שיחת משתמש:נריה/ארכיון
דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
כוכב לגרפיקאי!
| כוכב הגרפיקאים | |
| בתודה על תרומותיך החשובות למיזם סינון התמונות!
בהוקרה, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ה בניסן ה'תשפ"ד > 02:04, 3 במאי 2024 (IDT) |
- תודה
! נריה (שיחה) 02:06, 3 במאי 2024 (IDT)
- מעריך מאוד, החריצות שלך ממש ראויה לשבח, כל הכבוד. אפרון (שיחה) 19:14, 14 במאי 2024 (IDT)
- תודה אפרון! נריה (שיחה) 19:16, 14 במאי 2024 (IDT)
- לגמרי, שמחים שבאת. מוטי ~ שיחה • ז' באייר ה'תשפ"ד • 22:06, 14 במאי 2024 (IDT)
- תודה לכולכם! שמח לעזור לשומתו"צ בשמירת העיניים, ותודה על הבמה לכך
. נריה (שיחה) 22:21, 14 במאי 2024 (IDT)
- גם אני אומר לך ש
- תודה לכולכם! שמח לעזור לשומתו"צ בשמירת העיניים, ותודה על הבמה לכך
- מעריך מאוד, החריצות שלך ממש ראויה לשבח, כל הכבוד. אפרון (שיחה) 19:14, 14 במאי 2024 (IDT)

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 14:01, 9 ביוני 2024 (IDT)
ברוך שובך!
חסרת רק כמה ימים, אבל התגעגנו. כל יום שאתה לא פעיל, כל המכלול חסר. איך • שיחה ~ מייל • ט"ז באייר ה'תשפ"ד. 15:04, 24 במאי 2024 (IDT)
- כיף לשמוע
.. משתדל להגיע כמה שיותר, אך בתקופה זו חושש שאוכל רק בסופי־שבוע. נריה (שיחה) 15:23, 24 במאי 2024 (IDT)
- תחסר מאוד, אבל תמיד שמחים לראות אותך. אפרון (שיחה) 16:02, 24 במאי 2024 (IDT)
- אוהו, הנה נריה. כבר דאגנו. חשבתי לשלוח לך {{צריך אותך}} אבל כנראה שהרחת את זה מרחוק והגעת מיד... תכל'ס, צריכים אותך פה, מכ:בת כמעט קורס תחת המעמסה...
שבת שלום! למאי נ"מ • שיחה • ט"ז באייר ה'תשפ"ד (IDT) 17:01, 24 במאי 2024 (IDT)
- תודה לכם
! נריה (שיחה) 11:23, 26 במאי 2024 (IDT)
- זה כבר בנאלי לתת לך שבחים...אבל למי שמגיע - מגיע! קהת שיקופיצקי (שיחה) 20:57, 26 במאי 2024 (IDT)
- תודה לכם
- אוהו, הנה נריה. כבר דאגנו. חשבתי לשלוח לך {{צריך אותך}} אבל כנראה שהרחת את זה מרחוק והגעת מיד... תכל'ס, צריכים אותך פה, מכ:בת כמעט קורס תחת המעמסה...
- תחסר מאוד, אבל תמיד שמחים לראות אותך. אפרון (שיחה) 16:02, 24 במאי 2024 (IDT)
בדוך עריכות אוטומטי
| שלום נריה,
כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "המכלול:מערכת בקרת שינויים". עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים, כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לשנות שם דף בתוך מרחב הערכים, ולבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט 33 בהמכלול:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב. מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: המכלול:לשון, איכותם של מקורות. |
בברכה,
בהצלחה!! אפרון (שיחה) 14:12, 27 במאי 2024 (IDT)
כוכב לאיש הטכני!
| כוכב טכני | |
| על השכלולים ~ תכליתי • שיחה • כ"א באייר ה'תשפ"ד 00:25 (IDT) 00:25, 29 במאי 2024 (IDT) |
- תודה
! רק לא לשכוח להודות למוטי, שעסק הרבה יותר ממני בעדכונים. נריה (שיחה) 00:28, 29 במאי 2024 (IDT)
בוט
שלום לך.
חפשתי איזה תבנית לבשר לך שמשתמש שלך סומן כבוט אבל לא מצאתי. בכל מקרה השתמש בו בזהירות, ורק למטרות לשמן דבר כזה מיועד. בהצלחה. מקוה • שיחה • י"ח בסיוון ה'תשפ"ד 21:42 (IDT)
- בע"ה. תודה על האמון! נריה (שיחה) 21:44, 23 ביוני 2024 (IDT)
- יש בעד מה, "ייגעת ומצאת תאמין", מעריכים את ההשקעה, המסירות ובעיקר המקצועיות. אפרון (שיחה) 21:49, 23 ביוני 2024 (IDT)
- אכן, מצטרף לכל מילה של אפרון. איך • שיחה • י"ח בסיוון ה'תשפ"ד. למנינם 03:34, 24 ביוני 2024 (IDT)
- יש בעד מה, "ייגעת ומצאת תאמין", מעריכים את ההשקעה, המסירות ובעיקר המקצועיות. אפרון (שיחה) 21:49, 23 ביוני 2024 (IDT)
כוכב במיוחד בשבילך
| כוכב הגרפיקאים+כוכב הבודקים | |
| בתודה על תרומותיך החשובות למיזם סינון התמונות! אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 22:39, 27 ביוני 2024 (IDT) |
- מצטרף בהחלט! למאי נ"מ • שיחה •• כ"ב בסיוון ה'תשפ"ד (IDT) 22:41, 27 ביוני 2024 (IDT)
- תודה
! נריה (שיחה) 22:47, 27 ביוני 2024 (IDT)
- תודה
- מצטרף🙏🙏🙏
- יהודה פיש (שיחה) 23:07, 27 ביוני 2024 (IDT)
כוכב לאיש הטכני!
| כוכב טכני | |
| על ניקוי הנישות השכוחות במכלול ותחזוק של השאר. מוטי ~ שיחה • ב' בתמוז ה'תשפ"ד • 23:13, 7 ביולי 2024 (IDT) |
- מצטרף בחום מוקיר רבנן (שיחה) 09:55, 8 ביולי 2024 (IDT)
- וכך גם אני איך • שיחה • ב' בתמוז ה'תשפ"ד למנינם 11:15, 8 ביולי 2024 (IDT)
כוס קפה בשבילך!
| קח דקה לקפה, אתה עובד ושוכח לנשום... |
. תודה! נריה - 💬 - 10:35, 11 ביולי 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, אהבתי את התקציר... הגדה של פסח (שיחה) 13:21, 11 ביולי 2024 (IDT)
- גם אהבתי אבל לדעתי היא לא במקומה, יש מושג כזה "רב רפורמי"? למאי נ"מ • שיחה •• ה' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 13:31, 11 ביולי 2024 (IDT)
- כמו שבזרם האורתודורסי ישנם אנשי דת הקרויים רבנים, וכן בנצרות ישנם אנשי דת המכונים כמרים, כך גם בזרם הקונסרבטיבי והרפורמי. היות ושם הקטגוריה מציים שהם רבנים רפורמים/קונסרבטיבים, אין סיבה למחוק את הקטגוריות ולשנות את שמות הקטגוריות ל"אנשי דת <...>". כמו שקיימת הקטגוריה:כמרים לפי מוצא, ולא "אנשי דת נוצרים לפי מוצא", וכיו"ב. נריה - 💬 - 16:10, 11 ביולי 2024 (IDT)
- זה לא מוחלט, עיין כאן למאי נ"מ • שיחה •• ה' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 18:37, 11 ביולי 2024 (IDT)
- מהדיון שם נראה שכך לפחות הוחלט בדיון בין עורכי האספקלריה (כך לפחות אני מסיק מכך ששמות הקטגוריות נשארו...). לענ"ד כך צריך להיות, אם יש חולקים אפשר לתייג עורכי אספקלריה. נריה - 💬 - 19:13, 11 ביולי 2024 (IDT)
- אני הייתי מעביר את כל הקטגוריות ל"רבנים" (במרכאות) או מנהיגים. מתייג עורכי אספקלריה. למאי נ"מ • שיחה •• ה' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 19:20, 11 ביולי 2024 (IDT)
- לדעתי יש להעביר את ערכי הרפורמים לקטגוריה:רפורמים. בתוך הערכים - תלוי באיזה הקשר. הכלל המנחה של 'בלעדיות האותודוקסיה' אמור להיות שאין "רבנים רפורמים". נ.ב. בתום הדיון יש להעבירו למקומו. ספרא - שיחה 20:59, 11 ביולי 2024 (IDT)
- התחלתי בעבר לטפל בנושא אבל זו מלאכה מורכבת ולא המשכתי בה. מוטי ~ שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ד • 21:59, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @ספרא מה הדין בקט:רבנים נאולוגים? למאי נ"מ • שיחה •• ו' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 01:32, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @מוטי דרך Cat-a-lot, זה לא די פשוט? איך • שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ד למנינם 11:05, 12 ביולי 2024 (IDT)
- לא זוכר כבר מה היה מורכב, אולי לעבור על כל הקטגוריות, או להחליף אותן למשהו אחר. בקשר לרבניות אני מבין שהוחלט בויקי להחליף ל"רבות", נריה, נכון? מוטי ~ שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ד • 11:23, 12 ביולי 2024 (IDT)
- לא בדיוק. נשים שעסקו אישית ברבנות מסווגות כקט:רבות, ונשים שהן פוסקות הלכה או חכמות בתורה ללא סמיכה רבנית מופיעות בקטגוריה:רבניות. נשות רבנים בקטגוריה נפרדת. נריה - 💬 - 11:26, 12 ביולי 2024 (IDT)
- לא זוכר כבר מה היה מורכב, אולי לעבור על כל הקטגוריות, או להחליף אותן למשהו אחר. בקשר לרבניות אני מבין שהוחלט בויקי להחליף ל"רבות", נריה, נכון? מוטי ~ שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ד • 11:23, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @מוטי דרך Cat-a-lot, זה לא די פשוט? איך • שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ד למנינם 11:05, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @ספרא מה הדין בקט:רבנים נאולוגים? למאי נ"מ • שיחה •• ו' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 01:32, 12 ביולי 2024 (IDT)
- התחלתי בעבר לטפל בנושא אבל זו מלאכה מורכבת ולא המשכתי בה. מוטי ~ שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ד • 21:59, 11 ביולי 2024 (IDT)
- לדעתי יש להעביר את ערכי הרפורמים לקטגוריה:רפורמים. בתוך הערכים - תלוי באיזה הקשר. הכלל המנחה של 'בלעדיות האותודוקסיה' אמור להיות שאין "רבנים רפורמים". נ.ב. בתום הדיון יש להעבירו למקומו. ספרא - שיחה 20:59, 11 ביולי 2024 (IDT)
- אני הייתי מעביר את כל הקטגוריות ל"רבנים" (במרכאות) או מנהיגים. מתייג עורכי אספקלריה. למאי נ"מ • שיחה •• ה' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 19:20, 11 ביולי 2024 (IDT)
- מהדיון שם נראה שכך לפחות הוחלט בדיון בין עורכי האספקלריה (כך לפחות אני מסיק מכך ששמות הקטגוריות נשארו...). לענ"ד כך צריך להיות, אם יש חולקים אפשר לתייג עורכי אספקלריה. נריה - 💬 - 19:13, 11 ביולי 2024 (IDT)
- זה לא מוחלט, עיין כאן למאי נ"מ • שיחה •• ה' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 18:37, 11 ביולי 2024 (IDT)
- כמו שבזרם האורתודורסי ישנם אנשי דת הקרויים רבנים, וכן בנצרות ישנם אנשי דת המכונים כמרים, כך גם בזרם הקונסרבטיבי והרפורמי. היות ושם הקטגוריה מציים שהם רבנים רפורמים/קונסרבטיבים, אין סיבה למחוק את הקטגוריות ולשנות את שמות הקטגוריות ל"אנשי דת <...>". כמו שקיימת הקטגוריה:כמרים לפי מוצא, ולא "אנשי דת נוצרים לפי מוצא", וכיו"ב. נריה - 💬 - 16:10, 11 ביולי 2024 (IDT)
ארכוב
יש לך מושג איך מארכבים דפ"ש לבד הוספתי את הסקריפט (22 לדעתי) אך כנראה הדף שלי מסוג ישן איך משנים מה עושים למי פונים ניסיתי לעשות כל מיני דברים אך כנראה לא את הדבר הנכון
אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ח' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 17:22, 14 ביולי 2024 (IDT)
- אכן, שיערת נכון. דפי שיחה מסוג זרימה מצריכים הרשאה מיוחדת כדי לארכב אותם (או ליצור אותם). טופל. מוטי ~ שיחה • ח' בתמוז ה'תשפ"ד • 17:31, 14 ביולי 2024 (IDT)
- התנגשות תשובה
. תודה מוטי! נריה - 💬 - 17:32, 14 ביולי 2024 (IDT)
- התנגשות תשובה
כוכב איכותי!
| כוכב איכותי | |
| תודה על התרומה שלך למכלול ללא גבול! איך • שיחה • י' בתמוז ה'תשפ"ד למנינם 19:02, 16 ביולי 2024 (IDT) |
- מצטרף, לגמרי!! למאי נ"מ • שיחה •• י' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 19:07, 16 ביולי 2024 (IDT)
- תודה לשניכם
! נריה - 💬 - 19:11, 16 ביולי 2024 (IDT)
- תודה לשניכם
מונה עריכות
בקשר לעריכה זו, אולי אתה יכול לדעת למה במספר העריכות נכתב לי מספר אחר מאשר בדף התרומות ובסקריפט הפשוט? איך • שיחה • כ"א בתמוז ה'תשפ"ד למנינם 22:52, 27 ביולי 2024 (IDT)
- הסקריפט הפשוט סופר גם עריכות שנמחקו (שלא בצדק), וכך גם בדף התמונות. כמות העריכות המדוייקת מופיעה במיוחד:מספר עריכות, ולפיה מסתמך הסקריפט שלי. מוזמן לנסות
. נריה - 💬 - 22:58, 27 ביולי 2024 (IDT)
- נראה לך הגיוני שיש לי הבדל של 10,987/12,057? לא זוכר שמחקו לי יותר מ1.000 עריכות
איך • שיחה • כ"א בתמוז ה'תשפ"ד למנינם 23:01, 27 ביולי 2024 (IDT)
- לא מדובר על עריכות ששוחזרו, אלא עריכות בדפים מחוקים (מדוע הכמות כ"כ גדולה יוכלו מפעילי המערכת להסביר, לפי מיוחד:תרומות מחוקות). נריה - 💬 - 23:11, 27 ביולי 2024 (IDT)
- איך, עריכות בדפי זרימה אינן נספרות במיוחד:מספר עריכות. נריה - 💬 - 10:33, 28 ביולי 2024 (IDT)
- לא מדובר על עריכות ששוחזרו, אלא עריכות בדפים מחוקים (מדוע הכמות כ"כ גדולה יוכלו מפעילי המערכת להסביר, לפי מיוחד:תרומות מחוקות). נריה - 💬 - 23:11, 27 ביולי 2024 (IDT)
- נראה לך הגיוני שיש לי הבדל של 10,987/12,057? לא זוכר שמחקו לי יותר מ1.000 עריכות
מנטר
| שלום נריה,
כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, הוגדרת בהרשאת ניטור. אנא קרא/י על משמעותה בדפים "המכלול:מנטר" ו"המכלול:איך לנטר ולהישאר בחיים". הרשאה זו מאפשרת:
|
בברכה,
| שלום נריה,
תודה על תרומתך למכלול בתחום הניטור, ברצוני להציע לך מספר כלים שימושיים שיכולים להיות לך לעזר, ומספר הנחיות כלליות לניטור:
גאדג'טים אלו יוסיפו לדף השוואת הגרסאות קישוריות להנחת הודעות בדף השיחה של העורך שאת עריכתו בוחנים, וקישוריות להוספת בקשות לדף המכלול:בקשות ממפעילים.
כל הדברים להלן נכתבים כעצות שנצברו מניסיונם של מנטרים אחרים, הם לא פקודות או כללים מחייבים. הכלל הראשון אותו יש לזכור בעריכה במכלול ובניטור הוא השמעות לשכל הישר.
|
בברכה, מקוה • שיחה • כ"ב בתמוז ה'תשפ"ד 23:26 (IDT)
- היי, בהצלחה לכולנו, שמח שהצטרפת לניטור המכלול, אני בטוח שהמכלול יפיק מכך רק תועלת, בקיצור ברוך הבא! אפרון (שיחה) 23:45, 27 ביולי 2024 (IDT)
- מצרף לאיחולים. בהצלחה למכלול! • מטעמים • 23:58, 27 ביולי 2024 (IDT)
- מ ז ל
ט ו ב ! באמת מגיע לך עורך עם ידע מקצועי, אמיתי, נחמד,ו...חרוץ אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ב בתמוז ה'תשפ"ד ~ 00:52, 28 ביולי 2024 (IDT)
מה זה האותיות ח ומ' שמופיעים בשינויים האחרונים?
בקשר לעריכה זו, נ.ב. בשם שלו ומבקש שיוציאו אותו🤣🤣🤣 יהודה פיש (שיחה) 13:14, 29 ביולי 2024 (IDT) יהודה פיש (שיחה) 13:14, 29 ביולי 2024 (IDT)
- @נריה הקש ביטול, הבנתי
- יהודה פיש (שיחה) 13:17, 29 ביולי 2024 (IDT) יהודה פיש (שיחה) 13:17, 29 ביולי 2024 (IDT)
הרב בצלאל טולידנו
תודה על העריכות כאן. רציתי לבקש שני דברים: א. אם תוכל לדאוג להעברה מהירה (עבדתי על זה הרבה זמן, לפני העלאה כטיוטה). ב. אם תוכל ללמד אותי איך עושים קישור לקול הלשון. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 18:32, 29 ביולי 2024 (IDT)
- א. עברתי מעט על הערך, ומחקתי פירוט על הישיבה שהקים, שלענ"ד אין מקומו בערך הביוגרפיה של הרב. ב. ראה את מיוחד:הבדלים/2647239. נריה - 💬 - 23:47, 29 ביולי 2024 (IDT)
- א. תודה רבה על הכל. ב. בקול הלשון אני רואה שעושים בצורה יותר קצרה עם מס' תיקייה, אתה יודע איך עושים את זה? ג. בקשר לעריכה זו אני מסכים עם הרוב, אך לא הבנתי למה מחקת את העלון מדברי תורתו (לכה"פ בקישו"ח) ואת גיסו הרב בן נאים (הרב טרבחלסי באמת מיותר). ד. אשמח להתקדמות גם בשאר הערכים. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 22:41, 30 ביולי 2024 (IDT)
- ב. ייתכן שבעזרת מכ:בוק. אני משתמש רק בשל ויקיפדיה (ולא עבד), ייתכן שקיימת הרחבה בבוקמרקלטים כאן. ג. העלון – החזרתי לקישורים חיצוניים, לא חושב שמדובר בכתביו ממש. שמוציאים זאת תלמידיו מתוך שיחותיו, ולא הוא עצמו. הרב בן נאים – ככל הנראה הושמט בטעות, מוזמן להחזיר (אנא תייג אותי בתקציר העריכה, שאוודה שהניסוח תקין). נריה - 💬 - 16:49, 31 ביולי 2024 (IDT)
- ב. יש הוראות בדף התבנית אלא שהן מעודכנות לאתר המקורי, אפשר להיכנס לקישור ולהבין מהיכן לחלץ, הדרך להגיע לכל שיעורי הרב היא באמצעות חיפוש שמו (בישן - בחיפוש רבנים). בהחלט יש מקום להוסיף בוק (הוספתי בעבר באתר היידי אבל לאתר הישן). מוטי ~ שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד • 17:06, 31 ביולי 2024 (IDT)
- הוספתי לבוק (באתר החדש). מוטי ~ שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד • 17:56, 31 ביולי 2024 (IDT)
- ב. יש הוראות בדף התבנית אלא שהן מעודכנות לאתר המקורי, אפשר להיכנס לקישור ולהבין מהיכן לחלץ, הדרך להגיע לכל שיעורי הרב היא באמצעות חיפוש שמו (בישן - בחיפוש רבנים). בהחלט יש מקום להוסיף בוק (הוספתי בעבר באתר היידי אבל לאתר הישן). מוטי ~ שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד • 17:06, 31 ביולי 2024 (IDT)
- ב. ייתכן שבעזרת מכ:בוק. אני משתמש רק בשל ויקיפדיה (ולא עבד), ייתכן שקיימת הרחבה בבוקמרקלטים כאן. ג. העלון – החזרתי לקישורים חיצוניים, לא חושב שמדובר בכתביו ממש. שמוציאים זאת תלמידיו מתוך שיחותיו, ולא הוא עצמו. הרב בן נאים – ככל הנראה הושמט בטעות, מוזמן להחזיר (אנא תייג אותי בתקציר העריכה, שאוודה שהניסוח תקין). נריה - 💬 - 16:49, 31 ביולי 2024 (IDT)
- א. תודה רבה על הכל. ב. בקול הלשון אני רואה שעושים בצורה יותר קצרה עם מס' תיקייה, אתה יודע איך עושים את זה? ג. בקשר לעריכה זו אני מסכים עם הרוב, אך לא הבנתי למה מחקת את העלון מדברי תורתו (לכה"פ בקישו"ח) ואת גיסו הרב בן נאים (הרב טרבחלסי באמת מיותר). ד. אשמח להתקדמות גם בשאר הערכים. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 22:41, 30 ביולי 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, אדמו"רי סאטמר מקוטלגים בקט' משפחת טייטלבוים ~ תכליתי • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד 18:44 (IDT) 18:44, 31 ביולי 2024 (IDT)
- בקטגוריה:משפחת טייטלבוים נמצאים גם ערכים המקוטלגים בקטגוריית האדמו"רים, כך שאין סיבה להחריג את הרב יואל טייטלבוים. נריה - 💬 - 18:54, 31 ביולי 2024 (IDT)
- ממש לא וצריך לתקן גם שם (להוציא את ראש המשפחה), הנושא כבר נידון בהרחבה בשיחה:רבי יוחנן טברסקי מרחמסטריווקא (השני). הגדה של פסח (שיחה) 19:16, 31 ביולי 2024 (IDT)
- לא ראיתי את הדיון, תודה על ההפניה. מוזמן לתקן גם בערכים ההם. נריה - 💬 - 19:19, 31 ביולי 2024 (IDT)
- ממש לא וצריך לתקן גם שם (להוציא את ראש המשפחה), הנושא כבר נידון בהרחבה בשיחה:רבי יוחנן טברסקי מרחמסטריווקא (השני). הגדה של פסח (שיחה) 19:16, 31 ביולי 2024 (IDT)
עזרה במציאת תמונה
את התמונה הזו שלחתי לנטפרי לבדיקה חוזרת וקיבלתי תשובה שיש אשה בתמונה אך אין לי מושג איזה תמונה זה ואולי היא בכלל חסומה כבר במכלול אשמח לעזרתך תודה אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד ~ 17:00, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- מצאתי את הדף, יתמות מעניין שרגא אמר לי שאין בזה בעיה והם מתעקשים שיש בעיה אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד ~ 17:26, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אלינדב @נריה, אפשר להבין, זה אדם עם שיער ועגילים, עדיף להסיר וזהו. שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד > 17:44, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד ~ 17:46, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה שרגא על הטיפול, ואלינדב על הדיווח
. נריה - 💬 - 23:33, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה שרגא על הטיפול, ואלינדב על הדיווח
- @אלינדב @נריה, אפשר להבין, זה אדם עם שיער ועגילים, עדיף להסיר וזהו. שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד > 17:44, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
ויקיפדיה
ראיתי בדף משתמש שלך שאתה פעיל בויקיפדיה, רציתי לשאול, כפי שהבנתי, הכללים בויקיפדיה פחות נוקשים מכאן (ויעידו על כך ערכים רבים שכאן לא היו עוברים את הרף...), ואם כך רציתי לשאול האם לאחר שאני יוצר ערך, לא עדיף לבקש ממישהו שויקיפדיה פתוחה לו להוסיף את הערך שם, ואח"כ לבקש כאן ייבוא? עבד ד' (שיחה) 17:08, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- אוסיף, שאין כוונתי ח"ו לקנטר, אלא אני באמת רוצה להבין.--עבד ד' (שיחה) 17:09, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עבד ד' הערכים במכלול מוגנים בזכויות יוצרים, אין אפשרות להעתיק ערך מהמכלול לויקיפדיה. למאי נ"מ • שיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד 19:24, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- כוונתי לאחר שאני כותב טיוטה לפני העברתו למרחב הערכים, להעתיק אותו לקובץ וורד פשוט, ולתת למישהו להעתיק בויקיפדיה. עבד ד' (שיחה) 19:32, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עבד ד', מרחב טיוטה גם בבעלות המכלול. אפרון (שיחה) 19:42, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- וגם אם הכוונה שהערך ייכתב מראש בוורד, וייוצר מראש בוויקיפדיה, נקודת המוצא שגויה. להרגשתי, הכללים בוויקיפדיה נוקשים מכאן, אך מערך הניטור שם אינו מסוגל לעבור בצורה מייטבית על כל העריכות והערכים החדשים – בשונה מכאן (שאפו!). לכן קורה שערכים שם לא עוברים את הרף כאן, אך הכללים האידיאליים שם נוקשים לא פחות מכאן.
לכן, ערכים ברמה גבוהה, לענ"ד עדיף שייווצרו בוויקיפדיה וייובאו לכאן, עבור יהודים שאינם מכירים את המכלול. אך ערכים ברמה נמוכה, אם ייוצרו בוויקיפדיה זו תהיה פשוט תקלה. נריה - 💬 - 23:31, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- וגם אם הכוונה שהערך ייכתב מראש בוורד, וייוצר מראש בוויקיפדיה, נקודת המוצא שגויה. להרגשתי, הכללים בוויקיפדיה נוקשים מכאן, אך מערך הניטור שם אינו מסוגל לעבור בצורה מייטבית על כל העריכות והערכים החדשים – בשונה מכאן (שאפו!). לכן קורה שערכים שם לא עוברים את הרף כאן, אך הכללים האידיאליים שם נוקשים לא פחות מכאן.
- @עבד ד', מרחב טיוטה גם בבעלות המכלול. אפרון (שיחה) 19:42, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- כוונתי לאחר שאני כותב טיוטה לפני העברתו למרחב הערכים, להעתיק אותו לקובץ וורד פשוט, ולתת למישהו להעתיק בויקיפדיה. עבד ד' (שיחה) 19:32, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עבד ד' הערכים במכלול מוגנים בזכויות יוצרים, אין אפשרות להעתיק ערך מהמכלול לויקיפדיה. למאי נ"מ • שיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד 19:24, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
הרשאות עדכון וייבוא
| שלום נריה/ארכיון,
כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"מעדכן". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "המכלול:מעדכן". ההרשאה מעניקה לך את האפשרות לעדכן ערכים באמצעות הסקריפטים המיועדים לכך. חשוב מאוד להקפיד בעת עדכון ערכים על הכללים דלהלן:
שים לב כי ההרשאה נועדה למטרת תחזוקה שוטפת ועדכון ערכים, אי שימוש בהרשאה, או שימוש בה שלא למטרה לשמה היא מיועדת, תביא לשלילת ההרשאה, בברכה. |
| שלום נריה/ארכיון,
כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"מייבא". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "המכלול:מייבא. ההרשאה מעניקה לך את היכולת לייבא ערכים מויקיפדיה העברית באמצעות הסקריפטים המיועדים לכך. חשוב מאד להקפיד בעת ייבוא ערכים על הכללים דלהלן:
שים לב כי ההרשאה נועדה למטרת ייבוא, אי שימוש בהרשאה, או שימוש בה שלא למטרה לשמה היא מיועדת, תביא לשלילת ההרשאה. בברכה. |
סומך על זהירותך, בהערכה רבה. אפרון (שיחה) 19:48, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- מ ז ל
ט ו ב ! , אתה מטאור עולה! למאי נ"מ • שיחה • ב' באב ה'תשפ"ד 19:50, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
כוכב למייבא!
| כוכב המייבאים | |
| רק קיבלת הרשאה, וכבר נותן עבודה.... יואל נאמן • שיחה • ג' באב ה'תשפ"ד 09:45, 7 באוגוסט 2024 (IDT) |
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| אתה אחד המכלולאים החרוצים ביותר שפגשתי פה במהלך השנים אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י' באב ה'תשפ"ד ~ 23:10, 13 באוגוסט 2024 (IDT) |
- גא"מ!! למאי נ"מ • שיחה • י' באב ה'תשפ"ד 23:11, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- וכך גם אני. איך • שיחה • ט' באב ה'תשפ"ד למנינם 23:40, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
בעניין רבי נסים ביתאן.
שלום וברכה! העברת לדף השיחה מהעברה לטיוטות בגלל שהנושא מתארך. אבל שים לב - כתוב שם בסוף שהנושא מוצא והערך ממתין להעלאה. תוכל בבקשה להעלותו? משכיל לאסף 14:32, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- נכתב ע"י עורך שאינו מנטר (ולמיטב זכרוני, אף אינו בדוק), ולכן לא אוכל להסתמך על דבריו ולהעביר למרחב הערכים בלי לעבור בדיקדוק בעצמי. השארתי קישור מדף הבקשות, כשלאחד מהמנטרים יהיה זמן לעבור על הערך, הערך יוכל לעבור למרחב הערכים. תודה על כתיבתו. נריה - 💬 - 14:56, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא, כבודו יסתכל - יש שם מנטר בשם "הכל לטובה" שכתב - "נראה בסדר חוץ מהמקורות. אין להשתמש בביטוי "שם"" "טוב מאד, נחכה להשלמת הפרטים הטכנים במקורות כפי שציינת בדרישת ההבהרות".
- ועל זה תכליתי כתב שהכל תוקן. אינני יודע מתי הכל לטובה יכנס שוב למחשב... הוא בחופשה מכלולאית. משכיל לאסף 15:28, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
תוכן לא מתאים
כאן אהרון כהן הצדיק מחק את מה שלא היה ראוי שיופיע אבל ההערה נשארה עכשיו לא מחקתי את זה כי אמרתי אולי עדיף להשאיר את התוכן בניסוח שונה אע"פ שאני לא מצאתי מלה יותר עדינה ממה שהיה כתוב שם אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"א באב ה'תשפ"ד ~ 23:57, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא כ"כ הבנתי על איזה הערה מדובר...
- ישר כח אהרון כהן (שיחה) 00:07, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- אהרון כהן, אלינדב, החזרתי בניסוח שונה. תודה! נריה - 💬 - 17:05, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- אתה אלוף
אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"ב באב ה'תשפ"ד ~ 23:58, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- אתה אלוף
- אהרון כהן, אלינדב, החזרתי בניסוח שונה. תודה! נריה - 💬 - 17:05, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
לייק לכוכב!
| כוכב לייק | |
| אלוף אהרון כהן (שיחה) 00:08, 15 באוגוסט 2024 (IDT) |
כוכב איכותי!
| כוכב איכותי | |
| סגנון חד וברור (בערך בתי אבות פונבז׳) אבריימלה מלמד (שיחה) 06:47, 15 באוגוסט 2024 (IDT) |
שאל את המומחה
העברתי כי הדף הזה נמצא תחת כותרת המכלול:שאל את המומחה/חול. וכתבתי שם את השאלה כי חשבתי ששם המקום, אחרי שזה הגיע לי בשורת החיפוש. אבל אחר כך ראיתי שזה דף ישן שכנראה את כל השאלות שם לא ראו בדף הנכון. או שצריכים להעביר אותו לארכיון. יישר כח. ליפמן (שיחה) 12:52, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- הדף שימש בעבר לשאלות בנושאי חול, נראה שלא בשימוש בשנים האחרונות. אפשר לשאול בדף הראשי, אך אין צורך בהעברת שיחות ישנות לדף הראשי. כ"כ, אפשר להתייחס אליו כמו ארכיון. נריה - 💬 - 12:56, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
שינוי שם דף
ציינתי לך בדף המכלול:בקשות ממפעילים דף לשינוי שמם ואת רובם שינת אולם חלקם נמחקו ואינם מופיעים לא בשמם הישן ולא בשמם החדש ואלו הם: מסוף קניון לב קצרין, מסוף שרונה כפר יונה אם תוכל להחזירם בשמם החדש שציינתי שם תודה רבה על הכל בני ברקי בנשמה (שיחה) 11:06, 18 באוגוסט 2024 (IDT)
- חיפשתי עכשיו, ונראה שאכן הועבר לשם לא נכון (נוסף "משתמש:" מיותר). העברתי עכשיו בחזרה לשמות התקינים: משתמש:בני ברקי בנשמה/מסוף קצרין ומשתמש:בני ברקי בנשמה/מסוף שרונה. אם היו תקלות נוספות מוזמן לכתוב לי, אך אהיה פחות זמין בימים הקרובים (ולא בטוח שאספיק להגיע למחשב). נריה - 💬 - 12:09, 18 באוגוסט 2024 (IDT)
כוכב לפרוייקטור!
| כוכב הפרוייקטור | |
- מצטרף לתודה! (רק מבהיר, שזה גם [ואולי אף בעיקר] תלוי במוטי) איך • שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ד למנינם 08:59, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה, אך איך צודק – וצריך להעביר את הפסקה לדף השיחה של מוטי
. נריה - 💬 - 21:40, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה, אך איך צודק – וצריך להעביר את הפסקה לדף השיחה של מוטי
בקשה
שלום וברכה
אני מבקש, אם תוכל, לבקש בשבילי הרשאה של בדוק עריכות אוטומטית, (ראיתי שרק מנטרים יכולים לבקש את ההרשאה הזו, עבור מכלולאי).
תודה רבה. רפול ברלינר (שיחה) 21:44, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- רפול ברלינר, המנטרים עוקבים אחר העורכים שאינם בדוקים, וכשבשלים להרשאה מבקשים עבורם גם ללא בקשות מהם.
באופן אישי, לא מבין מהיכן מגיע הרצון. איזה רווח יהיה לך מקבלת ההרשאה? הפסד גדול יצא מכך, לך ולמכלול. שלא יהיו עיניים נוספות שעוברות על העריכות. אילו רק היה אפשר, היה עדיף שכולם, גם הוותיקים וה"טובים" ביותר לא יהיו בדוקים. אך מה לעשות, שאין מספיק משאבים לצורך העיניין – ולכן עורכים העונים לכל הקריטריונים המחמירים מסומנים כבדוקום. נריה - 💬 - 21:40, 20 באוגוסט 2024 (IDT) - תודה @נריה
אמשיך כרגיל.
(למה אני רוצה? כי הביורוקרטיה משגעת אותי) רפול ברלינר (שיחה) 21:57, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
דיליי
מה קורה? ראיתי בדף המשתמש שלך שאתה קצת מבין בעניין הטכני... בזמן האחרון קורה לי הרבה שאני עורך ערך בנייד, והוא מתעדכן בתצוגה, אבל כשאני עורך השינויים לא מוצגים. יש לך מושג ממה זה נגרם? אולי כי לא סימנו את זה כבדוק בשינויים אחרונים? תודה מראש על כל העבודה! אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ י"ח באב ה'תשפ"ד ◙ 23:56, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא מכיר את הבעיה (אם הבנתי נכון), אך די בטוח שזה לא קשור. ההרחבה patrol קשורה לניטור בלבד, ולא להצגת הערך לקוראים. מוזמן לשאול בדלפק הייעוץ בוויקיפדיה. נריה - 💬 - 22:42, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- סביר להניח שאין לי דרך לעזור, אבל אולי בכל זאת. תוכל לפרט יותר? מה הכוונה "מתעדכן בתצוגה", "כשאני עורך השינויים לא מוצגים"? אתה עורך מהממשק הנייד? מוטי ~ שיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד • 23:01, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- אני עורך מהממשק נייד. בתצוגה הוא מעדכן את השינויים, אבל כשאני פותח בעריכת קוד מקור הוא מציג את זה כמו לפני העריכה הקודמת. יש מצב שזה פשוט דפיקה באפליקציה או בטלפון, לא יודע... תודה בכ"מ. אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ כ"ג באב ה'תשפ"ד ◙ 00:17, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- לשמירת עריכה בנייד יש שני שלבים (כמו בעורך החזותי), לחיצה על החץ מובילה אותך לדף שם אתה רושם תקציר ושם אתה לוחץ על שמירה. ניסיתי בהדמיה של נייד ונשמר ומוצג גם בעריכה חוזרת. נריה, אם אתה מעוניין נעבור לדף אחר. מוטי ~ שיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד • 11:49, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- מבחינתי אין בעיה. רק מציין שהדמיית הנייד אינה זהה לתצוגה במכשירים ניידים (נתקלתי כמה פעמים בהבדלים), אך במקרה שציינת זה אכן גם המצב בניידים. נריה - 💬 - 13:43, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- ידוע לי, אין לי (כרגע ידע ו)אפשרות לבדוק מעבר לזה. מוטי ~ שיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד • 13:50, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- מבחינתי אין בעיה. רק מציין שהדמיית הנייד אינה זהה לתצוגה במכשירים ניידים (נתקלתי כמה פעמים בהבדלים), אך במקרה שציינת זה אכן גם המצב בניידים. נריה - 💬 - 13:43, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- לשמירת עריכה בנייד יש שני שלבים (כמו בעורך החזותי), לחיצה על החץ מובילה אותך לדף שם אתה רושם תקציר ושם אתה לוחץ על שמירה. ניסיתי בהדמיה של נייד ונשמר ומוצג גם בעריכה חוזרת. נריה, אם אתה מעוניין נעבור לדף אחר. מוטי ~ שיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד • 11:49, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- אני עורך מהממשק נייד. בתצוגה הוא מעדכן את השינויים, אבל כשאני פותח בעריכת קוד מקור הוא מציג את זה כמו לפני העריכה הקודמת. יש מצב שזה פשוט דפיקה באפליקציה או בטלפון, לא יודע... תודה בכ"מ. אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ כ"ג באב ה'תשפ"ד ◙ 00:17, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- סביר להניח שאין לי דרך לעזור, אבל אולי בכל זאת. תוכל לפרט יותר? מה הכוונה "מתעדכן בתצוגה", "כשאני עורך השינויים לא מוצגים"? אתה עורך מהממשק הנייד? מוטי ~ שיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד • 23:01, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
רבי יצחק צדיקא
מה נשמע? כתבת בדף ההעברה מטיוטות שערכת ושאבדוק אם זה בסדר. ובכן, בדקתי וזה מצויין. יישר כח. אשמח שתעביר לערך. משכיל לאסף 15:30, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- מעדיף שלא להעביר בעצמי למרחב הערכים, מוזמן לבקש במכ:הדט. נריה - 💬 - 22:36, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| אחד המכלולאים החרוצים ביותר שפגשתי כאן במכלול בתקופה האחרונה אולי צריך לתת את הכוכב לדויד (אם אינני טועה) שהביא אותך אלינו |
- תודה
! נריה - 💬 - 14:08, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| אני משתומם בכל פעם מחדש על המהירות שבה אתה עובד, ועל העבודה ללא לאות! זה רק הבעת הערכה קטנה! איבעיא להו (שיחה) 12:19, 3 בספטמבר 2024 (IDT) |
- תודה
! נריה - 💬 - 12:20, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
סיום?!
בקשר לעריכה זו, סיימת מה? למאי נ"מ • שיחה • ל' באב ה'תשפ"ד 13:08, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- בדיקת סקריפט לחישוב מספר ניטורים וכמות עריכות. נריה - 💬 - 13:14, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
הרגעת אותי... חשבתי שאתה בורח לנו. למאי נ"מ • שיחה • ל' באב ה'תשפ"ד 15:34, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
כוכב לגרפיקאי!
| כוכב הגרפיקאים | |
| על הסיוע הרב בתיקון תמונות! (וגם על כל שאר תרומותיך במכלול)! כוח"ט. הכל לטובה (שיחה) 18:42, 3 בספטמבר 2024 (IDT) |
בקשה להוספת ערך
העברת את הבקשה להעברה למרחב הערכים למקום נפרד ומאז לא מגיבים לי. איך אני יכול לקדם את הערך יהושע ס (שיחה) 21:19, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- היות והדיון התארך, העברתי את הדיון לדף השיחה של הטיוטה. אם הערך עבר שינויים, תוכל לכתוב בכותרת שנשארה בדף הבקשות שהערך נערך ולבקש מעבר חוזר של המנטרים. נריה - 💬 - 22:15, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- ואם לא עבר שינויים אז הוא לא יכנס לעולם? לא הבנתי מה חסר בערך? יהושע ס (שיחה) 22:25, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- עכשיו ראיתי שלא קיבלת הערות, פרט לשאלת החשיבות. מוזמן לתייג שוב את המנטרים בדף הבקשות להעברה, עדיף באותה פסקה. נריה - 💬 - 22:28, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- תייגתי. מקווה שזה יזיז משהו. תודה!
- חדשות המכלול מאד מוסיף. נותן הרגשה שלמרות הכול משהו זז, יש ערכים שכן נכנסים. תודה! יהושע ס (שיחה) 23:23, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- אני רואה שזה לא עוזר..... מה אפשר לעשות עודד כדי להבהיר חשיבות? יהושע ס (שיחה) 13:56, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
- עכשיו ראיתי שלא קיבלת הערות, פרט לשאלת החשיבות. מוזמן לתייג שוב את המנטרים בדף הבקשות להעברה, עדיף באותה פסקה. נריה - 💬 - 22:28, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- ואם לא עבר שינויים אז הוא לא יכנס לעולם? לא הבנתי מה חסר בערך? יהושע ס (שיחה) 22:25, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
מדליית כסף עבורך!
| על מה לא (למתעניינים: הטריגר כעת הוא הפיכת עשרות ערכי ראשי מעצות לרלוונטיים). מוטי ~ שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ד • 20:39, 7 בספטמבר 2024 (IDT) |
- גם אני מצטרף. הגדה של פסח (שיחה) 20:43, 7 בספטמבר 2024 (IDT)
- ואוו, גנבתי לי את העבודה.. איך • שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ד למנינם 14:07, 8 בספטמבר 2024 (IDT)
- @איך, קח את זו במקום... מוטי ~ שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ד • 16:34, 8 בספטמבר 2024 (IDT)
- תודה.. (בל"נ אטפל) איך • שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ד, למנינם: 16:40, 8 בספטמבר 2024 (IDT)
- גא"מ ואני מוסיף על בדיקת התמונות אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ה' באלול ה'תשפ"ד ~ 19:14, 8 בספטמבר 2024 (IDT)
- תודה לכולכם
. נריה - 💬 - 00:00, 10 בספטמבר 2024 (IDT)
- תודה לכולכם
- גא"מ ואני מוסיף על בדיקת התמונות אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ה' באלול ה'תשפ"ד ~ 19:14, 8 בספטמבר 2024 (IDT)
- תודה.. (בל"נ אטפל) איך • שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ד, למנינם: 16:40, 8 בספטמבר 2024 (IDT)
- נריה, מצאתי לך תמונות חדשות לבדוק קישור. מוטי ~ שיחה • ו' באלול ה'תשפ"ד • 15:17, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
. עמוס השבוע, אשתדל בהקדם. נריה - 💬 - 00:00, 10 בספטמבר 2024 (IDT)
- מוטי. סיימתי, מבחינתי אפשר להריץ סיבוב נוסף. נריה - 💬 - 21:38, 14 בספטמבר 2024 (IDT)
- @איך, קח את זו במקום... מוטי ~ שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ד • 16:34, 8 בספטמבר 2024 (IDT)
- ואוו, גנבתי לי את העבודה.. איך • שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ד למנינם 14:07, 8 בספטמבר 2024 (IDT)
כוכב לגרפיקאי!
| כוכב הגרפיקאים | |
| על ריטוש התמונות הבעייתיות יומם ולילה כולם יודעים שאם צריך ריטוש אתה הכתובת אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ג באלול ה'תשפ"ד ~ 21:45, 25 בספטמבר 2024 (IDT) |
- תודה
! נריה - 💬 - 21:46, 25 בספטמבר 2024 (IDT)
גליונות המכלול
מוטי לא כאן אז אני שואל אותך. למה לא יצא גליון בשבוע האחרון? ~ המלקט • שיחה • כ"ו באלול ה'תשפ"ד 19:37 (IDT) 19:37, 29 בספטמבר 2024 (IDT)
- את החדשות מרכז מוטי, והיות ואינו מחובר אין מי שיכתוב. נריה - 💬 - 19:54, 29 בספטמבר 2024 (IDT)
- חבל. ~ המלקט • שיחה • כ"ו באלול ה'תשפ"ד 19:58 (IDT) 19:58, 29 בספטמבר 2024 (IDT)
- @המלקט אם יהיה לך זמן, אתה יכול לכתוב את זה כשהוא לא כאן. איך • שיחה • כ"ו באלול ה'תשפ"ד, למנינם: 23:57, 29 בספטמבר 2024 (IDT)
- חבל. ~ המלקט • שיחה • כ"ו באלול ה'תשפ"ד 19:58 (IDT) 19:58, 29 בספטמבר 2024 (IDT)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| עבדתי למחוק את כל הבקשות שכבר לא רלוונטיו בף מכ:בת ואז זה עושה לי התנגשות עריכה איתך רציתי לדרוס את עריכתך ובאתי אח"כ לבדוק מה ערכת כדי להחזיר אני רואה שעשית את אותו דבר שאני רציתי לעשות הקדמתני כל הכבוד לך על כל העבודה למען המכלול נקי מתמונות בעייתיות אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ד' בתשרי ה'תשפ"ה ~ 19:52, 6 באוקטובר 2024 (IDT) |
כוכב בשבילך!
| הכוכב המקורי | |
| תודה שנתת לי עזרה בעינין חיסול האסם ספי אדין, אני לא רוצה להטעות. אולי הפרטים שכתבתי פחות מדויקים... דכג (שיחה) 23:32, 10 באוקטובר 2024 (IDT) |
במחילה על גזל הזמן
אשמח אם תוכל להסביר לי מהו ארכוב בדיוק ולמה זה קשור למה ששיניתי בדף משתמש שלי מה שמת לא ימות עוד משתמש:רפאל שניר 21:49, 13 באוקטובר 2024 (IDT)
- @רפאל שניר, מוזמן לראות את המכלול:ארכוב. ביטלתי את עריכתך בדף השיחה, ולא בדף המשתמש. נריה - 💬 - 21:51, 13 באוקטובר 2024 (IDT)
מדליית כסף עבורך!
| על 5,000 עריכות חשובות, תודה, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ב בתשרי ה'תשפ"ה > 16:47, 14 באוקטובר 2024 (IDT) |
- בדיוק גם חשבתי לכתוב לך, בעיקר על העבודה כרגע בערב יו"ט ללא הפסק\, חילך למכלוליתא! איך • שיחה • י"ב בתשרי ה'תשפ"ה, למנינם: 17:12, 14 באוקטובר 2024 (IDT)
מדליית זהב עבורך!
| גם על בדיקת התמונות וגם על עדכוני הערכים
נ.ב. לגבי זה שלחתי לב"ח אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ה בתשרי ה'תשפ"ה ~ 19:03, 27 באוקטובר 2024 (IST) |
- תודה! נריה - 💬 - 19:05, 27 באוקטובר 2024 (IST)
תבנית
לגבי זה העברתי כפי שאתה רואה למרחב משתמש שלו שאלתי היא אני רוצה להשאיר לו הודעה בד"ש איך קוראים לתבנית שהערך לא בשל? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ו בתשרי ה'תשפ"ה ~ 09:36, 28 באוקטובר 2024 (IST)
- {{עבר למרחב משתמש|קוק|שלמה דוד חליווה}}. נריה - 💬 - 09:37, 28 באוקטובר 2024 (IST)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| ואני לא הבנתי מי הפרא אדם שכתב לי 5!!! הודעות בדף שיחה בזמן שסך הכל הייתי באמצע לטפל במשהו אחר תודה רבה אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ח בתשרי ה'תשפ"ה ~ 22:32, 29 באוקטובר 2024 (IST) |
. תודה🙂! נריה - 💬 - 22:33, 29 באוקטובר 2024 (IST)
הצבעה במועצת
ראיתי שהצבעת כך: "(אב)ג", מה כוונתה של הצבעה זו, שאתה מעדיף את ג' על פני אב'? למה שלא תשים את ג' לפני אב'? למאי נ"מ • שיחה • ט"ז בחשוון ה'תשפ"ה 13:16, 17 בנובמבר 2024 (IST)
- לא. הוא מעדיף את א' או ב' על פני ג', אבל אין לו עדיפות ביניהם. למעשה, האות האחרונה באמת חסרת משמעות (בכלל ההצבעות) כי ברור שהיא האחרונה בדירוג של המצביע, נריה תקן אותי אם טעיתי. מוטי ~ שיחה • ט"ז בחשוון ה'תשפ"ה • 13:22, 17 בנובמבר 2024 (IST)
חדשות המכלול - גיליון 9
| חדשות המכלול פינת העדכונים של קהילת המכלול |
שנת 2026 – שבוע #47 עודכן ב־17 בנובמבר לחתימה על מינוי לידיעון |
● מועצת: במועצת המכלול מתקיימת הצבעה על קביעת חוקים חדשים לשמות המשתמשים. הצביעו והשפיעו! ●
● עדכונים טכניים: נוספה האפשרות של שחזור עריכה אבודה, יש להפעילה בהעדפות עריכה. פרטים בלוח המודעות ●
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| חרוץ! זה מה שאתה. למאי נ"מ • שיחה • כ"א בחשוון ה'תשפ"ה 14:15, 22 בנובמבר 2024 (IST) |
ויכלו השמים
בבקשה נא לא למחוק את קטגורית משפחת קאפף ויכלו השמים (שיחה) 22:40, 1 בדצמבר 2024 (IST)
- ויכלו השמים בדף שיחת ובדף שיחתי הוסבר לך עניין ההעברה למרחב משתמש, אין טעם לפנות לכל מנטר בנפרד, ההסבר הוא אותו הסבר אצל כולנו. אפר (שיחה) 22:44, 1 בדצמבר 2024 (IST)
- ויכלו השמים, הקטגוריה מחוקה. הערכים נמצאים בשמות: משתמש:ויכלו השמים/רבי יצחק קאפף, טיוטה:רבי יעקב אשר קאפף, משתמש:ויכלו השמים/רבי שמואל עוזר קאפף, משתמש:ויכלו השמים/משפחת קאפף, משתמש:ויכלו השמים/רבי יעקב אשר קאפף (הראשון). מוזמן לשפר אותם שם, וכשיהיו מוכנים לדעתך למרחב הערכים לבקש במכ:הדט את העברתם למרחב הערכים. נריה בוט (שיחה) 22:44, 1 בדצמבר 2024 (IST)
- למה מחקו את הקטגוריה? ויכלו השמים (שיחה) 22:58, 1 בדצמבר 2024 (IST)
- טיוטות אינן משויכות לקטגוריה. כשהן יעברו למרחב הערכים, ניתן יהיה לשחזרה מהמחיקה. נריה בוט (שיחה) 23:00, 1 בדצמבר 2024 (IST)
- תכלס למשל בטיוטה רבי יעקב אשר קאפף מה אני צריך עוד לשפר למשל? ויכלו השמים (שיחה) 23:03, 1 בדצמבר 2024 (IST)
- אפשר להבין בבקשה למה לא מכניסים לרשימה את הטיוטות שכתבתי?
- ואגב כתבתי ככה בקיצור נמרץ וכך כל מי שיש לו עוד פיסת מידע יוכל להוסיף עוד ועוד.
- וחוץ מזה שאני לא מבין מה איכא דאמרי רוצה - מה בין הטיוטות שלי לאדמו"ר מקוידנוב, ונאראל, וקאמראנא ב"ש, ואידך זיל גמור....
- ואני כבר לא מדבר על זה שמשפחת קאפף (כאף) מונה היום למעלה מכמה אלפי בתי אב (נכדי רבי יצחק) המפוזרים בארץ ובחו"ל (יש הרבה בסאטמאר, סקוירא, לעלוב, לעלוב בראנוביץ ועוד ועוד) ויש לזה גם הרבה משפחות שונות שיוצאות מגזע זה כגון שווארץ, פרידמאן....
- תודה רבה!
- אני מחכה לתשובה. ויכלו השמים (שיחה) 21:53, 9 בדצמבר 2024 (IST)
- תכלס למשל בטיוטה רבי יעקב אשר קאפף מה אני צריך עוד לשפר למשל? ויכלו השמים (שיחה) 23:03, 1 בדצמבר 2024 (IST)
- טיוטות אינן משויכות לקטגוריה. כשהן יעברו למרחב הערכים, ניתן יהיה לשחזרה מהמחיקה. נריה בוט (שיחה) 23:00, 1 בדצמבר 2024 (IST)
- למה מחקו את הקטגוריה? ויכלו השמים (שיחה) 22:58, 1 בדצמבר 2024 (IST)
כוס קפה בשבילך!
| למקרה שהבוט שלך זקוק למנוחה קצרה... מוטי ~ שיחה • כ"ט בכסלו ה'תשפ"ה • 19:15, 30 בדצמבר 2024 (IST) |
בקשר לעריכה זו, מניין לך שאם קמפיין השתמש בתרבות בילוי זה מכשיר אותה להצגה במכלול. שרפי קודש (שיחה) 21:38, 2 בינואר 2025 (IST)
- @שרפי קודש, הוא התייעץ עם עוא"ס וזה התשובה שהוא קיבל. אפר (שיחה) 22:31, 2 בינואר 2025 (IST)
- תודה אפר. שרפי, הוסבר לך לא פעם על השוני בין סרטים תיעודיים לסרטים רגילים, אין צורך לנסות לקבוע את דעותיך השונות מהמדיניות בשטח. נריה - 💬 - 14:17, 3 בינואר 2025 (IST)
- די עם ציד המכשפות, ניתן להבחין שהותרתי שניים מתוך הרשימה ואף שיניתי את הכותרת, כך שברור שההבדל היה ידוע לי. מהתקציר שלך הובן שלא מדובר בסיפור חיים אלא שבכל זאת הקמפיין מכשיר את תוכן התרבות למכלול, כך שההצגה כמובן מאליו אינה נכונה.
יצוין, שמאז הובהר עניין הסרטים התיעודיים לא נהגתי באופן שחרג מהכללים, ובשונה מהשמצתך הנוספת בסדרה, כביכול אני חותר תחת המדיניות. גם דבריך על כך שהדבר נאמר לי לא פעם, הם שקר מוחלט.
תגובתי היא רק מדין והייתם נקיים. קשה להניח שהיא תניב פרי. שרפי קודש (שיחה) 15:22, 3 בינואר 2025 (IST)- מספר שחזורים ודיון ארוך בדף השיחה דים להחשב כ"לא פעם". אם זכרוני אינו מטעה אותי הנ"ל הרחשו. אם לאו, אנא קבל את התנצלותי. בתקציר נכתב שהדבר חלק נפרד מהקמפיין לשחרורו, ושאין מדובר בתרבות של בילוי אלא סרט תיעודי. לא ברור מהיכן מגיעה ההבנה שהקמפיין מכשיר את תוכן התרבות למכלול, כאשר צויין במפורש שאין כאן תרבות "הנהתית" אלא תרבות תיעודית. כפי שציינת, קשה להניח שהשיחה הזו תניב פרי, אנשים שמתקשים להסתדר בעבודה שיתופית נוטים שלא לקבל ביקורת עמיתיהם. אך אבקש שתחדל מהסרות תוכן (פרט לתוכן פוגעני), והשאר את עבודה זו לעוא"ס. הדף המכלול:דיווח על תוכן בלתי הולם יוכל לשמש אותך לדיווחים לבקשות להסרות תכנים תרבותיים ודומיהם. נריה - 💬 - 15:56, 3 בינואר 2025 (IST)
- חברים, בואו נעבור הלאה, העניין הובהר דיו. אפר (שיחה) 18:37, 4 בינואר 2025 (IST)
- מספר שחזורים ודיון ארוך בדף השיחה דים להחשב כ"לא פעם". אם זכרוני אינו מטעה אותי הנ"ל הרחשו. אם לאו, אנא קבל את התנצלותי. בתקציר נכתב שהדבר חלק נפרד מהקמפיין לשחרורו, ושאין מדובר בתרבות של בילוי אלא סרט תיעודי. לא ברור מהיכן מגיעה ההבנה שהקמפיין מכשיר את תוכן התרבות למכלול, כאשר צויין במפורש שאין כאן תרבות "הנהתית" אלא תרבות תיעודית. כפי שציינת, קשה להניח שהשיחה הזו תניב פרי, אנשים שמתקשים להסתדר בעבודה שיתופית נוטים שלא לקבל ביקורת עמיתיהם. אך אבקש שתחדל מהסרות תוכן (פרט לתוכן פוגעני), והשאר את עבודה זו לעוא"ס. הדף המכלול:דיווח על תוכן בלתי הולם יוכל לשמש אותך לדיווחים לבקשות להסרות תכנים תרבותיים ודומיהם. נריה - 💬 - 15:56, 3 בינואר 2025 (IST)
- די עם ציד המכשפות, ניתן להבחין שהותרתי שניים מתוך הרשימה ואף שיניתי את הכותרת, כך שברור שההבדל היה ידוע לי. מהתקציר שלך הובן שלא מדובר בסיפור חיים אלא שבכל זאת הקמפיין מכשיר את תוכן התרבות למכלול, כך שההצגה כמובן מאליו אינה נכונה.
- תודה אפר. שרפי, הוסבר לך לא פעם על השוני בין סרטים תיעודיים לסרטים רגילים, אין צורך לנסות לקבוע את דעותיך השונות מהמדיניות בשטח. נריה - 💬 - 14:17, 3 בינואר 2025 (IST)
הרשאת אספקלריה
| שלום נריה,
כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"עורך אספקלריה". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "המכלול:עורך אספקלריה". כדי שהרשאה זו תבוא לידי ביטוי עליך להגדיר זאת בהעדפות => אספקלריה (גירסת בטא) להרשאה זו ישנה השפעה מהותית על פעילותך במכלול, והיא היכולת לערוך דפים המכילים תבניות סינון, מאחר שיש לך את העניין, הידע והיכולת, לעסוק בנושאי האספקלריה במכלול. יש לקרוא בעיון את המדריך לעורכי אספקלריה ולעיין בו מידי פעם, בברכה. |
אפר (שיחה) 00:28, 21 בינואר 2025 (IST)
בקשר לעריכה זו, ראית שדף זה מהווה פירושונים? מראש צורים (שיחה) 03:07, 23 בינואר 2025 (IST)
- צודק. שחזרתי. נריה - 💬 - 18:19, 23 בינואר 2025 (IST)
אשווע ואזעק חמס אנא הושיעה לגבי החמס שנעשה כאן בערך קיבוץ גלויות
אנא נריה
ניר לך ניר חרוש ושדד הדק היטב מגר כלה כל הקוצים והדרדרים המצערים ומחשיכים עיניהם של ישראל
ועיין בעוול ובחמס וברשע שנעשה בערך קיבוץ גלויות אשר מוחקים ומעלימים בו לגמרי כל קרן אורה
ומחקו אפילו את כבשת הרש שהייתה שם הלא הם דברי הרמב"ן בשיר השירים ח' י"ב אשר הביא הנצי"ב בהעמק דבר דברים ל' ג'
אל תתעלם!!! 318 (שיחה) 10:47, 10 בפברואר 2025 (IST)
מויקפדיה באנגלית
מעונין ליבא מויקפדיה באנגלית את הדף הנ"ל האם תוכל לבקש יבוא לעברית ואוכל לבקש פה יבוא להמכלול
Ozar Hatorah, Isaac Shalom תודה מראש המגהה (שיחה) 01:37, 12 בפברואר 2025 (IST)
- אין ייבוא מוויקיפדיה האנגלית לעברית. האפשרות היחידה היא תרגום. נריה - 💬 - 23:39, 12 בפברואר 2025 (IST)
מה זה הורדת להן את הכובע על הפרצוף עבודה יפה מאוד
אהבתי אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"ט בשבט ה'תשפ"ה ~ 16:47, 17 בפברואר 2025 (IST)
נעילת גרסאות בערך מילוני
לפי הידוע לי אין צורך להסתיר גרסאות אם אין בהם בעיה מעבר, אולי המדיניות השתנה, אם כן אשמח לדעת. @למאי נ"מ. מוטי ~ שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה • 11:39, 19 בפברואר 2025 (IST)
- ייתכן. לא חשבתי שיש מדיניות. מניח שתוכן שלא אמור להיות במכלול לא צריך להיות גם בגרס"ק. אולי אני טועה. למאי נ"מ • שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה 11:49, 19 בפברואר 2025 (IST)
- ההיגיון הוא שהערך המלא על נושא תרבות הוא לא נושא כ"כ בעייתי, אז מי שרוצה לבדוק בגרסאות קודמות שיבושם לו. לא מדובר במדיניות, אלא שלא ידועה לי מדיניות אחרת. מוטי ~ שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה • 11:51, 19 בפברואר 2025 (IST)
- אכן.
למאי נ"מ • שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה 11:54, 19 בפברואר 2025 (IST)
- אם הרגשת מותקף זו ממש לא הייתה הכוונה, תוייגת כאן משום שראיתי שכך כתבת ליהודה פיש. מוטי ~ שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה • 11:58, 19 בפברואר 2025 (IST)
, לא הרמתי דגל לבן כסימן כניעה. הריני להבהיר: לעולם לא אכנע!... פשוט חיפשתי תבנית רגשונים שמביעה הסכמה, דגל לבן היה הכי קרוב לזה... למאי נ"מ • שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה 12:02, 19 בפברואר 2025 (IST)
- אם הרגשת מותקף זו ממש לא הייתה הכוונה, תוייגת כאן משום שראיתי שכך כתבת ליהודה פיש. מוטי ~ שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה • 11:58, 19 בפברואר 2025 (IST)
- אכן.
- ההיגיון הוא שהערך המלא על נושא תרבות הוא לא נושא כ"כ בעייתי, אז מי שרוצה לבדוק בגרסאות קודמות שיבושם לו. לא מדובר במדיניות, אלא שלא ידועה לי מדיניות אחרת. מוטי ~ שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה • 11:51, 19 בפברואר 2025 (IST)
כוכב לשומר!
| כוכב שומרי ההשחתה | |
| תודה רבה ד"ק (שיחה) 15:16, 2 במרץ 2025 (IST) |
כוכב לפרוייקטור!
| כוכב הפרוייקטור | |
| על חריצות מופלאה בתחזוק המכלול (ההקשר, קצב תרומות הבוט שלך הערב). מוטי ~ שיחה • י"ג באדר ה'תשפ"ה • 23:34, 12 במרץ 2025 (IST) |
- נשאיר לך את מכ:במ?
נריה - 💬 - 23:47, 12 במרץ 2025 (IST)
בטיפול, נא להמתין... מוטי ~ שיחה • י"ג באדר ה'תשפ"ה • 23:56, 12 במרץ 2025 (IST)- אם כבר, תוכל לבדוק את הבקשות של מנחם שם שלא טיפלית בהן, הסקריפט לא הצליח למצוא לוג העברה/מחיקה. אגב, אני מקווה שאתה מתחזק במקביל גם בויקי את מחיקת ההפניות בקטגוריות ועדכון תבניות שמקשרות להפניות שנמחקו וכדו'. את ההמשך כנראה אשאיר למישהו אחר או אטפל בשבוע הבא. מוטי ~ שיחה • י"ג באדר ה'תשפ"ה • 00:05, 13 במרץ 2025 (IST)
- כל אלו נמחקו בוויקי, רובם מטעם דיוני חשיבות וחלקם מטעם הז"י. נריה - 💬 - 00:45, 13 במרץ 2025 (IST)
דף הסקריפטים שלי
תודה על העריכה (נ.ב. אין לי מושג מה זה, והעתקתי את זה מהדף משתמש שלך
אשמח אם תתן לי הפניה להסבר מפורט על כל הקשקושים האלה או שתוסיף לי בעצמך מכל הבא ליד.
ממי • שיחה - בס"ד • י"ט באדר ה'תשפ"ה 21:58, 18 במרץ 2025 (IST)
- כתבתי על כל אחד מהסקריפטים אצלי מהי פעילותו (משתמש:נריה/common.js), אם יש שאלה על סקריפט ספציפי שם בשמחה. נריה - 💬 - 22:07, 18 במרץ 2025 (IST)
- לגבי הסקריפט הראשון, מדובר על דיונים נוחים. נריה - 💬 - 22:10, 18 במרץ 2025 (IST)
שְכּוֹיֶיח! את זה הבנתי (אחרי הכל אני כן קצת מבין עניין איך לגנוב קודים - גנבתי גם את הקוד שלך לקישור בין הדפ"ש לדף משתמש והדפי משנה, והוא מעולה!) ממי • שיחה - בס"ד • י"ט באדר ה'תשפ"ה 22:26, 18 במרץ 2025 (IST)- ואם כבר למה אני לאיכול לסכם את הדפ"ש אין לי אופצייה כזאת1 שאלתי בדלפק היעוץ מזמן ואין שם חבר'ה שמגיבים ממי • שיחה - בס"ד • י"ט באדר ה'תשפ"ה 22:47, 18 במרץ 2025 (IST)
- על אילו שלוש נקודות מדובר? נריה - 💬 - 23:19, 18 במרץ 2025 (IST)
- התכוונתי לסיכום וכדו'. (ב"ה לבנתיים מוטי ענה לי בדלפק, אבל טוב לדעת שיש במכלול משהו אכפתי ומבין עניין, ולכן סליחה אם אני קצת משגע אותך, אבל אני צריך עזרה עם זה גם על זה שאלתי בדלפק יעוץ אבל חוץ מהסכמות אין לי כלום.
תודה רבה! ממי • שיחה - בס"ד • כ' באדר ה'תשפ"ה 22:20, 19 במרץ 2025 (IST) - הגבתי בדלפק ייעוץ לגבי דפי השיחה. לגבי "עזרה עורכים", להכניס את זה לשימוש בפועל זה מעבר ליכולת שלי, אם יש צורך בסיוע בעיצוב וכיו"ב, בשמחה. נריה - 💬 - 23:09, 19 במרץ 2025 (IST)
כוכב למדריך!
| כוכב המדריכים | |
| מאיר פנים באופן יוצא מן הכלל ממי • שיחה - בס"ד • י"ט באדר ה'תשפ"ה 22:28, 18 במרץ 2025 (IST) |
תמונה שנחסמה
בקשר לזה מעניין הגרסא של שרגא פתוחה ושלך (שבאה אחר כך) חסומה אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ז באדר ה'תשפ"ה ~ 00:14, 27 במרץ 2025 (IST)
- שלי כשרה יותר :). תוכל לשלוח לבדיקה חוזרת? נריה - 💬 - 00:16, 27 במרץ 2025 (IST)
- שלחתי כבר אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ז באדר ה'תשפ"ה ~ 00:16, 27 במרץ 2025 (IST)
- 🙏 נריה - 💬 - 00:17, 27 במרץ 2025 (IST)
- שלחתי כבר אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ז באדר ה'תשפ"ה ~ 00:16, 27 במרץ 2025 (IST)



