שיחת משתמש:ספרא/ארכיון 4
הדף הזה הוא ארכיון. אין לערוך את תוכן הדף הזה. נא לכתוב תגובות נוספות בדף השיחה הנוכחי.
בקשה
האם תוכל לעיין בדף טיוטה שערכתי על הרב יהודה פישר ולומר לי מה צריך שם להוסיף/לגרע וכדו'. חוץ ממקורות וקישורים וכדו' שאיני בקיא באלו. תודה. שרביט (שיחה) 22:47, 3 בדצמבר 2022 (IST)
- 1. ניסוח שצריך לשפר. 2. הסרת פירוט עמדות לא ציבוריות (כבודו של הראב"ד, ברלנד). כמובן מקורות. ספרא - שיחה 22:53, 3 בדצמבר 2022 (IST)
- תודה רבה שרביט (שיחה) 22:57, 3 בדצמבר 2022 (IST)
ארכיון
שים לב שקישרת בתיבת הארכיונים את 'יוני 2021 - דצמבר 2022' לארכיון 2 (שכבר נמצא בתיבה) במקום לארכיון 3. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 10:24, 4 בדצמבר 2022
- תיקנתי. תודה. ספרא - שיחה 13:40, 4 בדצמבר 2022 (IST)
ערכים על פרקי מסכת זבחים
בעזרת ה' אנו לקראת סיום 7 פרקים מתוך 14 פרקי המסכת. אבקש ממך להתחיל להעביר את הטיוטות למרחב הערכים ולאשרן בחותמתך המוזהבת. טישיו (שיחה) 12:55, 4 בדצמבר 2022 (IST)
- בע"ה אעבור עליהם. ספרא - שיחה 13:40, 4 בדצמבר 2022 (IST)
- תודה רבה. ספרא אומר, ספרא יבצע. טישיו (שיחה) 13:47, 4 בדצמבר 2022 (IST)
- כמדומה שאפשר כבר להעביר את הערכים למרחב. טישיו (שיחה) 05:01, 2 בפברואר 2023 (IST)
- מאתגר. בע"ה. ספרא - שיחה 14:00, 2 בפברואר 2023 (IST)
- תודה. טישיו (שיחה) 09:54, 5 בפברואר 2023 (IST)
- תתחיל לאט לאט, אבל תתחיל בבקשה. טישיו (שיחה) 20:44, 23 בפברואר 2023 (IST)
- כדבריך. התחלתי, תזכיר אחרי פורים בע"ה. ספרא - שיחה 13:12, 26 בפברואר 2023 (IST)
- תודה. כדבריך אמשיך להזכיר. טישיו (שיחה) 22:23, 28 בפברואר 2023 (IST)
- תזכורת. בבקשה. טישיו (שיחה) 19:30, 12 במרץ 2023 (IST)
- @טישיו - העברתי את כל הפסולין - ספרא, אשמח שתבדוק שם. שמש מרפא (שיחה) 14:19, 20 במרץ 2023 (IST)
- תזכורת. בבקשה. טישיו (שיחה) 19:30, 12 במרץ 2023 (IST)
- תודה. כדבריך אמשיך להזכיר. טישיו (שיחה) 22:23, 28 בפברואר 2023 (IST)
- כדבריך. התחלתי, תזכיר אחרי פורים בע"ה. ספרא - שיחה 13:12, 26 בפברואר 2023 (IST)
- תתחיל לאט לאט, אבל תתחיל בבקשה. טישיו (שיחה) 20:44, 23 בפברואר 2023 (IST)
- תודה. טישיו (שיחה) 09:54, 5 בפברואר 2023 (IST)
- מאתגר. בע"ה. ספרא - שיחה 14:00, 2 בפברואר 2023 (IST)
- כמדומה שאפשר כבר להעביר את הערכים למרחב. טישיו (שיחה) 05:01, 2 בפברואר 2023 (IST)
- תודה רבה. ספרא אומר, ספרא יבצע. טישיו (שיחה) 13:47, 4 בדצמבר 2022 (IST)
בקשר לעריכה זו, על מה ולמה ראית זאת מיותר? יעקב • 💬 • ✉️ • תרומות • י"א בכסלו ה'תשפ"ג 22:34, 5 בדצמבר 2022 (IST)
בנוגע לישיבת בית מדרש עליון
ראיתי ששיחה:הרב יהודה זאב קורנרייך כתבת שאלפון הוא מקור תקין, אם אני שולח לך אלפון של רשימת התלמידים בישיבה שלי, אני יכול לעדכן את מספר התלמידים בלי מקור נוסף --אוהב לדעת (שיחה) 19:52, 7 בדצמבר 2022 (IST)
- אם זה רשמי כמו אלפון חסידות, ולא משהו שכל אחד יכול לעשות לבד, כן. זה מספק. כך נהגו בעבר בערכים כאלו, כאן ובויקיפדיה. ספרא - שיחה 20:38, 7 בדצמבר 2022 (IST)
- שלחתי --אוהב לדעת (שיחה) 21:00, 8 בדצמבר 2022 (IST)
- התקבל. תוכל לשנות על פיו. ספרא - שיחה 21:08, 8 בדצמבר 2022 (IST)
- שלחתי --אוהב לדעת (שיחה) 21:00, 8 בדצמבר 2022 (IST)
לפני שאני הולך
אני רוצה לומר לך שאני ממש מזועזע ממך. מישהו ניסה להקניט ולהכפיש אותי ואתה מתחנף אליו ומגבה את דבריו! אתה לא מתבייש?! (חוץ ממה ששייך אותך לקהילה...)
ממש לא נהניתי ממך (בלש' המעטה). שרביט (שיחה) 20:22, 14 בדצמבר 2022 (IST)
- לא חושב שמישהו ניסה להקניט. אתה הערת לאדם הלא נכון, במקום להעיר לי, הערה לא נכונה. הוא הבהיר את הטעון הבהרה, במקומי. על הדרך נזף בעורכים המתעסקים בזוטי זוטות, במקום לכתוב אנציקלופדיה. חשתי צורך לגבות את דבריו האמיתיים. באם נפגעת - אני מתנצל... אם עורך תורני כתב את מה שכתב בשל השתייכותכם לקהילות המסוכסכות - זה אכן חמור מאוד. אני לא חושב שזה המקרה. ספרא - שיחה 20:29, 14 בדצמבר 2022 (IST)
בקשר לעריכתך זו שים לב שבערך שלו עצמו כתוב שוא נולד בנייטרה. די לברברת (שיחה) 11:55, 16 בדצמבר 2022 (IST)
- בבדיקה. ספרא - שיחה 12:00, 16 בדצמבר 2022 (IST)
ראיתי שטפלת בקובץ, יש לך מידע על ז"י? מוטי ~ שיחה • כ"ד בכסלו ה'תשפ"ג • 21:22, 18 בדצמבר 2022 (IST)
- אין לי מושג. הרבה מים זרמו בירדן מאז. ספרא - שיחה 21:37, 18 בדצמבר 2022 (IST)
תודה

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
באמת שאין מילים!
תודה מיוחדת על העזרה בחריצות ונחישות נאר אמונה • שיחה • כ"ה בכסלו ה'תשפ"ג •
כוכב ניטור!
| כוכב המנטרים | |
| תודה על הערך תוספות גורניש ממש עבודת נמלים/ ענקים
ואם עם כל זה יש לך פנאי עוד לערוך לאחרים, זה ממש לא נתפס! כמה מוחות יש לך? לעבעדיג (שיחה) 03:14, 28 בדצמבר 2022 (IST) |
עריכה וביקורת
שלושה ערכים שהעברתי להעברת דפי טיוטא משתמש:לעבעדיג/טיוטה על נתן דצוציתא משתמש:לעבעדיג/רבי דוד פורקס משתמש:לעבעדיג/רבי יצחק מהזוהר אשמח לשמוע ולראות דעתך תודה על לשעבר ועל לעתיד --לעבעדיג (שיחה) 12:55, 29 בדצמבר 2022 (IST)
- לעבעדיג, כולם טובים אבל טעונים שיפור. מאוד ממליץ לנסות להתאים את הערכים לפורמט ערכים דומים במרחב. רבי יצחק מהזוהר הכי קרוב להעברה למרחב. רבי דוד פורקס נראה לי לא מספיק ממצה את המידע הקיים עליו, אשמח אם תחפש עליו עוד. ספרא - שיחה 12:57, 29 בדצמבר 2022 (IST)
- ספרא תודה ומה עם נתן דצוציתא?
- הוא הכי טעון שיפור והתאמה לפורמט הרצוי. ספרא - שיחה 13:03, 29 בדצמבר 2022 (IST)
- כלומר? לא לכתוב את הסיפור? ―לעבעדיג (שיחה | תרומות) לא חתם
- א. כשאתה מזיח, תוסיף עוד הזחה אחת פנימה. ראה המכלול:הזחה. ב. הסיפר אמור להופיע. אבל הערך אמור להיראות כמו כל הערכים הדומים. כרגע זה לא בדיוק כך. ספרא - שיחה 13:16, 29 בדצמבר 2022 (IST)
- אשמח אם תיתן לי כיוון ―לעבעדיג (שיחה | תרומות) לא חתם
- איך עכשיו? (אגב עשיתי הזחה בעריכה חזותית וזה יצא איך שזה יצא...)--לעבעדיג (שיחה) 13:38, 2 בינואר 2023 (IST)
- משתמש מתקדם כמוך יכול כבר להתחיל לערוך בקוד מקור. זה פשוט מאוד ולא מסובך. זה מקל על כל התהליך.
הוספתי מקורות נוספים מקיפים על נתן דצוציתא, ממליץ לעבור עליהם, במיוחד על זה של זלוטניק, ולערוך על פיהם. ספרא - שיחה 14:59, 2 בינואר 2023 (IST)- תודה, אתה יכול להביא לי גם קישור? ―לעבעדיג (שיחה | תרומות) לא חתם
- מזרח ומערב, מזרח ומערב - כרך חמישי חוברת ד <כב>, כרך חמישי חוברת ד <כב>, באתר אוצר החכמה ספרא - שיחה 16:09, 2 בינואר 2023 (IST)
- תודה ספרא תוכל להדריך אותי עוד? או שמא הערך כבר די בשל ?--לעבעדיג (שיחה) 22:33, 3 בינואר 2023 (IST)
- תנסה לעצב את הערך לפי הפרקים דלהלן: 1. הסיפור בחז"ל 2. זהותו ותקופתו. 3. שמו. 4. קבורתו.
יש לנסח עוד, להסיר משפטים כפולים, ולהפוך את הציטוטים לחלק מהטקסט, בעברית מדוברת. ספרא - שיחה 00:10, 4 בינואר 2023 (IST)- ספרא עשית את זה יוצא מן הכלל אני רוצה להמשיך לערך רבי דוד פורקס מה אתה אומר?--לעבעדיג (שיחה) 18:21, 4 בינואר 2023 (IST)
- עכשיו תנסה לבדוק כל קטע בנפרד, מה ההבדלים בין הניסוח שלך לשלי. כך אני מקוה שתלמד הלאה לשפר ניסוחים. ספרא - שיחה 20:01, 4 בינואר 2023 (IST)
- עדיין לא ענית לי לי מה עם הערך רבי דוד פורקס ניסיתי לערוך יותר טוב אשמח לשמוע את דעתך--לעבעדיג (שיחה) 18:26, 8 בינואר 2023 (IST)
- לאט לאט, נגיע להכל. ספרא - שיחה 20:06, 8 בינואר 2023 (IST)
- עדיין לא ענית לי לי מה עם הערך רבי דוד פורקס ניסיתי לערוך יותר טוב אשמח לשמוע את דעתך--לעבעדיג (שיחה) 18:26, 8 בינואר 2023 (IST)
- עכשיו תנסה לבדוק כל קטע בנפרד, מה ההבדלים בין הניסוח שלך לשלי. כך אני מקוה שתלמד הלאה לשפר ניסוחים. ספרא - שיחה 20:01, 4 בינואר 2023 (IST)
- ספרא עשית את זה יוצא מן הכלל אני רוצה להמשיך לערך רבי דוד פורקס מה אתה אומר?--לעבעדיג (שיחה) 18:21, 4 בינואר 2023 (IST)
- תנסה לעצב את הערך לפי הפרקים דלהלן: 1. הסיפור בחז"ל 2. זהותו ותקופתו. 3. שמו. 4. קבורתו.
- תודה ספרא תוכל להדריך אותי עוד? או שמא הערך כבר די בשל ?--לעבעדיג (שיחה) 22:33, 3 בינואר 2023 (IST)
- מזרח ומערב, מזרח ומערב - כרך חמישי חוברת ד <כב>, כרך חמישי חוברת ד <כב>, באתר אוצר החכמה ספרא - שיחה 16:09, 2 בינואר 2023 (IST)
- תודה, אתה יכול להביא לי גם קישור? ―לעבעדיג (שיחה | תרומות) לא חתם
- משתמש מתקדם כמוך יכול כבר להתחיל לערוך בקוד מקור. זה פשוט מאוד ולא מסובך. זה מקל על כל התהליך.
- א. כשאתה מזיח, תוסיף עוד הזחה אחת פנימה. ראה המכלול:הזחה. ב. הסיפר אמור להופיע. אבל הערך אמור להיראות כמו כל הערכים הדומים. כרגע זה לא בדיוק כך. ספרא - שיחה 13:16, 29 בדצמבר 2022 (IST)
- כלומר? לא לכתוב את הסיפור? ―לעבעדיג (שיחה | תרומות) לא חתם
- הוא הכי טעון שיפור והתאמה לפורמט הרצוי. ספרא - שיחה 13:03, 29 בדצמבר 2022 (IST)
- ספרא תודה ומה עם נתן דצוציתא?
הפניות ראשי החדשים
למה ביטלת--אטיאס (שיחה) 16:54, 29 בדצמבר 2022 (IST)
- ראש חודש הוא לפעמים גם בל' לחודש. לא נכון לעשות זאת. ספרא - שיחה 16:55, 29 בדצמבר 2022 (IST)
אפשר לעשות דף פירושונים--אטיאס (שיחה) 16:59, 29 בדצמבר 2022 (IST)
- אין בכך כל צורך. כשכתוב ראש חודש שבט מקשרים לראש חודש שבט. ספרא - שיחה 17:01, 29 בדצמבר 2022 (IST)
חשוב
שלום הרב, אני באמצע לערוך ערך חשוב מאד וארוך ומסורבל, אשמח בהרחבת מידע, לצורך זה אני חושב שכדאי להכניס כבר עכשיו את הערך למרחב הערכים, ואז להוסיף עליו מידע, אשמח בתגובה לעניין הערך הוא משתמש:ואולם חי אני/תנועת מחזיקי הדת. אשמח בתגובה. ואולם חי אני • שיחה • ח' בטבת ה'תשפ"ג • 11:52, 1 בינואר 2023 (IST)
- רב שלומות. כדי שערך ייכנס למרחב הערכים הוא אמור להתאים מבחינת תוכנו, ניסוחו ועיצובו למרחב הערכים. קח המלצה, כמי שכבר כתב כמה וכמה ערכים, תנסה להתרכז בערך אחד, להרחיבו, לשייפו, לנסחו בהתאם לערכים דומים, ואז תראה שהערכים נכנסים אחד אחרי השני למרחב הערכים. פשוט כרגע אתה גורם לעבודה כפולה, גם אתה עובד, מחפש, כותב ומנסח, וגם אני אמור לחזור על אותה הפעולה, לחפש כל המידע האפשרי, לשכתב ולנסח. אני בטוח שיש לך את זה, אם תתרכז בערך אחד. ספרא - שיחה 12:09, 1 בינואר 2023 (IST)
- תגובת שמחה אותי מאוד ... שמחתי לקרוא את המלצותיך הרבות - והאמת היא שכך היה בעבר כשכתבתי את הערכים הבאים רבי שלמה זלמן אולמן (ביסטריץ), רבי דוד אולמן, רבי נח צבי אולמן, רבי רפאל ריס - שאתה הכנסת, ועוד. אמנם אז המלאכה נעשתה יותר קשה, בעקבות חוסר הערכים הדרושים (אישים). בכ"א שמחתי על תגובתך, ואשמח בטיפול בערך משתמש:ואולם חי אני/רבי יצחק לייב סופר. ואשמח במידע על הערך הזה אם הוא מתאים למכלול. ואולם חי אני • שיחה • ח' בטבת ה'תשפ"ג • 12:33, 1 בינואר 2023 (IST)
- לא הבנתי איך המלאכה יותר קשה, יש רבבות ערכים שעוד לא נכתבו, ויש עליהם שפע של מקורות, צריך רק לחפש, ואפשר גם לבקש מקורות על ערכים מסוימים. בכל אופן אשמח אם תתרכז למשל בערך על רבי יצחק לייב סופר. אני יכול לשלוח לך חומר עליו מאוצר החכמה, ותנסה להרחיבו ולנסחו כהוגן. (לא רואה איך רבי משה אולמן עובר את רף החשיבות, מאחר ולא כיהן בתפקיד רבני כלשהו והתוכן עליו די דל). ספרא - שיחה 13:25, 1 בינואר 2023 (IST)
- אני רוצה לערוך מידע על אישים מפורסמים וע"ז אני אומר שאני רוצה לכתוב, ואולם חי אני • שיחה • ח' בטבת ה'תשפ"ג • 13:29, 1 בינואר 2023 (IST)
- בוא נסכם שלפני שאתה מתחיל את הערך הבא - תפנה אלי במייל לבקש חומר עליו. אוקיי? אשמח לעזור. ספרא - שיחה 13:37, 1 בינואר 2023 (IST)
- מייל ? תודה. ואולם חי אני • שיחה • ח' בטבת ה'תשפ"ג • 13:39, 1 בינואר 2023 (IST)
- ראה בדף זה בסרגל בצד ימין "שליחת דואר למשתמש". ספרא - שיחה 13:47, 1 בינואר 2023 (IST)
- לא מצליח לשלוח לך מייל ואולם חי אני • שיחה • י"א בטבת ה'תשפ"ג • 12:56, 4 בינואר 2023 (IST)
- שלחתי לך מזמן מייל. ספרא - שיחה 13:01, 4 בינואר 2023 (IST)
- הייתי בחופשה... איך אני שולח לך ? ומה קרה לטיוטה הזו אני רואה שניקיתם את הדף אבל צריך למחוק את הבקשה הראשונה . ואולם חי אני • שיחה • י"א בטבת ה'תשפ"ג • 13:20, 4 בינואר 2023 (IST)
- שלחתי לך מזמן מייל. ספרא - שיחה 13:01, 4 בינואר 2023 (IST)
- מייל ? תודה. ואולם חי אני • שיחה • ח' בטבת ה'תשפ"ג • 13:39, 1 בינואר 2023 (IST)
- בוא נסכם שלפני שאתה מתחיל את הערך הבא - תפנה אלי במייל לבקש חומר עליו. אוקיי? אשמח לעזור. ספרא - שיחה 13:37, 1 בינואר 2023 (IST)
- אני רוצה לערוך מידע על אישים מפורסמים וע"ז אני אומר שאני רוצה לכתוב, ואולם חי אני • שיחה • ח' בטבת ה'תשפ"ג • 13:29, 1 בינואר 2023 (IST)
- לא הבנתי איך המלאכה יותר קשה, יש רבבות ערכים שעוד לא נכתבו, ויש עליהם שפע של מקורות, צריך רק לחפש, ואפשר גם לבקש מקורות על ערכים מסוימים. בכל אופן אשמח אם תתרכז למשל בערך על רבי יצחק לייב סופר. אני יכול לשלוח לך חומר עליו מאוצר החכמה, ותנסה להרחיבו ולנסחו כהוגן. (לא רואה איך רבי משה אולמן עובר את רף החשיבות, מאחר ולא כיהן בתפקיד רבני כלשהו והתוכן עליו די דל). ספרא - שיחה 13:25, 1 בינואר 2023 (IST)
- תגובת שמחה אותי מאוד ... שמחתי לקרוא את המלצותיך הרבות - והאמת היא שכך היה בעבר כשכתבתי את הערכים הבאים רבי שלמה זלמן אולמן (ביסטריץ), רבי דוד אולמן, רבי נח צבי אולמן, רבי רפאל ריס - שאתה הכנסת, ועוד. אמנם אז המלאכה נעשתה יותר קשה, בעקבות חוסר הערכים הדרושים (אישים). בכ"א שמחתי על תגובתך, ואשמח בטיפול בערך משתמש:ואולם חי אני/רבי יצחק לייב סופר. ואשמח במידע על הערך הזה אם הוא מתאים למכלול. ואולם חי אני • שיחה • ח' בטבת ה'תשפ"ג • 12:33, 1 בינואר 2023 (IST)
נ.ב. נא לתייג .ואולם חי אני • שיחה • י"א בטבת ה'תשפ"ג • 13:20, 4 בינואר 2023 (IST)
- אין לי כח לתייג. אתה יכול להיכנס למייל, תראה את המייל שלי. ספרא - שיחה 13:22, 4 בינואר 2023 (IST)
- אני לא מצליח להיכנס ולשלוח לך מייל ואולם חי אני • שיחה • י"א בטבת ה'תשפ"ג • 13:31, 4 בינואר 2023 (IST)
- אז לא יועיל שתשלח לי או אשלח לך, אם אתה לא מצליח להיכנס. ספרא - שיחה 13:45, 4 בינואר 2023 (IST)
- מאיפה אתה רוצה שאשלח לך מייל ? צד ימין ? זה מה שאני רואה.
- אז לא יועיל שתשלח לי או אשלח לך, אם אתה לא מצליח להיכנס. ספרא - שיחה 13:45, 4 בינואר 2023 (IST)
- אני לא מצליח להיכנס ולשלוח לך מייל ואולם חי אני • שיחה • י"א בטבת ה'תשפ"ג • 13:31, 4 בינואר 2023 (IST)
-
כל הדף הראשי שלך
-
הדף שיחה שלך ?
אשמח לשמוע ואולם חי אני • שיחה • י"ב בטבת ה'תשפ"ג • 12:57, 5 בינואר 2023 (IST)
- תמיהני. אתה לא רואה את הקישורים הרבים בסרגל הצד בצד ימין?
למשל עמוד ראשי, שינויים אחרונים וכו'.
למטה, יש גם שליחת דוא"ל למשתמש. ספרא - שיחה 13:03, 5 בינואר 2023 (IST)
לייק לכוכב!
| כוכב לייק | |
| תודה רבה על פעילותך למען הרחבת הידע בשלל הנושאים שבמכלול אודי (שיחה) 03:29, 4 בינואר 2023 (IST) |
רבי עקיבא
הוא לא אמר מי יתן לי ... ואנשכנו כחמור? טישיו (שיחה)
- אז מה, אז לכן הוא מוגדר בעל תשובה?! עם הארץ שהופך לתלמיד חכם אינו מוגדר כבעל תשובה. ספרא - שיחה 19:54, 4 בינואר 2023 (IST)
כוכב למדריך!
| כוכב המדריכים | |
| למדריך המסור והבלתי נלאה! לעבעדיג (שיחה) 19:57, 4 בינואר 2023 (IST) |
שים לב
בערכים שיצרת מופיע ברשימת הטיוטות בעריכה מתמשכת את טיוטה תוספות גורניש, שכבר אינו קיים, מאחר וכבר הפך לערך מן המנין! בכל אופן דע לך כי ממש מרשים ביותר רשימת תרומותיך לכלל ישראל מעל גבי פלטפורמה זו ואחרים... עלה והצלח, 'צלח ורכב על דבר אמת'!! נאר אמונה • שיחה • י"ג בטבת ה'תשפ"ג •
- הסרתי. תודה. ספרא - שיחה 10:19, 6 בינואר 2023 (IST)
כוכב למנסח!
| כוכב המנסחים | |
למנסח בנגינות
למנסח ניסוחים שזורמים כמו מנגינה ערבה!
אין עליך! ! !
לעבעדיג (שיחה) 04:34, 9 בינואר 2023 (IST)
|
ערך על רבי מנשה רובין
ייש"כ על השלמת הערך. חילך! תכליתי (שיחה) 19:52, 10 בינואר 2023 (IST)
- חייב לומר שכתבת מאוד יפה, יחסית לעורך חדש. ספרא - שיחה 21:57, 10 בינואר 2023 (IST)
מדליית כסף עבורך!
| תודה רבה על העריכה של הערך "ר' אברהם אזולאי" י.ט. (שיחה) 20:06, 10 בינואר 2023 (IST) |
בנדרי
למה כתוב שושלת בנדרי ולא בנדר או בענדר גם לויזניץ לא קוראים שושלת ויזניצא וכן בעלזא וכו --לעבעדיג (שיחה) 02:39, 11 בינואר 2023 (IST)
- לא ברור לי עדיין. ספרא - שיחה 02:44, 11 בינואר 2023 (IST)
בקשר לעריכה זו, האם המנהג להסתיר גרסאות אלו? מאיר (שיחה) • כ' בטבת ה'תשפ"ג • 12:22, 13 בינואר 2023 (IST)
- גבולי. לא חושב. ספרא - שיחה 22:51, 14 בינואר 2023 (IST)
זמן קריעת ים סוף
עיין תורה שלימה באתר hewrebooks זה בהחלט מעניין--לעבעדיג (שיחה) 11:59, 17 בינואר 2023 (IST)
ערך
אני רואה שאין ערך על רבי נתן נטע מחעלים- בעל נטעי שעשועים. צדיק חסידי מתלמידי הרר"א מליזענסק ור"מ מנעשכיז ועוד. ומחותנו של החוזה מלובלין. ותמוה הדבר מאוד. מדובר בצדיק ידוע ומנהיג עדה גדולה בימיו. אשמח לחוות דעתך האם כדאי לי להשקיע בכתיבת ערך עליו. תודה תכליתי (שיחה) 00:26, 18 בינואר 2023 (IST)
סליחה: ראיתי עשכיו שיש כן. מחילה תכליתי (שיחה) 00:31, 18 בינואר 2023 (IST)
מדליית זהב עבורך!
| ברכותיי על הערך רבי יצחק חריף (סמבור), ערך יקר מפז! כל מילה זהב! המשך ועלה והצלח! נאר אמונה • שיחה • כ"ו בטבת ה'תשפ"ג • 23:38, 18 בינואר 2023 (IST) |
- גא"מ להנ"ל מאיר (שיחה) • כ"ו בטבת ה'תשפ"ג • 08:23, 19 בינואר 2023 (IST)
בקשת טובה
אשמח אם תוכל לעבור על הערך לעתיד טועמיה ותתן לי הדרכה להמשך וכמובן אשמח לליטוש מקצועי שלך תודה --לעבעדיג (שיחה) 20:55, 22 בינואר 2023 (IST)
- @לעבעדיג, יקח קצת זמן. המייל שלך עוד מחכה לי. ספרא - שיחה 21:00, 22 בינואר 2023 (IST)
תודה על העריכה היפה והוספת המקורות. ראיתי באתר של יהדות ריקי שהוספת בהערוה"ש ששם משפחתו היה איידלס או משהו כזה אני רואה חשיבות בזה שזה יתווסף אבל האנגלית שלי ממש ברמה בסיסית אשמח עם תעדכן. --לעבעדיג (שיחה) 16:08, 23 בינואר 2023 (IST)
- חיפשתי. לא מצאתי מקור נוסף לזה. לא יודע אם זה אמין או לא. ספרא - שיחה 16:45, 23 בינואר 2023 (IST)
עריכותי שבוטלו
האם תמונה של אדם לאחר מותו מתאימה?
כמו"כ בשאר המקומות שאווה בראון מוזכרת הניסוח הוא בת זוגו ואשתו.
תודה.איכא דאמרי (שיחה) 01:34, 29 בינואר 2023 (IST)
- אם התמונה לא קשה לצפיה, היא מתאימה. אצל אווה בראון אין צורך לנסח אחרת ממה שכתוב. ספרא - שיחה 01:36, 29 בינואר 2023 (IST)
- מסכים עם ספרא, יש לציין שמבחינת העובדות ייתכן שזה יותר נכון לקרוא לה בת זוגו ואשתו, כך נראה בערך שלה, בכ"א זה בהחלט לא קשור לעריכה תורנית. אפרון (שיחה) 01:47, 29 בינואר 2023 (IST)
- מבחינת העובדות היא היתה פילגשו. ביומו האחרון היא היתה אשתו. לא נכון לקרוא לה בנקודת זמן אחרת "בת זוגו ואשתו", וגם לא "פילגשו ואשתו", אלא לפי המתאים בנקודת הזמן המדוברת. ספרא - שיחה 01:50, 29 בינואר 2023 (IST)
- אכן, ראיתי שכך היא ג"כ מופיעה בערכים אחרים. אפרון (שיחה) 02:07, 29 בינואר 2023 (IST)
- מבחינת העובדות היא היתה פילגשו. ביומו האחרון היא היתה אשתו. לא נכון לקרוא לה בנקודת זמן אחרת "בת זוגו ואשתו", וגם לא "פילגשו ואשתו", אלא לפי המתאים בנקודת הזמן המדוברת. ספרא - שיחה 01:50, 29 בינואר 2023 (IST)
- מסכים עם ספרא, יש לציין שמבחינת העובדות ייתכן שזה יותר נכון לקרוא לה בת זוגו ואשתו, כך נראה בערך שלה, בכ"א זה בהחלט לא קשור לעריכה תורנית. אפרון (שיחה) 01:47, 29 בינואר 2023 (IST)
מן
אמנם תוספות מביא מדרשים חלוקים אבל הלכה למעשה נקיטינן שירד גם בערבי חג ולכן הלכה שיש לחם משנה גם בחג. עיין מ"ב תקכט ס"ק י ראוי להביא את המחלוקת, אבל אם לא לפחות לנקוט את הדעה להלכה א פז (שיחה) 23:17, 29 בינואר 2023 (IST)
- בערך מביאים את כל הדעות בצורה שווה. אך לא דעה אחת בלבד. אפשר גם להוסיף איך נקבע בהלכה. ספרא - שיחה 23:23, 29 בינואר 2023 (IST)
שאלה
שאלה: יש כאן כ"כ הרבה טיוטות על רבנים גדולים ומפורסמים ששוכבים פה כאבן שאין לה הופכין, אני מנסה כבר כמה ימים לשפר ואני משום מה מוצא את עצמי הבטלן החיד שעובד ע"ז, מטרתי היא לשפר את המכלול בערכים על רבנים ואנשים תורניים, למה א"א לא עוזר לי? והאם תוכל לבדוק קצת בכל השינויים והשיפורים ששיפרתי לאחרונה ולראות מה אפשר להעביר ומה אפשר להרחיב ולתקן, אשמח אם תתייחס! תכליתי (שיחה) 00:55, 31 בינואר 2023 (IST)
- שלום לך, קשה מאוד ליצור ערכים טובים על אישים חיים, מכיוון שלרוב אין מקורות על חייהם, חוץ מפרטים טריוויאליים.
כל עוד אין עליהם מקורות כתובים, רק ברשת, אנו נגיע לתוצאה מאוד חלשה. כי אין לנו ב"ה נגישות לרשת הפתוחה.
המציאות הוכיחה שויקיפדיה חזקה מאיתנו פי 50 בערכים על אישים חיים.
לכן אני מאוד ממליץ לעזוב את התחום הזה, ולהתמקד באישים שכבר הלכו לעולמם, שיש עליהם שפע חומר כתוב, וכך אפשר ליצור ערכים טובים וחזקים.
למשל, הערך שכתבת על רבי מנשה רובין טופל מהר מאוד ונכנס תוך יומיים-שלושה למרחב הערכים. ספרא - שיחה 01:02, 31 בינואר 2023 (IST) הבנתי, אבל, אני לא מדבר על רבנים קטני פרסום וכדו'-על אף שאני לא מזלזל בא"א ח"ו. אני מדבר על רבנים מפורסמים בכל העולם היהודי, כדוגמת: הרב אליקים שלזינגר שהוא כהיום זקן ראשי הישיבות וכבר למעלה מחמישים שנה נישא שמו בהערצה. או: הרב יעקב מאיר שטרן -מגדולי פוסקי הדור, שלא שונה מעמיתיו, הרב משה שאול קליין והרב שמואל אליעזר שטרן שעליהם יש ערך על אף טענתך שחסר מקורות וכו' או: הרב יוחנן וואזנר מבכירי הפוסקים בארה"ב ופוסק ההלכתי של חסידי סקווירא. ואפילו: הרב סיני הלברשטאם, גם דמות מכובדת מאוד. שמאוד קשה לראות שאין עליהם ערך, חיפשתי מקורות וציינתי מה שמצאתי, חבל שלא יוכלו להיכנס למרחב בגלל חוסר כמות מקורות, ומבדיקה יסודית, מצאתי עשרות ערכים עם הרבה פחות מקורות מהנ"ל, אז מאי נפק"מ?
תכליתי (שיחה) 01:15, 31 בינואר 2023 (IST)
- כפי הידוע לי, עדיין אין מצווה לכתוב ערכים.
על הראשונים אנו מצטערים. זה שיש כבר ערכים חסרי מקורות לא מצדיק מדיניות של הצפת ערכים כאלה. זה יזיק מאוד לאמינותה של האנציקלופדיה שלנו.
על רבנים מפורסמים מאוד בדרך כלל יש מקורות כתובים, רק שהם לרוב לא ברשת, ולעורך הממוצע אין כח לטרוח ולחפש אחריהם.
צריך להמתין לעורך שכן יטרח לחפש מקורות, או לחכות בסבלנות שיכתבו עליהם יותר פרטים ביוגרפיים שיאפשרו כתיבת ערך טוב. ספרא - שיחה 01:23, 31 בינואר 2023 (IST) תעיין למשל בדף טיוטה: הרב סיני הלברשטאם, נראה לי שלא חסר שם מקורות. או: טיוטה: הרב אליקים שלזינגר. תכליתי (שיחה) 01:28, 31 בינואר 2023 (IST)
עריכותי שבוטלו
למה ביטלת את העריכות שלי בדף ישבת נחלת דוד אני אחין של ראש הישיבה ם ואני יודע מה קורה שם בישיבה תיאוריה (שיחה) 22:10, 31 בינואר 2023 (IST)
- מחר מגיע עורך אחר וכותב אחרת כי הוא בנו של ראש הישיבה. בכל אופן לכתוב "תשכ"ה" כי זה באמצע שנות ה-60 - לא אמין. ספרא - שיחה 22:17, 31 בינואר 2023 (IST)
הוא פתח את הישיבה בהוראת רבו רבי יחזקאל סרנא לאחר פטירת אביו ומיניו לרב במקומו כדי שלא יצא מהלימוד להלכה, וכך גם כתוב בערך על רבי ברוך שמעון סלומון וחוץ מזה ש 1955 זה תשכ"ה תיאוריה (שיחה) 22:20, 31 בינואר 2023 (IST)
- תיקנתי ספרא - שיחה 22:25, 31 בינואר 2023 (IST)
בקשר לעריכה זו, הסוגר הימני ((21) מיותר?, ובר מן דין מפעים ומרשים פעילותך למען הכלל.
שְכּוֹיֶיח! מאיר (שיחה) • י"ב בשבט ה'תשפ"ג • 12:17, 3 בפברואר 2023 (IST)
לא הולך
כשאני מתחיל לכתוב משהו בדף שיחה (בצורה של כותרת וו"להגיב" וכדו' לא כמו דפ"ש אחרים) אז לא הולך לי לכתוב, אני כותב ואז אני לוחץ על הלשונית "הוספה", זה לא עובר, זה נשאר תקוע ומביא לי סימן כזה: timeout. אתה יודע מה זה אמור להיות? תכליתי (שיחה) 15:21, 5 בפברואר 2023 (IST)
- יש תקלה זמנית בעריכות ערכים ודפי שיחה. בתקווה לטיפול מהיר. ספרא - שיחה 15:34, 5 בפברואר 2023 (IST)
חילך!
ייש"כ על העברת הערכים: הרב יוחנן וואזנר והרב יעקב מאיר שטרן. נוספו עוד שני רבנים ופוסקים למכלול שלנו! 13:39, 14 בפברואר 2023 (IST)
- העברתי במצב של בדיעבד. נא לעבוד על מקורות. ספרא - שיחה 13:46, 14 בפברואר 2023 (IST)
- בהרב יורוביץ חסר, בהרב שטרן לא חסר מקורות, בהרב וואזנר חסר משמעותי? תכליתי (שיחה) 14:06, 14 בפברואר 2023 (IST)
- בכולם חסר משמעותי. ספרא - שיחה 14:24, 14 בפברואר 2023 (IST)
התאחדות הרבנים
האם גאב"ד וראב"ד התאחדות הרבנים זכאים לערך? ברצוני לייצר דפים על הגאב"ד הרב יצחק אייזיק מנחם אייכנשטיין אדמו"ר מגלאנטא והראב"ד הרב מנחם זכריה זילבר גאב"ד פריימאן. תכליתי (שיחה) 14:53, 15 בפברואר 2023 (IST)
- כמבואר כאן יש זכאות.מוטי ~ שיחה • כ"ד בשבט ה'תשפ"ג • 16:03, 15 בפברואר 2023 (IST)
מאיפה לך העזות לטעון כי טענתי "המידע שבויקיפדיה העברית שגוי"?! אמרתי במפורש "לא כל המידע בעולם נמצא רק בויקיפדיה העברית".
כך או כך, בהחלט יש לך העזות לטעון כי התרומה המשמעותית שהרמתי לערך הזה היא "עריכות מיותרות". התנהגות של "גם לי גם לך לא יהיה, גזורו", מה?! יהודה שמחה ולדמן (שיחה) 19:22, 19 בפברואר 2023 (IST)
5 טיוטות
5 טיוטות שכתבתי כבר במרחב-להעברה למרחב-ערכים אשמח אם תוכל לעשות משהו בנידון תודה מראש --לעבעדיג (שיחה) 20:54, 19 בפברואר 2023 (IST)
- אני מאוד מקווה שאתפנה לכך, אני מאוד מאוד עמוס בתקופה זו. ספרא - שיחה 01:28, 20 בפברואר 2023 (IST)
סקריפט 69
סקריפט 69 עובד לך? איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 0:10, 9 במרץ 2023
הסיבה
בנוגע לעריכה זו הסיבה שמחקתי היא שהקובץ הזה לא קיים אשמח לדעת במה טעיתי תודה רבה אחד יחיד (שיחה) 10:54, 13 במרץ 2023 (IST)
- אחד יחיד, טעית בזה שלא צירפת תקציר עריכה, הקפדה על תקצירי עריכה חוסכת למנטרים עבודה ומונעת מהעורכים עגמת נפש ושחזורים מיותרים, לגוש"ע עדכנתי את הערך מויקידפיה, עכשיו זה מסודר, באופן כללי כדאי לדעת שבעיות מסוג זה נפתרון לעיתים קרובות בעדכון, אפשר לבקש עדכון בסרגל הכלים שמעל הערך בלשונית "עוד" ללחוץ על בקשת העדכון, בהצלחה. אפרון (שיחה) 11:25, 13 במרץ 2023 (IST)
בקשר לעריכה זו, ראה בגוף הערך בשנת 2014 אספו 12 מיליון כך שמיליארד הוא לא סביר בעליל מאיר (שיחה) • כ' באדר ה'תשפ"ג • 13:42, 13 במרץ 2023 (IST)
- @מאיר אכן זו הייתה השחתה בויקי שטופלה, עדכנתי. מוטי ~ שיחה • כ' באדר ה'תשפ"ג • 13:48, 13 במרץ 2023 (IST)
- מה שלא סותר את טיעונו של ספרא שאתה ממש לא אמור לתקן ידע מסברתך. אפרון (שיחה) 14:44, 13 במרץ 2023 (IST)
- אינני חושב שזה מסברא, אלא תיקון סתירה מיניה וביה. מאיר (שיחה) • כ' באדר ה'תשפ"ג • 14:59, 13 במרץ 2023 (IST)
בקשת עזרה
שלום, תוכל לעזור לי בקשר לערכים - בי יוסף ברבי ורבי יעקב הכהן גדישא? אלו ערכים שכתבתי, מפעילי המערכת שלחו אותם לטיוטות. תיקנתי מה שביכולתי ואז כתבתי פניות במרחב הטיוטות, ומזה זמן רב טרם טופל. תודה רבה! משכיל לאסף, עט' האס"ף. 13:34, 23 באפריל 2023 (IDT)
- שלום לך. ראשית, בדפי שיחה כאלו יש לכתוב בתחתית הדף. ניתן להשתמש בלשונית "פסקה חדשה" בסרגל העריכה. לבקשתך, הערכים שציינת רחוקים מאוד מניסוח אנציקלופדי הדומה לערכים דומים. תנסה להתאים את הערכים האלה לערכים דומים במרחב הערכים. ספרא - שיחה 13:54, 23 באפריל 2023 (IDT)
- תודה. תוכל להצביע לי על בעיה ספציפית שאתקן? משכיל לאסף, עט' האס"ף. 15:01, 23 באפריל 2023 (IDT)
- א. כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה, גלים) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה:
.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש סימן אחד או יותר של נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים, מוסיפים : אחד יותר. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.
ב. זה לא בעיה ספציפית, אלא בעיה סגנונית. לוקח זמן עד שמתרגלים לכתוב בנוסח אנציקלופדי. אבל צריך לצעוד בכיוון, לנסות לחקות ערכים טובים קיימים. ספרא - שיחה 15:03, 23 באפריל 2023 (IDT)- תודה רבה, דווקא חתמתי. כמו כן - אז מה עושים בקשר לערכים הללו? משכיל לאסף, עט' האס"ף. 15:08, 23 באפריל 2023 (IDT)
- החתימה שלך בעייתית. שם המשתמש אמור לקשר לדף המשתמש, וכך גם דף השיחה. גם ההזחה אמורה להיות כפי המתואר בהודעתי הקודמת. בקשר לערכיך - אכתוב בפעם השלישית, יש לשכתבם ולנסחם לפי ערכים דומים במרחב הערכים. ספרא - שיחה 15:14, 23 באפריל 2023 (IDT)
- תודה רבה, דווקא חתמתי. כמו כן - אז מה עושים בקשר לערכים הללו? משכיל לאסף, עט' האס"ף. 15:08, 23 באפריל 2023 (IDT)
- א. כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה, גלים) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה:
- תודה. תוכל להצביע לי על בעיה ספציפית שאתקן? משכיל לאסף, עט' האס"ף. 15:01, 23 באפריל 2023 (IDT)
כוכב ניטור!
| כוכב המנטרים | |
| על ניטור מוצלח שכולל את כל הכוכבים! לעבעדיג (שיחה) 02:16, 22 במרץ 2023 (IST) |
יישר כח@!
שְכּוֹיֶיח! עצום על העברת הערך על הרב אליעזר צבי טויב. "במקום שאין איש"... בתקוה להבא לנדב ערכים מספקים יותר חשיבות לכל הדיעות, בלי נדר ובס"ד. שרביט (שיחה) 12:42, 19 באפריל 2023 (IDT)
כוס קפה בשבילך!
| על עבודה ללא לאות, מסביב לשעון! הכל לטובה (שיחה) 03:44, 24 באפריל 2023 (IDT) |
הערך על הרב יונתן שטנצל
שלום ספרא. בתאריך 03:42, 16 בינואר 2023 מחקת את הדף יונתן שטנצל.
1. אני חושב שראוי לשקול שוב את הנושא. מדובר באיש מוכר מאוד בציבוריות החרדית, ובפרט בקרב בחורי ישיבות ואברכים.
2. בינתיים - אודה לך מאוד אם תאפשר לי גישה לדף שנמחק (ע"י קישור כלשהו, או בשליחה לדוא"ל שלי).
תודה רבה מראש. --נתן טוביאס (שיחה) 21:40, 25 באפריל 2023 (IDT)
- הערך נמחק בהתאם לכללים, כך שזה לא נתון לשיקול דעת של עורך כלשהו. מוטי ~ שיחה • ד' באייר ה'תשפ"ג • 23:31, 25 באפריל 2023 (IDT)
- אני מקבל זאת. העליתי את הנושא כדי שבתום שנה מהמחיקה יעלו את הנושא לדיון מחודש. @ספרא, אשמח לתגובתך לגבי החלק השני (לאפשר לי גישה לדף שנמחק - ע"י קישור כלשהו, או בשליחה של תוכן הערך שנמחק אל הדוא"ל שלי). תודה רבה. נתן טוביאס (שיחה) 21:38, 26 באפריל 2023 (IDT)
- אשלח לך את התוכן במייל. ספרא - שיחה 21:44, 26 באפריל 2023 (IDT)
- @ספרא, תודה רבה גדולה לך. מתי אתה מתכוון לשלוח? --נתן טוביאס (שיחה) 21:47, 26 באפריל 2023 (IDT)
- כנראה הלילה או מחר... ספרא - שיחה 21:55, 26 באפריל 2023 (IDT)
- @ספרא, תודה רבה גדולה לך. מתי אתה מתכוון לשלוח? --נתן טוביאס (שיחה) 21:47, 26 באפריל 2023 (IDT)
- אשלח לך את התוכן במייל. ספרא - שיחה 21:44, 26 באפריל 2023 (IDT)
פירוש המלבי"ם לתורה
שלום רב, ראיתי שאתה מאסטר בכתיבת ערכים תורניים. אני כותב כרגע את הערך משתמש:מוקיר רבנן/ טיוטה פירוש המלבי"ם לתנ"ך, אשמח לדעת אם אפשר להפנות אליך שאלות במידת הצורך.
דבר נוסף, ראיתי בדיון בדף הזה את שכתבת לגבי הוספת ה' הידיעה לשמות ערכים. חושב שבמקרה דנן המקרה הוא שונה ולא מדובר בה' הידיעה אלא בהוספת התואר הרב שלא כבערכים רש"י, רמח"ל וכדומה. ולפי"ז יש לשנות את שם הערך ל: המלבי"ם. מכיוון שהדיון מוצה שם כבר לפני מספר שנים ואני נחשף אליו רק עתה, אני שואל אותך בפרטי. תודה מראש --מוקיר רבנן (שיחה) 10:32, 27 באפריל 2023 (IDT)
- א. תמיד אפשר לשאול, בתקווה שיהא אפשר גם לענות. ב. זו הנחה לא מבוססת. הרבה יותר סביר להניח שזו ה' הידיעה, כמו "הרמח"ל מסביר". ספרא - שיחה 11:33, 27 באפריל 2023 (IDT)
- אודה לעזרתך בנושא הנ"ל אני מרגיש שהערך לא מנוסח מספיק אנציקלופדי, ולא יודע מה המינון הנכון "לייבש" אותו. אשמח אם תוכל לכוון אותי או למצוא לי מידע על זה במכלול (אני משער שיש איפשהו הנחיות ברורות בנושא אבל לא מצליח למצוא אותן) מוקיר רבנן (שיחה) 09:21, 7 במאי 2023 (IDT)
- הנוסח נראה טוב, ואין שם מה שצריך לייבש. רק שקרוב לוודא שיש מספר מאמרים שנכתבו על פירוש זה, וכדאי לחפש ולהשיג אותם. ספרא - שיחה 11:37, 7 במאי 2023 (IDT)
- אשמח אם תראה את הפיסקה על הפירוש לנ"ך ותאיר את עייני איך אפשר לכתוב אותה בצורה ברורה יותר. הסתפקתי גם אם הפירוש על ההקדמות מיותר. (גילוי נאות: הערך משתתף בתחרות כתיבה אז תכוון אותי רק במסגרת המותר לך כשופט) מוקיר רבנן (שיחה) 14:18, 16 במאי 2023 (IDT)
- הנוסח נראה טוב, ואין שם מה שצריך לייבש. רק שקרוב לוודא שיש מספר מאמרים שנכתבו על פירוש זה, וכדאי לחפש ולהשיג אותם. ספרא - שיחה 11:37, 7 במאי 2023 (IDT)
- אודה לעזרתך בנושא הנ"ל אני מרגיש שהערך לא מנוסח מספיק אנציקלופדי, ולא יודע מה המינון הנכון "לייבש" אותו. אשמח אם תוכל לכוון אותי או למצוא לי מידע על זה במכלול (אני משער שיש איפשהו הנחיות ברורות בנושא אבל לא מצליח למצוא אותן) מוקיר רבנן (שיחה) 09:21, 7 במאי 2023 (IDT)
ר' יוחנן מפריז
תודה על הערך החדש, השארתי תגובה בדף שיחה. משך חכמה (שיחה) 17:39, 27 באפריל 2023 (IDT)
- משך חכמה הכתב גדל כי הוספת את כל הפסקה לתוך הכותרת, שים לב להוסיף את התוספת בדיוק במקום בו היא אמורה להיות ולא בסמוך לזה. מוטי ~ שיחה • ו' באייר ה'תשפ"ג • 17:44, 27 באפריל 2023 (IDT)
בענין מה שהגבת לי שם ביום 5.5.2023 שכן צריך לכתוב את האשמות שראובן טען על שמעון לעניות דעתי התשובה של הראשונים היא הלכה ובהלכה צריך לכתוב את כל הפרטים אבל כאן במכלול זה לא ספר הלכה לכן זה ממש מיותר לכתוב שראובן טען על שמעון לפני 1000 שנה שהוא גנב ונוכל בזמן שאין לזה שום מקור שאכן כך היה הרי זה לא נותן שום דבר לאף אחד וכי המכלול בא לכתוב את כל האשמות שאלמוני טען על פלוני. משך חכמה (שיחה) 16:50, 5 במאי 2023 (IDT)
קיבלתי הודעה שהסרתי קישורים ואני לא יודע איזה קישורים הורדתי משך חכמה (שיחה) 16:52, 5 במאי 2023 (IDT)
כעת אני רואה ושם לב שהדברים שהיו כתובים כאן קודם לכן בוטלו על ידי וזה נעשה בשגגה גמורה ואני אפילו לא יודע היאך עשיתי דהיינו על מה לחצתי שזה גרם אני לא מבין במחשבים ואני רק לכאורה כתבתי את ההודעה שלי אני מתנצל ואני מקווה שתוכל להחזיר את הדברים כמו שהיומשך חכמה (שיחה) 17:11, 5 במאי 2023 (IDT)
- תוקן. המבקר (שיחה) 23:22, 6 במאי 2023 (IDT) לכבוד המבקר תודה רבה על תיקונךמשך חכמה (שיחה) 11:19, 7 במאי 2023 (IDT)
- משך חכמה, לא נראה לך הגיוני יותר לנהל את הדיון כשהטיוטה תהיה מוכנה? או לפחות לנהל את הדיון בדף השיחה של הטיוטה בצורה מסודרת? ספרא - שיחה 00:29, 7 במאי 2023 (IDT)
- א. ישנם עורכים ששמחים שמנהלים אתם דיונים גם בטיוטה, אבל אם אינך רוצה בטיוטתך רצונו של אדם זהו כבודו.
- ב. לומר שזה לא הגיוני לנהל דיון בטיוטה זה לא נראה לי הגיוני. [יתכן ויש כאלו שלא רוצים אך לא נראה לי שמי שמנהל דיון בטיוטה הוא לא הגיוני].
- ג. האם אתה באמת רוצה לנהל דיון בדף השיחה ? הרי אם אתה חושב שזה לא הגיוני לנהל דיון בטיוטה אז למה אתה מציע לכתוב שוב בדף השיחה.
- ג. יכולת לענות לי בצורה כזו...שומע את דבריך ואת טענותיך ורשמתי אותם לפני ואדון בהם בהמשך הדרך בזמן עריכתי אך התשובה שענית לי משדרת דחייה כגון תבוא ונדבר אחרי החגים...משך חכמה (שיחה) 11:17, 7 במאי 2023 (IDT)
- לא נראה לך הגיוני יותר לנהל את הדיון כשהטיוטה תהיה מוכנה? או לפחות לנהל את הדיון בדף השיחה של הטיוטה בצורה מסודרת? ספרא - שיחה 11:56, 7 במאי 2023 (IDT)
- קיבלתי את דבריך ויישר כח משך חכמה (שיחה) 12:07, 7 במאי 2023 (IDT)
- תוקן. המבקר (שיחה) 23:22, 6 במאי 2023 (IDT) לכבוד המבקר תודה רבה על תיקונךמשך חכמה (שיחה) 11:19, 7 במאי 2023 (IDT)
בקשר לעריכתך כאן יש כפל קטגוריות גם קטגוריה:אדמו"רים ארץ-ישראלים וגם קטגוריה:רבנים חסידים בארץ ישראל--אטיאס (שיחה) 14:04, 16 במאי 2023 (IDT)
- זה לא כפל קטגוריות. מי שאדמו"ר אסור לו להיות רב? ספרא - שיחה 14:04, 16 במאי 2023 (IDT)
- אבל הוא לא היה רב בישראל רק אדמו"ר. בבארנוב היה רב. אז זה שייך ל'רבנים ארצישראלים'? תכליתי (שיחה) 14:06, 16 במאי 2023 (IDT)
- הוא כן היה רב בארץ ישראל. אמנם לא רב רשמי, אבל לגמרי רב. אף אחד לא לקח ממנו את ידיעותיו בשו"ע. ספרא - שיחה 14:09, 16 במאי 2023 (IDT)
- אולי גם תכניס את רבי שלמה מזווהיל לקטגורית 'רבנים ארצישראלים' הוא הרי היה רב בזווהיל ובא לארץ וגם ממנו א"א לקחת את הידיעות בשו"ע? תכליתי (שיחה) 14:11, 16 במאי 2023 (IDT)
- למה להשוות, הראשון עסק בהוראה גם בא"י, כמדומני שהריא"ז מספר על כך. והשני לא. ספרא - שיחה 14:21, 16 במאי 2023 (IDT)
- 1. את זה לא כתבת קודם, רק אמרת שלא נתמעטו ידיעותיו בשו"ע. 2. לא שמעתי על כך אף פעם. קראתי עליו וראיתי שהוא היה מאוד מוערץ באר"י ורבים הסתופפו בצילו וכדו' אבל לא שפסק או הורה הוראות. יכול להיות, תביא מקור. תכליתי (שיחה) 14:24, 16 במאי 2023 (IDT)
- למה להשוות, הראשון עסק בהוראה גם בא"י, כמדומני שהריא"ז מספר על כך. והשני לא. ספרא - שיחה 14:21, 16 במאי 2023 (IDT)
- אולי גם תכניס את רבי שלמה מזווהיל לקטגורית 'רבנים ארצישראלים' הוא הרי היה רב בזווהיל ובא לארץ וגם ממנו א"א לקחת את הידיעות בשו"ע? תכליתי (שיחה) 14:11, 16 במאי 2023 (IDT)
- הוא כן היה רב בארץ ישראל. אמנם לא רב רשמי, אבל לגמרי רב. אף אחד לא לקח ממנו את ידיעותיו בשו"ע. ספרא - שיחה 14:09, 16 במאי 2023 (IDT)
- אבל הוא לא היה רב בישראל רק אדמו"ר. בבארנוב היה רב. אז זה שייך ל'רבנים ארצישראלים'? תכליתי (שיחה) 14:06, 16 במאי 2023 (IDT)
בקשה
משום שעדיין איננו בשל להיות מייבא, לכן שאלתי אם רק מעדכן [שאינו כ"כ מסובך] זה כן אפשרי, אם אפשר לענות לי, תודה.איך (שיחה). א' בסיוון ה'תשפ"ג 16:39, 21 במאי 2023 (IDT)
- הפוך. קודם מייבא, אחר כך מעדכן. ספרא - שיחה 16:41, 21 במאי 2023 (IDT)
- מה מסובך ב-לעדכן גירסאות ? [לייבא עדיין איני מכיר מספיק את הכללים אך אלעדכן זה נראה יותר קל. לא?] איך (שיחה). א' בסיוון ה'תשפ"ג 16:43, 21 במאי 2023 (IDT)
- כנראה שלא. בהמשך תבין כנראה גם למה. ספרא - שיחה 16:45, 21 במאי 2023 (IDT)
- עדכנתי כבר הרבה בתכניות וויקי אחרות. אך אם כך אחכה בצער. [כשאוכל נא לעדכן אותי -או אם יש מה שיקרב אותי לזה] ברוב תודות. איך (שיחה). א' בסיוון ה'תשפ"ג 16:49, 21 במאי 2023 (IDT)
- המשך פעילות פורה בהחלט תקרב לזה. ספרא - שיחה 16:53, 21 במאי 2023 (IDT)
- עדכנתי כבר הרבה בתכניות וויקי אחרות. אך אם כך אחכה בצער. [כשאוכל נא לעדכן אותי -או אם יש מה שיקרב אותי לזה] ברוב תודות. איך (שיחה). א' בסיוון ה'תשפ"ג 16:49, 21 במאי 2023 (IDT)
- כנראה שלא. בהמשך תבין כנראה גם למה. ספרא - שיחה 16:45, 21 במאי 2023 (IDT)
- מה מסובך ב-לעדכן גירסאות ? [לייבא עדיין איני מכיר מספיק את הכללים אך אלעדכן זה נראה יותר קל. לא?] איך (שיחה). א' בסיוון ה'תשפ"ג 16:43, 21 במאי 2023 (IDT)
הטיוטה שלך
מה עם הסנהדרין ביבנה? הם עדיין יושבים ומחכים לך שם
? מוטל (שיחה) 18:55, 22 במאי 2023 (IDT)
- טיוטה לא פשוטה. המון חומרים ממתינים לי בדרך לשם. ספרא - שיחה 21:12, 22 במאי 2023 (IDT)
דוא"ל
הכי אוכל לכתב לך אגרת? יעקב • שיחה • ה' בסיוון ה'תשפ"ג • 18:29 (IDT)
- יעקב פנה נא לשמאל המסך, ובחר מן הכלים אשר שם בשליחת דוא"ל למשתמש. מוטי ~ שיחה • ד' בסיוון ה'תשפ"ג • 19:02, 24 במאי 2023 (IDT)
- מדוע זה חשבת כי לא אדע מדרך זה? אולם אינה עושה מלאכתה נאמנה. מה ישמח לבי אם תואיל לכתב לי. יעקב • שיחה • ה' בסיוון ה'תשפ"ג • 19:08 (IDT)
- אמת כי תמהתי אל לבי האם נשכחה ממך, אולם לא אדע במה כיזבה את מעשיה, שמא דרכת בה ולא נענית? מוטי ~ שיחה • ד' בסיוון ה'תשפ"ג • 19:21, 24 במאי 2023 (IDT)
- הודיעה את עבדך בעת שלחי, כי לא נשלחה אגרתי. יעקב • שיחה • ה' בסיוון ה'תשפ"ג • 19:42 (IDT)
- המייל הגיע גם הגיע, והגבתי. אני לא אוהב שמדברים איתי בשפה שקשה לי להבין. אז אם תרצה להמשיך לכתוב במליצות, נא אל תכתוב לי, בסדר? ספרא - שיחה 21:13, 24 במאי 2023 (IDT)
- הודיעה את עבדך בעת שלחי, כי לא נשלחה אגרתי. יעקב • שיחה • ה' בסיוון ה'תשפ"ג • 19:42 (IDT)
- אמת כי תמהתי אל לבי האם נשכחה ממך, אולם לא אדע במה כיזבה את מעשיה, שמא דרכת בה ולא נענית? מוטי ~ שיחה • ד' בסיוון ה'תשפ"ג • 19:21, 24 במאי 2023 (IDT)
- מדוע זה חשבת כי לא אדע מדרך זה? אולם אינה עושה מלאכתה נאמנה. מה ישמח לבי אם תואיל לכתב לי. יעקב • שיחה • ה' בסיוון ה'תשפ"ג • 19:08 (IDT)
קטגוריה
- הועבר לדף המכלול:אולם דיונים#קטגוריה
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
על ההעברות והתיקונים והעריכות ושיפור הנוסחאות, בכלל על כל עזרתך ועבודתך בפרט בניטור. ירבו כמוך! תכליתי (שיחה) 22:14, 30 במאי 2023 (IDT)
|
התנצלות
מבקש את סליחתך על שציטטתי אותך מדיון אחר.
אך אינך חושב שזה לא הוגן שלא כותבים עליו "הרב" שטופער (שיחה) 23:40, 31 במאי 2023 (IDT)
- לא הוגן לגרור את הדיון לכאן. מותר לי להישאר ללא דעה בנושא. ספרא - שיחה 00:11, 1 ביוני 2023 (IDT)
הגרש"ז אויערבאך
בהמודיע נטען כמה פעמים [לדוג' ביום הבחירות המוניציפליות תשע"ט, אם יש לך גישה הסתכל שם].אבל גם בלי זה אי אפשר לכתוב גירסה שידוע שהיא חד צדדית רק בגלל שמאן דהו העלה אותה על נייר. מקסימום אפשר לכתוב שכך טען אותו מקור. הצעיר (שיחה) 08:48, 4 ביוני 2023 (IDT)
- אין לי גישה, וככל שאין מקור אחר - לא "ידוע" לי שהיא חד צדדית. זה שידוע לך משהו אחר - לא יכול להשפיע משהו על הנכתב באנציקלופדיה. אפשר כמובן לכתוב שנטען כך וכך (לא כותבים "לפי מקור זה וזה..."), ולא כעובדה. בכל אופן המשך הדיון אמור להתקיים בדף השיחה של הערך. ספרא - שיחה 11:32, 4 ביוני 2023 (IDT)
הרב זליג לייב ברוורמן זצל
@ זאב ברוורמן (שיחה) 21:02, 4 ביוני 2023 (IDT)
למה מחקת את הערך שלו
- זאב ברוורמו, הערך לא בשל למרחב הערכים, הוא הועבר למרחב משתמש:זאב ברוורמן/הרב זליג לייב ברוורמן. מומלץ להקדיש שעה לעבור על הקישורים בהודעה הפותחת בדף שיחתך. ספרא - שיחה 02:01, 5 ביוני 2023 (IDT)
מחיקת קטגוריות
הקטגוריות שמחקתי בערכים שנמחקו בעבר אטיאס (שיחה) 15:36, 11 ביוני 2023 (IDT)
- בעבר נמחקו. לעתיד ייובאו באופן תקין. שים לב שיש לנו בוט המייבא קטגוריות מויקיפדיה, כך שאת כל הטרחה שלך ושלי הייתה יכולה להיחסך. ספרא - שיחה 15:38, 11 ביוני 2023 (IDT)
קודם כל
תודה רבה! על שדרוג הערך.
אבקש את גילוי סודות המקצוע. מהי הדרך הפשוטה להגיע למידע כמו המקורות שהוספת לערך? דלפק יעוץ? הדייג (שיחה) 16:34, 11 ביוני 2023 (IDT)
- אין סודות. אוצר החכמה במהדורה המורחבת. אין קיצורי דרך. תוכל לבקש ממני או משמש מרפא חומרים משם. ספרא - שיחה 16:37, 11 ביוני 2023 (IDT)
מחיקה
מדוע מחקת את תגובתי? אינך חושש לניגוד ענינים ולשימוש לרעה בסמכות? מציע לשאול את דויד ואת שמש אם גם הם חושבים שהיה צריך למחוק. הצעיר (שיחה) 21:07, 15 ביוני 2023 (IDT)
- אם דויד חושב שטעיתי הוא יכול לשחזר. ספרא - שיחה 21:09, 15 ביוני 2023 (IDT)
- לא ענית על מה ששאלתי. אגב חושבני שהויכוח שלנו נהי אמוציונלי מדי, ואבקש את סליחתך אם גם אתה הרגשת כך. לילה טוב, הצעיר (שיחה) 21:20, 15 ביוני 2023 (IDT)
- כאן עניתי. שם אענה כשיעלה רצון... אם יעלה. איני מרגיש צורך להיות זה שמשיב אחרון, ובפרט לא להמשיך את הדיון כשהוא הופך להיות אישי. חשוב לזכור שבאנו לכתוב אנציקלופדיה ולא להילחם זה בזה. אם המלחמות השונות מורידות את המוטיבציה לכתוב - אנו מפסידים את המטרה. ספרא - שיחה 21:24, 15 ביוני 2023 (IDT)
- התכוונתי על שאלתי כאן. מתגובתך אני מבין שאכן הרגשת כך, ואני מתנצל על כך מקרב לב. הצעיר (שיחה) 21:27, 15 ביוני 2023 (IDT)
- תראה איך הזחתי כעת. עניתי, כל מפעיל שיחשוב שטעיתי והשתמשתי לרעה בסמכות - יכול לשחזר זאת. ספרא - שיחה 21:30, 15 ביוני 2023 (IDT)
- סליחה על הבורות, אבל מה זה 'הזחתי'? התכונתי לשאול האם התגובה פגעה בך או באחד מגדולי ישראל-ובמי מהם. הצעיר (שיחה) 22:20, 15 ביוני 2023 (IDT)
- ראה המכלול:הזחה. מכיון שאני לא מנהל דיון במספר מקומות, אני נמנע מלהשיב. ראיתי בכך ביזוי ת"ח, ולכן מחקתי. ורשאי כל מפעיל לסבור אחרת ולשחזר. ספרא - שיחה 22:47, 15 ביוני 2023 (IDT)
- אולי תכתוב לי במייל? אני לא שואל כדי לקנטר. הצעיר (שיחה) 23:12, 15 ביוני 2023 (IDT)
- ראה המכלול:הזחה. מכיון שאני לא מנהל דיון במספר מקומות, אני נמנע מלהשיב. ראיתי בכך ביזוי ת"ח, ולכן מחקתי. ורשאי כל מפעיל לסבור אחרת ולשחזר. ספרא - שיחה 22:47, 15 ביוני 2023 (IDT)
- התכוונתי על שאלתי כאן. מתגובתך אני מבין שאכן הרגשת כך, ואני מתנצל על כך מקרב לב. הצעיר (שיחה) 21:27, 15 ביוני 2023 (IDT)
- כאן עניתי. שם אענה כשיעלה רצון... אם יעלה. איני מרגיש צורך להיות זה שמשיב אחרון, ובפרט לא להמשיך את הדיון כשהוא הופך להיות אישי. חשוב לזכור שבאנו לכתוב אנציקלופדיה ולא להילחם זה בזה. אם המלחמות השונות מורידות את המוטיבציה לכתוב - אנו מפסידים את המטרה. ספרא - שיחה 21:24, 15 ביוני 2023 (IDT)
- לא ענית על מה ששאלתי. אגב חושבני שהויכוח שלנו נהי אמוציונלי מדי, ואבקש את סליחתך אם גם אתה הרגשת כך. לילה טוב, הצעיר (שיחה) 21:20, 15 ביוני 2023 (IDT)
בקשת הבהרה על 'פרט אינצי'
א) אולי יועיל כבודו להסביר על מה יצא הקצף?
ב) כבודו שידוע במכלול כבעל שיחה נאה, ופתאום כאן לא עמד בשלוותו, ונאלמה מקלדתו להגיב בצורה עניינית, אתמהמה...
אולי הושפעה מקלדתו מפר' השבוע הסכן אסכנתי...
ג) באיזה סמכות יכול כבודו לומר באיזה דברים עלי לעסוק במכלול ובמה לא?עבד לה' (שיחה) 00:50, 25 ביוני 2023 (IDT)
- כשיש דיון על פרט אזוטרי בערך כלשהו, ניחא. כשמתחילים לספור דעות על פרט כזה, בניסיון להסקת מסקנות "בהתאם לדף שיחה" - זה המקום להדגיש את מה שאמור להיות מובן מאליו: לא כל פרט אמור להיכתב בערך אנציקלופדי. מי שלא רוצה להכיר אנציקלופדיה מהי - יכול לעסוק בדפי שיחה שונים וערכים פוליטיים מכל סוג. מי שכן רוצה ללמוד, עליו לעשות משהו בנידון... ספרא - שיחה 14:11, 25 ביוני 2023 (IDT)
כוכב לכותב!
| כוכב הכותבים | |
| ערך המורינו ערך מיוחד במינו, לא להאמין כמה אפשר להרחיב בנושא, לו רק רוצים... נאר אמונה • שיחה • ז' בתמוז ה'תשפ"ג • 13:18, 26 ביוני 2023 (IDT) |
- גא"מ. ~ תכליתי (שיחה) 13:23, 26 ביוני 2023 (IDT)
- שכוייח. ספרא - שיחה 13:25, 26 ביוני 2023 (IDT)
כוכב איכותי!
| כוכב איכותי | |
| על המקצועיות והעבודה הבלתי פוסקת בהעברת דפי טיוטה למרחב. מתפעל! ~ תכליתי (שיחה) 19:58, 5 ביולי 2023 (IDT) |
מצטרף - וללמד על מאור המקלדת כולו יצא. איך (שיחה), ט"ז בתמוז ה'תשפ"ג 20:06, 5 ביולי 2023 (IDT)
הגר"ח ואזנר
מה עם זה? לא הגבת, אפשר לשנות? עבד לה' (שיחה) 17:03, 10 ביולי 2023 (IDT)
- אני לא אמור להגיב על משהו שאני לא יודע. ואתה לא אמור לשנות בערך על בסיס סברות. משנים רק על בסיס מידע אישי. לעצם העניין איני יודע, רק זוכר שבהספדו על אביו הוא כבר לא נשמע במיטבו. ממש לא. ספרא - שיחה 20:06, 10 ביולי 2023 (IDT)
- לא הבנתי זה בדיוק מה שאתה עשית מחקת ושינת על בסיס סברות שלך... ואילו אני מדבר על בסיס מידע אישי, הכרתי אותו היטב וקרוב, שמעתי דרשות שלו, ושוחחתי איתו. ―עבד לה' (שיחה | תרומות) לא חתם
- א. מידע אישי זה כמעט שום דבר. צריך מקורות לכל דבר. אכן במקרה זה מדובר במידע אישי שלך מול מידע אישי של "משתמש:הצופריים" בויקיפדיה. מבדיקת פעילותו שם ניכר שהוא בקי היטב בנעשה בקהילה זו, ואף כתב שם את הערך חסידות שבט הלוי.
ב. אתה כתבת בהודעתך על כך שמגוחך לכתוב וכו', כי ברור שלא היה מתמנה וכו'. המידע האישי נולד כאן.
ג. אני לא שיניתי, לפני שנה וחצי, על בסיס סברות שלי, כי אם מנעתי טיוח של עורך כאן, שרצה להסתיר את מחלתו באלצהיימר. ולכן החזרתי לגרסה הקודמת. ספרא - שיחה 01:25, 11 ביולי 2023 (IDT) - עוד משהו על אלצהיימר, המחלה באה בשלבים, כך שגם אדם חולה יכול לתפקד כמעט כרגיל בשלבים המוקדמים, וכן יש תרופות המשפיעות על תסמיני המחלה למספר שעות. כך שקשה להוכיח על בסיס שיחה ושמיעה בלבד. ספרא - שיחה 01:39, 11 ביולי 2023 (IDT)
עדיין יש לי מה להוכיח אבל אני לא רוצה להיחשף.., האם גם בויקיפדיה כתוב שהיה לו אלצהיימר 10 שנים? א"כ לא מבין מאיפה הוא לוקח את זה, בכל מקרה אני מבין את העריכה שלך 'אין לו לדיין אלא מה שעיניו רואות' ולפי הנתונים שלך אכן ככה משתקף, בכל אופן תודה! על התגובה המפורטת.עבד לה' (שיחה) 02:55, 11 ביולי 2023 (IDT)
- א. מידע אישי זה כמעט שום דבר. צריך מקורות לכל דבר. אכן במקרה זה מדובר במידע אישי שלך מול מידע אישי של "משתמש:הצופריים" בויקיפדיה. מבדיקת פעילותו שם ניכר שהוא בקי היטב בנעשה בקהילה זו, ואף כתב שם את הערך חסידות שבט הלוי.
- לא הבנתי זה בדיוק מה שאתה עשית מחקת ושינת על בסיס סברות שלך... ואילו אני מדבר על בסיס מידע אישי, הכרתי אותו היטב וקרוב, שמעתי דרשות שלו, ושוחחתי איתו. ―עבד לה' (שיחה | תרומות) לא חתם
קבלת הרשאה
האם תוכל לתת לי הרשאה של בודק עריכות אוטומטי, תודה. אני ואתה (שיחה) 23:40, 16 ביולי 2023 (IDT)
- @אני ואתה, עייין כאן וקח משם את הנוגע לענייננו. בהצלחה. שמש מרפא (שיחה) 12:37, 17 ביולי 2023 (IDT)
- @אוקי}. אבל אני רואה מעט הבדל הוא ציין שם שמחקו לו המון ולי לא זכור שמחקו משהו (אולי מעט בשבוע-שבועיים הראשונים) חוץ מזה שבשבועיים האחרונים קראתי הרבה על עריכה וכו' 22:28, 17 ביולי 2023 (IDT)
משה שרבני
חופשה נעימה!
מחקת היום את הערך משה שרבני בנימוק "נמחק מויקיפדיה" כמדומני שבמקרים כאלה יש להעביר לטיוטה ולפתוח דיון שכן נשוא הערך היה רב חרדי.
תקן אותי אם אני טועה...
בברכה. המבקר (שיחה) 18:15, 7 באוגוסט 2023 (IDT)
- משתמש:דויד. המבקר (שיחה) 13:28, 8 באוגוסט 2023 (IDT)
- צודק. שחזרתי. ספרא - שיחה 23:39, 8 באוגוסט 2023 (IDT)
חופשה/פרישה?
אכן כך? לא זכינו לראות פניך זמן רב, האם נזכה בקרוב? ~ תכליתי • שיחה • י"ט בתשרי ה'תשפ"ד 15:25 (IDT) 15:25, 4 באוקטובר 2023 (IDT)
- תכליתי ראה כאן... ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כ' בתשרי ה'תשפ"ד • 20:53, 4 באוקטובר 2023 (IDT)
- הזמן עושק את שהלב חושק. מקווה לערוך יותר בקרוב. ספרא - שיחה 23:43, 5 באוקטובר 2023 (IDT)
בקשר לעריכה זו, למה ביטלת את כל העריכות וההרחבות, מילא לגבי עמדה חסידית אז תמחק רק את פסקת החסידות, אבל למה את כל היתר שהוספתי שאלו הלכות פשוטות וגם הוספתי מאוצר החכמה קישור וכו'. בבקשה תחזיר. ~ תכליתי • שיחה • א' בחשוון ה'תשפ"ד 00:00 (IDT) 00:00, 16 באוקטובר 2023 (IDT)
- תחזיר רק את הקישור. כל השאר - אין צורך. הערך הזה לא אמור להיות אנציקלופדיה של הלכות אלו, אלא לדבר עליהן מלמעלה. ועוד חזון למועד לתמצתו ולקצצו היטב. לתשומת ליבך. ספרא - שיחה 00:07, 16 באוקטובר 2023 (IDT)
- בסדר גמור. אז ככה, האמת היא שלא רציתי כלל וכלל להיכנס לערך הזה ולטפל שם. אני בשיטה בדיוק כמוך ואף יותר, שהערך הזה לא אמור להיות אנציקלופדיה של הלכות אלו, אבל כל זמן שיש פה נטיה לצד אחד, בלי אזכורים של מינימום הלכות בסיסיות ואכמ"ל, הרי שהערך לא יכול להמשיך כך. אם הערך יטופל באמת באמת, יש מקום להסיר את הכל. אבל כרגע הערך כתוב באופן ובגישה חד צדדית, וכו' וגו'. ואם תעיין קצת בהרחבות שלי תבין על מה אני מדבר. כרגע אסיר את ההוספות שלי, אבל במטי מינך תטפל בערך כיד ה' הטובה עליך, ובמהירות. תודה רבה. ~ תכליתי • שיחה • א' בחשוון ה'תשפ"ד 00:11 (IDT) 00:11, 16 באוקטובר 2023 (IDT)
- וד"א. זה מה שקורה שאתה לא איתנו כמעט. חייבים אותך בפעילות נרחבת. לטובת ה(מ)כל(ו)ל. ~ תכליתי • שיחה • א' בחשוון ה'תשפ"ד 00:16 (IDT) 00:16, 16 באוקטובר 2023 (IDT)
- בסדר גמור. אז ככה, האמת היא שלא רציתי כלל וכלל להיכנס לערך הזה ולטפל שם. אני בשיטה בדיוק כמוך ואף יותר, שהערך הזה לא אמור להיות אנציקלופדיה של הלכות אלו, אבל כל זמן שיש פה נטיה לצד אחד, בלי אזכורים של מינימום הלכות בסיסיות ואכמ"ל, הרי שהערך לא יכול להמשיך כך. אם הערך יטופל באמת באמת, יש מקום להסיר את הכל. אבל כרגע הערך כתוב באופן ובגישה חד צדדית, וכו' וגו'. ואם תעיין קצת בהרחבות שלי תבין על מה אני מדבר. כרגע אסיר את ההוספות שלי, אבל במטי מינך תטפל בערך כיד ה' הטובה עליך, ובמהירות. תודה רבה. ~ תכליתי • שיחה • א' בחשוון ה'תשפ"ד 00:11 (IDT) 00:11, 16 באוקטובר 2023 (IDT)
שינויים אחרונים
תודה על העדכון הגורף, אבל יש לך בוט לא? שוורמר (שיחה) 03:54, 19 באוקטובר 2023 (IDT)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| עבודה יפה בשקט בשקט בשעה מאוחרת שכזאת ועוד בשביל אחרים ולא בשביל עצמך כל הכבוד אלי נדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 01:08, 22 באוקטובר 2023 (IDT) |
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| על כל ההעברות, ביום אחד!
התגעגענו לפעילות שלך בתוך המכלול. ~ תכליתי • שיחה • כ"א בחשוון ה'תשפ"ד 16:33 (IDT) 16:33, 5 בנובמבר 2023 (IST) |
- גם אני מצטרף בכל לב, וביותר על הערך פילגש (הלכה)! ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כתוב לי • כ"א בחשוון ה'תשפ"ד • 17:08, 5 בנובמבר 2023 (IST)
- אכן התגעגענו --לעבעדיג (שיחה) 23:48, 5 בנובמבר 2023 (IST)
חסימה ממספר דפים
לא ידעתי שיש אופציה כזאת. זה בוודאי עדיף מהגנה. ליפמן (שיחה) 09:24, 26 בנובמבר 2023 (IST)
דף השיחה שלי
היי, אשמח אם תוכל לעזור לי עם דף השיחה שלי. רציתי לארכב את התוכן מדף השיחה והמסנן השחתות לא נתן לי לשים את התוכן בארכיון שפתחתי, וגם לא להחזיר את התוכן לדף השיחה. diamond • יהלום • על דא ועל הא ☎ 08:41, 27 בנובמבר 2023 (IST)
בהערכה והתפעלות
| כוכב השופטים | |
| על מעבר על כל כך הרבה ערכים. ולחדד את הייחודיות של כל ערך! לעבעדיג (שיחה) 02:01, 1 בדצמבר 2023 (IST) |
- אכן. מתפעל! איך • שיחה ~ מייל • י"ח בכסלו ה'תשפ"ד. 02:04, 1 בדצמבר 2023 (IST)
- גא"מ, יישר כח על הכל! ~ תכליתי • שיחה • י"ח בכסלו ה'תשפ"ד 13:28 (IDT) 13:28, 1 בדצמבר 2023 (IST)
השמצת הרב פייבלזון בהמכלול ללא מקור איתן
הרב ספרא, אני לא מבין למה אתה משאיר זאת, לא מדברים פה על מה שקרה בהיסטוריה הרחוקה מדובר באדם שחי איתנו בירושלים ומספר הטלפון שלו ידוע וזמין -
הדבר הראשון שצריך לעשות זה פשוט לברר מה נכון, אם אתה לא עושה זאת למרות זה עוולה הזועקת לשמים.
שנית האלפון יש בו הרבה שמות של אנשים שהם כלל לא בוגרים ורק עזרו או השתתפו בהרצאות וכדומה כמו הרב אוריה ענבל והרב דנציגר. שמבירור קל עולה שלא היו שם
שלישית כמדומה שאתר הרשמי הוא המקור שעליו ושם לא מופיע שמו צריך להסתמך בלי סברות - ללא כל הוכחה - שהוא ביקש להוריד את שמו.
רביעית היות שזה מידע מזיק ביותר בעקבות תהליך הדמוניזציה שעבר מכון מנדל - צריך להיות זהירים יותר.
אסיים במילים שכתב בדף השיחה הרב שמש מרפא: רק להעיר, שכשמדובר במידע שעלול להכפיש שמו של אדם על המידע להיות ודאי ב-100%, או ציטוט מכלי תקשורת מוכר הקניזי (שיחה) 20:49, 18 בדצמבר 2023 (IST)