 ביולי 2025 (IDT)
- קט:תבניות המקשרות לשיתופתא, בראש כל תבנית בקטגוריה יש קישור לקטגורית השגיאות. מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ה • 12:58, 30 ביולי 2025 (IDT)
- @מוטי תוכל לתת לי קישור לקטגוריות בבלי ותנ"ך שהצבת? חד גדיא (שיחה) 12:39, 30 ביולי 2025 (IDT)
- כפי שכתבתי שגיאות בתבניות כלליות בדרך כלל מתבצעות ע"י עדכון של הערכים. אני מבין שברת גם על בבלי, תנ"ך והשאר? יש גם את קט:שגיאות קריאה לתבניות ספרי קודש, וקט:שגיאות קריאה לתבנית הערה, בקריאה לספרי קודש יש בעיה עם תבנית יורשלמי שיש בבה שתי אפשרויות לקישור ואם משתמשים בשניה נוצרת שגיאה ובזה לא צריך לטפל. מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ה • 12:30, 30 ביולי 2025 (IDT)
- לא, זה לא מותקן אצלי. חד גדיא (שיחה) ג' באייר ה'תשפ"ו 00:40, 30 ביולי 2025 (IDT)
- המכלול:בוקמרקלטים. נריה - 💬 - 00:38, 30 ביולי 2025 (IDT)
- לא הבנתי חד גדיא (שיחה) ג' באייר ה'תשפ"ו 00:22, 30 ביולי 2025 (IDT)
- ניסית לתקן עם הבוקמרקלט של אוצר החוכמה? נריה - 💬 - 00:21, 30 ביולי 2025 (IDT)
- @מוטי בשיתופתא אין בעיות, תתן לי קטגוריה אחרת. חד גדיא (שיחה) ג' באייר ה'תשפ"ו 00:06, 30 ביולי 2025 (IDT)
- קדימה לעבודה! (כל מה שנשאר בתבנית אוצה"ח, לא הצלחתי לתקן, שינסו טובים ממני). חד גדיא (שיחה) ג' באייר ה'תשפ"ו 23:36, 29 ביולי 2025 (IDT)
- בוודאי שלא. ככלל תיקו שגיאות פרמטריות בתבניות כלליות בד"כ פחות מתבצע מקומית, אם נגמר בתב:אצה"ח אפשר לעבור לכל הקטגוריה של קישו"ח יהדות/תבניות המקשרות לשיתופתא, אם תסיים את כולם יש עוד תחומים מסוג זה. מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ה • 23:24, 29 ביולי 2025 (IDT)
בכל התבניות הלו יש באמת פרמטר ללא, רק שהזינו לו ערך לא תקין. לכןן כתבתי שאפשר לתקן ולהזין ערך תקין, למשל בתבנית המידע אין היגיון שבששדה רמב"ם תוצג הקידומת "משנה תורה לרמב"ם" ולכן מאד הגיוני להשתמש בפרמטר. מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ה • 13:43, 30 ביולי 2025 (IDT)
- @מוטי אז מה נעשה עם כל מה שהורדתי, לשחזר ולכתוב מחדש? נ.ב. א. תוריד את החופשה המכלולאית מדף המשתמש שלך, ב. אין לך איזה בוט שיעשה את זה? הפסקתי כרגע לערוך, עד שיהיו דברים ברורים. חד גדיא (שיחה) 13:46, 30 ביולי 2025 (IDT)
- לע"ע קטגו': בע"ח מפורסם, אוצר החכמה, שיתופתא רמב"ם, שיתופתא תנ"ך, ב"ה
בוצע. - @מוטי אשמח למטלה הבאה. חד גדיא (שיחה) 17:00, 30 ביולי 2025 (IDT)
- לע"ע קטגו': בע"ח מפורסם, אוצר החכמה, שיתופתא רמב"ם, שיתופתא תנ"ך, ב"ה
מחלוקת ישו עם הפרושים
למה אתה לא מעתיק את זה מויקיפדיה באנגלית? פייבל (שיחה). 22:09, 30 ביולי 2025 (IDT)
- כי אין לי הרשאת עורך אספקלריה, וכדי לכתוב ערך זה צריך להיות עורך אספקלריה. חד גדיא (שיחה) 22:12, 30 ביולי 2025 (IDT)
תקופת פעילות
לדעתי הפרמטר מתאים לפעילות בכללותה ולא לתקופת כהונה. אם אין בתבנית תקופת כהונה עדיף לוותר.
בנוסף:

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
איכא דאמרי (שיחה) 21:27, 12 באוגוסט 2025 (IDT)
- תודה רבה באמת הסתפקתי מה לעשות, עכשיו יהיה לי יותר קל. חד גדיא (שיחה) 21:48, 12 באוגוסט 2025 (IDT)
@
אתה יכול להכניס? חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • י"ט באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 23:45, 12 באוגוסט 2025 (IDT)
- כן. חד גדיא (שיחה) 23:46, 12 באוגוסט 2025 (IDT)
- @חד מבתראי, הגדרתי. חד גדיא (שיחה) 23:59, 12 באוגוסט 2025 (IDT)
הערה
@מוטי אשמח לחוו"ד. חד גדיא (שיחה) 01:10, 14 באוגוסט 2025 (IDT)
- ? מוטי ~ שיחה • כ' באב ה'תשפ"ה • 01:12, 14 באוגוסט 2025 (IDT)
- אפשר במייל? חד גדיא (שיחה) 01:12, 14 באוגוסט 2025 (IDT)
- בכיף, אבל אוטוטו אני זז. מוטי ~ שיחה • כ' באב ה'תשפ"ה • 01:22, 14 באוגוסט 2025 (IDT)
- רוצה שאשלח לך? מוטי ~ שיחה • כ' באב ה'תשפ"ה • 01:22, 14 באוגוסט 2025 (IDT)
- @מוטי אשמח. חד גדיא (שיחה) 02:11, 14 באוגוסט 2025 (IDT)
- אני רואה שיש לך בעיה במייל. שלי זה . moti
hamichlol.org.il. שים לב, אי אפשר להעתיק את המייל כמות שהוא, כי השטרודל כאן הוא רק תמונה. מוטי ~ שיחה • כ' באב ה'תשפ"ה • 13:20, 14 באוגוסט 2025 (IDT)
- אני רואה שיש לך בעיה במייל. שלי זה . moti
- @מוטי אשמח. חד גדיא (שיחה) 02:11, 14 באוגוסט 2025 (IDT)
- אפשר במייל? חד גדיא (שיחה) 01:12, 14 באוגוסט 2025 (IDT)
חדשות המכלול
| חדשות המכלול פינת העדכונים של קהילת המכלול |
שנת 2026 – שבוע #34 עודכן ב־17 באוגוסט לחתימה על מינוי לידיעון |
• הופקו קבצי ZIM חדשים של המכלול, כולל גרסה עם ערכים מילוניים. הקבצים זמינים בהמכלול:להורדה. תודות לצוות הטכני של המכלול על הטיפול בנושא •
ישיבת אופקים
- הועבר לדף שיחה:ישיבת אופקים#ישיבת אופקים
מדליית זהב עבורך!
- @חד מבתראי, בהצלחה מחוץ למכלול, תחסר לנו מאוד
. חד גדיא (שיחה) 11:29, 21 באוגוסט 2025 (IDT)
כוכב בשבילך!
| הכוכב המקורי | |
| נהנתי מהאוטוביוגרפיה שלך אברהם מרדכי (שיחה) 13:46, 22 באוגוסט 2025 (IDT) |
- לא זכור לי שכתבתי אוטוביוגרפיה, אבל בכל אופן
. חד גדיא (שיחה) 16:26, 22 באוגוסט 2025 (IDT)
