לדלג לתוכן

שיחת משתמש:אפר/ארכיון 5

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני 11 חודשים מאת עבד ד' בנושא מקור

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

Skip to top
Skip to bottom


{{לא כשר}}

ראה בדף השיחה של התבנית כי מדובר בתבנית אספקלריא. ”אין מי שיטעה לחשוב שזה כשר, אך אנו כיהודים כשרים ויראי שמים, אם לא להביע גועל ושאט נפש, צריכים לפחות להסתייג... וזה מינימום לענ"ד” (מתוך דברי @שרגא). הגדה של פסח (שיחה) 15:28, 27 במרץ 2024 (IST)

@אפרון, ? הגדה של פסח (שיחה) 00:51, 28 במרץ 2024 (IST)
אני רואה שהיה על זה אי הסכמה בעבר, גם בדף השיחה וגם במקומות נוספים, מכיוון שלא נקבעה מדיניות כזו ואני כעוא"ס לא מכיר כזו מדיניות אני נשאר בדעתי, מותר לך ולאחרים לא להסכים איתי, אבל אני לא חושב שאפשר ליצור כזה כלל ללא יצירת מדיניות מסודרת. אפרון (שיחה) 00:55, 28 במרץ 2024 (IST)
לא מצאתי בדף השיחה אי הסכמה לדברי, אלא התנגדות (ליתר דיוק: התלבטות) לעצם התבנית. אשמח אם תציין את המקומות האחרים. תודה, הגדה של פסח (שיחה) 01:03, 28 במרץ 2024 (IST)
התכוונתי גם לתגובתו של ישראל מאיר ולא רק של יהודה, בכל מקרה זה לא דיון מדיניות מחייב ואני ממש נגד הנחת התבנית מלבד כתבנית מידע או בדומה להברה רפואית/הלכתית וכדו' אפרון (שיחה) 01:11, 28 במרץ 2024 (IST)
לפי הכללים, כל עוד שלא נערך דיון רשמי מה הנוהל כעת? הגדה של פסח (שיחה) 01:17, 28 במרץ 2024 (IST)
אין נוהל מחייב. אפרון (שיחה) 01:18, 28 במרץ 2024 (IST)
😉😉😉כלומר, אני אניח את התבנית ואתה תסיר? 😉😉😉 הגדה של פסח (שיחה) 01:20, 28 במרץ 2024 (IST)

תודה!

על הטיפול המהיר כל כך בעיצוב של הדף! ש. א.שיחה • י"ח באדר ב' ה'תשפ"ד 01:52 (IDT)

קטגוריה חדשה - זמרים דתיים ישראלים

הורדתי מזמרים ששרים שירים סגנון מסוים מ'זמרים חסידים' והעברתי ל'זמרים דתיים ישראלים', ואני אסביר:

מוזיקה חסידית במקורה נשענת יותר על מילים מהמקורות ופחות על כתיבה עצמאית. גם זמרים חסידים מובהקים כמו פריד ומ. ב. ד. שרים מידי פעם שירים עצמאיים (כמו האלבום "כמה טוב שנפגשנו" או השירים רבים באידיש ואנגלית של מ. ב. ד.) אבל עיקר המוזיקה שלהם הוא מה שמוגדר חסידי.

יונתן רזאל הוא אחד היוצרים האהובים עלי ביותר, ותיוגו וצמצומו לסוגת 'חסידי' בלבד היא טעות. יונתן הוא יוצר תוכן דתי, ואמנם מתבסס המון על המקורות, אך איננו זמר חסידי.

אני חושב שהמבחן הטוב ביותר הוא: מי הקהל העיקרי ששומע ושר את ניגוני הזמר הספציפי הנ"ל באופן קבוע וגורף. לכן מוטי וייס יהיה זמר חסידי, אבל חיים ישראל יהיה זמר מזרחי.

לפי המדד הזה יונתן רזאל (וגם ישי ריבו), ששר ומופיע בפני קהלים דתיים וחילונים האוהבים מאד את יצירותיו, ייחשב זמר ישראלי. ואכן לצערי, לא תשמע את שיריו הנפלאים מושרים במגזר הליטאי-חסידי בפומבי, אלא כגימיק.

--האדמור ממלבורן (שיחה) 13:42, 29 במרץ 2024 (IDT)

@האדמור ממלבורן, זה לא נכון שלא שרים/שומעים את השירים שלו במגזר החרדי, והגדרתו כ"זמר חסידי" לא באה על חשבון "זמר ישראלי" הוא נמצא על התפר שבין הגדרות האלו, בכל מקרה כיום מקובל לכנות כל מוזיקה שאפשר להשמיע בפרהסיה בציבור החרדי כמוזיקה חסידית. אפרון (שיחה) 13:45, 29 במרץ 2024 (IDT)
@אפרון. לכאורה אתה צודק, ואכן כך היה בעבר, בדור שכל זמר שחזר בתשובה, אוטומטית היה נכנס למיינסטרים הזמר חסידי רק כי "הוא חזר בתשובה!" כמו פיאמנטה, עדי רן וכו' שברור לכל שאין זו מוזיקה חסידית.
גם זה ששומעים את שולי רנד מגזר חרדי עצום, לא עושה אותו זמר חסידי. היום התחום הוא כל-כך רחב וורוי שנוצר הצורך לחלק לסוגות. תבדוק בצורה שזמרים ומפיקים מגדירים את הסגנונות. גם בוויקיפדיה תוכל למצוא וויכוחים בנושא איזו סוג רוק (מטאל, האבי-מטאל, קאנטרי רוק, בלוז וכו) צריך לשייך כל להקה , זמר או גיטריסט. זה נושא לא מדעי. (אני לא בטוח איך מגיבים בלי ליצור פסקה חדשה, אז ערכתי את הדף. סליחה אם זו טעות...)

מדליית כסף עבורך!

על תשומת הלב שלך האדמור ממלבורן (שיחה) 13:44, 29 במרץ 2024 (IDT)

נא להחזיר את הקטגוריה והעריכה שלה

אני חושב שהנושא הזה ראוי לדיון מורחב, ולא למחיקה אוטומטית --האדמור ממלבורן (שיחה) 13:58, 29 במרץ 2024 (IDT)

כוכב אספקלריה!

כוכב אספקלריה
תמיד במקום הנכון, ובעיתוי הנכון! איךשיחה ~ מיילכ"ה באדר ב' ה'תשפ"ד. 00:52, 4 באפריל 2024 (IDT)
גא"מ, מכל הלב, בהתפעלות ובהערכה! אבי כל העוא"סים למאי נ"משיחה • כ"ה באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 00:54, 4 באפריל 2024 (IDT)

חרדים 10

בנוגע להסרת ההבהרה: מדוע דבר זה אינו נוגד את ההלכה הפסוקה? זאב אריות (שיחה) 10:23, 9 באפריל 2024 (IDT)

אסור לשים תמונות של נשים באתר אינטרנט? שנאמר? אפרון (שיחה) 10:26, 9 באפריל 2024 (IDT)
אז למה בהמכלול אין? זאב אריות (שיחה) 10:30, 9 באפריל 2024 (IDT)
גם בעיתונות החרדית אין, זה לא נקרא הלכה פסוקה... (הסיבות הם רבות וטובות ומובנות לכולנו, זה לא הופך את זה ל"איסור".) אפרון (שיחה) 10:31, 9 באפריל 2024 (IDT)
תודה: א"כ צריך לשנות במקום הלכה פסוקה ל"מקובל בציבור החרדי" זאב אריות (שיחה) 10:32, 9 באפריל 2024 (IDT)
@זאב אריות, לא צריך לשנות כלום, לדעתי. אפרון (שיחה) 10:33, 9 באפריל 2024 (IDT)
שנאמר "ולא תתורו", ונאמר "עוצם עיניו מראות ברע" - זה שאינו מסתכל בנשים בשעה שעומדות על הכביסה (תלמוד בבלי, מסכת מכות, דף כ"ד עמוד א'), ויעוי' גם כאן. למאי נ"משיחה • א' בניסן ה'תשפ"ד (IDT) 13:50, 9 באפריל 2024 (IDT)
@למאי נ"מ כתבתי שמותר להסתכל על נשים בזמן שהם עומדות על הכביסה? (כמה נקודות 1 - להסתכל או לראות 2- אשה או תמונת אשה 3- צנועה או בכלל (עומדות על הכביסה אאל"ט זה בגלל שדרכם להתכופף ולהתגלות, או גילוי הזרוע) אפרון (שיחה) 13:53, 9 באפריל 2024 (IDT)
ההלכה הפסוקה היא שאסור להסתכל, ובאתר אתה לא יכול להיות אחראי לכך שאנשים רק יראו, ונפסק בשולחן ערוך, אבן העזר, סימן כ"א כי אסור להסתכל בנשים ”או להביט ביופיה”, וזה שייך בתמונה הרבה יותר מאשר באישה חיה, ואין הבדל בין צנועה או לא. כל זה מפני "שמא יבוא להרה בה" חס וחלילה. בקיצור, יש טעם להמשך הויכוח פה, או שבכלל לא מתווכחים?... בכל אופן אין לי כח להתווכח, שאלת "שנאמר" - עניתי. למאי נ"משיחה • א' בניסן ה'תשפ"ד (IDT) 14:09, 9 באפריל 2024 (IDT)
@למאי נ"מ @זאב אריות, בכל מקרה הוספתי עכשיו שזה במקרים בהם "לדעתם" זה לא נוגד את ההכלה, זה בכל מקרה הסתייגות נכונה, וגם טענתכם יכולה לבוא על סיפוקה. אפרון (שיחה) 14:10, 9 באפריל 2024 (IDT)

אור השן

ביקשתי לייבא את הערך וענית לי (כנראה מתוך בלבול) "אין מה לעדכן" ביקשתי עוד פעם ייבוא ואם לא הבנתי את תשובתך תעדכן אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 20:36, 11 באפריל 2024 (IDT)

לאחר שגמרתי לכתוב ושמרתי את ההודעה ראיתי ש @למאי נ"מ ייבוא כבר ייבא את זה ובזה תם כללל הסיפור תודה על הכל כעובדים הרבה שעות למען הכלל קורה שמתבלבלים בין ייבוא לעדכון אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 20:39, 11 באפריל 2024 (IDT)

משתמש:ואולם חי אני/תנועת מחזיקי הדת

זה היה טעות, רק תגיד לי מה הקטע ? ואולם חי אנישיחה • ח' בניסן ה'תשפ"ד 10:50, 16 באפריל 2024 (IDT)

כוכב בשבילך!

הכוכב המקורי
תודה רבה על הייבוא שביקשתי. מעריך את עבודתך ותרומתך משה מיכאל (שיחה) 08:48, 17 באפריל 2024 (IDT)

אין כא-לוהינו

בקשר לתקציר עריכה זו, אין צורך להסמיק. טוב לדעת שזה יכול לקרות גם למנטר מעולה כמוך... קריצה, חג שמח. איך ההכנות? למאי נ"משיחה • ט' בניסן ה'תשפ"ד (IDT) 19:38, 17 באפריל 2024 (IDT)

@תודה, חג שמח גם לך, המצב קשה אך יציב - מתלוצץ עם האחראיים. אפרון (שיחה) 21:18, 17 באפריל 2024 (IDT)

תגיד, מר אפרון, למה למחוק לי ערכים? אתה משועמם, בסה"כ כתבתי את האמת על הרב יוסף חברוני וזה שהאמת כואבת זה לא אומר שצריך למחוק אותה, סבבה?! לא זו היא דרכה של תורה החותם בצער ...... הנקרא "עילוי" עילוי (שיחה) 16:02, 19 באפריל 2024 (IDT)

כוכב למייבא!

כוכב המייבאים
על ייבוא מהיר במיוחד, שכוייח מרשל (שיחה) 11:45, 21 באפריל 2024 (IDT)

ביטול עריכה

על ביטול העריכה בערך של הגרמ"ד סלוויציק למה זה לא חשוב לכתוב על בן שנפטר? זאב אריות (שיחה) 13:38, 2 במאי 2024 (IDT)

כי זה לא מידע חשוב, לכל אדם נפטרים בנים, זה לא טרגדיה (ברמה האנציקלופדית כמובן, לא האישית) אפרון (שיחה) 14:32, 2 במאי 2024 (IDT)
אבל מדוע אין לכך חשיבות שהוא בנו. אין לכך שופ התייחסות בערך שלו על זה שיש לו עוד בן רק על בנו הרי"ז בשונה משאר הרבנים שכתוב בערך שלהם שמות של שאר בניהם ולאו דוווקא בניהם ממשיכי דרכם. זאב אריות (שיחה) 08:52, 5 במאי 2024 (IDT)
@זאב אריות בכל ערכי הרבנים לא מופיעם כל בניהם של הרבנים אלא רק כאלו שיש להם חשיבות אנציקלופדית, ראה המכלול:עקרונות_וקווים_מנחים_ליצירת_ערכי_אישים#את_מי_להזכיר_בפסקת_"משפחתו" אפרון (שיחה) 09:32, 5 במאי 2024 (IDT)
תכליתי הוסיף אותו בערך הנ"ל. זאב אריות (שיחה) 13:24, 5 במאי 2024 (IDT)

כוכב בשבילך!

הכוכב המקורי
כל הכבוד לך, אתה עזרת לי מאוד משפחת פיונטק (שיחה) 12:22, 6 במאי 2024 (IDT)

אסתטיקה

האם תוכל למצוא דרך יותר נעימה לעין להכנסת התוכן שבעריכה זו? תודה, הגדה של פסח (שיחה) 01:11, 12 במאי 2024 (IDT)

@הגדה של פסח, לא אכפת לי שתחליף לניסוח גנרי אם הבעיה תהיה ברורה, לדעתי עדיף לעזוב את ההערה ולמצות את הדיון וכך להסיר את המידע או את התבנית בהתאם לתוצאות הדיון. אפרון (שיחה) 01:13, 12 במאי 2024 (IDT)

כוכב נאמן!

כוכב הנאמנים
הנאמנות שלך למכלול מעורר השתאות! איךשיחה ~ מיילו' באייר ה'תשפ"ד. 22:01, 13 במאי 2024 (IDT)

מצפה לתגובתך

כאן. קרני חיטין (שיחה) 21:52, 16 במאי 2024 (IDT)

אשמח שתענה לי בדף השיחה.

אם אתה אומר לי שעדיף לא לכתוב פרטים אישיים איך אתה יודע את המייל שלי? משפחת פיונטק (שיחה) 16:56, 17 במאי 2024 (IDT)

סליחה שאני מתערב, אבל כנראה הוא לא יודע, אלא שלח דרך האפשרות "שליחת דוא"ל למשתמש" בתפריט בצד ימין של דף המשתמש. הכל לטובה (שיחה) 00:39, 19 במאי 2024 (IDT)

מדליית ברונזה עבורך!

תודה על המסירות ועל קבלת הפנים המחמיאה,

כה לחי. מר שושני (שיחה) 14:26, 21 במאי 2024 (IDT)

סליחה שאני מטריח, אולם מהי המדיניות כלפי העתקת פרטי מאורע או ערכים ככלל, ממאגרי ידע ומקולגות מקבילים,
תודה. מר שושני (שיחה) 14:28, 21 במאי 2024 (IDT)
@מר שושני, מותר "להשתמש" באתרים אחרים, אסור בשום אופן "להעתיק" משום אתר אחר. אפרון (שיחה) 14:54, 21 במאי 2024 (IDT)
אוקיי, מדוע א"כ מופיע בתחתית העמודים שהם האדיבות ויקיפדיה?
תודה מר שושני (שיחה) 15:01, 21 במאי 2024 (IDT)
ויקיפדיה היא אתר שמוגש ברישיון חופשי. כלומר, הרשות נתונה להעתיק את התוכן בהתאם לכללי הרישיון. מוטי ~ שיחה • י"ג באייר ה'תשפ"ד • 15:03, 21 במאי 2024 (IDT)
@מר שושני, סליחה, בתשובה הייתה בייחס למה שנוגע אליך, פשוט צריך הרשאת מייבא בשביל שיהיה מותר למשתמש לייבא ערכים מויקיפדיה. (הם משחררים את התוכן בכפוף לקרדיט, זה הכיתוב למטה בערכים שמקורם מויקיפדיה) אפרון (שיחה) 15:03, 21 במאי 2024 (IDT)
תודה מר שושני (שיחה) 19:11, 21 במאי 2024 (IDT)

כרים קאן

בקשר לעריכה זו, תודה, חשבתי איך לתקן. ואגב

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
אין דרך להודות לך על הפעולות והתרומות שלך למכלול ללא גבול!! איךשיחה ~ מיילי"ד באייר ה'תשפ"ד. 02:33, 22 במאי 2024 (IDT)

@איך, תודה, ראה כאן. אפרון (שיחה) 02:37, 22 במאי 2024 (IDT)

כוכב לגמיש!

כוכב הגמישים
אין כוכב כזה אז אני מביא לך כוכב הפוך.

הכוונה שלי בכוכב הזה, שאתה מבקר ומוכיח אותי בלשון יפה ונעימה, ולא בלשון ביקורתית נשמח שתקפצו לבקר. (שיחה) 14:42, 22 במאי 2024 (IDT)

לראות גם את הסמליל בקישור

בס"ד שלו' וברכה, המתחיל במצווה אומרים לו... אודה לכב' אם יוסיף בבקשה את הלוגו בעת שעולים על קישור קרן הצלה. תודה מראש ! בכבוד רב טהרת הקודש (שיחה) 01:52, 23 במאי 2024 (IDT)

@טהרת הקודש, לא ממש הבנתי את כוונתך, מצטער. אפרון (שיחה) 02:09, 23 במאי 2024 (IDT)
סליחה, אנסה להסביר את עצמי:
בערך קרן הצלה קיים תבנית ובה מופיע הלוגו של "קרן הצלה".
ונפשי בבקשתי שיראו גם את הלוגו הנ"ל כשעומדים עם העכבר על הקישור דלהלן: קרן הצלה. טהרת הקודש (שיחה) 02:31, 23 במאי 2024 (IDT)
@טהרת הקודש נראה לי שזה טופל. איךשיחה ~ מיילט"ו באייר ה'תשפ"ד. 02:37, 23 במאי 2024 (IDT)
@אפרון היקר, אני מעריך את הימנעותך מלמחוק את שתי הביקורות האחרונות, שכוייח, אם תוכל לדאוג לשני דברים: א. שהעריכות הספציפיות הללו יעברו ליטוש ושיוף, ב. שהנושא יועבר לדיון והחלטה בידי גורמי תורה והשקפה.
נ.ב. בהזדמנות זו ארשה לעצמי לבקש שאותה"ד יהי' גם כלפי זמרות ושחקניות.
תודה לך הלל פרלמן (שיחה) 03:17, 23 במאי 2024 (IDT)
אכן, טופל עצהי"ט !
אמנם, החזיק מעמד לכמה שעות, וכעת משום מה מישהו החזירו לקדמותו. טהרת הקודש (שיחה) 11:13, 23 במאי 2024 (IDT)
@טהרת הקודש כרגע זה מטופל, מבקש סליחה מבעל הדף, על ההשתמשות בדף שלו. איךשיחה ~ מיילט"ו באייר ה'תשפ"ד. 15:39, 23 במאי 2024 (IDT)
אכן, הכל על מקומו בא בשלו' בשעטו"מ ! אין מילים על המסירות והאכפתיות שלך ושל @אפרון היקר !
כל הברכות כל הישועות בזכות אדונינו בר יוחאי שהציל את הלחוצים... טהרת הקודש (שיחה) 18:21, 23 במאי 2024 (IDT)
תמיד שמח לסייע הלל פרלמן (שיחה) 16:47, 22 באוגוסט 2024 (IDT)

כוכב למדריך!

כוכב המדריכים
על נחישות לצד איפוק,

יסודיות לצד יכולת כתיבה וארגון, מוענק לך כוכב ההדרכה, חיילך לאורייתא.

ישראל איסר (שיחה) 03:22, 23 במאי 2024 (IDT)
לא כולם היו שותקים כנגד ההתרסה שלו, יכולת ההכלה מוכיחה על בגרות הדעת ובשלות התבונה, לולא החשש מאינפלציה, הייתי מעניק לך כוכב נוסף ישראל איסר (שיחה) 03:27, 23 במאי 2024 (IDT)

נייקי

בקשר לעריכה זו, אין צורך בסינון? הגדה של פסח (שיחה) 02:41, 26 במאי 2024 (IDT)

אני לא סגור על זה, ראיתי שכבר פנית לעוא"ס לכן העדפתי להשאיר להם את הטיפול. אפרון (שיחה) 02:41, 26 במאי 2024 (IDT)
@הגדה של פסח, תיוג. אפרון (שיחה) 02:42, 26 במאי 2024 (IDT)

מהו הפרמטר

@אפרון מהו הפרמטר לפתיחת ערך בפני עצמו, והאם הערך שתיקנת ראוי לו, שוב, אני מדגיש את שלל תפקידיו (בהנחה שאביא קישורים רלוונטיים), אשמח למענה מדוייק. ישראל איסר (שיחה) 02:34, 30 במאי 2024 (IDT)

בירה בשבילך!

אין כמו לנפוש עם בירה טובה... חזור בכוחות מחודשים ישראל איסר (שיחה) 19:05, 30 במאי 2024 (IDT)

מזל טוב

בהצלחה! יואל נאמןשיחה • כ"ג באייר ה'תשפ"ד 22:08 (IDT) 22:08, 30 במאי 2024 (IDT)

הצלחתך הצלחת המכלול. ברכות לך ולמכלול. מקוהשיחה • כ"ג באייר ה'תשפ"ד 22:13 (IDT)
גא"מ. מוטי ~ שיחה • כ"ג באייר ה'תשפ"ד • 22:20, 30 במאי 2024 (IDT)
ואין צריך לומר שגם אני קהת שיקופיצקי (שיחה) 23:27, 30 במאי 2024 (IDT)
לא מזיק להביע הערכה בכוס משקה קר... ישראל איסר (שיחה) 17:50, 31 במאי 2024 (IDT)
ולמרות שאצ"ל - אהבה מקלקלת: גא"מ. ניטראלישיחה • כ"ג באייר ה'תשפ"ד 05:21 (IDT)
אכן 🎂 🍻 מזל טוב! לך – ןמזל טוב! לכולנו! בהצלחה!--לעבעדיג (שיחה) 18:05, 31 במאי 2024 (IDT)
מזל טוב ו בהצלחה! למאי נ"משיחה • כ"ה באייר ה'תשפ"ד (IDT) 01:13, 2 ביוני 2024 (IDT)
מצטרף לברכות, אפרון הוא בדיוק המתאים לכלי הרגיש הזה, מ ז ל ט ו ב ! לכל המכלול! איךשיחה ~ מיילכ"ה באייר ה'תשפ"ד. 11:28, 2 ביוני 2024 (IDT)
ברכותי! תמשיך לעשות לי נחת :) מוקיר רבנן (שיחה) 11:32, 2 ביוני 2024 (IDT)


בענין יום העצמאות

העלתי את הנושא לדיון והיתה ידוע לי דעתך המקצעית ורק משום כך פעלתי מה שפעלתי ודוקא אתה הצעת את ענין הערה

ארים הציעו להוסיף בערך יוסף כהנמן וכך פעלתי וכל מה שעשיתי היה לאחר התיעצות. ושהצעתי את דעתי חיכתי וראיתי שגמרו להציע אז אספתי את כל הנכתב ופעלתי לפי זה מה עוד הייתי יכול לעשות

המצפה להרמת קרן התורה וההשקפה לכלל והמוני העם לא פחות מאשר ערכים חופשיים ! אבריימלה מלמד (שיחה) 14:01, 4 ביוני 2024 (IDT)

צלבים?

@אפרון מהי עמדת המכלול בנוגע לתמונות הכוללות צלב (דתיים ושאינם)? האדמו"ר ממלבורן 14:09, 10 ביוני 2024 (IDT)

נא לשאול בודקי תמונות, זה תחום המומחיות שלהם. אפרון (שיחה) 14:12, 10 ביוני 2024 (IDT)
ברשות בעב"ב. כאמור על תמונה ספציפי נא לשאול ב"ת, אך אם תרצה לראות את הכללים ראה כאן.
אגב כנראה אתה הרבה פעמים שוכח שבסוף הודעה שנכתבה בדף שיחה), נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה, גלים), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. איךשיחה ~ מיילד' בסיוון ה'תשפ"ד. 15:16, 10 ביוני 2024 (IDT)
אוקי אשתדל, אבל אני מקבל הודעה שאין צורך.
האדמו"ר ממלבורן 19:53, 10 ביוני 2024 (IDT) האדמו"ר ממלבורן 19:53, 10 ביוני 2024 (IDT)
@האדמור ממלבורן, יש משהו לא תקין בחתימה שלך, אנא כנס ל-העדפות ← פרטי המשתמש תסיר את כל הטקסט שבתיבת הטקסט של הכינוי, תוודא שהאפשרות "עיצוב חתימה אישי (עזרה)" אינה מסומנת, ותשמור. למאי נ"משיחה • ד' בסיוון ה'תשפ"ד (IDT) 19:58, 10 ביוני 2024 (IDT)

תוכן אלים מידי

דניס ראדר,

@אפרון הערך נערך בגלל תוכן אלים ומפורט מידי. ראיתי לנכון להסירו. מה דעתך? האדמור ממלבורן (שיחה) 17:51, 13 ביוני 2024 (IDT)

תודה

תודה על המכלול להורדה למה זכינו כל כך מהר עוד פעם בעקבות המלחמה? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 09:00, 14 ביוני 2024 (IDT)

סיבת חסימה

@אפרון שאני בא לכתוב דרך המחשב ולא דרך הפלאפון, אני נחסם

כתובת Ip 82.166.173.163 מספר חסימה #2447 יהודה פיש (שיחה) 14:43, 16 ביוני 2024 (IDT)

@יהודה פיש שחררתי. מוטי ~ שיחה • י' בסיוון ה'תשפ"ד • 14:50, 16 ביוני 2024 (IDT)
@מוטי
תודה רבה יהודה פיש (שיחה) 14:55, 16 ביוני 2024 (IDT)

קיבלת כוכב!

כוכב המפעילים
המון מ ז ל ט ו ב ! על מינוייך למפעיל מערכת, המשך בפועלך למען הכלל! • עפר ואפר (שיחה ~ תרומות) • י"ב בסיוון ה'תשפ"ד • 03:28, 18 ביוני 2024 (IDT)
@אפרון 🎉🎉🎉 יהודה פיש (שיחה) 07:36, 18 ביוני 2024 (IDT)

וואו

בקשר לעריכה זו אתה עובד למען הציבור בשקט בשקט בשעות הקטנות של הלילה איזה מזל שיש שעה בחתימה ככה נדע להאריך אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ח בסיוון ה'תשפ"ד ~ 21:21, 3 ביולי 2024 (IDT)

גא"מ (הרבה זמן לא ביקרתי בדפ"ש שלך, במשתמש נראה שאתה בחופשה מכלולאית :) מוקיר רבנן (שיחה) 21:45, 25 ביולי 2024 (IDT)

תודה!

על הערך החדש המושקע והאיכותי! איךשיחה • י"ח בתמוז ה'תשפ"ד למנינם 06:40, 24 ביולי 2024 (IDT)

מצטרף בחום מוקיר רבנן (שיחה) 21:45, 25 ביולי 2024 (IDT)

כייף לי לקבל ממך ד"שים ככה

המייל המכלולאי שלי לא עולה במחשב אחר, לתלונות פנה לשרגא... מוקיר רבנן (שיחה) 21:44, 25 ביולי 2024 (IDT)

@מוקיר רבנן, כנ"ל... אפרון (שיחה) 22:26, 25 ביולי 2024 (IDT)

שינוי קטגוריה

כבוד הרב - יש לך בוט לא ?,

יש אנשים שהיו רוצים שיהיה להם... אז למה חדלת מלהשתמש בו דוגמה ואולם חי אני שיחה • יום רביעי, ג' באב ה'תשפ"ד • (7 באוגוסט 2024 למניינם) 09:40, 7 באוגוסט 2024 (IDT)

בקשת אישור ליבוא מויקיפדיה

איפה אני מבקש אישור מפעיל לייבוא מויקיפדיה? תירס (שיחה) 15:40, 7 באוגוסט 2024 (IDT)

@תירס מכ:במ#בקשת הרשאות למאי נ"משיחה • ג' באב ה'תשפ"ד 18:23, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
לייבא ערך תירס (שיחה) 23:58, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
@תירס אם אתה רוצה שנייבא את זה בשבילך, כתוב את שם הערך פה. איךשיחה • ד' באב ה'תשפ"ד למנינם 07:00, 8 באוגוסט 2024 (IDT)

שתי שאלות

א. איך אני יודע אם יש לי זכות הצבעה.

ב. איך אני מצטרף למלולאים פעילים.

בשתי הנושאים אשמח אם תלמד אותי איך, ולא תעשה במקומי

עזריאל3 (שיחה) 15:10, 18 באוגוסט 2024 (IDT)

@עזריאל3
א- יש סקריפט לבדיקת זכות הצבעה, כמדומני נמצא בהעדפות משתמש, אם לא זה נמצא בהמכלול:סקריפטים.
ב- מוסיף את השם שלך בדף תבנית:מכלולאים פעילים
בהצלחה. אפרון (שיחה) 16:08, 18 באוגוסט 2024 (IDT)
תודה עזריאל3 (שיחה) 00:56, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
לגבי העניין השני לא הבנתי לאיזה דף להיכנס והיכן להוסיף את שמי? עזריאל3 (שיחה) 22:40, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
@עזריאל3 תיכנס לדף תבנית:מכלולאים פעילים, תלחץ על עריכת קוד מקור, ותכניס את השם שלך באופן שיהיה שווה עם כל שאר השמות. איךשיחה • י"ח באב ה'תשפ"ד למנינם 22:42, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
יש"כ גדול מר איך, עשיתי מקווה שהצליח עזריאל3 (שיחה) 22:56, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
@עשית נכון, בהצלחה. איךשיחה • י"ח באב ה'תשפ"ד למנינם 23:02, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
איך, לגבי התיוג עורכי אספקלריה כל אחד יכול להצטרף לעורכי האספקלריה? וא"כ איפה? עזריאל3 (שיחה) 14:18, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
עורכי אספקלריה הבנתי שזה סמכות, כוונתי לשאול האם יש איזה תיוג שמגדיר את כל בעלי הידע התורני? וא"כ איפה? עזריאל3 (שיחה) 14:28, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה@עזריאל3 כל אחד יכול להגיש בקשה פה, אבל לא ע"פ רוב מאשרים את זה רק למי שבקי בנבכי המכלול זמן רב. איךשיחה • י"ט באב ה'תשפ"ד למנינם 14:29, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
@עזריאל3 ראה קטגוריה:המכלול: בעלי ידע איךשיחה • י"ט באב ה'תשפ"ד למנינם 14:30, 23 באוגוסט 2024 (IDT)

נושא חדש

כתבתי טיוטה טיוטה:הרב נחום בר חיים ואשמח להעלותה לאתר. אשמח לקבל עזרה בנושא. תודה רבה. תכל'ס (שיחה) 21:58, 20 באוגוסט 2024 (IDT)

@תכל'ס, לדעתי הערך כיום ללא חשיבות אנציקלופדית, בכל מקרה אתה יכול לבקש העברה בהמכלול:העברת דפי טיוטה. אפרון (שיחה) 22:35, 20 באוגוסט 2024 (IDT)

שיחה:הרב דוד לייבל

בקשר לעריכה זו, טעות, במקור שציינת מבואר: עריכות בודדות במכלול שמבוצעות בתשלום, כגון הוספת תמונות, עדכונים, תיקונים קלים וכיוצא באלה. ראה גם סעיף 1. הגדה של פסח (שיחה) 00:42, 26 באוגוסט 2024 (IDT)

אכתוב שוב, אין משמעות למספר העריכות שנרשם ביומן, אלא לתוכנן של העריכות כפי המבואר בדף אליו ציינת. בכל אופן, איני מבין מדוע אינך מגיב. הגדה של פסח (שיחה) 12:55, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
הדף שם עוסק בעיקר בהגדרתו של העורך פחות של העריכות, לא ברור לי מה הקריטריונים לגבי העריכות. מוטי ~ שיחה • כ"ב באב ה'תשפ"ד • 13:10, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
@מוטי, בדף תבנית:עריכה בתשלום מפורש שהיא מיועדת לשימוש גם בעריכה בודדת. הגדה של פסח (שיחה) 13:27, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
כמה שהבנתי, התבנית איננה חובה. איךשיחה • כ"ב באב ה'תשפ"ד למנינם 13:28, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
מאיפה הבנת כך? בכל אופן אני לא דרשתי מאפרון להציב את התבנית, הנידון הוא השחזור. הגדה של פסח (שיחה) 13:30, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
ככה כתב פה שמש, לא יודע על בסיס מה, וגם לא התכוונתי להגיד שאתה לא צודק - עניתי לגופו של תגובה. איךשיחה • כ"ב באב ה'תשפ"ד למנינם 13:31, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
הכוונה שלו לגבי העורך שאין לו חובה להשתמש בתבנית בדף המשתמש שלו והוא יכול להשתמש בכל טקסט שיבהיר את העובדה. לא קשור לערכים. מוטי ~ שיחה • כ"ב באב ה'תשפ"ד • 13:36, 26 באוגוסט 2024 (IDT)

עזרה

חסמת אותי בגלל שהצגתי דעה קצת שונה מהמיינסטרים כאן (אגב דעת רוב גדו"י) ואני מנסה להציע שמות חדשים ומשום מה הבירוקרטים אפי' לא מתייחסים בכלל, ומתחילים להשחית לי את הדף וכדו' ואני אפי' לא יכול לשנות, אז נראה לי שהגיע הזמן לפתוח לי שאוכל לטפל בהנ"ל הכוסף לזכות•כ"ג באב ה'תשפ"ד 10:18, 27 באוגוסט 2024 (IDT)

@אפרון הכוסף לזכות•כ"ג באב ה'תשפ"ד 10:21, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
@הכוסף לזכות לידיעת התורה, תקרא שוב את דף שיחתך ואת הסיבה שבגללה נחסמת. אפרון (שיחה) 11:17, 27 באוגוסט 2024 (IDT)

האדמו"ר מסאטמר

בערך האדמו"ר מסאטמר הקטע נמחק כי אין בו שום ידיעה אנציקלופדית

וגם הידיעה עמומה מאוד

ובכלל יחסים מתוחים פלוני עם פלוני תוכל לצערנו להכניס בעוד ערכים למכלול!

כך שאין שום טעם להזכיר במכלול שהאדמו"ר מסאטמר היה לו יחסים מתוחים עם האדמור מנדבורנא שהוזכר שם

לכן ההודעה נמחקה

מצפה לתגובה מדוע החזרת את הידיעה

נ.ב. כל הערך שם מסומן תבנית גדולה שהוא לא אנציקלופדי ודרוש תיקון!

משך חכמה (שיחה) 15:31, 29 באוגוסט 2024 (IDT)

אפרון השארתי לך כאן לפני כמה וכמה ימים הודעה חשובה וכן בערך על האדמו''ר מסאטמר האם הנושא בטיפול כי זה נושא דחוף של דברי גנאי ושל לשון הרע וכמו שכתב גם עופר אלישיב

@משך חכמה, זה שהיה סכסוך בין שני רבנים זה מידע אנציקלופדי ולכן הוא מופיע בערך, אם יש לך טענות על כך אתה מוזמן לפנות לטיפול הוועדה הרוחנית.
אנחנו כן משתדלים לצמצם את המידע למינימום האפשרי אבל בהחלט לא להסיר.
נ.ב. נא להקפיד על צורת כתיבה המקובלת במכלול, מאוד קשה לקרוא את התגובות שלך. אפרון (שיחה) 20:28, 1 בספטמבר 2024 (IDT)

ע'זאלה עליזאדה

לא הבנתי אני ראיתי שהתמונה של אשה ותייגתי "בת" שיחסמו את התמונה ומוקיר שם תבנית תמונה חילופית אני טעיתי או הוא? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ח באב ה'תשפ"ד ~ 14:54, 1 בספטמבר 2024 (IDT)

אתה לא אמור לייבא תמונות נשים בכלל, כל תמונה שהיא תמונת אישה במובהק לא מיובאת, תמונות לא ידועות או לטיפול מופנות לבת. אפרון (שיחה) 14:56, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
אני חשבתי שכדי שיחסמו אותו עדיף שאני ייבא את זה ולדווח אתה אומר שלא, בסדר אגב למה עם בוט אני מצטט מהמכלול:מדיניות ערכים מילוניים "ערכים על סופרים, אם רוב הערך מכיל תקצירי ספרים" אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ח באב ה'תשפ"ד ~ 15:00, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
עכשיו אני שם לב שבכלל מוקיר רבנן העביר לבוט אז מתייג אותו אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ח באב ה'תשפ"ד ~ 15:04, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
אפרון היה גם המדריך שלי, כך שכל שאלה עלי בעצם צריכה להיות מופנת מופנית כלפיו. מוקיר רבנן (שיחה) 15:15, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
"אני מואשם", נראה ש@אלינדב צודק אתה יכול להחזיר, נקוה ש@מוקיר רבנן ילמד לפעם הבאה...🤣
נ.ב. ג"נ - מוקיר התייעץ איתי שגיאה שלי אפרון (שיחה) 15:20, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
איך אמרת לי מקודם טל"ח אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ח באב ה'תשפ"ד ~ 15:22, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
👍 איךשיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד למנינם 23:44, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
אני רואה שעדיין עדכנתם את הערך על ידי בוט החלטתם לשנות את הכללים? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ט באב ה'תשפ"ד ~ 09:15, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
לא, כפי שכתבתי אתה יכול להחזיר (בתקציר העריכה תציין לא נכלל ב"ערכים על סופרים, אם רוב הערך מכיל תקצירי ספרים".) אפרון (שיחה) 09:35, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
איך אני מחזיר זה לא רק על ידי עדכון אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ט באב ה'תשפ"ד ~ 09:38, 2 בספטמבר 2024 (IDT)

לא ידעתי

בקשר לתקציר עריכה זה, לא ידעתי, חשבתי שנוצר כאן. (אם כבר מדברים, כדאי לבדוק את דף מש:שמיה רבה, נראה לי שהוא העתיק ערכים מכאן לוויקי (מתנצל מראש על העלאת החשד)) למאי נ"משיחה • כ"ט באב ה'תשפ"ד 23:47, 1 בספטמבר 2024 (IDT)

אני סומך על @שמיה רבה שהוא לא יעשה כזה דבר, בוודאי לא במזיד, בכל מקרה אם יש ערך ספציפי נא להסב את תשומת ליבנו יטופל באופן מיידי. אפרון (שיחה) 23:48, 1 בספטמבר 2024 (IDT)

אלילים

בדיקת מילים לא הראתה לי את זה ועברתי מלמעלה אחרי בדיקת המילים ולא מילה מילה דבר שני יש לך טעות בתיוג בתקציר לא מתייגים ע"י תבנית אלא ע"י קישור כגון [[מש:אלינדב]] או [[U:אלינדב]] אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ט באב ה'תשפ"ד ~ 09:54, 2 בספטמבר 2024 (IDT)

@אלינדב, המילה "אלה" כנראה מידי מצויה ואין אפשרות להכניס אותה לבודק המילים, בכל מקרה כל ערך מייובא ובמיוחד כאלו שעוסקים בתרבויות עתיקות צריך שימת לב גבוהה, טל"ח. לגבי הדבר השני - לא ידעתי, ייש"כ. אפרון (שיחה) 09:57, 2 בספטמבר 2024 (IDT)

תבניות בעלי ידע

יש טעם ליבא?
אני מדבר בעיקר על תחומים שהגיוני למצוא להם ביקוש כאן אבל השאלה היא גם כללית אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ט באב ה'תשפ"ד ~ 17:46, 2 בספטמבר 2024 (IDT)

לדעתי לא, אבל @מוטי יותר מבין את זה ממני. אפרון (שיחה) 23:01, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
גא"מ, ככל ולא מדובר בייבוא על דעת להשמיש מיידית. כמובן שאין טעם להשאיר את רשימת המשתמשים מוויקיפדיה והנושא רק על שלד התבנית. מוטי ~ שיחה • ל' באב ה'תשפ"ד • 23:58, 2 בספטמבר 2024 (IDT)

כוכב ניטור!

כוכב המנטרים
על ניטור ללא ליאות! כוח"ט הכל לטובה (שיחה) 18:50, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
@הכל לטובה, גם אתה מאוד תחסר לי קריצה.
שיהיה חודש מרומם של עליה והתקרבות לקב"ה... אפרון (שיחה) 19:24, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
לא ערכת הרגע את הערך של ניצב תחאוכה?יוזבד בנטיליאן (שיחה) 19:40, 3 בספטמבר 2024 (IDT) יוזבד בנטיליאן (שיחה) 19:40, 3 בספטמבר 2024 (IDT)

תבנית מקורות

רציתי לתייג אותך כדי לשאול אבל מצאתי ערך שאתה עדכנת עם בוט מוזיקה והשארת אז הסקתי מזה מסקנה שמשאירים כזה תבנית אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ו' באלול ה'תשפ"ד ~ 21:57, 8 בספטמבר 2024 (IDT)

@אלינדב, לא משאירים, טל"ח... אפרון (שיחה) 22:01, 8 בספטמבר 2024 (IDT)
הסיבה ברורה. התבנית מבקשת מכל מי שנפגש בערך שיגבה אותו עם מקורות, אך אנחנו איננו מעוניינים שבכלל יערכו בערכים מילוניים. למאי נ"משיחה • ו' באלול ה'תשפ"ד 22:21, 8 בספטמבר 2024 (IDT)

ישיבת בית ישראל ודמשק אליעזר

בקשר לעריכה זו,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר ולמרות זאת חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.

חזרה על עריכות שבוטלו, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת במכלול.

לתשומת ליבך: חזרות חוזרות ונשנות על עריכות שבוטלו, ללא דיון, יובילו לחסימתך.

תודה, אפרון (שיחה) 16:12, 9 בספטמבר 2024 (IDT)

קיבלתי התראה ששלחת לי דוא"ל

כתובת האימייל שלי במכלול לא הייתי מעודכנת ואין לי גישה לתיבה ההיא, אשמח אם תוכל לשלוח שוב. תודה. מנחם הירשזון - שיחה 09:57, 12 בספטמבר 2024 (IDT)

הגיע הזמן

@אפרון אולי הגיע הזמן לשחרר אותי מהסנקציות עה"ח הכוסף לזכות•י"ב באלול ה'תשפ"ד 10:23, 15 בספטמבר 2024 (IDT) הכוסף לזכות•י"ב באלול ה'תשפ"ד 10:23, 15 בספטמבר 2024 (IDT)

מענין

איפה היית שפניתי אליך מאה פעם לתגובה שמייכלן (שיחה) 20:10, 18 בספטמבר 2024 (IDT)

@שמייכלן, מתנצל, לא נכנסה לי משכורת החודש ואני כרגע עושה רק מה שמתחשק לי, אני יכול גם לענות תשובה עניינית אבל אני ממש לא הולך לעשות את זה במקרה הנוכחי, הפעלת בבק"ש לצורך פעולה לא חוקית נוגד באופן חריף את כללי המכלול, באופן כללי פרובוקציות רק גורמות לנזק ולא לתועלת. אפרון (שיחה) 20:13, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
@אפרון אני חולה עליך אתה אדם מענין ועונג לי לדבר איתך דיברתי עם מנטרים ואמרו לי להעביר את הערך שמייכלן (שיחה) 20:14, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
@אפרון מה זה בב״קש לא מבין אותך שמייכלן (שיחה) 20:15, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
@אפרון ואולי תגיב תשובה ענינית זה תמיד טוב שמייכלן (שיחה) 20:16, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
@אפרון טוב תקשיב אנחנו סתם מדרדרים את השיח אתה תעשה את העבודה שחלך ואני את שלי וזהו תודה שמייכלן (שיחה) 20:18, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
@למאי נ"מ מה אתה קשור? שמייכלן (שיחה) 20:19, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
שני אנשים בוגרים יכולים לנהל שיח תודה שמייכלן (שיחה) 20:22, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
@שמייכלן, נא להפסיק להטריד משתמשים (אני), מה שעשית עד עכשיו מספיק חמור. אפרון (שיחה) 20:23, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
@אפרון סליחה הוא פנה אלי ולא אני אליו שמייכלן (שיחה) 20:24, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
@אפרון ולגבי עצם הענין כבר אמרתי עונג לי לדבר איתך. ופשוט הסבירו לי לעשות ככה ואם תרצו תאשרו כי זה עבר את כל הבדקות האפשריות ואני מאד אשמח בכל אופן לדבר פיס טו פיס ואמרת שאתה יכול לענות עניני אז אני מבקש תשובה ענינית שמייכלן (שיחה) 20:26, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
@שמייכלן, תקרא שוב את תגובתי הקודמת ביקשתי שתפסיק להטריד אותי, מה שעשית עד עכשיו מספיק חמור, חבל שאתה מוסיף על עצמך עוד ועוד. אפרון (שיחה) 20:27, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
@אפרון אתה בעצם אומר לא לדבר איתך אז עם מי? 2. הייתה הצעה שלך להסביר אני פה להקשיב. שמייכלן (שיחה) 20:28, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
@שמייכלן, מבקש פעם אחרונה שתרד לי מהדף משתמש, אני לא הולך לתקשר איתך בכזה מצב ואתה מוזמן לקרוא שוב הודעות שאתה מתייחס אליהם, אתה פעם אחרי פעם מבין "בטעות" הפוך ממה שאני כותב. אפרון (שיחה) 20:30, 18 בספטמבר 2024 (IDT)

יעקבוביץ

ערכת שינוי שעשיתי בשם המשפחה של הרב יצחק יחיאל יעקבוביץ, בטענה "שכך מקובל לכתוב". א. זו עובדה לא נכונה. יש את שני השמות בשימוש. תבדוקבכל ספרטלפונים... ב. לפי הדקדוק ודאי שהשם הנכון הוא יעקבוביץ, כי זה על בסיס השם יעקב בתוספת הפולנית ביץ, ויעקב נכתב בלי ו'. הוספתי בערך את תמונת המצבה שלו שכך כתוב עליה. וזה גם השם שהוא השתמש בו בחייו. בבקשה תעדכן שוב. תודה מראש שזורי (שיחה) 15:19, 19 בספטמבר 2024 (IDT) שזורי (שיחה) 15:19, 19 בספטמבר 2024 (IDT)

@שזורי, בכל האתרים בהם בדקתי כתוב יעקובוביץ, בוא נמתין לשינוי שם הערך ואח"כ אם טענתך תתקבל תעביר גם בתוך הערכים (למרות שזה מיותר לטעמי) אפרון (שיחה) 15:21, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
מי יחליט האם צריך לשנות את שם הערך? ודרך אגב, בויקיפדיה הערך כתוב בשם יעקבוביץ. ויש הפנייה מיעקובוביץ שזורי (שיחה) 15:23, 19 בספטמבר 2024 (IDT) שזורי (שיחה) 15:23, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
בנוסף, מבדיקה שעשיתי עכשיו, אכן באתרים המופיעים בהערות שוליים מופיע השם יעקובוביץ, אך זה שמופיע כך בכמה אתרים זה לא ראייה כידוע, שהמקור שלהם כנראה זהה. בנוסף, בגוף הכתבה באתר כיכר השבת, מופיע יעקבוביץ, וכנראה הגיע מבן משפחה. (גם אם לדעתך זה אולי מיותר, אך נראה לי ששם שם אישיות צריכה להופיע כפי שהיה כותב בעצמו, ו/או כפי הכיתוב על מצבתו) שזורי (שיחה) 15:33, 19 בספטמבר 2024 (IDT)

תבנית אמן

שלום וברכה,לפני כשלושה חודשים ייבאת את הערך קלוד מונה והתאמת אותו ללא התבנית אמן כפי שהוא מופיע בוויקי. אשמח לדעת אם זו מדיניות או שאפשר להוסיף תודה, צביקהלנד (שיחה) 22:30, 19 בספטמבר 2024 (IDT)

לא מדיניות אלא עניין טכני, הנתונים בוויקיפדיה לא מאוחסנים באתר עצמו אלא בויקינתונים, לנו אין כרגע אפשרות לקבל את הנתונים ישירות משם. במקרה הזה ייבאתי את רוב המידע.
תוספת: הנתונים הגולמיים מוצגים בתוך אשף התבניות באפור (בחלק מהתבניות). מוטי ~ שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד • 22:35, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
@מוטי תודה ועל המהירות.
כמו"כ אניח שאוכל למלא במקרה זה ובדומים את שאר הפרטים החסרים. תודה, צביקהלנד (שיחה) 23:01, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
כמובן (חלק מהמידע שם מאד חשוב), רק אבקש שלא תעמיס מדי על שינויים אחרונים קריצה. מוטי ~ שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד • 23:05, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
@מוטי אשמח (ואצטער) לדעת אם הפרעתי מתישהו צביקהלנד (שיחה) 01:41, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
הכל בסדר, רק כיוון שיש אלפים רבים של ערכים עם הבעיה הזו חששתי שתעבור עליהם ברצף. נראה לי כבר חרגנו מגבולות השיחה אצל המארח, אם תרצה להמשיך אפשר לעבור לדף שיחתי. מוטי ~ שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד • 10:24, 20 בספטמבר 2024 (IDT)

אשמח לסיוע

@אפרון היקר, שלום וברכה,

בדף שיחה של הערך העוסק בר' אשר אריאלי, נכתבה לאחרונה תגובה ע"י אדם המזוהה בשם @המירר המתנגד ברם, תגובה זו עמוסה בשמות ופרטים אישיים על דמויות החפצות להיוותר באלמוניותם, ע"פ כללי המכלול אבקש להסיר תגובה זו.

אציין כי אין זו פעם ראשונה בה אדם זה מגיב באופן מתלהם ואישי, עובדה שהובילה בעבר למחיקת תגובתו. תודה לך שלמה יוסף ג. (שיחה) 23:17, 21 בספטמבר 2024 (IDT)

@שלמה יוסף ג., אבדוק את זה, שבוע טוב. אפרון (שיחה) 23:23, 21 בספטמבר 2024 (IDT)
אוקיי, תודה שלמה יוסף ג. (שיחה) 23:24, 21 בספטמבר 2024 (IDT)
@שלמה יוסף ג., טופל. אפרון (שיחה) 23:29, 21 בספטמבר 2024 (IDT)
תודה רבה ושבוע טוב שלמה יוסף ג. (שיחה) 23:34, 21 בספטמבר 2024 (IDT)

מתנצל מראש....

@אפרון היקר,

מתנצל מראש על הירידה לקטנות, אבל ההכרח לא יגונה.

אם מר @מוקיר רבנן מוחק פעם שנייה את העריכה אולי הכי מוצדקת שעשיתי כאן, בלי שהוא יודע דבר על העניין, (ומספיק שאומר כי אי מי מבני משפחתי מתגורר בגבעת הישיבה כדי שתוכל להבין כי יש לי מידע מדוייק ביותר), וכל זאת בתוך דקות מאז שערכתי, אז יש לי את הזכות המלאה לדרוש שלא יעלם לי כשנמצאה טעותו אלא יודה בה.

כמו כן, אם הוא יכול לכתוב לי בהסבר לשיחזורו כי "אני לא התלמיד היחיד בפוניבז'" לי מותר גם מותר להשיב לו כפי שהשבתי לו, ועשיתי זאת בשיא העדינות ובכל הכבוד הראוי ושאינו כזה.

(אין צורך לעקוב אחר כל טעות קטנה שלי ולהניח עליה זכוכית מגדלת....)

תודה רבה גאון אמיתי (שיחה) 00:00, 25 בספטמבר 2024 (IDT)

@גאון אמיתי, אני לא מקבל התנצלויות מראש, בקושי בדיעבד...
לגוש"ע, מינוי משגיח בישיבת פוניבז' הוא לא סוד צבאי ולא צריך שמישהו ממשפחתך יתגורר בגבעת הישיבה, מספיק שהמשתמש עצמו או אי מי שהוא מכיר יעשה את זה.... (כלומר רוב תלמידי הישיבה מתגוררים בגבעה ויודעים מי המשגיח בישיבה) אגב, לדעתי יש פשוט טעות הבנה כלשהי שיכולה להסתדר בדיון פשוט וחסר אמוציות...
אין לי שום עניין להיכנס לוויכוח הזה ודף שיחתי אינו המקום לדון לגוש"ע, כמנטר וכפעיל אני התייחסתי לבעיות ההתנהלות ולא לתוכן עצמו.

אפרון (שיחה) 00:10, 25 בספטמבר 2024 (IDT)

@אפרון
אז כדאי שכמנטר ופעיל תדע מה להעיר ומתי כמה ולמי....
הפעם זה לא היה מוצדק בעליל.
ושוב, נדמה לי שנתפסתי בעינך כבעייתי וכן יש עלי מעקב קפדני כזה... אין צורך לקחת כל טעות קטנה ולהשים עליה פוקוס כאילו מי יודע מה... גאון אמיתי (שיחה) 00:20, 25 בספטמבר 2024 (IDT)

תן הצצה בבקשה...

אם נא מצאתי חן בעיניך, קפוץ לביקור בטיוטה:יקמעם, דף חדש שכתבתי לאחרונה, ונראה לי כי מיציתי את מאגר ידיעותי כלפיו. נראה לך בשל? נא הערותיך והארותיך. הדייג (שיחה) 23:19, 25 בספטמבר 2024 (IDT)

@הדייג, העברתי למרחב, הערך נראה אכן כתמצות מעולה של המידע הקיים, אשמח אם תוכל להמיר אתה המקורות של "דעת מקרא" במקורות עליהם הוא מסתמך במידה ויש כאלו, בנוסף אם יש לך איך לבדוק באנציקלופדיה מקראית אם יש ערך זה יוכל להועיל, תודה רבה.
שבת שלום אפרון (שיחה) 13:04, 27 בספטמבר 2024 (IDT)
שְכּוֹיֶיח!. הם לא מפרשים מקורות במקרה הזה לצערי. ראה שהבאתי את עמוד ענן כמקור נוסף, גם שם לא מצטטים מקור. עובד על זה וגם על אנצי' מקראית. --הדייג (שיחה) 21:52, 28 בספטמבר 2024 (IDT)
הדייג, שלחתי לך את אנצי' מקראית במייל, ייש"כ. אפרון (שיחה) 22:01, 28 בספטמבר 2024 (IDT)
מוזר, כי לא קיבלתי--הדייג (שיחה) 12:32, 29 בספטמבר 2024 (IDT)

בקלווה בשבילך!

לאות הוקרה על הניטורים ופעילות המפעילות, גם בזמנים טרודים אלו, הינך עומד על המשמר במסירות נפלאה! תודה רבה!! ~ המלקטשיחה • כ"ז באלול ה'תשפ"ד 20:03 (IDT) 20:03, 29 בספטמבר 2024 (IDT)

אפר פרה?...

מה הטרנד החדש פה, מישהו יכול להסביר? מפעיל מערכת משנה את שמו?! נראה לי תקדים.
בכ"מ, ברכות על השם החדש וגמר חתימה טובהושיתקבלו תפילותינו לרחמים ולרצון לפני אדון כל! למאי נ"משיחה • ח' בתשרי ה'תשפ"ה 22:41, 9 באוקטובר 2024 (IDT)

@למאי נ"מ, הוחלט על קיצוצים של 40% במערכת, החלטנו במקום למחוק 40% ממספר המפעילים למחוק 40% מהשמות שלהם, אני הייתי הראשון, בוא נראה עכשיו את @שרגא @מקוה ו@מוטי (ספרא ודויד פטורים כרגע) מקצצים 40% מ-4 אותיות...

אפר (שיחה) 23:39, 9 באוקטובר 2024 (IDT)

שלושתם כבר שינוי פעם את שמותיהם... איךשיחה • ח' בתשרי ה'תשפ"ה, למנינם: 01:34, 10 באוקטובר 2024 (IDT)

איך מהיתים את השם שלך

אפר אפר ? מה זה ? ספקטור (שיחה) 22:07, 20 באוקטובר 2024 (IDT)

@ספקטור, "מאייתים" אלף (א) פה (פ) ריש (ר), בהצלחה. אפר (שיחה) 22:11, 20 באוקטובר 2024 (IDT)

מאמין לך אבל לא בהכרח מבין

לגבי זה אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ו בתשרי ה'תשפ"ה ~ 13:53, 28 באוקטובר 2024 (IST)

שחקנים זה מי שמשחק בסרטים לא מי שמשתתף במשחק פוקר. אפר (שיחה) 14:25, 28 באוקטובר 2024 (IST)
@אלינדב, תיוג. אפר (שיחה) 14:26, 28 באוקטובר 2024 (IST)
שומע (ובעיקר מקבל) אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ו בתשרי ה'תשפ"ה ~ 14:29, 28 באוקטובר 2024 (IST)

מדיניות תרבות חיצונית

שלום רב.
במקום להדריך משתמש ספציפי מוטב לעדכן את דפי המדיניות. אם לא ניתן להסיר תוכן על בסיס דפי המדיניות, יש למחוק אותם. שרפי קודש (שיחה) 14:22, 28 באוקטובר 2024 (IST)

בהנחה שהבנתי על מה נסובה הפניה, אז ממש לא הבנתי. היכן מצאת הוראה להסיר אזכורים של גופים העוסקים במוזיקה? מוטי ~ שיחה • כ"ו בתשרי ה'תשפ"ה • 14:27, 28 באוקטובר 2024 (IST)
האמת שאין לי מושג מה הנושא. אפר (שיחה) 14:28, 28 באוקטובר 2024 (IST)
מוטי, תיאטרון זה רק גוף שעוסק במוזיקה? תיאטרונים רבים כאן הם מילוניים. שרפי קודש (שיחה) 14:29, 28 באוקטובר 2024 (IST)
ייתכן שהרבה תיאטרונים הם מילוניים אך רובם כנראה בטעות יסודם אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ו בתשרי ה'תשפ"ה ~ 14:30, 28 באוקטובר 2024 (IST)
תיאטרונים אינם צריכים להיות מילוניים (בדומה לאצטדיונים) אם כתוב איפשהו מדיניות אחרת אשמח שתפנה אותי ואשתדל לטפל. אפר (שיחה) 14:30, 28 באוקטובר 2024 (IST)
דוגמאות: תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער, תיאטרון פרגוד, תיאטרון גבעתיים, תיאטרון זיקית, תיאטרון מראה, תיאטרון מיקרו. ויש עוד רבים. (בכל מקרה לא מסבירים דבר כזה בששה סימני שאלה 😉). שרפי קודש (שיחה) 14:38, 28 באוקטובר 2024 (IST)
שמח לראות שהבנתי נכון😉. ששת הסימנים הביעו תמיהה עמוקה על השמטת האזכור, אין לזה דבר עם הגדרת ערכי תיאטרונים כמילוניים. מוטי ~ שיחה • כ"ו בתשרי ה'תשפ"ה • 14:41, 28 באוקטובר 2024 (IST)
ועל כך הלנתי שלפי דפי המדיניות כל מה שכשהוא ערך מיובא כמילוני, יש להשמיט אזכורים שלו אם אינם קריטיים. ראה כאן: המכלול:סינון/מדיניות הסינון#תרבות, כאן: המכלול:סינון/מדריך סינון#הסרת תוכן וכאן: המכלול:סינון/מדריך סינון#טבלה כללית של אפשרויות הסינון במכלול. שרפי קודש (שיחה) 14:46, 28 באוקטובר 2024 (IST)
המדריך העדכני הוא המכלול:מדיניות ערכים מילוניים, בכל מקרה כל מייבא או מעדכן עובר הדרכה מתאימה כי זה נוגע לו, דפי ההדרכה הם ברובם עם חסרות ויתרות או לא לגמרי מעודכנים. אפר (שיחה) 14:48, 28 באוקטובר 2024 (IST)
לא מצאתי ניסוח בסגנונך, ההתייחסות היא יותר למידע מפורט. מניח שראית את התבנית בראש דף המדריך, מעבר לזה עדכנתי מעט פה ושם אבל חלק מהדפים באמת לא מעודכנים. מוטי ~ שיחה • כ"ו בתשרי ה'תשפ"ה • 14:50, 28 באוקטובר 2024 (IST)
אמור מעתה קטעים בודדים ולא שורה בודדת. אין בעיה. המשך יום נעים. שרפי קודש (שיחה) 14:53, 28 באוקטובר 2024 (IST)
@שרפי קודש אמור מעתה, ההנחיות לאבהכרח מדויקות ואם אתה רואה שמשחזרים אותך כנראה שבמקרה זה ההנחיות לא היו רלוונטיות... (או כל סיבה אחרת) אפר (שיחה) 14:56, 28 באוקטובר 2024 (IST)
לא הבנתי מה באת להוסיף. טענתי שהמכלול קורא להשתתף במלאכת הסינון אבל לא מספק הדרכה רשמית, והכל בתורה שבעל פה, ונעניתי שאכן כך.
אגב, גם מקריאה של דף המדיניות המילונית לא מובן מדוע תיאטרון אינו מילוני (לא כמבנה אלא בנוגע לנעשה בו. קח לדוגמא את הערך תיאטרון דימונה#עבר והווה בו מופיע פירוט משנת 2010 על הצגות שנערכו בו ותוכנן + תמונה מרהיבה). שרפי קודש (שיחה) 15:10, 28 באוקטובר 2024 (IST)
@שרפי קודש, אני לא כל כך הבנתי את השאלה, אתה יודע מה זה ערך מילוני? שמא התכוונת לשאול למה לא היתה הסרת תוכן? (מסירים תוכן בעייתי, אזכור של תוכן בעייתי לא תמיד מצדיק הסרה) אפר (שיחה) 15:19, 28 באוקטובר 2024 (IST)
התכונתי לשאול שבערכים רבים זה רוב הערך. המבנה / הארגון לא תופס יותר מכמה שורות. שרפי קודש (שיחה) 15:21, 28 באוקטובר 2024 (IST)
היי, לא קלטתי את התיוג בזמן אז עכשיו אני מרגיש צדיק שמלאכתו נעשית בידי אחרים (דווקא תחושה נחמדה). לא אפריע לכם בהמשך הדיון, רק אתנצל בפני הרב שרפי קודש שללא ספק בא עם כוונות טובות ויש מאחוריו רזומה עשיר של ביצועים טובים על התקציר שהשתמע ממנו אולי ההיפך. (מבטיח שלא ספרתי סימני שאלה :) ) מוקיר רבנן (שיחה) 15:21, 28 באוקטובר 2024 (IST)
אתה מוזמן להישאר לכוס קפה... אפר (שיחה) 15:25, 28 באוקטובר 2024 (IST)
תביא שחור חזק. על מה אתה רוצה שנשוחח? מוקיר רבנן (שיחה) 15:36, 28 באוקטובר 2024 (IST)
קפה שחור חזק?
אני מציע לשוחח על דא ועל הא... אפר (שיחה) 15:55, 28 באוקטובר 2024 (IST)
אני פחות מתחבר לדא יותר להא... מוקיר רבנן (שיחה) 15:59, 28 באוקטובר 2024 (IST)
בוא נדבר על זה. אפר (שיחה) 16:21, 28 באוקטו

מר אפר, אני שם לב לעובדה שאתה מקפיד לעקוב אחרי ולהסיר הרבה עריכות שאני מוסיף.

אולי די עם זה?

למשל, בעריכה זו, היה כל כך דחוף לעדכן מוויקיפדיה?

אם העריכות שלי מפריעות לך, אתה מוזמן לפתוח דיון ולדבר איתי, בינתיים אתה פועל בדרכים אחרות, וחבל.

כן, אני יודע שאני עורך די חדש [אולי גם שם המשתמש שלי לא משהו?...] ולכן התגובה שלך מן הסתם לא תהיה כל כך עניינית [כפי שלצערי מקובל לקבל כאן עורכים חדשים], אבל אני מבקש ממך בכל זאת להקדיש דקה או שתיים למה שאני אומר, ולנסות לראות, אולי בכל זאת יש איזה קורטוב של צדק בדברי.

תודה רבה ולילה טוב נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 18:18, 30 באוקטובר 2024 (IST)

@נאמן הרעיון היהודי, מתנצל אבל אני לא נוהג לענות להתקפות, אתה יותר ממוזמן לבקש הסבר בפעם הבאה בצורה לא תוקפנית ואשתדל לעזור.

אפר (שיחה) 18:24, 30 באוקטובר 2024 (IST)

זוהי לא התקפה, בסך הכל כתבתי את אשר על ליבי [ואשר על לבבם של עוד רבים], אם אתה מרגיש מותקף, אז אני מתנצל.
ואני רק רוצה להזכיר לך שזוהי זכותי לקבל הסברים על עריכות שנדרסו ללא כל סיבה [לדעתי]. נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 18:32, 30 באוקטובר 2024 (IST)
@נאמן הרעיון היהודי, תקרא שוב את מה שכתבת, חבל, אם אתה מעוניין בהתעלמות תמשיך ככה. אפר (שיחה) 18:33, 30 באוקטובר 2024 (IST)
חבל מאוד שאתה בוחר להתנשא במקום לענות תשובה עניינית, ולגבי עצם העניין, לא כל ביקורת לגיטימית היא "התקפה", מותר לבקר אותך לפעמים, אתה לא מלאך.
ובכל אופן, הבנתי אתה לא מתכוון לספק לי תשובה הגיונית, אז כל טוב לך. נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 18:46, 30 באוקטובר 2024 (IST)

תיוג

רציתי לדעת איך מתייגים מכלולאים פעילים וגם מי נכלל בהגדרה הזאת

יש"כ עצום גם אני משתמט כדעת רבותינו (שיחה) 21:36, 30 באוקטובר 2024 (IST)

לתיוג אישי ראה המכלול:תיוג, לתיוג של כלל המכלולאים שנרשמו כמכלולאים פעילים ראה תב:מפ.
שים לב שאנחנו משתדלים לא לתייג מפ ללא צורך, עודף תיוג גורם לדלול השורות.... אפר (שיחה) 21:45, 30 באוקטובר 2024 (IST)

עריכה בדף ברוך גולדשטיין

בקשר לעריכה זו, למה שחזרת? זה לא נכון שרצחו אותו? נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 09:16, 8 בנובמבר 2024 (IST)

@נאמן הרעיון היהודי זה לא נכון שהרגו אותו? יואל נאמןשיחה • ז' בחשוון ה'תשפ"ה 09:25, 8 בנובמבר 2024 (IST)
@יואל נאמן, זה נכון שהרגו אותו, אבל זה גם נכון שהוא הרג ערבים, אין שום בעיה שיכתבו שהרגו אותו, אבל בתנאי שיכתבו שגם הוא הרג את הערבים, ולא רצח אותם. כרגע הערך מנוסח באופן חד צדדי תוך כדי נקיטת עמדה פוליטית לחלוטין.
תודה רבה נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 10:05, 8 בנובמבר 2024 (IST)
הוא רצח ערבים, הם הרגו אותו, זה תיאור מדוייק של מה שהיה. (מי שהורג אדם שרוצח אנשים לא נחשב רוצח, מי שהורג אנשים במכוון וללא שום סיבה הוא רוצח. אפר (שיחה) 10:07, 8 בנובמבר 2024 (IST)
" מי שהורג אנשים במכוון וללא שום סיבה הוא רוצח" - לדעתך לא הייתה שום סיבה, ולדעתי ולדעת עוד רבים הייתה סיבה טובה מאוד, זה לא @אתה שכל היום כותב לי שבמכלול לא מכניסים אג'נדות אישיות!? מה שקרה במערת המכפלה הוא אירוע שנוי במחלוקת, ולכן צריך להציג את הדברים בצורה אובייקטית ונקייה מדעות קודמות, לא משנה של מי הם. נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 10:14, 8 בנובמבר 2024 (IST)
לא, גם ערבי שרוצח יש לדעתו סיבה (ואני לא משווה, ממש לא), יש מוסכמות בכל חברה ואחד מהם זה שלא מוציאים נשק והורגים אנשים אקראיים במכוון ומי שכן עושה את זה מבצע רצח.
אין שום דבר שנוי במחלוקת בכך שהאנשים שהוא רצח לא היו אנשים ספציפיים שהיה סיבה להרוג אותם. אפר (שיחה) 10:22, 8 בנובמבר 2024 (IST)
ברוך גולדשטיין הי"ד לא הרג אנשים אקראיים מתוך תאוות רצח, הוא הרג ערבים שהוא ראה בהם סכנה קיומית לעם ישראל, ואני מקווה מאוד שאין לי צורך להוכיח לך שהם אכן כאלו. המכלול הוא אתר המתקרא כ"דתי", ולכן במקרה שיש אירוע שלפי מספר דעות חשובות ביהדות הוא מתואר כחיובי, הוא לפחות צריך להביא את הצד הזה, ולכן זה גם שונה מערבי שרוצח יהודים שברור שע"פ התורה זה מעשה מתועב. המעשה של ברוך גולדשטיין הוא שנוי במחלוקת - עובדה - יש רבנים כמו הרב דב ליאור שליט"א ששמעתי ממנו במפורש שמבחינה מוסרית אין לו בעיה עם ברוך גולדשטיין [ואתה מוזמן לעיין בערך ולראות שיש עוד הרבה יהודים טובים שראו בברוך גולדשטיין יהודי צדיק וירא שמים שמסר את נפשו עבור עם ישראל]. נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 10:36, 8 בנובמבר 2024 (IST)
יש גם אנשים שהצדיקו את ברלנד, בסופו של דבר רצח של אנשים אקראיים ללא שהם יהוו סכנה הוא רצח, אני לא דן את מצפונו או צדקותו של ברוך גולדשטיין, המעשה הספציפי היה רצח חסר טעם. אפר (שיחה) 10:45, 8 בנובמבר 2024 (IST)
את מה שברלנד עשה אי אפשר להשוות בשום פנים ואופן למעשה של ברוך גולדשטיין זצ"ל, מכמה סיבות:
  1. אף רב או דמות תורנית לא תמך במעשה הרצח שלו, אלו שתמכו בו הכחישו את העובדה שהוא רצח.
  2. האנשים שרצח לא היוו סכנה פיזית גם לדעתו, הוא רצח אותם בגלל דעתו האישית.
  3. גם אם היו כמה מטורפים שתמכו גם במעשה הרצח, הם היו בדרך כלל אנשים בעלי בעיות נפשיות ושאר רעות חולות שאין צורך לפרטם, שקשה מאוד עד בלתי אפשרי להגדיר את דעתם כ"דעה תורנית".
נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 10:59, 8 בנובמבר 2024 (IST)
ברוך גולדשטיין נהרג ולא נרצח (לפחות כמו שחייל בחזית נהרג ולא נרצח). אתה טוען שהמעשה שלו ג"כ לא נחשב לרצח (אולי המתת חסד...) וע"ז אפשר לנהל ויכוח. זה לא קשור לעריכתך שבוטלה בצדק. יואל נאמןשיחה • ז' בחשוון ה'תשפ"ה 11:16, 8 בנובמבר 2024 (IST)
כפי שכתבתי, אין לי בעיה שיכתבו שהוא נהרג, אבל שגם על הערבים יהיה כתוב שהם נהרגו [לפחות כמו שמחבלי חמאס שחיילים ירו בהם בעזה נהרגו ולא נרצחו... ]. אם הערבים נהרגו - אז גם הוא נהרג, אם הערבים נרצחו - אז גם הוא נרצח, פשוט מאוד. נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 11:24, 8 בנובמבר 2024 (IST)
לא, ההרוגים שם הם פחות מאזרחים בעזה, הם אפילו לא נזק משני (כלומר בעזה אזרחים נהרגים בנסיון להרוג מחבלים, לא בנסיון להרוג אזרחים) אפר (שיחה) 11:30, 8 בנובמבר 2024 (IST)

שם תבנית

איך קוראים לתבנית שהערך לא קיים בויקי (משמש במכ:ביע)? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"א בחשוון ה'תשפ"ה ~ 08:58, 12 בנובמבר 2024 (IST)

@אלינדב - {{לא קיים}}, יום נעים. אפר (שיחה) 09:03, 12 בנובמבר 2024 (IST)

בדי השולחן

שלום, הצבת תבנית {{דרוש מקור}} בערך בדי השולחן, ומאז עבר זמן רב. ברצוני להזכירך כי על מניח התבנית מוטלת האחריות לתחזוקת התבנית ולהסרת הטענה או תיקונה, באם לא נמצא לה מקור בתוך פרק זמן סביר. במקרה שמדובר בטענה מהותית וייתכן שבעתיד יימצא לה מקור מתאים - מומלץ להעבירה לדף השיחה של הערך.

בברכה, שרפי קודש (שיחה) 17:16, 18 בנובמבר 2024 (IST)

תודה אפר (שיחה) 17:38, 18 בנובמבר 2024 (IST)

אשמח להסבר

מלל חופשי אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"א בחשוון ה'תשפ"ה ~ 21:01, 21 בנובמבר 2024 (IST)

@אלינדב, היי, אתה יודע בדיוק איך לקבל ממני הסברים😉... אפר (שיחה) 21:04, 21 בנובמבר 2024 (IST)
כתבתי לך כאן ע"מ שתענה איפה בא לך אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"א בחשוון ה'תשפ"ה ~ 21:05, 21 בנובמבר 2024 (IST)
@אלינדב, פעם הבאה תעשה הפוך ואני יענה איפה שארצה... אפר (שיחה) 21:15, 21 בנובמבר 2024 (IST)
בל"נ אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"א בחשוון ה'תשפ"ה ~ 21:16, 21 בנובמבר 2024 (IST)
סליחה על ההתערבות. אם לא מדובר במדיניות כתובה, דווקא כדאי שיהיה לזה תיעוד באתר. מוטי ~ שיחה • כ"א בחשוון ה'תשפ"ה • 10:47, 22 בנובמבר 2024 (IST)
מוטי ואפר רק שאדע לפעם הבאה כאן זה המקום לשאול את השאלה הזאת או לא? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ה בחשוון ה'תשפ"ה ~ 20:48, 25 בנובמבר 2024 (IST)
אני לא עונה באתר בכו"כ. אפר (שיחה) 20:51, 25 בנובמבר 2024 (IST)

מ ז ל ט ו ב !

שאפו על הערך החדש לא תחמוד, ערך איכותי, מקיף ועם מקורות מגוונים ואיכותיים. ניכר שהשקעת בו זמן רב. איכא דאמרי (שיחה) 00:05, 24 בנובמבר 2024 (IST)

הסמקה, תודה ענקית לך ולשאר המסייעים. אפר (שיחה) 00:07, 24 בנובמבר 2024 (IST)
מצטרף לתודה על הערך האיכותי, תודה! איךשיחה • כ"ג בחשוון ה'תשפ"ה, למנינם: 16:54, 24 בנובמבר 2024 (IST)

אלייצור

האמת, התכוונתי לעדכון של הערך תמיד אוהב אותי... המבקר (שיחה) 15:03, 27 בנובמבר 2024 (IST)

כוכב לבלתי נראה!

כוכב בלתי נראה
על היוזמה האחרונה בנוגע ליבוא ועדכון, הדפים באמת התרוקנו אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ז בחשוון ה'תשפ"ה ~ 20:53, 27 בנובמבר 2024 (IST)
התודה מגיעה לכם, אלופים! אפר (שיחה) 04:50, 28 בנובמבר 2024 (IST)

ויכלו השמים

מדוע מחקת לי את כל הערכים שעשיתי? ויכלו השמים (שיחה) 22:34, 1 בדצמבר 2024 (IST)

לא מחקתי את הערכים שלך, הם נמצאים במרחב המשתמש. (משתמש:ויכלו השמים/רבי יצחק קאפף, טיוטה:רבי יעקב אשר קאפף, משתמש:ויכלו השמים/רבי שמואל עוזר קאפף, משתמש:ויכלו השמים/משפחת קאפף, משתמש:ויכלו השמים/רבי יעקב אשר קאפף (הראשון))
כרגע אף אחד מהערכים אינו בשל להעברה למרחב ואתה לא אמור ליצור אותם חזרה במרחב הערכים אלא להשלים את מה שחסר להם כדי שיהיו ערכיפ בשלים ואחר כך לבקש ממנטרים ההעברה למרחב, אם משהו לא ברור אתה מוזמן לשאול. אפר (שיחה) 22:40, 1 בדצמבר 2024 (IST)
ואיפה הקטגוריה של משפחת קאפף שמחקו? ויכלו השמים (שיחה) 23:01, 1 בדצמבר 2024 (IST)

כוכב לפרוייקטור!

כוכב הפרוייקטור
כשאתה לוקח משהו לידיים זה מטופל מיידי! תודה על הכל! איךשיחה • א' בכסלו ה'תשפ"ה, למנינם: 23:01, 2 בדצמבר 2024 (IST)

רבי תנחום פישהוף - ישיבת פוניבז' לצעירים

מדבר תורת ה תמימה, אולי מספיק אם מחיקת חסרות סיבה, או לפחות בלי להסביר את הסיבה, כי נראה לי שהיית יכול להשאיר את הערך בתיבה האישית שלי ולתקן את מה שצריך.

ולפחות מהשיחה הפנימת בין העורכים, למה אתה כל הזמן מוחק בלי סיבה. נמאס לי. על החתום תורת ה תמימה... תורת ה תמימה (שיחה) 01:02, 9 בדצמבר 2024 (IST)

סליחה טעות, היית צריך לתקן את מה שצריך רק אם צריך!!!. תורת ה תמימה (שיחה) 01:04, 9 בדצמבר 2024 (IST)
אולי תוכל להעביר לטיוטה, עזוב פוניבז' הקטנה, הוא ראש ישיבת שכר שכיר הקטנה, עיין בערך שלהם. הוא היה ראד ישיבת קנין דעת בית שמש [ישי"ג]. תורת ה תמימה (שיחה) 23:18, 10 בדצמבר 2024 (IST)

@

ראית? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תתיאשו ~ י"א בכסלו ה'תשפ"ה ~ 00:16, 12 בדצמבר 2024 (IST)

ברור, אישרתי עוד לפני... אפר (שיחה) 00:17, 12 בדצמבר 2024 (IST)
תודה אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תתיאשו ~ י"א בכסלו ה'תשפ"ה ~ 00:18, 12 בדצמבר 2024 (IST)

כורש

אני כאן בחצי שעה הקרובה. לך על זה... רק אל תשכח לתייג אותי ברגע שאוכל להתחיל לעבוד. שכויעח על כל העבודה שלך כאן. הדייג (שיחה) 18:29, 16 בדצמבר 2024 (IST)

@הדייג יש לי איך לעזור עד שאפר יגיע? מוטי ~ שיחה • ט"ו בכסלו ה'תשפ"ה • 18:41, 16 בדצמבר 2024 (IST)
אפר רצה לעדכן את הערך כורש ושאני יעבור על זה. הדייג (שיחה) 18:43, 16 בדצמבר 2024 (IST)
עדכון מלא ללא סינון? מוטי ~ שיחה • ט"ו בכסלו ה'תשפ"ה • 18:48, 16 בדצמבר 2024 (IST)
אין לי מושג מה הוא רצה לעשות. בנתיים נשארו לי 10 דקות... הדייג (שיחה) 18:49, 16 בדצמבר 2024 (IST)
@הדייג מתנצל שפספסתי את החלון, תעדכן שוב בחלון הבא, @מוטי אני רציתי לייבא את הערך כולו ללא שום סינון ולתת לדייג לסנן אותו לגמרי (כאילו הוא המעדכן) אם יהיה צורך אפשר להסתיר גרסאות. אפר (שיחה) 20:31, 16 בדצמבר 2024 (IST)

@

@ אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תתיאשו ~ י"ז בכסלו ה'תשפ"ה ~ 00:03, 18 בדצמבר 2024 (IST)

חבל...

השקעתי בו הרבה מאמץ (אני לא מתלונן עליך ברור לי שזה היה נצרך אני מיצר עליו) אלינדב ~ שו"ת ~ אל תתיאשו ~ י"ט בכסלו ה'תשפ"ה ~ 22:10, 19 בדצמבר 2024 (IST)

@אלינדב, ראיתי את ההשקעה שלך, שמחתי ןהערכתי, אחרי הסתכלות על כלל התרומות שלו היה נראה שמדובר בעורך שלא מתאים בכלל, מסופקני אם העריכות היו תמימות, לדעתי לא. אפר (שיחה) 00:39, 20 בדצמבר 2024 (IST)
למפרע אני מסכים שכל הסיפור עם הצלבים לא היה תמים אבל איננו נביאים אלינדב ~ שו"ת ~ אל תתיאשו ~ י"ט בכסלו ה'תשפ"ה ~ 00:40, 20 בדצמבר 2024 (IST)
@אלינדב, לא הייתי נביא, חסמתי אותו אחרי די הרבה עריכות שחלקם היו במופגן השחתות והשאר ספק, התייעצתי עם עוד מפעיל וזה היה ההחלטה. אפר (שיחה) 00:45, 20 בדצמבר 2024 (IST)
אין לי שום ויכוח איתך עברתי גם על עריכותיו ואני במקומך כנראה הייתי חוסם בלי להתייעץ (לא נכנס לכללים מה מקובל לעשות לפני חסימה) זה היה רק מעין הבעת תסכול על הזמן שהוא הצליח לבזבז י כשכוונותיו כנראה לא היו רציניות מהרגע הראשון (להבנתי בא להביע עמדה על צלבים ולא לשאול) אלינדב ~ שו"ת ~ אל תתיאשו ~ י"ט בכסלו ה'תשפ"ה ~ 00:49, 20 בדצמבר 2024 (IST)
@אלינדב, באמת מתסכל אבל קורה, אני חושב שההתנהלות שלך הייתה ממש למופת, שמחתי לראות. אפר (שיחה) 00:50, 20 בדצמבר 2024 (IST)

קיבלת כוכב!

כוכב המפעילים
למפעיל המפעיל כתואר ובפועל באסרטיביות מקצוענית עם נעימות נדירה. תודה מישהו (שיחה) 16:43, 22 בדצמבר 2024 (IST)
מצטרף לתודה, כל מילה קולעת. איךשיחה • כ"ג בכסלו ה'תשפ"ה, למנינם: 15:06, 24 בדצמבר 2024 (IST)

כוכב לתומך!

כוכב התומכים
תודה על העזרה לפני ארבע חודשים

תוכל לעיין בדף שיחה מה שעזרת לי אז עזריאל3 (שיחה) 05:12, 27 בדצמבר 2024 (IST)

מוטב מאוחר מאף פעם...

ברכות מאליפות להרשאת המפעיל. אין מתאים לה ממך! המשך בדרכך זו והושע את ישראל, ואל תשכח את החפ"שים ששהו במחיצתך בתחילת דרכך... הדייג (שיחה) 13:09, 29 בדצמבר 2024 (IST)

@הדייג, תודה, כבר כמעט שכחתי, כמובן לא את האלופים שלחמו ולוחמים לצידי אלא את קבלת ההרשאה....😉 אפר (שיחה) 15:15, 29 בדצמבר 2024 (IST)

עשרת הדברות

אפשר בבקשה את דעתך על העריכה הזו. יוסי (שיחה) 12:16, 8 בינואר 2025 (IST)

נראה לי בסדר, נחכה לאישור של עוא"ס נוסף. אפר (שיחה) 15:00, 8 בינואר 2025 (IST)
נראה מצוין. יישר כח!. • מטעמים15:07, 8 בינואר 2025 (IST)

בקשת עזרה

אני מנסה להתקין את הסרקיפט: diffedit, וכמדומני, ללא הצלחה. תוכל לעזור לי; או מוטב, להתקין לי; ולמצער, להפנות אותי למשתמש שיוכל לעזור לי? איש שלמה 21:58, 27 בינואר 2025 (IST)

ההתקנה עצמה נראית תקינה לחלוטין. הכפתור עריכה לא מופיע לך גם כשאתה בעריכה האחרונה של הדף? מוטי ~ שיחה • כ"ח בטבת ה'תשפ"ה • 22:03, 27 בינואר 2025 (IST)
מוטי, תודה על התגובה המהירה, מה פירוש כשאתה בעריכה האחרונה של הדף? איש שלמה 22:09, 27 בינואר 2025 (IST)
בדף ההבדלים בין גרסאות. לדוגמא מיוחד:הבדלים/2958846. נריה בוט (שיחה) 22:12, 27 בינואר 2025 (IST)
כפי שהקדימני הפעם נריה, אם לא ידוע לך המיקום הוא בצד שמאל ממש מעל תצוגת ההבדלים. כשאתה לא מציג את הגרסה האחרונה הכפתור משובת ויש לחצן שמאפשר להציג עד לאחרונה ואז לערוך. מוטי ~ שיחה • כ"ח בטבת ה'תשפ"ה • 22:15, 27 בינואר 2025 (IST)
לצערי, עדיין אינני רואה כפתור כזה. איש שלמה 22:32, 27 בינואר 2025 (IST)
@איש שלמה שלחתי לך מייל. מוטי ~ שיחה • כ"ח בטבת ה'תשפ"ה • 12:33, 28 בינואר 2025 (IST)

ברוך שובך!

שלום אפר/ארכיון 5, וברוך שובך למכלול!

חסרת לנו מאוד! למאי נ"משיחה • כ"ו בשבט ה'תשפ"ה 09:40, 24 בפברואר 2025 (IST)

גם אם זה רק לביקור, טוב לראות את שמך ברשימת הש"א, ועוד יותר טוב לא לראות... מוטי ~ שיחה • כ"ו בשבט ה'תשפ"ה • 11:23, 24 בפברואר 2025 (IST)
@מוטי ועוד יותר טוב לא לראות? איךשיחה • כ"ו בשבט ה'תשפ"ה, למנינם: 17:39, 24 בפברואר 2025 (IST)
תודה, אכן קפצתי לבקר ואענה אמן על ברכתו של מוטי, אני כרגע בחופשה מכלולאית משמעותית ואני מעדיף להישאר בה, למרות הגעגועים. אפר (שיחה) 20:13, 24 בפברואר 2025 (IST)
@אפר מקווה שתחזור מהר
Yehuda_Fishשיחה • כ"ז בשבט ה'תשפ"ה • 20:29, 24 בפברואר 2025 (IST)
כן! אני מאד שמח שאנשים עסוקים בדברים יותר חשובים מהמכלול עד שהם לא נוכחים בו, ובמיוחד אם אלו משתמשים מוערכים! מוטי ~ שיחה • כ"ז בשבט ה'תשפ"ה • 22:08, 24 בפברואר 2025 (IST)

על מחיקת ספר הברית

למה אתה מוחק מקור תורני? ראה ’ליקוטי תורה’ להאר’’י על בראשית שמבסס את הנושא (במובן חומרי לחלוטין!). ראה מדרש האיתמרי דרוש כ’’ו עד כמה הוא מחזק נושא זה כתורני ולא רק אנציקלופדי, ראה מלבי’’ם על איוב כ’’ג ו’. נכון שיש מהר’’ל שחולק, אך כאן זה לא ויקיטקסט שאפשר להביא הכל, מה גם שלא הוספתי מילים או ’מסקנות’ שלי, רק ציטטתי מקור חשוב בנושא שאולי כבודו לא הכי בקי - אבל זה לא סיבה למחוק בלי ללמוד את הנושא (החדש לרוב הציבור) - לעומק. אמליץ לצפות בשיעור שלי בנושא, בערוץ היוטיוב שלי ’בצלאל אליעזר’ - נקרא: ’נושא מרתק - רוח צפון - הפתח בקוטב הצפוני’ ואחר שתלמד טוב את הנושא - תחשוב אם למחוק או לא.

רוב ברכה והצלחה. ז’וז’ו. (שיחה) 02:53, 16 במרץ 2025 (IST)

@ז’וז’ו. אתה יכול לשלוח קישור לעריכה עליה אתה מתלונן. (כדאי לקרוא את תקציר העריכה, בדר"כ ההסרה מוסברת בתקציר) אפר (שיחה) 00:55, 21 במרץ 2025 (IST)

זה ממש מגניב שאתה לא מתייחס.

אתה יכול לייבש אותי ככה חודשים. נפלא. ז’וז’ו. (שיחה) 18:05, 18 במרץ 2025 (IST)

אפר נמצא כעת בחופשה ומבקר באתר בתדירות נמוכה. מוטי ~ שיחה • י"ח באדר ה'תשפ"ה • 19:06, 18 במרץ 2025 (IST)

האם גם אישים שקשורים למוזיקה קלאסית, מיובאים בשלמות?

בקשר לעריכה זו, Yehuda_Fishשיחה • כ' באדר ה'תשפ"ה • 15:24, 20 במרץ 2025 (IST)

כן, מנצחים נגנים ופילהרמוניות וכדו' לא צריך מילוני
בגדול מילוני מיועד יותר לתחום התרבות (מוזיקה עכשוית וכדו) מלתחום האמנות (מוזיקה קלאסית) אפר (שיחה) 15:26, 20 במרץ 2025 (IST)

תגובה

או קיי, אם כי לדעתי, הרב יוסף שני שווה ערך בפני עצמו, אני לא יודע איך עושים ערך, אם תעשו עליו זה יהיה מאוד מעניין ומרתק - האישיות שלו - בעולם המקובלים הספרדים. ז’וז’ו. (שיחה) 01:06, 21 במרץ 2025 (IST)

@ז’וז’ו., אני לא מכיר, ייתכן שאתה צודק וייתכן שלא, בכל מקרה כאמור הערך של סביו לא אמור להכיל מידע מפורט עליו. אפר (שיחה) 01:09, 21 במרץ 2025 (IST)
מסתמא אני לא צודק בדרך כלל, אני כבר רגיל לזה באכסניית מפוארת זו ז’וז’ו. (שיחה) 01:14, 21 במרץ 2025 (IST)

לרגע חשבתי שזה שיר של נאור כרמי

בקשר לעריכה זו, Yehuda_Fishשיחה • כ"א באדר ה'תשפ"ה • 15:09, 21 במרץ 2025 (IST)

ברוך שובך

היה נחמד לפתוח את האתר ולקבל התראה שחזרת היית חסר אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ה באדר ה'תשפ"ה ~ 17:18, 25 במרץ 2025 (IST)

טיפול בערך

שלום וברכה

לאחר זמן רב שאני מחפש את זה, מצאתי את זה ביומן מחיקות, בבקשה אם תוכל לשחזר את זה ולהעביר למרחה הערכים. תודה רבה מראש!

חכם ארזים (שיחה) 22:27, 25 במרץ 2025 (IST)

אני טעיתי, בבקשה אם אתה יכול לשחזר את כל מה שכתבתי, ולהעלות את זה, תודה רבה חכם ארזים (שיחה) 12:17, 25 באפריל 2025 (IDT)

טעות בייבוא

צודק לא אחזתי טעות שלי (לקח לי רגע להבין מה הבעיה במה שכתבתי) אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ א' בניסן ה'תשפ"ה ~ 11:58, 30 במרץ 2025 (IDT)

בת רב חסדא

בקשר לעריכה זו, המשתמש לקח דף שהוא עצמו כתב בויקיפדיה וייבא אותו באופן לא חוקי, בהשראת הדף משתמש:ממי/ברתיה דרב חסדא עמנואל (שיחה) 16:47, 8 באפריל 2025 (IDT)

הרב יגאל כהן

~לא הבנתי מה עשית מחקת לצמיתות את הערך? אבי כהן1 (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

הערך לא נמחק, רק הדף במרחב הערכים, הערך אינו בשל עדיין והוא נמצא במרחב טיוטה תחת השם טיוטה:הרב יגאל כהן, תאלץ להיעזר במכלולאים מנוסים אחרים, עד לבשילותו ולמעברו בצורה מבוקרת למרחב ראשי בדף זה.
נ.ב בסוף הודעה שנכתבה בדף שיחה), נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה, גלים), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. המעמיק (שיחה) 14:20, 16 באפריל 2025 (IDT)
אשמח לדוגמא והערות ספציפיות מדוע אינו בשל, כתבתי בעבר כ 5 ערכים בויקפדיה, אך אמת שכבר הרבה זמן אולי 3-4 שנים לא התחברתי לוקיפדיה.. אפילו כמה סימני טולידה שכחתי... :) אבי כהן1 (שיחה) 01:32, 18 באפריל 2025 (IDT)
האמת שלא דייקתי בדברי, עיקר הבעיה הייתה בהעברה ידנית שלא בהרשאה, תוכל לנסות לבקש העברה בהדט, המעמיק (שיחה) 11:54, 18 באפריל 2025 (IDT)
אני גם מאוד מקווה שיש חשיבות אנציקלופדית, המעמיק (שיחה) 11:59, 18 באפריל 2025 (IDT)


סיבוב שערים

הועבר לדף שיחה:סיבוב שערי הר הביתשיחה - בס"ד • כ"ב בניסן ה'תשפ"ה 15:15, 20 באפריל 2025 (IDT)


הרב עמרם פריד

בקשר לעריכה זו, למה בחרת להשמיט את העובדה שהרב פריד בקי בשס ופוסקים, זה לא סופרלטיבים זה חלק מהמהות שלו עזריאל3 (שיחה) 02:30, 21 באפריל 2025 (IDT)

@עזריאל3 חלק מהמהות של פוסק זה דעת ש"ס ופוסקים. אפר (שיחה) 02:54, 21 באפריל 2025 (IDT)
אפר אבל הוא שולט באופן מרשים, האם לא נכון לציין את זה עזריאל3 (שיחה) 03:11, 21 באפריל 2025 (IDT)
@עזריאל3 ראה {{תיוג}}.
לגבי הנידון כאן, אני חושב שלפני ביסוס מעמדו כפוסק הוא התפרסם כבקי גדול, אבל לא יודע האם זה מתאים להוספה בערך (אולי עם מקור). מוטי ~ שיחה • כ"ג בניסן ה'תשפ"ה • 13:34, 21 באפריל 2025 (IDT)

אלימות

אל תעשה 'כמו כולם'. קיבלת מהקב"ה שכל כדי להפעיל אותו. המשחזר המקורי שגה. הוא יכול לפתוח דיון. ככה מרחיקים מכאן תורמים איכותיים. בשביל לדפוק את הראש בקיר אנחנו יכולים לתת לבוטים להיות מנטרים. אור האמת (שיחה) 22:06, 22 באפריל 2025 (IDT)

@אור האמת, תודה על הציונים, אם אתה איכותי אתה מוזמן לפתוח דיון מסודר ולטפל בזה. אפר (שיחה) 22:33, 22 באפריל 2025 (IDT)
ענית לי במקום הלא נכון. העברתי למקום. אני לא נמצא פה ברמה היומית כדי לעקוב אחרי הדיונים אם יתפתחו. חשוב לי שתהיה אנציקלופדיה חרדית טובה, אבל אני לא הולך להשתגע 'לפתוח דיון מסודר' מספיק אני 'תוהא על הראשונות' על הזמן שהשקעתי כדי להביא לפה את הפנינה הנהדרת ההיא. דבר עם טעם טוב שנותן טאצ' של יהדות לאנציקלופדיה גם בדברים ארציים. ביזיון שאני צריך להסביר את זה. איפה הצוות פה היום ואיפה החזון של המייסד, ידידי שליט"א. חבל מאוד. אור האמת (שיחה) 23:56, 22 באפריל 2025 (IDT)

כ"כ נעים לראותך שוב

נקווה שלפרק זמן משמעותי! הדייג (שיחה) 11:23, 6 במאי 2025 (IDT)

מקור

בקשר לעריכה זו, אני חושב שמקובל לדרוש מקור ([דרוש מקור]) ולא למחוק סתם כך רק כי אתה לא יודע. עבד ד' (שיחה) 19:49, 11 במאי 2025 (IDT)

@עבד ד', הנוהג הוא בעיקר במידע שנמצא כבר באתר או במידע שהעורך שהכניס אותו כנראה יוכל להכניס מקור, במקרה הזה זה מדובר במידע חדש מעורך לא מוכר, ליתר בטחון תייגתי אותו וכתבתי את עיקר המידע בדף השיחה. אפר (שיחה) 20:05, 11 במאי 2025 (IDT)
@אפר זה שמדובר בעורך חדש זה לא סיבה יותר למחוק אלא פחות למחוק, עורך שרואה שמיד מוחקים לו למה שירצה להשקיע? לדעתי עדיף להחזיר ואם עוד שבוע לא יהיה מקור אז למחוק (בפרט שזה לא סופרלטיב או סתם ידיעה שיהיה למישהו ענין להמציא אותה, ובינינו לא נראה לי שאתה באמת חושב שזה לא נכון, רק אם לא יימצא מקור אין ברירה אלא ללכת לפי הכללים היבשים, אך כיון שכעת הכללים אינם מחייבים מחיקה אין טעם למחוק). עבד ד' (שיחה) 20:16, 11 במאי 2025 (IDT)
עבד ד', לכן בדיוק תייגתי אותו בדף השיחה של הערך והסברתי לו למה הסרתי ומה הוא צריך לעשות בשביל להחזיר, לדעתי זה מידע יוצא דופן וככזה עדיף לא להחזיר אותו.אפר (שיחה) 21:27, 11 במאי 2025 (IDT)
נו נו... אני חולק עליך, אבל נשאיר את ההזדמנות לריב בשביל דברים יותר מהותיים... עבד ד' (שיחה) 22:19, 11 במאי 2025 (IDT)